
Bude presidentem ČR zbabělec, komunista nebo narcis?
KAREL KŘÍŽ
Už podruhé volíme presidenta přímo. Už podruhé je seznam kandidátů žalostné počtení. Už podruhé chybí osobnost, pro kterou by bylo hodné bojovat, pro kterou dříve muži chodili do vražedných bitev, pro kterou by se dalo dýchat, pro kterou by se národ zvedl a dal svá srdce na oltář společenských událostí. Už podruhé musíme volit jen to stravitelnější z nedochucené nabídky panáků rosolovitého typu, blábolících naučené politické mantry, za kterými není jediný čin hodný opravdové hrdosti.
Nemá snad ani cenu uvažovat nad volbou outsiderů, ale zkusme se alespoň zamyslet nad skupinou alespoň malinko mediálně vyčnívajících. Jsou jimi Drahoš, Horáček, Topolánek. Samostatnou kapitolou je pak současný president Zeman, k němuž se vrátím v závěru článku.
Mainstreamem tlačený do popředí je Jiří Drahoš. Údajně to má být hlavní Zemanův konkurent o čemž nás informují mnohé předvolební agenturní výzkumy. Já však ve svém okolí neznám člověka, který by uvažoval o jeho volbě. Kde asi dělají soudruzi výzkumníci chybu? Je to stejný mediální pšouk jako minule s Fisherem? Někdo veřejnoprávně určil politicky korektní figurku a hyjé, národe? Odpovídaly by tomu všechny znaky. Nakonec i jeho želatinová vyjádření, kdy jasný názor Drahoš nemá na nic, hlavně nikoho (z kavárny) nenastolicovat, působit učeně a moudře, ale ve své podstatě být jen připosraná loutka. To je Jiří Drahoš.
Druhým, kterého možná ze všech kandidátů dokáže běžný volič alespoň zaznamenat je Michal Horáček. Miliardář (či možná “jen” stamilionář), který mnoho obyčejných člověků sere jen tím, že zbohatl na herním byznysu a “obral táty od rodin” o mnoho jejich výplat. Nijak mu nepomáhá ani jeho postoj k uprchlíkům, jejichž příchod do Evropy považuje za stejně přirozený jako déšť. Stejně jako bruselský řitní alpinismus. Pro lidi, kteří musí zažívat každodenní zprávy o plíživé islamizaci Evropy a utrpení politiky soudruhů z Bruselu nevolitelný. Zřejmě oprávněně.
A rádoby svěží vánek Mirek Topolánek. Zakmotřený odeesák, o kterém si mnoho voličů myslí, že kandiduje jen proto, aby mohl dát milost svému pokrevnímu bratru a politické peněžence Dalíkovi. Nicméně mezi slepými jednooký králem. Pro mne má cenu jeho odvaha vyznamenat bratry Mašínovy za jejich hrdinský boj proti komunistům a pak jisté náznaky boje proti korupčnímu klientelismu, kdyby … se nakonec nestal jeho součástí. Jenže koho jiného z panoptika kandidátů volit a nepozvracet se z toho? Miloše Zemana?
Mám tři dobré důvody proč Miloše Zemana nevolit. I přes jeho někdy sympatickou, byť čistě populistickou a činů nenásledujícící rétoriku. Mohu si jej vážit za jeho postoje k Izraeli a za pár trefných vět, které byly třeba zaznít v zahnívajícím eurounijním prostoru. Nicméně ani po jednom jeho řečnickém cvičení nenásledovaly konkrétní činy, které by daly jeho slovům váhu. Proč mu tedy nedám svůj hlas?
Zeman je politický narcis. Celá jeho kariéra je prošpikována osobními půtkami, pomstami a piklemi. Je možno vypozorovat, že mu nikdy nejde o více než jeho vlastní já. Společnost, ten protivně remcající “póvl” jej jen obtěžuje v jeho krasojízdě za smyšlenou božskou svatozáří. To, že jen možná dojí erár o něco méně než je v zemi zvykem a nepotrpí si u své tlačenky a slivovice na okázalý přepych, důkladně kompenzuje dáváním vydělat si konhortě svých estébáckých a bolševických spolupracovníků, kteří mu vydatně masírují pohasínající ego.
Zeman je mentální komunista. Minimálně v ekonomických otázkách, kde jeho obzor končí Keynesiánskými fantasmagoriemi a budoval by socialismus s konzumní tváří až do roztrhání těla, stoprocentního zdanění a venezuelských konců. Stoprocentní etatista, který nikdy neprozře jako všichni dnešní neomarxisté vedoucí EU.
Zeman je zbabělec. Kandidát na presidenta, který se bojí chodit do předvolebních debat nemá co kandidovat. Kde jinde by se měly tříbit názory, kde jinde může volič srovnávat, kde jinde může dokázat v čem je ten který kandidát lepší. Ne, Miloš Zeman lidem voličským pohrdá, nebo se jej bojí. Nebo obojí. Popřípadě na to už nemá, pak si myslím, že pro něj by bylo lepší, kdyby tuto sebereflexi raději upřel na svůj celkový stav a vůbec již v presidentské volbě nekandidoval.
Zeman má však svoje věrné. Odpověď na otázku v titulku se tedy zatím rýsuje tak, že to bude Miloš trojjediný.
Tolik moje malé zamyšlení k volbám presidenta ČR 2018. Přeji vám v pátek nebo v sobotu dobrou volbu.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Úpadek socialistů, aneb hoďme si pětikorunou - 18.2.2019
- Pokojné ovládnutí Evropy - 18.2.2019
- Jaká je to se s lepšoidy sranda - 18.2.2019
Pane autore Kříži, mám naprosto stejný pohled a i Já se postavím na stranu proti uslintanému Zemanovi, kterého pro jeho výroky, už nenazývám ani pan. Je mne jasné, že většina co nedokáže odlišit barvu rudou od bílé, slavně zvítězí, ale Já se nebudu považovat za socialistickou umouněnou loutku, co raději otročí něž aby se podívala pravdě hrdě do očí…..
Vidím to taky stejně. Jediná výhoda u Zemana je, že tam nebude dlouho.
No, a to mne tak trochu přesvědčuje o tom, že bych měla volit alespoň známé zlo…a až se “poroučí” dle Vašeho…třeba bude kandidovat někdo lepší, než to panoptikum, co vylezlo dnes…
Asi tak. Lepší výběr není.
Nacersey, dám to z dovolením pod Tebe.
Kříži, ty hloupé upocené batole, jak dlouho ti trvalo srotit tady do diskuzí esenci pomatených mašínoidních obřezanců, čili stoku národa českého? Odkud bereš prachy na svou “svobodu slova”? Jediné co ty můžeš je, že tady ten můj konstruktivní příspěvek smažeš, jak je u tebe zvykem.:o)
Věz, že to bude takto, dokud se neobjeví kandidát hodný zastupovat ČESKOU společnost.
http://nd02.jxs.cz/525/185/9e606e250a_104666192_o2.jpg
…ten odkaz se tady nevejde dám ho úplně dolů.
Pane Odine, mnohé jste napsal i za mě.
Dle mého soudu se pan autor zbytečně příliš rozepsal u jména posledního kandidáta.
