
Česko stojí za Izraelem!
7R
V těchto dnech se na české domácí i zahraniční scéně řeší absurdní skandál…
Ten byl vyvolaný stávajícím ministrem zahraničních věcí Tomášem Petříčkem a účastně sekundován bývalým ministrem zahraničních věcí a současným ministrem kultury Lubomírem Zaorálkem a bývalým ministrem zahraničních věcí Karlem Schwarzenbergem. Ti se rozhodli ponížit Českou republiku a znevážit desítky let formované a utužované spojenectví mezi Čechy a Státem Izrael vydáním absurdního, a s nikým nekonzultovaného prohlášení v Právu.
Trio (ex)ministrů kritizuje Stát Izrael za jeho plán na znovuzískání židovských území při Západním břehu Jordánu, tvrdí, že demokracie v Izraeli je tím ohrožena, že palestinští Arabové nebudou mít rovnoprávné postavení, že je plánem Izraele porušeno mezinárodní a humanitární právo. Text „Co bude s Palestinci a izraelskou demokracií?“ tvrdí, že izraelský plán připraví palestinské Araby o životně důležitá území nutná pro vznik existence schopného palestinského státu. Naprosto absurdní je pak srovnání palestinských Arabů s Čechy a přirovnávání izraelského plánu k událostem roku 1938. Ve skutečnosti je to přesně naopak.
Palestinští Arabové dosud nepromarnili jedinou příležitost promarnit příležitost mít vlastní svébytný stát. Palestinští Arabové, jak ti v Gaze, tak ti na Západním břehu Jordánu žijí a vyrůstají v kultu smrti a touhy zničení Izraele. Veškerou svou existenci podřídili konečnému cíli v podobě zničení Státu Izraele a tímto způsobem vychovávají už druhou, či třetí generaci svých lidí.
Palestina jako nezávislý stát mohla vzniknout v roce 1948 podle plánu OSN. Nevznikla. Kdo byl na vině? Arabové, kteří bez vyhlášení války napadli Stát Izrael. Roku 1967 arabské armády se chystali ke zničujícímu útoku na Stát Izrael, s cílem „nahnat Židy do moře“, jak to hlásal Násir v Egyptě. Neuspěli. Jomkippurskou válkou začala anabáze existence, jakýchsi „Palestinců“, kteří o sobě, ještě v sedmdesátých letech tvrdili, že jsou vlastně Jordánci. Naposledy „Palestinci“ promarnili svou šanci minulý rok, kdy odmítli účast na konferenci v Bahrajnu, která by se zabývala otázkou nového mírového plánu tohoto konfliktu.
Tito palestinští Arabové mají z hlediska panarabského nacionalismu stejnou úlohu, jakou měli z hlediska albánského šovinismu kosovští Albánci a z hlediska pangermanismu sudetští Němci. Rozbít existující, historický a kulturní stát a změnit místní uspořádání podle přání věrchušky.
Stejně tak je absurdní odsuzovat jen Hamás a neodsuzovat počínání palestinské samosprávy v Západním břehu Jordánu, která využívá peníze z darů, sociální podpory, humanitární pomoci a od neziskových organizací na financování rodin sebevražedných útočníků. Hamás přeměnil Gazu v koncentrační tábor, ze kterého je Stát Izrael neustále ostřelován. Západní břeh Jordánu je zkorumpovaným režimem, ve kterém jsou oslavováni „mučedníci“ bojující proti Izraeli.
Izraelský plán možná není ideální, ale je cestou ze slepé uličky nekonečných slibů palestinských Arabů, nekonečných bojůvek Hamásu, Fatahu a jiných teroristických organizací a neziskovek, cesta z hádek intelektuálů a akademiků, a je to taky příležitost pro Araby odhodit falešnou otázku tzv. Palestinců a normalizovat vztahy se Státem Izraelem.
