
Co fčil, když vědci přiznali, že zpusobuju chemtrails a řikaju temu osevani mraku?
LADISLAV VĚTVIČKA

Bylo to tak deset roku zpatky. Za letadlama naraz začaly zustavat kondenzačni čary, kere se roztahovaly a cele hodiny zustavaly viditelne. Mnozi se ptali, co se změnilo, bo se jednoznačně cosik změnilo.
A plno idyjotu odpovidalo, nic se nezměnilo, to su ty vaše konspirace, nedivejte se nahoru, vzdejte se a nic se vam nestane.
No ja, ale co fčil budu tito chytraci robit, když vědci potvrdili, že ovlivňovani oblohy je jejich dluhodoba robota? A že to robi všeci, od Ameryky přes Činu až po Rusy. Řikaju temu ruzně – třeba osevani mraku! Kura, taku cypovinu bysem ani ja nevymyslel. Že stači cosik přidat do kerosinu, to bylo jasne. A je jasne, že se testuje naprosto všecko – od jodidu olovnateho přes hlinik a stroncium až po suchy led.
Už fčil se směju u teho, jak ti pitomci, keři se bali zvednut hlavu, aby snad nezahledli cosik, co se nesmi, fčil budu vymyšlat, že oni to tak nemysleli, budu na textu, kery tyto praktyky přiznava, hledat chyby a rozpory, budu zpochybňovat autora, řikat, že oni to už davno věděli a tak.
Spiš mě ale zajima to, co v tym članku napsane neni. Bo je jasne, že to ten synek vědecky nenapsal enem tak. Bo shrnut a přiznat tyto praktyky znamena, že jedinec ve svoji branži konči. Proč to tedy napsal? Tuž asi je po osevani mraku třeba zrobit dalši krok. Co třeba likvidace letecke dopravy formou brutalniho zdaněni kerosinu nebo jednotlivych letu?
Tuž schvalně, co z teho vyleze po konferenci o umělem řizeni počasi …
PS: Malem bysem zapomněl, tady je to přiznani.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Oldřich Smejkal 1000,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Jiří Dostál 200,- Kč, Anonym 673,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, Roman Suchý 500,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Karel Jeřábek 163,- Kč, ing. Stanislav Kužel 150,- Kč, Irena Kuželová 150,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč
Celkem za měsíc: 15 997,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kauza Vrbětice “vytlačila” covid - 23.4.2021
- Zpátečka … - 23.4.2021
- Ještě jednou Vrbětice - 23.4.2021
Jo, už jeden významný americký boss tuším z CIA přiznal, že je to prý stálo v průměru ročně cca 10 mld. USD. Jde to video dohledat na netu. Kreténi, místo, aby to prováděli nad kozomrdy v arabských zemích a Afrikou, sypou to nám na palice a výsledkem je vysoký výskyt respiračních nemocí a rakoviny.
Bylo to v r. 2016 a byl to Ředitel CIA John Brennan. Ten program se nazýval Stratospheric Aerosol Injection (SAI),
Chemtrails stále probíhá.
Proč jsme posypáváni chemtails a planeta vysychá?
Proč hoří planeta na mnoha místech?
Proč vznikají požáry s mnoha ohnisky současně?
Proč je svět organizovaně zaplavován migranty?
Proč jsou celosvětově vyvolávány nepokoje a války?
Proč je jsou oslavováni buzeranti a úchylové?
Proč jsou děti státem vedeny k sexuálním deviacím?
Proč je slovo vlastenec, národní a vlast napadáno?
Proč je politika jen podvod lež a zlodějina?
Svět už z velké části ovládli Ilumináti sytící se zlem.
Chtějí nás pokořit ovládnout a zotročit.
Pravda je nečekaná odporná a šokující.
Odmítáme uvěřit. Odmítáme o tom mluvit.
Odmítáme se bránit svým vrahům.
Prohlédněte !!! Přemýšlejte !!!
PRO KOHO PRACUJÍ PEDOFILOVÉ:
https://pravdive.eu/page/337/matka-ji-prodala-pedofilum-znasilnily-me-stovky-muzu-hlavou-site-byl-ministr-belgie …
https://www.freeglobe.cz/Articles/772-satanisticky-ritual-v-ceskem-lesiku-bohemian-grove-jehoz-se-ucastni-svetovi-vudci.aspx …
KOHO VZÝVAJÍ ELITY:
1)
https://www.youtube.com/watch?v=J8egeae8K8I
2)
https://www.freeglobe.cz/Articles/772-satanisticky-ritual-v-ceskem-lesiku-bohemian-grove-jehoz-se-ucastni-svetovi-vudci.aspx …
KDO JSOU ONI:
https://www.google.com/search?q=ILUMIN%C3%81TI+ZT%C4%9ALESN%C4%9AN%C3%8D+%C4%8E%C3%81BLA&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_yJnE0dXlAhVLhRoKHWO1BhQQ_AUIEigB&biw=1536&bih=722 …
SMRT VLASTIZRÁDCŮM
Nejste li cerna lesba asijskeho zevnejsku tak myslim mate na krku a posledni vetu trestni stihani
.. rika se tomu dneska tusim pravni stat nebo jak tomu rasisticti nenavistni bolsevici rikaji …
rovněž lze dohledat na youtubu konferenci amerických klimatických odborníku, kde vyjadřují své znepokojení skutečnostmi, které objevili v souvislosti s chemtrails..
Zde je to video:
https://vimeo.com/336383100
Ale pozor! Je to fzj, fuj, z dezinformačního Aeronetu!
Kromě toho doporučuji ještě druhé video, zajímavý rozhovor L. A. Pochmeňého, držitele několika patentů pro řízení počasí. Ku příkladu dokáže likvidovat cyklony, zamezit krupobití a další.
https://www.topcz.net/prumyslove-rizeni-pocasi-titulky-cz/
U obou videí jsou české titulky.
Pokusy o ovlivňování jsou něco jiného než ty takzvané chemtrails. Co vzniká spalováním petroleje se vzduchem? Mimo jiné vodní pára. A co udělá vodní pára v -50 stupních celsia? No přeci zmrzne. A tak vidíme na obloze drobné krystalky ledu, to je vše.
Aha, a ty stopy na obloze zaćalyse objevovat na obloze až od určité doby. Zřejmě začali používat kerosin s řepkou od Babiše co mysliteli?
Ty stopy na obloze za sebou zanechávaly už za druhé světové války americké bomardovací svazy, když ve velkých výškách letěli nad německo. Je jedno, jestli letadlo spaluje kerosin nebo benzín, při hoření obou paliv vzniká vodní pára. V letectví se pohybuju už dlouho a běžná dopravní letadla nemají žádné speciální nádrže ani rozprašovací zařízení pro chemikálie. Podívejte se na oblohu pořádně a uvidíte, že ty kondenzační čáry vznikají za motory (podle počtu kondenzačních čar určíte počet motorů) a to až v určité vzdálenosti, která je potřebná k ochlazení horkých výstupních plynů, zkondenzování vodní páry a jejímu zmrznutí. Pokud vzduch dokáže vodní páru absorbovat a nedojde ke kondenzaci, kondenzační pruhy nevzniknou. O kondenzačních stopách třeba tady:
https://chmibrno.org/blog/2018/10/29/mytus-siroke-okem-viditelne-cary-za-letadlem-jsou-obrovska-mraka-znecistujicich-latek/
Co s váma…
Vy hovoříte o contrails, jasně, taky jsem je pozoroval už jako kojenec. To je o té koze, pak je tu ještě řeč o voze, to je ta zápletka. Co se stalo, že cca před deseti lety (já mám za to, že jsem to začal pozorovat už před dvanácti lety) ráno bylo zcela jasno a po přeletu letadel contrails nemizely jako dříve, ale setrvávaly někdy celé hodiny, až odpoledne vytvořily souvislý opar a z jasné oblohy se stalo “pod mrakem”. Lidé žádali vysvětlení a dostalo se jim, že jsou to:
“Ty stopy na obloze za sebou zanechávaly už za druhé světové války americké bomardovací svazy, když ve velkých výškách letěli nad německo. ”
A kdo si myslí něco jinýho, je to “konspiračník”
A furt dokola…
Přečtěte si prosimvás ten článek, a ještě klikněte na ty odkazy, ať už se od tý druhý světový konečně trochu pohneme
Spojujete nesouvisející věci. Kondenzační pruhy a blížící se frontu. Doporučuju nějakou učebnici meteorologie.
Doporučuji ty odkazy a ty články o pokusech. Počasí je cca furt stejný, ale chování kondezátu neni, změnilo se to náhle a v řečenou dobu. A teď si prostudujte něco o manipulaci s počasím.
Nezměnilo, je pořád stejné.
Vám i kdyby v tom čumák máchali, budete dál tvrdit, že ho máte v suchu.
Jako hloupé štěně. :)
https://cz.depositphotos.com/135824588/stock-illustration-no-dog-pissing.html …
Karel doporučuje učebnici meteorologie, ale sám nemá páru o parametrech turbofan tříhřídelových motorů ani o parametrech jejich paliva, také netuší nic o vlhkosti v 9-11 km kde sypači lítají. JInak by tu ze sebe asi nedělal blbce.
Svatá pravda. Ale o chemtrails mluvil ředitel CIA John Brennan. Jistě neměl na mysli běžné kondenzační pruhy za tuctovými dopravními letadly.
Prostě někde krom Ryanairu a Travel servisu sem tam lítalo i něco vládně – speciálního.
Někde. Nevím kde. Ale ty zkoušky jsou potvrzeny z více stran. Přinejmenším v USA.
Já nerozporuju, že něco takového mohlo někde někdy proběhnout a možná i sem tam proběhne v rámci nějakého výzkumu. Ale není to běžné a není to to, co vidíme u nás na obloze, jak někteří konspirátoři tvrdí.
Konspirátoři jsou lidé, co konspirují (kují pikle). Většina lidí se však především ptá a to je dobře. Když nedostávají odpovědi a nebo dostávají vytrvale odpovědi scesté, začínají i uvažovat, proč tomu tak je.
Pane Vylíčile, jak jsem tak do této chvíle letmo prošla diskuzi – myslím, že by nebylo od věci, kdybyste ke zdejším odborníkům na všechno “od jazykovědy po kanalizaci” pohovořil i o letových koridorech, letových hladinách a KŘÍŽÍCÍCH se kondenzačních sledech.
Domnívám se, že piloti dopravních, vojenských a jiných – snad mimo sportovních – nemohou poletovat jen tak kdy a kde si umanou.
V podstatě mohou, pokud k tomu dostanou povolení od služeb řízení. Letové cesty slouží převážně k plánování a výpočtu potřebného paliva, ale služby řízení mohou letadlo poslat přímo na nějaký bod, pokud to provozní situace dovoluje. Některé státy již systém letových cest úplně ruší a existují jen body, mezi kterými je možno lety libovolně plánovat. Trochu jsem to pro pochopitelnost zjednodušil.
Nezjednodušil, Karlíku. Pouze nevědomě kecáš o něčem čemu nerozumíš. Nebo jsi za to placenej?
Když kecám, tak jak to teda je?
Pane Bože, mluvíte s blbama!
Si ty diskuze tady přečtěte
Taky jste tu jako doma?
Karle, bojujete statečně.
Ale míjíte se s meritem diskuse. Tady se 2 informace (že “to” jde a že “to” zkoušeli) probírají z hlediska důvěry či podezřívavosti k majitelům té příslušné technologie.
Nikdo tu netvrdí, že rozprašovací zařízení jsou v běžných letadlech. O to tu nejde. Celá diskuse se točí okolo následujícího:
“Ty swi ně to fakt zkoušeli. Takže to pravděpodobně na lidi sypou, a to i zde. Protože z nich, z těch států a služeb, za poslední desítky let NIKDY NIC dobrého pro nás a náš život nevypadlo!”
Toto je meritum věci – ta mizivá, do záporných čísel jdoucí “důvěra” společnosti v oficiální pravdu vrchnosti a naše tak zvané spojence.
