
Charta 77 vs. Anticharta … souboj komunistů?!
COM/PETR NOVÁK
V souvislosti s úmrtím Karla Gotta se všemožně propírá fakt, že se stal tváří Anticharty. Tato mince má však dvě strany. Na sociální síti se objevil na toto téma zajímavý text, který bych vám zde rád předložil k úvaze:
Nemá smysl zde psát o úmrtí jedné české (evropské) hudební legendy, jejíž popularita nemá v naší historii sebemenší konkurenci, protože to dělá každý, ale určitě má smysl se zabývat tím, proč se z určitých kruhů ozývají výkřiky, které mají tuto osobu, která již nemůže reagovat, silně zostudit a nakydat na její památku hromady špíny, pochybností o její morálce atd. Začalo se šířit určité informační pole a to je vždy zdrojem řízení davů, takže to zkusme “trochu” probrat.
Nejvíce je mu vyčítán projev při podpisu tzv. Anticharty. Řízení neznalý člověk vidí svět černobíle, vidí ty “hodné” co stáli za Chartou 77 a ty “zlé”, kteří šli naopak proti ní. Inteligentní člověk se zeptá: Proč Anticharta vůbec vznikla, proč měl někdo potřebu ji vytvářet, protože tím přeci dělal reklamu nepřátelům režimu, ne? V řízení davu jde vždy o to, jaké informační pole se šíří a jaké má vektory cílů, jaké jsou jeho důvody a ambice.
Podobných pamfletů, s komunistickým režimem nespokojených lidí, vzniklo mnoho, ale ví se o nich něco významnějšího? Ne. Režim vše ututlal, tvůrce pozatýkal a akce byla skončena. A pak se několik lidí rozhodne sepsat Chartu 77, tedy papír se žádostí režimu o dodržování lidských práv a mezinárodních zákonů a jsou toho plné noviny, takže i ten poslední občan se dozví: “Hele, něco se děje a komunisti z toho šílí, asi je to něco velkýho, když tak podezřele vyvádí”. Jenže to “velké” nebylo. Rozbít chartisty a to pěkně po tichu, by zabralo asi tak jeden víkend a několik hodin přesčasu výkonných orgánů. Pak by stačilo zveřejnit, že byla zlikvidována nebezpečná buňka provokatérů a rozvracečů, klidně i jmenovitě a výsledek by byl zaručen – systém by byl naopak posílen a mlčící většina by měla “důkaz”, že vládnoucí strana a vláda má vše pod kontrolou. A vše by šlo dál ve starých kolejích, jenže v tomto případě se to nestalo. Každý znalý člověk ví, že to, na co zaměříš svou pozornost, to posiluješ, takže komunisté (jejich špičky) zcela záměrně zvedali chartistům rating. Pokud si někdo myslí, že to celé dělali proto, aby mohli zatýkat, mohli upevnit svou moc apod., tak se mýlí. V druhé polovině 70-tých let to již nebylo nutné, protože po čistkách po roce 68 již nebylo nutné “jitřit znovu rány”, ale spíše vše normalizovat, ale to se v tomto případě nedělo.
Globální elity (GE) plánují desetiletí dopředu a tak si vždy s předstihem připravují informační základnu pro akce budoucí, což byl v tomto případě rok 1989, kdy Havlova vláda a všechny nejvyšší osoby v řídících státních orgánech byly spjaty právě s touto chartou. Charta 77 byla perfektně, mnoho let připravovaná akce na odpis socialismu v ČR a nebyla řízena pouze ze Západu, ale i z Východu lidmi typu Andropov, Gorbačov atd. Mělo dojít k totálnímu rozpadu Východního bloku, k “vítězství” Západu, který musí nyní také “padnout na zadek”, jak neustále píši.
Mimochodem. Věděli jste, že z původních 217 signatářů Charty 77 bylo 156 bývalých komunistů? Že se mnozí z nich podíleli na brutálních čistkách v 50-tých letech? Zbytek byli převážně lidé nějak spjati s “jedem z Judeje”, tedy židovskými ideologiemi na ovládání davů – judaismem/marxismem a křesťanstvím? Věděli jste, že jeden z hlavních signatářů Ch 77 Zdeněk Mlynář byl osobní dlouholetý přítel a spolužák z Lomonosovy univerzity, Michaila Gorbačova, likvidátora SSSR? Že tam s nimi studoval ještě jeden zajímavý člověk – A. Dubček? Kdepak myslíte, že byli tito pánové naverbováni a infikováni trockismem? Věděli jste, že ještě v tomtéž roce 1977 byla na Západě založena Nadace Charty 77? A že ji z větší části financoval, představte si to, nám velmi dobře známý George Soros? A z té menší? PEN-klub,Rotary-klub, Jewish Agency, Guggenheimova nadace v USA, B’nai B’rith, Masarykovy nadace při Masarykově museu v Izraeli, tedy samé židovské organizace. Věděli jste, že si tato “nadace” vytvořila vlastní ocenění a to Cenu Toma Stopparda, Cenu Jiřího Vavrouška, Cenu Františka Kriegla a cenu Jaroslava Seiferta, které dávali zásadně chartistům, aby jim uměle zvedali píár?
Věděli jste, že komunisté tak “strašně” bojovali proti Havlovi, že ho sice zavřeli, ale nikdy mu neodstavili zahraniční účet, takže mu statisíce dolarů stále plynuly ze zahraničí a byli mu v pohodě vypláceny? Je to logické – pokud vás zavřou (vytváří z vás mučedníka), tak to přeci nemůže být zadarmo, že? Věděli jste, že Antichartu podepsala i Havlova druhá žena Dagmar Veškrnová (zajímavé, že proti ní nikdo z “kavárny” neřekne ani slovo, že)? A že ji stejně tak podepsal i velký eurohujer Jan Hrušínský nebo třeba Zdeněk Svěrák?