Nyní bych taky pro ukázku srovnal dvě blízkovýchodní entity. Ani jedna nemá plnoprávný stát, jedna je privilegovaná, druhá pronásledovaná, jedna parazituje na zbytku světa, druhý pro zbytek světa krvácela, jedna nic nevybudovala a akorát přežívá ze dne na den a druhá dokázala vybudovat vcelku úspěšné místní společenské, státní, ekonomické a kulturní struktury. Jedna jsou palestinští Arabové, druhá jsou Kurdové. Jsou v úplně stejném postavení, Kurdové dokonce v mnohem horším, než palestinští Arabové, kteří se po celou dobu mohli opírat o panarabismu, islamismus a podporu Sovětského svazu a arabských států. Kurdové byli a jsou pronásledováni v Iráku, v Sýrii, Iránu i v Turecku a tam všude vybudovali, či budují úspěšné svébytné struktury, aniž by natahovali ruce o pomoc. Palestinští Arabové se pouze vymlouvají na Stát Izrael. Pokud by chtěli, mohli by svůj stát vybudovat, ale jim nejde o to budovat, jim jde o to ničit, k čemuž je vychovávali předcházející generace jejich vůdců.
Na závěr tohoto textu bych se ještě rád vyjádřil k celé té absurdní situaci, která zde nyní vyvstala a na krátko bych se vrátil do našich luhů a hájů. Česká republika je v současné době pravděpodobně světovým unikátem. Asi jsme jediný plnohodnotný stát světa, který má pět zahraničně- politických orientací najednou. Máme zahraniční politiku presidenta republiky a Hradu, zahraniční politiku primátora Hřiba (který pořád nepochopil, že není ani premiér, ani ministr zahraničních věcí), zahraniční politiku vlády, která by jediná měla být legitimní, zahraniční politiku senátu a zahraniční politiku bývalých ministrů zahraničí. Je to, až k smíchu, ale premiér Babiš a vláda by měli využít této unikátní situace k upevnění své pozice a ukončení prosazování vlastních zahraničních politik různých nátlakových skupin.
Pochybuji, že se to povede, ale určitě by se mohlo začít odvoláním ministra zahraničních věcí Tomáše Petříčka a ministra kultury Lubomíra Zaorálka. To by byl pozitivní signál pro mezinárodní společenství i pro domácí politickou scénu.
Zejména, když Evropská unie, která je veskrze prolezlá antisemitismem, jenž se maskuje pod politicky korektní název „antisionismus“, je tradičním nepřítelem Státu Izraele a i z jejích peněz jsou financovány rodiny sebevražedných atentátníků. Je nám ctí, že Česká republika je jednou z mála zemí Evropy, která jasně stojí na straně Izraele.
7Republika pokračuje v tradicích a myšlenkách masarykovského Československa a jeho odkazu, tudíž považujeme židovský národ za přirozeného spojence českého národa a Stát Izrael podporujeme ve všech jeho snahách o získání svých ztracených územích. I my jsme zažili podobný boj za mnoha válek.
Redakce
Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč
Celkem za měsíc: 9 378,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč
Celkem za měsíc: 9 378,00 Kč
Vybráno 26.79%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to? Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Boj proti rasismu? Ve fotbale a ve světě vůbec? - 15.4.2021
- “Špejlování” a trend nejít proti proudu … - 15.4.2021
- Presumpce viny … novodobý trend společnosti - 15.4.2021
(Visited 954 times, 1 visits today)
Mohlo by Vás ještě zajímat
68 komentářů
Viděl jsem židovské osady které udělaly z pouště sad a zahrady,viděl jsem co se s nádhernými kibucy stalo,když je násilím vyklidila armáda Izraele a předala Filištínům!!!!Po jediném roce vykácené stromy,hromady špíny,odpadků a poušť se vrátila.Je potřeba zatnout tipec cikánské arabské verbeži,kterou ani jejich bratři v islámu na svém území nechtějí.Jak dopadl sekulární Libanon ať je mementem a varováním co jsou zač muslimové.Dokonce to ti vzdělaní říkají NAHLAS.
https://www.youtube.com/watch?v=CIYJXcCT_Uk
Krokodýle, přesně! A palestinským Arabům bych přála jediné: aby pochopili, že jejich nepřítelem není Izrael, ale Hamas a Fatah.
Madam,procestoval jsem dost světa se svým koníčkem číslo dvě…potápění.Mám dost vysokou kvalifikaci IANTD a napíši perličku z Izraele.Patnáct potápěčů letělo do Izraele do zátoky,kde se třou kladivouni …zážitek na celý život mimochodem…Varoval jsem je,že je do Izraele nepustí pokud mají v pasu razítko byť jen jediné arabské země…chachá…byl jsem za namistrovaného chytrolína.Pak seděli tři dny na letišti a pěkně mazali domů jak se jim podařilo urvat místo v nějakém letadle do Evropy.Tož tak.
