
Bartoš a Antifa
RADIM FIALA
Pobavila mě reakce předsedy Pirátu Ivana Bartoše, když jsem upozornil na to, že sympatizuje s extrémně levičáckým uskupením Antifa, které jako součást svých metod i oficiálně hlásá a praktikuje násilí. Mé upozornění označil za lži. To, že se Bartoš fotil s vlajkou Antify a zároveň popírá, že by byl její sympatizant, je něco podobného, kdyby se někdo fotil s vlajkou s hákovým křížem, a pak popíral, že sympatizuje s nacismem. Se symboly Antify se Bartoš fotil opakovaně. A fotil se symboly, které vyzývají k násilí! Ale Hamáčkovo ministerstvo vnitra z šíření nenávisti obviňuje nás!
„Ivan Bartoš není a nikdy nebyl členem organizace Antifa. Vlajku, kterou vlastní, koupil v berlínské čtvrti Kreuzberg a považuje ji za historický symbol odporu německé společnosti proti nastupujícímu nacismu ve 30. letech.“ Takže se Bartoš dle svých slov hlásí ke komunistické Antifě.
Víme, že například příslušníci španělské Antify ubili k smrti železnou tyčí staršího muže za to, že měl na sobě šle v barvě národní vlajky. První skupina Antifašistické akce byla vytvořena v roce 1932 Komunistickou stranou Německa. Současně se ale Bartoš fotil i se symboly, které používá současná Antifa.
Také víme, že politici německé euroskeptické AfD a jejich mítinky jsou napadány často extrémními levičáky z Antifa. Někteří politici byli již brutálně napadeni, některým zfanatizovaní sluníčkáři zničili auta či poničili dům. O nástupu nové totality v Německu píše velmi dobře ve své knize “Německo – mýtus a realita” znalec Německa a historik Aleš Valenta.
Vidíme, že sluníčkáři se zaklínají tolerancí a demokracií, ale každý, kdo s nimi nesouhlasí, je podle nich fašista a sluníčkáři se neštítí proti takovým lidem použít i násilí. Tohle je skutečný extremismus! Extremisté nejsou ti lidé, kteří chtějí, aby Evropa, naše vlast a čeští občané žili v bezpečí a žili si dle svých zvyklostí.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč
Celkem za měsíc: 7 378,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Etzlerovo prase, co ho ČT pase - 11.4.2021
- Pochopí konečně některé ženy, že slouží jako cestovka zdarma do Evropy? - 11.4.2021
- Nový ministr a staré zvyky - 11.4.2021
Tak tomu nějak nerozumím , fašisti jsou ti hodní a antifašisti jsou ti zlí ?i
Jsou to děti fašistů a komunistů. LIDÉ BDĚTE
Takže kapitalistů a komunistů ?
Ty nerozumíš spoustě věcí. Ještě nedavno italští pamětníci říkali, že za Mussoliniho bylo nejlíp, stejně toto prohlašují pamětníci ve Španělsku o Frankovi. Ti považovali fašismus za velké dobro a být fašistou za velkou čest. Samozřejmě máš zase spoustu těch, co si to nemyslí, a ti naopak udělali z fašismu nadávku a na piedestal postavili bolševizující anarchii. Na obou koncích jsou extrémy, které jsou si velice podobné, a jsou stejně násilné a problematické, ale pro mnohé stále inspirující.
Mussolini byl výborný hospodář, posunul italskou ekonomiku výrazně dopředu, skoro všechny železniční dopravní stavby vznikli za Mussoliniho…
Kdyby se nesčuchnul s Hitlerem, mohl mít dneska pomníky na náměstích
Ale všichni fašisti měli jeden velký problém, a tím byl klérus. Idea státu jako uskupení cechů (korporací) a odborových organizací nebyla příliš státotvorná a tuhle konzervativní roli zákonitě převzal právě římský klérus. Není náhoda, že všechny fašistické státy mezi válkami byly v zemích, kde ŘKC měla tradičně silnou pozici, ostatně právě tady byl Vatikán jako ryba ve vodě a uzavíral konkordát s jednim fašistickym režimem za druhym, čímž se církev chopila toho nejcennějšího – tedy výchovně vzdělávacího procesu a konkordát uzavřený s Třetí říší je jediná dodnes platná meziválečná smlouva. Vatikán tak získal to, co potřeboval nejvíce, výchovu budoucích generací. Takže to, co je dnes, jsou do značné plody právě tohoto stavu a aktivit generací k těmto aktivitám vychovaných.