Takže Mistrovi je vytýkáno, že podepsal komunistům, v té době ještě jakýs takýs stalinistického typu, papír, který vytvořili marxisté trockistického typu, kteří v té době již prosákli do nejvyšších míst státní zprávy a na likvidaci Východního bloku se podíleli tím, že informačně zvedali uměle rating organizaci, která měla časem převzít kompletně moc v zemi. Směšné, že? A proč byl vybrán právě on, aby tam řečnil? Protože byl již v té době nejpopulárnějším zpěvákem a hlavně, byl to bývalý dělník, který se vypracoval “jen” tím, že měl zlato v hrdle, takže dokonalý kandidát “dělnické třídy”. Ano, odmítnout mohl, ale systém by tím neporazil, pouze sebe. Marta Kubišová byla jeden čas dokonce mluvčí Ch 77 a kam to za své užitečné idiotství “dotáhla”? Mohla moderovat pořad o pejscích, protože v hierarchii byla příliš nízko.
O tom, kam to celé vedlo již dnes víme – Marxismus 2.0, tentokrát přicházející ze Západu. Rok 1989 byla jen uměle vytvořená akce na předání moci, na které se podíleli právě vládnoucí marxisté/trockisté – proto akce agent StB Zifčák jako “mrtvý” student, proto komunisty jednomyslná volba Havla prezidentem, proto žádné msty a čistky ze strany nové garnitury vůči vedení KSČ atd.
A kdo dnes proti Mistrovi nejvíce vystupuje? Klanově-korporativní skupiny, které nějak tyly z Ch 77. Úkolem Ch 77 nebylo získat politickou moc, jako tomu bylo ve vedlejším Polsku se Solidaritou, ale byla to pouze jakási kádrová základna “hrdinů proti-komunistického odboje”, aby se všeobecně vědělo, že někdo takový existuje a aby se pak davy nedivily, kde se ti noví “lídři” vlastně vzali.
“Jsem přesvědčený, že zvlášť v posledních stoletích nejde o žádné omyly, naopak politika se odvíjí podle přesných scénářů, nic se neděje náhodou, i to nejhorší jako války.” …. “Jde o osoby, které tím pádem určují, kdo bude dělat politiku, a to ostatní už je jenom velké divadlo”… “Lenin byl vynikající spoluhráč a německý agent, Trockij zase špatný herec z Brooklynu, ale výborný řečník. Tihle hoši uměli všechno velmi dobře vyložit lidem a v jakékoliv době. Ovšem když se bolševismus nebo jiné „revoluce“ rozmontují, najednou spatříte lidi, kteří vypadají stejně jako Trockij, a zjistíte, že jste zase za blbce”. Karel Gott, Lidové noviny, červen 2001 (je již jasné, proč na tomto člověku nesmí nechat nit suchou?) Dotyčný evidentně velmi dobře pochopil, čeho se stal v době podpisu Anticharty svědkem.
Byla (a je) to celé hra ve hře, kterou stále někteří hlupáci uměle udržují při životě. Jenže vše jednou končí a již není doba na to, chodit kolem horké kaše a tvrdit, že jedni byli zlí a druzí hodní. Jedni byli hloupí a neschopní a druzí byli loutkami na špagátech. Dnes tomu není jinak. Naším hlavním cílem musí být to celé změnit.
Autor: Petr Novák
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Oldřich Smejkal 1000,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Jiří Dostál 200,- Kč
Celkem za měsíc: 13 628,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Je možné, že je tu tolik špatných herců? - 20.4.2021
- Biden na Vrbětice kašle! - 20.4.2021
- S ještě více skřípajícími zuby - 20.4.2021
Já ji taky podepsal a jsem rád.Neměl jsem rád ty co byli u komunistů a chátru 77 ještě víc.Dnes vidíme proč.Díky božský Kájo.
Nekecej ty smrkaci detektore.Dodnes se podepisujes tremi krizky ty svine bolsevicka
Signatar Charty 77 , Já na tebe musel makat ty svině fašistická!Kotelníku povalečskej.A do bolševiků nadávej těm co tě vysouložili!
Ti co podepsali tenkrát Chátru 77, tak to byli kovaní komunisti z padesátých let. Všichni. Dneska jim umřela Chramostová, ta navíc udávala na STB své kolegy. Smrt nikomu nepřeju, ale znát fakta je dobrá věc.
…charta 77 pouze jeden z elementů globálního tlaku západu v rámci studené vojny. Tak jako byl nakonec rozložen Sovětský svaz – zevnitř pomocí “nejvyššího” komunisty, tak pokusy o svržení režimů,dle stejného scénáře, probíhaly ve všech zemích soc. tábora. A podpisy jakéhokoliv občana pod jakýmikoliv pamflety nemohly zhola nic ovlivnit, natož způsobit. A když se dnes často připomíná, že my ze socialistických zemí se ani dnes nenecháme jen tak opít nějakým propagandistickým rohlíkem, tak právě od takových životních zkoušek se naše obezřetnost vyvíjela. A nějaká charta nikoho neoblbla.
Ted se Vam to keca dobytku bolsevicky.
..vy jste taky v r. 1975 odmítl vstoupit do KSČ ?
Kdyz jsem podepsal ze souhlasim se znenim CHarty tak jsem mel jiz zaznamy u estebaku cesky svine zbabely.
Signatar Charty 77, ty “hrdino” tys měl záznamy jako havel-Tomis u stb?Já tam byl vyslýchanej a nebrečím.Každý režim se brání a má tajnou policii.
Já jsem je rozebral zevnitř a také se tím nechlubím a zdejší uplakánkové se tu hrdě bijí v prsa a nejraději by si hráli na mašíny. Něco jako cigánská férofka, tři na jednoho. To by jim šlo v jednotě je síla
, tak ted nevím co si mám myslet.
