
Bojiště Venezuela, kdo na něm zvítězí?
SM
Ve Venezuele se začíná povážlivě přiostřovat politická situace. Vůdce opozice Juan Guaidó, který se prohlásil venezuelským prezidentem, vyzývá ke generální stávce a snaží na svou stranu obrátit vojáky. Jeho oponent Nicolás Maduro vyhrožuje naopak tím, že ,,zrádci (rozuměj opozice v čele s Guaidém) půjdou za mříže”. Kdo v tomto střetu zvítězí?
Není pochyb o tom, že Venezuela prochází vážnou politickou krizí. Tentokrát ale opravdu hlubokou, která souvisí s nezdařeným socialistickým experimentem, který Maduro zdědil po svém předchůdci Hugo Chávezovi. O tom, že pokus o halasně proklamované a svérázné pojetí venezuelského socialismu selhalo na celé čáře, je jasné i nestrannému pozorovateli. Nedostatek základních potravin, léků a dalších komodit a hromadné nákupy v Kolumbii se už staly každodenním koloritem běžného života Venezuelců.
Vyvolalo to však ve společnosti pnutí, jež rychle přerostlo v masové demonstrace za odstoupení autoritářského prezidenta Madura. Šanci ucítil 35letý Guaido, který se prohlásil prezidentem a Madura označil za svrženého. Vyzval Venezuelany k velkým demonstracím, zahájení generální stávky Juan Guaidó a požádal o pomoc v případě nutnosti i USA, aby ve Venezuele vojensky zasáhly. USA to mimochodem nevyloučily a přilily tak další olej do ohně. Maduro si chce s opozicí vyřídit účety, když prohlásil, že jsou to zosnovatelé převratu. Jak se tedy vyostřená situace může dále vyvíjet?
Pravděpodobnější varianta je ta, že Maduro ve střetu zvítězí, protože za ním stojí většina armády, kdežto za Guaidém jen malá část. A to nestačí k tomu, aby byl Maduro ze země vyobcován či svržen. I když se snaží vůdce opozice agitovat u vojenských posádek, není tato snaha zatím úspěšná. Maduro, pokud bude bezprostředně ohrožen opozicí, tak může armádu použít k úspěšnému potření nepokojů a uvěznení vůdců opozice včetně Guaidá. Otázka by byla, jakou sílu by použil a jak by potlačení demonstrací vypadalo, neboť, jak už jsme uvedli, USA nevyloučily vojenský zásah. Na druhou stranu ten není příliš pravděpodobný, protože by nebývale vyostřil naopak vztahy USA-Rusko, které ve Venezuele investovalo desetimiliardy do zlata a zejména ropy.
Takže s přihlédnutím k objektivním faktům Maduro nejspíš udrží moc a otázkou tedy je, jak se vypořádá a mimořádně aktivní opozicí. Pokud Maduro ,,udrží nervy” a nenastane zlom v podobě násilnéhu rozprášení demonstrací a perzekuce vůdců opozice, nejsou vyloučené určité ústupky opozici v politickém životě. Tím by se však na druhou stranu vytvořilo podhoubí pro další akce opozice a ve Venezuele by hrozila chronická patová situace.
ZDROJ: securitymagazin.cz
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč
Celkem za měsíc: 9 390,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Británie podle ČT 09 - 14.12.2019
- Pravda vítězí - 14.12.2019
- Hitler, Stalin a Greta - 14.12.2019
Tento článek je napsán tak, jako kdyby soudruhu teroristovi Madurovi fandil.
Asi nás bude více takových, kteří mají podobný dojem.
Werwolf , Omyl, moc takových blbců být nemůže.
Vždycky po výkřiku Langra nebo Holýnka a jim podobným uvažuji,jestli to myslí vážně.
Přeci nemůžou být tak blbí,nebo ano?
Fakt se v tom nevyznám…..
Můžou, a proto i jsou.
Tento článek nefandí nikomu jenom trochu analyzuje situaci. Pouze někdo by tu byl rád kdyby USA urychleně vyvezly do Venezuely svou demokracii obvyklým způsobem – vojenskou intervencí dodatečně posvěcenou svým ocáskem OSN.
A co tam dělá kubánská armáda + rusáci?!
Nechce se mi jmenovat všechny země a lokality, kde je rozlezlý tvůj milovaný Yankees a to i proti vůli tamních vlád a obyvatelstva, nevím, jestli by to někdo byl schopen sepsat během dopoledne a jestli by se to vůbec vešlo do této diskuse.
Výborně, proto co ruskej (okupant) činí, dobře činí…
Byl bych moc rád, kdybys alespoň jednou, jednou do mně “vrazil” nějakým technickým, nebo politickým argumentem. Např. já – počet po světě rozlezlých Usáků versus Rusáků.
Podotýkám, že argument není tvoje ideologická zaťatost, na tu máš jen právo, stejně jako já mám právo o tobě tvrdit, že jsi mentální bolševik, který papouškuje ohrané fráze, na úrovni mluvících hlav, ve tvé oblíbené protiČeské thermovizi.
A vážně to chceš vědět, bolševíčku, nebo ti stačí kecy z Moskvy?
Tak jo:
USA jsou především umístěné v ambasádách Základny USA a v místě humanitárních misích umístěné v rizikových oblastech. Z toho je valná část umístěná v USA a je jich 329. Další základny jsou ve státech, které svoji obranu opírají o USA. Jako je Japonsko 91, Jižní Korea 28, Německo 38. Zbytek to je 53 jsou základny NATO. Žádný ze států, kde má USA umístěnou základnu nesousedí s Ruskou federací.
A klidně si vys.er to svoje rudý voko, Lopato!
sorry Základny..Trošku se to domotalo, ale to víš, každý nenísu Báger aby byl tak IT zdatný!
No a když jsme my “opírali svoji obranu o Varšavskou smlouvu”, tak jsme tu měli taky varšavskosmluvní základny. Tedy stav takřka totožný současnému stavu v Německu.
A to jako bylo jako špatně, zatímco to teď je v Německu dobře?
No toto …
(Připomeňme si, že v roce 1990 bylo na území ČSR cca 150 tisíc varšavskosmluvníků, v BRD cca 200 tisíc amerických vojáků. Dodnes je jich v Německu cca 50 tisíc, zatímco u nás varšavskosmluvník ani jeden. Divný, co?)
Bóóže tyzje Cyp jak lampa, ale svítíš jak karbitula!
“USA jsou především umístěné v ambasádách Základny USA a v místě humanitárních misích umístěné v rizikových oblastech…”
to je hezké copy, ale odkundy ty jseš
dej zdroj…
Vize 3.5.2019 19:13:52 Odpovědět Ty jsi vážně blbá pýýýýýýýýýýýýýýýýča.
ambasády, humanitární mise… myslíš jako tady? -https://1url.cz/0MaHw
co tam máš dál
ty tvoje “ambasády a humanitární mise” ti dávám ještě jednou pod jméno
Baňyk vizo
co dělala americká armáda a NATO v Jugoslávii v Iráku v Afghanistánu atd ?
Tam byli pouze usáci+NATO? Rusáci néé?!
?????????????????????????????????????????????????
V Iráku a Jugoslávii?
No tak jestli to říkali v televizi ….
No, v Jugošce Rusáci byli.
Na rozdíl od US army, která tam vážně nebyla, to byly evropské armády.
US Army tam tu základnu postavila pomocí chytrých bomb, které místo ničení budov, stavějí USA základny pro 5 000 amerických soudruhů!
TVL, už to fakt přeháníš, já chápu, že je to práce trola, ale lži alespoň trochu uvěřitelně, ať tu nejsi pro srandu.
PS: jinak nadále s tebou diskutovat nebudu, dle hesla “bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku”.
Ale až po Kosovu. Já mluvím o tom, když Srbové chtěli z Jugošky udělat Velké Srbsko, a posr.ali to!
Takže se uklidni, dej si nějakou knihu z Lenino – Putinismu, a stav se až budeš něco vědět.
Socane!
To byste měl nějak upřesnit , kdo a proč to velké Srbsko chtěl dělat , když většinou vládli Jugoslávii neSrbové ?
srbové s Miloševičem, blbe.
Článek nefandí nikomu,popisuje realitu=patovou situaci.
Venezuelané si mohou vybrat:
Madura,který není žádný Einstein a nezvládá korupci,nebo kolaboranta s USA Guaida.
Truchlivý výběr
..to není o výběru osoby presidenta, ale o tom, který sosák bude ponořen do tamní ropy..jestli místní, nebe usácký…
Těší mne že se na mne sesypali dva odborníci na všechno světového formátu s hromadou argumentů. Mají mne rádi stejně jako archivní cyp který po nočních službách vyspává King Konga.
