Jedná se o případ Číňana jménem Gui Minhai, který žije v Hongkongu a má i švédské občanství. Ten byl v Hongkongu zatčen za kritiku čínských vládních představitelů a Švédsko opakovaně žádalo o jeho propuštění. Ačkoliv svoboda slova ve Švédsku není ideální, vrchnost se zde ještě kritizovat smí. Poté, co Švédi Minhaie navrhli na Nobelovu cenu míru, Čína začala hrozit odvetou.
K vrcholu ve vzájemném sporu došlo o tomto víkendu, když čínský velvyslanec Gui Congyou v rozhovoru pro švédskou televizi řekl:
“Je to jako když si 48 kg vážící boxer lehké váhy vybere 86 kg vážícího boxera těžké váhy, a 86 kilogramový boxer ze slušnosti a dobré vůle 48 kilogramovému řekne, ať si hledí svého.
“Ale boxer lehké váhy neposlouchá, dál provokuje, a cpe se do domu boxera těžké váhy. Co má pak tento 86 kilogramový boxer dělat?”
Švédské ministerstvo zahraničí označilo velvyslancovo vyhrožování za nepřijatelné.
Švédská televize podle agentury AFP také informovala, že čínské velvyslanectví opakovaně kontaktovalo švédská média, a kritizovalo jejich zpravodajství o Číně a pokoušelo se je ovlivňovat. Čínské velvyslanectví to popřelo.
Vzhledem k úspěšným snahám Číny o ekonomické ovládnutí světa, které se neděje jen v Asii a Africe, ale které zaznamenáváme i v České republice, kde má Čína své ochotné a věrné lokaje. A vzhledem k tomu, že Čína je totalitní stát, v jehož představě je každý občan hodnocen podle bodů, a když není submisivní, o body přijde, je třeba být na pozoru.
Čínští agenti a budovaná síť čínského vlivu, to není legrace, jako v případě ekonomicky stagnujícího Ruska. Svoboda má větší cenu, než krátkodobé ekonomické zisky.
No budme uprimni … V Svedsku se porusuji prava bilich Svedu denodene na ukor imigrantu z Afriky a Blízkého vychodu. Takze Svedsko at si zamete bordel u sebe a pak se navazi do Ciny.
A to same bych doporucil taky Cine. A vůbec at se každý stara o sebe a bude vsem dobře ….. navzájem pomáhat si stejne neumíme ….
Čína a Rusko,USA pod vedením Trumpa, jsou jediné normální státy.
Pindani dekadentniho, zdecimovaneho, demoralizovaneho, zdegenerovaneho a cim dal vice opovrhovaneho Zapadu do zalezitosti zemi s odlisnou kulturou je uz trapna a nechutna namyslenost, drzost, neurvalost a zaroven cim dal vice k smichu..
Jinak prevazna cast investic a vzestup Ciny je projekt svetovych investoru a Cina je nevyspitatelny a nepredstavitelne silny kolos v podruci velmi nebezpecnych psychopatu…samozrejme tech samych, kteri kurvi zivot i nam a kteri se uz davno rozhodli Zapad potopit a eliminovat…
Cinane jsou velmi pracoviti, soudruzni a z naseho hlediska az kruti lide…lidsky zivot je tam jen “lusknuti prstu”…
Jeste pred 5 leti jsem byl schopny prohlasit, ze je v Cine vetsi svoboda nez na Zapade, ale dnes uz lze pozorovat postupne utahovani sroubu spejici do sileneho fasistickeho systemu, jaky jsme tu jeste nezazili…
Ono je to dáno tím, že by každý tento pseudo DEMOgratický stát tzv západu rád viděl Yankees DEMOgracii v těchto velmocech, protože bez toho nelze tyto státy vyrabovat, oni se “parchanti” nechtějí nechat. A vládce planety a širokého vesmíru je už totálně na huntě tak co s tím?
je to mnohem jednodussi…
..udajne zhruba pred 7500 lety byla velka rozhodujici bitva mezi “Velkou Bilou Rasou a Rasou Cerveneho Draka”
Sikmooci pres nasobnu pocetni prevahu dostali poradne potlame a urcite doslo k nejake definitivni dohode se slovem “Nikdy”…
..(jak treba Nemci – Kanclersky pakt do 2099, podobne dodnes okupovani Japonci…my udajne vubec nevlastnime Cesko atd..)
na druhe strane si napr v ’69 Cinane vyskakovali na Ussuri, kde sa s nima Rusi moc neparali a za par minut komplet Cinanu zezehli na popel ( mozna vyjimecne pravo pouzit superzbran)…
Mao byl zednar jak poleno a pod nadnarodnim rizenim, Cina nebyla nikdy svobodna jak vetsina sveta a uz vubec neni ted…na ukor planovane pohrbivaneho Zapadu dostali zelenu ekonomicky a mocensky povstat, ale urcite se 100% poslusnosti nadnarodnimu rizeni planety…
maju nejsilnejsi ekonomiku, nejmodernejsi zbrane, v podzemi neuveritelne obrovske a preplnene sklady vzacnych zeleznych rud, paliva, potravin…seckeho…
uz ted ovladaju velku cast planety a rostu kazdy den…vse planovane a rizene davno dopredu…
je to urcite dalsi novy a nepredstavitelne silny nastroj nosatych psychopatickych kurev…
proto sem uz pred rokama upozornoval, ze USA k preziti potrebujem aj pres opravnenu nenavist celeho sveta vuci nim…
a vypada to, ze Cina je pod stalym utokem nepratelskych frakci….samozrejme je plna agentu tak jak vetsina planety…
(u nas jich bylo udajne v ’68 pripravenych pres 100 000 – vynuceny a logicky zasah vojsk Varsavske smlouvy)
maju tam uz nejaky cas praseci mor dnes jednoduse aplikovatelny okamzite za pomoci dronu kdekoli a kdykoli…
..a ted ta plicni virova epidemie…100% utok…
To je pěkná taktika, dáme číňanovi švédské občanství a on našim jménem rozpoutá válku.. a my tu Čínu obviníme z útoku… Protože ta Čína se snaží obchodně ovládnout svět… A to přece nepřipadá v úvahu, to můžeme jenom my.. tady na západě. Protože my na to máme naši demokracii.
