
Fiala se omlouvá za Klause
JAN BARTOŇ
„Zase projednáváme něco, co občané České republiky nechtějí. To je nařízení Evropské unie, to sem přilítlo a my tady jenom zoufale hledáme, jak to trošilinku zmírnit a trošku se o to hádáme,“ začal své vystoupení Klaus. „Nezlobte se, mně to připomíná, my jsme jak židovský výbor, když nám řekli, že máme vypravit transport a my jenom tak jako rozhodujeme, že teda ty nemocné ženy ještě nepošleme, ty půjdou až příštím vlakem. Ale jinak děláme to, co nám řeknou,“ prohlásil poslanec za ODS.…
Pak se přihlásil předseda ODS Petr Fiala. „Jménem ODS se omlouvám za příměr, který zde nevhodně použil můj kolega Václav Klaus,“ řekl Fiala a následoval potlesk části poslanců. Nová pravidla ochrany soukromí navazují na evropské nařízení GDPR. Nový zákon především zavádí přípustné výjimky z evropských pravidel. Maximální sankci za porušení zákona norma ponechává na deseti milionech korun.
Na celé této „kauze“ je několik zajímavých detailů, které stojí zato zdůraznit. Jde o „nařízení“, které platí pro celou EU. Je to stejný druh legislativní normy jako nařízení o střetu zájmů z léta 2018. Toto nařízení bylo použito proti českému premiérovi opozicí. Máme za sebou dokonce kontrolu z Bruselu, zda nedochází k obcházení tohoto nařízení. Nevím, že by se v souvislosti s tímto nařízením jednalo o nějakém „změkčení“, opozice křičí a požaduje naopak důsledné dodržování této normy a chce, aby Andrej Babiš „vyřešil svůj střet zájmů“. Mimochodem, česká zákonná úprava střetu zájmů, které se Babiš přizpůsobil, je podle všech známek pro eurohujery nezajímavá a nedostatečná.
V případě GDPR jde opět o nařízení a čeští zákonodárci „napříč politickým spektrem“ vymýšlejí, jak toto nařízení upravit tak, aby se „vlk (EU) nažral a koza (GDPR) zůstala celá“. Od pokut jsou tak rozhodnutím zákonodárců osvobozeny obce a kraje. To lze chápat tak, že samosprávy a k tomu „přifařená“ státní správa budou moci pravidla GDPR směle ignorovat? Zajímavé je, že od pokut není osvobozen český stát. To by už asi moc „tlouklo“ do očí.
Vraťme se teď k příměru, který použil Klaus. Jistě, zatím na tom určitě nejsme jako „židovský výbor“, který má vybrat své členy do transportu. Jen díky tomuto Klausovu obratu se o tom ale mluví. Obávám se, a zkušenosti s vyjadřováním politiků již máme všichni, že bez „výstřelku“ Klause bychom se nad normou o GDPR vůbec nezamysleli. Klaus ale neřekl jen onu „nevhodnou formulaci“, podle jeho tvrzení se česká sněmovna zabývá transformací evropských norem z více jak 50% svého času. Fakticky proto jsme ve stavu „omezené suverenity“. Plně se tak potvrdily obavy těch politiků, kteří Lisabonskou smlouvu, podle níž EU funguje již téměř patnáct let, považovaly za počátek snah o federalizaci EU. K tomuto jevu jistě dochází a poslední prohlášení francouzského prezidenta před volbami do Evropského parlamentu, je toho dokladem. Zajímavé je pouze snad jedno – toto prohlášení odmítá Německo. Zřejmě už i Německo chápe, že federalistické směřování EU vede do slepé uličky.
Klausův příměr můžeme sice považovat za „NEVKUSNÝ“, nicméně podstata politiky v EU je skutečně alibistické přejímání směrnic a nařízení – zejména, když se to „hodí“. Ještě před migrační krizí se čeští politici zaštitovali EU, když se u nás hlasovalo o zákonech, které směrnice implementovaly. Musíme to udělat, protože to EU chce. Změnilo se od té doby jediné – nikdo z vládních politiků se už tak nevyjadřuje a implementace se děje potichu a bez kraválu. A do toho teď hodil „šrapnel“ Václav Klaus junior.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč
Celkem za měsíc: 7 511,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Tragédie v Augsburgu - 8.12.2019
- Konopí a marný boj Dušana Dvořáka - 8.12.2019
- Šokující reportáž z muslimských čtvrtí Londýna (video) - 8.12.2019
Přesně! Konečně se mluví o tom, že naši zástupci jsou jenom hlasovací automat pro příjímání euronesmyslů!
Klaus
…a to jsem už vyměkl, že opět budu volit tu původní Klausovskou ODS. Tak nic no, jak říkal K.Kryl -nas .at jó na.rat.Viď Fialo,Němcová,,,
Pěkně jim to tam natřel, prasátka kvičela, jako když do nich střelí. Klaus ml. by mě už konečně spolupracovat s SPD a pořádně to rozjet. Je už po dvanácté, tak je třeba ještě zachránit co se dá.
Pravá demokracie je demokracií bez přívlastku. Platí to předevěím pro název demokracie v naší zemi a to je
liberální. Nebo taky totalitní, jako je v Rusku nebo v Číně.
SPD s Okamurou hájí tu totaliní a je pro každého DEMOKRATA nevolitelná.
Vy trpíte funkční negramotností?
