
Jak obhájit krádež
ALOIS SEČKÁR
Jsou to už skoro tři roky, co jsem napsal, že zákon musí platit i pro squattery. Bohužel se to nepotvrdilo. Místo toho se ukázalo, že v našem státě jsou někteří nad zákon, dovedou-li své činy správně podat. Nebo jak se to vezme – mezitím snad všechny naše soudy vč. Ústavního stihly stihly rozhodnout, že objekt „Kliniky“ je krajně levicovými aktivisty obsazen neoprávněně a že ho mají vyklidit. Zákon tedy zřejmě platí, potíž je však s jeho vymáháním.
Squatteři budovu dál obývají a vytrvale se odmítají podřídit pravomocnému rozhodnutí. Dnes by mělo dojít k vyklizení prostor. Uvidíme, zda na to budou mít úřední orgány nervy nebo zda se zaleknou reakce médií a podpory od levicových politiků.
Kliničtí pacienti včera uspořádali tiskovou konferenci. Kolektiv mladých soudruhů sdělil Česku, že nesouhlasí s fetišizací vlastnických práv, že prý to je jeden ze základních problémů společnosti. Řešením je demokratizace vlastnictví. Tak na to myslete, až vás zase někdy ve slabé chvilce přepadne radost, že vám něco patří, nebo že jste si z vydělaných peněz něco nového koupili.
Zajímavé ovšem je, že dotyční dokážou velice dobře identifikovat právo na svůj vlastní majetek. Přivlastňují si pouze ten, který patří někomu jinému. Mají to celé podloženo zajímavou ideologií: Máte právo na svůj osobní majetek, předměty denní potřeby a snad dokonce i vlastní auto a možná vám dovolí i dům. Nejsou to přece žádní komunisté. Ovšem pozor! Musíte svůj majetek řádně užívat. Jakmile máte majetku moc nebo je přespříliš buržoazně rozmařilý, tak už to není majetek osobní, ale majetek soukromý a na ten už právo nemáte. Ten je fuj a patří znárodnit pro blaho celku. Dobře vymyšleno, což?
Souhlasím, že stát ani jeho úřady nejsou moc dobří hospodáři. Celá řada budov v jejich vlastnictví zbytečně zchátrala. Nevyužité objekty by neměly ležet ladem a pustnout. Ovšem řešením nemůže být jejich odejmutí samozvanou partičkou, která na zabraném území bez povolení a zadarmo začne hospodařit. Ačkoliv nejčistší řešení by byla otevřená dražba budov (potažmo jejich nájmů), jsem v zásadě příznivcem komunitních neziskových aktivit a dovedu si představit i variantu, že aktivisté přijdou za majitelem a dohodnout se na výhodném nájemném výměnou za investice do oprav a provozu. Zkrátka přišli k nevyužitému prostoru první, tak proč ne.
Ale nic takového se v tomto případě nestalo. Dohoda s majitelem není, jen zpupnost a velmi svérázné představy o správném uspořádání světa. Dneškem to snad na Žižkově končí.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Mirko Hampl 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč, Petr Hučín 50,- Kč
Celkem za měsíc: 14 483,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Výfuky a legislativa - 28.1.2021
- Španělská chřipka, tyfus, penicilín a koroňáček - 28.1.2021
- Soud legalizoval znásilňování dětí: Pronásledování křesťanů, říjen 2020 - 28.1.2021
Nepolemizuji s člankem, pouze krityzuji tu děbilni karikaturu, ktera ukazuje tupost jejiho autora.
Jakysik Janošik s rudou hvětdou a sovětskou vlajkou. Při tym Janošik byl symbolem zbojnika (opak dnešnich velkokapitalistickych loupežniku) ktery bohatym bral a chudym daval. Co anarchokapuni v Klinice davaji chudym lidem a jak loupi v pokladnicich bohaču? Nic a nijak. Takže to neni su žadni Janošici ale paraziti, ktere buhvikdo a buhvi z čeho zponzoruje. Anebo šmeli s něčim – kdovi s čim?
No a sovětska vlajka u squateru, narkomanu a parazitu? To je vysměch autorovy tuposti. Tyto feťaci by v Sovětskem sojuzu nejspiš byli přestěhovani na čerstvi vzduch na Sibiři, kde by je lečili praci, kterou oni kapitalisticky z duvodu svobody odmitaji a ne že by se roztahovali pobliž centra hlavniho města v baraku, ktery by nezakonně zabrali statni instituci.
Teď na to koukám. Stát-kýbl sraček. Když si pomyslím,jak mě stát celá desetiletí drtil,drtí /ČOI,OSA,ČSSZ,ŽP…/jako drobného blbého českého podnikatele…Každá koruna na daních státu – JE ZLOČIN.
Kecy, že by komunisti zatočili s feťáky nezastřou fakt, že jste pro znárodňování a okrádání, stejně jako zmiňovaný mladý komunista.
Proč sustružniku
michaš znarodňovani s okradanim? Znarodňovat se da i s odškodněnim, vykupem… Proč s s okradanim nespojuješ prichvatyzaci?
Chtipne na kapuňske zlodějně je vědecke okradeni.
Kupř.: – legalně schvali cirkevni tunel
– fotovoltaicky tunel, – řepkovy tunel, – privatyzačni velkotunel, – migračni tunel atd.
