
Historici dokazují: Rudá sedmdesátá léta byla érou katastrofálního úpadku
JAN ZIEGLER
Bylo to krátce po skončení uvolnění na konci šedesátých let. V sedmdesátých letech opět nastoupila tuhá komunistická diktatura, lidé byli kvůli svému politickému přesvědčení zavíráni do vězení a vyhazováni z práce, přestaly vycházet kvalitní časopisy, jakými byly Reportér a Student, lidé nesměli poslouchat hudbu a číst knihy, které se jim líbily, známý je brutální zákrok komunistické policie proti návštěvníkům koncertu skupiny Plastic People of The Universe v březnu 1974 v Rudolfově u Českých Budějovic.
A o této smutné a hnusné době pojednávala dvoudenní mezinárodní vědecká konference v budově Státního okresního archivu v Českých Budějovicích v minulém týdnu, kterou pořádal Ústav pro studium totalitních režimů (ÚSTR). „Cílem je vybrat určité časové období a ukázat jej ze všech stránek. Čili věnujeme se ekonomice, hospodářství, politické situaci, ideologii, nebo politickým represím,“ objasnil pro ČTK jeden z organizátorů historik Libor Svoboda.
Účastníci se mohli dozvědět zajímavosti například z ledního hokeje a osudu dvou vynikajících českých hokejistů – Václavu Nedomanskému a Richardu Fardovi, kteří emigrovali na Západ od Aleny Svepešové nebo o tom, jak se v Mělníku v Galerii Ve Věži pokoušeli v době rané normalizace zachovat alespoň nějakou nezávislou kulturu od Nikoly Michňové. Miroslaw Szumilo z polského Institutu národní paměti (obdoba našeho ÚSTR) hovořil o polsko-československých vztazích v letech 1972 – 1977. Celkově se však jednalo o tristní časy. „Bylo to trapné, upatlané a umaštěné období. K moci se dostal průměr a spíše až podprůměr a ten úpadek je vidět ve všech sférách,“ popsal ji přesně historik Svoboda.
Ano, vládla nám nevzdělaná hloupá spodina, která by se v normální společnosti nemohla uplatnit. Otřesným příkladem byl de facto skutečný šéf komunistů v tehdejším Československu naprosto nevzdělaný a omezený Vasil Biĺak, který se vyučil krejčím s poznámkou ve výučním listě „na saka nepúšťat.“
Tyto akce ÚSTR jsou velmi potřebné, protože na faktech ukazují epochu, která rozhodně nebyla žádným rájem na zemi. Naopak jednalo se období vlády temna. Ano komunistické časy byly dobou temna v dějinách českých zemích. Bylo by dobré, kdyby se s obsahem zajímavých přednášek mnoha účastníků seznámila i široká veřejnost.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč
Celkem za měsíc: 9 390,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Británie podle ČT 09 - 14.12.2019
- Pravda vítězí - 14.12.2019
- Hitler, Stalin a Greta - 14.12.2019
Herr Ziegler – politruk, oprávce dějin a propagátor jedině správného názoru v pilné práci.
Cerveny palecek pro Ladika.
Houpáš se mi u pérdele mnohonicku Vítěnko.
Zelený pro Ladíka.
PS:
Dvojnásobné ocenění, neboť palečky jinak ignoruji.
A která doba v této zemi nebyla doba temna??😳
Že by doba před příchodem slovanských kmemů??
Pro pana autota článku jen drobná poznámka – citovaný ústav nemá v názvu studium “totalitního režimu” ale studium totalitních režimů (takže když o něčem chci napsat, napřed si ujasním pojmy, abych se neblamoval, že pane Zieglere). Jinak je dotčený ústav a jeho činnost v paxi celkem k ničemu – jeho zkoumání zakyslo na tuzemském komunismu, přičemž jiné, neméně pozoruhodné totality (naše i evropské), zůstávají opomenuty (EU, islám, …). Navíc bych od podobného ústavu očekával, že bude vyvíjet i příslušnou osvětu – prozatím na našich školách zaznamenávám jen propagaci toho, proti čemu by měl ústav úporně bojovat.
Výborně, pepino, strefil jste se přesně!
Aha, přítel von Kchárla Vopěnky:
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz
………………
Cíglere, na to abyste hodnotil tehdejší dobu, jste ješte moc mladý a před rokem 1989 jste tahal za sebou zřejmě kačera nebo jste si hrál v uhláku na horníka!
Leccos o socialismu vím, ty dobré věci (považte i tehdy některém věci nebyly zas tak down) a samozřejmě i celou tu plejádu těch špatných. Problém ovšem je, že jsme z jednoho bahna spadli do jiného a mnohem nebezpečnějšího. Těmito články se snažíte, jak mě připadá, spíše odvádět pozornost od toho, v čem se nacházíme a co nás čeká.
Kdybych vám chtěl nestraně a kvalifikovaně odpovědět, tak by to bylo na několik stran, zestručnit to prostě moc nejde.
Vzpomínám na situaci když jsem před nějakými velkými šéfy od policajtů někdy před 10-ti lety v Zelenči u Prahy, kde jsem byl za byznysem na podobné téma řekl:
Za socialismu jsme měli všichni hovno a společného nepřítele. Jeden z těch plukovníků se zamyslel a tak nějak spíš hloubavě mi odpověděl:
Ale pane, ono to k tomu spěje stejně i dnes! A měl pravdu. Sice já se mám celkem dobře, podnikání mi vyšlo, ale nejsem slepý a hluchý, abych neviděl co se kolem nás děje a hlavně kam to spěje……
Tys “byl za byznysem” maxim-álně v tom uhláku
P.S.
– v Zábřehu nebydlím,
– nikdy jsem nepodnikal,
– “ptákolog” nejsem,
– a na tebe maxim-álně se……
Jasně, a kdo je tohle, tvůj starej fotr?
Údaje z veřejné části Obchodního rejstříku
Subjekt
Jméno a příjmení: Bořivoj Holinek
Datum narození: 13.11.1959
Občanství: Česká republika
Sídlo: Severovýchod 490/48, 789 01, Zábřeh
(zapsáno od 02.09.1997)
Identifikační číslo osoby: 65169344
(zapsáno od 02.09.1997)
Živnostenské oprávnění č. 1:
Předmět podnikání: Výroba, obchod a služby
Obory činnosti: Velko a maloobchod
Živnostenské oprávnění č. 2:
Předmět podnikání: Koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej
Dnes obě podnikání ukončené, páč si vydělal velké H, kapitalisto z Bulíkova.
Nebo stačí zadat do vyhledávače google: 13.11,1957 Bořivoj Holínek a vyjede např. zamínutí stavby od stavebního a vyvlastňovacího úřadu při MÚ v Zábřehu na Bořivoje a Helenu Holínkovi. Sp.zn a čj.: Výst. 3166/2009/Po
Ještě budeš tvrdit, že to byl tvůj fotr, pomocníku PS VB?
