
iDěs cenzuruje muslima!
MARTIN KONVIČKA
Kupodivu jedinoho z asi tří v téhle zemi, kteří nemají v hlavě výkaly, ale mozek. Já sám jsem sice pana Hatema B. nikdy příliš nechápal – nedovedu pochopit, jak může někdo s mozkem v hlavě a ctí v srdci trvat na tom, že je muslim – ale bral jsem to jako takovou jeho milou umanutost.
Tuším, že předevčírem napsal článek, po kterém na iDěsu zbylo prázdné místo – prý pro “porušení kodexu bloggera”.
Sám takovou situaci znám, mně z toho blogu vykopli někdy roku 2015(?) – krátce poté, co jsem se stal veřejně známým. Až POTÉ začali všude řvát, že jsem rasista, nenávistník a nacista – dřív nemohli, měl jsem tam třeba články o vztahu k Romkám, nebo o tom, pro odmítání islámu nemůže být rasistické, když islám odmítají lidé všech ras (kopie zde).
Předpokládám, že pana Berrezougu čeká něco podobného: Do týdne bude rasistou, do 14 dní blonďatým Čechem, do 3 týdnů přítelem Tomia Okamury, do měsíce kamarádem Klause mladšího a Miloše Zemana, do 6 týdnů agentem Kremlu.
Islám v ČR si rozvracet nedáme!
- Hatem Berrezouga: Otevřený dopis administrátorům iDNES
Můj předchozí blog, který radši nepojmenuji, abyste mi nestáhli i tento dopis, aniž byste si ho přečetli, a to jen proto, že referuje na ten předchozí, který pojednával o nepřítomnosti demokracie v islámských zemích, a jak diktatura tvaruje nejen politický systém, ale i život v rodině a jednání mezi jednotlivci. Není to „paušalizace a házení všech muslimů do jednoho pytle“, ale je to naše realita, kterou vy neznáte. Dejte mi jedinou demokratickou islámskou zemi Blízkého východu a Afriky. A kvůli tomu jsem emigroval.. Protože když vy mi z pohodlí kanceláře za psacím stolem cenzurujete text a schováváte se za hesla, v našich zemích, pokud o tom nevíte, se za texty mučí, zabíjí a pár mých skutečných známých a sousedů, skončili v poušti a bez soudu…
Ujasnil jsem, že takový systém je urážkou lidské důstojnosti a svobody myšlení i pohybu, vytváří slabou pošlapanou společnost, která ztrácí vůli cokoliv změnit, a na druhé straně vytvoří lidi, které jsem nazval alfa samce, kteří jsou vůdčí osobnosti ovládající společnost, a to jsem dále nazval zvířecí a pudovou diktaturou. Tito jedince na nás dál a dál šlapou, a jakmile je někdo odstraní, aniž by na to společnost připravil, tak se pak celá společnost promění v džungli, a to je fakt. Stačí koukat, jak dopadly islámské země a můžu vám vyprávět, co se děje například v Lýbii, jelikož to jsou naši sousedi a mám tam i rodinu.
Tohle je fakt a tohle je moje realita a prosím vás, nehrajte si na soudce, zkuste chápat text v kontextu a neplivejte mi do obličeje, že rozšiřuji náboženskou nesnášenlivost a házím muslimy do jednoho pytle. Ano, v tom jsme v našich zemích v jednom pytli. A v souvislosti s tím jsem referoval na film Instinkt s Anthony Hopkinsem, který pojednává o chování jedinců a společnosti, kterým byla dlouhodobě odepřena svoboda nesvobodným despotickým systémem. A stejně jsem to z textu smazal, i když nechápu, jak člověk může pochopit z tohoto kontextu, že jsou muslimové zvířata?! Nechápu, co se děje se světem, už nemůžeme říct, že muž je alfa samec s instinkty, a že ty instinkty se odráží na jeho společnost?!
Stejně jako jsme v jednom pytli v České republice, když jsem upřesnil důvody a jimi jsou ty stejné principy diktatury, ve kterých jsme žili, které nás tvarovaly, a podle kterých se islámské vedení chová i v České republice! A to není paušalizace, ale tohle je také fakt, jelikož jsem také účinkoval v islámských organizacích v ČR a jejich obraz ani není tajný. Dejte mi jednu islámskou organizaci, která v ČR funguje, od představitelů jako jsou Alrawi, Abbas, Lazhar, Bader až po Kushnarenka, všichni se chovají podle principů diktatury a jsou tam desítky let bez žádných změn. Jen jeden skandál za druhým, lži a politikaření, a to je to, co skutečně škodí muslimům v ČR! A to se někteří snaží obhajovat či relativizovat anebo cenzurovat pod všeobecnými a nicneříkajícími hesly…
A jak se chovají ostatní muslimové v ČR? Jen bezpáteřní bratříčkování a žádné změny a teď si jen stěžují, že nemohli volit. Ano, organizační chaos v islámských centrech a jejich bezmocní členové, kteří nemůžou nic změnit, je replikou situace v islámských zemích, kde převládá diktatura, bezmoc a jediná změna byla buď revoluce, či puč. A to je fakt a můžeme probrat dějiny jak minulé i současné každé islámské země… A jediné skupiny, které vyhrály demokratické volby, byly dvě teroristické organizace, Hamás a Islámské bratrstvo. A nedávno v Tunisku po revoluci, kdo si myslíte, že vyhrál demokratické volby? Nejsilnější islámská strana Nahdah, jejíž současný předseda byl kdysi vyhoštěn z Tuniska do exilu za terorismus. A kvůli tomu druhá nejpočetnější skupina džihádistů v IS byli Tunisani, to je také fakt. Stačilo jen 4 roky, aby nám zničili stát, který byl turisticky zaměřený..
A proto jsem říkal, ano, je nemoudré, aby nad tím nějaký Čech mávnul rukou s tím, že je tady jen malá ortodoxní komunita a máme je pod kontrolou.. Ne, milí pánové, mýlíte se, jelikož za nimi stojí obrovské bohaté ortodoxní státy, které rozšiřují chaos ve světě. Ty samé státy, které financují podobné afiliace v ČR a konfrontační islám všech islámských organizací v ČR. Anebo vám mám připomenout, kolik lidí bylo obviněno z terorismu v tak malé komunitě a internetové portály salafistů v češtině? A jediné co tady kontroluje tyhle islámské organizace, je právě ten demokratický a právní rámec, ve kterých se nacházejí. A to je také další fakt. A jestli se ten rámec změní tím, že se další extremisti chopí moci kvůli bezradnosti a neschopnosti v právním státě jednat včas.. Snad vám nemusím připomínat i vaší realitu jako politické spektrum v ČR a převládající náladu v české společnosti, a na co reagují.
A jestli šéfové islámských organizacích v ČR rozšiřovali něco neslučitelného, a to buď způsob života a kultury anebo na hranici zákona, vždy se odvolávali na českou legislativu a právní systém, který ta samá šaría neuznává, jelikož žádný jiný zákon nemůže být nadřazený. A to je ta islámská šaría a islámské právo, proti kterým neustále bojuji. To samé islámské právo, o kterém všechny organizace v jedné své éře básnily a dokonce neskrývaly, ani naposledy, se podle něj řídit, s manipulativním a bezpáteřním lhaním, že islámská šaría je v souladu s českými zákony. Dejte mi jméno jediného muslima v ČR, který veřejně vystupoval proti těmto lidem. Konkrétně mluvím o Alrawim, Abbasovi, Shehadehovi, který byl oficiální pražský imám a místopředseda Muslimské obce a sami muslimové ho zvolili a sám rozšiřoval nejhorší učení z SA, až došlo k naverbování k terorismu a teď se všichni distancují, jako by ho neznali… Já je házím do jednoho pytle, když jsem říkal, že jsou bezradní, jelikož nebyli vychovaní v demokratických principech? Zkuste mi prosím vás vysvětlit, jak je možné, že Muslimská obec zvolila do svého čela člověka, která volá po ozbrojování a teď je jediná jejich výmluva, že volby nebyly regulérní, anebo že je to výkřik jednoho jedince, který nikoho nereprezentuje? Děláte si srandu?
Víte, páni administrátoři, jestli chcete, aby se nerozšiřovala náboženská nesnášenlivost vůči muslimům, tak si ukliďte před vlastním prahem, než začnete cenzurovat vaše sousedy, kteří proti tomu bojují. Nejsem to já, kdo z několika kandidátů na post předsedy Muslimské obce v Praze, pozval zrovna Kushnarenka do hodinového Rozstřelu, ale právě iDNES! Proč zrovna a jen jeho, ještě před volbami? Dělalo mu iDNES kampaň? A proč ho pan moderátor tahal za nos, aby představil obraz muslimů jako obraz největších šašků? Nejsem to já, kdo mu dal tolik prostoru, já jen reaguji na ty průšvihy.
A jestli někdo rozšiřuje náboženskou nesnášenlivost, jsou to média, která hledají jen senzaci a dávají prostor lidem jako je on, Alrawi, Abbas, vy rozšiřujete nesnášenlivost proti muslimům, vy všechny prezentujete jako hloupé a nepřizpůsobivé. A pak házíte vaše dílo na mě, když už je situace neúnosná, protože právě kvůli těmto kampaním zabili 50 lidí, jestli si neuvědomujete, jaký je výsledek takové hry?! Že zrovna média popularizují takové muslimy a jejich podporovatele, a zároveň cenzurují a stigmatizují každého člověka, který proti tomu mluví a navíc ve jménu náboženské tolerance, jako kdybychom všichni byli právě v jednom pytli.
Diskuze bude otevřená, abyste mi prokázali, kde jsem svém textu dopustil šíření náboženské nesnášenlivosti nebo paušalizace, když můj text primárně řešil fungování islámských organizací a jejich členů na území ČR, a které jsou replikou řízení podle diktatury, kde žádné změny nevzniknou, protože se ještě stát skrývá za principy laicismu, kde nezasahuje do náboženské společnosti, a tím dovoluje, aby se silné ortodoxní osoby podporované ze Saudské Arábie chopily moci v islámských organizací nejen v ČR, i v Evropě. Ano, jsem zodpovědný za svá slova a vím dobře, co jsem psal a je to o to urážlivější, když to přijde od lidí, kteří už léta znají celý můj blog a jeho kontext.
Na rozdíl od vás, vážení pánové, situaci muslimů a islámu beru vážně a docela mě trápí, protože ovlivňuje život a situaci každého z nás, a kdo nám chce pomáhat, tak musí nastavit skutečné zrcadlo a ne chránit muslimy pod vyprázdněnými pojmy, které jen štvou většinovou společnost a víc odcizují právě muslimy, že nám ještě k tomu odepíráte právo být dospělými a zodpovědnými lidmi, jak za řízení, volby, výsledky i následky svých činů. NEJSME UKŘIVDĚNÁ MENŠINA, ve světě je nás ke dvěma miliardám!