Díky za fundovaný komentář…To o té církvi jsem nevěděla
Ty toho helenko nevis vic, trebas ze slomo sand je radikalni ultralevicak a byvaly clen matzpenu.
Tak si přečtěte encykliku papeže z roku 1937 ,,S palčivou lítostí” :
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mit_brennender_Sorge
Tam tedy moc nacisty nešetří. Náckové církev pronásledovali, v Dachau seděly stovky či tisíce kněží, spousta jich zahynula.
Nacizmus a fašismus jsou dvě různé věci, vebe. A samozřejmě že ŘKC vždycky trpěla, už od počátků světa byla smažená v oleji, proto je taky svatá.
A slyšel jste někdy o operaci Paperclip, a nebo o tzv. ratlines, když agenti Vatikánu (jako Casey, nebo Dullesové) zakládali CIA z bývalých říšských špionů?
Ale přestože nejspíš žijete v zajetí propagandy o církevním utrpení (v čemž se fakt vyžívaj a moc dobře ví proč), pokuste si přece jen doplnit info. Hitlera přivedl k moci von Papen, který byl prostředníkem mezi nacisty a tzv. průmyslovými barony, kteří mezi válkama byli hlavně kolem katolické strany Zentrum. Právě v prostředí těchto klerikálně orientovaných průmyslníků vznikl projekt Třetí říše a teprva pak si víceméně z katolického prostředí vybrali budoucí říšské špičky. Po zvolení Hitlera byl okamžitě uzavřen mezi třetí říší a Vatikánem konkrodát. Ostaně von Papen se po válce za zásluhy o Třetí říši stal čestným papežským komořím. A kdo myslíte, že Hitlerovi posíla prostředky na colu tu volební mašinérii, kdo pak rozjel ten říský stroj, ti jeho straníci?
Navíc papež moc dobře věděl, o jaké lidi se jedná, protože předtím jako kardinál působil právě v Mnichově. Že církev měla oběti? No to je přeci v pořádku, církev mučedníky potřebovala a potřebuje, pro věčnou slávu se přeci musí trpět, nebo ne?
https://www.skeptical-science.com/wp-content/uploads/2010/09/30hitlergovernment1.jpg
Emotiky zrovna na solidnosti nepridaji, to pouzivaji jednodussi lide jako maximus a helenka.
A co se tyce katolicke cirkve, tak nacisti nepodporovali katolickou cirkev ale vytvorili starogermansky kult, a hitler a himler se velice pochvalne vyjadrovali o islamu.
https://vesmir.cz/cz/casopis/archiv-casopisu/2017/cislo-11/hitler-touzil-po-svatem-gralu.html
“Pozoruhodná je též vášeň Hitlera a některých dalších nacistických pohlavárů pro okultní vědy a propagandisticky využitelné relikvie. Hitler skutečně toužil po bájné arše úmluvy a kopí svatého Longina a nechal po nich pátrat. Na jeho pokyn Heinrich Himmler vyslal Otto Rahna (1904–1939) hledat svatý grál.”
Nebo vyprava do Tibetu kde hledali davne arijce. Ale je videt ze mistni priblblou obdivovatelku nacismu a vrazdeni zidu a samozrejme islamu vas prispevek zaujal. Nekolikrat se zde v diskuzi pochvalne vyjadrovala o hitlerovi, takze jejich obdiv k nacismu je zcela zrejmy, jenom pry se o ty zidy se mohl lepe postarat. Z toho take samozrejme prameni obdiv helenky k pokracovateli nacistu neexistujicimu narodu falesnych palestincu a radikalnimu ultralevicakovi a byvalemu clenovi matzpenu zidonackovi a antisemitovi slomo sandovi, ktery zpochybnuje i existenci Rimske provincie Judee.
To jo, pane seriózní šlomo. To slýchávám i v televizi. Často.
Himmler obdivoval především jezuity, jeho strýc byl v jezuitskym řádu a sám byl jezuity vchován. To v televizi nebylo? Nebylo. Já to tušil.
https://cs.qwe.wiki/wiki/Economy_of_Italy_under_fascism
Tady je pekne popsana ekonomika za musoliniho, ale na tebe to bude asi slozite, pro tebe je idelani neco jednoduche od radikalniho ultralevicaka slomo sanda ktery ac je emeritni profesor historie, nezna Rimskou provincii Judea.