Elino, propaganda je silná stránka Izraele, ani netušíte, jak pečlivě se tomuto oboru věnují…
Ivan Olbracht nebo Marie Majerová nebyli žádní blbci, ze Sovětského svazu se v meziválečných letech vrátili nadšení…
A to byli Sověti v oboru PR proti dnešním Izraelcům ořezávátka
Hmmm, to já jsem zase viděla něco jiného…
Rozzuřené osadníky, kteří když museli opustit okupovanou Gazu, tak všechno po sobě zničili a spálili na popel…Zničili skleníky, vyrvali zavlažování, nechali po sobě spálenou zemi.
Nesmíte věřit každé propagandě, kdyby vám průvodce dělal Palestinec, tak byste se dozvěděl zas pohled z druhé strany.
Petříček to rozhodně neměl ze své hlavy.
Ba ani mudrc Zaorálek zjevně nebyl duchovním autorem tohohle podrazu. Vše ukazuje na západ, tak nějak směrem k Berlínu.
Stejně jako ty zákeřnosti a podrazy předchozí, ty s Koněvem, Vlasovci, přejmenováváním náměstí a tak.
Komu to prospívá? Berlínu. A co z Berlína přišlo, nikdy nebylo v náš prospěch…..
Trotlové si chtějí vysloužit ostruhy a možná v budoucnu i výnosnou trafiku “made in EU”
Pane Vylíčile, pro vás i pro všechny, které to zajímá: přečtěte si dnešní MF dnes, rubriku Názory, sloupek Politický diář – Chyťte Žida! od ministra Petříčka. Autorem je komentátor Petr Kolář a je to – no, přinejmenším zajímavé!
Petříček je jen mladý namistrovaný šušeň,kterého si vodí Pochve.Zadolárek,ten CYP z Ostravy je také dáreček,který už čuje volební průser na podzim společně s Al Hamajdou.O té arabštinou potetované kravce z TOP nemá cenu vůbec mluvit.Faktem je,že se odkopali a to pořádně.Takže snad jim to u voleb lidé spočítají.Kalouse asi definitivně pak jebne a ožere se k smrti.
Nikdo mi nevysvetlil, proc EU, a zkrze ni i Ceska Republika, posila palestinskym teroristum z povolani kazdy rok miliardy?
Nám ty prachy vlády ukradou a pošlou arabským morgošům.
Rudánku, ty prachy nejdou “teroristům”, ale palestinské kolaborantské věrchušce, činovníci Fatahu mají dobré živobytí.
V podstatě jde o korumpování několika stovek mazaných Arabů, aby udržovali klid.
Obyčejní Palestinci nedostanou nic.
Dá se k tomu doplnit také následující:
1) Západní břeh Jordánu” je historicky Judea (!) a Samaří.
2) Rozdělení Západního břehu na zóny C (plně pod kontrolou Izraele), B (částečná kontrola Izraele a Palestinské samosprávy), A (plná kontrola Palestinské samosprávy) bylo stvrzeno zástupci OOP (v čele s Arafatem) v tzv. dohodách z Oslo. Výsledkem těchto dohod bylo i ustavené té Palestinské samosprávy.
3) Židé na Západním břehu podle dostupných pramenů žijí pouze v oblastech C, palestinští Arabové ve všech třech oblastech (byť pravda v oblasti C je jich procentuelně málo).
4) Ze závazků vůči Izraeli stvrzených na mírových jednáních v Oslo neplní Palestinská samospráva prakticky nic.
“považujeme židovský národ za přirozeného spojence českého národa…”
Autor se musel dočista zbláznit. Zřejmě neví nic o zvěrstvech, která židi dělali na českém národě, za což si v řadě případů vysloužili spravedlivé pogromy.
Zřejmě je autor takový blb, že neví, že obě světové války vyprovokovalo světové židovstvo, aby realizovalo své světovládné cíle podle protokolů sionských mudrců.
Zřejmě neví nic o tom, že ti jím oslavovaní židi ho považují za podřadné zvíře, posměšně nazývané Gójem, jak zcela otevřeně píší v jejich šovinistickém talmudu.
Atd.
Zajděte si k lékaři, snad vám dokáže pomoci.
Nedělej ze sebe hlupáka, entito.
Všechny otázky kolem židů jsme si tady už dávno vyříkali, takže pokud nemáš věcně něco nového, tak drž hubu.
