
Běloch prý neexistuje, protože pod svojí kůží je černý
MILENA DOUŠKOVÁ
Tak nám evoluční biolog, přírodovědec a římskokatolický kněz Marek Orko Vácha sdělil, že člověk je černoch a bílá kůže je mutace. Všichni jsme příbuzní a pod kůží jsme stejní, říká Vácha. Rasismus je podle něj sociologický konstrukt, který je spíš zneužíván.
Ano, je psáno, že část pravěkých lidí přišla z Afriky, obsadila Evropu a Asii a v jiných podmínkách jejich barva kůže se postupem času mění. Tohle ale nikdo nezpochybňuje. Je nás více. Černí, bílí, žlutí, červení, žlutí, to ale neznamená, že jsme všichni stejní. Každá lidská rasa má svoje specifika a jak šel, tak se od sebe jednotlivé rasy začaly mentálně i vzhledově odlišovat. Dělo se to nejen lidem, ale i přírodě. Vysvětlujte kočce domácí, že kdysi byla šavlozubým tygrem, kůň byl velký jako pes a pes byl vlkem.
Měnily se životní podmínky a člověk se začal lišit i mentálně. To ale neznamená, že každému člověku budete nutit roli rasisty. Ano, kdysi tu existoval a černoši byli považováni za méněcenné a běloši si z nich nadělali otroky. Ale ne všichni běloši tohle dělali. Otroctví a kolonialismus zanikly a různé bláznivé skupiny lidí se nám snaží vnutit odpovědnost za všechny hříchy světa.
Já jsem černý a vy jsme bílí rasisté a z mojí prababičky jste udělali otrokyni. Proto teď za to budou platit všichni, co mají bílou barvu kůže. Je to jakoby Pepíček na pískovišti mlátil Karlíka lopatičkou po hlavičce, protože se mu nelíbí jak vypadá. Neustále chcete měnit lidskou přirozenost, ale k tomu musí člověk dospět a my jsme ještě hodně mladé lidstvo. Je naprosto přirozené, že se bráníme všemu, co je nám na hony vzdálené.
Zatím nevím o tom, že by se některým státům podařilo integrovat do svého společenství jinou lidskou skupinu. Lidé se prostě snaží být pospolu, zakládají si svoje zóny a tam žijí mezi sebou a bělocha mezi sebe nepustí, naopak se ho snaží vypudit. Běloch už je na tom trochu lépe, protože ze svého středu jedince nevylučuje, ale rozhodně by se mu nelíbilo žít uprostřed nich sám, bez svojí komunity.
Máme to v genech. Přirozený strach, který nás chrání před nebezpečím a mozek nám posílá signály jak se zachovat. Západní i naši politici jdou proti přírodě a to se naší planetě jednou škaredě vymstí. Chtějí naprostou integraci společnosti a přitom se jim to nepodařilo ani s Romy, kteří s námi žijí celé generace. Ne, nejsem rasista, jen se koukám očima. Z některých nenávist přímo kape a je toho celý internet. Přitom se jim to dovoluje.
Když napíšu, že Romové nedosahují naší vzdělanosti, že inkluze nejvíc ublížila všem dětem, nejen romským, riskuji další nálepku – rasistka. Do školy se mají děti dělit podle toho, jak zvládají učivo a ne podle toho, jak to mají nařízeno. Naše zvláštní školství nám mohli všichni závidět a my jsme ho prostě zahodili a trpí děti, rodiče i učitelé.
Když napíšu, že útoky muslimů jsou velmi časté a učí se to už od mala při nelidských halal zabíjení, tak budu zase rasista. Na druhou stranu je mi jedno jak mne kdejaký tele otituluje, protože já sama vím co cítím, jak chci žít a koho mám mít ráda. Mám ráda svoji zemi, příslušníky svojí rasy a jsem na to pyšná. Kdo se chce integrovat, ať to prosím dělá, ale nemlátí to o hlavu lidem, co o jeho názory na život nechtějí sdílet a chtějí si žít tak,l jak naši předkové.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč
Celkem za měsíc: 8 378,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Musí občané dodržovat nezákonná opatření? - 12.4.2021
- Kombinace testování dětí + roušky ve školách = jeden z největších vládních omylů - 12.4.2021
- Tak už se nám to vybarvuje - 12.4.2021
Zahada DNA po stopach Adama https://www.youtube.com/watch?v=uMdVJQANaJU
99% DNA mame spolocne so simpnzom-takze bratrancov mame v ZOO
synku i s octomilkami
kdyby byl beloch pod kuzi cernoch, musel by mit IQ 40…
a to nepasuje…
Dej negrovi misku rýže a kanystr vody… rýži bude jíst rukama a polovinu vysype na zem… s vodou bude bryndat a polovinu ji vyleje na zem. Nejde o to, jakou má barvu krve, ale že má nasraný v hlavě.
Nejde o to, jakou má barvu krve, ale že má nasraný v hlavě.
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Jenže to spolu souvisí
Jsem rasista
Asi ten blb,když je to biolog, soudí podle ledních medvědů, ti mají kůži černou a srst bílou. Ale na barvě nezáleží, záleží na tom,kdo má co v palici a co životě dokázal a kam až to dotáhl. Negr stačil akorát slézt ze stromu.
Zdá sa, hehe, že ste nejako ustrnula v časoch pred cca. 14 mil rokmi, keď sme podľa evolučných teórií všetci začali slézat….No nech je ako chce, dnes je evolúcia už trochu ďalej. Dokonca aj v takej Afrike. Napr. taký etiópsky negr už pilotuje aj Boeingy. A zas iná negrica z JAR dokonca výborne zvládla aj Dvořáka
https://www.youtube.com/watch?v=34t8JkqNWLc
FcKensie, tuhle jsem nemohl spát, ani počítání oveček nepomohlo, tak jsem začal počítat debily a nespal jsem dvě noci.
To je šuviks, Detettóre. Ja keď počítam tunajšiu inteligenciu, tak nespávam niekoľko nocí, hehe…
Inak cestovali ste niekedy s Ethiopian airlines ? Ja nie, ale keby ste to riskli, tak by vaša 2. pilotka by mohla byť jedna z týchto (u sú aj chrumkavejšie)
https://www.pilotcareernews.com/ethiopian-airlines-new-academy-african-aviation-development/
Sk.rvená feminizace, že ? A už to zasiahlo aj negrice…Čo len s nami bude
A proto se mají v té Africe až tak dobře, že jdou do naší civilizace, aby se o to dobré s námi podělili, žeano?!
Ale choďte. Nikto netvrdí, že podaktorí odtiaľ nemajú sem namierené. Ja som reagoval jednak na primitívnu propagandu, že čierni, okrem toho, že zliezli zo stromov, nedokážu nič iné, a jednak ukázať na príklade Etiópie našim zadubencom s čiernobielym videním, že aj v Afrike existujú štáty, ktoré si svoju budúcnosť zrejme predstavujú chvalabohu zotrvaním na kontinente.
A to je vec, na ktorú by mal vyspelý svet tlačiť. Samozrejme okrem iného aj investíciami. Čo je žiaľ ďalšia vec, z čoho naši žgrlaví sebastrední “vlastenci” zhysterizovaní masívnou propagandou chytajú amok.
Tobě ukradli dětství. Pak ti vykradli mozek. Doporučuji zelenou. Taková barva se ti bude jistě líbit
Hm, povedal by som, že zelená je vyhradená skôr šialeným militantom, s IQ, povedzme to diplomaticky, dosti špecializovaným
Mně jsou rasy v podstatě tež vicemeně “ukradene”. Ale rozhhodně mi neni ukradena ideologie a životni styl, či kultura těch entit, když mi někdo vnucuje cizi etnikum jako rtrvaleho “hosta”. Neni mi lhostejne jestli mi vnuti za sousedy kriminalniky, lidojedy, teroristy, nasisty, FanLunKungisty anebo nějake sektaře, kteři čekaji zanik světa a přichod spasitele, aktivně se na něj připravuji a chtěji k němu dopomoct a urychlit jej anebo nějake zdrave line parazity, kterym se nechce dělat a chtěji parazitovat na systemu ktery si cely ekonomicky aktivni život předplacim. Stejně jako mi neni lhostejne jestli se stanu nedobrovolně současti komunity narkomanu, anarchistu, majdanistu kteři chtěji nedemokratickymi prostředky zvratit vysledek voleb a povalit vladu převratem anebo nasilim etc.
Svůj rasismus, který vznikl za více, jak půl století mé existence, považuji za zobecněnou zkušenost. A zkušenost ignorují jen opravdu velcí hlupáci.
Pokud někdo touží po tom, abych rasistou být přestal, musí začít u těch skupin lidí, které jej ze mne udělaly.
Těžko z Vás někdo může udělat rasistu. Je to totiž novodobý po válce vymyšlený bezobsažný pojem. Podobně jako třeba z hasiče v té době vytvořili iniciativní jazykobrusiči požárníka (z něm. Feuerwehrmann). Kdyby u nás byl větší vliv italský, pak by dost možná hasiči byli nazýváni pumpaři (pompieri). Používejme tedy místo pojmu rasista raději označení běžný bílý člověk.