A o kognitivnich schopnostem slomo sanda se da dost pochybovat, kdyz podle nej jsou muslimove ve Frtancii utlacovanou mensinou.
https://a2larm.cz/2015/12/izrael-neni-demokracie/
“Na vzestupu je islamofobie, která v podstatě kopíruje někdejší antisemitismus, nebo lépe řečeno „judeofobii“.”
Bud je slomo sand blb nebo lhar, nebo mozna oboji.
https://www.youtube.com/watch?v=6ExqXHzaurY&t=227s
Kolem prvni minuty, cernosi nejsou v Americe zvyhodnovani pri prijimackach na univerzitu, po druhe minute, je spravne ze cernosi jsou zvahodnovani. A dale mlutim o tom ze obama je nejuspesnejsi prezident v moderni historii.
Stejne jako slomo je igor lukes profesorem historie, a stejne jako slomo sand lze. Jde videt ze lhani je u profesoru historie naprosto bezne.
pepi s velmi malým “p” svět se dávno změnil. Špatní jsou už všichni. Dobří byli podnikatelé – kapitalisti, které jste Vy sockomoušské svině zlikvidovali …
Dobří jak , vždyť stříleli do dělníků , z 1. republiky odešlo kvůli bídě 500 tisíc lidí , lidé žili v otřesných z bláta uplácaných dělnických koloniích , nebylo zdravotní pojištění ze zákona , atd. , proč myslíte , že po válce lidi volili komunisty ?
To je jednoduché!!!!!!
Po válce volili lidé komanče, protože je zklamal Mnichov a zanevřeli na Francii a GB…
Kapitalisty bych za tím nehledala, spíš snahu ukázat Západu fakáč
Zjisti si blbko jak to bylo po valce s volbama.
Šlomo, nadávání ti na serióznosti moc nepřidá.
Jistě to bylo i tím , ale pracující lidé si dobře pamatovali , jak žili za 1.republiky !
Určitě si žili lépe, jak pracující v Sovětském svazu.
To môže povedať len blbeček ako ty.
Taky nebyla televize a mekáče.
Sockomouše volil tupý lid vždy hlavně proto, že dobře lhali. Sockomouš když lže, ani nepoznáš jaká je to kur.va i když má na tlamě bradavici. A když Ti ke slibům šupsne “zdarma” koblihu a dvě tři stovky chodí pepinové a morgoši volit i dvakrát za den. A potom když už sockomouši vládnou, zmizí volební plenty a protistrany a když nepřijdeš nedáš děcka ani do školky. To jsme zde už měli. Děkuji nechci. Proletáři všech zemí polibte si pr.del!!! Zlatí podnikatelé kapitalisti. Měl by se stát rozdělit. V jedné polovině by byli soukromí zemědělci a podnikatelé a ve druhé sockomoušská svoloč a morgoši. Ono by Vás to sockomoušské nadšení brzy přešlo, kdyby jste neměli koho okrádat na daních Vy neomarxistická bando!
DraDra, máš v jednom velkou pravdu SOCKOMOUŠI A FAŠISTI je jedna velká verbež A V RUKAVIČKÁCH na ně jít velkou chybou. Plevel se musí vytrhat i s kořeny.
Blbeček trolíček, zachcelo sa ti žmýkať ľudí? Máš smolu, ty chudáčik.
čo?
Ne , obojí jsou zlí !!!
Jděte už s tou reklamou na z@s®aný kávovar do pryč!!!
Jste horší než Maryša, ta otravovala kafem, vy rovnou kávovarem!…Grrrr
Existuje něco, čemu se dá říct „ratlíkovský syndrom“. To takový ratlík, malé hovínko, kolem vás poskakuje a štěká, vy ho buď nakopnete, nebo mu uhnete z cesty. Ratlíkovský syndrom nám předvádějí obzvláště mladí politici, ale též v debatách nový předseda senátu. Kdysi jsem měl opravdu velkého vlčáka, kolem něhož každý den poskakoval protivný ratlík a kvičivě štěkal. Vlčák se jej vždy snažil nějak v klidu překročit. Jednou to ratlík nevydržel a kousl ho do nohy. Vlčák si ho docela přátelsky vzal do huby a-stiskl. Sice to nebylo zrovna humánní řešení, leč účinné.
