
Černý únor: 25. února 1948 převzala moc nad zmatenými občany lůza zorganizovaná Sovětským svazem
TOMÁŠ GUTTMAN
V roce 1948 získali komunisté hladce moc nad obyvatelstvem, které jim v předchozích téměř demokratických volbách dalo 38,0%. Připomíná to 37,2% hlasů, které dostali nacisté v německých demokratických volbách v červenci 1932, krátce než se zmocnili vlády a demokracii zrušili. V západním Německu byla demokracie přerušena na 12 let, v Československu na 41 let.
Komunisté v Česku popravili přes 200 politických odpůrců, na útěku z republiky zabily přes 200 občanů, ve vězeních ubili či nechali zemřít přes 4000 politických vězňů, trestnými tábory a uranovými doly prošlo přes 20 000 vězňů, z nichž tisíce později zemřeli na následky věznění. Přes 200 000 lidí z politických důvodů emigrovalo, 200 000 lidí spolupracovalo s STB a donášelo na své sousedy, milióny lidí strávilo desítky let svého života ponižováním sebe a druhých. Miminka modrala z dusitanů ve vodě, lesy rezavěly z kysličníků ve vzduchu, lidé umírali o 10 let dříve než v západních zemích, obyvatelé trávili velkou část života ve frontách na všechno včetně pitné vody pro miminka, toaletního papíru a základních potravin.
Proč lidé v roce 1948 tak snadno ustoupili? Předchozí pronacistická vláda mnoho lidí zlikvidovala, zahnala do emigrace či morálně zlomila. Po válce lidé hledali na východě něco nového a nechápali, že nový systém nebude na zkoušku ale napořád. Pamětníci vymírají, ale dost lze vyčíst například v knize Únorová tragédie od jednoho z účastníků oněch událostí, Huberta Ripky, který byl Benešovým spolupracovníkem po mnoho let a který byl ministrem v jeho vládě v celém kritickém období 1945-1948. Jako pravý socialista, Ripka věřil s ostatními politiky kolem Beneše na učení o sociální spravedlnosti, která je nadřazena zdravé ekonomice a osobním svobodám, a také věřil, že šikovnou diplomacií se podaří zachovat demokracii i přes úzké vtahy se Sovětským svazem.
Ripka věřil, že všechny vrstvy obyvatelstva měly oprávněně k Rusku přátelský vztah, a doufal, že se ČSR vyhne komunizaci, když povede vůči SSSR pozitivní politiku. Chlubil se, že Čechoslováci byli s Ruskem ve výborných vztazích, na rozdíl od Poláků, kteří chovali vůči SSSR jakousi nepochopitelnou rezervovanost. Ripka hrdě konstatoval, že všichni členové londýnské vlády byli nakloněni znárodnění. Od počátku přijímala Benešova vláda ještě v emigraci požadavky komunistů, po válce odsouhlasili komunistům zrušení agrární strany a zrušení volebního práva pro část voličů pod záminkou, že kolaborovali s Němci.
Když Ruský medvěd ukázal zuby, Ripka si nepřiznal chybu a napsal: „Nezmýlili jsme se v politické linii: byla jediná možná, ale podcenili jsme dynamičnost ruského imperialismu…“. Divné klišé. Trvá na svém: „Kam nás mohla dovést politika málo přátelská vůči Rusku? Mohli jsme vyprovokovat konflikty se všemocným sousedem, když jsme nemohli počítat s podporou západních mocností?“, a hořekuje: „V Československu ujařmili zemi, v níž reakcionářské menšiny nepřátelské sociálnímu pokroku vůbec nebyly“. Je tak podoben Dubčekovi, kterého také ruští kamarádi zklamali. Zajímavé je, jak buržoasní demokrat Ripka používá zcela vážně komunistickou hantýrku, včetně výrazů jako „reakcionáři“, „nepřátelé pokroku“, aj. Těžko se můžeme divit, že takové buržoasní demokraty jako byl Ripka, považovali komunisté za úplné – samozřejmě že užitečné – idioty. Jak Národně socialistická strana tak Sociálně demokratická strana aktivně komunistům pomáhaly. Při jednáních s Moskvou o přijetí či nepřijetí amerického Marshallova plánu, Jan Masaryk telefonoval z moskevských jednání a vehementně žádal československou vládu, aby přijala Stalinovy podmínky a aby odmítla Marshallův plán. Moskva jednala s českými vyjednavači velmi urážlivě, ale Ripka souhlasil s presidentem Benešem a celou vládou, že nezbývá než se podřídit. „Odhodlali jsme se k tomu se sebezapřením a s pocitem ponížení“, píše Ripka. Jan Masaryk se dokonce svěřil Ripkovi, že se červenal hanbou; dodal: „Opravdu jsem měl co dělat, abych se udržel.“ Ale udržel se, nezvedl prst ani hlas proti agresivitě komunistů a čekal, až ho přišli vyhodit s okna. Protože byl synem Tomáše Masaryka, lidé si jej zidealizovali a mluvili o něm jako o Honzovi Masarykovi; vytvořili kolem tohoto alkoholického žvanila mýtus lidového aristokrata.
Vedle pocitu ponížení popisuje Ripka také, jak se na veřejných shromážděních snažil přesvědčit posluchače o skutečných výhodách, které sovětské dodávky pro Čechy znamenaly, a divil se, že mu lidé nevěří. Schizofrenie? Beneš se zdál koncem roku 1947 optimistický a věřil, že komunisté ve volbách prohrají. Krátce před komunistickým pučem sdělil Ripkovi, že se mu zdá, že komunisté si nejsou svou věcí jisti, mají strach a že za ním přišli prosit o ochranu. Naivita či idiotství? U méně informovaného člověka bychom zdvořile připustili naivitu, ale u člověka, který se věnoval celý život diplomacii a politikaření, nelze mluvit o naivitě. Komunisté, za nepochopitelně pasivního přihlížení všech ostatních, se zmocnili již dávno před únorem všech nitek moci a před pučem za ně začali tahat. Desítky sovětských poradců komunistům asistovalo, komunisté vytvořili ozbrojené skupiny po vzoru nacistických bojůvek SA, bránili přístupu do rozhlasu oponentům, nutili dělníky manifestovat a mlátili ty, kteří se vzpírali. Papírny odmítly dodat papír nekomunistickým novinám. Komunisté rozdělovali svým bojůvkám zbraně a začali zatýkat příslušníky jiných stran.
Komunisté se sice zmocnili značné části policie, ale armáda byla údajně připravena jít v drtivé většině za Benešem. Komunisté sice strašili odpůrce tím, že Rusové jim přijdou na pomoc, ale ruská armáda na našem území nebyla a Stalin údajně s intervencí v Česku nepočítal. Ripka s dalšími demokraty vyzvali v únoru Beneše, aby se komunistům konečně postavil na odpor, ale Beneš ustrašeně namítal, že příchod Rusů nemůže vyloučit a ptal se: „A co budeme dělat pak?“. Ripka řekl: „Je jasné, že bychom byli poraženi, ale celý svět uvidí, že komunistický režim nám byl vnucen a že Československo se stalo obětí agrese.“ Na to reagoval Beneš hysterickou tirádou o ruské agresivitě a zrádnosti; takže Beneš nebyl takový naivka a ani hlupák? Poslanec Stránský se podivil: „To říkáte vy, který jste udělal více než kdokoli na světě pro uskutečnění spolupráce se sovětským Ruskem?“ Beneš se prý jen smutně usmál.
Demokratičtí politikové očekávali od presidenta Beneše, který měl obrovskou autoritu v celém národě, nějakou akci, ale ten zaujal zcela pasivní postoj, byl v kontaktu s komunisty a jejich vůdcem Gottwaldem, ale demokratickým vůdcům se před převratem začal vyhýbat – opustil je a zradil je. Ano, nešlo jen o idiotství, ale i o zbabělost a zrádnost. Ne jen „Francie sladká a hrdý Albion“, jak píše o francouzské a anglické zradě Halas, ale i naši vlastní vůdci zradili, a taková zrada je destruktivnější než vnější zrada. Komunisté tlačili na Beneše, a chtěli s jeho podporou získat legitimitu v očích národa i světa. Beneš s nimi tu hru hrál. Pár dnů před pučem komunistům řekl, že se nestaví proti jejich požadavkům, a že socialismus je způsob života, který si přeje většina národa („a rejeme držkou v zemi“, zpíval Kryl).