Výkup soukromého majetku státem za úhradu = zestátnění. Tak byly např. v roce 1908 vykoupeny rakouským státem velké soukromé železniční společnosti. ČSR tak vykoupila roku 1923 ještě poslední dvě do té doby nezestátněné velké soukromé železnice. To je v pořádku. Ale znárodnění = krádež bez náhrady. To přesně, jste tady vy, komunisti, prováděli v několika vlnách od roku 1945. Kdybyste tehdy neokradli právoplatné vlastníky, nikdy by nedošlo na privatisaci v letech devadesátých. Nebylo by co privatisovat, protože dotčený majetek by jaksi nikdy neopustil právoplatné vlastníky. Pokud tedy bylo na privatisaci něco špatně (nepopírám, že spousta věcí se mohla udělat jinak a lépe…), primárně nesete vinu vy, komunisti, protože váš zločin krádeže soukromého majetku té privatisaci příčinně předcházel.
Ale ta hlava loupežnika s Nasersičkem (zachodem) navrchu ta sedla. Ta přesně vystihuje autora te karikatury a jeho duševni pochody.
To je tvoje hlava, sudruhu.🗣💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Jakub Ort, komunista, klinika.
Z dálky vypadá jako blbec, z blízka vypadá jako blbec a po přečtení toho co pravil zjišťuji, že je to blbec! Jen bych poznamenal, že místo komunista bych označil toho hňupa přesněji pojmem anarchista!
To ještě neznamená,že nemůže časem sedět v parlamentu, takových je tam více,
viď Maláčová,Valachová….
Deratizovat a konečná. Zahnat k pasu do kolbenky.
Akce..a vlastně celá záležitost s tzv. klinikou je tím kolečkem salámu, oním prvním článkem overtonova okna, který nás ma zvykat na to, že vlastně, obsadí li náš dům tlupa imigrantů, děje se tak v rámci “zvyklostí”. Dnešní ” útok” nestátní instituce exekutora ,je naprosté selhání státu, naprostá rezignace na fungováni exekutivy státu. Můžeme v tom duchu tipovat, jak to dopadne. Dle mne to dopadne tak, že se musíme podělit o ” teplo” našich domovů s příchozími…..a to už nebude na žluté vesty….
děsivá pravda
Tak, odejmutí majetku samozvanou (levicovou) partičkou, která na zabraném území bez povolení a zadarmo začne hospodařit, má u nás tradici. Začali s tím komouši v rámci “košického vládního programu” už v roce 1945.
Spíš tomu odpovídá okradení celého národa privatizací po roce 89 !!
A co okradení právoplatných vlastníků v rámci komunistického znárodňování 1945, 1948, kolektivizace po 1948, měnové reformy 1953? Co nám k tomu povíš, bolševický pridurku?
Ja si myslim, že bolševici byli oproti kapitalistickym Hadrnikum v oblasti kradeži uplni žabaři. Slabi začatečnici, kteři by v kapitalizmu propadli před komisi u loupežnickych zkoušek.
I kdyby tomu tak bylo, dělá to snad ze “znárodnění”, “kolektivisace” (= okradení tisíců právoplatných vlastníků) a z “měnové reformy” (okradení miliónů drobných střádalů) menší zločin?
Jak žabaři? Co to meleš?! Ukradli lidem všechno, do posledního verpánku, ty 3.14čo komunistická!
Bez osloveni, bo cenzor nepropustil puvodni přispěvek,
Komunardi nikomu neukradli všechno do posledniho verpanku. Komunardi znarodňovali malokapitalistum. Vyvlastněni velkokapuňu provedl již před komančemi Beneš. A nesebrali lidem všechno. To by všichni byli bezdomovci na dlažbě, vime? To co měli lide a rodiny k osobnimu nepodnikatelskemu učelu jim zustalo.
To co zabavili dali do společneho statniho majetku a pokud vim, tak došlo i k nějakemu vyrovnani (přiznam se, že detaily neznam, nejsem pamětnik). A při měnove reformě rozhodně nevzali lidem všechno. Do určite vyše byla vyměna peněz v poměru 1:1 a od určite v pomeru 1:50 (tušim). Smulu měli ti co měli větši hotovost, nad předepsany limit.
Ja neobhajuji spravedlnost toho co udělali. Ale něco podobneho udělali Hadrnici po Hadraku v obracenem gardu. Privatizovali urychleně statni majetek jako kdyby jim hořelo za pudeli. Byla tam hromada kriminalnich činu nepotrestanych. Duvěřivi lide byli sofistikovaně ošmeknuti o svuj podil ruznymi spekulanty. Mnozi v kuponovce nedostali vubec nic. A zašantročeny byly bilijonove hodnoty. Byl to velky Klondajk, ktery se neopakuje.
A o měnove reformě kapuňu, ktera je na rozdil od komanču PERMANENTNI raději pomlčet. Začala velkym třeskem – nastavenim nevyhodneho směnneho kurzu a probiha každym rokem, kdy je lidem postupně okrajovan chlebiček.
Na rozdil od komanču, kteři kde co vystavěli a země nebyla zadlužena, Hadrnici nevystavěli prakticky vubec nic, po nich ani nebude co rozprodavat. A navic zatižili zemi – všechny i budouci generace nesplatitelnym dluhem.
Tuž asi tak.
To co zabavili dali do společneho statniho majetku a pokud vim, tak došlo i k nějakemu vyrovnani (přiznam se, že detaily neznam, nejsem pamětnik). A při měnove reformě rozhodně nevzali lidem všechno. Do určite vyše byla vyměna peněz v poměru 1:1 a od určite v pomeru 1:50 (tušim). Smulu měli ti co měli větši hotovost, nad předepsany limit.
Bylo to do určité částky 1:5 , potom 1: 50, zároveň došlo ke snížení cen ! O nejvíc peněz ale přišli lidé při při skokovém zvýšení cen v roce 1992-3 na zhruba dvojnásobek , protože lidi měli úspory daleko větší než při měně v 53. !!