Googlí je hajzlík, z diskuse na PP:
Bořivoj Holínek 21.3.2015 ( 07:38:44 )
Panu Karlu Čapkovi, zřejmě následovníku nejen mnou ctěného a uznávaného občana, spisovatele, novináře atd., sděluji mou bližší identitu:
Bořivoj Holínek, Zábřeh, tel. 777050514 (pokud bude mít pan Čapek zájem, pak mé záliby, důvod mého uznání bratrů Mašínových, vydavatel PP pana Kříže, zde diskutujícího pana Franka a dalších čestných lidí, příp. počet dětí, vnoučat, pravnoučat, rodné číslo, číslo OP a zbrojního průkazu atd. mu sdělím po zavolání).
„Zlatoústně“ přeji pěkný den!
…………..
Na všechno hned odpoví,
slimák jeden žvanivý,
řekne o sobě i co neví,
tenhle výplod sametový!
Už nyní končím stejně,
není dobré šťourat se v lejně,
klackem v lejně se šťourati,
znamená se od něj zmazati!
Místní chlubivý maximus,
již léta nezná, co je vkus.
Poukazuje na svůj “tenísek”,
přitom si nevidí na špici tenisek.
Redakce dobře zná moji adresu,
Zábřeh není psán v jejich “notesu”.
Narodil jsem se (1953) v lednu,
což rozlišit je příliš na maxi-bednu.
Stejně jak stále lže o mé osobě,
nikdy neříká pravdu sám o sobě.
Pomocníkem PS VB značí jiné,
náckem je však sám – čuně líné!
“Už nyní končím stejně,
není dobré šťourat se v lejně,
klackem v lejně se šťourati,
znamená se od něj zmazati!”
P.S.
Jen pro úplnost sem překopíruji “komentář”, o němž má povědomí
B-mluvčí48, na který jsem reagoval:
Čapek 21.3.2015 03:53:12
proč se provokatére alias gumáku Holínku Bořivoji, Karle Jemelko, Naftěnko nepřihlásíš svým jménem to je ten problém který zřejmě hledáš.
……………………………………………………………
V tomto “komentáři” jsem osloven “gumák” a nařčen, že jsem Karel Jemelka, či nick Naftěnko.
Jak sami můžete sledovat, nick “Čapek” vystřídal nick “Maximus” a ve lžích a pomluvách se pokračuje stále stejně i nyní…
Proto jsem nicku Čapek odpověděl tak, jak překopíroval výše anonymní troll “Maximus”.
více zde –
https://pravyprostor.cz/osvobodili-nas-komuniste-od-fasistu/
Soudruhu kontrolore Holínku, od roku 2015 (zkus popřít že máš zavedené složky na diskutéry ty náš malý eSTBáčku) jsem dávno pochopil že Jemelka v žádném případě být nemůžeš, ten není tak sebestředně blbej a pokud jde o Naftěnka tak ten se už nevyskytuje poněvadž si změnil nick což tví příznivci a členové WXV dělají denně.
Čapek nejsem ale mluvil mi z duše, tys opravdu gumák, natáhneš se vždy tam kde je to pro tebe výhodné.
PS.
Nejsi náhodou autor knihy Ptactvo Zábřežstva a diskutér ze:
http://search.seznam.cz/?q=bo%C5%99ivoj+hol%C3%ADnek&url=http%3A%2F%2Fwww.myslivost-lovectvi.cz%2Ffotografie%2F2014%2F170472%2F&data=lgLEEHz2yCWWQI5ylgbzbO2FPx_EQGkCXAZXMH2Fi8VsC8DiMLvs1yj8m3nHozUMEc0vOk1sKeDJ6TzRJJXWZ1zzwdYw9ZvWOQbwVBPyAJvbXlkq68POWSKms8QC-ueSxALzTsQC8PE%3D.
Rétorika příspěvku odpovídá tobě na 99,5%. Vyhledávače jsou svinstvo, viď. I ty ses do nich dostal a už ti to nikdo neodpáře, ani tví známí policisté.
https://pravyprostor.cz/manifest-extremisty/#comment-473032
@ Vlado48
22.5.2017, 10:57:54
“Soudruhu kontrolore..”
……………………………………………
Jednou provždy si pamatuj – s tebou, číslo48, jsem se nikdy nedružil, u komunistů jsem – na rozdíl od tebe – nebyl, tudíž titul “soudruh” mi nepřináleží.
Kontrolor, to ano.
K tomu se od roku 1994 hrdě hlásím.
Dveřníku Holínku, tomu autorství knihy ses neelegantně vyhnul a všemu co s tím souvisí. Rovněž k informacím z příspěvku – Maximus 22.5.2017 05:28:56 – se nám nějak nevyjadřuješ, tvoje kecálistická povaha tě dohnala. S tebou provařený kontrolore bych se nedružil ani kdyby mi za to platili stejné peníze jak EUposlanci a třebas nebyl v KSČ bolševické myšlení máš v sobě zažrané až do kostí. A proč mám v nicku číslo 48 ti neřeknu páč po tom ti je hovno. Svoje celé jméno jsem napsal Frankovi když mi vytknul že jsem anonym což je vlastně on taky.
Zato tys křivák non plus ultra a ty víš proč. A nezapomeň se pochlubit styky s policií.
https://pravyprostor.cz/historici-dokazuji-ruda-sedmdesata-leta-byla-erou-katastrofalniho-upadku/#comment-495449
https://pravyprostor.cz/historici-dokazuji-ruda-sedmdesata-leta-byla-erou-katastrofalniho-upadku/#comment-495295
P.S.
Zde máš vše žádané, trolle48.
Vlado48
“…tomu autorství knihy ses neelegantně vyhnul a všemu co s tím souvisí”
– to vás přece nemůže překvapit. To dělá neustále.
Je to přesně tak, jak říkáte/psáváte (a – jestli vám to nevadí, začala jsem to používat i já), totiž že proti jeho argumentům je paragraf přímka.
Opět přihlouple kvoká…
Inteligentní a chápající čtenář z komentářů a odkazů snadno zjistil, že autorem oné knihy je můj otec
(v roce vydání knihy mi bylo 15 let).
Byznys z estebakama? Urcite jsi si s nimi dobre rozumel
Jake bylo tvoje kryci jmeno Maximusi?
Pise se Vazeny pane Jane Ziglere a ne Cigler fizle Maximusi ! ! !
(To Maximus zde pouzivam jako sprostou nadavku.)
A skloňuje se Maxime, nikoliv Maximusi, troubo nevzdělaný, který chceš někoho poučovat jak se má co psát.
Jo a má krycí jména byly tři: Nikdo, Bořivoj Holínek a Langer. Se všemi třemi jsem byl u pomocné stráže PS VB.
Pan Bures. se mi zdá býti nemístně zvědavý:
K tomu, aby někdo mohl hodnotit nějakou historickou epochu, není relevantní jak je starý či mladý. To bychom rovnou mohli zabalit jakákoli studia historie, protože např. dobu Přemysla Otakara bychom nemohli hodnotit nikdo. A domnívám se že zrovna k době komunistické totality je k dispozici spousta informací, takže i mladí lidé s kritickým myšlením si z nich závěry vyvozovat mohou.
K tomu jim dopomáhej Sorošovy neZISKOVÉ vzdělávací propagandistické spolky a velby nanečisto Člověka v plísni na školách. (Mládež je potřeba podchytit a vlastenecky multikulturně vzdělávat již v útlém věku, bo mládež je naše multikulturní budoucnost.
