
Cenzura Pravého prostoru přitvrdila. Chtějí nás zlikvidovat. Pomůžete nám?
KAREL KŘÍŽ
Není to tak dávno, co jsem vážené čtenáře Pravého prostoru informoval o tom, že nadnárodní gigant Google stáhnul z našeho webu své reklamní produkty, neboť prý je náš web rasistický a xenofobní. Je to pro náš deník samozřejmě velká rána, neboť tento výpadek příjmů je samozřejmě téměř likvidační a každý měsíc opravdu balancujeme na hraně dalšího pokračování.
Pro Google Adsense totiž není relevantně hodnotná alternativa. Musíme více spoléhat na příspěvky našich čtenářů a tímto jim za každou pomoc děkujeme. Velmi si toho vážíme.
V neděli však přišla další “morová” rána. Po sedmi letech nám facebook zrušil publikování naší stránky. Tentokráte, jaký div, pro porušení pravidel komunity s tím, že jsme publikovali několik článků, které se zabývali cikánskou problematikou a dokonce, ó hrůzo, měli v nadpise slovo CIKÁN! Tedy opět rasismus a xenofobie …
To se samozřejmě v dnešním multikulturním socialismu nesmí. Máte na facebooku téměř 16 000 sledujících a více jak milion přečtení měsíčně, to už je nebezpečné. Pro vládnoucí kruhy a mainstream samozřejmě. Nejedete v soudruhy určené brázdě, nehrbíte hřbet, dovolujete si poukazovat na nepříjemné jevy a události. Tak to teda, NE!
Facebook je důležitou komunikační bránou. Ať se nám to líbí nebo ne. Také, jako u Google Adsense v reklamě a příjmech, neexistuje mimo fcb zatím relevantní alternativa jak dostat naše články mezi co nejvíce čtenářů. Zrušení facebookové stránky Pravý prostor znamená citelný pokles dosahu, znamená v podstatě umlčení PP.
Pravý prostor vyrostl po mnoha letech poctivé práce do pozice vlivného alternativního média. Pro soudruhy cenzory, udavače a multikultursocialisty se stal nepříjemným, nebezpečným. A tak zapojili svoje mocenské páky a chtějí nás zlikvidovat. Chtějí nás umlčet. Zkusíme se bránit ještě intenzivnější prací, zkusíme se bránit žádostí o pomoc vás, našich věrných čtenářů při sdílení článků a pomoc donátorskou. Vydržíme? Pomůžete nám?
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč
Celkem za měsíc: 3 255,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Lidi se nebrání a fašisti upevňují moc!
ANO
A Rom, obráceně Mor (někde se říká Morgoš), jim nevadí? Což takhle Ind, to by mohlo projít. Je to zvrhlost a svět, který se v pr@el obrátil, mocní přetáčejí několikanásobně naruby, zkoušejí, co si necháme líbit. Co dřív byla úchylka, podle zdravého rozumu i odborníků, je dnes přednost. Taky se za minulého režimu nenazývaly některé věci a záležitosti pravými jmény, např. kdo kradl – obohacoval se. Právě proto, že to někteří známe, víme, kam tohle lhaní do vlastní kapsy vede. Ke ztrátě svobody!
Pryc s rasizmem.Izrael nas nejlepsi spojenec.
Že by provoz PP dotoval Izrael? Máte důkazy?
Nebo jste si jen spletl články?
Muj komentar nikdo nedotuje obludo.
Vy jste PP (Pravý prostor)?
Nebo neumníte číst.
Pardon – oprava: NEUMÍTE
Mas Prazaku. Izrahel vam v USA vladne.
Technicka: Co brani redakci zverejnit uplnou a neupravenou komunikaci mezi facejbukem a PP?
Proc … no protoze presne zverejneni povetsinou naprosto smesnych bezobsaznch vyjadreni mocnych je tou nejvetsi ostudou jake se jim muze dostat.
To mate jako s justicni mafii .. v momente kdy po peclivem a velmi trpelivem se sebezaprenim shromazdovani kopii spisu zacnete vy naznacovat ze muzete ledacos ze spisu zverejnit co v normalnim pravnim state znamena konec kariery justicniho mafinana a bohuzel tady alespon nejakou tu ostudu pro bandu mafinaku jak to vedou, tak najednou kopirovat ze spisu nesmite a zacnou kvicet jak podsvincata a zacinaji se verejnosti bat a hlavni liceni jiz nejsou v casech a dnech kdy ma verejnost cas prijit se podivat aby ten bordel videla, uz najednou nezalezi soudcum na tom aby obet co nejvice verejne pospinila, protoze co kdyby te verejnosti sdelil obvineny nebo obhajce co se ze spisu o justicni mafii dozvedel za jejich ostudu a protipravnost a tupost, nedejboze kdyby zacal citovat pred novinari trestni oznameni na soudce ktery jej protipravne soudi a sam pritom prokazatelne spachal zlocin…
Verte ze originaly dokumentu pritahnou vzdy pozoronost .. je lepsi zacit s tim drive nez prijde klidne taky prikaz k vypnuti stranek .. pak bude pozde …
googl googl neni to ta spolecnost co vyhazuje muze pro nejake jejich nazory o rovnosti pohlavi aby pak vlastni analyzou zjistila ze tito meli pravdu a ze zeny jsou na stejne pozici odmenovany zcela bezduvodne mnohem lepe nez muzi?
kdysi jsem se bavil s jedním člověkem, a ten mě výslovně upozorňoval, že není žádný rom, ale cigán. dokonce dříve uváděná v občance národnost(nyní státní příslušnost)byla dána na uvážení, čili rom si mohl zvolit, a tak část romů uváděla národnost českou. ze dne na den. celé tyto národnosti jsou pofiderní konstrukt. rom, rom, rom, rom, rom, rom, rom, rom.
Vidíte? tato označení „rom“ jsou stejná. ti, co si říkají rom jsou ale každý jiný. nezdá se vám to divné? nechali se zmanipulovat nebo ohloupit, nebo manipulují a ohlupují? v čím zájmu?
Cigan je Cigan ať se to někomu líbí nebo ne tečka
K tomu by se měl fundovaně vyjadřit vystudovany romistik sudruh Polak, t. č na vědecke expedici detašovany v Letech (u Pisku).
Nemam rad rasistu Jonase !!!
Někdo vás o to žádá?
Jak casto te Jonas prca Janino?
………
Sudruhu Prazaku. Emigrante, Frenku a “slušny” Prejzaku
ja Janinu znam pouze z internetove diskuze na rozdil od tebe, ktery jsi nergistrovanym partňorem sudruha, ktery zde neni (je).
Zato vy, Jonasi registrovaný jste…jen je otázkou kde přesně, že?
Jonáši serr na něj, je to věčný honič, který si tu honí ego.
By mě zajimalo co na tuto cenzuru řika odbornik naslovovzaty sudruh Informator BH, ktery tu neni? (je)
Opet typicky komunisticka lez
Vkladani slov ci postoju ktere oponent VUBEC nezastava popripade nikdy neprohlasil
Pan B , at ut tady je nebo ne ( do cehoz je vam hov.no) ….je dle meho usudku slusny clovek tudiz antikomunista ( jisteze i antinacista ) a jako takovi nemohl byt zastance levicacke cenzury
Cenzura je vlastni LEVICI coz znamena tobe ty komunisticky kretene
Někdo je komunistický kretén, někdo zase kretén z ODS, někdo jiný je kretén od Pirátů.
Ale ty, Franku, jsi kretén per se. Kretén jako takový, kretén bez přívlastků.
Prostě kretén. Dokládáš to každou větou, kterou tady vysmolíš. – Na těchto základech můžeš stavět, to opravdu nedokáže každý.
Ja urazky od ceskych byvalych komunistickych spoluobcanu beru jako poctu
Pokud komunisticka svi.ne o me nebo jinem pravicaku prohlasi ze je kreten – tak to v zasade znamena pro slusneho antikomunistu – vyznamenani
Je to podobne jako kdyz by …rekneme …absolvent – inkluzivni neosocialisticke pomocne skoly – nadaval rekneme …..geofysikovi ( tudiz naprosta bezvyznamnost )
Kdyby každé (oprávněné) označení za kreténa bylo vyznamenáním, svítil bys lampasama jak ruskej maršál.
Ano to bylo docela vtipne , ale nic vic
Alefe
a označení “emigrant: – zvlášť tady na PP je samostatná kategorie.
Ještě kdyby tak zdejší pravičáci a emigranti (jistěže zásadně “pravicoví”) znali a chápali rozdíl mezi autentickou pravicí a autentickou levicí.
Jenže oni se dali nachytat jen na to slovo. Obsah je pro ně španělskou vesnicí. A ještě se svou nevědomostí chlubí.
Jeste o me uslysis ty tlusta rasistko JANINO.
Leknu se až pozítří.
Lehni si kdy chces ty krivochcalko.
Lehni si kde chces ty krivo ch calko.123456789
…tak,Kříži,názorný důvod,proč nepřispěju……nějaké drobné nadávky občas uniknou,ale co je moc,to je moc….na normální odpověď odpovědět opakovanou hnusárnou umí opravdu jen ubohý multinick
on si asi u těch nadávek”leští bambus”protože se na víc nezmůže
Ja Ha Ha Ha
Sudruh se zastava sveho sudruha IN-FOR-MA-TO-RA.
Pubescent a cesky marxista jonas….mluvi o pravicacich jako o soudruzich….
Dyt si vemeno
Vy pravicovi sudruzi mate akorat jinou idfeologii (jiny fikovy list) ale praktiky mate stejne jak měli komunističti sudruzi. Cenzura, kdo nejde s nami jde proti nam, ostrakizace oponentu. Ve lhani a mystifikacich, kamuflovani vlastnich selhani a v očerňovani svych protějšku komunisty předstihujete o několik koňskych delek.
A hlavně ŠPICLOVANI, A PRASKANI. A Mejdany – vy majdanšti milicionaři jste k Majdanu vždy připraveni! Že sudruzi Frenku a Informatore?
Jonasi, rasisticky mamlasy.
Miluji Izrael..
Frenku, už jsi opět dvojjediny? Připominaš inspekrota Kluzo – muže mnoha tvaři jak tvuj multynyckitovi pravicovy křesťansky informačni sódruh, ktery zde neni a přesto je.
Ahoj Franku,
díky za podporu, ale i Tobě připomenu, co tu často píši:
S trollem se NEDISKUTUJE, troll se IGNORUJE!
A všichni TI, co kolem mě každodenně poskakují, nic jiného, než primitivní trollové, nejsou …
Primitivni PRASKO – Troll se ozval? Jak plniš plan, sudruhu Informatore? Kolikpak lidi jsi v posledni době naprašil?
Sraci Jonasi a Vlado.Rasistum jako jste psenka v cechach nepokvete.
Jaky jsem ja rasista, sódruhu multyrasově a multykulturně multypohlavni? Kam na ty nesmysle chodiš?
A ty je ignoruješ stejně jak policajt prostitutku klidně i vícekrát za sebou farizeji.
Pubescent!!!!
Víte vůbec vy geronte, co to slovo znamená?
Nepoužívejte cizí výrazy, když je neznáte.
PS: Tím se tady soustavně blamuje jakási Vize.
to není možné, vždyt jsou furt pod jedním nickem a oni nelžou. Jsou to přece křestani.
Ne, nelžou.
Oni jen nevědí, ale přesto poučují.
Janina 27.8.2019 12:19:10 Odpovědět
Pubescent!!!!
Víte vůbec vy geronte, co to slovo znamená?
Nepoužívejte cizí výrazy, když je neznáte.
Janina 27.8.2019 12:20:10 Odpovědět
PS: Tím se tady soustavně blamuje jakási Vize.
–
A co jinak, Vy krááávo nebeská?
Přesné, někdo nediskutuje ale bolšánská (I) ho napadne.
No, když čtu Kříže začínám vidět, že Vaše mise je u konce. Web je pomalu likvidován. To soudruzi v Lubjance určitě ocení. Zpátky na Aeronet.
Web je pomalu likvidován hlavně kvůli tobě vyžlíku a tobě spřízněným exotům ze skvadry WXV najmě jednomu který tomu zasvětil značnou čáast života a mnoho šanonů složek.
Je likvidován kvůli antisemitským sfiním, jako ty
No ted je bude vyučovat kvalifikovaný CENZOR Zaorálek.
“….chtějí nás zlikvidovat. Chtějí nás umlčet.”
Milánkové, to se musíte nejdříve rozhodnout, kam chcete patřit. Když na liberální neomarxistický západ, tak k němu cenzura a totalitní praktiky patří.
s. Bouše:
Je mi naprosto jasné, kam patříš ty, a klaka zdejších rudých filcek.
Tebou popisované praktiky patří k tvému neobolševickému Rusku.
Tam by medium jako PP byl s největší pravděpodobností byl dávno umlčen pomocí Rozkomnadzoru.
Langr, naprosto nechápu, proč se snažíš o diskusi na PP, když tvoje srdíčko tluče pro báječnou západní liberální demokracii pod vedením soudružky Merkelové a s. Macrona dosazených do funkcí vašimi židosionistickými páníčky.
Lžeš!
Jako obvykle, když nemáš argumenty.
To je taktika členů WXV.
Aspoň jsem ještě nikdy nečetla jakýkoliv argument, který by něco – cokoliv vysvětloval.
A přeborník ve lhaní je jistý pan B. H., t.č. O. Na tom trvám a důkaz (který budete jistě vy i on požadovat) najdete v téměř každém jeho “komentáři” (kromě těch, kde přeje svým příznivcům požehnanou neděli, vánoce, velikonoce, jarní den, podzimní den ….)
Komentář jsem musela dát do uvozovek, protože jeho věčné kopírované megalomanské příspěvky nelze komentářem nazvat ani omylem.
Soudruzko Janino , skutecny cesky pravicaci ( kterych je dle me tak cca 5 % obyvatel ) ….skutecny cesky pravicaci – tedy ti co nepochazeji z Prognostickeho ustavu zalozeneho KGB ….nikdy nebyli zastanci na tomto webu socialisticke EU – coz je patrne pod vasi rozlisovaci schopnost .