Beneš dal souhlas se složením vlády navržené Gottwaldem. DemokBeneš se pak již s demokratickými politiky nesetkal; už za svého života udělal tolik svinstev, že by se nestyděl, jen by mu to bylo nepříjemné.ratičtí politikové nechápali, co se s Benešem stalo; nenapadlo je, že si jen chtěl v klidu dožít. Gottwald mohl oznámit národu, že dědic Tomáše Masaryka dal komunistům své požehnání. Část demokratických politiků spáchalo sebevraždu, část uprchla do zahraničí a část byla popravena či uvězněna. Ne náhodou navrhli komunisté a sociální demokraté v roce 2004 v parlamentu Lex Beneš – zákon, jenž stanovil, že se Edvard Beneš zasloužil o stát.
Ripka byl zdrcen Benešovou zradou a celým vývojem, ale navzdory všemu stále hájil přátelský postoj vůči Sovětům a utěšoval se, že socialismus v Česku byl již na dobré cestě, a že nebýt únorové tragédie, málem by se podařil, jakoby se to vše zvrtlo nějakou nešťastnou náhodou. Znovu to připomíná Dubčekův pláč nad srpnovou tragédií. Ti profesionální politikové a úředníci nechápali, že nejde o socialismus ale o svobodu. Neviděli problém v tom, že Beneš již v roce 1945 podepsal Košický vládní program nadiktovaný komunisty a Moskvou, který zlikvidoval pravicovou opozici a nasměroval Československo na socialistickou dráhu. To neznamená, že nešlo v roce 1948 již nic dělat, ale od Beneše by bylo směšné cokoli čekat. Chceme-li poučení, pak je to opět rada: bojuj, pokud máš volné ruce – až tě svážou, žádné analýzy situace nepomohou. Ano, mělo se bojovat již v roce 1938. Byly by velké ztráty, ale asi by Němci nedostali do ruky celou českou zbojní výrobu, neovládli by tak snadno celou Evropu, nepostavili by v Polsku vyhlazovací tábory, a nezatáhli by ruského medvěda do střední Evropy – asi by žádný černý únor nepřišel. Jenže i v onom roce 1938 o kapitulaci rozhodl socialistický diplomat Beneš. Takže co dál v historii opravit? Kdyby, kdyby. Snad, kdyby v magických osmičkových letech 1938 nebo 1948 vystoupil nějaký generál nebo jiný vůdce, který by získal širokou důvěru a vedl národ k obraně.
Zdá se být téměř zázrak, že Česko přežilo jako samostatný stát všechny ty tragédie. I dnes jsou v Evropě i v Česku šikovní diplomaté a politikáři, kteří tvrdohlavě sledují své teorie zcela odporující realitě, pracují na zvýšení všeobecného dobra, i když většina obyvatel o takové dobro neusiluje, a vytrvale se snaží znemožnit obranu národních států proti novým nebezpečím, tentokrát spojeným s expansivním islámem. Nezapomínejme, že politické novinky, které nám nabízejí pohrobci Chamberlaina a Beneše na vyzkoušení, tady nebudou jen dočasně a na zkoušku, ale téměř napořád.
Autor: Tomáš Guttman
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur), Jan Slába 200,- Kč, František Kašpárek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 5 456,44 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Ischiasem (alkoholem) postižení - 23.2.2019
- Má být trest smrti pro lidské zrůdy? - 23.2.2019
- Jak se baví internet: Stahujte si uprchlíky - 23.2.2019
Rád bych k tomu dodal, že NEJEN hrozba expanzivního islámu, ale především hrozba ruské agrese vůči Evropě hrozí i dnes.
Proč o tom čeští politici a novináři v roce 2018 mlčí?
Inu proto, že jsou většinou JEJICH.
Co se týká Beneše, byl to agent NKVD, pročež existují důkazy. Jako politik neměl nikoli náhodou v britském exilu důvěru. Ta o něco stoupla po atentátu na Heydricha, ale spíše formálně.
Asi není náhoda, že lex Beneš prosazovali socialisté s komunisty, jsou to totiž ruské figurky.
A rovněž není náhoda, že Benešově památce věnoval akce i marxistický institut, s krycím jménem IVK.
RUSOKOMUNISTIČTÍ PENETRÁTI jsou rozlezlí všude.
Už od roku 45 Česku až dodnes vládnou,( a mezi lety 18 až 38 měli rovněž nemalý vliv, pak to vystřídala nacistická okupace, která měla rovněž kořeny v Moskvě) a nikam nezmizeli, jen v mezidobích na čas odtáhne ruská armáda, než soudruzi v Moskvě uznají, že přišel čas se vrátit.
A čeští rudí penetráti pro ně pracují i bez přítomnosti ruské armády, vůbec nepochybujte.
Pokud o tom pochybujete, je asi nejvyšší čas přestat nekriticky věřit JEJICH médiím.
Pane Langere,žasnu!Rusáci jsou fuj,Beneš taky,nemáte holt Rusy rád,to chápu… Ale co vám,krindapána,udělal IVK!?!?!?…To mi hlava nebere???…Smím se zeptat,koho si vážíte???Není to náhodou jen Soros a Pánek???Bléééé 😣 (Okamura je samozřejmě také fuj,že?).
Paní Novotná,
Vy se asi domníváte, že jste komunistům utekla díky pádu bolševické totality, o kterém jste nejspíše za její doby ani nesnila, ale to je omyl.
Všímáte si, jak Vás okamžitě napadne myšlení podle schématu – kdo nejde s námi…?
Když nefandím těm, co Vy, tak musím fandit nepřátelům, které Vám servírují Vaše rudá media, jako že si jich máte všímat.
Ne, z těch lidi, co jste jmenovala, nefandím nikomu. O Sorosovi jsem svůj názor psal mockrát, ale protože se to rusofilckám nehodí do jim rozdaných omalovánek, tak mne za to napadaly, a kdybych Vám dal odkaz, tak si ho stejně nepřečtete, protože s Vámi nic, co nepochází z komančských infozdrojů, nehne.
A co se týká Pánka, nepřispíval mu náhodou také “nejbohatší Čech” Kellner? (Jak jsem se dočetl na PP).
Tak ten je s IVK velmi úzce spjat, možná skoro tak, jako je VK spjat s PPF.
A co se týká samotných Rusů, vůbec k nim necítím nenávist, ale dějiny a zkušenosti hovoří v jejich neprospěch, to tak prostě JE. Jenomže vypláchnutým komárům je zbytečné něco logického vysvětlovat.
Pane Langere 1) Odkaz bych si stejně nepřečetla,nemám myš a bez té to nejde…2) Kelner a jeho vztah k IVK je mi u prd@le!!!Jsem ráda, když vyjdu od penze k penzi,mám jiné starosti 😁😁😁😁😁😁
Vždyť Langer je jen zapšklý idiot jenž má rád pouze sám sebe, pravděpodobně mu nebo jeho rodičům komančové šlápli z nějakého důvodu na kuří oko, ono tenkrát nešlo se přiživovat a krást až tak beztrestně a proč mu nadávám? No když občas čtu jeho vyblitky tak ty jeho jedovaté sliny urážejí všechny bez rozdílu.
Ach jo,pro hlupáka je každý idiot.
Komunisté šlápli, z nějakého důvodu, na celé Československo!
Náhodou ,mám pocit z druhého příspěvku ,jakési objektivity-závanu objektivity.Že snad dochází k vymykání z nutného područí i u pana Langera.Až se mu podaří pojmout ,že rusofilcky jsou lidé ,kteří si vybrali menší zlo nadvlády ,bude mít vyhráno.Že prostě a jasně řečeno s Bruselem/USA zažijeme totalitu o jaké se Hitlerovi nesnilo.Že už to začlo značí bílá genocida v Evropě.
Pane Dave,
o to právě jde, to je ta rusokomunistická past, vnímat je jako menší zlo.
Pokud znáte historii, ovšem tu komunisty nezfalšovanou, tak byste asi věděl, že kdysi bylo v Evropě mnohem svobodněji, než dnes. O USA nemluvě. To, že byly některé věci společensky nepřijatelné, které v dnešním marxistickém světě přijatelné jsou, to je fakt.
Ale v Rusku svoboda nebyla nikdy!
Ovšem bolševik to korunoval, to se díky Leninovi dostala k vládě opravdu naprostá lůza.
Vše, co se děje v Evropě, a částečně i v USA, je v Rusku také, a v horší podobě.
