RADARY
31.5.2018
Kategorie: Společnost

Jak dorovnat chybějící finance obcí a veřejných rozpočtů? Dalšími RADARY a zvýšením pokut

Loading...
Sdílejte článek:

ROBERT TROŠKA

Automobilismus je u dnešních „pokrokově“ smýšlejících zastupitelů měst a obcí v nemilosti. Řidiči jsou v poslední době zvláště ve větších městech štvanou zvěří, kterou je nutné pokutami a radary omezovat a škrtit.


Jezdím již téměř 30 let a hlavně v posledních letech se tento trend se stále stupňující intenzitou prosazuje. Jedete-li dnes po pražských silnicích (nemluvě o ulicích), neustále na vás vyskakují rychlostní omezení, kolony a radary tam, kde byste je nejméně čekali.

Kvalita komunikací je taková, jaká je, pokud se finance určené na infrastrukturu „projídají“ v jiných oblastech, kde mohou vládní strany zvýšit volební skóre, nedivme se stavu našich silnic a dálnic. Jenže finance nejsou dnes zásadním problémem v automobilismu. Tím je bezesporu nastavení priorit. Nejen, že dnes je automobilová doprava pod libozvučně znějícími pojmy omezována, takže od dnešních projektantů čteme v návrzích a realizacích slova jako zklidnění, stabilizace a další pojmy, které však značí jediné: automobilismus když ne úplně, tak alespoň částečně omezit a nejlépe zakázat.

CÍL – budování světlých “zelených” zítřků

Příčinou je přítomnost neomarxisticky (dozelena) smýšlejících členů v dnešních zastupitelstvech měst a obcí, často absoloventů humanistických a environmentálních studií, pro které je automobil nepřítel č.1 a jejichž názory na dopravu jsou limitovány autobusovou zastávkou ze které vystupují při příchodu /odchodu na svá teplá místečka v kancelářích. O tom, že automobil lidé potřebují nejen na nákupy, ale i na to , aby se občan uživil, již tito „progresivní“ zastupitelé neuvažují.

Proto se dnes v Praze nerozšiřují čtyřrychlostní komunikace, které by ulehčili řidičům přesun, ale naopak dochází ke stále většímu zahušťování a rychlostním omezením.

V některých případech jsou instalovány radary na čtyřrychlostních mimoúrovňových komunikací, kde vůbec chodci nesmí. Klasickým příkladem je 80 km/hod. limit na Rozvadovské spojce na Praze 5, přijíždíte-li ze západní části Čech do Prahy. A důvod? Prý zvýšená bezpečnost, o příjmech z instalovaných radarů již ani slovo. Kdo z úředníků stanovil, že se po této dálnici smí jet max. 80km/hod.?

Můžeme se pak divit, že neustále sílící tlak na řidiče má za následek jejich zvýšenou nervozitu?

A pak tu máme bezohlednou jízdu některých řidičů, je jich naštěstí menšina, ale odbočování bez blinkru (proč se otravovat dáváním znamení o změně směru jízdy) i bránění v předjíždění, které je těžko postižitelné, to nejsou zrovna příjemné chvilky za volantem. Určité procento bezohledných a sobeckých řidičů na silnicích vždy bylo, v tomto případě není žádný rozdíl oproti letům minulým.

A dálnice?

I zde se plánuje výstavba dalších RADARŮ ze strany správce, kterým je Ředitelství silnic a dálnic, státní organizace placená z našich daní. V souvislosti s rekonstrukcí D1 byly instalovány první radary na D1, prý z důvodů bezpečnosti pracovníků, dnes již Ředitelství silnic a dálnic plánuje instalovat radary v dalších úsecích a nejlépe na opravovaných úsecích tyto radary nechat! Vždyť se osvědčily! V Benešově se musely dokonce přijmout nové pracovní síly na „vyřizování přestupků“. A hlavně, že se v rámci uskutečnění vyššího dobra vybraly peníze od řidičů, odpovědné skupiny lidí, která se může jen stěží bránit.

Ministerstvo dopravy chce zavést stálá úseková měření na na šesti úsecích modernizované D1. A v další fázi předpokládám na dalších dálnicích (o tom se samozřejmě nyní taktně mlčí). To bude tendrů, výběrových řízení a pokut! A příjmy veřejných rozpočtů se budou konečně plnit! A jak jinak než pod záminkou zvyšování bezpečnosti občanů!

A pro Ředitelství silnic a dálnic vůbec nejlepší bude instalovat radary téměř po celé D1, místo toho, aby se soustředilo snížit náklady na výstavbu dálnic, protože staví dráž než v řadě některých západoevropských zemí.

V této souvislosti je třeba připomenout schválený návrh minulé poslanecké sněmovny na zvýšení rychlosti na některých dálničních úsecích na 150km/h. Hlavním odpůrcem se stalo samozřejmě ministerstvo dopravy v čele s panem Ťokem. A svůj odpor proti úsekům s povolenou rychlostí 150Km/hod. prosadilo. Jenže v Německu to jde, mají dálnice bez rychlostního omezení, ale u nás potřebujeme instalovat další a další radary ve jménu „vyššího dobra“. I toho „dobra“, o které běžný řidič vůbec nestojí.

Takže co nejvíce na silnicích a dálnicích běžnému řidiči nejvíce vadí?

Určitě neustálá rychlostní omezení a RADARY.

Míra svobody v automobilismu je totiž lakmusovým papírkem svobody jednotĺivce ve společnosti. Vždy, když se zavádí nová totalita, aktuálně do zelena zbarvená, jsou odpovědní a svobodymilovní jedinci (v tomto případě řidiči) první na ráně.

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****

Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč

Celkem za měsíc: 9 090,11 Kč
Vybráno 25.97%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.

Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 92 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (11 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Loading...
loading...
politicon-eshop voxpopuliblog
7 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.