
Bránit se zlu
EVA HRINDOVÁ

Naše zjemnělá společnost se sice může chlubit vysokou mírou humanity, ale čím více se naše laskavost stává určující, tím více naši komunitu vystavujeme ohrožení. Tím, že zachraňujeme a opečováváme zločince, vystavujeme sami sebe ohrožení. Protože naše laskavost je pro všechny okolo jasnou známkou slabosti. Dojemné scény o napravených zločincích ze všech možných filmů nám utkvěly v srdci a naše chování je tím ovlivněno. Vzpomeňme jen na film Zelená míle… Kdo by po shlédnutí takové dojemné nádhery vůbec kdy mohl souhlasit s trestem smrti? A kdo by ve společnosti pokrytecky laskavé chtěl zabíjet zlosyny? Mantrou je chápavost, laskavost, pochopení. Všechno, co ve skutečnosti zlo posiluje.
Jenže svět není laskavé místo. Přežívají silnější a zlo se nedá vymýtit. Nezapomněli jsme na to? Opravdu svět nezlepšíme vysíláním lásky a dobra. To si šetřme jen na ty, kdo si to zaslouží. Zločince musíme umět přeprat a ne je litovat za jejich kruté dětství. Ostatně v minulosti bylo zabíjení nutnou dovedností k přežití. Kdo nedokázal zabít zvíře, hladověl. Uvědomím si to vždy, když přijedu domů na vesnici. Topení koťátek, zabíjení králíků, kuřat, prasat. Psi a kočky se nevozili k veterináři, když byli nemocní, prostě chcípli. Když se trápili, byli milosrdně utraceni.
Současná kultura laskavosti a tolerance za každou cenu nás oslabuje a posiluje zlo. Protože logicky se zlem nikdo nebojuje, naopak se ho snažíme chápat a omlouvat. Všichni se tak tlačí do šiku k humanistům, aby ukázali svou citlivost a sami sebe tak dostali do lepšího světla. Zlé lidi ale nemáme povinnost chápat. Naši povinností je zlé lidi eliminovat tak, aby neškodili společnosti. Na co nám jsou jemnocitné instituce, které nechají běhat po Evropě fanatické bojovníky bez úcty k životu a bez svědomí? Jsou nebezpečnější než jakákoliv myslitelná zbraň. Opravdu chcete, aby na takové iracionální stroje na zabíjení narazila vaše dcera nebo vnučka?
My se nemáme učit zacházet se zbraněmi, protože soucitný jouda je stejně bezbranný i se zbraní v ruce. Máme se učit především identifikovat zlo a neomlouvat ho. Máme se učit tvrdosti a nekompromisnosti vůči zlu. Naučíme-li se to, nebudeme ani zbraně potřebovat, protože zlo dokážeme zastavit v zárodku a nastavit mechanismy tak, aby žádné zlo nemohlo volně působit. Války se zlem se nevedou v rukavičkách a zločinci mají mít jen minimální lidská práva. Špatné dětství není polehčující okolnost. Svéprávní lidé se mohou od špatných vlivů osvobodit, neučiní-li to, nechtějí.
Zlem je i jeho omlouvání a zakrývání. Stejným zlem – jako islamista, řezající hlavu bezbranné dívce – je i bagatelizování nebezpečí a jeho omlouvání. Už nebudu omlouvat slabost sluníčkářů, kteří z nevědomosti nebo slabosti chtějí tolerovat zlo v podobě násilné ideologie islámu. Oni musí vidět, že jsou stejným zlem jako fanatičtí islámští radikálové. Oni jim otvírají dveře do naší mírumilovné a bezbranné společnosti. Stejné zlo je i vystavování dětí genderovému šílenství. Všechny ty operace dětí, které jim mění pohlaví. Zlem je i kradení dětí rodičům za směšné přestupky. Zlem je oslabování role rodiny, protože děti jsou bezbranné a slabé a ony tím vším nejvíce trpí.
S marockými vrahy by tak měli být souzeni novináři, mediální celebrity a všichni ti, kteří zakrýváním zla poslali dvě hloupé dívky na smrt. Měli bychom stejně tvrdě odsoudit i všechny šílené aktivisty, kteří ničí přirozený svět a vystavují ty nejslabší těm nejkrutějším formám zla. Oni jsou vinni a měli by být trestáni. Pokud to neuděláme, zlo nás pohltí… Navždy.