Ruští bolševici se domnívají, že když se převlečou za křestany, tak že jim to Západ zbaští, jako jim žel naivní Západané zbaštili zatím dost.
I Vy baštíte, a dokud budete, a s Vámi mnoho dalších lidí, žít ve svobodě nebudete, ale budou o Vašem životě rozhodovat jiní. A to totálně.
Pane Langere ,o tom jak žijeme rozhodují jiní.Na západě vládnou ti dávno převlečení bolševici za demokraty.Vnímejme morálku ,nikoliv názvy.Když vynecháme tu terminologii ,která je nám předepsána ,abychom se měli o čem hádat ,naše názory se shodnou ,jak tak koukám.
PS: Rozděl a panuj!
Je to blazen!
Hoďte na něj siť!
Ty ruský pracuraku ty drž raději hubu
Sudruh Ičko,
zmateny, zb*lbly. Prozradim ti tajemstvi. NEPŘITEL NEPŘICHAZI DNES Z VYCHODU ALE ZE ZACHODU.
Suto Mnichovšti “spojenci” kteři spolu se zaoceanskym protektorem znišili humanytarně musulmanyji, podporuji umirněne džihadisty a tlači musulmana do cele Ojropy. Rovněž dyktat dnes nepřichazi do ČR z Moskvy ale z Bruselu a Berlina. Barnettova doktrina konkretyzovana v Ojromedu a Dublinu 4, NWO a PNAC nejsu strategije Moskvy ale USA a EU.
Vzpamatuj se konečně pomatenče! Polož si kompas na mapu a zkus se zorijentovat kde je Zapad a kde Vychod, Tydyte!
Jonášu,to Langer nepochopí!Zamrznul v devadesátých,to je celé!Honil by komanče a estébáky jako zjednaný.Jenže si nevšimnul,že už NEJSOU!!!(Měl by vyrazit do KLDR,tam by jich možná ještě pár čapnul 😁😁😁).
Paní Novotná,
máte přeci jiné starosti, než se starat o mé názory?
Jak vyjít od penze do penze a tak?…
Nebo to platí jenom někdy, když se Vám tahle alibistická argumentace hodí…
Tak,pan Langer je docela zajímavý 😁…To Kelner není,alespoň tedy ne pro mne 😁😁😁
Jistě že má tyhle starosti.Pan Karel Kryl ,když napsal píseň “Důchodce” ,ani netušil jak padne v roce 2018-téměř třicet let od “revoluce”.Ale o tom se nějak nemluví….
Ano, nejdřív bolševici všem všechno ukradli a uloupili, pak to “privatizacemi” přesunuli z jedné kapsy do druhé, jestliže to ovšem nepohřbili, zavedli finanční závislost lidí na státu, rozuměj na někom jiném, než na sobě a své rodině, zavedli extrémní danové zatížení lidí, a dnes tedy jistěže komunisté jako Bureš rozhodují o tom, jak moc budou senioři živořit.
Je ovšem otázka, kolik lidí to chápe, a kolika z nich to vadí.
Já to chápu a vadí mi to.Proč ovšem tolik opěvujete současnost před minulostí?Proč toho kdo se staví na stranu menšího zla nazýváte nějako filckou?Pokud chápete toto ,pak jistě chápete že k současnému stavu došlo zradou vlastních ve prospěch západu.Ten bratrsky vytěžil naši zemi ,kterou tolikrát zradil.To jsou ti spříznění kamarádi?Nemáte dojem ,že je to jen jiná forma okupace?
PS: To zavedení finanční závislosti nevymysleli bolševici.Jestli nevíte kdo ,jukněte do Bible.
Asi to nechápete, když tomu vzápětí oponujete.
Termín rusofilcka dokonce pronikl i do slovníku na netu. Ta definice je přibližně taková, že nekriticky chválí Rusko, Zemana či Putina.
Nevím, o jakém vytěžení Západem píšete.
Že VW udělal ze Škodovky světové auto, a tím jí pravděpodobně zachránil před likvidací, jakou byly zlikvidovány jiné automobilky za komunistů?
Nebo o jakých zradách to píšete?
Čekáte, že Češi budou Švejkovat, volit komunisty, dělat Rusku pohůnka, jako to dělal i E. Beneš, a že všichni ze Západu jsou svatí, aby Čechy zachranovali?
A nebo chcete, aby Vás pořád někdo vodil za ručičku? Od kolébky až po hrob?
Vždyt’ takový svět už dnes je, nebo to k němu spěje.
Aha…A vypadalo s Vámi tak nadějně.O Škodovce se hlouběji informujte.Jednalo se o záchranu roztomilé blondýnky z rozkvetlé louky.Ty ostatní fabriky byly za babku koupeny a zkrachovány jakožto konkurence.No a jeden příklad ze sta…Veolia koupila české vodoměry ,ale česká dosloužená potrubí zůstala nám.Jestli Vám to připadá jako podpora ,pak se nechte léčit.
PS: Je evidentní že Vy to nechápete.Ale až lidi jako jste Vy přestanou za tu ručičku vodit ,protože splaskne bublina ,pak si o Vás západní přátelé ani neškrtnou sirkou.
Pane Dave,
vycházíte zjevně z jiných informací, než já.
Nepochybuji, že Vás mají komunisté pod kontrolou.
Co se týká privatizace dodavatele vody, tak to udělali komunální politici, obvykle lidé z celostátních stranických struktur.
Podle toho, jak dostali namazáno.
To, že je EU prohnilý projekt, o tom nepochybuji, ale vím, že je to projekt ruský.
Langře, mám k vám osobní prosbu. Vypište prosím v čem spočívá hrozba ruské agrese vůči Evropě…
Já k Vám také.
Vzpomínáte raději na SSSR, jako mnoho Rusů s nostalgií ?
Podobně jako na období české bolševické totality?
A čekáte, že ta správná revoluce, která Vám vrátí radost ze života, ještě přijde? A že je osoba Putlera most do Vašich světlých zítřků?
Dobře, odpovím jako první. Nevzpomínám na SSSR s nostalgií, jako většina Rusů. Nostalgie může být chápána jako touha po návratu. A v historii určitě ještě nebylo období, které by bylo hodno návratu. Návrat do historie tedy nemůže být cílem, nýbrž historie, to dobré co přinesla, musí být základem pro stavbu lepšího dneška a budoucnosti. To je takové universálně platné shrnutí.
A to, že opět přijde revoluce, tedy rušení starých, lidstvo zotročujících pořádků, to je zákonité a lidstvo to má v sobě zakódováno. Je to boj dobra se zlem, ve kterém si můžete najít své místo. Stačí, když se přiřadíte k některému z těchto výroků : chci se mít dobře a chceme se mít dobře.
No a ten Putin, ten není most do světlých zítřků. Zůstaneme li u mostu, tak Putin je ten, který ukazuje cestu k mostu, po kterém je třeba se vydat, abychom se pohli směrem ke světlým zítřkům.
Nojo: Moc hezky řečeno!👍👍👍
Tak běžte, někdo Vám brání?
Nojo,
svou otázkou jsem Vám na tu Vaši neodpověděl náhodou, a povedlo se, že jste na to podstatné odpověděl sám.
Nejhorší totiž není ruská armáda, nebo islámská rozpínavost, nejhorší je vlastní zotročení, ve Vašem případě komunistické, které tomu nutně podlehne!
Pane Langere, já bych se na Vás jako na zkušeného kontrarozvědčíka obrátil s dotazem, kolik ruských agentů se vydá do splachovacího záchodu ?
Langře, nevytáčejte se. Máte na víc !
Nojo,
nevytáčím se vůbec.
To, že mi mé závěry věcně nevyvracíte, o něčem svědčí.
Chápu, že jste nedostal odpověd’, jakou jste chtěl, tak jste mrzutý.
Já jsem si z toho vyvodil, a nebudu to přesně kopírovat, jen volně cituji:
Že se mají Češi připravit na přijímání islámu, včetně pořizování si koberečku, protože Putinův režim islám aktivně podporuje, a zároven ukazuje ten most, který vede do světlých zítřků.
Věřím, že jsem to pochopil správně, stejně jako Váš ideologický zápal pro ML.
Věřím také, že letos pojedete do Trevíru, a možná byste mohl jet i opačným směrem poklonit se i dalšímu svému, vycpanému idolu na Krasnoj Ploščadi.