Pokud ne, tak si to po sobě přečtěte, prosím, trochu se vám tam “mele” větná skladba, ze které není jasné, jestli “liberální” je ta “pravá” demokracie, nebo je to ten Vámi kritizovaný přívlastek.
Tak tady musí zvítězit ta naše demokradcie,že?A kdo nadává na SPD brzy pocítí tvrdou pěst eurouhnije.Jak za totáče,jenom v jiných barvách.
V jiných barvách sice jó, ale některé ty jejich kecy s poslední doby, se mi jeví minimálně povědomně.
Kdo chce ve vládě SPD , chce demokratickou totalitu.
Bagristovy se omlouvám, má pravdu.
Nic se neděje, ty chyby v psaní, to je to nejmenší, ty chyby “liberální” to už je větší problém.
Pozor na televizi a zejména na tu protiČeskou a všeobecně protinárodní.
Jo, jenže k těm “liberálním demokratům” se hlásí korporátní fašisté, kteří odmítají dovolit občany rozhodovat k důležitým otázkám a plně se podvolují diktátu Bruselu. SPD je jediná strana, která prosazuje přímou demokracii a odmítá ten váš přívlatek liberální. Takže volte si dál korporátní fašisty alias liberální demokraty a říkejte jim “demokraté”…
Anino, zřejmě jsem se špatně vyjádřil. Liberální demokracie v Česku se zkompromitovala a nemá
právo se nazývat DEMOKRACIÍ JAKO TAKOVOU..
V tom máte pravdu. Název totalitní demokracie je
demokracie s přívlastkem. Ten přívlastek určuje směr
jakým by se skutečná demokracie ne/měla ubírat. A to je právě ta zrádnost, z které je už blízko k té skutečné. RUSKO, čÍNA mají totalitní demokracii a Okamura s KČSM jim fandí. Pro ně je nejstarší a nejdelší demokracie v USA ta špatná, protože při své vojenské
politice nezapomíná na demokracii a své občany.
Netvrdím, že nedělá chyby, neexistuje člověk nebo stát který občas neudělá chybu.
Takže přímá demokracie je totalitní?
Dajo, přímá demokracie je demokraciií
s přívlastkem, tudíž pro mě nedůvěryhodná.
Jestliž Okamura se zastává pořád vehementně nedemokratické země jako je Rusko, nedává mi jinou možnost , než
tvrdit, že její skutečný program je založen na diktatuře. I třeba že s Okamurou mnohém souhlasím
Z minulosti však víme, že je potřeba se mít na pozoru . 40 letá totalita KSČ
zničila u nás demokracii a spousty lidem
přivodila hodně utrpení.
Vy budete zřejmně věrným divákem protiČeské televize a jejich vykladačů “pravdy”.
Máte na to sice právo, ale je třeba si uvědomit, že já mám právo se vám za to smát!
PS: ikdyž to k smíchu není
Jo, je to trdlo, ale má na to právo.
O SPD toho moc nevíte, žeano?!
Jenže sama SPD má problém s demokracií a to sama uvnitř sebe…viz rozpuštění severomoravské SPD.
Ono to tak nějak podivně funguje všude. Někde jsou kliky a ostatní dělají jen užitečné idioty – třeba ODS, mám s tím zkušenost.
Zvlášť pro konvertitu k islámu.🤓🤓🤓
Pokud pominu cokoliv jiného,tak vyjádření V.K. a následná reakce ODS ukazuje kam se pravice(haha) za léta fungování posunula.Příměr,který Klaus použil je jen přirovnání k historickým faktům. Alibismus pana Fialy je opravdu nechutný a míra jeho vlezdoprdelství předurčuje odliv voličů ODS.Jen si tak říkám,kam až člověk může zajít pro udržení svého korýtka?
Mám k Vašemu komentu jen jednu malinkatou připomínečku – slovo vlezdoprdelství, bych nahradil slovem vlezdobruselství, jinak ODS je pro opravdu pravicového voliče nezkousnutelná.
Takových profesorů na…ru kýbl a když přitlačím tak dva
Klaus to své sdělení promyšleně formuloval právě takto,aby probudil hnípající poslance.
A vyšlo mu to na 156,49%…
Jeho výrok se dostal k mnoha uším a sklidil naprostý souhlas většiny občanů.
Samozřejmě, že pan Klaus jen řekl, to co je pravda a jewrejové se mohou podělat, když někdo se o ně jen trochu otře! Když Topolánek se otřel před časem o Žida Fischera, tak musel se odpoučet z funkce.
A vite, že ne.
Dle mne je naopak těm primer pána Klause velice trefný a bohužel i pravdivý.
Konečně jedou vypadlo z Davida něco rozumného
Pochvala před nastoupenou jednotkou
Ještě k tomu GDPR. To je pěkná eurochujovina! Zakázali díky tomu třeba server “spolužáci.cz” a těm pitomcům vadilo, že si tam staré báby dědkové vyměňují adresy a telefony, či co. Přitom když podnikáte, tak jste na serveru MF ARES úplně profláknutý a dokonce u plátců DPH je u OSVČ v DIČ uvedeno kompletní rodné číslo! Někdo je tady vůl a sedí v EU!
Co víc chcete, vždyť o takových věcech rozhodují experti – komisaři, jako byl Špidla, nyní Jourová, já již nemám slov.
Dobře to Klaus udělal.
Bez razantního výroku by meritum věci (faktické nevolnictví ČR) zapadlo.
A Fiala? Ten uspavač hadů cílí na sirotky po TOP 009%. Což jsou fakticky naši nepřátelé. Takoví, jako byli třeba jistí Emanuel Moravec, či Jan Rys – Rozsévač za toho minulého Reichu.