Ale no tak, pán Vylíčil….Merito veci je, a vy, ako šíriteľ protizápadnej paranoje to asi dobre viete, že slovo CHEMTRAILS – napriek tomu, že experimenty s počasím robila, event. asi aj robí každá mocnosť, ako to aj z článku vyplýva – je „terminus technicus“ našich protizápadných odbojárov a konšpirátorov v službách vlasti na označenie prostriedku na ohlupovanie/event. hubenie Slovanov, event. rozkladanie národných štátov, atď, jarmulkovými elitami.
Preto pre kremlohujerov by som trochu zlomyselne zopakoval a zdôraznil, keďže záchranu túžobne očakávajú z Východu, že Moskva práškuje taky
Ahoj FcKensie – dávno som tu nebola, ale tému chemtrails si predsa nemôžem nechať ujsť, najmä ak tušíš, že by si ma v nej mohol stretnúť. :)))
Hej, práškuje sa aj nad Ruskom, ale zahoď predsudky a pozri sa na veci s otvorenou mysľou. My dvaja si nemusíme písať o rozdieloch medzi rýchlo miznúcimi kondenzačnými a pomaly miznúcimi chemickými čiarami, to sme si tu niekedy pred rokom spomínali. Napadlo mi, že letecké parády tiež používajú nejaký, možno neškodný druh chémie a tam to pekne vidíš. Taká trikolóra ako farebné chemtrails rozplývajúca sa za motormi lietadiel nie je nič iné, len debilné práškovanie, či? A takto isto to robia vojenské lietadlá s pytlami chémie – pravdepodobne obsahu ťažkých kovov, ktorých hladiny na niektorých miestach namerali mnohonásobné prekročenie limitov. Veď farmakopriemysel ako najbohatší chemický priemysel na to má, nie? Viem, to už je ťažká konšpirácia, ale čím to je, že v porovnaní so socíkom civilizačné choroby ako rakovina, alergie a mnohé iné dosiahli úroveň pandémií?
Spomínaš si ešte na tie bezstarostné letá v tráve, pohľad na nebo a výhradne len kondenzačné čiary, ktoré rýchlo mizli na oblohe? :)))
Dobrý večer, anaste, jen doufám, že jste tu naozaj dlouho nebyla, protože tu nejsem zrovna přátelský k náboženským otázkám
.
Já už asi na větší bike nevlezu, to rameno mám asi v háji…
Už jste se pustila do tý organiky? Jestli jo, nezávidím…
Trails, to je naprosto skvělý téma. Jistě se tu dozvíte, jakej je Větva podivín a konspirátor, když píše, že i zúčastnění otevřeně hovoří o tom, že ano. Že se to seje. Sebestredno se musím vytahovat, že jsem se úplně dole (prozatím) trošku pokusil o bilanci diskuse. Ale jsem tam k inteligentnějším komentátorům viditelně neobjektivní…
Dobrý večer Marek aj vám… málokedy čítam autorské články a diskusie tiež len zriedkavo, keď ma zaujmú. Ak nemáte rád katolícku cirkev, buďte si istý, že takéto príspevky nečítam, považujem ich za stratu času, ale iste vám na váš názor zdvorilo nesiahnem. Viem, my katolíci pripadáme ateistom veľmi naivní a nám zasa ateisti značne obmedzení, :))) takže si nemáme čo vyčítať, ale ľudsky sa samozrejme znášať budeme. Aspoň v takto rozdelenej dobe by sa na ľudskosť nemalo zabúdať a tá by mala byť na prvom mieste. Ešte som sa do organiky nepustila, venujem sa záhradkárčeniu, píšem poéziu a stále tlačím nemčinu. Ale nevzdávam to… Ani do chemtrails by som nevstúpila, no zbadala som FcKensieho a ten ma v podobne tematickom vlákne privítal pred rokom, tak som mu to revanšovala. Ja som si tú temu už uzavrela, neprídeme na kobylku kto tie čiary robí a čo znamenajú, nechcem ani konšpirovať, no normálne nie sú, čo už asi každý vidí…, no, radšej sa tým nezapodievam. Kašlite na väčšiu motorku, ak vezmete odvahu ísť na operáciu, držím palce, ak nie, tak vám prajem, aby ste necítili bolesti. Nie je predsa nad zdravie.
No, mám mopeda
Ale ne eletriku, tak pokrokově vyzrálej přece jen nejsem. A jestli na tý organice nejste životně závislá, nechte jí freedom. Nikomu neodpustí, koneckonců, je ženského rodu
Rád jsem vás zase… četl
Čau, Anaste. Rád ťa “vidím” a “počujem” opäť. Už musím do postele, tak viac niekedy dúfam zajtra. .
Šiřitel protizápadní paranoje…no tak to se vám povedlo, hned jsem si vzpomněla na minulý režim…tak nějak byste se tam hodil, FcKensie!
Když se někde nahoře něco vyhodí, musí to dole spadnout. Říká se tomu gravitace.
Jakto, že nikde nejsou na zemi vidět stopy práškování?
Jakto, že se v přehradách s určením na pitnou vodu nemění složení vody, podle toho, jak lítají? A že je to složení sakra hlídáno!
Jakto, že infiltraci chemtrailovými chemikáliemi ještě nikdy neprokázala žádná vědecky vedená analýza složení ovzduší?
Jakto, že přimíchávání chemikálií zatím nikde nikdo nepropíchl, když rafinérií na jet kerosin (JET-A1) jsou po světě tisíce?
Jakto, že existence příměsí nepraskne při forenzní analýze paliva po havárii?
Teplota spalování JET-A1 v běžícím motoru je kolem 1800°C. Jakto, že příměsi vydrží takovou teplotu a nezmění chemické složení?
Kouzlo. Jedno vedle druhého.
Já to říkal hned.
..slyšel jste někdy o podstatě homeopatického ředění, nebo o mikrodávkování ? Víte, že při slučování látek hrají roli desetiny i setiny procenta, aby konečná sloučenina měla zásadně jiné vlastnosti. A že takové změny vlastností vznikají v některých případech i na pouhé molekulární úrovni ?
Pokud něco víte o homeopatii, měl byste vědět i to, že při spalování za teploty kolem 2000°C se ve výchozím materiálu ledacos změní.
víte o tom, že letadla americké armády mají domluvený volný průlet našim prostorem, víte o tom, že v USA, jak dokladují na různých konferencích američtí piloti a meteorologové se z vojenských letadel v rámci “tajných programů” rozprašují substance třeba hliníku a jiných kovů, které mají vliv na živé organismy ? víte o tom, že v procesu výroby leteckého paliva jsou u dobrých výrobců technologické úseky kam novináře nepozývají ?
Už nemluvíme o homeopatii?
—
Víte o tom, že je nekonečně mnoho věcí, o kterých nevíte? Víte o tom, že množina věcí, o kterých nevíte, je velmi pravděpodobně nespočetná?
Jednoduše.
– většina těch částic je oxid titaničitý, titanová běloba, kterou znáte ze zubních past a opalovacích krémů
– pitná voda se na titan netestuje a kdyby ano, řekne se že se tam někdo koupal a byl namazanej ochranným krémem s faktorem nad 50…
– dále se zkoušely dusičnany stříbra. Když to dopadne, tak se ve výsledcích testů objeví “těžké kovy” (zatracený průmysl, že) a dusičnany (zatracení zemědělci práškovali)
– ty ostatní věci (Li, Ba…) jsou ve stopových množstvích, pod rozlišením běžných metod a speciálně na ně se nezkouší, neb to nikoho nenapadlo
Tak jednoduché to je.
Pitomost, jsou to normální krystalky ledu. Nevěřil bych, že může existovat někdo, kdo blbostem o chemtrails věří. V letectví jsou na vše šíleně přísné normy, i na chemické složení leteckého paliva. Nikdo nebude riskovat, že přidáním nějaké přísady do paliva zničí motor za miliony dolarů a ohrozí bezpečnost letu. Nehledě k tomu, že by muselo jít o vysoce sofistikované látky, které by vytvořily požadovanou sloučeninu během hoření.
To je neuvěřitelný. Já se tomu už musim smát, promiňte, protože úplně stejně ty diskuze probíhaly už před deseti lety, a vždycky jste se tam objevil vy (nebo klon) a argumentoval úplně stejně a furt dokola. JO, je to kondenzát. Ale co se stalo, že z roku na rok zatáhne oblohu? To je ta otázka.
Zatáhne oblohu? Že by mraky? Meteorologii se učí každý začínající adept letectví.
To je marný, když je rozum nahrazen vírou, argumenty jsou k ničemu.
prosím vás..ujistěte mě…že se tady bavíme o tom, že od jisté doby se ty stopy za letadly nerozplývají, ale proti všem poznatkům zůstávají na obloze i celou hodinu
Vlhkost vzduchu, teplota, proudění …
..se od jisté doby změnily….
A jakpak? Pročpak asi máme předpovědi počasí, proč je všichni piloti při předletové přípravě pečlivě studují. Proč se i při plánování letů bere v úvahu meteorologická situace, například bouřky, turbulence, výškové proudění? Že by to bylo tím, že se meteorologické podmínky (tedy i rozptylové) mění každý den?
taky jelenem?
No a od jisté doby se za auty méně kouří a míň smrdí. Tak tam asi taky něco začali přimíchávat.
Já jsem myslel, že “chemtrails” je název konspirační teorie, která říká nejen to, že se složení paliva v čase mění, ale konkrétně říká, proč se tak děje – za účelem vyvolávání nějakých nemocí, snížení populace, NWO atd., známe to.
Mám za to, že to byl původně termín odvozený z nějakého patentu. Konspirační teorie všeho druhu se z toho staly později.
Jistě mysliteli.
Podobně jako Overtonovo okno je pouhá běžná diskuze.
Snažila jste se mi vysvětlit, že Overtonovo okno je diskuse, která má za cíl něčeho konkrétního dosáhnout. Je to sice taková zvláštní definice (každou diskusí chce přece diskutér o něčem přesvědčit své okolí), ale budiž. A jak to nyní souvisí s chemtrails? Co to slovo znamená? Jakékoliv stříkání čehokoliv z letadel, nebo nějaké konkrétní?
Ne.
Že je to JEN pouhá diskuze tvrdíte vy.
Tady nikdo nemluví o “běžných letadlech”.
Přidat do kerosinu “něco” navíc si fakt nikdo netroufne. Ale speciální lety. Vládní lety, Drony… Ano, drony. Takový Global hawk je menší dopravní letadlo.
No a všechny ty “speciály” s rozprašovacím zařízením. Nádrž a tryska, malá trubička do výstupu z turbín (ten vnější proud u “dvoproudého” motoru je vcelku studený, takže by se to nepálilo a nerozkládalo)
Tušíte, kolik je v našem vzdušném prostoru podobných letů?
Navíc “oni” to zkoušeli v USA letadly “agentury” tedy CIA. A ta nikdo neprohlíží a zabudované mohou mít kde co. A že by nad námi nelítaly? Vzpomeňte na tu aféru, kdy vozili vězně z Iráku na výslech do Rumunska a Polska. Speciály…
Těch tu lítá minimum, jednotky letů denně. Všechny lety v těchto výškách podléhají letovému povolení, musí mít letový plán, odpovídače. K neidentifikovanému letadlu startuje hotovost.
Mezi letovým povolením a nádrží v trupu není žádná souvislost. A s nastavením transponderu už vůbec ne.
Proč by nemohl něco trousit i zcela oficiální let s mezinárodním letovým plánem, patřící vládní agentuře?
To neznamená, že dneska trousí. Ale trousit by mohl a má důvěra v jeho majitele a záměry toho majitele se limitně blíží nule.
Aby takové troušení mělo nějaký význam, musely by to být nad naším územím stovky letů denně a to nejsou. Domnívám se, že kdyby chtěl někdo šířit nějakou látku, existují efektivnější způsoby jak ji v potřebné koncentraci rozšířit, než ji v nejisté koncentraci rozprášit z letadla. Práškovací letadla létala v předem stanovené nízké výšce za vhodné teploty a větru, aby zajistila požadovanou koncentraci chemikálie.
