Muslimové všech zemí se, na rozdíl od neschopných proletářů, dokázali jako vždy účinně spojit a masově vyšli do ulic protestovat proti teroristickému útoku, který směřoval proti jejich souvěrcům na Novém Zélandu. Násilí prý je odporné a teroristé by měli být exemplárně, ideálně podle islámského práva, potrestáni. Souhlasím. Jen mi přijde zvláštní, že muslimové nikdy nic takto chvályhodného nepodnikají, když dojde ke stejné situaci v obráceném gardu.

Islám versus Západ 341:49
LU LINA
Příležitostí prokázat, že se jim hnusí každé násilí, ne jen to páchané na muslimech, měli vousatí košiláči z Dháky skutečně habakuk. Jen při velice letmém součtu výsledků vzájemných civilizačních utkání Islám vs. Evropa od roku 2015, docházím ke skóre minimálně 14:1 pro islám na zápasy a 341:49 na oběti. Pokud je mi známo, dnes se muslimové vyšli do ulic islámských měst rozhořčit od roku 2015 poprvé.
Proč? Protože po velice dlouhé době pro změnu nějaký nevěřící zmasakroval muslimy? Takže, když mnohem častěji nějaký muslim zmasakruje nevěřící, je to v pořádku a v souladu s koránem a do ulic chodit netřeba? Existuje snad nějaká stupnice násilí? Je mezi povražděním věřících a nevěřících snad pro dhácké i jiné muslimy nějaký zásadní rozdíl? Násilí na nevěřících ručičkou jejich násilometru nepohne, ale při násilí na muslimech vyletí do červeného? Jsem divný já, nebo dháčtí košiláči?
A spojili se nejenom muslimové všech zemí, ale pochopitelně také politici. „Je to ohavné, nechápeme to, jak něco takového může někdo spáchat“, říkají unisono. Tedy standardní fráze, které se zřejmě učí nazpaměť v nějakých přípravných kurzech pro elity a při jejichž pronášení, či psaní myslí na to, co bude k večeři.
Pro politiky je to možná šokující a překvapivé, ale jinak to, co se stalo v Christchurchu, asi překvapilo málokoho. Myslím z té části společnosti, která si i přes snahy politiků, médií a Člověka v tísni zachovává schopnost vlastního úsudku.
Protože všichni, kdo se věnují této problematice objektivně a veřejně se k ní vyjadřují, už léta upozorňují na to, že pokud Západ rychle nevytáhne hlavu z písku, je pouze otázkou času, kdy se něco takového stane. Že někdo emocionálně labilnější a frustrovaný z toho, že politici nejsou schopni ani ochotni účinně vyřešit problém islamizace Západu, se rozhodne vyřešit ji sám. Jaksi po islámsku. Jen bez onoho obligátního „alláhu akbar“ .
A proto zůstala v novozélandských mešitách ta hromada mrtvol. Ne kvůli pravicovému extrémismu, neonacismu, nebo kvůli šílenství. Ale proto, že prostě pohár občanské trpělivosti přetekl. Proto, že politici dělají ve vztahu k hrozbě islamizace v lepším případě mrtvé brouky a v tom horším ji podporují. Proto, že média s nimi 100% drží basu.
Takže se nelze divit, že určitý, výrazně menšinový typ občana, kterého lze jen asi stěží charakterizovat jako spořádaného, v nějaké chvíli usoudí, že na jeho zájmy a práva každý dlabe a že je tedy třeba konat. A prostě koná. A čím více se bude islámu ustupovat a čím více práv, na úkor nevěřících domorodců, mu Západ na svém území poskytne, tím více Christchurchů v budoucnosti bude.
A souběžně čím více bude kolem nás zeleno-rudého neoliberalismu, který nemá s „libero“ , tedy „osvobozováním“ už nic společného, tím více bude ostrovů Utoya. To, že Evropané momentálně už pár let pod modrožlutou vlajkou krkají z blahobytu neznamená, že institut občanské války je tady navždy minulostí. Naopak.
Pokud se bude evropská společnost i nadále vyvíjet momentálně nastoleným a historicky poměrně neosvědčeným směrem od individualismu a svobody ke kolektivismu a nesvobodě, budeme k ní čím dál, tím blíže. I k takovýmto masakrům. Protože počet občanů s pocitem přetečeného poháru poroste exponenciálně. Což elity pochopitelně vědí.
Proto ta zuřivá snaha odzbrojit občany. Proto ty zákony proti „terorismu“ a kvůli „bezpečnosti“, které nám berou svobodu a soukromí. Proto to stěhování národů. Proto ta dehonestace maskulinity, rodiny a propagace fousatých zpěvaček. Aby, až dojde na lámání chleba, bylo snadné to tupé, bezpohlavní a odzbrojené stádo bez koulí ukáznit.
A jak to celé dopadne? Přece jako vždycky – nic nebude souviset s ničím. Viníkem bude stoupající pravicový extremismus a přílišná dostupnost zbraní, což povede ke schválení nějakých dalších pěkných „protiteroristických“ , „protipravicových“ , „protizbraňových“ a „protiislamofobních“ zákonů. A k pocitům viny vůči chudákům muslimům, takže se jim zase povolí praktikovat něco dalšího ze šarie a schválí se nějaké další proimigrační předpisy.
Pokud mám být upřímný, tak mne ani tak nepřekvapil samotný čin, jako jeho lokalizace. Daleko spíše, než na Novém Zélandu, o jehož stupni islamizace nic nevím, jsem podobnou zoufalou akci čekal spíše v některém z předních evropských chalífátů – ve Francii, v Německu, ve Velké Británii.
Výchova duševních i fyzických kleštěnců má zřejmě v západní Evropě před Novým Zélandem už značný náskok.
Apropó, ten pachatelův rasistický, islamofobní a teroristický manifest, co o něm všude čtu a všichni z něho citují vybrané pasáže, bude někde otištěn celý?
Autor: LU LINA
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč
Celkem za měsíc: 13 333,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Nemlčet - 24.1.2021
- Podívejte se, jak vypadá cikánský tábor v italském Miláně - 24.1.2021
- Stefan Schubert: Merkel řídila CDU podle principů komunistické strany - 24.1.2021
HEZKY NAPSÁNO
Napsáno naprosto dokonale, autor i MY, co to tu chválíme – upřesnění pro idioty – chválíme článek, ne “domácí zabíjačku v mešitě”, jsme již nepochybně zaregistrováni, coby adepti na obvinění dle “gumového” paragrafu o podpoře a schvalování terorismu, který umožňuje, zavírat za to co si myslíte a říkáte!
Takže, soudruzi “liberálové” ten článek je prostě skvělý a plně se s ním ztotožňuju. A co říkám na ten masakr?
“A co jste ku*wa čekali, vy “liberální” IDIOTI?”
Al Hamajda už vyhrožuje. No, není divu, když si zakládá na muslimské komunitě jako na voličích! Vlastizrádce!
https://eurozpravy.cz/domaci/armada-a-policie/251959-sledujeme-vas-vime-jak-na-vas-policie-si-poda-cechy-kteri-na-fb-schvaluji-utok-na-muslimy/?fbclid=IwAR11Xu1avZxUKZGoDucdbm4Cw70Rw4HyLZHuWsFZ4JsUKLoRF8pUPi4pL3o
A jak to bude se schvalováním atentátu na Heydricha??Smí se to nebo ne??🤮🤮
Brzo zakáží i rohlíky, protože je to připomínka vítězství nad Osmany u Vídně!
A sakra, teď jsem to asi neměla psát, protože ta tupá udavačská hovada stejně historii neznají a tak by to ani nevěděla… takže jo, počítám, že rohlíky skončí….