Proč tak řvali? Jednoduchá logika – význam politické korektnosti!
Prezident Zeman, ať je jaký chce, “nedá hubě zadarmo nažrat”, jak se říká na Moravě a “propagandisty” z dějeBISu, označil za “Čučkaře”. Výsledek, 60% lidí v ČR, říká Koudelkovi “vrchní Čučkař” co učí dějeBIS!
VKml, nazval PČR “židovským výborem” který zbržďuje transporty židů a tak začne 60% nasraných občanů říkat poslancům, kteří je serou nejvíc “židovský výbor”.
Kde je židovský výbor a transporty, tam je taky III. nebo dnes IV. Říše (se sídlem v Bruseli) a tak začne (už dávno začala) 60% populace říkat EU “Říše”. Kdo četl Švejka a sledoval detailně rozpad Rakousko-Uherska, ví, o čem mluvím.
VKml, nazval PČR “židovským výborem” který zbržďuje transporty židů a tak začne 60% nasraných občanů říkat poslancům, kteří je serou nejvíc “židovský výbor”.
…….. a 89% občanů bez brejlí začne VKml říkat křivá tlama, a ví, o čem mluví.
Máte ideální nick! Naprosto dokonalý a přiléhavý, pro deprivanta, který má asi rovnou tlamu, ale křivý mozek, produkující stejně křivé žvásty a argumenty!
Ten vygumovanej čučkař s medvědí palicí, nemá mozek žádnej. Narodil se již bez něho.
Schvalují euronesmysly a vůbec, politika EU je silně genocidní, takže jeho příměr, byť měl hlavně vyvolat diskusi o tom, že jsou naši zástupci vlastně k lejnu, byl trefný!
Fiala je řiťolezec bez vlastního názoru.Takový vůdce stáda dobrovolných blbců.
On jakýsi názor má.
Ale pečlivě ho skrývá. Protože má tolik inteligence že ví, že by ho za něj inzultovali.
Byl mnoho let předsedou české pobočky Panevropského hnutí. To je spolek, co zakládal Kalergi, neblahé paměti.
No a teď mu Klaus šlape do báboviček! Do , potměšile pozvolného směřování ODS mezi nejtrvdší eurohujery. Tedy pardon, do “jádra” EU.
No, on ten Klausův příměr nebyl zas až tak od věci, protože politika EU je genocidní!
Ten má velmi vyhraněný názor, ale jak píše L. Vylíčil, zatím nezveřejnitelný!
PS: osobně si myslím, že je to ještě hořší, než si MY, myslíme, pane Vylíčile.
Přesně to je Fiala! Jako poslušný čokl plní zadání svých nadřízených.
Naprostý souhlas se všemi.Fiala je pod maskou slušňáka docela nebezpečný.
Profesor, Ing. Václav Klaus, CSc., senior, po volbách bezvadně zhodnotil výsledek ODS ve volbách a jako vždy měl o Fialovi a dalším členům zejména z Moravy, správné mínění. Fiala mne nyní utvrdil, že je to kuňkavý slaboch. Ty slabá procenta co získal ve volbách, nyní ztratí. To jeho filozofování, to je jako když koukáte z okna a nikdo nejde. Nyní přišel s trumfem, to bude něco pro voliče, chce navýšit prostředky na výzbroj armády. To je bingo ! To dostane určitě 60 % ve volbách. To se mi jen zdá. Místo toho aby spolu s Piráty hlasovali všichni členi ODS proti připravovanému tunelu ve sportu připravovaným Národním úřadu sportu, v čele s ministrem Hniličkou / brankářem / a dalšími 80 členy / kamarády, kteří dotace na sport stačí vybrat sami, Tak se zabývá pitomostmi. Také když se neustále ohání tím, že bojují za drobné podnikatele, proč nebojuje proti předsedovi Svazu drobných podnikatelů, který jde evidentně proti živnostníkům, neboť prdelkuje Babišovi a Schillerové, která se na něho odvolává že ty její návrhy které dusí podnikatele, tak on je schvaluje. Pak jezdí na výlety do USA. Fialo, odejdi k vám do Brna a jdi raději učit.
Láďo, radíš druhým, tak přijmi taky jednu malou radu.
Opraš své krycí jméno, načechrej copánek, natáhni si džíny, a vrať se na prkna co znamenají svět, tam ti to kuňkání šlo nejlíp :)
Co to tady ty troubo cintáš ? Kam bych se vracel ? Nemám důvod, jsem již dávno v důchodu. Na jaké prkna ? Jako vždy si mimo.
Když jsi jako vždy mimo Ty, a cintáš tu jako vykleštěný býk, neznamená, ale opravdu neznamená, že tak musí činit všichni.
Pan Klaus to řekl správně, aspoň svým výrokem upozornil na fakt, že náš Parlament už funguje téměř výhradně podobně, jako EP – slouží ke schvalování kdejakého bruselského nesmyslu. To může dělat i nějaký automat, na to nepotřebujeme dobře placené politiky. Jen pořád tak nějak nechápu, co ještě dělá Klaus v té eurohujerské straně, která se ideologicky postavila po bok ostatních neomarxistů z TOP09, STAN, ČSSD, ANO, KDU a Pirátů. I přes občasné dotazy některých médií stále nijak rozumně nezdůvodnil, proč se k této eurofilní partě zcela dobrovolně řadí. Přitom pokud by založil svoji vlastní stranu, o voliče by jistě neměl nouzi.
