
Česká země nepatří Čechům? A od kdy?
MARTIN KAVKA
Dovolím si s tímto pohledem souhlasit. Jenže jen do jisté míry. Pan historik svojí úvahu dal do kontextu se současnou migrační krizí a islámem a s jeho vývody nelze souhlasit. Například s tím, že nejcennější je propojit příchozí kulturu s naší. Zatímco uznává, že příchozí si přináší svůj jazyk, náboženství, kulturní zvyky a nejspíš si tyto zvyklosti budou chtít i zachovat, tak jeho domněnka, že cizí zvyky jde integrovat je z mého hlediska nesmyslná.
Integrace znamená, že příchozí nejenže bude respektovat zvyklosti hostitelské země, ale také se těmto zvyklostem podřídí. To můžeme očekávat od všech lidí na světě, mimo muslimů. Muslimové nepřijmou podřízení se jiné kultuře, jiným zvyklostem. Maximálně dokážou hostitelskou kulturu a zvyklosti po nějakou dobu tolerovat. Nepřijmou ji, protože mají svojí a dle Koránu tu nejdokonalejší.
Uvádět, že zde chodíme po silnicích, které vybudovali sudetští Němci je velmi laciné. Stejně tak bych mohl uvést barokní chrámy, renesanční přestavby pánů z Rožmberka, zámeček Kratochvíli, kde patří velký podíl italským a nizozemským architektům. Jeho argument je laciný z toho důvodu, že ti Němci, Italové, Nizozemci, ať z jiné země, mluvící jiným jazykem, patřili do stejného kulturního okruhu. Nesnažili se svojí domovské zvyklosti vnutit těm, kteří je přijali. Naopak, byli to oni, kdo přijali nejen zvyklosti hostitelské země, ale také jazyk. Byť u mnohých to bylo v první generaci s obtížemi.
Podobně tomu je u Čechů, Moravanů, Slováků, kteří opustili svojí zem a odešli do Ameriky, ať jižní, či severní, Afriky, či do nějaké evropské země. U druhé, třetí a další generace člověk již nepozná, že se jedná o Čechy. Maximálně na nějakém krajanském setkání, kde se podávají pochutiny známé jejich prarodičům v den odchodu z jejich země. Hraje se hudba, která se v naší zemi považuje za něco historického apod. V běžném životě nepoznáte, že se nejedná o Brita, Kanaďana, Němce, Francouze, ale že to je potomek našich krajanů. V naší zemi to nepoznáte, pokud se nedíváte na vzhled, ani u dětí Vietnamců. Pan historik se ohání sudetskými Němci, ale ani české Němce byste od Čecha nerozlišili. Dokonce ani podle jazyka.
Spisovatel Josef Škvorecký ve své knize „Nevěsta z Texasu“ píše o jednom černochovi, který pracuje na farmě, nacházející se na území Konfederace, kde se jej důstojník zeptá kdo je a černoch s úsměvem odpoví….“Já jsu Moravec“, tedy Moravan. Cítil se Moravanem, ale také mluvil po „moravsky“ a jako Moravan se i choval, protože vyrůstal na farmě, kterou vlastnil přistěhovalec z Moravy.
Z historie zcela nedávné bych mohl uvést příklady německých šlechtických rodů, kteří se v v roce 1938 přihlásili k První republice a ještě předtím podporovali „Národní obrození“, český jazyk a ač původem Němci, tak kopali za český tým. Ze současnosti je možno uvést mladé Vietnamce, kteří se považují za Čechy a nejenže česky mluví výborně, tak splynuli s prostředím, ve kterém žijí, že mnohdy jsou více Češi než ti, kteří jsou Čechy díky několika generacím zde žijícím. Nikdy jsem neslyšel, že aby se Vietnamci mohli integrovat, tak musíme respektovat jejich zvyklosti. Stejně tak u jiných národností, pokud ovšem ti lidé jiných národů nemají náboženství jménem islám.
A tak pak čtu titulky. V Barmě napadli muslimy. V Evropě bují islamofóbie.Populisté využívají protiislámské nenávisti. Všichni jsou špatní, kteří se vyhraňují proti islámu. Příčina zřejmě neznámá.
A problém je jen v tom, že se Evropa bojí pojmenovat problém. Ne Evropa, politici a různé neziskovky žijící z daní občanů evropských zemí, snažící se o integraci muslimů. Ani jedněm nejde o lidi, ale jen o svůj zisk.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Křesťané jsou nejvíc perzekvovaná skupina na světě - 17.2.2019
- Poznámka o lepších lidech - 17.2.2019
- Trump nominován na Nobelovu cenu míru - 17.2.2019
Od kdy? Pracovat na tom začal Venca Láhev blahé paměti.
Ne.
Pracovat na tom zacali Komunisti se svym INTERNACIONALISMEM …..predchudcem a otcem Multikulturalismu.
Tim nepopiram ze Havel byl slaboch co spolupracoval s STB a proto byl zvolen Komunistma za presidenta.
Ano byl zvolen KOMUNISTAMA.
Byl to jejich clovek.
Takze cilis dobre ovsem doprostred hry – musis se vice zamerit na POCATEK.
Počátek hry je v listopadu 1917, kdy americkými židovskými bankéři a průmyslníky placení židobolševici svolaní z celého světa pod vedením Bronsteina-Trockého a Uljanova-Lenina provedli v Rusku státní převrat, svrhli demokratickou Kerenského vládu a zavedli bezprecedentní teror proti ruskému a slovanskému obyvatelstvu. Brzy poté vyvraždili i carskou rodinu, aby se jejich američtí financiéři mohli zmocnit obrovského jmění cara Mikuláše uloženého v židovských bankách v USA a Británii.
Lubomíre, já vás obdivuji za tu trpělivost. Oni to ti zatvrzení pravičáci ani netuší, že komunismus vymysleli Rothschildové a spol. a byli za jeho realizací v carském Rusku. Tohle jim nikdo neřekl, neb komunisté to tajili a nyní se to také nehodí do krámu, je potřeba aby lidé zůstávali naivní nevzdělaní tupci. Pořád s nimi hraje někdo betla a my víme kdo je za tím. Např. se neví, že Uljanova alias Lenina dopravili do Ruska před revolucí Němci, kteří si slibovali od toho, že jim zmizí po převratu jeden vojenský protivník za 1.WW, tj. carské Rusko. A také se tak stalo. Za instalací bolševiků, ale byla parta bohatých Chazarů organizovaná Rothschildy (dokonce rudá armáda zdědila po nich název) a těsně před výstřelem Aurory parníkem Schiffa byli dopraveny stovky “odborníků jewels” z NYC a ti dělali komunistickou revoluci! Poklad Romanovců opatrovávaly čs. legie, které ho řádně dovezly do Vladivostoku a pak hurá do USA. Rovněž čs. legie pod velením TGM zařídili odstranění podvodem generála bílé armády Kolčaka, který jediný v té době mohl to bolševické svinstvo porazit. Za vše byl TGM od prez. USA Wilsona odměněn, že mohl se podílet na rozparcelování R-U a byl pověřen prezidentováním v ČSR. To všechno se před veřejností tají……a víme proč!
Proč
Protože bagr ……
Maxime, já mám totiž čurinu z toho, jak místní klávesnicoví pravičáci z W3V skřípou zubama, když musejí číst o svých žido-chazarských zaoceánských bozích pravdu. To se jim potom blbě tvrdí o sobě, že jsou pravičáci, když se přičleňují k rozsévačům komunismu. Takové typické farizejství.
Díky, dobře napsáno. Já se vždy směju, jak někteří bludaři kážou o TGM jako o bohu na zemi, přitom to byl tvrdý pragmatik a jeden z prvních propagátorů novodobého ovládání mas
trepes lenina tam dosadili nemci aby sa zbavili jednej z nepriatelskych stran. Je velmi zvlastne ze kritizujes lenina zato ze v rusku nastolil komunizmus a zaroven adorujes komunistu a byvaleho agenta KGB, ktory sluzil komunistickemu rezimu. Kazdy byvaly komunista si zasluzi len jedno – gulku do hlavy.
čo trepeš, je vidieť – škola SSM ako stě sa učili terazky
predávátě ???? chmulovia
89 rok vám přetrhl kariérní postup takže VUML
ve PRyč co …..
a nepochybujem o tom ze aj ty si bol minimalne STBak ak nie komunista. Mas stastie ze v novemberi ti tam komunisti dosadili socialistu havla co bol vas clovek inak by ste uz davno viseli z kandelabrov.
A co na to říkají doktoři ?
Už si nevědí rady.
To věřím, Bouše je tvrdý oříšek.