Bravo!! 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Je to tak Antifa je fašisticka organizace. Fašiste se vydávají za antifasisty.
To je dneska běžná věc!
Tzv. liberálové bojují za víc svobody a volají po cenzuře a regulaci čehokoli, tou svobodou míněj jenom tu SVOJI.
Kdo nevyznává pravdu a lásku dostane pěstí
To úplně ne, jsou spíše užitečnými idioty. Heslem fašismu je stát a řád, Antifa působí jen rozkladně.
Anarchie je boření řádu a to může mít dva motivy. Nechci žádný řád, a nebo, a to je to reálné – chci jiný řád.
Komu tady podráží Antifa nohy především (ve jménu liberalismu), jsou právě liberálové, kteří jsou tlačeni ze hry a neví, co si počít. A to je ten problém, protože liberálové se snaží udržet jistou míru svobod v rámci možného, a to se samozřejmě nelíbí budovatelům rigidního řádu a zvláště milovníkům hierarchicky uspořádané společnosti fungující na principu privilegií a protekce. Takže komu tu Antifa slouží jako užitečný idiot je myslím jasné víc než dost. Až splní své rozkladné poslání, bude vyčištěna, jako tomu bylo třeba i v případě židobolševiků.
Antifa je placena nemecka vladou, a stejne jako jeji obdoba SA napada politicke protivniky.
Však Merklová zahazuje i německou vlajku, jí jde snad o Německo?
SA šla proti republice, chtěli obnovit Říši.
Antifa je jasne ve sluzbach establismentu, nepusobi rozkladne. Jedna se o dalsi policejni slozku, ktera se nemusi ridit zakonem, a proto je ucinnejsi pri boji s opozici.
Dnesni liberalove jsou liberalni fasisti a tem antifa urcite nohy nepodrazi, prave naopak.
To “liberální fašista” je kravina na entou, je to stejný spojení jako “suchý mokro”.
Stačilo napsat, že je Bartoš bohovský pokrytec a krétén…
Je to jako kdyby někdo vyfotil ženatého bigotního katolíka v hanbinci a ten by na něj podal trestní oznámení za pomluvu…
Vždyť tam byl jenom zkoumat hřích, aby mohl lépe šířit tu pravou víru …
To přece musíte znát ono okřídlené heslo: “my do vás tu svobodu demokracii natlučeme, i kdybychom vás měli všechny pozavírat”
Sudruh Fiala, mna ako naruziveho volica, tuziaceho volit vyhradne spravnych politikov, by skor zaujimalo, ako to vlastne je s SPD…? Mnozstvo ludi mi hovori, ze SPD je poslednou zachranou CR a pritom predseda SPD vyjadruje nadsenie zo zvolenia slovenskeho premiera, Igora Islamovica Matovica, popredneho slovenskeho islamistu, tvrdiaceho, ze islam je mierumilovne nabozenstvo, ktore ma spolocne korene s krestanstvom a vraj ho treba podporovat…? Hlavnymi zahranicnymi spojencami SPD pre likvidaciu EU su Le Pen a Salvini, z ktorych ani jeden nema zaujem EU likvidovat, prave naopak, chcu ju len reformovat… Hlavni agenti SPD v EP, ktorych ulohou je udajne rozlozenie EU zvnutra, nie su vobec clenmi SPD… Ako to do prdele vlastne je s tou tvojou stranou…? Komu vlastne sluzite a co vlastne podporujete…?
Podla toho co robite, ste za posilnenie EU a za islamizaciu Europy… Aspon mi prezrad, koho mam volit, ak mam zaujem volit len tych spravnych politikov…? To, ze nemam volit SPD, Piratov a ani ziadny iny cesky politicky subjekt, mi je jasne uz davno, len stale neviem, koho volit mam…? Pomoooooc, chcem volit spravnych politikov, poradte mi niekto koho volit…?
Nikdo netvrdí že je SPD poslední záchrana!
