
Co je největším zločinem komunismu?
VÁCLAV DVOŘÁK
Mnozí se domnívají, že nejhorší na komunismu jsou miliony mrtvých lidí z komunistických koncentračních táborů, hrůzyplné příběhy zbarvené krví tělesně ztýraných i duševně trýzněných, zplundrovaná ekonomika a zničené životní prostředí. Ale není tomu tak!
Radikálním zločinem komunismu kupodivu není jen zabíjení a devastace. Zločinem komunismu je zlomení důstojnosti života, setření rozdílu mezi dobrem a zlem, zamlžení svědomí, které už neví, kdy nás má varovat…
Zločinem komunismu je nejistota, s níž se blížíme ke komukoliv, protože jsme všichni učiněni stejnými, matnými a nevypočitatelnými. Zločinem komunismu je to, že lidi uvedl do pekla všeobecné nedůvěry.
Existuje bohužel stále dost levicových intelektuálů, kteří při kritickém pohledu do západní společnosti dochází k tomu, že záchrana vzejde z velkých a čistých socialistických idejí. Oslněni touto iluzí nabývají přesvědčení, že ideje marxistického socialismu jsou ušlechtilé, ale jen nešťastnou náhodou v rukou Stalinů a Brežněvů vedly k hořkým koncům, které vlastně nemají se socialismem nic společného. Není tomu tak. Sama podstata komunismu je zvrácená!
Václav Dvořák (1921-2008), vězněný komunisty
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč
Celkem za měsíc: 9 390,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Z blogu Vox Populi: Je masová invaze z muslimských zemí plánovaná a řízená? - 12.12.2019
- Multikulturní Švédsko: Válka gangů - 12.12.2019
- Milion zbytečných chvilek - 12.12.2019
Pane Dvořáku-
Měl jste pravdu.
Přeji Vám v nebi ráj.
Mimochodem pane Langer vite proc je v nebi raj? Protoze tam nejsou zadni socani a hlavne komunisti.
V ráji být nemohou protože komunismus je dílo satana důkazem je bába semelka
Tenkrát, když u kremelské zdi zazněla ona ohlušující rána a Brežněv se navždy odebral do pekla, uvítal jej tam osobně sám Lucifer. Hned na začátku mu dal na vybranou:
“Brežněve, že jsi to Ty, tak si sám rozhodni, jestli chceš bydlet v pekle kapitalistickém nebo v pekle socialistickém.”
“A jaký je mezi tím rozdíl?”, odvětí Brežněv.
“No, víš, v tom pekle kapitalistickém dostaneš ráno, v poledne a večer bičem přes holou zadnici. V pekle socialistickém pak ráno, v poledne a večer Tě čerti položí na fošnu s natlučenými hřeby a já Tě pak přejedu parním válcem.”
“Poslouchej, Lucifere, já jsem sice neochvějně věrný myšlence socialismu, ale – no, vždyť víš – přeci jen bych raději pobýval v tom pekle kapitalistickém.”
“Hele, Brežněve, nechci Ti do toho mluvit,” povídá Lucifer, “ale já bych na tvém místě přeci jen volil to peklo socialistické. Podívej se, tam když zrovna jsou hřebíky, tak není dřevo. Když je dřevo, zas nejsou hřebíky. Když je obojí, tak zase nejezdí parní válec. No a když se úplnou náhodou stane, že najednou jsou hřebíky, dřevo i válec, tak zase musím na schůzi závodního výboru.”
Pane Langere, myslím si, že největším zločinem komunismu bylo uvedení komunismu do reálného života.
Ano. A to se stalo díky Rusku- SSSR.
Tento fakt nemohou soudruzi popřít, i když se o to velmi snaží konspiračními teoriemi o Židech, zednářích, Vatikánu, USA a dalšími demagogiemi přitaženými za vlasy.
Stalin ovlivnil celé komunistické hnutí a učení na věčné časy. Alespon u nás ano. KSČ
No prece Semelova….
Jééé tak to žijeme v celosvětovém komunismu. Velmi dobře popsaná současnost.