Ale má výhodu, je nesvéprávný a tak si může plácat co chce pořád dokola…
somááár, somááár boha divý somááár zatvortě
ty chmulo čo sem lezieš, taký tu je dostatok …
Chlapi,stryc moji zeny dosel z Ruska z legii az v 23roku,rika se, dostal hospodu s obchodem od Masaryka,ale ta hospoda byla zrekvirovana statem,protoze ti co se vratili z Italske fronty- Pijavy si s majitelem hospody,vyridili ucty po Moravsku,zjistili ze smelil s vizovskym notarem a radnimi s odvodnimi listky na frontu. Za valky hospodsky vydaval potravinove listky a satenky za to, das, nedas. Byly v obci pripady,ze hospodar, ktery hospodaril na 30ti hektarech byl odveden do valky aj se svymi tremi syny a ten hospodar se vratil z valky sam bez synu,kteri padli na Pijave a hospodarstvi mel zadluzene,valecnymi hypotekami,protoze zenske nestacily platit dane Rakousku. Decka hospodare splacely dluhy jeste v 50letech komunistom.A kurat za druhe valky meli ulevu,dostavali prvni pridavky na deti a hypoteky nemuseli platit.
Car udělal strašnou chybu-nechal uložit k Židům na Západě obrovskou sumu peněz.Ti část peněz použili na financování státního převratu v Rusku no a protože nebylo komu vracet,tak to bankám na Západě zůstalo.
Hranice VelkoMORAVSKE RISE SAHALY OD BERLINA AZ PO KIEEV ,A OD BALTU AZ PO JADRAN.
NA TOTO UZEMI MA PRAVO 5TI MILIONOVY MORAVSKY NAROD I DNES.SOUSEDNI CECKOVE OKUPUJI MORAVSKE UZEMI ILEGALNE
Nic si z toho nedělejte, Keltové byli až v Anatolii.
Trochu jste to přehnala, u Baltu a Jadranu nikdy nebyla.
No vidis to,kazdy si uhryzne a budes si pozpevovat, Protoze je Morava malucka.A bude este mensi jak sa tu hastrosi z Orientu a Habese rozlezu.
Spojení s Bavorskem…
Ne, opravdu nejsem pod vlivem přícodu nového roku. Četl jsem článek
http://ceskoaktualne.cz/2017/01/zpravy-z-domova/konspirace-nebo-realita-ma-udajne-dojit-ke-spojeni-cr-bavorska/
Jak vyplývá z článku „Setkání významné pro budoucnost“, který byl publikován v Sudetendeutsche Zeitung, 18.03.2016, na str. 1 a 3, pochválil H. Seehofer čtvrtý bavorský kmen jako základ pro „budoucí spojení mezi oběma zeměmi“.
Pod odkazem je dotaz ve smyslu zák. na informace na úřad vlády ČR a Bělobrádka. Odpovědi si přečtěte. Mlžení, mlžení…
Pak si vzpomeňte na Hermana (min.kultury) a jeho oslovení na sjezdu SL “Milý krajané”, v době, kdy se pokládali věnce v ČR, poměrně čirá jednání mezi představiteli vlády ČR a zemskými představiteli vlády Bavorska. Někdo se ohrazoval, že zemské vlády Německa nejsou adekvátní partnerem, ale ve světle naznačeného, tomu lze porozumět.
Na místo, aby na dotaz č.6 Bělobrádek vysypal svoje činy, aktivity, to, co udělal, na které se tazatel ptá, úřad vlády dělá idiota, když dotaz odmítne zodpovědět s tím, že dotaz se ptá na názor (přečtěte si ten článek).
No a k tomu se do tisku dostávají takové informace jako je článek od Spurného. Orá se země před zasetím… a copak asi vzejde?
Ještě připomínám, že Herman je zároveň vůdcem české katolické sekce Sudetoněmeckého Landsmannschaftu
informace:
http://zvedavec.org/vezkratce/13514/
http://zvedavec.org/vezkratce/13512/
a přidám odkaz, kdy Sobotka se zastává Hermana a mluví o sudeťácích jako o spojencích. Nu, v prosinci měl převzít cenu za německo-české smíření…
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/I-sudetsti-Nemci-mohou-byt-nasimi-spojenci-Sobotka-ve-snemovne-hajil-Hermanovuv-pozdrav-sjezdu-nekteri-lapali-po-dechu-465310
Ve světle faktů výše a mlžení na přímý dotaz na úřad vlády proces Bavorsko a ČR už nevypadá jen jako chorý výplod mozku s bujnou fantazií. Něco se připravuje…
Ovšem, přepadnou nás ordneři!
Haraší ti v hlavě ordneři stejně jak Langerovi Putin? Proč by nás přepadávali, normálně bez překážek přijdou protože Schengen.
A protože jsou to naši milí krajané. Vítejte doma z ciziny.
Když do našich zemí, díky zradě Západu v Mnichově, vtrhli Němci, po pár letech prohnali několik tehdejších členů naší rodiny komínem a mojí mámě způsobili těžkou tuberkulózu (Totaleinsatz), která ji posléze zabila. U toho jsem ještě, pochopitelně, nebyl.
Když do naší země přišli v r. 45 Rusové, nikomu z naší rodiny neublížili. U toho jsem rovněž ještě, pochopitelně, nebyl.
Když sem vtrhli v r. 68 na příkaz politbyra Rusové, nikomu z nás neublížili. U toho už jsem ale byl.
Nějak netoužím po tom, aby se sem, do Čech, vraceli Němci, i když máma to už má hezkých pár desítek let za sebou, takže podruhé by ji už zabít nemohli.
Protože u toho ještě budu.
Velmi se mýlíte. Rok 1968, srpen, východní okraj Prahy – znásilnění mladé dívky ruským hovadem. A je to z mé vlastní paměti, nejen z doslechu…
Ale na to měli, dle místních agentů Informbyra Kadla a Boušeho, podle Jaltské dohody nárok…
Viz včerejší diskuze
Na znásilňování právo neměli. Podobně jako američtí okupační vojáci na Okinavě nebo v Ramsteinu a na stovkách dalších US základen.
Jako byste to neznal, Lubomíre – k plivnutí a obescání nohavice se hodí cokoli. A když to náhodou chybí, tak si to vymyslíme.
Fakt? Takže měli právo jenom na těch”pár” postřílených, jak jste tady se tady včera několikrát vyjádřili?
No, ve srovnání s Německou agresí jich opravdu “jen pár” bylo. I když, samozřejmě, ctím jakoukoli smrt nevinného člověka rukou kteréhokoli agresora.
Nicméně na objem Němci opravdu hrubě vedou.
Tady ale německou okupaci nikdo neobhajuje. Tu ruskou ovšem jistá parta vlastizrádců ano!
Díky té ruské okupaci v roce 1968 se u nás nestavěly mešity od roku 1969 ale až o dvacet let později. Takže v jistém slova smyslu měla svůj pozitivní význam
Zapomněl jste na Vietnam a lahůdky typu My Lai
Ježíšmarjá, takže jsem téměř padesát let ideologicky tápal. Díky za vysvětlení
No a co?
Píšu, že neublížili naší rodiě.
Hovořte tedy také o své vlastní rodině.
Kdybych tu měl, naiopak, uvést výpis všech násilností Němců na českém obyvatelstvu, tak by se Vám ta stránka nevešla ani do počítače.
Novořím o zkušenostech naší rodiny. A ta je pro mne nejbližší.
Aha. Takže pokud se něco děje někde jinde, je to nezajímavé. Hlavně, že moje rodina je v teploučku.
Na této úrovni se bavit nehodlám.
To je dobře, já taky ne. Jsem zvyklý hovořit k věci a šlo o rodinné zkušenosti.
A naše rodina se třemi mrtvými v koncentráku a mámou s neléčitelnou nemocí z totálního nasazení asi opravdu byla v teploučku, Vy vole.
Styďte se.
No, jeho rodina byla nejen v teploučku, ale zřejmě i u koryta, protože včera tady ruské bolševiky hájili až do ztráty, ne hrdel, ale zbytků cti!
Á, pán má křišťálovou kouli.
Nebo vykradenou lebku.
Jedno z toho určitě.
Na co? Stačí umět číst
Kadel – bé . ja správně
další cimbál na kterého nemá význam reagovat
Pane Honzo,
o děsivém zážitku mé manželky, kterou v sedmdesátých letech, v odlehlé části silnice, hnala banda rusky mluvících vojáků, kteří vyskočili z poza plachty kolem jedoucího nákladního auta, jsem ZDE již před rokem hovořil (psal).
