
Firma Gillette ztratila po několika angažovaných reklamách cca osm miliard dolarů na hodnotě…
EVA HRINDOVÁ
Firma Gillette ztratila po několika angažovaných reklamách cca osm miliard dolarů na hodnotě…
Byl by to krásný svět, kdybychom dokázali firmy vytrestat za jejich tupost svým nákupním chováním. Jenže tak to úplně nefunguje. Propad žiletkářského giganta spíše bude důsledek mnoha špatných obchodních rozhodnutí než masivního nezájmu zákazníků kvůli hloupým reklamám. Vsázím na ty špatná obchodní rozhodnutí, která můžeme od idiotů, kteří chtějí převychovávat lidi, očekávat. Dobrý obchodník nikdy neuráží své zákazníky. Takže dle mého soudu Gillette spíše potápí fakt, že firmu řídí pitomci.
Pozoruji to už delší dobu. Pohybovala jsem se nejprve ve světě kultury, odkud jsem dobrovolně odešla proto, že jsem neměla žaludek na lezení do zadku těm, kteří udělují granty a dotace. Přemístila jsem se do světa obchodu, kde jsem doufala v normální byznysová pravidla, která si vynucuje otevřený trh. Chvilku jsem si skutečně užívala volnosti, ale posléze mi i tam začalo být těsno.
Ve velkých firmách (Seznam, televize Nova), kde jsem pracovala, začal převládat „korporátní“ duch. Řídící pozice začali ovládat „marketingoví“ odborníci, kterým studium vymylo mozky. Tabulky, prezentace, plány, školení. Kdo se tomu odmítal podřídit, byl vytlačen. A spolu s nimi byl postupně vytlačován i selský rozum. Kdo nebyl ochoten v zájmu rychlých zisků jít přes mrtvoly, musel odejít. Péče o klienta, budování vztahů, racionalita a logika, to vše se začalo pokládat na oltář moderních obchodních postupů. Vrcholné manažerské pozice tak začali obsazovat pitomci, kteří sice uměli dobře s Powerpointem, ale nedokázali se vcítit do svých zákazníků. Většinou mladí a draví lidé bez životních zkušeností. Dnes jim říkáme sluníčkáři.
Možná se v Gillette ještě vzpamatují a najmou si do vedení nějaké pořádné obchodníky, lidi, kteří uvažují hlavou a mají dost životních zkušenosti. Zřejmě vyměnili minimálně své marketingové oddělení, protože další kampaň byla snad v hlavní roli s pořádným chlapem – hasičem. Měli by to udělat i v Lidlu a v jiných firmách. Protože hloupé aktivistické kampaně nejsou jen úlitbou současné aktivistické době, jsou i znakem, že jejich markeťáci jsou mimo. Bez ohledu na jejich postoje. Neuvažují racionálně a jsou lehce manipulovatelní. Chtěli byste někoho takového rozhodovat o důležitých věcech ve své firmě?
Ne všechno se dá přetlačit reklamou. Lidi chodí do kina na filmy, které je baví. Stejně tak chodí na koncerty umělců, kteří se jim líbí. Kupují si knížky, které je nenudí. I když samozřejmě je situace zkreslená tím, o kterých knihách informují média. A tak nepřekvapí, že se raději ruší různá hlasování, kde o oblibě umělců hlasují lidé. Zrušili nám Zlatého slavíka, další omezení jistě budou následovat. Naposledy jsem narazila na hlasování o Knihu roku, kde nejprve nominované tituly vybere odborná porota a pak teprve mohou milostivě čtenáři vybírat svou nejoblíbenější knihu. Hezká je taky soutěž o Blogera roku, kde mohou hlasovat čtenáři, ale pro jistotu byly zrušeny blogy, které byly zajímavé a oblíbené, ale nekonvenovaly názorově adminům.
Naštěstí stejné pokusy o manipulaci lidí neexistují – ZATÍM – v klasickém maloobchodu. Zatím si můžeme užívat toho, že si ještě svůj oblíbený jogurt můžeme vybrat bez mentorování aktivistů. Otázka je, jak dlouho nám to ještě vydrží.
Autor: Eva Hrindová
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Marie Tachezyová 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč, Libor Heidler 222,- Kč, ing. Miroslav Bohatý 200,- Kč, Petr Hučín 50,- Kč
Celkem za měsíc: 17 709,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Koronavirus: Když je jeden obrázek za tisíc slov - 26.2.2021
- Už žádnou další “poslední šanci” pro Babiše - 26.2.2021
- Kde nic není… - 26.2.2021
Gilette citelně ztratila na hodnotě.
No a?
Ideologie především.
Vy už si snad nepamatujete bolševická budovatelská hesla? “Pětiletý plán splníme, kdyby na chleba nebylo!”
A budovatelská hesla svým obsahem a smyslem škodila čím ?
Vymýváním mozků. Jako každá propaganda.
No, žil jsem od svého počátku obklopen těmi budovatelskými hesly, ale ani jedno si nepamatuju, ani si nepamatuju, že bych kdy někoho viděl, že by před takovým heslem na zdi stál a ćetl ho, natož aby si jim nechal vymývat mozek…nikdy jsem o źádné Grétě neslyšel ..
Působení propagandy ale přeci nemusí být takhle prvoplánové, jak popisujete.