Pavel K
Příteli to byl tenkrát průser a ono je to nepoložilo, ne a ne.
Ne, ted vážně, byla to klukovina a tehdy mě moc do smíchu nebylo a hlavně mým rodičům.
Mám pro Vás zajímavé doplnění
k tomu rozložení SSSR nejvyšším komunistou. Pamatujete si Mathiase Rusta? Toho němce, co s Cessnou přiletěl na Rudé náměstí? A pak byl SSR pro smích a následovaly čistky….
Tak k tomu neověřitelné, leč pravdě velice podobné info z kruhů lidí blízkých PVO SSSR: Byla to akce Gorbyho, s krytím jeho agenturou v tajné službě. Němec vždy kousek popolétl.. a přistál a zmizel. Pátraly radary, pohotovostní letouny i družice… ale nic. Jakmile to utichlo, najedený Němec s natankovanou Cessnou zas poskočil o 100 – 200 km k Moskvě. A znovu na zem, protože poplach… Tak až do Moskvy. S úkryty a spolupracovníky po naplánované trase.
Aby mohly padat hlavy. V armádě. Lidi, na které nic nebylo, protože celý život bezchybně sloužili.
Odstraněním hlav si Gorgy zajistil klid na rozvrat. A pak, i ten puč proti němu byl takový operetní. Třetí liga. Takže neuspěl.
Tolik k jedné operaci. Jakých muselo být spousty.
..pamatuju…Rusta..a to vysvětlení vůbec nevypadá nevěrohodně…už i kdyby ho propustila PVO,… tak by nebyl neviditelný na zemi..a jste pilot, takže i z odborného pohledu..přistát na “liduprázdném” Rudém náměstí musel být opravdový majsterštyk…
Mate narok na Nobelovu cenu za SciFi! Protoze na to jeste nikdo neprisel!
Samozřejmě, že kdyby komunisti chtěli, tak nějakou partyju, co si hraje na agenty Bondy rozpráší jako sněhuláka – za jeden večer.
Bratry Masiny take nikdo nerozprasil.Statecni v cechach nevymrely skoda ze blafouni tam maji vetsi prevahu.
Signatar Charty 77, kdo může oslavovat vrahy?Ty ksindle!
Nikoliv vrahy, ale odbojáře
Je smutné pro tak zvaný třetí odboj,když jako
své hrdiny staví loupeživé vrahy,prostých,nevinných lidí.
Uráží tím všechny ty opravdu stalinismem postižené
lidi,často udavané těmi kteří se dnes prezentují
jako bolševikobijci.nenávidějící vše ruské..Znám dost lidí z obou
skupin.Ti opravdu postižení mlčí ,moc dobře
vědí proč.
No ty si vůl, kdy byli mašínovští vrazi a kdy chátra77, koukám že iž ti z toho pěkně jebe.
Podepsat CHartu 77 za Husaka znamenalo ocekavat to nejhorsi.
jo…za Husáka mohl očekávat to nejhorší ten, kdo chartu podepsal. Dnes to nejhorší očekáváme všichni, aniž jsme co podepsali
Ale vždyť přeci Husák tu Chartu lidských práv podepsal v Helsinkách! A na základě toho se teprve chátristi osmělili vystrčit růžky, protože věděli, že se mají kam odvolat. To nevzniklo jen tak. A za každej den v kriminále dostával dotyčný 50 doláčů. Navíc mezi sebe nikoho nepustili, byl to uzavřený kruh již dopředu informovaných lidí, jak to bude vypadat. Takže se z nich nepo…..
Cesi po valce meli stejnou sanci zatocit s bolsevikem tak jako rakusani.
Ty hodně pamatuješ “hrdino”!
..jo, jo…jenom ta Jalta tomu nepřála…ostatně stejně jako předtím Mnichov.
Rakušani byli partnery poraženého Německa,
Ochotně a potichu plnili každé přání sovětských
institucí na území své země.Na nějaké zatočení neměli ani pomyšlení.Ne vše co je psáno ,bylo dáno.
To ostatně platí dodnes.
Výborný článek, je vidět, že se autor orientuje a že to má v hlavě srovnané.
Ano je tomu tak, už 100 let probíhá permanentní válka mezi dvěma komunistickými potažmo židovskými frakcemi. A my nekomunisté a konzervativci, potažmo Gójové, jsme jenom její oběťmi, nanejvýš zírajícími pozorovateli.
Žádný rozumný člověk z řad křesťanů se této bratrovražedné chazarsko-chasidské války neúčastní.
Ano ani žádný rozumný Rus…
Samozřejmě. Rusové a další slovanské národy byly největšími oběťmi židobolševického státního převratu v Rusku v r. 1917 a následného boje o moc mezi oběma hlavními komunistickými frakcemi.
Článek jak ze Sputniku
Kdyby tady byly hajlovací smajlíky, tak jich sem dáš nejméně dvacet, trotle!
H O V A D O…..
Zmetku bolsevicky DETEKTORE
Pleteš si to s Romeou, more.
Už to jede😂chátra 77🤣
Karel Gott proslavil náš národ i v zahraničí a v Německu je přímo milován.Všechny světové agentury o něm píší s respektem jen Češští kolaboranti a kavárenští ubožáci rychle přicházejí s plivanci.Tahle sluníčkářská individua si neváží nikoho a ničeho-jen svých zrůdných chlebodárců.Jejich soucit nevyvolá ani smrt a naopak jejich nenávist sílí.Od nich chtít účast a empatii je jako to chtít po příznivcích toho knírkatého pána v Německu třicátých let.Cítí se nadlidmi,jedinými chytrými a správnými úplně stejně jako oni.Jejich vyjadřování tu máme každý den.Kdo nevolí jejich lidi tak je buran,blázen a nepotřebný člověk a hlupák kterému by se mělo vzít volební právo.Jenže názory takovýchto lidí většinu rozumných nezajímají.Ukazují jen svou ubohost a doslova živočišnou nenávist.