Extremely serious and interesting!
The very first “response” is from a hyena and an ex- MORON and ex-imbecil na n-tuuuuuuuuuuuuuuuu.
I hereby suggest one of you experts to translate a video of some 23 minutes that analyses the facts from about 1973.
Here:
https://www.veteranstoday.com/2019/05/03/an-ocean-of-lies-on-venezuela-abby-martin-un-rapporteur-expose-coup/
Plus: Tucna hyena a vypaseny spekom pretekajuci…..
OOPS, Sorry jako.
a fat punk and a degenerate slob and a hyena of the most highest order just said:
“Anything that the US will do in Venezuela will be within the law!
Preklad: Vsetko/cokolvek co a-miici spachaju vo Venezuele bude v medziach zakona.
Inymi slovami az a-miici vtrhnu do baraku, bytu, stanu ci bydleni menovneho chrapuna zvaneho Langer – bude to v medziach zakona.
Doporucujem kazdej kryse a zmiji si uvedomit ze jeho ci jej poslanim nie je posudzovat zem o ktorej vie este menej ako smradlave hnede hovno do ktoreho prave slapnul.
Degenerate…. a chrapun najvacsieho stupna dokonca nasiel odvahu davat znalecky posudok na clanok a na situaciu o ktorej vie asi tolko ako o obsahu toho co splachnul vcera na namesti slobody vo verejnom zachode.
Ano, velmi dobre video.
https://www.veteranstoday.com/2019/05/03/an-ocean-of-lies-on-venezuela-abby-martin-un-rapporteur-expose-coup/
Aby Martin:
Sedmikraska a dama ktorej neasham ani po kotniky je cinna na Internete DLOUHE roky.
Podla “viki” ma 34 rokov, je opravdova americka obcanka, novinarka (EXTREMNE zrecna!) a v roku 1918 prehlasila svetu ze pracovat pre RT je cira radost a uziva si slobody aku neponuka ziadna novinarska agentura.
Este jedno:
Tri roky som analyzovala vyroky/prehlasenia aktivitu cloveka menom George BUSH (mladsi) vsetko co som citala a pocula nasvedcuje totalnej ucasti a riadeni celeho 9/11 podvodu statnym aparatom
Tu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Abby_Martin
Kruci phix!
V roku 2018…. OK?
(musim ten “mok” omezit ze?)
1/ expanzivni amik nema ŽADNE PRAVO PŘISVOJOVAT SI CELOU ZAPADNI HEMISFERU. Nema na to mezinarodni, boži, prostě žadne pravo.
2/ expanzivni amik s globalnimi ambicemi, nema žadne pravo vyhlašovat kdo je ve Venezuele prezidentem. Obzvlašť když sam prohlašuje že uznava demokracii a Guaida venezuelsky lid nikdy za prezidenta nezvolil.
3/ expanzivni amik nema žadne pravo vyhanět z cizi země kohokoliv, kdo je tam na pozvani legitimni vlady. Vpadnuti amika do Venezuely by bylo to same co vpadnuti amika do Syrie. To same pokud se tyče pokusu o sesazeni legitimniho prezidenta teto země, ktery by byl to same jako pokus amika o nasilne sesazeni Asada v Syrii
4/ podpora Guaida, ruznych bojuvek, cizich militantu a snaha o vytvořeni koalice ochotnych by byla ve Venezuele stjna jako podpora USA ISILu a ruznym teroristickym bojuvkam v Syrii
5/ USA se ve Venezuele pokoušeji o svuj dalši Majdan. Opakuje se stary scenař – pokus o nasilne svrženi legitimni moci
6/ otazka je proč to USA dělaji? Motiv je jasny. USA ekonomicky i politicky – jejich mezinarodni autorita stale vic upadaji a odpor vuči jejich diktatu roste. Vykalkulovali si, že nejjistějši a nejvydatnějši kořist bude venezuelska ropa. Maji to blizko, podařil se jim cely řad efektivnich zaseku = maji celou řadku užitečnych idiotu (ruznych obskurnich politickych figurek) v latinskoamerickem regionu – počinaje Bolsonarem.
7/ Z Hlediska mezinarodnich vztahu USA ukradly Venezuele jeji zahranični aktiva a neopravněně s nimi manipuluji. Davaji je komu chtěji bez ohledu na mezinarodni pravo. Toto je je jejich praktika v podobnych připadech – viz libyjska, iracka aktiva. USA jako samozvany světovy diktator BRANI SVOBODNEMU OBCHODU A SVOBODNYM VZTAHUM BENEZUELY. (a ne jenom Venezuely – tež Ruska, Evropy, Činy, Iranu, Syrie – alespoň se o to tato diktatura snaži) To by vas mělo velice zajimat pravunšti sudruzi.
8/ USA ktere pry tolik nesnaši pokusy o vměšovani do svych vnitřnich věci, že bezduvodně nařkly Rusko z toho co samy běžně dělaji v Rusku i jinde, zcela otevřeně zasahuji do vnitřnich ekonomickych i politickych procesu ve Venezuele. Dokonce zcela obchazeji ve Venezuele volby prezidenta. Jakym pravem?
USA jsou TOTALITNI, FAŠISTICKA, ZLOČINECKA ZEMĚ.
Maduro tam nevladne sam. Je tam 8 milionu Chavistu.
Podobnost s UK Majdanem a jinými barevnými revolucemi bude nejspíše jen čistě “náhodná”…
To je pravda, až na to, že venezuelané se ne a ne chytit do “majdan” pasti.
Guaido bude muset použít starou osvědčenou metodu soudruhů Biľaka a Korčáka a požádat o “bratrskou pomoc spřátelených NATO armád, pod velením Svazu Amerických Neokonských Republik.
Ono dělat převrat v 22 miliónové zemi, se sedmdesáti “lidmi v uniformách”, to by nezvládnul ani božský Arnold Schwanceneger a to ani v době před svým politickým “akčním” důchodem.
Je to JAKO PŘES KOPÍRÁK!!!
Ti debilové mají stále stejný scénář.Tak kéž jim to tady nevyjde…Bílý dům by válčil,ale i část republikánů kroutí hlavou.
Informace, které podává “nezávislá” ČT… ČT pilně informuje o tom, co prohlašuje Maduro. Elektrárny jim vypnuly USA a pod… To, že ve Venezuele působí kubánská armáda, ruští poradci a bůhví co ještě, ani slovo! Takhle se do usácké řitě neleze, vážení komouši, že?!
No ale tvůj “kundoš” ti v tomto případě udělal radost. Nebo né? Nebo jsi na něho snad zapoměl?
Kundoš není můj, jen si toho populistickýho vejlupka nech a nevnucuj ho ostatním…
Já ho nikomu nevnucuju ani mu nechodím tleskat na náměstí. Jen je mi divné, že když uznal samozvaného Guaidá, který má ve venezuele podporu tak cca 6% obyvatelstva, tak že toho tebou tak často zmiňovaného “Kundoša” samozřejmně zcela výjmečně nepochválíš, když jsi ta ememrická vlezdoprdelka!
V případě Venezuelského usáckého divadla, pro věrné posluchače (ti ostatní už ztrácejí poslední zbytky iluzí), jsi totiž s “kundošem” na stejné lodi. To je potřeba si přiznat, ať se ti to líbí nebo ne. Ty sním souhlasíš, Libore! No to je skandál!
Minimálně mně ho vnucuješ, tak zde nelži
Není mojí vinou, že ten ožralej populista mění názory tak, aby mu to přineslo plusové body. Vlajku EU taky vyvěšoval, aby vzápětí pochválil kritiky EU. Ten jejich kundoš bude zkrátka dělat a prohlašovat cokoliv, co mu přinese plusové body (pochopitelně po odečtu těch mínusovejch)…
Tak to je přesně to, proč jsem mu to hodil. Ne proto, že ho tam chci, ale proto, abych odkrýval to pokrytectví, takových mentálních bolševiků jako jsi ty a ti tvoji soukmenovci – lepšočlověci. Ten Zeman, kdyby udělal cokoliv, tak vy budete bučet, jak naddržené jalovice. Jste směšní, a proto zase příště prohrajete a bude to výraznější prohra, než minule!
Tak ten termit ,,bučet jak nadržené jalovice” na ten spolek baráčníků WXV opravdu sedí.
Libore,jak to víš? Kdo ti řekl,že je tam Kubánská armáda,ruští poradci a bůhví kdo ještě?
A i kdyby tam nakrásně byli,nepozvala je tam legitimně zvolená vláda?