Od jejich zvráceného ataku je neodradila ani skutečnost, že v kočárku vezla naši půlroční dcerku…
P.S.
“Polehčující okolností” pro ně zřejmě bylo zjištění místního anonyma, píšícího pod nick “Kadel”, který nedávno, v jiné souvislosti, o mé paní napsal, že “je tak hnusná, že se jí i černí štítí…”
A kolik lidí ze Tvé rodiny zabili?
“Jenom” DVĚ mně blízké osoby.
Na rozdíl od anonymních báchorek, to mohou mně blízcí dosvědčit.
A Vy mi tykáte?
Jo. A už jsem i několikrát vysvětllil, proč.
Reakce na soudružské tykání je nadřazena nad lidské životy…
Může mít snad něco ještě větší vypovídající hodnotu o “člověku”,
jenž takto reaguje?!?
Nejde o reakci na nějaké “soudružské tykání”. Už jsem Ti, přeci, několikrát vysvětlil, že v naší rodině se pouliční svoloči, která se neumí chovat a akorát obtěžuje, tykalo už po několik generací tradičně.
A nedělej, že zrovna tohle nemáš založené v análu, kontrolenko.
Inu, pane Holínku, něco soudruhu Kadlovi na tohle téma napsala nedávno paní Dája…
On se chová takřka pokaždé jako totální ignoranstský buran a také jím je.
Že se takový člověk stal komunistou, je jen logické vyústění jeho osudu…
Pane Langere, jeho osud, stejně jako jeho vybájená minulost, mě naprosto nezajímá.
Děsí mě však jiná věc. A sice, kolik za ním zůstalo stejně zdeformova-ných jedinců, na které v době totality ve školství působil!!
Ano, lidí s obdobnými zkušenostmi je jistě víc. A samozřejmě nejen z osmašedesátého roku a nejen v této republice.
Mě prostě jen vadí, když někdo prosazuje pouze černobílé vidění.
..všechno lze integrovat, na všechno si lze zvyknout. Ale proč ?!!!
Dobrý den .
S těmi vietnamci je to zajímavé . Když jsem u nich onehda kupoval česnek , ptal jsem se zda je náš , nebo z dovozu . Odpověď mě totálně uzemnila . Postarší vietnamka mi řekla ” to je nas , cesky ” .
václave, to jen dokazuje, že to jde.
U muslimů ale, je všechno nespíše, jen a jen v jejich agresivním a krutém náboženství. Ti k nám nepatří!!
Pane Emilio, když budete porovnávat současná náboženství po světě, najde se mezi nimi, jiné, ve svém základ tak kruté jako je islám?
Myslím že ne. Když vemu ta hlavní, křesťanství, budhismus, hinduismus a islám, tak jedině ten islám má v sobě tyto prvky.
A jak už řekli ohledně islámu jiní, a na rozdíl odemne daleko více s ním obeznámeni, islám není jen víra, ale i politická a zákonná doktrína….
Davide S. v tom máte asi pravdu, není to jen náboženství.
Ale toto náboženství se nejvíce skloňuje v článcích.
Díky za reakci.
Asi před rokem jsem byl v Praze 4 na tenisových kurtech a hráli tam mladí Vietnamci debla. Docela mě překvapilo, že počítali a bavili se česky. Pak jsem se s jedním asi 16 letým mladíkem dal do hovoru a ptala se zda umí vietnamskyy, tak mě odpověděl že všichni to umí a že párkrát do roka tam jezdí. Ale prý je tady doma a má to tady rád, a tam? Tam prý je 50% lidí špatných…. Tak jsem se ho raději neptal na podrobnosti. Ale ten kluk mě docela překvapil, jo a mluvil perfektně česky!
Dovolte mně úvahu:
Vždy, když čtu o muslimech, jak téměř bez rozmyslu žijí a poslouchají Korán, tak přemýšlím nad tím:
Copak tam nejsou rozdílné lidské povahy, kterým se tento život příčí? Copak u nich nejsou jiné emoce, než ty co jsou v Koránu popsané?!!
Copak některý z nich nemá sám potřebu se integrovat? Žít v klidu se svojí rodinou? To musí být jen vulgární, agresivní a nemít s ničím a nikým soucit?
To jsou tak zblblí tím jejich náboženstvím? To nemají vlastní rozum a názor? To umí jen ničit, zabíjet, krást a stavět se do role vládce?
A to se přenáší z generace, na generaci. Dál a dál.
Myslím, ze problém bude jak to tak bývá v počtech, tedy množství.
Mi známí bydleli v Kanadě, v Torontu, v nějaké čtvrti rodinných domků, měli hodně sousedů, děti +/- ve stejném věku, to, že i tři domy vedle bydlí muslimská rodina zjistily až když jejich nejstarší dcera chodila do 3 třídy, ona chodila s jejich dcerou do stejné třídy….On byl tusim architekt, ona pracivala v knihovně…Na venek úplně obyc rodina….Uprchlíci z Íránu před Ajatolahem… Úplně zapadli, modlili se doma, na venek normální chování….Moc se s nikým nestýskali…Asi jako Vietnamci u nás… Ale na venek zapadli….
Ale když někam naráz privandruje tuna nevzdělaných nic neumějících (krom mlácení hlavou o zem), tupých mozku…Tak je problém… A ten vidíme po Evropě tam, kde je jejich kumulace na jednom místě větší, bez mála….
Souhlasím. Také znám pár podobných příkladů, který jste popsal. Z Rakouska před 12 lety.
Souhlas-tam ale to samé platí i u Cikánů.Bez problémů (pokud to nejsou ti kočovní z Francie) a pokud by se dělo něco nepatřičného,tak dostanou stejně jako Rakušáci (myslím tresty).Vím to,měl jsem tam možnost pár let žít.
Davide ještě mně napadlo,
podle mně jsou tedy dva důvody:
když se změní počet muslimů, začnou se projevovat agresivně a jinak:
-že se bojí z nařknutí a pomsty od svých krajanů, kdyby nejednali podle Koránu
-že dostanou větší podporu ke svým agresivním projevům.
???
Hodně nad tím přemýšlím a nikdo není povahově stejný. Ani křesťan, budhista, hinduista, muslim, nevěřící, protestán, apod.
Ale je ovládá to jejich náboženství dokonale!! Všude a vždy.
Tam u koránu je ještě další problém! Tohle učení není jen náboženství, ale doslova tlak a návod na změnu politického a hospodářského systému v dané oblasti, kde se jejich počet zvedne na určitou hodnotu. Tuším, že je to cca 15% z celku a už pak začínají vyvádět a machrovat! Prostě je velice nutné a je to asi jedniná budoucí volba jak zachránit evr. civilizaci: Islám postavit mimo zákon a zakázat ho a tvrdě jeho přívržence trestat. Stejně tak postupoval Asad v Sýrii, jinak by mu tu nejvíce sekulární arabskou zemi zničili. Ovšem potom se do toho vložil Západ v čele s USA a výsledek známe. Jenže tohle tady asi pár lidí nebude chtít slyšet. Jo Rus tam byl zavedený už dávno, ale neměl nějakou významnou moc. Tož tak, by řekli na Moravě.
Assad postavil islám mimo zákon?
A v které jiné zemi v regionu najdeš křesťany v armádě mezi důstojníky? Nebo křesťany jako občany ne pouze druhé kategorie? Jenomže byl tam klid tak to bylo třeba rozesrat.
Umíte číst?
Neumí
Co to je “přívrženec islámu” a jak ho poznáte (abyste ho potrestal)?
Islám – a to nás učili na orientalistice ti zlí komunisté v 70. letech – není náboženství, ale ideologie a státoprávní uspořádání. Pro mne nezapomenutelná definice a hodně na ni dnes vzpomínám.
to je to stejný,jako tady s morglama
S temi pocty je to pravda. Nekde jsem cetl clanek od jisteho lekare bez hranic,ktery rekl. Ze pokud chces integrovat cernochy privez jednoho pokud jich dovezes 50 mas celou Somalskou vesnici se vsim vsudy.
Logické otázky a jednoduchá odpověď – samozřejmě, že takoví existují. Jak píše David Signeur, je to o množství. O obyčejné statistice.
Znám osobně minimálně jednoho muslima (mám-li zodpovědně brát do úvahy jen ty, co znám opravdu dobře), který žije tak, jak se vy divíte, že nikdo nežije. Je tu asi pět let, pracuje v Praze ve stejném oboru jako já, má rodinu, které se věnuje tak, že by se lecjaký český tatík, co nad pivem mudruje o tradičních hodnotách, měl vedle něj zastydět, a je prostě celkově v pohodě. Zkrátka tak, jak píše výše václav o vietnamcích.
