
Co mají společného Milada Horáková a maršál Koněv?
TOMÁŠ FLAŠKA

Pomiňme teď historické souvislosti a podívejme se na současnost. O Martě Horákové současná následovnice komunistů z 50. let (tenkrát KSČ, dnes KSČM, tedy opravdu “velký” rozdíl, a to nejen v názvu) Marta Semelová prohlašuje, že její přiznání nebylo vynucené, ale dobrovolné, že skutečně páchala protistátní činnost a v podstatě si oprátku zasloužila. Tato dnešní učitelka tvrdí i to, že v roce 1968 to nebyla ze strany SSSR (právní nástupce je Rusko) u nás okupace, ale internacionální pomoc a s pýchou klade květiny na hrob Klementa Gottwalda, který mimo jiné podepsal i ten trest smrti pro Miladu Horákovou.
Můžeme si o tom myslet co chceme, můžeme to komentovat, ale tím to končí a skončilo.
Starosta Prahy 6 Ondřej Kolář to má trochu jinak. Pomník maršála Koněva je výhradně majetkem městské části, které šéfuje. Maršál Koněv má na rukou krev mnoha Maďarů v roce 1956 a asi aktivně připravoval i onu invazi k nám v roce 1968. On Prahu neosvobodil. To byly ti vojáci pod ním, které hnal masově na smrt, ale jich bylo tolik, že to na porážku Německa stačilo. Dostal pomník. Možná to mohlo být po válce, to by snad ještě bylo nějak akceptovatelné. Ale v roce 1980, když už byla i známa veškerá zvěrstva která provedl?
No nic. Starosta městské části Praha 6 Ondřej Kolář se rozhodl jeho pomník zakrýt plachtou. Nic víc a nic míň. Nijak ho dehonestoval, nepomlouval, nehaněl. Ale tím to pro něj neskončilo. Musel dostat, na rozdíl od Marty Semelové, policejní ochranku, protože mu začaly chodit těžké výhrůžky. A to i smrtí.
Prostě komunisti, přisluhovači Ruska, a jejich pohrobci se nezměnili.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč
Celkem za měsíc: 7 378,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Inflace je bolestivá daň - 11.4.2021
- Vhání nás korona mílovými kroky do nového světového pořádku? - 11.4.2021
- Rothbard o penězích: Obrana zlata - 11.4.2021
Kde je Íčko a Holyna? Jak to že už tu dávno neonanují?
Divné….
Jestliže 55% hlasujících čtenářů Pravého prostoru si přeje mít v Praze sochu masového vraha svobodymilovných lidí, měl by se přejmenovat na Levičácký prostor.
Obávám se, že máte pravdu.
O jakého amerického prezidenta se jedná ?
Obáwám se, že tam si čowek moc newybere
Paní Mezenská,
to tu tvrdím již více než dva roky … a o vrahu Keněvovi jsem toho tu napsal taky víc než dost.
Pro odklon k levici PP zanikne. A když ne fyzicky, tak jako pravicový zcela určitě.
Preji Vám pěknou, nikým a ničím nerušenou neděli!
Co má společného Tomáš Flaška s Anežkou Hodinovou Spurnou?
Anežka byla o pár délek chytřejší,určitě za
všechna svá moudra nepobírala ani setinu
toho,co Flaška za tuhle stupiditu.Chápal bych
když uráží Koněva,nepochopím spoluúčast
paní M.Horákové.
,
..co mají společného Maďarsko 1956 a Ukrajina 2014 ?
Majdan?
..no, jestli se tak říká žádným vnějším vlivem nepodněcovanému, spontánnímu projevu odporu prostého lidu, proti odvěké ruské tyranii….tak to bude ten Mejdan…
Maďarsko byla poražená země a Rusové se k němu chovali až moc dobře ! Vraždit v 56. začali v Budapešti západní poskoci , ruský zásah byl jen reakce !
Tak si myslím, že by snad bylo lepší vždy, když se změní politická situace, vzít maxigumu a to před tím, a VŠE co se nehodí , hezky vygumovat. Vygumovat mnohé stránky z učebnic dějepisu, nebo ty staré spálit na hranici a učit se podle nových – opět na čas. Ovšem z lidského(rozumného a přemýšlejícího) mozku nic vygumovat nelze. To si může myslet jen MOZEK GUMA. Tvrdit, že Milada Horáková s radostí nad svým DOBROVOLNÝM přiznáním hopkala pod oprátku s tím, že její malá dceruška mámu nepotřebuje, může norální člověk? Natož třeba matka? Kruťte a překrucujte dějiny , gumujte. Je to jako postavit do proudu řeky nějaké poleno, aby tok řeky zastavilo. Takové poleno tam dává jen POLENO, ale řeka, řeka dějin, se zastavit nedá a poteče, a možná mohutněji a mohutněji, dál.
No, já si pamatuji na školních chodbách ty hromady knih, keré komouši “pálili”. Ale pozor, to byly jejich vlastní knihy
a ne od kapitalistických autorů, jak by se člověk domníval. Prostě komouš nezalže a vždy říká pouze pravdu.
Dětičky je potřeba učit pouze podle toho správného světonázoru – proto to pálení knih…
Nepleteš si to Libore, s páterem Koniášem?
Zakazovali vydávat, to ano, ale že by pálili? Nebo ty sám jsi běžel taky přiložit sirčičku?
No, takřka určitě jsem starší, než Libor.
Jediné pálení knih, které jsem za celý život zažil, byla “pomsta” pohadrákové lůzy knihám předešlé doby. Ano, tahle prasata opravdu knihy pálila.
Kniha, ať už s obsahem jakýmkoli, je pro mne symbolem. A pálit knihy dokážou jen taková tupá prasata, jako jezuité, nebo havlérka.
Mně je jen divné, že když komouši “pálili” knihy ne kapitalistických, ale vlastních autorů, tak se to Liborovi nelíbí. Kdyby snad “pálili” kapitalistické, bylo by to OK?
On Liborek si často “nevidí do huby”.
Z toho mi vyplývá, že to nejpodstatnější je, že “pálili” komouši. Obsah “pálených” knih je nepodstatný.