Bohuzel jen kecy. Diky komunisticke zkusenosti mame alespon urcitou nadeji na preziti a na zachranu bile spolecnosti. Zapadni Evropa byla komunismu usetrena, ale uz ted je jejich spolecnost mrtva. Mohou kludne spachat sebevrazdu, nic to na jejich osudu nezmeni. Ani Le Pen ci Wilders na tom nic nezmeni. Oni se nezmohou na masove deportace a vybudovani likvidacnich taboru pro barevne, tak ti je do nejpozdeji 50 let totalne pocetne prevalcuji, a pitom jen bile dorazi. U nas jsme alespon trochu vice obezretnejsi…proste to bylo a je neco za neco a vsechno spatne je pro neco dobre…komunismus byl dobry proto, ze mozna jako rasa prezijeme.
Slovanske narody plus Madari a Rumuni priam zazrakom boli ohradene zhruba od roku 48 az do ’89 za zeleznou oponou, a ironia osudu (narodov) dopriala vtrhnutie kapitalizmu a velebenie zisku az po roku ’89
Ano, koment pana ELLEGUA je celkom vystizny.
Spomenute narody sice trpeli nedostatkami, nebolo v prazdnotou zizajucich obchodoch viac ako nahate haky ci zaspineny pult. Ale ludia sa svojich snov nevzdali. Za ten cas co sme trpeli, treli biedu a drzali hubu a krok zapadne staty hnili a degenerovali pod tarchou blahobytu, dovonlivosti ci moralnou hnilobou.
Som toho svedkom!
Dobiehame co sme zameskali? V mnoho pripadoch ano. Ale zaplat pan nie sme zaplaveni havedou. Ta haved nam je vnucovana zaslepenou kravou so zasklenymi ocami zmije. Nemyslite si ze obhajujem dobu alebo teror komunistov a spiclov. Jejich vinou a nenavistou co vo mne vypestovali som ako 21 rocny “dobrovolne” zbalil maturitne vysvedcenie a dvanast dolarov zakupenych na ciernom trhu a siel za “slobodou”.
Dan co som zaplatil? To som uz pretrpel a vyrastol, cas zahojil.
Ironia ci perverznost osudu a okolnosti Vas zachranili od moralneho bahna v ktorom sa topi zapadna Europa.Vy ste boli do hry zatiahnuty a nikto Vam nebrani od stola odist. Bude Vas to stat, budu Vam branit a vyhrazat, nevysmievajte sa osudu co bol tak milosrdny. Mate unikatnu sancu.
Hezká věta: „Zločinem komunismu je zlomení důstojnosti života, setření rozdílu mezi dobrem a zlem, zamlžení svědomí, které už neví, kdy nás má varovat…“
Ale není to jen zločin komunismu! Je to dnes stejný zločin „kapitalismu“ v podání EU, Merkel, Hollanda, Sorose, Obamy…atd. Knuta je stejná, jen se používají jiné, ale stejně strašné metody.
Tedy následovníků komunizmu – levičáků.
Kapitalismus v této podob zákonitě musí zaniknout a svou povahou přímo podporuje vznik nového socialistického režimu,každopádně sociálnějšího.
socialismus=spolecne vlastnictvi.A to se musi hlidat pred rozkradenim.Proto z podstaty plodi neduveru.
A pane,tady zadny kapitalismus neni!!Tohle je ulicni smeska,kdy soukromi babisi vysavaji spolecne-to je ta nejstrasnejsi kombinace.Jedine,co muze fungovat-vse soukrome.I mena
Po každé revoluci vyplave napřed nahoru bahno (a neříkejte,že u nás tomu bylo a je jinak).Otázkou je,jak dlouho ho budeme muset likvidovat.
A můžete mě pak z toho vynechat?
..přejel vůz u pole mravence, vražda ! ..zločin !!.. a hospodář sestoupil a začal sít obilí…
Milý pisálku z vás ten zločin komunizmu přímo vyzařuje (teda následky protože už jsou komančové skoro třicet let v háji a hodně imbecilů ještě dnes na ně vše svádí) a asi je to dost nakažlivé protože tady blábolí z cesty lidé tipu langer ale o tom je to známé že je to duševní chudáček.
Tak Bureš (a jiný mafie!) je prej v háji… A teď tu o Budulínkovi.
Komančové že jsou 30 let v háji !!!???, tak to může tvrdit jen totální naivní trouba. To že se tak už nejmenují , neznamená že nejsou. !! naopak už jsou v celé Evropě! Makrela, typický příklad bolševika v západní evropě.
Nevšimnout si to samotné je hrůzostrašné, ale ještě je obhajovat to je komunistická kolaborace pane Josefe pepíku.
