
Hnědá je rudá, rudá je hnědá
MILAN RADEK
Takže Duka není správný katolík, papeži. Je proti gay sňatkům, a chce zabránit islamizaci. Odkdy je toto proti církevnímu krédu? Že se protestuje proti presidentům a partajím není nic antidemokratického, ale usilovat o sesazení zvolených presidentů nebo partají je usilovat o diktaturu a dnes se takovým lidem říká aktivisté. Děje se to v USA, Německu ale i u nás.
Zeman je prý krajní pravičák podle cizích i českých médií, jindy zase zakuklený bolševik, jak se to hodí. Totéž Putin, buď pravičák nebo stále komunista. Pravda je že už tohle rozdělení neplatí, po pádu SSSR, poté co v Číně soudruzi přišli na to že pokud budou stále pochodovat směr komunismus, tak jim zůstane jen ušoupaná podrážka, tak svět už není rozdělen na socialistický tábor míru vs. imperialističtí vykořisťovatelé.
Vše se nám smíchalo na jednu kaši, a mermomocí chceme to nějak rozdělit. Ale ono to rozdělené je, jen si to upřesnit. Zatímco Rusko ani Čínu nenapadne se vracet k socíku protože na co všechny prachy když na venek musíte dělat ušoupnutého vrchního proletáře, zatímco Západ začal s marxismem koketovat, náš morální vůdce Juncker vzdal poctu Castrovi, Marxovi staví velkolepý pomník, snaží se o sociální rovnost, neboli importovat miliony Afričanů a Arabů kterým se rozdá přebytečné bohatsví, a poté až EU konečně zchudne tak že bude na úrovni Afriky, tak teprve bude spravedlnosti učiněno zadost.
A tak se bude nálepkovat, zatímco V4 budou občas s RF nebo Čínou kšeftovat, onálepkujeme je na extrémní pravici, nebo bolševiky, a uvidíme jak to zafunguje. Nakýblujeme jim migranty i kdyby nás to stálo všechny Evropany majlant, a to by bylo abysme je také nezničili, běloši jsou bohatí a tudíž špatní. Pokud dojde ke krveprolití, tak elity odejdou žít do třetího světa, kterému pomůžou svými nakra.. pardon, zachráněnými fondy. Sociální spravedlsnost.
Takže správný katolík má být pro gay svatby a adopce, má usilovat o islamizaci Evropy, správný Evropan dobrovolně se vzdá své kultury, je moc bílá, dobrovolně vymře, proto je dobré brát jen černé muže, a podporovat všemožně obraz bílé ženy a černocha, běloch by měl zmizet, na fašisty jako Trump, Zeman, Orbán či Putin nehleďte, bílá je špatná, černá je dobrá, válka je mír, dobro je zlo.
A my si to líbit necháme, ne že ne, elity cenzurují vesele, i když, jak se ukázalo za minulého režimu to na nic není, a od remcání nic moc nehrozí. Přes ušmudlané vítězství Merkel se bude pokračovat v ničení naší civilizace, ať se vám to holomci líbí či ne, jednou jste si nás zvlolili, a my to dotáhneme až do vašeho konce.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur)
Celkem za měsíc: 5 156,44 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Bohužel, všechno to svinstvo se táhne jako smrad z USA, země gangsterů, a to jsem je měl tak rád a uznával.
Prestan rejt do americanu ty vohrndiro z Horni Dolni. A smrad tahne z z Tebe ty zdechlino plna hoven-Maximusi
Tak tos’ mě to nandal multinicku. USA mají ve světě 824 vojenských základen, jasně, aby mohli bránit tu jejich demokracii.
To vis ty hovado,snazim se. Ksindle z kocourkova,nejak Vam tam narusta hrebinek.
Smrdíš jako septik!
Zastrc me tvuj nos do meho zadku Maximusi a bude to jeste horsi ackoliv relativne na tom budem stejne.Tybudes mit nos v zadku stejne jako ja budu mit nos v zadku Maximusi.
V zadku máš každej den strčenej pták svého táty, labužniku prdelowy / to je polsky, stupido/ message for Mudrc.