Zkuste se kohokoli, kdo nadává na Rusko, žeptat, co kdy který Rus udělal konkrétně špatného jemu osobně.
V drtivé většině případů nakoupíte hesla a žvásty propagandy. Těch, kterým opravdu někdy nějaký Rus ublížil, je mizivé procento.
Když člověk stále dokola něco slyší, je mu to vtloukáno jako společenská norma a vidí, že se podle takových hesel chovají i lidé okolo, pozvolna ty nesmysly přijme a své. Většina lidí jsou tvorové stádní a bojí se dát najevo svůj případný nesouhlas s common sense.
To s těmi Rusy si občas zkuste, je to docela funny.
Mně také žádný nacista nic osobně neudělal.
Přebereš si to?
Mně jo.
Přebereš si to?
s.:
Ale hlavně žádnou kolektivní vinu, bolševiku!
Za každého režimu jsou nějaká pravidla, a prostě jsou někteří, co se tomu nepřizpůsobí, nebo z podstaty nevyhovují, třeba rasou, nebo třídním původem, tak když se kácí les…
A když náhodou někdo někoho obviní ze zločinu, tak přesně kdo co udělal a za co. Žádná kolektivní vina, nenene!
Přeci si nebudeš vylévat mstu na stoletých, nebo mrtvých nacistech, nebo dokonce živých Němcích.
To je, jako kdyby si někdo chtěl vylévat zlost na Češích, kvůli rudým ideologům…
Nu, dokonce jsou jistí komunističtí učitelé, kteří vyhrožují “nocí dlouhých nožů”, od koho to asi odkoukali, ale pardon, rudí kantůrci by také neměli nést kolektivní vinu…
Srovnávat Rusy a nacisty?
Když už, tak Němce a Rusy.
Rusové nás, na rozdíl od Němců, nechtěli vylikvidovat.
A wo tom to je
Vize, ale mně (nám) Rus ublížil, a to moc!
Vidíš, mně zase Němec.
Jediné fair rešení je jít si to s konkrétní osobou vyříkat po chlapsku.
Ten Němec, co provozoval fabriku, ve které mi zkriplili mámu v Totaleinsatzu, už je dávno v penále. Ti Němci, co mi zplynovali příbuzné, taky.
Nemám tedy koho seřezat. Už je to prostě tak.
Pokud ten Tvůj Rus, co Ti ublížil, ještě žije, jdi se mu postavit. Tomu konkrétnímu.
Pokud nežije, pokrč rameny drž hubu – už je to prostě tak.
Zase ta kolektivní vína, to není správné
…ano, máte pravdu v současnosti je mytí mozků velice intenzívní a vykalkulované…na to komouši neměli…
Jenže za komoušů neměl zákazník volbu: Buď koupíš/seženeš to co ti nabízíme nebo si naser. A nic jinýho nebylo, za ostnatý dráty z toho bolševického koncentráku nesměl. Dnes je na výběr…
O to tady jde, že je na výběr, at nekape, ale rovnou chčyjee.
Ty znáš “báječnej” život za socíku jen z vyprávění místního komouše, že?
Stačí když si přečtu tvoje příspěvky a musím přiznat kam se SSeerre, ten jak s filmoval Ptáky(pozor neplést si to s vrabci na Hynčině)
nebo to Psycho, jaký tu asi byl terror a útlak a bída, v krámech prázdno, ještě, že jsem se vyklubal nedavno.
A jaký má pro firmu Gillette význam, z hlediska její ztráty debilní reklamou, jak široký má zákazník výběr?
Meleš blbosti, Libore, už to s tím placeným vřískáním nepřeháněj, občas je to až trapné.
Naštěstí to zboží za komoušů bylo daleko kvalitnější než dnes ! I dnes můžeš kupovat jen to , co ti nabízejí . V obchodě mají 5 druhů jogurtu , ale nejlepší je Klasik , který tam byl i za komoušů !
Nebyl.
Když vy inženýra, tak my doktora.
Co to má společného s tím, jaký byl za komoušů jogurt?
Já taky nevím, s tím začal Libor.
Kdepak Kadel, pepa dal jako příměr jogurty do placu.
Jinak koukněte na můj příspěvek o trochu dolejš, taková malá legrace.
To chcete dnešní firmy označit za bolševické ?
Plánování je a bude důležité vždy. Opak je prosazování primitivizmu. O to vám evidentně jde.
Myslím si, že ta ztráta Gilette nebude moc bolet, protože jí bude kompenzována mocnými, kteří prosazují tuto zvrácenou ideologii za každou cenu. A každá reklama přece něco stojí a mocní, kteří vlastní obrovské majetky…pro ty to problém asi nebude, hlavní je, že ovládnou známé a obrovské firmy, které masově ovlivňují každodenní životy plebsu.
Já se neholím, takže jim moc nepomůžu
a co se týče reklam, pokud nejsou zábavné, ale vlezlé, tak to je mi velmi odporné a just si to nekoupím.
Ale asi náhoda.
Jinak Kadel něco jsem “možná” vyštoural, máte to u Hrušínského 18:26:18.