Ja neobhajuji spravedlnost toho co udělali. Ale něco podobneho udělali Hadrnici po Hadraku v obracenem gardu. Privatizovali urychleně statni majetek jako kdyby jim hořelo za pudeli. Byla tam hromada kriminalnich činu nepotrestanych. Duvěřivi lide byli sofistikovaně ošmeknuti o svuj podil ruznymi spekulanty. Mnozi v kuponovce nedostali vubec nic. A zašantročeny byly bilijonove hodnoty. Byl to velky Klondajk, ktery se neopakuje.
A o měnove reformě kapuňu, ktera je na rozdil od komanču PERMANENTNI raději pomlčet. Začala velkym třeskem – nastavenim nevyhodneho směnneho kurzu a probiha každym rokem, kdy je lidem postupně okrajovan chlebiček.
Na rozdil od komanču, kteři kde co vystavěli a země nebyla zadlužena, Hadrnici nevystavěli prakticky vubec nic, po nich ani nebude co rozprodavat. A navic zatižili zemi – všechny i budouci generace nesplatitelnym dluhem.
Cenzor řadi jak pominuty – nepropoušti me pracně napsane přispěvky. Seju na něj.
Je vidět, že jsi permanentně na💲ranej.to se mi líbí.
Komunardi nikomu neukradli všechno do posledniho verpanku. Komunardi znarodňovali malokapitalistum. Vyvlastněni velkokapuňu provedl již před komančemi Beneš. A nesebrali lidem všechno. To by všichni byli bezdomovci na dlažbě, vime? To co měli lide a rodiny k osobnimu nepodnikatelskemu učelu jim zustalo.
To co zabavili dali do společneho statniho majetku a pokud vim, tak došlo i k nějakemu vyrovnani (přiznam se, že detaily neznam, nejsem pamětnik). A při měnove reformě rozhodně nevzali lidem všechno. Do určite vyše byla vyměna peněz v poměru 1:1 a od určite v pomeru 1:50 (tušim). Smulu měli ti co měli větši hotovost, nad předepsany limit.
Ja neobhajuji spravedlnost toho co udělali. Ale něco podobneho udělali Hadrnici po Hadraku v obracenem gardu. Privatizovali urychleně statni majetek jako kdyby jim hořelo za pudeli. Byla tam hromada kriminalnich činu nepotrestanych. Duvěřivi lide byli sofistikovaně ošmeknuti o svuj podil ruznymi spekulanty. Mnozi v kuponovce nedostali vubec nic. A zašantročeny byly bilijonove hodnoty. Byl to velky Klondajk, ktery se neopakuje.
A o měnove reformě kapuňu, ktera je na rozdil od komanču PERMANENTNI raději pomlčet. Začala velkym třeskem – nastavenim nevyhodneho směnneho kurzu a probiha každym rokem, kdy je lidem postupně okrajovan chlebiček.
Na rozdil od komanču, kteři kde co vystavěli a země nebyla zadlužena, Hadrnici nevystavěli prakticky vubec nic, po nich ani nebude co rozprodavat. A navic zatižili zemi – všechny i budouci generace nesplatitelnym dluhem.
Komunisti kradli. Že někomu jen trochu a někomu víc je nepodstatné. Krádež je tak jako tak zločin a komunisti proto byli, jsou a budou zločinci.
Komunardi nikomu neukradli všechno do posledniho verpanku. Komunardi znarodňovali malokapitalistum. Vyvlastněni velkokapuňu provedl již před komančemi Beneš. A nesebrali lidem všechno. To by všichni byli bezdomovci na dlažbě, vime? To co měli lide a rodiny k osobnimu nepodnikatelskemu učelu jim zustalo.
Znárodnění je KRÁDEŽ. Velké podniky byly znárodněny na základě komunisty nadiktovaného “košického vládního programu”, takže se těžko vy, komunisti, můžete zříkat odpovědnosti za tento zločin. A to, že jste někomu něco málo nechali, že jste některé “šťastlivce” neokradli až na kost, ale jen skoro až na kost, z vás menší zločince rozhodně nedělá.
Ty velké podniky se v té době znárodňovaly i v Británii a jinde na západě !!
Jo, levice kradla i jinde. Byl to proto menší zločin?
Polopravda je také lež. Nicméně u profesionálního lháře a diskusního trolla by nás to nemělo překvapovat.
Samozřejmě, že se zestátňovalo všude možně. Ale formou odkupu státem. Komunisté se zkrátka nikoho neptali, majetek ukradli a pokud právoplatný majitel včas neemigroval, mnohdy skončil coby nepřítel státu v koncentráku.Pokud měl štěstí, pak mu bylo milostivě dovoleno pracovat na nevýznamné pozici v jeho vlastním podniku. Podobných případů včetně těch z nejbližšího okolí jsem znal celou řadu. Pokud byl majetek zatížen nějakým úvěrem, pak jej musel splatit státem ukradené bance navzdory tomu, že i tento majetek byl vlastníku státem ukraden a nemohl a nesměl vytvářet zisk nutný pro splácení. Stát jako takový byl de facto vlastněn komunistickou stranou, která se v roce 1960 prohlásila jedinou vládnoucí silou v zemi.
Pane Valo, jste skutečně jeden z nejsprostších lhářů, které jsem kdy zažil. Zvedá se mi z Vás a Vám podobných žaludek. Můžete si obrazně podat ruku s panem Nojo a s paní Janinou.
Příspěvek měl být vložen jako odpověď
@ bolek.vala 10.1.2019 14:24:52
Tak nám trochu drhne uživatelské rozhraní, zase to padlo jinam.
Tak nám opravdu něco nefunguje.
Co privatizace , to byl okraden celý národ !!
