
Chlapi přestali chodit na vojnu a začali chodit k porodu. Proč obnovit omezenou vojenskou službu?
LUMÍR NĚMEC
Ministr obrany pan Metnar se v létě vyjádřil, že by nebyl proti obnovení základní vojenské služby. S politiky za hnutí ANO souhlasím málokdy, ale s tímto jsem s panem ministrem zajedno. Myslím, že základní vojenská služba by dnešní generaci prospěla jako sůl. Velmi trefně stav ve společnosti mladých mužů vystihla jedna moje známá, když prohlásila „chlapi přestali chodit na vojnu a začali chodit k porodu“.
Zavedení vojenské služby v původní podobě je samozřejmě nesmysl. Za prvé bychom to logisticky nezvládli, armáda se zbavila mnoha objektů,výcvikových prostorů, materiálu a techniky a obnova tohoto stavu by stála obrovské prostředky. A za druhé, každý kdo vojnu zažil, tak ví, že po prvním půlroce, u elitních útvarů po roce, byl zbytek vojny pouze festivalem promrhaného času.
Vojenská základní služba v určité omezené míře by nikomu neuškodila. Chlapi by nemuseli chodit na vojnu na dva roky, ale takové tři měsíce by stačily. Ani by nemuseli bydlet v kasárnách, ale mohli by docházet do kasáren jako do zaměstnání. Tím by odpadlo mnoho logistických problémů. Pouze na závěr tříměsíčního cyklu by museli absolvovat komplexní cvičení. Toto je pouze nápad a těch variant by šlo vytvořit samozřejmě víc, pokud by byla dobrá vůle a někdo by opravdu chtěl.
Opětovným zavedením vojenské služby bychom vyřešili i problém s případnou obranou republiky. Získali bychom dostatek mladých mužů, které bychom v případě nutnosti mohli povolat do zbraně. V současné době armáda sice nacvičuje mobilizaci, ale koho chce mobilizovat, když mladí muži nic neumí. Chlapi by si také zakusili řád a disciplínu a uvědomili by si, že v životě nemusí být vše pouze po jejich a že maminka za ně rozhodně nebude umět vyřešit všechny problémy.
Autor: Lumír Němec
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč
Celkem za měsíc: 9 090,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Neberte nám možnost se bránit! - 12.12.2019
- Politický hyenismus vs. myšlenkový zkrat - 12.12.2019
- Investovat do špiček, nebo do inkluze? Nápovědu nabízí hodnocení úrovně studentů - 12.12.2019
Cílem dnešních politiků je ovšem muže rozkojit, nikoliv zocelit! Jak by k tomu ti barbaři přišli, kdyby nás muži uměli ochránit?!
Pro ty nase mlade chlapy,by bylo uz utrpeni odlozit telefon do vojenske skrinky a jit cvicit na cvicak ale napad to neni spatny, aspon si na tri mesice zkusit vojnu.
nevím jaké máte zkušenosti se suočasnou AČR, ale úroveň většiny důstojníků se od dob ČSLA nezměnila.
inu měli dost času to od těch “úspěšných” okoukat
ti “neúspěšní” totiž po všech těch reorganizacích, restrukturalizacích a rušení posádek odešli hledat uplatnění do civilu.
tedy nevím potřebují li dnešní maldí muži nějakou beztelefonovou buzeraci, co by potřebovali je střelecký výcvik, jenže zbraně jsou v současném světě ještě víc špatné než auta
a “ozbrojený mladý bílý muž” je snad již i zakázané slovní spojení
Musím všechny diskutující upozornit na dnešní videoprostor! Takhle to dopadne, pokud přijmeme Istambulskou úmluvu. Všem rodičům bych doporučila opatřit si zbraň. Každý má právo svoji rodinu v případě ohrožení bránit! Děti nejsou majetkem státu a už vůbec nesmí o jejich životech rozhodovat psychopati!
Dajo ano
Daja A co vy ženy proti tomu děláte?Nespoléhejte na chlapy, nadělaly jste z nich děvky v zástěře!(Ne vy konkrétně).
Haha pane autore, to se ví, že né jako sůl ale jako koza drbání. Áá, plnou polní a šupík jupík.
Jsem všemi deseti pro.
Stačily by 2 měsíční kurzy. Střelba, přežití v terénu (ano, třeba i dva dny bez teplého jídla, smartfouna a převlečení
)
Dnešní “muži” neumí být samostatní, neumí zacházet se zbraní a bohužel už si začali ošklivit násilí. Jak je vychovávají neziskovky a feministky.
Přitom jsme ve válce s civilizací, co násilí adoruje, mužnost vzývá a se zbraní tu zachází každý muž nad 12 let.
I kdyby se všechny feministky opupínkovaly a člověci v tísni omdleli, střet nakonec vždy rozhodne násilí. A my ho musíme být (opět) schopni.
Neverim,ze takovi lide jako Metnar a Babis neco takoveho jako povinna voj.sluzba zavedou. Vzdyt jeden podepsal Marakes a druhy Istambul,mi to pripada ze ty smlouvy co podepsali, je podepsane primeri v prohrane valce s muslimy nebo s osmanskou risi..Vystizne video je -Knaz Kuffa a Mons Pitha nebezpecenstvo gender ideologie september 2018.
Nezavedou.Jen tak kecaj.Ale poslouchá se to hezky.🌷😁
Vylíčile, podle některých záběrů už s tím kalachem umí zacházet klidně od 6 – 8 let. Zato ti naši už porazili v tomhle věku na počítači nesčetné armády a teroristy a jsou kingové. Ovšem pochybuju že by většina z nich ve věku 19 let přežila zabavení mobilu, tabletu či počítače na jedno dopoledne nebo dokonce budíček v 6 hodin ráno. Takové by rád nechal proběhnout se v masce s plnou polní po štěrkovišti na hoďku nebo bez masky na tři dni v přírodě při přesunu bez postele a snídaně od maminky.
Vojna není kojná
Tak kdo chce, může jít do zelenejch. Máme profíky i zálohy. Kdo jste, aby jste rozhodovali o životě jiných? Pokud jsou dneska mladý kluci pohodlný a rozmazleny, vojna je fakt nespraví. To je vina jen a pouze rodiny. Státní útvary, ať už školství nebo armáda tu nejsou od toho, aby predelavali naše děti.