Pokud mám nějaké obavy z migrační krize a pokud kritizuju azylovou politiku EU, tak je to čistě z principu předběžné opatrnosti a s ohledem na zmíněnou statistiku. Ne proto, že bych měl automaticky strach z každého muslima. Jsem přesvědčený, že i když ve statistickém souhrnu žerou korán více než my bibli, tak to určitě není tak, abych z toho osobně panikařil.
Aleši
i Vám díky za reakci, nad mojí úvahou. Souhlasím i s Vámi.
Tak to nebylo myšleno z mé strany, že bych se bál každého jednotlivého muslima.
Oni jsou v podstatě zbabělci. Když jsou sami. Neprojevují se a jsou integrovatelní. Když je jich stovky, tisíce, buď se bojí, aby se jim krajané nepomstili, nebo dostanou ve větším počtu odvahu…….
Samozřejmě, je možné, že některé jeho (sociální nebo jen myšlenkové) vazby neznám a že má doma přichystaný nůž, kterým mi jednou podřízne hrdlo, až dostane pokyn z centra. To si nemůžu být jistý ani u svých sousedů nebo zdejších kolegů z diskuse, kteří ve “standardním režimu” říkají “To určitě néééé”. :) Nikdy nikomu nevidíme do hlavy. Jediné řešení je pouštět k sobě různé informace a nějak je zpracovat. Není na škodu občas k sobě pustit i informace z první ruky (třeba kromě Konvičkovy přednášky i pokec s muslimem).
Víte, on ten US major co provedl ten pracovní úraz nebyl žádný nevzdělanec. Ale byl muslim!
Kdo? Jaký úraz?
A pointa?
Ten co postřílel kolegy na jedné voj. Základně v USA.
Pointa je ta, že jakýkoliv muslim je už od dětství nahlodán. Potom stačí málo.
Mě z toho příběhu pointa, že “jakýkoliv muslim” je takový nebo makový, neplyne. Ze statistik terorismu nebo trestných činů může plynout, že je nahlodáno X procent, kde X je větší než u křesťanů (což je důvodem k obezřetnosti při azylové politice), ale nikoliv, že X je 100.
Snad nedělám nějakou logickou chybu v úvaze. :)
Děláte, používáte na islám logiku
Aleši, taky je na pováženou kolik muslimů se zradikalizovalo v druhé nebo třetí generaci těch integrovaných. A neříkej že ne, že žádný.
Jistě, že neříkám, že ne žádný. Dokonce naprosto akceptuju, že pokud společnost dojde k tomu, že třeba 5 % muslimů jsou darebáci a že to je dostatečný počet pro úplné zastavení udělování azylů lidem z islámského světa, tak s tím nemám žádný problém.
Tahle debata byla o něčem trochu jiném.
Možná by to byl dobrá dotaz na L. Lhoťana. Zřejmě to někteří z nich mohou mít takto nastaveno, tzn. nejedou podle Koránu v plném rozsahu. Osobně se domnívám, že to pak ale není muslim, ač se tak deklaruje. Zásadnější je ale druhá věc – jak se tito dnes “umírnění” zachovají, budou-li konfrontováni agresivními muslimy na plný plyn ? Zřeknou se víry ?
problém je, že na těch umírněných muslimech zas tak moc nezáleží, navíc až dojde na lámání chleba tak se spíš postaví na stranu svých souvěrců (viz třeba “ukrývání” teroristů v muslimské čtvrti v bruselu, kde o nich muselo vědět stovky lidí.
Paradoxně tito umírnění muslimové jsou ti, co nadcházející občanskou válku odnesou ze všech nejvíc, nejdřív budou muset přitvrdit ve své víře, aby je nešikanovalo jejich muslimské okolí (to už se děje), jejich děti poslouží jako kanonenfutr džihádistům (už se děje) a nakonec až se evropani začnou bránit, tak se budou střílet/věšet všichni muslimové, stejně jako se po druhé světové válce lynčovali všichni němci
Ono nejde jen o množství, jak říká pan Signeur. Je tu ještě ten aspekt, že muslim má pevnější vazby k rodině než běžný Evropan a muslimská rodina je hierarchičtější a autoritativnější než evropská (a tím nemyslím jenom srovnání se současným stavem evropské rodiny, ale bývalo tomu tak odjakživa. Evropané historicky projevují podstatně větší sklony k individualismu a nezávislosti než ostatní svět.) Jestliže tedy muslim začne o islámu pochybovat, nebo od něj dokonce odpadne, znamená to pro něj, že se musí postavit proti vlastní rodině, jež ho naopak má podle šaríi povinnost zabít. (Pokud ho mají hodně rádi, nezabijou ho, ale strčí ho do blázince a prohlásí za nesvéprávného – četl jsem o jednom takovém případu z Egypta.) Trvat na svém obvykle znamená navždycky se s rodinou úplně rozejít a žít sám někde ve vyhnanství. A to je psychicky velmi obtížná záležitost a ne každý tajně pochybující muslim dokáže neohnout hřbet. Takový tajně pochybující muslim může třeba deset nebo dvacet let žít na Západě, chovat se jako Evropan, kašlat na islám, ale nakonec mu otec z ciziny poručí a dotyčný se podřídí, i když se mu třeba nechce.
Medvěde z B.
v tom, co jste napsal, máte také pravdu a je to další díl do celé skládačky jménem Islám.
podla mna ten rozdiel je v IQ
ti rozumni sa chovaju rozumne, mnohi su moslimovia len navonok, tzv. nepraktizujuci moslimovia
zial vdaka silnej izolacii Arabi casto praktizovali incest a slusne percento Arabov je na hranici idiotizmu
taki sa daju mimoriadne lahko ovplyvnit. zjavne sa im do hlavy natlkol islam, na jeho vyhodnotenie uz ale nemaju mozgovu kapacitu
judi,
i tohle je asi třeby vzít v úvahu. Více a méně ortodoxní Islám.
nepleťte s judaismem islám je islám
Měli bychom chtít, aby PŘED volbami každá politická strana jasně a zřetelně řekla jak se staví k islámu. I podle toho volit. Já osobně v Česku nechci ani islám ani muslimy. Howgh.
POZOR na Babišovo hnutí ANO! Lidé v diskuzi na PL píší, že jak vyhraje Babiš volby, pustí k nám čmoudy. Je to i můj názor. Nevěřím mu. Volit jej nebudu!
Všiml jsem si, jak Babiš neodpovídá PL nikdy na žádné jejich dotazy.
Jeho ministři nepodporují vyzbrojení veřejnosti na svoji obranu, jako je tomu ve Švýcarsku.
Stropnický se bojí, aby se nestřílelo na voj. konvoje a nebyli napadáni představitelé EU. Pelikán to samé!
No, i když se tu mezi sebou někdy, my diskutujici, dost často hádáme, někdy dochází i na různé urážky, tak si trouchnu tvrdit, že snad s výjimkou Anningere, možná Polacha, tady asi nikdo ANOFert volit nebude.
To už by bylo příliš. Nezapomeňme však, že do toho marasmu nás kromě ” hnutí” přivedly také KDU-ČSL, ČSSD a komunisté si také “smočili” ! Celá ta současná politická situace a scéna je obrovský průšvih.S tím je opravdu třeba něco dělat. Volit jiné lidi je nad slunce jasné. Jde o to – koho !!! Protože další takoví psychopatičtí šmejdi mohou čekat už za dveřmi. Do těchto pozic se cpe věsměs ten odpad, který se už nikde neuplatní. Vyjímkou může být Okamura , ten něco dokázal, problém je v jeho příklonu ke koblihářovi v případě tvoření povolebních koalic. Robejšek s Realisty snad . Nevím. Je to těžká situace i volba.
Robejšek v žádném případě. Je to projekt ANO II. tentrokáte Penta money. Volba je dost jasná, protože není žádná jiná proti režimní než SPD. Já nevidím nikoho jiného s potenciálem přejít 5% limit. Takže jaká těžká volba? Nad kým přemýšlíte?
Nevím o příklonu ke koblihářovi, v krajských volbách jasně řekl, že pokud někde koalice, tak bude muset být v koaliční dohodě kraje jasně uvedeno žádný islám, žádná podpora migrace…
Realisté jsou fejk na voliče. Pokud chcete vědět proč, tak si přečtěte moje komentáře pod tímto článkem:
https://pravyprostor.cz/realiste-modra-hvezda-nadeje-pro-pravici-v-cr
Robejšek? Nejen Penta, ale i Alfa banka…
O financování SPD ruskými penězi důkazy nemám, ale jeví se mi to také dost pravděpodobné, takže děkuji, to už radši třeba piráty nebo svobodné. :)
Co dokázal Okamura?