A jestli chcete, klidně se tam jděte také vycpat.
ale vždyť vy jste ještě žadný závěr nenapsal..poptával jsem u vás, aby jste vypsal v čem spočívá pro evropu ruská hrozba..a kde nic, tu nic…
Nojo,
ta ruská hrozba je permanentní a průběžně uplatnovaná. Různými způsoby.
Nepochybuji, že Vy budete jeden z prvních, kdo bude podporovat vystoupení Česka z NATO, a tím dláždit Ivanovým vojskům návrat.
Nic ve zlém ,ale národní armády do toho netahejte.To bylo zajímavé před padesáti lety.Dnes vám vypnou technologie.Jestli máte tuhý kořínek ,možná vydržíte týden.
To si ale málokdo uvědomuje!!!👍👍👍
Langře – prvý odstavec je velmi spekulativní a bez důkazů i málo věrohodný.
O Benešovi a jeho službě SSSR jsem zde psal, takže souhlas bez výhrad.
Třetí odstavec je popis stavu minulého a logickou analýzou zájmů RF v E proto také souhlas. Snad jen lze doplnit, že Vaše věta: “A čeští rudí penetráti pro ně pracují i bez přítomnosti ruské armády, vůbec nepochybujte.” je platná a pravdivá i v případě náhrady slov “rudí” a “ruské” slovy “kavárenští” a “americké”.
Holý,
to je neuvěřitelné, co všechno jste přiznal, a v čem všem jste mi dal za pravdu.
Věřím, že to máte schváleno na ústředí, Váš kompromat tím příliš nenabobtná…
Německá okupace Čech, Moravy a Slezska: 14. – 16. březen 1939. Dneska takové malé výročí, připomínám, abychom ani na toto nezapomněli!
Paní Dájo,
já bych rovněž připomněl jedno výročí, a to vstupu do NATO.
Nevím, že by si na PP někdo vzpomněl, asi se spíše mnohým stýská po Varšavské Smlouvě.
To bude asi z nostalgie. Varšavská smlouva totiž nehájila americké zájmy…třeba v Afghanistánu…
Langer je pako!NATO vraždí kudy chodí,my,jako užiteční idioti v Afghánistánu,Iráku nesmíme chybět!A ještě jako blázni se radujeme,že nás ti vrahouni vzali do party.Blééé
Kde NATO vraždí?
Jugoslávie, Irák, Lybie, Sýrie, Afghanistán…
Momentálně vyzbrojují Saúdy,aby mohli lépe a radostněji vraždit v Jemenu…V Africe vraždili ve prospěch každého zkorumpovaného nepotizovaného režimu.A v Jižní Americe taky!!!
Par připominek. Přičiny vitězstvi komunystu
1/ zkušenosti s kapitalizmem za 1. republiky – 2 světove hospodařske krize, kdy penize prudce ztracely hodnotu, nebyla prace , do hladovych pochodu a demonstrantu vlada nechala střilet
2/ zrada zapadnich “spojencu” v mnichově
3/ zkušenosti z Protektoratu, kdy Němec (pry “nadčlověk”) měl v planu KONEČNE ŘEŠENI česke a slovanske otazky
4/ vysledky valky – dohody z jalty o ROZDĚLELNI SFER VLIVU mezi USA a CCCP za asistence taky “vitězne” VB
5/ očekavani lidi že komunyste přinesou cosik noveho jineho než 1.republika a protektorat
6/ popularita CCCP jako hlavniho osvoboditele Československa
To je asi tak zhruba to, co přineslo komunystum velky volebni uspěch ve svobodnych povalečnych volbach a co je vyneslo k moci.
Jonášu,také si myslím,že přesně takhle to bylo!Pod tuto analýzu se s chutí podepisuji!!!Lidé byli zklamaní,chtěli něco nového.Podcenili Kreml,dnes-jako přes kopírák- podceňujeme Brusel.Jenžeže čmoudi jsou DALEKO větší hrozba než komanči!!!!!!!!!!!!
Komunyste občana obtahli měnovou reformou a vyvylastněnim (znarodnenim, zestatněnim) SOUKROMEHO KAPITALU – tedy dokončili znarodněni, ktere začali již Masaryk s Benešem. Beneš znarodnil velkostatky a velkokapital, majetky sudetskych Němcu – kolaborantu.
Kapitaliste po Hadraku obtahuji ovčany permanentně, sofistykovaně na 1000 a 1 zpusob
1/ měnovou reformou (v nevyhodnem kurzu)
2/ setrvalou inflaci měny, ktera ma přičinu v dluhovem systemu (centralni banky maji onflačni cile). Inflace za sociku byla teměř neznatelna
3/ skrze daňovy system (nejmeně vyhodny je pro zaměstnance (bo ten musi odvadět daň ze mzdy pravidelně, nema jak “optymalizovat”, kam unikat z plněni daňove povinnosti (kapuni maji naklady, daňove raje, daňove odpustky a pobidky)
4/ skrze dotačni a pobidkove systemy určene pro kapitalisty
5/ permanentni privatyzaci statniho majetku, ktery je levně vyprodan privatnim subjektum – domacim i cizim, podil občanu v řadu milionu či statisicu byl vyměněn za kuponove knižky v řadu tisicu, stovek .
6/ ruznymi nařizenimi ve prospěch nejruznějšich privatnich podnikatelskych lobby (ekologicke směrnice a nařizeni…)
7/ povinnosti financovat valky v cizim zajmu…
8/ nejruznějšimi poplatky – na uřadech, silnični znamka, v nemocnicich,
9/ předražene platby soukromym subjektum kupř. za vodu
Dareček pro sudruha Ičko:
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/466082-nova-sefka-cia-ma-pestrou-spionazni-minulost-neni-ji-cizi-ani-muceni-zajatcu.html?sznhp%3Drss
(Pane Ičko, neni nahodu ředitelka CIA agentkou GRU anebo Gestapa? Mučeni, brutalni vyslechy, špijonaž, konspiračky a tak)
Pěkná zrůdička už od vizáže,ta má tlamu jak pytel na zmije,fuj ani vyžužlat.
Jonášu,Doník se potřeboval zbavit Tillersona,proč!?…Myslím,že Tillerson se stavěl vlažně k šikanování Íránu…To si Doník, potažmo Kushner, potažmo Netanjahu nemohli nechat líbit!!!Ta zavilá sadistka bude šlapat jako hodinky.😣😣😣💀👎
To je nic proti tomu ze ted z bruselu vladne stovkam milionu evropanu par set luzru kteri jsou proti komunistum v 48 mnohonasobne horsi.i tech mrtvych je kapku vic.ale to autor zcela pomiji
Langere ty komunisticka zrudo jsi idiot a tim uz zustanes.
Lidé znalí bolševické éry vědí, že komunistickou zrůdou byl “Annynger sen.”, za kterého se “Anninger jun.” styděl tak moc, že si i jméno nechal změnit, přičemž však – v duchu staré moudrosti “jablko nepadá daleko od stromu” – ve zrůdných praktikách i aroganci svého otce předčil.
Kdyby anninger sen. ještě žil, měl by z kluka radost.
Nepochybně.
Pane Langere,
„Annynger sen.“ se píše s “y”,
to až „Anninger jun.“ se začala psát s “i”, bo se nechal přejmenovat…
.
Přeji Vám příjemný den !
(díky na to vzpomenutí výročí vstupu ČR do NATO – 12.3.1999)
Vám taktéž, pane Holínku.
Některé věci se nehodilo za bolševické totality připomínat, a hodně lidí se i dnes stará, aby ty nehodící se nebyly připomínány právě ani dnes.
Proto např. v českých mediích takřka nevyjde pozitivní článek o USA, a proto o skutečném Rusku a jeho vlivu prosákne informací málo.
A to pozor!, to v dnešní době virtuálně a informačně propojeného světa…
To je vzpomínání vhodné pro uslintané senilní dědky typu Holínek, Langer, Jášek a spol. z W3V. Jistě jim při vzpomínkách na bujaré mládí zaslzí oči.
My normální lidé máme dneska naopak obrovské problémy s neomarxistickým komunistickým Západem.
Pryč z EU a NATO !!!
Bouše, “máš nějaký dotaz, že mě musíš jmenovat, i když jsem se tě na nic neptal ?”
https://pravyprostor.cz/kdyz-vladnou-komunisticti-fizli-a-estebaci/#comment-642962
“…Až teprve nyní jsem v plné šíři pochopil, proč Boušeho opustila jeho žena i děti. Něco tak podlého se vidí zřídka. Zapřít svůj vlastní text dokáže opravdu jen bolševik, nebo mafián… i když ono to nakonec vyjde
nastejno”.