Jestli mladý na vojnu nechtěj, nikdo je tam násilím tahat nemůže.
Haha,my jsme na vojnu take nechteli a museli jsme, ani muj tata nechtel na vojnu a musel,ten stihnul zapadni frontu i vychodni a jeste obranu Berlina za jeden rok, chlapce.
Nejsi trouba? Nechci platit daně a taky musím.
Stručně řečeno jses blbec.
Hahahahahahahaha,ale napraví!!!!!!Musíte si uvědomit, že ten kdo se nenaučí poslouchat nenaučí se ani poroučet!!!
A v civilu se ti smradi poslouchat nenaučej!!!Zato poroučet-poučovat- by chtěli až se jim dělají bubliny u tlam.
V tom případě budou tací jedinci ponecháni svému osudu. Nevidím důvod, proč bychom je my, kteří si přejeme obranyschopnost občanů, měli pak zachraňovat. Jak prosté, že?!
No to je pravda. Nakonec – ani do školy by naše děti nemusely chodit, ne? Státní útvary, ať už školství nebo armáda tu nejsou od toho, aby predelavaly naše děti. Jestli děti do školy nechtěj, nikdo je tam násilím tahat nemůže.
Jo, logika je logika – viď, Matte?
Jo, logika je logika. Ani do školy je stát nemá právo nutit.
Všichni kdo si tady ustříkavají nad tím, jak budou dneska mladý kluci muset na vojnu a mít gumárnu jako měli oni, bo si nedokázali sehnat modrou. Máte socialistický myšlení. Víte co je nejlepší pro ostatní a co by měli dělat.
Ad Leopold) – Váš děda fakt není můj problém.
Ad dežo) – Já je taky platit nemusím a taky neplatím
Ad) Anus nebo jak si to říká – Já ti taky netykám a tvůj argument měl váhu h.vna.
Matte,KAŽDÁ společnost má na svoje občany určité požadavky.Pokud na těch požadavcích panuje společenská shoda,tak občané musejí šoupat nohama a ty povinnosti si plnit.
Kdyby si každý dělal JENOM to co se mu líbí,nejednalo by se o stát,ale o džungli.Tam by se asi nelíbilo ani Mattovi.
Helenko, no a to je právě ono, je ta oná hentá demokrácia, tak čo sa dá robit, možem si robit čo chcem. Přesně a takhle vnímá mládež demokracii. Žijeme v nějakém společenství a to by mělo(nebo alespon si to myslím), nějaká pravidla. Ted i pro Daju, socialistické myšlení je právě to čím se tu už skoro třicet let ohání kolaboranská pakáž, křivorypácká. Co se prostě nehodí škrtněte, to je asi ta správná demokracie!! Ale jak pro koho, že?!!
Být schopen se ubránit je socialistické myšlení?
Se zavedením povinné vojny bych vřele souhlasila!!!Hoši by tu vojnu potřebovali jako čuník drbání…Dříve se nevoják (majitel modré) poznal na první pohled!!!Ta vojna,i když hnusná a nepříjemná,prostě udělala z kluka chlapa.
Kdo má ke zbraním odpor,toho bych samozřejmě nenutila.Možnost”náhradky” by MOC vypomohla českému zdravotnictví a tak…Silné ruce se nedostávají nejenom v zdravotnictví….Velmi souhlasím s článkem!!!
Mají recht, paní Novotná. Z kluků je třeba vychovat chlapy a z holčiček ženský.
Holky by v 18 měly nastoupit na 3 měsíce do bordelu, aby se trošku vycvičily. Myslím, že dnešní upejpavky by ten bordel potřebovaly jako čuník drbání. Ten bordel, i když může být někomu nepříjemnej, prostě udělá z holčiček ženský.
No já bych taky uvítal, kdyby se většina českých žen (a hlavně těch z Prahy) zas naučila pořádně vařit, péct nebo i šít a háčkovat. A chtěl bych mít doma takovou, co mi přichystá kvalitní teplou večeři jako za našich babiček.
A potřebovaly by odvykací kůru od moderních digitálních aplikací jako např. I-Phone.
Já nepopírám že mladí kluci jsou dnes fakt úkaz. Pokud je někam naženete násilím, jakou asi budou cítit loajalitu???
Vynucená autorita byla a vždycky bude na nic oproti přirozené autoritě.
A pak se podívejte na dnešní zemi a lidi v ní. Kdokoli tady z přispěvatelů by ani na chvilku neváhali a oblékli mundúr, polní na záda a šli byste bránit? HAHA
Kecy v kleci!Však oni by Matta tu autoritu uznat přinutili… Vždyť jste nahoře četl pana Poldíčka,jeho táta NECHTĚL na vojnu ale MUSEL.
Ovšem dovedu si představit,že nějaký sr@č by dezertoval.(Nechci na nikoho ukazovat prstem.)
Vždyť jste ukázkový případ. Nechtějí poslouchat? Tak jim to do tý hlavy prostě nalejeme. Bič a oni poslouchat budou. A jak pudou radostně na vojnu, s úsměvem. Nyní se již o osud této země nebojím. Pokud to budou mít na starost takové uvědomělé soudružky, kované jako např Novotná, jsme cajk.
Dovolil jsem si napsat co si o tom myslím a už dezertér a kdo ví co. Jste rudá až to bolí.
Ve svém příspěvku níže jste sdělil,že vaším ideálem je RF…Nic proti tomu!Ale být NAVŽDY cizincem?Mně by to vadilo.Kdo si nedokáže uhájit svoje teritorium tak si ho NEZASLOUŽÍ!!!
Domovina se nedá zakoupit ani vykuňkat v OSN jako se to “povedlo” židům.
Matte jsou v životě doby, že musíte poslouchat i jako dospělej. Jsem ve znamení berana,sedí to na mě, jak prd…..hrnec. Také přišli chvíle v životě, že jsem musel se skřípěním zubů stáhnout olasek mezi nožky a sklapnou!! Dada.
Položil jste dobrou otázku. já Vám položím také jednu. Vy byste nešel bránit sebe a svoji rodinu? no a nespojil byste se s těmi, kteří to také udělají, když máte společného nepřítele?
Nešel.Je to sketa,jeho pohodlíčko je středobod jeho života.Sounáležitost se společností =nula.
Sounáležitost s jakou společností? Koho? S voličema neomarxistů a dalších levičáků? No to fakt ne.