Kdybyste vy, komunisti, NEJPRVE neokradli právoplatné vlastníky, nedošlo by POTOM k žádné privatisaci.
Prdlačky. Privatyzace probihala na celem Zachodě již od Marušky Tejčrove a Ronči Rejgna. Neoliberalni privatizačni paradigma v zajmu největšich vlastniku peněz v kapitalizmu uspěšně běželo již před začatkem tunelizace v ČR. ČR akorat plynule vstoupila do tohoto mezinarodniho tunelizačniho procesu. Dalšim dilem privatizace ma byt vytunelovani socijalnich , duchodovych, vzdělavacich, zdravotnickych penězovodnich systemu a pote zavedeni NWO. A k tomu vševlastnikum v kapitalizmu poslouži jejich aktivni užitečni oslove – vy pravouni, fanatyčti Mordechaj Misesaci a musulmani.
Pardon, tady je přítomen nějaký komunista (když už jej oslovujete “vy, komunisti”), který “okradl právoplatné vlastníky” přítomen? Mohl byste ho, prosím, nějak identifikovat, rád bych se ho na pár věcí zeptal.
Nebo není? Pak melete krávoviny a nechte si je na Mikuláše.
Pardon, tady je přítomen nějaký komunista (když už jej oslovujete “vy, komunisti”), který “okradl právoplatné vlastníky” přítomen? Mohl byste ho, prosím, nějak identifikovat, rád bych se ho na pár věcí zeptal.
Nebo není? Pak melete krávoviny a nechte si je na Mikuláše.
Už se v tom zase hrabal nějaký cenzor a rozyebal databázi, příspěvky se neřadí do stromu.
Každý, kdo schvaluje komunistické zločiny je komunistou a spolupachatelem komunistických zločinů.
Takže není – a melete.
Děkuji.
Křižaku, prosim vas už jste s těmi kradežemi komunistu před 70ti lety otravni a trapni. Od Hadraku tady kradou kapitalisti – pro vaši informaci.
Pro komouše je naše křehká demokracie ráj. Když se jim to hodí, maj všechny zákony i se soudními rozhodnutími na háku
Nevěříte?
1) Altner a vládní! ! ! ČSSD
2 Feťáci z kliniky a celá společnost…
Koukám na novinkách na přímý přenos a málem mi vypadly oči.Tohle není možné.Tady si fetky určují právo!!Všichni se jich bojí!Namlátit jim držky a jedem!V Katalánsku zmlátila taky policie lidi, ale tam bezdůvodně.Tady mají důvod.Kontrola drog a do vazby s nimi!Už je těch fašounů anarchistickejch trochu přes hlavu!Obývat cizí barák a ještě se urazit, že musí pryč?Tohle je ta demokracie?V tom případě-zlatí Komouši!
Za komanče by tito feťaci, anarchisti, přiživnici a přisvojovatele si statniho majetku již davno smrděli v kriminalu. Tož ale v liberokapiku jsou chraněni dokonce i před zakonem.
Jak se nás snaží komouši přesvědčit, že feťáci nejsou leváci.
Nebo aspoň, že komouši nejsou leváci…
D E B Í L K U
Třeskutý protiargument, není-liž pravda?
Miniš toho dementala Liborka,
nemylim li se?
Mýlíš.
Liborek za víc nestojí(mu) pavouku. Pozor na srolované noviny!
Rád si podiskutuji s takovým Jonasem, když mám čas. A to přesto, že stojí na opačném konci barikády a obvykle s ním nesouhlasím. Ale on ARGUMENTUJE a je slušný. Na rozdíl od tebe. Ty jen pustě plácáš.
Tak proč si pabouku nepodiskutuješ se sóuhem Liborkem a jeho argumenty o M.Z.
A jak kvičí, když je na to někdo upozorní!
Tak dnes půjdu poprvé od zákazu kouření do hospody a v pohodě si tam zapálím. Když ti neonáckové nerespektují Ústavní soud, tak já nebudu taky. A o pokutu se budu hádat až u Ústavního soudu. A cestou domů se zastavím v nějakém domě a budu se dožadovat bydlení, protože na to mám přeci právo. Do pr.dele to jsme dopadli!!!!!
Doplňuji Váš nápad. Tak třeba mě napadá:
A budu jezdit na silnici vlevo, nebo ne, ty kamiony jsou větší, ty by mě srovnaly! Ne, to je blbý, zamítá se.
Lepší nápad je, natisknout si na kopírce prachy a jít s nimi do obchodu, to je také přece demokracie, ne?
Mám ještě lepší zkušební nápades:
Neplatit okamžitě ČTV a Rozhlasu poplatky! Tím by se mohlo začít.
Pak jsou tu další věci, třeba přestat platit daně a ty vyžírky státní, co nejsou schopni zjednat pořádek s partou fetek pěkně vykolejit!
Pokud si zapálíte v hospodě, tak je třeba mít na paměti, že tento zločinný stát sám sebe oprávnil pokutovat nejenom vás, ale také, a to mnohem citelněji, provozovatele oné hospody. Takže hezká vzpoura, ovšem poškodit tak můžete i někoho úplně jiného a zcela nevinného.
Dnesni svet je cely divni. Lide se chvali jak je dulezita moralka a socialni soucit, poruzumneni lidi mei sebou atd., atd. Nicmene 2% populace ma vic penez nez zbylih 98% a ten rozdil jeste porad roste a roste. Nekdo bude mit vsechno a nekdo bude rad ze ma jidlo a aspon nejakou hisi na prespani.
Uprimne Kapitalizem je na hovno a Komunizem taktez.
Problem je jen v lidsky zkazenosti a vecni nenazranosti.