Třeba ještě doufal, že převáží onen pravicový konzervatismus…
On myslím sám moc dobře vidí, kam ta jejich partaj směřuje. Mimo Klause se tam najdou tak max. 2-3 normálně myslící. Zbytek jsou neomarxističtí eurohujeři.
tak čo medzi nimi robí ?
Udělá si na nich PR a založí novou partaj, přetáhne jim tak cca 7% voličů, zbytek veme z těch nasraných co nevolí, něco stáhne od SPD, pak jsou tady důchodkyně – fanynky starého Klause atd. ODS, měla 1 500 000 voličů, ti někde jsou!
Já si spíš myslím, že to tam nějak “protluče” a bude směřovat ke kandidatuře na prezidenta. Moc dobře si uvědomuje, že má obrovskou šanci vyhrát a něco už se o tom, že na ten post myslí, proslýchá.
to už mal dávno robiť
No, já jsem to taky do nedávna tvrdil, v tom se shodnem, ale taky bychom se my dva mohli shodnout v tom, že nevíme to, co on a nevidíme do věcí , do kterých vidí on a nevíme, jestli on, už něco nedělá a zatím to netají! Volby budou až na podzim 2021.
Proč se tedy kuRWa nespojí s Okamurou?!!
Takhle se to zase rozdrobí a to je voda na mlýn těm eurounijním trpajzlíkům.
To by tomu dal !
Paniku
Kontrolní otázka: Jaký je rozdíl mezi Fialou a hadrem na nádobí?
Nápověda:VELKÝ!Fiala je pan “čistý” a hadr na nádobí většinou trošičku smrdí.
Ale jinak je to prašť jako uhoď
Hadr nemôže za to, čím je.
Rozdíl je ten, že hadr je na rozdíl od Fialy užitečný.
Tak to mě nenapadlo.Bingóóó
..ale ano, jsme jako ten židovský výbor…stále totiž odmítáme vidět kam směřujeme….do řiti..tam taky není kyslík..
Klaus jr. mal už dávno odísť z tej boľševickoBruselskej bandy. BBB. Ak si myslí, že ich zmení na podobu z 90-tych rokov, tak sa mýli. BBB už nikdy nebude starou ODS .
Naprostý souhlas.ODSka se už nezmátoří.Staří kmotři sice zmizli,ale ta nová “posila” není o nic lepší.
Dalo by se i říci,že ODS (od jisté doby) přitahuje křiváky a podržtašky.A tak pan Václav je tam tak trošičku jako bílá vrána.Má vlastní myšlénky a nebojí se je i říci nahlas.A to jeho zaprdění kolegové nerozdejchají.
Jsou to vlastizrádci. Jako Pospíšil, který nedávno v TV vyskakoval na někoho z SPD a hýkal, že bruselské zákony jsou nad naše české, že se nebude rozhodovat podle českých. Tohle živíme a ještě to rozkrádá státní rozpočet.
Ileen
Rozčilujete se sice oprávněně, ale já říkám: “do politických mrtvol se nekope, smrdí potom víc”!
Tak jim to zase sebereme a basta.
Za mě dobrý.
“Klaus to toho zas hodil vidle a připomenul bruselským patolízalům ……..”
– lenže furt je medzi nimi, a pomáha im získať percentá voličov.
To máte pravdu. A pak jsou tradiční voliči ODS, kteří prostě tradičně volí OD, tak, jak někteří kupují Kostelecké párky, protože byly kdysi dobré a namlouvají si, že je v nich maso….
Mně se mlady Klauz libi tim vic, čim vic ho pomlouvaji Kallergiste a “neziskovi” Serošaci.
Ta zpráva byla včera všude. A sorozovská pakáž přímo běsnila a vyvolávala hysterii proti Klausovi jr. A možná si redakce PP všimla že v jednom šiku s mimi opět kdo jiný než Flaška. Pohrdavě vyzval aby odešel Klaus za svými do SPD.
Flaško napiš konečně kdo jsou ti tví. I když nemusíš, je to bezpochyb parta šmejda Jakuba Jandy a dalších havloidů. Flaško, co si o sobě myslíš, že tak pohrdáš lidmi co volí SPD a někoho kádruješ a snažíš se uvalit Kainovo znamení. Jsi křivák nejhrubšího zrna. A pokrytec, kážeš o morálce a nedokážeš se vyrovnat ani s tím že v parlamentu je strana, která ti není po chuti.
Je to holt demokrat
“Flaško napiš konečně kdo jsou ti tví. ”
– ale však fľaška to píše furt. Tí jeho sú tí tam za morom. On sa tým netají. Fľaška je hrdý bojovník za Demokratickú opozíciu.
Vy – českí ovčania – môžte ukázať Demokratickej opozícii, kam má ísť. Je vo vašich rukách možnosť poslať ich do prdele.
To se nenajde nikdo kdo mu už ubere kyslík?
toliko malá otázečka –
jonasoj, klauzoj, sádrákoj, langroj, frankovi-uprchlíkoj, pavlojK… samuroj
komu, a hlavně kdo má ubrat kyslík
komu vlastně
či snad petroj zdenkoj, bo jen zdenkoj:cry:
komu chceš ubírat kyslík?
hlavně neobracej, že cirkloj
To je hnus jestli je to pravda.