Tak u Gilette bych ten snížený prodej připisovala především současné módě. Nejspíš v rámci toho, aby se na Západě muslimští migranti cítili jako doma a lépe zapadli (a západní muži si zvykali na časy budoucí), přišla před časem móda plnovousů, která zatím neopadla. Proto je o tyto výrobky menší zájem. Změňte tu šílenou módu a zájem o holítka – bez ohledu na stupidní reklamu – se opět zvedne. Jo, jenže s takovou módou už by se v Evropě muslimové necítili jako doma. S plnovousy se na ten chalífát bude zvykat lépe.
No ona ta móda nepřišla jenom tak…V r. 13,či 14 nějaký imám islamského státu vyzval věřící sportovce, aby se ozdobili vousem prorokovým a šířili tak odkaz o jeho stálé přítomnosti. Týkalo se to logicky ponejvíce sportovců z kolektivnich sportů. Ale u tureckých fotbalistů to nikoho nepřekvapilo, ani neinspirovalo, že jsou fousatí. Zlom přišel až se podařilo ” přesvědčit” několik neislámských fotbalistů….a zbytek už dokonala media….
Jo a pak stačilo, když se ve filmech předvedly některé filmové hvězdy s plnovousem a móda se rozšířila po celém světě. A zajímavé je právě to, že začátek této módy až příliš nápadně koresponduje s dobou těsně před začátkem migrační invaze.
Nesmíte si tak všeho všímat, jste bystrá “žena”.
Na hlavě koleno a na bradě včelí roj.
Budu objektivní, já se holím také tak jednou za tři měsíce, ale také mě babička nadává, co jsem si to vzpomněl, že mi to nesluší a.t.d.
Ještě jsem ji neřekl, že dělám nácvik na dobu budoucí.
a to ji nechci zbytečně strašit, že mám pár jutových pytlů i pro ni.
Myslím, že by jí to stejně nedošlo a vůbec, hned to nebude a tady by se dalo říci, to už tu babičko nebudete.
Tak nechci v rodině šířit žádnou paniku.
Máte naprostou pravdu. Já to zaregistroval také, stačí se okolo sebe podívat co je vousatých mladých pánů mezi 20-40 let!!!
Pavle, kdo je připraven, není překvapen. Je vidět, že ani vás ten chalífát nezaskočí.
Lépe se schováte v davu.
Já se přiznám, že žádnou burku v zásobě nemám, ale 120 litrové černé odpadkové pytle doma máme pořád, tak kdyby něco, stačí vystřihnout otvory na oči…
A to já bych šířila. Dejte si na hlavu “ručník”, na tělo noční košili (Vaše paní jistě ráda zapůjčí….v nejhorším zakupte) a po všech ženských požadujte, aby se navlekly do pytlů (viz rada Aniny) a také, že budete jíst odděleně a hlavně, nejdříve pánové. Také začněte probírat obřízku vnučky / vnuček, uběhne to jako voda….no a pochopitelně začněte domlouvat sňatek, jako kmet do toho máte sakra co kecat. Pokud se jim to nebude pozdávat, řekněte jim, že štěstí přeje připraveným…páč na této budoucnosti, dle Vašich dřívějších postesknutí, pracují velice usilovně…
Tak!!! A ted jim ukážu tvrdou dělnickou pěst, to by bylo, že by nebylo.
Ehm, oni vás(nás) ty legrácky přejdou holoto.
Anino, ježiši ty pytle na odpad nééé, jedině jutovinu!!! V tom vašem na odpady by se strašně pařila
hlava, že jo, to ne.
No, to by bylo jako provizorium, že. Lepší trošku zapařená hlava, než useknutá.
Nechtěla jsem se účastnit diskuze, ale teď musím, Anino!
tak nevím, ale Pavel, hlavu asi nemyslel
Třeba se ti mladí inspirovali v našich historických slovanských filmech, ti byli také všichni vousatí.
S temi vousatymi fotbalisty mate pravdu pane Nojo , dokonce takove ” Stars ” jako Messi , Giroud apod . maji vousy , ale ze vypadaji jako debilove , to jim asi nevadi . Ale uz pred lety byl ve svedskem hokejovem tymu take jeden vousac , slovensky televizni komentator ho nazyval ” Waltin s fuzami ” , ale tenkrat to byla opravdu vyjimka .
nezapomeňte k tomu bíbru “přidat”ještě móóódní účes-dlouhé háro utažené do bobkovitého culíku a je to “chlap jak obrázek”Fujtajbl!
Budu oponovat.Dnes v Kauflandu strojek s osmi náhradními hlavicemi 799 kaček.Už se zřejmě definitivně pomátli.V Lídlu Shark 5ti břitový s třmi hlavicemi 150 kaček,náhradní hlavice 10 ks 200 kaček.Tady bude zakopaný pes.Ve zlodějně made in France.
Tak oni měli ty výrobky vždycky oproti konkurenci předražené, přesto prý prodělávají až poslední dobou. Je otázka, jestli neprodělávají i ti levnější výrobci, když už si tu každý druhý pěstuje porost “na Mohameda”.
Lídl, lídl…, nejni to ten kšeft co umázli z řeckých kostelů kříže??
Tak tam hušš od tej doby nechodim, old spíce taky netřeba, taky “good” rekláma
)) I kohouta už mam bílého, by těm barevnejm slépkám šéfoval pořádnej fógl
Milí přátelé,
začal nový školní rok, po prázdninové pauze od 10.9. začne jednat Sněmovna a oponenti Ústavní definice manželství nespí.