A Langer. Jeden z mála který má tu bouli na krku které se říká: Hlava, zcela na pravém místě. Zvenku i uvnitř, zde především !!
Tedy na rozdíl od ……………………….
Pepan, vy žijete na Marsu?
Ne, na on žije na Marxu.
… a sem tam i na Maxu
Nový lépčí člověk. Socialistický člověk… Jenže, kde jenom udělali dóódruzi chybu?!
Výsledkem řádění např. jelcina po roce 1991–1998 je více mrtvých rusů jak za druhé světové války…..a hlavně do ruska a části evropy , jak se ten slavný komunismus dostal a kdo ho financoval….a carskou rodinu popravil kdo…určitě ne rusové…
http://www.moderni-dejiny.cz/clanek/karel-capek-proc-nejsem-komunistou
Nejdivnější a nejnelidštější na komunismu je jejich zvláštní pochmurnost. Čím hůře, tím lépe;
Nehostinné a nelidské je klima komunismu; není střední temperatury mezi mrazivou buržoazií a revolučním ohněm; není nic, čemu by se proletář směl s požitkem a nerušené oddat. Není na světě oběd nebo večeře; buď je to plesnivá kůrka, chudého nebo žranice pánů. Není už láska, nýbrž buď perverze bohatých, nebo proletářské plození dětí
Poslední slovo komunismu je vládnout a nikoli zachraňovat; jeho velikým heslem je moc a nikoli pomoc. Chudoba, hlad, nezaměstnanost nejsou mu nesnesitelnou bolestí a hanbou, nýbrž rezervou temných sil, kvasící hromadou zuřivosti a odporu.
Předpokladem komunismu je umělá nebo úmyslná neznalost světa.
V komunistických novinách se nedočtete o světě nic, než že je naskrze mizerný; pro člověka, kterému není omezenost vrcholem poznání, je to trochu málo.
Nenávist, neznalost, zásadní nedůvěra, to je psychický svět komunismu; lékařská diagnóza by řekla, že je to patologický negativismus. Stane-li, se člověk masou, snad je snáze přístupen; této nákaze; ale v privátním životě s tím nelze vyjít.
Metoda komunismu je široce založený pokus o mezinárodní nedorozumění; je to pokus roztříštit lidský svět na kusy, které k sobě nepatří a nemají si co říci.
Nebýti agrárníkem neznamená ještě žádný určitý názor nebo životní víru; avšak nebýti komunistou znamená býti nekomunistou; nebýti komunistou není pouhý zápor, nýbrž jisté krédo.
4. XII. 1924
P.S. Genialitu čapka podle mě vyadřuje právě to datum !!!
Nemohu býti komunistou, protože jeho morálka není morálka pomoci. Protože káže odstranění společenského řádu a nikoli odstranění společenského zlořádu, jímž je bída. Protože, chce-li vůbec pomoci chudým, činí to podmínečně: nejprve musíme vládnout, a pak (snad) na vás dojde.
nebýti komunistou není pouhý zápor, nýbrž jisté krédo.
………..¨
Pane Bim, moc Vás zdravím.
Souhlas s článkem. Jenže nemyslím si, že by komunismus byl nyní tou největší hrozbou. Soudruzi se poučili. Znárodnit a řídit fabriku? Blázníte? Jednak to neumí a dávno si spočítali, že je lepší toho vykořisťovatele nechat žít a pořádně mu to osladit. V první řadě zdanit jak se patří, potom mít absolutní dohled nad tím co dělá a sem tam mu napařit nějakou tučnou pokutu.
V čem se teda komouši poučili a že nejsou největší hrozbou ???
Ve všem co zde zdělujete je jak hrozba, tak ani náznak nějakého poučení.
Pořád to budou paraziti bez morálky, znalostí, a schopnosti vytvářet lidské hodnoty !!!
Poučili se v tom , že nebudou dělat krvavou revoluci a znárodňovat výrobní prostředky. Vědí, že se tím historicky znemožnili. Udržují si vliv v rámci pluralitního systému politických stran. Znárodňovat chce naopak jiná strana a z jiných důvodů. Touto jinou stranou a nebezpečím číslo jedna je dle mého názoru strana zelených.
Zelení nejsou nic jiného, než mladší sourozenci a potomci rudých. To, že se zelení a rudí vzájemně nenávidí, nic na tomto faktu nemění. Rozhodně to neznamená, že se rudí polepšili a opustili své původní myšlenky.