Ty odpůrce všeho jen trochu narudlého popíráš legitinmí volby a přikláníš se ke kapitalistické revoluci,kterou se tam snaží provést ten emerický kundoš?
Hmmm,ty tvoje názory mírně zavání (co mírně,ty jsou silně cítit) bolševismem….
Měl by ses vždy trochu zamyslet,než z tebe vypadne nějaké moudro….
Práci čest!
Odkud? No, Rudý právo, ani místní komouši o tom nepípli…
I ty “legitimní volby” na 99,98% jsem zažil. Už nikdy více ! ! !
A “legitimní” vláda je pozvala? Tak to už jsem jednou zažil, kdy vlastizrádci “taky z legitimní vlády” pozvali v 68. okupanty. Děkuji, nechci!
No jenže ve Venezuele, je v roli spisovatele zvacího dopisu, Guaidó Biľak. Nebo si snad někdo myslí, že by Kuba, mohla jen pomyslet na okupaci 22 miliónové Venezuely.
Ikdyž ty, Libore, ty jsi ve svém bortícím se světě virtuální politiky, ochoten věřit všemu.
Guaudio+99 pragováků
Maduro je možná lotr,ale je to JEJICH lotr (venezuelský).
To byl Gottwald a třeba Pich – Tůma nebo Urválek taky náš, že?
A ten Gaudio byl naklonovaný v NASA.
NASA je zase vedle. Ti nakupujou ty motory od Rusů. Guaida cvičila a vyrábělala CIA, to je ta US státní firma na rozmrdávání světa.
PS: jo a cvičili ho v té bývalé Jugošce, kde američani vůbec nebyli!
a nemáš, takhle v noci, myšky?
Bílé…
Kdyby si Hitler požádal o pomoc, budeš ho obhajovat, protože byl “řádně” zvolen?
Budu stručný:
Ikdyž ty, Libore, ty jsi ve svém bortícím se světě virtuální politiky, ochoten věřit všemu.
Aďa sedi v Bilem wigwamu trubče a ne v Caracasu. Aďa hlasal Dojčland first Wir sind Ubermenschen, stejně jak fašinktownsky Aďa. Yes, we can!
to není odpověd! Dej odkaz,odkud to máš,jinak lžeš a vymýšlíš si!
Vy jste se zbláznil, co to po Liborkovi chcete? No to jsem neviděl totok!
Libor JE, mentální bolševik. Tento fakt, nemá cenu zastírat.
No jistěééé, a proto nemůže rudejm kůžím přijít na jméno!
Bolševismus není JEN o komunistické ideologii. Bolševismus se identifikuje jedním základním heslem – “kdo nejde s námi, ten jde proti nám”!
Přeloženo pro Libora:
“kdo neplive proti kundošovi, ten plive za jeho zájmy”
A ty jsi opravdový!
Ty, zavolej H.O. L.Ý. N..C. E., ať to tu není tak jednoduché, rád bych ho pozdravil.
Navíc to tu bez něho nezvládáš nejlíp. Je to slabota!
Ještě zapomněl na Hizbaláh a Íránce!
Měl by ses vždy trochu zamyslet…
xxxxxxxxxxxxxx
Chtít po kreténovi, aby se zamyslel
Zdá se, že si Yankees vytvořili nezlomnou pověst podrazáků a šmejdů na celém světě. Mohli by o tom vyprávět saigonští Vietnamci, kubánští kontrarevolucionáři ze Zátoky Sviní, kijevští fašisti a v ne poslední řadě syrští Kurdové.
Venezulané asi nepochybují, že je Maduro parchant, ale je to jejich parchant a tuší a vidí, co zůstává za spoušť po emeričanech v posledních desetiletích ve světě a v zemích kam již šlápla “jejich demokradcie” “jejich hodnoty” a “jejich způsob řivota”.
Venezuelanům se to asi nelíbí.
Vcelku dobrý článek, byť autor vlivem nedostatku informací zapomněl poznamenat, že komplikace ve Venezuele způsobili svými sabotážemi sami Američané a jejich neoconští pinčlové. Ve Venezuele je stejně špatná životní úroveň jako v ostatních latinskoamerických státech natož v Africe, které však USA ovládají. Ale kdo by se takovým detailem zabýval, že ano ?
Buď jak buď je zde perfektně vidět, že bez Ruska se od loňského roku, kdy potvrdilo svou zbrojní strategickou dominanci, nepohne na světě ani myš.
Inu, máme my ryzí pravičáci velice bonitního spojence šířícího pravicové a křesťanské hodnoty po celém světě.
A křesťanští Venezuelané jsou našimi spojenci proti židosionistům z USA a EU.
Údaje za 2018:
růst HDP:
průměr Latinské Ameriky plus 2.1%,
Venezuela mínus 14%
Inflace:
Latinská Amerika 5%
Venezuela 1370000%
Tak toto asi nikdo nerozporuje, na tomto faktu se asi všichni shodnem.
Otázka je co je pravou příčinou. Určitě je to z podstatné části špatná hospodářská politika Chávese, doražená sankcemi a embargy nenažraných USA, které v posledních letech vykazují až hysterickou nervozitu.
To by mě zajímalo z čeho.
Takže USA můžou za to, že ve Venezuele není co žrát!
To je dobrý, ale Rudý právo z r. 1977 už není aktuální!
Tak proč si ho pičošu čteš stále znovu a znovu?
Bo on není Vize, ale Cyp!
ne ne néé on je jen Baňyk viza
Vize 3.5.2019 19:13:52 Odpovědět Ty jsi vážně blbá pýýýýýýýýýýýýýýýýča.
A ty umíš chápat psaný text, nebo ne?
Já tam píšu něco zcela jiného. Tvému problému se říká funkční negramotnost – pokud nechápeš text, nebo ideologická zaťatost, pokud přehlížíš jen určité tobě ideologicky nepasující části textu. Výborně s tím pracuje taky protiČeská thermovize. Jestlipak ty nebudeš z tohoto “hnízda lásky a pravdy”?
Ty jsi hlavně duchovní bolševik.
a ty jsi duševní kripl sepťo!
Za chvilku vyteče a začne tady rozhazovat ty svoje infantilní urážky z páté béé, jako obvykle.
Už ani ten zlodědek Soros, nemá lidi, tak bere cokoliv.
Bagristo, rozporuje to třeba Bouše: “…Ve Venezuele je stejně špatná životní úroveň jako v ostatních latinskoamerických státech..”, proto jsem doložil čísla, že to tak není.
Netroufám si soudit, zda akce dotčených států (Rusko, USA) jsou hysterické nebo ne, nejsem diplomat.
Venezuela by ale šla ke dnu i bez jakýchkoliv sankcí. Pokud vláda nařídí prodávat potraviny pod výrobními náklady a bude potírat černý trh, tak se jídlo prostě vyrábět nebude. Socialismus je vždy předučen ke krachu.
Ale tam přece žádný socializmus není , je pouze zestátněn ropný průmysl ! A my jsme tu snad ze Husáka hladověli a klepali se zimou na ulici ? Třeba na rozdíl od současnosti , v zemědělské výrobě jsme byli soběstační , dnes se většina potravin dováží a jsou většinou horší kvality !! Řepky se nenajíme ! Za komunistů se postavilo 30 velkých přehrad , dnes hrozí sucho a kolik přehrad za 30 let postavili kapitalisti ? Co dluh skoro 4 biliony korun , celá ta vaše kapitalistická nádhera je na dluh !! Co obrovský dluh USA !!??
Bolku, socialismus není pouze zestátnění výrobních prostředků. Socialismus je i to, když vláda reguluje zákony a nařízeními, jak má vypadat trh. Pokud mouka stojí 30 a Maduro nařídí chleba z ní vyrobený prodávat za 25, je to socialismus.
Komunisté žili hlavně ze znárodnění, za Německem jsme se čím dál více propadali. Socialismus totiž neumí provádět cenovou kalkulaci. Socialističtí plánovači v podstatě jen kopírovali cenové poměry v západních ekonomikách, bez nich by se zhroutil podstatně dřív.
Tak 40 let jsme žili ze znárodnění ? Po hospodářské krizi za 1.republiky a protektorátu ? Nepište blbosti a zjistěte si , co všechno se za 40 let komunistů postavilo a vyrábělo !! Třeba jen jak vzrostly hektarové výnosy plodin , kolik se postavilo bytů , elektráren , přehrad , škol , poliklinik, továren , metro , dálnice ,atd. a prakticky bez dluhů !! Dnes nám tu nic nepatří a jsme německá a bruselská kolonie ! Cizí montovny z nás žádnou technicky vyspělou zem neudělají ! Poslední ránu nám dají migranti !!
bolku, to chceš po péťoj a zdendoj hodně, ale fakt hodně
kdo nechce nepochopí…
Já s Vámi ale opravdu souhlasím a rozhodně se tu nezastávám ani Madura a hlavně nezapomeňme na Chávese.