Po vyhlášení nového termínu Dne pro rodinu 14.9., začali svolávat demonstraci za homosexuální manželství na 12. září před Poslaneckou sněmovnu, a dokonce pod záštitou senátorského klubu ANO mají ten den seminář k homosexuálnímu manželství v Senátu PČR.
Ten nabitý příští týden ale uzavřeme my v sobotu 14.9. DNEM PRO RODINU A MANŽELSTVÍ, jehož letošním tématem je právo dětí mít otce a matku.
Prosím, věnujte pozornost několika organizačním věcem. Oceníme také, když se nám přihlásí dobrovolníci nejlépe z Prahy, a i někdo s možností auta, protože potřebujeme dovést některé věci a naše kapacity jsou už naplněné.
Na webových stránkách můžete najít text Výzvy pro odborníky a organizace, kteří mají, co říci k tématu manželství, výchovy dětí, medicíny, sociální práce či rodiny, a tedy i politické strany a církve. Znáte-li takové lidi či organizace, pomozte nám tuto výzvu mezi ně rozšířit. Není to petice a nejde nyní o množství podpisů, ale o jejich význam. Někteří jste se nás ptali, co to je genderová ideologizace školství, které se týká poslední bod prohlášení. K tomu jsme udělali materiál, který je na webových stránkách ke stažení i s příslušnými zdroji, abyste si sami mohli udělat obrázek, jak toto myslíme.
V rámci Dne pro rodinu je také možnost ekumenické modlitby od 12 hodin v refektáři kláštera Emauzy. Po té kousek od tohoto místa je Palackého náměstí, kde od 14 hodin začne hlavní manifestační část našeho shromáždění. Je to nejbližší místo, kde se dá takto setkat, poblíž Ministerstva práce a sociálních věcí, které je zodpovědné za rodinnou politiku. Chceme také jim ukázat, kdo jsou ty rodiny, které drží tento stát.
Přijďte tedy, je to důležité!
Z Palackého náměstí pak půjdeme průvodem na Kampu, kde oceníme tři rodiny, které pečují o nejvíce dětí – budeme rádi, když se nám rodiny s více dětmi přihlásí. Zde bude zábavný program, který postupně dolaďujeme, ale už teď se můžete těšit na vystoupení kapely Pamflet. Děti všeho věku a možná i dospělé zaujme show mistra republiky v BMX Michaela Berana (salta a další akrobatické kousky na sportovních kolech) a mnoho dalšího.
Všechno tohle děláme jenom díky Vašim darům bez jakýchkoli dotací. Děkujeme všem dárcům, Vaše štědrost je úžasná. Má-li naše organizace existovat, potřebujeme hlavně pravidelné dárce, každých 100 Kč darovaných pravidelně je pro nás velkou pomocí. Darování je nyní možné snadno nastavit přes portál Darujme
A na závěr dovolte ještě pár odkazů na zajímavá čtení:
https://www.epochtimes.cz/2019/08/19/jana-jochova-snahy-zmenit-vyznam-manzelstvi-prinaseji-velka-rizika/
https://www.pressreader.com/czech-republic/lidove-noviny/20190905/281706911363375
https://www.epochtimes.cz/2019/08/21/konzervativni-strana-se-pripojila-k-vyzve-parlamentu-aby-podporil-ustavni-definici-manzelstvi-a-odmitl-zavadeni-genderove-ideologie-do-skol/
Se srdečným pozdravem
Jana Jochová
Aliance pro rodinu
www.alipro.cz
“Ten nabitý příští týden ale uzavřeme my v sobotu 14.9. DNEM PRO RODINU A MANŽELSTVÍ, jehož letošním tématem je právo dětí mít otce a matku.”
Takže před Vámi půjdou homo, chtějí právo na adopci dětí. A po Vás půjdou komouši a budou chtít právo na práci.
Nezlobte se na mě, ale každá z těchto skupin požaduje po státu nějaké pozitivní právo, které musí stát zařídit na úkor těch, kteří ho nechtějí. Pro mě všechny tyhle skupiny spadají do jedné – etatističtí křiklouni, kteří skrze stát chtějí prosadit svůj názor na to, jak mají žít ostatní.
Takže klasická rodina, základ společnosti je:
Každá z těchto skupin požaduje po státu nějaké pozitivní právo, které musí stát zařídit na úkor těch, kteří ho nechtějí….
” …právo dětí mít otce a matku…”
Je pozitivní právo a jako takové špatné.
Když dítěti umřou rodiče, tak je stát povinen jim nějaké rodiče vyrobit? Za jakou cenu? Platí to i pro syrské sirotky?
Pokud státu přiřknete právo zasahovat do rodiny, nemůžete se divit, že ji stát začne považovat za svou doménu a indoktrinovat Vám děti.
Když umřou rodiče, pořád dítě ví kdo byli.
To je to právo!
A oni by opravdu byli rádi, kdyby se stát do rodiny opravdu, ale opravdu nesr@al!
Co mně do toho taháte syrské sirotky? Já jsem Západocivilizační rasista!
Se tedy přiznám, že jsem se ztratil. Ten náboženský spolek na webovkách píše, že chce “Dítě má právo na otce a matku.”