Ráda bych si manifest přečetla. Ale není nikde k dispozici. To je to samý, jak po nás chtěli soudruzi kdysi odsoudit a podepsat se, že nesouhlasíme s Několik vět. Tak jsem se jediná ozvala s tím, že až si to přečtu a uvidím co tam vůbec je. Nechť to dají na nástěnku, každý si to v klidu přečte a uvidíme, zahulíme. Nikdo to na nástěnku nedal a tak jsem nemohla nic podepsat, to dá rozum. Za pár měsíců se bolševikům systém zhroutil.
A tak tento manifest je uplně to samé.
Tohle nenávistný hamáček vlastizrádce fakt posral!!!! To je neuvěřitelné… Ta dikce toho vyhrožování je jak z dob minulých… HNUS!!!
přirozený projev rudého kripla
Když ve Švédsku v Ikee zabil nějaký negr nožem mámu s klukem, zakázali tam prodávat nože. Al Hamajda reaguje na události tak, že nééé aby podnikl bezpečnostní opatření a nemilosrdně vracel všechn, co tu nemají co dělat, ale začne fízlovat lidi, co si píšou na internetu. Takhle se fakt nikam nedostanem.
Kdyz vrazdi muslim, tak ho media taji omlouvaji a nekdy to vypada, ze na vine jsou ti zavrazdeni.
Vcera se o vrahovi, ktery strilel v mesite psalo a mluvilo cely den, jmeno, fotka, odkud je, kdo jsou rodice, cislo bot a nejdulezitejsi bylo, ze je fanda Trampa !
Media docilila toho, ze i lide, kteri jsou proti jakemukoliv nasili, tahle akce vyvolala lehky usmev
Ano, je to tak. Když vraždí v naší civilizaci muslimové, může za to islamofobie. Když se na tu islamizaci naší civilizace provázenou násilím ze strany muslimů někdo už nemůže dívat a a povraždí muslimy, může za to islamofobie! Prostě furt za to můžeme my, nikoliv ta jejich pošahaná ideologie! Hnus fialovej!
Projděte si diskuse i na mainstreamových a polosluníčkových místech!
Jako rychlo-průřez míněním, necenzurovaný, aspoň nepříliš..
Lidi “odsuzují, ale…”. Málokdo si troufne rovnou schvalovat, ale je to cítit. Ani trollové to nepřebijí, je to tam. Takové spodní, temné, souhlasné nebo chápající mručení.
Myslím, že se Makrely a Microni necítí dobře. A tak bych to tipoval na zase nějakou “novou evropskou směrnici”. Ještě do eurovoleb.
Všimla jsem si.Pečlivě prověření čtenáři na Hovínkách ňák odmítají šlapat brázdu
Co to?
Joo, já mam třeba na novinkách doživotní blok, a to prosím pěkně jen za slušně napsaný návrh, že by s ostrahou hranic mohli pomoci myslivci.
a to jsem nepsal nic o připrchlících, ale o problémech s přemnoženou černou zvěří…
To docvaklo i mne, tak se nedivte.
Já taky, ale jen kvůli reakci na pehehehe.🤮🤮
He, he, he..a co jste o něm napsala? teda, krom toho hehehe se toho asi moc napsat nedá
Nemohu si pomoci, ale současný establischment mi připomíná, takový ten chaos, zmar, bezmoc a debilitu, Výmarské republiky, jen v celoevropském/světovém měřítku. Holt pseudoliberalismus, obarvený eurosocialismem.
Já vím, zní to divně, hrozně.
Já vím, že je to smutné, taky jsem si na jakous-takous svobodu zvykl… A bude mi chybět.
Ale ve starověkém Řecku se střídala demokracie s diktaturou po cca 20ti letech. U nás už to přezrálo.
A když jsme u těch antických přirovnání – Alexandr Makedonský vyřešil gordický uzel mečem. A bylo.
Teď jen jde o to, aby to byla diktatura naše a ne jejich !
O to jediné!
No tak snad toho Klause ml. dneska ti eurobolševici z ODS vyloučí.
Jsem sice voličem SPD, ale takový VKML, osvobozený od toho ksindlu ODS, by mohl nabrat zajímavý směr, pro ty, co nemají koho volit. Zdůrazňuju slovo “mohl”!
Nemám odkaz, je to video na PL, projev na setkání Bojovníků za svobodu, půjde to i googlit! Nářez EU a Macronovi.
Totéž video je dnes i na Národní republice…
Ano, taky bych z fleku volila Klause. Ale do eurovoleb už se to asi nestihne, tak nám asi zbude to SPDéčko.
To by jistě mohl, ale do eurovoleb se to nestihne. takže SPD.
Ale jinak – za pár let se volí president.
Nechci vám tu nikomu kazit iluze, ale já si už o “demokratických” volbách myslím své!!!
Koneckonců o všech volbách, kam dosáhne křivorypácká drápa.
No, do volební urny snad až tak ještě ne, i ten výpadek je stále v rukou místních..
důvěřuj ale prověřuj.
I já schvaluji atentát na Heydricha…
—-
Je to pěkná představa: lidi budou schvalovat atentát na Heydricha a policajti budou špekulovat, jestli slovy “atentát na Heydricha” mluvčí náhodou nemyslí atentát na Heydricha. Ale jak to mluvčímu dokázat? A jak ho za to potrestat?
Když newspeak, tak pořádně.
To se vám povedlo. Se z toho pos.rou a pak snad konečně dají normální policajti tomu pojebovi ve vedení po tlamě!
Al Hamajda už vyhrožuje a udavačská lejna mají pohotovost!
Tak nevím, smí se ještě oslavovat Sobieski???
Na “silně varovný” článek https://www.novinky.cz/domaci/499992-sledujeme-vas-a-vime-jak-na-vas-ceska-policie-varovala-verejnost-pred-schvalovanim-utoku-na-zelandu.html případná reakce v diskusi pod ním:
M. K., L.Bohdaneč
So, 16. března 2019, 13:36:03
+42 / -1
“Já osobně odsuzuji jakékoli útoky proti lidem, živočichům a přírodě. Odsuzuji rovněž zastrašování vlastních občanů, máte je chránit ne zastrašovat a vyhrožovat.”
Kalousek vyzval Al Hamajdu, aby dal podnět k prošetření závažných trestných činů…jeden by čekal, že tím myslí na sebe a své politické soukmenovce, a ono ne, on by chtěl zavírat občany, které má zastupovat a policie chránit jenom proto, že by mohli schvalovat útok na nepřítele! No “úžasné”, a na tuhle pakáž lidi dělají!
Jako, ještě chvilku a snad už vytáhneme žluté vesty!
To už se mělo dávno.
Jo!
Musím ale říct, že se úplně třesu vzteky, co si to naši politici a policie dovolují! Platí je snad musláci z NZ?! Neplatí, platíme je my! Mají hájit naše zájmy a chránit nás…třeba v případě, že by vznikl konflikt – např. mezi příznivci dvou politických stran, nebo někdo vystřílel ta péra na nějakém stranickém sjezdu atd., tak dovedu pochopit, že bychom se měli ve vlastní zemi mírnit, ale co je jim po muslech na NZ, či jinde? Jak si mohou dovolovat zastrašovat naše lidi??!! A hlavně, spíš by se momentálně měli zaměřit právě na musláky, které sem, bez našeho svolení politici nepřímo natahali, na jejich reakce…čekala bych, že je budou sledovat…preventivně, aby náhodou neměli chuť nás obohatit! Ale to né, to budem terorizovat náš civilizační okruh…a proč?! Protože si furt necháváme sr.t na hlavu a oni si na to už zvykli. Strašné!
Pevně stůj, naslouchej,
nenech mluvit lháře.
Pravdu svou
v srdci měj,
plivni jim do tváře.