Tak nevím – tenhle je pod černou kůží bílý, nebo jak to vlastně má?
https://katehon.com/sites/default/files/kill-all-whites.jpg
vácho zkoumej ještě dál a přídeš na to , že i negr je mutace šimpanze.
není potřeba zkoumat, podívejte se kolem sebe a spočítejte, co z dnešních vymožeností vymysleli a vyrobili černoši a arabové, a co vymyslel a vyrobil bílý člověk. pak si třeba pusťte nějakou árii z opery a srovnejte toto umění s opičími skřeky raperů a podobných dementů.
před několika tisíci lety jsme byli na stejné startovní čáře, bílí i černí. a podívejme se na afriku a arbské země dnes, a na evropu dnes- kdo za to může? bílí rasisti? nebo líní a agresívní černoši a arabové?????????? (samozřejmě nesrovnávat např. Dubaj, kde stejně VŠECHNO vymysleli a postavili bílí, arabové jen náhodou sedí na ropě a proto už nežijí v chýších z velbloudích hoven, ale v mrakodrapech – ovšem v hlavě to mají pořád stejné)
Děvče milé,pravdu díš.
Negr nedokázal nikdy nic.Pást kozy a dobytek umí i vycvičený ovčácký pes,chatrč z hlíny a výkalů umí postavit i bobr nebo ondatra.
Vynálezy od negrů=00
Nobelova cena za vědu=00
Pozor s tou nobelovkou! Nobelovou cenou za mír byl před lety oceněn jistý zulukaferský náčelník, nelitostný mordýř a krvavý terorista Mandela. Pravda, ta cena nebyla za vědu.
nezapomínejte ani na komunistu a radikálního muslima, vůdce ISIS imáma baracka hussejna obangeho, ten taky dostal nobelovku míru.
To byl kapitalistický vrah nebo snad USA považujete za komunistickou zemi ? !
za obangeho to byla komunistická země
Hm, s vami červenými ani z voza, ani na voz.
Lebo pokiaľ si spomínam, tak “Obange” bol práve ten, ktorý začal tlačiť na odchod z Afganistánu a Iraku. Čím nechcem tvrdiť, že to bolo na Nobelovku. Asi by bol urobil lepšie, keby sa snažil – keď to už rozbabral jeho predchodca-dokončiť “deal”. Lebo vyzerá, že práve uvoľňovanie tlaku spôsobilo nástup radikálov.
před několika tisíci lety jsme byli na stejné startovní čáře, bílí i černí.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Chyba láfky
Nikolif před několika tisíci lety.
Evoluce lidských ras se počítá možná až na statisíce let
Rozdílná evoluce, abych byl přesný.
A neolitická revoluce urychlila evoluci u některých ras a etnik, kdy se z lovců-sběračů stali zemědělci, obdělávající půdu, a chovatelé domácích zvířat.
Jiné rasy a etnika zůstaly na úrovní lovců-sběračů.
Což je případ afrických i australských černochů, indiánů v jiho a středoamerických pralesích, i na mnoha jiných místech světa.
Kvákat o tom, že rasa je sociální konstrukt může jen debil, nebo zkorumpovaný lump.
Ať si Vácha sám vybere, co je.
Někdo může být zároveň jak debil tak i zkorumpovatelný lump.
můj názor je takový, že vácha je pičus. kam si chodí honit šulina vám stejně neřekne v té jejich celibátní sektě. přesto jsou tito lidé nebezpeční, protože nadále se k těmto pedofilním sektám hlásí, i když už se to veřejně proláklo. ministerstvo vnitra a kultury by mělo těmto šmejdům již dávno zrušit registrace
Už se někdo zeptal negra, proč má bílé zuby?
Rozdíl časové preference nepovažuji za zanedbatelný ale za kardinální. Způsobuje mimo jiné to, že ten, kdo ji má výrazně vyšší, bude zkoušet všemi prostředky obírat toho, kdo ji má nižší. Ten bude samozřejmě hledat prostředky, jak se bránit. Když mu je ale stát sebere a sám dotyčného neochrání, pak je asi trocha prevence a předsudečné rasistické nenávisti na místě. Možná je to cesta, jak položit stát, ale role našince hodně připomíná roli oběti. Ps: z vývojového hlediska jsou rasy předstupněm druhů a muslimská příbuzenská plemenitba tento proces z hlediska teorie zamrzlé plasticity významně urychluje.
Že by další malý-velký Polách??
malý-velký hlupák
Argumentum ad hominem..
bych řekl – argument debilem
Proč si vážím pana Charlese Darwina? Mimo jiné kvůli tomu, že nikdy nebyl darwinistou. Darwinisté již byli schopni popřít mnohé z poznatků, k nimž pan Darwin svou celoživotní vědeckou činností dospěl.
Ad absurdum jsme geneticky příbuzní také slonovi, křečkovi nebo třeba klokanovi. Všichni jsme totiž savci; někdo je hominid, někdo vačnatec. Stavět na takové premise právo slonů a klokanů být volen do zastupitelských orgánů všech stupňů a požívat všech náležitostí našeho společenského a ekonomického systému mi přijde podobně absurdní jako v případě negrů či saracénů. Neobstojí ani lamentování, že negr nemůže za to, že se jako negr narodil. Za to, jak se narodil, nemůže přeci ani ten klokan.
Zkrátka jsou na světě věci neměnně dané a člověk nemá právo do nich zasahovat. Tím méně politik. Nestěhujme tedy tuleně pod Kilimandžáro a zebry do Grónska. Nepatří tam podobně jako negři nepatří do Evropy navzdory tomu, že všichni jsme savci.
A všiml jste si, že onen multikulti kazatel a autor výroku, jemuž je článek věnován, je Marek Vácha, je významný římskokatolický kněz, a ještě navíc ve funkci předsedy akademické rady na Univerzitě Karlově? Je to také putinův agent?
Podobné výroky pronášel kdysi v hospodě také jeden cestář. Je to tedy dosti pádný důvod k tomu, abychom zavrhli všechny cestáře, zbavili je jejich povolání a jezdili s přibližovadly nejbizarnějších konstrukcí tudy, kudy se to zrovna podaří.
Zkoušel jste, pane Králi, někdy prodiskutovat své logické závěry s koněm? Ne-li, pak to zkuste co možná nejdříve.
Cestář málokdy něco takového řekne, protože žije nohama na zemi a když už, tak to má maximálně dopad ten, že se pohádá spravedlivě u hospodkého stolu, což je OK. Ale jakmile to kážete jako představitel největší korporace (Církev je korporace krmená proti mé vůli i z mých daní) a ke všemu zaštítěn akademickými tituly a funkcemi a krmíte tím další budoucí podobné kazatele, co pak nastopí na důležité společenské posty, to už je trochu něco jiného, nemyslíte? A pokud si myslíte, že se nejedná o systematický postup, tak se podívejte, co kázal Schwarzenberkův Havel, a co káže jeho TOP09, co kážou katoličtí lidovci, kteří jsou členové Evropských lidovců, což je tradičně nejsilnější frakce EU, co káže templeton Halík, velký obdivovatel jezuitů a současného papeže, co kážou a kázali zasloužilí evropští komisaři vyučení v soukromých jezuitských školách, a co káže i současný papež, hlava největší světové korporace, zvané KC. No a já si právě na základě toho myslím, že co káže pan akademik Vácha, je jen logické.
Pane Králi, asi Vás dobře odhadl pan Langer jako fanatického marxistu. Nemám tak velkou hlavu jako mnou výše doporučovaný kůň a tak považuji za bezpředmětné se s Vámi přít o Vašich abstrakcích.
Jak se pane Werewolfe coby árijec smiřujete s faktem, že jste zmutovaný černoch?
Pane Marku, netušil jsem, že Vaše otázky také mohou dosahovat mentální úrovně pana Krále. Asi to chce určité sebezapření.
Je to přímá otázka. Orko Vácha je zmutovaný černoch, stejně tak všichni ostatní v afroevropském prostoru. Kromě originálních černochů. Neznám tedy důvod, proč byste měl být vyjímkou. I samotný Ježíš byl zmutovaný černoch, včetně své matky. Všichni aktéři SZ jakbysmet. Dle slov Orko Váchy. Tím pádem Adam byl jako krém na vojenskou obuv.
Pokud jste přesvědčen že byť jediný ze všech uvedených zmutovaným černochem není nebo nebyl, měl byste Váchovi oponovat.
U nás byla výchova spartská. Marx, Lenin a podobní byli vychováni křesťansky. A pokud se vám do diskuze nechce už jen kvůli velikosti vaší mozkovny, budete asi muset strpět moje komentáře bez diskuzí.
Marxův otec byl rabín. Vaše představa křesťanského rabína mi přijde poněkud absurdní až obskurní, nicméně Vašemu bezelstnému a přímočarému pohledu na společnost odpovídající.