Ty nejsi mudrc, ty jsi psychopaticka osobnost jako Langr, nic vic, nebo se poznavas ?
no tak Maximusi, papez neni American, ti co chteji poslat Duku pryc take ne, EU uz vubec ne, je tam samej marxista, a nebyl to ani kryptomuslim marxista Obama co je tam dosadil natoz makrelu, s tou se jen mel rad, aby ne, atd. Nerad hazim to vse co jsem v zivote zvoral na druhe, a nemam to rad, EU si za svuj srab vdeci jen sobe. Dnes uz je v Bilem Dome jiny pan, a jelikoz makrela ho nema rada a vede proti nemu kampan, tak za to muze USA?
Člověče, vy jste naivní jako zrovna narozené koťátko. Copak vy nevíte, kdo a proč sesadil konzervativního katolíka papeže Benedikta a nasadil tam toho rudého neomarxistu Frantu ? Vy opravdu nevíte, kdo ho má v hrsti a čí zadání plní ?
Už jste si zjistil, co je to NWO a jakou neuvěřitelnou totalitu nám tento židovský rasový projekt přináší ?
Ještě jste si nevšiml, že všechno do sebe zapadá jako puzzle ? Jaké informace ještě potřebujete, abyste nedělal ze sebe neustále idiota ?
Já jsem se několik dní zdržel kritiky vašich sraček, protože se vám měl věnovat Maxim, ale při jeho nepřítomnosti nelze jinak.
Nebuďte na starého pána zlý Lubomíre, ona spousta souvislostí mu není zřejmá, nebo se o tom nedozvěděl. O tom obrovském spiknutí mocných spousta lidí netuší, neb se neseznámili s literaturou, která se tím zabývá. Pak ovšem ten kdo to udělá, zjistí zlé věci a složí se to jako mozaika, o co tady jde. Pozorní a vnímaví lidé přece musí si dát spoustu souvislostí dohromady, např. více než 5 milionů imigrantů od r.2011 a za poslední 2 roky 2,7 mil. do zemí EU a přitom nikdo se tomu z vysokých pohlavárů účinně nebrání, tak je jasné, že je to jasný zlovolný záměr např. projekt EuroMed to jistí! A právě vše vede, když se o to zajímáte, do USA!
Ze je cobolka Babis bejvalej fizl coz on zapira je vseobecne znamo ale zajimalo by me jestli je take katolik.
Pry se bude soudit do smrti aby ocistil sve jmeno.V Kocourkove je Ceska republika je vsechno mozne. Jo jeste neco. Zeman neni pravicak,Zeman je divocak….
A ty si blbec, jen o tom nevíš.
to je jedu, , jsi jedovaty jako kobra, nechces snad nad tady strilet ? Psychopate !
Ale jdi ty amatérsky zamaskovaný soudruhu přecedo Hovínku, kdyby takový rozený křivý chcípák a bývalý hujerský a dobrovolný konfident StB, doživotní lhář, práskač a donašeč každému režimu jako jsi ty skutečně někomu za tu kulku stál, už dávno bys nedýchal. Ale moc bych to netrénoval, aby se ti třeba nějací tvojí fandové na ten projektil nesložili.
Ty buď rád, že jsi rád a raději si moc nevyskakuj, ať se tu potom za trest zase nemusíš neúspěšně nechávat nadobro zakázat a nejsi kvůli tomu zase směšný stejně, jako ten pomýlený pan učitel Jára Cimrman, když svým zlobivým žákům říkával: “Tak a za trest si nedám po obědě viržinko. A neplačte, sami jste si to zavinili.”
Opět se mýlíš Rhei-Borsig, jako téměř vždy. Pod každou druhou přezdívkou (v tomto případě to je “doktor”) vidět “Hovínka”, to je projevem pokročilé demence.
Fanatismus a zaslepenost je vážná porucha mysli (psychiky), která člověka vždy zavede do slepé uličky, ze které není návratu.