Ortel – Defenestrace
Tak to hezké a pravdivé, že jsou placeni z našich daní, ale my jim nepíšeme ty výsluhy a jiné různé brebendy!! A ten kdo jim je píše?? je někde veden (zákulisně) vyšší(kurwa Jasánek) vyšším zájmem.
Al Hamajda by měl být jednou souzen a to za záměrnou islamizaci (dlouhodobá podpora muslimské obce) a za vlastizradu (podvratná činnost ve vedení Aspen institutu).
Však na NZ okamžitě začali mluvit o zákazu samonabíjecích (zatím) pušek. Tahle reakce se dala čekat a přitom ještě ani padlí nestačili vychladnout. Islám a islamisté jsou zlo a žádné minstrantsvo pravdy a lásky mi to nevymluví, vezměte si třeba poslední příklad jejich mentality. To snad není ani středověk.
https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/499916-islamistova-zena-vyhodila-do-vzduchu-sebe-i-dite.html
..jo, jo…propagace fousatých zpěvaček, každodenní defilé fousatých hrdlořezů ve zprávách, fousatých imámů a charakteristicky fousatého světa islámu…a vedle toho tisíce fousatých evropských mužů, naprosto si nic nepřipouštějících a v souvislostech neschopných přemýšlení, že v aktuální době pěstovat si plnovous je stejně absurdní, jako kdyby za války naši piloti v Anglii, nebo, vězni v německých koncentrácích nosili řetízky s hákovým křížem…protože je to v německu in….
Pamatuješ na reklamu která se zase začala objevovat často po 22té hodině jak ten na první pohled zarostlý maník poněkud přičmoudlého vzhledu se ptá po jebačce na hodnocení? Holt krůček po krůčku směřujeme k té jediné pravé víře ať už vzhledem nebo indoktrinací na školách.
..jo, jo…metoda kolečko za kolečkem salámu funguje…proto se používá..a je tak dokonalá, že ten evropský fousáč bude do roztrhání těla tvrdit, že je to jeho svobodné rozhodnutí.
Keby sa USA a západ nepodvolil tlaku sionistov, mohli sme mat stabilné moslimské krajiny a nemuseli by sme znáštat riziká imigrantov.
Než se do nich začal Západ vrtat,tak tam žili celkem poklidně.Ani je nenapadlo lézt do Evropy.
Poklidně žili, když byli kolonizovaní…musláci ale poklidně žít neumí, protože islám, protože šíté a sunnité…
Svatá pravda.
Žili poklidně,protože se sunité a šiíté nemísili!
Mísit se (nedobrovolně) začli,až když jim tam Picot se Sykesem přemalovali hranice.
Mimochodem,katolíci si s luteránama taky dávali po rypáku.A v Irsku se to dělo ještě nedávno.
Islám je holt o pár století mladší,nó…
Ale v Irsku už to dávno nebylo o náboženství..
Samozřejmě!V obou případech se za odlišnou vírou skrývá jiná zášť.Jde vždycky o moc nad územím.
Islám je hlavně úplně debilní ideologie pro vypatlané palice! A kdo ho omlouvá, tak ji má také!
Vytáhněte konečně hlavu z (_!_)!
Islám na nás útočí od svého vzniku!
https://www.youtube.com/watch?v=SO5_QQVYlpA
Když neumíte číst, tak se aspoň podívejte na obrázky!
To není pravda – války tam probíhají od doby, kdy Mohamed musel uprchnout z Mekky do Medíny. I pozdější Osmanská říše válčila téměř neustále a zabírala území v Evropě. Nekecej bulšit, Heluš.🤓🤓🤓🤓
Kde je ten debil který byl včera tak úporně zvědavý na to, kolik výzbroje máme z USA? Proč asi jel NeBureš na státní návštěvu? Takže ZATÍM sice nic moc ale to se brzy změní.
https://www.novinky.cz/domaci/499980-nove-vrtulniky-koupime-v-usa-rika-namestek-landovsky-po-navsteve-v-bilem-dome.html
Jak nečekané!Myslel si snad někdo,že koblihář byl pozván do Bílého domu jen tak,z plezíru
Já jsem tady!
Máš něco proti těm vrtulníkům z hlediska TTD?
Takže žádný tendr ale přímo vytažené z americké řitě.
Něco jako tendr na Casy, Pandury nebo Gripeny?
Kolik jsi z toho dostal na “stole v českých”?
Kolik? To bys čuměl voe, kdyby chtěl kúpim si tě s celou rodinou a okolím a ještě mi zbude na pěkný ostrov v Karibiku a do konce života jsem ve vatě.
Vy jste lhal , že Američani z našeho vyzbrojování nic mít nebudou !! TTD jsou všech podobných krámů stejná a těch 12 vrtulníků nám bude k čemu ??
Aka nás islamisti naučili demokracii .
Takto demokraticky vyriešili problém so xenofobiou slovenský SME.tiari :
” SME.sk zavádza moderované diskusie
SME.sk zavádza pri malom počte vybraných článkov nový typ moderovanej diskusie. Zverejnené budú len príspevky čitateľov, ktoré skutočne pomáhajú verejnej debate.
Po vzore viacerých svetových médií, ako New York Times či BBC preto od budúceho týždňa zavádzame nový typ diskusie: moderovanú debatu. ”
============
SME tiari vymysleli nové pomenovanie pre CENZÚRU :
“moderovanú debata”
Sou z lidí poserinkaní! Jo, jo, je před eurovolbama.
šialené je to, že viac ako polovica ovčanov im ešte furt verí, a zjavne miluje aj tých muslimákov. Ovčania sú nekonečne debilní, sadomasocháči, a tú skazu si fakt zaslužia.
a ešte –
) a pozýva týmto ovčanov k voľbe prezidenta. SK debili si zjavne idú zvoliť za panovníčku tú dobroserácku škatulu.
z vonku mi vyblakuje dedinský rozhlas (fakt – tuto stredovekú relikviu ešte na SK máme
Smutné je, že tá pixla by sa kľudne POCTIVO uživila ako prostitutka v nejakom veselom dome.
Mně by ten rozhlas nevadil, ano, vypadá to jako relikvie, ale v případě nebezpečí použitelná instantně
Takže fakt budou Slováci volit bimbáskama a Slovenky se rozplývat, aká že je pekná a milá a múdra…to byli, bohužel, i mnozí esesáci!
volit bimbáskama je fajn, keď sa rozhoduje, “čo s načatým večerom” .
Keď sa volia politici, treba voliť tak, ako “volil” ten na Zélande.
Neuživila. Na to by nevlezl ani homeless.
Ktosi,jestli si zvolíte tu lemru,tak si mě nežádejte!👹👹👹
Slováci si zvolia -> slováci budú potrestaní.
Ich politici ich potrestajú.
Ale nikdy to nepochopia
Elfové=moderátoři.
(Za bolšána práskači,ach ten ňúspík)
Pan autor LuLina píše múdro, ale tentokrát sa “chybička vloudila” :
“Proč? Protože po velice dlouhé době pro změnu nějaký nevěřící zmasakroval muslimy? Takže, když mnohem častěji nějaký muslim zmasakruje nevěřící, je to v pořádku”
– Pan autor neuviedol že ten xenofóbny útočník útočil na privandrovalcov vo svojej vlasti. A tí vraždiaci muslimskí ľudomilovia útočia na “neveriacich psov” priamo vo vlasti tých neveriacich.
To, co jednou obsadí, je jejich území míru – Dar al Islam.A když ještě dostanou občanství, tak není co řešit.🤮🤮🤮
Proč by jako měl být ten pachatelův manifest otištěn?
Zpřístupnili snad bolšáni obyvatelstvu Chartu?
Naše/vaše nám sdělila že je bekanej a to nám musí stačit.
Naše/vaše by nelhala a z té četby bychom mohli dostat ujímání.Naše/vaše pečuje o zdravý názorový vývoj lidu.