A na takovouto kreaturu podrobněji nereaguji, byť by i mé jméno ve svých štvavých textech uvedla.
P.S.
Jen pro oživení paměti připomenu Boušeho včerejší karatelský komentář:
Lubomír Bouše 13.3.2018 18:32:15 Odpovědět
Holínku, proč napadáš soustavně diskutéry ad hominem a nediskutuješ o tématech článků a příspěvcích diskutérů ?
Co tím sleduješ a máš to vůbec zapotřebí ?
_____________________________________________________________
Co k tomu dodat?
Snad jen to, že většina místních trolících kremlobotů svým oponentům neprávem vyčítá to, co arogantně a často činí sami.
Bořivoji,Bořivoji 😁…Přiložit péro k dílu dokáže každý ňouma.Ale ZASUNOUT,to už je jiný kafe,že???😁😁😁😎😎😎
Novotná, zavri (l)….skákaj z ní ty malinkatý zviřátka na „f“…😁💀
https://pravyprostor.cz/cesky-lev-zeman-a-nezavislost-ct/#comment-647641
Když už se nezadaří zásun,i pravidelná chvilka poctivé samohany uvolní napětí a zbystří mysl 😁😁😁😁😁😁
Bořivoji,ale fůůůj,kam na ty hambárny chodíte!?!?!?Já mám kvalitní kinderstube,červenám se až za ušima,snad kvůli vám nebudu muset emigrovat na Méďu Pusíka,nebo na Sluníčko 😁😁😁💀
_Kam na ty hambárny” chodím?
Sem➡Helena Novotná 12.3.2018 21:15:46 Odpovědět
Holínek,zavri (l)….skákaj z ní ty malinkatý zviřátka na „f“…😁💀
https://pravyprostor.cz/cesky-lev-zeman-a-nezavislost-ct/#comment-647641
Bořku,to jsem netušila že jste tak učenlivý žáček 😁😁😁 No,nejsem já Jana Ámosa hadr???😁😁😁
Holínku, dotaz mám, takže jsem rád, žes ke mně ihned iniciativně přiskočil a stojíš předpisově v pozoru čekaje na mé otázky.
Holínku, když dojde ke konfrontaci mezi neomarxistickými a židovskými USA a pravicovým a křesťanským Ruskem, komu budeš fandit ?
Otázka stejně přihlouplá, jako sebestředný pisálek, který ji položil.
Z mých komentářů i hlupák již před léty snadno zjistil, že fandit budu komukoliv, kdo dá despotickému kágébákovi a neznabohovi Putinovi výchovnou facku.
Bouše, jako každý komunista, chce určovat, o co se lidé mají starat, a o co nikoli, a také pokládá otázky návodným komunistickým způsobem.
Asi má za sebou důkladný tréning v SSSR…
Holínku, ani mne neudivilo, že tvoje srdíčko katolického práskače se lísá k tobě rovným – neomarxistickým a fašistickým bolševikům z USA a EU.
Vy jste hlupák, že?
Holínku, západní komunisté se rychle převlékli za trockisty a neomarxisty a táhnou dlouhým pochodem institucemi nemocného a chcípajícího Západu až dosáhnou jeho totálního zdechnutí. Komunismus se na Západě zrodil, tak tam spravedlivě i chcípne. Zaplať pánbůh za to.
Naštěstí my z Východu máme po boku obrozené silné pravicové a křesťanské Rusko, takže jsme v bezpečí !!!
Vy z Východu možná. My ve Střední Evropě s tím ale nemáme nic společného.
Soudružko Pavlo Septyková, politicky je Evropa rozdělena jen na východ a západ a my patříme na východ. Tos jako stará perza po sezóně ještě nezaregistrovala ?
Soudružko Vložko Vykrámovaná, Vy si patřete kam chcete! Západní (myslím Z) končí někde v Košicích a Slované někde u Charkova.
Dál už je ….níííc a potom Čína!
Soudružko Pavlo Septyková, si moc fandíš. Běž do Vídně nebo Mnichova říct, že Češi, Poláci a Slováci jsou západ, tak ti tam nakopou do té tvé staré tlusté prdele.
Soudružko Vložko Vykrámovaná, z Vídně jsem přijel včera. Do Mnichova nejezdím, ten byl MC vždycky a tím mě Bavoři děsně sr..li.
“Naštěstí my z Východu máme po boku obrozené silné pravicové a křesťanské Rusko, takže jsme v bezpečí !!!” – píše Bouše
Koho máte VY Z VÝCHODU po boku je mi u pr….. (někde).
Jsem nesmírně rád, že jsme se
MY STŘEDOEVROPANÉ ze spárů silně levicového a ateisticko-islamistického Ruska jednou provždy vymanili.
Cit.: Bojuj,dokud máš volné ruce.Až ti je svážou,analýzy nepomohou…Právě to se v roce 48stalo,tedy nestalo.Lidé čekali,že ono se to snad nějak vyvrbí.Vyvrbilo!!!…Dneska zas,JAKO PŘES KOPÍRÁK lidé čekají,že snad nebude tak zle.NEBUDE!!!BUDE DALEKO HŮŘE!!!…Jakmile ztratíme svobodu (její zbytky) jsme v řiti.A JEN vlastní vinou!!!!!!Nikdo nás s pistolí u hlavy nenutil,abychom volili komanče.A nikdo nás dneska nenutí,abychom poslouchali Brusel!!!!!!!!!…
Budiž. Souhlas. A kdo nutil lidi, aby volili politiky, kteří lezou EU a Bruseli do zadku? Kdo volil lidi, aby volili lháře Bureše + MZ, kteří po volbách otočili kabát a jsou z nich probruselští slouhové?!
Lidi nikdo nenutil,ale z té truchlivé nabídky se nedalo nic vybrat.(Prezident)…Já jsem volila SPD, tudíž mám svědomí čisté.
To je obehraná písnička: Nebylo z čeho vybírat. I když ten výběr nebyl hvězdnej, ale ze 30 partají? Je to pouze výmluva a lidi maj min. spoluvinu na současným stavu ! ! !
(Myslím většinově, já ty šmejdy taky nevolil…)
Ale vybrala jste, že?
Z toho se místní komouši okotí!
jo..a celá ta “komunistická vývojová brzda”, kdy lidi měli práci, jistotu zdravotní péče, důchodu, úcty k práci, mír a podobné nesmysly se dnes, na základě pozorování aktuálního vývoje, který se opět děje pod taktovkou anglosaského kapitálu, jeví opravdu jako brzda, jako brzda, která nás ochránila, alespoň na čtyřicet let, před porobením národa, před jeho přeměnou na pouhou pracovní sílu v montovnách západního kapitálu, kdy je nám odebírána postupnými kroky státní svéprávnost a kdy za výrazné účasti páté kolony je rozleptavána naše tradiční společnost. To, co je hlasitě a agresívně připisováno bývalému SSSR, ta poroba, kterou jsme údajně museli prožít, to se dnes očividně jeví jako nicotná směšnost, ve srovnání s aktuálním působením demokracie a la EUSA. A to, že se k nám vláda věcí našich zpátky navrátí poznáme snadno. Na roličkách toaletního papíru bude opět český napsáno Toaletní papír. Až do takových “přízemních” detailů jsme totiž svoji státnost ztratili. Ovšem…vysvětlete to Langrovi.
Ano? Už se osdsuzují lidé k trestu smrti, už berou majetky sedlákům a holičům? Lampasáky z bývalého režimu strkají do dolů?
Opravdu máte pocit, že to co tady bylo za komozušů byla tradiční společnost?
Ten Nojo snad přednášel na VUMLu.
At’ mi nikdo netvrdí, že tyto stránky žádní komunisté nenavštěvují, a že dokonce v Česku žádní nejsou.
Tato tvrzení jsou v antagonistickém rozporu se skutečností.
To je pořád dokola. Furt řvou, jak komunismus přichází ze západu ale ten Ruský, ten co tady vraždil, obhajují!
Jistě.
A EU je dokonce inspirována SSSR.
Ten EUroparlament, což je jediné místo, kam Evropané mohou volit své zástupce, funguje v podstatě jako stroj na štemply, co mají schválit.
Zajímalo by mne, jestli je v institucích EU nějaký významný politik, na kterého v Moskvě neexistuje kompromat.
Komu vadí, to co prohlásil soudruh Zeman, že EU by se měla stát součástí RF?
Komu tohle zásadní prohlášení vadí?