Pan Jakl ve včerejším článku má pravdu, když píše: “Lidé jsou často zvyklí na velmi úzké spektrum svých oblíbených názorů a cokoli odlišného vnímají jako skřípání nehtů o rezavý plech” – s tím drobným rozdílem, že Libor ani to skřípání nehtů o rezavý plech buď neslyší nebo nevnímá.
Vážená sóuško, mluvím o škole. Tzn. že ty vyřazené komunistické, byly nahrazeny novými, správnými komunistickými. Prostě bolševici měnili názory, jako ponožky. Je zajímavé, že tyto věci vám unikají, ale za to se chytáte nepodstatných detailů, které rozvíjíte v nehorázné lži. Prostě komouši…
prostě jsi blb
Na kvadrát
Dík za vysvětlení, sóuhu.
Už rozumím, kde se inspirovali dnešní přepisovači a proč je správné plivnout aspoň na sochu Koněva, když on sám už není v dosahu.
Je to v uvozovkách. Je velký rozdíl mezi likvidací a pálením?
No on to má liborek nějaké zmetěné on nejspíš začal chodit do školy po hadráku a plete si komanče s DEMO graty, ti začali měnit dějiny tak staré knihy o pravdě již nepotřebovali. A prázdná flaška? Škoda mlčet o něm si musí udělat vlastní obrázek každý sám.
Pan Flaška ten “článek” psal s takovou histeriií, morálním zanícením a horlivostí vrchního rusofoba, že to po sobě ani nečetl a má to samý překlep a nepřesnost, např. “Marta Horáková”.
Argumentační nouzi už ani neskrývá, viz “Pomiňme teď historické souvislosti …….” (?), a tak musel sáhnout po výrocích praštěné komunistky Marty Semelové, kterou zřejmě neberou vážně ani její pražští voliči, kteří ji volili asi jen proto, aby do toho na magistrátu havloobludám hodili vidle!
Slabota, pane Flaško, těžká slabota a odfláknuté!
Tak!
A musím se smát té anketě pod článkem. Jsem přesvědčena o tom, že lidem je úplně u brusele, zda tam ta socha je, či nikoliv, ale hlasovali nejvíce pro ponechání, protože už má každý, v době, kdy (zrovna i ten prominentní starostík) nám politická pakáž vnucuje ideologii multikulturalismu a ekofašismus, naváží statisíce barbarů, bere nám naše zaslouženě vydělané peníze a za ně páchá jakýsi pofidérní altruismus, protiruské propagandy plné zuby!
No, nevím, jestli tu Semelovou cituje přesně, nebo spíš svejma slovama (asi svejma, protože nevím, jestli by přímo řekla, že si tu oprátku Horáková zasloužila), ale dobrej Flaškův obrat je taky, že “páchala činnost”. Tak mluvily naše gumy (lampasáci), jeden nám pravil, ať si nemyslíme, že se ožereme chlastem!
A v tý anketě se mi líbí ta verze tabulka. Že jako jo, nepřikrejvat ani nebourat, ale bude na tom vysvětlovací tabulka, že sice jako ať má pomník, ale že jinak to ale byl mizera. Že sice jsme jej chtěli dát pryč, ale jsme kulturní lidi, co jim to už přijde takový všelijaký. Jako, furt odstraňovat jedny, a vztyčovat jiný. Že jako možná se to za dvacet let jako obvykle stejně celý zas předělá jinak, tak že jako ať taky nejsme za pitomce. Tak tam ve čtyřech jazycích dáme to s tím mizerou, protože vyměnit pak tabulku je fakt jednodušší.
To je jak u blbečků na dvorečku…
Jako, srovnání těch osob je sice nepatřičný, to jo, ale podstata stejná. Až vyhrajou křesťani, a zavedou se náboženský zákony (to tu včera pár borců prosazovalo), tak na Staromáku se taky dá na Husa vysvětlovací tabulka, že sice jako tento, ale že to byl kacíř…
Dobrý !!!
Dajo, krásně řečeno. Navíc voják je voják. Viz náš “NATO generál” Pavel.
Přesně, každý důvod kopnout si do Rusa dobrý.
Většině lidí je šumák zda a kde ten pomník bude. Dalo by se to dohodnout s Rusy a vyslanectvím. Ale zneužívání každého pšouku, aby se mohlo křičet fůůj, fůůj, Rusáci, fůůj… to je známka ubohosti.
P.S. : skoro si myslím, že si toho blba s kýblem barvy pan starosta sám objednal a zaplatil.
K tomu Vašemu PS:
dokázat to nemohu, to fakt ne, ále, …….
v dnešní době, prošpikované Prahy kamerama v každém ochcaném rohu, je divné, že “nikdo” není schopen identifikovat polívače barvou, ale čističe viděli hned a hned tam přijela policie.
Když Černohorský sundal plachtu, taky to ihned odhalili a ihned tam byli a ihned byl předveden k podání vysvětlení a teď dokonce, že to zahalili znovu a budou to snad nonstop hlídat proti odhalovačům!!!
PS: a co bych (bychom) měl dokazovat? CIA soudruh Kolář dokazuje každým krokem, že to celé byla od počátku připravená provokace, kterou navíc dokonale propagandisticky spackal. Sledujme tuto pražskou telenovelu dále, on se zase více odkpne s každým dnem, kterým to bude pokračovat. Už ani ti havloidi nejsou co bývali!
Já říkám, že stačí logicky uvažovat a je na půl vyhráno, možná že i víc jak pade. No a tak je to ze vším čím nás za posledních deseti let krmí. Novičok a.t.d. hihihi
Z toho by se ale měli vyvodit důsledky, takhle tu válku nevyhrajeme.
Co má společného Baron Prášil s Mozartem?
Milada Horakova a marsal Konev nemaji spolecneho vubec nic. Autor se pokousi vytvaret juxtapozici a obvinovat Koneva z osudu Horakove. Faktem je, ze Sovetska vojska se do konce roku 45 z uzemi CSR stahla. Konev sem zadne vydobytky scocialismu neprinesl. Cesi si v roce 46 zvolili komunisty sami. Byli to stejni pitomci jako ti, co dnes voli demagoblok. Konev nas osvobodil od nemeckeho nacismu. Kdyby neprisel, tak by cely narod vymizel.