Samozřejmě se mu to nemusí podařit, vy budete hodně těžký případ.
Pane Bouse lide jsou slepi, hlusi a pak se divi jak dopadaji. Maji to co si zaslouzi.
To ho znám. To je ten vágus “vůní a krás. S nářekovým průmyslem. To je ho.not že je svět zavalen.
To je zase keců okolo marginálie!
Prostě to trio vyložilo svůj názor , který se neshoduje s názorem ofiko politiky.
To je zajímavé, že názor na prospěšnost třeba Vlasovců nikomu nevadil, i když se ti co ho vyslovili nepochybně také poněkud odchýlili od ofiko linie státu…
Že je v Česku hafo filisemitů už od TGM není žádná novinka…Proto také za 1. republiky byli uznáni jako menšina židé ( hovořící převážně německy), ale né Němci, kterých bylo pochopitelně daleko víc…
Nežidovská Němec špatná Němec
V podstatě jde o bouři ve sklenici vody, fyzicky se “anexí” Západního břehu nic nezmění, vojensky už okupován je dávno.
No rozhodně západní Jordán bude prosperovat a vzkvétat úplně jinak než pod arabskými morgoši.
Aha…
Takže když to někde nevzkvétá, tak tam hupneme a založíme tam růžový sad…
Víte, že na chlup stejně uvažoval i Hitler?
tihle tři č+ráci jsou mylně přesvědčení, že islám je náboženství míru a tímhle pokřiveným prizmatem se dívají nejen na migraci a multikulturalismus , ale i na izraelsko-arabský konflikt. arabové vedou proti izraeli jihád a žadný mír je nezajímá. za chvíli to samé budeme zažívat v evropě. jako první dobudou kozomrdi velká města, puvodní obyvatelé se stahnou na venkov. pokud se nebudou chtít vzdát svých zemí, poteče krev.
Prakticky v Evropě prožíváme to , jako když si Arabové pustili na svá území židy !
jestli nevíš, kdo žil v izraeli před 3000 lety, tak si přečti bibli, hovno místo mozku
Kdo žil v té době v Evropě ?
jak to souvisí?
podívej se do dějepisu, č+ráku
Máte pravdu , ten EU – rudý vůl je zcela mimo . Je to tupé howado .
Oni to úplně kopírují, i první židé přijížděli do Palestiny jako “pronásledovaní “, požadovali jen azyl a možnost v klidu žít…
Rozhodně neřekli, že ten kus arabské půdy přišli judaizovat a vymýtit náboženství domorodců.
Dneska si říkají Židovský stát a je to bezva.
Íránci si říkají Islámský stát, a je to fůůj…
Tady něco zavání pokrytectvím ako sfiňa
Přitom Írán má Ústavu jako všechny normální státy, naopak Židé Ústavu nemají, jako náboženský stát se říděj výhradně Tórou.
No, říkejte si co chcete, ale Morava není žádné Česko. Cajzli ať si stojí kde chcou. Moravu do toho nemíchejte
tak tahněte do prdele
Ale fuj. Co tak sprostě najednou?
už me nebaví poslouchat ty utoky na čechy od vidláků. děte do prdele, sbohem.
Synku,Morava zde už měla knížectví v době,kdy vy jste chodili v čechách sr*t do křoví.Sámova říše,Velká Morava…asi vám to nic neříká.Rozhodně to neberu nacionalisticky!!!Jen dle historie a doložitelné!Morava vás chránila před Tatary,Mongoly,Avary,takže trošku něco nastudovat,nejen pohádky o praotci čechovi,což je samozřejmě hovadina a Přemysl oráč rovněž.Sámo byl skutečný a ejhle,Vyšehrad vnikl až tísíc let později,že ano?
Pěkné ! Pěkně napsané !
Izrael je demokratický a prosperujicí stát, který se snaži okolní zaostalí k o z o m r d i zlikvidovat ( za velké pomoci nenávistnych neomarxistů z EU). Každý civilizovaný člověk podporuje tento malý stát, který funguje jako pevnost ,ktera se brání proti barbarské ideologii s názvem Islám.
To mi vrtá hlavou, proč justice nechce trestně stíhat tyhle ty 3 lulany za podporu terorizmu a Maříkovou za méně problematický názor trestat chtějí?