Autor: Eva Hrindová
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč
Celkem za měsíc: 11 750,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Je třeba říct DOST! - 19.1.2021
- Francouzské školství v sevření islamistů - 19.1.2021
- Normalizace v roce 2021 - 19.1.2021
Prilis mnoho slov. Kulomety na hranicich (s ostrymi a povelem strilet DO VSEHO, CO SE POHNE) jsou lepsi reseni. Saudska Arabie dokazala, ze to funguje skvele.
pane RUDÝ, jsem přesvědčen, že při první dávce z kulometu, pokud víte co to je, se poserete! nic jiného.
Tobě se už stalo a ani nebylo třeba dávky z kulometu, stačilo nedostat dáfki.
voni ti z kolbenky už nic neposílaj ? ehehemeeheme…..
Příliš mnoho slov možná, ale naprosto pravdivích určitě.
Všechno to násilí , války , bombardování , to je živná půda západního kapitalizmu ! Co s tím ??
To závisí na úhlu pohledu, soudruhu.☠☠☠🤮
https://www.facebook.com/100035770422525/videos/126759368526410/
No samozřejmě, za reálného socialismu se nic takového nedělo, že, soudruhu? :-D
Cituji: “S marockými vrahy by tak měli být souzeni novináři, mediální celebrity a všichni ti, kteří zakrýváním zla poslali dvě hloupé dívky na smrt.” Naprostý souhlas, jen bych k tomu dodala, že tito sluníčkáři či lépe řešeno liberofašisté, mají krev na rukách nejen v případě těchto dvou dívek, ale ve všech dalších případech vraždění nevěřících ve jménu islámu a to jak na půdě Evropy, tak i mimo Evropu, kam jeli evropští turisté právě s tou naivní zde očkovanou představou, že jim se přece nemůže nic stát.
Přidal bych i učitele a rodiče.
A ostatní blby, co těm holkám natloukli do hlav, že: “všichni lidé jsou stejní”, “všichni jsme jedno lidstvo”, “všude uznávají stejné, všelidské hodnoty”, “všichni lidé jsou primárně dobří”…..
Přesně tak. Rodiče a školy jsou prvotní příčinou, stejně jako různí youtoubeři, rádoby celebrity a média…
Přesně tak, dnešní “humanitní vysokoškolačky (ty především)” jsou na VŠ vystaveny soustředěnému tlaků svých. učitelů, jako jsou autoři pamfletu Islamofobie po česku. Je mi líto vyhodit za toto “veledílo” cca 300 czk, ale na Internetu jsem měl možnost si přečíst cca 40 stran této příšerné slátaniny. V kostce řečeno “arábisté” z českých vysokoškolských kateder kateder všechno vědí nejlíp a lidé, kteří skutečně v islámu žili, jako např. Palestinec Walid Shoebat, či Somálka Aileen Hirsí Ali jsou jednoduše oškatulkováni jako protiislámští aktivisté. Takhle vypadá diskuze v praxi, takže se nedivme , co z různých humanitních oborů vylézá ven.
” … Máme se učit především identifikovat zlo a neomlouvat ho. Máme se učit tvrdosti a nekompromisnosti vůči zlu. “
Tak.
Paní Hrindová, pokud to zde čtete, děkuji za tento článek, popisuje totiž vcelku přesně i můj vztah k obraně proti zlu, i k trestu smrti.
Trest smrti je, v civilizované společnosti v míru, samozřejmě nepřijatelný pro každého rozumného člověka. Nicméně Evropa už dnes není v míru, je pod probíhající invazí černých okupantů, řádově nesrovnatelnou s invazemi NATO, či Varšavské smlouvy. Tito okupanté přinášejí do Evropy středověk, takže napadají i druhý, výše uvedený atribut. Evropa v jejich podání přestává být civilizovaná.
A tak je na čase přehodnotit i vlastní, dlouhá desetiletí budovaný humanistický model vnímání světa a práva u Evropanů. Na tvrdé zlo se musí tvrdě, jeho nositelé jiné, než tvrdé jednání ani (z historického vývoje) nejsou schopni pochopit. Nohu s gangrénou také nejde ukecat, je nutné ji uříznout, aby pacient přežil.