Poctiví a svoji vlast milující občané se již brzy rázně postarají o to, aby tito zrádní borsigové, se již ze „slepé uličky“, kam chtěli násilím zavléci celý náš hrdý národ, více do naší milované vlasti nikdy nevrátili.
Nikdy…!
Kardinál Duka je člověk na svém místě.
Jestliže proti někomu kvičí, nožkama dupou a k vrchnosti udání píšou pokrokáři, “katolická buzna”, jak se sám nazývá jistý Putna, známí petenti a jako třešnička na dortu arcičernokněžník Halík, pak mám jasno – ten Duka dělá dobrou práci!
Pane kardinále vydržte.
Jo, tohle by byl papež….
Souhlas, kdyby Vámi jmenovaní šulíni lobbovali za Zemana, mohl Drahoš vyhrát.
v prostatě to tak je
Když Bergolio koketoval s jihoamerickým komunismem,
drželi evropští komunisti Duku v kriminále na Borech. Takže jejich životní zkušenost je neporovnatelná.
Duka by jako papež vetřelcům a nepřátelům nohy nemyl.
Zase ta Vaše velkovýrobna palců…
Prostě se agenti FSB a GRU v církvi nemohou dohodnout, kdo je má navenek zastupovat…
Tak z toho nedělejte vědu.
Papež jako agent rusokomunistického podobojí už nějak rozhodne. Když dostane z Kremlu befel, že Duka je ok, tak se se soudruhem Zemanem asi nemáte čeho bát, nepřijdete o něj…
Zase ta vaše jedovatá slina
Pane Langere, bylo by dobré, kdybyste konečně vzal na vědomí, že komunismus se zrodil na vašem Západě u soudruhů židů Mordechaj-Lövy alias Marx, Engels a mnoha dalších.
Rusko je naopak největší obětí židobolševiků dovezených v roce 1917 do Ruska z Ameriky a vybavených miliony USD od židovských bankéřů k provedení státního převratu.
bez se lecit blbecku
Agentu Shlangerovi je třeba přiznat jedno a za to si jej v rámci svých velmi omezených schopností adorovat idioty vážím – drží se zde svého uživatelského jména a nekrade nicky ostatním. Nevím, zda sem přispívá ještě jako někdo další, ale ten fakt, že sem tyto své typicky pomatené skazky tvrdošíjně sází pod tím samým nickem je chválihodný a lze si jenom upřímně přát, aby se tak začali chovat i ti jeho dva zbývající spolusoudruzi.
Dnes jsem shodou okolností narazil na článek z Pravého Prostoru z roku 2015. Jeho obsah je i po těch několika letech Bohužel stále aktuální a klidně by mohl vyjít dnes znovu. Jen se tenkrát ještě muselo o tom všem psát tak nějak opatrněji. Již z rozdílu míry politické korektnosti v tomto článku a v článcích, které podobné problémy adresují dnes je pro mě osobně velmi potěšující a to jsem se ještě nedostal k tomu nejhodnotnějšímu. Pod tímto článkem byla totiž diskuze. A jaká, panečku. Tak jsem se již dlouho nezasmál. No, nakonec posuďte sami vážení přátelé, dočetl jsem se například z pera soudruha Pavla Skeptika (tisíce děkovných dopisů a hlavně již zde použitých nicků), že:
Pavel Skeptik 28.8.2015 16:24:25
milan, Trump nic nevyhraje. Ten je domluvený s Clintonem, aby odebral republikánům hlasy, aby mohla vyhrát Hillary
a nebo jeho ublíženou reakci na docela přátelské rady spoludiskutujících:
Pavel Skeptik 28.8.2015 20:27:15
@redakce a Bouše, Vy jste největší chudák jakého jsem kdy na internetu potkal!
Ubohý, nedovzdělaný, a zřejmě tajný buzerant! Bohužel, jste se etabloval zde, kde provozovatelé nemají zájem nikoho vyhazovat. Zatím, Bouše, zatím. Protože už GOMOKU Vám to napsal. Někdo si dá Pravý Prostor, přečte si Vás a půjde pryč. Protože webů pro úchylné grafomany je spousta.
Bouše, konečně se Vám v život něco podařilo. Zabít dobrou myšlenku!