Tak jděte do prd@le.Spoluobčany si holt nevyberete.Jsem zvědavá,ve které zemi vám bude lépe.Aha???
V rusku bude
Aj tak možno.Tak neváhejte a balte.Já jsem ráda doma.
Balit nemusím, Rusko bude brzy tu. Až to vezme do ruky Žirinovskij a Putina vyhodí za slabost.
Nevyhodí, ČEKA to má pevně v rukou.
Lepší Rusko, než středověk se západním požehnáním.
Aha.Nevoják si přeje válku.Žirinovskij je béčko,Šojgu i Lavrov mají rozum.A VVP se jeví být docela v kondici.
Sama jste nevoják. Silný kecy o povinný službě, ale když na to přijde, tak by měla být paní jen u plotny. A přitom i Rusko a Čína mají ve službě ženský.
holt pravý demokrat
marjánko 11:18
Neodpověděl jste na mé otázky, zda jste ochoten bránit sebe a rodinu a spojit se s těmi, se kterými máte společného nepřítele…???
Pokud pokládáte otázku takto, tak má odpověď je ano.
Matt by určitě při spatření prvního bubáka i neozbrojeného sebou fláknul na kolena a čelem o zem s řevem Alláhu akbar. A bez telefonu v pazouře po 10 minutách dostal historický záchvat.
Jak jste všichni rychle s každým hotový. Víš prd co mám za arsenál, v jakých taktických kurzech se spolu s ostatníma zdokonalujem a plácáš tady něco o Alláhovi.
Hahahahahahahaha 😁😁😁 Matt má zaječí čepičku.Hihihi 😁😁😁 Ještě ta o třech čunících by nebyla?😉
LOL
Arzenál? A ve které hře ho máš? Pilně cvič a trénuj a jistě tu válku vyhraješ klikáním na klávesy a šmidláním myší po podložce.
Ale no tak. Je to pár měsíců, co jsme diskutovali o rážích a typech munice. Taky jsem předpokládal, že to nemáš z nějakých her.
Já hraju strategické nebo budovatelské hry kde se nemusí bojovat. A ZP by asi neměl dodneška kdyby nějakého debyla nenapadlo perkusní revolvery vyjmout z volně prodejných. Teď by měl asi dlouhého Sharpse, zezadu nabíjenou ,,předovku” na černý prach v kovových nábojnicích místo něčeho modernějšího a levnějšího.
Tak tu Sharpsku můžete klidně mít. I perkusni dvoj brokovnici.
Obdivuji výchovu mladých mužů v dobách ck monarchie,či první republiky.
Podle slov pamětníků či pamětnic
kluk,který nebyl na vojně byl něco podřadného,opovržení hodného.Ani špatný zdravotní stav neomlouval,
Přitom buzerace,ponižování ,často tělesné tresty,šikana
nikoho netěšily ani tenkrát.
Do hodnocení tehdejších panen a slečen patřilo:
Nech ho být,to není ani chlap,nebyl na vojně.
To platilo ještě za totáče.To příkoří prostě ty chlapy zocelilo… Humanitární bombarďák na vojně nebyl.Takovým se to válčí.Hubou, pěkně z povzdálí.
Všimněte si, jak probíhá přechod od chlapce v muže u primitivních a přírodních národů.
Vždy musí podstoupit a absolvovat něco nepříjemného, bolestivého a často ponižujícího.
A tím, že to úspěšně překonal, se stává hodným zařazení do světa mužů. Vše uvedené splňuje vojna vrchovatou měrou.
Já bych některé z diskutujících, kteří nadávají na vojnu kterou absolvovali, chtěla vidět v Sandhurstu
Ono je to totiž i o překonání sebe sama, posunutí laťky a pochopitelně disciplíně, kterou tak opovrhují. Strašná pakárna! Osobně bych se, být jimi, zbavila politického vnímání a spíše se soustředila na to, co je vojna naučila. Bude se to hodit nejen jim..
Násilím??
A učení se násobilce je asi dobrovolné, ne?
Jsou věci, co se dají naučit jen drilem. Hnusným ubíjejícím nátlakem a odporným, nezábavným opakováním. Branné dovednosti stejně jako násobilka či vyjmenovaná slova.
Až to umí, mohou to použít dobrovolně, v čas potřeby. Jak vyjmenovaná slova, tak taktiku boje ve městech.
Jsem moc rád, že jsem byl na vojně.Mám šanci se bránit a vzít pár turbanů s sebou na onen svět.Být dnešní mamánek, tak házením mobilu po turbanech se neubráním určitě!Smutná doba, díky zrzavému potkanovi!
Normální zdravý chlap tu buzeraci přežije.Pokud je někdo labil,tak holt má problém.Ale od toho jsou snad psychiatři…Smutné je,že před hadrákem byla modrá symbolem intelektuála.
A ti hrdí majitelé”modrých”(které jim zakoupili jejich bolševičtí tatíci) jsou dneska u havloidů a mají frků jak opice chc@nek a moc rádi válčí v Afghánistánu i jinde.
Fůůůůůj 💀💣💀💣💀💣💀💣💀💣💀💣🐄🐄🐄🐄
Na vojně jsem bya přínos pro mě neměla. Třídení kurz obranné střelby byl přínosnější. Opravdu se tam střílelo, byla tam přísná disciplína, neboť se tam manipulovalo s ostrými zbraňemi, ovšem bez zbytečné armádní buzerace a bazírování na blbostech. Vedli to totiž skušení instruktoři, kteří tomu rozuměli a měli to připravené. Podmínkou byl zbroják, tak že to vyloučilo účast individuí, kterým zbraň do ruky nepatří a se kterými jsem se setkal na vojně. Za mě povinná vojna ne, kdo chce, může jít do armády či záloh, případně absolvovat komerční kurzy (za mě nejlepší varianta, nejkvalitnější výcvik). Kdo nechce, z toho vojáka neuděláte, akorát vám bude narušovat výcvik, případně bude ostatním nebezpečný.
Já jsem se na vojně naučil samý bezvadný věci, například vyhýbat se práci. – Bohužel, tuhle dovednost se mně dneska nějak nedaří využít
Vojenská služba, když už by v nějaké formě byla obnovena, musí být pro všechny bez rozdílu. Tedy nejen pro (momentální) osoby pánského pohlaví, ale i pro osoby, které se hlásí k dámskému pohlaví nebo se nehlásí k žádnému pohlaví.