Blbé ale je, že v celé migrační invazi se točí obrovské peníze a tak má (rovněž obrovskou) masu finančně zainteresovaných podporovatelů. A je třeba zaútočit stejnou silou i na ně. Což je podstatně složitější, mají v rukou vetšinu klíčové infrastruktury (vlády, justici, neziskovky, školství, média) …
Proto také zažíváme ten obrovský boom nenávisti vůči Rusku. Pravé příčiny nové studené, tentokrát občanské války v Evropě (která se blíží, bílí proti černým) je třeba zamlžit. A vytvořit lidem umělého, snadno pochopitelného “nepřítele”, je osvědčená taktika. Zlý a hodný policajt, Amerika a Rusko.
To je přesné.
Už nežijeme v míru. Ale ve válce. Jsme pod útokem “pod palbou”, jen se o tom nesmí mluvit.
Civilizace, která na nás útočí, si ničeho neváží více, než mužné tvrdosti a na odiv stavěné brutality. Naprosto pak pohrdá slabostí. Za níž považuje i slušnost.
Je třeba přehodnotit naše obecné postoje. Odpovídajícím způsobem. Ve válce buď zabíjíš, nebo jsi zabit.
– Přiznejme si, že je válka. Civilizační.
– Označme, veřejně a jednoznačně nepřítele.
– Přinuťme k tomu i naše politiky. Což bude nejtěžší.
Řádově nesrovnatelnou s invazemi NATO???Ale prosímvás…NATO tam u nich zabilo asi 2 mega lidí ve válkách pod falešnou vlajkou,to myslím,že ti islámští fanatici mají v evropě a améru ještě pořád co dohánět!!!
Ti mrtví u nich se nepočítaj.Když se kácí les holt lítají třísky.NATO jim pomáhá,aby pochopili tu demošku
Trest smrti není trestem pro tyto zrůdy, oni se na smrt přece těší. Tedy je ani neodradí od takových zločinů. Větším trestem by byla samotka bez kontaktu s člověkem, a to ani s lékařem.
Nepleťte si, prosím, trest a pomstu.
V případě černých zrůd by trest smrti byl optimální, protože hlavní důvod jeho použití by byl naplněn – očištění společnosti od nositele zla. Je třeba mít na vědomí, že u lidí tohoto typu, po desítky generací “programované” středověkým způsobem myšlení, žádná “náprava”, či “integrace” z principu nepřichází v úvahu, není prostě možná.
Mně je vcelku jedno, jestli se na to šmejd těší, či netěší, pro mne je důležité, že tu nadále nebude. Definitivně.
Rozhodně netoužím po (ať už kolektivní, či individuální) pomstě, to přenechám s chutí všelijakým zastydlým antikomunistům.
To není pomsta, ale spravedlnost. Oni přece svým obětem také nevolají lékaře. Trest má také působit preventivně. Ale když jim nabízíte odměnu, tedy ráj, pak je to špatně.
Akceptuji Váš názor, i když s ním nesouhlasím
Jakožto primárně technokrat jsem vychován tak, že účel světí prostředek. Takže mně stačí mrtvý pachatel zvěrstva a co si myslí on, či jeho soukmenovci, je mi hrubě jedno.
Ale svým způsobem (prevence) máte pravdu i Vy.
Měli by jim udělat to samé, co udělali těm dívkám!!!
Vykonat by to měly ženy a vedle by stála bedna vepřovými vnitřnostmi a krví, myslím, že ti ostatní hadrníci škubali.
Trest smrti je:
– tradiční
– pochopitelný i pro omezence
– spravedlivý, za určité činy
– levný
– a hlavně – účinně brání recidivě !
Trest smrti je:…”
Takřka totožné body jsme uváděli hned po listopadovém převratu ’89, a to v souvislosti s představiteli zločineckého režimu, zvláště pak komunistů, kteří kolaborovali s cizí mocí, což vyvrcholilo pozváním vojenské síly ke střílení do našich spoluobčanů!!!