Myslet si o jejím programu mohu cokoli, ale je to JEDINÁ konzistentně a dlouhodobě antisystémová strana…
Takže vlastně nemám na výběr, VŠECHNY ostatní strany lavírují a navíc jsou profláklé…
Potom je tady ještě Trikolora, což je ovšem rychlokvaška bez historie, čili velká neznámá…
Zajíce v pytli nekupovat, v Trikoloře je (na můj vkus) větší než malé množství recyklátů
No, to je právě to… SPD se naopak snaží profilovat jako snad jediná systémová strana, protože stále ještě pořád máme “národní stát”, vzpomínáte?
Já bych spíš řekla, že se chovají státotvorně.
Proti tomu nic nemám, naopak mi vadí zbytečné okopávání kotníků ze strany demobloku…
SPD chápe, že její koaliční potenciál = 0, a podle toho sezařídila …
V rámci umění možného si vede- podle mě- velice slušně.
Funguje jako strašák na liberofašouny a ti SAKRA dobře naslouchají co SPD hlásá!!!
Pochopitelně jsou NUCENI sem tam vykrádat její program
Je to katastrofa, souhlas. SPD by byla snesitelná strana kdyby to nebyl podnikatelský projekt pana Pitomia. Najděte si na netu jak drsně tuneloval svoji minulou stranu Úsvit, dokud ho všech jejích 9 členů nevyhodilo. Tak změnil rétoriku (neříkám že nemá pravdu) a vytvořil SPD. Prodá nás za pytel peněz prvnímu šejkovi, který mu ho dá. Čili program dobrý, představitel nevěrohodný.
Naším majitelem jsou už dávno západní kapitalisti , co jim chcete ještě prodat ? Kdo tu měl o něco zájem , tak už si to dávno vzal nebo v lepším případě koupil za hubičku !
Píšete nesmysly. Zrovna včera mluvil Okamura na Svobodném rádiu a tam Matoviče docela dost kritizoval, rozhodně ho nepodporuje.
Co se týká členství, tak nestraníci bývají celkem často kandidáty na různé posty a dělá to tak spousta stran. Dost to bývá na komunále, do EP nebo Senátu. Hodně lidí chce do politiky, ale nechce být členem žádné strany, tak jen “kopou” za tu stranu, která je jim názorově nejblíž.
Se Salvinim také nemáte pravdu, zrovna nedávno prohlásil, že pokud se dostane k moci, vyvede Itálii z EU.. U Marine le Pen je to jiné, neměla by vůbec šanci být zvolena, pokud by chtěla víc, než jen reformu EU a návrat před Lisabon, což má její strana v programu. Ve Francii je zastánců FREXITU příliš málo. Ten, kdo by ho příliš hlasitě podporoval, by neměl šanci v prezidentském systému prorazit.
Pisem nezmysly, pretoze pisem pravdu…? Nezaujima ma, ktory politik co povedal vcera, politici maju fluidne nazory, niektori aj kazdych 5 minut ine, aj protichodne… Okamura sa v marci (v breznu), po vymenovani Matovica za premiera SR, o nom vyjadroval velmi pozitivne… Osobne ma viac nezaujima, je mi ukradnute, co bude hovorit zajtra, aj pozajtra, aj o tyzden, aj o rok, je to evidentny blbec, presne taky isty, ako aj Salvini… Salvini sa velmi kladne vyjadroval o predsedovi slovenskej strany Sme rodina, Borisovi Kollarovi… O byvalom vekslakovi, mafianovi, slnieckarovi a otcovi 10 deti s 9 zenami sa vyhadril, ze si velmi vazi, ze sa k nemu pridal clovek reprezentujuci tradicne krestanske europske hodnoty… A ked som uz pri Salvinim, minuly tyzden jednoznacne prehlasil, ze EU hodla reformovat, nie z nej vystupovat…
Ked Okamura zorganizoval pred volbami do EP mejdan na Vaclavaku, na ktory pozval aj Le Pen a Salviniho, rec bola o vystupovani z EU, o spolocnom rozlozeni EU a aj o odstupeni od eura vo FR a ITA… A tomuto robil mimochodom dlho reklamu aj u dedula Kapala, v Slobodnom radiu… Asi 3 dni po tom medane, Le Pen otvorene prehlasila, ze Francuzsko si euro ponecha a EU je treba len zreformovat… Salvini sa v tom case venoval vyjadrovaniu nadsenia z tradicnych kretanskych hodnot, reprezentovanych osobou Kollara…
Vazne, v politike to tak funguje, politicke strany len cakaju na prilezitost, aby pod svojou znackou mohli do politiky dostat ludi, ktori o to prejavia zaujem…? Teraz uz rozumiem, preco aj Matovic mohol so stvorclennou stranou obsadit 53 kresiel v slovenskom parlamente… Ano, Matovic rozdal 53 kresiel v parlamente ludom, ktorych z hlavy nedokaze ani vymenovat a vacsinu z nich nikdy predtym ani nevidel… Ak niektoreho z nich nahodou stretne na chodbe, alebo na ulici, ani mu nenapadne, ze za jeho stranu sedi v slovenskom parlamente… Neprekvapuje ma, ze Okamura mu vyjadril sympatie… Okamurovi by sa to urcite tiez tak pacilo…
Mimochodem, koho volit… Jde spíš o to koho nevolit !!!