JAKO VZDY TAK I DNES CENU NEJVETSIHO KOZOMRDA
VYHRALO TO USMRKANY HOVADO .detektor lzi.
Tradadyyyda !!!!!!!!!!
Vsechny bolsevicky cesky svine SPOJTE SE.
vy už jste spojený od buzer parády, že?!! To je vidět , už ti to vytéká ušima.
Skvělý článek! Je vidět, že autor – na rozdíl od většiny lidí – moc dobře ví, o čem je politika. Jedno velké divadlo, vše je předem plánované a “zvolení” politici jsou přesně ti, kdo měli být zvoleni. I to lze ovlivnit, stačí mít vliv na média a dobrý marketing. Pak se ovlivní dostatek ovcí. A samozřejmě je třeba nepustit do vysoké politiky někoho, kdo tam být nemá tak, aby nemohl plány globalistů narušit.
S odstupem času už je snad každému jasné, že 89. rok byl v plánu snad po celé období tzv. “normalizace”. Už tehdy se v jistých kruzích muselo vědět, že je pád soc. bloku v plánu. Navíc, pokud měl tehdejší režim zájem kohokoli odstavit, tak to prostě udělali. Kdyby ti nejvýše postavení chartisté tak moc vadili, mohla se zařídit nějaká ta nehoda apod. Ostatně, tak se to dělá u velmi nepohodlných lidí v každém režimu. Nakonec došlo ke zcela pokojnému předání moci a to takřka naráz v celém soc. bloku (i když někde to bylo přece jen divočejší). A my, kdo jsme byli tehdy v ulicích, jsme v tom divadle byli – zcela nevědomky – obyčejný kompars.
Anino, ještě chvíli a nebude třeba nic odtajnovat, jak se pomalu a jistě odkopávají a člověk by musel být slepý, aby neviděl odkud vítr vane. Mráz nepřichází z Kremlu a nebo od Havany, ale s brusselle.
Pavle, oni se odkopávají, ale ještě pořád si toho spousta tupých ovčanů neráčila povšimnout, tak asi slepí jsou. Takže teď je třeba nějak ty ovčany nakopnout, aby se konečně probudili.
“… A my, kdo jsme byli tehdy v ulicích, jsme v tom divadle byli – zcela nevědomky – obyčejný kompars.
Kompars jsem nedělal v době totality, ani při organizovaném převratu ’89, a nedělám jej ani nyní.
Mohu VÁS jen pilotovat …
“POLITOVAT”
OPILOVAT.
..je legrační pozorovat, když si hov…no myslí že je cílovým produktem…
… každý pozoruje to, k čemu má nejblíž a nač se cítí…
Hovno smrdi vzdycky.
Prece se neco zmenilo.Mohu zde svobodne napsat
Komunisti jsou svine.
Zapotocky byl ”
Gottwald ” ”
Husak ” ”
Kremelsti soudruzi jsou ”
Detektor lzi je skurveny bolsevik.
..v podstatě ti nikdo nebrání, aby ses naučil i pravopis…
Ceskej pravopis bil vzdycki muj konicek.Vzakladce jsem dycky dostaval to nejvisi ohodnoceni. Ja se domluvim dycky,pravopys me nedela potize. V Nedely v prdely se dycky pise mjeki I………
Pane,
v této diskusi jste obzvláště vtipný a trefný.
No to je sice hezký, ale je ti to platný jako mrtvému zimník, i kdyby byl až z Havany.
Tak ted můžeš honem vyrazit se jít někam vykecat, třeba k vám na náměstí, a voni ti zítra napálí dražší energie, pak tě stopro sklapne. To je sere určitě nejvíc, že lůza brblá, tak at brblá, pakáž, hlavně že se sypou šekelíky. Méééééé.
Jsem svobodny clovek,citim se svobodnym clovekem a komunisti me mohou polibit prdel I kduz ovladaji lepe cesky pravopis.
Tenkrát se dalo napsat , že kapitalisti jsou svině !
A Regan a Zápaďáci…
Trochu to připomíná citát z Černých baronů:
Kdysi soudruzi, když dělník vykřikl Ať žije Sovětský svaz, mohl být odsouzen až na tři měsíce. A my dnes voláme Ať žije Sovětský svaz celé hodiny a neznám jediný případ….
Tak i v roce 2019 s komunisty.
Ale pane Vylicil berte v uvahu ze to vsicni nejsem ja protoze se mezi ne nepocitam. Komuniisti jsou svine.
Ale prý hájili naše přežití , rodinu a rod… že pane Vylíčile
Ti stalinisté byli tak super…, a ten prokletý, hnusný liberální socialista Gorbačov, jim do toho ráje hodil vidle…
A pak se to všem Vylíčilům zhroutilo, ty jejich ideály konzervativního bolševismu
Článek se dotýká – a velice dobře – historické pravdy. Rok 1989 byla dlouhodobě připravovaná dezinformační akce obrovského, ba celosvětového dosahu. Komunismus se svou ideologií třídního boje, se zprofanoval. A nejen to: V ekonomické soutěži s tehdejším západním světem začal více a více zaostávat, a stejně tak z toho důvodů kulhala stále více životní úroveň obyvatel. Sovětské volání mír, mír, mír, za neustálého zbrojení, demonstrace vojenské síly začala být technicky rovněž zaostalou – to se ukázalo zřetelně za éry prezidenta Reagana v USA. Zkrátka ideologie se stala nepopulární, a nevěřili jí ani sami komunisté. Jak si udržet moc?
