lidl
5.1.2017
Kategorie: Společnost

Černoch z Lídlu a trendy, které lidi … dráždí

Sdílejte článek:

LUBOMÍR VYLÍČIL

V Evropě i v Americe už více než rok ve skrytu, pod povrchem zuří zásadní společenský střet o směřování naší, euroamerické civilizace. A u nás? Malým Českem právě zahýbala jedna marginální, zdánlivě trapná aférka. Která ale s tím světovým děním souvisí víc, než by nám mohlo být milé.

O co jde? O český “rasýzmus”. Naše “názorotvorná” media vyrazila do boje za evropské hodnoty a bijí na poplach. Obchodní řetězec Lidl prý čelí nenávistným útokům! Chudák. A to jen proto, že v reklamním letáku na jakousi nesmyslnou mikinu použil jako modela “muže afrického původu”. Zkrátka černocha jak poleno.

A proto prý “čelí kritice rasistů” (zde). Od leva do prava, jak se aférka rozjíždí, citují (s trapně přehrávaným rozhořčením) naše hlavní media “nenávistné reakce”, které řetězec obdržel. A poťouchle, se špatně skrývaným zadostiučiněním, dodávají: Tak se podívejte! To jsou oni, ti “vlastenci”! Banda primitivů a rasistických buranů to je. Vždyť vám to už roky říkáme…

Nemá cenu citovat všechny ty morální giganty, kteří se do blbých Čechů obouvají. Jejich argumenty jsou úplně mimo. Běžnému občánkovi, vážení velikáni ducha, by černoch nevadil! Kdyby byl jeden. Jako vyjímka, pokusný úlet kreativců firmy. Ne, to by skousli. To co jim vadí, je trend.

Trend, který už dvacet let, se vzrůstající silou tlačí proti nám. Proti naší, bílé, euroamerické civilizaci, jejímu způsobu života, tradicím a hodnotám… Začalo to už dávno, někdy v sedmdesátých letech, postupnými změnami v Holywoodských filmech. Padouchem najednou přestával být agresivní tmavý asociál, nebo záludný arabský křivák. I hlavní hrdina se změnil. Už ne svalnatý, akční bílý muž. Málomluvný muž činu, zachraňující bílou, krásnou mladou a bílou ženu… Ne. Postupně se neodmyslitelnou součástí každé “akční” podívané stala hrdinka, “akční” žena střílící padouchy v běhu a parakotoulu, s pistolí ráže nad .45 v každé ruce a pak moudrý, černošský soudce…

No, nic proti gustu za oceánem. Ale trend pokračoval a sílil. I v Evropě. A před asi tak dvaceti léty to, bohužel, dorazilo i k nám. Těch jiných a odlišných ve filmech postupně přibývalo, až k nekoukání. Podívejte se jen na ty nešťastné remake slavných, kdysi kultovních snímků! A pak se přidaly i reklamy. Nejen, že v nich přibývalo “modelů” jiných, neevropských etnik. Podstatné bylo, v jakých rolích. Schválně, zkuste se na takový reklamní blok nezaujatě podívat. Bílý muž se tu jen občas mihne jako okrajová, směšná figurka. Kterou rázná, sebevědomá žena ztrapní, zesměšní. Aby bylo veselo. Jako podpantoflák, doplňující moderní asertivní ženu při jejím jednání o půjčce, nebo koupi auta. Maximálně pak ještě jako starostlivý otec, vezoucí děti ze školy. A i u toho má jedno ze dvou v autě černé, jako by z Ugandy vypadlo…

Kdežto Afričan? Vždy jako svalnatý, sebevědomý muž. Až vyzývavý. A nikdy se v těch vteřinových šotech nepachtí, nestresuje, neshání, neřeší, nepracuje, nekutí… Je cool. Sdělení, které to už nejméně jedno desetiletí podprahově vysílá je jednoznačné: Evropanky, jste silné, sebevědomé osobnosti. Vykašlete se na toho utahaného, uhoněného, povinnostmi ubitého pracujícího troubu! Odvažte se! Následujte touhu! Ten váš feminismem uondaný, genderovými zákony svázaný trouba už následky (i hypotéku) zaplatí…

Nedivte se pak, vážení ušlechtilí a spravedlivě rozhořčení, že to lidi dráždí. Řečeno velice diplomaticky. Že mají pocit násilné, vrchem spodem tlačené a státem řízené demontáže svého světa. A že jsou na tuhle ideologii, nepřátelskou jejích světu velice, velice alergičtí.

Takže nejde o jednoho nešťastného černocha z Lidlu. Jde o vybuchující vzdor proti ideologii, stejně sebevražedné, utopické a od života odtržené, jako byl kdysi “vědecký socialismus”. Proti multikulturalismu, tlačenému proti vůli a vzrůstajícímu odporu našich lidí stejně násilně, direktivně a pitomě, jako byl marxismus-leninismus tehdy. Ten kotel už je přetopený, páni politici.  Stejně, jako tehdy, před 28 lety.

vylicil

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc květen 2019: *****

Dagmar Karlíková 500,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Tatiana Vráblová 200,- Kč, Pavel Kosmata 100,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Rostislav Jendrejčík 50,- Kč, Anonymní dárce 1984,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 300,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, ing. Jan Kocura 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Dagmar Lavičková 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Švestka 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Milan Tahovský 500,- Kč, Rudolf Bláha 200,- Kč, Pavel Šána 100,- Kč, Michal Škurek 100,- Kč, Marin Vacek 500,- Kč, Luděk Kurka 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, ing. Jan Dvořák 350,- Kč, Ondřej Svatoň 50,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Martin Reiser 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Martin Ondráček 200,- Kč, Petra Rohlíčková 300,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Martina Kosková 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Ladislav Hegyi 300,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Miroslav Meder 400,- Kč, Jiří Novák 100,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Milan Černý 500,- Kč

Celkem za měsíc: 15 078,00 Kč
Vybráno 43.08%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 50 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (53 votes, average: 4,91 out of 5)
Loading...
loading...
politicon-eshop voxpopuliblog
176 komentářů
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.