OMEZENCI naše volání nepochopili, a dnes ti samí, nebo jim blízcí či podobní, jsou příčinou současného trisního stavu v (nejen) naší společnosti.
… jenže jste to, vy “chytráci”, zapomněli doplnit o ustanovení, že činy musí být dotyčnému nezpochybnitelně prokázány jako činy jeho osobní. Pak by to mělo (naopak vysokou) šanci projít. Podobně, jako prošel Norimberk. Svatej Hável by pak měl o to těžší pozici, jak chránit své kingmakery.
Jenže (tehdy) nově vylezlí “morálně čistí” volali po kolektivní pomstě za kolektivní vinu. A to neprošlo a je to tak správně.
Jojo, pocit morální čistoty ještě není patent na rozum. A fňukat kvůli tomu po třech desetiletích je jen ubohé kreténství.
“… představiteli zločineckého režimu, zvláště pak KOMUNISTŮ, kteří KOLABOROVALI s cizí mocí, což vyvrcholilo POZVÁNÍM vojenské síly ke STŘÍLENÍ do našich spoluobčanů!!!”
Ubohému kreténovi více sdělovat považuji za ztrátu času.
Nikdo nezval žádnou vojenskou sílu ke střílení do lidí (lze prokázat textem zvacího dopisu). Šlo jen o takovou “humanitární” akci, víte, jak by řekl Hável … jenom se při téhle nebombardovalo.
Naproti tomu proti potrestání signatářů zvacího dopisu bych neřekl ani slovo, zde šlo prokazatelně o osobní svinstvo. V době převratu žili už jen tři – Indra, Kapek a Biľak.
Ano, mohli jsme se vyskákat na třech plus-mínus semdesátiletých starých mužích.
Velmi hrdinské a morálně čisté.
“… hrdinské a morálně čisté” by bylo, kdyby signatáři “zvacího dopisu” byli v roce 1990 potrestání trestem, po kterém dnes volá L.Vylíčil, a všichni TI, kteří byli svědky toho, co se v naší vlasti dělo po okupaci, tato zvěrstva schvalovali, ba co víc, krutě šikanovali TY, kteří s nimi nesouhlasili, byli potrestáni odnětím SVOBODY, a to podle výše jejich “zásluh”.
Je moc dobře, že lidé, jako Vy (pozn.1) o legislativě nerozhodují a ani rozhodovat nikdy nebudou moci.
Moc dobře.
Pozn.1: Holynku, jsi zase poznat. Podle smradu, víš?
… P.S.: Zabít po dvaceti letech od činu sedmdesátiletého starého muže, to je fakt hrdinství, jak amerického letce.
Fakt jo.
Nepotrestané ZLO plodí ZLO nové!
Pozn. 2: Kadel ten “smrad” už nemá jen v ledničce a pod postelí (jak už tu kdosi dříve napsal), ale všude, kde se pohne.
Schiza je prevít.
Kadel by měl přinejmenším absolvovat elektrošoky.
P.S.: Vylicil ->
“Trest smrti je:
– …
– a hlavně – účinně brání RECIDIVĚ !”
Nepotrestané zlo Bilak je rádo že zplodí hovínko do nočníku
Paní Heleno, dyk je to Holynek … Nehledejte druhou signální soustavu. Marná práce.
Tak mi tak příjde že kdyby ten zatracenej 21.srpen 1968
nebyl,museli by si jej ctitelé pravdy lásky vymyslet.
Byl to pro nás tenkrát hrozný šok a zklamání.
Kolik pamětníků i postižených jej neustále oprašuje?
Německá okupace 1939-1945 zničila nekolikanásobně víc lidí i majetku a ti z pravým a správným názorem
se k Německu lísají a hrbí.Udatní rusobijci,dříve
činovníci SČSP dští plamenná hesla za zpěvu
Alexandrovců
V případě islamistů je to sice pravda, ale hodně záleží na tom kdo a jak ten trest vykoná. Aby se totiž takový muslim dostal do nebe ke svým vysněným 70 pannám, tak i ta smrt má své podmínky a jsou situace, kdy k tomu nedojde. Co tak trest smrti z rukou ženy nebo kulkou namočenou v prasečí krvi? Případně kombinace obojího? Takový trest smrti by odstrašil mnohého mohamedána. Smrt z rukou ženy a prasečí krev jsou totiž zárukou, že žádné nebe nebude.