Všechny české islámské organizace selhaly a všechny mají ortodoxní orientaci. Ve více než jednom blogu jsem dokázal, že rozšiřují zpátečnické a středověké myšlenky, které především zabraňují zdravému zapojení do české společnosti a spoluvinu na odcizení muslimů nesou ti, kteří tyto organizace obhajují, jejich členy či dovolují existenci takových organizací vůbec. A to není paušalizace, spíš vy prokažte opak, jelikož milí pánové, nepovažujte HateFree za islámskou organizaci. Mluvím o těch oficiálních, které se snaží získat druhý stupeň registrace. Všechny jsou ortodoxní a kdybyste pozvali do Rozstřelu mě, se všemi islámskými představiteli, dokázal bych, jaké zvrácené učení rozšiřují, a co je ve skutečnosti islámská šaría a žití podle ní.
Pokud vidíte jinou cestu, tak můžete stáhnout i tento blog, ale já svoje přesvědčení nezměním a nebudu se sám cenzurovat. Před tím už jsem jednou utekl, ale už NE.
S pozdravem, Hatem Berrezouga
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč
Celkem za měsíc: 9 828,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Bidenova politika vůči Rusku se utopila v Černém moři - 16.4.2021
- Vláda klaunů tu byla a bude zase - 16.4.2021
- Když očkovat, tak s rozmyslem - 16.4.2021
Islám budou muset zrušit sami muslimové.
Pro začátek postačí přijat taková opatření, která muslimovi znemožní aby svoji ženu mlátil. Potom se jich vlastní ženy přestanou bát, odmítnou nosit burky nebo hidžáby a muslim ztratí půdu pod nohama. Dále by se měly muslimské ženy spojit aby se vzájemně podporovaly v odporu proti svým násilnickým manželům. V Evropě máme proti domácímu násilí řadu platných zákonů, jenom je muslimské ženy zatím ještě nedokáží využívat, proto mají z násilnického manžela strach. Když se muslimská žena přestane bát manžela, může leccos v jejich ujetých komunitách prosazovat.
A nikdy nedokáží dokud naše společnosti po nich nebudou vymáhat dodržování našich zákonů!!!
Jak ale vymáhat dokud to muslimky neoznámí? Policajt přece nemůže před každým muslimským kvartýrem patrolovat jestli tam nedošlo k domácímu násilí. To musí ty muslimky fakt samy, teprve potom je to možno řešit, jinak těžko. A zákonné prostředky k tomu jsou, ne že nejsou. Jednou na to muslimská žena přijde, jednou se to naučí, v tom je jistá naděje pro muslimku ale my jim musíme srozumitelně sdělovat co konkrétně mohou proti tomu mlácení od těch jejich islamáckých vypatlanců udělat. Tak kromě policie u nás existuje dostatek organizací zaměřených na ochranu žen proti domácímu násilí, ty jim jistě poskytnou pomoc a nikdo mi netvrďte že tam jim řeknou “je nám líto, jste muslimka, neuděláme pro vás nic, necháme vás vašim muslimským manželem dále mlátit”. Muslimky u nás mají strach ze svých mužů doopravdy zbytečný. Doma u nich v arábii oprávněný a důvodný, tady naprosto zbytečný strach. Nahlášený násilník zvláště kdyby způsobil poranění by šel bručet. V arábii ovšem ne. V tom je ten rozdíl mezi námi a nimi.
Souhlasím. To jim bude ale trvat nejméně dvě generace, než se to naučí – ženská, zvyklá po desítky generací na podřízení a ponížení, potřebuje k odporu asi tolik odvahy, jako normální chlap na temné ulici mezi sklady, když ho obstoupí všehoschopní pořízci….až na to, že taková situace není výjimečná, ale každodenní.
A teprve až se přesvědčí, že zákon je na jejich straně, a že se mají na koho spolehnout.
Já nemyslím jenom “domácí násilí”!
Tohle se nestane!!! To by jí odvrhla celá komunita!!! To je stejné jako kdybyste napsali, že můžou ten islám opustit…. To také neudělají… Stačí se mrknout do koránu a jejich historie….. A že by volali naší policii??? Ha ha… Stěžovat imámovi… a ten jim to vysvětlí… uvede příklady…
Z těch řádků výše čiší Vaše nepochopení….
Prý má Bureš a celá tá sebranka na hajzlu misto papíru Ústavu ČR a nejraději se utírají čl.17 b.3 Cenzura je nepřípustná….
Částečně mohou islám zcivilizovat muslimské ženy tím že přestanou ty svoje páprdy s ručníkem na palicích poslouchat. Dnes jim toho není třeba. Slimák se uchyluje k domácímu násilí ale v civilizovaných zemích jsou proti domácímu násilí zákony a tak muslim nemůže nic. Každé islamákovo násilí třeba hlásit policii, každé zmrzačení děvčátek každý uřezaný klitoris je trestný v naší zemi, jenom chybí žaloby protože muslimské ženy mají strach. Tady bychom měli začít civilizovat islám u nás. Podporovat muslimské ženy aby přestaly mít strach ze svého islámského manžela anebo rodinného příslušníka. Muslimská násilí na ženách tvrdě stíhat s důsledným a nekompromisním využíváním našich platných zákonů.
Vystoupit jakkoli proti muslimům si dnes nikdo nedovolí, je jedno, jestli u nás nebo kdekoli jinde v Evropě. Je to protěžovaná skupina obyvatel a bití žen nebo pedofilní sňatky už bere většina zemí jako výraz jiné kultury, který je nutno respektovat. Tedy – ty ženy moc dobře ví, že nenajdou nikde odvolání, navíc pokud by i někdo manžela – násilníka zavřel, tak se jí za to pomstí někdo z jeho rodiny, zpravidla bratr. Takže žalovat manžela – násilníka nikdy žádná muslimka nebude.
Nesouhlasím. Tady je cesta k tomu aby se s islámem začal dělat pořádek. Netolerovat násilí na ženách. Žalovat nemusí manželka, to může každý kdo se stane násilí na ženě svědkem. Zatím je to tak, že není žalobce není soudce. Žalovat násilnického manžela může vlastně kdokoli, třeba její kamarádka. Muslimské ženy by se měly začít podporovat. A jestli se některé ženě pomstí bratr anebo jiný rodinný příslušník, nic mu přece nebrání aby s jejím manželem byl umístěn do báně taky. V tom je naše poslání Evropanů, podporovat muslimskou ženu aby se dokázala manželovu násilí bránit a přestala mít z manžela strach, nejsme přece v nějakém Bagdádu tady. Proti domácímu násilí máme platné zákony, jenom je muslimské ženy neumí zatím ještě dostatečně uplatňovat.
Uvědomujete si vůbec, co se teď v celé Evropě děje? Že se plně odevzdává islámu a muslimové jsou natolik protěžovanou menšinou (někde už tou menšinou brzy nebudou), že se jim ustupuje prakticky skoro ve všem? Vy to snad nesledujete? Jak dlouho trvalo, než šly před soud znásilňovací gangy v Británii? A Tommy Robinson byl ještě zatčen za to, že o nich chtěl referovat. Přitom oni znásilňovali i děti a trvalo to dlouhé roky, vědělo se o tom a nikdo nechtěl zakročit. A podobných případů je plná Evropa. Uvědomte si, že současný politický establishment drtivé většiny zemí (včetně té naší) muslimům výrazně straní a NIKDY nepůjde proti nim. Nevidíte snad, že už dlouho platí to známé – “před zákonem si jsou občané rovni, ale někteří jsou si rovnější”???
Ale ano, dobře sleduji co se teď v Evropě děje. Taky to že je tam domácí násilí v muslimských komunitách běžné. Ale to se muslimky musí začít proti tomu bránit samy. My je bránit bez toho aby k tomu daly podnět nemůžeme. Muslimky se musí taky začít vzájemně podporovat a potom je můžeme podporovat my tady Evropané. Od muslimských žen musí přijít podněty anebo se musí smiřovat s tím, že budou své modřiny od manželů ukrývat pod hidžáby a búrkami. Jiná cesta pro ně není ale trpět domácí násilí na samy sobě jim v Evropě opravdu není třeba. Nenaučily se to ale měly by se naučit. Zatím muslimské ženy trestních oznámení proti jejich násilníkům podaly jen minimum pokud vůbec nějaké ale to je jejich chyba a ne naše.
Ano, ale jak píšu níže, pochopte, prvně, jak funguje muslimská rodina – zdůrazňuji ROZVĚTVENÁ rodina. Pokud taková žena odejde od muže, tak je skoro jisté, že se bude muset před svojí rodinou po zbytek života skrývat. A rozvětvená rodina je všude, taková žena si musí měnit identitu nebo se odstěhovat na jiný kontinent. A to nehovořím o dětech, ty jí manžel nikdy dobrovolně nevydá. A podle šaríi má na to právo, v Německu už šaríu začali v některých případech u muslimů dokonce praktikovat. A nezapomeňte na vraždy ze cti, k těm dochází neustále.
To je sice pravda Anino ale muslimské ženy žily dosud izolovaně, neuměly se spojit a podporovat a neumí to dodneška. Muslimská žena se musí hodně učit, vždyť je taky ze středověku ale my jí můžeme hodně pomoct. A to že ji násilnický manžel sebere dítě? Jak sebere? Kam sebere, když půjde sedět. Do kriminálu si dítě vzít nemůže. A vražda ze cti? Tak za to je kriminál na dost dlouho, taky ve hře doživotí. K tomu se málokterý muslim v Evropě odhodlá. Taky aby mohl vraždit, musí přijít na kontaktní vzdálenost. Proti vrahovi se dokáže velmi často ubránit i žena, jenom nesmí mít strach a hrůzu, které mají velké oči.
Je vidět, že moc nesledujete, co se v Evropě děje. Jen v Německu dochází k několika vraždám ze cti ročně, v posledních 5 letech už jich byly desítky. Ano, vrah ví, že půjde sedět, ale on to dělá pro Alláha, uvědomte si, že oni náš právní systém neuznávají pro ně je na prvním místě šaría. A jak jsem už psala, o dítě by žena přišla, i kdyby muž seděl, podle šaríi má na dítě právo rodina manžela. A nevím, do jaké míry by vůbec měla žena, vychovávaná v totálním podřízení, sílu na to, aby se i s dětmi někde skrývala, obzvlášť, když by je musela sama zabezpečit i finančně, sehnat bydlení atd.. Dokud bude systém muslimy protěžovat a kritiku islámu kriminalizovat, tak se NIC nezmění. Za vše může primárně vztah evropského establishmentu k islámu.