Je to její zadání.
Kontrolní otázka: budeme taky muset podepisovat že s páhatelem nesouhlasíme?Něco mi říká,že přední umjelci už hledají propisky
Až se stane další, a politici a mainstream dělají vše pro to, aby se další stal, tak už budeme nesouhlas podepisovat a po dalším nás naženou do ulic a budeme muset brečet jak ti chudáci v KLDR, když jim chcípl vůdce. Kdo neprojeví dostatečně lítost, pude do lithiového dolu, nebo aspoň do vězení mezi slimáky!
Tato vízia je síce smutná, ale reálna. Ale má jednu VÝHODU :
Jedine tým každodenným kopaním ovčanov do riti sa dá dosiahnuť, aby títo ovčania otvorili oči a kusoček mozgu. Ja sa furt pokušam vysvetliť, že JEDINÁ šanca na zlepšenie je – ak sa ovčanom otvoria oči a mozog.
Heleno omyl, oni je nehledají ale už podepisují do foroty. Až bude vyhlášena ta správná iniciativa tak už budou podpisové archy přetékat jmény ůmjelců, vjedců, študáků a opravdu uvědomělých občanů. Jako mustr si vemte ,,Nepochopitelnou adventní výzvu”, tam to je v celé nahotě a stačí si přečíst jména podepsaných i s jejich pracovním zařazením. A je tam i trpajzlík s celou rodinou.
Hmmm,taky pravda,umjelci jsou avantgarda
A přesně ten typ článků i s diskusí je to pravé pro uvědomělé občany kteří vědí že se sice udávat nemá ale všichni autoři nenávistných projevů se musí aspoň nahlásit. To bude fofr v doplňování složek a jejich zpracovávání.
Trpajzlík ani nedorazil, nestačí to prověřovat.🤮
DORAZIL.
Zajímá mě, když chcípne slimák, čeká na něj 72 panen? A nikdo se nepozastaví nad tou diskriminací jejich žen. Na ně nečeká ani ošoupaný robertek bez baterek! Ten alláh není spravedlivý!
V jedné věci bych autora poněkud poopravila. Oni totiž muslimové po každém úspěšném teroristickém útoku, který je veden muslimy proti nevěřícím, do těch ulic vyjdou. Ale nevyjdou tam z toho důvodu, aby proti činu protestovali, ale proto, aby mohli zcela nepokrytě útok oslavit. A co víc, děje se tak nejen na ulicích muslimských měst, ale i v Evropě, v oblastech, kde je početnější muslimská komunita. A slaví zcela nerušeně, nikdy se nestalo, že by proti bujarým oslavám útoku zakročila policie nebo že by za schvalování útoku slavící muslimy odsoudili. Dovedete si představit, co by se stalo, kdyby po včerejším útoku vyšli do ulic bílí Evropané a útok oslavovali tak, jako oslavují muslimové útoky proti nemuslimům???
Dobrý postřeh.
Ještě teďka vidím tu fotku muslimské ženštiny,která řvala blahem nad sundanými dvojčaty.
Bylo jí vidět tak hluboko,že jsem nevěděla jestli vidím mandli nebo děložní čípek.
Helčo, to se Vám povedlo
Já si také vzpomínám na ty oslavy…ono se to děje při každém větším útoku na naši civilizaci.
Ty oslavy jsou pokaždé a ještě se nestalo, že by někdo slavící muslimy nařkl z jakéhokoli trestného činu, dokonce je nikdy z těch ulic ani nevyhnali. Naopak, když slavili na ulici tuším v Birminghamu útok v Manchesteru, kde bylo plno mrtvých dětí, dokonce hlídali policajti, aby se k slavícím slimákům nepřiblížil nějaký xenofob a islamofob, který by chtěl oslavy narušit.
Jo, taky jsem ty záběry viděla. Asi tomu říkají kulturní odlišnost a ta klidně pojme i vyhrožování zabíjením…muslimové prostě mohou oslavovat smrt nepřítele, my to máme zakázáno.
Muslimové můžou slavit každý útok, u nás může Alrawi a Abbás a další imámové hlásat nenávist k nemuslimům a vše je v pořádku. Ale proti občanům, kteří jen na internetu sdělí svůj názor už posílají bonzáky – elfy a vyhrožují dokonce zatýkáním za názor! https://www.novinky.cz/domaci/499992-sledujeme-vas-a-vime-jak-na-vas-policie-varovala-verejnost-pred-schvalovanim-utoku-na-zelandu.html
Obzvlášť Palestínci oslavují a vyřvávají na ulicích.🐍🖕
Asi to byl ten čípek. U nich je stejně vidět jen shora.
A byl tam s ní Bouše?
To nebyl ale viděli tam tebe vyžle a s celou rodinou.
já jenom, že Bouše také slaví ŽE TI ŽIDÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ, ZBOURALI WTC.
Anina :
Ovšem, tieto slová sú dôkazom toho, že debilní nie sú tí muslimáci, ale debilní sme my, biely. My nadávame na muslimákov, ale mali by sme nadávať na seba, na svoju debilitu.
Bieli nadávajú na muslimov, a dúfajú , že muslimáci sa potom zmenia. Lenže : MY sa musíme zmeniť, a aktívne sa chrániť. Nadávať na muslimov nepomôže, hlavne ak si na druhý deň ideme zvoliť gaunerov politikov.
Proč by se slimáci měnili, když se svojí taktikou v Evropě uspěli?
presne tak !!!
MY sa musíme zmeniť, a aktívne sa chrániť. Nadávať na muslimov nepomôže, hlavne ak si na druhý deň ideme zvoliť gaunerov politikov.
Slováci si práve teraz idú zvoliť za prezidentku tú pixlu dobroserácku. (chýba tu grcajúci šmajlík ).
Ten existuje, našla jsem ho :🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Spíš to vypadá jak trávožrout
není tam mrkev
Musela by se změnit mentalita lidí, muselo by se skončit s falešnou pseudohumanitou. A hlavně – lidi by museli pochopit, že neustálou volbou proislámských stran, které tvrdí, že islám je náboženstvím míru, tu islamizaci stále dokola podporují.
Jak může být islám náboženství míru, když Mohamed byl hrdlořez.Bohužel,je to tak
“…. falešnou pseudohumanitou.”
– tento pojem psychiatri nepoznajú. Psychiatri to nazvali DEBILITA.
Wiky :
Ľahká duševná zaostalosť (starý názov je debilita; príslušná osoba je debil), v MKCH -10 F70, je najľahšia forma duševnej zaostalosti. Rozsah IQ je od 50 do 69 (u dospelých, mentálny vek od 9 do 12 rokov).
uff …. nie Wiky , ale Wiki !
No proto. Wiky je firma, kterí dováží plastové hračky z Číny.
No, furt mají někteří strach pojmenovat věci pravými jmény. v případě muslimů je tím slovem nikoliv obohacení, ale nepřítel!
“strach pojmenovat věci pravými jmény. v případě muslimů je tím slovem nikoliv obohacení, ”
– muslimovia OBOHACUJÚ . A xenofobovia strieľajú.
Hovorí sa tomu synonymá.
JJ, Makrela by jim měla říct, ať se semknou, že to nezmění jejich způsob života atd. atd, co už známe nazpaměť.
Asi toho Australana museli pořádně nas rat. Ale místo bylo zvoleno obdivuhodně – Christchurch.
( Pro neznalé angličtiny v překladu Kristův kostel ).
Zvláštní je, že když slimáci provedou teroristický útok, tak národnost ani jméno zvěřejněno není, vždy se asi jedná o psychicky nemocného, frustrovaného mladíka, který zdraví sousedy a starým lidem pomáhá s nákupy.
Když to udělá běloch, tak je okamžitě zvěřejněno celé jméno a národnost. Tak tohle je k zblití, jak těm slimákům lezou skoro všichni do análů.