Fakt?Já bych ženské na vojnu určitě nehonila.Lubomír se shlédnul ve svém velkém vzoru,víme jakém.
Máte k tomu nějaké racionální důvody ? Chtěly jste rovnoprávnost, ale nějak nevidím žádné nadšení, když jste ji dosáhly.
Ta není jenom o kvo kvo kvo kvótách ve správních radách akciových společností.
Dobře víte,že těch potrhlejch feministek je jen pár…Hihihi,víte že existují i GENDERMANI
A co je špatného na tom vzít si příklad z Izraele a poslat na vojnu i ženy? Přece tak dlouho jste si tu rovnoprávnost vybojovávaly až se vám to povedlo tak si ji užívejte plnými doušky třeba i klidně v pod zemí v dolech nebo v hutích u pece nebo válcovnách a vhodných povolání by se našlo jistě víc. Žádné vocaď pocaď ale se vším všudy. Nebo snad chcete pozitivní diskriminaci?
Izrael je poslední země na zeměkouli,že které bych si chtěla brát příklad.Ženy nejsou od toho aby bojovaly,ale aby se staraly o děti.Když něco fungovalo tisíce let,tak to asi nebylo vymyšlené špatně.
Když ženy budou do hutí a dolů nebo na tanky chtít jít dobrovolně, tak proti tomu nelze nic namítat. Složí prostě zkoušky způsobilosti a je to. Horší by bylo, kdyby je k tomu někdo nutil násilím nebo byly nucené tak uživit děti, po tom, co je – opotřebené partner poslal k vodě a našel si jiné, méně opotřebené a hezčí.
když šli chlapi do války,tak se ženských taky nikdo neptal jestli se jim od plotny chce do továren……..musely jít,živitel rodiny byl pryč a ony se musely postarat o rodinu-ať chtěly nebo ne….ať uměly nebo ne……a účastnit se války není jen o tom-držet v ruce zbraň(ono existuje i zásobování,zdravotní pomoc atd….bez čeho se vojáci neobejdou)
konečně dobrý názor…
pravda nejen tento, ale velmi hezký a výstižný (a platí pro “obě” světové strany)
takže RIA za mne –
https://1url.cz/OMrH9
Klidně to zkusím, ale ty budeš Vlado rodit, jo?!
1. Lubomír Bouše 8.6.2015 08:46:08 Odpovědět
Jak pozoruji, propaganda anonymního autora článku v žoldu politiků z ANO a jeho protektorů za oceánem nemá příliš úspěch. Na příkaz Washingtonu a NATO musí ČR znovuzavést všeobecnou brannou povinnost a militarizovat českou společnost, aby byla připravená na písknutí hájit zájmy amerických zbrojařů a bankéřů. K tomu už poslušně předkládá parlamentu novelu branného zákona o odvodech do armády, a to i žen.
.
Já to vždycky říkal…
https://1url.cz/nMzft
• Mnohým k vyšším metám pomáhá jen lež a lest,
však Tvými budiž ideály: PRAVDA, LÁSKA, ČEST.
• K PRAVDĚ většinou jsou lidé hluší,
Ty nikdy se jí nezříkej a budeš mít klid v duši.
• LÁSKU vždy láskou splácej, to člověka povznáší,
však jistě brzy poznáš, co to obnáší.
• Čestným být, to dnes se často nevyplácí,
kdo v životě ČEST však ztratí, vše na světě ztrácí.
Říká se, že čisté svědomí je vzácnější než jmění,
nechť Ti slouží těch pár řádků tedy k zamyšlení.
A podle těchto moudrých slov se snažím žít i já…
“Běda těm, kdo jsou moudří ve vlastních očích a rozumní sami před sebou.”
“Opětovným zavedením vojenské služby bychom vyřešili i problém s případnou obranou republiky.”
Autore, jen taková malá otázečka, jaké republiky a před kým ?
Žádná tzv. ČR už de facto neexistuje, protože se rozpustila v EU a stala se jen protektorátní správou, a žádní nepřátelé nás neohrožují, když ani o žádném konkrétním nebo hypotetickém nic nepíšete.
1. Lubomír Bouše 9.6.2015 08:38:33 Odpovědět
Teď pro změnu přišel s nápadem, že prý potřebujeme armádu odvedenců, abychom se ubránili Islámskému státu. Vousatí mládenci z Blízkého východu vyzbrojení pouze ručními zbraněmi a přepravující se v pickupech a dodávkových autech podle autora jistě nečekaně přeplavou Středozemní moře, vylodí se v Evropě a nepozorovaně přepadnou nic netušící Českou republiku. A naše chrabrá armáda čerstvých odvedenců je na hlavu porazí, hurááááá. Tak takováhle šílená fantasmagorie by neprošla ani jako pohádka na dobrou noc pro 5 leté dítě.
Prý také potřebujeme armádu odvedenců, abychom se ubránili neozbrojeným černouškům připlouvajícím do republiky na lodičkách. S nimi by naše zbrusu nová odvedenecká armáda měla bojovat o každý dům, o každou ulici, o každou čtvrť, něco jako ve Stalingradu. Pohraniční ani pořádková policie by podle autora určitě nestačila, aby ty bezbranné odrbance vrátila zpět do Německa a Rakouska.
Článek jako předem naplánovaná a časově cílená provládní propaganda zadaná ministerstvem obrany podle pokynů americké ambasády autora usvědčuje z poskytování ideologického výplachu mozků řadových občanů. Vláda má totiž následkem spontánnímu odporu občanů proti válce s Ruskem veliké problémy, aby splnila příkazy svých washingtonských protektorů a novela branného zákona se zadrhla. Naštěstí drtivá většina lidí si zdravý rozum uchovala, takže autora s jeho agitkou pošle do háje.
.
Jo, jo, já měl vždycky pravdu.
Septyku-Jášku z Ko.ko.tína na Hané, když už reaguješ nějakým starým cizím příspěvkem, mohl bys odpovědět na můj dnešní příspěvek ?
Žádná tzv. ČR už de facto neexistuje, protože se rozpustila v EU a stala se jen protektorátní správou, a žádní nepřátelé nás neohrožují, když ani o žádném konkrétním nebo hypotetickém nic autor článku nepíše.