Jestli chcete, můžete ještě zmínit židovské spiknutí ve Vatikánu, před pár lety už to tady také bylo.
Pokud rabín konvertuje ke křesťanství, je pak křesťan, nebo ne? A vy máte nějaký problém s židy? Morální fundamenty přeci sdílíte, nebo snad ne?
Čekám, pane Werwolf, pokud to bude bezelstné a přímočaré, budu jen rád.
Tak jak je to, byl Marx vychován křesťanem, nebo židem? Je možná ještě varianta, že byl vychován židokřesťanem. Pokud si osvětlíme i tuto možnou kategorii, pak jsem ochoten z křesťana případně slevit i na židokřesťana, a pak by Marx měl tímpádem řádnou židokřestanskou výchovu. U Lenina bych to viděl celkem jasně, starý Uljanov, ač Kalmyk, byl především trůnu a oltáři oddaný bohabojný křesťan, a jistě vychoval své děti jak se patří a dnes mumifikovaný mesiáš světové komuny měl zajisté také vysoce kvalitní fundament pro svou věčnou roli.
K tomu spiknutí ve Vatikánu bych čekal spíš vaše vyjádření, počíná si papež jako křesťan, muslim, žid, komunista, neomarxista, putinův agent, nebo je to prstě a jen poctivý jezuita a katolík (jako Orko Vácha), což tedy tvrdím já. Ale můžete mi to vyvrátit, máte tu docela škálu možností, kdo všechno to mohl v tom Vatikánu zmanipulovat a určitě by to tam nebylo první ani poslední spiknutí, co?
Chová se to jako křesťan, mluví to jako křesťan, považuje se to za křesťana – je to agent KGB.
Tahle Duchem osvícená logika prostě nemá chybu, že jo.
“Svatým Duchem”, pochopitelně, aby se někdo necítil ukřivděnej, že to znevažuju.
Honzo
Abych se nezdržoval, odpovím pánům Markovi, Královi i Piangendovi souhrnně. Jelikož nejste, pánové, schopni pochopit jemné diplomatické vyjádření (alespoň pana Marka jsem dosud považoval za trochu inteligentnějšího, byť přeci jen ruského lezprdelku), budiž tedy na hrubý pytel použita hrubá záplata.
Na vejšce jsem už spadnul do let, kdy byl povinný marxák, jenž byl předmětem zkoušek. Dialektického materialismu, Leninových spisů, socialistického internacionalismu a podobných připitomělých blábolů, kterými zde všichni tři fanatici přímo sršíte, jsem si tak užil do sytosti a nemám sebemenší chuť se k nim vracet. Vaše hospodské blábolení o náboženství a církvích nemá hlavu ani patu a není to nic jiného nežli stupidní papouškování skript marxáku.
Tak co s vámi, soudruzi? Běžte si trollit někam do Rusákova anebo se běžte rovnou vycpat jako ten váš slavný zdegenerovaný Lenin. Žvásty o tom, že s bolševiky a ruskými fízly nemáte nic společného, raději vyprávějte holubům na střeše.
Snad takto formulované vyjádření konečně pochopíte i vy.
” … Vaše hospodské blábolení o náboženství a církvích nemá hlavu ani patu a není to nic jiného nežli stupidní papouškování skript marxáku…”
Pardon, ale není. Též jsem byl nucen toto seno studovati. Marxistický filosofický a ideologický aparát se naopak náboženství bál, protože pro něj představovalo velmi vážného a silného konkurenta v touze po moci. Ještě pro jistotu zdůrazním, že formulace zní “touha po moci”, ne “touha pomoci”, kterou se jak flanďáci, tak komouši tak rádi oháněli/ohánějí.
Církev totiž není nic jiného než mírně odlišně koncipovaná politická strana. Nápadně podobné cíle, nápadně podobné metody.
Já Vámi uvedeným diskutérům rozumím trochu jinak – stejně, jako mne děsí, že navážení černého moru do Evropy forsírují leftardské party (zelení, socani, piráti a podobná svoloč), stejně mne děsí i fakt, že obdobnou forsáž podoporuje Církev svatá, dokonce ústy svého Nejvyššího Svatého Pederasta ve Vatikánu.
Cestář, který něco takového vypráví v hospodě, je bezesporu blbcem – ale blbcem v podstatě sám za sebe. Papež ve stejné roli je ale kurwou velký kolektiv zastupující a internacionální. Úplně stejným způsobem, jako si na kolektivnost a internacionalitu hrály rudobolševici.
Mizivý rozdíl.
… já ty “rudé kurwy” na konci nahradil méně útočnou formulací a teď jsem za negramota
I mistr tesař …
Kadle, ono to celé vyplývá z nepochopení chodu církví jako takových. Má-li nějaký kněz nebo laický věřící třeba určitý názor na migraci, neznamená to, že takový názor mají a musejí mít i ostatní. Tam na rozdíl od režimů socialistických typů nikdo nikomu nenařizuje, co si má a smí myslet. To je právě nesmysl, který tady někteří do omrzení papouškují bez toho, že by o dané věci něco málo věděli. Že v církvích může v současnosti dojít k rozkolu a také k němu nejspíš dochází, to je samozřejmé a souvisí to z celkovým prohlubujícím se rozkolem společnosti ve světě, protože církve nemohou existovat nezávisle na společnosti.
… s celkovým …
A víte, kolik já jsem za svoji cestu akademickým prostředím potkal “držitelů rudých knižek” (“komunistů z leknutí”), kteří s myšlenkou komunismu minimálně neměli nic společného, či spíše v řadě případů měli i svůj, velmi nekonformní názor?
Vámi v úvodu oslovení pánové M., K. a P. chtějí, alespoň jak já to chápu, poukázat na to, že uvedené křivé názory hlásá formálně jmenovaný duchovní, tedy představitel určité výše organizační hierarchie církve (něco, jako okresní tajemník). A v tom je ten problém. Dokud bude fungovat model “tisíc lidí – tisíc názorů”, sláva mu. Jamile ale někdo začne, ze své mocenské, společenské či jiné pozice, názory (jak říkal Jan Werich) “sbližovat tak dlouho, až nakonec ty jeho nabydou vrchu”, je to prostě špatně.
A je úplně jedno, jestli to dělá církevní, nebo politická struktura. Zájmy církví a politických stran jsou v podstatě totožné – získat co nejširší členskou základnu, manipulovat ji správným směrem a jejím prostřednictvím získávat vliv ve společnosti. Hromadění majetku je rovněž typickým průvodním jevem, na obou stranách. Opět použiji Werichovskou citaci, “když ony ty morální předpoklady musí být materiálně vyfutrovány”.
Proto jsem nikdy neměl nic společného s komunisty.
Proto jsem nikdy neměl nic společného s katolíky.
(To jen abych vybral nejkřiklavější, extrémní modely)
Proto mi vadí rostoucí moc Vatikánu, proto mi vadí rostoucí moc havlérky, proto mi vadí vzestup levičáctví na Západě. Naproti tomu mi vůbec nevadí ani Rus, ani Bavorák v hospodě u piva…
A že jich už, při různých příležitostech, bylo… (a toho piva taky). Sem k nám jezdí obojí v dostatečném objemu.
Oni to mají postavené tak, že kdo nevěří v Otce, Syna a Ducha Svatého, tak je marxista.
Víte, když je pes zahnaný do kouta, tak štěká a kouše. A tihle borci nemají do diskuze už co nabídnout.
Ale není na škodu, že se se svou nemohoucností zde tak zesměšňují.
Kde není argument, přijde útok ad hominem.
Krom zcela očividného mocenského a manipulativního rozměru KC, do hry vstupují čiré a nepřirozené bludy.
Zrovna včera mě navštívili dvě báby od jehovistů – k mému šoku neznali Tovaryšstvo (=soudružstvo) Ježíšovo, o křesťanství a historii věděli úplný prd, ale věřili! A to je podstatný.
Kdyby to alespoň nebylo postavené na tak neuvěřitelně přiblblých biblických pohádkách. No, co už ….
No já čekal vyjádření aspoň k tomu Marxovu vychování, jestli teda je rabín, co přijme Krista, pořád žid, nebo už je křesťan, a nebo je to hybridní židokřesťan, ale ani toho sem se nedočkal. A to já právě chtěl vědět kvůli tomu, kdo teda má k Marxovi blíže, zdali ten, co byl vychován ve stejných blábolech jako Marx, nebo ten, který měl to štěstí se jim vyhnout.
Voni teď dělají mrtvé brouky a k tomu židokřesťanskému podhoubí K.Marxe se nehlásí. Musíme jim omlátit o palici znovu, aby si to zapsali za ty své židokřesťanskomarxistické uši.
Už chápu, proč to současné české VŠ školství je tak strašně zdegenerované a upadlo. Když jim tam předsedá tato osoba, jinak to ani nejde. Chudák Univerzita Karlova!
Karel IV, který ji zalořil, by se v hrobě obracel, co mu z ní udělali. měl by to být svatostánek vědy a vzdělání nejvyšší a nejvytříbenější úrovně, a zatím je to pouze výrobna plastových mozků s nulovou možností rozvoje, pokroku a poznání.