Zahodit starou ideologii. Stala se nepotřebným, opotřebovaným nástrojem, který třeba bylo zahodit. I třeba vedoucí úlohu komunistické strany. I třeba nechat rozpadnout SSSR. Ovšem pozor: Zásadně za nalezení cesty, jak si moc zachovat. Jak oslabit Západ. Motivovat jej k odzbrojení, k zmenšení bdělosti. Přesvědčit jej, že onen stalinistický komunismus se rozpadá, že se liberalizuje. A že tudy – bude možnou tzv. konvergence se Západem. Že liberalizace Východu učiní časem přitažlivými různé socialistické strany, jako garanta této konvergence na Západě. A že tyto na Západě pomohou tradiční kapitalistickou společnost rozložit vevnitř. A že tak časem oslabí Západ. A že oslabený “uspaný” Západ jednou přistoupí na spolupráci za komunistických podmínek. A tak dotáhnout do konce druhou světovou “VŘSR”…..
Takež není divu, že V. Havel mohl mít konto, na nějž plynuly peníze ze Západu. Jejich věznění bylo vypočítáno na efekt: Takový, aby je Západ jednou přijal jako opravdové bojovníky proti komunismu. A stejně tak řadu intelektuálů a vědců, literátů,. umělců, z nichž režim vytvářel dlouhodobě tzv. “kontrolovanou opozici”. Zápa celou tuto obrovskou dezinformační akci prostě zbaštil. A k moci se na Západě časem dostaly osoby, které splňovaly aktivně podmínky komunistického zázemí….Carter, Cinton, Obama v USA, Schröder, Merkelová v Německu, nemluvě o francouských a italských levičácích.
Autor zmiňuje také Polsko a Solidaritu. Ano,. i ta byla zaměřena podobným způsobem jako Charta, jenže s obrovským rozdílem: Tím, že do ní vstoupilo 10 milionů lidí. A že uvnitř nastoupil boj. A ten se rozvíjel po léta. Až v roce 2015 zvítězli ve volbách ti, kteří na rozdíl od “kontrolované opozice” žádali likvidaci komunismu,. A jsme toho, o čem se v ČR neinformuje. Svědky přímo informační války mezi onou “kontrolovanou opozicí” a tou opravdovou. Ta “kontrlovaná” tíhne ruku v ruce s deklasovanými živly PLR….A u nás???? Občané, dívejte se kolem sebe!
Není co dodat … 👍✌️
Katolíku, zapomínáš na jedno nejdůležitější : Komunismus se zrodil na západě, tam se rozvíjel a stále rozvíjí, takže západ má monopol na komunistické ideologie. My z východu jsme největšími oběťmi západního komunismu.
Rusové se od komunismu definitivně osvobodili a na rozdíl od nás v ČR a SR budují tradiční křesťansky založenou kapitalistickou společnost.
My jsme připadli jako kořist západu a se západem i zahyneme.
Jen k zamyšlení dodám jeden fakt.
Chátra 77 měla cca 40 “mluvčích” (tedy hlav) a škodila v téhle zemi 12 let. Kdyby komunistická moc stála o to, aby Ch 77 zanikla, stačilo odmontovat čtyři lidi ročně a celá Chátra by zašla na úbytě.
Čtyři lidi.
Víte, jak velká je Sibiř? Ani smrad by po nich nezůstal.
Takže je vcelku jasné, že Ch 77 v podstatě naopak požívala ochrany československých tajných služeb.
No a za takovou ochranu se platí. Poslušností.
Být signatářem Charty, to vyžadovalo odvahu, jakou hodně, ale opravdu hodně lidí nemělo. (Včetně soudruha Kadla, o tom jsem přesvědčen. Ovšem od něj bych podobnou úvahu ani nečekal, to byl poslušný rudý poskok.)
To, že Charta byla ve skutečnosti založena GRU s dlouhodobým cílem se po experimentu v ČSSR koncem 60 let připravovat na změny, tehdy téměř nikdo, krom zainteresovaných fízlů, nevěděl, (a mnozí to díky mediální situaci neví ani dnes), a odvahu se postavit režimu stejně neměl, zato podepisovat Antichartu, kolaborovat s největšími bolševiky, a kolektivisticky k tomu nutit ostatní, to už mnohem spíše…
Být mluvčím (o signatářích nemluvím, to byl jen kompars) především znamenalo být napojen na ty správné osoby (např. na rodinu Bendů). Pak byl člověk přeřazen do jiné kategorie a v podstatě beztrestný, pokud nezlobil. Krom toho, Chátra byla perfektní symbol, jak do ČSSR lifrovat podporu opozice ve tvrdé měně. To byl jeden z hlavních důvodů její existence (viz např. vzpomínky pana Jiřího Wolfa).
K “signatářům” snad jen poznámku:
Nevím, proč bych měl podepisovat Chartu a dělat takovýmhle vyžírkům kompars. A fakt, že jde o pátou kolonu, opravdu pečlivě připravovanou už od šedesátých let, jsme věděli my všichni s mozkem už tehdy. Tak ať si jako Kanonenfutter nabírají ty hloupé. Naopak, vím o jednom člověku, o němž se už tehdy vědělo, že je ve svých cca 20 letech TS (mezi námi kluky se toho moc neutajilo) a ten okázale podepsal a ještě se tím chlubil.
Však taky beztrestně mohl, plnil úkol.
Všimněte si, soudruh Langer, že to de i bez osobnich utoku. Chapetě?
Asi to tak nejak bylo.Co jsem o CHarte nevedel bylo hodne. Pokavad se jedna o dalsi chartisty poznal jsem ze jim nevadilo jaky mam nazor na komunisty a naopak me rodine pomohly.To ze nemam rad komunisty to jsem rekl i jednomu estebakovi pri vyslechu v Bartolomejsky a co me jeste vice sokovalo bylo to ze ten estebak me rekl ze se mu libi moje uprimnost. Samozrejme jsem se bal ale moje touha emigrovat byla vetsi.
Jeste bych chtel dodat ze vsichni chartisti ktere jsem primo poznal byly dobri a pratelsti lide.