Těžko mi jako malému podnikateli místní buňka komunistobijců přisoudí obdiv, či nějaké sympatie k socialismu, o jejich komunismu ani nemluvím, protože komunismus, ten tu nikdo nezažil.
Já prostě jen nesnáším americké rozesírání celého světa, kterého jsme svědky desítky let nazpět.
Pokud si Venezuela zvolí ropný socialismus, fajn, nechat je tak, však oni přilezou. Tímto způsobem by se ten socialismus porážel daleko snadnějí a čistěji.
Moje citace zní: “Určitě je to z podstatné části špatná hospodářská politika”
Jinak to, že tomu krachu USA pomáhají i nefér metodami a jejich zájmem není blaho “lidu” to samozřejmně platí.
Bagristo, ty jsi bolševik až to duní! Proti tobě je Bouše, vlastně Nebouše, jenom socialista.
Bagristo, přesně!Je to jedno k druhému,určitÿ populismus od Chaveze a házení klacků ze strany USA.
Ta země to nemohla vydržet.
Ropny socializmus si zvolila i Libye. A nepžilezla. Tak ji kapitalistyčti sódruzi z civilizovaneho kolonyjalniho Zapadu trechen pomohli a zdemokradyzovali ji tak že se propadla malem do doby otrokařskeho chalifatu.
PS: nevím, proč mi předhazujete rozporování Boušeho. Nejsem jeho tiskový mluvka, tak nemohu sloužit.
Psal jste “Tak toto asi nikdo nerozporuje, na tomto faktu se asi všichni shodnem.”
U boušeho se neshodneme ani na tomto. Proto jsem jemu odpovídal čísly, že to není pravda.
To ale nemůžete, jinak budete žýýýýýýýd!
V celé jižní Americe většina lidí žije pod hranicí chudoby. Jestli nevěříte, tak si tam zaleťte. Venezuela se z toho nijak nevymyká.
Die Welt: Rusko je opět supervelmocí a Západ mu musí vyjít vstříc!
Rusko se opět stalo supervelmocí, obrovskou euroasijskou říší s širokým spektrem zájmů od Středozemního moře a Středního východu až po Latinskou Ameriku, napsal Die Welt.
„Když ruský prezident Vladimír Putin oficiálně vítá ve staré pevnosti Kremlu, pak vzniká v tomto slavnostním okamžiku pocit, že se čas zastavil a slavnostní akce nyní probíhá podle protokolu carských časů,”
Poselství zbytku světa je více než zřejmé, uvedl autor: „Rusko se opět stalo Ruskem, supervelmocí dvou kontinentů, obrovskou eurasijskou říší s širokou škálou zájmů od Středozemního moře a Středního východu až po Latinskou Ameriku, pevnost pravoslaví, třetí Řím.“
Inu, Rusko se po 3/4 století trpkých zkušeností s vnuceným židobolševismem stalo vzornou konzervativní a pravicovou mocností.
Rusko?Supervelmoc?
Ozbrojená benzínka!
A asfaltove cesty už majú?A ešte stále obývajú komunalky?A splachovacie WC už v nich majú?Ešte stále je snom Rusa odíst do USA?(už sú ich tam milony)
Bouševiku a ešte stále ja tam priemerný plat 300 Euro?Obdivuješ,adoruješ ale žiť tam nejdeš!
V USA je cirka 3/4 mil.rusu, tak si nepomahejte fauly.
Podla Wikipedie to je 3 072 000 !
Daleko víc je Ukrajinců v Rusku !!
Někdo tady píše, že Ukrajina je supervelmoc?
To i nevšímajte ,on len dokazuje že v každej skupine je komunista ten najhlúpejší.
Uznávám tvou sebekritiku súdruh Novák.
48x?
Faktický argument sóuha pičoše.
Ale píše se , že Ukrajina je svobodná demokratická země , proč by tedy Ukrajinci utíkali do nějaké “” nedemokratické diktatury “” ??!!
Bolševiku, to popisuješ americké slumy, v nichž žije přes 50 milionů Američanů na žebračenkách, viď ?
Ty tuploňu.
Supervelmoc musi byt suprvyzbrojena, schopna silou ochranit připadně prosadit sve zajmy. Proto se tomu řika suprvelmoc. A když ma suprvyzbroj tak musi mit asi i odpovidajici ekonomiku. Ledaže by měla nějaky tiskařsky lis na penize.
Proč mysliš, že Saudska Arabie byť je to benzinka na ktere stoji dolač neni suprvelmoci Ťunťo?
Slušná analýza současné situace ve Venezuele, na rozdíl od “někoho” výše nemám pocit, že by tento článek komukoli nadržoval, pouze konstatuje fakta tak, jak jsou. V jednom bych si však tak úplně jista nebyla a to v názoru na intervenci vojsk NATO. Pozvánku od samozvaného Guaidoa už US vojáci dostali a jistě by jim rádi vypomohli i další žoldáci, třeba i ti naši, co momentálně hlídají maková pole v Afghánistánu. Takže jak vše dopadne je v tento moment nejisté. I když je tam do příštích voleb poměrně daleko, mohly by to nové, předčasné volby vyřešit. Pokud by potvrdily Madura na svém postu, tak by musel celý Západ zavřít hubu, pokud ne, musel by Maduro odstoupit a předat vládu tomu, koho si Venezuelané zvolí. Předčasné volby by byly rozhodně lepší řešení, než “humanitární bombardování”, které v současné situaci velmi reálně hrozí.
To máte pravdu, ale tady přece vůbec nejde o Venezuelany…!
Jde samozřejmě o ropu, ale právě těmi volbami by vzali všem těm, kdo se jim do vnitřních záležitostí se*e, vítr z plachet. Co by asi tak mohli, dělat, kdyby byly nové volby pod zahraničním dohledem? Nic, všichni by museli výsledek akceptovat a znovu si lámat hlavu tím, jak se k té ropě dostat jinak.
Nárokují si celý svět.
Dávno nejde o ropu. Ropy je na světě tolik, že i v Emirátech museli zavést daně!
A malé tajemství, USA jsou už několik let samostatné co se týče ropy. Pokud nějakou kupují tak jenom když je to moc výhodné!
Státy závislé pouze na surovinách jdou pomalu, ale jistě, do ekonomické (_!_)!
Samozřejmě nejde jen o ropu ale i bohaté zásoby zlata a dalšího nerostného bohatství. O to bude zájem vždy, stejně jako o plantáže máku (Afghánistán) nebo koky (J. Amerika).
Asi tím chtěl říci, že jde hlavně o lidi
Pane Bože, takový hlupák snad není ani vize! Nebo…???
Takže já jsem hlupák! Dámo, ropa dávno nehýbe světem. Možná Ruskem, to je na ní závislé!
ne ty nejsi hlupák, ty jsi Baňyk viza
k té ropě – “…Ropy je na světě tolik…”
ale jóó, vždyť ona se těží i na moravě (jižní)
takže vo co gou
Chápete, že tyhle věci se prostě dají koupit? Navíc pokud mají šestimístnou inflaci?
Nebo jste taky blbá komunistka pro kterou jsou prostě USA fůůj?
Nejsem komunistka a nikdy jsem nebyla, také ta ideologie je mi vzdálená. Nicméně, neuznávám ani okupační války za účelem zmocnění se nerostného bohatství, které jsou oblíbeným “sportem” USA a jejich nohsledů (tedy počítám v to i naši loutkovou armádu, šaškující v Afghánistánu, Mali nebo Pobaltí), nicméně i jiné mocnosti se ve vztahu k zahraničí ohlíží především na vlastní zájmy a ne na zájmy okupovaného (mimochodem v posledních letech nám sem jde právě z USA liberalismus, genedrismus, militantní feminismus a podobné “lahůdky a to skutečně nemusím, to je ta vaše dnešní USA, ta se musí komunistům líbit). USA si pro svoje bojůvky nevybírá VŠECHNY údajně “nedemokratické” země, ale jen některé, tedy jde o SELEKCI.