Pokud nevadí, o něčem to jistěže svědčí…
Ale za všechno může samozřejmě USA, jak jinak.
Žilo tady na patnáct milionů lidí, jeden Havel, plastik pípl
a jedno procento páté kolony. A před komouši, za Masaryka, střílení do lidí, celá předcházející epocha to byla tradiční společnost? Ano, to byla tradiční společnost horních desetitisíc. A takováto tradiční společnost se zákonitě nelíbíla, nelíbí a nebude líbit dolním milionům. Takže opět budou třenice, opět se bude střílet, zavírat, vraždit..už teď má mnoho lidí doma korán a turban a modlitební kobereček a zhotovuje si sefíčka na pozadí mešity. Vy také ?
Prostě jste komouš, proč se nepřiznáte?
To tedy je.
Kdyby nebyl, tak by mj. férově přiznal, že Rusko je nyní islamizováno více, než kterýkoli stát EU, a že má na tom Pulter nemalý podíl.
Když tak sleduje ruské zpravodajství, jak tvrdí.
Ale možná, že sleduje jenom, to co si myslí, že smí, jako správný komunistický žáček…
Ale Putinovi muslimové jsou přece ti hodní!
Langře, islamověrci jsou v Rusku odedávna, zejména Kavkaz a okolí. A až donedávna, do stadia, kdy USAci začali islám intenzívně využívat jako nástroj rozbití blízkého východu a tlaku na Rusko, byly všechny problémy s islámem marginální. A samozřejmě, že islám je velice potentní a lidičci se množí jako..no vyberte si vhodný příměr sám. Putinovské Rusko je k nim vstřícné, na rozdíl od ruských občanů. Domnívám se, že měl li by pohár přetéci, řešení se najde. U nás pohár pomalu začne přetékat k nám a my nic.. Jo, vlastně přece jen něco. Může za to Putin !
Nojo,
Šrouby ruské propagandy máte natlučené důkladně.
Skoro stejně, jako komunistické myšlení.
Ale za to tvrzení, že je Putinovské Rusko k muslimům vstřícné, pozor na to, aby si toho nějaký soudruh nevšiml, a neskončilo to ve Vašich kompromateriálech, za to, že jste to vyzradil moc brzy.
Když o někom Rusáci tvrdí, že něco dělá, vždy se je dobré zamyslet nad tím, zda to nedělají právě oni sami, a neodpoutávají tím pozornost.
ten poslední odstaveček má obecnou platnost že jo. Konkrétní příklad, otrávený bývalý špion v anglii. K nám se to do zpráv nedostane,
ale experti v anglii si už všimli, že příznaky a průběh otravy neodpovídají látce o které je oficiálně tvrzeno, že byla použita. Naopak průběh otravy odpovídá použití zcela nevojenského prostředku v anglii hojně se vyskytujicího. Je to stejné jako u Litviněnka. Po použití zaživa se dá použít ještě jako mrtvola…..
Jojo,
Putler je z toho venku.
Jak soužsky prosté
..ne, to je logicky prosté..
a ten strážník s nimi bydlel, ne? Kolik, deset let?
..a to má jakou vypovídací hodnotu, ten strážník ? Větší vyp. hodnotu má skutečnost, že na výzvu ruské strany o umožnění podílet se na vyšetřování bylo vysloveno zamítnutí. Logicky. Vyšetření není žádoucí.
Nějaký Neil Basu, pomocník vyšetřujícího komisaře SYdnes prohlásil, že vyšetřování je na samém začátku, potrvá týdny anení zatím stanoven směr vyšetřování. Jaký to rozdíl, oproti rozhodnutí angl. vlády, že pachatel je rusko….
Pane Langere, co je nám do Putina, když nám v ničem neškodí ? Kolik islámských imigrantů nám posílá týdně Rusko a kolik vaši žido-chazarští soudruzi z USA, Izraele a jejich arabští spojenci ? Nemusíte je počítat přesně, stačí v desítkách tisíc.
Pane Bouše,
všímáte si, jak měníte názory?
Kolik komentářů jste zde napsal o tom, jak je Putin Vaší spásou, a Rusko přítelem?
Nepočítaně.
Ale když se to nehodí, tak at’ si Putina nikdo nevšímá, když Vy to řeknete, že…
Přehlédl jste to podstatné, tak ještě jednou : Kolik islámských imigrantů nám posílá týdně Rusko a kolik vaši žido-chazarští soudruzi z USA, Izraele a jejich arabští spojenci ?
To běžte do Finska. Tam jim z Ruska jezdili na kole!
Trojfilcko, když dojde ke konfrontaci mezi neomarxistickými a židovskými USA a pravicovým a křesťanským Ruskem, což je jistě jen otázkou času, komu budeš fandit ?
Vložko …
šak víš!
Jestli jseš soudruh Pavel Septik z Kojetína na Hané, tak tipuji, že neomarxistickým a židovským USA.
Halt, levičák k marxistovi sedá.
Vložko…
šak víš.
S. Pavlo Septyková, tak já mám k vložce hoooodně daleko. Opravdu. Pokud zvládáš čtení a máš mozek, tak bys měla vědět, že Lubomír je mužské jméno.
Kapišto ?
V… Vy…, máte, ta je užitečná!
Šak víš…
Ty dvě věty (Bojuj,dokud…) která pan Guttman napsal,by si měl KAŽDÝ nechat vytetovat na stehno!!!Až bude i v ČR kouřmo,bude vymalováno!!!Z ruského medvěda si také někteří chytráci dělali prču.A jak byl ten medvěd chytrej a silnej!!!A kolik Čechů mu nadšeně pomáhalo!!!!!!Podcenit nepřítele??? Chyba,zmýlená NEPLATÍ!!!Některé věci mohou být”na furt” 💀💀💀
USA pohrozily světu vytvořením kosmických vojsk.
Americký prezident Donald Trump prohlásil, že v jeho zemi může vzniknout nový druh vojsk: kosmická vojska.
„Moje nová národní strategie pro vesmír uznává, že se v kosmickém prostoru mohou provádět bojové akce stejně jako na zemi, ve vzduchu a na moři,” řekl americký předák.
P.S. Výborně, teď ještě by nám Yankees měli předvést, jak létají jejich lidské posádky na Měsíc….
..no, jak lítají na měsíc? Letadlem do Hollywoodu..a pak už je to tajné..
no tedy…já si na to musím jít uvařit kafe…
Výborný článek ! ! !
Rýsuje se nám další pokus americké CIA ve spolupráci s britskou tajnou službou destabilizovat Evropu, jak jim oběma káže světovládný židovský projekt NWO :
USA úzce spolupracovaly s Uzbekistánem při zničení nákazy pozemků, na nichž se zkoušela nervově paralytická látka Novičok, jíž byl ve Velké Británii otráven bývalý plukovník rozvědky Sergej Skripal a jeho dcera Julie. Vyplývá to z článku uveřejněného v listě The New York Times v roce 1999.
Jeden z klíčových výrobních objektů Státního vědeckovýzkumného ústavu organické chemie a technologie se nacházel ve městě Nukusu v Uzbekistánu.
V roce 1999 Ministerstvo obrany USA oznámilo Kongresu, že plánuje vydělit šest milionů dolarů na program demilitarizace objektu tohoto ústavu ve městě Nukusu.
„Uzbekistánský prezident Islam Karimov, znepokojený zdravím občanů a vlivem chemických látek na životní prostředí, se rozhodl zbavit se zbraní hromadného ničení. Od té doby začala jeho vláda úzce spolupracovat s americkým obranným rezortem a zaručila mu přístup k objektům, jejichž analogy jsou v Rusku dosud nepřístupné,” uvádí se v článku.
P.S. Takže Američané se před 20 lety zmocnili sovětské smrtelně otravné látky a nyní ji použili v Británii, aby to vypadalo, že to udělali Rusové. Měl jsem za to, že v CIA jsou poněkud inteligentnější pracovníci.