Takze logicky pan Langer NEMUZE lhat
Pan Langer jako vyslovny evidentni pravicak nemuze byt z podstaty veci zastance EU – alespon ne v teto komunisticke podobe ….
( omlouvam se ze mluvim pane Langer za Vas ale nekdo to te krave rici musel )
Franku,
tady v ČR stále ještě doznívají (zvlášť u starších a starých) zbytky kvalitního vzdělání, kvalitního školství.
Takže takové povrchní hodnocení si nechte pro americké pubescenty.
To jako Váš VUML a Kadlovo zápočet z ML?
Tak v tom případě to je jak buzerantů, tak to je fifty fifty.
Nečertil se,kolego od naproti,Ještě si PT publikum
bude myslet,že Bouše má pravdu,
Slovo argument ale není synonymem pro nadávku,že?
No – Frigo, jistý si ale nejste, že? Já taky ne.
Když p. Frank pokládá slovo “pubescent” za nadávku (jinak by jím nepoctil Jonase) a Vize zase autismus nebo ADHD, čímž každou chvílii označí mně ……….
U těch “vzdělanců” a zvlášť pak těch, co se honosí titulem “pravičák” je možné všechno.
Langr, argumenty u tebe a tvých neobolševických propagandistů ?
Jediným argumentem je, že za všechno může Putin, protože to signalizovalo siderické kyvadélko.
Langře, ty si starý sudokopytník zbavený pohlavních žláz a tvoje výštěky tomu odpovídají.
s. Marximus:
Rudý kanále, pozdravuj Bureše, a poklon se mu za EET.
Zjistil jsem , že nemá význam diskutovat s těmi, pro které je PP jen prostředek, jak šířit rusobolševickou propagandu, léčit si své komunistické mindráky, a dokonce prosazují, aby PP skončil, protože je jistěže nepohodlný.
Tak proč diskutuješ?
Nejsi magor, co něco říká a jiné dělá?
Jo a jediný, kdo tady volal po ukončení činnosti PP, byl Tvůj kámoš Holynek. Tak si to na nejbližší operativce nejdřív vyříkejte spolu a nelezte s tím mezi slušné lidi.
Přeháníte, kolego. Ruku na srdce: Vy jste viděl, že by Langer někdy diskutoval? Já ne. Já jsem ho viděl buď lézt do zadku verfol… nebo jak si ten dotyčný říká, případně podbízet se Poláchovi a Alešovi, nebo nadávat ostatním.
U Langera o diskusi nemůže být ani řeč: on neví, co to je.
Není jedno kým – čím jsou umlčovány?
Viz včerejší článek, jak miss Nevada nemůže soutěžit kvůli svým sympatiím prezidentu Trumpovi?
Ach – vy skalní s rozhledem žížaly právě vylezlé na povrch!
Budeme muset Lubomíre změnit výrazivo a psát trochu zastřeněji, za sebe to slibuji. Alespoň bude trochu srandy!
Nenechte se JIMI ovládat, Maxime. Píšete přece i pro jiné. Jinak byste mohl dopadnou tak, že byste se stal “politicky korektním”. Kam to vede, to vy víte.
Také slibuji že budu obezřetnější.
Jako že kdybychom se inspirovali Ruskem nebo Čínou, tak by takový alternativní, opoziční, k vládě kritický web měl na růžích ustláno, možná by sem tam i nějakou dotaci získal? :)
Nebo kam přesně bychom měli patřit, aby web nebyl ani natvrdo cenzurován vládou, ani nenarážel na různé podmínky inzertních korporací? To mi fakt prozraďte, do kterého místa na světě upíráte pozornost.
A musíme někam patřit? To znamená – musíme se nutně opičit po jiných?
Co kdyby se pro změnu jiní aspoň v některých věcech řídili námi?
No to je právě to, čemu se divím (viz můj další příspěvek níže) – že Bouše jako řešení vidí, že musíme někam patřit nebo nepatřit. Co přesně by s tím pro Pravý prostor změnilo?
Už jsme někdy někam nepatřili ?
Myslím, že ne, vždycky jsme patřili na zeměkouli, ale proč se ptáte? :)
Přečtěte si to celé i nahoře a nedělejte hloupého !
No já to čtu od začátku, tedy od Boušeho…
To je jeho styl, jak se vyhnout , příp. odklonit od témat, na které nemá odpověď.
Od čeho se odkláním? Neodklání se spíš tazatel? Jistěže jsme vždy někam patřili, do různých paktů nebo sfér vlivu. A ptám se, jak to aktuálně souvisí s problémem Pravého prostoru?
No – pokud to neděláte schválně, což vám ovšem nevěřím ani náhodou, pak jste zřejmě nějak přehlédl, že kolem Pravého prostoru se svět netočí, ani se neřídí jakýmkoliv názorem diskutujících.
Janino, věřte mi nebo ne, ale momentálně už absoluteně netuším, která bije a o čem se tu vlastně bavíme. :)
To nevadí.
Aleši,vy můžete být v poho…
Z vašeho Deníku N citují i mislytelé z ČRo PLUS.
A to je ŇÁKÁ pocta a ocenění kvalitní práce elity mezi kulturtrégry.
Takoví by se uplatnili i za bolšána
Když budeme patřit do východní Evropy , kde dominuje Rusko, tak stát bude aspoň prosazovat zájmy svých občanů. Přesně podle zásad pravicové, konzervativní a křesťanské politiky a ne naopak, jak to dělají naši západní protektoři, když prosazují naši genocidu a likvidaci. Já v tom vidím pouze náš přínos.
Jo aha, takže ne že hledáte stát, kde není cenzura, vy hledáte stát, kde je cenzura toho času zrovna ve shodě s vaším politickým názorem. Ještě, že umíte být občas upřímný. :)
Ta cenzura-necenzura vám bude platná jako mrtvému zimník, když v tom NEJLEPŠÍM případě přideme o naši zemi, o naši kulturu.
O tom nejhorším snad psát nemusím – nabo snad ano?
Fakt ze sebe přestaňte dělat výstavního blba.
Tím chcete říct co? Že cenzura teda někdy může být dobrá věc, když má třeba “zachránit zemi, kulturu…”?
Tím chci říci, že ta vaše hra na “blbý a blbější” už mě nebaví.
V řečech o cenzuře jsme se dostali na kilometry daleko od původního komentáře, na kterém jste vystavěl své rádoby nechápavé komentáře-dotazy. Že nechápete, nevěřím.
A to je právě to vaše odkloňování od důležitého přes méně důležité, až k naprostým pitomostem.
Aleš 27.8.2019 13:14:22
A jééé, opět ADHD komoušismus.
Pane Bouše, stát se má starat o to, aby měl bezpečné hranice, byl se schopen bránit (sám, nebo na základě dohod) a fungující nezávislou justici, vše ostatní je starosti jedince.
Vysvetlete mi jednu věc, proč pořád spolehate na stát? Nebo to jen omluva vlastní neschopnosti se starat sám o sebe?
A ještě, můžete mi jmenovat nějaký stát, který udělal něco dobrého pro své občany, a co to bylo?
Pravicověkapitalistickokřesťanský Putinland…
Horší je, že si to začíná být všude podobné…
Oni mají socani/fašisté úplně stejné nápady.
Tak takhle jsem to zrovna nemyslela.
Do svobodného……….
No a to je, pro zajímavost, třeba kde? Kde na světě není ani státní cenzura, ani si tam korporace typu Googlu nerozhodují, na kterém webu budou inzerovat?
Já o takovém místě na světě prostě nevím. A jako relativně nejsvobodnější mi to přijde tady a teď – stát mě ani nezavře za opoziční web, ani mi ho nezablokuje a dokonce mě ani nenutí hledat si inzerenty přes Google. Jestli víte o tom, že někde existují ještě lepší podmínky, tak sem s tím!
Na tom sice něco je,na Západě je to už horší…
Ale těžko můžete očekávat,že někoho rozveselí když PŘITUHUJE.
A právě o tom je článek,o tom,že liberofašouni utahujou šrouby.Nebo snad NE!?!?!?
Mezi Ruskem a Čínou je setsakramentský rozdíl. Jestli ho nevidíš, tak jseš zaslepený hlupák.
Že se poslední dobou sbližují, tak to je v zájmu jejich společné obrany před agresivním západem a za zachování národní a státní suverenity a jedná se tak o koalici z nutnosti. Jinak jsou Rusko a Čína nebe a dudy.
Ale jo, rozdíly mezi Ruskem a Čínou vidím. Rusáci nemají tak šikmé oči. V Rusku dělá cenzuru Roskomnadzor, v Číně mají Great Firewall. A tak dále.
Máte na mysli nějaké konkrétní rozdíly, které by byly relevantní pro naši diskusi?
Myslíte jako něco jako rozdíly mezi šikmostí očí?
Pokud má šikmost očí nějaký vliv na naši debatu… :)
Vy tušíte, proč mě pan Bouše upozornil na rozdíl mezi Čínou a Ruskem? Já ne.
Minimálně tuším, na rozdíl od vás.
Ale neptejte se mě, dostali bychom se možná od Ruska a Číny k lovu velryb nebo třeba k politickému školení herečky Holubové.
Cenzuru dneska provozují všechny státy. Když už si mám vybrat, tak raději tu, která potlačuje protinárodní, protikřesťanské, buzerantské, liberální a protikapitalistické názory.
Pane Bouše, pane Bouše,
Když už si mám vybrat, tak kde není cenzura žádná….ona totiž i “malá” cenzura je pořád cenzurou, kdykoli a kdekoliv.
Číňané pracují.
Navíc mi není jasné, jak by se problém ekonomického modelu Pravého prostoru vyřešil tím, že se “milánkové musí rozhodnout, jestli chtějí patřit na západ”. To je zase ten váš obvyklý recept na všechno od cenzury na Facebooku po zaschlé skvrny od červené řepy? :) Tedy vystoupit z EU a NATO? :)
Já vidím řešení jediné – nebýt závislý na inzertních korporacích. Buď si hledat sponzory sám, nebo prostě zpoplatnit obsah. Když si budu moct třeba za 50 Kč odemknout článek, který mě zaujal (a kde se budu chtít vyřádit v diskusi :)), tak proč bych to neudělal. Takový web může fungovat a stát vám dá pokoj. Narozdíl od toho Ruska nebo Číny, kde by nemohl fungovat ani kdyby si ho čtenáři komplet platili.
Aleši
Dobry napad.
A pak jeste druha vec – preposilejme clanky vsem statnim ceskym institucim a soudruhum vedoucim a vsem znamym – pro vseobecne rozsireni
( v pripade moznosti trestneho cinu proti neosocialistickehe republice pod cizim jmenem a z cizeho pc …nejlepe ze statni instituce nebo kavarny , to bych nikomu nezazlival …anebo kdo se neboji a je odhodlan ….sam za sebe ….)
A co tím chcete dokázat ? Naši politici snad o něčem rozhodují ?
Urcite o vice vecech nez si umite predstavit
Ne – to je ospravedlnění udavačů.
Nyní mají požehnání z demokratického Západu..
Jako by naše instituce potřebovaly radu nějakého emigranta Franka.
Janino smrdis.
Janino,Aleš neví,jak by nás přesvědčil,že cenzura je NORMÁLNÍ věc…
Pohoda,klídek,tabáček,čílej se jenom primitivové.
Aleš je vysmátej jako lečo,články si za padesát vočí otevře.
Paní Novatna, on pan Aleš někde napsal, že cenzura je normální? Prosím, kdy a kde?
Jinak by jste se měla omluvit.
Napsal výše,že nezná stát kde se necenzuruje.
Což jsem si vyložila tak,že cenzuru nepovažuje za problematickou.
Ano, správně Franku, “…sám za sebe…”
Moje veřejné písemné vyhlášení občanské neposlušnosti, s věcným zdůvodněním, má Kancelář prezidenta ČR, Úřad Vlády ČR a předseda Poslanecké sněmovny ČR, k dispozici již od loňského roku…
Verim Ti Borivoji,
Taky jim pisu sve nazory …obvykle neodpovidaji….vlastne nemaji co
Znění mého vyhlášení VN, které má k dispozici i ČT, jsem i s reakcí na ně zde před časem zveřejnil.
Buď zdráv!
Ty jsi ještě větší ox, než jsme čekali. Víš, co to Ohlodajovi práce, masírovat všechny kolem, že není Bořivoj?
A ty ho takhle blbě prolátneš.
—
@Bořivoj Ohlodaj: teď bys měl pověřit nějakého svého tiskového mluvku, aby udělal nějaké zásadní prohlášení o tvé identitě.
Pikantní, opravdu: pod článkem o cenzuře, která přitvrdila, můj komentář čeká na schválení. Fakt bingo. – Tak to trochu zašifrujeme, jako vždy.
— —
Ty jsi ještě větší ox, než jsme čekali. Víš, co to Oh-lodajovi práce, masírovat všechny kolem, že není B-ořivoj?
A ty ho takhle bl.bě prolátneš.
—
@B-ořivoj Oh-lodaj: teď bys měl pověřit nějakého svého tiskového mluvku, aby udělal nějaké zásadní prohlášení o tvé identitě.
Ale rozhodně nezapomínejte “sám za sebe” posílat všechno ze “statni instituce nebo kavarny”.
Pro jistotu. čert nikdy nespí.
Neokecávej a nežvaň. Můj příspěvek nahoře zní :
“Milánkové, to se musíte nejdříve rozhodnout, kam chcete patřit. Když na liberální neomarxistický západ, tak k němu cenzura a totalitní praktiky patří.”
Tvoje logické myšlení je na úrovni onoho třídenního koťátka. Takže když stát zavede cenzuru a perzekuci občanů za neschválené názory, tak ty na to reaguješ uzavřením komunity do sebe formou zpoplatnění, aniž bys proti nastoupené totalitě jenom pípnul. Ty skutečně nepatříš mezi dospělé muže.
To se vám povedlo.