Pánové, kteří mají zájem, můžou diskutovat i jinde!
A pokud se k tomu redakce, pan Kříž nevyjádří, mám link na neomezenou diskuzi! A uveřejním ho!
Sorry, Karle, ale nikdo není takový úchyl, aby místo názorů poslouchal řeči o tom, jak Bouše tráví volné chvíle prdelošukáním a hulením!
Takže, pánové, Pravý Prostor, nebo nic!
na kteroužto mu za necelých pět minut odpověděl Shlanger tenkrát ještě s malým:
langer 28.8.2015 20:33:14
Dobrý večer,zdravím pány Holínka,Skeptika a Franka.Zejména on zde napsal,jak se věci mají.Jsem rád,že tito tři pánové jsou těmto stránkám věrni.Jinak by to zde vypadalo jak na BOL(U)ŠEVISKÉ AGITCE!Jojo,vodička zatéká…Pane Skeptiku,s tím Trumpem jste to myslím odhadl!
aby tomu trnovou korunu nasadil ten, jenž tu s námi ze zdravotních důvodů už zase není:
Bořivoj Holínek 28.8.2015 20:41:12
Pavle, tomu říkám rozumné a konstruktivní řešení. Na výlevy choromyslných rusobolševiků nejsem opravdu, ale opravdu zvědavý!
Navíc tam bude prostor k postupnému „uvolňování“ oněch utajovaných informací, o které měl tolik zájem pan Vlach… a vodička poteče tak, že přes enormní sucho, které nás postihlo, bude mít řada „politiků“ obavy z povodně!
a přidal ještě:
Bořivoj Holínek 28.8.2015 20:54:20
Zdravím Vás, pane Langere a současně podporuji Váš názor na SVOBODU SLOVA. Pokud jste četl část mého dopisu, adresovaného Pavlu S., jež vysvětluje pozadí mého „dlouhého“ odcházení z PP (nedávno jsem je kvůli Vám ZDE uvedl – https://pravyprostor.cz/jsme-stale-pod-komunistickou-kletbou/comment-page-1/#comment-99733 – Bořivoj Holínek Says: Srpen 24th, 2015 dne 23:29 a následující čtyři moje příspěvky), pak snad pochopíte můj přístup k dění (diskusi) na stránkách PP v posledním půlroce…
Zdaleka jsem na tomto omezeném (pravém) prostoru nepostihl všechny šťavnaté detaily této výměny neplacených a placených názorů, proto si dovoluji na celý článek i s kompletní diskuzí vložit odkaz, aby se případný zájemce o to, jak se projevovali naši tři místní certifikovaní chazarští mopslíci před zhruba dvěma a půl lety. Z rozdílů v jejich rétorice tehdy a dnes je možné utvořit si naprosto jasný obraz o tom, jak moc tato individua závisí na tom, co jim jejich loutkovodiči poručí psát a jak sami nejsou schopni vlastního názoru nebo snad myšlenky.
https://pravyprostor.cz/kdo-ma-na-svedomi-smrt-desitek-bezencu-v-odstavenem-voze-na-rakouske-dalnici/
Takže judaistický nový světový řád k zotročení křesťanů a bílé rasy semele i jednoho z nejneohroženějších obránců křesťanů kardinála Duku ?
Musí samozřejmě, protože naši jarmulkoví páni za oceánem z Bilderbergu a spol. to nařídili.
jasně, je vidět, že je to na něčí pokyn. někdo sepíše “petici” a pár blbců se pod to podepíše. Duka je hrdina, oproti promuslimským špínám z církve se nebojí říkat pravdu.
a další rozkaz z EU přišel proti Okamurovi. bojí se ho tak, že se ho budou snažit zdiskreditovat. ale myslím, že se ty chudinky přepočítaly – zatím všichni, s kterými jsem mluvila jsou spíš toho názoru, že právě tím Okamura získá další procenta. většina lidí už jim ty bláboly tak nežere, trochu začali přemýšlet.
volby v Itálii a Maďarsku taky něco ukážou. ani ta špína Séreš nic nezmůže. leda tak podporovat fetky na střeše u komína…
Přesně tak. Lidé nesnášejí křivé jednání mocných, a to se dneska rozmnožilo doslova jako potkani.