Země, které mají loutkové vlády, mohou vládnout jakkoli tvrdou rukou a popravovat jak na běžícím páse, páchat genocidu a Západ to nezajímá. Na druhou stranu – na rozdíl od vás – uznávám právo na suverenitu každé země, tedy i právo zvolit si takovou vládu, jakou tam chtějí mít, aniž by jim do toho měl kdokoli právo kecat. To, že si zvolí třeba komunisty je jejich věc – jejich vlastní zodpovědnost. Žít v tom budou oni, kdo nebude chtít, může emigrovat. Prostě většina se podřídí menšině a volby jsou pak od toho, aby si mohli občané zvolit někoho jiného, pokud se zvolený politik neosvědčí. A jsem zpět – na začátku – ideální řešení u Venezuely by byly volby, pak by se vidělo, zda jim Maduro vyhovuje nebo ne. Buď by ho demokraticky odstavili nebo by jeho mandát potvrdili. Jak jednoduché!!!
Ale máte ji zafixovanou v palici!
věříte tomu, že za všechno můžou USA!
Vize 3.5.2019 19:13:52 Odpovědět Ty jsi vážně blbá pýýýýýýýýýýýýýýýýča.
To maji dělat volby vždycky, když se amikum znelibi, kdo tam vladne? Co je amikum do toho koho si Venezuelan zvoli? Ať se staraji o amikovo a ne o Irak, Ukrajinu, Syrii, Libyi, Venezuelu, Iran, Činu, KLDR, Rusko, Ojropu… Ať si řeši sve problemy a o ostatni se staraji, když je k tomu sami vybidnou anebo požadaji. Proč se americky demoKRADmusi každemu vnucovat?
Problém je, že už se je pomalu ale jistě chystají “demokratizovat” a “humanitárně bombardovat”. A toto by byla jediná cesta ven – volby, u kterých by se ukázalo, koho Venezuelané preferují s tím, že by okamžitě přišli “samozvaní policajti” o záminku. Jak vidíte, tak došlo k patové situaci – parlament je ideologicky jinde, než prezident. Prezidentské i parlamentní volby najednou by vše vyřešily a Venezuelané by měli minimálně na několik let pokoj. Momentálně je to pro ně jediné schůdné řešení. Víte sám, že okupant se nikdy neptá, jestli může útočit a schválení RB OSN taktéž nepotřebuje. Nicméně záminku si vždy potřebuje najít a teď ji má, přičemž jedině volby tu záminku můžou vzít. A nějakou dobu potrvá, než si najdou novou.
POkoj by stejně nebyl. Stejně jak nebyl po irskem referendu a po Brexitu. Kdyby vyhral Maduro prohlasili by vysledky voleb za zfalšovane, voby za nedemokraticke a svolali by majdan. mik se neuspokoji dokud neni po jeho. A rozumi pouze sile.
Jeho chtič je vždycky několikrat větši než rozum. (prokazal to již mnohokrat)
Volby pod mezinárodním dohledem by neokecali. Jistě by si našli jinou záminku, ale nějakou dobu by trvalo, než by si ji našli a chvilku by byl relativní klid. Nebo by to udělali podobně, jako s Chávezem, Maduro by dopadl stejně a oni by si tam nakonec dosadili nějakou tu svoji loutku. Nicméně mohlo by se to obejít bez “humanitárního bombardování”. Tam už totiž, bohužel, dobré řešení neexistuje, lze hledat jenom to nejméně špatné ze špatných. Tzn. takové řešení, kde bude nejméně mrtvých…
Amik potřebuje řešeni svych vlastnich ekonomickych problemu. A tež potřebuje po serii proher nějakou mezinarodni vyhru.
Vidim to velice černě. Klid nebude dokud amik nebude mit v rukou venezuelskou ropu. Ten se jen tak lehce nevzda. V Afghanistanu hnije již 19 let, v Irace 17, v Libyi tušim 5.
Jak zacejti ropu, tak ma v ruce odjištěny colt.
Obávám se,že tady ani volby nic nevyřeší.Amerika se namlsala,v Brazílii i jinde má svého člověka a Jižní Ameriku považuje za svůj dvorek.
Spolupráci Venezuely s RF a Čínou nerozdejchá,bere to jako atentát na Bílý dům.
Kdyby “vyhrál” Guaudio,tak neodolá a bude dál okrádat Venezuelany na tržbě z ropy.
Navíc Venezuela je prožraná drogovými kmotry, kteří ovládají část obyvatelstva.
O IQ domorodců hanba mluvit.(skoro jako v Česku)
To jistě, ať by to dopadlo jakkoli, minimálně by to odvrátilo zcela reálně hrozící intervenci a “humanitární bombardování”. Protože pokud by ve Venezuele proběhly celým světem ostře sledované volby, musel by už skutečně každý uznat výsledek a především by skončila záminka pro intervenci. Jim už musí úplně “stačit” drogové kartely, které zemi ovládají, k tomu ještě navrch nějakou tu US bombu skutečně nepotřebují.
Souhlas!
Žádné NATO s tím nemá nic společného a co se týče voleb, tak ten Maduro nemá schválený mandát.
Vojáky tam chce poslat USA, což je totéž. Jsou v NATO a lze předpokládat, že i svoje poddané kolonie – členy stejného paktu – by využili (podobně jako v Iráku, Afghánistánu apod.). Maduro byl zvolen, pouze neschválen Parlamentem, který je ideologicky jinde. Ale Guaido nebyl nikým zvolen, je to jen dosazená figurka USA. Proto si myslím, že v současné situaci by měly být nové volby a konečně by mělo být respektováno rozhodnutí Venezuelanů, ať bude jakékoli. A proč nespojit prezidentské volby s parlamentními? Snad by se pak síly srovnaly ať už na jedné nebo druhé straně. Každopádně by pak nebyl důvod ke vměšování, holt by si všichni, kdo mají o venezuelskou ropu zájem, museli vymyslet jinou cestu, jak se k ní dostat. Nicméně v situaci, jaká je teď, rozhodně hrozí konflikt.
USA a NATO nejsou to samé. To je bolševická propaganda.
tys opravdu neskonalá Baňyk viza, kuwa fakt…
ty propagando
Anino, a zatím tam jsou Vagnerovci a Kubánci…
Zatím, na pozvání Madura. Asi tak, jako jsou US vojáci v mnoha jiných zemích. Po případných volbách tam zůstat můžou, ale nemusí. Všem velmocím jde o jediné – ovládnutí dané země, ať už z jakýchkoli důvodů (surovinových, strategických). Je spousta zemí, kde je krutý, nedemokratický režim, ale nikdo o ně nemá zájem. Je to právě proto, že si na nich není co vzít. Nemají zásoby nerostného bohatství ani strategické umístění. A je-li jakákoli loutková vláda servilní především vůči “světovému policajtovi”, pak si může dělat co chce. Třeba i genocidu některého “nepohodlného” etnika.
To jóó, Husák s Biľakem si taky pozvali jistou armádu.
Chápete, ženská, že tam opravdu lidi nemají co žrát a Maduro chodí na krevety?
Chápete, že Rusákům a Číňanům jsou ty lidi u (_!_)?
Chápete, že tam prostě mají komunismus?
Dej oidkaz odkud tyto info čerpáš septiku. Popř vlastní foto z osobní návštěvy Venezuely!
Pokud ne,jsi obyčejný lhář!
Copááá, milánku, tys tam byl s NeBoušem na návštěvě?
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/venezuela-totalitni-rezim-krajane-nicolas-maduro-cesko-navrat.A180418_163110_domaci_evam
odkaz, ne čvachty z iděsu…
ty Baňyku
A Američanům nejsou lidi u (_!_)??? Všechny velmoci koukají jen na své vlastní zájmy a jdou za nimi – je-li to nezbytné – i přes mrtvoly. Američané se nikdy na oběti neohlíželi, ať už ve Vietnamu, Koreji, Iráku nebo kdekoli jinde, kam “vyváželi demošku”.
Ze statistik je jasné, že mnohem víc lidí zdrhlo z pro vás “demokratizované” Ukrajiny, než z Venezuely. Jenže ta je OK, že? Stejně, jako wahabbistický režim v SA, kterému je celý západ zabořený v zádeli. Takže asi tak – lidi si Madura zvolili, je to jejich věc, chtějí tam komunismus? Tak ať si ho tam klidně mají, chce-li to většina. Pokud ne, ať se režim změní, ALE POUZE NA ZÁKLADĚ DEMOKRATICKÉHO VYJÁDŘENÍ VENEZUELANŮ. Pokud vím, tak ve Venezuele si už před ním zvolili Cháveze a pravděpodobně jim ten systém, jaký zavedl, většinově vyhovoval. Jinak by po něm nenastoupil Maduro. Jednoduše trvám na výše uvedeném – vše by vyřešily nové volby pod dohledem, které by zcela jasně ukázaly, co chtějí Venezuelané. A ať se rozhodnou jakkoli, NIKDO by se jim do toho neměl míchat, dělat tam rozbroje a “humanitárně” bombardovat. A jsme opět u toho – i zde jde o zářný příklad SELEKCE – kolik jiných, mnohem horších režimů, Západu vůbec nevadí, naopak je podporuje??? Tím se rozhodně nezastávám Madura, nicméně jde o VNITŘNÍ záležitost Venezuely a pokud se Západ neplete do krutých poprav za malichernosti, které jsou zcela běžné v mnoha arabských zemích nebo přehlíží-li genocidu části Jemenců ze strany SA, je tato “náhlá starost” o Venezuelu výrazem totálního pokrytectví.