Já bych pouze stručně uvedl, že Miloš Zeman je:
MENTÁLNÍ BOLŠEVIK
NARCIS
POPULISTA
KARIÉRISTA
ZBABĚLEC a
LHÁŘ, kterého si většina pravděpodobně zvolí za svoji (ne moji) hlavu státu, což pan Kříž výstižně uvedl v závěru svého příspěvku slovy – “Miloš trojjediný”.
Jaká většina, taká i její hlava, která mi však diktovat nebude.
Proč nebude, je uvedeno zde:
https://pravyprostor.cz/s-babisem-se-nikdo-pred-zakonem-nemuze-rovnat/#comment-585319
https://pravyprostor.cz/babis-a-vcil-sem-si-vas-kupil-fsecky/#comment-586077
https://pravyprostor.cz/svaty-andrej/#comment-610256
Takže pokud Zeman vyhraje tak se konečně odstěhuješ do teplých krajin, natrvalo.
Kdepak,pán má to poslání,takže na věčné časy a nikdy jinak!!!!!!
No vida, i hlupák se může při zajíkání smíchem někdy trefit…
https://www.google.cz/search?q=polib+si+prdel&rlz=1C1GGRV_csCZ751CZ751&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjF_uveqvrXAhXLalAKHbW0AhoQ_AUICigB&biw=1094&bih=484#imgrc=1Z_5_HoVZtgxrM:
Prdel polib sám sobě hulváte křešťanská. Z kolika teplých krajin tě už vyhodili?
Neurážejte křesťany, ti za něj nemohou!
https://pravyprostor.cz/ladik-prezidentske-volby-2018/#comment-611688
On uráží křesťany protože je komouš!
Sám uráží křesťany jen tím že se k nim hlásí. A ty L(ulánku) B(lboviči)48 jsi komouš ale mentální a to je horší jak pravý.
https://pravyprostor.cz/neni-hrich-byt-gay-ale-vnucovat-to-svemu-okoli-za-cizi-penize/#comment-465770
P.S.
Jen jsem zvědav, které z těch oslovení, kterými jsem byl ze strany Bouše/Vlado častován, se nicku Daja bude zamlouvat nejvíce… možná, že toto:
D.C.V.K. = děvka co vykouří každému
Trhni si soudruhu kontrolore. Jenom ve své choré mysli mě stále spojuješ s Boušem a už ti to vlezlo na obsah lebky(mozek to evidentně není). Stejně tak tě potom i já můžu označit jako multinick Holínek/Langer/Septik a další.
Bouše+Vlado
Kolínek=Langer=LB48=Septik + další nicky.
https://pravyprostor.cz/vanocni-poselstvi-milose-zemana-babis-dobry-sobotka-spatny-ja-nejlepsi-kandidat-hlavu-vzhuru/#comment-601255
No fuj, pane Holínku!
Jestlikak vaše manželka ví, jak se to vyjadřujete?
Nevadí jí to?
https://pravyprostor.cz/neni-hrich-byt-gay-ale-vnucovat-to-svemu-okoli-za-cizi-penize/#comment-465770
Bořivoj Holínek 3.6.2015 06:59:48
… ještě jedna prosba na adresu Vlado48. Bylo by možně všechny ty Vámi používané přívlastky k mému jménu uvádět ve zkratce (např. K.P.S.S.K.L.T.K.B.K.V.K.Č.C.N.K.M.F.P.K.F.D.P.Z.K.D.C.V.K. Bořivoj Holínek)? Ušetří se tím místo v diskusi pro případné věcné příspěvky dalších diskutujících. Nechám na zvážení. V případě přijetí mého návrhu děkuji, v tomto případě i za čtenáře PP.
Vysvětlivky ke zkratkám:
K.P. = katolický práskač
S.S. = strýček skrblík
K.L. = katolický lhář
T.K. = tvrdý klacek
B.K. = bigotní katolík
V.K. = velký inkvizitor
Č.C. = černoprdelnický cvok
N.K.M. = nepříčetný katolický magor
F. = flanďák
P. = pánbičkář
K. = kolaborant
F. = farizej
D. = dveřník
P. = pakoš
Z. = zaneřáďovač
K. = ko.kot
D.C.V.K. = děvka co vykouří každému….
……
……
P.S.
Pokud bude někoho výše uvedené výrazivo pobuřovat a jevit se mu (oprávněně) vulgární, nechť osloví autora, a ne mě, komu byla oslovení určena.
Až na pár výjimek (jakou je třeba místní 🐔 ) toto moje doporučení jistě všichni pochopí.
Drubežaři informatorsky – ty dokažeš pobavit.
Jen idiot,
či bolševik považuje za pobavení výše uvedená oslovení ve veřejné diskusi.
Co je Jonas nechť určí každý sám.
A co ta tvoje slepice, siudruhu Holinko? A tve Informatorstvi je přece prokazane. No ni?
“Informatorstvi je přece prokazane.
No ni?”
NI !
A ta 🐔 ví, proč tomu tak je a sama se k tomu i hlásí.
TV Baradov a svobodné rádio jsou jediní, kteří
neoblbují a říkají celou pravdu a nic než pravdu. Ani jim
k tomu nemusí pomáhat bůh.
Ted je možnost úvézt vše na pravou míru a právě proto
se všichni zločinci bojí Babiše že to udělá. Sobotka
s Chovancem mlžili a zatajovali co se dálo, jen aby
uspokojili své tajné kliety a zatajili na ně vazby.
Doufám, že ty vazby na ně ted stejně spadnou.
Navíc se v celé nahotě ukázalo, že nezávislá policie
a justice neexistuje.
Jasně že se zločinci boji Babiše….ono to tak už bývá, že menší mafiáni se boji svého Bose!
Pane autore, prezident republiky bude volbou vybrán bez ohledu na to, kolik voličů se voleb zúčastní, i kdyby zvolený kandidát obdržel byť jen jediný hlas (nejspíš ten svůj), tak je volba platná.
Proto takové pštrosí deklamování nelze brát z pravicového hlediska vůbec vážně a je pouze k smíchu, neboť ukazuje na neznalost reality života.
..a víte pane Bouše, já bych neřekl, že se u autora a spol. jedná o neznalost reality, spíše bych to hodnotil jako hlavou proti realitě. Přičem je zde hlava používána jako beranidlo, ne jako sídlo mozku.
Je velmi zajímavé, že průzkumy před rokem a půl nebo před rokem , byly zcela jasně pro pana Drahoše, pan Drahoš měl pana Zemana jasně porazit dokonce až o 13%, na pana Drahoše byly i nejnižší kurzy, byl největším favoritem prezidentských voleb. Takže nikdo nemůže nic říkat o nějaké rychlokvašce…
Ale co se nestalo, Babiš vyhrál volby a zčista jasna najednou jakoby mávnutím kouzelného proutku, se opět do čela dostal pan Zeman a on je nyní největším favoritem voleb, nepřipadá vám to trochu divné…, že by pan Zeman, za tak krátkou dobu získal tolik voličů, tomu fakt soudný člověk nemůže uvěřit…, rozumím tomu, že spojení Babiš-Zeman + Okamura a KSČM je silné… o nadstranickosti pana Zemana si bohužel můžeme nechat jenom zdát.
Ale vážně pochybuji, že tohle spojení v čele ČR si přeje nějaká valná část obyvatelstva…
Pro mě zůstává hlavním favoritem pan Drahoš, černí koně pan Horáček a pan Topolánek.
Můj hlas je jasný v 1.kole je to Michal Horáček.