Pane Signatáři,
pouhou intuicí Vám věřím.
Jeden z oblíbených triků estébáků bylo “ocenit upřímnost”, zkoušeli tímto způsobem získat si důvěru, a hlavně informace, protože metoda “zlého policajta” vždy nefungovala.
Tak tomu věřím
Estébák logicky znal “triky” estébáků, jak jinak, že
V každém případě to byli západní poskoci a chtěli náš stát zničit , rozkrást , zadlužit , jak se stalo po roce 89. a to za 30 stříbrných ze západu .
autore
Abych učinil spravedlnosti zadost, musím dát za pravdu poznámce pana Langra: “….Být signatářem Charty, to vyžadovalo odvahu, jakou hodně, ale opravdu hodně lidí nemělo….”. Ano, část signatářů o tomhle komplotu komunistických služeb nevěděla, nemohla ani nic takového tušit, lze dokonce i říci, že nerozkrytí této celé akce, související i s perestrojkou, bylo i selháním západních speciálních služeb, v první řadě CIA, penetrované tehdy sovětskými agenty (jmenujme nejznámější: Aldridge Ames, Karel Köcher….). Část lidé podepsala Chartu z upřímného srdce. Ti byli po roce 1989 eliminováni. Ti opravdoví antikomunisté. V Polsku se to nepovedlo….Tam nakonec nositel Nobelovky Wałęsa byl odhalen jako estébák od r. 1970…
Zdravím, pane Katolíku.
Ano, selhání Západu i USA jednoznačně vidím v tajných službách. Ale je to prostě proto, že v tomhle mají Džingischánovi následníci setletý náskok, to je jejich parketa. Západan zkrátka takhle přirozeně neuvažuje.
Proto jsou v SSSR/ Rusku často obvinováni lidé z toho, že jsou řízeni Západem, ruští komunisté třeba tvrdí, že je tak řízena Medvěděvova vláda, (USA, CIA nebo židy apod), a přenesli tohle i na české komunisty.
Podle sebe soudím tebe.
Ano, jsem názoru, že lidé z Ukrajiny, Pobaltí, nebo Polska mají mnohem větší zkušenosti s ruskou a komunistickou infiltrací, a jejich hlasy by měly být více slyšet, a hlavně by jim mělo být nasloucháno.
A nejsou tak naivní, jako v mnozí v USA, a tak jako svého času nevěřili McCarthymu, tak to podcenují i dnes…
Pane Langer to ze moje rodina prosla nasi kalvari bez vazne ujmy bych nazval Bozi intervenci. Pan Catolic observer bude se mnou urcite souhlasit I kdyz jsem protestant.
celá charta at jde klidně do prdele i s havlem.
Mistrova smrt má jedno pozitivum. Odhalila pravou tvář havloidů.Jsou jak prasklej vřed z kteryho stříká mraky hnisu
Srdečně zdravím pane Signatáři, ovšemže souhlasím. Nebyl jsem sice takový hrdina, abych se účastnil charty, nicméně jsem podepisoval kdejakou petici nebo prohlášení – tedy podpis nosil na adresy, podané ve vysílání Svobodné Evropy, nebo cyklostylované rozšiřoval – nejlépe ve vlaku, třeba před nějakou přestupní stanicí a pak se snažil zmizet. To, že mě nechňapl za flígr tenkrát nějaký estébák, byl zřejmě také Boží zásah. Nicméně v některých případech se po letech provalilo, že některé adresy byly estébácké. Po rozdělení Československa jsem se nevyhnul tedy problémům….Jenže Pán Bůh pak doslova přehodil výhybku mé životní dráhy nečekaným způsobem. Až jsem je jednoho dne octl v Polsku na hodně dlouho. Na tom, že jsem katolíkem, mělo Polsko velký podíl. Polsko je opravdu škola. Právě pokud se týká tohoto článku: V Polsku právě ta „kontrolovaná opozice“ dnes je Západem chápána nejčastěji jako opravdová antikomunistická opozice, akorát o provaleném Wałęsovi musí mlčet, protože to je pro onen „disent“ setsakra horký brambor. Zachovala se kompletní dokumentace. Jenže v loděnicích udal dle ní šest lidí, nejvíce postižený, pan Józef Szyler, byl odsouzen na jeho udání na 3 roky nepodmíněně, další dva také byli odsouzeni k nepodmíněným trestům. A za svou práci bral peníze – takovým způsobem, že pravidelně „vyhrával ve sportce“. (Opravdu často)… V Polsku vystupuje jako zapřisáhlý odpůrce Kaczynského. „Disidenti“ tohoto kalibru se bije v prsa svým disidentstvím, a obviňují současnou vládu z fašismu. Unisono s bývalými komunisty. Unisono s celebritami, v minulosti vůči komunismu značně kritickými, jako např. známá filmová režisérka Agnieszka Hollandová. Anebo z mladších filmová hvězdička protipolsky prokomunisticky a prosovětsky orientovaných ruských filmů Klaudia Jachira, kandidátka dnešní „totalitní opozice“. V jejím případě se ozvaly už kritické hlasy uvnitř opozice v tom směru, že opozici už touhle minulotí kompromituje. Z oněch disidentů“, patřících k oné „kontrolované opozici se dnes stali největší eurohujeři, jejichž pozůstalí europoslanci donášejí levicovým centrům orgánů EU na současnou vládu, a domáhají se proti ní zásahu, sankcí atd. Vehementně politicky – za totálního porušení nezávislosti soudců atp. – si počíná i část justice, konkrétně ta ještě po komunistech a postkomunistech pozůstávající. Podporují ideologii LGBT, jejichž hnutí jsou otevřeně financována z některých zdrojů EU (a ovšemže Söröse – a současně ruskými oligarchy, rekrutujících se s dávných bolševických potentátů a jejich rodin). Rohy vystrkují někteří estébáci v sutanách. Rozvíjejí proticírkevní a protikatolickou propagandu, jakou se báli vykřikovat dokonce i za PLR….Nejnověji si „liberálové“ stěžují na krakovského arcibiskupa Jędraszewského Papeži, jenž nazval ideologii LGBT „duhovou nákazou“, že prý šíří nenávist a že podporuje současnou politickou garnituru. (Je to samozřejmě nesmysl: Otcové tohoto typu v historii i dnes, pokud něco odsuzovali, tak vždy určité ideogie, nikoliv lidi….Osobně jsem na odpověď Papeže zvědav. Pokud by nezachoval nějaký nadhled a začal nějaké negativní změny v episkopátě, už by to zřejmě vyneslo společenský ohlas. Stačilo, že jím dosazený primas byl zticha, když se aba Jędraszewského zastaka biskupská konference…). Tolik poslední dny, 13. Října se konají volby do Sejmu (parlamentu) a Senátu.