Ne, nejsou, to by Evropu nechali Hitlerovi.
Cože? Vždyť se jim to vyplatilo, získali velkou část Evropy do vlastní sféry vlivu a to až dosud, US základny z ní nezmizely. Takže ne, nešlo o lidi, ti jim byli skutečně u zádele. Velmoci si po válce osvobozenou Evropu rozdělily. Šlo jim tedy o jediné – získat vliv, vy jste skutečně tak nebetyčně naivní, že si myslíte, že jim šlo předně o pomoc lidem?? A víte, že USA se postarala o mnohé Hitlerovy pobočníky, většinou vědce, konstruktéry apod., tedy nacisty, kteří se podíleli na zabíjení a genocidě ve jménu říše? V klidu a v pohodě dožili v USA, kde pracovali většinou pro různé zbrojařské a další firmy, případně pro CIA.
A zadlužily Ojropu i CCCP na několik generaci. Pro amika byla WW2 dobry byznys a doslova dar z nebes. Tež si jejich jelity slastně chrochtaly v Bazileji spolu s nackem a dalšimi zapadoojropskymi kapitalistickymi sudruhy.
Pro tebe septiku to platí taky. Kde jsi to zjistil?
Dej sem zdroj! Pokud ho nemáš jsi LHÁŘ!!!!
To je divné.
Tak do Venezuely se budou nasírat.
Proč se nenasírají do Francie, kde protesty trvají už skoro půl roku?
Kdo se nazve antikomunistou, tomu by mělo vadit, jaké metody používá soudruh Maduro, a kam zemi on i se svým předchůdcem přivedli.
a jaké? Natočil jsi tam nějaké video,když jsi tam byl? Dej na něj odkaz…
Nebo jsi tam nebyl nic o tom nevíš a jako vždy plácáš nesmysly?
Možná to říkali f televizi,ne?
Jaké metody používá ? Jak myslíte , že by vypadala naše republika třeba jen po měsíčních sankcích a embargu ??
No, kdyby to embargo udělal EU, nebo Německo, tak asi špatně, ale protože už nemáme hen ten onýýý sociááálismus a nejsme závislí na surovinách, tak bychom se z toho max. do roka vylízali.
Myslete na to, protože do EP se chystají strany co chtějí Czexit, a i VKML řekl, že mu to stojí za 40% tní snížení životní úrovně.
Vy komouši pořád kuňkáte na zlý Západ, ale tady brečíš, že se bez něho nemůžeš obejít.
Proč? Tak se vypr.dni na mobily, PC, lepší léky a ha.jzl papír a buduj si ten sociááálismus.
Ano po 89. jsme se dostali do naprosté závislosti na západu , jsme jen jejich kolonie !!
Tú závislost spôsobili komunisti svojou zaostalostou.Doviedli túto krajinu zu grunt.
Co tedy kapitalisti po roce 89. rozkrádali ? Proč bylo naše zemědělství soběstačné ??!! Proč jsme tu za Husáka nehladověli a netřásli se zimou ve světle loučí ? Proč se rodilo daleko víc dětí než dnes ? Proč nechyběli lékaři ? Proč se vyvážely investiční celky na klíč jako elektrárny , rafinerie , cukrovary , cementárny , pivovary , atd. a dnes jsou tu jen cizí montovny ? Dnes nám tu nic nepatří a jsme německá a bruselská kolonie ! Jistě se těšíte na muslimy ?? Co dnešní státní dluh skoro 4 biliony korun , 70 tisíc bezdomovců , 800 tisíc lidí v exekuci ? Celá EU jde do háje , stačí číst PP !! A ještě v zájmu USA okupujeme cizí státy !!
Vážený pane Vala,
jediné místo na světě,kde se třesou hladoví lidé zimou je Kuba,přesněji řečeno před Fidelovým palácem! Zeptejte se největšího znalce kubánských poměrů soudruha Holýnka!
ty hornouherský mogoloide:
“Tú závislost spôsobili komunisti svojou zaostalostou.Doviedli túto krajinu zu grunt.”
ti co tu už skoro 30 let su neni
anebo takoví jako ty
Stači kdyby nam stoply na měsic dodavky ruskeho plynu a zmrazily učty v soukromych bankach oligarchu. A to ani nemluvim, kdyby zakazaly svym řetězcum dodavat potraviny do ČR. Holt kapik ma jine nastroje než socik.
Venezuela má 20% světových zásob velmi kvalitní ropy. Tím je dáno vše! Zatímco v Saudské Arábii mají díky ropné společnosti Saudi Aramco přímý zisk 40% ze všeho vytěženého, a stále více bohatnoucí šejkové jim zajišťují potřebnou podporu, naproti tomu ve Venezuele se takto od počátku nechovali a jen upláceli vládnoucí elitu. Ovšem tím si tam zavařili a jejich pozice se povážlivě začala kývat. Prostě byli, jsou a budou Amíci vždy nenažraní a to se prostě nevyplácí! Kdyby se ve Venezuele chovali jako u Saudů, zcela jasně by tam měli silnou pozici a velké zisky.
Nemá kvalitní ropu. To je poslední fejk, protože kdyby měli, tak by jenom ty tankery otočili a kdekoliv ji prodali. Třeba pod cenou, ale prodali. Ale oni nemůžou, protože největší odběratel jsou USA kteří na tu jejich ropu mají technologie.
Ale holt v Talmudu to nebylo, že?
Septiku,jsi hlupák!
Odběratel ropy z Venezuely je mimo jiné Kuba!
Že by Kubáncům Amici dali tu zázračnou technologii jako omluvu za embargo trvající 60 let?
No tak ať ji prodají Kubě a budou mít vystaráno.
A nauč se konečně číst.
…oni nemůžou, protože největší odběratel jsou USA…
Septiku,ty nevíš co píšeš?
Nemá kvalitní ropu. To je poslední fejk…
…protože největší odběratel jsou USA kteří na tu jejich ropu mají technologie.
Technologie na zpracování venezuelské ropy? Jakože ji nikdo jiný neumí zpracovat? Proto nemůžou jinam prodávat?
Kolik myslíš,že Kuba nakupuje ropy? Uživí to celou Venezuelu?
Pane bože,proč tady plácáš takové septikoviny???
protože o zpracování ropy víš naprosté guvno, jako o všem, že..
A proč by soudruzi z Kuby dnes nepomohli soudruhovi Madurovi, Tam ten tvůj sociáááálismu budují už šedesát let, tak musí mít zkušenosti s tím, jak zajistit tu SOCIALISTICKOU ŽIVOTNÍ ÚROVEŇ, když v USA je to samý žebrák.
Rad se nechám poučit od odbroníka,no spusť!
Místo výkřiků ,řeknio jak se ropa zpracovává jiným způsobem v USA?
Co umí Američani jinak než celý svět????
“Co umí Američani jinak než celý svět????”
VŠECHNO.
Někdy jim to trošičku nevyjde, ale to se rádo přehlédne.
Správně.
PC, mobily, internet, měsíc…
nebo něco z toho vymysleli Rusáci?
Zbytek vymysleli žydíííííííííííí v Izraeli.
Septiku to zpracování ropy v USA?
Nezamlouvej to!!!
Těm milionům mrtvých , které Američani jen od 2.sv.války zavraždili, to může být jedno !!
O socialistické životní úrovni?
No, nemají co žrát. To je všechno.
Kolik jich tam už umřelo hladem ??
Je to jednoduché, levičáci jsou s Madurem, pravičáci proti.
Je to jednoduché,běžně uvažující člověk říká,že když si Venezuelci zvolili Madura,tak ať si to tam vyřeší sami.
Rektální alpinisté ušáků podporují pučistu .
Dále schvalují anexi US armádou. A taková to svoloč si o sobě myslí,že sjou ti Praví….
Všichno ostatní jsou kremloboti a agenti Putina!
Práci čest!!!!