Sudruhu Polaku,
Serošuv pravicově neZISKOVY romsky
Pruzkumy si strčte (však vite kam). Pruzkumy se daji nadherně “moderovat” typem zvolene otazky, “moderovanim” spravne skupiny dotazovanych, daji se opakovat až dokud nebude dosaženo spravneho vysledku atd.. Duležite nejsu pruzkumy ale DOLBY. V tomto připadě prezidentske DOLBY v patek a v sobotu. Ja pujdu slavnostně zvolit na Hrad miloše. A vy od Serošu a z pražske kanalnicke kavarny si nasejte. Doufam že vaš slib plati?
Prečo nekandiduje ten dokonalý, dokonalý kritik a hodnotiteľ KAREL KŘÍŽ ???
Kéž by.
Topolánek nás uvrtal do OSN UNHCR přesídlovacího programu OSN UNHCR – Dánsko jej nyní urychleně opouští
11.1.18
Dánsko:
Od roku 1978 se Dánko účastní OSN UNHCR systému přesídlování, kde OSN UNHCR udělí azyl přílušníkům třetích zemí a další země je pak přijmou závaznými kvótami.
Česká republika se do tohoto systému přihlásila v květnu 2009 za vlády Topolánka. Kvóta může být libovolně navyšována, jak můžeme vidět z kapitoly o ČR v UNHCR Ressetlement Book 2016, kdy pro rok 2015 jsme měli přijmout 70 lidí a v roce 2016 již 200 lidí ze Středního východu a severní Afriky.
Nyní se Dánsko rozhodlo, že osídlovací program OSN UNHCR opustí. Dánský parlament přijal zákon, který vyvazuje Dánsko z přesídlovacího programu UNHCR.
Měli bychom to urychleně udělat také.
V cca červnu 2018 má být v Radě Evropy příp. v Radě ministrů přijat Dublin IV., který vedle relokačních kvót (mezi zeměmi EU) zahrnuje i OSN UNHCR přesídlovací kvóty – tj. přijímání migrantů přímo ze třetích zemí pod diktátem neziskovek a OSN UNHCR.
Dublin IV. je de facto zavedení Globálního zákona pro migraci v EU ještě před jeho předpokládaným schválením v OSN na podzim 2018.
To znamená, že členské země EU budou finančně trestány, pokud odmítnou relokační kvóty v rámci EU nebo přesídlovací kvóty nadiktované islamizovanou OSN.
Zdroj: http://www.epochtimes.de/politik/europa/daenemark-verlaesst-…
Já však ve svém okolí neznám člověka, který by uvažoval o jeho volbě… tak určitě pane Kříži.
Já jsem nedávno navštívil jeden domov důchodců, chodím tam pomáhat jedné romské paní, které ještě pamatuje soudruha Gottwalda a světe div se , co jsem se tak vyptávat koho budou naši důchodci volit, tak jméno pana Drahoše bylo slyšet z jejích úst velmi často, pan Drahoš má voliče ve všech generacích, mladí ho budou volit 100% o tom se Zemanovi může jenom zdát, a když to panu Drahošovi hodí i pár důchodců , tak máme velmi dobré vyhlídky.
Člověka který toho tolik v životě dokázal, šéfa akademické obce nazvat připosranou loutkou ?
Trochu úcty pane Kříži.
???????
Váš “kůň” byl ještě dnesidpoledne pan Horáček? Co to, že večer lobbujete pro prof. Drahoše? Víc platí?
To stále zůstává.
V 1.kole dám hlas panu Horáčkovi. Ale počítám také s tím, že se pan Horáček do 2.kola nedostane. I když jeho preference v posledních dnech sílí.
Protože si trdélko, které opisuje z nějakého neziskovkového podkladu a nemáš názor, ta tě upozorňuji na to, že úspěšná kariéra vědecká ještě nemusí znamenat úspěch v politice. Zvlášť, když nemá politický názor…a vlastně nemá názor na nic. Jenom se znemožnil. Měl zůstat u vědy. Není připosranou loutkou, je podělaný až za ušima.
A Horáček. No jasně, obchodník s lidskou blbostí tvým soukmenovcům tak vlastní….jasně, že se líbí…lehárko, pohodička, však ta blbá bílá majorita to za romy zatáhne, no ne?!
Pane Kříži kandidátů je 9 , slovy devět…
Proč jste nenapsal glosu o každém z nich, došel vám papír nebo vám vypověděla službu klávesnice ?
Sudruhu Křiži (pravicovy)
jake radykalni kroky byste od prezidenta KTERY NEMA VYKONNE PRAVOMOCI očekaval? Co konkretně? Prosim stručně vyjmenujte vaše očekavane aktivity.
Já myslím, že se kolegové ryzí pravičáci nebudou zlobit, když napíši, že my ryzí pravičáci shledáváme u prezidenta Miloše Zemana celou řadu pravicových znaků a skutků, které za předešlých 5 let prokazatelně vykonal nebo zaujal k nim odvážné postoje :
+Kdysi horoval pro federální Evropu – dnes na totožná Schulzova slova mlčí jako hrob a jistě se stydí.
+Vyzýval k přijetí eura, ale dneska to podmiňuje zaplacením dluhů Řeckem, o čemž všichni dobře vědí, že nenastane nikdy, ani do skonání světa.
+Na konferenci NATO se vysmál US tajným službám, které hlásily v Iráku chemické zbraně hromadného ničení, což bylo důvodem k rozvrácení Iráku a generování válečných uprchlíků, ačkoliv žádné chemické zbraně nalezeny nebyly, čímž způsobil zuřivost protistrany – jednoznačně pravicový statečný postoj nepřikyvovače globalistům.
+Vyběhl s židoamerickou loutkou Merkelovou a jejími neustále vnucovanými „uprchlíky“, to je také jasný pravicový počin.
+Má realistický poměr k pravicovému a křesťanskému Rusku – další důkaz o pravicovém názoru.
+Nezúčastnil se nedávného zasedání neomarxistické NATO proti Rusku – další úkrok vpravo.
+Zakázal vstup na Hrad US velvyslanci Shapirovi za jeho neomalené chování vůči hlavě státu, čímž se prokázal, že není americký pacholek, ale že hájí české národní zájmy – jednoznačně pravicová hodnota.
+Fandil v US volbách pravicovému Trumpovi, a to veřejně jako jediný politik v EU, přičemž samozřejmě nemohl předvídat, že se z Trumpa brzy stane levicová židochazarská loutka.
+Při každé příležitosti kritizuje levicovou a socialistickou EU – to jistě není projev levičáctví ale přesně naopak.
+Zúčastnil se demonstrace proti islamismu a imigraci společně se známým občanským aktivistou Martinem Konvičkou – pravicový postoj bez jakýchkoliv pochybností.
+Dokázal se ubránit americkému pokusu o státní převrat jeho sesazením z funkce, když se vysmál zinscenované demonstraci zaplacené kolaborantské klaky sluníčkářů s červenými kartami – opět pravicový bonus statečného bojovníka proti přesile.
+Ostře odmítl režimní neomarxistické pochody buzerantů a leseb s holými prdelemi Prahou, které mají za cíl zlikvidovat tradiční křesťanské uspořádání společnosti – nade vší pochybnost pravicový postoj a díky za jeho odvahu, kterou si zatím nikdo v Evropě na jeho úrovni neodvážil !!!!