Třeba ruští komunisté mají opětovné znárodnění v programu a přestože v Dumě s vládnoucím Putlerovým Jednotným Ruskem drží basu, mají názory, že Medvěděvova vláda je loutkou EU a USA.
Jako kdybych slyšel české komunisty, i ty dočasně převlečené, na adresu současných českých socialistických vlád.
Čeští komunisté se nezměnili stejně tak, jako ti Ruští.
To jen někteří, kteří se momentálně ke komunistům nehodlají hlásit, pochopili, že je třeba udělat dočasně několik kroků vzad, aby mohli posíleni poté kráčet kupředu levá. Což se již děje.
Já tu rozhodně nechci dělat advokáta komunistům. Dokonce nerozporuji ani vás ani pana bima. Jen vidím větší nebezpečí v neziskovkách, různých aktivistech a na nich sympatizujících či napojených stranách. A jednou takovou stranou určitě Zelení jsou. Jsou nebezpeční v tom, že jsou “jakoby bezúhonní” na rozdíl od těch komunistů, jejichž zločiny jsou známy, zdokumentovány a tedy dokázány. Zkrátka z mladého Stropnického jde větší strach než ze soudruha Filipa. Taková baba Semelová nebo jak se jmenuje podle mne nikoho z mladých nezaujme…
Pane Pavle L,
S tím propojením těchto organizací s různými stranami máte pravdu. Rozebírat jejich pozadí, to by bylo na delší text.
Strana Zelených jistě může ve volbách uspět, a já si rozhodně nic takového nepřeji, ovšem historie Vám zatím nedává za pravdu. Zelení jsou příliš úzce programově zaměření a nikde v Evropě si masovou popularitu nezískali.
Jejich voliči jsou obvykle titíž, kteří volí sociální demokracii různých názvů, kterým pro jejich rozsáhlejší program dávají přednost. A stejné ekologické nesmysly, jako oni, mají v programu.
V Česku byla Strana Zelených ve sněmovně poprvé a naposledy. Nic nenasvědčuje comebacku.
Co se týká Stropnického, jeho volební úspěch do pražského zastupitelstva, pokud vím, byl spojen koalicí s Zelených s dalšími stranami, bez nichž by samostatně jen těžko uspěli.
Naproti tomu komunisté mají stálou voličskou podporu mezi 10-15% a vůbec se zatím nenaplnily prognozy o jejich vymření.
Koho myslíte, že budou voliči skomírající sociální demokracie volit?
TOP, ODS, Zelené? Já myslím, že ne.
Co, až pohasne hvězda estébáka Babiše? Co jeho voliči?
Mnohem pravděpodobnější je, že sáhnou po “starých zlatých”.
Nějaký velký úspěch třeba Okamury neočekávám. Proč?Je to dáno v Česku historicky.
Vždyt důchodců a předdůchodců, silných poválečných ročníků, je tu dost a mnozí z nich doma vykládají svým dětem a vnukům, jak to bylo za komunistů docela fajn, jak měli všichni práci a vzpomínají na dobu, kdy neměli ani tu dnešní svobodu s nostalgií a s vylhanou tehdejší realitou.
Takových lidí je dost i mezi čtenáři PP, jsou tu takových diskutérů desítky. A stovky, možná tisíce čtenářů PP.
Také když si všimnete, Stropnického se tu takřka nikdo nezastane, zato pokud vyjde nějaký článek o komunistech, těch lidí, co žhaví klávesnici, aby bolševickou totalitu pochválili a současné komunisty také. Když nic jiného, tak se alespon snaží odpoutat od nich pozornost.
Vidím do nich jako do sklenice vody.
Ted je to vysada zidu. Ti kontroluji a vysavaji vetsinu businessu.
Překvapuje mne, že i takovýhle duševní průjem vyvolá 27 komentářů. To už můžeme komentovat i to, že venku sněží.
Nedivte se, že je v Česku bída, když lidi věnují čas na to, diskutovat o takovýchhle hoxnech s hákama.
“Překvapuje mne, že i takovýhle duševní průjem vyvolá 27 komentářů.”
– správne. Ale ten “duševní průjem” má svoj presný zámer :
Kopnuť do Putina. Putina tu dávajú ako vzor komunistu, a tak kopanie do komunizmu je veľmi aktuálne.