Ještě bych Číňana doplnil, že vnitřně rozvrácené Švédsko, to je opravdu boxer ve špatné kondici. Proti němu 86 kg vážící těžká váha. Lehká váha proti těžké v dobré kondici. Z diplomatických důvodů to Číňan neuvedl, ale Švédsko by mělo pro příště lépe zvážit své možnosti a schopnosti, které dohromady nemá žádné, teda kromě toho jejich tlachání.
Číně se nedivím.
Udělat z někoho nobelistu jen za to, aby naštvali Čínu ukazuje na amorálnost Švédska. Nobelovu cenu míru dostal i Obama a pak začal válčit.
Je nechutné, že Nobelova cena míru se zneužívá jen pro politiku a ne pro zásluhy na mírových snahách.
Čína to řekla jak to je, ta lhát jako západ nepotřebuje.
Pane hovorko 11, co se týče zneužívání Nobelovy ceny míru, nemám k vašemu názoru výhrady. Že Švédsko má dost vlastních problémů, které jdou na triko především “otevřené” politice a neúměrně socialistickému přerozdělování je taky nepochybné (o označování za amorálnost už asi se dá diskutovat). Ale použít tyto skutečnosti jako argument k tvrzení , že “Čína … lhát jako západ nepotřebuje” je hodně od věci. Domníváte se skutečně, že si čínský režim kritiku nezaslouží?
Čína si rozhodně kritiku zaslouží. Hrozí ovšem jedno nebezpevčí. Bude li se kritika rozdávat pěkně po řadě, dle velikosti hříchu, tak se na tu Čínu nikdy nedostane…
Víte, názor na “velikost hříchu” toho či onoho se může dost lišit, takže závěrem vaší úvahy bych si příliš jistý nebyl.
No říká se tomu dvojí metr..
Pane PeT, zdravím.
Vzhledem k tomu, že v těchto diskusích píší lidé, kteří mají bolševické myšlení, blízko ke KS, Rusku, a stýská se jim díky jejich zjevné nesvéprávnosti po drilu bolševické totality, jejich obdiv zahrnuje i komunistická Čína.
Ovšem nejspíše ani mnozí z nich nemají ponětí, jaký je v Číně ve skutečnosti život, co všechno Strana ovlivnuje, jak je tam člověk sledován a terorizován. Čínu znají z chvalozpěvů absolventů ML ekonomek ve zpřízněných mediích, z pohádkové propagandy soudruha Zemana o krtečku a pandě, nebo z amerických akčních komedií, točených v Hong Kongu.
Možná by kdekdo z nich po delším pobytu tam vystřízlivěl.
Jeden americký levičák by mohl vyprávět třeba o KLDR, kdyby to vůbec přežil…
nože nám ešte o to hroznom živote v Číne niečo porozprávaj, očividne si tam bol a všetko videl na vlastné oči. alebo sa mýlim a ty si len ďalší hřibovský hňup, ktorý pre smietku v čínskom oku nevidí brvno v oku švédskom…
miro
Zdravím vás, pane Langere, je to tak – je docela pikantní, že zpravidla afinita k dnešnímu Rusku jde ruku v ruce s obhajováním bývalého SSSR (jehož rozpad pokud vím sám V. Putin označil za největší katastrofu 20. století – možná nereprodukuji doslovně)a současným tvrzením o tom, že dnešní “pravoslavné a kapitalistické” Rusko s tím SSSR nemá nic společného, a rovněž že ten obdiv jde k současně té Číně, která je podivným hybridem komunismu a kapitalismu (? – nemám to Marxovo slovo moc rád, skutečný “kapitalismus” je přirozená společnost) a s tím Ruskem sice formálně udržuje korektní vztahy, ve skutečnosti už přinejmenším od doby toho SSSR se moc navzájem nemusí (jestlipak víte, od čeho dostala přezdívku “usurka” střílna v zadních dveřích sovětského BVP? – není to vtip, ale smutná realita). Ostatně Rusové na dnešní Sibiři pokud vím na čínské aktivity tamtéž nehledí příliš přívětivě. Fakt je, že obě ty země mají dost podobnou vnitřní politiku, která je vlastní všem duchovním komunistům (včetně – řekněme si do úplna – dnešních nositelů “zeleného údělu”) – totiž nepřipustit jakoukoliv diskusi a zejména už ne kritickou, oponenta umlčet za každou cenu a jakýmkoliv způsobem – odříznout od možnosti veřejného projevu, zdiskreditovat, zavřít, když to nepomůže, tak i zlikvidovat (k tomu poslednímu dnešní “zelení komunisté” aspoň zatím snad nedošli).
posledná veta sedí na EU ako vyšitá, zatiaľ nie na 100%, ale trend je jasný a nepotrvá dlho a z EU sa vylúpne komunistický moloch ako vyšitý bez budúcnosti, upadnutou ekonomikou a stovkami miliónov ľudí pod hranicou chudoby neschopných a hlavne neochotných pracovať!
Mám vůči současné podobě EU mnoho výhrad, pane miro. Vy sám svým příspěvkem jste ale důkazem, že poslední věta mé glosy na EU nesedí tak úplně, ale pouze s tou výhradou, kterou tam uvádím (“zelení komunisté”, pokud nerozumíte, co mám na mysli).
A vezmu-li v úvahu vaši reakci z 23.1.2020 v11:22:17 na pana Langera, tak na vás sedí “jako vyšitý” celý můj příspěvek, k němuž jste se ozval.