Takze kdyby lide nebyli takovy jaci jsou tak je uplne jedno jaky “izem” je zaveden v spolecnosti.
Nevyklidí to, pražští Piráti a Hřib jsou na jejich straně levicových aktivistů a budou to zdržovat nějakou úchylnou demonstraci tak dloubo, dokud to půjde.
Ladislave, obávám se, aby policie nedostala už předem rozkaz, že se té bandě parazitů musí pokorně omluvit, spořádaně odejít a nechat je, aby ve své bohulibé činnosti pokračovali. Dnes jsme chvíli nepovoleně parkovali, opravdu jen sotva pár minut, než jsem vyzvedla peníze z bankomatu, a stálo nás to dvě stovky. Ani nás nenapadlo protestovat, řád by měl platit pro všechny. Tak jak to, že se vyvolená partička může zákonům a řádu vysmívat a říkat, že vlastnické právo není fetiš? Mohu mít ještě důvěru k tomuto státu?
Ani ne.
Kde je to komando, co svého času vlítlo na Nečasovu milenku kvůli drahé kabelce?!
nebo ti co před lety mlátili naše lidi, když demonstrovali proti cignám?!!
ááá, v Budějkách.
Nená čas.
Trénuje střelbu do žlutých vest, kdyby se to, nedejalláh, rozšířilo….
Bojím se, že máte pravdu!
Tož nasadil bych Ondráčka, toho blba co v Plzni začal dělat pořádek na té křižovatce a jim podobné a at se předvedou. Zkušenosti mají, tož tak.
Jakeho Ondračku? Snad specijalizovany tym pro boj s anarchisty a tenoristy. Ondračka už je po pubertě a spokojeně sedi v pajlamentu.
Tak souhlas.
Máme tu lidi se znalostí toho správného know how, tak proč je nevyužít?
Vámi zmiňovaný je už sice usedlý, ale zorganizovat by to mohl. A veliká část občanstva by mu tlekala. Já ve stoje.
Bude to docela napínavé.
Protože vyklizení těch fetek je test. Tes právního státu, Jestli ještě nějaký máme.
Lidé jej budou velice pozorně sledovat. A činit závěry. Což si část politiků uvědomuje. A jsou ve velice nepříjemném dvojím ohni. Což jim moc přeju.
Taky se budu dívat. A těším se, co z toho ty kur.y z ČT udělají !
Výborný postřeh, ostatně jako vždy!
Naprostý souhlas, pane Vylíčile!
via Dojnice@dojnice
Protestující klinikáři se převlékli za tuleně, protože je dnes Den tuleňů, lachtanů a velryb. Jako vhodnější by se tedy pro vyklízení Kliniky jevil 15. leden, na který připadá Den dělostřelectva a raketového vojska.
Ja jsem moc rad, že se Pirati veřejně obnaži před Pražany, ktere oje*ali před volbami pravicovou retorikou (Pražane voli obvykle pravici a nyni dali přiležitost mlade pravici pote co již byli unaveni Bemy a dalšimi okoukanymi Topinkami) a ukaži co su zač.
Se mnohym Pražanum konečně rozbřeskne. co volili.
No tak pan pirátský primátor měl “coming out” už předevčírem.
Kdy se klinikářů zastával poměrně vehementně. Třeba to pražáci potřebují. Takový testík Klinikou a Piráty u moci.
Podle toho, co aktuálně píšou na Novinkách, to vypadá tak, že jako obvykle, smažky zůstanou. Kliniku dobrovolně neuvolní a stát jim jde na ruku. Osazenstvo Kliniky jsou většinou členové Antify, která je v celé Evropě hájena a využívána proti komukoli, kdo si dovolí protestovat proti migraci nebo islámu, jsou tedy jakousi bojovnou pěstí režimu. Na ruku jim jde samozřejmě i vedení Prahy. Nemyslím, že feťáci Kliniku opustí. Spíš půjdou příkladem dalším tlupám smažek, které se budou beztrestně nabourávat do různých budov. A Klinika pro ně bude skvělý precedens.
Ja tomu sim pěkně vubec nerozumim. Někdo ma najemni smlouvu, neplati a vystehuji ho na ulici.
Feťaci nemaji žadnou najemni smlouvu, neplati a nic se nestane? Proč jim tam nefrknou slzak, nevlitnou tam a nevyvedou je v klepetech a nezavřou pro porušovani zakonu?
Neudělají to, protože jsou “chráněnou” skupinou. Před půlhodinou byl v televizi mluvčí pražské policie a říkal, že prý nic nemůžou, protože to nechce exekutor, tak jen přihlíží. Ano, proti jakémukoli řadovému občanovi by dávno zakročili a už by seděl pár let v báni, ne tak proti těmto smažkám. Ty mají v tomto Kocourkově imunitu. Možná je to i tím, že jim jde na ruku vedení Prahy a berou dotace i z Bruselu, OSF nebo z Norských fondů, takže je celkem jasné, kdo za tou bandou feťáků stojí a kdo je chrání.
Nechapu proc pracuji, jdu si vyhlednout nejakou slusnou nemovitost a jdu bydlet.Jasne ze musim pockat az majitele budou aspon v praci (duvod spatneho vyuzivani) maji tam byt porad.par bezdaku mi zajisti bezuhonost jsem lidumil. Pirati me podpori a ten co tam bydlel at si najde neco sam.Blbec kdyz pracoval nema cas bydlet staci mu satna v praci kdo by na me makal ze jo.
No jsem zvědav na průzkumy, zda reakce pana Hřiba bude stát Piráty nějaká ta procenta dolů nebo naopak voliči ocení snahu o mírumilovné a nenásilné řešení ze strany pražského primátora.