Hodně záleží na rodině, moje děti jsou poučené, mluvím s nimi, hlídám školní přednášky. Učím je, aby si nenechali ledacos napovídat. Kritické myšlení je důležité
Omluva. Nenechaly, samozřejmě
Máte pravdu, ale přece jenom – semínko nedůvěry někdy může vzklíčit, když porovnávají rodiče se vzdělávací autoritou s titulem.
Zvlášť, pokud jsou ve věku “vzpoury” vůči rodičům a je zcela přirozené, že se považují za daleko “modernější” než rodiče.
Možná, že na tom právě staví ta metodologie vymývání mozků.
Ale abyste mě nepochopila špatně – nechci tím říci, že vaše děti nevědí, nebo že se jim nevěnujete nebo něco podobného. To vůbec ne. Bylo to myšleno univerzálně.
Něco jako – všechny děti jsou poučeny o nebezpečnosti drog, ale přesto se může stát, že je vyzkouší.
Jak se to jmenovalo?
Parta brusiče Karhana?
Z toho pravděpodobně ideově vycházejí členové kadelní bunky.
Pozdravujte sběratele komunistických titulů soudruha Kadla.
Já Vám rozumím, to je velké nebezpečí, je třeba proti tomu dělat vše, co je v našich silách
Já vím, předpokládám, že jste žena a tak i když jsem tu vaši pipinu nikdy neviděl, vím, že ji máte, by řekl klasik chachar Bolek Polívka. Ovšem prožití velké části života v bývalém pol. režimu je přece jen významější v poznání, než si o tom číst!
Křupan se nezapře.
Někdo je starý blb, jako byl blb celý život. Nechápe nic dnes, jako nechápal ani tehdy, a ani nechápe, že to nechápe.
A jen tak mimochodem na závěr Holínku. Píšeš že ptákolog nejsi. Já se zas pamatuju jak jsi několik let nazpět vypisoval latinské názvy ptáků a chlubil se svou knihou a svou myslivostí a zálibou v přírodě.
Tak kdy jsi kecal? Tehdy nebo teď? Zkus ještě někdy někomu namluvit jaká jsi důvěryhodná osoba. K čemu máš svoje bonsložky? Nebo nemáš ani ty?
https://pravyprostor.cz/manifest-extremisty/#comment-473032
P.S.
Pokud nedoložíš můj komentář, v němž se chlubím “svou knihou”, pak platí i moje vzpomínka, kdy o tobě před několika lety psali, jak jsi opilý pod obraz vylezl zpoza volantu auta a okradl kolemjdoucí stařenku…
Jo, a ty “latinské názvy ptáků” si pamatuji z mládí, kdy můj otec chytal a kroužkoval ptactvo… za ty dlouhé roky mu rukama prošlo více jnež padesát tisíc opeřenců.
Také by bylo žádoucí uvést alespoň jedno jméno policisty, jenž je “můj známý”, jak jsi již nejednou lživě uvedl.
Vím, že nedoložíš NIC, neb jsi jen a pouze troll třetí kategorie, kterého bych já nezaměstnal ani na vrátnici… v tomto směru musíš Maximuse hodně co dohánět.
Já si ty trotle nezakládám složky na všechny diskutující.
A když už tak několik odkazů.
**************************************************
http://cso.cz/index.php?ID=3047
**************************************************
http://www.zabreh.cz/mesto-zabreh/cena-mesta/20838-2015-borivoj-holinek
Zřejmě dle tvých řečí příbuzný.
**************************************************
http://myslivost.com/Aktuality/Novy-jednatel-CMMJ?threadid=15338
Ten diskutér píše stejně jak ty v PP.
**************************************************
http://www.myslivost-lovectvi.cz/fotografie/2014/170472/
Stejná rétorika jako výše.
**************************************************
https://rejstriky.finance.cz/osoba-borivoj-holinek
Holínků jako máku a jistě se tam najde minimálně některý příslušník tvé rodiny či příbuzný.
**************************************************
A fčíl mudruj Bořku kecateli.
Že jsi psychicky nemocný troll48, snad již poznali mnozí.
Výše uvedenou “lustrací” lidí s příslušnými odkazy, jsi svůj zdravotní hendikep jen potvrdil.
Naprosto nechápu, co má společného s PP můj otec, na jehož přání k devadesátinám odkazuješ.
Stejně tak nelogický je odkaz na jmenovce (podnikatele), který s moji rodinou nemá zhola nic společného (není příbuzný a osobně jej ani neznám).
Za odkaz na diskusi ve věci problematiky v myslivosti, kde komunistický zloděj Palas, coby předseda ČMMJ, zanechal svoji neblahou stopu, děkuji. Nebýt tvého fízlovského umu, na stránky PP by se tato problematika a jedna z mnoha Palasových hanebností, nedostala.
.
Takže ještě čekám na to jméno “známého policisty” a odkaz na můj komentář, kde se “chlubím s mojí knihou”, ty ubohý kecalisto.
A ještě jedno Bořku pomlouvateli, žádné auto jsem nikdy neměl a neokrádám stařenky. To můžeš dělat jedině ty, jako provařený kontrolor na to máš kvalifikaci i náturu.
Kolikrát se tobě myslivče nepovedlo vyškrábat se na posed z důvodu hladiny alkoholu než ti konečně praskla žilka?
S tím vlastnictvím auta bych ti to i věřil. Ono totiž notorikovi a recidivistovi je ŘP většinou odepřen… takže jsi jel při té události v ukradeném.
A nyní si myslíš, že to vše zamlžíš nějakou “prasklou žilkou”…
Pane Ziegler chtel bych vedet jestli ti obcane povazujic komunisty za sve nepritele to dali vedet verejne. O situaci za bolsevika mate jasno, Vase clanky jsou toho dukaz. Piste dale aby k tomu co bylo za komousu nespelo. Nejvetsi nepritel Ceske republiky zmenil vlajku,hymnu ale stale rozhoduje z Kremlu.
Veřejně?! Za komoušů?!
Na vojně jsem držel hubu a krok, abych se dočkal civilu. Rozhodně jsem si nehrál na hrdinu a gumám neříkal, co si o nich myslím. Aneb, existuje sice svoboda projevu, ale slyšel jsem, že někde existuje dokonce svoboda i po projevu!
Nebojte! Ze Západu již brzy přijde taková “svoboda projevu” o jaké se vám ani nezdálo. Uvidíme, jestli za rok napíšete na netu kritiku multikulturního obohacování anebo MakrelBrusele.
Jó šrouby se povolují za konjunktury, za krize se utahují a zpravidla to končí v kapitalismu válkou anebo totalitou. Případně vzájemnou kombinací těchto jevů. .
PS: Jak se vám líbí válečný kapitalismus (zřejmě už si nevědí rady, tak prodávají světu násilí) USA a jejich vedoucí úloha ve světě?
Pokud jste tím “válečným kapitalismem” myslel současný korporátní fašismus, nebo nový evropský socialismus, tak dobře….Ale současná situace nemá s KAPITALISMEM nic společného, chápete to Jonasi???
No to víš že to nemá “vůbec nic” společného s kapitalismem, trumbero. Tak jako kapitál a kapitalista, globální trh, konkurence, podnikání, privatizace, soukromý majetek, který převažuje nad státním, buržoazní parlament a volební cirkus nemá vůbec nic společného s kapitalismem.