Teď už jen chybí zveřejnit adresu jeho příbuzných aby jim naši milovaní muslimští přátelé mohli osobně poděkovat.
To už asi není problém si zjistit…brrrr
Oni řekli jméno, zveřejnili dokonce jeho fotky z dětství, kde byl i s rodinou, takže najít je nebude pro slimáky žádný problém…
Dělají to schválně, aby nás postrašili…až si muslácká pakáž tu rodinu najde a zabije! Pak budou vykřikovat, vidíte, na muslimy musíte být hodní, jinak vám to taky udělají..
Já spíš čekám, že bude nějaká odveta a to možná dokonce i v Evropě, kde jich je jak much. Myslím, že tak max. týden, dva a něco se semele, nejspíš ve VB, Francii, Belgii, Švédsku, Německu nebo nějaké další islamizované zemi.
Moc to radši nepřivolávejte, to není jak houska na krámě.
Mohlo by to pak spustit lavinovou reakci, i když, kdoví co je v zákulisí.
Viz 11.9. že?!!
Oni jistě už dlouho něco chystají, většina vojáků IS je dávno v Evropě a lze předpokládat, že zde budou chtít zúročit to, co se v Iráku nebo Sýrii naučili.
A teď mají super záminku, především v situaci, kdy se všechny tajné služby a policie soustředili na nahánění “zlých islamofobů a xenofobů” na sociálních sítích a internetových diskuzích. Teď si teprve můžou islamisti nerušeně “pracovat”.
Jo, jo.
Bude odveta, pak odveta za odvetu, potom odveta za odvetu za odvetu; něco mi našeptává, že po odvetě za odvetu za odvetu přijde odveta za odvetu za odvetu za odvetu… jakpak to asi bude pokračovat?
Tak jsem to myslel, ale na druhou stranu proč to prodlužovat, žádný cavyky.
Je to možné, ale hlavně, když hlídají mešity! U nás se také asi musí policie věnovat nevhodným komentářům, místo toho, aby pohlídala citlivá místa…protože Al Hamajda – ten už začal lidem vyhrožovat…no, totalitní režim se holt nezapře! Našim politikům je nepřítel bližší občanů…a blbci to furt budou volit!
Tohleto je opravdu k zblití.Ten dvojí metr mě se®e úplně nejvíc.
Yuri : “Tak tohle je k zblití, jak těm slimákům lezou skoro všichni do análů.”
Ty “všichni” , to sú KTO ???
To sú politici, ktorých si my bieli volíme za svojich vládcov. Mne je už na grcanie, ako tu všetci nadávajú na muslimov, ale skoro nik NECHCE priznať, že to my, bieli si ich pomocou našich politikov sem dovážame. Na PP si tu tzv. pravičiari zanadávajú, a potom idú vo voľbách odovzdať moc do rúk gaunerom.
Tak já volím SPD, tudíž mám svědomí čisté.A moji mladí taky.
Všichni Evropané by měli volit protiislámské strany, nějaké vlevo, vpravo dnes není důležité. Prvořadé je vyhnat islám z Evropy.
Jsem členem SPD.
Já jsem vás volil a budu zas.
Já rovněž tak
Church může znamenat i církev.
Je důležité se semknout.
Čin odsoudit, a vzít si poučení. Jaké? Já navrhuji třeba tohle:
– Na takovou akci je osamělý (nebo jeden) střelec málo
Efektivnější jsou dva, dál od sebe. Jednak je křížová palba účinnější (kdo se kryje před prvním, odhalí se druhému), druhak se navzájem kryjí palbou při přebíjení zásobníku. A nezapomínat (nechávat) náhradní zásobníky v autě a vracet se pro ně, že….
Budu s napětím pozorovat, jak se muslimové pod vedením svých imámů a multikulturních křesťanských chráněnců z EU nyní spontánně semknou, zapálí svíčky a sdělí světu, že si na takové akce budou muset zvyknout.
To sedí.
No a samozřejmě akci provést rychle a zajistit si únikové cesty.
Sice vám rozumím, ale není to rozumné. Než bychom tu rozebírali novozélandskou realitu a nechcačky tak spáchali třeba i trestný čin (víme přece, jak to bylo s mouchami, které zneuctily císařpána), povídejme si třeba o filmu. Jeden akční, moc pěkný, jsem nedávno viděl.
—
Představte si takovou situaci, právě jako z amerického akčního filmu:
Jste osamělý hrdina někde v pustých horách, bránící demokracii, lidská práva a světový mír, prostě takový správňák, něco jako Tom Cruise. V údolí hluboko pod vámi, po křivolaké úzké silnici, jede kolona náklaďáků, každý plně obsazený po zuby ozbrojenými námezdnými padouchy, kteří holdují xenofobii, pohrdají pravdou a láskou, obdivují všechny světové, minulé, současné i budoucí diktátory a ve volném čase si vzájemně recitují neonacistická hesla. Evidentně se chystají spáchat nějaký děsivý zločin z nenávisti. Vy jste jediný člověk, který o tom ví (ty dacany na autech za lidi nepočítám), ale máte jen sniperku a posledních pár nábojů. Když je nezastavíte vy, nezastaví je nikdo. – No jo, ale jak zastaví akčí hrdina Tom Cruise kolonu aut na úzké horské silnici, plnou nepřátel, jediným výstřelem?
Sejme řidiče prvního auta.
Moc pěkný film to byl, poučný.
No tak to máte tak za 4 roky!
Už to nikdo nezastaví. Myslím, že začala opravdová válka.Nedejbůh vystřílejí kostel a začne mazec! No, asi je pak poženeme i s těmi vítači a jinou pakáží.Jak je znám, tak se nám strašně pomstí.Ta nenávist k nám, je nezměrná.
…a neměnná!
“Už to nikdo nezastaví. Myslím, že začala opravdová válka.”
– nuž, ak je toto vtip, tak hodne slabý.
Vojna, v ktorej bojuje JEDEN človek proti stámilionom europskych ovčanov, proti státisícom europskych politikov, a proti miliarde muslimov, to je divná válka.
A teraz tí NAŠI demokratickí politici ZNIČIA toho jediného bojovníka za europsku civilizáciu.
Bude zajímavé sledovat, který názor z mnoha na internetu ještě průzorem trestního zákoníku páně buzeranta Pospíšila projde a který už bude za hranou.
Myslím, že nebudu daleko od věci, když uvedu, že u nejvyššího prokurátora už ladí represivní nástroje, jak spustit perzekuci českých občanů za vyslovení názoru.
” u nejvyššího prokurátora už ladí represivní nástroje, jak spustit perzekuci českých občanů za vyslovení názoru.”
Keby ste namiesto “krivonosých” sledovali českých politikov, tak by ste vedeli, že jednu češku už za vyslovenie názoru český prokurátor v mene českých voličov trestne stíha. Váš demokratický štát víťazí nad občiankou. “Štát je super dobrá vec”.
Co jsem slyšel, tak ta trestně stíhaná paní chtěla zapálit autobus, aby do ČR nejezdili další nelegální imigranti. Tedy je perzekvovaná za kritiku trestněprávní činnosti.
S autorem v podstatě souhlas.
Nicméně připomínka: “když mnohem nějaký muslim zmasakruje nevěřící, je to v pořádku”… atd. Stejně se bolševici staví k nepravostem komoušů. Komouš může, je nevinej, beztrestej atd. Proč byli nacisti za své činy kriminalizováni a komouši nikoliv? Muslimové a komouši jsou velice podobné skupiny.
Proč nejsou kapitalisti kriminalizováni za své činy ? Irák , Afganistán , Libye , Syrie , Jemen ,atd. ??
Pane, ste MAGOR.