Pane PeT,
díky za obsažnou odpověd’, Vy byste byl nejspíše dobrý učitel na škole, kdybyste jím byl…
Onen kapitalismus bych jistě mohl vnímat jako přirozené prostředí směny zboží a potřeb mezi lidmi, přičemž ti úspěšní mají svou vážnost a bohatství…
Smysl toho na Západě byl vlastně umožnit tržiště nebo burzu pro ty, co chtějí investovat, a pro ty, co nemají dost peněz, ale mají plány na jejich smysluplné využití. Mělo to sloužit rozkvětu techniky a průmyslu, což se podařilo.
Ale co je úspěšné na starém dobrém, křestansky založeném, bílém Západě, nemusí být úspěšné jinde, obzvláště když je kapitalismus roubován marxistickými nápady, nebo dokonce naopak, když je na marxistické bázi použito některých kapitalistických principů.
Obzvláště je to vidět, když komunisté podnikají podle ML příruček, a podporu jim zajišt’ují jejich kumpáni ve vládách, přičemž někteří komunisté to nazývají úspěšným kapitalismem, jiní to naopak vnímají jako další nevyhnutelné selhávání kapitalismu…
Souhlasím, hlavně ten poslední odstavec je výstižný. Jinak učitel opravdu nejsem (asi bych ani nechtěl být).
Pane prezidente Xi JinPingu! Prosím Vás, kupte už konečně Evropu a udělejte tady pořádek!
P a n e p r e z i d e n t e
X i J i n P i n g u !
P r o s í m V á s , k u p t e
u ž k o n e č n ě
E v r o p u a u d ě l e j t e
t a d y p o ř á d e k !
…no vida. Nakonec to prošlo bez schvalování:
wo zhidao zenme banfa!
Už jste si u jednoho kompu pod stolem zakouřili? Já nic, jen že si tak notujete, to dělají zaláskované buzny.
Zřejmě si myslíte, že používáním trapných invektiv můžete účinně nahradit chybějící argumenty, ale ve skutečnosti v diskusi tímto způsobem nemůžete dojít k ničemu – jen ukazujete, co jste zač.
Jasně, vy trapáci, jste průhlední jako kalousek.
Detektore
Nobelovu cenu míru měl i Jasir Arafat.
Ten co vedl palestinské teroristy a pak, když se stal šéfem “palestinské samosprávy” rozpoutal intifádu (povstání) kdykoli už to vypadalo na mír s Izraelem.
Nobelovka míru je spíš urážkou slušného a normálního člověka.
Tak tu měl i terorista Nelson Mandelinka z JAR.
Až Číňan usoudí, že k tomu nastala vhodná chvíle, tak celý ten předlužený a chazarem zpitomělý zzzápad umlátí svou plátěnou čepicí k smrti. A nepůjdou do toho sami! Bude s nimi proti zzzápadu bojovat několik velmi silných spojenců. A nebude to hned taková ta “opravdová” válka s tanky s vrtulníky. V každé zzzápadní metropoli je Čínská čtvrť. Začnou ničit zzzápad ekonomicky a bojovat proti němu sabotážemi a terorismem zevnitř. Že to zatím ještě nedělají neznamená, že to neumějí. Všude po světě jsou jejich početné komunity a nikdo nemá ani zdání o tom, jak jsou tito lidé ke své vlasti ve skutečnosti loajální. A to jsou jen ti rozlezlí po světě, kolik je odhodlaných a bojeschopných lidí k dispozici přímo v Číně snad každý soudný člověk ví. A jen sami pruhovaní a hvězdičkovaní ušáci jim už dluží víc, než kdy budou schopni splatit. Číňan si tam k nim prostě jen přijde vybrat své právoplatné dividendy.
Ano přátelé, konflikt je nevyhnutný. Je to jen otázka času. A ti arogantní hlupáci, kteří je dnes díky falešnému pocitu bezpečí zcela zbytečně provokují budou na řadě jako první. To bude překvapení a vykulené oči hrůzou, až ušák opět tradičně nechá švéda Číňanovi na pospas. Děkuji Vám.
A hlavně lidská práva švédských muslimů… nesmíte opomenout
Tato práva jsou samozřejmě prioritou. Muslim se musí mít dobře a to nejen ve ŠVédsku ale v každé zemičce v EU. A idálně jim můžeme přidat rovné dávky všude . Základní minimum v ČR jsou 3000 ale Muslimáček dostane 33000 aby nestrádal a mohl žit kdekoliv chce. Ta země to zaplatí něco se zadotuje všichni v Bruseli nadšeně tleskají. Bože co jsi to dopustil zvracím už v poledne.
CITUJI: ! “Čínští agenti a budovaná síť čínského vlivu, to není legrace, jako v případě ekonomicky stagnujícího Ruska. Svoboda má větší cenu, než krátkodobé ekonomické zisky.”(?) Pane Vávro děláte si legraci? Ekonomický růst Ruska ve III.q. 2019 = 1,7%
Ekonomický růst EU ve III.q. 2019 = 0,5%
jen pro srovnání a poučení z ideologických blábolů a nemá to nic společného s obdivem k Rusku nebo Číně.
Nemůžeš psát takové věci to se zde nehodí :D Nejlépe umí spravovat finance Maláčová a Nikdo opakuji Nikdo to neumí lépe. Možná jen EU a nakonec bůh ten samozřejmě to umí lépe. Ale Čína a Rusko to ne . To přeci nejde.
Ne těd vážně. Bordel je všude a politici rozkrádají malá domů všude. Hodinky za cenu malého domu nebo 4 osobních aut ? Na pohodu to je přeci dárek. To je FAKT. Jde jen o to jak moc kradou a jak velkou hromádku mají k rozkradení.
Že by se v Číne a Rusku neutrácelo za blbosti nevěřím. Ale věřím že u nás z malé hromádky se zdaněním největším v celé EU potažmo v celém světě se krade více než je záhodno. Stačí si vzít příklad z našeho premiéra kterému na uspešné podnikání stačí pár miliard ze strany ČR a EU dnes už jen ze strany ČR a každého z nás.