Anino, velice dobře. Jen doplním, vaši oponenti bych řekl, to co jste napsala moc dobře vědí, jen dělají mrtvého brouka. Jak jste napsala, ONI na naše zákony z vysoka ser…ou, na tož na nás, jakožto bytosti!!!!
Pan Sochor píše logicky, ale z našeho úhlu pohledu. Z toho jejich nepochopil NIC!!! Ještě je naivní. Čím více bude našeho nepřítele poznávat, tím dříve to zjistí. My s nimy koexistovat nemůžem!!! Nejde to – oni jsou nadřazení, prorok to řekl…
Obávám se,že jste vedle jako ta jedle.Muslimkám se patrně (většinově) jejich postavení líbí a jsou spokojené,že se o jejich živobytí musí postarat muž…Naopak představa křesťanky jak vyrovnává jogurty v Lídlu je děsí
A ty hidžáby si(většinově) asi vážou taky dobrovolně,mladá děvčata dokonce nadšeně.
Jak je to možné?
Je to jednoduché.Neustálá buzerace že strany Západu,vraždění slimáků v Afghánistánu, Iráku, Lybii,Syrii,Palestině i jinde,patrně nevzbuzuje ve světě islámu velké sympatie…Ani u žen a u slečen
Něco mi říká,že nám ty jejich baby pomocí toho hidžábu tak nějak ukazují fakáč
Ale třeba se mýlím,a je to dočista jinak
Samozřejmě že se mýlíš. Ten hidžáb nosí muslimova žena ze strachu aby ji její manžel nezmlátil kdyby hidžáb nenosila. Je v tom horko, výhoda je možná v zimě ale v létě muslimka propocená a smradlavá protože se bojí hidžáb sundat, vždyť to není pohodlné a je z toho rachitida. Závidí pak Evropankám, že mohou v létě chodit v šortkách když ona se musí vařit v černém pytli nebo hadru. Málokterá muslimka nosí hidžáb dobrovolně. A to že některé muslimky své hidžáby vychvalují? Činí tak v naději, že když bude chválit hidžáb, tak ji její muslimský manžel možná dneska nezmlátí.
Ale uvědomujete si, že u těch muslimek je to většinou tak, že v tom islámu vyrůstají, odmala a jsou vedeny k tomu, že jednou budou jen jakýmisi inkubátory a také se učí to, že zahalování je nutné? Ony si to vštípí odmala natolik, že když pak musí ten hidžáb odložit, tak si připadají asi tak stejně, jako kdyby musela nějaká Evropanka jít po ulici úplně nahá. Je to pro ně nezvyk a necítí se bez hidžábu nebo burky dobře. Samozřejmě se to nejspíš netýká všech, rozhodně bude dost i těch, co se jim nošení pokrývky nelíbí, ale jak jsem uvedla už výše, takovou muslimku by její rodina odvrhla a to nejspíš nejen rodina ze strany manžela, ale i její vlastní.
Mimochodem,ještě v padesátých byl zázrak potkat na vesnici ženskou nad padesát bez šátku.Dobře se na to pamatuji!Připadaly by si neupravené,jako nahaté…Svoje tety a babičku jsem nikdy neviděla prostovlasé.Jen v posteli
Vaše tety a babičky asi neukrývaly pod šátkami modřiny od manžela i když někde možná ano. Domácí násilí v padesátých letech bývalo častější než dnes když se naše ženy umí líp bránit než uměly tenkrát. V každém případě bývalo takové násilí předmětem kritiky taky tenkrát. V tom je rozdíl mezi námi a muslimy. Muslim to schvaluje a společensky vyžadujem, u nás to samé kritizujeme odsuzujeme soudíme a taky soudně trestáme. Máme k tomu rozdílné přístupy a měli jsme je už tenkrát. Taky v padesátých letech bylo zmlácení manželky trestné ale muselo být tehdejším esenbákům oznámeno. Já však předpokládám že naše babičky a tety nosívaly ty šátky z úplně jiného důvodu než chudery muslimky.
Byla to zvyklost!
Nemusely se třeba česat,neprášilo se jim při práci na vlasy, prostě to byla zvyklost.Nic jiného.
Modřiny bych za tím určitě nehledala
Však jsem to přece napsal že “naše babičky a tety nosívaly ty šátky z úplně jiného důvodu než chudery muslimky”.
Ale dnes je doba internetu přece. Internet už dorazil taky k mnoha muslimkám. Mají přístup k informacím jen nemají odvahu, kterou my jim nedáváme. Jen kritizujeme jak jsou blbé, propocené, zasmrádlé a špinavé, avšak jak se z toho dostat, to jim prostě neřekneme. A rodina? Co je vlastně ta muslimská rodina? Vlastně jejich nepřátelé to jsou, pomáhají muslimské rodinné příslušnice zotročovat. Tak se musí odtrhnout od rodiny anebo nadále ukrývat své modřiny pod hidžábem ale to jim v dnešní době není třeba. Chce to jenom pohnout zadkem v některých případech a donést ukázat svou modřinu policajtům, v jiných případech možno odeslat virtuální záznam na policii. To však nemůžeme udělat my, to musí ony pokud nechtějí svoje modřiny dál ukrývat pod černým hadrem.
Výchova od malička je jasná.
I o tom vlastně Hatem na svém blogu psal.
Ale to je ono, ony se nechtějí od rodiny často odtrhnout, protože mimo rodinu nikoho neznají, nesmí se s nikým cizím bavit, v dětství je hlídají rodiče a později manžel. Samozřejmě je mezi nimi i jistý počet těch, co by se chtěly integrovat do evropské společnosti a některé to i udělají – od rodiny se odtrhnou a žijí si po svém, ale musí se pak po zbytek života skrývat. Zkuste si o tom něco přečíst, literaturu faktu, jak žijí muslimky nebo třeba i Evropanky, které byly za muslima vdané poté, co manžela opustí. A ještě jedna věc – nikdy nedovolí muslimské ženě si vzít i dítě, to patří dle práva šaría manželovi, takže to je asi hlavní důvod toho, proč muslimky zůstávají třeba i s tyranem. Jinak doporučuji třeba knížku “Uvězněna ve vlastní zemi”, je o tom, jak to chodí v muslimských komunitách v Německu a psala to Němka, vdaná nějaký čas za Turka. Utekla od něho, ale zbytek života se skrývá, musela si změnit identitu.
Němci si myslej že jsou mistři světa,ale ochránit Němku před jejími poťapanými tureckými příbuznými nedokážou.
To něco MOC ošklivého vypovídà!
Minimálně,že si s tou “integrací” jen hňupsky LŽEME do kapsy.
V reálu se evropský establishment snaží integrovat Evropany do středověkého islámu a ne muslimy do Evropy.
No tak si změnila identitu. A dítě jak jsem už psal si násilnický islamák do kriminálu vzít nemůže. To že muslimská žena nikoho mimo svoji rodinu nezná taky pravda v dnešní době internetu být už nemusí. Dnes si může najít kamarádky a kamarády prakticky po celém světě. Mají větší možnosti aby se muslimky spojily taky prakticky po celém světě a poskytovaly si vzájemnou podporu. Vždyť též u těch soudů sedí v talárech z velké části ženy, mají k rozsudkům ve prospěch muslimské ženy legislativní podklady. Jen ty muslimky mají pořád strach z mnohdy iracionálního nebezpečí a nedokáží vzít jako fakt že je jejich rodina pro ně jejich nepřítelem ale s tím se musí smířit a taky vědět že už mohou lépe i proti své rodině bojovat než mohly kdysi.
Často asi ne. Ale jen si to představte, takovou machometánskou puberťačku, která chodí do školy a vidí to všechno kolem sebe.
Myslíte, že taky nechce to, co mají a můžou naše holky? Tomu nemůžu věřit.
A a no – většinu jich asi zatlučou šátečkem, jako hřebík do prkna, ale některé se jistě vzbouří – tak či tak.
Dopadnou různě…..nejdůležitější ale je, aby je zákon, či nějaká podpůrná organizace ochránil, když se dostanou do maléru.
Je to sice dlouhá, ale ta nejdůkladnější cesta, v tom musím souhlasit s panem Sochorem.
Problém je, že systém nadržuje muslimům a ty případy, co se staly – tedy když se muslimka trhla od rodiny – většinou proběhly dost bouřlivě, dotyčná se musela skrývat. Hodně otců provdá v Evropě vychované dcery do některé muslimské země, ty jsou na tom pak ještě hůř. Samozřejmě by proti tomu bylo třeba něco dělat, ale dokud proti tomu nepůjde především současný systém, který jde na ruku spíš těm násilnickým muslimům, moc se s tím nenadělá.
Protěžování muslimů je velký problém, s tím souhlasím. Ale: jsem hluboce přesvědčená, že jakákoli myšlenka, aby se stala všeobecnou, potřebuje půdu. Potřebuje dost mozků, aby ji vzaly za vlastní. Pokud se najdou, pak se uplatní i všichni ti Hitlerové a Stalinové a Maové. Pokud ne, pak nemají šanci.
Z čehož plyne, že tak, jak bude přemýšlet ta nevzdělaná, venkovská spodina, posílená o důchodce, tak to nakonec dopadne.
A na to já jsem zvědavá.
Anino,kdyby holku provdali do muslimské země,to by byla paráda!
Ale oni pro holku dovezou do Evropy dalšího slimáka.Proto se množej geometrickou řadou vy jsme v pérdel.
Helčo, máte pravdu, samozřejmě i to se stává. Jenže ono je to právě často tak, že ji provdají za někoho v zemi jejich původu a ona se pak nesmí už vrátit ani na návštěvu a pokud třeba ano, tak jedině v doprovodu manžela. Četla jsem hned několik knížek o muslimkách, narozených a odrostlých v Evropě, které většinou mezi 13-17 rokem věku (tedy ještě nezletilé) provdali rodiče za někoho o hodně staršího, ta za ním pak musela do Turecka, Pákistánu apod…
Muslimky vychovávají podle muslimského mustru i děti.Takže 7 letý usmrkanec může mámě poroučet nebo ji mlátit.
Byl jste v nějaké muslimské zemi ? Já ano a ženy tam rozhodně nevypadají nešťastně nebo utlačovaně , je to prostě jejich způsob života ! Bojujete snad také za likvidaci evropských nevěstinců ??