Co to tedy je? To neznamená, že má dítě vždy mít otce a matku, ale jenom vědět, že bylo počato mužem a ženou? Nebo má mít právo vědět, kdo byli jeho otec a matka? Takové právo taky nemá, pokud bylo počato anonymním dárcem spermatu nebo se ho matka vzdala do babyboxu…
Nebo je ten požadavek na rodiče bezpředmětný? Co vlastně chtějí tímto právem dosáhnout?
Tak se mi zdá, že dítě nemá vůbec žádná práva.
Je to zřejmě kus nábytku, se kterým se může manipulovat po libosti s jedinou výhradou – nesmí se viditelně poškodit, aby neztratilo svou “tržní” hodnotu.
To, co píšete vy, pane Petře Zdeňku, je jenom slovíčkaření.
Jistě nejsem sama, kdo této výzvě správně rozumí a nehledá na ní nějaké vši.
Tentokrát Vizi
a omluvu, že jsem tím “poškodila” jeho čistý štít (pseudo)pravičáka. Někdy to jinak nejde.
Paní Janino,
Já s Vámi snad budu souhlasit, asi měknu…
Děkuji.
Jsou věci, se kterými nesouhlasit nejde.
Pane Zdenku,
právě, že rodiny jsou dnes tak moc rozloženy, že je dobře, že se najdou lidé, kterým to není jedno, a jsou názoru, že rodiny by měly fungovat, jak bývalo zvykem.
Opravdu si troufnu tvrdit, že až dodnes, od dávných dob, nikdo nepřišel na lepší způsob, jak by měly rodiny fungovat, než otec, matka, děti. (a jistěže i další příbuzní)
To považuji za konzervativní přístup.
Jistěže je každého člověka přirozená touha vědět, kdo byli jeho skuteční předkové, pokud nemá veden rodokmen, což má dnes málokdo.
Jistěže rodiče nemusejí být biologičtí, a mohou být dobří, a téměř nejhorší možnost pro výchovu dětí je jejich pobyt v nějakém kolektivistickém etatistickém zařízení s názvem “dětský domov”, pro což byste Vy patrně měl mít pochopení…
Je to tak. Noví „mistři“ obchodu mají představu, že každý bude chtít mít odér jako pán tmavé pleti jedoucí na koni světlé pleti a koupí si óldspajz. A ještě si k tomu zapíská. Noví peňáčoví znalci se zase na nějakém školení učili, že je třeba zákazníka v krámě udržet co nejdéle a tak z regálů tvoří bludiště. Oni mají při své profesi jistě času dost, ale já musím nakoupit rychle a efektivně, než bych hledal , jdu jinam.
dobrá povesť je ako panenská blana, stratí sa len raz… Gilette si zaslúži riadnu facku za postoj k zákazníkom, osobe ich mám u prdele – už dlhé roky som mal Wilkinson a ak aj niekedy zmením značku, žilet to určite nebude. Aktivisti v kravatách si možno odpíšu podnutú značku z portfólia a ide sa škodiť ďalej!
At si delaji reklamy jake chteji, ale jedno je pravdive ;
” kazdeho cernocha sere, ze je tmavsi, nez ten druhy ”
A proto se hodne cernochu prebarvuje na blond .
Vidíte, to mi vnuklo myšlenku na pokračování francouzské komedie: “Velký blondýn s černou botou”, která by se s černým hercem mohla jmenovat třeba: “Černý blondýn s velkým ptákem”
Když já jsem na ty vtipy, no …
Malý cikán sedí pod hruškou a ukusuje chleba. Najednou se před ním objeví utahaný dědeček.
“Dědečku vemte si kousek chleba” a podává mu skývu.
“Děkuji ti chlapečku, já nejsem obyčejný dědeček, že jsi tak hodný, splním ti jedno přání. Copak by sis přál?”
“Já nechci být cikán, chci být bílý jako ostatní.”
“Ať se tak stane” řekl děda a v tom se cikáně proměnilo na bílé dítě. Utíká domů pochlubit se rodičům. Přiběhne na dvorek, kde táta zrovna rozebírá kradené auto.
“Táto, podívej vidíš na mně něco?”
“Dežo říkal jsem ti stokrát, že když mám práci, nemáš mě vyrušovat. Běž za mámou”.
Příjde do kuchyně, tam ožralá máma leží na pohovce.
“Mámo podívej, vidíš na mně něco?”
Máma se ani neotočí a říká: “Dežo říkala jsem ti, že když jsem nemocná, nemáš na mně ani mluvit!”
Malý cikán zajde do stodoly, sedne si a kroutí hlavou …
“Blbejch deset minut jsem bílý a už mě ti zkurvení cikáni serou”.
Kadle, mě serou i bez vtipu.
Dobry postreh , pani Hrindova , souhlas .
ROZHODNE si nikdy nekoupim Old Spice advertizovany rvoucim, agresivnim negrem!!!
Pamatuji, jak po 89. byla republika oblepena 3mi škaredými chlapy, co se napili limonády, posrali se z toho a měli vše v čistírně. Na lidi potom vystrkovali holý zadky. Taky jsem si tu limonádu od té doby nekoupil…
Cože? Zlatý slavík byl zrušen, protože Kája má pindíka?
(Káju teda nemusím, ale rušit kvůli tomu, že je chlap slavíka – no není to ujetý?)
Old Spice je strašný smrad.A Gilette u mě navždy skončila.
Výrobky Gillette jsem po té reklamě přestal kupovat a přešel na jinou značku. Víc toho dělat nemohu.