Fakt, že dnes je EU VÝRAZNE komunistickejšia, ako Rusko a Čína dohromady, toto málokto vidí.
-.–.-.-.-.
z článku :
“Sama podstata komunismu je zvrácená!”
– škoda, že popis tej “podstaty” autor neuviedol. Pekne by v nej boli viditeľné obrysy EU.
-.–.-.-.
Škoda, že PP sa správa ako nejaký sračkomet.
V Česku je bída???? Odkdy :) :) :)
Človíčku, ta zdejší bída je to jediné, co nás zatím – opakuji, zatím(!!!) – chrání před invazí černého moru. Krysy se vždycky drží voňavějšího sýra.
Ukažte mi prosím tu bídu. Tady se maj lidi jak prasata v žitě. Byl jste někdy dál než za hranicí Vašeho okresu?
Bohužel byl a dodnes bývám. Proto to píšu.
Vazeny pane Kadel , ze by v Cesku byla bida o tom docela pochybuji , kdyz vidim ty plne voziky v supermarketech. A nedavno jsem byl u znamych v nove postavenem cinzaku a jake tam staly v podzemnich garazich vozy , tak to o nejake bide nesvedcilo .
No, když je tu tak dobře, tak mi vysvětlete, proč většina doktorů odchází dělat do Německa? Proč zdejší lidé odmítají pracovat v zahraničních montovnách na našem území za 15 tisíc hrubého a tak se tam táhnou Ukrajinci? Proč má zdejší důchodce průměrný důchod 11 tisíc korun a stejný v Německu 1176 Teuro, přičemž tento důchod je svojí výší o 50% vyšší, než medián mzdy aktivně pracujích žen v ČR?
Ale pokud Vám k pocitu blahobytu stačí kostelecký separát s klihem v košíku v nějakém hytlermarketu, nahnilé banány a auta, která by mohla stát polovinu, kdyby nemusela být nacpána nesmyslnými gadgety dle nařízení EU, pak si to užijte, přeju Vám ten pocit. Fakt, upřímně přeju. V Bibli se o takovýchto lidech píše v Matoušově evangeliu, 5:3. Ti se netrápí ničím a jsou spokojení.
Poděkujte bolševické totalitě a jejím pohrobkům,kteří nadále vládnou.
Poděkujte i sobě, za to, že jste bolševickou totalitu pomáhal budovat a udržovat při životě.Bez obav, až tu bude zase plot a Vaše třešně vyhrají, už se postaráte, aby jen tak někdo neodcházel.
Jen se divím, že argumentujete odchodem doktorů do Německa.
Do Ruska neodcházejí, co?
Tam jezdí staré struktury a fízlové na školení.
Langer, vopatrně, na plot se nadávat už nesmí, to je teď trumpetový objev. Vám snad ještě nedorazila závazná hesla na tento týden? Chďte na tu poštu častěji, člověče, nebo budete mít ošklivý prooser.
Což o to, kdyby někdo navrhl udělat plot mezi Evropou a Ruskem, sice bych měl pochybnosti o jeho účinnosti, ale alespon bych se o tom byl ochoten bavit.
Ovšem bavit se o oplocení Česka se soudruhy a navíc za jejich hlasitého ajfru pro tento nápad, nehodlám.
Tak se o něm nebavte a všem se uleví. Hopinky hop na to!
Zase mluvíte za kolektiv!
Kdybyste měl za každý kolektivistický žvást dostat korunu, ten pytel byste nemohl ani uzvednout.
Svrbí, co, jak blbě sis naběhl… Nojo, no, IQ holt není pro každého soudruha přídělem.
Já jsem si vůbec nenaběhl. Vy jste to nepochopil jako obvykle.
Doktoři odcházejí, protože zdejší lid není ochoten ať přímo nebo nepřímo zaplatit za péči. Přežitek z doby komunismu. Zdravotnictví každému a zdarma. U nás se na zdravotnictví platí jedna z nejmenších částek v Evropě nějakýcj 6.9% HDP evropský průmět 9,5% HDP cca. Ani blbých 30 kč u lékaře nevydrželo banda ubožáků zdejší voliči.
50 % z příjmu českého občana jde na chlast a na cigára. Pořád se mají lidi kurevsky dobře!!!
Byl jste někdy v zahraničí (nemyslím v jugošce se soudruhy z ČKD za komančů). Viděl by jste jak vypadá bída v asii nebo v africe.