Kéž by se veškerá zlovůle státní moci dala vyřešit “formou zpoplatnění”! Kéž by všechny totality na světě šly vyřešit tak, že si lidi mezi sebou něco svobodně předávají za peníze. Tomu se totiž pak říká kapitalismus. :)
Ten kapitalismus je trošku divný. na jedné straně Kříž poníženě žebrá o almužnu, aby si místní důchodci utrhli od huby měsíčně 2 stovky, ale na druhé straně prorežimní roztleskávači dostávají od státu a korporací peněz hromady.
Pokud někdo dostává peníze od státu, tak je to špatně, to přece víte, že nerozporuju.
Ovšem korporace si může peníze dávat komu chce. Nevím, jak by to mělo být jinak.
Buďte už konečně dospělý a smiřte se s tím, jak funguje svět. Kdo má peníze, ten ovlivňuje, jak vypadá společnost. Druhá varianta je, že mu ty peníze někdo (třeba lid pod vedením bolševiků) sebere a pak si za ně dělá propagandu svou.
Můžete si vybrat, co z toho považujete za větší zlo a co za menší.
Zase mňouknutí třídenního koťátka.
A americký zákon o zahraničních zástupcích (Foreign Agent Act) znáš ?
Tebe skutečně opije i idiot rohlíkem. Něco tak nepraktického snad nemůže ani existovat.
No znám ten Act. Proč se ptáte? Sice ho považuju za špatný, ale zas tak moc škody nenadělal. Na jeho základě je potřeba zveřejňovat zdroje financování. Nebo snad způsobuje něco horšího? Omezuje svobodu slova?
LUBOMÍR BOUŠE , ta definice když na LIBERÁLNÍ NEOMARKXISTICKÝ ZÁPAD , tak k němu patří cenzura a totalitní praktiky patří , je pravá deznformace pro mladé začínající třeba voliče v Čechách.
Budto jste se už konečně zbláznil, nebo jste skutečný rudý dezinformátor. Tato definice sedí pouze a jen
na KOMUNISTICKÝ REŽIM.
Takže na Západě už konečně dosáhli komunismu. Ani jim nezávidím, že nás předběhli.
A kde vidíte nějaký rozpor?
Všichni přece unisono tvrdí, že neomarxismus = komunismus (resp. Soucialismus, levičáctví).
Důchodci si pak těch článků moc nepřečtou.😛😛
A jaké máte řešení? Kdo má ty náklady nést, aby to někdo jiný měl zadarmo?
S velkou nechutí vám odpovím – ne kvůli vám, ale aby se mohli vyjádřit jiní.
S T Á T .
Od toho tu je. Zrovna tak jako financovat VZDĚLÁNÍ. Veškeré a pro všechny bez ohledu na jejich sociální postavení.
Není nikde psáno, že jen bohatí jsou inteligentnější, schopnější, pilnější než všichni ostatní.
Vzdělání dostuipné všem vrstvám!
A do toho vzdělávání patří i dostupnost výběru VŠECH článků kdekoliv. VŠEM.
Děláte si legraci, Janino, nebo je vám tak asi 10 let? :)
Stát má financovat soukromá média? Která? Všechna? Jako že každý by se mohl rozhodnout stát se novinářem, založit si svůj vlastní Pravý prostor (nebo Levý prostor, Feministický prostor…) a stát by TOTO VŠECHNO financoval? Zbankrotoval by ještě tento týden, nebo až v září? :)
Jste OPRAVDU úplně blbej, nebo mě jen provokujete?
Děláte si legraci, Janino, nebo je vám tak asi 10 let? :)
Stát má financovat soukromá média? Která? Všechna? Jako že každý by se mohl rozhodnout stát se novinářem, založit si svůj vlastní Pravý prostor (nebo Levý prostor, Feministický prostor…) a stát by TOTO VŠECHNO financoval? Zbankrotoval by ještě tento týden, nebo až v září? :)
Konečně někdo,kdo ví co bylo tématem.Myslím že privatizace
medii byl největší zločin sametového podvodu.
Je odporně logický fakt ,že
soukromá media dost dobře
ani nemohou vystoupit proti
svým vlastníkům.
Prostředky by se našly,namísto škodlivých neziskovek,zbytečných ouřadů,armády placených práskačů,podpořit
ne financovat media.Možná že by nás naučila diskutovat a ne se
tupě urážet.,Smečky placených a zamindrákovaných prudičů by
ztratily možmost exibic.
Aleši, řešení=stop cenzuře…
To jste byl asi smutnej v devadesátých kdy se necenzurovalo,že!?
Ve vašich očích asi právě teď doháníme Západ.
A nejsmutnější je,že tomu tak je.
Na jaře 68 bylo víc svobody než je dneska.
Nedělejte ze sebe blba většího než jste!
Jak jako”Kdo má nést ty náklady”???
Ty náklady asi minimálně částečně pokryje reklama,ne!?!?!.
Samozřejmě v případě solidního webu.
Na blbej web si asi nikdo reklamu nedá.
Dost by mi zajímalo, jestli jste fakt tak hloupej nebo jen agitujete
Účel světí prostředky,paní urozená,
Vo,Vo,Vo tom to je,
Letmý pohled do řad zdejších čtenářů,včetně
mojí maličkosti prozrazuje skutečnost.O berličce,hnáty křivé,pod plachetkou osoba.
Střední generace se pachtí mít ,mladí jsou
vědomě odnaučováni přemýšlet vlastní hlavou.Nám starým ještě něco říká pojem národ a vlast bez ohledu
navíru či politický názor,Tak to vidím já.
Obávám se, že ani zpoplatnění obsahu stačit nebude. To už je takový levičácký folklór. Buď to bude po našem, nebo končíte. Hledání možností, jakým způsobem zlikvidovat nepohodlné, je jejich léty ověřená specialita.
Levičácký folklór je něco zaplatit a něco za to dostat?
To “obávám se” je přesně ten rozdíl, který nás odlišuje od totalit typu Ruska nebo Číny. Pokud se budeme pořád jen “obávat”, ale realitou se to nestane, tak je přece vyhráno. Nepřekročitelná hranice zůstane stále nepřekročena. Pokud však západ sáhne k tomu, co dělají na východě – tedy ke skutečné cenzuře, blokování webů, tak pak jsme samozřejmě prohráli a ani já pochopitelně nebudu dál vyzdvihovat západ před východem.
Soiuhlas,jak primitivní,ale jak účinné.Tento recept je starý,
jak lidstvo samo.Tedy ne levičáci,ale všichni u koryt
se takhe demoGraticky zbavují oponentů.Prostředky na to mají.Své voliče,armádu provokatérů a lidskou hloupost.!
Tak to vidím já,ten odnaproti,
Jenže to by se musel taky najít sponzor (a jeden je málo), který by nebyl závislý na NIKOM. A to konkrétně, ne jen ve vaší fantazii, kde se to hemží samým “kdyby”.
A co se týká “zpoplatnění” – myslíte, že je to váš geniální nápad? Že na to nikdo jiný před vámi nepřišel?
Zřejmě to tak geniální nebude, protože jsem (z odkazů nikoliv z vlastní zkušenosti) četla jen asi o 2-3 webech.
No – a pokud mi dovolíte říci na tuto blbinu SVŮJ názor, tak “odemknout” i za pouhých 50 Kč článek autora Zieglera, Flašky, Václavka apod., stalo by se to jjen ednou a pak bych se takovému webu vyhnula na sto honů. A myslím, že bych nebyla sama.
Sponzor, který není závislý na NIKOM, se nazývá čtenář. Proto za nejlepší média považuju ta, která jsou financovaná z předplatného. Taková si rád platím a čtu.
Copak tvrdím, že ten nápad je geniální? :) Pouze bych řekl, že to není “blbina”, jak to označujete vy. Buďte tedy tak dobrá a napište mi váš návrh, KDO má práci redaktorů zaplatit.
Myslel jsem, že zpoplatnění na úrovni článků se vám bude líbit právě proto, abyste si nemusela kupovat Flašku, ale třeba jen … Vylíčila. Tak už fakt nevím.
Mimochodem, já bych si občas koupil i toho Vylíčila, abych se tu s vámi mohl hádat v diskusích. :) Nevidím moc smysl kupovat si články, které jen brnkají na mou strunu… takové si můžu nakonec napsat sám, že jo.
1) Janina 13:41:03
2) Na to, abych věděla, co za splašky píšou pro příklad zmínění pánové, bych si je musela několikrát otevřít, ZAPLATIT a po prvním odstavci zas zavřít. Protože soudit z JEDNOHO článku, to snad uznáte, že nelze.
Zdá se vám to ekonomické, pane ekonome? Mně tedy moc ne.
PS:
VŠECHNY vaše nápady jsou jistěže geniální. Sice neživotaschopné, ale to často bývá údělem géniů.
Většina placených médií nabízí buď paušální předplatné, nebo mikroplatby za konkrétní články, apod. Nevynalézám kolo.
Zato vy jste se předvedla jako ekonomický génius s nápadem, že weby má financovat stát. :)
Fakt už nevím, co s vámi!
To jsem někde napsala, že VŠECHNY?
Třeba i porno? Třeba i stránky lákající lidi do různých sekt?
Nebo třeba náborové weby Islámského státu?
Stránky pedofilních sdružení?
Myslela jsem, že byste mohl být schopný diskutovat normálně, ale už po x-té se přesvědčuji, že ne.
A nebo prostě nechcete, protože na to nemáte?
Ach bóóže!!!!!!! Čtenář +reklama=spojité nádoby!!!!
Jsou čtenáři,je reklama.
Nejsou čtenáři,není reklama.
Je na tom něco složitýho!?!?!?
To už jste se tak hloupej narodil, nebo vám někdo vymyl mozek?
Přelouskejte si ještě jednou článek,ať se dostanete aspoň trošičku do obrazu.
To Bouše neudělá, nezaplatil si ani Protipr,d.
Ale bydlí vedle Karal Gotta.
jistě,ale já bych k tomu chtěla i to “B”….jako že netrpět multinicky a mít jen jednu adresu!Pak by se nemohlo stát,ře si jeden píše,sám sobě tleská a sám sobě píše pochvaly.Proto bych já i přispěla finančně,ale z tohoto důvodu to neudělám(tapety a multinicky)
Pane Kříži,
držím Vám palce!
PP si dnes prochází tím,čím si Aeronet prošel již před lety-pokud vím,jediné,čeho demokratičtí,prozápadní cenzoři dosáhli bylo,že jej to ještě mnohem více posílilo-PP bych přál podobný výsledek👍
Souhlasim jen doplnim ze zapadni cenzori jsou SOCIALISTI
Ale vždyť pan Aleš se bije hrdě do prsou, že cenzura neexistuje.
Tak že by vítr, Máchale
A ten co by rád PP zničil a taky se už o to pokusil si radostně zasmajlíkoval. Kdoví jestli v tom nemá pačmáky.
A co má toto společného s cenzurou? Že někdo nechce inzerovat na nějakém webu? Tak ho k tomu donutíme nějakým zákonem nebo co navrhujete?
Ne nechce , ale nesmí !
Google nesmí inzerovat na Pravém prostoru? Kdo mu to zakázal? Nějaký stát nebo EU? To ale nemá oporu v žádném zákoně. Nepopírám, že to může dělat v koordinaci s vládami, ale musí to dělat dobrovolně.
Dobrovolně ? Kdo chce s vlky býti , musí s nimi výti !
Tobě opravdu zatím netrklo do tvého změklého mozku, že nadnárodní korporace vykonávají za stát služby, které stát (zatím, než totalita kompletně zlikviduje demokracii) nesmí dělat ?
Proč Google necenzuruje názory vyzývající např. k dovážení barevných oplodňovačů bělošek, tedy v duchu sionistického projektu NWO na genocidu bílé rasy, ale přesně naopak ?
Proč pořád děláš ze sebe nechápavého hňupa ?
Nevím, co myslíte tím “vykonávají za stát”. Pokud tím myslíte, že ty korporace de facto JSOU stát, tedy mají ambice chovat se jako stát, včetně usměrňování společnosti nějakým směrem, kterým ony chtějí… tak pak – možná k vašemu překvapení – ano, souhlasím, je to tak.
Pouze se asi zásadně lišíme v názoru, co s tím. Já tvrdím, že řešení ve vaší osobní svobodě – nebýt součástí takového “státu”. Tedy neinzerovat přes Google, nepublikovat přes Facebook, atd.
Řešení lidí jako jste vy, je v jakémsi lidovém povstání, které ty korporace donutí chovat se podle “vůle lidu”. To vidím jako ještě větší zlo než status quo, jelikož v tom vidím zárodek bolševismu 2.0.
Aleši,Vašich názorů si dokážu i vážit i když
s nimy nesouhlasím.Ale ohrazovat se v tomto
ČR chlévě zákonem mě příjde naivni.V Čechách
už skoro 300 let nevládnou Češi,současné
zákony vědomě podporují ten nejhorší lidský
odpad domácí či z dovozu,
My prostí a sprostí Vás rádi poučíme.
KDO CHCE PSA BÍT,VŽDY SI HŮL NAJDE !!!.
Aleši vy to nechcete stále pochopit? Svobodné weby se likvidují úplně stejně jako za komunismu. Prostě se zakážou na veřejném prostoru a musí odejít do undergroundu. Ta vaše argumentace, že může jít na alternativní sítě prostě neobstojí. Uživatelů FC a googlu je v ČR 10 miliónů a vy si myslíte, že někdo neznalý najde někde na alternativní síti PP? Nebo, že bude platit za článek? Nebo, že někdo bude sponzorovat web zahrabaný někde v internetovým prostoru? To co dneska vidíme je likvidace svobody v přímém přenosu. Proč to nechcete vidět? To jste tou liberální demokracií tak zaslepen, že nevidíte, že za plotem vám vraždí souseda? Nebo jste na jejich straně.
On dělá že nechápe o co jde…
Obchodníci by rádi inzerovali boty na PP,ale google tam jejich reklamu nepošle.Budiž,je to jeho právo…
Chtip je v tom,že majitel webu nemá čas objíždět ševce a nabízet jim možnost reklamy na PP.
Jak jednoduché,milý Watsone
A to se chystá ještě další přitvrzení cenzury, alespoň se tak vyjádřila vrchní bruselská cenzorka Jourová.
Ta sympatická dáma balí na další anální expedici
do Brusele.Na čí přání a s čím souhlasem.?
