gillette
26.1.2019
Kategorie: Společnost

Co tak naprdlo chlapy v reklamě na Gillette? Toxická maskulinita

Sdílejte článek:

JITKA MOODY

Tak především, společnost Procter & Gamble si reklamou už dřív tak trochu střelila do vlastní nohy. Přijít s originálním spotem, který zaujme a hlavně, který prodává, je věda. Na druhou stranu, markeťáci z P&G zaujmout umí, to zase ano. V článku videospoty s českými titulky.

Připomeňme si jednu starší záležitost. Pamatujete na tuhle reklamu? Roku 2010 při sportovní i marketingové události roku Super Bowl se poprvé vysílala reklama na Old Spice. V ní se P&G pokusili oslovit muže, aby se udělali pro své ženy atraktivnější používáním právě tohoto mužně vonícího sprchového gelu.

Možná už jste slyšeli, jak dopadli. V krátké době mělo video milióny shlédnutí, reklama se moc líbila. Ženám. Hodně žen si začalo Old Spice kupovat pro sebe, čímž prodejnost masivně poklesla, když na to muži přišli. Přece jen tělový šampón, co vás má učinit mužným a voní tak kdekterá žena, není ideální marketingový tah.

Poučili se.

Přišli s reklamou, kde pořád vystupuje svalnatý chlapák, stále rasově přijatelné, ale tentokrát skvěle zacílené rovnou na muže. Žena se ráda podívá, ale celý spot je tak roztomile bláznivý, že jen málokterá žena pocítí nutkání Old Spice pořídit nebo dokonce používat. Žena to nepochopí, a tudíž reklama buďto osloví muže, nebo nikoho. Fajn.

GILLETTE SPOT JE OPRAVDOVÝ PRŮŠVIH A URÁŽKA MUŽŮ A VLASTNĚ I ŽEN

Minulý týden vyšli pánové a mnohem spíš dámy s docela inovativní kampaní pro Gillette. V ní se hodlali svézt na pseudomódní vlně #MeToo a antigenderových antistereotypů jako to nejlepší, co může nabídnout ultralevicová propaganda.

Spot, ve kterém přestali existovat chlapi. Vyzmizíkovali se nebo předělali na ženy. Seskákali z mostů, když se uviděli coby machistická a sexistická zvířata, zatímco ženy přece chtějí jemného muže, takového, co dostane osýpky z představy, že se při poradě dotkne ramínka kolegyně.

Všichni muži jsou ukázáni jako násilníci, egoisté a prasata. Pochopitelně, reklama je pozitivní a tak mnozí prohlédnou, stanou se citliví a neškodní plyšoví medvídci. Maskulinita je tu představena výhradně jako zrůdná, zraňující a zhovadilá. Na chlapskosti není nic přitažlivého pro ženy, vždyť chlapi jsou jen sexuchtivá monstra. Tedy, tak si nejspíš představují typického zákazníka Gillette.

Tohle moralizování je to, co si v Procter & Gamble myslí, že je nejlepší pro muže.

Moooc, ale opravdu moc se jim to povedlo. Vzbudili obří zájem.

Jen opravdu při nejlepší vůli netuším, koho tím hodlali oslovit. Kdo je tu cílovka? Levicoví mládežníci těžko, ti se neholí, holky ani kluci, dokonce ani když už by mohli. Liberální elity spíš sáhnou po luxusnější značce no a novináři mainstreamových médií si ani holení, ani vodu po holení nekupují, dostávají je jako všimné za PR články.

Pochopitelně, že reakce na sebe nenechaly čekat. Bleskově zareagovala třeba společnost prodávající pánské hodinky Egard. Tento spot nepotřebuje komentář, vše je řečeno přímo na videu.

Upřímně řečeno, celá tahle liberální demokracie a neomarxistická idiocie je dohromady jedna velká snůška ideologických straček. Když se ale začne aplikovat na něco, kde pravidla prostě z nějakého důvodu jsou nastavená jinak, fakt to fungovat nebude.

Liberalismus v marketingu? Zeptejte se za pár týdnů v Procter & Gamble na výsledky prodejů.

Levicová ideologie v ekonomice? Zajeďte si do Venezuely.

V politice? Ach ano, moc pěkně si vedou v Německu, ve Švédsku atd. Potěmkin i s Goebbelsem by jen žárlivě zírali.

Fakticky se nechci dočkat, až nějaký absolvent genderových a sociálních studií bude chtít liberalismus zavádět i v medicíně. To se můžeme jít všichni zahrabat. Doslova.

Autor:  

jitka-prikrylova8629960_0

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc září 2019: *****

Luděk Kurka 100,- Kč, Jiří Novák 150,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Pavel Kosmata 100,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Petr Chovanec 1000,- Kč, René David 900,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Miroslav Hloušek 111,- Kč, Vlastimil Kornas 66,60 Kč, Miloslav Pecka 200,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč, Nezn. dárce 0.000421 BTC (99.84 CZK), Květa Sekyrová 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Lucijan Škorjanc 150,- Kč, Marie Kouklíková 100,- Kč, Roman Doubravský 500,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Michal Škurek 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Ivana Benová 108,- Kč

Celkem za měsíc: 10 312,44 Kč
Vybráno 29.46%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.

Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 2 564 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (31 votes, average: 4,87 out of 5)
Loading...
loading...
politicon-eshop voxpopuliblog
120 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.