Před nějakým časem byly taky všude titulky, jak se Čína (přímo tak to sice nebylo formulováno, ale z kontextu patrně…) řítí do strašlivé krize, protože jí ekonomický růst spadl někam k 6%. Já teda nevím, jak moc bych byl znepokojenej, kdyby se psalo o nás, co to jako má znamenat, že máme růst jen 6%….
PeS 23.1.2020 11:17:41 :
Prosím , len žiadne argumenty. Na PP je najčastejším argumentom : “ ty blbče ” , a porovnávania s Putinom a židoboľševikom.
PeS 23.1.2020 11:17:41 :
Prosím , len žiadne argumenty. Na PP je najčastejším argumentom : “ty blbče” , a porovnávania s Putinom a ž i d o boľševikom.
——————————————–
info :
Na tomto NEcenzurovanom webe nemôžte napísať slovo ž-i-d bez pomlčiek alebo bodiek . Tiež ani hnusné meno F-l-a-š-k-a . Cenzor bdie.
Tomu obligátnímu zprofanovanému ,,Váš příspěvek čeká na schválení.” přece na PP nesmíš říkat cenzura i když nikdo neví kolik jich je schválených doopravdy. Někde jinde je totiž naplno napsáno ,,Váš příspěvek je smazán” na rozdíl od PP kde se to nikdo nedozví kromě přispěvatele. Možná bysme se divili i ušmama.
jo!
a pak to seřadí nesouvisle na koci/dole diskuze
prostě -https://pravyprostor.cz/wp-content/uploads/2015/12/w15logohorni.jpg
fakt bez cenzury
Čína utekla světu o 30 let. Americká zásluha. Dnes je to trápí, že vše prodali číně a sami nemají co vyrábět, jen předražené ajfouny. Utíkají jim koupené mozky, páč v emerice se to vrací k divokému západu. Kovboj bude zase dělat to, co mu jde nejlíp, pást dobytek a přepadávat.
No jo, ale už tam nemají indyjány
Autorovi článku: O čínských lokajích u nás nevím, ale amerických máme tady plnou vládu, parlament,čt, média atd. Nevím o tom, že by nám sem Čína rvala předražené vrtulníky, radary, základny a zkoušela D1!
Čína si tu koupila dvě zbraně hromadného ničení – Zemana a Soukupa.
Amerika si koupila dva ničitele národa-Havla a Vondru! Můžeme jmenovat do večera, osle!
toto su neni osel
toto sů dvaja – Peťko a Zdenko
holt WXV
Osel nevystihuje poctatu – Petr se Zdenkem jsou dva bukanýři
Já myslel že bukvice.
Vlado
Ještě jinak, Petr je bukanýr, a Zdenek bukwice
Kontrolní otázka, a jestlipak také mečujou.
O sto péro
Taky Rusko si tady koupilo dva agenty, kteří mají za úkol zničit stranu kdysi pravicovou: Fiala & Novotný.
Alefe, špatně!
Ta strana nebyla nikdy pravicová, ani náhodou.
To byla komančská sekta, založená za účelem rozkradení státního majetku, která si na pravici jen hrála, aby oblbla národ.
Co je pravicového na rozdávání vysokých soc.dávek parazitům, na úkor těch, kdo pracují?
To je zásadní wjec, a něco takového za komančů naprosto nepřicházelo do úvahy!
Ok, tak jinak: kdysi byla nejpravicovější ze stran zdejších. To bylo za starého Klause.
Dneska je to Strana mírného poskoku v mezích směrnic Evropské komise.
Pro milovníky Bruselské demokracie bych chtěl říct jen jedno – miluji Čínu. Je to země, která umí muslimy pořádně zkrotit. A to je skutečná demokracie, protože chrání především vlastní národ a rasu. TEČKA.
“miluji Čínu. Je to země, která umí muslimy pořádně zkrotit. A to je skutečná demokracie, protože chrání především vlastní národ a rasu. TEČKA.”
Zaměňujete komunistické politbyro a národ.
no, ty jsi na tom lepčejší, ty zaměňuješ hned 3 věci – hloupost, blbost a neznalost
holt i to “politbyro” má zájem o národ
byť o národ, který na něj dělá/vydělává
to naše “politbyro” na nás seje
On je nezaměňuje, u něj se sešly dohromady stejně jak trojjediný Bůh.
kucí
miluji Čínu, miluju Putina, ruských hackerov , xenofóbov, rasistov, židoboľševikov, …… a pseudopravičiari nech mi vylížu prdel.
Pijack :
– miluji Čínu, miluju Putina, ruských hackerov , xenofóbov, rasistov, ž i d o boľševikov, …… a pseudopravičiari nech mi vylížu prdel.
Chybí Vám tam gardisti a nacisti…
D E B I L se hned ozval.
Inteligent se hned pozná!!!!!!
Znam hodně lidí, kteří vyše uvedené milují, zájímavé je, že nikdo z nich se mezi ně nechce od nás odstěhovat a žit tam.
Cina svobodu ma. Kazdy muze cestovat kam chce. To je to jedine, ale zasadni, co mi na komunistickem koncentraku vadilo. Nemoct se jet podivat, kam jsem chtel. Cinany vidim na celem svete. V Kanade jich je jak nasrano a tady u nas v Trieru se plazi pod tatickem Marxem, kteremu si postavili pomnik. Na druhe strane prisne potiraji moslimy, coz je velika prednost. Kdo pracuje, toho nechaji v klidu, kdyz se nemicha do politiky a neprotestuje. Proti takove diktaure bych nic nemel. A kdo v Cine nechce pracovat, toho uspesne prevychovaji. To by cikani koukali, jak by delali. Krome toho serou na Gretu, coz je take positivni.
Neměl byste nic proti takové diktatuře? Tak to já bych zase měl. On je totiž hodně velký rozdíl mezi nezbytnou diktaturou po omezenou dobu, kdy země čelí ohrožení (Churchill, Pinochet) a diktaturou, která má za cíl uspořádání společnosti násilným způsobem podle představ šíleného jedince nebo skupiny takových šílenců. To byste pak musel s pochopením přistupovat třeba k diktatuře Pol Potově nebo Gottwaldově.