Ale nejde ani tak moc o sochu Koneva. Jedna se o systematickou protiruskou kampan rizenou Sorosem a neocony. Cilem je demonizace a uplna dehumanizace a delegitimizace ruskeho naroda. Nejaky cas slo o vytvoreni zdrcujici vojenske prevahy, jaderne vydirani, rozbiti Ruska a pripadne i o valku. Ono se asi nic z toho nepodari. Ale v Cesku je porad dostatek odpornych patolizalu, kteri v tom stale jedou.
Ano, ten smrad se táhne z Ameriky! Tihle Kolářové jsou jejich sloužící a poskoci. Většinou je to ovládané přes peníze, popř. u některých jde o ryzí fanatismus. To jsme to dopracovali, ze sovětské prdele rovnou do té americké. A kdo v USA vládne, zjistěte si to!
Dlužno dodat, že v takovém Rakousku, se Rudá armáda zrdžela až do roku 1955 a přesto tam nikdy komanči neměli šanci!
Presne. Sic tam maji pomnicky zabitych ruskmi vojaky. Komunizmus si cechoslovaci vybudovali sami. Tohle prehazovani svejch hrichu na jiny je uz trapne smesny. Je to jen dukaz strachu dnesnich mocnych z vlastnich selhani v minulosti. Je to atejny, jako se 30 let po hadraku ohanet tim co vsechno zpusobili komunisti.
Zdravím Vás, pane Tomáši, a dnes opravdu jen heslovitě:
– socha Koněva na pražské veřejné prostranství rozhodně nepatří (jak už jsem tu jednou napsal, ať si ji postaví před vchodem do ruské ambasády v Praze, která je doslova napěchována ruskými agenty – více zde:
https://pravyprostor.cz/proc-nemuze-konevova-socha-v-bubenci-zustat/#comment-931174
– za článek Vám děkuji, v jeho obsahu bych pouze poopravil to “přeřeknutí” ve větě – O Martě Horákové současná následovnice komunistů…” (chudák Milada, vedle takové bestiální zrůdy Marty);
– odstranění symbolů komunismu je také malý krůček ke svobodné a prosperující společnosti!
Můj krátký příspěvek si dovolím ukončit poslední větou z Vašeho článku, s jejímž obsahem se zcela ztotožňuji:
Prostě komunisti, přisluhovači Ruska, a jejich pohrobci se nezměnili.
Také Vás zdravím, pane Okoraji.
Jak Vy to jen děláte, že to vždycky tak skvěle napíšete?
Jak Vy vždycky uhodíte ten správný hřebíček na tu správnou hlavičku!
Taky si to říkám, škoda talentu.
A to s tou hlavičkou a hřebíčkem je inspirující.
Je na čase už konečně trefit Holynka hřebíkem do hlavičky.
Poctivou stopadesátkou krovákem.
Asi to bude tím že jako malý posránek upadnul mnohokrát hlavičkou na hřebíček a už mu to zůstalo.
Bagristo (Kadle a Vlado),
nedivte se, určitě se osobně přátelil i s. dr. Horákovou, tak to musí vědět nejlíp ze všech!
Všechny reakce na můj příspěvek (09:04:40) mají jedno společné. K tématu článku ani slovo, pouhé lživé štěky plné osobních útoků – argumentum ad hominem. Ještě tu chybí výpis z Kadel.ního chorobopisu, který tu včera tapetovala zmoklá 🐔 Janina, jenž obsahoval především dg. jako megalománie, narcismus a disociální porucha osobnosti, a bude projev ubohosti a fanatismu mých oponentů úplný.
Poznal jse se, co? Já to věděla! Zdravím, megalomane a narcisto.
(Aby si mohli ověřit ostatní – je to na konci včerejší diskuze k článku o Salvinim.)
Existuje ještě jedno označení lidské povahy, která zahrnuje také zajímavé vlastnosti DESOCIÁL.
Ale to víte, že jsem Kadla poznal, tak nevšímavý nejsem…
Nebylo tam psáno mé jméno, pouze konstatování, pokud by někdo poznal…
No a já hned poznal Kadla, někdo jiný mohl poznat Vás (při Vaší 🐔 inteligenci by byl jen málokdo překvapen, že svůj chorobopis tu vyklopíte), no a další mohl poznat třeba “milionáře” Maximuse.
To je otázka hodnotového žebříčku, kdo koho pod čím vidí. Já Vám neupírám Váš pohled, no a Vy mi, laskavě, ponechte ten můj…
Tak si pořiďte nové brýle.
Napsala jsem (13:15:40) “Poznal jste SE”, nikoliv poznal jste NĚKOHO”.
Tak buď ty nové brýle, nebo pár lekcí ČJ a nejlépe obojí.
Stávající brýle mi naprodto stačí, a lekce z ČJ budete potřebovat Vy, poněvadž “Kadlův” chorobopis uvádíte slovy:
“Pokud vám tyto projevy někoho připomínají, NENÍ to podobnost náhodná.” (31.8.2019 00:05:42)
tak si říkám,že je to buď výblitek žlučovitého gumákovitého poťapance nebo se vpravil do role odmlouvajícího pubertálního mimoně,co ukazuje prstem na ostatní,že k tématu nenapsali čárku,ale jeho kritizují….to je ale v pořádku,protože (soudím podle sebe)už vše-co si myslím i já-už v diskuzi někdo napsal….to by mě zajímalo,jak došel k té kravině,že odstraněná socha povede k prosperitě?Jeho křesťanští kámoši ve jménu Boha a kříže taky napáchali hromadu zvěrstev a likvidujem tu kostely???Ne-je to historie a co se stalo-se stalo….tím,že se něco odstraní,z paměti nikdo nevymaže…..Moji rodinu Němci při ústupu vyhnali ze sklepa a postavili ke zdi(matka měla asi pět let)-zachránil je starosta-komanč……..
Rio,
nejspíš to bude kombinace obojího.
žlučovitý gumákovitý poťapanec nebo s odmlouvajícm pubertálním mimoněm.
Něco na způsob sádrového trpaslíka v gumové obuvi.