Kapitalismus je podle vás neco, jako byl pro komunisty komunismus. Nikdo v něm nikdy nežil a pravo(levo)věrní si ho pouze představovali ve svých vlhkých snech.
Co to zde melete, se podívejte na USA, Británii tak do 19 století, tehdy tam panoval kapitalismus, volná soutěž mezi těmi, kdo něco produkovali…Tohle tu dnes není, a díky čemu to zde dnes není….Díky všemožným regulacím, omezením, nařízením, příkazům…..
Aha, tak ten ideál existoval za raného imperiálního kapitalismu, kdy pracovní síla byla pouze otrok pracující za suché z nosu 16 hodin denně 6 dnů v týdnu (včetně maloletých dětí pracujících leckde 24 i 32 hodin v kuse) . Třeba právě v tomto ideálu se shlédli nacisté se svým Arbeit (prosta mzdy) macht frei.
Pane Jonáši, dobré ráno. Dnes nemáme kapitalismus, ale fašismus. To je takový bastard zrozený sice semenem dominantně židovského kapitálu, ale dělohou mu je totalitní stát a sudičkami neoliberální a neoléviovské ideologie, aby lidé do přichystaneného otroctví kráčeli vesele, šťastně a bez odporu s písní na rtech. Je to trošku vyšší forma kibucové totality s cílem zavést rasistický NWO, ale tady už ve sporu nejsme.
Viz UkraDina – tam soudruzi přišli s neoléviovským – pojďme na Západ. Tam je ten pravý kapitalismus s rovnou soutěží kolonií s centry. A kam tito “neoléviovci” došli? Ke kapitalistické despocii oligarchů.
♥ Obhajoba kapitalismu a soukromého vlastnictví spočívá, kromě jiných zřetelů, také na neporovnatelné efektivnosti jejich produktivních výkonů. Je to tato efektivnost, která umožňuje kapitalistickému podnikání podporovat rychlý růst populace za trvalého zlepšování životního standardu. Výsledná postupující prosperita mas vytváří sociální prostředí, ve kterém výjimečně nadaní jednotlivci mohou volně dát svým spoluobčanům vše, co jsou schopni dát. Sociální systém soukromého vlastnictví a limitovaná vláda jsou jediným systémem, který vede k debarbarizaci všech, kteří mají vrozenu schopnost si osvojit osobní kultivovanost.
♥ Je bezdůvodnou kratochvílí znevažovat materiální pokrok kapitalismu poukazováním na to, že existují věci, které jsou podstatnější pro lidský druh než větší a rychlejší automobily a domy vybavené centrálním vytápěním, klimatizací, ledničkami, myčkami a televizemi. Jistě existují takové vyšší a ušlechtilejší činnosti. Ale tyto jsou vyšší a ušlechtilejší přesně proto, že nemůžou být dosaženy žádným vnějším úsilím, ale vyžadují jednotlivcovo osobní rozhodnutí a námahu.
♥ Tyto stálé výtky proti kapitalismu ukazují dosti surový a materialistický domýšlivý pohled, že morální a duchovní kultura by mohla být vybudována buď vládou anebo organizací výrobních aktivit.
To jsou velice kvalitně zpracované poučky. Bohužel již budu mít jinou práci a nemůžu je podrobně argumentačně rozcupovat na padrť. Takže pouze zjednodušeně.
Cena za tu produktivitu a zázrak je nekontrolovatelný růst dluhu. Důsledkem toho je, že živelný kapitalismus produkuje v dole horníky (řečeno s Cimrmanem) kteří pozbývají sociální výtah, který by je vytáhl z díry zpátky na zemský povrch.
Těchto horníků propadajících se do hlubin je stále víc – kvalitativně i kvantitativně. Živelný kapitalismus extrémně plundruje pracovní sílu a především všechny zdroje – suroviny, životní prostředí – devastuje podmínky pro život. Na tu vaši “debarbarizaci” se jděte podívat do zcela zničených států – Iráku, Libye, na UkraDinu, kde si americký kapoun předplatil u Sorošáků násilný převrat, do Sýrie. Koneckonců radikalizace islámských komunit a terorismus jsou důsledky “vývozu demokracie, trvalé svobody, západních civilizačních hodnot a humanity”. Již brzy je udete mít možnost poznat ve svém okolí v no go zónách.
To ideologické oddělení nazvané Ústav pro studium vybraných totalitních režimů (dnešní totalitu nestuduje) ještě existuje?
Přečetl jsem si canc pravicového soudruha Cíglera ale po bombastickém nadpisu jsem se v něm nedověděl žádná analytická fakta, která by ten nadpis dokládala.
“Americký prezident Donald Trump je na svojej prvej zahraničnej ceste a Američania chcú, aby svojou politikou udržal vedúce postavenie krajiny vo svete. Vyplýva to z výsledkov prieskumu verejnoprávnej rozhlasovej stanice NPR a inštitútu Ipsos…”
No vida. Vedoucí úlohu KSČ nahradila vedoucí úloha amerických soudruhů.
http://www.hlavnespravy.sk/prieskum-americania-si-nadalej-zelaju-veducu-ulohu-usa-vo-svete/1010030
Soudruhům ideologům v ÚSTRu se říká historici?
Che! Ti co ovlivňují volby po celém světě a inscenují v různých zemích převraty, pošlapávají mezinárodní právo napadáním cizích zemí, ti kteří vynalezli počítačové viry a infikovali jimi počítače po celém světě s cílem ovlivňovat politický vývoj v různých zemích – chtějí nejnověji “chránit volby před “ruskými kybernetickými útoky” po celém světě”. http://www.novarepublika.cz/2017/05/usa-se-chystaji-chranit-volby-pred.html
Zdá se, že vedoucí úloha USA (s USA na věčné časy a nikdy jinak!) má tendenci se zesilovat. USA nejnověji chtějí přímo ovlivňovat a manipulovat volby v cizích zemích. (Je to něco podobného jako když vyvážely tzv. demokracii” a zůstávaly za nimi pouze haldy mrtvol, rozvrácené země, radikalismus, terorismus a rozpínající se kalifát v zastoupení ISIL)
Jonasi – jedna věc je chtít a druhá objektivně moci.
USA jsou již za svým zenitem na sestupné trajektorii v ekonomických ukazatelích, kvalitě veřejného vzdělávání, sociální oblasti i demokracii a dodržování lidských práv. Snad jen ve vojenství a výzkumu ještě stále drží jistou dominanci.
Trump (jako figura lokálních (USA) elit) má za úkol pozvednout význam USA – zabrzdit propad – s cílem jejich návratu na světové výsluní. V tom mu brání ekonomická realita (přesun výroby mimo USA), sociální situace (zvyšující se podíl lidí na soc. dávkách a zužující se střední třída), ekonomické, politické a vojenské posilování úlohy Číny a RF na globální šachovnici, nejednotnost amerického národa a neujasněnost cílů směřování. Pro Trumpa hovoří jeho manažerské zkušenosti, upřímná snaha problémy efektivně řešit a zdá se že i rychlé zaučování se v “umění” politického lavírování. To mu ale stačit nebude a z hlediska američanů může v negativním hodnocení svého mandátu o mnoho trumfnout i Obamu.