Halt spustili nesmyslný trend, který už nepůjde zastavit. Máme se na co těšit
Je třeba určit kdo kde stojí a podle toho trestat
Tuhle zhovadilost nevymysleli už ani komouši.
No jak se to vezme, Česko nebo jen pár židovských kolaborantů.
Praze se vždy přezdívalo druhý Jeruzalém.Pitomec Petříček na tom nemůže nic změnit.Ten moula může maximálně vyvěšovat teplou vlajku a i tak bude k smíchu.
Takže Prágl je nejen druhý Jeruzalém,on je i druhá Hanoj…..
Moravský Jeruzalém se přezdívalo Prostějovu, tam to židi převzali komplet
Tam si Čech ani neškrt’, jedině jako nádeník v jejich fabrikách.
Ten článek tří ministrů zahraničních věcí a reakce různých politiků na něj jsou pro nás, řadové občany-voliče, z hlediska získávání nezkreslených informací tou nejvýznamnější událostí, a to za velmi dlouhou dobu. Samozřejmě za jednoho stěžejního předpokladu: že tuto situaci budeme umět správně rozklíčovat.
Přiznám se, že se mi ale do vysvětlování této věci příliš nechce, protože není snadné, ba v rámci krátkého diskusního příspěvku je téměř nemožné. Přesto však, pokud se najde někdo, kdo o tuto otázku projeví zájem, pokusím se o to.
Napište článek.Rád si ho přečtu.
Článek – Vy mi tedy dáváte, pane Carlosi! Ale každopádně, protože jste tím “někým, kdo o tuto otázku projevil zájem”, pokusím se sestavit ještě jeden diskusní příspěvek, který asi bude trošku delší než je obvyklý standard a proto ho – z důvodu místa – pověsím nikoliv pod Vaši reakci, ale na konec diskuse. Učiním tak někdy v průběhu odpoledne či podvečera.
Opravdu si rád přečtu váš názor.Jen dialog tříbří postoje a pokud spolu lidé mluví,tak je všechno v pořádku.
Pane Hynku, tohle je téma na knihu o 1.400 stranách. A ještě by k tomu každý čtenář rád přidal své pohnutky. Mě stačí si uvědomit, kde je v životě moje místo. Věkem přicházím k názoru, že je mi nebližší má rodná hrouda a vnější svět nechť si řídí pošuci, kteří tomu chtějí věnovat energii. Říkám, zcela zbytečně. Je to marnotratnost. Vrhat vlastní potenciál se má do svého života, své rodiny, potomkům a své země. Kdybych měl rozpitvávat souvislosti všech národů, zemí nebo opic, neměl by pro mne život význam. nechť se starají o sebe… i ti 3 pitomečci, kteří touží po tom, aby si jich někdo všímal.
Pane Pijacku, to je velmi vyspělý, ba řekl bych zralý pohled na věci. Konec konců jste si asi všiml, že jsem ten svůj komentář, na který pak reagoval pan Carlos a kterému už tak jako tak dlužím odpověď, napsal tak nějak “nerad”. Nerad proto, že na jedné straně sdílím právě Váš pohled na to, jaký význam bychom v našem životě měli přisuzovat politice; na straně druhé jsem ho přece jen napsal proto, že tato událost v sobě obsahuje skrytou informaci, kterou i tady, na Pravém prostoru, řada čtenářů neustále hledá. Proto a i s ohledem na slib daný panu Carlosovi se k této věci, přestože s Vámi – a to i co se “snadnosti” tématu týče – souhlasím, ještě jednou vrátím.
Rád si Váš názor přečtu,i když jste názorově vyjevil svou pozici,ale v sofistikované formě to bude vypadat lépe.Můj celoživotní postoj je,že lidé spolu mají mluvit,jak spolu nemluví,tam začíná problém.
Moje slíbené vysvětlení je (v tuto chvíli) na konci diskuse, pane Carlosi. Budete-li moji kratičkou úvahu chtít doplnit či zkorigovat, neváhejte tak učinit.
Pijáčku, sdílím váš názor, ale s jednou výhradou.
Možná se mě ten problém netýká, ale mohl by se týkat mých potomků!!!
Každému, kdo do věci trochu vidí, je jasné jedno:
Dneska už neexistuje rozumné řešení, které by uspokojilo obě strany…
Jednak bylo prolito už moc krve, a druhak obě strany vlastně tak ňák bojují za pámbíčka…
A náboženské války jsou ty nejhorší, tam jde rozum stranou, bohužel…Vidíme to třeba i v Irsku, kde se rvou vlastně dva křesťanské proudy mezi sebou.