Ten Sochor je asi ňáké slunče
Já bych mu napsala,že některým ženským to dělá docela i dobře, když sem tam dostanou od starýho na budku…A že některé si to docela i zasloužej
To by s ním seklo,s feministou
Žádné slunče fakt nejsem Heleno. Vím že existují ženy, říká se jim masochistky které jsou rády když dostanou od starého na budku. Jsem ochoten věřit že je jich v islámské kultuře větší procento než u nás ale přesto si myslím že většině muslimských žen být každou chvíli zmlácená manželem nevyhovuje, jenom neví že se u nás mohou účinněji bránit než tam u nich. Já na rozdíl od některých z vás jenom věřím že se časem naučí těch možností využívat. Po staru žít není nutno ani mezi evropskými muslimkami a je to celé jejich volba jestli chtějí být mláceny od manželů anebo ne.
Vy tady vycházíte z toho , že všechny muslimské ženy dostávají každý den nařezáno , což je blbost a že jsou doma řetězem připoutány ke sporáku ! Možná , že to tak někde je , ale v Iránu a Syrii určitě ne !!Už v Teheránu na letišti veškeré pasové kontroly dělají ženy , na vysokých školách je skoro polovina žen !! V Syrii dříve mužské práce dělají ženy ! Nechte je na pokoji , je to jejich život ! Když se vám to nelíbí , tak do Evropy muslimy prostě nepouštějte !!Také nestojím o to , abych celý den poslouchal troubení z mešit , které svolává muslimy k modlitbám !!
Bolku,dneska už na VŠ v Íránu holky převažují.Ty náboženské milice už stahují ocasy,už to není co to bývalo za Ahmadínežáda.
Prostě jim do toho nikdo NEKECAL a sami přicházejí k rozumu
(Samozřejmě,pomalu,najednou to nejde.Potřebuje to ČAS.
A ten jim Západ nedopřeje.)
Jak jste přišla na takovou pýýčovinu?
Napsal to někdo kdo tam byl,umí persky a je moc chytrej.Né blb jako vy.
No ,nemusej to být ajgentlich masochistky.Nějaká blbka klidně dobrou partii,tak je spokojená a přežije, když jí ten její dá za připálený čaj na budku.
Zase jí kámošky záviděj pěkný kabelky a nemusí makat
Opr.:klofne dobrou partii
Třeba v Egyptě jsme ve městě za celou dobu viděly dohromady asi pět ženských v režných pytlech barvy tmavě modré, hnědé, šedé. Jinak samí chlapi. V hotelu holčina, asi provozní, v úzké sukni nad kolena. Ale mladá žena, která neustále pekla čerstvé placky, byla komplet zahalená v jakémsi světlém hábitu.
Ve 30-40 stupních ve stínu, gravidní, zahalená v několika vrstvách režného plátna tmavé barvy, je umění a velké štěstí nezkolabovat. Nebo koupat se v hadrech, šátku, černých rukavicích a ponožkách a pak v tomtéž slaném, mokrém sedět na slunci, to nebude žádná výhra. A manželé si chodí a koupou se v plavkách, užívají si. A ty podmaněné, oddané blbky si ani netroufnou vejít do moře bez manželova doprovodu, jen sedí, čučí a trpí. A pak ještě musí podržet, kdykoli manžel, bůh, zažádá. No, nemají to muslimové skvěle zařízeno?
On ten Sochor je tak přesvědčený o té své jediné pravdě že se chová jak fanatický misionář. Akorát ti nesli SVOU kůži na trh do zemí které chtěli zcivilizovat po svém zatímco on káže svá moudra pěkně od stolu s počítačem. Na to aby šel agitovat do některé muslimské země nemá odvahu, on by se posral strachy i kdyby šel s těmihle řečmi do některé no-go zóny v kterékoli zzzápadní hodnotě.
Nejhorší jsou fanatici VŠECH náboženství a nejen jich.
Dám příklad:
Nějaký chasník přijede z Orientu do Evropy.Doma byl zvyklý sjíždět evropské filmy pro dospělé.Je to jejich VELKÁ záliba
Mnohokrát viděl,jak to Evropanka dělá třeba se třema chlapama najednou.(Všechny tělesné otvory zaplněny.)
Má JASNO!!!
V Evropě si před slečnou rozepne v parku kalhoty a čekà(logicky!) ,že slečna začne pištět blahem
Slečna piští,ale hrůzou a volá policajty.
On to chápe jako křivdu a cítí se neprávem zostuzený.
Helenko, s odpuštěním blbě kecáš. Je fakt že ten rozdíl kultur existuje ale na nich je to rozhodnutí kterou kulturu přijmou. Jestli středověkou nebo dnešní. Pokud někomu víc vyhovuje ta středověká, je to jeho rozhodnutí ale nemůže si pak stěžovat na středověká negatíva s tím spojená. My ho tady můžeme podporovat kdby chtěl tu svoji středověkou kulturu vyměnit za tu naši civilizovanou ale nechceme a nemůžeme ji nikomu vnucovat. Tady je řeč o středověkých ženách, mají možnost posunout svoji kulturu dál, my bychom je podpořily ale musely by samy chtít. Když jim lépe vyhovuje být mlácena ručníkářem, nikdo s tím nic nenadělá. Je to stejné jako ty týrané ženy u nás. Jsou organizace, které jim poskytují azyl ale největší problémy mají s tím že po čase jim začne být smutno po modřinách a samy pak nějakým způsobem svého tyranského manželíčka vyhledají aby je zase týral, s tím potom však těžko něco udělat.
Ale oni si nevybírají jakou kulturu přijmou!
Proč by to asi dělali!?!?!?
Vždyť jim sami cpeme do hlavy,že jejich kultura je bezva.A že se výborně hodí ní do Evropy
A hlavně,lákáme je na plné korýtko,to by byli blbci,aby se chovali jinak.Nemají důvod!
Angela jim sdělila,že islám do Evropy prostě patří
Tak mi teda Vlado řekni proč bych měl chodit agitovat do nějaké no-go zóny a nechat se tam ohrožovat vypatlanými islamáky anebo dokonce jezdit kamsi do muslimské země, když to všechno mohu tady doma u svého stolu s počítačem? Já důvodně předpokládám že taky v té muslimské no-go zóně disponují internetem a tak si to může přečíst i kdejaká islamačka. Do žádné no-go zóny v dnešní době fakt netřeba. To bych laskavě přenechal armádě a policii až nastane na řešení no-co zón politická vůle.
Dnes už i ty islamačky disponují internetem a tak si všechno mohou přečíst, jak se potom rozhodnout, jestli se mlátit doma nechají anebo nenechají od svých ručníkářských mužíčků je to stále více jenom na nich. My je tady můžeme podporovat ale nemůžeme každou hlídat před manželem aby ji snad nezmlátil. Zákony jsou na jejich straně ony se pouze musí naučit ty zákony využívat.
A jestli se chovám anebo nechovám jak misionář, to už musíš posoudit sám. Dnes ani ten misionář nemusí nosit svoji kůži na trh mezi pouštní nomády anebo kamsi mezi kanibaly. Díky moderní informační technologii může působit na misiích prakticky v celém světě a přitom sedět doma na kanapi a ťukat na kanapi do počítače. To jsou věci které dříve nebývaly ale už tady jsou jestli jsi to zatím ještě nepostřeh jen je třeba začínat všechny ty technické vymoženosti dnešní doby využívat:)
Tak já doufám, že si to slimacky nečtou, čím víc budou ortodoxní, tím lépe budou identifikovatelní. Integrovaný muslim je potenciálně nebezpečnější než dzihadista. Umrtvuje totiž pozornost.
Samozřejmě!!!!!!!!!!
Takový starosta Londonstánu Khan je nejmíň 13785x nebezpečnější než bába v burce
Máte naprostou pravdu! Hidžáb patří do kulturního džihádu! A navíc ony jsou ty čisté – né jako ty odhalené blbé alkoholičky…
Právě na iděsu byla vloni přímo monstrózní proislámská agitka. Nejprve několikadílný seriál o krásách skvělého islámu, který byl zakončený rozhovory s Češkami – konvertitkami, které si vzaly muslima a tam vyprávěly, jak je super nosit hidžáb. A dokončení tohoto seriálu načasovali tak akorát, že byla poté pouť do Mekky, což samozřejmě zprostředkovali na iděsu v přímém přenosu. Takže jste se mohli živě podívat na to, jak miliony mohamedánů třískají hlavou o zem přímo v Mekce. Iděs se může v klidu přejmenovat na Al Jazíra news.
Dneska se jeden pán na jedné diskusi svěřil,že když otevře mainstreamový tisk,tak si připadá,že omládnul o 40 let.
Já taky!
(I když dneska se masíruje nejmíň o 124,79% víc)
To jo, kam se hrabe Rudé právo na dnešní iděs nebo Hovinky. Tehdejší propaganda – hadr. Dokonce o Goebels by se styděl.
Pan Hatem Berrezougra je velký sympaťák a moc s ním souzním.Ale se vším zas nesouhlasím.Stýská si nad tím,že ani v jedné zemi kde žije převaha muslimů neexistuje demokracie.
To je nepochybně pravda.Ale vůbec si nejsem jistá,jestli by ta demoška v takových zemích mohla fungovat.
Myslím si,že asi ne.Určitě ne demoška NAŠEHO typu!
Pan Berrezougra označuje Muslimské bratrstvo za teroristy.Muslimské bratrstvo vyhrálo REGULÉRNĚ volby v Egyptě…Demokraticky…Muslimské bratrstvo bylo NEREGULÉRNĚ(pomocí puče) odstaveno od moci panem Sísím,kámošem USA a Izraele…
Rýmuje se to s tou vzývanou demoškou!?!?!?
Je mi MOC,líto,mně tedy rozhodně ne.
(Soudím,že panu Berrezoughovi je pan Sísí asi sympatický.Vždyť “zaříznul” zlé teroristy.)
Vona holt demoška je bezva,ale vocaď pocaď.Hlavně když vyhovuje mně!)
Ano, je to tak – muslimové si dobrovolně volí diktátory a zcela zřejmě jim to tak vyhovuje. Právě proto by se jim neměla žádná demoška vnucovat a už vůbec ne násilím, jak to dnes běžně dělá “světový policajt”. Stejně tak bychom neměli slimáky tolerovat v Evropě, kde by si chtěli úplně stejný systém zavádět také.
Rusko ani Čína si taky nemohou dovolit demošku našeho typu.To by se jim to to tam asi obyvatelstvo servalo na jednu hromadu.
Onoť je patrně typů demošky mnohoť… akorát my jen tu svou máme za jedinou…A jako Kecalové v Prodance jí každému vnucujeme.
Přesně tak, každý národ má právo si zvolit takový politický systém, jaký jim z povahy vyhovuje a NIKDO nemá právo jim do toho jakkoli kecat nebo jim násilně vnucovat ten svůj systém.
Zároveň každý jednotlivec má právo se vzepřít systému, který omezuje jeho svobodu a který mu vnutili ostatní lidé jen proto, že byli ve většině.