Co se staráš, já si můžu svoje příspěvky přepisovat kdy chci.
luboši myslíš, že to je fakt –
https://youtu.be/-umLOuR3Gx8
a ne – https://1url.cz/tMurh
čert aby se vyznal, ovšem – https://1url.cz/tMurh
jsou obá
nejen…
Přeplavávat Středozemní moře ani nepotřebují – dávno mají základnu v Kosovu.
Americkou základnu v Kosovu Camp Bondsteel od r. 1999, druhou největší US základnu v Evropě.
Samozřejmě to opět vůbec s ničím nemá jakoukoliv souvislost a kdy by ji tam přesto hledal, tak je nácek, putler, xenofob, pravičák.
Našimi nepřáteli jsou všichni naši sousedé , snad s vyjímkou Slovenska , armáda by musela bý taková jako za totáče , ale na to v kapitalizmu peníze nejsou a kapitalisty stát ani národ o ani nezajímá! Vojenská služba jako v Izraeli , tedy včetně žen !! Až se začne hroutit EU ,začne tady pěkný masakr , k tomu ještě migranti !! Bohužel na všechno už je pozdě !!
Kdyby existovala povinná vojna, občanstvo by se chovali úplně jinak!Dneska je pomalu každému šumák, když se vracejí z Afghánistánu vojáci v zinkových truhlách.Považujeme je za žoldnéře a tak to bereme jako pracovní úraz.
Kdyby do toho Afghánistánu museli jezdit NAŠI POTOMCI,asi bychom tu sviňskou válku viděli DOČISTA jinak…A to by bylo MOC dobře!!!
Z tý země už měli bejt všichni doma. Afgánistán, který se ubránil Peršanům, Alexandrovi Velikému, Mongolům, Timuridům, Britům, Sovětům…Fakt si někdo myslí, že ho nějaké koaliční síly o směšném počtu udrží???
Kam jednou vleze noha amerického vojáka už nikdy neodejde leda v zinkové rakvi. I kdyby to měli humanitárně vybombardovat do roviny a posledního afghánce.
V Afgánistánu není nikdo zvědavej na cizí. Proto tam nikdy žádná cizí mocnost nezíská podporu u místních. Oni to jen nechtějí přiznat. Že tam neuspěli. Takovejch mrtvejch a takovejch prachů. Nenávratně zmizelo v těch horách.
Ale jako tréninkový camp dost dobré!!!
cypoviny, jo to by ti šlo…
ty – https://1url.cz/OMJZt
Vláda by tam i tak poslala profíky, ne záklaďáky. Myslím, že žádný velitel by tam nechtěl mít špatně vycvičené a nemotivované záklaďáky a pak vysvětlovat rodičům, že ten jejich osel umřel, protože dělal co neměl.
Vnimam to skutečně tak, že jsou to profíci, kteří umřeli při výkonu povolání. Jaký je rozdíl mezi tím, když vás zabije atentátník nebo ožralý Kočka. Všichni zemřeli při výkonu povolání ale ti vojáci do toho šli s tímto rizikem. Ve druhém případě měl však honosný pohřeb vrah.
Zavedení vojenské služby v jakékoli podobě je v rozporu se zájmy j”elit”, protože potřebují lid udržovat v neschopnosti, aby jej mohli ovládat s co nejmenšími náklady. Stačí ozbrojené složky s vymytými mozky v rozsahu postačujícím k potlačení neschopného odzbrojeného davu v počtu dolních 10 milionů.
Dva roky vojna je blbost,ale na půl roku proč ne.Tři měsíce teorie jezdit z domova jako do práce a tři měsíce boot camp,aby si i sněhové vločky zvykly na přežití v přírodě.Za půl roku nevznikne ani mazárna,i když těm dnešním ubrečeným sněhovým vločkám by menší mazárna vůbec nezaškodila.Skákat pro pivo a dělat rajóny ještě nikomu neublížilo.
Kdo byl kdy v klasickém přijímači, ví dobře, že mazárna vznikne klidně i za měsíc. Nicméně hrozí nebezpečí jiné – kdo někdy viděl “výcvik” (rozuměj – vymejvárnu) americké armády, ví, co mám na mysli. Tohle by bylo daleko horší, než mazárna. Ono totiž celou tuhle mašinérii by museli vést opravdoví vlastenci s mozkem, ne gumy, zaplacené za to, že z adeptů udělají poslušné vypatlané loutky ve stylu US Marine Corps.
A to nám EU, ani NATO nedovolí za žádných podmínek …
Kromě jediné.
Že už do toho nebudou moci kecat.
Mazárna byla,ale od mazáků,ne od stejnýho čísla.
1) Ukažte mi prosím nějakou politickou stranu, která má šanci prosadit zavedení obdobu základní služby.
2) Pokud už by ji zavedli, bude v rámci EU nebo NATO, čili namířená proti Rusku nebo vlastním lidem. Tohle Vám v protektorátu nedovolí, základku na svoji obranu. Už to tu někdo zmiňoval.
Matt to by nebylo korektní vůči EU+NATO, vlastní armáda a myšlení lidí bránit sebe a národ to nikdy ty eurojebky nedopustí jsme pěknejch sračkách díky hevelflašce a jemu podobných zmetků stejně to skončí krveprolitím jiná cesta není z té eurožumpy takže trénovat a trénovat jdu vyčistit jednoho z mazlíků M4 štěstí přeje připraveným
Už jsem tu dnes Jonášovi psal, že jsme ve výtrusovně.
No ale potom jsme u toho.Kdo zajistí, že vojenská služba nebude otočena proti vlastním lidem? Tady dnes zazněly spousty názorů na obhajobu obnovy povinné služby. Povinná bude, protože STÁT rozhodne. Ten STÁT, který dnes šlape po vlastních a svobodomyslných lidech. Říkám od začátku, děkuji nechci
Já nedávno čistil a naolejoval všechny 4 hračky. To bylo doma od ženy řevu z toho bordelu
Pouze když se v armádě budou střídat občané.
aha, takže dřív se tam střídaly opice
bože, tys fakt – https://youtu.be/6xmUVv3J4AA
Kdo to zajistí, no kdo? V demošce by to měli býti voliči. V totálu je to už jedno, že?!! Mě žena také nadává, to musíte vypustit, od toho jsou to ženský.
Vidíte vy máte dokonce s čím si hrát, já né.
Půjčíte mi jednu?!!