To už je výrazně chytřejší postup!
Uvádí se velice hezká historka z působení generála McArtura v Asii
Chytily nějaké islámské hrdlořezy. Válečný soud, odpovídající trest… A oni se jim smáli. Jako že těch 70 panen, pochvala přímo od Alláha. Poprava nepřítelem, je jako smrt v boji, že.
No a pan generál jim nechal vykopat padesát jam, do každé navozili pasečí střeva a jiný odpad z jejich (amerických) polních masozávodů. Před každou jámu postavili muslima a četě rozdali hrnky se sádlem, ať si v tom omáčí střelivo. 49 jich takhle před ostatními zastřelili a padesátému dali milost. Řekli mu běž, a řekni doma, cos tu viděl.
Na dalších padesát let byl v oblasti od islamismu pokoj.
Jo.
Ano, ten příběh z Malajsie znám, má různé verze (někde se píše o prasečí krví smočených nábojích), ale prý to bylo velmi efektivní a na dlouho byl klid. Právě falešná pseudohumanita je to, co škodí nejvíc a plodí další násilí. Podobný postup – třeba i vyšperkovaný tou ženskou popravčí (když už je Evropa tak pokroková dbá o genderovou vyváženost) by slimáky od útoků odradily. Třeba ne všechny, ale většinu jistě. Oni útočí právě proto, že se nebojí trestu a to ani tam, kde je trest smrti běžný. Ten je totiž vždy proveden tak, že se dotyčný nemusí obávat, že do žádného nebe nepůjde…
Jste na omylu pane. Jednalo se o generála Pershinga. Odkaz zde:
http://www.militaria.cz/cz/clanky/miscellanea/stary-dobry-general-pershing.html
Výborně, Anino! Naprostý souhlas! To by pro ně byl největší trest a potupa!
Tato válka je také psychologická. Neměli bychom si vytvářet další nepřátele hanobením islámu. Salafistů jsou asi jen 2%, v EU možná 10. Už zde máme pátou kolonu vítačů…
Neměli bychom si vytvářet další nepřátele hanobením islámu.
xxxxxxxxxxxxxx
Prawda
Netřeba hanobit, ale rownou zakázat
A nebudeme mít žádné nepřátele
Dvě sluncem rozzářené dyliny si vyrazily na dovču. Jinak to ale dopadnout nemohlo. Pokud by ta dvě sluníčka jen trochu sledovala situaci v cílových zemích, tak mohla ještě žít. Škoda mladých životů
To je přesně ono. Nezjistili si o své cílové zemi nic a myslely si, že je to jako u nich ve Skandinávii.
No a ono pic kozu do vazu.
U mě to byly blbky.
I kdyby si to zjistily, nevěřily by tomu z principu, protože multikulti sluníčko a pravdivé informace jsou přeci “konspirační teorie”. V téhle situaci zafungoval Darwin a je to svým způsobem dobře, protože tyhle dvě se už nemohou množit a kazit genofond.
Je docela možné, že v tom Maroku dostanou trest smrti. Přeci jen je pro ně turistika docela důležitá, takže exemplární potrestání. Ale zároveň si dokáži představit, že budou evropská sluncata řvát jako když je na nože bere a vůbec bych se nedivila, kdyby k tomu přiměli i rodiče těch dívek – aby prohlásili něco v tom smyslu, že s trestem smrti nesouhlasí…a třeba je veme Švédsko pod ochranná křídla a zajistí jim psychologa, bydlení a peníze, aby se mohli zařadit do společnosti a Švédsko ještě více obohatit.
Dajo, kdyby to byly moje dcery a někdo by mne chtěl přimět k něčemu podobnému, jako jste popsala, byl by v márnici a já za katrem. Nechápu, jak je možné vymýt lidský mozek natolik, že dokáže přijmout taková zvěrstva.
Jasně! Ale vzpomeňte na toho německého eurohnusa, kterému migrant zavraždil dceru……toho bych denně chodila strašit až by zešílel!
