
Babišovo předvolební PR se slibně rozjíždí
LUBOMÍR VYLÍČIL
Ministerstvo pro místní rozvoj obdrželo v pátek tak zvanou „auditní zprávu Evropské komise k možnému střetu zájmů premiéra Andreje Babiše”. Zatím prý jen v anglické mutaci. A navíc v režimu „důvěrné”. Prvním pracovním dnem, kdy se mohlo kompetentní úřednictvo začít tímhle dokumentem oficiálně probírat, je pondělí.
O to zajímavější je, co všechno se, během víkendu, o Babišově auditu stihlo objevit v mediích a ve výrocích politiků. Tak třeba takový Respekt, vlajková loď a hlásné trouba TOP 09, sloužící obvykle jako ideologický předvoj a kompas opozice. Ten už netápe. Otevřeně a natvrdo vyhlásil do světa, že podle „jeho zdrojů” dokument Babišův střet zájmů prokazuje. A to v době, kdy obálka s razítkem „důvěrné” ještě ležela na podatelně ministerstva.
Ještě než ji stihli rozlepit, praštil do stolu europoslanec za KDU-ČSL Tomáš Zdechovský. Že se zasadí, aby byla zpráva zveřejněna. Cestou „nadřízené autority”. Řekl: „Příští týden navrhneme projednání auditu Evropské komise o výsledku prošetřování střetu zájmů Andreje Babiše s tím, že budeme požadovat jeho plné zveřejnění v souladu s doporučením ombudsmanky EU”. Jako když se notorický žalobníček odvolává na paní učitelku…
Je tristní sledovat, s jakým nadšením začíná naše „demokratická opozice” roztáčet další kolo Babišiády. Znovu a nedobrovolně tak budeme muset přihlížet dalšímu pokusu, už tolikrát popáleného, dementního děcka, sáhnout si na ta samá rozžhavená kamna. Chudáka přesvědčeného, že tentokrát už to určitě vyjde! Že zlosyna Babiše už konečně z politiky vyštípou. Že tohle zabere. Že na peníze, na vracení dotací, na ztráty v milionech už snad konečně voliči uslyší… No a kdyby ne, tak jim to aspoň pár dalších hlasů přinese….
Nic není vzdálenějšího pravdě, nevážení demokratičtí politici. Zkuste vystoupit z té své kavárenské bubliny a podívat se na věc z pohledu vašeho průměrného nevoliče. Už jen to zahájení – oficiálně se sice nic neví, ale kluci co spolu mluví už spiklenecky pomrkávají, že je jasno. Pro posílení a utvrzení lidového pocitu, že jde o předem domluvený komplot, k nezaplacení!
Stejně jako celý ten „kus”. Začínající udáním od zahraniční neziskovky (Transparency International ČR). Která dokonce své udání do Bruselu urgovala, když se jí zdálo, že se s tím Eurokomise příliš páře. Zkuste si jen tohle sdělení rozebrat. Udání je věc, která se v Česku, dík dlouhým historickým zkušenostem cizí nadvlády, považuje za věc nečestnou a podlou. A udání „našince” u „cizáka” je všeobecně pokládáno za zradu. Ano, stokrát můžete namítat, že i my jsme Evropská unie. Ale kdo to takhle cítí (mimo metropoli), že?
Druhá důležitá věc je, že udavatelem je „neziskovka”. Dokonce zahraniční neziskovka. Což má mimo pražskou bublinu zhruba stejný zvuk, jako belzebub, mor a exekutor dohromady. Prostě entita z principu svrchovaně podezřelá a určitě všemu možnému, jen ne našim zájmům sloužící.
Velice také „pomohlo”, jak se po celou dobu projednávání do věci vlamovali Piráti. Partaj, která je pro konzervativněji naladěné občany (tedy většinu, mimo velkoměstské, levicové intelektuály, huliče, úchyly a profi-neziskovkáře) zosobněním toho nejhoršího, co se na nás ze Západu valí. A přesně tenhle jurodivý spolek ono „transparentní” udání nejen podporoval, ale i také sám urgoval a hrozil, že když výsledky nevypadnou z Eurokomise dost rychle, podají na ni žalobu pro nečinnost k Evropskému soudnímu dvoru…
Co z toho vyplývá? S Babišovými voliči to nehne ani o píď. I kdyby se Demoblok s Piráty na hlavu postavil. S Agrofertem ho volili a představa, že by se někdo zbavil majetku jen proto, aby byl (pro cizí neziskovky a různé mudrlanty) tzv. „čistý” je zcela mimo jejich chápání. Můžete si o tom myslet co chcete, ale je to tak.
Babišovi teď stačí trvat na tom, co už stačil vypustit: „Je zcela absurdní, že Brusel vykládá český zákon, navíc úplně nesmyslně, když zákon ‚lex Babiš’ byl namířen pouze proti mně s cílem vyštvat mě z politiky.” A neustále to opakovat. Což mu jde skvěle. Výsledkem bude všeobecně sdílený pocit ublíženého slušňáka, který se přece snažil. Splnil. A oni ho, sviňáci stejně udali. U cizích…. Bude z toho nerovný, ale statečný boj českého Honzy s cizím drakem. Ta jemná připomínka o cizím vykládání našich vlastních zákonů určitě nezapadne.
Jestli tohle vymysleli zahraniční přátelé, mentoři a úkolovatelé Demokratického bloku s Piráty, tak jsou totální idioti. Jestli to naopak šikovně spustil Babišův PR tým, pak jsou to géniové!