Atd., atd.
P.S. Co z tohoto rozsáhlého výčtu a kdy udělal někdo ze zbývajících 8 kandidátů za celý svůj život ? Nic a nikdy !!!
Na všechny Vaše otázky a odpovědi – žil jste v Čechách posledních pět let….??? Jestli je Vaše odpověď ano, tak jste analfabet a neslyšící a nevidící, pokud je Vaše odpověď ne, jste omluven za svou neznalost odpovědí na své otázky.
Moje role je v tom zcela nulová, protože Zemanovi jsem neradil, co má ve funkci prezidenta republiky dělat a jaké názory měl za předchozích 5 let zastávat.
Uvedené skutky se prokazatelně staly a prokazatelně je lze z pravicového náhledu hodnotit kladně.
Není mojí vinou, že ostatní kandidáti nesahají Zemanovi ani po kotníky.
No právě, proto to může kladně hodnotit jenom socan!
To už tu bylo včera …přesně podle nacionálně socialistického hesla 100x opakovaná lež se stává pravdou.
Zapomněl jste na to, že české občany nechal mlátit členy čínské rozvědky.
Dal přednost čínským komunistům před slušnými lidmi, kteří vidí jak Čínská lidová republika utlačuje Tibet, nebo jak Čínská lidová republika mučí tamní odpůrce režimu a pak je posílá do koncentráků.
Česko mělo vždy blíže k západní Evropě, to platilo už za První republiky, kdy jsme byli ekonomicky daleko před východem a dokonce jsme na to byli lépe než Německo, naše místo je vy vyspělém světě. A tenhle “vlastenec” nás chce tahat na komunistický dálný Východ, děkuji nechci.
Ať jste pod nickem pan Jozef Polách kdokoliv, s Vašim textem naprosto souhlasím, napsal jste to naprosto přesně…!
To tradiční mlácení černochů je jako univerzální vtip snad nesmrtelné.
Jinak dneska se nacházíme ve velice nebezpečné etapě vývoje, proto je nezbytné se od neomarxistického, muslimského a fašistického Západu oddělit a nechat jej zahynout bez nás.
Zeman je v tomto duchu maximum možného, proto jeho volba je jedinou smysluplnou.
Pne Poláchu, můžete mi vysvětlit, proč Merkelová může jezdit do Ruska a nebýt ruský šváb, proč může Makarón jednat s Rusi a nebýt ruský sváb, proč může Německo vyvážet 10 procent své produkce do Číny a nebýt Čínským agentem, proč může Francie obchodovat ve velkém s Čínou a nebýt Čínským agentem, proč může Britská královna vítat Čínského prezidenta a nebýt Čínský kolaborant? A Zeman je ruský šváb a kolaborant s Čínou podle vaší velmi nízké inteligence zrádce a táhne nás na východ, když dělá to samé, jako Merkelová, Makron, Britská královna a vlády Francie a Německa?
Tyhle otázky platí i pro ostatní zdejší jakopravičáky a vlezdoBruselisty. Jestlipak se odváží některý odpovědět?
Prosím ? Německo vyváží do Číny , tak to slyším poprvé a co tam jako vyváží , spodní prádlo ?
Britská královna si při návštěvě Číny alespoň zachovala nějakou úroveň.
Macron je liberál, takže mu věřím , že jde čistě jen o obchod. Ale Zeman se svými předpotopními názory, Čínu považuje za “vrcholnou demokracii” a to je dost podstatný rozdíl.
pražácké občany je dobré mlátit denně. jak říkal Miloslav Šimek: co čech to korouhvička.
No dobrá, nechtěl jsem Vás upozornit na Vaši nenávist, ale jen se zeptám, víte Vy vůbec, že Váš guru, slinta Zeman má třeba za tiskového mluvčího buzeranta známého v pražských gay kruzích? Hlásáte nenávist k buzerantům a přitom je podporujete, víte co je oxymoron? U vašich dalších otázek a odpovědí je to stejné, víte co je empatie? Zkuste se nejdříve zamyslet a až pak křičte…
Pan prezident řekl že je proti veřejnemu vystrkovani holeho pozadi. Vystrkuje snad jeho mluvči veřejně pozadi na Prague Pride? Jestliže ano, pak je zde problem. Jesltiže ne, tak co jako? Proč by nemohl mit prezident za sveho mluvčiho třena gaye, pokud to neni LGBT Serošuv neZISKOVY bojovnik. Že pane neZiskovy Polachu?
A co vám na tom vadí?
I gay je člověk jako každý jiný a pokud vám (na rozdíl od jiných “entit”) nepřikazuje dělat totéž co on, pokud vám nediktuje, že být gay je přednost, pokud nenařizuje chodit v v “průvodu hrdosti”, nebo jim aspoň jako divák vyjadřovat náklonnost, pokud vám necpe do mysli, že být hetero je ostuda největší, pak vám to snad může být jedno.
Dobře pana Boušeho omlouváte, ale jak je zvykem křikem přebiji předchozí slova. Je mi líto, ale Vaše argumentace je i pod úrovní pana J.Polácha, ať už je za tím kdokoliv….
To má být odpověď? Otázka byla proš vám vadí, že prezidentův mluvčí je gay.
Odpovím tedy za vás. “Protože na prezidenta jsme už vylili všechny kýble špíny, které jsme měli a moc to nepomohlo, Třeba zabere tohle”.
To je asi taková ústřední myšlenka takového sprostého útoku. Můžete být pyšní,pěkná vizitka, dělá vám čest”
Madam, vy jste stejně trefena jako pan Bouše.
Schválně jsem to několikrát četl, a od pana Odina tam nevidím jakýkoli náznak toho ,že by to panu Odinovi vadilo.
Jen se pana Boušeho, jakožto zastánce pravoslavného islámu, který schvaluje mlácení žen a bojovníka proti homosexuálům ptal, proč mu to v případě hradního nemluvciho najednou nevadí (že je buzna).
Pane Signeure, pokud je prezidentův mluvčí Ovčáček homosexuál, tak je to jeho soukromá věc. problémem by pro mne jako pravičáka bylo, kdyby pouze na základě své sexuální orientace si přisvojoval více práv, než ostatním občanům náleží. Ale to nedělá.
Musíte tu vaši paranoidní propagandu zkusit na Zemana jinak, třeba na něj dneska vyjde najevo, že jako dítě trhal mouchám křidélka….
Takže buzeranti. Nějak neumíte pochopit, o co se prosazováním homosexuálů a dalších pohlavních deviací jedná. Zamyslel jste se někdy nad tím, proč ten Sereš a jeho nepředstavitelně bohatí financiéři se stejnou vášní a finanční štědrostí nepropagují rodiny a manželství ? Proč zrovna homosexuály, pedofily, nekrofily, barevné menšiny, feministky, atd. A proč to dělají jen v Evropě a USA a proč ne třeba v Africe nebo v muslimském světě, kde by se uplatnili podstatně více než v relativně liberální Evropě ?
Zkuste to, třeba na to máte buňky. O to bude Vaše poznání pevnější.
Proboha pane Bouše čtete po sobě, co jste dříve napsal…?
Až toho nalžete tolik co Bouše, taky si to nebudete pamatovat!