Tady přeci nejde o to zda jsme bílý, černí, žlutí atd, tady v dnešní době jde o to vyvolat rasovou nenávist, on se ten svět bude přece jen lépe ovládat když se lidé nedomluví ale naopak perou. Svádí se vše na otrokářství ano byla v historii to je pravda ovšem otrokáři byli jen bílý? Nebo také jiné rasy vždyť i mezi černými byli otrokáři, jen prosím to neporovnávejte s americkými filmy.
A v obchodu s otroky se velice angažovali také arabové-muslimové.
Podle mě jsi, Urzo, jen vlasatej liberální neomarxista, opájející se přesvědčením o své neomylnosti a zahalenej do rádoby vznešenýho hávu blábolů devianta, jako byl von MIses…
Většina tvých textů na stokách je jen snůška teoretickejch keců o tom, jak by bylo, kdyby bylo…
Prd starý Blažkový, kecálku!
Život je jinde a rasy, stejně jako požehnenej rasismus, existujou!
– požehnanej…samozřejmě…sorry
tohle se nemohlo narodit
tohle muselo slunko vytáhnout z ho.. stolice
no tys tu chyběl
Jardo
Tak vám nevím, na Urzově blogu bylo jasně napsáno že do PP nic nepíše ani ho nečte. Nebude to spíš některý z nickových chameleonů? A že jich tu na PP máme několik výkonných provokatérských .
Máte na mysli urza.cz?
Tak to důkladně prostudujte, ty myšlenky tam naleznete.
To je tak, když člověk ztratí přirozenou identitu a nechá si ji nahradit bludem z jiného světa.
S takovými kádry, jako jsi ty, ten středoevropský prostor negři umlátí čepicemi. Ty budeš ten novodobý paulikián.
A když už jsi proti těm vlajkám, co krucifix? To je taky “vlajka”.
Stalo se ti to najednou, nebo postupně? Bolí to? Jak se s tím žije?
Nemůžeš mít ani otřes mozku, kde nic není, nic se neotřásá…
Nic jiného, než další provokatér. Všimněme si: objevil se Urza, zmizel Polách.
Velmi pravděpodobně je za oběma jmény jedno a totéž dobře placené individuum. – Dobře placené jistě proto, že nikdo rozumný by zadarmo ze sebe takového kckcta nedělal: co vstup, to pravá perla.
https://www.bawerk.eu/clanky/texty-jinych-autoru/ludwig-von-mises-o-imigraci.html
Mises: “Averse, kterou většina lidí cítí vůči cizím národnostem a speciálně vůči jiným rasám je evidentně příliš velká, aby se dalo připustit pokojné usazení takovýchto antagonismů. Stěží si můžeme představovat, že Australané dobrovolně povolí imigraci evropských neanglických národů a je zcela mimo diskusi, že by měli povolit Asiatům vyhledávat práci a trvalé bydlení na jejich kontinentě. Australané anglického původu trvají na tom, že skutečnost, že to byli Angličané, kteří prvně zpřístupnili tuto půdu pro osídlení, dává Angličanům speciální právo výlučného vlastnictví celého kontinentu po všechny nadcházející časy.”
Mises: „Tato uvažování nejsou obhajobou pro otevření USA a britských dominii německým, italským a japonským imigrantům. Za současných podmínek by USA a Austrálie mohli jednoduše spáchat sebevraždu připuštěním nacionálních socialistů, fašistů a Japonců. Mohli by rovnou kapitulovat před fýrerem a japonským císařem. Imigranté z těchto totalitních zemí jsou dnes předvojem jejich armád, pátou kolonou, jejíž invaze by učinila všechny opatření na obranu bezcennými. Amerika a Austrálie si můžou zachovat svou svobodu, svoji civilizaci a svoje ekonomické instituce jen pevnými překážkami pro vstup poddaných diktátorů. Ale tyto skutečnosti jsou výsledkem etatismu. V liberální minulosti imigranté nepřicházeli jako předvoj dobývání, ale jako loajální občané svých nových zemí.“
ak uvádí Lew Rockwell, v tomto důležitém smyslu nemůže být dnes Mises prohlašován za advokáta „otevřených hranic“. Mises věřil v klasickoliberální formu národnosti, nicméně pořád národnosti – a obhajoval politické členění podél kulturních, jazykových a historických hranic. Byl demokratem, utilitariánem a realistou; jeho kosmopolitismus nesahal k vizi bezhraničního a bezstátního světa.
Tak libertariáni jaksi vehementně bojují proti neomarxismu také. Směřují však k témuž, a tím je globální superstát. To je však myšlenka, která vyvěrá z křesťanství, či abrahámských náboženství, která mají globální utopii taktéž ve svém programu a to podstatně déle. A protože utopie je jen ve snech, v reálu jde o superstát (impérium) řízené samozvanými nadnárodními strukturami, co si užívají svůj “ancap”, a co naopak mají ambice kontrolovat vše, a aby toho docílily, a ještě jim to fungovalo, vyučují a kážou právě ty utopické říše a království plné úžasných ismů. Pan Urza je typický křesťanský blouznivec ponořený ve svůj ismus, což je svět po okraj plný barvoslepých tančících bezpohlavních dobroserů. Proč takový svět nikde není a nikdy nebyl? Protože na cestě k tomuto vybájenému cíly vždy leží zničující konflikty způsobené právě těmito slepými a hluchými blázny.
slepými, hluchými a hlavně nebezpečnými. Před takovými se zavírali brány našich měst.
Na to už je bohužel pozdě.
Bílá je barva čistoty, černá je barva : Špíny !!!
Podle logiky toho génia se nelišíme nikdo od nikoho, protože předkem člověka i krokodýla byl kdysi na počátku všeho nějaký prvok. Já souhlasím s myšlenkou, že původní člověk byl asi černý, jenomže část se potom dále vyvíjela v reakci na prostředí, v němž byla nucena přežít, no a část se zřejmě z nějakých důvodů ve vývoji zastavila, nebo se vyvíjela jiným směrem. Co na tom může být pro vědce k nepochopení?
Předkem jitrnice a jelita je prasátko. A přitom je jelito tmavé a jitrnice světlá…a každé chutná jinak
“nezajímá mě to asi tak stejně, jako mě nezajímá, zda jsou chytřejší lidé staří nebo mladí, tlustí nebo hubení, bohatí nebo chudí, Češi nebo Rusové a podobně.”
Tyhle a podobné věci by vás právě zajímat měly, protože všechno má svůj důvod a často hodně pádný důvod. Pokud vás přestanou věci zajímat, vystavujete se riziku, že zblbnete.
Pokud vás přestanou věci zajímat, vystavujete se riziku, že zblbnete.
xxxxxxxxxxxx
Už se stalo
No, hehe, aspoň že vám ostalo trochu sebareflexie
Tak to už celkem chápu, že (paleo)libertariáni z www.bawerk.eu si dali na svůj web disklajmer, že nechcou mít nic společného z Urzou a Martinem Pánkem. Protože tam mají články o islámu a dokonce i o tom, že rasa je vědeckou kategorií. Tak jsou to vlastně náckové:)
Co nechápu, je to proč se neomarxisté a jim podobní nasrali úplně do všeho, i do malých hnutí a aktivit, které lákají jen pár tisíc jedinců?
To nejsou ve skutečnosti žádní neomarxisté, ale prachsprostí jezuité – v Rusku Trockisté, ve Francii Jakobíni, v USA tzv. otcové zakladatelé a tak by se dalo pokračovat dále všemi směry naší historie. Jezuité, jezuité a zase jen jezuité. Nejpodlejší morální odpad planety.
Rozdíl poznáš, když ti cikán řekne “Dobré ráno, pane sousede”
Já bych spíš myslel, že nepozdraví a ze dvorku se mi něco ztratí…
..ale jo, já bych s otcem Váchou v podstatě souhlasil. Byť běloch, mívám v poslední době čím dál černější myšlenky. Stačí, když vidím černocha v televizi. A nejčastěji jsou navíc silně cítit střelným prachem…
Oni ti téologové jsou taky pěkná pakáž.
:jak to že nevěříš v boha
:no nevěřím
:a v co věříš
v sebe ukaž mi toho vašeho boha a pak mudruj
Oni věří, protože nevědí. Sami o sobě tvrdí, že nejsou pověrčiví, ale jsou věřící. Směšnější argument snad už mají jen cikáni “veď pán sudca, já nekradněm, iba som si požičal”
Jestli to není jedno. Povzneste se nad debily. Jste přece běloch a to samo stačí…
Credo quia absurdum
Přestěhujte se třeba na Slovensko na sídliště Luník IX nebo stačí i český Chánov. Případně můžete vyzkoušet i život v některé ze západoevropských no-go zón, jejich počty narůstají, tak výběr je jistě bohatý. Tam si jiných etnik užijete dosyta.