Ještě k té svobodymyslnosti, nesmíte ale zapomenou, že máte také nějaké “společenské povinnosti”.
Společenské povinnosti klidně, ale co máme za spolecnost? Měli sme jedinečnou šanci být s ostatními ve V4, jakousi hrází oproti šílenství ze západu. No a hele naše společnost jak na to dlabe. Volí jak volí. Vůči týhle společnosti já necítím žádné povinnosti.
Jako přes kopírák ale vůně zbrojního oleje je nejlepší parfém co znám moje žena nesouhlasí ale střílet to bez problémů a keců
jo, ale já si taky zvykl na odér oleje na mazání šicího stroje… sice s kecáním, ale zvykl
https://1url.cz/0MMmb
Co teprve ty odlakovače nehtů, to je síla
Povinná vojenská služba je nesmysl. Disciplíně se mladí naučí v prvním zaměstnání a to bez zbytečného nácviku pořadové a bazígrování na zbytečnostech jako je li někdo správně oholen či ustrojen. Armáda nemá vyškolené instruktory, kteří jsou schopni brance smysluplně něco učit a nemá peníze na to, aby mohli cvičit s moderními zbraněmi a ostrou municí. Zase by to skončilo nácvikem pořadové, protichemické ochrany a kopáním zákopů dle vzoru Rakouska-Uherska 1917 či SSSR 1944. Smiřme se s tím, že dnešní zbraně a munice jsou drahé, tudíž je nemožné mít je pro statisíce vojáků, natož pak pro jejich výcvik. Jeden profesionálně vycvičený voják vydá nejméně za 10 mizerně vycvičených branců.
1) Žádné disciplíně je “první zaměstnání” nenaučí. Dnes většina mileniálků nastoupí do kdejakých buzi(ness)center, kde rozhodně nevládne tvrdá, ukázňujíci ruka. Klasická poctivá práce jim smrdí.
2) Válka, která nás s největší pravděpodobností čeká, s vysokou pravděpodobností nebude válkou hightech zbraní, tak blbý není ani Trump, natož Putin. Půjde o občanskou válku muže proti muži při nájezdu středověkých islamizujících barbarů, kteří už se šikují v dobyté západní Evropě. A v takové válce se sakra hodí umět zacházet se zbraní, umět se skrýt, umět improvizovat, odhadnout protivníka, přežít a vědět, jak zabít i třeba holýma rukama. Což se mileniálkové u fair trade kávičky v openspace kancelářích od navoněných asexuálních ženomužek teda nenaučí ani omylem.
Nejde o žádnou tvrdiu ruku. Máte úkoly, které musíte plnit, když ne, tak vyhazov. Jistě, jsou povolání, kde to tak není, ale to je menšina a tam se budou taky muset snažit, aby tam zůstali.
Na občanskou válku Vás žádná vojna nepřipraví. Armáda Vás bude připravovat na konvenční válku. Kvalita výcviku závisí na kvalitě instruktorů a ty armáda nemá. Stejně jako nemá dost prostředků na dostatek munice pro záložáky.
Tak ty instruktory musí vycvičit , to není žádný argument !! Armáda za totáče vycvičila tisíce řidičů nákadních aut , autobusů , z většiny ci.kánů udělala lidi , z mamánků udělala chlapy , atd., plno kluků si tam udělalo kamarády na celý život , seznámilo se s celou strukturou společnosti !!,
Tak na konci 90-tych let bylo instruktoru minimum a vetsinu casu nevedeli co s nama, tak ze byl nacvik poradove, behani kolem kasaren, saskovani s maskami a rajony. Pripadne uceni zakladnich radu, či rozborka, čištěni a sborka SA58, na ucebne, ktere vedl ten prave vyskoleny ridic. Kdyz se šlo občas na střelby, tak jsme dostali jeden zásobník, tedy 30 nábojů. Když dnes někdo vzpomíná na vojnu, tak jak se někde zašíval, chlastal a nic nemusel, ne jak se tam něco naučil.
Doporučoval bych vám vojnu tak o 20 let dřív !!
To chcete říct, že v 70-tých letech probíhal výcvik pod dohledem zkušených instruktorů s dostatečným rozpočtem? Z vyprávění pamětníků mě to tak nepřijde. Spíše se schodovali, že voják z povolání (neboli guma) byla spíše diagnóza než povolání. Jediným zájmem záklaďáka bylo se zašít či dostat se z kasáren. Kdo mohl, snažil se vojně vyhnout. A najednou všichni vzpomínají, jak to bylo na vojně super. Ne, oni vzpomínají, jak byli mladí a bezstarostní, s tím nemá vojna nic společného.
Člověče, kde žijete? Já žiju a podnikám v ČR a tam vypadá úplně jinak! Úkoly, které musíte plnit, a jak ne – vyhazov?
V Číně jo – ni zai zhongguo gongzuo ma?
Jasně, tak jednoduché to není, ale pokud je člověk lempl a ještě vědomě porušuje pravidla či dlouhodobě neplní úkoly, tak obvykle končí. Jen vojna a vězení jsou dvě instituce, kde vám pobyt za špatné chování či výsledky prodlouží.
Ja mel taky doma v 70 a 80letech kluky co byli pred vojnou na kazdym bigbitu, kazdej mel na hlave manicku,zabavy tu byly v okoli kazdy tyden i treba tri pres vikend.Jednomu jsem takovou pri nedelnim obede srihnul, ze mel nudle ve vlasech i snedelni polevkou, stridali devcata kadou zabavu meli jinou,vodili si je z kazde zabavy nad ranem domu.Dokonce toho mladsiho proutnika jsem chytnul za ty vlasaty kstice a kleknul jsem na neho i z nuzkami.Nic nepomohlo az povolavaci rozkaz,to uz kluci vymekli, byl konec frajerin. Z vojny prisli hotovi chlapi, byl konec lumparen,nasli si hezky a hodny devcata zacali jsme stavit domy diky premierovi Adamcovi a jeho spickovym nenavratnym pujckam.Kluci po vojne makali na stavbach jako broci,jo vojna nauci.
Jj, to byla krásná doba. To už ale píšete ze záhrobí, coo?!!
To vis pres osumdesat ale kdyz mladi dojdou.Co mladi taky maji ti dva pres padesat? Tak vnuci jenom natahuji usi.Jak sa tu u nas rika, ja mam dobry koren a zadnych doktoru nebylo,vsichni moji predkove sa dozili okolo 90satky az na mojeho tatu ten padl v Germanii.