Sudruhu Polaku. Vam pravicovym romskym křesťanum cticim nade vše svobodu zjevně ještě nikdo nevysvětlil, že v pravnim statě plati zakony pro každeho. I pro vaše sosijalni klijenty.
Vaš piratsky sódruh se zjevně přiklani k PIRATSKEMU řešeni. Jenomže mi nežijeme v piratske republice ale pry v pravnim statě. Tuž se hin na připadu Kliniky a jejich klinickych obyvatel hukaže v čem to vlastně žijeme? Jestli v piratskem anebo v pravnim statě.
Jonasi, příteli, obsazování cizího majetku proti vůli právoplatného majitele je typicky komunistická záležitost. Nebo už jsi zapomněl, co jste vy, komunisti, hromadně dělali v letech 1945, 1948 a dále v letech padesátých? A ani v sedmdesátých a osmdesátých letech jste se nerozpakovali vystěhovávat “nepřátele socialismu” z jejich vlastních domů, a ty pak srovnat se zemí. A jestli nevíš, o čem mluvím, tak se zajeď podívat do Rychnova. To je taková vesnička v Českém středohoří, poblíž Verneřic. Rozlehlá prázdná náves. Stával tam statek. Na zbytek se doptáš místních…
Pan Jonas je nejspíš starý komunista, a nenávidí mladé komunisty, páč mu asi lezou do zelí…
Křižačku,
to dělaju i tvi kapuňšti suśtružnici a ti jim při tym jak ti drbou vlnu ze zad ještě děkuješ. Protože voni su machři. Zadluži tě do dvacate pate generace ani si toho nevšimneš, vyprodaji ti pod pudeli majetek, obtahnu tě o tvuj podil a pak tě obiraji jak šťavnate masičko na kosti – postupně rok za rokem. Holt našli toho spravneho hejla. Sveho užitečneho pravicoveho idyjo*a.
30 let obiraji idyjota a ten jim za to ještě děkuje a zpiva pisničky. A necha se masirovat s mejnstrymu. A při tym tě vědecky sešoupli mezi rozvojove země.
Jonasi, příteli, současný exekuční zákon, o následcích jehož aplikace zřejmě píšeš, vyšel v roce 2001 z dílny ČSSD. To je socialistická, tedy LEVICOVÁ strana. Na to už jsi taky zapomněl?
ČSSD je levicova strana? Ja myslel, že jde o klasickou liberlani podnikatelskou stranou podtrojujici mezinarodni oligarchiji – tedy v jadru pravici.
V čem je levicova? Řidi se marxizmem? Chce budovat komunizmus, znarodňovat?
Vždyť podporuje fašuně na Vykradině, zločince z NATO při jejich agresich v zajmu velkokapuňu, privatizovala jak každa spravna pravice statni majetek, hamta jak každa pravicova strana. Snad enem proto, že proletařum kde co naslibuje a občas jim hodi nějakou kost pod stul aby se neřeklo? Jinak je pomaha s ostatni pravici odirat až na kost v ruznych fotovoltaickych, restitučnich, řepkovych a jinych tunelech?
Napište , koho vystěhovali a zavřeli za Husáka ! ? A jestli chcete vidět zříceniny , zajeďte si třeba do Iráku , Afganistánu , Libye , Syrie , uvidíte výsledky kapitalistického bombardování !!
Zajeď si do toho Rychnova, soudruhu, jak píšu o něco výše…
Ták? Kdo o tom psal, že? Kde jsou důkazy o porušování zákonů ze stany komoušů? Potom stačí, aby jeden STBák ztratil poměť a máme NE-Bureše…
Křižačku,
a co dělaju kapitalisticke staty třeba v Iraku, Libyji a dalšich zemich? Neobsazuji snad cizi majetek?
Na ČT1 je přímý přenos z vyklízení Kliniky. Začalo se v 10 h. dostali od exekutora čas do 11.30, a teď se pracně dostává dovnitř. Dovedete si představit co by se dělo kdyby to bylo u NORMÁLNÍCH občanů? Ti už by byli před domem nebo na policii bez pardonu. Stejně tam je jen pár sekuriťáků a žádní policajti.
Stojí to za to sledovat to.
Jsem zvědavý, kolik Pražanů bude ještě volit českou Antifu nebo přiteplenou TOP 0,9?? Na druhou stranu je Klinika užitečná v tom, že dá šanci Pražanům v procitnutí z multikulturního a levicoveho snu a konečně při volbách budou volit normální vlastenecké strany a hnutí. Pokud se pražáci včas neproberou, bůh s nima.
Ja, ja pravicovi Pražaci furt voli nějake vlastence: ODS, zelene, Piraty, TOPinky.
Jestli si pražšti musulmani založi vlastni politickou stranu s pravicovymi hesly očekavam že vzdělani, inteligentni a šikovni pravicovi Pražaci si po vzoru Londyna zvoli progresivně nějakeho musulmana za sveho primatora. Pragl byl vždycky nejmiň o dva kroky napřed před zbytkem protektoratu při zavaděni pokrokovych tradic.
Tak hlavně že Praha nevolí komunisty, to je základ… Preference KSČM v Praze jsou pod 1,5 %…, takže kdyby volila jen Praha nejen že by bolševici byli mimo sněmovnu, ale nedostali by ani prachy za hlasy, páč by nepřekročili 1,5 %
Chudák Babiš kdo by mu pak tolerovat jeho vládu…, že by Tomio… ?
Vždyť to řikam – Pragl vždycky byl a zustal pravicovy. Proto v něm žije tolik šikovnych Polaku.