Jo, já jsem byl u toho, když jsem volili Novotného nebo Husáka…když národ chce, že?
to vysvětluje vše,jsi starý senilní děda,který o světě nemá ani páru a stále žije v 50-60letech. To tak staří lidé mají! Přesně vědí co bylo před 60léty,ale vzpomět si co bylo včera,to ani náhodou. To nedají…
To jsi měl říct rovnou. Ale možná bys mě mohl vysvětlit něco o zpracování ropy,neboť já o tom vím guvno a ty jsi v tomto odvětví odborník….
Ty víš guvno o fšem.
Hlavně když to jde mimo tvé, socanské myšlení.
No rád se od tebe nechám poučit,jen to z tebe nějak nejde vypáčit! Pořád meleš dokola ty tvoje 3,14čoviny o socanech,ale abys mě objasnil technologii na zpracování venezuelské ropy,kterou vlastní jen Ušáci,jako jediní na světě,to ne a ne říct!!!!
nemá cenu, ještě větší blbec než jsme doufali… jinak též –
Vize 3.5.2019 19:13:52 Odpovědět (Ty jsi) vážně blbá pýýýýýýýýýýýýýýýýča.
Ach boože
Septyku, omyl. Konzervativci jsou s křesťanským a vlasteneckým Madurem a liberálové tleskají vojenské intervenci USA do Venezuely, která je na spadnutí.
No, NeBouše, vidím, že jsi z pravicového islámu přešel na pravicový Socialismus 21. století.
Fakt nemáš lepšího lékaře? tss, tss, tss…
Vyvrať, že konzervativci jsou s křesťanským a vlasteneckým Madurem a liberálové tleskají vojenské intervenci USA do Venezuely, která je na spadnutí.
Co je na vojenské intervenci do svrchovaného demokratického státu pravicového ?
Nejseš náhodou debil ?
Maduro je socialista.
Tečka.
Takovými socialisty jako Maduro je plná celá západní Evropa bez rozdílu, jestli patří k tzv. pravicovým nebo levicovým stranám.
Přečti si poslední rozhovor Markéty Šichtařové pro Parlamentní listy a dozvíš se, že ta už dělení na pravici a levici nebere vážně a trvá na dělní na konzervativce a liberály.
Opakuji otázku : Co je na vojenské intervenci do svrchovaného demokratického státu pravicového ?
Nejseš náhodou debil ?
V diskusi pod tímto článkem nenapíšu ani tu moji jednu – již tradiční – větu. Zarudnout se mi věru nechce…🔴
Co jsem chtěl dnes sdělit, jsem uvedl v mém příspěvku po osmé hodině ranní (viz link dole), takže nyní půjdu raději vyhřebelcovat koně.
https://pravyprostor.cz/nova-strana-klause-ml-a-jeji-moznosti/#comment-864303
Zdravím Vás, pane Okoraji
to je dobře, že jste se dostavil zde do této neutěšené diskuse a vnesl do ní, pro Vás již tradiční pohled zkušeného politologa a geografa.
Moc Vám tu za všechny děkuji a podrbejte kobylu za uchem i za mne.
Rád to učiním, i když Betty (tak se kobylka jmenuje) když vidí bagr (i komunistu), začne vždy vyhazovat zadníma…
Je tu velké riziko, že byste mohl chytit pecku do čela, no a to by byl úplný konec pro čtenáře PP … už tak se ve spleti vašich “myšlenek” mají mnozí problém zorientovat
.
A nyní již musím běžet, začíná dokonce svítit sluníčko, koníci budou nedočkaví.
Betty nemusí ani vidět, stačí když bagr jen cítí…
U Vás máte slniečko?? U nás je už druhý den psie počasie (dážd vietor zima) a tak to dnes vidím len na pamlsok a podrbanie za uchom a na pleci.
Pán Ladislav,
večer u nás rovněž foukal silný, studený, severní vítr, i pár kapek spadlo. Dnes sluníčko přes poledne vykouklo jen chvílemi, je dosti zima, takže na vyjížďku k lesu to rozhodně není.
Proto opravdu jen ten pamlsek, pohlazení po žuchvě a zpět do stáje, no a já ke krbu…
Hmm, tak hlavně opatrně, pane Okoraji a ke kobyle přistupujte raději zepředu, ať se nám nezraníte, to by nás tu všechny moc mrzelo.
Jak sám vidíte, učinil jsem vše pro to, abyste neměli mrzení, a jsem opět v poho mezi vámi…
Na vlastizrádce jednou dojde a vždy došlo! Jenže jsou mladí a hloupí!
K venezuelské krizi:
xxxxxxx
Za tímto dalším neúspěšným pokusem o protivládní puč stojí vládní úředník USA John Bolton a ultrapravicová opozice vedená stranou Voluntad Popular.
V úterý 30. dubna o půl šesté ráno se začaly objevovat první zprávy o vojenské přítomnosti v oblasti letecké základny La Carlota v Caracasu. Ultrapravice se pokusila zneužít prostřednictvím lživé dezinformace malou skupinu mladých nezkušených vojáků, kterým řekla, že je jejich přítomnost nutná k potlačení nepokojů ve věznici Tocorón blízko letecké základny. Po příjezdu na místo uviděli Juana Guaidó a Leopolda Lópeze, zjistili, že byli obelháni, odmítli se účastnit puče a odjeli. Mezitím připravení zástupci sdělovacích prostředků stihli udělat fotografie. Na místě zůstala jen malý počet podporovatelů pučistů, vyzbrojených 4 velkorážními automatickými zbraněmi. Evidentně s cílem vyvolat co největší střet a krveprolití, a potom z něj obvinit vládu, eskalovat situaci k občanské válce.
Atd, atd.
Následující den 1. května proběhly ve Venezuele velké spontánní oslavy Mezinárodního dne práce zároveň s masivní podporou současné vládě Nicolase Madura.
xxxxxxx
Nějak ty “majdany” už nejsou to, co bývaly. Možná se okolní svět už konečně poučil.
Co se týká toho poučení, je to asi něco jako “poučení s neúspěšně krizového boje, vyprovokovaného a následně opuštěného USA”
– Saigon
– Zátoka Sviní
– Panama
– Afganistan
– Kurdistan
– atd., atd., atd
Všechny ty “majdany” jsou jeden velký podvod a je tristní, že po téměř 30-ti létech někteří quazipravičáci ty lži o svobodě a demokracii slupnou jak malinu.
A ještě se radují, že mohou tu černou komedii aspoň slovně podpořit.
no, jsi bolševik.
Shrbutí diskuze pod tímto článkem takzvaných bojovníků proti bolševikovi:
Vítěž Liborek a septik:
Venezuela je plná kubánských vojáků a Ruských poradců!
Zdroj infoj jedna velká 0!
2, Septik:
Venezuelci nemůžou vyvážet ropu jinak než do USA protože je vysoce nekvalitní a zpracovávat ji umí jen v USA!
a poslední místo dnes obsadil soudruh Langer důkladný znalec venezuelských poměrů a především metod používaných Madurem:
tomu by mělo vadit, jaké metody používá soudruh Maduro
Jeden blábol větší jak druhý.
R.P je proti vám slabý odvar soudruzi!!!!
hezké a celkem (k možnostem) opravdu krátké zhrnutí
na podrobnější by si netroufl ani sudruh gumidek bez kopirunku
i když v polední době se snaží pouze o jednu větu
a aji tak to není to pravé ořechové, pokud se nezdraví, případně sám neposílá pozdravy
tak já tedy také
V knize špičkového amerického odborníka přes ropu “Ropa” Václava Smila (český původ) je např. uvedeno, že venezuelská ropa v oblasti Orinoco Belt je extra těžká a tak vysoký teplotní gradient (teplota rezervoáru +55 st.C) umožňuje extradici za studena! Dalším produktem z této oblasti je tzv. kotlové palivo (bojler Fuel, náhražka uhlí nebo plynu), což je směs 70% přírodního asfaltu, 30% vody a malého množství aditiva stabilizující emulzí, která je na trh uváděna společností Petróleos de Venezuela s obchodním označením Orimulsión. To je pro info.
V této knize je spousta zajímavostí kolem světové ropy a plynu a hlavně, buďme v klidu, konec ropy je někdy až po r.2100.
No, blbečku i s tím nad tebou, a na to musíš mít tehnologie.
A kdo je má? Na tuto ji mají ti hnusní usáci.
Komu nadáváš ty prase špinavý, sprostý?! Nic nevíš a seš tady za obr blbce, tak zklidní hormony!
Maxime,
kdysi jsem tu psal,že když dojdou těmto pitomcům argumenty,přijde sprosté osočování.