Ptejte se naopak – co dokázal Sobotka, Babiš, Chovanec a spol.?
To mi ale nedá odpověď na otázku, proč Okamuru. :)
Ale ano, Okamura právě proto, co zde dokázali ti tři výše jmenovaní a jejich kumpáni – a to jsme ještě zapoměl na lidovce.
A co dokázal on?
Alespoň jako jeden z mála nám dává vizi řešení. SPD jako jediná strana chce, aby občané mohli o tom zda budeme v EU a NATO mohli veřejně hlasovat. Dále nabízí, že budeme používat jako např. ve Švýcarsku mnohem častěji referendum. Tohle asi bude problém, naučit Čechy o sobě rozhodovat, ale je to lepší než o nás rozhodují zrádci a prodejné dívky!
A hlavně se zmohl na to, že zorganizoval mítingy a demonstrace kde se k otázkám bezpečnosti země vymezil. Kolik takových akcí má za sebou zednář Robejšek co si sem najednou jezdí udělat image z Reichu?
hnutí ANO taky nevěřím ! Stačí mi Stropnický a Pelikán, abych je nevolil. Já mám jasno a volím SPD s Okamurou. Jako jediný má nulovou toleranci nelegálních migrantů, odvolatelnost politiků a jejich trestní odpovědnost !
Je-li něco nelegální (třeba migranti), tak to papírově nulově toleruje každý.
Doporučuju nenechat se opít rohlíkem a zajímat se u těch stran o důležitější věci.
Asi se shodneme na tom, že překročení státní hranice bez cestovních dokladů a víza je nelegálním aktem. Když je zde údajně formální (“papírová”) nulová tolerance všech stran, proč vládnoucí politická reprezentace (napříč politickým spektrem) vůbec takovou nelegálnost připouští a dokonce o ní jedná v rámci EU. V rámci nulové tolerance by naopak měla činit veškerá opatření k zamezení protiprávního stavu – což jak víme nečiní, naopak napomáhá jeho eskalaci a tím poskytuje celé věci punc zdánlivé legálnosti. Schvaluji doporučení “nenechat se opít rohlíkem” s tou výhradou, že neexistuje v současnosti důležitější věc, než nelegální migrace a voliči by se neměli nechat mýlit “cukrátky” (státní rozpočet, změna zákona o zbraních a střelivu, valorizace důchodů a dávek, zvýšení platů st. zaměstnanců apod.), které před volbami současná vláda vypouští a vypouštět bude až do podzimu se stále větší intenzitou.
A oni politici nejsou trestně odpovědni?
Vzhledem k existenci poslanecké imunity nejsou.
Ale kuš
taky jsem volil japončíka ale nějak mě poslední dobou nesedí jak onanuje na hradě se staříkem.at počítám jak zbývá mě mach!
Parlamentním listům bych taky neodpovídal na žádné dotazy. Čas bych ztrácel jen s novináři aspoň s minimální inteligencí a morálkou.
Důvodem proč nevolit ANO je v první řadě Andrej Babiš.
přesně tak hnutí ano (sedereme vás z kůže)je nutno posuzovat podle činů a ne podle keců babiše co se chce zalíbit každému hnupovi co nezná jiný portál jak novinky nebo ihned se podělám.žádné uprchlíky tuná nechceme a joura je s juncklem pytluje mouřeníny v bruselu na nádraží směr kocourkov.zeman taky spravedlivý nadává jaká hrůza že buzerant bude kontrolovat web ale podepsal bez mrknutí oka.nadává na privatizace,kde byl on sám strůjcem atd.pochvaluje si každý zákon jak na zloděje ale zákon o střetu nepodepsal.tito dva jmenovaní jsou vůbec excelentní ve lhaní.za sebe musím říct,že se zemanem souhlasím snad se vším,přesto bych ho nechtěl ani na hlídaní vinohradu,protože by přes den nadával na zloděje a v noci by to jeho kamarádi kradli
Tak to uz je jasny kazdymu ne. Vzdyt ma Stropnickyho a Pelikana a ti se nechovaji tak ze by je tu nechteli. A lhat mu jde dobre. Jen je dosti spatne, ze lidi v teto zemi mi prijdou dost hloupi, ze mu skoci na spek .
wombat
Ale to vám PŘED volbami ochotně řekne KAŽDÁ strana, pokud má sebemenší naději, že získá, nebo si uchová koryto.
Ani to, co tu už zaznělo, tj. číst programy stran se mi nezdá být to pravé, i když je to jistě důležité. Nejlépší asi je sledovat co říkají, ale hlavně dělají strany MEZI volbami.
Plíživé multikultulti pro děti z dílny německých filmařů. Pohádka o princezně Amélii na motivy pohádky bratří Grimmů. Páteční ráno na Nova Cinema. V podstatě pohádka Sůl nad zlato. Král zapudí jednu ze svých tří dcer proto, že ho má ráda jako sůl. Vše dopadne dobře, král po nedostatku soli prohlédne a dceru vezme na milost. Potud vše v pořádku. Dcera se ovšem ve svém vyhnanství v mužském převleku seznámí s potulujícím se černým princem a jeho bílým sluhou. A protože každá pohádka má končit velkým happyendem, tak končí svatbou Amélie s černým princem. A poučení? Čechům nemůže patřit česká země, když Němcům už nepatří ani ta německá.
Další důvod nečučel na TV
nečučel, nečučel stejně je to furt XYZžabcdefghchijklmn………….XYZžabcdefgh……….
Vidím, že je to podle stejné šablony jako novodobá Sněhurka, převyprávěná M. Donutilem.
To bude pěkná nuda v budoucnu – jedna pohádka jako druhá, jen jména postav se budou měnit.
Doufám, že se za pár let bude dotáčet druhý díl pohádky o princezně Amélii, ve kterém nasr……ý král přerazí té krávě Amélii obě nohy. A navíc se ukáže, že ten černý princ (to je tedy protimluv) je ve skutečnosti obyčený čert.
Neviděl jsem, ale věřím. Děs. Prostě už od dětství to ládovat všemi směry. …..
Tihle sluníčkoví kolaboranti jako “historik” jsou horší než celý islám . Bez nich by do Evropy tak snadno nepronikal.
Autor článku popsal jeden praktický příklad z Coudenhove-Kalergiho rasistického plánu na likvidaci bílé rasy barevnými primitivními přistěhovalci, který na popud židoameričanů rozpracoval dále Thomas Barnett a jež se již několik let prakticky realizuje.
Relativizace národních a tradičních hodnot s cílem je rozvrátit, aby lidé zapomněli na svůj původ a kořeny a vznikla bezprizorní primitivní a lehce ovladatelná rasa určená k vyhubení, patří k základním metodám práce našich západních nepřátel.
Naštěstí nějak se jim to poslední měsíce trošku nedaří, když sami Američané zvolili pravicově konzervativního Trumpa a náš židovský US Schapiroprotektor si balí kufry, aby za pár dnů z republiky zmizel. Kdo naše vlastizrádce a kolaboranty bude vyplácet ?
Snad nejkrásnější zpráva tohoto roku : naše vlast se díky nastupujícímu Trumpovi zbavuje svého multikulturního a homosexualistického Schapiroprotektora !!!
Podle informací listu The New York Times (NYT) bude muset mnoho amerických velvyslanců své zahraniční posty opustit ještě před inaugurací nového prezidenta Donalda Trumpa 20. ledna. Političtí velvyslanci musí zpět do USA ještě před inaugurací, včetně Schapira.
Takzvaní političtí velvyslanci jsou mimo jiné v Kanadě, Německu, Francii či Británii. Politicky jmenovaným ambasadorem je i velvyslanec v České republice Andrew Schapiro, který svůj odchod z Česka již avizoval na twitteru. Schapiro si již hledá bydlení v USA a snaží se přesvědčit školu svých dětí v Chicagu, aby je přijala oproti zvyklostem uprostřed školního roku. Problémy spojené se školní docházkou svých dětí se snaží nyní vyřešit také třeba američtí velvyslanci v Belgii či při OSN v Ženevě.
P.S. Myslím, že je na místě tomuto chazarskému šmejdovi, který zničil v ČR, co se dalo, zamávat a popřát mu, aby se k nám už nikdy nevrátil.
Maličkost, ale potěší. Ivanka bude mít usnadněnou pozici, protože každý bude lepší, než ten zmetek.
Jašku z Kojetína na Hané (býv. Septik a inovovaně nick XYZ), kde jseš ? Půjdeš se se svým homopřítelem na letiště Vaška Ožraly rozloučit a zamávat mu kapesníčkem ?