Objektivně nelze očekávat nic jiného, než intenzivní snahy USA své vnitřní problémy řešit na úkor a za peníze ostaních zemí. To znamená eminentní snahu o zvyšování mezinárodního napětí pro zintenzivnění vývozu vojenské a obranné techniky a technologií, vytváření mezinárodně uznaných padouchů s cílem zamezit těsnému spojení RF s EU, RF s Čínou, nebo RF s Indií. Současně budou tlačit na ještě těsnější spolupráci se zeměmi OPEC (závislost), aby je ani náhodou nenapadlo ropu odpoutat od dolaru, což by znamenalo konec ekonomiky USA. V ochraně lidských práv budou ještě silněji prosazovat politiku multikulti kdekoli ve světě mimo USA (především v EU), protože pro ně je vzrůstající chaos a napětí jinde výhodou umožňující řešit své problémy mimo pozornost světa. Sociální, politická a ekonomická nestabilita EU bude cílem USA zahraniční politiky, aby zabránily nárůstu konkurence z EU. Možná se dočkáme nástupce Shapira, který bude tlačit na Czexit, nebo vytvoření silnější spolupráce mezi V4 a posílení EUrozkladných tendencí.
Máme se na co těšit, protože bude ne”veselo”!
Má pravdu pan Zaigler byla to hnusná doba roky 72-74 jsem trávil v armádě to už byli vyházeni důstojníci co měli rovnou páteř a odmítli nazvat okupaci bratrskou pomocí a nám veleli vlastně vlastizrádci schvalující okupaci vlastního národa podobné to bylo u policie i ze školství bylo odejito mnoho schopných lidí všude šeď debilní transparenty po celé zemi taky v roce 69 mlácení a střelba komunistické lůzy do vlastních občanů byli mrtví a zranění a to způsobil komunistický megagauner dříve miláček národa Dubček podepsáním pendtekového zákona ano stříleli se do lidí kteří skandovali jeho jméno v Brně dva mrtví 17letá Dana Muzikářová (stál jsem pár metrů od ní ) a 27 letý Stanislav Valehrach a v Praze další oběti tuším 5 lidí a mnoho zraněných jo jo toto byla komunistická lůza a je smutné že za to nikdo nebyl potrestán proto jsem rád že žijí v dnešní době i když samozřejmě mě serou některé věci ale s těma lety temna se to nedá srovnat snad mě židobijec Maximus nezačne za můj příspěvek komoli jméno jako panu Zeiglerovi je to úsměvné a zároveň hodně ubohé
P.S.
Já, coby spolužák, zase stál pár metrů od Jana Zajíce,
a to dříve než odjel do Prahy, kde v plamenech statečně ukončil svůj mladý život na protest proti okupaci naší vlasti sovětskou armádou…
.
Mirku
Ale kulové, psychouš Zajíc se upálil kvůli holce, která ho nechala. Kdyby tam byl Voňavka z “Baronů”, tak by mu řekl, “ser na ní na krávu” a bylo by o jednoho ušáka Zajícovic víc. Měl si to vzít za něj , připlešatělej, přitloustlej, brejlatej hrdino, ovšem zase bychom nepoznali kam až může zajít blbství u jednoho maloměšťáčka, co se bydlí v paneláku co postavili naštěstí pro něj, komanči v Zábřehu.
Prej stál jsem vedle něj! Cháááá. Já jako občan ČR jsem jel na lyžích z kopce, kde předtím jel Vašek Klausů, nebo také jsem se za komančů ožral s partou pobudů, kde byl také nějaký Havel v hospodě v Gorazdově ulici (tam co měl byt) a také jsem byl účasten na hrozném mejdanu ve Vlčici, jen jsem nevěděl, že to pako bude jednou prezident nešťastného národa.
V CCCP byl jeden co hovořil před 100 lety na Sibiři osobně s Vladimírem Iljičem Leninem!
Proběhlo to následujícím způsobem:
Buch buch buch, někdo bouchal na dveře dači!
Kdo tam a co chceš?
Tady Vladimír Iljič Lenin, pust mě dovnitř!
Vyliž si voko a táhni!
Za nějakou dobu se na dače objevila tabulka a na ní:
Zde žil a bydlel Voloďa Kokotěnko, který v r.1914 osobně hovořil s Vladimírem Iljičem Leninem!
Prase!
Proč prase nýmande? Že by to byl tvůj kvalifikovaný diskusní příspěvek? S Havlem a jeho pobudy jsem opravdu cca 2x pochlastal, jen to byla naštěstí náhoda. Když jsem se kamaráda Bóry N., jež byl velmi sečtělý pražský antikomouš ptal, zda by mělo cenu se přidat k disidentům? Tak se zděsil a povídal, ty troubo, víš, že je to tam samej StBák? Zhruba polovina je z nich cinklá a donáší jim. Chceš mít velké problémy? Vždyť máš rodinu a oni si najdou důvod tě zavřít!
Já jsem taky slyšel že půlka disidentské verchušky byla ve spojení s STBáky- bohužel archivy někdo ve vlně pohadrákového entusiasmu vykastroval anebo skartoval – nikdo to dodnes přesně neví. A druhá půlka prý byla na výplatní listině CIA skrze různé zahraniční podpůrné spolky. Kdoví jestli je na tom něco pravdy?
Bestie ruda!
Septiku, zavři poklop, děsně smrdíš.
Ryzouši, otevři poklop, nebo si opět pomočíš kalhoty…
Lojzo nýmande, kde se pořád touláš ? Je tady po tobě sháňka !!! Už sis se svými loutkovodiči ujasnil nickname, pod kterým tady budeš nám pravičákům ochcávat nohavice ?
Maximus není “prase”.
On je “čuně-líné” a chorobně lživé, jak uvádím výše na konci verše.
Čestně prohlašuji, že:
– S Honzou Zajícem jsem navštěvoval stejnou školu, třídu jsme měli hned vedle sebe. Celé pozadí jeho činu detailně znám, včetně toho, jak nás estébáci odváděli od jeho zvětšené podobizny, kde jsem na chodbě školy stáli čestnou stráž (podrobněji o tom píši v diskusi pod článkem – viz odkaz dole).
– V Zábřehu a už vůbec ne v paneláku nebydlím.
– Nikdy jsem nepodnikal.
– Narodil jsem se v roce 1953.
– Údaje, které ZDE anonym Maximus opakovaně zveřejňuje, se netýkají mé osoby.
………………………………………………………………
Výše uvedeným “komentářem” anonym Maximus zřetelně ukázal, kdo je a proč trollí na PP.
Je to zapšklé, závistivé a svobodné společnosti značně nebezpečné individuum, které LŽIVÝMI údaji se donekonečna snaží manipulovat s vědomím čtenářů tohoto webu – PP…
http://www.i-sn.cz/clanky/sn-c.-1-2014/obet-jana-palacha-nebyla-zbytecna—–phdr.-rostislav-janosik.html
Vzhledem k tomu, že se stránka z odkazu nezobrazuje, na konci diskuse text kopíruji.