Problém je v tom, že KSČM není levicová…, správný levičák má jednu kapsu prázdnou a druhou vysypanou…
Dnešní KSČM to jsou naprosto běžní kapitalisté, podnikatelé, jezdí v Mercedesech, stravují se v luxusních restauracích atd. ,dokonce vyznávají i konzervativní hodnoty a zastávají se miliardáře a oligarchy Babiše.
Jediná skutečně jakž takž levicová strana jsou u nás Zelení, a ti se od pravicové KSČM už v minulosti dávno distancovali…
Zeleni ekobyznysmeni z Bursikolandu s fotovoltaikou, řepkou, soustavnymi ekonormami ve prospěch podnikatelskych lobby? To je extremni pravicova strana maskovana jako levice.
S marxizmem tito zeleni byznysmeni nemaji společne vubec nic. Pravě proto že jsou to kovani pravičaci, je voli Pragl. Levicovy zbytek republiky, kteremu pražšti pravičaci nadavaji do nevzdělancu, “luzy” a levičaku zelene ekotenoristy s jejimi cypovinami nemuže ani citit.
;Pokud nechtějí znárodňovat , tak to žádná levicová strana není !!
Vy pravicovi Romaci nenavidite komunardy hlavně proto, že vas pozitivně diskriminovali , davali vam zadara byty, nutili vas živit se praci a vaše děcka aby se povinně vzdělavaly.
A exekutor dává dalšího termita do 12.30. Tož to bude pérdel, na to si počkám.
Exekutor nic nezmůže, nikdo mu nepomůže, policie ma ruce svázané, zasáhnout nemůže, nemá povolení zhora. Co si pražané v komunálnu zvolili to mají. Po setmění se všichni spokojeně rozjedou a o nějaké exekuci Kliniky rok neuslyšíme.
Tímhle si Klinika získá jen více fanoušků, děláte z nich mučedníky a odbojáře…
Měl bys vyhlasit protestni hladovku na podporu svych pravicovych přatel z Kliniky. A všichni tvi romšti klijenti kteři žiji ze socijalnich davek spolu s tebou.
Někteří by samou radostí tleskali….
po hubách těch smažek a jejich politických kmotříků.
Zkuste si udělat průzkum. Někde mimo metropoli. A mimo kámoše z neziskovky. Budete velmi, velmi překvapen, co o věci soudí lid.
Ten neprivilegovaný. Kterého je však (naštěstí) výrazně více.
Vzpomínám si na rok 2005 a brutální policejní zásah na techno párty. Pak z toho Česká republika měla ostudu po celém světě a musela se kát i vláda. Vyspělý svět si o nás myslel, že tu máme stále totalitu, když mlátíme lidi, kteří se jen chtěli bavit.
Od tohoto incidentu se u nás právní stát výrazně zlepšil a násilné akce proti technařům už nejsou k vidění , naopak věci se řeší diskuzí ,kompromisem či policie vůbec nezasáhne, protože nedošlo k porušení zákona.
A i dnes na případu Kliniky je vidět, že násilí u nás nemá místo, jsme vyspělá liberálně-demokratická společnost. A už si také nemůžeme dovolit další ostudu jako v tom roce 2005 na techno párty.
V ČSSR kvuli par tanam pendrekem a falešne smrti studenta STB padnul režim. V zapadnich vyspělych civilizovanych) zemich postřikuji demonstranty v zimě ledovou vodou, žežou je hlava nehlava až se valeji v krvi a vubec nic se neděje. Žadna vlada, natožpak režim nepadne, hlidaci psi dementokracije koukaji cudně stranou a nadavaji na Putina.
Vyspělý svět?
To jako třeba Španělsko, kde bijou demonstranty za referendum? Nebo Německo, kde rozhánějí demonstrace Pegidy vodními děly?
Ne, už to mám, Francie. Stát, kde se demonstranti nejen bijou, ale kde se přijímají zákony o kriminalizaci “nepovolených” demonstrací. A která je povolená, o tom rozhodne Macron. Takže v dohledných letech asi žádná….
Situace se změnila. Evropský vítr se otáčí. A kdyby ty “aktivisty” poliši seřezali na jednu hromadu, tak ano, západní media (kterým už tam nikdo nevěří) budou kvbičet. Ale tamní lidé nám budou tiše závidět.
Kdyby byla KSČM skutečně levicová strana, tak by jako první přišli podpořit Kliniku a své mladé soudruhy…
Kliniku podporují kapitalisti , jinak by je už dávno v kapitalistickém státě vystěhovali !!
maly.velky Komunisti nikdy nepodporovali fašisty a fetky.
Je to smutný.
Nemáviděl jsem komunisty. Ale teď musím uznat, že z hlediska vlastenectví a národních zájmů jim nemohu nic vytknout. Naopak!
Dnes nejde o pravici a levici. To jsou marginálie. Procenta daní, podpora toho či onoho…. pitomosti. Které je možno řešit až na 221 místě.
Teď jde o národ. O kulturu. O bílou civilizaci a její (naše) přežití. A tady je komunista spojenec.
To jste trefil…, poslední fází zoufalého komunisty jak se vetřít to přízně je, že ze sebe udělá nacionalistu…
Aneb poslední fáze komunismu je nacionalismus…
Takže to jasný důkaz , že naší komunisté, už jsou v zoufalé fázi…, poslední volební výsledky hovoří za vše…
A pokud mluvíte o lidu, tak vězte, že lid už má také plné zuby toho, jak tady rozhodují komunisté o tom co vláda má a nemá dělat, a vzhledem k tomu, že Babiš má naprosto nulový koaliční potenciál, tak se nechává vydírat i komunisty, aby mu tolerovali jeho menšinovou vládu…
Takže s tím názorem “lidu” bych byl poněkud opatrnější….