Nechodil jste náhodou jako mladý pionýr či statný příslušník LM ke Koněvovu pomníku čestnou stráž?
To byla tehdá pro náděj a stráž KSČ velká pocta,záviděl jsem vám.
Bourání pomníků,to je specialita českého národa,s
tím se smiřte milý příteli.
Strhávali se socky peruna,panenky Marie vítězné,Masaryka,Hitlera či Gotwalda.
Váš postoj pomníkům je dán příslušností k národu.
Bořiči čehokoliv měli a mají nejvíc másla na hlavě
Ale o tom vi víte své Boři – voji.
Nejsem Váš “milý přítel”, tak si soudružsky nepřivlastňujte něco, co Vám rozhodně nepřísluší.
Na Vaši otázku odpovím stručně:
U vraha Koněva jsem čestnou stráž nestál (to může napadnout jen primitiva Friga), čestnou stráž jsem stál v roce 1969 ve škole v Šumperku vedle podobizny spolužáka Jana Zajíce, který se na protest proti ruské okupaci (na jejíž přípravě se podílel i Koněv) upálil (podrobně o tom píši ve Svobodných novinách).
Chudák Jan Zajíc.
U fotky jste nu stál čestnou stráž.
Za kolik?
No, to je přesně ono! Taky mě Fátimo ten Frigo vypálil rybník! Ty jseš známej a spolehlivej stráž. Na to já spolýhal, už jsem i tomu známýmu volal, ať mi je půjčí, abys zase moh strážit. A Frigo to sem napíše, a já to přehlíd. Tak nic, to už nemá to kouzlo. Ale neva. Zatím si trénuj ty pionýrský postoje, i milicionářskej můžeš, něco už pro tebe seženem.
… to může napadnout jen primitiva Friga a primitiva Marka, dodávám po přečtení reakcí na mé příspěvky.
Souhlas .Už jste se odkopal dost,
Poučte mě hlupce,jak mužete vůbec
někoho neurazit,případně se mu nedrat v
nedrat v anál.učiteli můj?
Ty jseš Fátimo vůbec takovej jeden velkej příspěvek. A trénuj. Toho Koněva půjdeš stát.
to on rád stojí “čestné stráže”…aby byl vidět a měl něco z té slávy…….a taky se rád zúčastňuje ustavujících sjezdů,že?
Co to jako má bejt!! Já si toho psaní nevšim, tak jsem to rovnou tak chtěl na Fátimu nachystat! To jste to sem jako musel tak napsat, abych si toho nevšim? Že už jste tu pionýrskou stráž vymyslel vy?!
Marku, vy jste jenom zkurvený bolševik a můžete filozofovat s budíky na armaturách, až do úplného pobouševnění.
Inu, vzali si příklad z vašich diskusních příspěvků.
Fátimo, dnes uznávám, že jsem hrozně zvrhlej. Že jsem všechny vodil za nos hraným přátelstvím k tobě
. Víš, co já totiž udělám? Známej má agenturní ukrajince, ti za prachy udělaj všechno. A já tě nechám držet tam tomu Koněvovi čestnou stráž! Tak! A budeš muset stát v pozoru a dělat pionýrskej pozdrav!
Přemýšlím, jestli máte toho samého psychiatra jako celá ta vaše marxiblbá parta? U vás to totiž vypadá na takový borsigus debilismus, a to je na důchod. Měl byste si zavčas požádat, než to s vámi sekne a dopadnete jako ten ProFucky.
Po přečtení reakcí na mé příspěvky pouze připomenu větu, kterou jsem můj úvodní komentář končil, a jejíž pravdivost PŘÍSKOKANI bezezbytku potvrdili:
“Prostě komunisti, přisluhovači Ruska, a jejich pohrobci se nezměnili.”
Stejně jako Čurdové,Přeučilové,Bretschneideři,vaši předchůdci že milý můj instruktore.
Jen svlékli uniformy a přioděli civil.Poslední práskač nemusil.On byl civilní střážník.
Vy už jste se přece vysvlékl dost,žádná krása to tedy není.
Senilní Frigo, nesmíš se tak dlouho upřeně dívat do zrcadla, a nebudeš se sám SEBE tolik protivit, i kdy je pravdou, že na tobě už nic krásného asi nezbylo…
takové kecy nemají ani děti ve školce,Galošo….jak trapné a nízké
Soudružko vložková, vy jste opravdu chudák.
Jako každá použitá, do ruda obarvená…RIA.
Tady, na PP, kde to maj okupované komouši, dávat otázku, zda bolševika ponechat?
To je stejné, jako by se ptali na “nezávislý” názor na schůzi komoušů…
A nebylo by jednoduší tu sochu přejmenovat třeba na “pocta neznámému vojákovi”?
..kdysi dávno odpověděla jedna studentka na otázku, kdo je největší hrdina světové války, že je to neznámý vojín…
asi proto, že má nejvíce pomníků.
Jenomže kopejte do neznámého vojína….
Koněv je komouš a ne neznámý vojín. Právě komouši hnali neznámé vojíny na zbytečnou smrt. Jako by nestačilo, co ti vrazi provedli, komouši jim stavěli ještě sochy
ty hupáku, nejvíce pomníků neznámému vojínu bylo po první světové válce…
Jak jsi přišel, debile, na to, že mně vadí neznámý vojín? Ten, kterýho zašvihaní komouši hnali na zbytečnou smrt…
Zbytečnou, Libore???
A jakou měli jinou alternativu?
V komunistickém nevolnictví měli na výběr. Buď kulka zepředu od Němců, nebo zezadu od komoušů. Tak rozhodli komouši – to je teda výběr! (Kniha od Leningradu až po Berlín – v první linii.
)
To bylo i v západních armádách a kde to nebylo , tam prohráli !!
Fakt? Jakože CIC dělali útočícím tzv závěru s kulomety?
až budeš chápat smysl napsaného tak se přihlas…
Jakou zbytečnou smrt , Rusové válku vyhráli ! Zbytečná byla smrt Francouzů , Francie se nakonec vzdala !!
To je pohled bolševika? A co pohled z úhlu toho, kdo zbytečně položil život, díky bolševickému diletantismu?