Klaus řekl jen pravdu a to je ten největší prohřešek který se neodpouští.Všimli jste si té vzletné řeči našich liberálních demokratů.Té sprostoty a zhovadilosti s jakou na jeho řeč zareagovali?To je pravá tvář českých liberálních demokratů.Bůh ochraňuj tuto zemi.Bude to moc potřebovat.
Máte pravdu, Fauste. Já bych doplnila: pravda, byť někdy nečesaná a nemytá, která rozvíří hladinu politické korektnosti, je možná jedinou zbraní, která nám ještě zbyla. A jen na okraj: Británii před Hitlerem nezachránil jemný gentleman Chamberlein, ale Winston Churchill, který byl všechno, jen ne politicky korektní gentleman.
A pana Fialu , ODS, podporil aj pornoriaditeľ Jakub Janda :
“A nemlčel ani Jakub Janda, ředitel Evropských hodnot. Ten nechápe, jak se konzervativní ODS, kterou prý moc potřebujeme, může nechat reprezentovat „tak evidentním hovadem“, jako je Václav Klaus.
„To i Jaroslav Foldyna v ČSSD se chová docela slušně, v porovnání s tímhle zešíleným fanouškem Protiproudu,“ rozohnil se bojovník proti kremelskému vlivu.”
Pan VK junior má o čom rozmýšľať , či zostane v homosexualnej ODS.
PORNOŘEDITEL
Když ODS v zásadě pozitivně hodnotí Janda
z Eurohodnot, je to konečná. Až tam to dopracovali. Fialo dík.
Bývaly doby, kdy jsem je volil. Dávno. Noc dávno.
“Noc dávno.”
… to věru máš – v myšlení, v orientaci i v ….
jak houwno košile se to přilepilo.
tak hlavně, že píše o přískocích…
je to prostě bořík gumídek, neměnný sádrák co odkazuje a hraje slovní penis/ sakra tenis…
mimo jiné fantasta a majitel mnoha multinicků
Kdyby nic jiného, tak jen fakt, že Petru Fialovi spílá kremlobot Vylíčil, dokazuje, že předseda ODS reagoval na vystoupení Klause jun. správně a věcně.
Souhlasim s některými diskutéry, kteří tu nejedlou uvedli, že by se měl Klaus spojit s Okamurou. Ano, tam je jeho místo, mezi fanatickými, arogantními hulváty a politickými zlatokopy. Jablko nepadlo daleko od stromu …
Ajaj, pán je do pana Vylíčila zamilován
Ne, pán “B.H.”, se jen rozcvičuje, než nás tady začne všechny sprostě urážet, způsobem starého nevrlého, nedoceněného, nikým neposlouchaného deprivanta.
Tak si z něho dělejte brusel.
Tak já ho mám spíše jako takový studijní, nebo stupidní (jak kdy) “materiál”, já jsem v tomto ohledu “teflonový” mně jen zaráží, jak on se to prase tady chová k ženám. Nepropaguje on náhodou tu Istambulskou totalitu?
Nenašlo, bo “bagrista” dokáže pouze to, co podsouvá druhému – “všechny sprostě urážet, způsobem starého nevrlého, nedoceněného, nikým neposlouchaného deprivanta”
hovínku tak ty dokážeš maximálně “pinkat” přes síť, a ještě blbě… obracíš co jen jde, ostatně to je model klubu W3V
z “rochniště” jak ten jelínek
https://1url.cz/YMpcb
když k tomu přidám multinicky kde píšeš co ti slina na jazyk přinese (vulgarismy a pod. to je potom žůžo)
ovšem ty nic ty myslivec
včetně diskuzí
ne vše můžeš odstranit ty kubánský ptákologu…
tvůj fotr na tebe může být fakt hrdý
mimo jiné svůj obrázek máš pod jménem
No a už to “jede”! Už je v provozní teplotě, PC archyvy, už srší bity!
Něco k tématu článku by se ve vybagrované “jámě” nenašlo?!
Janina 9.3.2019 15:39:38
Neustále mě fascinuje, jak se 100 + 1 Okoraj vždy a bez výjimky dokáže striktně držet merita věci.
Vás ne?
Nebylo, bo “bagrista” dokáže pouze to, co podsouvá druhému – “všechny sprostě urážet, způsobem starého nevrlého, nedoceněného, nikým neposlouchaného deprivanta”
Něco k tématu článku by se v sádrové hlavičce nenašlo?!
Janina 9.3.2019 15:39:38
Neustále mě fascinuje, jak se 100 + 1 Okoraj vždy a bez výjimky dokáže striktně držet merita věci.
Vás ne?
Je to jinak. Už vám to můžu říct.
Je to můj tajný trenér. A přísný rádce. Kdykoli se neozve, tak vím, že jsem se nevyjádřil dost přesvědčivě. Že jsem myšlenku nepodal dost úderně, polopaticky a jasně. A že na tom musím zapracovat….
… tak to jsme na tom úplně, ale úplně stejně.
V tomto směru blahopřeji.!
***
Vodička teče v protiproudu,
Vylíčil objevil další ďouru …
(ve své “publicisticko-konspirační” činnosti)
On Vás strašně potřebuje, protože si není schopen udělat vlastní názor.
Jeden vlastní názor jsem napsal zrovna před chvílí:
Okoraj 13.3.2019 08:32:22
K otázce NATO, což je tématem tohoto článku, si dovolím vyslovit ještě jeden svůj názor …
Naše bezpečnost před nájezdníky ze VŠECH směrů by byla umocněna, pokud by na našem území vznikla – stejně jako třeba v Polsku či v Rumunsku – trvalá základna této obranné aliance.