Nejedná se o stovky. Několik nemizících a pomalu se rozlézajících “contrails” dokázalo během dopoledne vytvořit mlhavý opar. Pozoroval jsem to svého času téměř denně. Před tím nikdy. Pak jsem se na to vykašlal, a mám za to, že už se to nějaký ten rok zase neděje.
neidentifikované lety….žádná hotovost. Stačí pracovat na letišti a vidíte, jak jsou identifikovatelné, např. ty z Turecka
Karel má rozumné názory, ale v tomhle se bohužel šeredně plete. Na Havaji již před XY lety chemtrails zakázali! Prosadili si to tam, a proč asi, aha? Jinak chemtrails jsou reálná věc a existuje to tu pěkně dlouho, jen český ovčan nemá informace a samozřejmě tyto informace se tutlají. V USA se vyrábějí letadla speciálně upravená na tyto operace a prodávají se, je to všechno skvěle dostupné na www, je to byznys, můžete si takové letadlo koupit a booknout přes internet. Co se sype? Baryum, stroncium, hliník a další pochutinky. A chemtrails a contrails – dvě různé věci, velký rozdíl. V půdě toho bylo nalezeno, najděte si informace o zkoumání vzorků půdy.
Jak a kde to do letadel nakládají? Nevím, že by na letištích byla zařízení pro skladování a plnění takových látek. Kolik a kdo platí letecké společnosti za to že takto “práškuje”?
CHEMTRAIL byl v podobných diskusích skloňován jako jedovatý prostředek k likvidaci lidí na určitém území.
Chemické prostředky k ovlivnění počasí na daném území byly a stále jsou používány.
Pod heslem “chemtrails” se v encyklopediích objevila už několikátá verze, ta poslední je víceméně v kategorii “konspirační teorie”, přičemž pod heslem “konspirační teorie” bývalo, že se jedná o rozbor možného mocensko politického spiknutí, dnes je tam, že se jedná o paranoidní vize.
Hm, paranoidná vízia predsa kalkuluje aj s mocensko politickým spiknutím.
No a?
Hm, vy konštatujete, ja konštatujem…
Nevím jak u nás, ale ruští generálové by jistě povykládali o tom, jak před vojenskou obrpřehlídkou zahánějí mraky, aby jim nezmokly laufy.
Jsem rád, že nejsem sám, kdo chemtrail, coby prostředek určený k cílené likvidaci lidí, zpochybnil.
Napríklad…
“Nevěřil bych, že může existovat někdo, kdo blbostem o chemtrails věří…”
Pane Karle, v případu L.Vylíčila tomu tak opravdu je. Ten kremlobot věří i tomu, že stejně jako v osmašedesátém, nás opět Rusi zachrání před zkázou NATO a EU.
“Rusko, to je pohoda, klídek a tabáček” – v tom se s klanem Boušů a dalšími mentálními bolševiky shodne.
Jak tu včera již kdosi napsal – bohužel, zatím se ty magory střílet nesmí.
Kremlobot je produkt světového kremelského spiknutí? Jj, konspirační teorie jsou bezva.
Hm, to veľké množstvo prokremelských portálov o tom tak trochu svedčí , povedal by som
To už zavání paranoidní představou, nebo ještě ne?
Hm, áno, prísne vedecky vzaté, aj “paranoici” pred ruským vplyvom sa hýbeme na tenkom ľade, keďže nedisponujeme priamymi dôkazmi.
Ibaźe potom by asi neexistovalo toľko tzv. alternatívnych portálov, ktorých obsahy sa nápadne ponášajú na obsahy napr. evidentne propagandistických Sputnik NEWS. A tiež by (asi) nebolo, že fanúšikovia tzv. alternatívy sú takmer do nohy zároveň aj oddanými fanúšikmi Ruska, ako napr a okrem iného záchrancu bielej civilizácie.
Čo samozrejme prináša zvýšenie vplyvu Ruska za rubežom.
Pane FcKenzie, ono to má ale prosté vědecké vysvětlení. Západ se stal v jistý moment stal velice sebekritický. Západní alterweby rostly jak houby po dešti prakticky ihned po rozmachu internetu z tzv. alterrádií, která byla dokonce svého času dotovaná. Tudíž mejnstrýmu byla konkurence vytvořena již dávno a rozpočet často měla na starosti CIA. Jednoduše, pokud chcete účinně vládnout, musíte mít přehled i o tom, co se šušká v podpalubí. Internet sice pozměnil pravidla, ale ne úplně. To, co ruský mejnstrým začal dělat, je vlastně to nejjednodušší, co dělat mohl. Začal přebírat také to, co produkuje západní alterstrým, a tim se stalo, že zlenivěli i altermédia a začali přbírat některé zprávy zase od nich, takže se to mnohým začalo jevit jako kremlem řízená propaganda a pak se z toho stal pro mnohé dokonce i generální argument. Částečně to propaganda je, protože i západní mejnstrým se orientuje na krtemelskou opozici záměrně. Je to hra, která funguje, protože konfrontační politika do značné míry vytváří i loajální vrstvu obyvatel, ale pokud v tom chce někdo najít jakousi konečnou pravdu tim, že se zařadí do nějakého fanklubu, tak se hodně plete.
Tak hlavně Kadle, chemtrails se nerozprašují z paliva a motorů, kromě stříbra, které se do paliva běžně přidává ve vysokém ředění.
To by ostatně ani dost dobře nešlo bez výrazného snížení životnosti motorů.
Dále nemáte pravdu, že chemtrails není poznat na složení vody a půdy. Je a proběhlo v tomto ohledu několik bádání, která potvrdila zvýšený obsah hlliníku a dalších nanočástic právě v povrchové vrstvě půdy a ve vodě.
Agent “ Vetvička” a jeho mokré sny (ale na Vlajkarov,Stürmerov a iných bouševikov to stačí -tí naletia aj na vačšie blbosti)
až budeš vědět více, tak se ozvi…
42 rokov sa pohybujem v letectve.Ak chceš Ty vediet viac,tak študuj,vzdelavaj sa(ale nie ako agent “Vetvička”-na Sputniku
)
a zase letec kosmonaut
přes šedesát let pozoruju oblohu. Přes deset let pozoruju, že něco není jako dřív…a to jsem byl u letadel jenom rok a půl na vojně…u MIGů….
Že by stáří, já už taky nevidím jako dřív. Za mlada bylo samozřejmě všechno lepší, tráva zelenější, kytičky voňavější, sluníčko lépe svítilo, holky povolnější
Já sice nikde nelítám, ale také na sobě pozoruji, hlavně v letních měsících,že to není v pořádku, že to slunce nehřeje ale štípe, jako by člověka grilovali. Možná je to věkem, ale nepamatuji si, že by rodiče, či prarodiče takhle nadávali na vedra jak ted my.
Ano, střídají se teplejší a chladnější období, někdy je léto horké, jindy deštivé, zima mrazivá nebo teplá, jednou je vzduch krásně průzračný, jindy je atmosféra mírně zamlžená částicemi prachu a vlhkostí. Taky stárnem, v zimě je nám víc zima, v létě moc teplo.
Já zminuji hlavně těch 15 let zpět!! Dřív mi to nevadilo, já vím je to také “asi” věkem, ale ted mě to fakt tak neskutečně vadí, že mám nerva jak swyna a je mi blbě a někdy dost.
Já bych k tomu ještě přidal, že v noci je tma (někdy větší, jindy menší), a po dešti bláto. Podezřelé je úplně všechno.
Kromě toho – chemtrails nejsou žádná konspirační teorie, už v roce 1978 jsme měli jasno:
Jedu takhle tábořit škodou 100 na Oravu
přitom strašně riskuji, projíždím přes Moravu…
Tato vizionářsná a neprávem opomíjená píseň chemtrails zcela jasně předpověděla.
…patříme na západ ? ..tak nás nějaké čáry nemůžou zviklat..i kdyby vedly do pekla….
Chemtrails byly hlavním klackem na alternativu.
Když bylo potřeba některé lidi nebo zdroje zesměšnit, tak se začalo o “chemtrails” a následoval hurónský smích….
Ale už v r 2016 Ředitel CIA John Brennan překvapeným účastníkům konference CFR přiznal existenci programu Stratospheric Aerosol Injection . Prý pro ovlivnění teploty nad rozsáhlým územím. Pokusně.
Protože to jsou dvě naprosto odlišné věci. Kondenzační čáry s pokusy o řízení počasí nemají nic společného. Pokud tyto pokusy probíhaly či probíhají, jsou pro to využívána specializovaná letadla či rakety, ne běžná letadla, jejichž kondenzační čáry pozorujete na obloze.
Ne, jenom o to nejde, protože se podmínky na obloze změnily náhle, prakticky v průběhu dvou let. Dnes je to zase jiné, ale před těma osmi až deseti lety to bylo markantní.
A z čeho tak soudíte? Co se podle Vás změnilo?
Víte, já to už ukazoval i lidem na ulici. Podívejte se, je ráno a je jasno. A vidíte ty pruhy za letadly. Všimněte si, některé nemizí a setrvají tam, až se vytvoří souvislý opar a odpoledne bude pod mrakem. A to se obvykle také stalo. A protože nesedím ve sklepě, ale jezdím na chalu, na cha tu, na výlety, pozoruji počasí a rád pozoruji počasí, proto jsem si toho také všiml. Ovšem většina lidí je ignorantská a buď si toho nevšímali, nebo je krčili rameny. Pak tu byli ti podobní, jako já, a pak ti, jako vy.
A kdyby jste se podíval i na předpověď počasí, tak by jste věděl proč se zatáhlo. A kdyby jste něco věděl o dějích v atmosféře, tak by jste také věděl, že to, jak dlouho vydrží kondenzační pruhy na obloze závisí na vlhkosti vzduchu, teplotě, změně teploty s výškou, proudění vzduchu a dalších parametrech atmosféry.
A to se náhle změnilo?
Nezměnilo se vůbec nic. Změny počasí se dějí pořád stejně. Řídit je pořád neumíme. Kdybychom to uměli, nebyly by hurikány, záplavy, sucha …
No vidíte. Jenže já nebydlim ve sklepě. A představte si to, že občas čumim i na mraky. Vidim, že další diskuze je s vámi marná.
Honzo vzdejte to, vypadá to, že Karel je “rosnička”, tak jste předem poražený.
Jen jestli mohu, jednu větu. Není to i v pořádku, že je ve dne zataženo a večer roztaženo?!
Ne, ale trochu jsem se meteorologii kdysi učil.
Jenže chemtrails není meteorologie.
Asi jen trochu. Chtělo by se to taky občas podívat i nahoru.
Vám připadá divné, že ve dne je zataženo a večer roztaženo?
Zajděte si do Perlovky. Tam je to úplně normální.
Tam se pořádá přímo prakyjáda.
Karle, nevím, nakolik umíte anglicky, ale dokumenty o těchto vládních programech Aerosol Injection v USA můžeme v dnešní době najít na internetu in English. Je to prostě fakt, s nímž se musíme smířit, zřejmě, ale nicméně takové Grétě to vrásky nedělá, ale mělo by a sakra mělo, a to mnohem více než nějaký blbý CO2. Ještě šílenější v tom je ale Čína. Když byl Obama na návštěvě v Praze, jestli si na to pamatujete, tak obloha byla také upravená. Zvláštní den. Intuitivní a senzibilní lidé tohle velice skvěle cítí a vnímají. Mnoho lidí ne, ale to na tom, že to je fakt, nic bohužel nemění.
Stratospheric Aerosol Injection se samozřejmě používá, už cca od padesátých let minulého století, na Západě i na Východě. Mimochodem, zrovna typicky ty dusičné soli stříbra, pro “vypršení” mraků. To je ale fyzikální děj a v místě, kde byly mraky práškovány, lze najít stopy.
Můj oblíbený malinký rytíř z Ockhamu v kapsičce mé košile nějak podivně vrtí hlavou.
Například se mne ptá, jakto, že letadla ruská i americká dělají “chemtraily” úplně stejně. Žeby se domluvili?
Jejda.
A co tim chcete teda říct?
….a to se smí?!!
…je to marný.
Vetvo, neblbni. V roce 65-67 jsem byl ny vojne u protivzdusne obrane a uz tehda se delaly ka tuckem a jednadvacitkou kondensacni cary. Asi do toho tehdy davli Rusove testosteron, aby chlapi vic sukali a delali deti für das Vaterland. Vopcas pises capoviny!
Jenže on neblbne, vážně ne.