Opakuji otázku : Zamyslel jste se někdy nad tím, proč ten Sereš a jeho nepředstavitelně bohatí financiéři se stejnou vášní a finanční štědrostí nepropagují rodiny a manželství ? Proč zrovna homosexuály, pedofily, nekrofily, barevné menšiny, feministky, atd. A proč to dělají jen v Evropě a USA a proč ne třeba v Africe nebo v muslimském světě, kde by se uplatnili podstatně více než v relativně liberální Evropě ?
Vy jste fakt …. Idiot.
Zamyslel jste se někdy nad tím, proč ten Sereš a jeho nepředstavitelně bohatí financiéři se stejnou vášní a finanční štědrostí nepropagují rodiny a manželství ? Proč zrovna homosexuály, pedofily, nekrofily, barevné menšiny, feministky a další sexuální a psychické devianty ? A proč to dělají jen v Evropě a USA a proč ne třeba v Africe nebo v muslimském světě, kde by se uplatnili podstatně více než v relativně liberální Evropě ?
…a proč si ho tedy Zeman bere na Hrad…
Pokud je prezidentův mluvčí Ovčáček homosexuál, tak je to jeho soukromá věc. Problémem by pro mne jako pravičáka bylo, kdyby pouze na základě své sexuální orientace si přisvojoval více práv, než ostatním občanům náleží. Ale to evidentně nedělá, takže se není k čemu vyjadřovat.
naprostý křivák vždy mluvící podle toho co se hodí!
To už je větší sranda když sem dodáváte Borsigovi poblbané elaboráty!
Jen si vzpomeňte, jak Bouše/Borsig sprostě a lživě útočil na Aleše – na člověka, kterému morálně i vědomostně nesahá ani po kotníky…
Přesně! A to se aleš přiznávat nemusel a není státní zaměstnanec! navíc všechno co čpí “homosexualismem” odmítl!
Bouše/Borsig sám je to, čím označil nejen mě.
Je to rudohnědý “zm.rd”.
@Odin
Ještě bych se pozastavil nad Vaší rétorikou. Ona totiž až příliš připomíná sluníčkáře a havloidy z ČT a mainstreamu, kteří svou paranoidní nenávist vůči nám bílým heterosexuálním a vlasteneckým spoluobčanům dávají najevo non-stop 24 hodin denně.
Patrně neumíte rozlišit nenávist od kritiky, která je zaručena ústavou republiky, takže abyste umlčeli kritiku vyslovovanou námi pravičáky vůči zvýhodňování sexuálních a psychiatrických deviací, tak ji nazýváte svým neomarxistickým newspeakem nenávistí.
Tomu říkám looping!
Pavle Septikoviči, mohl bys mi prozradit, kde konkrétně spatřuješ v mém příspěvku výše nějakou nenávist, jak tento termín uvádí diskutér Odin ?
https://pravyprostor.cz/bude-presidentem-cr-zbabelec-komunista-nebo-narcis/#comment-612389
Ještě jste Lubomíre zapomněl na jednu fajnovost, kterou by většina českých politků nedokázala ani náhodou. M.Zeman už od nástupu do f-ce prezidenta dává ostentativně na státní dluh měsíčně ze svého platu 60 tisíc Kč! To stádo našich politických vejlupků by to neudělalo ani náhodou! Jedna z věcí, proč ho nenávidí, je také proto, že ho nemohou zkorumpovat, Zeman prostě nebere bokem peníze! Však totaké lump Mrázek svéhl času v odposlouchávaném telefonním hovotu zklamaně řekl: “Mlha” (to byla přezdívka Zemana), ten úplatky nebere!
Soudruh Zeman je prodejný za opravdu málo.
Stačí mu cigára a chlast. A pak také mocenská pozice.
Všechno ostatní zařídí jeho poradci.
Mlha byl vždycky snadno ovlivnitelný, a soudruh Maximus tedy mlží, jako obvykle. Inu, svůj k svému.
to víš že jo, langere ty nacistický kundohlave.
jinému zas třeba pár špinavejch grošů.
proč děláte z pana Langera socialistu?
Maxime, správně řečeno, ono je těch pravicových plusů ku prospěchu Zemana více. Proto jsem závěrem příspěvku napsal atd.
Nyní je pro naši vlast a náš národ zcela relevantní, že je statečný vůči EU a dokáže se za nás postavit. To ani jediný ze zbývajících 8 kandidátů nedokáže.
Maxime, ještě bych dodal, že otázka zkorumpovatelnosti politiků je pro naše židovské pány zcela zásadní, takže proto správně uvádíte, že to má u Zemana za následek jejich psychopatickou nenávist, protože jej nemůžou nijak ovládat ani vodit na vodítku jako svého poslušného a vděčného pinčla, jak vidíme u ostatních prezidentských kandidátů a známých politiků obecně (snad vyjma Okamury).
V USA např. musejí uchazeči o vrcholné politické a státní funkce potupně onanovat v rakvích (Skull and Bones) a být u toho natáčeni na video, aby jejich židovští loutkovodiči měli v rukách páky a provázky na jejich ovládání.
No jo, ale koho mimo Zemana? Topolánek se u mě vyautoval svojí podporou Top09, Hannig spoluprací A.B. Bartošem a Hynek naprosto nemá šanci…
A stejně toho Hynka zkusím, aspoň v prvním kole.
Hynek je pro reformu EU a teprve, když by se rozpadla, tak by hlasoval pro czexit.
Jo, to je pravda, na rozdíl od Zemana, který chce patřit k tvrdému integracnimu jádru a přijmout Euro.
Dulezita je otazka, jak vubec je mozne ze Zeman byl zvolen prezidentem.
Dostal víc hlasů než kníže…, a co jsem se tak bavil s lidmi, co Zemana minule volili, tak si to dodnes vyčítají a tuto chybu již znovu neudělají…
Ja jsem ho volil jako nejmenši ZLO a jsem spokojeny.
Asi proto že z těch šašku se nejvic libil lidem?
” Kde jinde by se měly tříbit názory, kde jinde může volič srovnávat, kde jinde může dokázat v čem je ten který kandidát lepší.”
Není co srovnávat. Všichni melou jedno a totéž, originální názor neslyšet. Výjimkou asi budou pánové Hynek a Hannig, ale ty média ignorují. Asi právě proto, že své názory mají a pidikandidáty by převálcovali.
(Pro informaci – volím prezidenta Zemana.)
No právě. to je problém. Média vystrkují ty, co se hodí euržumpě a tato spojená fronta nemá nic, jsou jenom nastrčeni jako antizemanovská fronta. Pan Hynek a pan Hannig mají, kvůli tomu, velice nízké šance….
Komouš a narcis… Kdo to jen může být? (A ještě hulvát a lhář…)
TY?
A víte, komu to hodím já? Já budu volit pana Nikoho, já z těch tří, co mají šanci vyhrát, si prostě nevyberu. Nakonec to stejně vyhraje Ovar, tak co?
A víte co ještě? Já vám etatistům toho ko.kota nakonec vlastně přeju. Třeba bude alespoň nějaká po.del. Třeba ty korunovační klenoty nakonec i poblije, nebo tou holí někoho opravdu přetáhne. Já se za něj stydět nebudu, já si funkci prasidenta nevymyslel a ani se mě nikdo neptal, jestli chci takovýho šaška ze svých peněz živit.
Pane Dexempo,
to je úroven.
Čím hůře, tím lépe, že…
Úroveň? Ta vaše, pane Lügner? Tak o té tady ještě nikdo neslyšel!