… nebo k diktatuře Brusele evropským zemím? Brusel totiž prakticky všechny atributy diktatury vykazuje.
O tom už snad ani nemá smysl diskutovat. A smyčka se dále utahuje.
Taky fakt.
Jeďte se na tu “diktaturu” podívat.
white power, čteš mi myšlenky. Přesně tak to cítím, ale hned jsem označen za komunistu. Víš o čem mluvíš-zkušenost. Dík.
Čina NEMÁ demokraciu europskeho strihu, a preto ju juesejáci nemôžu zvnútra rozvrátiť, ako už rozvrátili polovicu sveta. Preto je vývoz demokracie najničivejšou zbraňou juesej .
Bohužel je neprůstřelný.
Čína a Rusko,USA pod vedením Trumpa, jsou jediné normální státy.
Opravdu? To není ani v čt.
Otázka Číny je záležitost mimořádně složitá a nejsem přesvědčen, že bych tamní filosofii v zásadě pochopil. Čína sama, snad s výjimkou Čínské republiky (Taiwan) a pár dalších lokalit, nikdy nezažila demokratické zřízení a nevím, je li taková věc na pořadu příštích dnů. Nejsem odborník a tak ani nevím, jaké propojení existuje v ČLR například mezi komunisty a triádami. Coby laik si myslím, že nějaké určitě existovat bude, v československých podmínkách také existovalo propojení komunistických struktur s podsvětím.
V každém případě komunistická diktatura v Číně zřejmě posiluje a posiluje tam i kupní síla obyvatelstva. Nevidím však důvod, proč bych za to měl čínské komunisty velebit. V Čínské republice je ta kupní síla člověka ze střední třídy daleko vyšší než v ČLR a komunismus tam nemají. Navíc nejsem zastáncem modelu společnosti, kde si místo jednoho rohlíku koupím rohlíky dva, ovšem jen za tu cenu, že alespoň navenek budu muset hlasitě velebit vládce a jeho partu, jinak nebudu mít rohlík ani jeden. Tu situaci však Číňanům nikdo zvenčí nevyřeší a tak je jen a jenom na nich, aby se s komunismem vypořádali sami a po svém. Budu jen doufat, že se tam přitom nebudou ve velkém řezat krky.
Tak, jako já respektuji vnitřní záležitosti Číny, stejně bych si představoval, že Čína bude respektovat vnitřní záležitosti země, kde žijeme my. Nemá-li nějaké české město zájem o spolupráci s jiným městem v ČLR, pak je to jeho výsostné rozhodnutí a žádný Číňan nemá právo ji vymáhat pod hrozbou jakýchkoliv sankcí. My potřebujeme s Čínou obchodovat, je to pro nás nezanedbatelný trh, stejně tak Číňani potřebují obchodovat s Evropou, protože i my jsme pro ně ekonomicky velmi významní. Proto bych řešení eventuálních nesrovnalostí nechal na obchodnících a ne na politicích. Ti by měli hlavně hlídat, aby ve vzájemném obchodu nedošlo k významným disproporcím, jinak se jednou ráno můžeme probudit a zjistit, že ulice před naším domem patří Číňanům a my jim za její použití musíme platit.
Zdravím vás, pane Werwolfe – ty nesrovnalosti tam bohužel jsou, podle toho, co lze dohledat, je export z ČR do Číny co do finančního objemu zhruba jen 10 % importu z Číny do ČR. Ale to zakupování Číňanů v Evropě je myslím větší problém – i když ho tou poslední větou zmiňujete takovým žertovnějším způsobem.
“export z ČR do Číny co do finančního objemu zhruba jen 10 % importu z Číny do ČR”
– no jo, ta naša demokracia nás už úplne odučila čokoľvek vyrábať. Už vieme vyrobiť iba tu demokraciu, vďaka ktorej budeme zrujnovaní .
Zdravím, pane PeT.
Zmiňuji to žertovným či spíše sarkastickým způsobem, ale je to velice blízko realitě. Pokud jsem správně informován, tak bohužel náš zákonodárný orgán zatím nepřijal žádný zákon, který by definoval strategicky významný majetek a zdroje, které by nesměly být v držení zahraniční právnické ci fyzické osoby. Řada dalších evropských zemí takový zákon má, u nás nevím, že by byl třeba alespoň ve stadiu přípravy. Podobná situace je, pokud vím, například v Ugandě.
Ano, proto taky to zakupování Číňanů v Evropě (dělají to i jinde, v té vámi zmíněné Africe jmenovitě) považuji za větší problém než tu obchodní bilanci.
Pitná voda pro hromadné zásobování obyvatelstva je veřejným zájmem číslo jedna a má být novým ústavním zákonem nadřazená nad jiné zájmy, například v dopravě nebo energetice. Shodli se na tom ministři zemědělství Miroslav Toman (za ČSSD) a životního prostředí Richard Brabec (ANO).
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/pitnou-vodu-ma-zakon-nadradit-vsemu-40310409
Což opět neřeší problém, že s ní smí hospodařit třeba Igor Antonovič, Liu Fu nebo Veolia.
Čina NEMÁ demokraciu europskeho strihu, a preto ju juesejáci nemôžu zvnútra rozvrátiť, ako už rozvrátili polovicu sveta. Preto je vývoz demokracie najničivejšou zbraňou juesej .
Keby si čínania vpustili europsky model demokracie , tak si juesejáci za cenu jedinej rakety podplatia státisíce čínskych zradcov, ktorí zvnútra rozvrátia čínu – tak ako rozvrátili juesejákmi zakúpení zradcovia desiatky štátov.
Cena jedinej atómky je vyššia, ako cena tisícov zradcov.
Werwolf, zásadní problém je v tom, že obyvatelstvo Číny nepotřebuje takovou demokracii, jako máme my. tedy tu euroatlantickou.