Sudruhu Polaku,
internacijonalizmus komunistu se projevoval v tom, že nechali vystudovat mlade z rozvojovych zemi, kteři pak pomahali budovat sve země, že podporovali investičně ekonomiku rozvojovych zemi. Nacionalizmus komunistu byl v tom, že vlast byla pro ně vždycky na prvnim mistě. Chranili ji, snažili se ji vylepšovat, budovat jeji obranu, byli hrdi na vlast, pořadali oslavne maršky…
Je to velky rozdil od kapitalizmu, kde se stat a vlast rozpoušti jak kostka cukru v jakemsik neurčitem nadstatnim sajrajtu. Internacijonalizmus kapitalizmu se projevuje ve valečnem vyvozu demokracije a v tržni “pomoci” zadlužovani cizich statu, brakovani surovin a v prodeji zboži. Žadna ekonomicka pomoc konkurenci jak u komunardu. Pokud se v cizich zemich buduji podniky tak zustavaji v rukou cizich vlastniku a zisky jsou vyvaděny vně ekonomiky. A vlast pro liberlaniho globalniho kapitalistu neznamena vubec nic. Pouze prazdne slovo bez hlubšiho obsahoveho vyznamu. Podle toho vypada obrana země, vychova mladeže etc.
Jo a komunardi se snažili vybudovat soběstačnou ekonomiku. Kdežto kapuni buduji zavislou ekonomiku. Na cizich věřitelich, investorech, dovozcich, odběratelich…
Komunisti budovali z ukradeného majetku. Až ho všechen dojebali, až už nebylo kde brát, potichu z budování komunismu vycouvali. Někteří naivkové tomu tehdy říkali “sametová revoluce”.
On snad byl v 89. stát v bankrotu ? Co tu potom kapitalisti 20 let rozkrádali ? Co dnešní státní dluh ?
Co ty podinvestované podniky? Zastaralé stroje a plné sklady neprodejných výrobků? Co zanedbaný vývoj čehokoliv moderního? Co ztráta předních míst ve vývoji a výrobě např. motocyklů? Co šedivá zdevastovaná města? Věčná lešení všude po Praze? Co zanedbané a zřícené kostely? Vylidněné vesnice?
Však to je jasné…
Buduj vlast, posílíš mír
Jak chtějí bojovat s invazí černých, když si nevědí rady s fetkama z kliniky?To je trapas.
Jake bojovani s invazi? Až dojde k invazi ze Zapadu a z jihu vytahne strana a vlada na zteč na Sankt Petěrburg.
Podle objevu čučkařu, kteři neumi pracovat s kompasem.
Jediný co má exekutor fungující jsou jeho hodinky. Až se setmí, tak to exekutor vzdá a fetky můžou slavit. Na www.seznam.cz je videorozhovor s jednou fetačkou, fakt stojí za to, je to na desáté minutě.
Však jo, exekutor to pro dnešek vzdal že prý bude zítra dopoledne pokračovat. Zlatý voči. Klinikáři stále čekají na ferman z pirátské vrchnosti o odvolání exekuce.
Nechce Kliniku dýchat
Klidně, ale za svoje!
Dělat exekutora někdy bývá nevděčná práce. Příště si jakýkoliv exekutor rozmyslí cokoliv s Klinikou a dělat mediálního kašpara. Velení policie od toho taky dává ruce pryč. Kdyby policie mohla kontakt, už dávno by tam naházela slzák a do 10 minut by bylo vyklizeno.
No, oni si to vynahradí na někom řádně pracujícím a daně řádně pracujícím, který se dopustí hrdelního zločinu neuhrazení bagatelní pohledávky prážskému dopravnímu podniku nebo něčeho podobného. Velebme proto ČSSD, z jejíž dílny současný exekuční zákon roku 2001 vylezl…
Jejda, překlep. Myslel jsem “daně řádně platícím”…
Ještě tam exekutor je nebo už to vzdal? Ať tam nenadtydne, jistě má na zítra naplánovaný nějaký lukrativnejší exekutorský kšeft, třeba invidniho důchodce.
Ještě tam exekutor je nebo už to vzdal? Ať tam nenastydne, jistě má na zítra naplánovaný nějaký lukrativnejší exekutorský kšeft, třeba invidniho důchodce.
Exekutor to pro dnešek vzal. Údajně přijde zítra. Tak jsem zvědav, jestli sebou bude mit funkční policejní zásahové komando se slzákem nebo jestli se exekutor hodlá dál ztrapňovat. Napodruhé by už kašpara předvádět nemusel, tím by pouze potupil ostatní své exekutorské kolegy.
V roce 1977 (myslím že to bylo v červnu) v “zámecké”restauraci měli svatbu morgoši a jak to tak bývá u “temperamentnějších jižanů”,servali se jako psi.Policajti,tehdy VB stáli jako jelita venku,uvnitř se rozbíjelo vše ….Nahnali nás 20 kluků ze speciálních jednotek do dvou V3 esek a za patnáct minut byla restauračka v klidu.Ti nejagresivnější svatebčané dostali takový výprask,že se o tom v cikánských brlozích mluvilo ještě 3 roky. Až jsme je vyházeli na ulici nebo zpacifikovali vevnitř,posbírali si je švestky.
Je mi záhadou,proč to nešlo dnes v Práglu?????Kluci z Prostějova by si potrénovali,rypákama feťáků vytřeli podlahu,pár pořádných ran by rozdali a byl by klid.
v zámecké v Prostějově…
Krokodýl
Jedno zajímavé info o Pirátech, což jsou přátelé klinikářů v Praze. Po nastoupení do funkcí v radě Prahy 5, si hoši hned jako první bod programu odhlasovali zvýšení apanáže o 25%! Fakt nekecám…..