Někdo tam být musí, jde tedy o to, aby tam bylo co nejméně lumpů, resp. co nejmenší lumpové. Já jdu vždycky k volbám a volím negativně – vyhazuji rychlokvašky, lidi za kterými nevidím práci, darebáky, magory, zloděje, zločince a podobné komunisty či neofašisty a nakonec mi něco zbyde, to tam dám.
Co poskoci západních kapitalistů , těch je nejvíc !
KDU-ČSL ?
Pirátská strana vznikla v roce 2000 v Bruselu a jejím nejvyšším ŠÉFEM JE MUSLIM GUILLAME SAOLI. Sponzoruje je miliardář SOROS ze SUDETONĚMECKÉHO LANDSMANŠAFTU. Jde jim o zrušení této vlády a zrušení Benešových dekretů. S tím nechce souhlasit Babiš ani prezident ZEMAN. SUDEŤÁCI chtějí vrátit nemovitosti aby sem mohli poslat a ubytovat více ISLAMISTŮ.Oni už vědí co je to zač. MY JIM BUDEME DĚLAT SLUHY A ONI NÁS BUDOU ZABÍJET. DOKUD BUDEME VOLIT PIRÁTY, TAK TO NESKONČÍ. JE TO NAŠE CHYBA A VINA SE NÁM VRÁTÍ. KOHO SI VOLÍME TEN NÁM VLÁDNE.
V našem státě se dostaly k moci vlastizrádné kliky navázané za Německo , EU a USA. Tyto kliky mají ze západu dost financí na to , aby se jim úspěšně dařilo rozkládat tento stát. Občané to mohou dokumentovat na mnoha rozhodnutích státních orgánů. Například : Rozhodnutí Ústavního soudu, kterým podpořil gaunera – hoteliéra, který odmítl poskytnout ubytování zahraničním turistům, kteří odmítli podepsat nepřátelský pamflet urážející jejich zemi. Dalším příkladem je skutečnost, že Ústavní soud schválil zákon, který říká že stát může prohrát soudní spor. Tento pohled může se zdát na první pohled jako DEMOKRATICKÝ, ALE VE SKUTEČNOSTI PŘIPRAVUJE PŮDU PRO PROLOMENÍ BENEŠOVÝCH DEKRETŮ A ZVRÁCENÍ DOSUD NEUKONČENÝCH KAUZ FAŠISTICKÝCH KOLABORANTŮ, KTEŘÍ SI NÁROKUJÍ OBROVSKÉ majetky, které jim byly zabaveny za kolaboraci s fašisty. Tyto zákony, které nesmyslně ústavní soud posvětil POPÍRAJÍ ÚLOHU STÁTU JAKO PRAVIDLA URČUJÍCÍ A TYTO PRAVIDLA KONTROLUJÍCÍ A PŘÍPADNĚ SANKCE ZA JEJICH PORUŠENÍ UDĚLUJÍCÍ !!!!!!!!! Pokud KDU – ČSL zve Sudetoněmecký Landsmančaft do ČR za účelem organizace jeho sjezdu, potom mělo být KDU – ČSL zakázána jako poškozující a rozvracející tento stát. Začínáme být státem, jehož vládnoucí elity jsou p r o f a š i s t i c k é !!!!!!! Občané MUSÍ tyto tendence a rozhodování h l a s i t ě o d s o u d i t !!!!!!! Jinak náš stát zanikne a staneme se 17 tou spolkovou zemí Německa se statutem KOLONIE !!!!!!!