Jak je mozne tady diskutovat o takove blbosti. Nedaleko od nas je letiste Luxemburg. Nekdy jsou cary za letadly nekonecne dlouhe a vydrzi hodiny. Pak jich je plna obloha. Nekdy zase cara za letadlem zmizi skoro hned. Kazdy vul pochopi, ze zalezi jen na vlhkosti vzduchu a vetru.
Vetvu zase nenapadlo nic rozumneho, tak keca blbosti.
Kdyby se jednalo o kdejake spikleni, bud CIA nebo zodovske, tak by to skodilo i jim. Nebo snad chodi vsude s maskami. Smysl by melo strikat nad Afrikou novicok, jinak je vsechno ptakovina.
Pro někoho blbost, ale mě to začalo docela lézt na nervy, protože bylo období, kdy se obloha prakticky nevyjasnila a po těch “naprosto normálních kondenzátech za letadly” zůstávalo zataženo. Lezlo mi to tak na nervy, že jsem kvůli tomu sledoval předpovědi, ráno to sice vypadalo normálně podle předpokladů, ale odpoledne závoj. Teď už se si toho nějakou dobu nevšimnul, myslim, že to přestalo, ale nevim jestli úplně a nevim od kdy.
Sežeňte si nějakou učebnici meteorologie, tam naleznete vysvětlení, proč tomu tak je, seznámíte se s pojmy rosný bod, inverze, druhy oblaků, frontami a mnoha dalšími pojmy z meteorologie, jsou tam pěkně popsány děje v atmosféře. Když si nastudujete něco málo i z letectví, zjistíte, jaká jsou chemtrails blbost.
Vy jste tu sice sprejování popsal, ale pak jste si umanul, že je to blbost. Tak neplácejte.
Ty učebnice si určitě projděte, a pak vysvětlete ten jev, který jsem několikrát posal a předevšim to, proč se objevil jen v některé roky. Blbosti o chemtrails mě nezajímají, ty si už nechte a netahejte je sem.
Já žádné sprejování nepopisoval, jen jsem nevyloučil, že k němu může z nějakých výzkumných důvodů docházet. To ovšem můžete těžko pozorovat na naší obloze.
Co se týká toho vašeho setrvání kondenzačních čar a následného zatažení, na to jsem částečně odpověděl, ale můžu to trochu rozvést. Může to souviset se zvýšenou vlhkostí vzduchu, kde kondenzační pruhy mohou vydržet déle (ve vlhkém vzduchu je menší odpařování í sublimace) a následným příchodem teplé fronty (případně teplé okluze), kdy nejprve přichází vysoká oblačnost, která se pak stále snižuje, jak se teplý vzduch nasouvá nad chladný.
Jistě.
To jsou všechno známé věci.
To se velice pletete. Chemtrails jsou bohužel realitou dneška. Zahrávat si s počasím, přírodou, atd…věřím, že se to lidstvu vymstí. Kdo ovládá počasí, ovládá svět. Také si můžete povšimnout, že řada různých přírodních katastrof je provázaná s ekonomickými problémy a katastrofami apod. Kdo se těmto tématům věnuje, vidí souvislosti. Záplavy v Thajsku-ekonomický problémy Apple, které přesně tam měly factories…tak se vytváří-klimaterorismus.
No, tak právě v učebnici meteorologie vysvětlení pro dlouho trvající kondenzační pruhy nenajde. Jen pro ty co se rozpouští v řádu minut.
Jo pane Krali, on neblbne a Americani byli na Mesici a sedmicka spadla strachy.
Vetva u vseho byl, vsechno vi a vsechno zna. Jeste mu chybi tech sedmdesat let a pobyt v sovestskem svazu.
Jojo
https://www.youtube.com/watch?v=Rr8ljRgcJNM
Bylo nebylo … bouchla sopka … strasnyho prachu prej vsude na svete letadla v ohrozeni zakaz vsech letu jinak hrozilo ucpani motoru a papa lala .. .cca 14 dni …. an to kolik prachu ta sopka vychrlila bylo velmi podivne, ze tak jasne pocasi bez jedineho mracku za celych 14 dni v kuse nepamatuju nikdy predtim ani potom …. jediny duvod byl ze letadla prakticky neletala …. at je to umyslne chemtrailama nebo jen obycejnou parou …. letecka doprava ovlivnuje pocasi fakt brutalne ….
Kdzy si to srovname s brutalnim zdanenim benzinu pro motoristy a eu emisnima normama dalece za hranici fyzikalnich moznosti s vedomim ze kazde letadelko spali 15x vic zcela nezdaneneho benzinu nez je potreba na prepravu po silnici nebo jakymkoliv jinym zpusobem ……
Kdopak je tu skutecny ekolog a jde mu to o zivotni prostredi a proto se prej musime vzdat tech autaku a jezdeni a platit a plati vetsi a vetsi dane ekopoplatky?
Spíš bych to viděl tak, že počasí bylo ovlivněné tím výbuchem sopky než leteckou dopravou. Dá se předpokládat, že letecká doprava nějaký vliv na počasí mít může, stejně jako větrníky, soláry, elektrárny, doprava, zemědělství, průmysl atd., ale tento vliv není možno zatím posoudit. Přece jen ta sopka vychrlí do ovzduší ve velmi krátkém čase více různých látek než letecká doprava za celý rok.
Tech sopek uz psouklo a nic se nedelo …. letadla letala dale a pocasi bylo stale tak nejak shodne s prubehem pred a po …..
V tomhle to bylo prave jine ze se zakazalo letat ze pry je v am moc castic ktere ohrozuji motory …
No a to je prave to .. kdyz bylo v ovzdusi tolik castecek ze jako ovzdusi cele spatne jak znamo na ty castecky se melo navazat tedy neco mracen a byt zatazeno a ono to bylo prave naopak tak to cele nejak nesedi s tou teorii ze se nic nedeje nic se nikam nestrika a vsichni drzte usta a krok a verte jen oficialne uredne schvalenym zpravam a vsechny ostatni oznacte za konspiracni blazny a basta …
Krasne o teto stadovitosti tupcu kteri nechteji verit vlasnim smyslum a poznatkum a radeji veri propagande za kazdou cenu pojednava i cesky film Bila pani ve scene s otevrenim noveho mostu ktery vladni soudruzi s velkou slavou otevirali…. “ty s tou tvoji pravdou, nemel a plav”
Ono to záleží na tom, kolik toho sopka vychrlí, do jaké výšky, jaké je proudění vzduchu. Aby se ty částečky staly kondenzačními jádry, musí být v daném místě dostatečná vlhkost vzduchu. V suchém vzduchu se na ně nemá co navázat a oblaka jak vzniknout.
Metoda rozprašování pomocí tryskového (reaktivního) motoru je často používaná. I u chemického vojska. Do odcházejícího proudu vzduchu a spalin se věncem trysek přidávají odmořovací chemikálie. Tak se úspěšně odmoří velké plochy, jako např. letiště, apod.
Vzhledem k tomu, že ten věnec trysek je až za celým harapágem, chemikálie nemají jak motor poškodit. Proto této informaci věnuju zvláštní odstavec
Pilným ověřovačům : http://www.mocr.army.cz/technika-a-vyzbroj/pozemni-technika/technika-druhu-vojsk/zarizeni-pro-specialni-ocistu-bojove-techniky-tz-74-5032/
Rozkliknout obrázek, pak lze zahlédnout na konci ty trysky.
K našim kratochvílím patřilo házet do proudu vzduchu čepice, komu to “dostřelí” dál, nebo jsme se přibližovali z protisměru, kdo dojde blíž k motoru. Ony totiž ty trysky s chemikáliemi jdou vypnout
. A náš legendární pplk. rád pravíval – sudruzi, takáto tezeta dokaže užasnym zpusobom zadymovať celé letisko! Neměli jsme odvahu se jej přímo zeptat, jestli se to dělá proto, aby tam letadla netrefily…
Pro účely změn počasí se to používá standardně. Mám na to náležitě totalitní příklad
, kdysi v 90. jsem byl v Moskvě, zrovna probíhaly oslavy 750, výročí založení města. Rusové moc rádi “prázdnujůt”, takže v ulicích byly hromady lidí.. A nastala prabljémka, k Moskvě se blížil dešťový mrak. Tak tam poslali pár letadýlek, které výše uvedeným způsobem do toho mraku naládovaly jodid stříbrný. Upozorňuji, že nejde o tajemnou chemikálii, vyvinutou v podzemních laboratořích KGB
. Jak je skutečně známo, dešťové kapky ke svému vzniku nutně potřebují nějakou mikročástečku, třeba mikrozrnko prachu. Na tu se ta kapka “nabalí”. No, tak mraku dodali mikročástečky toho jodidu, a on se vypršel už před Moskvou. Nedolít tam.
Takovýmto způsobem skutečně lze do atmosféry rozptýlit cokoli. A je samozřejmě rozdíl mezi běžnými kondenzačními čárami, a oblakem rozptýlené chemikálie. Jestli někdo za tím vidí tajné síly, zasypávající jej něčím na pokles rozmnožovací schopnosti, a jiný zase pláče smíchy nad tím, že všechno je přece úúúplná kravina, je to jejich věc. V každém případě ale možno na to dát ruku do ohně, že touto cestou lze do atmosféry dostat dlouhou řadu látek s různými účinky. Jako, když se chce, že jo
To, že něco jde neznamená, že se to dělá. V dopravních letadlech takováto zařízení nejsou.
Milý Karle, a níže taky milý Aleši
,
, nicméně s vámi souhlasím, že představa, kdy u každého komerčního letu se před startem kolem vzdušného plavidla vyskytnou jakési temné postavy, které kamsi k motoru cosi podezřelého nalévají, je skutečně velmi bujná. Ovšem na druhou stranu, příležitost dělá nalévače. To tak už je.
. Nebo Praha – Madrid, tam ale ty občany nebudu všechny vyjmenovávat. Člověk je prostě tvor zvídavý. Furt něco vymejšlí. Tuhle něco někam nalejt, támhle něco někam právě rozprášit. Jako, co to udělá. To jako neříkejte, že člověk takovej není. Ani vědec, vojenskej vědec, vojenskej politik, nebo civilní (
) politik. No, tak co s tím? Demokraticky, nebo svobodně? Jako, tak, nebo onak se na tu věc budeme dívat? Je to celý pytlovina, a maximálně semtam zkoušej to pršení? Jako, kvůli třeba zemědělství? Nebo existuje jistá malinkatá (ještě menší, než bylo množství novičoku na našem území) možnost, že přece jen někdo mohl občas to s tím zkoušením dost zmrvit, nebo dokonce to tam…, no, že prostě to byl otevřenej, zakuklenej, nebo východními tajnými službami vydíranej či zmanipulovanej levičák? Nebo rovnou komunista!!
svět je sice, jak známo, jedno veliké tajemství
Jsou taky i jiné lety, než Praha – Vídeň, kde, kdyby to pravidelně fungovalo, by na to mohli šeredně doplatit jihočeští a bavorští (nebo jihomoravští a severorakouští) nevinní občané
Oni to hlavně nemají kam nalít. To by musela být nádrž jako hrom + rozprašovací zařízení. To do letadla jen tak amatérsky, aby si toho nikdo nevšiml, fakt nenainstalujete. A všechny osoby pohybující se po letišti musí být prověřené, projít kontrolami, tak že žádné osoby, které se tam nějak záhadně objeví tam být nemohou.
Alo jo. Akorát mě nemůžete tak brát za slovo. Výše jste vyvrátil, že se to dává do paliva, jelikož by to zasvinilo motor. Tady zas vyvracíte, že jednak by si někdo všim těch divnejch postav – stínů, a jednak by na tom motoru byl snadno odhalitelnej rozprašovač s nádržkou.
. Nebo nějak vymysleli, že ty nádržky nejdou vidět
. Tentokrát mě už ale za slovo tolik neberte…
To je všechno pravda pravďoucí, takhle by to opravdu nešlo. Ale když budeme ještě konspirativnější, co když to dávaj třeba do jinejch letadel
Pane Karle, můj otec byl aktivní meteorolog pro vojenské letectvo. Ledacos mi kolem letadel i meteorologie povyprávěl, proto si myslím, že diskutovat s konspiračními teoretiky a rádoby filozofy na téma “chemtrails”, je ztrátou času.