Oni se na smrt těší, na to je recept. Televize a přenášení do vsech slimackych zemi, jak je balí do vepřových kůží a polévají prasečí krví a pak do hnoje! Už by nezavrazdili ani myš!!
Referendum o zavedení trestu smrti.EU ať si trhne…
Je videt, ze jste jen blba znska. Chlubit se vysokou mirou humanity, je to same, jako se chlubit vysokou mirou debility. To jste teprve ted prehodnotila vas nazor na trest smrti. Mate asi dlouhe vedeni. Normalnme myslici clovek porehodnotil svuj nazor na trest smrti uz v te dobe, kdy par blbcu cinkalo klici. Tehda bylo jiz spousta duvodu trest smrti znovu zavest. Ale ne, vy jste se nesmeli mstit, nesmeli jste byt, jako oni. Proc si to nerekli vsichni po valce? Take jste se mstili na Nemcich, a zaslouzene. Byli snad komunisticti vrazi o neco lepsi?
I dnes je zabijeni nutnou dovednosti k preziti. Nebo si snad myslite, ze se slimaci vzdaji bez boje. Zabijet nepritele je nase jedina moznost k preziti. Mohamedana neukecate a neuzvonite klicema. Jedine devitkou mezi oci z nej udelate dobreho mohamedana.
Proc si to nerekli vsichni po valce? Take jste se mstili na Nemcich, a zaslouzene. Byli snad komunisticti vrazi o neco lepsi?
xxxxxxxxxxxxxxxxx
To je hluboké nepochopení, a nesmyslné srovnávání, s tím nemohu souhlasit.
Logika je jasná.
Gdyby totiž byli “komunističtí vrazi” stejní, jako Němci za protentokrátu, dopadli by naprosto stejně, jako ti zmínění Němci.
Nepište takové blbosti.
Přitom naprosto souhlasím s tím, že měli být konkrétní komanči za konkrétní zločiny potrestáni, to je bez debat.
Ale tvrdit, že v letech např.1972 -1989, to bylo stejné, jako f protentokrátu 1939 – 1945, je prostě totální blábol.
Je snad řádění policejních složek ve Francii proti yelow westám, nebo řádění španělské policie f Katalánsku, horší, jak řádění Gestapa f protentokrátu?
Co?
Souhlas, jen bych místo hloupé dívky napsala nevědomé. Ovšem ta záležitost s vepřovým ohledně těchto zločinců je jasný příklad naší slabosti. Zločinci se svým činem sami zbavili lidských práv. A m víme, co na ně platí. Použití vepřového jim zabrání (dle jejich představ) dostat se do jejich nebe. Proč tohle nepoužijeme? Oni se neštítí ničeho, a my máme ohledy vůči jejich pomatené nenávistné víře? Jak primitivní, ale jak účinné! Klasickou větu ze starého českého filmu bysme jim ve výlučném užívání nechat neměli!
Pane Vylicile, 11:29, dobre argumenty!
Souhlasim.
Kva, zasnu, jake dobre napady dnes mate. Mam take jeden. Coz je obesit na prasecich strevech. Upletl bych z nich peknou opratku. A pak zase to polevani praseci krvi. To by ale delali kolem Evropy oblouk. Alah vidi vsechno.
White má nápady jako frekventant mateřské školky
1. Kriminál neslouží primárně k nápravě ale k izolaci pachatelů od zbytku společnosti.
2. Vsadil bych se, že v Maroku ty kriminály budou stát za to a že si je vrahové užijí dosyta.
3. Volání po trestu smrti je volání hlupáků po krvi, staví je to na roveň těch vrahů. Tresty smrti se neruší z důvodu nějaké humanity, ale z důvodu možnosti justičních omylů. Z vězení lze odsouzeného propustit, život mu už nevrátí nikdo, ani soudce, ani ti hlupáci, kteří hýkají o trestu smrti. O tom, jak vypadají soudy (zejména u nás), snad ví i ti hýkající hlupáci.
Maxi (originále), ahoj, kde jste byl tak dlouho?
Máte pravdu, justiční omyl atd. Ale paní autorka nehovoří o případných justičních omylech….a také pochopitelně není zabití jako zabití…ovšem já si myslím, že je Maroko potrestá exemplárně…páč turismus..