Nás.
Přesněji námí svobodně zvolených zástupců-
Na chudý a vzpurný patří bič Toho Buoch nedá
aby politik český dobrovolně od koryta zdrhl.
Kdo může, měl by poslat peníze.Kdyby hodně lidí poslalo malou částku, tak by se to zvládlo.
@ redakce:
Až přestanete, pane Kříži, cenzurovat příspěvky, kde se objeví synonymum té obuvi, která se – podobně jako hodinky – natahuje a říká se jí eufemisticky GALOŠE, zvážím, zda budu Pravému prostoru přispívat. Zatím totiž diskuse občas (opravdu jen občas, ne pořád) připomínají facebukové povídačky o Robinsonu Crusoe.
Svoboda slova buď je, nebo není – nic mezi tím.
Tomu “mezi tím” se říká moderovaná diskuse. :)
Ale jinak je to – “svoboda slova buď je nebo není” skvělá hláška, kterou by mohli začít používat třeba všichni ti spammeři, co vám do mailu nebo i do diskusí posílají nabídky na levnou viagru. :)
Ale vy ste s panem B nediskutovali ale slovne a jmenovite ho NAPADALI !
Napiste sem sve SKUTECNE jmeno a pak si nechte jmenovite nadavat – uvidime jak VY budete ….statecny ….
Takze se jednalo o neco jineho – o konkretni napadani konkretniho cloveka – to nebyla anonymni diskuse anebo treba i anonymni nadavky ktere patri vicemene nekdy k veci….
On sem napsal SVE jmeno …CHAPETE ?
Dokonce i Lubomir Bouse – pokud je to prave jmeno – coz nevim….
Tak POKUD JE TO PRAVE JMENO prave osoby …si zasluhuje uctu a slusnost – protoze ma odvahu dat do placu sve jmeno
ALE JEN ….jen jestli je to pravda – coz nevim
Pochopitelne jestli to pravda neni a jeho jmeno je smyslenka Ruskeho trotla ….tak je vse jeste o to vice horsi
A že se té úcty dostává panu Boušemu měrou vrchovatou, pane Franku.
Zvlášť od party WXV, ke které ráčíte příináležet, to musí p. Boušeho nesmírně těšit.
1. Nevi se zda je to skutecne prava osoba
2. Nevi se zda je to jeho prave jmeno
3. Nadavame si tady vsichni
———————
Mluvim podminovacim zpusobem – JESTLIZE je to pravda ( coz nevime )
Ale pan BH je skutecne skutecny – to je ten rozdil
Kdyz si budu jist ze i LB je skutecne skutecny …a ne treba rusky agent….taky se budu mirnit …i kdyz trofam si tvrdit ze jsme ho nikdo z nas nejak OBZVLAST sproste nenapadali
Jo obcas dostane ruskeho idiota , jestlize je – tak mu to patri a vse je pri starem
( jetslize neni , nu pak ma moji malou dotatecnou omluvu )
Jak jste to zjistil u B. H.?
Jak to zjistíte u L. B.?
Ano, všichni ne, ale většina z nás si tu nadáváme. Vy nejste výjimka.
Ale on bolševik B.ořivoj H,olínek tady taky své pravé jméno nepoužívá a nick už vyměnil mnohokrát.
Pokud vím, tak psal proti PP a uvítal by, kdyby skončil. Vypadá to na provládního poskoka.
Kecáte, lady. proč podporujete nacirusáky jako je Marxiblbé Bouše 123- 1978?
Žádné osoby nepodporuju.
Lady Nacersey 27.8.2019 12:39:01
…Vypadá to na provládního poskoka.
” … Ale vy ste s panem B nediskutovali ale slovne a jmenovite ho NAPADALI ! …”
Podle sebe mohu řící, že od Holynka jsem byl za jemu nekonvenující názory napaden do komunistů, estébáků a podobně první já.
Tak ať se pak soudruh morálně čitý nediví, že dostává to, co sám rozdává. Vykoledoval si to – má to. Kdybych byl jediný, kdo ho “napadá”, možná bych uvažoval o tom, zda nezkorigovat svůj postoj. Ale desítky negativních reakcí na jeho chování mne v mém postoji jen utvrzují.
Totéž se týká jeho kámošů Langera a “Vize” – každý si může probrat zpátky historii diskuse, kde u těchto dvou lidí je ve velkém množství příspěvků nula faktické argumentace a pouze tupé vulgární napadání.
Opět: I tihle, co si vykoledovali, to mají.
CHÁPETE?
Okoraj 10.8.2019 00:24:23 Odpovědět
No, on pan “veb” zřejmě dobře ví, o čem píše…
Pojďme, podíváme se, jak se diskuze na tomto webu hemží nenávistnými výpady, a kdopak nám je tu provádí:
Zde jsou ve stručném výčtu uvedena invektiva, která Kadel použil v souvislosti s mojí osobou:
– mrzák (vůbec první jeho reakce na můj komentář před léty, aniž bych se do té doby trolla Kadel jakkoliv slovně dotkl, jíž chtěl zpochybnit má konstatování tím, že jsem údajně prodělal mozkovou mrtvici)
– zmrd
– fízl fízlů
– Hovínek
– Kuřihnoj
– chcípák
– duševní mrzák
– luetická děvka
a následuje dalších čtyřiadvacet výrazů, jež byl soudruh učitel zřejmě zvyklý používat při „výchově“ mladých lidí, a které se mi ani přepisovat nechce.
Komentáře, které tyto soudružské výrazy obsahují, mám samozřejmě všechny uloženy, a pokud si budou čtenáři PP přát, tak kantorskou černou kroniku zveřejním (celkem 31 stran textu). Pokud jsou v archivu PP zachovány všechny komentáře (jako je mám já), pak každý čtenář PP má možnost vysledovat, že vždy jako první napadl nick Kadel mě. Důvod byl vždy stejný – můj opačný náhled na VĚC a nedostatek jeho argumentace k vyvrácení mých konstatování.
O lžích tohoto anonymního kantora Kadla, které zde opakovaně na adresu mé rodiny uváděl, se nezmiňuji, neboť omluvu bych – od tak podlé a duševně zdeformované osoby – ani nepřijal.
“No prostě pravda a láska na první pohled. Po nějakých nenávistných výpadech ani stopička. Mne vždycky potěší, když o nějaké věci hovoří ti, jichž se nejvíc týká. A tohoto pána se zjevně “nenávistné výpady” týkají na úrovni golfového profíka.”
🔴
https://pravyprostor.cz/v-rusku-represe-uz-prekonavaji-komunisty/#comment-920215
+
https://pravyprostor.cz/culik-kartous-a-elfove-praporecnici-nove-totality/#comment-924699
Tak už nefňukej, utři si prdel a běž za ostatními na pískoviště.
… a pozdrav panu Werwolfovi opět chybí … “slušňák” Kadel zapomíná.
jaké údajně prodělal pepku????Vždyť je to pravda-sám to na sebe vyslepičils….. a pak se divíš,že to někdo použije???Ve své nabubřelosti na sebe naprášíš kdeco a pak fňukáš
Ty dementní kryple Nowotny, tys začal BH napadat jako první a už několik let, když BH něco npíše, tak ho urážíš, sfině nacibolševická!
Není kouře bez ohně.
Koukám Kadel mě zase předběhl, zase první, doprčojc.
Nic si z toho nedělejte. Mne předběhl nejen Kadel, ale i Vy.
Tak to se mi bude dnes pěkně spát.
Hezčí varianta tohoto úsloví je
“Není křiku bez výstřiku.”
Viz výše, Brettschneider už vystříkl.
Franku,Z panem B diskuze možná,aám se o tom přesvědčíte,Ano,když ho podepřete,políbí vám ruku,
pokud projevíte opačný ale svůj názor zařadí vás
mezi troly,zmoklé slepice,primitivy.
Co se odhalování týče,je vidět že jste poněkud
vzdálen realitě ČR.Víme o vás a víme
jak na vás to jsou slova demokrata?
Pan B mění své tittuly častěji než ponožky.
Z počátku jsem se snažil o věcnou diskuzi
namísto soudné odpovědi jsem bylpovýšeně
urážen.Nevím na co je pan B.v mých očích je to masochista a provokas¨tér.
Oprava :S panem B. diskuze není možná !!!
Franku,
jak moc je duševně labilní senilní hlepuc Frigo, svědčí i to, že dnes píše: “Z panem B. diskuze není možná, aám se o tom přesvědčíte, Ano,když ho podepřete, políbí vám ruku, pokud projevíte opačný ale svůj názor zařadí vás mezi troly,zmoklé slepice,primitivy…”, přičemž ten samý troll včera napsal: “Já mám kandidáta na prezidenta, kterého většina z nás zná, který splňuje naň kladená kriteria, jehož moudro často obdivujeme a bezvýhradně uznáváme…”, a uvádí mé jméno, se zvoláním “B.H. na hrad!.”
Zkrátka práce trolla jako vystřižená z učebnice …
absolutně mu schází smysl pro humor….to za prvé…….za druhé-od čeho je historie PP?Stačí se podívat zpět a přečíst si diskuzi pár let nazpět(viz.Nepochopitelná adventní výzva,ale i jiné….)a názor si na kontrolora uděláme sami….pak je jasné,že dostává ochutnat svoji meducínku…….A Frank???Ten už v roce 2017 označil Čechy za filcky a tvrdí,že kdo sloužil režimu-je vinen(to znamená i jeho kámoš Galoša?)….a co si myslet o výroku BH z roku 2015,že prý”POPRVE A NAPOSLEDY”použije vulgarismus????Pokrytec a nafoukaný domýšlivý dědula,který čísloval příspěvky co mu nelezly pod nos……..každý,kdo se mu nepodbízí je u něj troll(jestli vůbec ví co to je…)
Kříž se bojí občanskoprávní žaloby o ochranu osobnosti od Bořiboje HoIínka.
A? To si má od nemocných chudáků jako ty, a tvoji 4 strýčci, nechat sr@t na hlavu? Který z tvých strýčků na něho posla ty rusácké důstojníky v záloze?
Bouše, vtip je v tom, že ty jsi totálně dementní prase a zneužíváš toho, že jsi nesvéprávný.
Sociální a liberální demoGracie a cenzura?
Je cosi podivného v tom státě českém,že?
A u nás dole,Vědí,my se tady fackujem.
To se nám to krade,když se ten povl ,socky,komouši havloide a vůbec chátra,mezi sebou perou.
A prima se vládne,když se pracka k pracce vine
tak se nám lup podaří,
Ja souhlasim , ano , jen vzdy prosim nezapomente doplnit ze v CR stale vladne KOMUNISTICKA SEBRANKA z Prognostickeho ustavu zalozeneho Sovetskou KGB
( oni soudruzi vedeli co delaji a delali to pro BUDOUCI casy – a to je prave ted )
Vládne ten , kdo má peníze , ty po privatizaci nemá žádná komunistická sebranka , ale úplně jiná sebranka žijící v západním zadku !
Bud jste hlupak nebo komunista
Zeman nebyl v KSC ?
Babis nebyl v KSC ?
Dlouhy nebyl v KSC ?
Rychetsky nebyl v KSC ?
( Klaus se tam hrnul ale z duvodu utajeni ho jako odmitli ) ….jinak pochopitelne spadal pod sveho rezidentniho dustojnika
Kdo to byl Kozeny ?
Uz jste zapomnel ?
Harvardské fondy zakládal spolu s Viktorem Koženým jeho děd František Stehlík, nar. 13.9. 1912, dvojnásobný agent StB po krycím jménem “Franta”, č. svazku 2242. Významnou roli hraje bezpochyby již výše zmíněný Juraj Široký, nar. 29.12. 1953, agent StB s krycím jménem “Bellan”, č. svazku 196592, který působil přímo na hlavní správě rozvědky StB, která měla na starost operace v zahraničí. Figuroval v celkem šesti společnostech přímo či nepřímo napojených na harvardské fondy. Velmi aktivní zejména na Slovensku, kde figuruje asi ve dvaceti společnostech
https://www.kurzy.cz/zpravy/nazory/A-P-T-768-PR-638117/
Franku, zapomněl si jsi na jedno:
Zeman jí chleba.
Babiš jí chleba.
Dlouhý jí chleba.
Rychetský jí chleba.
Takže všichni, kdo jedí chleba, jsou zločinci.
A basta.
Opet lez a podvod
Jist MUSIME vsichni z duvodu ktere nebudu vysvetlovat protoze jsou evidentni ….jestlize to nekdo nechape jako Kadel ….tak pak je jasne ze diskuse je zbytecna
Naproti tomu byt v KSC nebyla nutnost ale ….VYCHCANOST
A to je ten rozdil vis blbecku kadlicku
To jsou jen trapné výmluvy.
Žereš chleba? Ke zdi!
Co záleží na tom , co byli před 30 lety ? Jsou snad dnes v KSČM nebo chtějí znárodňovat ? Dnes drží basu s kapitalistickým západem a poslouchají Berlín a Brusel ! Komu jste vy sloužil za totáče ?
zalezi na tom velice – kdy byl svi,ne , svi,ni zustal…..a stale vam vladne
Kdo se choaval jako svi.ne ….se stale chova jako svi.ne
a tak vam vladnou stale svi.ne
( ale co na tom zalezi ze ? hlavne at je mir a pivo )
Co těm lidem vyčítáte , víte něco konkrétního , komu vědomě ublížili , koho zavraždili ? Nebo považujete za svini každého politika i západního ?
Taky povazujete Nacismus za produkt sve doby na kterem nebylo vsechno jen spatne a mel sva pozitiva ?
Taky si myslite ze ne kazdy Nacista byl spatny clovek a spousta obycejnych Nacistu byli slusni lide ?
Ano ?
… rozhodně nepovažuji slova nacismus a nacista za hodná velkého prvního písmene, negramote.
(mimochodem, s velkými písmeny na počátku tato slova psali právě němečtí nacisté, ona to tak němčina už holt má).
Verstanden?
A co kapitalizmus , také nemá jen špatné stránky , ale kapitalistické strany jako ODS a další stát zničily , rozkradli zadlužily ! Jsou členové těch stran svině ?Západní státy v čele s USA vraždí v půlce světa , jsou členové jejich vládnoucích stran také svině ? Co muslimská invaze ? Které svině za to můžou ?