Pane Hexenšus,
to je zvyk levičáků, mluvit za druhé, co slyšeli, nebo ne.
Máte holt určité zažité zvyky, stejně jako vulgární mluvu.
Asi ani 28 let nestačilo na změnu myšlení.
Ale to není jen Váš případ…
Lügner, Lügner…voni jsou kus blb.a
Podle výlevů,bych tipoval na Lampioona!!
Tady pan autor vyslovil svůj, jakkoliv zcestný, ale demokratický názor. Dobrá. Nesouhlasím. Prezident musí být vlastenec a bojovat za naši Republiku a Vlast a to pan Zeman dělá. Hlupáci ho kritizují za pár bomnotů a to daleko horšími výrazy. Pan prezident Zeman zvítězí v prvním kole s převahou a místní partička obamovských sorosových vlezdozadniček se z toho klidně může potentočkovat. Poradím vám, zabalte se do vlajek Tibetu, vyholte si hlavy jako Dalajpatláma a jděte demonstrovat před letiště humanitárního bombarďáka Vency Flašky, zvaného Tříurňák. Bude vám chvíli špatně z levného Kraďouskova čůča, ale Ferko musulman vám jistě pomůže k nějakému tomu obohacení od parazitů a kobylek z Afriky. Ještě budete rádi, až vám Okamura se Zemanem budou zachraňovat vaše fašíkovské zadky. Sbohem a šáteček, sorosovi “pravičáči”
a vlastenec je proto aby se přes nás prodávala do EU dotovaná čínská ocel? Co na to naši oceláři? A to myslím dělníky!
To máte prašť jak uhoď. Zatím vyrábíme náhradní díly do Němec za pár šupů, ti to pak dají do kupy a draze prodají Rusku, či Číně…joo, to je ten eurounijní kapitalizmus dodržující ty správné eurohodnoty…
Jo, vyrábíme…a taky díky Zemanovi….ale jo, ať si ho ti co přijdou zvolí…
Vždycky si kladu otázku…jak je sakra možný, že když už to vypadá, že ta naše politická “elita” dosáhla dna, jsem během chvilky přesvědčen, jak jsem se mýlil…na tom dne ještě ani náhodou nejsme…ale s duem Babiš – Zeman se k němu snad zase o další kousek posuneme.
Zeman je všechno možné, jistě má mnoho chyb, ale rozhodně není zbabělec. To si Kříž docela dost diletantsky naběhl na vidle. Zemanova odvaha postavit se proti většině, jak zmiňuji výčtem jeho pravicových skutků, je neoddiskutovatelná a takového kandidáta bychom měli podpořit.
Zajímavé, že Křížovi vadí u prezidenta jeho ekonomické názory, přičemž z titulu své funkce nemá možnost do ekonomiky státu jakkoliv zasahovat, protože to je doménou vlády. Ale současní neobolševici a jejich ideologičtí šéfové židobolševici z Bilderbergu a dalších mocenských světovládných centrál určující náš život mu nevadí.
Je vidno, že Kříž je s argumentací proti Zemanovi úplně v koncích, když musí útočit ad hominem. Tím se postavil do stejné řady jako naši protektorští páni zpoza oceánu a jejich domácí pinčlové. Jako typické příklady narcisů je v politice celá řada jiných komičtějších figurek.
Kdo se bojí diskutovat je srab …
Diskuze musí mít však nějaká pravidla. A tu zfanatizovaná parta různých pravdoláskových medií prostě nezaručí. Jim šlo o nějakou diskuzi? Ani omylem. Je to jen hon na jednoho člověka. A příště pokud to nebude Zeman a najde se někdo jiný kdo jim nebude po chuti se to bude opakovat.
Tak proč za sebe posílal Ovčáčka, měl se normálně těch předvolebních debat zúčastnit.
A ta jeho kampaň nekampaň, to je taky něco … vždyť lže až to tiskne, názory mění doslova každou hodinu a populismus z něho stříká na všechny strany.
To má být reprezentant suveréní a vyspělé demokratické země ?
Musel by být blázen, aby po svých zádech nechal vystoupat na vrchol své trpasličí konkurenty.
Co řekl nebo udělal populistického ? Já jsem nic nezaregistroval. Možná šlo u Vás o jiné stříkání.
takový ryzí gigant se přece nemá čeho bát!
Pavlíno Septikovno, ty ve své naivitě asi nemáš žádné informace, jak se takový předvolební TV pořad dá krásně zmanipulovat. Zejména, když by na tom byl zájem prakticky všech ostatních 8 kandidátů. Tímto jim Zeman vypálil rybník.
Pokud by to dopadlo špatně a bylo i druhé kolo, tak tam by už Zemanova účast byla samozřejmě na místě.
2 dny před volbami přišel s prohlášením, že chce omezit neziskovky, to že nejvíc peněz tady teče do sportu hlavně do fotbalu, to mu asi uniklo, takže asi u nás zrušíme fotbal, tak to jó…
A pokud měl na mysli neziskovky jako Člověk v tísni, tak ty berou méně , než stála ta jeho údajná nekampaň…, ta Zemanova nekampaň z toho by člověk v tísni žil tak 3 roky… a člověk v tísni alespoň pomáhá nemocným a utlačovaným lidem, komu kdy pomohl Zeman , vždyť nemá ani svou charitu. Václav Havel přispěl na pomoc potřebným desítkami miliónů korun.
Další věc, Zeman nechce připustit předčasné volby, že prý za jeho prezidentování, nikdy nebudou předčasné volby, co to je za demokratický přístup, to tady budeme 4 roky bez vlády, když Babiše nikdo nepodpoří, kvůli egu pana Zemana ?
Další věcí je radikální změna názorů , po volbách Zemanovi stačila menšinová vláda ANO, ale teď už chce po Babišovi najednou 101 podpisů. 2 dny před volbami a on dává kázání ve sněmovně, je to fér vůči ostatním kandidátům ?
O občanech ČR mluví jako o nepřízpůsobivých…, přitom nikdy tento už tak dost pofidérní pojem nikdy nedefinoval.
Nedávno urazil i Alexandra Dubčeka…, prostě prezident ať je to jak chce, by si měl dávat pozor na to co říká, není to žádný hospodský povaleč, ale prezident republiky.
Vyjadřování pana Zemana je často velmi hrubé, vulgární a neomalené. a pokud je tohle většinový vzorek majoritních Čechů tak prosím…
Omezit neZISKOVKY? Dalši skvěly navrh pana prezidenta. To vam zatrnulo, co sudruhu pravicovy ne ZISKOVY?
Pan prezident u mě stale stoupa. Hlavně by to chtělo omezit a definovat po vzoru USA a Ruska pate politycke neZISKOVE kolony, omezit ruzne parazitovky, ktere teměř veškere prostředky vynakladaji na svoji provozni režii a platy neZISKOVKAŘU, zakazat neZISKOVKAM sjat se do vnitřni polityky ČR provadět polityckou propagandu. Neziskovky by měli provadět pouze charitu – pomoc slabym a bezmocnym.
Neziskovky ale zároveň fungují jako hlídačí našeho práva a demokracie, myslíte si ,že třeba různé oběti byrokracie či podvodů by tu nějak našli zastání a u koho u vás přímo.
Tyto šmejdy často dostaly před spravedlnost až neziskové organizace.