Tu muslimáci ničia bielu civilizáciu, a vy všade vidíte útočiacich komunistov.
Jedinými reálnymi komunistami sú vaši bruselácki euro”liberáli” , ktorí sem dovážajú tých muslimákov.
A ty zase Slovák…
…a jakou máš příslušnost TY!!
Lenže ja za to nemôžem.
Liborek je místní debylek, netřeba ho brat vážně
Každá smrt je sice smutná , ale pro nás to znamená jen jedno , žádné muslimy k nám nepouštět !!
Pozdě, už tu jsou a protože schengen tak legálně přicestují další.
Vlado včera jsem se tě na něco ptal jestli jsi to tedy psal ty?!! Byl bych rád za odpověd, díky.
A co to bylo, hledat to nebudu a nemám složky k nahlédnutí. Jako ten co tu není – už mnohokrát.
U tohoto článku v 13:23:00
https://pravyprostor.cz/nato-je-pro-nas-klicove-spojenectvi-bez-nej-by-nas-tlacili-do-armady-eu/
Jestli myslíš kolik máme americké výzbroje tak už jsem ti odpověděl a nebyl jsem sám. A už máme po NeBurešově návštěvě USA dojednaný nákup amerických vrtulníků(i bez tendru) a jistě bude další následovat. Stačí?
Ne né!! Možná si stojím na vedení ale celkem tam ze mne děláš blba a jindy jsi psal něco at jdu do školy. Zajdi na ten můj odkaz a přečti si to, třeba jsi to ty nepsal, i já tomu věřím, vycházíme názorově doposud spolu v normě.
Nevím, o čem se tu stále dohadujete …
Přečtěte si pozorně diskusi pod včerejším článkem KDO NESE VINU ZA TERORISTICKÝ ÚTOK V MEŠITĚ?, v jejímž závěru jsem napsal toto:
Číst diskusi pod tímto článkem (já ji ani celou nebyl schopen pobrat), je přímo k popukání… 
Čtenář se mj. dozví – “jak mohl střílet přes čelní sklo…”, nebo “…podlaha bez jediné kaluže krve”, anebo toto “… se zaměřte na tu údajnou řežbu v mešitě bez jediné viditelné stopy krve…”, no a vrcholem hororu je toto konstatování “…nikde potrhané šaty od kulek… všichni leží tak jaksi normálně, žádná poloha typu jak jej zastihla smrt”, a hřebíček nakonec – “anebo je to akce tajných služeb”.

… a přitom vše bylo natáčeno v Hollywoodských ateliérech, stejně jako přistání Apolla na Měsíci… 
Jak prosté!!!
Tak nevím, zda jsem na Pravém prostoru, nebo na Levém Blesku?!?
Jednoznačně tvrdím, že by se toho všeho měl chopit Oliver Stone a dát tomu ten pravej RYZÍ říz… 
A PAK SI NEDEJ PANÁKA 🥃
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jde přeci o “akci tajných služeb” (povšimněte si, kdo tyto názory – vč. “sundání” tří věží i neletu Apolla – zastává), tak jaképak copak…
Už sis doplnil a zpracoval složky? Kdy to začneš rozesílat na příslušná místa?
A k tématu článku (k věci) – jak tu s oblibou píše Kadel.ní Nula Borsig – by něco nebylo?
Nebylo, viď.
Už to tu, k těm tvým vlado.infantilním reakcím, kdosi uvedl slovy:
“Jako obvykle nemá Vlado k tématu nic. Bodejť by také měl. K tomu je třeba inteligence, a tou ho sudičky bohužel neobdařilily.”
Hele ty mulťácký dementní debile, já už toho napsal k věci dost ale nemůžu ty chuju za to že čteš jenom svoje vlezdoprdelky.
Vlado vždy přitrouble přiskočí, a když dostane po pérku, tak ňafe a ňafe…
Závidíš H o l í n k u že tvoje pérko ti už nefunguje tak ani nemáš po čem dostat. A jak rád přiskakuješ. Nechceš splnit aspoň jednou dané slovo že z PP odejdeš a už se nevrátíš farizeji?
… a ňafe
A H o l í n e k stále přiskakuje. Pamatuješ si ještě jak jsem ti slíbil že ti nedám pokoj? Já sliby na rozdíl od tebe plním .Akorát ty bys mohl jednou spočítat kolikrát jsi už PP opustil natrvalo.
Farizeji
… a furt bezzubě ňafe
Jak se ňafe “zubatě”?
Jak?
Tak… což zmoklá slepice nepochopí, avšak o pokus to stojí.
Pes se zubama štěká jinak, jako pes bez zubů – ten jen ňafe.
Ty místo, k překopírování příspěvků jiných diskutujících taky není třeba inteligence jeiíž zbytky jsi už dávno spotřeboval na vymýšlení čím dál tím víc dementnějších nicků. Cype
Vlado
“Kdy to začneš rozesílat na příslušná místa”?
Nikdy. Čekáte marně. Mně už asi před 2 léty slibil, že se o mně bude zajímat nějaká INSTITUCE a dodnes se nikdo nezajímá
Buď neměl na známku, nebo INSITUCE házejí jeho elaboráty nečtené do koše.
Po opětovném podrobném studiu musím uznat, že jsme nejspíš přestřelili.
… což je u dvojky – Marek&piangendo – jev celkem běžný
No, to jsou holt ty bezbožníci. Oni teda, jak vidíš u piangenda, taky uměj zkorigovat svůj původní dojem. To střílení skrz okno, jestli to vůbec střílení bylo, je sice přímo satanovo dílo, ale i já jsem už trochu vychlád. Možná i další. Nevím jak Werewolf, kterýho tam taky hezky koupeš s tím jeho, že nelze vyloučit to s těma tajnejma službama.
Ještě jsi taky ale moh přidat to, jak se tam zase přímo božsky vykrucuješ z těch svejch srágor, co si pokaždý navaříš. Že co jsou ty bezbožný za hrozný lidi, a tak. To když ti tam připomenou jeden takovej drobounkej problémek. Totiž ten tvůj, kterej máš coby poctivej a věrnej věřící. To bys neřek, že si ti bezbožní všimnou, a ptaj se ostatních věřících, jak to teda je, když jsou ty hodnoty, kterejch se ti věřící maj držet. Oni sami samozřejmě tomu nemůžou rozumět, a půjdou za to do pekla. Tak se teda zeptaj těch, co jsou z oboru. Jak to je, když na ty opěvovaný hodnoty tady takovou dobu chčiješ. A oni na to nemaj co říct, tak jeden zdrhne jako nějakej syčák úplně, a druhej má víc páry, tak to odvede aspoň na boční kolej. Já to tam nazval, že se za tebe postaví. No, řekněme. Ale jak mu u toho bylo, to nevím.
Víš, brouku, ono se to ale vážně jednou musí rozseknout. Nějakej věřící už bude muset říct bez vykrucování, jak to s tebou je. Říct tak, aby jej jeho morálka zezadu nenakopávala do sedan.
Marek 1000 x
Chááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Marku
Mýlit se je lidské, přiznat to je chlapské. Jen zbabělci a přizdisráči se přetvařují, vykrucují – žijí ve lži. Celý život. Inu, mentální bolševici.
Vetsina nas, bilych, jsou blbci. Kde jsou jasajici davy, ktere by oslavovaly smrt par mohamedanu. Slimaci naopak oslavovali smrt bilych v Parizi, zbourani WTC a jakykoliv mord par krestanu kdekoliv na svete. Dovedu si predstavit, kdybychom my oslavovali smrt par cmoudu, ze by Merklice byla schopna nechat do demonstrace strilet. Jakto, ze nestrili do cmoudu? Ja jsem si vcera rekl, ze konecne take dostali to, co oni delaji nam! Oko za oko!! Weiter so!!