Ano, taky jsem na to přišel, je to marné.
Nie, nie je to marné.
Máte tu chvalabohu veľký ohlas a niečo sa iste nalepí aj na exorcistov chápajúcich chemtrails ako zhubný produkt Západu.
U mě to mělo ohlas určitě.
Přišel jste FcKensie v mých komentářích na něco, s čím nesouhlasíte, zásadně nesouhlasíte, nebo je vám to přímo k smíchu? Pokud ano, můžete mě na to upozornit?
Cítim sa poctený, že mňa ste si vybrali za “recenzenta”. A dobre ste urobili. Rebríček prijateľnosti vašich názorov nejdem robiť, lebo pôsobíte, ako pokojný polemik, navyše asi aj so zmyslom pre humor. A ja u takýchto ľudí nepokladám za problém prípadný rozdielny názor.
Ale ak chcete naozaj nejakú spätnú väzbu, tak v tejto diskusii odporúčam porovnať si názory s p. Karlom
A kroužkoval je?
Jistěže tam někdo může něco nalejt. Pokud je smyslem článku prokázat, že něco je možné, a to pomocí příkladu, že něco podobného někdo někdy dělal… tak prosím. Skoro žádná konspirační teorie, včetně chemtrails, není konstruovaná tak, aby opozice vůči ní zněla “nejde to”. Vždy je to jen o pravděpodobnosti. O riziku. V životě může fungovat jen člověk, který vnímá rizika správně. Ani přehnaně málo, ani přehnaně moc. Konspirační teorie jsou jednoduše poruchou vnímání rizika.
Konspirační teorie je život. Když se rychle otočíte a za váma si přestanou šuškat, začnete spřádat konspirační teorii taky. Pokud ne, chybí vám sociální instinkt a zpětná vazba a jste zkrátka splachovací.
Já čet teda všude možně a nejednou (tzn. víckrát než v malým množství), že je to komplet blbost, že to buď nejde (viz zasviněnej motor a sice maskovaný, ale odhalitelný postavy
), nebo že přece je naprosto směroplatný a logický, že i kdyby to šlo, stejně by se toho nikdo z pozitivních a liberálních mocností ani nedotk. Teda, s možnou vyjímkou, že to nejde vyloučit u negativních a neliberálních mocností.
. Wtc7 se taky zřítila zabušením do terénu svými nosníky. Ale furt jsou z toho vyvozovány ty praštěný závěry, neboli konspirace…
No, a Láďa píše, že to prostě jde. A že nejen to, ale i že osejvaj o sto pér. Jako, pokud se toho někdo ujme, a konstatuje, že nám tam totiž sypou ten bróm, abychom jako netoto, tak tutáč to jako rozhodně není. Tady nejsem vepři. Ale když někdo řekne, že si všim, že se svýho času na obloze dělo něco, na co nikdy nebyl zvyklej… Tak to znamená? Tak to znamená, že je blbej? No, jako, fakt nevím, jestli to tak opravdu znamená. Nehledě k tomu, když se pak dozví, že se jedna z pozitivních a liberálních mocností škrábe za uchem, že si
tak nějak rozhurikánovala vlastní město.
Jistě. Jsou to Aleši jen indicie, který nemusejí nikam vést. Nakonec, podobných indicií je všude pytel, tak kdo by se s tím furt měl sám sebe prudit, že jo. Takovej Juncker má děsný bolesti zad. Ing. Nahnutej nakonec taky, abyste neřek, že jsem selektivní
No on je tu trochu problem v tom, ze si vetsina lidi mysli ze kdyz se udela par nesmyslnych stranek s fake fotkama nadrzi a letadel ze to delaji prave ti kdo na chemtrails upozornuji .. opak je pravdou tyhle stranky s tema neuveritelne amaterkyma kolazema totiz dela samozrejme vladni trol aby ty ldi co si toho vsimli co nejvic zesmesnil … neco jako soudci si vytvori nejakou hloupost nebo napisou neco co svedek nerekl a pak s tim nekolik odstavcu polemizuji a nikoho pak u odvolani a dovolani antoz ustavniho soudu nezajima ze protistrana rekne ze tohle je hovadina samotneho soudce ktera nema se spisem nic spolecneho a proto nema ani cenu se na tu polemiku jakkoliv zamerovat a kazdej ale odvolaci se prave schvalne na tuhle hovadinu zameri jako by to bylo dulezite a misto argumentu stezovatel radeji chvali skevelou argumentaci spatneho soudce na neexistujici jim vymyslena “fakta” … rika se tomu mlzeni a skvele to posledni dobou vsem mocnym funguje protoze lidi jsou cim dal tupejsi a linejsi davat pozor na to co je pravda a co vymysl a lez …..
Takze asi tak … tuhle jednou kdysi kdyz to tak jako asi druhej rok zacalo bejt v lete divne s tim pocasim a vsude cary mary = spatne pocasi .. zadne cary mary = dobre pocasi bez ohledu na predpoved ci tak jako nromalni stav predchozich let jsem pozoroval nebe asi tyden a do toho sledoval priznanej aktualni leteckej provoz tak jak by to melo spravne byt .. a jaksi nevim jestli je normalni ze by tajnejch letadel preletalo zrovna nad takovym prdelakovem desitky az stovky denne jen tak jako z pleziru … noa podle oficialniho leteckyho provozu priznaneho leteckyma spolecnostma koukam … rano letadla z jedne strany v rade letadla z druhe strany v rade na vlastni oci behem dvou hodin asi 40-50 dalekohledem to vypadalo na normalni beznou linku s lidma.. . z chvilu zatazeny nebe od tech car ktere se krizily pak mraky a skoro dest ale spis hnusne nez klasickej letni den .. no a podle teda oficialnich priznanych linek tam melo preletet prej maximalne jedno letadlo a to v uplne jinem smeru …. no nevim nevim … jo a nahodou jsem ho taky zahledl ale za nim zadna vyrazna cara nebyla … fakt mam jako verit ze tohle je uplne normalni transparentni letecka doprava a ze zadny rozprasovani se nekonalo? Ale notak …
Jenže ona to je, normální letecká doprava, která vytváří normální kondenzační čáry. Ony nemusí být vždy. Letadlo mohlo být mnohem níž, třeba proto, že ještě stoupalo do optimální letové hladiny nebo z ní již klesalo. Následné zatažení nesouvisí s kondenzačními čarami ale s blížící se frontou.
Fronty se blíží jen některé roky? Budu se muset podívat ještě do těch učebnic.
Ne pořád, občas se rozpadnou, občas se někam stočí. Někdy jsou silnější, někdy slabší. Ony tu byly i v minulých stoletích, kdy žádná letadla nelétala.
No vidíte, tak by ty jevy měly být plus mínus podobné rok co rok, či ne? A jestli ne, proč ne?
Však taky jsou.A ne rok co rok, protože meteorologické jevy nejsou vánoce, ale probíhají neustále.
No vidíte, a vy mi tu chcete vysvětlit, že to co jsem viděl, jsem neviděl. Vraťte se k těm mimozemcům, to je aspoň legrace.
Nebojte, ještě dvě dávky kosmického viru a úplně na to zapomenete.
Už jsem na to dávno zapomněl, ale vir jako vy mě vždycky osvěží paměť.
Jasne nahodou se sejde letka 5ti letadel vedle sebe a nahodou hned za nima leti krizem dalsi stejna letka aby udelala pres celej horizont opar … ted tu o karkulce … tedy hlavne taky mimo veskery std letecky trasy a registrovany lety nahodou leti neregistrovana letka takto a zrovinka udelaji presne ctvercovej opar protoz zrovna v tomhle ctverci leteli v te jine letove hladine od nikud nikam podle letocych drah… jedno letadlo kdyz dela paru nebo kdyz jedno nedela a druhy dela v pohode to sou ty letove hladiny ale letka takhle proste std tudy fakt neproleta …. ale chapu ze je potreba davno prozrazene porad dokola popirat ze to nikdo nevidel a basta …..
Marku BINGO
Tady nám totiž vznikla záhada.
a na jakoukoliv námitku, že přece jen je něco divně, důsledně pokračuje, já astronaut říkám, že již za druhé světové
a rýpal na to že jako jo, to ano, ale vojáci, pak i laboratoře, dokonce i u soudu… a astronaut opáčí, jste konspirátoři, jste blázni, už za druhé světové
Máme tu chemtrailsové spiknutí, pak tu máme chemtrails, (kterým se tak neříká, asi aby se to nepletlo s tim spiknutim) a pak tu máme zcela evidentně i jinak se chovající contrails. Už dlouhá léta si všímám, že v každé diskuzi pod článkem na toto téma se objeví pilot astronaut s meteorologií v rukávu, který důsledně a důkladně vysvětluje, že již za druhé světové…
Marku, já nevim, ale už jsi slyšel, že za druhý světový dělala letadélka čáry na obloze?
No, myslím ne. Když neměli ty tryskáče, tak to nejspíš rozsypávali z vokýnka. A to ti žádný čáry jako neudělá.
Ale já, sice ne už od tý světový, ale byl tím vojenským chemikem. A před soudem potvrdím, že jsem tam osobně házel tu čepici, i jsem šel proti tomu větru. Jen jsem nevyhrál. Vyhrál to jeden vojín z Varnsdorfu, kterej měl ke dvoum metrům, a vážil hodně přes metrák. S ním jsem se dokonce ani nikdy nepral, protože by to pro mě bylo nevýhodný…
A jak jsem pohotově napsal vejš, jedni si při zmínce o spiknutí nervózně nahlížejí pod rozparek, jiní se zase samou veselostí plácaj do stehen. Ale takovej já jsem obezřetnej! Neznáš den před večerem. Ono, než je ten večer, tak se ještě něco náramně vypečeného může přihodit! A neznáš chemtrails před večerním chemtrails!
Marku a Honzo
A Honzovi extra gratulaci za jeho výdrž v diskuzi s meteoodborníkem.
Já si spíš myslím, že Karel se vsadil s malým.velkým, že ho trumfne v blbosti…a zatím si po tom jde dost sveřepě
Oskare, Oskare. Já uvádím jen naprosto obyčejné, snadno zjistitelné argumenty, dokonce jsem dal i odkaz, kde to vysvětlují meteorologové. Bohužel tady pořád někdo blbne s tím, že ráno viděl na obloze kondenzační čáry, pak se obloha zatáhla a že to není normální a tak za tím musí být nějaké spiknutí. Přitom na předpovědní mapě by již dva dny dopředu viděl tu blížící se frontu. Kdybychom uměli tak snadno ovlivňovat počasí, tak máme místo pouští krásné lesy.
Jako každý člověk na Zemi i já často zvedal hlavu vzhůru a pozoroval už od mala letadla na obloze. A vždy…byla za letadlem kondenzační čára, která měla cca 20 až 50 ti násobnou délku viditelné délky letadla na obloze, poté mizela. Až v posledních letech se děje to, že letadlo je už hodinu dávno v prdeli, ale ta čára, ta tam po něm zůstává nadále a neskutečně pomalu se roztahuje. To se Vám snaží ostatní vysvětlit, leč marně. Pokud bych něco takového viděl od dětství, opravdu bych se nad tím dnes nepozastavoval…ale tehdy se nic podobného nedělo. Na youtube jsou mraky článků o chemtrails, ale máte samozřejmě plné právo strčit hlavu do písku a zahrát si na pštrosa nebo nevěřícího Tomáše (co je Vám bližší)…https://www.youtube.com/watch?v=kWOEoN6zlxw
Já tento fenomén nikdy nepozoroval, ale i to má logické vysvětlení. Provoz u nás celkem zhoustl a většina jsou přelety velkých letadel ve velkých výškách po velmi podobných trasách. To znamená, že ty pomalu se rozplývající kondenzační pruhy nebudou z jednoho letadla, ale budou vytvořeny několika za sebou letícími letadly rozestupem. Pak mohou být viditelné dlouho, protože přibývají nové a nové.
A pak ten provoz zase zřídnul?
Ano, například letos je provoz slabší než loni. Navíc přes nás létají menší letadla. Provoz se výrazně mění v průběhu roku. Nejsilnější je v létě.
Takže kolik let už je ten provoz menší?