***************************
Lhaní sádrové Dáji v přímém přenosu je až komické …
Sudruhu, ja vim, že ty se diky “misijonařskemu” dilu českych žoldaku citiš bezpečnějši. A ještě bezpečnějši budeš až se diky nim začnou do ČR houfně stěhovat tvi afghanšti, syršti, iračti, yemenšti a dalši muslimšti bratři. Stavět si mešity u vas v Cocotině a zavadět tam sve pořadky.
A nejbezpečnějši budeš, když si ve tvem sousedstvi postavi protektor svoji zakladnu a Voloďa na ni namiři svuj Kalibr. Pak už budeš moct klidně spat, Hujere.
Všichni uvedení příp. přistěhovalci jsou stejná pakáž, jako marxlenin.ští zločinci, takže děkuji, nechci!
Trockističtí deprivanti nejsou o nic lepší.
Zvláště, když jsou postiženi ebolou, jako sádrová “lady”
Lepší ebola, než totální paralýza po úderu parohů do hlavy.
Nemohu posoudit, úder od parohů jsem nezažil.
Holt nejsem “lady”, abych měl takovou smůlu.
No a na druhou stranu, si tu na Vás vybudoval nezpochybnitelnou “kariéru” ouředního blba, která ho na věky věků “proslaví”.
Tomu se myslím v přírodních vědách říká symbióza!
Jo jo, už se dostal do svého kopyright kalupu a jede a jede, dědek kontrolorská!
Je jak zaseknutý flašinet, to samé píše i mne, že jsem se bud poznal, nebo popsal a furt mi vnucuje, že někde bydlím aniž bych o tom věděl.
Ale je to asi povahou, on se prostě musí do všeho nas&Ratt.
Pájo, kolikrát jsem ti již radil, abys to pivo tolik neslopal.
Kdybys nebyl furt v lihu, tak zjistíš, že se bagrista se sádrovou dajou (a nyní i s tebou) nas&Ralli pod můj příspěvek (10:47:27),
a ne já k nim.
Bůh mne chraň před takovou spodinou!
Já je nevyhledává.
Já ne!
Bagrista 13.3.2019 10:58:33
Ne, pán “B.H.”, se jen rozcvičuje, než nás tady začne všechny sprostě urážet, způsobem starého nevrlého, nedoceněného, nikým neposlouchaného deprivanta.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Bagrista se ve výše kopírovaném “komentáři” mimo téma článku (jako vždy) popsal takřka dokonale…
Pan Vylíčil se na všechno umí podívat z lepší stránky.
Pořádná hospodyně využije že zabitého prasete všechno.
No a pan Vylíčil využije z diskuse na PP i Okoraje.
Čím kvalitnější příspěvek,tím hlasitěji se lakmusový papírek Okoraj rozbučí.
… a krmička trollů Novotná na pavlači zafučí
Já jsem soucitná.Každé zviřátko si zasluhuje život.I tomu trollovi přisypu do jesliček aby nechcíp…Ostatně pro pana Vylíčila je i užitečný.(I když nechtě
)
To ti to včerejší ZAPŘÍSÁHÁNÍ, že více nebudeš krmit, dlouho nevydrželo
Co také jiného můžeme čekat od pavlačové drbny.
Nedalo mi to,nó
Pán není zamilován, ale vykleštěný býk.
Jen heslovitě se pokusím shrnout průběh dlouhé diskuse pod mým kratičkým příspěvkem (10:47:27):
– bagrista opět chaoticky hloubil jámu za asistence sádrových “dam” tak dlouho, až do ní nakonec sami spadli;
– pokud Vylíčila obhajuje Novotná s cirklem a pivařem Pavlem, tak je na tom pozičně mnohem hůř, než jsem tušil (taková troska za reakci nestojí – ono je i prokazatelné, že poslední dny přiskočil kremlobot Vylíčil pod mé příspěvky, já jej ignoroval);
– o tom, že jde SPD ke dnu, jsem se (nejen) na tomto portálu zmínil mnohokrát – obsahy komentářů i reakcí fanatických okamurovců moji prognózu jen potvrzují.
🔴
Dobrý den, pane katolíku B.H.
Musíte dát svým souvěrcům patřičné instrukce, aby méně kecali. Pak se stane, že se leckdo prokecne.
Dobrý den, pane bolševiku Marku.
Já nemusím zhola nic, ale mohu vás upozornit, že váš přípis se tématu článku netýká.
Pokud chcete podat supliku, pak se obraťte na příslušnou instituci a nekecejte tu, abyste něco neprokec.
🔴
Dobrý den, pane katolíku B.H. Já Piangendo se k bolševismu nehlásím, Vy ke katolicismu ano. A identity rovněž neměním, narozdíl od Vás. To jen pro pro malé upřesnění. Držím se toho, že Vás Váš souvěrec pan Frank pojmenoval B.H. Pan Frank přeci nelže.
Pane katolíku B.H. Doufám, že se nezlobíte, že Vás Vaši souvěrci práskli. Oni to neudělali chválně – „Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské.”
oprava: schválně
Ne, nezlobím se Marku, nemám důvod, bo mne nikdo nepráskl.
Jinak piš podobně dál, častěji, a pokud možno, tak se vrať k tvé obvykle délce slohovky – minim. dvě stránky textu.
A nezlob se na mne ty, že na ty tvoje supliky nebudu – stejně jako dřív – reagovat.