A pokud budete mít někdy dceru, jistě vám bude jedno, když si vezme třeba Somálce, který ji bude 3x denně preventivně mlátit, nechá ji obřezat a zabalí ji do burky.
Rozšiřujete akorát nenávist. Viz toto video:
https://www.mojevideo.sk/video/2e887/tabuizace_rasovych_rozdil_vede_k_mezi_rasove_nenavisti.html
To, že mezi lidmy jsou biologické rozdíly, to ví samozřejmě i římskokatolický kazatel a akademik z UK Marek Orko Vácha, na základě jehož výroků článek vznikl. Ale oni záměrně tyto biologicky dané etnické rozdíly bagatelizují a marginalizují ve prospěch univerzalismu. Toto úsilí jde přímo a právě proti úsilí o identitu, která je dána především biologicky, a tedy se dlouhodobě vyvíjí přírodní cestou. To tihle kazatelé záměrně nahrazují idologicky postavenými konstrukty, a tak na mentální úrovni usilují právě o potlačení této přirozené identity. A pokud někdo usiluje o popření etnicity, nebo rovnou rasy, volá po genocidě, protože genocidou je obecně míněno právě protietnické úsilí.
Honzo
Už jenom tohle je odporná sračka –
římskokatolický kněz, evoluční biolog a přírodovjedec
Jenže takhle je to už od vzniku jezuitského řádu – církevníci a pomatenci expandovali do vědy a ponořili ji do naprostých bludů. Je tím nasáklá kdejaká exaktní věda, o humanitní obory se postarali ti tzv.”neomarxsté”. Všechno to má stejný zdroj, různé prostředky, ale stejný cíl – deformace přirozenosti.
Hm, pán asi nebude veľký vedátor, keď nadobúdanie vedomostí o svete spôsobom pokus-omyl pripisuje iba zhubnému vplyvu cirkví.
Inak kvitujem, že aspoň jeden z najnehoráznejších oblbovacích pojmov tzv. konzervatívcov -neomarxizmus – ste dali do úvodzoviek.
Co mateš křesťane? Do pokusu-omylu zaséváte semínka bludů, o tom hovořím.
Kdyby sis dal očenáš a sklapnul, udělal bys líp.
Přesně. Ono v případě bílého Evropana ani o nic jiného, než o genocidu nejde. Ten záměr je už tak zřejmý, že to může nevidět jen slepý. Propagace smíšených manželství, dovoz Afričanů a Arabů ve velkém a na druhé straně prosazování LGBT, změny pohlaví už u dětí (a tím zamezení jejich další reprodukce) je zcela jasnou ukázkou postupné genocidy bílé rasy. A pokud na to kdokoli z nás upozorňuje, tak to není rasismus. Jedná se o pouhé poukázání nezpochybnitelných fakt. Přece nikdo z nás nemá vůbec nic proti černochům v Africe. Navíc, nic nedokazuje neslučitelnost různých nejen ras, ale i etnik – víc, než 700 let trvající “soužití” s cikány, kteří se za ta staletí nedokázali většinově integrovat. V Indii či Pákistánu, odkud pochází, by se svojí vrozenou mentalitou zapadli mnohem lépe.
Pan Konvička má pravdu. Pro zastavení islámu je třeba udělat COKOLI. Jedná se totiž o ideologii, která je horší, než nacismus. Také by mne zajímalo, jak se dle vašeho názoru shoduje ancap, který prosazujete, s plně nastolenou šaríou.
A ještě dovětek. My, které nazýváte xenofoby nebo rasisty, chceme zachovat Evropu takovou, jakou ji známe i pro naše potomky. Nechceme, aby zde zavládl středověk ve stylu ISIS. Díky takovým pomatencům, jako jste vy, k tomu ale dojde ještě v tomto století. Nebezpečný pro naši civilizaci není pan Konvička, ale vy a vám podobní.
No, keď to COKOLI je diktatúra, tak s tou je “iba” ten problém, že časom k.revsky začne liezť na nervy aj tým, ktorí si mysleli, že koná v ich prospech. Ale to je už zvyčajne pozde, kedže diktátorovi sa z moci strašne nechce odchádzať.
Jaká zvěrstva deklaruje? naši předci dobře věděli co dělají…i Karel IV., a později i ti, kteří padli u Vídně! Oni si uvědomovali to, co vy si z rozežranosti neuvědomujete. A jak vám již napsala Anina, vyzkoušejte si ten univerzalismus v nějaké no-go zoně, bude vás to hřát nejen u srdíčka
Nesnáším opice a negry, tedy jsem označen za rasistu. No ale mě to přece nevadí. Jsem rasista a jsem rád, že mě tak označují. Aspoň vím, že jsem normální a vím kam patřím. Buďme hrdí na to, že jsme bílí, protože jsme myslící a umíme se učit, objevovat, pracovat a jíst příborem. Pro mne je nálepka “rasista” jistý druh poklony a člověčí titul.
Opice a lidoopy mám rád ale tady v Evropě jedině v železné kleci, černochy by akceptoval tamtéž. Maximálně!!!!! Každý by měl žít na místě kde se vyvinul, černé by poslal do Arktidy když už se jim v Africe nelíbí, lední medvědi hladoví.
Někde jsem četl, že ty Afričany lovili hlavně Arabové a prodávali je Američanům.
Samozřejmě. Arab taky nic jiného neumí.
Malinko poopravím.Otroky lovili Arabové a spousta negerských náčelníků klidně prodala své muže a ženy do otroctví za skleněné korálky,ovšem největší otrokáři byli vždy….POZÓR ….Portugalci.Vzhledem k tomu,že si spoustu černých otroků nechávali doma došlo k páření se s černými samicemi a výsledkem je,že dodnes mají nejnižší IQ z Evropanů.
Bohužel, smutná pravda.
Viz pod můj nick.
Každý pámbíčkář, který dnes stojí o nějaký postup v rámci církve, se urputně snaží jít v Bergogliových šlépějích. Tento kněz zřejmě nebude výjimkou.
Anino, zdravím.
Když Římská církev na úsvitu věků nechala kácet posvátné háje “pohanů”, termín “pohan” byl překladem a přesným ekvivalentem latinského a původně řeckého termínu “národy”. “Pohanský” je doslova a dopísmene v původním slova smyslu “národní” (řecké “ethnicos” je české “pohan”, neboli “gentile”, či “gojim”). Takže tyto šlépěje jsou vlastně již dávno vyšlapanou katolickou dálnicí. Toto kácení hájů, bylo totéž, co je dnes dovoz migrantů a rasové míchání. Je to stále totéž úsilí o likvidaci národů Evropy, akorát ti aktéři u toho berou na sebe nějaké inovované mimikry.
“církev nezná národy, rasy, etnika, potřebují jen poslušné ovce.”
Je to přesně tak, katolická církev, či přesnějí “římská univerzální církev” je konstrukt, který měl a stále má, nahradit přirozenou etnicitu, neboli národy, právě tím “univerzálním shromážděním” ( “katolická církev” je tentýž termín jako “univerzální shromáždění”). A takové říši stojí v cestě právě národy, které si drží svou identitu, protože chtějí dělat věci po svém, a tudíž o žádnou společnou salaš či výrobnu dezorientovaných ptakopysků nestojí.
Proklinat rasismus je trosku nesmysl. Rasismus je reakce na chovani one smupiny kterou nemani rasiste radi. Rasizmus je nasledek, ne pricina. U nas je rasismus proti cikanum, duvody nemusim rozepisovat. V podstate vubec neni proti vietnamcům, kterych je zde spousta. Jestli to neni tim, ze jsou pracoviti, vychovavaji svoje deti a snazi se byt uspesni bez cizi pomoci. Nenatahuji porad ruku pdo dafky a druhu nekradou. Ano, maji uzavrene skupiny, ale to dela kazda civilizace daleko od sve domoviny. Jazyk, zvyky a tak. Problem je v tom, ze vsichni resi nasledek a e pricinu – line, kradouci, parazity. Buzerovat ty co makaj je mene nebezpecne, ti vam na hubu nedaj. S arabama v evrope je to stejne. Proc by vlady zapadnich statu ryskovaly potize s barevnejma, kdyz je snazsi odrbavat a honit pracovite bile. Negrum se nasypou davky, bilejm se zvednou dane. Prece nebude nejakej politik ryskovat, ze ho budou vlacet v mediich a po soudech ze nechal deportovat nejakou cernou naplaveninu co priplula na mejdan? Bili to zasolej, tak jakypak strachy. Stejny je to s Merkelovou a Tureckem. Jsou to Merkelove penize? Nejsou, tak co by je turkum nedala?
Marek Vácha vystudoval molekulární biologii a genetiku na Masarykově univerzitě, teologie byla druhá vysoká. Umí dost jazyků, zcestoval půlku světa, přednáší lékařskou etiku na Karlově univerzitě. Ví co říká.
Nikdo netvrdí, že neví co říká. Ale ani Vácha nemůže říci o obsahu, že je správný. Každý něco říkáme. Kde berete tu jistotu, že zrovna Vácha nefabuluje. Prostě kecá nesmysly i kdyby měl deset titulů. Islámští učenci také říkají, že země je placatá a Bůh je jen jeden… a vědí co říkají. Hitler a Stalin to věděli také… Co tam máš dál?