Na obou stranách jsou zavilí bigoti a to je MOC zlé.
Mám temné tušení, že atomovka v rukou Izraelců je tikající bomba…A docela mne to děsí.
Skupina tupých nenažraných hlupáků,angažovavých
zjevnými škůdci ČR vyvíjí za mohutné finanční
a mediální podpory obrovské úsilí rozbít jakékoliv
přátelské mezilidské vztahy.
Od mezistátní spolupráce,po vztahy mezi národnostmi,rasami,rodinnými
příslušniky,mužem a ženou konče.
Jejich cílem je vyprovokovat občanské nepokoje,možná i boje občamské války.
Vítězící straně pak budou poslány na pomoc smečky
barevných hrdlořezů,zajistících konečné řešení.
Za nadšeného kvičení všech řiťolezců,fanatických troubů a nenažraných vlastizrádců,odkopnutých NUL
Kolář,P.Pavel,Petříček,a jeho lotkovodič ,Hřib,kreatůra Novotný,malý-velký to vše je předvoj rozbíječů
této země.
Nechápu premiera,prezidenta,arlamet či senát ČR,že
po všech zjevných exesech ministra Petříčka,nedokázáli tohoto zemského škůdce odstavit a tím zbavit možnosti pokračovat likvidaci posice ČR v mezinárodních vztazích.Je tu zjevně jiná moc,která
vládě vládne.
Peníze,strach,nechopnost či nezájem nebo absolutní
nemohoucnost cokoliv vykonat ve prospěch lidí země.
které vlánou a zastupují ji,proti vůli opravdových vládců?
Můžeme být přáteli Izraele i Palestiny.
U vás je ten barometr jasný,která neziskovka zaplatí víc a mohl bych se víc flákat.Pokud palestinský fond – budu se flákat za Palestinu a občas,když se v poledne probudím,se podrbu na koulích a napíšu nějaký pro-palestinský canc.Však jsem za to dostal zaplaceno.
Morgoši mohou přátelit jen s palestinci.Cikán k cikánovi sedá,zloděj zloděje hledá.
To by bylo krásné, ale není to reálné.
V Česku to mají židé ošéfované už od TGM a sami Izraelci hlásají, že nemají ve světě větší přátele než Američany a Čechy.
A nelžou!
Prostě to tak je
Izrael nemá nárok na žádné území. I to co mají, jim nepatří, ukradli to Palestincům. Palestinci po nich házejí kamením a oni do nich střílí kulomety, buldozerem jim ničí domy a olivové háje. Když se mladá holka postavila proti jednomu buldozeru, vzali ji i s barákem. Tak moc mírumilovní jsou. Ta sebranka, co se tam nahrnula vůbec žádní Židé nejsou a proto nemají nárok vůbec na nic. A kdo je pro Izrael je buď vůl, nebo zrádce a nic mezi tím.
Doporučoval bych si přečíst historii a dost přesně zadokumentovanou už od dob Říma co byli a jsou Pelištejci jinak zvaní Filištíni.Pouštní zloději a vrazi a i Řím s nimi měl problémů nad hlavu…tedy kolonie Judea a Samaří.Bylo to už před Kristem území židů okupované Římem.V šestém století si nějaký pedofil švihnul šíšu s nějakým svinstvem a tak,protože to byl negramotný debil,nechal sepsat své bláboly pod raušem hašiše a jejda ,vznikl korán.
Natašo, ti lidé mají jenom vymyté hlavy, já bych si nedovolila jim to zazlívat…
Židopropaganda jede v ofiko 7/24, nepodlehnout tomu je opravdu těžké…
Proc kecate dlouho kolem horke kase. Vse se to da vysvetlit velice kratce. Arabove a obzvalast palestinci, buh vi co je tim mysleno, jsou verbez parasitni, k nicemu potrebna a proto ba je mel Izrael zahnat do toho more, kam je chteli Palestinci sami vyhnat. Nikdy tam nebude mir, pokud tam zije jen jeden Arab. Vyresit arabskou otazku jednou pro vzdy. Endlösung je hezke slovo!