Nejste sám . . .
A pak at mi nekdo nadava, ze jsem rasista. Je nas tady mnoho, ale neradi to priznate. Nekupovat zadne varobky s reklamou negru. Ani na filmy s negry nekoukam.
Jsem za svou rasu, tak jako černí za svou.Rasy se míchat nemůžou, jen blbostí bílých kurev.Negři a cikory bílé nenávidí.Pokud bychom je taky tak nenáviděli, tak už neexistují.
Ale blbost, zeptejte se každého chovatele na příbuzenskou plemenitbu, dá vám přednášku o degeneraci chovu. Kříženci jsou ti nejodolnější a nejzdravější, protože když vzniká nový jedinec, bere se automaticky ta lepší část DNA jak od otce, tak od matky. Rasizmus je idiotský vědecky nepodložený koncept. Druhá věc je ale kulturní a vzdělanostní úroveň skupin lidí, a tam už je rozdíl zatraceně znát. Takže mimo jiné když se u islámců pořád berou mezi sebou v rodině bratranci a sestřenice (až 50% třeba u Pakistánců) a ještě k tomu jsou postižení zaostalým učením vraha a pedofila, no tak co od toho chcete za zázraky.
Rasizmus je idiotský vědecky nepodložený koncept.
++++++++++++
Jo?
Zase jeden blbec, co si hraje na chytráka
Konkrétně, proč je rasizmus vědecky nepodložený koncept?
Jsem velmi zvědavý na tvé bláboly
Motáš jablka s hruškami, joudo.
Co má co příbuzenská plemenitba společného s křížením ras?
Kdo tady propaguje příbuzenskou plemenitbu?
Detektor lži to píše správně
Míchání ras, které nejsou na stejné evoluční úrovni je
degenerace vyspělejší rasy.
Když se zkříží jedinec s IQ100 s jedincem IQ65, potomek, bastard, bude mít cca IQ80.
K čemu bude takový jedinec dobrý?
Toto propaguješ, joudo?
“Naštěstí stejné pokusy o manipulaci lidí neexistují – ZATÍM – v klasickém maloobchodu. Zatím si můžeme užívat toho, že si ještě svůj oblíbený jogurt můžeme vybrat bez mentorování aktivistů.”
Sudruzka aktivistka Hrindova, nepoznam tvoje chute, ale faktom je, ze dnes si uz jogurt nikde nekupis… Dnes si uz mozes kupit len nieco v karcinogennom plastovom obale, s napisom jogurt… A ze to nemoze byt jogurt, spoznas hned podla na tom niecom uvedenom datume spotreby… Za socializmu, boli v kazdom meste vyrobne jopgurtov, zakuskov, salatov atd. a tie denne rano dodavali predajniam cerstve vyrobky, s velmi kratkym datumom spotreby, napriklad do nasledujuceho dna… Ano, z hladiska pravicoveho uctovnictva, vysoko neekonomicke, ale z hladiska zakaznika, cloveka, zaruka cerstvych a zdraviu neskodlivych vyrobkov kazdy den… Z hladiska pravicoveho uctovnictva, je clovek len nepodstatnym obnovitelnym zdrojom… V socializme, bol ale clovek vzdy na prvom mieste, vies sudruzka…?
Dnes si v obchode mozes vyberat len tak, ako vo volbach, mozes si vyberat len z danou obchodnou sietou ponukanych hovien… Darmo budes tuzit po napriklad Spisskych parkach, ktore boli v CSSR jednoznacne najlepsimi parkami na trhu… Tie museli byt z trhu “poctivo” odstranene, lebo inac by nikto nekupoval tie smejdy, ktore dnes nazyvaju parkami… “Poctivi” sukromni podnikatelia este dlho oznacovali svoje smejdy, ako Spisske parky, ale kedze sa ludia burili, tak dnes svoje smejdy uz nazyvaju len “parkami z okolia Spisa”… Tiez zavadzajuci nazov, ale pravne nenapadnutelny, pretoze okolim Spisa je aj susedna galaxia, nie…? Darmo budes dnes tuzit po spekackach, tiez ich uz nikde nekupis… Dnes uz nikde nekupis ani obycajny Parizsky/Francuzsky salat a pritom na ich vyrobu v socializme existovala statna norma (CSN)… “Poctivi” sukromni podnikatelia ti vsade budu ponukat svoje salaty s nazvom “Parizsky”, alebo “Francuzsky”, ale tie so socialistickymi kvalitnymi salatmi maju spolocny uz len nazov, nic viac…