Michale
neboj, také jsem byl včera na plech.
Pane Vylíčile, vypadá to že střelci byli dva ale každý byl v jiné mešitě. V té druhé bylo málo mrtvých protože po něm prý začal střílet některý z muslimů. Ovšem divím se že nepoužili taky oblíbenou zbraň muslimů – kalašnikov, rozhodně je spolehlivější a dá se rychleji vyměnit zásobník ovšem chybama se člověk učí.
a taky mě překvapilo, že žadný z těch obvyklých debilních levicových komentátoru ( pehe, fendrych,….) ted muslimum neradí, aby se semkli a zvykli si na to.
Autore dobře, ale od r. 1990 je to 20 000!!! Evropanů! A nyní dej poměr!
Na Novinkách už stojí před soudem(ten střelec) a tak jsem sjel na diskuzi a ejhle ZABLOKOVÁNA.
Pavel K Zrovna jsem tam taky nakoukl a zdrhám.Nechápu tam ty pitomce, kteří se tam registrují a bojí se psát! Neskutečné, proč to nebojkotují? Takhle jsem utekl i z facehnusu. Zrušil jsem to všechno.Buzeraci nesnáším a šmírování ještě víc.
Nechci machrovat ale čekal jsem to.
Zrovna tak to udělali, když šlo o morgoše a tuším o vencu dramatika také, prostě “nehodící” škrtněte.
Pro Helenu z 10.26, opravdu na hovínkách už dnes zablokovali diskusi. Bylo tam včera málo uvědomělých čtenářů a nepomohlo ani banování.
Všude píšou a říkají, že to byl teroristický útok. Klasika. A Jan Sobieski 1683 u Vídně taky provedl teroristický útok? Já to vidím, jako léčení jejich vlastní medicínou.Oni mají vraždění v genech, jako my pití piva.Oni nás vraždí a my jim za to dáváme byty, dávky, mešity a toleranci!! Jsme na Chocholouška.
Kozojebové hajný Tarrant zahájil loveckou sezonu a dost slušným úlovkem
Výborné shrnutí – via tw:
V souvislosti s útokem na mešitu na Novém Zélandě je potřeba připomenout oběti islámského radikalismu v západním světě :
2003 Tel Aviv 23 obětí 100 zraněných
2004 Madrid 191 obětí 2057 zraněno
2005 Londýn 50 obětí 700 zraněných
2010 Moskva 38 obětí 67 zraněno
2011 Moskva 35 obětí 180 zraněno
2012 Toulouse 7 obětí 5 zraněno
2013 Boston 3 oběti 170 zraněno
2013 Volgograd 17 obětí 44 zraněno
2013 Volgograd 7 obětí 36 zraněných
2014 Brusel 4 oběti
2015 Paříž 12 obětí 10 zraněných
2015 Kodaň 2 oběti 5 zraněno
2015 Paříž 130 obětí 352 zraněných
2015 San Bernardino 14 obětí 23 zraněných
2016 Berlín 12 obětí 48 zraněno
2016 Brusel 35 obětí 340 zraněných
2016 Nice 87 obětí 400 zraněných
2016 Orlando 50 obětí 53 zraněno
2017 Jeruzalém 4 oběti 15 zraněno
2017 Barcelona 16 obětí 130 zraněno
2017 Londýn 5 obětí 32 zraněných
2017 Londýn 11 obětí 48 zraněných
2017 Manchester 23 obětí 119 zraněných
2017 Petrohrad 14 obětí 50 zraněno
2017 Stockholm 4 oběti 15 zraněno
2018 Štrasburk 5 obětí 11 zraněno
Skore srovnáme
Dajo, a co 2004 Beslan přes 330 civilistů, většinou dětí a 783 zraněných. Na to jste taktně zapomněla a co taky, to je jen Rusko.
Pokud jsem dobře pochopila, Daja sem dala seznam někým vytvořený, tedy ne její a Beslan tam zřejmě uvedený nebyl.
Paní Daja není programově protiruská, na rozdíl od skalních “rusofobů” dovede rozlišovat a “nejezdí jednosměrkou”.
V Paříži je dnes husto, vymlácená Al Jazeera, Lacoste atd. Kostky, střelba.Přímý přenos Sputnik.
Dajo, teprve minuly mesic jsem se dozvedel vyznam toho tveho vyrazu, hnus fijalovej. Vis, odkud to pochazi?
Musim zacit od zacatku. Kdyz jsem byl jeste maly kluk, dostavali jsme od babicky s brachou k vanocum kilovou konservu “Grape instant drink” od tehdejsi UNRY. Byla to americka potraviniova pomoc rozmlacene Evrope po valce. Grape je americky vyraz pro hrozny, vetsinou cervene. V USA se z toho stale delaji vselijake vyrobky, marmelada, bombony a i Fanta grape tam existuje, a mimo jine od Kool aid take stale jeste prasek na delani limonady. S brachou jsme tenkrat k tomu pridali cukr a lizali to jako sumak. Strasne nam to chutnalo.
V poslednim cisle Noveho Polygonu jsem se docetl, ze nejaky dopisovatel take popisoval grape prasek a ze tomu kluci rikali “hnus fijalovej”. Ja to nikdy za hnus nepovazoval a pokazde, kdyz jedu do USA, tak si toho nekolik krabic, momentalne plastickych, privezu. Je to pro mne nostalgie. Nevim, proc se to v Evrope nevyrabi. I v Australii se sezenou grape produkty. Mimo jine delame tady u nas z cerveneho vina marmeladu a ta chutna podobne, i kdyz ne stejne. Ten prasek je chemicky prichucen. Presto to chutna, kdyz to date do sodovky.
Ahoj.
Útoky na nevinné, ženy, starce a děti, jejich vraždění a pronásledování je neodpustitelné, ať je páchá kdokoliv. Ale – položme si otázku: komu to prospěje? A myslím, že k odpovědi nepotřebujeme ani křišťálovou kouli, ani inteligenci v pásmu geniality. Ti, kdo takřka samozřejmě páchali teroristické útoky v Evropě, budou nyní tím hlasitěji křičet o nenávisti a islamofobii. Mým velkým, dá si říci celoživotním koníčkem je literatura a historie. A jak už tak paměť vyvádí všelijaké nevysvětlitelné kotrmelce, okamžitě jsem si připomněla, jak v roce 1939, když bylo nutné najít záminku k rozpoutání světové války, přepadli Němci v polských uniformách vysílací stanici v polské Glivici. Připomínám si, komu prospělo zapálení Říšského sněmu, vzpomínám si, co rozpoutal Stalin po zavraždění Kirova, poté, co plakal nad jeho rakví a líbal jeho mrtvolu. A proto mne napadlo, zda pozadí a motivy tohoto útoku nejsou trochu jiné, než se nám předkládá k věření. Bože chraň, že bych chtěla něco naznačit, jen bych potřebovala někoho, kdo by mi srozumitelně a odborně dokázal tyto mé pamětní kousky vysvětlit. Nevíte o někom?
Taky mě to napadlo.Může to být záminka k velkému útoku.Velikonoce se blíží.🤮
No, otázkou je, zda nám politici nezakáží ty Velikonoce – abychom je náhodou neuráželi a neprovokovali…možná vyhlásí rok smutku, nebo tak něco…daremní a zároveň posr.ní jsou na to dost!
A co vyhazování dětí z inkubátoru v Kuvajtu nebo Husajnovy chemické zbraně nebo události v Račaku v Kosovu ??!!
Paní Elino,
odpověď na většinu Vasich otázek byste našla v moskevských archívech. Ty jsou však nedobytné uzavřeny!
Proč tomu tak stále je i v “křesťanském a demokratickém” Rusku, se můžeme jen domýšlet…
K Vašemu vyznání z celoživotních koníčků si dovolím připodotknout, že v tomto směru jsme na tom stejně.