Peníze tady mají akorát komouši, veksláci/estébáci a jejich spratci a kámoši. Měli pro začátek z čeho investovat. Proto taky zorganizovali Velkou Hadrovou.💩💩💩💩
Ale to prave komunisti nechteji slyset ze to cele je jejich prace a ze nejvetsi cesky ,,podnikatele ,, ( hahaha ) …..jsou vlastne KOMUNISTI
KOMU TÍM PROSPĚJETE!!!!!
Ale nesmíme zapomínat na podvratný živly, to je pro pořádek, těch bylo také hodně a info měli!!!!
No kdo by tam jiný měl podle tebe být????
Kdo tu měl kontakty? Kdo věděl, že si po revoluci budeš moc “půjčit” v bankách na žaludový eso X milionů??!! Kdo jiný to mohl vědět.
Pavle K,
ono je to něco jiného, mnohem jednoduššího.
KAŽDÝ, který “nevoní” např. – a nejen Frankovi, je komunista.
Viz krásný příměr, který výše uvedl Kadel a kterému evidentně “vzdělanec” Frank vůbec neporozuměl.
Kura, Freňku
odkdy je Cukrberg komunysta? A odkdy majitele Guglu? Jde snad o emericke komunysty?
Velká hadrová nevznikla u nás , ta byla jen poslední z ostatních ve východním bloku , přestaňte už blbnout , mráz tentokrát přichází ze západu !!
Byli domluveni na všem!!! Ted nás mají za kretény co si nevidíme na špičku nosu. Po těch letech není snad těžké uhodnout, kdo kam patří, podívejte se třeba jen okolo sebe v regionu. Není to všude, ale jsou rozlezlí kam lidské oko dohlédne, policajti bývalí jsou kde? Ti co dělali šlapky ti jsou v penzi ale ti mladší jsou tam furt a když ne oni tak jejich děti. Jen kolik jich v této době přibylo a furt prý jich mají málo. Ted ještě jednu věc. Máte v místě, nebo ve svém okolí střelnici? Tak se jděte podívat, co za lidi ji obsluhují.
Leftardi jsou už rozlezlí všude.
Taková trochu zpráva rádia Jerevan.
Nejde o levičáky ale o nejprachatější kapitalisty na celé planetě.
Nejsou rozlezlí, ale schovaní v zákulisí globální politiky, takže je nikdy pořádně neviděl, následkem čehož jsou lidé zmatení jak prvničky.
Prachatí jsou levičáci, kteří dosáhli svého cíle.
Mám obavy,že ani,Zeman ani Babiš v Čechách
nevládne.
U moci je Frankem citovaná komunisticka sebranka.která za třicet let svéhořádění spolehlivě zničila to málo užitečného,co bylo za socialismu.A téměř všichni mají tu správnou minulost a výchovu.Bohužel neškodí
jen v Česku ale na celém světě,
Stránku na FB založit znovu. Počítat ale s tím, že bude po čase znovu zrušena. Na FB je totalita a bude ještě narůstat. Nabádat lidi, aby chodili přímo na web, tak to dělám i já. Na webu se snažit mít reklamy přímo dohodnuté s inzerentem.
Nakonec mu znemozni pristup z jeho ID , musel by stale menit pristup….no jde to ale je to komplikace
..hele..nechte keců…právě jsem požádal redakci o možnost přispění na chod PP zasláním 990 kč.
Tak kdo může, ať pomůže……
mas pravdu
Od Frenka se očekava tučny přispěvek – v dolačich.
Ty jako levicak a podporovatel prerozdelovani cizich prostredku nemuze mit ani jiny nazor , nutit ostatni aby v zajmu dobra JIM calovali ….
……………………….
Pan Kriz na rozdil od Vas komunistu ale nikoho nenuti a nikomu nevyhrozuje ( to jen kdybys to chtel zase zacit blbe srovnavat )
O jakem přerozdělovani blemcaš, mameluku? Copak někdo chce přerozdělovat tve klozetove tantijemy a dyška? Přispěvek na pana Křiže a PP je přece DOBROVOLNY. Že ty pouze okecavaš abys nemusel kapnout božskou, kolika tisici dolaču podpořiš vašimi pravicovymi emerikanskymi firmami šikanovaneho pana Křiže?
To máš, pro změnu pravdu, Franku.
Vyhrožuje tu někdo úplně jiný.
Trestními oznámeními.
Kurwa jedna udavačská.
Otazka pro mistni zaludy.
Je cenzura dalsi zapadni hodnota ???
Cenzura je znak tyranske spolecnosti ktere z podstaty veci ma socialisticke koreny
To uj jsme si tady napsali 1000 x ….
To to jeste porad nevis ?
Takze googl, facebook atd maji socialisticke koreny.
Ty budes asi mesuge. Citis to taky tak ?
Minimalne jim diktuji SOCIALISTICKE vlady , to nevis ze v EU vladnou vsechno SOCIALISTI ?
Nespadl si sem odnekud z Konga ?
Takze Zapad zhmotneny do EU je socialisticky spolek vyznavajici zapadni hodnoty, ktere je treba nasledovat. Rikam to dobre ???
akze Zapad zhmotneny do EU je socialisticky spolek vyznavajici zapadni hodnoty, ktere je treba nasledovat. Rikam to dobre ???
———–
Ne rikas to spatne .
EU je socialisticky spolek kteri je treba zlikvidovat
Smrt socialismu
A dalsi vec kterou je potreba rici – Levice a Socialismus ma odjakziva velitelstvi v MOSKVE
Je to fašistický spolek.
co chcete po tydýtovi,který fandil prezidentu Bushovi,který se honosil IQ-tykve……
Když tady vyřváváš, že patříme na Západ, tak jseš vlastně pro socialismus ?
,,Když tady vyřváváš, že patříme na Západ, tak jseš vlastně pro socialismus ?,,
——————-
A Lubomire zase ( zamerne ) vedle
Ja jsem pro Zapad ano jiste.
Jsem pro autenticky pravicovy svobodny kapitalisticky Zapad
Jsem nepritel vsech levicaku – socialistu , fasistu, komunistu, nacistu , islamaku – ano islamska ideologie vykazuje shodne znaky tyranske ideologie jako tyranska komunisticka ideologie , atd atd ….coz znamena ze jsem nepritel SOCIALISTICKE vlady EU
Ale rozhodne to neznamena ze bych byl nepritel Svobody Prava a Spravednosti , ze byl byl nepritel Evropy ne to rozhodne ne .
Ale to ty vis jen zase blbe kecas….
Ale stává-li se Západ čím dál socialističtějším, proč jste to dopustili, vy PRAVIČÁCI?
A proč v USA nerealizujete rady, které tak štědře rozdáváte tady?
Protoze pravicaku je malo , vetsina lidi je levicacka – ceka od prerozdelovani svuj prijem ….
Tak buď. A až ten kapitalistický západ najdeš, tak se ohlaš, já se na něj zajedu podívat.
Ty ho mas v Moskve
Možná, ale o tom tvém jsem ještě neslyšel.
Tak se nezapomeň připomenout, až ho na západě najdeš.
U korporací je tak nějak nesmyslné používat pojmy z politologie, nemyslíte?
Ale pokud přesto chcete, tak každá korporace je samozřejmě plnou totalitou. Facebook si – podobně jako diktátor – může na svém webu dělat, co chce. Přestože může zavést nějaké prvky přímé demokracie (lidi označují závadné příspěvky, a ty jsou následně mazány).
Dovolte, přidám se. Slova došla.
Kadel kdesi napsal, že – možná to neříkám přesně – že bere Aleše jako slušného člověka, byť občas odlišných názorů. Toto je bod, kde pro Kadlovu dobrosrdečnost nemám absolutně žádné pochopení.
Je pravda, že Aleš není hloupý: dokládá to tím, že argumentační fauly používá docela zručně. Člověk, který není hloupý, a přesto prohlásí (a falešně argumentuje přímou demokracií), že mazání příspěvků na FB je projev demokracie, nemůže nebýt zlovolný manipulátor.
Jsou tedy korporace zplozene kapitalismem a jeho zapadnima hodnotama ? Je tou hodnotou i cenzura ? Jsou tedy zapadni hodnoty dobre k nasledovani ?
Jsou to novodobá metamorfovaná Jednotná zemědělská družstva.😛😛
KUra, tož prodej reklamniho prostoru přednim soukromym kapitalistickym firmam i panu Křižovi velkymi soukromymi internetovymi firmami je socijalisticky?
To jsem ještě nevěděl. Učim se zde v CEVRU na PP každy den.
“Hodnoty”, které tvoří vztah mezi občanem a státem, jsou úplně jiné než hodnoty, které tvoří vztah mezi korporací a občanem. To je ta hlavní chyba (nebo manipulace), kterou děláte.
Cenzura je pochopitelně nepřípustná ve vztahu mezi občanem a státem. A to proto, že občan nemá na výběr. Občanem státu být musí. Mezi korporací a uživatelem naopak cenzura být může (dokonce tvrdím, že pojem “cenzura” tam smysl vůbec nemá), jelikož nikdo nikoho nenutí být uživatelem dané korporace. Naopak by docházelo k narušení jiné hodnoty – svobody podnikání – kdybychom usilovali o odstranění takovéto “cenzury”.
Podobných příkladů, kdy nemůžete takhle snadno přenášet “hodnoty” mezi státní a soukromou sférou, je víc. Jistě se shodneme, že každý má mít právo diskriminovat. Třeba nepronajmout byt nějakému nepřizpůsobivému člověku. Nebo komukoliv, kdo se mi nelíbí. Ale stát si něco takového dovolit nemůže, že by úředník vydávající třeba řidičák neobsloužil všechny stejně.
Neokecávej to pořád dokola. Přiznej, že korporace=stát. Typickým příkladem je cenzura konaná dominantními korporacemi v kyberprostoru podle zadání státní moci.
Děláš ze sebe čím dál většího hlupáka.
Máte dojem, že já jsem ten, kdo obhajuje státní zásahy do fungování korporací, ať jsou to zásahy ve smyslu něco muset mazat nebo naopak něco mazat nesmět?
Nejen dojem. Celou dobu to tady obhajuješ.
Ne, Lubomíre, neobhajuju státní zásahy do fungování korporací. Pokud to nějaký stát dělá, tak by s tím měl přestat.
Je skvělé, že k tak velkému nedorozumění už pro příště nedojde. :)
To on dela schvalne
Myslim tim ze Lubomir schvalne keca kraviny – jen aby mohl zase kvakat o svem mafianskem komunistickem Rusku
Ne.
Vy jste pan “kdyby”
.
Kdyby existovalo dost zlatých rybek …
Otázka:
A existují někde? Odpověď: Ne, ale za to mohou komunisti. Za vlády pravičáků a hlavně liberálů by bylo zlatých rybek dostatek.
Svym zpusobem mate pravdu
Kdyby bylo na me …kazdou zem bych nechal rozdelit na dve POLOVINY a do kazde poloviny by se nastehovali Parvicaci a Levicaci dle volani sveho srdce….a pak by si kazda pulka zila podle svych zasad
Ano, KDYBY.
Ale kdyby neexistuje, nikdy neexistovalo a nikdy existovat nebude.
Korporace = stat? Ja myslel, že Gugl (nevim kdo jej většinově vlastni) a Cukrberkuv Fejk Buček jsou NADSTATNI GLOBALISTICKE korporace. Jim dokaži (prozatim) vnucovat pravidla (ne vždy s uspěchem) pouze nadstatni organizace (typu OjU (OjroUhnje) anebo dominantni kapitalisticky predator = USA/CIA.
Bohužel je to horší.Globální korporace je nadstátem a poroučí jim, co mají dělat.A hlavně z nich saje peníze.
To fakt totální (_!_), když se pravověrný katolík ptá na Západní hodnoty.
Ty bys měl lézt po kolenou na Sv. Hostýn a tři dny se modlit u dveří baziliky!
Pane Kříži, tak není už konečně na čase si přestávat nalhávat kdo je nositelem dnešní nové totality, s tím spojeného marasmu v podobě různé cenzury nebo dobře promyšlené šikany, jenž nevynechala ani tento web?
Byl tu článek o Gálovi, tam se nabízí odpověď. Stačí sledovat na co všechno, na koho je napojen a celek se uzavře.
Dále bych měl na Vás ještě jednu otázku. Myslíte si že najdete zastání od nějaké chvilky demokracie? Těžko že? Za tím je schován všechen ten marasmus co svobodným lidem zde otravuje vzduch.
Kříž trpí protiruskou paranoiou, proto dnešní pravicové a křesťanské Rusko je mu největším nepřítelem a oproti tomu levicový neoliberální západ je mu vzorem pravicovosti, takže musí patřit na západ. Ten ho ale kope do prdele, kdy a kde se to jenom dá, jak sám potvrzuje tímto článkem.
Pan Kriz ma protiruskou fobii …chceli to tak nazyvat ….jako ja
Az se zacnou Rusaci chovat jako slusni lidi pak budou vzati mezi civilizaci , ale jak se rika …ztracena duvera se tezko ziska zpatky
Stojí o to, být vzati na milost prolhaným Západem?
A nefrustruje vás právě tohle – že na celý Západ a jejich milosti kašlou?
Tak proc se sem i vy – levicaci – porad cpete ?
Proc je v Praze 120 000 Rusaku ?
Kdo je zval ?
Proc je v Karlsbadu 20 000 Rusaku ?
kdo je zval ?
Proc je v USA pres 2 mil rusaku ?
proc utikaji rusaci z ruska ?
Kura Frenku,
nejsi ty henten uřednik na českem imigračnim uřadku? Odkud maš ta čisla sudruhu z nevadskeho slumu? Sis pomylil Rusy s Ukrajinci či co?
A co nam poviš o multykulti USA – matičce naši vzorove diktatorske , po ktere se Čekoland opiči?
Kdybyste se opicili tak stavite ZED
cha-cha…my začali stavět zeď první(v Matiční)takže se opičí tam u vás……už by pak jen stačilo abysme tam podle vašeho příkladu došli kafrat,že to není lidské a poručili ji zbourat……
Rusové mají peníze , zakupují si chalupy po celém světě !