Navíc svou agresivitou a spěchem, aby jejich projekt NWO posunuli směrem k plánované totalitě, vytvářejí nevědomky naši západní páni mučedníky, což je ovšem naše obrovská šance, protože za takovými perzekvovanými osobami se národ semkne a je ochoten jít do boje.
Buď jak buď, v nastoupené totalitě bude hodně rušno.
Je docela možné, že našim předkům budeme závidět nejen 50. léta ale i nacistický protektorát.
Sorozovy zrůdy už jsou tak drzé že už i Duku chtějí odvolat a sesmolili nějaký panflet. Upozornili však jen sami na sebe, na svoji zvrhlost.
Paradoxně kdyby se jim to podařilo, otevřely by tak dalším lidem oči co je tato banda za darebáky. Havloidé,kolaboranti, pravdoláska, budou jednou nenáviděni jako nikdo jiný. Kéž by co nejvíc lidí zavčas poznalo s kým že máme tu čest.
K tomu Dukovi zbývá jen poznamenat, že kdyby tu byl pořádný papež, ti šmejdi by si nic takového ani nedovolili. S důvody jako odmítání invaze, prosazování devianství apod..
Ano, a už je i petice na podporu Duky.
alena schneider 13.2.2018 16:49:32
“…jasně, je vidět, že je to na něčí pokyn. někdo sepíše „petici“ a pár blbců se pod to podepíše.”
Sudruhu Radku,
“…že se protestuje proti presidentům a partajím není nic antidemokratického, ale usilovat o sesazení zvolených presidentů nebo partají je usilovat o diktaturu a dnes se takovým lidem říká aktivisté. Děje se to v USA, Německu ale i u nás….”
jak se vam libilo sesazeni demokratycky zvoleneho prezidenta Ukrajiny umirněnym banderovskym fašistyckym pučem v režiji soužky Nulandove, CIA a cizich polityku na majdanku? Jak se vam libil hon na Husajna a Kaddafiho? Jak se vam libi hon na Asada za pomoci umirněnych džihadistu bojujicich spolu s USA a S.Arabiji za demokracyji, kalifat a šariji v Syriji?
To co popisujete jsem četl mnohem pregnantněji vyjadřeno v řeči jakehosik Allena Dullesa a v knižce jakehosik G.Orwella. A dneska jedno i druhe sedi jak hrnec na pudel. Tež jsem četl o jakemsik Barnettovi a jeho vizi s tim, že odpurce vizijonařu je potřeba zlikvidovat. Prostě americky demokradycky soudruh.
Prave ze by se mi to nelibilo, ale prectete si to znova a pmalu, abyate pochopil co jsem napsal. Jedna vec je protestovat, na to ma kazdy pravo, a druha je sesadit zvoleneho presidenta ci stranu
Vatykansky papež – mufti to je tedy dilo! V dalši sve encyklice asi prohlasi Koran za jedinou svatou knihu všech věřicich.
Koukám pražská kavárna vency flašky jede….jan pavel II se v hrobě obrací…
Jo, rozjeli to na více frontách.
Když už na hrad prošel ten arcinepřítel Zeman, tak zkusme sestřelit alespoň toho Okamuru, ne?
No a Duka, to je tak zvaný vedlejší, odlehčovací útok. Aby si (věrní a kovaní soudruzi) Halík s Putnou taky k nějakému grošíku přišli.
Zlí (a obvykle dobře informovaní) jazykové před presidentskou volbou vyprávěli, že tu Soros utrousil nějakou miliardu. Na Drahošování. Takže zřejmě něco zbylo.
Polský herec , z Božího dopuštění správce Petrova stolce , udělal Bergooglia arcibiskupem !
Moc dobře věděl , s kým má tu čest .
Nebo jste toho názoru , že to koránolíbač z Krakowa nevěděl ?
p.s. Pro nezasvěcené – názory a činnost FI , a to již v dobách ,kdy nebyl ani biskupem jsou celkem známé a k dohledání….