Lubomíre, a já pořád co to XYZ je za konečníka / abecedy
Upřímně vám závidím – musí to být pohodový život, kdy nejvýznamnější a nejpozitivnější událostí je fakt, že odjede velvyslanec, který chodil na Prague Pride a přijede Ivanka, která (zřejmě) na Prague Pride chodit nebude. :)
Za komentář Vám, Aleši, snad tento primitiv nestojí…
https://pravyprostor.cz/agresor-zustava-agresorem/#comment-415421
Do této chvíle, zde byla normální a přátelská diskuze!
Ale teď, už se napadá………!!
Lubomír Bouše 6.1.2017 11:49:04
Jašku z Kojetína na Hané (býv. Septik a inovovaně nick XYZ), kde jseš ? Půjdeš se se svým homopřítelem na letiště Vaška Ožraly rozloučit a zamávat mu kapesníčkem ?
………………………………………………..
Každý máme jiné měřítko pro SLUŠNOST a ČEST!
P.S.
O přátelství nemluvě…
Dobrý den, nevíte jak tp má, s tím opatrovníkem? Tohoto by ale měli soudci vyměnit, evidentně klienta zanedbává
Nevím a ani se o to nezajímám.
Víte, ZDE je takový FENOMÉN, že nějaký primitiv začne druhé sprostě napadat a když na to upozorníte, tak se jemu v hulvátství rovní, cítí býti dotčeni.
Nejednou jsem si tohoto fenoménu v minulosti, a bohužel i v přítomnosti, všiml.
S uspokojením konstatuji, že už jsem vás obohatila asi o 3-4 nová slova. Poslední je fenomén.
Ne abyste se cítil dotčen, nezištně vám pomáhám rozšiřovat slovní zásobu.
E55 opět rejpá!
(více odkaz níže)
https://pravyprostor.cz/novy-generalni-tajemnik-osn-musime-donutit-evropu-aby-prijala-vice-imigrantu/#comment-388999
https://pravyprostor.cz/agresor-zustava-agresorem/#comment-414253
Emilio,
souhlas. Už jsem si toho fenoménu v minulosti párkrát všimla.
Emilio, setkal jste se bezesporu s názorem, zakládajícím se na hluboké empirii, že nelze integrovat kultury, které jsou neintegrovatelné. Základním aspektem je ona nekompatibilita, plynoucí ze zcela odlišné základní genetické informace.
Ono to samozřejmě je pouze takový příměr. Muslimové například jsou přesvědčeni o sobě, i jiné kultury jsou přesvědčeny o sobě. Některým kulturám např. ke spokojenosti stačí, že z jejich země bude odvolán velvyslanec cizí mocnosti. Ne snad proto, že jeho některé aktivity jsou přinejmenším diskutabilní. Kultury jsou nespokojeny s tím, že jsou na diskusních fórech zasunovány velvyslanci ehm, no, víte kam. Odejde-li tedy majitel zasunovacího místa, kultura dle své úvahy již nebude moci být zasunována a dosáhne tím svého morálního vítězství. Jsem přesvědčen o tom, že se tím uleví i mnoha svobodymyslným čtenářům
Mimochodem, poznal jste někdy skutečné přátelství? Takové to mužné souznění?
nóóó von ten “gumák” je QUÍ QÉ sám o sobě…….
tak potom to stojí zato !!!!!
.Holt dojde argument …….
A přád to nic není, ale když se sejde úderka…….
To je “přátelská diskuze” -soudruzi, bolševici apod jenom lítaj
stran té Ivany Trumpové a procházky v průvodu “duháčů”..moc tomu nevěřím,protože čím je starší-tím větší má potřebu exhibovat popř.se odhalovat v různých reality-šou(někde byla fotka z toho pořadu,kde nesebekriticky vystavuje své obstarožní vnady ve spodním prádle)…a její známosti gay”umělců” jsou také známé,takže si myslím,že by je do průvodu podpořit šla
…vyslanci by měli být především seriózní diplomati(nic proti Ivaně)
Já myslím, že ten srpnový humus v Praze pod vedením Schapiroprotektora je pochod deviantů, ale nebuďme cimprlich.
No o něm mluvím. Závidím vám, že vám ke štěstí stačí fakt, že tam nepůjde Ivanka Trumpů (a to ještě kdoví jestli :)).
Opravdu si tohle myslíte ? Měl jsem o Vás vyšší mínění.
No jo, působíte tak na mě. :)
Odjede lotr,kterému nešlo o homosexulály,jen organizováním nesmyslných exhibicionistických akcí se snažil vyvolat nesváry. Odjede lotr,který tu podporoval muslimské podhoubí,radikalizoval a oblboval cigány. Z toho samého důvodu jako v prvním přřípadě,aby zde zažehl rasové,náboženské a podobné problémy. A bohužel se mu to dařilo. On sám přiložil pořádně pod kotel tomu co zde na Pravém prostoru v článcíh bývá tématem. Nevím kdo přijede místa něho. Ale v případě tohoto neokona,gaunera je velká pravděpodobnost že to bude změna k lepšímu.
Schapiro organizoval Prague Pride? Pak ale vzniká logická otázka, kdo to organizoval před ním a kdo to bude organizovat letos. :)
Letos asi primátorka s jednou ministryní
A kde vzal ty děti? ON?
Bohemia, Bavaria, Moravia, Celtic, German, Slavonic, Irish…..jiste i nejake to Sweden by se naslo co vy mala ceska blondata ditka ?
A abych nezapomnel …co Juden ?
Pulka Prahy byla Juden ze ?
Ano ano to vse a mozna vic obsahuje uzemi vyse jmenovane.
Sudetenland ja ja meine Vaterland
Jo jo moji Cechove ten kraj byl cesky ale ale …aber aber ….zili tam Nemci.
Staleti a staleti.
Vite oni Cesky kralove byli leckdy Nemci.
Dokonce se obcas stalo ze se cesky kral stal Cisarem a tim padem i nemeckym kralem….
Ucili vas neco jineho ale ten kraj nemel ,,narodni,, hranice , hranice proste byla podle ( do jiste miry) panujiciho Krale.
Vzdy ovsem slo a pribuznou Kulturu.
Evropskou kulturu ktera spostupovala od Zapadu popripade od JihoZapadu na ….vychod.
Nikdy opacne.
Nyni prichazi neco jineho – nikoliv pribuzna kultura – ale nepratelsky nekompatibilni stredoveky sadisticky a sexualne frustrovany ISLAM.
Proc je Islam sexualne frustrovan ?
Odnepameti si islamsky pohlavari brali zeny po stovkach ( haremy) – a na ty ostatni nic nezustalo….
To vejde jednomu do palice.
To zanecha na psyche nasledky.
Pripoctemez inscestni styky – z tehoz duvodu – nasledne postupnou degeneraci a mame zde ,,novodoby,, urazeny Islam pripraveny jako spravny psychopat utocit na cokoliv co se dotkne jeho ,,svatosti,,.
A toto a to je vzdy nutno zduraznit – toto – podporuje LEVICE.
Levice byla a zustava zlocincem….a kazdy kdo ji podporuje.
Frank.
Vážně? “…..kulturu ktera spostupovala od Zapadu popripade od JihoZapadu na ….vychod.
Nikdy opacne.”
Ale ta “evropská” kultura de do Evropy dostala z východu! Čína, Persie, Řecko, Řím…..
Taky z Mongolska – Čingischán tady toho většinu obsadil.
Psala jsem o mnohem starší kultuře. Tak staré, že ti (momentálně dva) mínusující tak daleko ani nedohlédnou, natož aby chápali o co jde.
No, po kulturní stránce maximálně pár nalezených kumánských nápisů v jednom (možná několika) venkovských románských kostelících). Možná by bývali toho zanechali víc (s tím, že ty kumánské nápisy jsou navíc pouze příbuzné), jak ale asi víte, urychleně se odsud stáhli právě díky Čingizově smrti a následnému boji o moc.
Mongolove a Cingischan dostali na tlamu u Legnice ve Slezsku a na Morave pod Hostynem a uz se z toho nezpamatovali, zlutaci.
Pane Franku,zdravím Vás.
Již skutečně velmi dlouho je ze Západu na Východ šířená římská kultura.
Z Východu Evropy byl kdysi určující Izrael a Řecko.
Ovšem jiné kultury tomu Východu daly jinou tvář, právě ta mongolská, která se sem dere i přes dávný rozpad Mongolské Říše.Nyní totiž na Východě vrcholí existence Mongolské Říše 2.0.
Expanzivní islám z jihu a z jihovýchodu byl vždy Evropany odražen.