Pane katolíku B.H. mohl byste nějak doložit, že jsem Marek? Pravda, Marek píše slohovky, to mě moc nebaví.
Já vím, že Vás pane katolíku B.H. Vaši souvěrci nepráskli, to jsem použil jako ironii na jejich přitroublost, kdy, patrně nepochopili Vaši důmyslnou hru popírat, že jste katolík a že B.H. = Okoraj. Ne nadarmo jsem připomněl Matoušovo evangelium.
Hezký večer pane katolíku B.H.
piangendo, všimni si, že Indián nepopírá, že je katolík,. Popírá, že je ryzí katolík. Jako, že není tím pádem opravdovej, příměsema nenarušenej, nefalšovanej katolík. To je dost jiná situace, když zdůrazňuje, že není skutečnej katolík.
Jako, ať si je třeba mormon, to je jeho věc. Jen čert ví, proč o tom musí dokola pindat.
To nedává logiku. Pochopitelně.
Pan B.H. jakožto katolík musí staletí řešit limbus nepokřtěných dětí.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Limbus_(n%C3%A1bo%C5%BEenstv%C3%AD)
A oni s tím dosud neví rady. Naposledy měli sněm a zas to nevyřešili!
http://www.katyd.cz/zahranicni/spasa-nepokrtenych-deti-nebo-limbus.html
A co na to pan vlkodlak? Tak my jsme odsouzeni přijmout na smrtelné posteli Krista a co ty nepokřtěné děti, co za svůj krátký život ani nestihli pohlédnout na mrtvolu přibitou na kříž.
Po mně logiku v jeho stavu nežádej. Ani v limbu. Tam je to ale asi o tom, že štandopéde do říše utrpení už jim pak přišlo přece jen moc. A taky starozákonný borce, copak takovýho Mojžíše jde nechat opejkat na ohni pekelným? Sice chtěl opejkat mladýho na ohni pozemským, ale to bylo opejkání z lásky, takže to je jinej level.
A Werewolf to při svém vnímání světa myslel dobře. Narozdíl od indiána, kde je to všechno jedno, zrovna jej se mi vlastně ani nechce “prát” na veřejnosti, protože si myslím, že věděl, že když se do toho se mnou pustí, obtížně se mu bude volit mezi dvěma věcmi, kde ani jedno nechce “pustit”.
A pane B.H., já bych Markovi jen tak neodpustil, kdyby se za mě vydával. Vy strpíte že pana Okoraje pan Frank nazve B.H. ? Neměl byste pana Franka pokárat? Třeba pan Frank přijme pokánía své heretické oslovení pana Okoraje vezme zpět.
Čert aby se v těch vašich oblbovácích vyznal. Co na to berete?
Okoral jsi dub.
Láďo, tos vymyslel sám, nebo Ti to přinesla vodička na svých “vlnách”?
Víš, Ty dube z Vodičkova jezírka, stále víc mi tvým blbstvím připomínáš zdejšího -stále opivňeného – K Páju
Fiala už je až trapný, on si myslí, že by V. K. mladší mohl prozradit něco o ODS a celém politickém bordelu, co už celý národ ví několik let.
Dusane, jestli chces par informaci kolem Mossonu, napis:
mili. saar @ayhoo.de
Tam je černo.
Michale, díky za ochotu. Já už mám vše zjištěno od Maďara, páč jedu do kempu obytkou. A ten mail to nechce vzít, nevím proč. Přepsal jsem yahoo, ale nejde.(????)
Alibistické přejímání EU směrnic? Ale houby, POSLUŠNÉ přejímání směrnic. Uvědomme si, že ten, kdo poslušně nedrží EU brázdu, není do politiky/parlamentu vůbec vpuštěn! Jen si vzpomeňte na poníženě omluvné dopisy adresované EU od vrchních proti EU a bubákobijců – Zemana a Babiše. Sebecenzůra to je věc…
Kapitalistická EU je zhouba Evropy !,Zlatí komunisti , za nich žádní muslimové ani multikulti nehrozilo !!
Zato hrozily Stalinovy a Gottwaldovy čistky, zabavení půdy a majetku, NORMALIZACE po okupaci rusky mluvícími vojáky, vyhazov ze škol a ze zaměstnání za jiný, než bolševikem nadiktovaný názor,…… atd.
Vše vypisovat nebudu, nejsem tapetář bolek.vala.
Vyfoť poučku kapitalisty s dosazovanými dřísty, ale ve skutečnosti je jeden a žere kolegy, mamon.
Soudruh bolkševik:
Za bolševické totality byla ČSR/ČSSR vazalský stát, jejíž představitelé dělali vše, co soudruhům v Kremlu na očích viděli. Českoslovenští soudruzi přijímali v rámci soudružské družby kdejaké exoty, mj. lidi z Asie, Afriky, i muslimských států. V Česku existovalo výcvikové středisko teroristů v Zastávce u Brna,
ČS soudruzi se podíleli na šíření komunistických revolucí v muslimských zemích.
Praha i ČSSR byla útočištěm kdejakých sovětských ksindlů a teroristů, např. “Šakala”.
Tyto sovětské vazby přetrvaly dodnes, že o tom nic nevědí a nechtějí vědět ruskočeští / ruskozápadní novináři, a rudé filcky a trollové už vůbec ne, na věci nic nemění.