Podpořte kardinála Duku!
https://roberttroska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649124
podepsáno!
Podpora Duky je velice žádoucí bez ohledu na to, zda je někdo věřící či ne, zda se mu líbí či nelíbí katolická církev, bez ohledu na církevní restituce, to teď není podstatné. Je důležité podpořit věřící, kteří mají se současným papežem problém a nenechat je na pospas vlastizrádcům jako je Halík atd.!!!!! Kardinál Duka je velká osobnost a vlastenec. Takové lidi potřebujeme.
Katolíkům by podobná zvěrstva, která jasně ukazují co je celá ta jejich jezuitská církev vlastně zač a hlavně s kým a proti komu kope měli hlavně otevřít oči, aby ze spárů té satanistické sekty pod vedením Vatikánské bestie co nejdříve zachránili sebe a hlavně své děti, protože na toto životně důležité rozhodnutí mají nejvyšší čas.
Neomarxisti, ruce pryč od pana kardinála!
https://liborcermak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649081
Už delší dobu pozoruji, že mi na e-mail, který mám na Centrumu.cz, nechodí některé maily. Totéž se stává mým kamarádům, kteří mají e-mailové schránky u Atlasu.cz nebo Volny.cz. Postupně jsem zjistil, že mi nechodí ty maily, ve kterých jsou odkazy na politicky nekorektní články. Netýká se to jen tzv. “dezinformačních proruských” webů, ale také článků z Pravého prostoru.
Včera jsem se přes jeden diskuzní příspěvek dostal na server Aeronet, který se tomuto tématu věnuje ve svém článku “Víme první! Bakalův freemail Centrum.cz maže a blokuje od prosince minulého roku všechny emaily, které obsahují odkazy nebo zmínky o serverech české alternativy..” Ačkoliv mám proti tomuto serveru velké výhrady, tentokrát jim musím dát za pravdu.
Článek na toto téma vyšel dnes i na Parlamentních listech:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Lide-Zdenka-Bakaly-chteji-umlcet-ParlamentniListy-cz-Mame-vazne-informace-524210
Takže pánové a dámy z Pravého prostoru, co s tím uděláme? Už se ta cenzura týká i nás
Už jsem na to přišel. Pravý prostor je na seznamu konspiračních webů
https://www.konspiratori.sk/zoznam-stranok.php
Zdá se, že dva dařbujáni rozhodují o celorepublikové pravdě.
Inu typický fašismus. Korporace vykonávají za stát na svůj účet a v zájmu státu jeho totalitní levicovou politiku. Samozřejmě jim za to státní moc štědře zaplatí, penězi i protislužbami.
tuto jednoduchou rovnici zdejsi liberasti nikdy nepochopi
Možná by to nemazali na yahoo a googlu.Je to třeba vyzkoušet a kdyby to nešlo, tak se holt musí najít jiné maily.
GMail zatím (14.2.2018) odkazy na české “konspiračí” weby neblokuje.
By mě zajímalo, co za spolek laiků poslal tomu hňupovi, co myje negrům nohy dopis o tom, že by kardinálovi Dukovi neměl prodlužovat mandát.
V tom vidím nějakou drahošovinu.
to víte že jo, je to Drahošovina, Kalouskovina, Bělobrádkovina, sluníčkovina, Sérešovina a hlavně pí*****a (pardon)
proto prosím podepisujte petici na podporu kardinála Duky.
To kardinála Duku v očích věřících jistě značně podpoří, vždyť i DD je samá “pí*****a”, že?
Dej si ručník na hlavu, blboune…
Tomu celkem věřím. Jistě sereš i doma do skříně.