Nyní ovšem nastala situace, kdy jsou muslimové SPOJENCI Mongolů v tažení proti Západu.
Navíc s rozšířenou infekcí marxleninismu/socialismu, kterou jsou různou mírou postiženi v podstatě všichni účastníci této nevyhlášené války.
Tvrdé, otevřené války se kdekdo bojí, “mír”, materialismus, krize hodnot a pohodlíčko je určující, proč se Západané moc nejsou ochotni tomuto Východnímu muslimskomongolskému ataku bránit.
Ovšem nic pěkného stejně Evropu nečeká, a to i když se Evropané bránit nebudou.Když se budou bránit, čekají je tvrdé boje za svou kulturu a svobodu. Když ne, nic lepšího než těžké otroctví je nečeká.V socialistickém otroctví Evropané žijí již dnes a nějak to jak se zdá, tolika lidem nevadí.
Kulturní dějiny Země nezačínají Řeckem.
Sumerská říše 4000 let p.n.l
Čína – víc než 2000 let p.n.l
Persie (Írán) 2600 let p.n.l
PS:
Zapomněla jsem – neležely tyto říše na jihovýchodě?
Včetně Řecka? A dřív než se z římská kultura začala šířit na východ?
Janino, po delší době na Vás reaguji –
,
holt elita či jelita ????
chytrýmu napověz, blbýho kopni
ale je to marný, je to marný …….
Buďte ráde, že Vám opět ve své neznalosti nepřisoudili 55ku
Velice zajímavý článek jsem teď objevil na Parlamentních listech… .Čtyři černoši mučili bílého příznivce Donalda Trumpa – video dokonce umístili na facebook….
Co k tomuto dodat….Asi jen to, že “všichni bílí jsou rasisti….”
Nuž, zbývá jen konstatovat – to je ale hnus, velebnosti!”. Jsem zvědav, zda se tato zpráva objeví i jinde, než jen na PL, zejména mám na mysli ČT, iDnes a podobně ….a nebo se od nového Chovancova ústavu dozvíme, že je to jen Ruska propaganda… Ale jak pak vysvětlí to video, to opravdu nevím…
Rovnou říkám, neměl jsem ani čas, a ani chuť si ho pouštět, tak nevím jak to vypadalo….Ale je tam ve článku i link na zdroj.
To děláte chybu. Párkrát jsem si na Parlamentních listech kliknul na původní zdroj a zjistil jsem, že původní zpráva je jaksi obrácená… jenom asi o 180 stupňů. :)
(Nevím, zda to je tento případ, neviděl jsem, už ztratily mou důvěru.)
Včera to někde bylo, možná dokonce na čt1. Včetně nesouhlasných komentářů. Že z domova zmizel v pondělí, pak i kus videa, jak ho mydlí.
Polách by Vám vysvětlil, že je to špatnou prací policie. A že je chybou onoho člověka, že si své trýznitele nenatočil na mobil.
Zurim, kdyz slysim kecy o prolinani nasich kultur. O jake te druhe kulture vlastne mluvite? Ano, jedna je ta nase a ta druha? Je to ta kutura s obrezanymi pindoury, rezanim hlav nevericim, navodu, jak se ma predpisove mlatit zena, ktera je jen polovicku cenna, nez muz, ktera musi byt vzdy povuli muzovi a kdyz je zansilnena, tak na to musi privest k soudu dva svedky? Je to ta kultura, kde se hazeji teplousi z desateho patra a kamenuji neverne zeny, a muzi to smeji, kde zeny nosi pytel pres hlavu a kde nesmis jist, co se ti zachce a kdo to ji je prase, ktere nema narok na zivot, a kdyz v boji s nevericimi jich nekolik zavrazdis, tak jdes rovnou do nebe a za odmenu tam kolem tebe beha 72 panen? Kultura, ktera hlasa, ze jsi kazdemu jinemu nadrazen, mas-li pravou viru, kde lez, podvod a zlodejstvi je uznavany prostredek k sireni teto zvracene ideologie? Tak s touhle kulturou nasi kulturu sblizovat nechci a nebudu. Budu ji potirat, kde mi to bude mozne a sice slovem i mecem. A nejradeji samopalem. Amen!
já už na žádné odkazy pro jistotku neklikám-nechce se mi zvracet…poslední kapka byla,jak ukazovali muslimské výrostky,co vedli na provaze psa oblečeného do nějaké uniformy(
) a pak ho klackama umlátili
HNUS,HNUS
Ale to byste měla, přece to bude v naší nové kultuře normální a musíme si zvykat. Je dobré vědět co nás čeká a proti čemu (doufám) budeme bojovat. Nagelovaní mlaďoši myší, joypadem a klikáním myší od počítače a staří se zbraní v ruce jako první proti vlastní armádě, policii a vládě a teprv pak proti slimákům.
jen tolik…..nemusím sledovat takové hnusy abych si tím utvrzovala svůj konzistentní názor na invazi
ČESKÁ ZEMĚ NEPATŘÍ ČECHŮM? A OD KDY?
—————————————————————————
Vím,že je to myšleno jinak.Ale odpovím také jinak.
Od té doby,co byla skoro celá rozprodána!!!
Máte pravdu. V podstatě nám zbyl jen název. Zatím.
Příznám se, že tenhke problém o tom, zda je něco naše či není, jsem na jednom serveru také řešil.Tehdy ta diskuse se točila kolem německých firem, které tady našim lidem platí cca 25-30% toho co jejich zaměstnancům u nich. Ono to mělo více faktorů, které se musely zohlednit. Jednak jsem si všimnul, že často ty firmy si nechávaly vývoj, rozhodování a vše ci s tím souvisí u nich doma a tady z nás dělaly jen montovny. Šlo o to, kde se majitelé firem, i když často měl mezinárodní přesah, cítí doma! A tam potom jsou zisky, do ven! A pokud mám správné informace od známých z bank jako ja KB, Spořitelna aj. , tak oni pěkně fikaně odsávají zisky od nás k nim domů. Mechanismus nebudu popisovat. Opět jsme u toho, kde se dotyční šéfové cítí být doma a kde realizují zisky resp. odvody od nás z ČR. podle doc. Švehlíkové z VŠE jen za r.2014 byl legální přesun peněz z ČR ven, 488 mld.Kč! To je skoro 1/3 našeho státního dluhu za 26 let. Takže něco tady není v pořádku. Jednak tady vlády dlouho držely min.mzdu na nízké úrovni, např. nyní je v SRN cca 40 tis.Kč/měs. a u nás je to 1/4! Min. mzda totiž tlačí nahoru tu průměrnou. Když nějaký náš podnikatel začne vykřikovat, že potom nebude mít zisky, tak je na místě otázka, jak tedy to ti němečtí, holandští, francouští kapitalisté dělají když mají průměrné platry a mzdy u nich uzaměstnanců na částkách kolem 80 tis.Kč/měsíčně? Jasně, něco je dáno, přesně tím odsáváním peněz, které nedají našim zaměstnancům a použijí je pro ty jejich u nich v jejich pobočkách a na základnách. Přesně tak se chovají např. obchodní řetězce, kde mimochodem není žádná vyšší přidaná hodnota jako u firem, které vyrábí technologické celky, stroje, auta atd. a ti jelikož mají nákladové položky u nich podobně velké jako u nás, tak hlavně mají zisky z řádného neohodnocení našich lidí za práci a ještě dělají šméčka s kvalitou zboží, které by si u nich nedovolily prodávat!
A tohle měli naši politici dávno už ošetřit. Takže resumé: Nakopat všechny naše politiky do zadele, zaslouží si to, a napříč politickým spektrem.
Já volím SPD, tam je alespoň nějaká malá naděje na změnu….
… A SPD zvýší platy na úroveň Německa…
XYZ = Septik Skeptik
Haf, štěknout, zvednout nožičku a očůrat patníček. Naprosto shodný postup od hloupého človíčka, který není schopen sesumírovat dohromady dvě věty….
Takže nezvýší.
Vy jste tady za odbory?
XYZž no prostě – konečník / septik už vyčpěl……
Ono to docela i jde rozdělit. Ty nejbanálnější práce, jako je šití oblečení apod., jsou umístěny do rozvojového světa. Hlavně dálnější Východ. S postupující náročností se výroba posunuje do světa vyspělejšího, u nás jde o poměrně náročné technologické operace.