Elino, jsi najivka! Arabove neco pochopit? A cim, prosim vas? Jste hloupa jako vsichni dobrosraci. Arab jedine neco pochopi, kdyz kouka do hlavne samopalu izraelskeho vojaka. Pak pochopi, ze je mu konec! Shalom!!!
Odpověď pro pana Carlose.
Předně hned na úvod předesílám, že k vlastnímu předmětu sporu Izrael vs. Palestina jsem zcela indiferentní a ani nemám dost informací k tomu, abych si troufl posuzovat, kde leží něco, co by se mohlo označit jako „pravda“; tuto věc nahlížím čistě z hlediska českého, potažmo svého sobeckého zájmu – zájmu řadového českého občana-voliče. Ten popíšu stručně v následujících řádcích, byť nutně jen zkratkovitě a bez potřebných doprovodných rozborů.
Platí, že:
1) Současnou geopolitiku ovládají především dvě nadnárodní mocenské skupiny které spolu navzájem soupeří. Oběma těmto skupinám jde výhradně o vlastní mocenské zájmy, na zájmy kohokoliv jiného (včetně České republiky, samozřejmě) neberou zřetel. Neexistuje tedy z hlediska jejich cíle pro nás vyloženě příznivá varianta.
2) Významné zastoupení v obou těchto skupinách mají židé – to je prosté konstatování skutečnosti, nikoliv výraz mé snahy někoho vyzvednou či naopak dehonestovat. Tento fakt má zásadní vliv v rozdílném postoji vládnoucích skupin k problematice Izraele jako státního útvaru.
3) První skupina (řekněme jí tu pracovně „globalisté“, ať se nepouštíme do nějakých debat o správnosti či nesprávnosti pojmů) chce vládnout světu jako homogenizované entitě prostřednictvím bank a korporací; jejich strategií je proto odstranění států a národů a vytvoření vykořeněné masy ovládaných. Druhá skupina (řekněme jí tu pracovně „přátelé Izraele“) chce ovládat svět z jednoho centra – státu Izrael. „Globalisté“ naopak plánují zničení všech národních států, včetně Izraele.
4) Tyto rozdílné strategie dosažení stejného cíle – světovlády – mají dopad na zásadní rozdíl v metodách, které obě strany používají. Zatímco totiž „přátelé Izraele“ se pokoušení o postupné podřízení představitelů jednotlivých států Izraeli, „globalisté“ usilují o zničení jednotlivých národů takovými procesy, jako jsou masová migrace („Kalergiho plán“), podpora různých menšin, úchylek apod.
5) Způsob, jakým se dorozumívají politici, je jiný, než jak činívají řadoví občané; pro ty bývá proto nesmírně obtížné rozklíčovat, který čin kterého politika (o rozumově regulovaném slovním vyjádření ani nemluvě) vyjadřuje jeho skutečný záměr a který je pouhou hrou. Zde však máme před sebou jednu z mála výjimečných situací, kde politici vysílají signály jedné nebo druhé ze dvou nejvýše položený stran geopolitiky a proto je vyloučeno blafování: politici prostě říkají, ke které z obou výše uvedených skupin se řadí (mrkněte třeba na to, co k případnému „blafování“ na této úrovni teď řekl Cyril Svoboda https://www.lidovky.cz/domov/cesku-pevna-podpora-izraele-slusela-uz-s-nami-nikdo-nepocita-rika-cyril-svoboda.A200526_104848_ln_domov_tmr).
6) A jestliže toto chápeme, pak zde jasně vidíme, kdo se hlásí k tomu, že s podporou jedné mocenské skupiny neoddělitelně podporuje i takové její metody, jako masová migrace, LGBT agenda, placení dluhů cizích států (tzv. „přijetí eura“) či zrušení Benešových dekretů. Toto reálně (reálně, o nějaké hrátky a slovní deklarace nám vůbec nejde) podporují všichni ti politici, kteří se v tomto sporu postavili na stranu Palestiny, byť o to tady přitom nejde. Politici, kteří se postavili na stranu Izraele, naopak výše uvedeným globalistickým metodám reálně odporují.
7) Je možné se zeptat, zda lze toto vztáhnout na všechny politiky. Nelze, pokud existuje pochybnost o tom, že daný politik nemá dostatečné povědomí o zahraniční politice. Rozhodně to však platí pro jakéhokoliv ministra zahraničních věcí (ať už to jsou Schwarzenberg, Zaorálek či Petříček na straně jedné nebo Vondra či Svoboda na straně druhé), samozřejmě prezidenta a předsedu vlády, většinu současných i bývalých europoslanců a mnohé další. Tam, kde si nejsme jisti, je možné dobrat se pravdy další analýzou.
