petrol-996617_960_720
19.1.2016
Kategorie: Ekonomika

Budeme platit imigrační daň z benzínu?

Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (16 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Sdílejte článek:

RED 19|01|2016

Po jednom “unikátním” nápadu bruselských úředníků na řešení migrační krize, kdy kvótami chtějí rozdělovat problém mezi jednotlivé členské státy EU věříc, že tak problém zmizí, tu máme další dávku socialistické “logiky”. Je třeba nalít do problému více peněz a tak by všichni občané EU měli platit další extra “imigrantskou” daň z již tak hrůzně zdaněných pohonných hmot, za které pak naši chrabří ouřadové a sluníčkové neziskovky vytvoří multikulturní ráj. 

Slovenský politik Richard Sulík k tomu napsal: Evropa se již několik měsíců řítí rovnou do záhuby a evropští “lídři” nehybně přihlížejí – asi jako srna, na kterou se řítí auto se zapnutými dálkovými světly. O problému věděli dávno předtím, než propukl do těchto rozměrů, ale mysleli si, že nějak sám od sebe vyhnije. Doufali, že nával migrantů přestane, když přijde zima, nebo alespoň zafouká vítr a vlny je zastaví. Absurdní, ale bohužel pravdivé.

Problém je v tom, že zima tady je, a už i foukalo, a za prvních 14 dnů tohoto roku přišlo do Německa 51 tisíc osob. Nyní. V zimě. Přepočteno na celý rok to je 1,3 milionu, čili více než 1,1 milionu z minulého roku a zároveň výrazně méně než 3 miliony, které odhaduje EU (neboť géniové vědí, že se oteplí). Nikde není fatální selhání evropských “lídrů” jasnější a hmatatelnější, jak při migrační krizi.

Místo toho, aby konečně začali řešit příčiny (což jsou dokořán otevřené hranice, jen na to nemají odvahu), řeší symptomy a ohánějí se stále jakousi solidaritou, o které předtím řeč nebyla, nebo vyhrožují zrušením eurofondů. Mimochodem, pokud by to opravdu udělali (což neudělají, neboť ani jen na to nemají odvahu), bylo by u nás o poznání méně korupce, deformace podnikatelského prostředí a ty otravné a zbytečné reklamy na eurofondy by nebyly vůbec.

Zmíněnými symptomy migrační krize jsou zaprvé počet a zadruhé náklady. To první se snažili vyřešit povinnými kvótami, což nějak nevychází, tak to přejmenovali na kontingenty a brzy s tím přijdou zas. A ty náklady by německý ministr financí Wolfgang Schäuble rád řešil dodatečnou daní z benzínu. Zároveň tentýž ministr financí Wolfgang Schäuble Němcům vypráví, že kvůli migrantům se daně zvyšovat nebudou.

Takže, paní Merkelová velkoryse pozve imigranty do Německa a náklady si její ministr financí nechá proplatit evropskými motoristy?! Je to velmi podobný mechanismus jako při “záchraně” Řecka. Tam také všichni Evropané museli přispět mnoha miliardami, aby náhodou “chudáci” německé a francouzské banky, které byly chamtivé a investovaly do rizikových řeckých dluhopisů, neutrpěly ztrátu.

Jinými slovy: milí motoristé, pokud tato hloupost projde, nezapomeňte usilovně a vydatně tankovat. Čím více projezdíte, tím více imigrantů nakrmíte.

ZDROJ: Richard Sulík

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc červenec 2018: *****

Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Marie Kouklíková 500,- Kč

Celkem za měsíc: 2 400,00 Kč
Vybráno 6.85%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Redakce
Sledujte PP
Sdílejte článek:
politicon-banner
19 komentářů
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.