“Co tam máš dál?
”
Neposkvrněné početí, resurexit, trojbůch, limbus, obětované dcery … tam toho je, no jéje.
Jistě že ví, co říká a samozřejmě má s ostatními jen ty nejlepčí úmysly. Jinak by přeci nebyl římskokatolickým knězem, teologem a pedagogem. To je snad jasné…
Nejen že ví co říká. On dokonce ví, proč to říká a kdo ho navedl.
Marek Vácha vystudoval molekulární biologii a genetiku na Masarykově univerzitě, ví co říká…
xxxxxxxxxxxxxxx
My také víme, co říká Vácha, a proč to říká.
Vácha by si mohl potřást rukou s Joškou Géblsem.
Je mi líto, ale vzdělání a inteligence není totéž. Kromě toho mám jistou osobní zkušenost: kdysi jsem dva roky pracovala na oddělení sociální péče jednoho pražského úřadu. Nevěřili byste, kolik měla sociálka v péči lidí s vysokoškolským vzděláním, kteří museli mít opatrovníka, protože nebyli schopni postarat se sami o sebe. Hranice mezi géniem a magorem je neuvěřitelně tenká …
Narodil jsem se jako bílý a dneska jsem černý
https://www.telegraph.co.uk/news/2019/11/18/whites-can-black-wish-says-lecturers-union/
Podobně “zanedbatelné” rozdíly jsou geneticky u ras psů, ale u psů se zatím rasismus neřeší.
K Orkovi:
http://www.bawerk.eu/clanky/texty-jinych-autoru/lidske-rasy-jsou-realne–rasa-je-platnou-vedeckou-kategorii.html
Tak za prvé, jak se členové různých ras odlišují, jestliže vůbec? No, zřejmě se rasy neliší ve smyslu, že každý člen má nějakou vlastnost anebo gen, který nemá žádný člen jiné rasy. Nicméně, liší se pokud jde o to jaká je průměrná osoba v každé rase. Pro příklad, který všichni známe, rasy se odlišují v průměru v barvě kůže a různých jiných „povrchových“ vlastnostech jako je barva a typ vlasů, délka a hustota různých kostí, stavba svalů atd. (1). Pravděpodobně méně dobře je známo to, že tyto rozdíly se nezastavují před lebkou. Tucty studií jdoucí na zpět stovky let ukázaly rasové rozdíly u průměrné velikosti mozku a moderní technologie v poslední době odhalily, že rasy se také liší ve tvaru mozku (2). Rasové skupiny se také liší ve frekvenci různých skupin genů a v míře jaké udržují různé nemoci (včetně genetických nemocí) (3). Jak jsme již diskutovali, rozdíly dovolují predikci. Výzkumníci mohou predikovat něčí identifikovanou rasu s přesností více než 95% přesností za použití přeměření lebky a s více než 99% přesností při zkoumání genomu (4). Rasy se také liší podle průměrné úrovně příjmu, dosaženého vzdělání, skóre v testech inteligence a mnoha jiných proměnných (5). Protože se rasy liší v tak široké řadě vlastností, seskupování lidí dle rasy by mohlo býti užitečné lidem ve stejně široké řadě věd. Tak tedy, rasová kategorizace může rozhodně předvídat některé věci. Může nám pomoci také vysvětlovat věci?
Použití konceptu rasy v amerických a čínských antropologicko-fyzikálních odborných časopisech: V amerických antropologicko-fyzikálních odborných časopisech bylo asi 40 % článků, které seskupovaly lidi dle rasy a 60 % článků, které neseskupovaly lidi dle rasy. V čínských antropologicko-fyzikálních odborných časopisech bylo 100 % článků, které seskupovaly lidi dle rasy (6). Víra v existenci ras mezi americkými antropology a biology k roku 1992: U biologů 70 % vědců věřilo, že rasy jsou reálné a 16 % věřilo tomu, že rasy nejsou reálné. U fyzikálních antropologů věřilo v rasy 49 % vědců a 14 % jich v rasy nevěřilo (7). Porovnání amerických a evropských fyzikálních antropologů stran existence ras z roku 2004: 31 % amerických fyzikálních antropologů věřilo, že rasy existují a 69 % jich věřilo, že řasy neexistují, 43 % evropských fyzikálních antropologů věřilo, že rasy existují a 53 % jich věřilo, že řasy neexistují (8).
Mnoho lidí sleduje projekt lidského genomu a slyšeli, že sdílíme 99,9% naší DNA, a proto nejsou mezi lidmi dostatečné genetické variace, aby vedly k významným odlišnostem. Za prvé nesdílíme spolu 99,9 % naší DNA. Vědci pracující v projektu lidského genomu toto svoje tvrzení vzali zpět (11). Ale pravděpodobně sdílíme okolo 99 % procent naší DNA. Dodjeme, že sdílíme 95-98 % naší DNA se šimpanzi, a přesto existují některé opravdu velké rozdíly mezi lidmi a šimpanzi (12). Důvod proč malé procento rozdílů v rámci DNA může vést k velkým rozdílům je jednoduchý: malé procento z velkých čísel je pořád velké číslo a lidské genomy jsou obrovské. Lidský genom je tvořen z tří miliard párů nuklenových bází. Pokud srovnáme dva genomy různých lidí, tyto bázové páry se nebudou shodovat zhruba v 0,5 % (13). 0,5% ze 3 miliard je 15 milionů bázových párů. Pre lepší predstavu stran těchto rozdílů: odlišnosť mezi člověkem se srpkovitou anémií a zdravým človekem je jeden pár báze. Ve skutočnosti má lidský druh mnoho genetických variací anebo jich má více než mnoho druhů zvířat.
Vácha bezesporu není idiot, aby tvrdil, že ta mutace znamená, že běloch se “vyvinul” z černocha. První lidské druhy se velmi vysoce pravděpodobně vyvinuly v Africe, což tím pádem samozřejmě automaticky neznamená, že byly černé. Jen se pak oddělily od sebe, a podle (taky v čase se měnících) přírodních podmínek se pak dále vydaly vlastní cestou té “mutace”, spočívající nejen v odlišení barvy své kůže, ale i v řadě dalších odlišností, včetně mentálních a inteligenčních.
Ale protože coby ruský agent jsem zvyklý přemýšlet “binárně”, Vácha je díky té studijní kombinaci buď biolog, který je nasazen k diverzi v teologii, nebo teolog, nasazen k diverzi v biologii
Ano, Váchovy odbornosti jsou samy o sobě oxymóronem.
Původně se sice nejspíš člověk skutečně vyvinul v Africe. Jenže pak se rozšířil po celé planetě a jeho vývoj závisel především na tom, jak dalece si musel poradit s přežitím. Bylo jistě mnohem problematičtější přežít v drsnějším podnebí Evropy, kde se střídají roční období, musel nějak přežít zimu, udělat si dostatečné zásoby. Barva kůže se pak přizpůsobila právě dané oblasti, tudíž bílý člověk, vyvíjející se v Evropě musel pro své přežití po staletí mnohem víc namáhat mozek, aby vymyslel, jak se v zimě zahřát, jak se nakrmit atd. To ten černoch v Africe vymýšlet nemusel, ovoce po celý rok, zvěře také dostatek. A nemusel ani řešit, jak se ochránit před mrazem. Prostě v rozdílných podmínkách se vyvinuly různé rasy, které mají sice základní genom společný, ale po staletí rozdílným způsobem života došlo k jejich odlišnému mentálnímu vývoji. A za nižší IQ třeba Arabů, může zase především jejich po staletí praktikovaný zvyk příbuzenských sňatků.
Se fším souhlasím, až na ta staletí.
První lidé přišli do Evropy před statisíci lety.
Jde o procesy evoluce v řádu stovek tisíc let.
Ano, to samozřejmě vím. Já tím jen naznačuji, že ten vývoj byl postupný, třeba jedna dovednost se vyvíjela staletí, samozřejmě celkový vývoj lidstva je nesrovnatelně delší a probíhá kontinuálně. Jen ten Afričan se od doby kamenné příliš nezměnil.
Jen ten Afričan se od doby kamenné příliš nezměnil.
Přesně
Ono ho totiž nic nenutilo
Pro mě je vůbec absurdní, že se teologie učí na státních univerzitách, a že jsou z ní doktoráty. To je identické tomu genderu v Karkulce (při napsání slova gender se mi nejvíc líbí, jak to editor tvrdošíjně podtrhuje i přes jeho směroplatnost coby studijního oboru
).
, prostě ty typy studia jsou opravdu takové protichůdné věci, kde je možná jen jedno vysvětlení. Boží záměr. Na to se pak už dá napasovat všechno. I ty DNA řetězce, se kterými se Orko při studiu setkával. A pak už se jen hledá, jak to napasovat na dogmata, potažmo světonázorová prohlášení jimi ovlivněná.