Pokud jde o ohlasy na dění v Polsku v ČR, ty jsou sporadické, a pokud vůbec, tak se nelze divit, že ještě hlasitěji než komunisté vystupuje proti současné polské vládě „pražská kavárna“. Dle toho, co jsem zažil či v Polsku si představím, jak by česká a slovenská „kontrolovaná protikomunistická opozice“ či „disent“ útočila na vládu konzervativní opravdu protikomunistické opozice, kdyby nějaká její formace v ČR/SR existovala a vyhrála volby.
Nu, pane Katolíku,
po přečtení Vašeho příspěvku chci věřit, že je Polsko opravdu důležitou nadějí pro Evropu, a vzorem, jak odolat ruskému, německému, socialistickému, komunistickému, nacistickému, muslimskému, a dalším ideologickým vlivům.
Jako budiž pro Česko a jeho obyvatele hodným příkladem.
Jenže husitská historie, “národní obrození” a z něho vzešlý výklad dějin, dokonce pohádkářem Jiráskem, tzv. vlastenci stržen Mariánský Sloup v Praze (dnes podobní “vlastenci” tak urputně hájí sochu rudého lampasáka, bolševického masového vraha), Švejkův bacil bolševika Haška, a nacistický a návazný komunistický hrubý zásah do českých duší…, a ohnutí mnoha páteří, ve výchově předáváno na další pokolení…
To zas tolik nadějí nedává, ale je třeba se už konečně poučit!
Langře, co máš proti ruskému vlivu ? Vždyť dnešní obrozené Rusko je jediným skutečně pravicovým a kapitalistickým státem světa. Díky Rusku ještě nezemřely naše svobody pod nadvládou rozvratných levičáckých ideologií, protože Rusko nastavuje nelichotivé zrcadlo západní protikřesťanské, protibělošské a socialistické politice. Proto je Rusko naším nejbližším spojencem proti západní totalitě.
Zbav se konečně své paranoi, ať nevypadáš jako idiot.
Jako idioti na tomto portálu vypadají sourozenci BOUŠOVÉ, jejichž paranoia se projevuje každodenními výkřiky:
Rusko = pohoda, klídek, tabáček!”,
přičemž současná skutečnost je tato:
Pohoda = https://www.youtube.com/watch?v=jQdcp-cBO3s
Klídek = https://www.youtube.com/watch?v=xfKq57aBqac
Tabáček = https://www.e15.cz/zahranicni/zivotni-uroven-rusu-se-vytrvale-snizuje-stredni-trida-se-ztencila-o-petinu-ukazala-studie-1360133
Skutečnost je v Rusku ještě horší.
Čeští novináři, i internetoví trollové nejspíše dobře vědí, proč o Rusku mlčí. A proč na pravdivé střípky zpráv z Ruska reagují až poté, kdy už to nelze tajit, a často demagogickým lhaním, překrucováním faktů, odpoutáváním pozornosti jinam, a napadáním těch, co si dovolili alespon kousek pravdy sdělit.
Langře, kdybych se chtěl stát protiruským propagandistou, tak co bys mi poradil, jaká hesla mám vykřikovat ?
s. Bouše:
Ty jsi takový rudý hurvínek, že můžeš vykřikovat cokoli, a bude to mít patrně stejný efekt.
Asi není náhoda, že agilně podporuješ “bývalé” estébáky a kágébáky, a přitom jim jako židofob podsouváš, že jsou židovské loutky.
Něco bych ti poradil, nejsem si ovšem jist, kterému Boušemu bych to adresoval, možná že dokonce někomu jinému, kdo se za Boušeho (i když možná s jeho svolením) vydává.
Tak já to zkusím:
Žid Babiš na Hrad!
Žid Zeman do Mauzolea!
Žid Putin místo Stalina na Letnou!
Langře, je evidentní, že ses neporadil s Cibulkovým siderickým kyvadélkem takže tady plácáš kraviny.
Ty snad budeš Putinovým agentem.
HP1949 = hynčinský práskač s roční gáží 1949 izraelských šekelů ?
… vždyť pravím – “hynčinský” paranoik Bouše
Bořku, že 1949 šekelíků máš ročně před nebo po zdanění ?
Hele, kde je kojetínský septyk Jášek ?
Jako bych slyšel Fučíka. Rusko, naše budoucnost. Rusko záchrana evropských hodnot. Ale vede ho fízl, stejně jako u nás, se stejnou morálkou.
“.. a současně ruskými oligarchy, rekrutujících se s dávných bolševických potentátů a jejich rodin”
Katolíku, nekecáš trochu ? Jaké by mohly být motivy těch tvých ruských oligarchů, aby podporovali liberálně levičácké a protikřesťanské zhůvěřilosti tlačící se do Polska z neomarxistického západu ? Aby o svůj majetek přišli a stali se žebráky ?