Má právo se vzepřít, ale pokud je v menšině, nic moc s tím dělat nemůže, odpor je zbytečný. V Turecku se třeba odvrací od sekulárního systému a navrací se tuhý islamismus, šaría – přitom to mírně nadpoloviční většině lidí stále vyhovuje. Je tam i velká část Turků, kterým se to nelíbí, ale jsou-li v menšině, nic s tím dělat nemůžou, tak maximálně můžou emigrovat někam, kde je systém, který jim vyhovuje. A počkat, jestli se to časem zase neotočí.
tak právo možná, ale zkus se TADY vzepřít systému
Jste pro permanentní revoluce a války ? V první řadě je nutné zrušit dopravní předpisy , také omezují spoustu lidí , zrušit školní docházku , plno dětí tam jistě nechce chodit , atd. Nevnášejte západoevropský svinčík do států s jinou kulturou ! Ty muslimské ženy se o sebe dovedou postarat samy !!
Samozřejmě,každý jedinec má nejenom právo,ale i povinnost se vzepřít systému který považuje za špatný
Kdyby tak jednotlivci nečinili,tak ještě lezeme po stromech
Právo jistě – jestli sílu a prostředky, to už je jiná věc.
Ano.Získat pro svoji věc dostatek přátel buď jiná věc.To asi svede málokdo
Tady vidíte, jak si lidi pořád pletou pojmy demokracie a svoboda a různě je zaměňují. Pan Berrezouga má na mysli svobodu, ale říká demokracie. Možná mlčky předpokládá, že pod pojmem demokracie si v Evropě automaticky představíme liberální demokracii, tedy demokracii kombinovanou se svobodou.
Jasně, že revoluce bývají většinou střetem různých “demokracií” – lidi si zvolí nějakého vůdce, ten potlačuje svobodu, tak ho musí pučem svrhnout a tak dokola. Kdybychom se pořád odvolávali na samotnou demokracii, tak bychom si morálně těžko někdy něco zdůvodnili.
Mimochodem, znám jednoho muslima, bývalého kolegu, který je (názorově i vzhledem :)) takovým dvojčetem Berrezougy. Ale pořád mě někdo přesvědčuje, abych se s ním nekamarádil – že jednou se zradikalizuje a podřízne mi krk. Na Konvičkův – celkem přirozený – dotaz v úvodu článku, proč pořád lpí na tom, že je muslim, mám odpověď: Protože jaksi není možné někde vrátit členskou legitimaci. V oblasti víry je možné leda konvertovat k jiné. A nebo používat vlastní hlavu a vlastní svědomí a vzít si ze své víry jen to dobré a ignorovat špatné. Dělá to tak i spousta křesťanů, že.
Ten váš kolega je inteligent
On se totiž jednou bude NUCEN se zradikalizovat…
Svou stupidní dehonestací VŠECH muslimů je naženeme do jednoho houfu.Nebudou mít vůbec možnost volby.
Evropan se na ně bude VŽDYCKY dívat (mimimálně) s podezřením.A když se nebudou chovat”správňácky muslácky”,tak se na ně zas (v lepším případě) budou koukat ošklivě souvěrci.
Nechtěla bych být rozumný, sekulární muslim v Evropě.
To máte velkou pravdu,že si lidé pletou demošku se svobodou…Demoškou se zaklíná každý blbec,myslí tím samozřejmě systém,ve kterém by zvítězili ti,se kterými souzní.
Bohužel
Tak “legitimaci” by snad ještě nějak mohl vrátit – pan Berrezouga ale někde na těch blozích psal, že islám není náboženství, ale způsob myšlení, života, všeho. Vaše rodné všechno.
Chápu ho, že se snaží žít tam – a tak – aby se to jeho rodné všechno dalo nějak skloubit s tím hezkým pocitem svobody a rozhodování sama za sebe.
A jemu se to nakonec moc hezky daří.
Bohužel už tu na něj nedám odkaz – oni jej smazali z Idnesu komplet, idioti!
Já myslím,že s tím vrácením legitimace to mají STRAŠNĚ složité.
Já(ač nevěřící) se cítím jako křesťanka.Nevím jestli bych dokázala vrátit legitimaci a stát se něčím jiným.Asi by se mi rozpadla osobnost,nebo tak něco
To jsem jen trochu teoretizovala. Ale tohle přesně a velice hezky právě pan Berrezouga vysvětloval.
Nakonec žádnou legitimaci nikdo vracet nemusí, hlavně, když nás nebude verbovat do té své strany…….případně tvářit se jako vláda jedné strany. To už snad máme za sebou.
Nahoře někdo napsal,myslím Piangendo,že nejhorší jsou ti integrovaní, kteří se přetvařují.To je jistě pravda!
Ale ta pravda má STRAŠNÉ důsledky pro ty, kteří jsou doopravdy slušní,jak je třeba pan
Berrezouga.Jistě mi rozumíte.podezírá je z falše každý.
Tohleto asi nejde rozetnout.
Proto tvrdím,islám do Evropy nepatří.A Merkel je sfiňa.
Za každým umírněným muslimem táhne zástup fundamentalu. Tak je to v principu i s křesťanstvím.
Takíja
Kontrolní otázka:
Je to takíja když přijede křesťanská firma do Afriky páchat humanitu?A přitom jim tam jen přijela vykrást nějaké nerosty???A zkorumpovat jejich náčelníky,aby šli zlodějům pěkně na ruku?
Pane Konvičko,že byste tu větičku o “absenci mozku v hlavě a zlu v srdci” nevpálil třeba muslimovi Petru Pelikánovi rovnou do gziftu?
(Něco mi říká,že byste ani nechtěl.Protože si to doopravdy nemyslíte.)
a nebo Palestínce Helči Novotné?
Vize se zas jednou vychc@l mimo pissoir
Helena Novotná 26.3.2019 14:53:22 Odpovědět
Nešlo by to víc k věci?Bez osobních útoků?
.
Jasný, blbko?
Na osobní útok osobním útokem.
Vize,vy si na něj přes ten pivní pupek už nedosáhnete.Dám vám radu.Sedejte si na mísu.
Já to dělám také, co je na tom špatného?!!
NĚKDO se snaží,aby se křesťané a muslimové nenáviděli.Aby na sobě neviděli nit dobrou…PROČ!?!?!?
Proč Trump”přiklepnul” dekretem Izraelcům syrské Golany???
Praktický význam=0, fyzicky se naprosto nic nezmění.
Ale že se naprdnou muslimové na celé zeměkouli je víc než jisté
A že Trumpa chápou jako křesťana je ještě jistější.A že nás házejí všechny do jednoho pytle,to je tak jisté,jakože házíme do jednoho pytle i my je.
Nono……mám ten matný dojem, že machometáni žádné Golany k nenávisti nepotřebují, ne?
Vy si fakt myslíte, že miliardu lidí lze indoktrinovat, když nechtějí??
Já bych to sdovolením celé otočila:
Nechtějte pořádně naprdnout bílou civilizaci, hošánci! Nestačí vám, co jste tu už viděli???
Je to jen další kapka hořkosti do poháru.Těch kapek už bylo moc…
@palestínská lišprdelistka Heluš
Muslimové nenávidí křesťany a bezvěrce odjakživa.💀💀💀💀💀☠☠☠☠☠☠☠
Co se vztahu k bezvercum týče, platí pro všechny abrahamisty. Je to všechno jedná tupá tlupa.
Jedněm svěřil pámbíček dozor nade všemi a učinil je Vyvolenými…Druhejm seslal pámbíček poselství,to poslední,čili nejpravější.Že mají zeměkouli uvést do cajku právě oni.
Tak to je pak těžkÿ.
Každopàdně se jim v té poušti připálily mozkovny
Na ten článek jsem upozorňoval už o víkendu, ale potom zmizel.
Kdo si v něm chce počíst, tak tady ho máte.
Bohužel, tímto zmizely i ostatní Hatemovi články a tím i jeho přínos k potýkání se mezi muslimy a Evropany.
.
Islám v ČR? A kdo by ho chtěl?
22. 03. 2019 7:56:50
I slepý vidí, že situace islámu v ČR je čím dál tím horší. Občas je prospěšnější prozkoumat důvody, které můžou objasnit, jestli je nějaké řešení vůbec možné.
A to neustále probírám sám se sebou tyhle poslední dny a napadají mě všelijaké myšlenky a důvody…
Problém islámu jsou samotní muslimové. Jinak řečeno prostředí, ve kterém jsme vyrůstali, ať už arabské či to platí i na konvertity z bývalého SSSR a Balkánu, je prostředí diktatury. Diktatura je způsob života a řízení, které se odráží na celou společnost i na fungování samotných rodin, kde jeden rozhoduje, a ostatní poslouchají. Jakákoliv námitka je považována za neloajalitu až zradu. A to je jedno, jestli tě démonizují nebo zastřelí ve jménu vlastenectví nebo ve jménu nejvyššího boha, výsledek je tentýž, odstranit druhého bez možnosti dialogu či postupné změny. Tak teď si představte vyrůst jako muslim a navíc v diktaturním prostředí. A proto jediné co platilo na islámský svět a jakoukoliv diktaturu, je tvrdá ruka, anebo puč.
Problém je v tom, že i když muslim uteče z takového prostředí, jeho tragédie tkví v tom, že si ten systém a způsob života v sobě nosí a jiný nezná a je mu souzeno ho prosazovat, pokud mu dají možnost řídit jakoukoliv organizaci. Sice ta organizace bude v demokratickém státě, ale její řízení bude odpovídat řízení, ve kterém muslim vyrostl, jelikož jiné nezná. Je něco jiného mít ideály a je něco úplně jiného podle nich začít žít či je prosazovat. Nevím, jestli jeden islamofobní zoolog může potvrdit, jak by se chovala zvířata, kterým byla na dlouhou dobu odepřena svoboda, zavřeli je do klece a pak jim najednou otevřeli dveře. Vzpomínám si, že jsem viděl podobný film s Anthony Hopkinsem, že některá zvířata neměla sílu na svobodu a ostatní propadla v chaos.
A to je situace islámu v ČR, nějaký Čech nad tím může mávnout rukou, žije v iluzi, že to má pod kontrolou. Ve skutečnosti to pod kontrolou nemá a jediné, co tady kontroluje islám, je ten demokratický a odlišný rámec, ve kterém je. Jinak řečeno, když odstraníme ten demokratický rámec, chaos, který převládá v muslimských organizacích, je ten samý chaos, který převládá v islámském světě, když padli naši diktátoři a bylo zničehonic muslimům nabízeno svobodné řízení, na které nebyli ani připraveni ani kvalifikováni, přičemž většina je poslušná a bezradná, s několika silnými samci, kteří převzali moc v džungli.