Teologii jen opravdu a opravdu málokdo půjde studovat jen tak, aniž by nebyl věřící. Třeba tak, jak někdo si ze zájmu vystuduje vedle toho svého i jiný obor Nevěřící věřícímu naprosto nemá šanci nahlédnout do hlavy, protože nemá jak pochopit ten prvek věření. Spontánně mu proto nedůvěřuje. Například v tom, jestli i přes veškeré poznání mu tam někde netiká třeba zrovna ten Adam. Ono to tak sice nemusí být, ale věřit je holt věřit, tam jsme v koncích.
No, o čem vlastně mudruju
Ano, ono je vůbec záhadou, jak někdo může na jedné straně studovat evoluci a na té druhé být zapálený katolík a věřit, že muže stvořil bůh a žena vznikla z Adamova žebra. A pak se hezky příbuzensky křížili. Nevím, nechápu. Stejně, jako nikdy nepochopím, jak někdo může naletět jakémukoli bludu a tak pevně v něj věřit. Zajímavé však je, jak si ti věřící cokoli zdůvodní – dítě dostalo rakovinu a zemřelo – bůh to tak chtěl, má s ním jiný záměr. Masový vrah se dožil v relativním zdraví stovky – bůh to tak chtěl. Přišla nějaká živelná katastrofa – opět bůh….
Takže tak, jak si asi nějak vysvětlí i podobné záležitosti, dokáže si takový věřící vysvětlit i rozpory mezi tím, co hlásal Darwin a co jim říká jejich bůh (je jedno který).
“Cesty Páně jsou nevyzpytatelné” – není o čem diskutovat.
Ale že mají ti místní věřící potřebu furt tak kafrat, že?
Jinak, to není záhada! To je záměr, Jezuité hned po svém vzniku pronikli do všech vědních oborů. Jistě, zcela nezištně, jak jinak!!
Anino.Kdyby tzv.bůh existoval musel by už viset na špagátě na stromu poznání.
Polní kuráti žehnali zbraním (nejen)SS aby zabili co nejvíc “nepřátel” a na druhé straně…Bůh to tak chtěl…
My tu hovoříme o těžko představitelných časových horizontech a velice kusých a dost čerstvých poznatcích, a pořád tu hraje svou roli biblická představa příběhu o mnohém z jednoho. Nic takového ale nelze pozorovat v reálu, protože každý organismus má potenciálně nejen mnoho větví potomstva, ale prokazatelně i mnoho kořenů z řady předků. Tudíž klidně a zcela stejně pravdivě můžeme naopak vesele tvrdit, že ti, co údajně přišli z Afriky, tak tam před tim dorazili právě z Evropy, odkud byli vykázáni za neprospěšnost, a tam za trest zčernali. Ostatně i o indiánech se hovoří jako o původní americké rase, což je samozřejmě špatně, protože pod kůží je i ten rudoch ve skutečnosti žluťák, a ten samozřejně je pod kůží zase černoch. No, my naštěstí víme od pátera Váchy, že stejně všichni dorazili z Afriky, přesto je tak nějak za toho původního amerikánce považován rudoch, pod kůží žluťoch až černoch, nikdy však běloch, to nejde, je to xenofobní. Příběh o věčných putovatelích přes (jakoukoliv) úžinu je něco jako tutovka, a kdo nesouhlasí, je označen za “pseudovědce”, otázka je, ale kým je tak označován, a kdo je tu ten pseudovědec, protože různí dizidenti vědy se cítí být touto nálepkou dotčeni a sami tiše v koutě mrmlají něco o pseudovědcích. Nyní se dokonce ukazuje, že některé kosterní nálezy v Americe jsou daleko starší, než by se od brouzdalů čekalo, a naopak potvrzují mnohem více možností osídlení, ba co víc, některé kostry vypadají až podezřele evropsky, i když páter Vácha tvrdí, že Evropan je ve skutečnosti negro. A tady jaksi někteří pseudovědci nechápou o co jde a mají stále xenofobní tendece poukazovat na zjevné rasové rozdíly a určovat tak podle toho ty svoje nálezy. Antropologie je tak na pseudovědecké hraně, a tak se pseudovědci navzájem osočují z pseudovědectví, takže pravdu má nakonec páter Vácha, protože on sám vyučuje, jak rozpoznat fejkňůs (opravdu) a navrhuje, že by genetika měla být “uzamčenou vědou” (opravdu), resp. zkoumala by to jen skupinka předem zapřísahaných mlčenlivých vědců, co nejsou v žádném případě pseudovědci a ví, co předem utajit a co posléze zveřejnit, aby nevznikaly zase ty fejkňůs. Takže první Američané klidně mohli být stejní jako Evropané (opravdu), a Amerika klidně mohla být osidlovaná v různých vlnách z různých míst různě, klidně i na člunech (opravdu), ale je to pro jistotu fejkňůs už teď, protože už od Mojžíše s Ježíšem se přes vodu zásadně chodí a to páter Vácha ví, protože je to odjakživa pravda a žádný fejkňůs. Nakonec tam klidně Hospodin mohl uplácat pajduláka a oživit ho, proč ne, takže je potřeba se rychle k původu z tohodle pajduláka přihlásit, protože boží nárok je boží, a nezcizitelný a přenést tak slimskožidský konflikt i jinam by byl určitě bezva nápad. No a stejný případ jsou i nálezy v Austrálii, které jaksi předbíhají ty africký migranty do Evropy o celé řady nul. Neplést si prosím s migrační krizí současnou, tato prý proběhla o nějaké ty tisícovky let dříve, když se podobně jako do Ameriky brouzdalo přes moře jak za Mojžíše, ale v tej Austrálii ty hominidi dělaj ještě nějaký ty nuly navrch, což je určitě fejkňůs, my víme, kde je pravda, a kdo ji zná.
No, ale i kdyby páter Vácha měl s africkym příběhem pravdu (jakože natuty má, protože odhaluje fejkňůs), pořád tu jsou desetitisíce let dalšího vývoje a to je dost velký a dlouhý důvod na to, abychom současným putovatelům z Afriky pomáhali, ale zpět do člunů, do Afriky a nebo i jinam.
On je ten původ člověka sporný, před časem jsem četla článek o nálezu nejstarších kosterních pozůstatků předchůdce člověka (byla to ženská kostra, nazvali ji tedy Eva) někde v Austrálii. A až najdou ještě starší v Evropě, tak se názor na původ člověka zase změní. A třeba nakonec skončíme opět u žebra Adamova. Kdo ví? Bude nejspíš záležet na tom, kdo zemi povládne, zda to nebudou nějací podobní Váchové.
Kdysi našli jednu tisícinu kostry nějaké vyhynulé opice, dali tomu jméno Lucy a prohlásili to za prvního člověka. Omyl (nebo něčí zbožné přání) na začátku a další kroky nemohou být ničím jiným, než dalšími chybami a omyly. Pak to prý vyšlo z Afriky (samozřejmě černé) a došlo to až do Evropy. Zbožná přání či očekávané výsledky dle zadání těch, kteří poskytují “vědcům” na takto očekávané “objevy” velké granty. Pak se dá “vědecky” dokázat, že negři jsou našimi předchůdci. Pouze multikulturní přání, nic víc.
Honzo
Každá rasa má určen kontinent a není to náhoda. Smícháním ras lidstvo končí. A kecy nějakých “vědců” že jsme původem z Ariky je podle mě zhovadilost a už tenkrát naplánovaná pohádka pro bílé aby přijmuli multikulti sebevraždu. Zrovna stejná hovadina, jako Darwin a evoluce. Důkazů proti je tisíckrát víc, pro ani jeden.
Přesně tak.
I fauna primatu vetsinou sedi na svetadily dle barev :Asie-oranzovi Orangutani, nebo Kahau nosaty na Borneu.Afrika- cena Gorila,Simpanzi,Jizni amerika- opice Uakari vetsinou cervene barvy.
Leo
Z toho jasně vyplývá, že evropský běloch měl za předky bílé opice, černoši černé opice – gorily, šimpanze.
Asiati oranžové – orang-utany.
A indiáni v Americe opice uakary, červené barvy.
Není co řešit
No sak, jak sa to zpiva u nas? Vinecko bile, si od mej mile. Si nedovedu predstavit,ze ty nase Ceskoslovenske baby su z opic,takova urazka naseho rodu. Sa divim,ze sa ty nase krasavice, vubec nebranija takovej pomluve.
Nic z toho není pravda…..Když já si stáhnu kůži ……tak je růžový až trochu fialový……….
Někteří tady ho prý mají hnědý a taky s kroužky od rtěnky. Evoluce něco zkurvila.
pánské rtěnky-hnědé.blééé
Soužití bílé české rasy s Vietnamci fungovalo úplně bez problémů. Soužití s Cikány nikoliv. Je tady jasně vidět, že rasy s vyšším IQ ať se liší od sebe barvou kůže, klidně budou spolužít v pohodě a míru. Na druhou stranu rasy s nízkým IQ-60-80, což jsou Arabové a černoši, k čemuž připojíme islám jako agresivní totalitní ideologie-tak tohle vycházet nikdy spolu nebude. Vše historií ověřené, ukázané, tak proč bychom to měli chtít? To chtějí jen hlouí naivní mladí lidé, kteří žijí v nějaké vesnici a nikdy nevylezli za humna, natož aby něco věděli o světě a o životě. Měly by se zrušit asi tak polovina VŠ a místo toho mladí lidé chodit makat na praxi do ciziny, povinně. Né studovat na Erasmech, ale makat ve firmách a podnicích atd.