PROSTĚ N E P O T Ř E B U J E
A to je celé. Oni mají svou specifickou mentalitu, tradice, smysl pro rodinu a práci… nejsou expanzivní a válečnický stát… proto ani nepotřebují přejímat cizí návyky. To jen my jsme takoví debilové, že opapouškujeme všechno cizí a své zahazujeme do koše.
Proč by měla být všude”demokracie”? Copak je to něco extra? Vidím u nás, jestli je tohle ta demokracie, kterou cpete všem, tak jste horší než komunisti! ŽIJTE A NECHTE ŽÍT! Doma si každý dělejte co chcete, ale necpěte to všem. Demokracie je, když respektuji způsob života druhých, nebo ne? Myslím v jiné zemi. Islámu taky nevnutíte náš způsob života a vidíme kam to došlo a dojde!
Werwolf, 23.1.2020, 14:57:23: ” … V každém případě komunistická diktatura v Číně zřejmě posiluje a posiluje tam i kupní síla obyvatelstva.”
Langer, 23.1.2020, 18:16:06 : ” … Naopak, časem začne Rusko vzhlížet k Západu s prosbou o pomoc …”
Pane Werwolfe, tohle mu nedělejte. Dyk mu kazíte propagandu a chudák kyvadýlko přijde o prémie. Že se nestydíte
I když máte, samozřejmě, pravdu.
Ale no tak ….
Že časem bude muset dojít z ekonomických důvodů k řadě zásadních ústupků Ruska vůči Číně, o tom jsem se před časem už také vícekrát zmiňoval. Zatím ještě nikoho na světě neuživily ideály. V takovém případě existuje více scénářů, jak to přijmou řadoví Rusáci, jak rychle se těch ideálů vzdají a nakolik budou ochotni smířit se s tou či onou realitou. Nakonec opravdu není vyloučeno, že se jednou arijští Rusové spojí s arijskými Evropany proti …, no, vždyť víte.
Nakonec opravdu není vyloučeno, že se jednou arijští Rusové spojí s arijskými Evropany proti …, no, vždyť víte
xxxxxxxxxxxx
Logicky, Číňani jsou rasisti, jak swiňa!
Rusové patří do Evropy, jsou to Slované
Evropa a Rusko se vzájemně potřebují, a vzájemně se doplňují.
Evropa bez Ruska skončí.
Ovšem ono to nejspíš nebude proti Číňanům ani proti Američanům.
Nazvat Číňany rasisty vyžaduje asi velkou nadsázku, byť se tohle módní slovo dnes s oblibou skloňuje nejméně v osmi pádech (ve finštině a v baskičtině).
Nazvat Číňany rasisty vyžaduje asi velkou nadsázku..
xxxxxxxxxxxxx
Možná by se hodilo spíš vlastenci?
Zkrátka, nejsou to takoví osli, jak bílí, aby upředňostňovali jinou rasu,
a černými vyloženě pohrdají
” … Ovšem ono to nejspíš nebude proti Číňanům ani proti Američanům.”
Tak. Těší mne, že si rozumíme.
“Čína je totalitní stát”
Rusko se totality zbavilo a to se vam taky nelibilo. Co teda vlastne chcete?
To je jednoduché.
Rusko a Čína odmítají US hegemonii, a jsou tak špatným příkladem pro svjet.
A ještě ke fšemu, jako by toho nebylo dost, fšude ve svjetě fší silou a umem podvracejí sprawedlivé zájmy US soudruhů.
A to je špatně.
A tak musí západní presstituti a “naše” domácí kurwy
dštít oheň a síru na Rusko a Čínu.
Řekl bych, že problémy Ruska jsou problémy obyvatelů Ruska, a problémy Číny jsou problémy obyvatel Číny.
A nám je po tom velké kulové.
Zcela nepochybně budeme mít velice brzy své vlastní problémy, pak teprve pochopíme princip relativity.
Trefa. Za 20 let bude Evropa vzhlížet k Číně a Rusku s nadějí na pomoc.
Naopak, časem začne Rusko vzhlížet k Západu s prosbou o pomoc.
Za čínského komunistického pohůnka Putlera se tak ještě pravděpodobně nestane.
To je kvíkot, to je kvíkot!!
Jak líbezně rajská a nebeská hudba to mým uším zní, to se mi bude hezky spinkat a zdát bohulibé sny.
Langře, proč myslíte, že jsou současné Rusko a současný Izrael spolu tak zadobře ? Protože projekt Izrael v místě kde se aktuálně vyskytuje zanedlouho skončí. Židé mají spočteno, že je nesmyslné bojovat proti přírodě..proti oteplení. Připravují se na další exodus, který však nebude trvat 40 let. A nepůjdou ani do Ameriky, ani do Evropy. Samozřejmě nejsou židé pouze jednoho “druhu”, ale stejné je to u američanů u rusů u evropanů, což se jeví vlastně jako celosvětové rozpolcení lidstva..ovšem není třeba vymýšlet žádné nové dělení, stačí to klasické na dobro a zlo. Změkčit se to dá variantou na hloupé a na ty chytřejší. My bohužel žijeme v končině těch hloupějších. Nevidíme dál, než do včerejška. Nesvědí vás z toho kůže ?
Perfektní formulace – nevidět dál než do včerejška!!!
Jenom jsem popsal, co je tady na PP neustálou náplní debat.. U některých…
Samozřejmě, tak jsem to i pochopila, ale je to výstižná formulace!
Jestli ho svědí kůže, tak at se jde umýt čuně!! Tfuj.
Jestli ho swjedí kůže, tak potřebuje wydrbat krupónek, nejlépe bejsbolkou
Joe ale já měl na mysli tu krátkou kůži, neboli voko do duše. To je na drátěný kartáč, aby ty kaštany opadaly.
Chááááááááááááááááááááá
Pavle
Já jsem nejdřív myslel předkožku, smegma
A ty myslíš zákožku swrabovou
s. Nojo:
Z Vás mě kůže určitě nesvědí, ani když píšete v komunistickém plurálu.