A nepopírám v Německu se mají poměrově lépe. Kdo Vás tu drží???
a soudruh Kadel má dalšího nepřítele z kterého bude dělat vola!
Držím Vám palce!
Doporučil bych Vám omezit útočnost svých nablble agitátorských formulací (“se soudruhy v Jugošce”) a spíš se podívat na objektivní data.
V tak např. v roce 2012 byly celkové výdaje na zdravotnictví v ČR 2077 bodů, v Německu 4811 bodů. V tomto roce byl index parity kupní síly Německa vůči ČR 232%. Takže si zkusíme 4811:2.32, ne? 2073. Česko 2077.
Ve fotbale se tomu říká remíza, kašpare.
To jen tak pro příklad, Vy spokojenej. Užijte si Kostelecké párky!
(Zdroj: OECD Health Data 2014)
A já se mám velice dobře nestěžuji si děkuji :).
Vazeny pane Kadel , napsal jsem jen to , co jsem videl . A Kostelecke parky jist nemusim , protoze v Cesku neziji .
Aha, takže další, kdo tu nežije, ale přesně ví, co jako kdy kde a jak máme dělat a jak to u nás chodí, případně poslouží nějakou tou emigrantskou knížecí radou. Tak to jo. Budiž Vám ale přičteno do plusu, že aspoň nám, kdo v Česku žijeme, nenadáváte. To nebývá pravidlem a řada emigrantů si svůj komplex vykořenění takto kompenzuje. Vy (snad) ne, což je příjemné zjištění.
Vzhledem k tomuto faktu považuji naši debatu za uzavřenou, neb dál nemá cenu.
P.S.: To, že nemusíte Kostelecké párky, Vám upřímně přeju, protože jsou fakt hnusný
Je signifikantní, kterým komentátorům tento VELMI DŮLEŽITÝ ČLÁNEK připadá tak nepatřičný, že se o něm vyjadřují tak hanebně.
Tyto články jsou velmi potřebné, bot lidem připomínají ZLO, jehož jsou obětmi.
A přiměje se odkopat zdeformované rudé mozečky.
To: Langer
Ty “rudé mozečky” se odkopaly již dávno. Nyní už jen šíří kolem sebe duševní průjem, což je jediné co umí a co považují za svůj celoživotní úděl.
Stejně, jako poznají tyto “rudé mozečky” rychle a spolehlivě každého, kdo si s nimi (komunisty) nijak nezadal, pozná čestný a svobodomyslný člověk i na dálku “rudého mozečka” s rudou hvězdou na čele a s knížkou stejné barvy v šuplíku.
Sleduje Vaše texty, pane Langře, je mi jasné, že Vy nenosíte ani rudé trenýrky (já rovněž).
Snad bych měl ještě zmínit, že panu Dvořákovi jsem “klikl” všech pět hvězdiček a za jeho věcný a poučný článek mu děkuji!
Zlomení důstojnosti života, setření rozdílu mezi dobrem a zlem, zamlžení svědomí, které už neví, kdy nás má varovat… což tohle a ještě mnohem víc není cílem neomarxismu? Komunizmus byl jen slabý odvar, nepodařený pokus. Myslím že v mnoha lidech na této straně tehdejší železné opony se rozlišení dobra a zla, schopnost svědomí varovat komunizmus oslabil, ale nezničil. Gramsciho “dlouhý pochod institucemi” se v Západní Evropě byl mnohem úspěšnější. My máme ale smůlu, že jsme vlezli z deště pod okap.
Pardon – vloudilo se mi tam příliš mnoho “SE”. … v mnoha lidech na této straně tehdejší železné opony rozlišení dobra a zla, schopnost svědomí varovat komunizmus oslabil, ale nezničil. Gramsciho „dlouhý pochod institucemi“ v Západní Evropě byl mnohem úspěšnější. …
Musíme si uvědomit zásadní skutečnost, že komunismus a další levičácké ideologie vznikly na Západě a odtud byly židobolševiky transponovány do tehdejšího carského Ruska. Díky Rusům se komunismus podařilo v SSSR porazit a vrátit se ke kapitalistické a křesťanské společnosti.
Ze sanitárních důvodů se proto musíme od Západu oddělit, protože neomarxistické ideologie odtud proudící likvidují vše, co jim přijde do cesty.
Pryč z EU a NATO !!!