Od toho mame Ombucmana/ku sudružku Šababovou a Černe ovce.
Trefils tvoje “préférés”
změna názorů každou minutu
Kdyby se debat účastnil, tak zas budou tvoji favoriti řvát, že to není fér, protože byl 5 let prezidentem a lidi měli možnost vidět co dělá, slyšet co říká…byste měli permanentní hysterický průjem, až by to z vás stříkalo…
Ať uděla co uděla, vžcky to bude špatně. Hyjeny utoči – všichni na jednoho, každy za sebe.
Jo, vše co udělá udělá špatně, pravda pravdoucí.
Já ještě neviděl levičáka, který by někdy něco v politice udělal dobře.
A příkladů je plná Evropa posledních a stačí klidně jen 50 let.
A zapoměl napsat o kovaném lampásaákovi tupohlavovi a brýlatém soudruhovi co pravidelně lákal chlapečky a jezdil na západ a pak psal svodky…
Já můžu argumentovat Romy, vždy když jdou Romové někam diskutovat do rádia nebo televize k paní Jílkové atd.
Tak pošlou slušného uhlazeného a vzdělaného Roma ze salonním slovníkem , aby je vzorně reprezentoval.
I já jsem kdysi v televizi reprezentoval Romy a ač nejsem sebestředný tak můj projev a ten Zemanům to je jako americká stíhačka a papírová vlaštovka…
Pokud tedy Čechy reprezentuje někdo jako Zeman se slovníkem pussy, kunda, kalašnikov atd. tak nevím no…, já být majoritním Čechem tak se za pana Zemana stydím.
Jonasi, šetřete ho trochu. Vidíte, jak jím začíná cloumat hysterie?
Pane Poláchu, vy lháři – tak když nejste “majoritním” Čechem a zřejmě se ani za českého občana nepovažujete (přestože jste před časem psal, že jste bílý), tak se taky nevyjařujte – a dokonce takovým zpoůsobem – o NAŠEM prezidentovi. Jako ne-Čechovi vám do toho nic není.
Ale stydět se můžete dál, nic proti tomu – ovšem v první řadě za sebe, uhlazený Rome se salonním slovníkem a jednoduchým myšlením.
Dnes je valcha u starýho Růžičky, když si malej , tak si stoupni na špičky, malej nebo nachlapenej Cikán , Brňák , Žid srdce jako kníže Rohan musíš mít.
Jak blba otazka. Presidentem bude milovany pan Zeman! Navzdory kavarne a Halikovcum! Halik, takoveho vola tezko pohledat.
Už se těším na sobotu, na ščítání hlasů, to bude pro některé šok…, doufám že ne pro mě.
Abys ten šok ještě rozchodil.
Pane Krizi, Trump je take narcis a jaky je to vyborny president. Za tri roky to o nem bude rikat kazdy clovek s mozkem. Na Reagana se take ze zacatku nadavalo a nyni je to pravdepodobne jeden z nejlepsich byvalych presidentu. Zeman se zastava Cechu, a to je podstatne.
Jooo …to jste srovnal špatně….ano, na Regana se první rok nadávalo, ale Regan něco konal, jo, měl k tomu pravomoc.
Zeman nic, krom občasných siláckých keců nepředvedl, ano, nemá pravomoce jako prezident USA….nemůžeme srovnávat nesrovnatelné…. jenže…..jenže se ani nijak nepokusil na svou stranu získat podporu “ulice/davu”, vyhecovat lidí aby za ním šli.
Milý pane Kříži.
“Proti větru se chcát nedá.” Mnozí už to pochopili (i já jsem pochopil). Vy zdá se ne.
Až ten politický narcis, mentální komunista a zbabělec teď vyhraje volby v 1. kole budete taky, jak mnoho vašich obdivovatelů a “statečných pravičáků” na vašem webu PP, emigrovat z republiky? Ale to přece nemusíte. Postačí jen spáchat harakiri. Proč potom tolik zbytečných slov?
Až teď jsem zjistil to, že máme prezidenta v ledničce, měkký zrající sýr…, dám si ho v sobotu na večeři obaleného v trojobalu , od Vánoc mi ještě zbyla majonéza,takže super… to vše na počest pana Horáčka,
možného nového prezidenta České republiky.
Jdu si dát koupel. Dneska jsem si koupil nový šampón i sprchový gel a hlavně v koupelně mám nové topení.
Priste nam Jonapis sve zazitky z WC. Jaka byla stolice,jak jsi musil tlacit a jaky papir pouzivas.
Priste nam Jozko napis sve zazitky z WC. Jaka byla stolice,jak jsi musil tlacit a jaky papir pouzivas.
Zeman je zbabělec. Kandidát na presidenta, který se bojí chodit do předvolebních debat nemá co kandidovat. Kde jinde by se měly tříbit názory, kde jinde může volič srovnávat, kde jinde může dokázat v čem je ten který kandidát lepší.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Zeman o dvě hlavy převyšuje ten předposraný kandidátský ejakulát, po všech stránkách. V odvaze mu nikdo nesahá ani po kotníky.
Byl to Zeman, a nikdo jiný, kdo usadil přihřátého Šapira, a zakázal mu vstup na Hrad! Ptám se, kdo jiný by se něčeho takového odvážil?
Byl to Zeman, kdo odkázal do patřičných mezí Merklovou s jejími migranty, a nikdo jiný.
A byl to zase Zeman, který postavil Medveděva do pozoru, kvůli článku v ruských novinách.
Zeman nešel do debat z jednoduchého důvodu, on je prezident, ti druzí jsou kandidáti.
A pak, Zeman nemusí do debat chodit, lidé dobře znají jeho názory.
O těch druhých nikdo nic neví, pouze Topolánek je profláknutý politický hochštapler, jakému není rovno.
Topolánek je znám svou větou, že kdybychom říkali lidem,
před volbami, jaké sviňárny budeme provádět, tak by nás nevolili.
A jinými eskapádami, to si každý může dohledat.
A protože známe své pappenheimské, volit je nebudeme.
Docela chápu, že někomu Zeman nemusí sedět, tak už to chodí. Zeman má do dokonalosti daleko.
Ale každý by si měl uvědomit, že doba je mimořádně zlá,
a odhodit emoce stranou, zapojit rozum.
Vzpomeňte na Masaryka, umřel v tu nejméně vhodnou dobu, kdyby vydržel ještě pár let, byli bychom se bránili,
a vývoj by šel nejspíš jinak.
Dnes máme možnost v dost podobné situaci neopakovat stejnou chybu.
V čele státu musí stát odvážný člověk, a to je jediný Zeman, nikdo jiný.
Autor se objektivně postavil na stranu těch, kteří chtějí zaplavit Evropu primitivními zločinci z Afriky.
Když jde o všechno, ukážou se charaktery.
Naděje umírá poslední !
Proto stále doufám, že lidé vezmou rozum do hrsti, a MENTÁLNÍHO BOLŠEVIKA, NARCISE, POPULISTU, KARIÉRISTU, ZBABĚLCE a LHÁŘE, Miloše Zemana do sídla českých králů – na Pražský Hrad – znovu nepustí…!