Tím chci říct, že jestli někdo očekává, že si muslimové jednou udělají pořádek sami mezi sebou, šálí tím je a hlavně sebe. Muslimové nejsou schopní žádného řízení a škodí čím dál tím víc nejen sobě, ale i ostatním tím, že se ten chaos dříve či později promítne v jejich společnosti a osvobodí jejich alfa samce, kteří byli také dlouho drženi v kleci.
Upřímně nevidím jiné řešení, v zájmu fungování většinové společnosti v tak kritické době, než zrušení veškerých islámských organizací a vybízet muslimy k jedinému – buď si najdou svoje místo ve společnosti a každá rodina k tomu musí dospět sama, anebo se časem vrátí do svého přirozeného prostředí. Dávat muslimům možnost se shromažďovat pod jakoukoliv organizací, znamená vracet je do svého prostředí diktatury, kde jediný funkční vztah, je vztah síly a zastrašování z jedné strany a slabost a poslušnost ze strany druhé. V takových prostředí žádné změny nevzniknou a jediné, co čas přinese, je větší chaos, když se k tomu navíc přidávají další islámské směry z jiných kultur. Je lepší takové struktury úplně rozbít, aspoň se tím zachrání druhá generace..
A jelikož jen ti alfa samci mezi muslimy se dostávají do řízení takových muslimských organizací v Evropě, demokratické principy, ke kterým mají přístup, používají jedině k tomu, aby prosazovali své despotické vize. A nejhorší diktatura je ta, která přijde k moci demokratickým způsobem. Jiné evropské státy, když tohle dopustily, tak dopadly, jak dopadly.
A šílenství, jak jej Einstein definoval, je donekonečna dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.
Autor: Hatem Berrezouga| pátek 22.3.2019 7:56 | karma článku: 17.17 | přečteno: 217x
•
Poděkování za příspěvek ke svobodě slova – zveřejnění Hateemova smazaného textu.
Oni zřejmě smazali Hatema jako takového! Chtěla jsem tam napsat a zdvořile se otázat, co je to napadlo – ale nevím, kudy na to: nabídlo mi to jakýsi formulář, prý – vybrete. Tak jsem vybrala že blogy a vzkaz adminovi – a nic. Dál už zkrátka nic.
Z toho, že jej zachraňuje tuhle docent, by museli být na infarkt….škoda, že se tak dobře zabednili.
Hatem se prý urazil a smazal sám, což na základě vlastní podobné zkušenosti chápu. – Jeho blogu ovšem škoda je.
Aha……ale je to fakt škoda.
Připojuji se!
Moc zajímavý článek!!!Díky!!!🌷🌷🌷
Tohleto nám moc chybí,nevíme,jak věci vidí inteligentní muslim!
Já jsem si jen všimla,že když jsou jako solitéři,nebo je jich jen málo,tak jsou naprosto v pohodě
Ale běda,jak je jich víc pohromadě….Oni asi mají takovou zázračnou schopnost se vzájemně vyhejkat a začít trojčit
Takže někde je zakopaný pes,nevím kde
(Jiná věc je,že nejvíc je asi vyhejkává to vměšování křesťanů do jejich věcí.Myslím tím bombení,enbargování,korumpování jejich vlád…způsobů je mnoho.)
Teď právě Amíci (kteří jsou v Sýrii protiprávně!) nepustili delegaci Syřanů a Rusů do utečeneckého tábora Rukbán.
Prý tam umírají uprchlíci.Ale USA mají v Al-Tanf ilegální základnu,tak holt…silnější pes má hodně štěňátek
Je divný,že jsou ti slimáci pernamentně vytočení!?!?!?
A to ještě americká ambasáda v Jordánsku “varuje” místní podnikatele,aby se Syřany neobchodovali.
Ty ussácký sfině to myslej se Syřany fakt dobře
Inteligentní muslim je nebezpečným předvojem těch druhých. Do dnes neexistujícího města Vineta měli křesťané vstup zakázán. Dobře tenkrát ve Vinete věděli proč.
Vy jste si je schoval? Ó, jak dobře jste udělal! Já ho měla jen v záložkách, takže je pryč.
Aspoň jsem mu napsala, co si o tom myslím, protože tohle je příliš čerstvá srážka s blbcem – teda s blbcema.
Muselo se mi zareagovat.
O iDěsu raději nic – tam kraluje Banga coby admin, a víme, co je to za rodinu.
—
Pokud jde o islám, je nezbytné rozlišovat mezi islámem a muslimy. Podobně rozlišujeme mezi morem a lidmi, kteří morem onemocněli.
Lidi, kteří onemocněli morem, umisťujeme do karantény, aby se mor dále nešířil. Podobně: ty, kteří onemocněli islámem, je potřeba dát do karantény, aby se islámský mor dále nešířil. Karanténa není nic proti nemocným: je to opatření, které brání šíření nemoci. Nemocné můžeme léčit, pokud se tomu ovšem sami nebrání. Ale musíme nemocným bránit, aby kolem sebe dále šířili nemoc, mor, islám.
Líp se to nedá říct!!!!!!!
1* podtržka 🌷
A dále, Harris s Nawázem ( odpadlý musli), ve s vé knize Islám a budoucnost tolerance, jasně říkají, že ty agresivní a nesnášenlivé džihádisty a islámisty podporují právě ti naši levičáci, tou všeobecnou láskou k multi kulti!
Tím vlastně neumožňují aby v islámu převážil někdo, kdo nemá zájem na krvi a dobývání světa pro aláha!
Fakt?Já myslela,že ten mír podporuje nejvíc USA a Izrael.
Proč si to myslím?
Protože sekulární,vzdělaný Asad v Sýrii strašně vadí.
Kdyby ho Syřané svrhli a nastolili wahávistického magora typu saúdského MbS (řezače motorovou pilou), tak by měli v tu ránu klid.
Že Saúdi svými petrodolary podporují salafisty po celé EU ví asi každý….Aby byl svrhnut Asad podporovali a podporují ní IS a alkajdysty vy podobné týpky.
Ale to je tím, že Vy jste, prostě, blbá!
Argumentum se hominem.Jsko vždycky.
Vize se zasejc ublinknul.
To je pravda. Hominem se argumentuje ze všeho nejlíp
Nejlepší je útok ad hominidem.🤓🤓🦍
To nevím, ale myslím, že úplně nejlepší útok je rychlej, něčím hodně těžkým.
Ten článek by především měli číst všichni muslimové. Pro nás nic neznamená. Muslimové potřebují rozsvítit v palicích a od malinka je učit normálnímu životu. Ale problém je v tom, že okamžitě zabijí každého za pravdu.Imámové by přišli o svůj špinavý chleba!
Ale VĚTŠINA muslimů ten nás život za NORMÁLNÍ nepovažuje!!!!!!!!!!
Chápete to!?!?!?
Ani já nepovažuji některé věci které děláme za normální!
Fousatá nejlepčí zpěvačka Conchita Vurst mi normální nepřipadá!
Akorát to dokáži (skřípajíc zuby) tolerovat.Tady v EU jsme na to už vycvičení.
Oni na to vycvičení nejsou a asi nad námi dělají blééé.
Je to divný???
Většině nás nepřipadá normální to muezínské vyřvávání z jejich mešit dnes už běžné na Západě. Akorát to dokážeme (skřípajíc zuby) tolerovat.Tady v EU ještě na to nejsme dstatečně vycvičení, tak děláme na ně bléééé.
.
Jejda,na Novém Zélandu už jsou tak vycvičení,že si to pouštěj z repráků sami
To doženem!
@palestínská lišprdelistka Heluš
Nikdo nikoho přece nenutí, aby dělal nenormální věci.Tedy pokud nechce poslouchat nařízení EU.
Muslimům nařizuje všechno Alláh.
A židům Jahve.Najdi 5 rozdílů,Lejdynko
Nebo snad kope ňákej žid za něco jiného než za Sijón?
Jistě!Pár se jich najde.Ale to asi budou jen výjimky,potvrzující pravidlo.
Ale takoví jsou i mezi muslimama.Že kopou za svoji novou vlast.
To je jejich problém.🌞🌞🌞
Hovno v trávě. “Jacísi židi” dobyli území, tak jak Evropané dobyli severní Ameriku, tak vznikl trochu podivný národ Izraelců, kde se na nějaký vyšinutý judaismus vesměs sere.
Do té doby žádný židovský národ neexistoval. Vzhledem k tomu, že Izraelci jsou +- vesměs bílí, tak je třeba jim fandit. Izrael je sekulární společnost, kde blízkovýchodní blud odstavili na vedlejší kolej. Není to sice úplně ono, ale v tom BV sajrajtu určitě to nejlepší co je.
Kazde lidske spolecenstvi ( vcetne statu ) je vzdy slozeno z lidi obyvajicich dany prostor.
A v danem prostoru kazde spolecenstvi bez ohledu na nazev ….SI VZDY VYTVORI SOUZITI na zaklade JEJICH vrozenych i ziskanych VLASTNOSTI.
Takze Nemci Francouzi Rakusaci Italove atd si vytvorili JJEICH system souziti na zaklade JEJICH preferenci a JEJICH dispozic.
At uz se to jmenuje jakkoliv vzdy se jedna o system blizky a vyverajici z charakteru daneho naroda.
( odlisna situace je pri okupaci )
V tomto kontextu si rovnez Arabove vytvorili svuj system blizky prave JEJICH naturelu a vytvorili si i ideologii ( nabozenstvi ) rovnez blizkou prave JEJICH naturelu.
Dam priklad – dejme tomu ze zitra postavime v Mekce White House a oasy a parky a vysazime stromy a vztycime Kongres kam posadime 400 arabu….
Rovnez jim dame Americke zakony a rekneme – tak ted to tady mate a vse je ok.
ZMENI JE TO ?
ZMENI TO NECO NA CHARAKTERU ARABA ?
Ne.
Ne a Ne a Ne.
Kazda spolecnost kazda epocha kazda zem ….ma svuj VYVOJ a svuj osobity ( spatny ci dobry ) CHARAKTER.
To co Arabove ( a nejen oni ) ,,vytvorili,, to neni chyba islamu a muslimu a pisku a sahary a velbloudu a …a ..a…ne ne .
TO SE PROSTE PROJEVUJE JEJICH PRIROZENY ARABSKY CHARAKTER – KTERY JE LOGICKY ODLISNY OD NAPRIKLAD…..ESKYMAKA….
Michani kultur a pseudokultur je zkratka levicovy hokuspokus na urovni Dr. Mengeleho a Dr. Soucka ( ano ten taky delal pokusy na lidech v Koreii ) a nikdy nebude DOBRE fungovat.