Co kam se cpeme?
Pravý prostor je váš soukromý majetek, že si dovolujete kádrovat a lustrovat ostatní?
Janino kdy jsi se naposledy koupala
Emigrant hovoří o ztrátě důvěry.
Bomba.
Je jasne, ze bolsevicke, na zanik odsudene, statne firmy, s centralnym marxisticko-leninskym planovanim a riadenim, ako FB a Google, sa vzdy budu snazit skodit uspesnym sukromnym kapitalistickym firmam ako PP… To je prirodzena dan za to, ze tie firmy zatial neboli sprivatizovane a tym donutene k zapojeniu sa do poctivej sutaze na volnom trhu…
Faktom ale je, ze PP ponuka hodnotnu autenticku zurnalistiku, obohacujucu siroke masy o cenne informacie, odhalujucu skryte suvislosti diania vo svete a ponukajucu nikde inde neexistujuce hlboke analyzy vsetkych dolezitych procesov… Z tohto dovodu, PP jednoznacne caka skvela buducnost… Pokial tie bolsevicke firmy (FB, Google) ale neskrachuju, alebo nebudu sprivatizovane, je potrebne sa danej situacii prisposobit a vypadok v prijmoch riesit drziac sa sa tezy „nic nie je zadarmo“… Preco by mal PP hodnotny obsah svojich stranok ponukat zadarmo…? Toto doteraz len zbytopcne pritahovalo roznych sa tu od rana do vecera vykecavajucich sa bolsevikov, komunistov, marxistov, leninistov, socialistov a inych laviciarov, ktori tu zamerne zneprijemnovali zivot praviciarom… Hodnotny obsah tychto stranok je potrebne spoplatnit…! Chces mat zobrazenu hlavnu stranku PP…? Najprv zaplat 100 Kc… Dalej uctovat 100 Kc za zobrazenie kazdeho clanku a aj za odoslanie kazdeho komentara… Vtedy by mnohi z tu za svetle zajtrajsky bojujucich praviciarov, denne prispievali na prevadzku tychto stranok sumou okolo 5 000 Kc, co by za mesiac cinilo okolo 150 000 Kc, od kazdeho z nich a vsetky neschopne „sproste socky“, by odtial zaroven okamzite vypadli, ostali by tu len uspesni pravicovi tvorcovia hodnot… Toto by zabezpecilo nielen ekonomicky uspech PP, ale aj prijemne prostredie pre zmysluplne pravicove diskusie na tychto strankach…
No vidis to to trvalo
Spravny pravičak je uspěšny a vi, že nic neni zadarmo. Nenavidi stat a nevzal by si od něj ani kurku chleba. Kromě mastně zakazky. Spravny pravičak je ochoten za všechno calovat jinym pravičakum, uspšnym podnikatelum a privatizerum. Protože cokoliv je bezplatne, to si nevaži, tim pohrda – včetně možnosti bezplatně diskutovat.
Po teto vyzvě pana Křiže očekavam, že dobrovolne sponzorne od pravicovych diskuteru prudce vzroste a všichni zdejši uspěšni podnikatel podpoři finačně sveho finančně meně uspěšneho kolegu pana Křiže a ulehči mu jeho těžky osud navzdory šikanovani PRAVICOVYCH molochu Guglu a FejkBučku.
My levicove “socky” bohužel asi nepřispějeme protože nejsme tak uspěšni jak zdejši pravičaci.
Jonasi tve rasisticke komentare.TO JE TEN PROBLEM.
Brrrr – Orloji.
Po prvních slovech jsem si myslela, že vám někdo ukradl nick.
Naštěstí se tu krade výjimečně a jen někteří pravidelně.
Jinak vašemu výbornému a názornému příspěvku
oprava: …. názornému příkladu.
Kříž do Svratky!!
Pane Kriz,hnuj jako Jonas Vam tady dela problemy.
Myslím, že Jonášovi křivdíte, protože on do poslední kapky krve tady obhajuje toho vašeho hebrejského soukmenovce Mosese Mordechaje Marxe, co vymyslel marxismus na propagaci socialismu a komunismu.
Mordechaj Marx pokud vim, i když jeho tatinek byl rabinem, byl bezvěrec a veškere naboženstvi včetně judaismu považoval toliko za opium lidstva. Netušim jake ho Hebrejce mate na mysli. Marx nebyl žadny sionista ani ortodoxni judaista.
Jonas je úplně stejný bolševik jako všichni Bouši.
Tady zas řadi nějaky zloděj cizi diskuzni identity. Pane Křiži, doufam že ten hnuj vidite.
Takže chtějí boj? Mají ho tedy mít. Dnes byl na Pravém prostoru zveřejněn článek, že FB jde před soud pro cenzuru, mazání příspěvků a blokování uživatelů. Takže pozor, vážení cenzoři, nemusíte dobře dopadnout. Stačí dát podnět k Ústavnímu soudu a požadovat vydání Ústavního nálezu, jako v tomto případě:
Množí se případy, kdy podnikatelé dostávají pokuty za to, že např. vyvěsí pro koho nevaří. Od 1.5.2019 ale platí nález Ústavního soudu v jiném podobném případu, kdy hoteliér si ÚS stěžoval že dostal pokutu za to, že na svém podniku vyvěsil ceduli, za jakých podmínek koho bude ubytovávat, ÚS se vyjádřil takto: „Stěžovatel je podnikatelským subjektem. Základní právo podnikat přitom není jen způsobem získávání prostředků pro životní potřeby, ale v nemenší míře i prostorem pro seberealizaci. Lze předpokládat (a přinejmenším doufat), že podnikatele jeho činnost i baví a že se takto chce alespoň malým dílem podílet na vytváření obecného dobra, má ambici podnikáním něco pozitivně ovlivňovat a NĚCO VYJADŘOVAT“. Toto přelomové rozhodnutí ÚS znamená, že jde o povolení diskriminace podle vlastního názoru, a to dokonce při výkonu povolání. (Diskriminace = rozlišení, tedy nic negativního)
V každém případě by bylo dobře, kdyby se dané rozhodnutí vykládalo pozitivně – že si asi jako jedni z mála v Evropě můžeme s úlevou vydechnout, a nejen říct, ale i jinak projevit v činech své názory. Například tak, že v restauraci padne: „Pane poslanče, já vás viděl včera mluvit ve Sněmovně, a protože nesouhlasím s Vaším názorem, tak vám prostě nenaleju. Běžte si jinam…“
Ústavní soud nám k tomuto jednání jednoznačně otevřel cestu. Využívejme ji, rozumně a s rozmyslem, dokud ji máme… Brzy totiž jistě začne opět křičet ulice, že musíme sloužit všem bez rozdílu. Nemusíme. A říká to Ústavní soud.
Čekám, co se strhne, až hoteliér pověsí na dveře ceduli – neubytováváme Afričany, protože nás bez dovolení zaplavují, a já s tím nesouhlasím. To by byl poprask. Bude mít někdo tu odvahu?
Tuto odvahu však měl nepochybně Ústavní soud, když mezi řádky řekl:
„Diskriminujte, je-li důvodem váš osobní názor. Máte právo ho takto projevit.“
https://pravyprostor.cz/ustavni-soud-v-klidu-diskriminujte-je-li-to-projev-vaseho-nazoru/#comment-862253
Takže vážení cenzoři, v případě, že Nález ÚS ohledně cenzury FB bude obsahovat podobné vyjádření, že cenzura FB je v rozporu s Ústavou, jakože je, tak se ale připravte na následné hromadné žaloby od postižených uživatelů a připravte si tučný peníz na odškodném pro nemajetkovou duševní újmu z důvodu porušení osobních práv.
No podle aktuálně platného právního řádu můžete diskriminovat podle názoru. Ale právě jen podle něj. Nikoliv podle atributu, který dotyčný svou vůlí neovlivní (třeba barva kůže).
Takže by vám to asi neprošlo s těmi Afričany. Pokud se jich zeptáte na nějaký politický názor, třeba imigrační politiku, tak pak diskriminovat můžete. Ale ne pouze podle toho, že je černý. To by také mohl být turista, někdo na pracovní cestě, apod., že jo.
Dodám, že já jsem pro povolení diskriminace kompletně, tedy i podle národnosti, země původu, atd. Tímto vám ovšem vysvětluji aktuální právní stav.
Ještě, aby to teda bylo kompletní – bych měl dodat, co považuji za morální. Rozhodně je morální diskriminovat právě podle názoru. Obvykle není morální diskriminovat podle národnosti, apod., jelikož bych tím uplatňoval kolektivní vinu. Občas to ale ospravedlnitelné být může (princip předběžné opatrnosti… když prostě není v mých silách pečlivější rozlišování).
Mate naprostou pravdu !
víte co je prča?Že už v roce 2016 tento Frank horlil,jak všichni pracují pro režim-jsou zrádci…….jen on ne,i když seděl po hadráku ve volební komisi(???!!!)ale on prý nikomu neublížil(kdežto takový prodavač prý ANO)…….tak co po něm chcete????
A že bolšáni diskriminovali podle názoru vám nevadí.
Aha!
Takže “prověrky” kdy musel prověřovaný vyjevit svůj souhlas/nesouhlas se vstupem vojsk byly OK.
Děte do perdele!
Omlouvám se za hrubost,ale taková licoměrnost a pokrytectví od někoho kdo se vydává za liberála mi VYRAZILA DECH.
Vidím, že diskuse se – více než případného ukončení činnosti PP – věnuje mé osobě. Proto k tomu napíši několik málo stručných poznámek (za víc mě toto téma nestojí):
– konec PP jsem předvídal již před více než dvěma léty, kdy si postupně z tohoto portálu – z jiných webů vyhozeni – sprostí a arogantní socani a antisemité, udělali buletin SPD – více viz odkazy:
https://pravyprostor.cz/cerni-migranti-v-nemecku-vyrobili-stojan-na-kola-gratulace-do-spolkove-republiky/#comment-914674
—
https://pravyprostor.cz/nesamostatna-cast-obcanu-potrebuje-mit-nad-sebou-staly-dozor-statu/#comment-914679
—
https://pravyprostor.cz/pouceni-z-andreje-babise/#comment-914730
—
https://pravyprostor.cz/blouzneni-o-spravedlive-spolecnosti-aneb-socialisticka-nostalgie/#comment-914760
– konzervativně (pravicově) smýšlející čtenáři nejenže tento portál postupně v diskusích opustili (a opouští), ale co hlavně, přestali jej sponzorovat, což se projevuje mj. i v současné nesolventnosti redakce;
– jeden z hlavních důvodů, proč jsem přestal psát pod jménem, je uveden v této diskusi – viz link:
https://pravyprostor.cz/politicky-bizar-spustil-spinomet-na-pana-vaclava-klause-mladsiho/#comment-927061
– nedávno jsem tu, na stále se opakující narážku, že “zde nejsu”, napsal, že “zde jsem a skončím tu současně s koncem PP”, což se i stane…
Pěkný den všem soudným a pravicově smýšlejícím čtenářům přeje Okoraj-B.H.
Jste dost domýšlivý , jste tu spíš pro smích a nikdo vás nebere vážně kromě vašich soudruhů taky západních zadkolezounů !
Pan BH, již několikrat jako spravny informatorsky provařeny pravičak opustil PP oknem aby se hned vzapěti nenapadně vratil pod pozměněnym nickem kominem.
Krucinál, nemám čas ty trpajzlíkové odkazy otevírat, jdu zavařovat rajčata, to bude účelnější.
o nic nepřijdete……….byla by to ztráta času,rajčata jsou důležitější než fňukání Bořka
Sprostí a arogantní socani a antisemité, že si udělali z PP buletin SPD? Takže všichni občané, co nesouhlasí s “politicky korektním ” názorem jsou antisemité co si udělali buletin SPD? Proč dle vzoru bývalého ministra spravedlnosti Pelikána taktéž rovnou neoznačíte “politicky korektně” SPD za fašistickou stranu? 11% jejích voličů v r. 2017, přes půl milionu lidí, jsou dle Pelikána, dle vás a vám podobným fašisté, xenofobové, antisemté atd? Víte, kdo druhého označí za fašistu a jinými názvy, je přesně to samé on sám, páč to je přesně vystihuje právě takovéto jeho myšlenkové pochody…
Přečtěte si diskuse pod články půl roku zpět, a pak teprve někoho odsuzujte…
Sám zjistíte, že takřka všichni TI, kteří tu vystupuji se svými antisemitskými projevy, nebo TI, kteří sprostě napadají každého, kdo si dovolí kritizovat politické i hospodářské poměry v Rusku, či si dokonce dovolí kritizovat samotného Putina, se tu současně veřejně hlásí k SPD, a její stranickou politiku tu fedruje do hlav čtenářů.
No, když se budou hlásit k Al Hamajdovi, tak to bude asi podle🎅 v pořádku.😛😛🧙♂️🧙♂️🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅
Děsivá prognoza.,Čekat ještě tak dlouho.
Ty wohlle, tady někomu vypadly složky.
spolu s umělym chrupem rovnou do klozetu.
Dotklo se ho to.
Správně jeho příspěvek měl být:
“Vidím, že diskuse se nevěnuje mé osobě tak, jak by měla”,
Janino politice nerozumis.Jsi zapocene vemeno jdi pod sprchu.
víš co? Kup si vložky! Žvaníš jak 3,14ča.
Janina ti zatápí pod vocasem vid ty anonymní špíno posluhovačská. kuřprdelnická.
STOP!!!!
Hygienik?Pravičák každým coulem.To jste všichni takovej dobytek?Namísto argumentu nadávka.,ubožéci_
Gentlemani ,sprostí jak voláci.Svůj k svému.
To jsem zvědav, jak dlouho bude Kříž bušit do nás ryzích pravičáků, lézt do análů režimním neomarxistům a brojit proti Rusku.