Bohužel, už od dob Jana XXIII. Církev uvěřila sovětské propagandě o “soužití zemí s různým sociálním zřízení” a tehdejší (v 50. a 60: letech) rezonující sovětské propagandě o mírové koexistenci (byť za sovětského zbrojení). A pak Vatikán II….Ještě za Pia XII. by Bergolio za řadu věcí, které hlásá, musel dostat exkomuniku. Anebo estébáčtí kněží. (Což ani v polské Církvi není jednoduché, dodnes např. nedostal exkomuniku kněz CZajkowski, jenž jako agent SB donášel na kněze Jerzeho Popieluszka, a přímo jednomu z pachatelů vraždy – Pietruszkovi). Dodnes není řešena historie a oběti genocidního koncentračního tábora Jelšava v okrese Velký Krtíš na Slovensku, fungujícího ještě v 80. letech. Byli v něm likvidování kněží, určení na obsazení biskupských stolců na Slovensku, které tedhy byly neobsazeny (pamětníci se snad upomenou). To byl koncentrák pod dozorem KGB, Byla v něm likvidována katolická inteligence, “preventivně”, neb bolševický okupant se obával hnutí proti výstavbě základen tedhy raket SS20 v Bílých Karpatech….Vězni byli týráni drogami – mnoho u nich zmizlo beze stopy. A v té době byli pak vysvěcování tajně kněží (tajná svěcení), podstrčení StB…V českých zemích se dělo údajně podobně, nejsou však dodnes dopátrány podrobnosti.
POkud jde o mne jako katolíka, z českých Otců, nejhlubší úctu a důvěru jsem cítil k Otci Otčenáškovi královéhradeckému Sv. paměti…To byl ještě otec z doby předkoncilní (před Vatikánem II.), absolvent KULu (Katolické University Lublin, Otec Wojtyla, později Papež JPII po válce přenášel na KULu dogmatiku a etiku). Na pár málo českých absolventů polských učilišt měli bolševici nejvíce spadeno.
Bergoliovi důvěru necítím…Mnoho Otců v různých zemích, ať v Polsku, ať v německy hovořících zemích, ať jinde o něm vyjadřuje řadu výhrad…
Nedej Bože, aby se dostal na primase nějaký odvar Halíka…Spojme se v modlitbě
Pane Katolíku, rád Vás zdravím.
A děkuji za tento komentář, jakých se příliš v Česku nedostává.
Snad jsem Vás pochopil dobře, měli bychom se spojit v modlitbě za zachování, resp. dnes spíše obnovení křestanské Evropy…
určitě modliteb a petic není nikdy dost , jednou třeba budou v muzeu, podle vůle vítěze :
„Je mi líto, že křesťané shledávají víru, že Létající špagetové monstrum stvořilo vesmír, jako „nesmyslnou“, ale, opravte mě, jestli se mýlím, křesťané věří, že vesmírná židovská zombie, která byla svým vlastním otcem, může nechat člověka žít věčně, pokud budeme jíst symbolicky její maso a telepaticky jí řekneme, že ji přijímáme za svého pána, čímž nás ona oprostí od zla, které je v podstatě lidstva schované proto, že jakousi ženu, která vznikla z žebra, přemluvil mluvící had, aby snědla jablko z magického stromu. A oni si myslí, že představa, že úbytek pirátů způsobil globální oteplování, je směšná?“
A kteří že křesťani to byli,kteří to do Vatikánu napsali – normální věřící nebo ti z KDU, která zatím pod různými jmény byla ve VŠECH vládách od roku 1918 ? A vůbec jim nevadilo a nevadí,jestli u nás vládnul Hitler nebo Gottwald se svými podržtaškami a následovníky , hlavně že korýtka sypala a sypou.Tak nějak si vzpomínám na “zvací dopis” Rusákům v roce 1968 – kolikpak bylo těch “Pragováků” ?
Kdo je na tom dopise podepsán, jsem doopravdy zvědav. Zajisté, akce motivované čistým srdcem, vírou, svědomím – by určitě vystoupili nějakou otevřenou formou, nikoliv takto potají . To je opravdu metoda podobná “dopisu 100 pragováků”! My křesťani bychom měli vystoupiit na obranu Kard. Duky a požadovat, aby mu Bergolio prodloužil úřad.
Bergolio se snaží odstrańovat principiální Otce…Kardinál Duka by nebyl první. Bergolio tahle kádrová svinstva dělá i v Polsku.