Tak at to vydrží do té devadesátky.
Poldíčku,tak do té devadesátky!!!🌷🌷🌷 Minimálně!!!👍🌷(Pak zase pár roků přidáme)😁😁😁😉
Znáte to.Kdo chce moc,dostane *****
Helco,Pavliku diky za prani,az rano si dam na zdravicko stamplicku letosni slivovicky,letos je to archiv moc dobra.
Vojenský výcvik je od toho, aby se člověk naučil bojovat, nemá nahrazovat výchovu v rodině. To ty puberťáky můžete rovnou šoupnout na rok do basy a výsledek bude stejný. Oboje je špatně. Děti musí odejít z domu a začít se starat sami o sebe, to jim dá víc, než vojna. Jenže spousta kluků tehdy poprvé byla mimo mamahotel a bylo vidět, že se o sebe neumí postarat. My z kolejí či internátů, nebo ti, co nežili s rodiči byli už někde jinde a vojna pro nás neměla přínos.
Karle ano ale na tý vojně jste se nenaučil jen “bojovat” ale právě se postarat sám o sebe(v rámci výcviku i o kolektiv)!! Souhlas v tom, že my jsme po většinu museli vypadnou z domu. Mě řekli chodíte spolu už dlouho(3roky) vemte se a vypadněte!!Šmitec!! Dnes třicet a víc a nic. Čumí, ne všichni, to né. Vrátím se k té vojně, ne nadarmo se říkalo voják se stará, voják má.
Tak hlavně se asi na té vojně naučí kamarádství a loajalitu k jednotce.Nic lidí nespojí tak jako společný nepřítel.Byť by to i byla jen vygumovaná guma.
Pozná,že sám není nic.
Naprostý souhlas , byl jsem tam 26 měsíců , poslední měsíce už spíš nuda , ale absolvovat by to měl každý chlap !! Byla to poslední svoboda s kamarády před náročným živote v práci , manželství !
To se naučí už ve škole, sportovním oddíle či zaměstnání. Na vojně se spíše seznámí se spodinou společnosti, kterou jinak potká jen v ghetu či ve vězení a to by měli být jeho spolubojovníci.
Karle,setkávat by se měli VŠICHNI lidé…Dneska probíhá společenské rozdělení už v šesté třídě.Část dětí se odebere na víceleté gymply.
Jenže to byl velice drahý a neefektivní způsob, jak napravit výchovu v rodině.
Já to prostě vidím jinak.Možná, že narážíte na ty slavné otce hlavně v US filmech. To se vdycky můžu podělat smíchy, jak se na závěr filmu jeden druhému omlouvá, kdo z nich udělal chybu.
Každý asi neumí být super tatínek a také každá rodina má k výchově dětí jiné podmínky, tož asi vše, co se týče, kdo a jak vychovává dětí.
Jasně výchova dětí je náročná a jak si je vychováme, takové je máme. Nesnažme se je pak ale předělat vojnou. Pořádný výcvik je drahý, na ten nemáme a jinak se to zredukuje na zbytečnou frašku a ztracený čas. Život pak stejně většinu lidí naučí, co budou potřebovat.
Pájo
Výchova je těžká.Když už to rodič trochu umí,tak je dětičkám 30…
Ale aspoň se může vyřádit na ňoučatech.
Vazeni reknu vam to strucne a jasne, o vojne damy a panove nic nevite, a vedet nc jebudete. Zdejsi zakladaci co neco absolvovali vedi o vojne ho..vno, jedini co neco o vojne vedeli byli absolventi vysokych vojenskych skol a akademii, ty se zrusili. Tito absolventi jsou v soucasne dobe zaslouzili duchodci a mohou se na vas vsechny akorat tak z vysoka vys..rat a ne za vas bojovat, pokud sleduji tuto diskusi, tak se jim ani nedivim
Musím reagovat ty tzv špagáty jsem měl v družstvu přidělený bohužel a větší sráče jsem nezažil furt měli nějaký problémy odřený prstíček puchýřek kašílek a když jsem je nechlal dvě hodiny na stojce v -25 tak už umírali a o taktice a zbraních věděli totální kulový moje zkušenosti s těma vzdělanýma a chytřejšíma možná jsem shodou náhod vyfasoval ty leča já
Esli vono to nebude tím, že používat mozky místo krumpáčů je hloupost.
Doplním nevztahuje se to na absolventy vojenských VŠ
buh vi,co k tomu toho zpropadeneho zida vede, nejspis by chtěl se svymi kumpány ze synagogy kseftovat s vojenskymi dodavkami a rozestvavat jednoho proti druhemu, aby se bílí lide navzájem zabijeli a žid se tomu chechtal….
Pánové diskutující – kecy v kleci. Představujete si vojnu – přípravu na válku/obranu – jako dobrovolnou adrenalinovou dovolenou.
Číst vaše návrhy, to by se americký i ruský voják opravdu pobavil. Ovšem až ve volné chvíli. Nejdřív tvrdá práce-výcvik, potom zábava.
Efektivní výcvik vyžaduje:
Peníze – moc peněz na:
– zbraně, náboje, munici
– schopné instruktory
– vybavení a výstroj
Máme je? Těžko když je dlouhodobě státní rozpočet v mínusu a státní dluh narůstá. Tak že, z čeho bychom výcvik financovali?
Kájo,to máte bohužel pravdu.Musíme přednostně krmit NATO,na vlastní obranu už nejsou chechtáky…Bránit zájmy Usraele =naše svatá povinnost.Rozvrtávat Středňák=naše hobby.