Zatímco sluníčkáři, buzeranti, klimaidioti, feministky, cikáni a další menšiny dostávají prachy v milionech od státu (neziskovky), od nadnárodních korporací, od velvyslanectví USA, Izraele, Nizozemí, Norska, sorošovských nadací a dalších nejbohatších kapitalistů světa vesměs židovské etnicity, tak Kříž žebrá o stokorunové almužny u nás vlastenců a pravičáků.
Nejspíš pomůže zveřejňovat ještě více Zieglerů, Flašků, Václavků a podobných režimních vlezdoprdelek.
Takové poněkud rozvinutá schizofrenie….
Uz zase kecas co
Chápu, že ti nejde pod nos kompromitující informace, že US Embassy sponzoruje pražský pochod buzerantů a deviantů, a to i za Trumpa.
Ne to se mi opravdu nelibi
Panu Vclavka,Zieglera,Krize a Flasky si velice vazim ty bolsevicky nemehlo BOUSE.
Máme svobodu a demokracii, např. máme právo nevpustit do své restaurace Rusy a neobsloužit je i Ústavní soud dal za pravdu vlasteneckému hoteliérovi, který u sebe nechtěl ubytovat putinovy ovečky.
Je to jeho hotel, tak si tam přece může ubytovat koho chce.
Ano to je spravny , jen by jeste mel byt obecny lid natolik pri smyslech ( mimojine ) aby pochopil ze soukroma hospoda neni Vladni statni podnik …to bych chapal jako takovy prvni krok spravny smerem a pak by melo nasledovat strzeni zlocince Koneva a prejmenovani na Namesti Bratru Masinu
Tim bych zacal verit v obrodu CR ve svobodnou antikomunistickou zemi
Perfektní zpráva !! Takže cikána už nemusí hostinský pustit do lokálu ani provozovatel na diskotéku nebo principál do divadla.
Konečně bude v těchto provozovnách klid.
A teď děláte hloupého vy a dobře to víte. :)
Viz výše. Diskriminace je možná (a Ústavním soudem posvěcená) PODLE NÁZORU. Ne podle etnické příslušnosti, národnosti, apod.
Takže třeba vás bych u sebe neobsloužil kvůli vašim názorům za Putina. Ne proto, že jste obyčejný hloupý bílý heterosexuální muž. Za to nemůžete.
Táhni kryple!
Počkejte, nejdřív to víno, ne? :)
Aleši, reagujete na toho zaprděneho zloděje cizich nicku z maringotky v nebrasce.
Jonasi smrdis rasismem ty bolsevicka kreaturo.
Ty zase smrdíš po houwnech, klik tich vejfuků projdeš za den. To abys měl vodřené ušiska jak swiina.
To se ošetří tak, že se dá cikánovi u vchodu podepsat prohlášení, že souhlasí s odnětím dávek cikánům, jinak bude repatriace do Indie.
Zase špatně, Lubomíre. To byste se dostal do střetu s jiným paragrafem – o podněcování k násilí vůči skupině obyvatel. :) Nemůžete navrhovat vystěhovávání skupiny lidí podle barvy kůže. Zřejmě ani to odebírání dávek.
Ale když dáte podepsat třeba prohlášení, že dávky mají být odebrány každému, kdo nepracuje, nebo komplet zrušeny, tak to klidně můžete. A obsloužit jen toho, kdo to podepíše.
Myslel jsem to tak, že se dá cikánskému příchozímu podepsat zpětvzetí dávek státní sociální podpory, resp. dávek pomoci v hmotné nouzi, s hlavičkou jeho místně příslušného úřadu práce s tím, že provozovatel to druhý den ráno odevzdá na podatelně.
A kdyby to byl jeden ze sta, který čirou náhodou se zapomněl na ÚP o dávky přihlásit, tak prohlášení pro orgán státní správy, že se zříká občanství ČR, protože je na cestě do Indie.
Bouse jsi komunista rasista.
Hele, Polách, a že to ňáko neplatilo, když si pronajímatelka bytu nechtěla zasvinit bárák? Vzpomeň, jak kolem toho Šabába vřeštěla jak na sabbatu.
Tak jak to je? Může, nebo nemůže?
No nemůže. Vždyť to tady rozebíráme každou chvíli, to pořád nechápete ani vy, Kadle?
Můžete diskriminovat podle názoru.
Ne podle etnika, národnosti, sexuální orientace, atd.
Antidiskriminační zákon je sice blbost, ale je přece jednoznačný.
Aleši, my oba dva to víme a jistě umíme vymyslet i elegantní workaround, jak dosáhnout svého a přitom si Šabábou vytřít mezipůlčí.
Tohle byl ironický dotaz na hloupého aktivistu Polácha. Já vaše vývody v této věci, samozřejmě, chápu a mám je za – zčásti bohužel – i pravdivé.
Podle mne je na čase návrat tuhé rasové diskriminace, jinak nás přivandrovalci zničí. Jako by nestačila dlouhodobá devastace naší společnosti Cikány. Ono ta dyškrymynácyja, totiž, má i jeden velmi pozitivní moment.
Vezměte si za příklad Ameriku. Za dlouhou dobu otroctví a posléze alespoň segregace vytloukla bílá většina z černých agresivitu a naučila je vážit si slušného soužití. Za několik generací se tento nový model nakopíroval do geneticky předávané mentální výbavy a ještě donedávna (řekněme půl století zpátky) s černými v USA nebyl zase tak zásadní problém, naopak, byli pro společnost často i přínosem.
Jenže vyrůstají další generace, bez tohoto výchovného momentu a vrací se jim původní, atavistická mentalita lidoopa z Afriky. A podle toho to vypadá v USA teď.
Nadchází opět čas na bílého sáhiba s tropickou přilbou, kaliko oblekem, sklenkou whisky a dlouhou holí. Oni to zkrátka potřebují, jsou tak Bohem naprogramováni.
Budeme-li toto z důvodů jakési imaginární “rovnosti” ignorovat, zemřeme. Vybijou nás.
Naší tedy asi tím myslíte českou společnost nezdevastovali žádní “cikáni” ale 40 let bolševické totality.
Z této devastace se budeme ještě pár let minimálně dostávat…
A jednalo se o devastaci jak ekonomickou tak také duchovní. Jak zpíval Karel Kryl, zabili víru
Tak, já tedy nepustím do své restaurace romy! Je to mé právo, máme přece svobodu a demokracii. Romové jsou vesměs vyžírky, žijí z dávek, takže si takové lidi, na které musím pracovat, do restaurace nepustím! Zrovna tak, jako si do restaurace nepustím parazity z politických neziskovek, páč podporují genocidu Evropanů…co, malý.velký….??!! Asi takto si to představuješ, ne?!
Tak takhle vidíš svobodu a demokracii.malý velký?
Navíc nejsi sám.Tohle není úvaha ,tohle je sprostý podraz a plivnutí na samotný princip a význam uvedených slov.
Dnes si otevřu doma víno, mám radost z toho, že PP brzy zanikne. Pryč s Křížem!
Zloději zlodějsky. Proč bych měl mit ja radost z toho, že PP zanikne? Jsi na velkem omylu. Možna ty v Nebrasce si otevřeš zvětrale čučo a prochlastaš se spolu s ostatnimi kolegy bezdomovci k deliriu tremens.
Sprostych utoku proti Izraeli a izraelcum je tady dost. Prectete si nazor toho idiota Jonase a je vam jasno ze bolsevickym svinim je PP trnem v oku. Vedeni Googlu je silne takee protitrumpovsky a haji zajmy NWO a jsou to pokrytci protoze nikdo neni vetsi pritel izraele nez D Trump.Vedeni Googlu nenavidi republikany a dela jim potize kde se da. GOOGLE JE SOCIALISTY PROLEZLY AZ DO MORKU KOSTI. Pane Kriz Vas blog jim vadi vice nez rasisty zplozene komentare.Panove Langer a Okoraj a dalsi protibolsevici jim vadi vice nez rasisti.Jak se rika.LEPSI VYMLUVA NEZ PSI HOVNO.
Však my vás kapúni zlikvidujeme! PP musí pryč! je to kapúnské zlo!
To není Jonáš, ten leze někde na višně, aby zase spad. To si na něj někdo hraje (nikoliv prvně) a dost průhledně, tedy blbě!
IMITOVAT JONASE Dajo ? Tak hluboko jsem nekles.Je to komunisticky plivnik.Je to rasista.
Tak proč se tady hlásíte jako “já ne”?! Někdo to tu občas dělá, nejste na diskusi sám
Jaky muj nazor maš na mysli Klozeťaku z Nebrasky? Snad nějaky tvuj nazor, ktery si pod mym ukradnutym nickem prezentoval jako muj.
Proč si sve nazory nezvěřejňuješ pod svym vlastnim nickem a pdokladaš mně sve vlastni smyšlenky?
SCHALOM ISRAEL…
SHALOM ISRAEL.
“…nadnárodní gigant Google stáhnul z našeho webu své reklamní produkty, neboť prý je náš web rasistický a xenofobní.”
Hergot, člověk by po přečtení mnoha Křížových plamenných výzev očekával, že mu dal ban na internetu strašný Putin a ne jeho nejvěrnější kapitalistický kolega z USA.
Kam potom budes chodit blejt Bouse az P P zanikne?
Já předpokládám, že Kříž otočí a začne propagovat multikulturalismus, feminismus, klimadebilismus, homosexualismus a další neomarxistické ideologie vyvolených oligarchů ze západu.
Takže místa na blití tady budeš mít dostatek.
s. Bouše:
Těžko mohu mluvit za pana Kříže, ale jedním z tvých problémů je, že neumíš vzhlédnout ze své nízkosti.
Bouse je tak nizky ze mu velryby kadi do xichtu.
Tak pánové, jak je to s těma kroužkama, kdo to má růžový a kdo hnědý.
Nejvice PRAVEMU PROSTORU pomuzeme kdyz se budeme distantcovat rasistickym utokum.Nejvetsi rasisti jsou komunisti,bolsevici a nasledovnici rasisty Marxe.
Pane Emigrante,
mám emigranty, co odešli před bolševiky ve zlém, dost rád. U nich je totiž dost vysoká naděje, že neohnuli hřbet. Na rozdíl od těch, kdo jim jejich emigraci se žlučovitou nenávistí vyčítají.
Kdo zdrhne jako krysa, neohnul hřbet.
Kdo zůstane a bojuje, ohnul hřbet.
Fakt dobrý.
Langer, ještě něco takhle funny máš?
Ja a moje rodina neutikala,me a moji manzelku krome pratel a pribuznych vyprovazeli I dva estebaci v civilu ktere nikdo neznal ty cura.kukuku. Jako nepratelske osoby jsme si to mohly dovolit.
Příteli, Vy jste fakt sadista. Vážně chcete po jedinci s inteligencí houpacího koně (když do něj ze správné strany strčíte, pěkně kývá hlavou a hezky mektá do rytmu), aby uvažoval, nota bene uvažoval logicky?
Jste příliš krutý.
.. a koho nechali komouši učit, musel běhat na OV KSČ ( pro VŠ na KV) po čtyřech okolo tajemníkova stolu a štekat rusky.
Většina těch emigrantů musela pěkně ohnout hřbet kdesi v cizině , ale o tom se oni moc nešíří !
Za prve kazdy dela necco pro nekoho. Ohybat na druhe strane oceanu me nikdo nenutil,.Co se ode mne vyzadovalo ( nyni pobiram slusnou penzi)odvest praci tak aby zakaznik byl spokojeny.Jiste znas pravidlo ktere Bata dodrzoval. Nas zakaznik nas pan,
Ohýbal jsi hřbet před zákazníkem , co je na tom špatného ?
Pepo…
Pepo
Zase jsem se nasmál
Budu ho branit !
najměte si advokátní kancelář a zažalujte je , za tuto radu vám nebudu nic účtovat, protože i vy poskytujete čtenářům podobně hodnotné rady “zdarma”
Jak vidno, primitivismus nelze zakrýt ani vysokoškolským vzděláním, a praxí bolševických lektůrků, rozhodnutím Strany.
Žluč bolševických gerontů stoupla velice rychle…
Tak tedy po xté k tématu emigrace:
Je přirozené ve společnosti (státě), kde je jakž takž svoboda, mít možnost svou rodnou zem opustit. Na jak dlouho, by mělo být zcela na volbě dotyčného jedince. Bylo to poměrně přirozené v rámci západní civilizace, nebo i do západních kolonií.
Bolševik (a jejich soudruh Hitler) ovšem nastavili jiná pravidla, a zapaření bolševici propojení západu s východem (navíc ke škodě Západu), dodnes nerozchodili, a nerozchodili ani možnost emigrace…
Je to jistěže přesně naopak, než emeritní soudruh kantůrek tvrdí.
Emigrace ze známé rodné hroudy do neznámého prostředí je VŽDY odvážný čin. Obzvláště tehdy, je- li to emigrace z nesvobodného do svobodnějšího prostředí. Protože přesně takoví zapaření soudruzi, kteří hojně navštěvují tyto diskuse, pak onoho emigranta proklínají, a co více, vyřizují si to i s jeho rodinou, což bylo svého času bolševiky typické, snažit se za každou cenu neposlušnému škodit, ba přes jeho blízké. Dokonce je to pro bolševiky bytostně typické, jakkoli se snažit roze srat rodiny…
Nejedná se tedy v žádném případě o krysí únik.
Naproti tomu, ti kdo zůstali, ne vždy proti oné totalitě bojovali, ale naopak často ohnuli hřbet, či ho byli nuceni ohnout přesile zastydlých komoušských ruských pohůnků, ( a stáhli se raději do ústraní, aby nebyli převálcováni žlučovitostí otrockých komoušků) kteří tak aktivně bojovali, že dokonce mohli jezdit na Západ, nebo do Moskvy na konference… Kdo ví, jak těžko se za bolševické totality shánělo oficiální povolení k vycestování, ví, proč to píšu.
Pro mne by jistá zdejší rudá Nula nesmírně stoupla na ceně, kdyby měla odvahu emigrovat do své vysněné Číny.
Nicméně chápu, že tam, kde, jako třeba v Rusku, kde je ruský občan doživotně považován za majetek rodné země, nebo v KLDR, odkud se pokusit emigrovat, je dodnes hrdelní zločin, tak že sympatizanti těchto států/režimů, to vidí zcela jinak.