A nech by tym dnes predavanym srackam reklamu robil aj praotec Cech, ani vtedy by som o ne nemal zaujem… Mna na vyrobku vzdy zaujimalo len to, ci mi vyhovuje a ak mi raz vyhovuje, ziadna reklama ma od jeho pouzivania/konzumacie neodradi a ak by mi nevyhovoval, tak tomu vyrobku nepomoze ziadna reklama, aj tak on nebudem mat nikdy zaujem… Na zaklade reklam, sa vzdy rozhoduju len mentalne jednoduchsie formy zivota… V kazdom pripade si dnes realne mozes vyberat len medzi srackami… V pripade potravin, toto samozrejme nema nic spolocne s moznostou slobodneho vyberu… Realne mas totiz moznost len vsetky tie sracky odmietnut kupovat, ale potraviny potrebujes kazdy den… Takto v kapitalistickej praxi vyzera ta pravicovymi uctovnikmi ospevovana diktatura spotrebitela na trhu… Kapitalisti maju spotrebitela v prdeli…! Obcas sa aj kapitalistovi podari prist na trh s dobrym vyrobkom a vies co vtedy urobi…? Okamzite ten vyrobok z trhu stiahne… A vies preco…? Pretoze vtedy o ten vyrobok na trhu logicky vzrastie zaujem a naopak, vyrazne poklasne zaujem o ostatne jeho smejdy, teda o 99 % jeho produkcie… Takto vazena sudruzka vyzera poctiva sutaz na kapitalistickom volnom trhu, toto je realita a ty napriek tomu tvrdis, ze si na tom trhu mas moznost vybrat svoj oblubeny jogurt, aj ked jogurt na tom trhu uz niekolko dekad ani neexistuje… Aky je dnes rozdiel medzi “slobodnym” a normalnym clovekom…? Tomu “slobodnemu” kompletne unika realita…
prazsky orloj, nemá chybu.V socíku se dělalo pro lidi, v pseudosvobodě pro peníze!Jak já vzpomínám na chutné potraviny, saláty, chlebíčky, polévky, máslo, maso, ceny, to dnes nemůžou pochopit.Jíme náhražky plné chemie!Vše hnus.Dnes i to drahé máslo nemá chut, nedá se to srovnat.Ale banánů máme po vejce!Dnešní potraviny jsou odporné, ale drahé a hezky zabalené.Rakovina v každém gramu.Přál bych všem ochutnat pečivo, mléko, máslo atd. za socíku.Režim byl někdy blbý, ale jídlo a sociální jistoty, záviděl celý svět a vím o čem píšu.
Umět se oholit břitvou,tu břitvu nabrousit,rozdělat si mýdlo….to je vše v kapitole “dospíváme v muže”.Naučil mně to táta.Holící vercajk jsem zdědil po něm(ten po dědovi…) a dnes se s tím holí i náš vnuk.Říká se tomu tradice a konzervativní hodnoty,to kdyby se někdo ptal.
A holíme se jenom v sobotu večer po práci,ať jsme v neděli ráno v kostele jak z cukrkandlu.I to je tradice.
Parta borcu z Moravskyho Jevicka,koupili od Gillete zpet fabriku na vyrobu ziletek Tiger a ty jdou na dracku v Africe. Jo, ty co trhaly chlupy ale negrum to nevadi,ze skubou chlupy.Jsou spokojeni a ziletky Tigery uctivaji jako koka kolu.
Československo mělo nejlepší lahůdky a nejchutnější potraviny.Hodnotil Australan 1980 a říkal, že kdybychom otevřeli krám v Sydney s našimi chlebíčky a saláty, tak jsme milionáři za měsíc.U nich jen hranolky, ryby, jehněčí a hamburgry.Ochutnal tady vše a nechtěl tomu uvěřit jak se máme,propaganda mu vymyla mozek.Pochopil a že bude všem doma vyprávět.Japonec jedl u mě domácí tlačenku a měl šok s orgazmem.Pak svíčkovou a sežral všechnu.Amík si dal koprovku a knedlík držel v ruce, dal si 3x.Jó pomluvy socíku na to byli machři.Dodnes žerou humus a tloustnou.
Detektore, ty tu o těch prázdných hácích v masnách a socialistických blafech v putikách lžeš úplně stejně, jako tu svého času mluvil z hladu nějaký Dušan.
Díky českým hospodyňkám, které z vlastnoručně vypěstovaného či odchovaného, dokázaly učinit delikatesy, jsme na tom nebyli podobně jako v Severní Koreji.
Byl jsi za socíku v domě lahůdek na Václaváku?Ty prázdnej háku?
Dobře se koncernu Gilette stalo! Pamatuji doby – jde o devadesátá leta a ještě to doznívalo v první dekádě nového století: Všude inzerovali “mladý dynamický kolektiv”. Jinými slovy osobám nad 35 let vstup zkázán. Propagovaly to firmy tzv,. personal managementu, přicházejících do ČR hlavně z Vídně a z Německa….Na vedoucího pracovníka se kladla jen věková kriteria. Později začalo prosazování nezkušených mladých žen, nevdaných, nemajících děti….České firmy se téhle idiocie – přicházející ze Západu – tehdy chytaly jak kdysi před rokem 1989 sovětských vzorů. První otázka uchazeči o zaměstnání, pokud po zaslavní CV vůbec byl kontaktován, zněla nejednou “kolik je Vám let”….
Vzpomínám velkou americkou aféru energetického velkokoncernu Enron….Byl to velký podvod s vykazováním neexistujícícjh výsledků… General Manager měl 28 let.