Jak pravi Kniha Knih – Je cas setby Je cas zrani , je cas sklizeni , ….VSECHNO MA SVUJ CAS
Clovek muze leccost tvorit ale PRIRODU A BOHA ….nikdy povidam nikdy nepredela a pokud ano – VYMSTI SE MU TO
Tak pravim ja Alfred 1
F
Nádherě shrnuto!
Dekuju Helenko a dovolte mi otazku ….
,, Vy menite nazory podle ceho ,, ?
Bez ohledu na nazvy a ismy se da rici po starocesku a zcela lapidarne :
JAKY PAN TAKOVÝ KRÁM
( to platilo , plati a platit bude bez ohledu na veskery ,,pokrok,,)
Jaky lid – takova zem , plati vsude a vzdy
A ten kdo popira ( v zajmu dobra jak jinak….) je vzdy LEVICE .
Proc ?
Hleda si opodstatneni sve existence.
Proc ?
Protoze kdo by jinak potreboval PARASITA ?
A proc je levice Parasit ?
Protoze nechce tvorit sama za sebe alebrz stale vymysli jak donutit druhe ( v zajmu dobra….) aby makali za ne….
Takze zde je vidno i jak se da jednoduse a strucne charakterizovat levice – at uz si rika jakkoliv :
Parasit pod zaminkou dobra obhajujici svoji existenci na bezpracny zivot na ukor druheho – TO JE VZDY LEVICE , a je mi uplne jedno jak se nazyva v ,,mediich,, posrane.jch
Většině nás nepřipadá normální to muezínské vyřvávání z jejich mešit dnes už běžné na Západě. Akorát to dokážeme (skřípajíc zuby) tolerovat.Tady v EU ještě na to nejsme dstatečně vycvičení, tak děláme na ně bléééé.
.
Islám u nás musí být postaven na roveň komunizmu, nacizmu a fašizmu jako nenávistná ideologie a to všechno patří zakázat. Dále je potřeba osvěta, není náhodou že muslimové jsou povětšinou pologramotní či negramotní a ten jejich slavný krákorán většinou ani nečetli a o jejich lžiprorokovi ďáblově poslu Machometovi toho moc nevědí. Copak by si Bůh vybral za svého posla negramotného vraha, kurevníka, pedofila, otrokáře, morální zrůdu, šířící jen zlo, zaostalost a neštěstí? Co dobrého přinesl lidstvu islám? Nic, zhola nic.
Presne tak.
Jaky je rozdil mezi Bibli a Koranem v kostce ?
Bible ma dva oddily :
Stary Zakon a Novy Zakon
Stary Zakon rika neco ve smyslu jak se ma chovat prave se na scene objevsi lidstvo a jake zakony ma dodrzovat – tedy ono slavne desatero a zakon spravedlnosti – oko za oko zub za zub.
To je poselstvi Stareho Zakona.
Novy Zakon toto vse nijak nepopira ale nasazuje vrchol Lidskosti na podstavu Sprevdlnosti.
A rika :
Miluj blizniho sveho jako sebe sameho.
Mej rad druhe lidi jako sebe .
Tedy poselstvi BIBLE zni :
Bud Spravedlivym clovekem co nekona prikori a ma rad druhe lidi.
To je na Pocatek Civilisace ohromne moudry pocin.
Dodnes jsme se k podobne znejicimu naprosto jednoduchemu ZAKONU nepropracovali….
Dodnes je Bible zdrojem teto myslenky – myslenky Prava a Lidskosti.
Naproti tomu ….CO DAL LIDSTVU KORAN ?
Jakou Ideu hodnou veku ….jaky nazor hodny mnoha TISICILETI preklenul Koran ?
Co nam vzkazuje koran ?
Co moudreho co laskyplneho dal Koran LIDSTVU ?
Necham se od levice rad poucit…..POSLOUCHAM
Franku,co přinesl muslimům Korán netuším.Ale asi něco důležitého.Soudím tak podle toho,jak BLESKOVĚ expandoval…A expanduje i dneska,co?
Co by prinesl Helenko,
Znate prislovi ,, Z nouze ctnost ,, ?
Tak to je Islam
Na zaklade sve frustrace ve srovnani se zapadni civilisaci a Krestanstvim si arabove ,,vybajili,, sve ….,,lepsi,, nabozenstvi a tim omluvili svoje zaostavani vuci okolnimu svetu
Ano nemame stojirenstvi…ano nic nevyrabime…ano jsme lemplove ….ano nic nedokazeme….ALE …ale pozor ….MAME NEJDOKONALEJSIHO BOHA A NEJDOKONALSI NABOZENSTVI….to se pak lepe i na tom pisku pod velbloudem spi….jsme lepsi protoze jsme ,,cistsi,,
( mimochodem cesi uvazuji podobne )
Indianskoarabsky pokrik Allahu Akbar – to neznamena Alah ….( elohim – mimozemstane ) je Velky …ne ne , to nikoliv to znamena :
ALAH JE VETSI ( nez vas Buh )
Proto ani nas Buh neni a nikdy nebyl a nebude zadny ,,alah,, ( mimozemstan)
V první řadě tam musí být zařazen kapitalizmus , ten má na svědomí naprostou většinu válek a mrtvých a lidských neštěstí !
Dam vam otazku kterou dal jeden kolega me tady na podobne znejici uvahu….
A KDO MOHL ZA VALKY A NESTESTI KDYZ KAPITALISMUS NEEXISTOVAL ?
To za prve
A za druhe …onen myticky a dabelsky kapitalismus neni v konecnym dusledku nic jineho nez volny a svobodny TRH
Pak je na miste otazka v cem vlastne zijeme – a ja tvrdim ze zijeme v socialismu s lidskou tvari – FASISMU
Proc ?
Protoze na rozdil od praveho Socialismu ktery odepira vlastnictvi majetku nutneho k vytvareni hodnot…..tak Fasismus tento prvek s laskavym dohledem statu ….jeste trochu povoluje.
Ovsem ,,majitel ,, podleha prisnemu dozoru a musi odvadet nikoliv desatky ale polovicanky ….
veb , Plně souhlasím.
Cela vec se da zjednodusit na jednu otazku :
Kolik z Vas ( vasi osoby vasi integrity ) Vam ten ktery stat bere ?
Bud vam nebere nic – to je svoboda – 0 % vypalneho
Nebo vam bere neco do pulky – to je demokracie – do 50 % vypalneho
Nebo vam bere neco kolem 70 % a to je jiz Fasismus s presahem do Socialismu
Anebo patrite statu se vsim vsudy i s detma a manzelkou a to je Komunismus – 100 % otroctvi
Když lidé si myslej,že socík,nebo komunismus něco dává.
Neuvědomují si,že živobytí nepadá z nebe.
A že tedy systém aby mohl někomu něco dát,musí to nejdříve druhému ukrást.
(Dobrovolně svůj majetek nikdo nevydá.)
Nejlépe bude , když si každý postaví svou silnici , svou polici , svou poštu , svůj sociální systém , svou školu , svou polikliniku ,svou elektrárnu , přehradu , hlavně nedávat nic státu !!
V Komunismu totiz plati tato zasada :
KAZDY PODLE SVYCH SCHOPNOSTI A KAZDEMU PODLE JEHO POTREB
Nu a jak to rozsifrovat ?
Ze by si kazdy vzal 100 mercedesu a 100 tun bananu kazdy den a tvrdil ze ma takovou potrebu – to je blbost – to nemuze fungovat.
Zkusme se na vec podivat z druhe strany :
Kazdy podle svych schopnosti ….ma kazdy schpnost pracovat od nevidim do nevidim ?
Ma.
Je tato varianta mozna ?
Je.
A dale ….kazdemu podle jeho potreb ,,,,
Jake jsou Vase potreby k ziti ?
Ja vam to povim zcela presne :
Hrstka ryze a knoflik vody.
A to je KOMUNISMUS
KONCENRACNI TABOR JE PREDSTUPEN KOMUNISMU
Myšlénka komunismu je scestná.Ale přesto má svoje nadšené příznivce.Jako každé náboženství.Není to věc rozumu,ale víry.A víra má v mozku zvláštnï,oddělenou komůrku.
Proto i hodný, inteligentní občan může věřit na nějakou pimpovinu.
O tom jsem se přesvědčila.Proto si komunisty neošklivím.
Jen se holt nesměj dostat k lizu.
Helenko, inteligentni clovek NECHCE verit .
Inteligentni clovek chce ZNAT.
Chce vedet proc jak a co .
A tak si to pral i Buh – v textech a ponejvice v apokryfnich textech se tato teze opakuje :
,, Nemuzu ti rici nic ze tveho budouciho zivota,,
Ano to rekl Buh v rozhovoru s clovekem….nechtejte ted po me vedet stranku a odstavec…je to tam.
Buh rekl cloveku ze NEZNA jeho budoucnost a tento text byl shledan ….zavadnym…
Buh prvotne nechtel nikde slepe vericiho cloveka Buh chtel cloveka cinorodeho a pracoviteho derouciho se po vedomostech …tato okolnost byla ZAMLCENA
Vy jste nějaký komunizmus zažil ?
Nechte si hloupe otazky pro sve blizke.
Ja sem zazil realsocialismus coz byl dle svateho uceni Marxleninismu predstupen pred Komunismem …a uz jen tento predstupen me dokonale vytrenoval na rozpoznavani podvrataku pokrytcu a podvodniku – jakmile jsem poznal jakeholkoliv clena KSC – tak to bud byl debil nebo hajzl
nebo oboji
Ale ja vim o co vam a vam podobnym jde – vy se snazite nenapadne naznacit ze to fiasko nebylo zpusobeno Komunismem …nebot ten (udajne ) nebyl ….( co na tom ze ani byt nemuze ) … a tak se snazite protlacit skvirou svoji vymodlenou myslenku – NECHTE NAS TO ZKUSIT JESTE JEDNOU….
( receno slovy Karla Kryla – Nasr.at jo Nasr.at)
Veškeré zlo na Zemi je humanita! Proto jsou “izmy”. Všude se podporují lemplové a někteří ovládají celé lidstvo! Kdo může pracovat a nechce, nechat chcípnout hlady.Zločince zabíjet a ne je živit na doživotí v base s TV!Lidstvo by se vyčistilo od plevele. Viděl někdo zvířata, že by nosila žrádlo těm, kteří neloví a leží?Nechají je chcípnout. Jasně, že nemoeným se musí pomoct, ale ne zdravým! Proč mám pomáhat nějaké Africe? Co je mi do toho? My máme zimu, jednu úrodu a máme se fajn, protože makáme.Oni mají moře, ryby, 3x úrodu a chcípají hlady! Jak je to možné? Protože jen šukají a jsou líní chytit i tu rybu, která na ně volá z vody, jsem tady a je nás moc! Je to tvrdé, ale je to tak! Já nikdy nic zadarmo nedostal a pracoval jsem hodně, nechci se dělit s lemplem! A podívejte, kolik je parazitů po kancelářích a za super peníze, jak tohle může skončit?