Provoz každý rok výrazně rostl do ekonomické krize v roce 2008. Pak došlo k jeho výraznému propadu a v následujících letech provoz pomalu rostl. Až letos došlo opět k jeho propadu.
Takže přecpanou oblohou to taky nebude.
Tak tímto jsi ze sebe ty leteckometeorologický odborníku Karlíčku udělal ultimátního idiota.
Trola vždy stačí nechat psát déle a odstřelí se sám. Málokdy totiž skutečně rozumí tomu o čem tvrdí, že rozumí.
Co takhle nějaké argumenty? Ty chybí co. To, co jsem napsal je dohledatelné.
Ještě jednou. Dohladatelní jsou v textech i strašidla, pane Karle, nás ale zajímají skutečné příčiny jevů, které byly jasně a zřetelně pozorovatelné a právě ty vaše učebnice je nepopisují.
Za II.sv. války letadla čáry dělala.
Ale o to tu přece vůbec nejde. Každý aero, něco spalující, od určité výšky udělá “čáru”
Tady jde o něco jiného:
– k tomu kondenzačnímu ledu lze “něco” přidat
– je to vyzkoušené
– kdo nám tedy zaručí, že to nedělají?
Podstatou vzrušeného přístupu k věci je, že oficiální postup je toto podezření zamlčovat a zesměšňovat. Z čehož si běžný občan, omlácený desetiletími zkušeností s “liberální demoškou”, naší vrchností i s našimi spojenci (a jejich službami zvláště) vyvodí pochopitelný závěr:
Když to jde, když to vyzkoušeli a dokážou to technicky, tak to zřejmě dělají. A není to nic pro nás dobrého, neb to “naše” vrchnost zesměšňuje a potlačuje.
To přesvědčení je o létech zkušeností s “našimi elitami” a “našimi spojenci” a vypovídá o zdravé skepsi k eráru, kterou jsme si, zaplaťpánbůh zachovali.
Vím o co jde, to jsme jen tak vtipkovali, kondenzát dokonce vytvoří i tlaky okolo křídel, nemusí to být jen motory, a klidně to může být i kousek nad zemí. Souhlas, ten přístup k celé věci budil a budí čím dál větší podezření a já ho prostě pojal taky.
Aha, takže z článku a diskuse si mám odnést zhruba něco takového?
Letadla prý rozprašují jedy, které mají vyvolávat nemoci a snížit populaci.
Lidi se tomu smáli.
Ale teď se ukázalo, že někdo z nějakých letadel vypouštěl něco na ovládání počasí.
Tak vidíte.
Když to dělají s tím počasím, tak to můžou dělat i s těmi nemocemi.
A když můžou, tak určitě dělají.
Země je prý placatá.
Lidi se tomu smáli. Každý ví, že je kulatá.
Ale pak se ukázalo, že není kulatá. Je trochu šišatá.
Tak vidíte.
Když může být šišatá, tak může být i úplně placatá.
A když může, tak určitě je.
Pravil náš odborník z Modré ústřice na všechno, nyní už i na letecký provoz a meteorologii.
Ten tam bude dělat nějakého vrátného a letectví má naštudováno z houpačky (sítěnky). Oblíbená poloha létání Freddiho M.
Karlíku nedělej chytrýho jo?i kdybys pilot ufo tak nevíš všechno.nebo se ti všechny ty cia nsa kgb mosad a další darebáci svěřovali s tím co provádějí na obloze.dovolím si tvrdit na 100%že ne.fyziku neokecáš to je fakt.ale od doby kdy ses ji učil uplynulo drahně let a fyzika je o řádný kus dál a jsou objevy o kterých nemáš ani ponětí.o sobě ani nemluvím.tak nedělej ramena.nevíš o tom lautr nic stejně jako my všichni.
Tak pokud jsou nějaké super scifi objevy, proč používat tak předpotopní techniku jako jsou letadla. Vždyť na obloze létají kousky ze 70 let minulého století, i starší. Nebylo by snazší, kdyby čínští soudruzi dávali nějakou prchavou chemikálii do mobilů či tabletů, které mají lidé u sebe stále?
To by nikdy neudělali protože to jsou naši soudruzi v boji proti sionistickým USA
Kondenzační jádra může vytvořit i sopečný popel.
To teda jo. To bych prosil!
On zatím ale ani ten nejkonspirativnější teoretik netvrdil, že aby vůbec pršelo, tak se tam musej nahnat ty tryskáče.
Jinak, když se to vezme do důsledku, takovej tépich. Jako, když se to jde vyklepat. Kdyby byla kolem dostatečná vlhkost, ať mi nikdo neříká, že by tam nemohlo sprchnout. Já vůbec tuhle měl dojem, že se to kolem klepače nějak mračí!
Pršet bude v troposféře, kde se vyskytují dešťové mraky, podle teploty a vlhkosti vzduchu. Do mraků by se mohl rozprášit třeba jodid stříbrný, aby to vyvolalo déšť – to se dělá už dávno, třeba pomocí raket.
Ale běžná dopravní letadla létají nad mraky, pokud se pamatuju.V mracích to pěkně hází, takže když se nemusí, tak se v nich nelétá. Nad mraky je teplota pod bodem mrazu, takže tam probíhá sublimace vodní páry, která se mění na ledové krystalky a to jsou ty stopy, které jsou vidět za letadlem.Jak dlouho to tam vydrží, závisí na teplotě. Pochybuji, že by přidávali něco do paliva – muselo by to být ve stopovém množství. Kdyby něco rozprašovali ve větším množství, tak by to vypadalo jinak.Létávala jsem i v práškovacím letadle, tak vím, jak to vypadá. Z malé výšky se to musí udělat přesne, kde je třeba, jinak je průser. Z velké výšky by se to rozptýlilo a spadlo bůhví kde. Zatím jsem ještě ani jako důchodce nezblbla.😛😛
To je to, o čem je řeč. Viděl jsem to mnohokrát, ráno jasno a několik letadel vytvořilo takový typický závoj. Přemýšlel jsem, zdali nezačali najednou létat výše, ale prý ne, někde jsem se dokonce dočetl, že chladnější vrstvy poklesly níže, což by mohl být taky průšvih, jenže co potom, pak byla období, kdy se to prakticky nevyskytovalo vůbec, tedy rozhodně ne s takovou intenzitou, jako třeba v letech 2006 až 2012 (odhad, žádnou evidenci sem si nevedl). Rozhodně se nejdenalo o normální jevy a vidím zatim docela slušně, brýle zatím nepotřebuji.
Vzdávám se, prozradím Vám, jak to tedy je. Chce nás vyhubit mimozemská civilizace. Na odvrácené straně měsíce se skrývá velká kosmická loď mimozemšťanů. Ta vysílá menší bojová plavidla, která jsou v našem viditelném spektru neviditelná, ale zachytitelná radarem. Proto se musí skrývat pod letícími letadly, do jejichž výfukových plynů vstřikují jedovatou látku, která způsobuje blbnutí lidí. Vidím, že tady v diskusi je několik jedinců, kteří díky zírání na oblohu byli zasaženi zvláště silnou dávkou.
Výborně, něco podobného jsem od vás už chvíli očekával.
To delaji vsichni zarputili popiraci cehokoliv… take jsem to cekal …
Neustale popirate veci ktere lidi proste na vlastni oci videli a protoze na to nemate zadny protiargument ani vysvetleni tak jste si vymyslel vlastni nesmysly ktere nikdo jiny nez vy sam nikdy nezminil ani jim neveri a presel jste uplne na jine tema ktere neni predmetem teto diskuze…. co dodat … za chvili zacnete tvrdit ze ty vase nesmysle rikaji vasi oponenti a ne vy sam …
Vidět neznamená chápat. K pochopení je třeba i nějakých znalostí. Kolik staletí si lidé vykládali to co neznali jako dílo bohů či démonů, než objevili fyzikální zákonitosti daných dějů.
“Fyzikální zákonitosti” zcela jasně říkají, že jste se ocitl tak trochu mimo, a démony si tu pomáháte akorát vy.
To s tím tépichem zas nebylo vyloženě proti vám
. Ale uznejte, že zkusit ten tépich v laborce…
) taky to nepřidávají do paliva. Já nevím z hlavy, které chemikálie mají jaký bod tání, ale jestli (jako, že je) v 10 km teplota je nižší ca o 60 st., tak jim tam všechny kapaliny bezpečně taky zmrznou. Tím pádem z toho jsou ty pásy, který se při tání nechovají jako zmrzlá voda, tzn. tam můžou zůstat mnohem dýl.
Jinak, osobně mi verze, že by se to kropilo kvůli tomu, aby to spadlo na lidi, a něco protivnýho jim to provedlo, nepřijde zrovna ta nosná. Už kvůli těm fyzikálním atmosférickým trampotám. Spíš tam asi občas něco šplíchnou co možná nejblíž stratosféře. Asi ne běžnýma civilníma letadlama, a (jak to správně odhalil Karel, že by to zaflákalo motor
No, a co tam všechno šplíchaj, a proč to šplíchaj, to detailně nevím. Po pravdě, ani nechci vědět. Ale dělají to, což je taky podstata Větvova psaníčka. Neúčastním se potyčky o to, jestli se tak děje proto, že nás chtěj dečlověkizovat (protože takový rozptýlený věci, a to doložitelně, protože mi z toho včera bylo strašně blbě, s námi prováděj hrozný věci) versus že nechtěj, a ke všemu to ani vůbec nedělaj (protože táta kroužkoval vojenský letadla, a stručně, věcně a pravdivě mi o tom vyprávěl).
No, možná jsem samolibej, ale jakoby mám trochu pocit, že jsem technicky smýšlející potírače rozprašování trochu rozladil. Těma tryskama až za hranou výstupu spalin…
Ještě mě k tomu rychle donapadlo, pokud by to nebyly kapaliny, ale pevný látky, tak by to bylo to samý, jen by se tam neměnilo skupenství. A pak by se to opticky rozplynulo ne táním, ale jakmile by tam dofouk nějakej větřík.
Údajně se leftardští vědci snaží zastavit globální oteplování, tak se rozhodli, že by to šlo vypouštěním oxidu siřičitého – chtějí tím kopírovat emise sopek.Možná už to dělají a konečně způsobí globální ochlazení, takže většina přemnoženého odpadu zemře hladem.
Ale je to jen spekulace, nikdo neví o tom, že by to už dělali.Otázka je, jestli by ty info pustili ven.
Něco asi dělají a určitě dlouho a pochybuju, že by to bylo v souladu s právem, takže kdyby jo, tak se asi nikdy nepřiznaj, bude se to spíš dít v nějakym utajenym režimu, nebo pod nějakym programem, čert ví.
Hm, že by jim pak pršela, sice ne extra silná, sejrovka, to si myslím, že i přes svoji mimořádnou svobodymyslnost přinejmenším tušej. No, to si rostlinky budou vejskat… A to jako chtějí pálit pyrit?
Já teda někde prve čet, že Soxidy patřej spíš k těm ošklivejm. No ale, jak všude připomínám, svět se prudce modernizuje. Třeba to o těch škodlivejch plynech prve byl fejk…
A co temu řika Gretenka Greta, ktera dokaže vidět i CO2?
Wona jako klimaktericka kapacita by se k takovym věcem měla vyjadřit. Co tim vosevanim nebešti hospodařili minili? Čeho chtěli dosahnut?
Můžete si chemtrails nakrásně popisovat jako konspirační teorie, my senzibilní lidé víme, že to existuje a je to prostě fakt. Spíše správná otázka zní: co s tím? Nemělo by se to zakázat nejen na Havaji, ale všude po celém světě? Co Greténi, ať se k tomu také vyjádří a když už bojují za čistou planetu, tak tohle by mělo být téma číslo 1: modifikace počasí a chemikálie vypouštěné do vzduchu, programy Aerosol atd., vojenské programy, HAAPR – tohle všechno ZAKÁZAT, milá Greto a hnutí greténů a studenti, tady máte vážné téma, a né blbé CO2.
Co to tu zase řešíte za kraviny ?
Já zase věřím, že nás pomalu zabíjí jedovatými potravinami. Za 20-30 let bude tolik rakoviny, že nebude potřeba ani válka.