Co 6000 mrtvých Američanů na pár metrech pláže Omaha , to je taky bolševický diletantizmus ?
Možná? obdoba Dukelského průsmyku.
Prostě je to válka , těžko dnes od stolu někoho odsuzovat , důležité je vítězství !
Libor to posoudit dokáže.
Stopro ví, že to byl diletantismus.
Je to velký stratég a taktik, zakopaná hřivna, jen ji vykopat.
Neotravuj minulostí, když tomu nerozumíš kreténe!Islamizace je ten průser.Koněv mi hlavu neurizne a neznasilni dceru! Odvádět pozornost, o to těm sviním flaskovym jde!!!
Rudá armáda znásilňovala víc jak nějací islámisté…, tak se uklidni vole…
Hele skokan obecný doskákal a zakvákal. Kunk.
Musím reagovat na tento nick, protože je jak vyšitý od mého oblíbence.
Ano to se opravdu dělo!! Je to odporné a odsuzující!!!
Hehe, jestli se nepletu byla VÁLKA, a v tomto období se takové činy děli od všech dob dávných. To snad asi pro každého není nic nového. Kdo by to řekl, že se něco takového udávalo?!!!
Nechci to zlehčovat, ale ve válečném stavu se dějí ještě daleko horší věci, to snad je neoddiskutovatelné!!!
Tyto znásilnovací počiny už ale v Evropě se dějí, tak to podle vašeho mínění, jsme ve válečném stavu. Nemám samozřejmě na mysli tento trestný čin od domorodců, ale od dovážených cvičených opiček, kteří tu mají volný výběr žen, jen si ji musí ulovit.
Takže závěrem, tomu pánovi nad vámi co mu nadáváte do volů, tak podle mého názoru neoprávněně!!! Evropa je v přípravném válečném stavu, dovozem těchto orangutánů, pardon ti jsou zrzavý, tak gorilek, no a my by jsme měli být ve střehu a to velikém. Jsem přesvědčen, že nedoplouvají z dobrými úmysly.
Debile, emerické kobylky znásilnovali v Plzni jak vzteklí.Bomardovali fabriky i Prahu!Jdi si umejt držku od emerické řiti, kolaborante!
A čím ještě krmili kretény na schůzích komouši?!
….že jeden důkaz z té doby plácá na PP.
Byla bych ráda,kdyby”skrčka-Libor” napsal,KTERÁ armáda ve KTERÉ válce nerabovala a neznásilňovala,děkuji.
A já bych chtěla ještě vědět, proč se ptá “čím ještě krmili kretény na schůzích komoušů”, když tu neustále tapetuje, jak mu prý do hlavy sóuzi pořád cpali “rudý náboženství”.
Tak zná všechno z rudýho náboženství, nebo ne – a v tom případě o minulém režimu plynule kecá.
Už by se snad měl jednou rozhodnout.
Knows or doesn’t know? That’s the question.
Stejně znásilňovali Američani , v Německu o tom vyšla kniha !
Doba, kdy se bolševikovi nesmělo odporovat je pryč. LŽEŠ ! ! !
Lžeš ty , západní bolševiku , ta kniha se tu už před časem probírala !
Táhni se spisy do prdele
Tak to běž vyprávět paní Miriam Gebhardtové, která ve své knížce “Als die Soldaten kamen” dospěla k číslu cca čtvrt milionu znásilnění ze strany západních spojenců.
Co Ty, Libore, ve které Tvojí celosvětově známé publikaci je tohle tvrzení vyvráceno?
Ale mně je jedno, kolik vás Germánů, vyrobili Asiaté v uniformách RA ve vašem reichu.
Ale Čechoslováci, na rozdíl od vás Germáne, byli spojenci.
A američtí vojáci všude kam přišli si leštili klády, co magore? Dělal jsem jeden čas s kámošem, říkali jsme mu Yves a toho americký voják vyrobil na “návštěvě” v Plzni v r.1945.
S usáky šly sóušky kurvy dobrovolně, za silonky. Co měl 1/2 roku nemytej Váňa dělat, když žádný silonky neměl? Za to povolení od velitele ke znásilňování ano…
To nenį pravda blbče, např. v Praze jim doslova ženský nadbíhaly, jak byly nadšené osvobozením a koncem války. Trochu se o tom poinformuj.
jo..i v Rudé armádě bojovalo plno muslimů…
Jóó, a Marťani. A všichni znásilňovali, jen sóuzi rusáci nééé
Opět nepochopil, opět nepochopil, opět….
Co s vámi, hochu! Nepotěšil jste mě, aaale aani jááá vás nepotěším. Pět.
Liborek guvno ví,ale já VÍM,kde se při osvobozování znásilnění stalo a ty vojáky velitel zastřelil
Taky dostal od prof. Hrbolka pětku.
” … Rudá armáda znásilňovala víc jak nějací islámisté… “
A že to Polách musí vědět, vždyť to zažil!
On sám je živoucím důkazem toho, že dokonce znásilňovali i psi.
Že by Polách konkuroval vševědouví Vizi?
Vypadá to, že se bruselští liberálové ve spojení s originálními trockisty úpěnlivě snaží vyvolat v Praze krvavý majdan, tak provokují konzervativní pravičáky, jak se jen dá.
Na kamenného Koněva si troufnou a stavějí mu lešení s plachtou. Ale kdyby se proti živému Koněvovi v květnu 1945 pokusili jen pípnout, tak je pražští vlastenci rozstřílí, že je ani jejich matky nepoznají.
Inu, “hrdinové” dnešní doby.
Starosty Prahy 6 pan Kolář ( TOP 09) chce referendum o tom, zda socha krvavého maršála, má i nadále zůstat v Praze.
To by bylo myslím úplně nejlepší, ať občané Prahy 6 sami rozhodnou v referendu, zda tam to monstrum chtějí.
Co mají občané co rozhodovat? Jedinou pravdu má strana a šmytec!
Fašouni!
Fašouni!
Naprosto souhlasím. Ale proč jsi to neporadil lidem ve 45. aby si udělali referendum o tom, zda je smí osvobodit armáda jím vedená
Osvobodit nebo obsadit ?
Osvobodili nás Vlasovci a západní spojenci…
Klídek. Co je tvoje, to je moje. Komouši si přivlastnili “jenom” osvobození….