,, V západním Německu byla demokracie přerušena na 12 let, v Československu na 41 let.´´ To znamená, že za okupace v letech 39 až 45 vládla v Čechách demokratická a ne protektorátní vláda?To, že Beneš pohnojil spousta věcí je pravda, ale co měl asi dělat v roce 48? Autor nějak zapomněl, že nás ti dnes tolik vychvalovaní spojenci, prodali hned dvakrát. Hitlerovi v Mnichově a Stalinovi v Jaltě.V diskuzi jsem si zase přečetl něco o ruských prelátech a podobné výrazy.Když někomu docházejí argumenty, tak označuje oponenty za komouše, fašouny nebu putinovi šváby. Tihle chytráci by si měli uvědomit, že Rusové si od carských dob až po zvolení Andropova nikdy nevládli sami. Nebo snad nebyl Stalin Gruzínec, Chruščov Ukrajinec, který v podstatě daroval dnes tolik omýlaný Krym svým krajanům, Brežněv Ukrajinec, který rozhodl o okupaci Československa?Nebyla v Českoslovansku dislokována sovětská vojska složena převážně z vojáků ukrajinské národnosti?Někteří z Vás by si opravdu mohli jít přividělávat svými bludy do škol, jako to dělá Ruml, Hřebejk, Štětina a další kreatury , i když se tvrdí, že politika do školy nepatří. Jediné na čem je pravda je to, že mezi těmi neomarxisty, kteří dnes histerčí na náměstích je spousta potomků nomenkla tůrních kadrů z minulého režimu, kteří stejně jako se jejich otcové oháněli dělnickou třídou, tak se dnes ohánějí lidskými práva a multikuturalismem.Takže, kdo tady chce vlastně Nový únor?
jste Trdlo.
Přibližte mi to! PROSÍM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matěj.
Komunistická ideologie a socialistický systém je výmysl hebrejců (zejména Moses Mordechaj Marx-Lövy), který má sloužit k ovládnutí národů s cílem nastolení globálního otrokářského systému NWO pod vedením vyvoleného národa. K nastolení globálního otrokářského systému (internacionální socialismus) je třeba neobyčejnou krutostí paralyzovat jakýkoli možný odpor a zlikvidovat všechny jedince schopné řídit, organizovat, iniciovat, či jen příkladem inspirovat jakoukoli protižidovskou a protikomančskou aktivitu. Stejné prvky neobyčejně hrůzných a všeobjímajících židobolševických ukrutností lze najít ve Velké Francouzské revoluci, VŘSR, Čínské kulturní revoluci, nebo u Pol Potových Rudých Khmérů a stejné tendence, i když utlumené (následkem právě proběhlým válečným hrůzám WWII) v ČSR, PL, Maďarsku, Jugoslávii, Rumunsku a dalších, posléze socialistických zemích.
přestaňte otravovat s touhle stařinou a zajímejte se hlavně o to, co BUDE!!!! aby nebylo hůř
Na žádost Velké Británie dnes večer mimořádně zasedne Rada bezpečnosti OSN. Zasedání proběhne kvůli otravě bývalého ruského tajného agenta Sergeje Skripala a jeho dcery nervovou látkou.
Premiérka Theresa Mayová dnes uvedla, že hodlá Radu bezpečnosti informovat o podezření, že za otravou, která se stala v anglickém Salisbury, stojí Rusko.
Dále Mayová dnes odpoledne informovala poslance britského parlamentu o opatřeních, která Británie vůči Rusku přijme. Londýn hodlá vypovědět 23 ruských diplomatů ze země. Na opuštění země mají týden. Mayová to oznámila s tím, že jde o největší množství vypovězených diplomatů za posledních více než třicet let.
více zde –
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/britanie-kvuli-otravenemu-agentovi-vyhostila-ruske-diplomaty-a-svolala-radu-bezpecnosti-43718
P.S.
Také výše popisovaný barbarský čin mě vedl k napsání odpovědi na přihlouplou otázku Boušeho: “Holínku, když dojde ke konfrontaci mezi neomarxistickými a židovskými USA a pravicovým a křesťanským Ruskem, komu budeš fandit ?”
Moje odpověď zněla:
“Z mých komentářů i hlupák již před léty snadno zjistil, že fandit budu komukoliv, kdo dá despotickému kágébákovi a neznabohovi Putinovi výchovnou facku.”
Podle diskuse, která níže probíhá v souvislosti s mým komentářem (14.3.2018, 14:25:03) soudím, že jsem opět ťal do živého.
USA postup Británie v otázce vyhoštění ruských diplomatů podpořily s poukazem, že Rusové stále razantněji uplatňují kybernetické útoky v zemích působících v NATO.
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/britanie-pritvrzuje-proti-ruskym-hackerum-za-lonsky-obrovsky/r~a3e0d9d2124111e894960cc47ab5f122/
Že by rothschildovská Británie opět nezklamala a jako při její zradě v Mnichově 1938 a posílením Hitlera i nyní otevřela stavidla další světové války, tentokrát jaderné a poslední ?
Když už – tak je lepší zemřít ihned, než pozvolna potupně umírat pod putinovským jha.
Holínku, mám pro tebe z rozvědky tajnou informaci, ale nikomu ji nesmíš povídat, psssst.
Krvelačný Putin už jede na tanku v čele neviditelného vojska do České republiky a za pár minut budou projíždět Jablunkovským průsmykem.
Rychle se vrať do starobince a schovej se do klecového lůžka, tam se ti nic nestane !!!!!
Dříve než se ve “starobinci schovám do klecového lůžka”,
tak na něj z mostu vystrčím holý zadek, a na jeho tank upustím to, co nějaký Bouše již léta trousí na PP – velké HOVNO
Pane Holínku, taková otázka, Vás také děti vyhodily z domu?
…já nejsem RYZÍ Bouše.
No právě! Tak proč Vás posílá do starobince kydž sám je bezďák?
Holínku, však ano. Běž se hned na šumperský most vysrat. A když se tě budou obecní strážníci ptát, proč nejdeš na záchod, tak řekni, že to sereš na právě pod mostem projíždějící ruskou tankovou armádu s Putinem v čele.
Obrovský úspěch a několikaměsíční pobyt v uzavřeném pavilonu PL spolehlivě zaručeny.
Zaručený není.
Již jednou mi bylo řečeno, že “uzavřený pavilon PL” je plně obsazen Boušeho
letkou.
V.. Vy…, neviditelná možná, protože ta viditelná by musela přes Polsko a to by ta RA nerozchodila!
Je velice smutné, že autor článku není schopen pochopit, že černý únor 1948 začal 30. září 1938 v Mnichově, kde nás zbaběle zradili západní takyspojenci a předhodili nás jako kost Hitlerovi v domnění, že ho to uspokojí a že si sami na náš účet zachrání zdravou kůži.
Abychom se vyvarovali dalšího bolševického převratu, tentokrát židobolševického multikulturního, je nezbytné okamžitě opustit kriminální západní struktury EU a NATO.
V návaznosti na můj komentář o vyhoštění 23 ruských diplomatů z Anglie, v souvislosti s otravou bývalého ruského tajného agenta Sergeje Skripala a jeho dcery nervovou látkou, a také za rejdy ruských tajných služeb, které ohrožují svobodu britského království, uvádím, že čelit případnému rozvrácení naší vlasti můžeme jen úzkou součinností se státy v rámci NATO.
Pokud v této strategické věci selžeme, pak černý únor se zopakuje.
Pane Holínku,
ono těch ruských agentů je v Británii tolik, že až teprve nyní, po desítkách let infiltrace, se pod tíhou okolností britská premiérka k něčemu rozhoupala…
Jak infiltrace funguje, vědí nejlépe obyvatelé ze států Pobaltí, či Polska, a právě v těchto Zemích občas dochází k chytání oněch agentů, zatímco země západní Evropy této infiltraci již dlouho nekladou odpor…
O Česku nemluvě, v něm to má úspěšnou historii již za 1. Republiky.
Asi není náhoda, když se v Evropském parlamentu promítal dokument Soviet Story, tak se představitelé západních zemí odmítli účastnit…
Ta zkušenost Západu, který nebyl v komunistickém bloku, zjevně chybí, a proto je Západ tak úspěšně socializován…
… a pokud se Západ zavčas nevzpamatuje, tak na to definitivně dojede…!!!
Pane Langere a pane Holínku, zdravím vás, jakož i další pány, které stále zařazuji do kategorie slušných lidí.
Osobně si nemyslím, že bychom měli třeba zítra potkat v ulicích ruské tanky. Tento způsob ovládnutí Evropy je dnes již poněkud přežitý a představuje enormní ekonomickou zátěž, která by měla vážný negativní dopad i na Rusko a mohla by rovněž ohrozit pozici tamních vládnoucích oligarchií. Proto se Rusové nyní snaží o získání nadvlády nad vyspělými teritorii především cestou ovlivňování veřejného mínění, destabilizací režimů a protlačováním svých vazalů do klíčových politických a ekonomických pozic. Investované prostředky jsou v takovém případě stále řádově nižší než v případě vojenské intervence. To vše ale neznamená, že by ruské nebezpečí bylo menší než v případě hrozícího ozbrojeného konfliktu.