Je to tak,chteji nas pomalu vytravit a jeste na tom vydelat ale z te, jejich nenazranosti,to vzdycky na ne praskne. Jako dvacet let tu po hadraku, lide opojeni ze svobody, po hospodach,v barech a discotekach nevedomky chlastali alkoholicke napoje, pokoutne vyrobene z technickyho lihu, doslova odpad z benzinu od Brezinovy mafie.Ti to tak fikane maskovali,ze to neznaly skoro nepoznal co pije.Furt meli mafiani malo a tak zacali dolevat do pancovany koralky metyl, prej koralka mela mit lepsi riz.A jak to dopadlo?Jeste letos po 8letech kauzy lihove mafie, padaji vysoke tresty.Nekonecny pruser,jako mraky.
Jak dlouho tu jeste chcete byt? Co nas nezabije, to nas posili. Was uns nicht umbringt, macht uns noch stärker. To je znama zasda prirody. Chcipaci chcipnou, odolni preziji. Lide se dozivaji stale vetsiho veku. Ma to jit do nekonecna? Uz se tesim, jak budou z lidi delat syborgy. Jen aby pouzivali mozky tech chytrych. Spousta o to nestoji. Ti chteji jen blbe pracovni roboty. Kteri to jsou?
No znam i jine heslo v nemcine …. ale no … to je dneska v te “demogracii ” trestne zminovat ….
Chemtrails – to je opravdu obrovský problém. Nicméně dalo by se tomu poměrně snadno předejít. Stačilo by do vzduchu rozmístit z českých dálnic dobře známé dopravní omezení na 80 km/h. Pan Blériot by s takovou rychlostí byl určitě spokojen a nic by tam až tolik nekondenzovalo, takže by byla spokojena i spousta dalších lidí. Žádné ty děsivé jedovaté lajny na obloze.
Ještě bych měl jednu důvěrnou informaci: zimní prodlužování noci je záměrné, je řízeno Sorosem a jmenovaný se tak podbízí vlkodlakům, abychom měli více času na své krvavé běsnění v lidských sídlech. Prosím vás, neprozrazujte na mne, že jsem vám to sdělil. Je to totiž přísně tajné.
Zapoměl jste na upíry, těm to taky vyhovuje.
To je, prosím, zase jiná parta. Nejsou ani živí ani mrtví a přiznám se, že my je zrovna moc nemusíme.
víte o tom, že letadla americké armády mají domluvený volný průlet našim prostorem, víte o tom, že v USA, jak dokladují na různých konferencích američtí piloti a meteorologové se z vojenských letadel v rámci “tajných programů” rozprašují substance třeba hliníku a jiných kovů, které mají vliv na živé organismy ? víte o tom, že v procesu výroby leteckého paliva jsou u dobrých výrobců technologické úseky kam novináře nepozývají ?
To se pletete. Když američané přistávali na měsíci, mimozemšťané každou posádku chytili a infikovali virem, který jim umožňuje nakaženého jedince ovládat. Ti potom na jejich pokyn infikovali vybrané jedince z letectva a armády a tak teď americké letectvo pomáhá mimozemšťanům zamaskovat přílet mimozemských kosmických lodí a jejich skrytí za dopravními letadly, aby nás mohli práškovat a měnit v hlupáky, kteří jim budou sloužit. Snažil jsem se tuto informaci vyvracet používáním logických argumentů a fyzikálních jevů, ale byl jsem odhalen a nucen přiznat krutou pravdu.
Fyzikální jevy? Pavěda! Žádné nejsou! Nejméně 25% populace má slova potvrdí.
Správně! Skutečná věda je ta o přepodstatnění oplatky.
Ne – je to konspirace a tečka! Přes to vlak nejede.
A nemíně zajímavý úkaz je, že i když něco takového přiznávají i američtí vědci a dokonce i – dalo by se říci politici, stejně je to lež, konspirace, strašení lidí.
Jo – to kdyby zaznělo z Ruska – to by byla jiná!
Přesně tak!
Dokonce i když to výslovně potvrdí šéf CIA, tak je to “jen Větvičkova konpsirační teorie a autor článku je blázen”
Tihle lidé jsou tak loajální a cíleně zaslepení vůči jakýmkoli negativním stránkám dnešní společnosti, že tomu neuvěří nikdy a nepřesvědčí je ani ten nezřejmější fakt. Jsou to psychologicky stejní lidé, jako zcela fanatičtí komunisti nebo třeba jako nacisti, kteří “neuvěřili” ani na existenci koncentráků a vyhlazování “nižších ras” – a to dokocne ani když jim například amíci ukázali třeba Dachau přímo namístě.
Zdrojem informace je vědec z Palackého univerzity, v diskusi je tady odkaz na ředitele CIA, který to výslovně uvádí, a oni si stále melou svoje “konspirační teorie” “alobalové čepičky”….
Japan monkeys…
Vstupuji na tenký led.
Vědomě. Ale když to zkusil i Větva, tak mohu taky. Protože jsem až druhej.
Takže :
Bubáci, běsi, satani rusalky a jiná strašidla jsou známá od šerého dávnověku. Vodníci trochu vyčichli, hejkalové a devítihlavé saně taky a lid žádal strašidla nová, dosud neokoukaná. A tak se v padesátých letech objevil pérák. Juj to byla sranda, ale netrvala dlouho. Objevil se první létající talíř a po mnoho desetiletí nám tu naprosto bezuzdně řádili mimozemšťané. Podle poslední klasifikace je jich už na naší planetě 169 druhů, kdoví, jestli mezitím nedorazili další.
No, jo, co se strašidlem, které nikdo nikdy neviděl ?
No, vidíte, konečně se na to přišlo, běsa je třeba spatřit, aby ho spatřilo co nejvíce lidí a vypadal co nejnebezpečněji.
Chemtrails jsou tedy přesně to, co lidstvo potřebuje, co tady celá tisíciletí scházelo. Máme TO, konečně !
Vysvětlení je sprosté :
Je spousta lidí kolem nás, kteří se potřebují něčeho bát.
A je tu taky spousta darebáků, kteří to vědí a ty potřebné straší, děsí a varují.
Nedopusťte, aby vaše malé děti někdo očkoval !
Zvrhlí Američané přidávají do očkování ebolu, sars, ziku a kdovíco ještě hroznějšího.
A když vám děťátko uchcípne na tetanus, tak pokrčí jenom rameny …. aspoň neumřelo na ziku
Jenom se divím, že do toho Větva šel. Asi už mu došla zásoba zdravého rozumu.
Coby vlkodlak patřím k tvorům velmi konzervativním a tak bych se přimlouval za návrat kolegů hejkalů a lesních běsů. Koneckonců i ty rusalky a bludičky mi už docela chybí. Byla to vždycky fajn děvčata a byla s nimi legrace. A když jsme s hastrmanem onehdá za jasných nocí na hrázi hrávali lízanej mariáš … Nakonec do českých krajů tahle strašidla stejně neodmyslitelně patří. Určitě více než tajemné chipy řídící naše myšlení, nenápadní chlapíci vydávající se za cestáře a rozsypávající všude uršulum proti šakalům (stejně tady žádní nejsou) nebo praktičtí lékaři s injekční stříkačkou za Sorosův mrzký groš potají plnící Mengeleho záhrobní poselství.
Co je však alespoň z vlkodlačího pohledu nejničivější hrozbou pro lidstvo? Uvědomělý, iniciativní a nadšený bojovník proti všemu, co se nachází za hranicemi jeho rozoumku a jenž bývá obecně označován zkratkou B.L.B.
Už je to dost dlouhý na to, aby se zkusila malá bilance.
Takže, do čeho vlastně ten Větva šel. Navrhuji u toho číst nikoliv mezi řádky, ale rovnou ty řádky.
No, rozeznám-li písmenka, říká tam, že ano, že obloha se skutečně osévá. Nijak dál to extra nerozvádí. Mám vlejzavej pocit, že ani ti nejsvobodymyslnější mě neobviní z dezinterpretace.
A do čeho šli diskutéros. Opět navrhuji přímo ty řádky.
Ti patrně inteligentnější ihned zbystřili pod spikleneckým článkem kapacitu popleteně neinformovaných spiklenců, kteří jednak ani nevědí, že jde vyloženě jen o kondenzaci vodní páry, a dozajista přijdou s těmi záměrně rozprašovanými strašlivými jedy. Nejlépe pocházejícími z podezřelých amerických podzemních továren. A ano, cosi se objevilo. Sice ne taková kapacita, ale cosi ano.
Velkoryse a tolerantně proto inteligentnější všem vysvětlili, že je holý nesmysl míchat to do kerosinu, protože by to děsně zaflákalo motory. Navíc, po letištích se přece nemohou pohybovat očernobrýlené postavy s vyhrnutými límci, lijící cosi z přinesených bandasek kamsi do letounů.
Spiklenci ovšem podle zaprotiargumentovali o těch tryskách za hranou výstupu spalin, a o tom, že souhlasí s nemožností postav a bandasek. Že ale existují i jiné, než komerční letouny, a že proto také není nutno tajit se těmi bandaskami.
I (inteligentní) – Ať už to je tedy s tryskami i bandaskami jak chce, stejně se do atmosféry nic neseje!
S (spiklenci) – ?
I – no, seje, ale stejně je to blbost
S – ?
I – jako, že se tam sejí ty strašný jedy
S – no, ale my to přece všichni netvrdíme. Jde o to, že to prostě nejen jde, ale taky se to děje. A navíc jsme to viděli na svý vlastní oči
I – okluzní fronta! Táta kroužkoval…!
S – fronta? Prostě to tam trčelo dlouhou dobu. To nešlo přehlídnout
I – okluzní fronta! A kdoví, jestli to s tím setím vůbec je pravda!
S – je.
I – kremlobote!
S – už zase jsem kremlobot?
I – pořád jseš!
S – ach jo… tak dobrá…
I – pche! Věděl jsem to!
S – takže sejou, nebo nesejou?
I – okluzní fronta!
S – hm…
I – podle mě stejně spíš nesejou!
S – pro přírodní rány…
I – chemtrails je konspirace!
S – to oni teda sami o tom mluví v rámci nějaký konspirace?
I – to ty pořád dokola tady tvrdíš, že na tebe schválně sypou jed!
S – já přece spíš říkám, že je mi to divný. A taky, protože k tomu mám ze zkušeností dost důvodů, že mi to přijde podezřelý. Zvlášť, když se kolem toho mlží a dost zatlouká. A ten princip vzniku je tu taky docela vysvětlenej.
I – okluzní fronta!
No, a můžeme se vrátit na začátek rozhovoru, protože to pak zase jede celý dokola…
Mohu ze své zkušenosti potvrdit, že státní složky v utajení používají ozařování mobilním generátorem elektromagnetického signálu v pásmu 35 GHz. Sám jsem byl takovým signálem nedávno ozářen. Potom za mnou nenápadně vyrazilo stříbrné auto a začalo mne pro změnu ozařovat generátorem na vlnové délce v pásmu 640 nm modulovaným periodickým signálem 0,75 Hz. Raději jsem zastavil u krajnice. Negativní následky na sebe nenechaly čekat. Během okamžiku jsem zhubnul o pět kilo.
No vidíte. A ke všemu jste celej posypanej. A přitom, jak se říká, jako slepej k houslím…
Výborně, tak se nám to začíná vybarvovat. Pana Karla zase tajně infikovali mimozemskym virem. Není divu, že si nemohli ničeho všimnout. No a navíc někteří jsou zcela jistě prostoupeni a tudíž pravda a láska atd..
Devitihlave sane byly vyhubeny po vynalezu mece, aby meli princove taky do ceho pichnout a nebyla to nejaka devecka ze statku kterou se draci a sane nezivi.
Bubáci, běsi, satani rusalky a jiná strašidla a hejkalove byla vyhubena lovci, aby neplasila jeleny zajice a jinou zver.
Vodnici vyhynuly z duvodu dlouhotrvajiciho sucha a stavebnich uprav toku predevsim pak vystavbou prehrad.
Mimozemstane k nam prestali radeji litat protoze jsme je neustale sestrelovali a po sestreleni prezivsi misto komunikace a vymenneho obchodu pitvali.
Az se chemtrails konecne zakazou tak taky nebudou …
Vse ma naprosto jednoduche racionalni vysvetleni ….