Opravdu si neumíme dupnout, ono ani pořádně není jak. Obracet se na odbory (když už by to muselo být) je poněkud o ničem, jedinec, pokud reptá, dostane padáka. A lidi se nedomluví, nespojí. Kdyby toho byli schopni, vypadalo by to jinak. Např. Continental kdysi zkoušel výrobu v Asii, plánoval tam přesunout provoz (nebo jeho část) z Otrokovic. Dopadl tam jak sedláci u Waterloo a stálo jej to docela balík. I když si lidi v Barumu vydělají relativně dost, mohli by i víc. Straší, že jakmile zmizí komparativní výhoda (pořád se zdůrazňují mzdové náklady), firma odejde. Ale velmi důležitým parametrem je u té výhodnosti také pracovní schopnost. Kázeň v docházce a umění pracovat, neboli schopností obsluhy složité technologie a dodržení vysoké náročnosti operace.
Český člověk drží hubu a hákuje. Přitom by se mohl šprajcnout. Němec si za stejnou práci konkrétně v té pneumatikárně vydělá opravdu třikrát tolik.
Prave jsem se docetl par debilnich prispevku o chytrych a integrovanych cmoudech. Panove, nikdo z vas necetl koran, nebot by jste se docetli jaka je taktika sireni teto zvracena ideologie po celem svete. Ze zacatku, kdyz je moslimu kdekoliv pod 1% se maji podle koranu chovat nenapadne nedavat dojem, ze se nechteji integrovat. Mezi 2 az 5% se stavaji trochu narocnejsi vyzaduji si jakesi akceptance od okoli a pak se to jejich velkou porodnosti stupnuje, a naroky rostou. Islamisti se nikdy nehodlaji a nebudou integrovat, podrobi si okoli a pokusi se ho zahubit. Je to jejich plan a jen blbec a bezmozkovec si muze myslet ze to bude nekde jinak. Ctete koran, hodne se dozvite. Preklad od pana Hrbka. Mein Kampf po arabsku. Sieg heil.
P.S Jak se jmenovali deti tech integrovanych slimaku? Zarucene Ali, Mohamed a Ajse. Je to integrace?
U jmena to zacina.
Myslím, že o integrovaných muslimech tady nikdo nepsal, jen o slušně žijících. Ten, o kterém jsem psal já, má syna jménem tuším po dědečkovi. Ostatně chce v ČR s rodinou zůstat jen tak 10-15 let a potom se odstěhovat někam k moři (to ostatně já taky :)), tak asi není důvod mu dávat jméno Pepík. :)
Michal :
” Islamisti se nikdy nehodlaji a nebudou integrovat, ”
– je to pravda , ALE vôbec to nie je dôležité !!!!!
My sem do europy nesmieme vpustiť MILIONY votrelcov ani v prípade, keď by sa celkom integrovali. Tato zem neumožní slušný život a presťahovanie celej afrike. Však Afrika aj Azia majú krásne, teplé podnebie, uzemia , morské pobrežia, nech tam žijú.
Oni sa tam množia ako myši, a potom nadbytočnú populáciu posielajú obsadzovať cudzie územia.
Jasan, souhlas a 100 pekných bodíkou
Maximusi gratuluji, ja volim AfD.
Já SPD a škoda, že jako občanka jiného státu nemůžu dát hlas i AfD. Takže posílám aspoň morální podporu vám. Ve Francii to zatím vypadá nadějně, ale kdo ví, jak bude do voleb.
Rétorika politikov je doposiaľ taká, že islam je náboženstvo mieru atď atď atď. Môžu odrazu začať tvrdiť, že je to nebezpečný stredoveký politický systém?
Moslimovia v tom majú jasno. V krajine, kde vládne ich obľúbená šaria musia nemoslimi platiť moslimom daň za to, že ich nepodrežú.
Keďže do EÚ si prišli práve po, ako to nemoslimovia žartovne nazývajú sociálne dávky a tie aj úspešne dostávajú, EÚ komisia, pápež a predstavitelia najmocnejších krajín ich vítajú, potom z ich pohľadu je zatiaľ všetko tak ako má byť.
Vysledok? EÚ prívrženci spokojní, neomarxisti spokojní, moslimovia spokojní…..To, že tí čo nemajú v hlave nasr_né majú pot na čele a knedlik v krku je z globálneho pohľadu nepodstatné.
” Muslimové nepřijmou podřízení se jiné kultuře, jiným zvyklostem.”
– takéto OMLÚVANIE SA za to, že votrelcov odmietame – je hlúpe. Nikomu sa nemusíme ani NESMIEME omlúvať.
NECHCEME ich tu !!!!!!!!!!
Tato zem umožní slušný život určitému počtu ľudí. NIe sme povinní sa tu mačkať ako myši . Však tí votrelci MAJÚ SVOJU krajinu, kde môžu žiť. NEMÁME ZODPOVEDNOSŤ za to, aby sme ich živili.
NECHCEME ich tu !!!!!!!!!! A NEOMLÚVAJME sa za to, nie sme vinníci.
Nie sme povinní prijať tu polovicu celej Afriky a Azie. Oni sa doma množia ako myši – a teraz hľadajú novú zem na osídlenie. Toto je SŤAHOVANIE NÁRODOV, a nie migrácia.
Je to invaze na naše náklady.
Ano.
Kdo se omlouvá, cítí se vinen. Pokud se tak cítí politici, je to jejich problém, ne náš.
Opět a zase 100 pekných bodíkou
Teply Alesku, ty jsi prvni, kteremu ti integrovani natrhnou tu tvoji p…. . A jak se jmenoval ten jeho dedecek? Asi Muhamed co? A co s tim ma co delat more? U more beha spousta Petru, Davidu, Michaelu. Neoblbuj nas, zname te.
Muj deda se jmenoval Alois, presto bych tohle jmeno synovi nedal. Ma vseobecne jmeno, evropske, zidovskeho puvodu, jako vetsina biblickych jmen. Clovek se musi rozhodnout, kam patri.
A co máte proti Aloisovi?
Ale Alešek by na to reagoval podobně prorežimně jako tady, že chovancova cenzura není cenzura, takže ten pánský úd negra v jeho řiti není úd ale drůbeží klobása z Kosteleckých uzenin…..
Vážně máte pocit, že jste normální?
Jistě, já můžu napsat, že Chovanec je ideologický papaláš, Babiš je mega zloděj a Zeman je ruský kolaborant, ale pořád budu “protirežimní”. :)
Pardon, “prorežimní” samozřejmě. :)
No ten děda… myslím že Abdulazíz, proč?
Moře? No tím jsem chtěl říct, že v dnešní době je běžné se několikrát za život přestěhovat. Zrovna v dnešním pražském počasí se celkem těším, že se tak asi v 55-ti chci přesunout někam za teplem. :) Čili se mi zdá přirozené, že ani děti člověk nepojmenovává podle aktuálního bydliště, ale spíš podle rodinných tradic. Postačující snad je, že se člověk chová podle zákonů platných v místě aktuálního pobytu, ne?
Jinak, ze své skromné statistiky mi vychází, že problém s mou homosexualitou mají spíše slušní bílí češi, než muslimští čmoudi, které znám. Tak co si o tom myslet? Jaký závěr byste z toho učinil? Ale v pohodě, já Čechy znám, jsou hrdinové maximálně v pyžamu za klávesnicí. :)
“Clovek se musi rozhodnout, kam patri.” – tak kdybych já měl syna, tak by se jmenoval Václav, přestože by zřejmě vyrůstal někde u moře ve španělsky mluvícím prostředí. Je to teda dobře nebo blbě? Už se v tom ztrácím.
Zarucene se nejmenuji XYZ. S tim Aloisem se to da jednoduse vasvetlit. Rozhodl jsem se bydlet v zapadni Evrope a proto se moje deti jmenuji tak, aby i jmenem nebyly nijak napadni. Snad jsi to jeste nepochopil, ale i vyber jmena je indikatorem toho, jak je clovek integrovan. Vetsina deti americkych Cecu se jmenuji Jim, Tom, Jeremy, Sandra a podobne, jen slimacke deti maji porad zasrana arabska jmena, jedno kde ziji. To je dukaz, ze se neintegruji. Je to vlastne dobre, aspon vime, koho strilet. Mohamed-prask, Ali-bum, Ajse-ratatatata!
No fajn. Ale jak jsem vám psal – mnozí (hlavně kvalifikovaní kosmopolitní lidé) neuvažují o tom, kde se usadí do smrti, ale že se u nás zastaví třeba jen na 10 let. Tak jaké jméno byste pak dal dítěti?
Sv. Alois byl Ital a je patron mládeže, studujících, přímluvce při volbě povolání a pomocník proti očním chorobám a moru.
Takže v západní Evropě, včetně Irska, by Vás určitě nikdo nepovažoval za barbara…jo někomu jen tak tykat, to je ovšem jiná.