To jsou mi ale věci!!!!
Tak “archiv jsou nedobytné uzavřeny”!
Hm – jak ale vy tak přesně víte co v nich je? Neměl byste se tak bezelstně přiznávat ke svým lžím.
I když pravda – žádná lež už vaší pověsti uškodit víc nemůže.
Jakákoliv výtka z pera rudé feny (Janina) moji dobrou pověst v očích soudných a nezkorumpovaných lidí vždy jen umocní…
Přetvářka se snoubí s dobrou pověstí? Jste usvědčený katolík B.H., nemáte gule a čest to přiznat. Tedy zbabělec a přizdisráč. A mentální bolševik. To jest Vaše pověst. Samý hezký věci.
Napsal jsem “v očích soudných a nezkorumpovaných lidí vždy jen umocní…”, ne však v ve světlech bolševických neznabohů, jakými jsou zdejší dlouholetí trollové, jako např. známá dvojka “PIANGENDO&MAREK”.
Chvála mé osoby z jejich strany by mne okamžitě donutila k hlubokému zamyšlení, co jsem učinil chybně, a kde jsem morálně “zakopl”.
🔴
Kdo brecel nad mrtvymi zenami, detmi a starci pri bombardovani Drazdan? Nikdo. Nikdy nebrecim nad mrtvymi neprateli. Nepratele je treaba vymlatit do nemluvnat. Nemam nic proti cmoudum v Asii, ale tady to jsou nasi nepratele. Mrtvy nepritel, dobry nepritel. Kdy to vy dobrosraci pochopite. Z madeho nepritele se jednou stane dospely nepritel. Tak uz to v dejinach chodi. Ptali se bili, kdyz kolonisovali Ameriku, jestli je indian maly, nebo velky? Mrtvy indian dobry indian. Evropa patri nam a basta!!
Michale máme stejný názor od nejstaršího po nejmladšího kozojeba včetně domácího zvířectva
Tak počkej, mám česneku dost, tak to skopové by jsme mohli alespon zožrat.
Kapitalisti teď chtějí za takovéhle hlášky zavírat !!
Však se inspirovali u komunistů a ti zase u nacistů!
Kapitalizmus byl dřív než komunizmus i nacizmus , veškeré sledování lidí začalo za kapitalizmu !!
Michal :
“Kdo brecel nad mrtvymi zenami, detmi a starci pri bombardovani Drazdan? Nikdo.”
– no jo. Lenže v Drážďanoch neboli zabití žiadni muslimi.
zítra vás budou oblbovat novým svinstvem, nemáte paměť, tak co řešíte ? ANO bude líp
Slniečkári sú v koncoch :
citát:
Jan Hamáček
V souvislosti s teroristickým útokem na Novém Zélandu bych chtěl ujistit veřejnost, že Policie ČR se od včerejška věnuje všem aktivitám, které by se daly vykládat jako schvalování trestného činu, pečlivě je prověřuje a zajišťuje důkazy pro případné trestní řízení.
Takže sa vrátia diskusie z dôb predošlého socializmu :
“Však ty vie čo !”
———————–
Zdá sa, že bruseláci už cítia svoj koniec. Nasadzujú teror.
Zatím snad ještě nebudou po večerním soudu stavět ráno ke zdi. Ale jak dlouho ne? Opravdu se vrací něco co co tu bylo, tentokrát to je 4. říše.
Podľa českých tradícií s Janom Husom – dostane každý vinník čas 1 hodinu na výmenu svojich nesprávnych názorov za SPRÁVNE názory, schválené v Bruseli parlamentom EU. A takýto vinník nebude upálený.
“Útočník před střelbou zveřejnil prohlášení, v němž napsal, že ho k činu přivedly protiimigrační motivy a že chtěl pomstít teroristické útoky spáchané muslimy v Evropě.”
– tento citát z Tyden.cz je jasný hoax od Putinových hackerov. Však drahí politici nás neustále presviedčajú, že teror s islámom ani s migrantami vôbec nesúvisí.
Demokratickí českí politici ústami svojej demokratickej polície pred pár minutami v ČT24 oznámili, že polícia má prostriedky, a zabezpečí, aby českí ovčania nemali žiadne nesprávne názory na tú streľbu na Novom Zelande.
ČT žiaľ neoznámila, aké sú tie SPRÁVNE názory.
Bolo by vhodné, aby jednotliví diskutujúci oznámili, či už svoje nesprávne názory nahradili tými správnymi.
ČT žiaľ neoznámila, aké sú tie SPRÁVNE názory. Predpokladám, že vo večernom TV brainwashingu polícia oznámi kompletný zoznam SPRÁVNYCH názorov na streľbu.
Zomknite sa spolu so svojimi politikmi a svojimi policajtami.
inu předvolební boj do europarlamentu se přenesl až k protinožcům , chudáci et na marsu
Do včerejška nebylo 15 března co slavit a vida už máme důvod si dát 49 panáků
Občanská demokratická strana ze svých řad vyloučila poslance Václava Klause mladšího.
P.S. Svoboda slova zemřela už i v neomarxistické liberální ODS. Ini, to je ta liberální demokracie….
ČT práve provokačne porušila Výzvu polície ČR , v ktorej polícia zakázala pochvalné názory na streľbu do ľudí.
ČT pred pár minutami ukázala dramatizáciu historickej STREĽBY , v ktorej strieľalo 300 českých vojakov na nemeckých , hitlerových vojakov vo Frýdku Mýstku. Asi to boli migranti z Nemecka.
ČT nehorázne vychvalila českých vojakov za hrdinskú streľbu do migrujucich nemcov. Fuj.
Podle meho nazoru to byl dobry cin. Budou nas zavirat za nase nazory? To deaji jen fasisti.
Je to tak
I ti dospělí teroristi byli někdy batolata, a z batolat vyrostou noví teroristi, to je nad slunce jasnější
Jsme ve válce, vinou mohamedánů, to nemůže nikdo popřít.
Mohamedáni nám ukazují, vždy po teroristickém činu vůči bílé civilizaci, svůj názor na humanitu, oslavují vraždění nevinných lidí, kteří jim nic neudělali, středověkou bigotnost.
My tady filozofujeme, jak je špatné střílet “nevinné” musulmany, a oni beztrestně veřejně oslavují.
S tím je třeba skoncovat, ve válce není pro humanitu místo.
Z toho musí být každému jasné, že islám je vražedná, nesnášenlivá ideologie, na úrovni nacismu.
Je to stejné po celou historii, a je to stejné fšude, kde
sousedí islám s neislámem.
Do Evropy islám nepatří, je třeba jej zakázat, stejně jako nacismus.
A vykynožit, jako pýr na zahradě.
Jinak klid nikdy nebude, vraždění bude pokračovat, a bude to čím dál horší.
Jestli si soudruzi velezrádní myslí, že budou zavírat lidi za kritiku, tak se velice pletou.
Musulmani na to mají dobrou taktiku, je třeba ji převzít do našeho repertoáru při obraně proti dvojímu metru.
Mám dojem že to je pěkný podfuk ten údajný masakr dostal se ke mě ten záznam celý ale nikde žádná krev ani po zásahu z brokovnice díry po kulkách taky nikde žádná panika křik vypadá to na béčkový film s béčkovým scénářem výstřel z brokovnice v autě proti čelnímu sklu a nic ani prasklinka nějaký divný na AERONETU první rozbor potvrzuje mou doměnku
….nebo jak to tam pouští po té ulici, vždyt to má nějaký dostřel a mohl v dáli zasáhnout kohokoliv.
Přesně pěknej oblbovák včetně záblesků výstřelu z uvnitř je to jak stroboskop po zásahu do hlavy taky nic ani krev a ve finále ten šašek v masce fantomase to mě poser kozy