Cca před měsícem jsem zde na fóru zavadil o švédském gigantu IKEA, vyhazující na hodinu z práce kvalifikovaného pracovníka za to, že na sociální síti citoval Bibli. Věc ovšem byla v Polsku medializována, a chopil se jí dokonce i prokurátor, jenž shledává důvod k šetření firmy pro podezření z trestného činu diskriminace. Ano, nejdůležitější osobou ve firmě nění ani general manager, ani jiný manager, ale zákazník. A polský zákazník je většinou katolík, žádající kvalitní zboží a nikoliv propagandu LGBT v rámci “korporátní (pseudo) kultury”. Jeden z polských debatérů se zeptal IKEA: “Dovolili byste si propagovat LGBT třeba v Saudské Arábii????” Výsledkem je, že na přiblblé “korporátní kultuře” IKEA vydělá konkurent, kterého zákazník uzná za lepšího. Osobně také bych nikdy nekoupil výrobky IKEA ani v Polsku, ani v ČR či kdekoliv jinde.. Nepiju Staropramen, protože sponsoruje Prague Pride, a nakonec je řada jiných dobrých piv.
Pane Katolíku, zdravím.
Posuzování lidí podle věku má podle mých poznatků původ ve výkladu Marxleninismu, vůbec to nerespektuje individualitu člověka. Někdo je v některých aspektech vyspělý už v dětském věku, a někdo stojí za starou bačkoru celý život, jako někteří zdejší komunističtí zombies.
Zaměstnávání mladých, bezdětných žen, má rovněž marxistické kořeny, již za bolševické totality bylo běžné, že měli komunističtí bařtipáni, a nejen oni, krom manželky ještě mladé milenky, a to právě v zaměstnání. Patrně tak si Marx představoval ženskou emancipaci a osvobození.
Homosexuálové, lesby, a další tito podporovaní ruskými tajnými službami, jsou patrně časem určeni k likvidaci, a to za účelem uspokojení “ulice”, že byly příčiny jejich problémů takto snadno spláchnuty, a lidé budou přesvědčováni, aby za to byli totalitním vládcům vděčni.
Bude to ne nepodobné praktikám nacistické i komunistické totality.
V dnešní době totiž vůbec není patrné, kdo je skutečným vlastníkem kterých firem, takových konglomerátů jako Agrofert jsou v Evropě desítky, a mnoho tvz. západních firem již vůbec není západních.
I to byl smysl zavedení Perestrojky.
Zdravím pane Langer, Vaše poznámka ve mně vyvolala vzpomínku na příklad….Na kdysi renomované “lovce mozků” (tedy renomované dík mediím), tedy firmy Personal Managementu, mimo jiné např. Helmut Neumann Personal Management. Jejich kancelář u Votivkirche ve Vidni byla založena v osmdesátých letech, a etabloval se tam na přelomu r. 1989 a v prvních letech poslední dekády sdtoletí velmi opěvovaný “lovec mozků” Hans Jorda, (rakouský) odborník na získávání maganerských kádrů také v Ostblocku. Pozoruhodné je, že Hans Jorda byl před založením této firmy ….tři roky v SSSR! Celé tři roky!!! Nikdo neví, co tam dělal. Byl na to v Rakousku dotazován….Ministrem vnitra byl tehdy lidovec pan Löschnak, nicméně potom už “kormidlo” převzali socialisti (SPÖ) a minulost Hanse Jordy jaksi vyšuměla do ztracena. Později migroval různými jinými firmami personal managementu v západní Evropě…Tyto firmy, jakmile začal pronikat západní kapitál na východ, dodávaly managery do jejich východních filiálek…..nejdříve otevřeně inzerovaly požadavek “zkušenosti z vedoucích míst”. Ovšem kdo měl zkušenosti z vedoucích míst za komunismu, že ano? V dalších stupních vývoje vyžadovaly takové firmy “nejvýše do 33 let” apod-,. Mně osobně některé jejich traktáty v mediích připadaly opravdu jako marxistická propaganda, v níž místo třídně-sociálního původu hrál roli věk. Neřidily se tím firmy jen z Německa či Rakouska. I v anglokazyčném nějakém mediu (tisku, a pamatuji, že to byl zdroj britský) jsem se dočetl, že je nerozumné vylučovat z procesu starší pracovníky, že jejich zkušenosti mají cenu…..Jaksi objevili znovu Ameriku. Bylo by zajímavé, kdyby bezpečnostní služby vypracovaly analýzu, kolik nomenklaturních a estábáckých kádrů se takto dostalo do vedoucích postů filiálek západních firem v té první fázi, než pak následujících letech nastoupil vyloženě věkový apartheid. Nejhorší na tom je, že pro řadového občana toto téma je cosi jakoby s ním bylo komunikováno turecky, jenže přitom jde o důležitou věc. V nejednom případě i strategickou (viz např. Microsoft!)
Ano, Microsoft.
Otázka je, jak se mohl šéfem pro Evropu takové světové značky stát český estébák Muhlfeit?
(dnes dělá ve všech možných mezinárodních organizacích poradce)
Protože je to tak prorostlé komunistickými agenty, že by nikoho nemělo překvapit, proč mají v Evropě zelenou např. všechny důležité ruské energetické projekty, co mají udělat Evropu závislou na Rusku.
Je třeba vědět, že Evropa Rusko k ničemu nepotřebuje, zatímco ruské tajné služby Evropu ano.
Onen Hans Jorda jistě nebyl v SSSR náhodou, dokonce i někteří zdejší diskutéři tam získávali průpravu.
Cennou považuji knihu Akvarium od Suvorova, patrně se to týká i některých českých “emigrantů” na Západ, třeba pozdějšího senátora Fishera.
Výmluvný je třeba i osud “neziskovkáře” K. Janečka, nebo G. Sorose, ale ten skutečný, ne ten mediálně prezentovaný.