Kdes byl, zejtra?
https://pravyprostor.cz/co-tyden-dal-a-hampl-napsal-soudruh-halik-a-jeho-patent-na-moralku/#comment-610103
https://pravyprostor.cz/vanocni-poselstvi-milose-zemana-babis-dobry-sobotka-spatny-ja-nejlepsi-kandidat-hlavu-vzhuru/#comment-601255
Citace části textu z linku:
„…V mém případě snad neprojde jediný můj komentář, pod nějž by se nevykálel JOE Profaci, Jonas, milan, Borsig, Tichý, místní 🐔, či Vlado…,
a pokud je třeba nasadit větší páky, pak ten vše mlžící „smrádek“ vyprodukují místní trollící PSEUDOFILOZOFOVÉ [např. BMM].
Jen si toho milí čtenáři PP všimněte, kolik (nejen) mých komentářů přejdou oni trollíci bez jejich přihlouplé odezvy…“
Také doufám…
Mezinarodne je Zeman povazovan za ruskeho kolaboranta. Nedavno si ten idiot zacal vandrovat do Dubceka.Komunisty nemam rad ale ten hajzl Zeman komousem take byl. Pro cesko bude opravdove spatne ne to ze bude Zeman znovuzvolen prezidentem ale bude to dukaz toho ze si cesi nejsou schopni sobe vladnout kdyz si nejsou schopni zvolit vzdelaneho,charakterniho a nezkorumpovanyho obcana na Hrad.
nejsou schopni zvolit vzdelaneho,charakterniho a nezkorumpovanyho obcana na Hrad.
xxxxxxxxxxxxxxx
Bez starosti, lidé si zvolí vzdělaného, charakterního a nezkorumpovaného občana, to splňuje v plné míře
Zeman.
https://www.channelnewsasia.com/news/world/pro-russian-czech-president-faces-liberal–clash–in-election-9850606
Je mi to jedno. V demokracii rozhoduje lid. Lid, který nevyprodukoval kandidáta, k vůli kterému bych byl ochoten zvednout zadek a jít do volební místnosti.
Jaký pán, takový krám.
Pozdravení, pane Jemelko.
I to je volba.
ani Hitler, ani Stalin
neměli takové ego,
aby založili politickou stranu se svým jménem
a včil mudruj
Já mám jasno, nepůjdu nikam.Ať to vyhraje kdo chce.
Sudruh Kriz, vy chlapci virtualni praviciari ste ako lahko manipulovatelne male deti, neschopne odlisit realitu od vlastnych fantazii… U deti toto moze byt pre niekoho zabavne, ale u aspon podla obcianky uz dospelych ludi je to zarazajuce… Fakt mi to pripada, akoby sa k pravici nikdy nehlasil nikto s IQ nad 70, aspon ja som nikdy nemal moznost takeho poznat… A toto nie je ceskym fenomenom, vy ste globalnym mentalnym odpadom, hanbou ludskeho rodu v kazdej jednej krajine tejto planety…
Dospely clovek, fantazirujuci o prezidentovi, za ktoreho by bol ochotny bojovat a ist do vrazednej bitky, by mal byt okamzite zbaveny svojpravnosti… Taketo fantazie mozu mat maximalne americkym filmovym priemyslom zmagoreni pubertaci a nie dospeli ludia… Na Topolankovi sa ti paci jeho „odvaha“ vyznamenat tie zabijacke hovada Masinovcov… Nemam slov, naozaj nemam slov… Nadchynat sa vrahmi, to uz fakt treba byt poriadnym vypatlancom… Neviem odkial ste povyliezali a co u vas sposobilo vasu tazku mentalnu deviaciu…? Vsetci sa nadchynate americkymi republikanmi, tuzite po divokom zapade, kde by ste mohli mat na opaskoch pistole a v rukach pusky a z nejakeho dovodu je pre vas velmi dolezity zidovsky stat…? V Cechach…?
Nech je Zeman akykolvek, nestoji proti nemu ziadny realny protikandidat, ale necham sa prekvapit, mozno si nakoniec predsalen zvolite Hurvinka…? V poslednych prezidentskych volbach na Slovensku, prve kolo s obrovskym naskokom vyhral Fico… Clovek z duse nenavideny vsetkymi praviciarmi, vraj bolsevik, agent GRU, KGB, Stasi a StB, Putinov nevlastny brat a byvala milenka Nicolae Ceaucescu, jednoducho cervene bolsevicke hovado… Na druhom mieste sa vtedy ocitol snad este vacsi pako, ako ktorykolvek zo Zemanovych protikandidatov…? V televiznych debatach s Ficom vyznieval ako retard… Pomyslel som si, ze slovenska pravica vyuzije svoju jedinecnu prilezitost a urobi vsetko preto, aby bol v druhom kole za prezidenta zvoleny Fico… SMER je Fico a pokial bude Fico, bude aj SMER a pokial bude SMER, vzdy bude bez akychkolvek problemov vyhravat vsetky volby, lebo na Slovensku jednoducho nema realnu opoziciu, okrem SMER-u tam naozaj nie je koho volit, ostatne takzvane politicke subjekty, su tam len zdruzeniami mentalnych deviantov… No kto normalny, nenavidiaci Fica a SMER, by nevyuzil takuto fantasticku prilezitost zbavit sa svojej politickej opozicie…? Ak by sa bol Fico stal prezidentom, SMER by bol velmi rychlo skoncil na smetisku dejin…
To by ale slovenski praviciari nesmeli mat vase mentalne kvality, mili chlapci ceski virtualni praviciari… Im nielenze ani nenapadlo vyuzit tu prilezitost, prave naopak, rozputali obrovsku kampan proti Ficovi, aby nebol ani nahodou zvoleny za prezidenta, smrt bolsevikovi, bolsevik nikdy nesmie byt ich prezidentom…! A tak prezidenstke volby nakoniec vyhral Kiska, ktory je takym debilom, ze ho ani bolsevik nechcel, ked sa v roku 89 pokusal vstupit do KSC, odmietli ho a to aj napriek tomu, ze jeho otec bol vysoko postavenym komunistom… V roku 1990 ale ako kazdy spravny praciar okamzite obratil kabat a emigroval do USA, kde robil karieru na benzinke, ako tvorca oblozenych chlebikov… Po case sa s dlhym nosom vratil na Slovensko, zlyhal tam, ale ameriku nadalej miluje, presne tak, ako vy chlapci pravicovi…
Slovenska pravica po prezidentskych volbeach jasala, zvitazila, Ficovi zabranila zlikvidovat SMER, ich jedinu politicku opoziciu… :))) A dalsie parlamentne volby samozrejme beznadejne prehrala, bezkonkurencne v nich opat zvitazil SMER… A presne takto brilantne uvazuje aj ceska pravica… Z tohto dovodu bude v Cechach az do smrti prezidentom Zeman a Babis premierom… Ti chlapci v Cechach nemaju konkurenciu a ceska pravica robi vsetko preto, aby to takto aj na vecne casy ostalo… Aj ty so svojimi strankami tomu vsemozne napomahas, sudruh Kriz… :)
“… kde by ste mohli mat na opaskoch pistole a v rukach pusky…”
…………………………………………………………………………………
Vcelku správný postřeh…
Čím jiným navždy zlikvidovat dotěrné bolševické hulváty a despoty (Biľak, Husák, Čalfa, Bureš, …, “pražský orloj”) pocházející zpoza Dunaja, kteří se neblaze montovali/ují do zájmů našeho státu…?!
Panu Křížovi převelice fandím a držím palce, aby se mu v novém roce dobře dařilo, ale volit budu Zemana.