Na čele ÚS hačá skalní havloid a (mimochodem) žid, takže jsou rozhodnutí ÚS celkem nepřekvapivá…
Možná nevíte, že nárok na majetky v Sudetech vznáší (zatím platonicky) i české židovstvo…
Ondyno se nechal Tomáš Kraus z Konfederace židovských obcí slyšet, že strrašná zlodějna!!!… Majetky v Sudetech patřily převážně židům, zlej Hitler jim ty majetky zárizoval a posléze bolševik znárodnil, takže Češi vlastně dlužen jewrejům milijardy
Tak snad se nerozčílej a nedaj nás k soudu do Haagu, nerada bych chodila na polífku před synagogu
helenka, mimochoden ulhany nacek ktery podporuje vrazdeni zidu.
Já nevím nic o vztahu pana Bartoše ke komunistickým magorům z Antify, ale vím co vidím na fotkách. Vidím feťáka se zavšivenými dredy.
Antifu platí komunisti ? Kde ty peníze berou ??
na burzovních spekulacích jako soudruh séreš
Pak to nejsou komunisti !
Existují videa, na kterých pobíhá Bartoš pod transparentem “Uprchlíci vítejte náckové táhněte”. Bartoš je také členem GNWP, což je otevřeně rasistická protibělošská organizace, něco jako KKK naruby. Právě u vlajky této extremistické organizace se fotil vícekrát, existuje i obrázek, kde stojí ve dveřích dodávky označené stejným symbolem. Šílené je, že právě Piráti jsou systémem tak protlačováni. V EP pak byli na podzim jedinou stranou z ČR, která hlasovala pro tzv. “migrační dálnici”. Ta měla zajistit rychlejší přesun Afričanů do Evropy. Naštěstí to o pouhé 2 hlasy neprošlo. Stačilo by, aby měli Piráti o 2 europoslance víc a už by ta migrační dálnice byla schválena. Já jenom doufám, že u voleb do Sněmovny dopadnou podobně, jako u voleb do EP, tedy že jsou průzkumy velmi nadhodnoceny. Podle nich měli mít d EP kolem 20% , realita byla kolem 13%, tak málo jim nikdo nedával. Pak by byla šance, že z těch odhadovaných 12% do Sněmovny nakonec bude kolem 5%. A pokud si – jak jsem dávno přesvědčena – založí stranu ten zrzavec Minář, bude to pro Piráty umíráček….
Aby to nebylo jako pri poslednich volbach, kdy byl nejaky vypadek systemu, a potom byly ty procenta uplne jinak. Stejne to bylo ve volbach ve Svedsku.
Nejen Antifa.
Existují i další Bartošovy fotky. Třeba s transparentem “uprchlíci vítejte”. No a jako vrchol i foto před logem GNWP.
Že nevíte co to je?
Tak to si zadejte do vyhledávače! Vypadne na vás agresivní, tvrdě proti-bělošská organizace Good night white pride. Kromě Černých panterů z USA sai nejradikálnější a nejtvrdší bojovníci proti naší civilizaci.
Jo a podívejte se podrobně na jejich loga! Doporučuji.
fetacké marxistické hovado a dobytek
“Osoba je závadová, pokud čte nesprávné zpravodajské servery, stýká se s nesprávnými lidmi nebo má nesprávné názory. Piráti navrhují, aby taková osoba automaticky byla vyloučena z účasti na moci.”
Antifa a její sestry jsou novou odrůdou Rudých Khmérů. Historie se opakuje.Globální kulturní revoluce právě začala, aby připravila převzetí bílé civilizace islámem.Ty sochy do toho docela zapadají, protože islám zakazuje zobrazování lidského těla, tak mají za úkol zničit sochy, obrazy, památky, katedrály, ovšem kromě mešit. Londýnský místodržící je hodně nedočkavý a natřesený, aby už konečně sochy bezvěrců zmizely. Myslí si, že má vítězství v kapse.
Rudé gardy se změní za Zelené gardy a budou nás udržovat pěkně poslušné v pracovních táborech, abychom zkrotli. Ale asi pro všechny nebudou mít dost práce, tak přebytečné přeživší povedou někam do pouště jako Turci Armény.
A my půjdeme jako stádo ovcí. Odpůrců se snadno zbaví. Nihil novi sub sole.💀☠💀☠💀☠
Rudí kmérové měli v OSN velkou podporu od USA !