Kuk
Dobrý den. Čína není totalitní stát. Totalita přece vypadá úplně jinak. Nemůžeme považovat stát za totalitní jen proto, že mají své zvyklosti, mentalitu, vztah ke svým tradicím… On je totiž ten současný režim nápadně podobný s těmi předchozími, sahajícími až před středověk. Od císařů až po dnešní císaře. Současný komunistický president je uznáván stejně jako císař. To my tady nepochopíme a nemá smysl se o to pokoušet.
Přeji hezký večer
” Čína není totalitní stát.”
Tedy já jsem na komunistické pohádky zvyklý, tohle je ovšem ještě odvážnější tvrzení, než komentátorovo na začátku vlákna.
Souhlas, s jednou výhradou: pochopí to tady spousta lidí. To jen hlupáky, kteří to chápat nechtějí, je hodně slyšet.
Chtějí suroviny Ruska. Kdyby byl v Rusku totožný systém s amerikou, tak si vymyslí, že jsou mimozemšťani a musí mít americkou “demokracii”, ale to víme všichni.
Drzost komunisty ovládané části Číny roste. Od násilných akcí “anonymních” Číňanů proti lidem s tibetskou vlajkou v Praze postoupili čínští komunisté až k ekonomickému vydírání i vyhrožování válkou cizím zemím.
Bohudík, nafouklá bublina čínské ekonomiky nebude trvat věčně, což platí i o vládě tamních komunistických zločinců.
Když placený emerikou, tak bliju a nevím co. že oslíku?
Nějaký argument by nebyl, primitivní komunisto detektore?
Hrana zvoní, zvonííííí.
Takže ani vy nemáte žádný argument, jen kvičení, komunisto Pavle?
” … postoupili čínští komunisté až k ekonomickému vydírání i vyhrožování válkou cizím zemím …”
Číňani k tomu, možná, postoupili teď.
Spojené státy toto už praktikují minimálně 200 let, dokonce s tím, že v některých případech ani nevyhrožují, ale rovnou humanitárně bombardují a ekonomickému vydírání říkají “sankce”.
Jojo, Číňani jsou zkrátka pozadu.
Že se nestyděj’.
” ” … postoupili čínští komunisté až k ekonomickému vydírání i vyhrožování válkou cizím zemím …”
Číňani k tomu, možná, postoupili teď. ”
V této diskusi je nejspíše socialistická soutěž plnění plánu lhaní.
… proto Tě láká.
Máte nějaké argumenty, tupý komunisto Kadele, nebo jen tohle jalové lhaní?
mulťáku na rozdíl od tebe argumenty má
pozorně čti
Ten je schopný popřít i nos mezi očima!!
Cintle,
přidej smajlíky, bude ti lépe rozumět.
aha smailíci
to tu dloho nebylo
íčko tys fakt kus, ale kus
Jardo
Tupý šíbre stavebního materiálu, to víš, že mám:
https://www.abc.net.au/news/2014-11-10/us-military-deployments-map/5875274
Stačí, nebo se to režimovým fízlům musí opakovat?
Takže argumenty nemáte, komunistický hňupe Kadele. Dalo se to čekat.
Skutečně? Nebo jen neumíš číst, co?
—
Blbce ze sebe děláš zbytečně. Všichni už dávno vědí, že jím jsi.
Vida, tupec Nula se vyblil.
Inu, další komouš neschopný argumentovat.
Truhlíku. Nesmíš podle sebe soudit ostatní. Ty jsi všech komunistů futrál, ale to neznamená, že to jsou i ostatní. Dokonce ani tehdy ne, když by sis to přál
Fízl holina po třech infarktech
Detektore mas pravdu, vim o cem mluvim. Demokracie nefunguje. Ziji v ni pres 50 let a cim dal tim vic vidim, ze to je spatny system. Uz jen takove zvrhlosti, jak jsou koalice je zvracenost. U nas se spoji dokonce krestansti demokrate s komunisty a s kdekym jinym, jen aby zustali u moci. Zlati diktatori Sadam Husejn a Ghadafi. Vladli tvrdou rukou, ale vladli dobre. Amici tam chteli zavest demokracii a vladne tam chaos. Zlaty Putin! Jakto, ze z Ruska neutikaji houfy lidi? Jakto, zer neutikaji z Ciny, kdyz je to tam tak hrozne? Nedelejte z nas blbce! Pral bych si tvrdeho diktatora i za cenu, ze by znicil par nepratelu naroda. Nepoterbujeme 82 milionu obyvatel a cmoudy a moslimy uz vubec ne! Nemusime ohrozovat nikoho kolem nas, ale udelat poradek v Nemecku by bylo dobre.
“Zlaty Putin! Jakto, ze z Ruska neutikaji houfy lidi?”
Další lež nebo neznalost na podporu promuslimského multikulturalisty soudruha Putina.
Prosím tě ty děvko, ty mlč!
Rudý prostitute a hlene, drž špinavé pracky v řiti !!!
Placený všiváku!
Třeba má obojek.
íčko, tohle není hodno tvé důstojnosti
upadáš chlapče, upadáš
Cintle,
jednám podle toho, koho oslovuji.
no, spíš to vypadá na tvůj pohled do zrcadla
kde je tvoje “noblesa”
to spíš značí tvoji samomluvu
Ale naxral ses, viď?
Alef
bomba.
Ty jsi snad moje dvojče! Přísahám, že doslova píšeš to, co já psal už dávno. Vlastenecký diktátor je to nejlepší. Demokracie je svinstvo, nikdo o ničem nerozhoduje a každý se rozhodnout bojí, páč koryto! Vidíme to na sobě, bordel, že to nemá obdoby! Zločinec má práva, já mám povinnost ho živit! Nesnáším tento systém! Komunisti mě srali, ale tohle by nedopustili, takový hnůj!
psáno pro bílou sílu.
A co rudoši, jako ty?