První nedůvěru ve mne vzbudil Bergolio už při inauguraci, jakmile vyšel ze Sixtinské Kaple po závěru konkave….Pozdravil “Bona sera” ….Všichni Papežové před ním po staletí zdravili latinsky Laudetur Jesus Christus…Nebezpečnou od Bergolia je myšlenka o pravdě, v té se přiklání k zednářskému pojetí! Pro zednáře totiž je pravda odrazem mysli …(a to je kardinální nesmysl, pravda je nějaký objektivní stav věci, nějaká realita nezávislá na našem vědomí,…křesťané ji personifikují Ježíšem, nicméně…definice pravdy zní tak, jak napsáno. Právě, že během dějin – s uvažováním definice pravdy zednářské – si přisvojoval pravdu kdekdo, a silnější ji prosazoval i třeba násilím, a to se děje dodnes….).
Pane Katolíku,
rusokomunistický rozvrat Západu nabral takové otáčky, že o tom, kdo kde bude církev reprezentovat, se nerozhoduje ve Vatikánu, ale v Moskvě. Dohodami mezi agenty jejich tajných služeb.
Tak, jako občas čapnou nějakého ruského agenta v Polsku, nebo v pobaltských státech, a postaví ho před soud, protože mají s ruskou infiltrací velké a neblahé zkušenosti, tak to se v západní Evropě, nemluvě o Česku, neděje. Hodně lidí tohle nevnímá, protože jim připadá, že je všechno ok…
Pana Duky si hluboce vážím,pro jeho názory a proto,že se nebojí říkat PRAVDU NAHLAS.
Nedávno takhle Bergolio odsunul arcibiskupa varšavsko-pražského Hosera, to je velmi zásadový Otec, jenž se nebál dávat interdit např. infiltrátům v Církvi (např. knězi-komuchovi Lemanskému z Jasienice). Scénář proti Kardinálu Dukovi mi připomíná zrovna ten varšavsko-pražský (ještě zeměpisně-administrativní vysvětlivky. Varšava má dvě arcidiecéze, a to metropolitní na levém/západním brehu Visly, na té je střed města…a varšavsko-pražskou, čili na pravém/východním břehu – ta část polské metropole se nazývá Praha, a mluvnicky se od té české odlišuje předložkou….říkáme “naši přátelé bydlí na Praze”, to je na pravém břehu Visly, řekneme-li “naši přátelé bydli v Praze, pak to je v té nad Vltavou).
Pokud Církev, pod ty varšavské arcidiecéze patří ještě okresy přiléhající metropoli). Bohužel metropolita varšavský Nycz je Bergoliův, nedosahuje takového respektu, jak jeho předchůdci, historický Kardinál Wyszynski, zvaný “Kardinál Tisíciletí”, nebo i jeho nástupce kardinál Glemp….A právě Abp. Hoser byl protiváhou Nyczovi… Naštěstí polská Církev je velká, a i vzdor činnosti různých zednářských sil i ruských agentů (to jsou nakonec spojité nádoby) ji ďábel nepřemůže, v Polsku je pořád obrovská masa opravdu věřících – a kostel je plný příšlušníků všech generací…A také je pořád dost Otců, kteří si jsou dobře vědomi, že nad papežem pořád nejvyšší je Kristus…
V osobě Kardinála Duky se velice mýlíte, pane.
Ten nemá s církevními autoritami, jakými u nás byly třeba kardinálové Josef Beran, či František Tomášek, zhola nic společného…!
Pokud budete mít zájem získat velmi podrobné informace k této záležitosti, požádejte Redakci PP o sdělení mé mailové adresy, a já Vám tyto podložené informace zašlu.
Už zase diskutuješ sám se sebou soudruhu přecedo Hovínku s bonzsložkami?
https://www.youtube.com/watch?v=fb5U0K4Q7Y8
Děkuji Vám.
Dopis zde:
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/85089/posleme-dopis-do-zahranici-at-si-u-nas-zjednaji-poradek-dopis-aktivistu-papezi-je-bizar.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Četl jsem a s obsahem článku plně souhlasím .