No, nevím jestli si to nějaký soudce dovolí. Zabijou mu rodinu, je to soudržná pakáž! Dostanou jakoby doživotí a nenápadně je propustí, protože islám!
Různě, dá se říci, že jsem si rozšiřoval obzory.
Já ten případ neznám takže nebudu hodnotit, ale pokud jde o trest smrti, neexistuje žádný text zákona, který by vyloučil možnost justičního omylu. Vždyť ani na takové “samozřejmosti” jako presumpce neviny nebo in dubio pro reo se v mnohým případech nehraje a soudci soudí podle svých názorů nebo tlaku médií. A to neplatí jen u nás, to se týká prakticky celé Evropy, jen se podívejte na různé “kontroverzní” kauzy. Zavést v takovém systému trest smrti by byla vědomá poprava mnoha nevinných.
dá se říci, že jsem si rozšiřoval obzory….
xxxxxxxxxxxxx
Tak to se moc nepowedlo
3. Volání po trestu smrti je volání hlupáků po krvi, staví je to na roveň těch vrahů.
xxxxxxxxxxxxxxx
Maxi
Ty uš fakt blbneš
Takhle může kwákat pouze hlupák, který měl zatím to štěstí, že jeho dětem, manželce, nebo vnukům, nebo jiným příbuzným, se nic zlého nestalo.
Vyčkejme, ono až takových excesů přibude, tak rowněš ubude i hlupáků, kteří budou kwákat ty swé mantry o “úrowni” vrahů.
Srovnávat slušné lidi s vrahy může pouze dokonalý blb.
Pindy o pomstě jsou také mimo mísu, to by potom byla pomsta i doživotní, nebo jakýkoli jiný trest.
Za brutální vraždu, za vraždu dítěte – jedině trest smrti.
Důvod – ať si vrah též užije své chwilky strachu, no ni?
Řeknu to na rowinu, naši předkové dobře vjeděli, co činí.
Pod šibenicí je každý nevinen, nikdo nevjeděl…, ty je potřeba powjesit výš, aby měli lepší rozhled
A každého, kdo dnes jede na dovolenou do islámské země, mám za pitomce. V Česku je milionkrát lépe a hezčí země.Pochlubit se sousedům můžu i tak.
Proč zrovna dnes? Dříve to bylo lepší, bezpečnější?
Bylo to NAPROSTO bezpečné.Káhira byla jako Paříž,Casablanka nádherné bezpečné město… Ještě v osmdesátých.
Než někdo začal rozvrtávat Středňák.Promyšleně.
To by mi zajímalo,proč čekám na schválení.robotovi asi napršelo na anténku
Dešťové kapičky
dostaly nožičky.
Padaly na střechu,
dělaly neplechu.
Kocour spal v okapu,
spadly mu na tlapu.
Kocour se polekal,
vyskočil,utíkal.
🐈☔
Když myslíte…
Než začala invaze tak tolik nenávisti neměli, až po americkém bombardování jejich zemí.
Hloupost, muslimové se rozpínají a vraždí už nějakých 1400 let. Ale vašemu krátkozrakému názoru se nedivím, hodně lidí nemá naprosto žádný rozhled a “přemýšlí” tak nějak jednoduše.
Bohužel stejně tak ” křesťané ” , hlavně bílí !! !!
Dušane, americké rozmr/dávání světa jenom tu stoku odšpuntovalo. Nenávist, která je principem islámu, jen začala být vidět. Dokud v Libyi vládl Kaddáfí, vládl tvrdou rukou, nesr/al se s tou černou svoločí, ta se ho bála a tak Libye (spolu se Středozemním mořem) fungovala jako vcelku kvalitní izolace černé infekce. Samozřejmě si to hoch nechal zaplatit a rovnováha fungovala.
Američani doyebali Libyi, sejmuli Muammara, zafinancovali smrtící projekt Evropské Unie a lidskoprávní neziskovky, které logisticky organizují a realizují invazi. No a máme, co jsme chtěli.
Ještě, že tu Ameriku máme, no ne? Bez ní bychom byli fakt v řititititi.