Jihovýchodní Asiaté (Vietnam, Čína) jsou s námi kulturně kompatibilní, protože kromě vysokého IQ mají podobný vztah k práci (váží si práce a těch, kdo pracují) a k ženě (žena u nich není dobytek a mobilní podstavec na 3.14ču, nýbrž plnohodnotná bytost a platná složka společnosti).
Z téhož důvodu nebude nikdy evropská kultura kompatibilní s islámem.
Super,zakládám si to do paměti:mobilní podstavec na 3.14ču
Pokud se běloch evolučně vyvinul z černocha,tak černoch je evidentně slepá vývojová ulička a logicky tak stojí na vývojovém stupni pod námi.Ale to asi soudruh farář říci nechtěl
Ale kampak na eurohujery s logikou
Carlosi
Excelentní logika
Kurzové sázky – tenis – fotbal. Velmi spolehlivé informace.
http://nitexe.blogspot.cz/
Di doprdele cype.
Cikánské
Tyhle rimskokatolici jsou lhari. Jakto, ze sem k nam pritahly opice z Afriky? A kdy to melo byt. Pred tim, nez buh zamaval proutkem, pred 5 000 lety dyz stvoril Zemi a nebe. Nejak se mu ty jejich teorie pletou dohromady. Ze by se z africke opice najednou stal bily clovek, to mi nejak nejde na rozum. Nebo ze by se ta jejich knizka pohadek nejak mylila? Nejlepsi by bylo, kdyby mu nekdo dal recko-rimsky pres hubu, aby se probral, kosilac jeden ukecanej!
Ze by snad tenhle evolucionar dokonce veril na Darvina? Neni to v Rime zakazane? Co je potom s Adamem a Evou a s tim hadem? Kdo si teda vymyslel toho kostniho rezbare, ktery byl tak nadrzeny, ze si vyrezal nahatou zenskou. Jestli nad ni take onanoval, jako Onan?
Jeste ze si ale vymyslel strom poznani, jinak by jsme tu vubec nebyli. Jen nechapu, proc je vsude Adam namalovan na bilo, kdyz pochazme z cerne opice. Kurna, to mam zase strarosti!
Bůh dal bílím strom poznání a černým ho nedal, tak by to měl kněžík urgovat u trojboha a nám ať dá pokoj, votrava jeden.
Texase, uz jsme dva!
Tohle bych neřešil s narativy zájmovců. (jejich dydlace)
Z AE
.lak
Slovani měli dávno a právě na těch místech později kostelů místa síly a svou víru se svými přírodními představiteli moci a historie proti času r. 2019? No prosím k roku 2010 do mínusu
Zde je krátký příklad seznamu kalendářních forem, jak je používají Slované-Starověrci dodnes:
Letopočty odpovídající roku 2009-2010 nl
Léto 7518 Od Uzavírky Míru v Hvězdném Chrámu
Léto 13018 od Velké Struž (Velkého ochlazené)
Léto 40015 od třetího příjezdu Peruna na Midgard-Zem
Léto 44554 od Vytvoření Velkého kruhu Rassen
Léto 106788 od Velkého přesídlení z Daárie
Léto 143000 od období Tří LUN
Léto 153376 od Assy Deji
Léto 165040 od Dob Tary
Léto 185776 od Dob Tule
Léto 211696 od Dob Svage
Léto 273904 od Dob ch’Arra
Léto 460528 od Dob Dary
Léto 604384 od Dob Tří Sluncí …
A tady je s indiciemi hraničící s jistotou toto
smit.wz.cz/zrcadlo/view.php?nazevclanku=letali-predci-aryjan-slovanu-hlubokym-vesmirem&cisloclanku=2012080001
www.tartaria.sk
vy stavící na víře
12OdpovězPro 8, 2019 19:09
staroverec
Návštěvník
staroverec
Veru tak!My Slovania v skutočnosti teraz píšeme rok 7527 od uzavretia mieru v Hviezdnom Chráme,čo ale vôbec neznamená,že naše dejiny majú len tých 7527 rokov!A staroverci naozaj dodnes počítajú roky takto!Dôkazov je dosť:dobové mince,listiny,dokumenty z čias pred Nikodémovou reformou v Rusku a aj po nej,kedy sa v dokumentoch naďalej uvádzal starý dobrý pravdivý slovanský letopočet zároveň s ,,nalhaným” vnúteným falošným novým. Prajem všetkým Slovanom šťastný nový rok 7258!
6OdpovězPro 9, 2019 22:06
youtube.com/watch?v=FXTJHZZzUUM
V Rusku tam maji krasne vychovany decka ke slovanske vlasti.Mrknete na video: Darja Volosevich Nebo slavjan.
Ma vice jak 15milionu sledovanost v Rusku.
youtube.com/watch?v=xRo-LPKAko8&list=PL9A8C170B94D3C6F6
Na mne moc tvrde ale mam rad skladby co maji trefny texty i Rockove.U dnesnich zapadnich skladeb s texty je to na stiru,jako treba rozslapany dyne,nebo ta, ARIANA GRANDE co mela koncert v Manchesteru,ta prej v textech doslova vyzyva k sexualnimu nasili-udelej mi to tvrde atd.Potom se na jejim koncerte stal masakr, odpalil se tam Issacky Dzihadista.
Poldíku to nic není my Češi jsme furt napřed, tady máš něco pro potěšení mysli.
https://www.youtube.com/watch?v=kMberMXf0DM
https://www.youtube.com/watch?v=QtsuNoQDU9s
Já vám nevim, ale vždycky když jsme se při práci zranil, tak jsem byl vždycky pod kůží červenej…..
Není nad bílou rasu
Naprostá pravda, ale žádná jiná rasa nemá tolik zrádců, debilů a sviní!
no žlutí mají taky cosi do sebe.
Urza píše : Nejsem rasista…. Ne že bych popíral existenci rozdílů mezi rasami ……
Už to, že nějaké rozdíly vidíte, z vás dělá podle wikipedie rasistu jak poleno.
Keď to na Wiky píšu takto, tak je to sprostosť. Rasistov nás robí iba to, ako na rozdiely reagujeme
A přirozená reakce je: co je fuj, to je cizí.
Celý problém je v tom, že abrahamisté popírají svou vlastní přirozenost, seč můžou. A ještě to cpou druhým.
jak tím pádem můžou být běloši obvinováni z rasismu, kdž jsou to jenom zmutovaní negři?
To bychom museli mít mezi nohama hasičské hadice.
a mozky velký jako vlašský ořech
F rusku jo? Vsjo bolšóje géniálco. Odin abraz ě českoj. IA
Právě mě přesvědčil,že pražský krysařík je vlk.
rasy existují a rozdíly mezi nimi jsou značné
tvrdit opak je jako tvrdit, že maltézský pinč je stejný jako německý ovčák a tudíž i z maltézského pinče bude skvělý pes pro zásahové jednotky, a že rozdíly mezi psy jsou jen “sociální konstrukt”, který je způsoben tím, že maltézského pinče od štěněcého věku neučili strhnout na zem agresívního násilníka
To je jejich zaměstnání valit lidem cypoviny do palic, to jste nepochopili. Na to chodili do farářské školy, kde se učí oblbování, plácání a lhaní bez toho, že by u toho mrkli okem. Vatikán si své borce připravuje k obrazu svému. Stačí chvíli pozorovat Halíka, co z něj leze za výkaly. A to při tom není ještě žádný farář. On je pouze bývalý komunistický kádrovák, který se po převratu ve farářině tak trochu zhlédnul a dnes si hraje na mudr-kazatele. Ten výše zmíněný trouba je ze stejně odporné kasty bezcharakterních monster a to, že tzv. učí na U.K. je jen dalším dokreslením toho, co tato Vatikánem řízená instituce produkuje za svoloč do společnosti.
vy ste naprosto uboha a blba, vic nez ty co oznacujete za mene vzdelane…
: Ano, kdysi tu existoval a černoši byli považováni za méněcenné a běloši si z nich nadělali otroky. :
neni to zas tak dlouho pouhzch 400 let, coz je par generaci…. jak dokazujete sama, blbost je dedicna…. Ale ne všichni běloši tohle dělali.
– ale vsichni belosi diky tomu doted prosperuji a benefituji…
vas clanek je fak perla nad perlu… akorat ze tema perlama yivite rasisticke svine…
Bili lide? Na ty hlavni se vzdy zapomina a jaksi se nemini omlouvat.
https://christiansfortruth.com/jewish-dominance-of-the-african-slave-trade/