TELEVIZE3218
19.9.2020
Kategorie: Společnost

Diktát tele-kracie

Sdílejte článek:

LIBOR ČÍHAL

V evropskounijním světě už řadu let nevládne žádná demokracie, ale diktát tele-kracie, který přináší jakési výhody ředitelům televizních kanálů a elitní kastě kulturně pomocného servisu, tele-kracie zapleveluje večer co večer většinu domácností. Samo o sobě by to nebyla tak velká tragedie, problém nastává v okamžiku, kdy tyto tele instituce blokují některé významné společenské role, které přirozenou cestou převzaly, např. veřejnou debatu, která je pro demokratické fungování společnosti nepostradatelná. Veřejná debata zmizela z míst tradičního setkávání lidí a dnes jí substituuje TV, přesněji deformuje a propagandistickými metodami ovlivňování vsugerovává lidem, že předkládaný názor v TV prošel veřejnou diskuzí a je optimální. Veřejná debata vysoké demokratické úrovně probíhala např. do poloviny sedmdesátých let v centru Prahy v hospodách U knihovny, U parlamentu, U Šupů atd., v těchto místech se intenzívně a na úrovni diskutovalo, politizovalo, otvírala se témata všeho druhu, formoval se zde debatou prošlý názor, který účastníky orientoval. Tato místa se modifikovala do podoby impotentních kantin, kam normální člověk nevkročí a stejně impotentním způsobem substituovala veřejnou debatu televize nebo sociální síť.

Velkou zbraní televizního diktátu je jednoduché ignorování společensky významných témat nebo substituce něčím zástupným. Zástupných témat za fatální masovou muslimskou imigraci do Evropy je celá řada, např. evropské slzy nad fotem mrtvého dítěte na pláži, bárky z Libye, na každé těhotná žena, v Německu to nejdřív byly děti v hořícím imigračním táboře na Lesbu atd.. Diskuzním tématem v místech, kde se kdysi debatovalo by určitě bylo téma o žhářích tábora v Moiře, požár synchronizovaně začal na padesáti místech. Debatérům v hospodě U knihovny by žháři v táboře nebyli apriori nesympatičtí, ale málokdo by jim přál Evropu nebo Prahu. Televizní plk o tématu neřekne nic, jen naznačí, že není vyhnutí než je všechny přijmout.

Otázka imigrace je spojena s dalšími podstatnými problémy, kde je důvod k masové imigraci muslimů, proč ne budhisté z Cejlonu, křesťané z Angoly atd., jaké přednosti pro Evropu má islám ve srovnání s ostatními světovými konfesemi. Imigrace též vypovídá o suverenitě a svobodě každé země, buď je imigrace v její kompetenci nebo země předala rozhodování někomu jinému a pak to není záležitost pouze imigrační, ale znamená to dobrovolné zřeknutí se hlavních přirozených svobod. V Exodu (21.6.) na místě, kdy se poprvé v dějinách lidstva racionálně a konsistentním způsobem formulují zákony humanity, se praví, že po šesti letech musí majitel propustit otroka, pokud ten prohlásí, že miluje svého pána a nechce být svobodný, majitel si vezme boha za svědka, postaví otroka před vstup do domu a propíchne mu ucho. Od tohoto okamžiku se člověk stává věčným otrokem. Vymizení společenské debaty a její substituce televizními plky nás dovedlo do situace věčného otroctví a navíc jsme tak zmateni, že tento stav nazýváme svobodou.

Pouze dlouholetý debatní deficit o masové imigraci mohl dovést Francii do viditelného stavu rozkladu země, až na výjimky ovládá televize proimigrační politickokorektní názor, racionální diskutování o problému se nepřipouští, polemika s masovou imigrací nebo islámem je neodvratně známkována jako pravicový extrém. Dnešní Francie je důkazem toho, že člověk není jednoduchým homo economicus, ale je na prvním místě formován tím, co zdědil od předků, je ovládán kolektivním podvědomím minulosti. Způsob tohoto přenosu minulosti má různou sílu a různě silný projev. Francií procházela různá etnika např. Arménů, lidí z Indočíny, i přes optické rozdíly, došlo k jistému stupni asimilace a souznění s francouzskou společností a k vzájemnému obohacení. U imigrantů z Maghrebu a z oblastí Sahelu se pozoruje i po desetiletích nepřekročitelný stupeň animozity k francouzskému. Spíš než náboženství nebo arabský styl života, jde o tisíciletý charakter populace, Peter Brown píše v Augustinovi: „Ve čtvrtém století vítězilo to původní kolem kvetoucích římských měst v severní Africe, až je nakonec úplně pohltilo a proměnilo v ruiny“. Evropa nikdy nepochopí tuto tisíciletou neměnnou populaci, odvěké aspekty této civilizace hrají roli ve fiasku maghrebské imigrace do Evropy. Esejista Driss Ghali píše: „Pokud by Francouzi otevřeli oči, poznali by, že jde o něco vyššího, co působí na severoafrické imigranty, kteří jsou vůči Francii zdrženliví, je to druh tisícileté sociální distance“. Severní Afrika řekla Francii dvakrát ne, jednou, když dokonce z Alžírska udělala Francie své departementy, druhé ne je slyšet už čtyřicet let od imigrantů ve Francii samotné. Pokusy Francie o integraci jsou velmi drahé a sterilní, nikam nepovedou než k občanské válce. V imigrační diskuzi se nejedná o nadřazené nebo podřazené civilizace či etnika, ale o to, že silnější zvítězí, a severoafrická je prokazatelně silná. Sebevražedná politika masové imigrace artikulovaná Evropskou unií je zcela zbytečnou a nepochopitelnou záležitostí.

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.

***** Příspěvky čtenářů za měsíc říjen 2020: *****

ing. Jan Dvořák 400,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Pavel Kl*ka 222,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Miroslav Paták 200,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Anonym 1000,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Pavel Jurášek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Miloš Kraus 200,- Kč, Ludmila Kárská 300,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, Miloš Kraus 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Markéta Hansli 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jiří Meissner 500,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 50,- Kč, Jiří Sika 100,- Kč, Ondřej Svatoň 50,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Martin Reiser 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Oldřich Smejkal 1000,- Kč

Celkem za měsíc: 14 705,00 Kč
Vybráno 42.01%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?

Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.

Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.

Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 832 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (15 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
politicon.cz
5 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.