Až na sem tam nějakou tu teroristickou akcičku jako třeba let Pan Am 103, že? O takových drobnostech typu výcvikových táborů pro pomatené islámské fundamentalisty se ani zmiňovat nebudeme.
Už i západ uznal , že s tím letadlem neměli Libyjci nic společného , toho ” pachatele ” nakonec propustili , teď se hledá spojení s Iránem !! Co ” akce Gladio ” nebo ” Tajná armáda NATO ” ??
Maxík – u konce s dechem
Kdo to uznal, ty volo?
Toho chlápka pustili domů umřít, protože měl rakovinu.
Dušane, jen jedno slovo: RECONQUISTA…najděte si ho ve slovníku a pak pochopíte…
Už nevěřím nikomu i na Sputniku mi vyhrožují blokací za slovo “hajzlu” a to jsou tam slova, která by urazila i mě!Udavači jsou už všude, fašizmus se zvedá!
Mám dojem, že nás jen testují a všechny jakoby svobodné weby jsou pod BIS!CIA!
Houby
Důkaz
Ať žije veliké, kapitalistické, bratrské Rusko
Ať žije Vladimír Vladimírovič Putin
Ať žije – samaja chutnaja domáščnaja kalbasá
Sbohem!
Mě je odporná skutečnost že humanita,ohleduplné
zacházení ,opečovávání a pochopení rozervaného nitra
se uplatňuje pouze u zločinců,Je mi úplně jedno
jestli z Kahiry nebo z Vinohrad.To vše dávam za vinu
nějakému Václavu Havlovi,který tenkrát lumpy použil
jako karabáč na své obdivovatele,stejně jako později
jistá kancléřka a spol.umouněnce na lid Evropy.
Spěch na zrušení trestu smrti chápu.Skutky a zločiny provozované partou demoGratů by bylo možná
odměnit uplatněním tohoto způsobu trestu.
Helco, to jsem rad, ze se ti moje napady libi. Dekuji.
Dusane, toho nemas za pitomce, to je absolutni debil a patri mu to. Uz jenom z toho duvodu, ze tam vozi tem kozomrdum penize. Kravky, ktere jedou do islamskych zemi, jsou bud zucela zblble a veri, ze vsichni lide jsou stejni. Nejsou! Proto je take nepovazuji za lidi, je to divoka zver. Tam selhali take rodice, ze jim to poradne nevysvetlili.
A k tomu trestu smrti. Kdyby vam, tem blbym odpurcum trestu smrti znasilnili a zabili dceru, tak by jste mluvili jinak. Muslimove jsou zver a tak s nimi musime zachazet. Basta!
Trest smrti je možná nehumání, ale ochrání společnost před recidivou skutků, za které byl vyměřen. A pro majetkové přečiny: ten, kdo je odsouzen, by neměl dostávat časově určenou “dávku nesvobody”. Jeho trest by měl trvat pouze tak dlouho, než nahradí poškozeným způsobenou škodu, výlohy soudních jednání, svůj pobyt ve věznici. Buď složením hotovosti, nebo vlastní dobře placenou prací třeba v kamenolomu, nebo třeba dárcovstvím orgánů… Pak by asi silně ubylo Xkrát trestaných recicidivistů. V base makáš? OK, plať způsobenou škodu, až to dáš, mazej ven. Nemakáš? No problem. Strava pouze základní stanovená výživou asistentkou na úrovni pro nepracující osoby. Žádné návštěvy, balíčky, televize, posilovny, vzdělávání a ostatní bonusy zadarmo, které si běžný člověk musí drazevzaplatit.
Před recidivou ochrání i doživotí, před popravou nevinných neochrání nic.
Blábol
Bavíme se o popravách brutálních wrahů, nikoli nevinných lidí.
Pseudohumánních blbců bude ubývat nepřímo úměrně s přibýváním excesů, brutálních vražd nevinných lidí, dětí, žen, starých lidí.
Uš se prober Maxíku
Práwě ta zkur.wená pseudohumanita se svými následky, bude příčinou toho, že se zawedou opjet tresty smrti brutálním zločincům.
Wo tom wůbec nepochybuj, hošku
Přesně tak to je p.Hrindová, co je to za dobu, co čeká naše děti, jak se to mohlo všechno dopustit. Děkuji za vaše články.