Suma sumárum, jak za bolševické totality, tak dnes, je v režii soudruhů z Ruska (někdy i oklikou z Bruselu), koho Česko přijme, a koho ne,. Když ruští soudruzi rozhodnou, že je třeba, aby Česko přijalo půl milionu muslimů (podobně jako to probíhá dnes v Rusku), tak rusofilcky sklapnou uši, a budou to podporovat.
(Mch, dokonce i kádr z takové vlivné komunistické rodiny, jako je Pelikán, se musel s politikou rozloučit, a to poté, co se rozhodl nevyhovět Kremlu v příkazu vydání fízla Nikulina.)
Ctěl jsem vám dát po dlouhé době za pravdu, protože ji tentokrát máte velký kus. Ale s tím Pelikánem jste to zabil. Je mi líto.
Tatíček Dragutin – sovětský komunistický kolaborant, matička Bruselská kolaborantka od “evropského” soudu, odbornice na islámské právo!
Divná rodina, to je fakt, ale že by Pelikána juniora odvolal Putin (což jste neřekl, ale naznačujete), tak to je fuck extrémní konspirace!
S tím Pelikánem je to pitchovina non plus ultra…
Ale ona je to konina i s tou “komunistickou rodinou).
Langer ulítnul jako sfiňa.
(Děti podle rodičů taxírovali nejvíc bolšáni.)
Není to žádná pitchovina, to jsou fakta.
bolek, vy jste nebyli zlatí, ale zločinci a vrazi. To ty ale nechápeš, na to nemáš.
Vasku Klausi minule volby jsem vam to hodil, ale kvuli tomu prizdisraci Fialovi to uz neudelam. To neni zadny pravicak, je to jen ustrasenej svazak. Jiste je jeste tedka upocenej hruzou. Je mi to lito, ale nemuzu jinak.
Není co, by Vám mělo být líto. VKml, má jasnou šanci vytvořit – založit národně – konservativní stranu, po které tu bude hlad. Pokud to neudělá, tak nevolit. Může to být i tak, že ho tam “západní” kafemlejnek Fiala drží schválně, aby posbíral protestanty jako jsme my.
Já jsem to VKml hodit nemohl, protože pokud nebydlíte na Praze 11 tak nevolíte VKml, ale jako já třeba Stanjuru. No a to pomně ku*wa nikdo nemůže chtít!
NEPOCHYBNĚ si tam Václava držej jen jako magnet na nesystémové hlasy.
Jinak by ho ti bruselolezci už dávno vyštípali.
Spíš ho tam nutí fotr, tělem i duší ODSák.
Lze si všimnout jisté podobnosti mezi našimi trolly a křičícími vládními vlastizrádci. Nikoho absolutně nezajíma na co chtěl V.Klaus upozornit. A že v tom má 100% pravdu, to je neoddiskutovatelné. Jenže místo řešení problému se teď všichni “demokrati” jdou vysloveně po sra t ze “zakázaného” slovíčka. Jo naše svoboda dostává pořadně na zadek.
Seladonismus futrál
Židi pravděpodobně vypnuli Aeronet.
Vypada to tak. Tady je treba uvest Voltaira:
“Nesouhlasím s tím co říkáte, ale až do smrti budu hájit vaše právo to říkat.”
To je dnesni neoconske totalite cizi.
To hovado nikdy nic takového nevypustilo z huby !
Žádal každou chvíli svého ložového spolubratra Ludvíka XV aby zavřel jeho názorové oponenty do Bastilly !
p.s. Budou lidi jako vy neustále opakovat tento blábol ?
Klausův příměr byl přesně takový, jaký byl třeba.
ODS? Strana hanby.
inu , kdo kejhá nejvíc ?
Je treba si uvedomit kdo jsou lide jako Fiala, Drahos, Petricek, gen. Pavel, Petr Dvořák (CT), Michal Koudelka (BIS), Dušan Navrátil (NÚKIB). O tom psal PaulCraig Roberts:
“Lžou za peníze, pozvání na večírky a pozvání na rozhovor s velkými honoráři a knižními smlouvami s velkými zálohami. Znám to. Mě se taky pokusili naverbovat.”
https://www.paulcraigroberts.org/2014/06/06/lies-grow-audacious-paul-craig-roberts/
Nejsou to jen penize ale i pozice, pozlatko, (zdanlivy) pristup k mocnym atd. Rikam “zdanlivy”, protoze pro ty skutecne mocne oni nejsou nez kus hadru, ktery se pak hodi do popelnice.
(Stetina, Kalousek, Langsadlova apod. jsou asi spis blazni.)
Jedina volitelna strana je snad SPD a mozna par jedincu jako Vaclav Klaus ml. Moc osobnosti tam neni. Madari maji Orbana, Rakusane Kurze, Italove Salviniho, Francouzi Le Penovou. Cesi skoro nikoho.
Kavane, neotravuj už s tím japončíkem. Znáš ho vůbec, zeptej se na něho v Hnutí Úsvit, nebo jeho bráchy. Viděl si jaké měl touhy se spojit s Burešem a komunisty ? Dělá politiku jen pro svoje prachy. To ti ještě nedošlo ? Víš kolik dostává za hlasy ve volbách, které mu posílají méně informovaní lidé z moravských vesnic, které tam oblbnul.
Jeho bráchy ? Myslíte onoho ,,katolíka,, kterého každé druhé slovo je Halík ?
Ládíku
Tak koho bys doporučil?
Nyní je to těžká situace. Myslím, že kdyby se dal V. Klaus jun. do holportu třeba s panem Robejškem, že by třeba mohli dobře fungovat.
To by tomu dal.