“Pral bych si tvrdeho diktatora i za cenu, ze by znicil par nepratelu naroda. ”
S největší pravděpodobností jste sice dokázal před komunisty utéci fyzicky, ale na duchu Vás dostihli. Vidím to tak, že jste emigroval zbytečně, nebo s jejich požehnáním.
Langere, napiš mínusy socíku a plusy tohoto svinstva. Prohraješ!
no to jsi mu dal úkol
tvl musí zaměstanat celou centrálu
a stejně lejno, nemaj na to
Především si potrpím v diskusi na slušnost, která je pro rudé vředy ze senkrovny nedostižná.
O dobách před i polistopadové jsem toho fakt napsal dost, a sám.
Na rozdíl od komoušů nepotřebuji ani loutkovodiče, ani svodky.
Já nekopíruji, ale byl jsi sprostý na mě a od té doby tě mám za hovado, ale za vlastizrádnou činnost tě mám za odpad! Argumentuj + – tak jak jsem ti navrhnul, hňupe! Jsi jen trol a víš jak se to pozná? To až příště vandráku! Jsi ubožák, který blije na svou zemi, pokud jsi byl někdy Čech.
Emigrantská nula, Langer!
Langer, i kdybys tvrdil, že Tvoje hofno voní po fialkách, furt na dálku smrdí tím, co máš v hlavě. I kdybys okázale hrál sebeslušnějšího, svoji povahu neschováš. Péro z gauče, víš?
Napsal jsi toho fakt hodně, to je nesporné. Asi tak tisíckrát víc, než bylo potřeba. A myšlenka furt nic. Nojo, no.
Nepotřebuješ, ale zjevně máš. Tak pěkně záklon a pozdravuj mandelinky.
Především si potrpím v diskusi na slušnost, řekla stará kurwa….
xxxxxxxxxxxxx
Cha cha cha chááááááááááááááá
Prostitut Langr zde lidem přednáší o cudnosti?
jarda cirkl , to jsou ti vymytí blbci.
Zdravím, pane Langere.
Před časem jsem také zjistil, že se sousedovic křečkem vlastně ani nemá smysl diskutovat.
Pane Werwolfe zdravím a přeji hezký večer, to si hřejete hada na prsou. Měl jsem za to, že jste prozíravější.
Pozor pan Lager je asi včelař, jinak si to nedovedu představit, neustále maže med okolo úst a pak zaútočí.
Pavleeeeeee, to je divadlo, je to trolí farma.
Já se špičkově bavím, mááš argumenty budliky budliky, nemáš
tak jsi komouš.
O tom, že vy jste komouš ovšem není pochyb, hloupý Pavle.
Ale zase furt lepší než nějaká mnohonásobná lecdajaká nicka. Chytrý Bimbo.
Pavle, chčiju, jsi jednička.
Dík, že nebojuji sám proti fašistům.
Dneska mě políbila múza na kraviny, ale už mě bliká kontrolka PHM.
Pavle K
taky jsem měla o p. Werwolfovi lepší mínění, než se začal čím dál víc připodobňovat zdejším W3Véčkařům.
A nemyslím tím opačný názor.
On není lepší. Je jen o něco chytřejší, toť vše. Možná je to jejich velitel.
Janino řekla jste to zcela jasně a přesně!!!
Víte budu se opět opakovat, já ve své profesi jsem potkal a pro ně pracoval, řadu HODNĚ chytrých lidí, si myslím, protože něco v životě dokázali!! Možná mi nebudete věřit, ale pracoval jsem také třeba pro světoznámého našeho onkologa. Poznal jsem ho jako vynikajícího člověka a ten jeho nadhled. A takových bych ještě mohl vyjmenovat.
Pane Werwolfe, zdravím.
Ještě nedávno Vás verbovali do SPD (na rozdíl ode mne), a vidíte, dnes už jste můj velitel.
Tímto uznávám, že jste mne doběhl, a předběhl.
Jak říkal už Karel Havlíček, dnes tě velebí, zítra budeš svinák.
Hnízdo trolů se podařilo rozdráždit, konečně zábava. Nazdar amiprdelky.
Pane Langere, řadu zdejšího plácáni beru spíše s rezervou a s úsměvem. Jsou zde také opravdu chytří oponenti, někteří se leckdy bohužel nechají strhnout tam, kam by neměli. Druhý extrém pak tvoří ti, kteří nějaké logické závěry berou jako útok vůči vlastním ideálům, protože jim není dáno ani tolik, aby pochopili, že mnohé pochopit nemohou, byť by se sebevíce snažili. Koneckonců tato skutečnost je i příčinou nemožnosti “integrace” (nemám tu frázi rád) některých etnik v Evropě, zatímco třeba jiná etnika mezi námi žijí bez toho, že bychom je vnímali jako podstatnou překážku.
Ani jsem nemusel pro příklad chodit daleko.
Ta povýšenost nad druhého, hmn, no nic škoda.
To není dobrý ukazatel člověka, který by si zasloužil úctu a uznání, takhle se ČLOVĚK s pokorou v srdci nechová.
Veliká škoda, no, co se dá dělat. Život běží dál.
Druhý extrém pak tvoří ti, kteří nějaké logické závěry berou jako útok vůči vlastním ideálům, protože jim není dáno ani tolik, aby pochopili, že mnohé pochopit nemohou, byť by se sebevíce snažili.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Tahle vjeta se mi moc líbí. Jako sebekritiku bych to bral.
Každý máme nějaké omezení, na tom není nic zvláštního, jde jen o to vjedět to, a zkoušet s tím něco DĚLAT!!!
Nejvjetší chybou je pak namyšlenost a zkostnatělost,
a fšechno chtít zařadit do nějakých přihrádek
Život nejsou přihrádky, panta rhei
Joe, jako bych to napsal já, jája!!
Pavle
Tebe někdy někdo velebil? Neříkej! A sviňákem jsi od kdy?
Banda emigrantů podle not CIA! Škodí už 70 let! Bojí se pravdy, to je celé.