Soudruh Maxi- imám:
Trollové z kadelní bunky obvykle nepatří ani mezi příliš nadané, ani vzdělané (tedy krom rusokomunistického pavzdělání).
Úroven Vašeho příspěvku odpovídá úrovni komunistické spodiny, která je de facto nevzdělatelná.
Vy toho můžete přečíst haldy a stejně je vše marné, poznání Vás mine.
Kadlení bunka, jejíž trollové se účastní diskusí PP oplývá pseudovzdělanými hlupáky.
Aby se náš přeceda nezapomněl pochválit a upozornit na sebe. Holínku, ty víš dobře jak nazvali psychiatři poruchu kterou trpíš, tvoji známí ,,doktoři z Brna”. Vytahuju se snad já při každé vhodné příležitosti že jsem viděl Lenina na vlastní oči nebo slyšel guru Vencu Láhev?
Jak tu TVOJI “poruchu” nazvali?
Žádné doktory z Brna neznám.
Svoje zážitky, duševní pochody a známé přenášíš na mně. To je projev již značně vysokého stupně demence…
Příště, až budeš chtít opět něco tvrdit, tak – pokud jsi toho ještě vůbec schopen – předlož důkazy, nebo můj text.
Na svoji hlavu spoléhat nemůžeš, vždyť to víš… dokonce na to máš patřičný “papír”…
Co jste mu tenkát dal sebou za matroš?!!!
Epocha za komoušů prý nebyla rájem na zemi… No jak pro koho, bolšáni to viděli jinak. Jak by si někteří přáli návrat starých pořádků, kdy vrchnost/bolševici neomezeně rozhodovali o životě poddaných/nestraníků…
To byli časy, že, šmejdi jedni rudí…
Nebyl to žádný ráj za komára a není to vůbec žádný ráj ani za kapouna, kdy je všechno – včetně potravin, voleb a celého finančního systému pouze virtuální šméčko. Navíc za kapouna je celý ten šméčkový zázrak na dluh a vždycky po čase celý ekonomický systém zbankrotuje, zkolabuje, případně přijde “očistná” válka, ve které zařvou miliony lidí a desítky milionů přijdou o majetek a úspory.
To jsem rád, že komouši nezkolabovali, že se vůžky mezi západem a východem nerozevíraly stále víc!
Dnes není vše ideální. Je však zajímavé že ve většině skrček jedou (bývalí) bolševici…
Jisťa,
samí bývalí bolšáni. Třeba Kožený, Schwarzwenberg, Kalousek a Bakala. Kdybys nežvanil, pravicový soudruhu.
Potěmkinova kapounská vesnice není zdaleka ideální – to máš pravdu.
Jonasi, máme tu socialismus….Stejně jako u nás v letech 1948-1989, a tehdy se taky žilo na dluh, na “vnitřní” dluh….Jen si vzpomeňte Jonasi, jak se kolem roku 1991 shodla většina ekonomů, včetně Zemana a Komárka, že tu po komunistech zůstal vnitřní dluh asi 1600 mld korun na investicích do infrastruktury….
Není zde žádný socialismus. Je zde neoliberální KAPITALISMUS směřující k diktatuře 1% nejbohatších soukromých kapitalistů vůči zbytku společnosti, která se promění v jejich plně závislé nesvéprávné otroky. To je cílem NWO. Nikoliv nějaký socialismus se spokojeným životem těch dolů a progresivním “rovnostářstvím” (mimochodem nikdy nikde neexistovalo, ani pod komunisty ne) , natožpak komunismus, kde měl podle ideálu komunistů každý pracovat a realizovat své nejlepší schopnosti v práci ve prospěch celku a pak podle toho spokojeně žít v harmonii s ostatními. Přitom si vzájemně nezištně (ne Sorošácky neZIŠTNĚ) pomáhat – lidé navzájem a státy navzájem. Komunisté neodstraňovali státy, národy ani kulturní odlišnosti, neodstrańovali hranice, neotevírali dveře globální migraci ani živelnému vývozu práce, národního bohatství.
A ten “vnitřní dluh”? Co soudruzi kapouni 25 let po komunistech úspěšně rozkrádali? Komunisté něco budovali, kapoun dokázal akorát všechno pod cenou vyprodat, i národní poklady, zdroje vody, uhlí, produktovody, nic strategického a perspektivního nevybudoval. Nebýt toho, že všechno rozprodal a natahal si cizí montovny a sklady, tak by snad celá kapounská ekonomika zbankrotovala. I to metro, dálnice a jaderky postavil komouš. Kapoun když něco vybuduje, tak je to na dluh se sakramentskou přirážkou a pak hřebelcuje ovečky až na maso (mýtem, poplatky za zubní péči, kdejakou operaci, na dražší léčbu většina lidí v pravém kapistánu vůbec nedosáhne. kapoun furt intrikuje a spekuluje jak vydělat spekulací s co nejmenšími náklady, jak vyhřebelcovat co nejvyšší zisk. Za jakoukoliv cenu. Ani válka pro něj není překážkou. Proto se za komára neválčilo, kdežto za kapouna z války prakticky nevyjdeme. Kapoun to je loupež, věčné hledání oveček, které by se daly hezky dohola očesat a zadlužit. A když nechtějí, zkroutí jim kapoun hezky ruce.)
Nikoliv, máme zde korporátní socfašismus.☻☻
Záleží na výsledném stavu, ne na názvu.
A ten stav, ve kterém dnes jsme ještě nikdo Jonasovi nevyvrátil.
Cituji: K moci se dostal průměr a spíše až podprůměr a ten úpadek je vidět ve všech sférách,vládla nám nevzdělaná hloupá spodina, která by se v normální společnosti nemohla uplatnit…..
Toto se ti Cígler podařilo trefit! Tak popsat dnešní stav,je zcela přesné….
Nebude to tím, že se komouši impantovali do vlády?! Upleť z hovna bič….
Které konkrétní komouše máš na mysli, pravicový soudruhu?
Asi soudruha Hermana, Stropnického, Bělobrádka, Pelikána, Chovance, či Bohuša, ale ten ani snad nebyl svazák, když se staral o evidenci psích známek na brněnském magistrátu ve svých hrdiných začátcích!
Tady někdo vylepšuje ozubené pleši curriculum vite. Já slyšel že vybíral pokuty za psí hovna…
V senátu je to taky samej komunista Veleba Štěch Doubrava dřív Škromach a mnoho dalších o sněmovně škoda mluvit nejvíc jich nalezli k socanům ale co už s tím ….mělo se po hadráku každýmu komunistovi ufiknout levé ušisko aby se vědělo kdo je kdo ale na to je už pozdě kdyby tak šlo zařídit aby se nad každým ruďáskem co řeční ve sněmovně a senátu o jevil srp a kladivo to přece musí být hračka vytvořit takovej program
Tímto článkem se p. Zieglerovi podařilo ono pověstné kouzlo nechtěného.
Doba komunistických represí 70. let je zpátky, aniž si toho jako zaslepený veselý západní paroháč stačil všimnout. Stalinskou totalitu jsme sice vyhnali na Východ oknem, kde naštěstí zanikla a vzniklo svobodné kapitalistické Rusko, avšak ona se nám ve formě judaistické neoléviovské totality vrátila ze Západu dveřmi.