Občané Prahy 6 JE STÁT VE STÁTĚ,věřte tomu.
Stačí jeh osobnost pana starosty a a jeho aktivity
ohledně maršálova pomníku.Samozřejmě že ne všichni
ale ti volící.Je rozkoš a slast číst slovo REFERENDUM
pera pamětníka,všeznalce a vášnivého zastánce
všeho doporučeného MALÉHO -velkého.
Jeden se pobaví,pouči a odplivne si,
Tak nějak lidsky,po demoGraticku.
Oni maj to blbnutí Koláři v rodině.
Jeho otec, Petr, byl kdysi diplomatem. Je velké zvíře v TOP 09 a velice se angažuje v extrémistickém spolku Evropské hodnoty. Nenávidí Rusko, vše Ruské a cokoli východního. Každého, kdo nejásá dost hlasitě pro Brusel označuje jako Putinova agenta.
Mladý jde zjevně v otcových šlépějích. Asi se to vyplácí, nejen politicky. Tahle Koněvská blbost je zjevnou provokací a zviditělněním se. jako Bojovník…. Nové chodníky by tak vidět nebyly a do medií by nepronikly, že.
Myslím si, že si to zorganizoval celé sám. Od počátku. Jako svérázné PR v (kavárensky) ujeté Praze.
… zřejmě to odkoukal od Jakla, ten si to “přepadení” v tramvaji, a divadélko kolem toho, také zorganizoval sám; stejně jako Okamura kolaps Úsvitu.
Jinak by si těch dvou hlupáků nikdo ani nevšiml.
To ti řekli kolegové kontroloři? Ty sis zase zorganizoval sám aby si tě někdo všimnul vyšetření u tvých známých doktorů u Brna, u tvého postižení bych to odhadoval na cvokaře . Ani ti nevadí že to tam máš daleko, do Opavy nebo Kroměříže bys to měl blíž.
Zdravím Vás, pane Okoraji, jak Vám dupou kobyly? Nechytají z těch Vašich ideologických průjmů, průjem skutečný?
Když tak zkuste kvalitnější (americký) obrok!
Vem si prášek!
No, ale “Miluna” Pospíšil se pochválil, jak to TOP 0,009 dobře vedl ve volbách do eurobolševického pseudoparlamentu, ikdyž “ty preference do parlamentu stagnují”.
Tak třeba teď po útoku na První Ukrajinský front, stagnovat přestanou!
Já si myslím, že to howado normálně pracuje pro deep state!
Jako loutkovodič derviše Drahoše se však neosvědčil, asi se domníval, že jsou už všichni lidé dostatečně zblblí a tak to připomínalo opravdu, ale opravdu začátečnické maňáskové divadlo….měli by ho odejít nohama napřed
Nic? A co ma společneho Tomaš Flaška s Vladimirem Putinem?
Z Flašky by si mohl udělat Putin plivátko !
Já bych to tak nehrotil.
Poté, co jsem se od Flašky dověděl, že doktorka Horáková se křestním jménem jmenovala Marta (druhý odstavec jeho sputa), už mne u tohoto nájemného kašpara nepřekvapí snad nic.
Ale hovořme a Miladě.
Jaký tedy byl rozdíl mezi Miladou a Ivanem Stěpanovičem?
Milada nikoho nezachránila.
Ty jo tady je debilů zaseklich v minulostí. A co přináší bodoucnost jak se zdá je nezajímá.
Jděte do prdele s flusanim po Ruském je to nuda a obrácení se příč od skutečných problémů.
Za humanitární bombardování se přejmenovávají letiště
Až se většina významných náměstí bude jmenovat, náměstí Bratří Mašínů, tak bude vše OK…
A nikoliv pojmenovávat po zločincích.
Normální je, když už tak pojmenovávat náměstí a další po hrdinech odboje.
Proto se taky zádné náměstí nejmenuje po nějakém Romovi.
Tak proč má zločinec a člen kolaborantké rodiny jméno na hlavní budově letiště v PRÁGLU
Protože to nestihli s Husákem.
Takové Husákovo letiště, to by byla krásná představa, jak tam vzlétá a přistává veliký bílý pták, mává křídly a rovná si pírka.
Škoda, že to nestihli.
Ale Havel? Trapná náhražka.
Potkani přece nelétají.
To je pravda potkani nelétají jen humanitárně bombardují
Komunisté chtěli v centru Prostějova Prior, odstřelili historické domy.
Prostě rudá hovada no…
https://www.idnes.cz/olomouc/zpravy/prostejov-spalicek-odstrel-historicke-domy-stavba-prioru-zniceni-pamatky-komuniste.A190826_497769_olomouc-zpravy_stk
Ten Prior chtěli hlavně obyvatelé Prostějova ! Ty nadávky si nech pro vlastní rodinu , pokud nějakou vůbec máš !
Na Tvůj barák zapoměli škoda
Komunisté CHTĚLI????
To po hadráku nastoupili jiní kabrňáci.
V mém bydlišti se rozhodli zlikvidovat Dům kultury – prý ohavná stavba (možná – posoudit nedovedu) a postavit nový – podle návrhu, který byl uveřejněn v regionálním tisku velice podobný původní budově, tedy stejně ohavný.
Jak pravili, tak učinili, jenže jen z poloviny. Dům kultury zbourali, nový nepostavili a už asi 20 let na tom místě zeje díra zarůstá plevelem, občas tam parkuje nějaké auto!
Příspěvky soudruha Flašky jsou vítaným zpestřením
našich šedivých dnů.Soudní čtenáři radostným jásotem
hodnotí jeho obsah,zkušení bolševikobijci z rudou
hvězdou na čele bezplatně chrlí svá moudra-.
Může mi někdo zodpovědět technickou otázku?
KDO MU TO PSAL A PÍŠE?
Mel bych skvelej napad pro pana starostu Prahy 6. Nedaleko od toho problematickeho pomniku je namesti co se sveho casu jmenovalo Wermachtplatz. Jiste by bylo pokrokove a v dnesni dobe prinosne tento evropeisticky nazev obnovit. Jiste by to vyrovnalo tizi tohoto vychodniho stalinova poskoka. Nasi zapadni, sveho casu taky osvoboditele, by to jiste kvitovali.