8) Někteří politici, kteří jsou významnými hráči v oblasti zahraniční politiky, ponechali tuto situaci bez komentáře. Je tomu tak proto, že se tak záměrně pokoušejí vyhnout tomu, aby případné vyjádření (které, jak jsem si řekli, nemůže být v tomto případě fingované) neprozradilo to, že pozicím, které na úrovni občanů a kolegů-politiků často navenek obhajují, ve skutečnosti oponují.
Praktický závěr pro mě jakožto řadového českého občana je ten, že se prostudováním toho, kdo se v tomto sporu na kterou stranu postavil, dozvídám, kde skutečně usiluje o zničení naší země migrací a její připojení ke globální euroříši, a kdo nikoliv. A tato informace je pro mě důležitá.
Tolik tedy nesmírně stručně, pane Carlosi; vím, že je to takto naprosto nedostatečné, leč moje psaní už i tak přesahuje rozsah běžného diskusního příspěvku. Pokud ale budete mít nějaké podněty či připomínky, pokusím se na ně v rámci svých omezených znalostí zareagovat.
Moc zajímavý příspěvek, na mne kapku složitý.
Ale asi to tak nějak bude, hodně se to podobá pravdě.
Mne víc než globalizmus (který považuji za nezvratný) zajímá situace v Palestině, resp. na celém BV, který Izraelci (prostřednictvím USA) významně ovlivňují.
Jsem z toho zdrcená, už ze sobeckých důvodů, protože invazi těch (právem!!!) nas®aných “džihádistů” schytává právě Evropa…
Slimáci nás (právem!!!) berou jako kámoše Izraelců, a tak nám to holt dávají sežrat.
Vidím, že se někdo snaží zatáhnout Evropu do náboženské války a vidím, že ZDAŘILE !!!
To mne děsí , na prahu 21.století mi to přijde jako naprostý BIZÁR.
A přeci se to děje, krásně to vyplývá z přízpěvků pod tímto článkem.
Lidi jsou klasifikování podle toho, jakého vyznávají pámbíčka.
Hynku, nesouhlasím s vámi jedině v tom, že židé v Izraeli toužej po světovládě.
)
Určitě jich tam takových pár bude, ale magoři jsou v každém národě.
Jsem přesvědčená, že už těch půtek mají plné kopny a upřímně toužej po míru.
I když jsou (převážně) jenom náplava z východní Evropy a z Ruska, většina se jich tam už narodila a považují Izrael za svoji domovinu.
Po vyklizení Gazy poznali, že domorodce neuspokojí ŽÁDNÝ ústupek.
Což má logiku, Arabové se nikdy nesmíří s okupací a on vznik Izraele není nic jiného, než ofiko vyhlášení okupace.
Izraelci si dobře uvědomují svoji tíživou situaci, seděj na sudu střelného prachu a nevědí, co s tím.
Svým způsobem je mi jich docela líto, měli vzít tu Ugandu, kterou jim Britové nabízeli…
(Né že by Uganďané neřvali, ale určitě né tak hlasitě jako Arabové…V Ugandě nejsou “svatá místa”
Děkuji Vám, paní Novotná, za seznámení s mým komentářem i za oponenturu k němu. Nemám k otázce motivace židů po získávání moci k dispozici dostatek prokazatelných dat, pouze určité indicie, a proto připouštím, že Vaše připomínka ke konkrétnímu odstínu této motivace, který jsem použil ve svém textu, může být oprávněná. Poukazuji pouze na nesporný fakt, že i strana „přátel Izraele“, jak jsme si ji označili a mezi nimiž mají patrně vysoké procentní zastoupení židé, dosáhla ve světě moci tak velké, že je schopna úspěšně odvracet pokusy protistrany „globalistů“, k níž patří mimo jiné i američtí neoconi či bruselská administrativa. Ta motivace ale pro mě zas až tak důležitá nebyla: šlo mi o konstatování určitého globálního mocenského rozdělení a následné odvození závěru týkajícího se českých politiků, tedy praktického závěru využitelného pro mě jakožto českého občana při jejich hodnocení.