Je to na 100%pravda. Tento senilní septik,nic jiného neumí.
Je to pitomec od chvíle,kdy se tu začal objevovat. Dělá ze sebe chytráka. Když se ho zeptáte,jaké technologie má na mysli,neví.
Když mu napíšete,že ty vzácné technologie vlastní i zaostalá Kuba,protože nakupuje ropu z Venezuely,začne blekotat ptákoviny.
Prostě septik….
jak může být bolševická Kuba zaostalá?
To přece není možné!
Tam přece emerického žydáááááááááá z FEDu dávno porazili.
Podle tebe je zaostalá,ale to jsi ty samozřejmně nepochopil,co taky chtít od strarého senilního dědka?
s. milan:
Rudý sprostý primitive, bud’ rád, že na tebe jednou za uherák vůbec reaguji.
Když zde byl článek o tom, jaká je na Kubě situace, tak jsi jako obvykle neměl příliš věcných argumentů, ale zato potřebu prskat, jak prošlápnutý rudý vřídek.
A když zde byla diskuse o českém kamionáku ve Francii, mohl jsi se podívat do zrcadla, co ti tví soudruzi adresovali.
Nic?, nechápeš?
Neboj, ani to nečekám, ty rudý budižkničemu.
Když dojdou argumenty přichází u těchto rádoby mudrců sprosté napadání!
Otázka byla milý Langře,jaké metody Maduro používá?
Ale protože o tom víš (jak píše tvůj spolubojovník ve zbrani Septik) guvno, zmůžeš se jen na přihlouplé a přisprostlé výkřiky.
Drž se Ruska a KGB o tom víš Fšecko!
s. milan:
Ty jsi hodně splachovací rudý strup.
Čekáš, že mi budeš udávat, o čem mám diskutovat?
To si zkoušej na Vlada a Borsiga.
Já nejsem soudruh z tvé OV KSČ.
Blbe.
Nečekám u tebe vůbec nic. Ty jsi soudruh z Holynovy a Septikovi OV KSĆ. Nakonec tam jsi ho chtěl instruovat ohledně fízlování internetu.
Nakonec máte i podobný způsob hulvátského vyjadřování….
Poznámka pod čarou milý Langře:….
zmůžeš se jen na přihlouplé a přisprostlé výkřiky.
Drž se Ruska a KGB o tom víš Fšecko!
To je pro tebe vyznamenání.
tak to já tě taky vyznamenám
Vize 3.5.2019 19:13:52 Odpovědět Ty jsi vážně blbá pýýýýýýýýýýýýýýýýča.
P.S. myšleno septika….
no vždyť to vyznamenání taky bylo pro septika alias Baňyka vizu
Pro tebe bude vaznamenání až tu objasníš tu technologii na zpracování ropy,vlastněné výhradně USA!!!
Převzato od Slováků, jaké úkoly vytyčili US kongresmani ukrajinskému prezidentovi ke splnění :
USA majú demonštrovať tvrdú podporu Ukrajine a zohrať bezprostrednú úlohu v rozvoji reforiem a zvýšiť politickú, diplomatickú a vojensko-technickú pomoc v boji proti, ako sa uvádza, „agresii Ruska“;
USA majú zvýšiť pozornosť a sledovať bezpečnostnú situáciu v Azovskom mori;
USA majú zvýšiť svoje úsilie a uvaľovať nové a nové sankcie na Rusko v koordinácii s európskymi partnermi;
USA a Európa majú koordinovať svoje pozície v energetickej sfére, aby čelili pokusom Ruska manipulovať energetickými zdrojmi, ako napríklad, projektom Severný prúd 2, na politické účely.
P.S. To je snad už na světovou válku, že ano ?
I po čase mohu konstatovat, že v diskuzích na tomto portálu stále dominují kremelské agitky a propaganda z pera L.Bouše alias R.Borsig a jemu podobnych.
Věřím, že připravovaná legislativa podobným rozvrácečům naší společnosti a úplatným vlastizrádcům navždy zavře zobák /popř. je samé/.
Čas jejich konce se rychle blíží!
Ta situace ve Venezuele je uměle vyvolaná USA, a o Venezuelce jde až na posledním místě.
Jde o to, že USA dostaly po čenichu na Krymu, pak f Sýrii. Venezuela je další článek řetězu.
Jde o geopolitiku, každé nové, spřátelené území je pro RF a Čínu plus, pro US mínus, ztráta,
to dá jednoduše rozum. A navíc, na “zadním dvorku”!!!!
Wo tom to je
Každý takový další neúspjech USA říká fšem jasně, USA jdou do pr.dele.
A o to jde Rusům a Číňanům f první řadě.
Jsou dvě možnosti, buď jsou USA demokratickou zemí, pak nemohou libovolně jakýmkoli způsobem zasahovat do vnitřních áležitostí suverénních zemí, anebo jsou hitlerofský svjetový policajt.
USA mají velký problém, Maduro byl demokraticky zvolen. Z toho vyplývá, že Venezuelci budou vjetšinovje bránit Madura.
Madura budou rovněž fšemožně podporovat Rusové, Čínané, Iránci, atd.
Jsem si jist, že pokud vlítnou amíci do Venezuely, čeká je pořádný výprask, jaký už dlouho nezažili. A to samozřejmě urychlí úpadek USA.
Takže to vidím tak, že Rusové a Číňani ukážou dostatečně pevnou vůli, stát za Madurem, a ušáci celkem prozíravě vyklidí pole. Chvilku budou hartusit, pak se uklidní.
Čili, obje strany si velmi dobře uvjedomují, wo co gou.
Ale, jak ušáci byli donuceni spolknout hořké pilulé f případě Krymu, Sýrie, stejně si pošmáknou u Venezuely.
A jsem ochoten fsadit bačkůrky, že to tak dopadne.
At žije svobodná a demokratická Venezuela
Teng Siao Ping kdysi, v r.1978, prohlásil na nějakém zasedání, že je jedno, jestli je kočka bílá, nebo černá, hlavně když chytá myši.
Každý se může přesvjedčit, jaký pokrok od r.1978 Čína udělala.
Takže, soudruhu Septyku, neser se do Venezuely.
Proč by se sral Septyk do Venezuely, když ta je hospodářsky f prdeli a Maduru si místní obyvatelé brzy rozporcují k snídani.
Tomu ani šikmoocí mongoli
a číňani nezabrání.
Namrzlá hlavo z Karibiku
Když, jak tady lžeš, je Venezuela hospodářsky f pr.deli, a podle tebe, namrzlá hlavo, je tím vinen Maduro, proč ho místní obyvatelé už dávno nesvrhli?
Nota bene, f situaci, kdy, podle tebe, je Maduro sám, jako kůl f plotě?
Nic nechápeš, hňupe
Jde o geopolitický souboj Rusko vs USA, a rozhodujícím faktorem na miskách vah je podpora legitimního prezidenta Madura velkou většinou Venezuelanů, kteří dobře chápou, že by mohlo být mnohem lépe, kdyby USA neškodily.
A že kdyby Maduro prohrál, bylo by mnohem hůř.
Takže, hňupe, mongolskej, sklapni, a vrať se zpět na svůj pokoj.
Nevím z kterýho pokoje píšeš, ani kde ti namrzla palice, a je mi to fuk.
Vím fšak, žes stejnej bolšewickej blb jako ten Maduro, ofšem s tím rozdílem, že ty jsi příliš tuhej na to, aby si tě někdo naporcoval, chááááá
Tak se podívej, zvenku máš na dweřích čísla, hňupe
Dobře si zapamatuj, co ti tedˇřeknu –
Maduro přežije, protože je legitimně zvolený prezident, tudíž za ním stojí velká vjetšina Venezuelanů, kterým je jasné, která bije
A samozřejmě Rusko, Čína, Irán, atd.
A že kdyby Maduro prohrál, a zvítězili zrádci, bude mnohem hůře.
Přestaň lemtat levný chlast, ať můžeš chápat souvislosti, a mohl se zbavit bolševického myšlení
Venezuelci si zvolili prezidenta f řádných demogratických volbách, a nigdo nemá právo tuto jejich volbu jakkolif zpochybňovat.
Končím, hňupe, nebudu plýtvat svým drahocenným časem, a nesmyslně a zbytečně házet perly swiním
Zda Maduro přežije, je mi fuk stejně, jako to, co budou jeho příznivci chroustat v případě, že toho despotou, co po nich nechá jezdit obrněné transportéry, budou podporovat, zda budou pojídat ruský štěnice či “us” mandelinky.
A je mi fuk i to, jak levnej chlast lemtáš a proč sám sobě stále házíš perly, Pepku