Pěkné,A co něco současného?
Angel Merklel Platz?
Nebo trošku nadčasového Mohamed sguare.
Já bych to nechal být, jak to je. Náměstí se jmenuje Vítězné, což je univerzální a nadčasové.
Už ho nebude potřeba přejmenovávat na náměstí Říjnové revoluce. Tu už máme za sebou.
Už ho nebude potřeba přejmenovávat na Wehrmachtsplatz. To už máme taky za sebou.
Je optimální jej ponechat pod sučasným názvem a tak bude bezobslužně oslavovat vždy každého protektora a okupanta, který se naší země zmocní.
A ušetříme za cedule.
Snad jen doplnit cedulky ساحة النصر
Aby to měli hoši komplet.
Fantomasi,
neuvažoval si tež o Reinhard Heydrich Placu? Tve navrhy by mohli posoudit Hřibci – jsou to stejni Cypi jak ty.
Socha maršála Koněva stála v Dejvicích dlouho.
9.května tam přicházeli ti vybraní,pronášeli
horoucí ody a přísahy věčné lásky a přátelstvi.Po roce
1989 svatý Václav H i Klauss přišli květinu položili,slovo uznání pronesli.
.Za třicet let poté si ti správně zorientovaní kajícně uvědomují svůj omyl
Správně orientovaní komunisté ze slávou
odstřelili sochu Stalina,z jehož análu se pracně
vydrápali,jejich přímí pokračovatelé je následují.
Tentokrát ne z loaality k Rusku ale z touhy
odvrátit tímto svinstvem pozornost veřejnosti od svých
prapodivných praktik a kousků,
K te vasi ankete o sose nejakyho Koneva v Dejvicich. Muj navrh. Odstraneni Koneva prenechat romum a znovu postaviit na prazdny postavec sochu znameho,ceskeho lupice Babinskyho. P.S. Ta komunisticka bosorka Semelova skareda a drza me opravdu sere
Nejslavnejsi cesky lupic Vaclav Babinsky by si to opravdu zaslouzil. Vysekat Babinskeho do bileho karalskeho mramoru ,uctit pamatku statecneho cecha.
Stejně tak, jak se to děje v Polsku po vítězství pravice v r.2015: Odstraňují se sochy podobných “osvoboditelů”. Se souhlasem veřejnosti. Jenže v Polsku má toto konání hlubší motivaci: Rudá armáda dvakrát napadla Polsko, po první světové válce, a potom 17. září 1939 jako spojenec Hitlera. A nejvyšším velitelem invaze byl jeden a tentýž generál Šapošnikov.
Pamatuji však, že představitelé “liberálů” byli jednohlasně s fosiliemi PLR proti. A proti celé veřejnosti
Život pod nadvládou Rusů (tehdy zdaleka ještě ne Sovětského svazu) výstižně popsala například paní Marie Curie – Sklodowska ve svých pamětech. Kéž bychom i my měli tu národní hrdost Poláků.
Život pod nadvládou Němců jsme si už jednou vyzkoušeli dokonce my sami na sobě a jak blbí si ho teď instalujeme podruhé.
Ono si člověk nevybere.
Že si ztěžuješ, dyť bys nebyl na světě…
Tak co, Kadel Nowotny, kdy se přiznáš k fotrovi?
Nepište nesmysly , v roce 1920 naopak Poláci napadli Rusko a v roce 1939 Sověti obsadili pouze území západní Ukrajiny a Běloruska , které Polsko od roku 1920 okupovalo !!
Jardo
Nechápu, proč ten katolýk pořád taghle lže?
Poláci po prwní wálce obsadili jak německé, tak ruská území, násilím.
K Němcům, i zajatým Rusům se chowali jako dobytek.
Zde je základ toho, co je postihlo o dwacet let později.
Odweta.
Jenže Poláci jsou takoví ydyjoti, že si to nedokážou přiznat.
Já wím, Poláci se mstili za předchozí historycké křiwdy.
Jenže by mněli wjedět, že jak s Němci, tak s Rusy NEMOHOU wyhrát, a nakonec se fše obrátí w jejich neprospjech.
Podle toho by mněli jednat.
To přece bylo židobolševické SSSR, nebo ne?
Ja, ja. Polak měl prvni bratrskou smlouvu s Aďou (Hitlerem). Z Česka, Moravy a Slovanska si bratrsky uzobnul spolu s Hitlerem a spolu s Aďou tajně piklil proti SSSR.
Kdo by dnes věřil Polakovi? Jedině nějaky masochista anebo sebevrah.
Generálů jsou plné dějiny a tak by možná stálo za úvahu zbudovat městečko nebo možná celé velkoměsto Generálov, kde by ani nebydleli živí lidé, ale bylo plné výhradně pomníků všech možných i nemožných generálů počínaje třeba starou Čínou.
Je mimořádně zajímavé, že o plechového dědka nestojí ani Praha 6, ani sami Rusové. Předpokládám, že Praha 6 nabízela ruskému velvyslanectví Koněva bezúplatně. Pokud jej Rusové nechtějí ani zadarmo, proč bychom jej měli chtít my? Proč někomu vnucují něco, co sami nechtějí?
Myslím si, že v historii naší země existoval bezpočet geniálních lidí, kteří se zapsali do českých i světových dějin bez jediné kapky krve. František Křižík, Josef Ressel, Josef Božek, Prokop Diviš, Hans Ledwinka, Jan Anderle, Josef Heyrovský, Otto Wichterle, Josef Mendel … Ne, to bych vážně skončil nejdřív za týden. Nikomu z nich se nestaví pompézní pomníky, i když i oni by si to možná zasloužili. Bude-li někdo argumentovat, kolik českých životů zachránil Koněv (asi o hodně méně než Vlasov), pak nechť zváží, zda jich daleko více nezachránili například Alexander Fleming nebo Robert Koch.
Potrvá-li spor o Koněva, pak klidně může za chvíli vyrukovat třeba Národní obec fašistická s požadavkem vztyčení sousoší Emanuela Moravce s Reinhardem Heydrichem. Koneckonců také krvavým generálem, byť policejním.