Sympatizanti Ruska se i na těchto stránkách snaží soustavně předkládat jednoduché klišé: kdo je nepřítelem Ruska, je zastáncem Merkel, Junckera a podobných pochybných existencí. Metoda používaná už od konce války má stále své leckdy značně obskurní popularizátory, různé “pravicové bolševiky”, z nichž někteří tak činí zcela záměrně, mnoho dalších však díky prosté naivitě a vlastní nevědomosti. Stokrát opakovaná lež se stává pravdou; to už věděla i tristní ikona všech propagandistů a laciných tlučhubů, ministr propagandy Joseph Goebbels.
Rusko je a mělo by zůstat naším obchodním partnerem. Uvažovat o něm jako o partnerovi politickém je ovšem čistá sebevražda; je to společenský systém naprosto neslučitelný s tím naším, který vždy bude mít potřebu nám diktovat svůj způsob života a své hodnoty. Snažíme se zbavit pekla bruselského, hrozí nám však inferno moskevské. Komu nestačilo čtyřicet let ruské nadvlády s důsledky z toho vyplývajícími, tomu už asi není pomoci. Hledat u Lucifera ochranu před čertem těžko bude mít rozumný smysl.
Pane Werwolfe,
to jsem rád, že Vás po delší době mohu pozdravit.
S většinou toho, co jste napsal, souhlasím. Co se týká oné vojenské okupace, ta má být provedena, až budou považovat vítězství za jisté.
Je třeba brát v potaz, že není náhoda, že Putlerův režim buduje a modernizuje armádu, a šíleným tempem ji vyzbrojuje. Zatímco ostatní evropské státy mají armády minimální a stále se zmenšují, vše je v NATO na bedrech USA. Pro Trumpa pak bude případně mnohem snadnější říci, tak si tu obranu, Evropo, dělej sama. K tomu může přispět třeba i nějaké české referendum o vystoupení z NATO, a rozštěpení bude na světě.
Málo platné, ale silně vyzbrojené armádě s dobře vycvičenými vojáky může odolávat jen jiná podobně silná, nebo silnější, armáda.
Proto ono “veřejné mínění”, které je podsouváno i na netu,- nezbrojte, armádu nepotřebujete, zbytečný výdaj, nucení vás do zbroje, a omezování vaší svobody. Jo, to když jste byli ve Varšavské Smlouvě, tak to jste narukovali a neprotestovali, a to bylo v pořádku, to jste byli na té správné straně.
Ne, tu poslední větu neřeknou.
Čímž chci říci, že oddaní otroci, co se v mediích převlékají za kapitalisty a křestany, jsou připraveni barbarsky a kolektivně zaútočit, když k tomu dostanou příležitost.
Loni totiž došlo de facto k anšlusu Běloruska, o tom, co se děje na Ukrajině, nějak čeští novináři umlkli, jaká to náhoda, každopádně Západ v tom Ukrajinu nechal.
Ne nadarmo se nynějšímu fuhrerovi přezdívá Putler…
Co se týká toho obchodování, jak dobrý obchodní partner bylo Rusko, to se mohli Češi přesvědčit už za RVHP.
Jak je vůbec možné, že soudruh Zeman přitáhne do Moskvy přes 100 podnikatelů, a má naprosto přesné informace o tom, kolik smluv je uzavřeno, a v jaké objemu? Vždyt’ to by měla být soukromá záležitost smluvních vztahů firem.
Odpověd’ je tedy jediná možná. RVHP funguje i dnes, jen s jinými krycími názvy, ve fašistickém režimu, kdy firmy jsou na oko soukromé.
Proto jsem názoru, at’ s Ruskem obchoduje ten, kdo chce, ale bez českého politického angažmá.
Ono by se totiž ukázalo, že smlouvy na dodávky jejich nepříliš kvalitní ropy, a plynu jsou předražené, a že Rusko nemá Evropě moc co nabídnout.
Když si český stát, řízený soudruhy, vydržuje společnosti jako ČEB nebo EGAP, tak je tomu tak proto, aby mohl klidně nějaký odběratel neplatit, a zatáhnou to čeští danoví poplatníci, nemám iluze.
Takže, kdo chce s Ruskem nebo Čínou obchodovat, at’ klidně klečí na kolenou před jejich paláci, ale at’ na tom neparazituje kartel soudruhů, za trapného podlézání onuce soudruha Zemana. Který uvítal Čínské soudruhy tak, jak by snad nepodlézal ani Husák.
Pánové,
vše potřebné jste již napsali, takže na mně zbývá oba Vás pozdravit, a přitom pouze připomenou to, co jsem zde napsal nesčetněkrát – Putinovi nevěřím ani pozdrav, a také znovu uvést, co píši o kousek níž – členské státy NATO by měli ruské agenty poslat tam, kam patří – tedy do…..
Věřit Putinovi je stejné jako věřit Džugašvilimu, Hitlerovi, Uljanovi nebo Bonapartemu. Pokud se člověk zamyslí, jaké zmínění mají (měli) společné rysy … Je jich více.
Je to právě to, co ruský národ obdivuje a my zavrhujeme.
Jak kdo, pane Werwolfe,
jak kdo.
Není to opravdu tak dlouho, kdy si tu jeden nejmenovaný soudruh posteskl, že jaká škoda, že není Rus, protože toho Putina jim tak závidí…
Nakonec, i Hitler měl mnoho obdivovatelů i mimo Říši…
Holínku, blbý jseš na tenhle výron hlouposti dostatečně.
USA úzce spolupracovaly s Uzbekistánem při zničení nákazy pozemků, na nichž se zkoušela nervově paralytická látka Novičok, jíž byl ve Velké Británii otráven bývalý plukovník rozvědky Sergej Skripal a jeho dcera Julie. Vyplývá to z článku uveřejněného v listě The New York Times v roce 1999. „Uzbekistánský prezident Islam Karimov, znepokojený zdravím občanů a vlivem chemických látek na životní prostředí, se rozhodl zbavit se zbraní hromadného ničení. Od té doby začala jeho vláda úzce spolupracovat s americkým obranným rezortem a zaručila mu přístup k objektům, jejichž analogy jsou v Rusku dosud nepřístupné,” uvádí se v článku.
P.S. Takže ne Rusko, ale USA a Západ ten sovětský jedovatý plyn nyní vlastní přes Uzbekistán.
Mě nezajímá, kdo vlastní “jedovatý plyn” (Bouše, blbý jseš na tenhle výron hlouposti dostatečně).
Rozhodující je, že se – sice pozdě, ale přece – Anglie vzpamatovala, a ruské tajné agenty posílá tam, kam patří.
Do prdele !
BLBE!!!
jsi stejnej hlupák jako autor
ty jedovatej plyne
viz níže, ten bolševik byl fakt blbej
http://moje.video/KX0
On byl, ale Vy jste!
Mám za to, pane Holínku, že pokud bychom vycvičili dostatek kopiníků, lučištníků a kyrysarů, pak bychom se možná obešli i bez NATO. Určitě mi dají za pravdu velcí výrobci kopí, šípů, halaparten a nejrůznějších sekyrek. Vzhledem k nedostatku pracovní síly a zejména odborníků příslušných profesí snad i zarytí odpůrci NATO budou souhlasit, že se bez této vojenské aliance v současné době neobejdeme. Holt nejsou lidi.
Jsem potěšen, že Vás, pane Werwolfe, opět spatřuji na stránkách PP…
další z postižených a utiskovaných “božátek” – tak jak to bylo ??? ten komunistickej režim byl svině
postihoval či umožňoval
kuba tak jak to bylo
– z autorova profilu
Vystudoval jsem chemii na Přírodovědecké fakultě v Praze, se zaměřením na fyzikální chemii. Doktorát jsem získal za práci v oboru molekulární biologie. Zabýval jsem se výzkumem a vývojem v biotechnologických firmách v Česku a Israeli. Nyní pracuji jako patentový zástupce v Israeli.
Moji rodiče přežili holocaust a já jsem prožil mládí v komunistickém režimu – tak jsem se seznámil s praktikami totalitních systémů a naučil se rozumět řeči a myšlení levicových ideologií v celém jejich spektru.
a proč jste tedy tak blbej? Něčeho jste se nadýchal?