Učastnil jsem se jednání v uzavřené mezinárodní skupině ohledně těchto plánů-příliš mnoho lidí na významných pozicích s chemtrails nesouhlasí-jelikož tyto projekty dělá deep state a NASA, vojenské struktury…-je to příliš rozsáhlé, jsou kolem toho rozsáhlé hádky a rozporuplné postoje z různých zemí, nicméně ale probíhají mezinárodní diskuze o těch tématech, pochopitelně na veřejnost nesmí nic prosáknout, protože by to bylo příliš silné kafe. Trochu se výhledy zlepšují, takže je možné, že se povede chemtrailsování trochu zmírnit. Mezinárodně je to hodně ožehavé téma, ale máme doufám trochu naděje…
Ve spolupráci s Gretou Thunberg rozjíždíme perspektivní mezinárodní projekt na zvýšení rosného bodu ve stratosféře. Podařilo se nám získat podporu většího počtu poslanců EP a přesvědčit několik eurokomisařů o mimořádném významu této akce. Prosím všechny: podpořte nás!
Na to ozáření prý zabírá oplatka. Mějte se.
Z vojenského hlediska chemtrails vytváří vodivou plazmu kdy to ma vliv na viditelnost online co se děje. A s hslem neúřítel nespí se to dje pořád. MAMONI MAJÍ UKRUTNÝ HLAD A UKRUTNÝ STRACH. Ovšem se to přenáší kdysi mezi blahoslavené chudé duchem. Ne všechny.
Přečetl jsem si článek, přečetl si diskusi.
Kritika článku je klasickou ukázkou demagogické metody “diskuse” – namísto argumentů proti myšlence jen pouhé napadání autora článku.
Článek se jasně odvolává na zdroj – a zdrojem je vědec, přednášející na univerzitě.
Co udělají kritici? Citovaného vědce a informace ignorují a jen napadnou autora článku: “Větvička je konspirační teoretik a nosí čepičku z alobalu”
Tak dobře, po žvanění něco konkrétního:
1.
Letí dvě letadla stejného typu, nebo se stejnými motory ve stejné letové hladině v prostoru s +- stejnými parametry vzduchu (zdroj flightradar24.com). Jedno čadí jak o závod a za druhým nic.
2.
Letí jedno letadlo a za ním nic. Najednou, na pohled doslova jako předěl žiletkou, začne vypouštět stopu jak práškovací Čmelák a po jednotkách minut stejně náhle stopa zmizí.
Tož co na to místní všeználci?
Příliš málo parametrů.
1. +- může být rozhodující (i malý rozdíl teploty nebo vlhkosti může způsobit ten rozdíl), stejně jako typ motorů, nastavení motorů, jejich kondice, okamžitá hmotnost hmotnost letadla, rychlost letadla, jestli stoupá, letí v hladině nebo klesá.
2. Různá vlkost nebo teplota vzduchu, změna výkonu, stoupání či klesání …
Ale vy stejně věříte, že v letadlech jsou speciální nádrže na chemikálie, tak že Vám to nikdo nevymluví. I kdyby vám ukázali 100 letadel, že tam žádné takové nádrže nejsou, i kdyby vám ukázali 10 mezinárodních letišť, že tam nejsou žádné zásobníky a cisterny tyto chemikálie, tak budete věřit, že v ostatních letadlech a na ostatních letištích je to jinak.
Už jste o tom infikování virem zmínil svému lékaři? Udělejte to, určitě.
Neraďte druhým a jděte příkladem.
Očividně to potřebujete …
“Příkladný čtenář”, to tu dlouho nebylo…
Můžete tedy prozradit, pane čtenář, jak to vypadá, když někdo “potřebuje jít příkladem”? A když už doporučujete, a tak moudře radíte, četl jste jako “čtenář PP” aspoň ten článek?
Stručně s jasně:
★ čtenář jsem tuctový, nikoliv “příkladný”;
★ článek jsem četl pozorně;
★ pokud někdo někomu radí navštívit lékaře, přičemž očividně jej podle obsahu jeho projevu potřebuje sám (stejně jako Marek), pak by měl k psychiatrovi jít jako první (jít příkladem);
★ jen hlupák neví, kdy má s tlacháním skončit – Král to neví
Tak tu místo tlachání a nejapných rad napište něco k článku, pane čtenáři PP. Pan Karel tlachal cosi o virech, byl mu tedy doporučen lékař, až dotlacháte, psychiatra si vyhledejte sám, podle potřeby, popleto.
Necítím potřebu se k “chemtrails” vyjadřovat
Pouze jsem, po přečtení celé diskuse, s údivem vyjádřil můj názor na vaše lifrování pana Karla k lékaři.
Nic víc, Vy sebestředný popleto.
Ale co popleta, NARCIS, to na vás sedí lépe vzhledem k vašemu projevu.
Tečka.
Neptal jsem se na to co si Karel myslí, že já si myslím, ani na žádné nádrže, ale na vysvětlení konkrétních jevů, které může snadno pozorovat každý kdo chce.
A taky doporučuji naučit se rozumět psanému textu v otázkách a nadále se neztrapňovat uváděním vlastních výmyslů o letových režimech dopravních letadel.
Až budete příště tento jev pozorovat, zjistěte si všechny dostupné údaje od parametrů letadla, podmínek letu, atmosferických podmínek. Pak můžete tuto konkrétní situaci analyzovat. Záhadu pak hledejte až v okamžiku, kdy vyloučíte všechny normální možnosti. Uvedl jsem v této diskusi dost různých možností, proč to tak může být a proč zastávám názor, že se jedná o normální fyzikální jevy související s činností motoru spalujícího uhlovodíkové palivo a nikoli o nějaké spiknutí s cílem poškodit lidstvo.
Normální fyzikální jev je i to, že vám někdo čurá na hlavu. Jako odpověď ale nechcete rozbor moči, bude vás určitě zajímat něco jiného. Pokud vám však bude dokola někdo tvrdit, že močení je normální přírodní proces, který má své fyzikální zákonitosti, brzy si začnete říkat, o co tu jde. Rozumíte už tomu, o co tu v tom článku a v té diskuzi jde, nebo vám to stále nedochází?
Rozumím a používám zcela racionální argumenty. Protiargumenty chybí. Vše se motá kolem toho, viděl jsem pruhy na obloze, byly tam dlouho, pak se zatáhlo a to není normální. Snažím se vyhýbat osobním útokům, neboť ty jsou k ničemu.
Pro shrnutí:
Rozprašování aerosolů do atmosféry přiznané i CIA. OK, možná proběhlo. V malém rozsahu za použití specializovaných letadel na nějakém testovacím polygonu.
Pozorované čáry na obloze s tím nemají nic společného, jedná se o obyčejné kondenzační pruhy.
Po stopadesáté, Zdrcující většina contrails normálně mizí. Dosvědčuji, že čtyřicet let normálně mizely, až kolem roku 2006 jsem si všiml, že některé “kondenzační čáry” setrvávají abnormálně dlouho, a nebojte, že “se zatahlo”, byly to právě tyto contrails, které během hodin pomalého rozptylu vytvořily typický bělavý opar vzdáleně připomínající vysokou oblačnost. A toto se někdy opakovalo denně po několik let, pak některá leta to pozorovatelné prakticky nebylo, poslední roky už nevím, protože se tomu už nevěnuju, ale při letmých pohledech ten jev nevidím. Deset let dozadu jsem se ale mohl vsadit, žo to vidět bude, protože to bylo prakticky denně.
Divím se, že vám to tu zas a znova vyprávim, protože stejně argumentujete jen a jen se svými vývody a vyprávíte, že čurání na hlavu je normální fyzikální jev, ať v tom počuraný nehledá něčí oumysl.
Hm, zdá se, že vám Karle konečně rozumím. Dokonce už i ta CIA tedy přiznala to osévání, sice jen v malém množství, a na odlehlém místě. Ale vaši důvěru k tomu, že se tak skutečně stalo, to ovlivnilo pouze částečně. Možná. Přiznali nebo nepřiznali, i tak k tomu došlo pouze možná…
Ale ano. Když na věc přijde, je to správný postoj. Jakkoli přátelská, je to agentura, jistě ani ona nám nemůže vždy říct úplně vše!
Jinými slovy nevíte o tom nic. V diskusi stále omíláte jen své naivní domněnky, které nemají nic společného se skutečným provozem dopravních letadel ani jejich motorů.
Tak mě poučte. Neuvedl jste jediný argument na vyvrácení toho co jsem psal. Osobní útoky nejsou argumenty.
Do role poučovatele jste se pasoval vy. Uvedl jsem dvě prosté otázky na které hledám odpovědi. Opět vy jste ihned přiskočil a začal mi vkládat dohlavy vaše dojmy o nádržích, motorech, konspiracích atd.
K věci jste neodpověděl nic, protože nemáte potřebné znalosti. Je tedy váš osobní problém, že jste se horlivě navezl do něčeho o čem nemáte znalosti.
U jednoho nebo 2 letadel prakticky nejde rozlisit zda se jedna o std meteorologicky jev nebo jinou pricinu nemajici s chemtrails nic spolecneho, pridani plynu protoze najednou horsi spalovani, zmena rychlosti a chodu motoru .. .cokoliv ….
Takhle jednoduche to fakt neni ….nahrava to popiracum vubec tyhle situace resit
Co je ale vzdy podivne je situace kdy uplne bez jakehkoliv duvodu a mimo veskere hlasene letecke trasy letadel na vlastni oci vidite jak sem tam leti letadelka jako vzdy a nic za nima moc neni a je i videt ze leti kazde v uplne jine letove hladine … pak se najednou uplne z nevysvetlitelneho duvodu objevi cela letka vedle sebe leticich letadel ze smeru a ku smeru kde zadna letecka doprava neprobiha a ani v systemu bezne dostupneho sledovani leteckeho provozu je nevidite … za nima presne ve stejnou dobu koure jak z komina preleti a presne ve stejnou dobu zase kour prestane …. prakticky presne kolmo na tuhle prvni letku se vyriti dalsi letka a udela cary presne pres ty cary te prvni letky tak aby se zatahla cela jedna velka prakticky ctvercova oblast a z toho pak pozdeji vznikne jeden velky mrak …. a takovych pak je …. nerikam ze to je tuto nakej chemtrail nebo co to je jen ze to je cas od casu pozorovatelne a velmi podivne a rozhodne to neni normalni transparentni priznanej leteckej provoz….a krasoletci ve formaci to taky fakt nejsou …
V prvním jen vaříte z vody bez znalosti provozních režimů letadel.
Vámi popsané práškovací nálety opravdu zpravidla nelze najít na volně dostupných radarových datech. Opomněl jste to, že někdy se dokonce práškaři otočí o 180° a pokračují v “práci”, což zcela vylučuje že jde o běžný dopravní let.
Ale nechtěl jsem popírače chemtrails dráždit, stačí mi jen odpovědi na 2 jednoduché otázky.
Klidně, za prvé jsi debil a za druhé :whistle:, šak víš!
Už to mám ! Hurá !
Nemusíte se až tolik bát chemtrails.
Evidentně se po nich neumírá, to už je každému jasné.
Ale ten důvod ? proč …….. a proč tak hodně a často?
No, vono je to tak :
Vědci vyvinuli mnoho ošklivých, smrtelně nakažlivých chorob, jako HIV, sars, ebolu, ziku a kdovíco ještě a pořád to moc nezabíralo. Lidi jsou zkrátka imunní víc než se zdálo. Takže co kdyby se na ně to potěšení sypalo rovnou z nebe.
Hotový terno !
Stačí se podívat kolem sebe, čeho že po těch chemtrailových náletech pandemicky přibylo a máme jasno.
Idiocie, ano vážení přátelé, nikdy před tím jí na naší planetě nebylo tolik, jako jí přibylo v posledních letech.
Je to ideální, plošné, účinné, extrémně infekční.
Důsledky toho práškování vidíme kolem sebe a zejména ve městech, všimli jste si, kde je chemtrails nejvíc ?
Nad vesnicema by to rozprašování bylo jen plýtváním.
Nad takovou Prahou je to naprosto senzační, Téměř všichni Pražáci jsou idioti, nebo snad nééé ?