Logičtější je podporovat Putina, který jim zachování jejich majetků a pravicových kapitalistických poměrů garantuje.
“…Osobně jsem na odpověď Papeže zvědav.”
Katolíku, ty jsi Frantu papeže ještě nedokázal prohlédnout ? Tobě netrknou do nosu souvislosti s nástupem západní neomarxistické a protibělošské totality s odstraněním papeže Benedikta a umístění na stolec do Vatikánu tohoto levičáckého slouhu a agenta amerického Deep State ? Deviantní ideologie LGBT a spol. tvoří přece základ rozvratného protikřesťanského neomarxismu.
Pane Bouše : Je velmi zajímavé, že tak velký a silný národ jako Rusové si nechal udělat revoluci od pěti židovských intelektuálů…
To jako malá skupinka levicových aktivistů ještě navíc neruského původu položila na lopatky 140 miliónový národ… ? Kde tehdy byly všechny ty milióny Rusáků popíjeli ve svých brlozích vodku a samohonku… ?
Pokud Carské Rusko srazil na lopaty Lenin,Trockij , Zinovjev a další , tak na Putinovské Rusko bude stačit sám Navalnyj
S prvním odstavcem souhlasím.
V případě druhého to ale takto nefunguje.
Totalita přijde díky lidem, co nemají svobodu v duši, ale z toho samého důvodu sama neodchází.
Proto i 17. listopad byl podvod.
I v pekle dochází k obrodě, ovšem nikoli s dobrými úmysly.
Tentokrát musím s Langerem souhlasit, velmi přesně řečeno.
Jistěže…, Ale pořád lepší dnešní liberální socialismus či kapitalismus s lidskou tváří, než to co tu bylo předtím…
Já jsem spokojen.
Pokud je komunista zároveň i liberál, nikdo proti němu nemůže říci ani popel. Je normální mít nějakou sociální společnost, kde i chudí a méně chytří a zdatní žijí důstojným životem, disponují majetkem a mají svá práva a svobody, která jsou nedotknutelná ,a mohou se podílet na rozhodováni o tom jak bude společnost dále vypadat. Svět nepatří pouze silným a bohatým. Svět patří všem lidem bez rozdílu rasy,národa či majetku.
A takový systém nikoho neomezuje.
Je potřeba si v první řadě uvědomit, že Karl Marx a z části i ten Lenin byli bojovníci za lidská práva a svobody, kam se na ně hrabe nějaký M.L.King.
Marx bojoval za lepší život pro chudé a utlačované které terorizovali bohaté elity. Nebyl to žádný bolševik, vrah nebo tyran, ale bojovník za lidská práva a svobody.
Nepleťme si pojmy a nenálepkujme.
Marx byl demokrat, naopak antidemokraté byli ti, co nechtěli stejná práva a svobody pro všechny občany. A proti nim právě Marx svým písmem bojoval.
Co to píšete, šmankote?!
Nevím, zda se mám smát, nebo nadávat.
Některé Vaše texty jsou směsicí demagogie a svérázného pojetí dějin, Vy byste možná udělal z Jana Žižky Ježíše Krista, nebo z Robina Hooda Astara Šerana.
Ten převrat se v Rusku 1917 konal v několika fázích, tak jako dneska to samé se stejnými cíli činí sionistická oligarchie svou salámovou metodou.
Nejdříve byla zaplacená Trockého revoluce v r. 1905. Vyděšený car uložil svoje peníze a cennosti do židovských bank v USA a GB, což ho potom stálo život.
Potom zavlekli Rusko do války, muže odvedli na frontu, národ neměl kdo zevnitř bránit, byla obrovská válečná bída.
Potom v únoru svrhli cara, pak dovezli z USA a Německa do Ruska placené židobolševiky, kteří už měli velice jednoduchou úlohu. Poprava carské rodiny byla už hračkou.
Podobnost s dneškem není vůbec náhodná, pouze ten válečný stav navodili židovští vyvolení světovládci bojem proti klimatickým změnám, následkem čehož bude také vyvolána bída a hladomory, vč. omezení občanských práv, čímž vznikne ideální podhoubí pro občanské války v Evropě a nové židovské nyní neomarxistické převraty. Oni věří, že tentokrát jim to už vyjde a bílou rasu s konečnou platností vyvraždí a ujmou se světovlády.
Nesmíš globální události posuzovat staticky, ale v dlouhodobém procesní běhu, který se koná už 120 let.
Ať žije a navždy kraluje
dříve komunistická dnes neomarxistická chátra …
Multikulti myšlenky si rozvracet nedáme.
URA URA URA
Bůh odpouští,ale debilní,plný špíny lidi ne
Co to autor mele za nesmysly? Prý byly Charty 77 plný noviny!
Milej sóuhu, já tu dobu zažil. Právě že o tý chartě nebyla nikde ani zmínka. A lidi ji museli odsuzovat, ale číst ji nikdo nesměl. Jinak tvůj článek mi připomíná bolševické články, co rozebírali jednotlivé situace. Jenže lidi na tyto články kašlali, protože věděli, kdo za nima stojí…
I pravdivé informace, (třeba některé uvedené v článku), lze znehodnotit agresivním, účelovým vnucováním “své pravdy”, ba promíchané nikoli náhodným lhaním.
Brácho neblbni a vrať se. Pan doktor slíbil, že už tě nebude uvazovat.
Hi there, You’ve done a great job. I’ll definitely digg it and personally
suggest to my friends. I am confident they will be benefited from this site.
TOž ja nevim jestli Chatra a Antichatra byl souboj komunistu ale vim že Chatra měla plnou podporu Dip Stejtu, Seroše, emerickeho Rejdyjou Fri Jurop, ruznych politickych neZISKOVEK, aristokratu a oligarchu, kteři z Československa zdrhli do ciziny a nadaci zřizenych specijelně k tomu učelu v zapadni cizině atd..