Svět má daleko více významnějších lidí, nežli jsou nějací generálové. Zvláště ti, kteří mají na rukou krev svých spojenců. A ta měď získaná přetavením Koněva by asi stačila na obrovskou plochu cuprextitu s tloušťkou vrstvy 18um pro výrobu třeba řídicích systémů dynamického zabezpečení dálnic a železničních přejezdů, kde zbytečně umírá více lidí než ve válkách.
Hezká úvaha.
Jenže má jeden háček.
K duševnímu uchopení odkazu Vámi vyjmenovaných pánů je třeba alespoň rámcově funkční druhá signální soustava a alespoň základní vzdělání.
K uchopení odkazů politických a vojenských osobností pak zcela postačuje signální soustava první a vzdělání zasupluje propaganda.
Tak se nedivte, že se tupí lidé na obou stranách barikády hádají o pomník Koněva, i když hned naproti přes Jugoše je ulice Nikoly Tesly, která vede na Flemingovo náměstí
V 2.sv.válce šlo o přežití českého národa , což by jistě bez Křižíka a dalších nehrozilo !
Pokud jej Rusové nechtějí ani zadarmo, proč bychom jej měli chtít my? Proč někomu vnucují něco, co sami nechtějí?
xxxxxxxxxxxx
Rusové nám wnucují Koněva?
Ty bláho
A já bloud, jsem myslel, že si pražáci Koněva postawili we swé ser-wilnosti sami!
No totok
Hlawně nelhat, soudruhu
Koněv se stal jen jednim z dalšíh nepohodlných soch, na které se specializují dnešní liberálové. Oni jdou prostě s dobou a zkoušejí to u nás. V Americe to odskákavají sochy prvních amerických prezidentů, kterým nemůžou ani po staletích zapomenout, že byli bohatý a měli taky otoky. Prostě levičáci mají dutý mozky. Tehdá měl otroka kde kdo trochu bohatší, ale pro komouše jsou to arcilotři. U nás jsme otroky, ani prezidenta co by je měl neměli, tak se Koněv hodí.
Nejlépe se ovládá člověk vykořeněný.
Chceš-li člověka vykořenit, rozbij odkaz jeho minulosti.
Nejvíc mně baví, jak superweb “novinky” spolu se spřátelenými
pravičáckými webu šíří ty bajky o “potlačení maďarského povstání”.
To jejich povykování jasně naznačuje na čí straně tak jasně
stojí.
Maďarsko jak známo, bylo spojencem Německa, Hortyovská armáda
bojovala na východní frontě, doma se maďarští fašisté starali
pečlivě o své židy a posílali je do koncentráků.
Jelikož po válce nemohli sověti všechny ty válečné zločince
pozavírat (moc maďarů by nezbylo), dalo se počítat že se pokusí o převrat.
“Povstání” to bylo velkolepé. Samozřejmě kde jinde než v Budapešti. Bývalí hrdlořezi z fronty se ukázali v plné nahotě.
Věšení hlavou dolů, upalování a zběsilé ničení všeho co jen trochu připomínalo Rusko či komunisty.
Je zajímavé, že se nám teď maximálně ukazují dokumenty z časů
války, hlavně o našich spojencích ze západu. Existují také otřesné záběry z oněch časů z Budapešti. Zatím jsem nezaznamenal.
Váíš příspěvek si, s dovolením, uložím do své sbírky nejkrásnějších vtipů.
Vůdce maďarského povstání 1956 Imre Nagy, dlouholetý pravověrný komunista (zpočátku též ruský bolševik), voják sovětské Rudé armády, podle Vás zároveň bojoval v Horthyho armádě na východní frontě. Aby to dokázal, nesměl by se jmenovat Nagy ani Goetz, ale Houdini.
Rudí bratři nás tady zkrátka budou krmit jakoukoliv hloupostí podle Goebbelsem zastávané teorie stokrát opakované lži, která se nakonec po sto prvé stane pravdou. Vaše argumentace tak zůstane stejně stupidní a obskurní jako všechny lži, jež KSČ(M) vypustila za posledních 98 let.
Zbývá Vám ještě vypustit informaci, že to bylo židovské protiarijské povstání, neboť Imre Nagy byl Žid (doopravdy). Vy komunisté se zkrátka vždy chytíte nějaké pitomosti. Raději byste se měli sebrat a jít rozorávat sibiřské celiny a tam pěstovat kukuřici podle manuálu soudruha N. S. Chruščova.
To , že se Nagy postavil na stranu povstalců neznamená , že tam povstalci nevraždili !! Napište ještě něco o novičoku , ZHN v Iráku , vyhazování kojenců z inkubátorů v Kuvajtu , samé kapitalistické ” pravdy západních ” demokratů ” !
Nikoliv, maďarské povstání totiž nemělo nic společného ani s novičokem, ani s Irákem nebo s Kuvajtem.
Opravdu už raději nečtěte Haló Noviny ani Sputnik, argumentujete pak samými hloupostmi. Úměrně Vaší informační úrovni bych Vám doporučil spíše Mateřídoušku.
Horthy sice zaviral Zidy do koncentraku, ale byly to tabory pracovni. Pracovat se muselo setsakramentsky tvrde, ale nic jineho se tam Zidum nedelo. Do vyhlazovacich taboru zacala posilat Zidy teprve strana Sipovych Krizu, ktera se pucem zmocnila vlady pred koncem vlady.
Cele komunisticke vedeni, ktere Stalin nastolil po valce v Madarsku sestavalo skoro vyhradne ze Zidu. Podobne tomu bylo s Madarskou republikou rad. Madari nejsou protirusti, protoze je jim jasne, ze se nejedna o rusobolsevismus ale o zidobolsevismus. Vice o tom zde.
https://www.keepandshare.com/doc9/23501/zide-a-marxismus-pdf-86k?da=y
Jardo
Ondřej Kolář – rozývený papalášský spratek.
Nějak se zapomnělo na to, že Horáková taky jezdila na rozumy do Kremlu. Podobně jako Slánský, vlastním jménem Salzmann. Jen dvě, nebo více lóží bojovaly o moc nad výběrem daní v Československu.