To není o NATO. Když jdete na kurz, který si sama vyberete a zaplatíte, máte motivaci se něco naučit. Když musíte někam, kde být nechcete, protože to máte nařízené zákonem a za neuposlechnutí Vám hrozí sankce, ta Vaše motivace je mizivá. Když pak místo zkušeného instruktora, který by ve Vás vzbudil o problematiku zájem narazíte na zakomplexovaného blba, který se vyžívá v nesmyslné buzeraci, vzbudí to ve Vás jen odpor a Vaší jedinou snahou je někam se zašít a nějak to přečkat. Jistě, byly jednotky horší a lepší, ale celkově to bylo tak, že vojnu většina hodnotila jako festival promrhaného času. Ona vojna byla spíše o tom, že jsme měli impozantní počty vojáků, jejihž úroveň však byla nízká. Možná pár elitních útvarů mělo nějakou bojovou hodnotu. Dnes máte možnost si udělat zbroják, pořídit si zbraň, nosit ji, absolvovat nespočet kurzů. To Vám dá mnohem víc za méně času než celá vojna. Při dvou prvních návštěvách střelnice jsem vystřílel více nábojů než za celou vojnu. Na kurzech jsme drilovali bezpečnou manipulaci se zbraní, řešení závad atd, což na vojně prakticky chybělo. Vybudování fyzičky a její udržení není záležitost měsíců, ale let, stejně jako výcvik bojových sportů. Pokud to chcete uryclit, jde to, ale to už vyžaduje hodně zkušeného trenéra,který Vás neodrovná po prvních lekcích na několik týdnů. Úplně stačilo, když nás hlava gumová vyhnala na rozcvicku presně dle ústrojního řádu, který vymýšlel asi nějaký sibiřský soudruh. Při pěti stupních ve větru a slabém dešti jen v tílku a trenkách mělo za následek, že polovina lidí skončila na marodce. I otužování má svá pravidla a otužilého vojáka nevytvoříte rozkazem. Proto vojnu hodnotím velmi špatně, tam se nemyslelo, tam se velelo.
Stačí přestat dotovat cigány a ty vředy neziskovky a může se nakupovat výstroj ale když se dívám co za potkany sedí v parlamentu a posraným senátu až na pár výjimek tak to asi neklapne to chce napřed deratizaci
V první řadě kasárna , výcvikové prostory , obvodní vojenské správy , evidenci branců , jasné určení potencionálního nepřítele , mobilizační plány , atd. !§
Ach drazí přátelé jste naivní jak malé děti. Satanští sionisté Vaše bídné vojensky vytrénované životy potřebují ve válce s Ruskem a Čínou. Máte to každý den v majnstrímu: https://zpravy.idnes.cz/trump-odzbrojeni-rusko-smlouva-nato-usa-rakety-stredniho-a-kratkeho-doletu-17w-/zahranicni.aspx?c=A181021_092407_zahranicni_zaz
WW3 se blíži a Vaše tlejíci těla již nikdo neopláče.
https://pravyprostor.cz/proroctvi-starenky-z-valdres-1968/
Doufám,že ty kecy Doník směřuje k domácímu publiku.Aby pohladil ouška jestřábům typu Mc Caina.
Když jsme utěchzbraní, takjedno info:
V USA byly spuštěny na vodu nejnovější atomové ponorky SSN-791 Delaware a SSN-792 Vermont vybavené raketami s plochou dráhou letu Tomahawk. Informuje o tom tisková služba amerického vojenského námořnictva na Twitteru.
SSN-791 Delaware (modifikace Block III) byla spuštěna na vodu v Newport-News (stát Virginie) a SSN-792 Vermont (modifikace Block IV) v Gortonu (stát Connecticut).
Tyto atomové ponorky patří k typu Virginie, podle názvu první ponorky této série SSN-774 Virginia, která se stala součástí americké flotily v roce 2004.
Obě ponorky mají moderní radioelektronický systém, vyznačují se nízkou úrovní hlučnosti a jsou vyzbrojeny 12 víceúčelovými vysoce přesnými raketami s plochou dráhou letu Tomahawk. Ponorky typu Virginie jsou víceúčelová vojenská plavidla USA čtvrté generace.
Jsou určeny k boji s ponorkami a k pobřežním operacím. Kromě standardních zbraní mají také zařízení pro speciální operace: neobytné ponorné přístroje, plavební komoru pro potápěče, palubní závěs na kontejner nebo na velmi malou ponorku.
https://t.co/FIe98MRjih @drbiden
https://t.co/XW1Fh0fklw pic.twitter.com/D5tMgIoWeJ
— U.S. Navy (@USNavy) 20. října 2018
trochu počteníčka Maxime:
http://www.protiproud.cz/politika/4057-ukrajinsky-sud-prachu-miri-na-vychod-americke-tankove-jednotky-nejvetsi-rozkol-v-pravoslavi-za-tisic-let-obri-vojenske-cviceni-v-norsku-i-nasi-vojaci-miri-na-frontu-klamny-klid-v-oku-uraganu.htm
Nedaj boze to si neprejte vedet co je to valka,zazil jsem bombardovani Breclavy,kratery byly od nadrazi az do Postorne aj kostel roztriskali,zazil jsem zdrhajici Vlasovce pred bolseviky,obranu Breclavi u nas v ulici meli houfnici jak nemci tak rudi.Kdyz strileli z kanonu tak jsme poskakovali na posteli jako pimprlata .
Breclav branili stari frontaci s kluky o par let starsimi jako ja.Videl jsem plne ulice mrtvych sovetskych bolseviku jak brali na ztec opevnene kulometne hnizdo v rohonem baraku v ulici od Lanzhota,nekolik dnu mrtvoly lezely na ulici a nafouknuty kone nikdo to neuklizel.Rusakovi jsem se dival primo do oci, kdyz jsem sel prikladat do skleniku,tak na mne houknul, kde nemci,sedel tam se spaginem v ruce, asi mu byla rano zima.Po osvobozeni obsadili soveti Breclav,nekolikrat jsme stali u zdi jak rabovali a po nich prisli ti co popravovali.Moje nevlastni matka ceska jedno decko v naruci dve po boku,nebyt pribuznych matky tak tu nejsme. Do cukrovaru jsme chodili lamat ztuhly cukr,co ho pod sebou odpalili z nadrze ve vezi posledni nemecky obranci i s bolseviky co vez dobyvali. Za par dnu tekuty cukr ztuhnul rozlil se po cukrovarnickym palce a my na to chodili,ani nam nevadilo,ze z cukrove krusty trci nemecka bota nebo tam lezi nalozeny a v cukru utopeny bolsevik.Hlad je svina a toho hladu jsem po valce zazil opravdu dost.
Pane Leopolde, věřím že to nebylo lehké a málokto si to dovede představit. To co čeká v nejbližší době českou kotlinu spolu se střední Evropou však bude mnohem horší. Nebude úniku a proto je čas se modlit:
http://extrastory.cz/desive-proroctvi-aloise-irlmaiera-o-treti-svetove-valce-vse-zacne-na-blizkem-vychode.html