Očekávám, že příštím článkem se p. Ziegler bude věnovat takovým rudým západním totalitním praktikám, jako např. multikulturalismus a vnucování barevných imigrantů, islamismus a islám, agresivní feminismus, rozvraty rodin, pochody a preference buzerantů, LGBT, genderismus, rudozelený klimaalarmismus, environmentalismus, euronesmysly, politická korektnost, ženské kvóty, pozitivní diskriminace, soudcokracie, byrokracie, likvidace národních států, atd.
Vzhledem k tomu, že svými dosavadními články prokázal vytříbený čich na jakékoliv omezování svobod občanů a státem vnucovanou totalitu, je bez pochyb zaručeno, že tyto rozvratné fašistické levicové ideologie ostře odsoudí a podrobí zdrcující kritice.
Když zavřu oči, tak vidím 50. léta – to byl horor, který bych nikomu nepřála. Blbli nás o hnusných milionářích, SSSR největší přítel, v 60 létech historky o Pavku Morozovovi, Zoje Kosmodemjanské atd. atd. Asi jako dneska s muzulmanama. A co jsme dělali? chechtali jsme se tomu a přežili jsme. Když zavřu oči podruhé, tak když nepočítám zásobení trhu, tak je to némlich to samé. Stejná muzika (teda ta v rádiích), stejný kecy, akorát buzny mají větší prostor. Taky měli lepší místa ti, kteří se přihlásili do KSČ, dodnes mají taky větší penze, udávali, hovno dělali jen kecali jako ti dnešní šmejdi. VIdíte snad fakt nějaký rozdíl? Já se vždycky ptám, kde se rodí furt tolik vychcaných kreténů? A proč jim to nezatrhneme? Adorovat USA, nenávidět Rusy to není řešení. Neměli bychom zapomínat, že Němci způsobili katastrofální svět v minulém století hned 2x, Rusové nás přeci jen osvobodili a umřelo tolik lidí na světě. A hlavně Rusko je dneska Rusko a né CCCP. Tak vidíte, že člověk lety názory mění, kdo je nemění je pouze idiot.
Máte plnou pravdu. Ty pořady v TV, hnusné a nekvalitní filmy co se točily, hnusné pohádky, atd., atd. Jen mi nějak hlava nebere, že se i dnes po 50 – 70 letech pořád vysílají a mají takovou sledovanost.
dodám jen
@Jonas 22.5.2017 08:24:00
“Viz UkraDina – tam soudruzi přišli s neoléviovským – pojďme na Západ.”
Ukrajina se stala obětí obnoveného dávného bismarckovského plánu zničit a rozparcelovat Rusko, jak se dneska říká židosionistickému plánu NWO, který má v terminologii jejich bruselských mopslíků krycí název Barbarossa 2. Naši kibucoví otrokáři zvolí jakoukoliv metodu, jen aby Ukrajinu odtrhli od Ruska a dostali se svými armádami co nejblíž k Moskvě.
Jenže se kluci jarmulkoví trošku mýlí, protože se nepíše rok 1917 ani 1941- Rusko absolvovalo už nevratnou cestu ke zdravému národnímu a konzervativnímu kapitalismu.
Za všechno muže Putin a Gottwald. Za vznik prvniho koncentraku za burskych valek, za prvni světovu valku, za druhu světovu valku i za tu třeti keru připravuji USA a jejich soudruzi v NATO. Putin s Gottwaldem možu taky za to, že v Britanii viliči zblbnuti putinovym neomarxismem zvolili Brexit, zato že amik zpitoměly FSB použivajicim programy CIA zvolil Kačera Trumpa. Jenom těsně selhal Putin s FSB ve Francii. Kdyby žabožrut zvolil Marinu, byl by to dukaz ruského zfalšovani frantikovych voleb. Nyni si Putin brusi zuby na Makrelu. V Turecku protlačil k lizu Adolfa Erdogana. V Česku zvolili Putinovci s Gottwaldem Zemana, bo sudetsko-bildebergske Čiro bylo moc demogradicke a humanitarni. Putin taky muže za to že Bill podporoval silne kuřacke sklony Moniky Lewinske a že Hitleri smrdi nohy.
Až nebude Putina. zavladne konečně všude NWO demokracije, mir a multikulturalizmus pod dohledem nejlepši islamske země – skvěle Saudske Arabie, ktera taky diky USA a zapadnim eurohodnotam dohliži nad dodržovanim ženskych prav v celym světě.
Pryč S Putinem! Ať žije vedouci uloha USA! S USA na věčne časy a nikdy jinak, soudruzi!
@ Jonas 22.5.2017 10:10:56
“…Pryč S Putinem!… ”
.
Já věděl, že jednou nastane moment, kdy budu moci s anonymním trollem Jonas, alespoň v něčem souhlasit…
Holínku, oravdu jsi takový dement žes nepoznal příspěvek psaný v ironickém duchu? Tak tos klesnul ještě hlouběji než jsem myslel. Složky rozum nenahradí, v tom jsi zářný příklad.
https://pravyprostor.cz/manifest-extremisty/#comment-473032
Navazuji na můj komentář (22.5.2017, 10:25:10),
v němž se odvolávám na článek “Oběť Jana Palacha nebyla zbytečná – PhDr. Rostislav Janošík” (16.1.2014).
… stejně tak oběť Jana Zajíce!
(Bořivoj Holínek, 21. 1. 2014 10:02)
S Janem Zajícem jsem studoval pod jednou střechou šumperské střední průmyslové školy. Jeho nezapomenutelný čin, při kterém vzplanul jako pochodeň č. 2, trvale poznamenal můj život. Detailně si vybavuji okamžiky oněch dnů i vše, co následovalo poté. Jak byl „odejit“ náš třídní pan profesor, jenž veřejně odsuzoval násilný vstup spojeneckých vojsk na naše území, jak byla zazděna okna ve třídě za účelem zamezení výhledu do dvora kasáren obsazených ruskými vojáky, jak celá řada absolventů, i přes dobré studijní výsledky, nebyla přijata na vysoké školy jen proto, že čin spolužáka Jana neodsoudila, atd.
Snad i proto jsem již v roce 1991 intenzivně vnímal, jakým směrem se bude vývoj v naší zemi ubírat. V otevřeném dopisu tehdejšímu místopředsedovi ODS Miroslavu Mackovi jsem mj. uvedl, že mám vážné obavy z toho, že dřívější komunistická nomenklatura, spolu s nově vzniklou polistopadovou “elitou”, „ … postupně porobí nás, řadové občany tohoto státu“.
Ve svých názorech jsem zůstal tehdy osamocen, proto jsem bezmocně čekal, až ke stejnému poznání dospěje většina občanů sama. Následující vývoj u nás negativně předčil i mé představy a proto jsem nebyl ani nikterak překvapen, že po zveřejnění zprávy v roce 2008 o zániku firmy SOLO Sušice mi hlavou – coby vášnivému sběrateli nálepek od zápalek v dětství – doslova plynula následující slova:
Konec české svébytnosti, aneb polistopadové zamyšlení nad sirkou…
Zprvu slušní lidé jen zírali, jak po zvonění klíči nomenklaturníci si odstupné dávali.