Češi rozhodně nejsou necitelní ani lakomci.Charity fungovaly vždycky,pastoušky i chudobince pro sociálně slabé vždycky vybudovali.Hlady nikdo neumíral.
Ale dneska už je to těžká přeháňka!
Vyžraná socka si to přihasí na sosyjaku a požaduje příspěvek v nouzi na automatku.
Já bych jí vykopla a řekla bych:Tak per na valše,stejnak se jenom celý den válíš na kanapi.
Ale to né,ona musí mít automatku a taky ji dostane.
Slušnej člověk často dře a žije z ruky do huby.Když mu zbuchne pračka,tak pere v ruce,dokud si nenašetří na novou.Nebo si vezme půjčku,pak přijde o práci a exekutor si už mne pacičky.
Slušný člověk ani neví,že existují nějaké dafki.
Ani se nedivím,že je čím dál tím lidí naštvanejch.
Dnešní doba je ráj pro lehkoživky a kriminálníky.
Těch se megera Šabatová vždycky zastane.
Znám cikánky, podnájem v paneláku platíme my, veškeré vymoženosti a má dva debilní parchanty, nikdy neviděla práci a mají se jak prasata v žitě!! Tohle musí skončit!!
….a mají ji o dva stupně teplejší.
To Dušan neví.
Az takhle bych ho nepodcenoval
5 bílej socek na cimře,každá v hubě žváro,před sebou flašky a řvou,že jim chce město zrušit příspěvek na bydlení.
Humanyta.
Tak proč místo toho hulení a chlastu nezaplatěj normálně nájem!?!?!?
Protože hulení a chlast je metla lidstva a proto se musí ničit. Oni jsou ve spolku ničitelů.
Já nemusím daleko, mám řekněme ve známosti člověka, já mu říkám BÝLÝ ROMO
nepracuje a.t.d. Krade peníze, tak když ukradne třeba litr, tak si říkáme, no je klid na týden!!! Kulový!!! Dnes jsem král a zítra(cha cha) NENÍ!!
No a pak třeba zas čumí kdoví jak dlouho než zas někde něco ukradne.
Prosím Vás Helčo!!! ONI, tak nepřemýšlí jako VY, MY!!!
Myslím , že je lepší mít 5 dětí , manžela , který se o rodinu stará i když občas té ženě dá pár facek , než být stará opuštěná bezdětná zakyslá panna !!
100% souhlas!!!!!!!!
Sama znám jednu VŠ,klofla chlapa (modrého límečka) až po čtyřicítce,chodí sem tam s modrym vokem,a jak je na něj pyšná!
Třeba mohla zavrávorat a padnout na noční stolek.
a proč někdo bloguje na burešovo hnoji?? ja se te prasarny idnes uplně štítim. stejně jako čt.
Dělejte si prdel, mě je to jedno, užijte si to.Já jsem milionář a říkám jen pravdu, Dobrou noc.P.S.Mám Campari a citronek, myslíte že je mi zle?
Ty jsi ubohý somrák, lhář a podlý člověk, který brzy na tu svou aroganci a sebestřednost dojede…
P.S. Nemyslím, vím, že ti je zle!
….a mohl byste Vy něco říci pozitivního o sobě?!!!
… mohl.
Třeba nepíši toto…
“Alešku, jdi se opláchnout.
”
Máš tam kroužek.
… jako nějaký primitiv Pavel.
Ahoj Zdravim Te
dnes se tady bavim
Zdravím.
Já se příliš nebavím. V té lidské špíně, kterou tu předvádí ten, u ktereho mluvíš o majestátu, stěží najdeš něco k pobavení.
Časem na to přijdeš stejně, jako v případě Okamury. Je to jedna a ta samá zákeřná a nebezpečná pakáž.
A ještě jednu poznámku.
Jsi tu v diskusi Franku pouze sporadicky, což omlouvá Tvou neznslost souvislostí, a kdo je kdo.
Víš, že jsem byl vždy upřímný, a k přátelům obzvlášť… takže věřím, že tato moje slova přijmeš.
Jiste , jsem naprosto v klidu , mam dobrou naladu , mam pocit ze bychom meli se nekam posunout…
Kazda cesta zacina prvnim krokem
Pojdme ho udelat
Franků, já ten krok již udělal!
Ne však s lidmi, se kterými tu dnes vedeš nicneřešící, přízemní polemiku.
V sobotu se setkám se stovkami lidí při svěcení nových varhan v našem farním kostele, manželka se zetěm chodí zkoušet zpěv scholy, vnouček mi dnes popisoval, jaká role mu byla při té mimořádnéslavnosti svěřena, atd.
Takže já si na přítomnost konzervativně smýšlejících lidí nenaříkám.
Ten kroužek nad “u” mi tam spadl nedopatřením, promiň.
a co jako?
No,dneska je tady veselo
Okoraj, Ty nulo, špíno, závist je hnus.Horší je kolaborant, nešťastný a udavač! Já nemám problém, bavím se, ale nesnáším lidské špíny jako ty!!
Neprehanejte a neblbnete .
Pan O tak jak jsem ho zde poznal je dobry chlap a nikoho nikam ,,nepraska.. ….zase zachovejte soudnost a nenechte cloumat svym majestatem
….vubec bych doporucil vice nadhledu – i vam mym ideoodpurcum …i sobe…
Ted jde o hodne – konec kockovani chlapci
ono je to tu vzájemné víme!!
Hlavně, když vám někdo dává najevo, že je o dvě třídy výše. Tak zkuste dělat rozhodčího.
P.S. pak také, když někdo chce rozdávat, musí umět přijímat.
Dobra dobra dobra ,
vyhlasuju primeri
jde nam o nasi vec nebo ne ?
Myslím si, že jsem demokrat a schopen domluvy a ústupků, ale když ……………nepomůže ani modré z nebe.Tedy, když je to velký podraz.
Jinak to zpraví něco dobrého.
Takze ONE
( videl jste film The Magnicifient seven …sedm statecnych
, )
ale jo, dobrou
Jó nebýt ropy, tak si obyvalelé bohatých (ale zdaleka ne nejbohatších) nalezišť dodnes v klidu pasou svoje kozy, závodí si s velbloudy a nikam se necpou. Islám bychom znali jen jako raritu, které jsme se u Vídně ubránili.
Možná by to bylo i naopak
Ta ropa jim zlomila vaz
Chechtáky jim tečou ze země,a zblbli z toho
Panove a Damy , jsem v dobrem rozmaru a navic citim ze je treba rozetnout tento socialisticky uzel.
Navrhuji setkani v dobre pivnici kde si vse rekneme a pokud budeme chtit zalozime PRAVICOVOU STRANU – coz znamena ze levicaci tam ani chodit nemusi ( nebudu jmenovat to si musi kazdy rozhodnout sam za sebe ) …..a taky to znamena skutecne Pravicova strana nema sanci v CR nekoho oslovit….
Coz znamena ze bud jsme Posledni Mohykani anebo zalozime Pravicovou stranu ale budeme ji vydavat za LEVICOVOU – rozlozime ty svine zevnitr.
Coz znamena – penize , televize , noviny , web ….a hlavne a hlavne pratele – nekoho koho PRAVICE oslovuje …..a to asi je ten zadrhel .
OSLOVUJE PRAVICE , OSLOVUJE BASTIAT V CR VUBEC NEKOHO ?
Nebojujeme s vetrnymi mlyny ?
Čest vaší nabídce, ale Já blbec si myslím, že by to NIKDY nedělalo dobrotu, protože určití lidé, tedy druh lidí by se nedokázalo přenést přes ty druhé. Nejsem někde v ulitě a vím co jsou Češi zač. Došlo to šíleného stádia.
A to je ale porad ta opakujici se chyba cechu – kazdy chce byt velitel a kazdy chce mit svuj ORIGINALNI nazor.
Ano jsme kazdy jiny ale mame i neco spolecneho – jazyk , otcinu ( ne ja nemam vlast ) , spolecne vzpominky , spolecne citeni.
Bud nas TOTO spoji – anebo dopadneme jako davny Keltove – budeme muset OPET prchnout ….a zustane jen par ( opet ) nepochopenych nazvu ( Slany , Vltava , Morava , Menhir, Tyn, atd ) …narod co nedrzi spolu – vymre.
Otazka casu
( ale mozna to tak ma byt )
Já zas říkám…..asi to tak má být.
Skoda Pavle , nerad se vzdavam a neumim prohravat a ani se to nechci ucit , nikdy se nevzdam
Já volím SPD…Raději vrabce v hrsti…
JOOO, děláte dobře, já také Vivat SPDé!!
Ale jo….jsou tam horsi….skoro vsichni tam jsou horsi….
ja mam sice pana Cibulku ale ten je na cechy prilis CESTNY a PRIMY
Já ho osobně neznám, bohužel na mě dělá dojem, že je tralala, jako Sládek. Ale to je jedno, tady se musí probudit hafo lidí.
Ano jejich nestesti je ze pusobi neserioznim dojmem….ale vemte si Klause – ten pusobi jako vyslanec samotneho archandela Gabriela …a ?
Pan Cibulka je bezva!Ale jedině s kyvadélkem
Helenko , kyvadelko nekavadelko , to je podruzna vec .
Ten chlapek sedel v komunistickem koncentraku a NEODVOLAL ….proste neodvolal ….je to HRDINA
Proto bud budeme poslouchat MUZE anebo budeme poslouchat sra.ce….
Sra,cove s upravenym vzhledem a bez kyvadelka VZDY vedou okoli do pekla.
Ale uznavam hezky vypadaji a maji ty spravne kecy.
Cim jsem starsi tim jsem shovivavejsi , jestli to pomuze dobre veci pojdme si to rici.
Ale zakladat Pravicovou stranu nevim zda je mozne – chybi nam vse – prachy reklama ba dokonce lidi kteri cekaji na tento impuls.
Nebo se mylim ?
Jak zmenit situaci ?
Je nekdo kdo ceka na novy trend ?
Pan Cibulka chtel Svycarsky model – coz je to nejlepsi co ( zatim ) existuje ….a pohorel.
Mame na to neco zmenit nebo jen popijeme ?
Přeji všem dobrou noc.
ahoj , ale je to neamericke , veci se maji dovezt do konce
Pane Franku,
budu mluvit jen za sebe, a proto Vám velmi děkuji za Vaše komentáře. Snad si je přečte více lidí, a zamyslí se nad nimi, než jen pár komunistických trollů, jako to bývá.