Pane Langere,
s obsahem Vašeho příspěvku, který víc než ruka psalo srdce, naprosto souhlasím.
K dosavadnímu průběhu diskuse pod výzvou Karla Kříže konstatuji, že pokud si ji majitel webu celou přečte, pak při jeho inteligenci snadno pochopí, proč PP v dohledné době zanikne.
Bohužel …
… možná ne fyzicky, ale jako PRAVICOVÝ zcela jistě.
Pane Okoraji, zdravím Vás.
Jak to dopadne, netuším, i když si ty varianty vzhledem k dosavadnímu vývoji nejen na PP, ale i v české společnosti, umím představit.
Není náhoda, jak patrno v diskusi, že zde tolika lidem ležíte v žaludku (a nejen Vy), mají to z bolševické totality zažráno, kdo s nimi nepochoduje kupředu levá podle ruských not, toho považují za nežádoucího…
Pane Langere, těch max. dvacet kolem mě poskakujících anonymních trpaslíků (víc těch vladů, joů, frigů, cirklů, pavlů, dušanů, borsigů, janin či kadlů, nebude) není velký počet.
Spíš mě zaráží obsah jejich vyjádření na pravicovém portálu…
Tak, hoši. Už jste si to vzájemně udělali, i zadečky zulíbali a řitě navzájem i sami sobě olízali – hajdy na kutě! Šup!
A nepokusil ses ukázkový farizeji zničit PP svým oblíbeným způsobem už nejméně jednou? Proto ta tvoje nepokrytá výhružka že ty neskončíš na PP ale PP skončí s tebou? Proto je tvoje jméno na indexu. Takže je jasné že jedna s příčin konce PP bude kontrolor NKÚ vv bude mentální bolševik B O Ř I V O J H O L Í N E K. A kdoví jestli ne jedna z hlavních.
Ano, pane Okoraji,
tato diskuse je více, než výmluvná.
Pavel K zminuje v souvislosti s privatizacemi “podvratné živly”
Janina by chtěla státní dotace pro media…
Frigo považuje soukromá media za zločin…
(nemluvě o hulvátech výše)
Vždyt’ tito lidé si větší svobodu po listopadu nezasloužili.
https://www.theverge.com/2019/8/27/20835368/google-uber-engineer-trade-theft-secrets-anthony-levandowski-charged
Google je zamotany ve velikem pruseru a bude je to stat miliony.. Jako na zavolanou jsem toto dnes nasel na internetu. Pane Kriz spravedlnost ma sve tajemne cesty aby zvitezila.Budou potrebovat kazdeho zakaznika.
U nas ve vedlejsi dedine do okresniho preboru,takovi praskaci,potomci aktivnich komousu a byvalych fizlu, nevim odkud ale pritahli starsiho hrace z Angoly a
nove pro neho vytvorenou funkci z obecnich penez terenera dorostu. Vlete kvuli tomu tezky rozbroje mistni borec, bily 45lety hral 30let za ne fotbal,chtel ,uz koncit fotbalovou karieru a venovat se mistnimu dorostu z darma, nebot je v mistni obci zastupitel. Vykopli ho z oddilu,tak ze mu zavolali telefonem, na konci minule sezony,koncis a muzes si hledat jinne angazma. Nyni se zase z jejich kabin zacalo ozyvat po viteznem zapase CYGY CAGA HOP HOP HOP. Priste tam unich hrajem,tak kdyz budou zase vyrvanet CYGY CAGA,tak jim pujdu rict, at nevyrvani rasisticky pokriky,ze je to urazlive pro romy a gogla, akazi tim mistni decka,kdyz musi mit cernyho trenera.
Sakra tak už dost.
Ať se nám to líbí nebo ne Pravý prostor je jeden z mála
míst,kde se můžeta jakž takž svobodně vyslovit ze svými názory.často dost protichůdnými.Je proto nutné
udržet si tento prostor a nenechat jej ničit fanatickými
ubožáky.Naše žabomyší spory končící urážkami
umožňují zemským škůdcům ,arogantním a namyšleným tupcům páchat na nás ty nejhorší
podrazy a svinstva.
BRAŇME SI TENTO PROSTOR a
nenechte jej rozežírat šmejdy a hlupáky.
A HLAVNE RASISTY FRIGO.
Svobodně vyslovit svůj názor neznamená psát následující:
Leopold 26.8.2019 23:11:07 Odpovědět
Holinku, ty si celnik,tos nemohl zakrocit drive?Nemuseli kvuli lihovym mafianskym zrudam,umirat, nevinni lidi.
***
Okoraj 26.8.2019 23:22:26 Odpovědět
P.S.: NKÚ ČR nemá s Celní správou ČR nic společného.
***
Frigo jeden z mnoha 27.8.2019 11:05:58 Odpovědět
Já vám to říkal stále. Holínek-práskač profesionál. Gratuluji Leopolde,
***
Leopold27.8.201920:28:05
To chce cas Frigousi, vsechno vyjde najevo.Ten Holinek, kryje zrudy, jako Septik- Vize ten se s Breziny a jeho kumpany zna ,chvalil se s tim.
___________________________________________________
Ne Holínkovi, ale právnímu oddělení NKÚ, bude pravděpodobně čelit majitel tohoto webu.
Svobodně vyslovit svůj názor neznamená psát následující:
Leopold 26.8.2019 23:11:07 Odpovědět
H.olinku, ty si celnik,tos nemohl zakrocit drive?Nemuseli kvuli lihovym mafianskym zrudam,umirat, nevinni lidi.
***
Okoraj 26.8.2019 23:22:26 Odpovědět
P.S.: NKÚ ČR nemá s Celní správou ČR nic společného.
***
Frigo jeden z mnoha 27.8.2019 11:05:58 Odpovědět
Já vám to říkal stále. H.olínek-práskač profesionál. Gratuluji Leopolde,
***
Leopold 27.8.201920:28:05
To chce cas Frigousi, vsechno vyjde najevo.Ten H.olinek, kryje zrudy, jako Septik- Vize ten se s Breziny a jeho kumpany zna ,chvalil se s tim.
___________________________________________________
Ne H.olínkovi, ale právnímu oddělení NKÚ, bude pravděpodobně čelit majitel tohoto webu.
Co jiného si myslet o někom kdo vyhrožuje udáním,
jakýmsi NKU nepokrytě kryjícímu ty nejhorší zloděje.,
JE TO MŮJ NÁZOR A NE NÁZOR MAJITELE WEBU.
Co statečných lidí skončilo díky nenávistným a udavačským stvůrám Tvého typu.Závěr tvého výblitku
je doznáním B.H.
Pokud majitel webu, na kterém je šířena zpráva, že “NKÚ nepokrytě kryje ty nejhorší zloděje”, předá orgánům činným v trestním řízení informace potřebné k identifikaci šiřitele této lživé zprávy, pak bude čelit spravedlnosti ona fyzická osoba.
🔴
Ubožáku.Přečti si znovu moji odpověď a ztrať se-
Na věčné časy a nikdy už jinak,
“… ztrať se-
Na věčné časy a nikdy už jinak,
Neopisuj!
Nic nového, toto jsem od roku 1969 slyšel od komunistů nesčetněkrát, senilní ubožáku.
I na ně si donášel MRVO!
Senilní MRVO Frigo, proč si myslíš, že každý musí činit to, co Ty činíš celý Tvůj bídný život?!
Snadná odpověď
Ač senilní,ještě pořád umím číst.
Vrať se tam jam patříš.
… a to je kam,
Ty senilní “jame”?
Ne H.olínkovi, ale právnímu oddělení NKÚ, bude pravděpodobně čelit majitel tohoto webu. Hlavně proto že H.olínek má už připravené TO a jen se třese radostí že se mu konečně podaří PP zničit a zároveň potvrzuje pravidlo že pro pravdu se lidi i instituce nejvíc zlobí.
A konečně se odkopal dočista.
oni jsou taková”psavá”rodinka všichni…….On sám na sebe naprášil,že mu PČR nabídla osobní ochranu,pak napsal redakci,že pokud se ztotožňují s tvrzením LB(urazil ho)tak že opouští PP,jeho Helenka psala zase Kadlovi,pak zas psal redakci aby omezovala zobrazování diskutujících(odvolával se na kodex proti nick Gladio)pak zas na PČR psal oznámení pro vyhrožování fyz.násilím(od LB)…….s ním si úřady “užívají”už dlooooooooouho
Uš se ani nedivím, že mu chtěli f Hinčině zapálit barák, ten haisel musí mít na swjedomí pjekné lumpárny
To bude tím, že v žádné Hynčině nebydlí a je to shoda jmen.
Takže tady Vy, hnusná prasata, napadáte lidi co ani nevěděli, že tento web existuje.
Karikaturo debila.
Policie mu nabídla ochranu, protože jistý Bouše ( 123xyz) mu vyhrožoval zmlácením od místní buňky Čsl. vojáků v záloze.
A jistý Čáka na něm provozoval stalking až 80x denně přes mobil.
Frigo, co je svobodného na tom, napadat sprostě lidi?
Šmejdi kteří tento web roze(s)írají jsou právě ti, co tady šíří děsné, dávno vyvrácené antisemitské bludy, napadají autory místo diskuze o jejich článcích, ti většinou ani neví, že to tady bylo publikováno a k sebou vybraným autorům okamžitě přiskakují s nějakou trapnou poznámkou.
Víte proč se na PP vyskytuje tolik obhájců bývalého režimu? Já to naprosto nechápu, ti by měli být na nějakém webu Haló novin, proč taky sepisuje hovadiny Jonas?
Navíc nálepkují lidi černobíle, protože kdo s nimi nesouhlasí přece musí souhlasit s těmi druhými.
.
Je to jenom tím, že anonymní diskuze vždycky přitahuje šmejdy. A pokud jim kdysi, když s těmi sprosťárnami a dokonce napadáním majitele webu začali, nedal majitel ban aspoň na několik dní, tak je diskuze jaká je. A ta právě bude to, co tomuto webu přitíží až se na něho ti elfíci zaměří.
Osobně si myslím, že je tady asi pět profíků co mají za úkol nasměřovat “pravicovou” diskuzi někam do (_!_), protože mají socanské a i ruské noty.
Pravicovou diskuzi nedovolí ani bruselofašisté ani putinofašisté. Každý z jiných důvodů, výsledek bude stejný.
Ale Vize já nejsem ten kdo lidi napadá,já ne,
Vaše příspěvky dokazují vaši zn alost českého
jazyka písmem,je tedy přepoklad že jej umíte i číst.
Pokud vyhrůžky B H navíc opakované, berete jako třídní boj,potom je dalších slov s vámi škoda,
Měl jste někdy názory, hodné úvahy.Možná tedy škoda i pro mě.Já nejsem, ani komouš,ani pravičák jsem senilní
gauner(můj hrdý titul made in BH),co chce žít jako člověk mezi lidmi.Práskače všech barev prostě nesnáším a hubím jak umím
Bez dalšího komentáře kopíruji z mnoha invektiv (ca 50 komentářů), jen namátkově vybrané výpady vůči mně od osoby, píšící tu pod přezdívkou “Frigo”:
Frigo jeden z mnoha 18.3.2019 14:03:50 Odpovědět
Začal jste dobře ,bezctihodnÝ pan okoraj touží býti Josefem Visalijonovičem Džugašvilim.
Ovšen ten byl chytřejší a možná věhoschopnější,
_______________________________________________________________
Frigo jeden z mnoha 20.3.2019 19:16:56 Odpovědět
Vás se to netýká zdělanče,Žádný podvraťák neočůráva pánovi nohavice,Zjevně si mě pletete ze vým souložníkem, ale já o vaše důvěrné tykání vskutku nestojím.
_______________________________________________________________
Frigo jeden z mnoha 25.8.2019 15:38:52 Odpovědět
To je tu pořád ,Změň okoraj partituru,tenhle šraml užnikoho nebere, Já jen komentoval přiložený snímek autora hlupáčku. On píše hlouposti v deliriu,ty za prachy.
____________________________________________________________
Frigo jeden z mnoha 27.8.2019 11:05:58 Odpovědět
Já vám to říkal stále. H.olínek-práskač profesionál. Gratuluji Leopolde,
***
Leopold 27.8.201920:28:05
To chce cas Frigousi, vsechno vyjde najevo.Ten H.olinek, kryje zrudy, jako Septik- Vize ten se s Breziny a jeho kumpany zna ,chvalil se s tim.
____________________________________________________________________
Frigo jeden z mnoha 28.8.2019 18:44:21 Odpovědět
Okoraj ty jsi obyčejnej,prostej udavač!
____________________________________________________________________
Frigo jeden z mnoha 29.8.2019 11:50:33 Odpovědět
Nejenže provokuje,cíleně rozbijí diskuze,navíc hodlá udávat.Čurda z atentátu udával asi ze strachu,tohle
okoralé z potěšení nebo ze zvyku.
***
Okoraj 29.8.2019 12:44:47 Odpovědět
Senilní gaunere Frigo, lež a pomluva není názor.
A ty tvé pomluvy konkrétní osoby i ústavní instituce jsou šířeny na webu PP.
Takže, pokud majitel webu předá orgánům činným v trestním řízení podklady pro zjištění toho, kdo pomluvy veřejně šíří, bude stíhána ona osoba a ne majitel webu.
Bolševickým praktikám se slušný člověk musí bránit právními prostředky!
🔴
https://pravyprostor.cz/politici-pozor-prichazi-cas-prevlekat-kabaty/#comment-931930
Tak se něco, zase, nacirusáckým sfiním povedlo.
Ale Vize,parťákům se přece nenadává.
Já s Marxiblbem Boushulínem nemám nic společného
Holt stary cenzor Ohlodaj, kteremu se prace (praskani) v duchodu stala koničkem.
Hovno, 100 let vite, že drzkokniha je zkurvenej neobolsevickej projekt! Tak budte radi, ze jste pryc.
casem to pochopi i vsichni facebookari a budou Vas cist na Vasich strankach.
Řešení je snadné. Zvednou platbu. Což činím. Popř. začít přispívat (pokud to ještě neděláte). A sdílet dobré články třeba na tom Facebooku