Avšak na ty co trýznili, peníze v rozpočtu nezbyly.
Nejdřív klekla ŠKODOVKA, hned za ní šla POLDOVKA.
I ZETOR se tunelem protáhl jako zmije, to aby jej následovaly Sklárny BOHEMIE.
Zavírání letí jako mor, padl SUNAR, SVIT i KOH-I-NOR.
I textilkám podrazili berlu, vygumovali MORAVOLEN, HEDVU, PERLU.
Ještě jeden dlouhej nos a tunelem prolétl i VELAMOS.
Karlovy Vary vlastní ruská mafie, Becherovku již česká „huba“ nepije.
Estébácké zrůdy vlastní půdu, banky, bordely… zkrátka vše, co předem věděli,
a jejich oběti jen chudobný stůl v neděli.
Když si kořist z bank rozebrali formou nevratného úvěru, pak k přivlastnění úspor v Kampeličkách využili důchodců důvěru.
Poctivý by střílel, leč nemůže, neb ČESKÁ ZBROJOVKA již také nic nezmůže.
Ti, co za kříž před sametem trestali, i kostely dnes dostali!!!
Teď ještě zničí klima na ZEMI, příkladem budiž zábřežské WANEMI.
Může se to jevit jako psina, když našinec k tomu mlčí a přehrabuje stohy zboží made in China. Duchovno šlo do kytek, konzum žene masy jako dobytek.
To vše mi dělá vrásky na čele, když ukládám vnoučátka do postele.
Ba dokonce ani veverka JůIinka, již nechodí k nám do okýnka.
Zemský ráj se v podzemí (na Chebsku) otřásá, na povrchu se póvl natřásá.
Asi škrtnu sirkou a opustíme ty hořící PRČICE, avšak ouvej, co dnes neslyším – zavřeli SOLO Sušice…
4. 10. 2008 Bořivoj Holínek
Dnes již pouze sleduji, jaký bude mít ten náš novodobý společenský „karambol“ dopad …
Osobně nevím k čemu přispěli zápalné oběti těch dvou patrně frustrovaných a možná psychicky narušených anebo nestabilních studentů. Není mi nic známo o tom, že by jejich čin zburcoval nějaký politický odpor – škoda mladých životů. Navíc to nebyly oběti režimu (jako byly kupř. studenti a jejich profesoři za Protektorátu) ale dobrovolní sebevrazi. Někde jsem četl, že snad Palach úplně na konci svého činu litoval. Na každý pád pro jejich rodiny to musela být docela rána Něco jiného by bylo, kdyby vyvinuli nějakou aktivitu, demonstrovali, drželi hladovku, zorganizovali nějaký disidentský spolek. Myslím, že k minimálně jednomu podobnému případu sebeupálení došlo víceméně bez povšimnutí veřejných sdělovacích prostředků i po Hadráku (myslím, že to bylo v Brně).
K čánku autora bych chtěl dodat jen jednu poznámku, jenž lze kdykoliv ověřit na ČSU:
Faktem je, že při nástupu „totáče“ mělo Československo souhrnný majetek ve výši odpovídající asi 400 mld. Kč. Samozřejmě bez hodnoty pozemků, kulturního a historického dědictví (památek i jejich mobiliáře) a armádní výzbroje. Do konce roku 1989 tento majetek, čili národní jmění, vzrostl na zhruba 3 biliony Kč, tedy více než 7,5 krát (z toho v České republice 5,8 x, a na Slovensku 11,4 x), a to při pětinásobném zvýšení úrovně osobní spotřeby obyvatelstva. K tomu by bylo třeba ještě připočítat dalších asi za 200 mld. moderní armádní výzbroje (měli jsme třeba více než 400 bojových letadel). To vše je počítáno ve srovnatelných cenách (r. 1989) a po odpočtu opotřebení výrobních fondů. Tedy tyto hodnoty vyjadřují skutečný fyzický růst a stav celkového národního majetku. Reálně existující a využívané stavby, budovy, stroje a zařízení, žádné fiktivní burzovní bubliny. Z toho na veřejnoprávní (státní a komunální) vlastnictví v r. 1947 připadalo zhruba 55 až 58 %, v r. 1989 pak zhruba 65 až 70 %. Zbytek byl družstevním a hlavně osobním majetkem (většinou šlo o soukromé obytné domy). Toto národní jmění bylo stoprocentně v domácím vlastnictví, takže celý jeho růst byl pořízen výhradně a beze zbytku z výsledků vnitřní práce občanů. Pokud zahraniční vlastníci v těch dobách uplatnili pod záštitou svých států nároky za poválečné znárodnění jejich majetků, všechny tyto požadavky byly mezitím na základě mezistátních smluv plně vypořádány.
Toť vše milý Watsone a teď mudruj.
Nad čím mudrovat lůza ukradla všechno všem od ševcovského verpánku až po hutě fabriky doly vše bylo státní měla pakáž 100% výběr daní tak se dalo něco budovat ale stejně bylo v obchodech hovno lid stál s otevřenou tlamou před TUZEXEM kdyby to nevedli komunističtí primitivové a nebyli jsme zadrátovanou ruskou gubernií tak tady bylo druhé Švýcarsko a to žádal Kléma Stalina ať nás přičlení k SSSR ten to naštěstí odmítl z toho bychom se nevzpamatovali ani za sto let
Žvaníš. Většinu znárodnění provedli již před komunisty Masarayk (vyvlastnil církve a šlechtu) a Beneš – znárodnil majetek velkokapitalistů a středních kapitalistů) S komunisty si vy kapounští zloději nemáte vůbec co vyčítat. Na rozdíl od jejich znárodňování v 50-ých letech vy kapouni okrádáte lidi permanentně. Nejenom skrze znárodnění naruby, kdy se snažíte ukrást lidu veškeré společné vlastnictví (zdroje a suroviny, peněžní systém se vám velice povedly) , ale především skrze opakované čachry s měnou a se zadlužováním státu. Jste mnohem horší než komunisté. Ti dali lidem alespoň jakousi perspektivu, že zítra bude líp než dnes, vy jim ji stále osekáváte a ke komunistům již nemáte, pokud jde o totalitu daleko. Nakonec i padesátá léta budou demokratickým obdobím proti fašismu, který zde chystá kapounská oligarchie.
Pánové, vždyť víte – jen oni praví, neomylní…….
)
Tak zde máte odkaz:
http://blisty.cz/art/48053.html – blicí listy snad nikdo z vás nenařkne z nadržování, případně levičátství:unsure:
A pro squadru KHV / KHP – (gumídek vysvětlí
si zadejte : Hospodaření zločinných komunistů – je tam toho víc na dané téma
Jaký je v Moskvě počasí
To nevím. Zkuste se zeptat agenta Langera.
Vzpomínám jak po hadráku nějakej zarytej komunista vychlastal kyselinu ze strahu že komouši budou vidět na kandelábrech
a taky se na druhej pokus zasebevraždil vlastizrádce Kapek a i komunistický gauner Pich -Tůma
Už se těším kolik se zasebevraždí dnešních místodržících grázlů této rozkradené německé kolnie.
Je třeba polepit celou zemi transparenty S NĚMECKEM NA VĚČNÉ ČASY A NIKDY JINAK