Výsledkem, bohužel, bude další Babišovo funkční období ve funkci premiéra. Další pokračování, alespoň na venek tak nějak trochu maskovaného, plnění Bruselských požadavků. Protože Demoblok s Piráty a Babišovo ANO jsou jen dvěma křídly pro-unijní politiky, mezi kterými si smíme vybírat.
Soft-Bruselisté z ANO proti hard-Bruselistům z Demobloku s Piráty…..
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Marie Tachezyová 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč, Libor Heidler 222,- Kč, ing. Miroslav Bohatý 200,- Kč, Petr Hučín 50,- Kč
Celkem za měsíc: 17 709,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Raz a dva, zavřete hubu lůzo - 27.2.2021
- Paranoidní a politicky zprzněná Amerika: Ano, zfalšovali jsme volby, ale pro vaše dobro - 27.2.2021
- Umetená cestička po českého Orbána - 27.2.2021
Tentokrat musim Babise pochvalit. Merklova je nasrana, protoze Babis odmita nemecke reseni asylove otazky a nechce se o tom vubec bavit. Bravo Andrejko!
Není na výběr, ale už mu dávno nevěřím.
..ale umíte si představit zákaz kouření v hospodách za komoušů ze strany SSSR?
Stačí znát současný celostátní ruský zákon o zákazu kouření, a je vidět, odkud vítr primárně fouká.
Za SSSR to soudruhy ještě nenapadlo, jejich pohrobci jsou v tomhle pokrokoví.
Nedělejte si iluze! Faktem je, že to uměle vyvolaná kauza (co píče pan Vylíčil) a posílí Babišovi preference…a o to de! Odvádí se pozornost od skutečné opozice, od vlastenců. Dneska to dorazila Joura Ďoura, to je ta eurounijní cenzorka v EK za nás – pochopitelně ONAnka, jak jinak! Její “zastání se” EK jenom potvrzuje, že se tu na voliče hraje habaďůra….jakože proti a šup – lidi reagují jako Vy! Babiš je premiérem, indikátorem jeho skutečné politiky je Al Hamajda (min. vnitra), Plaga (min. školství) a Petříček (min. zahraničí). A pak třeba Válková prosazující Istanbulskou úmluvu…nevěřte mu ani nos mezi očima! Že něco odmítl…to říká nám…dělá se však něco jiného!
Ale houby Vylíčile…
Piráti,ODS,TOP,STAN a KDU budou mít po příštích volbách dohromady minimálně 101 mandátů , tak aby mohli vládnout.
Sice to bude pěkný kočkopes…, ale pořád lepší než Bureš s podporou podržtašky Hamáčka a stalinistických stařečků z KSČ(M)
Zatím některé z těchto stran dělají vše pro to, aby se do sněmovny vůbec nedostaly. Každopádně to je jako z lijáku po hlavě do žumpy.
Když, tak pane Vylíčile, ty smrade.
Romové chtějí zase podojit český stát, prý se bude zkoumat o jaký majetek přišli čeští Cikáni za německé okupace 1939 až 1945. A bude jim vyplacena finanční kompenzace. Problém je v tom že většinou kocovali tedy kůň a vůz, většina z nich zahynula v německých koncentracích. Byli to lide, kteří měli dobré soužití s většinovou populací. Byly případy kdy čeští sedláci ukryvali Cikány před cetniky. Romové, kteří zde žijí dnes přišli že Slovenska a samozřejmě, že se budou hlásit o peníze, které jim nepatří 👹🇪🇺😀😛🐖
Vidíte, sám jste přiznal , že se čeští četníci podíleli na pronásledování Romů během Protektorátu.
Takže případné odškodnění je na místě.
A navíc Romové nevlastnili jenom koně, někteří z nich měli i zlato, šperky, hotové peníze či jiné cennosti. Ono ti prvorepublikoví Romové zas takoví chudáci nebyli…
Taky všechny tyto cennosti museli Romové odevzdat českým dozorcům v Letech u Písku, kteří je schovali do
nechráněného “sejfu”, samozřejmě čeští dozorci tento sejf kompletně rozkradli… jak je v Česku zvykem…, Češi volení plebsem tu rozkradli a stále rozkrádají i státní pokladnu , takže nějaké romské cennosti, to pro ně byla hračka ukrást…
Aneb jak pravilo jedno bolševické lidové přísloví, kterým se docela dost Čechů řídilo, “Kdo nekrade, okrádá svou rodinu.
Romové nemají s českými Cikány nic společného. Až na čestné výjimky jsou Romové prizivnici, kteří znají perfektně svoje práva, ale povinnosti nikoliv. Navíc kousou do ruky, která je krmí. Stěžují si na rasismus v OSN a EU. Stydte se 😬👹🐷
Dylino.
Ty vole, radši stbáckého Babiše než komunistické piráty. Už jsem to jednou zažil a fakt nechci více.
Co mají Piráti společného s komunismem ?
Oni snad adorují masové vrahy, Gottwalda, Stalina a další ?
Demagoblok je ve slepé uličce. Aby Babišovi uškodil, musel by poukazovat na jeho ústupky Bruselu výměnou za dotace. Jenže servilnost vůči Bruselu je zároveň politikou demagobloku, tuto kartu vytáhnou nemohou. Ten audit je zase jen pákou Bruselu na Babiše. Nebude-li hodný nedostane dotace. Co udělá Babiš pro získání dotací? Přistoupí na invazi afrických bubáků, ekologické šílenství či oboje do hromady?
Babišovy střetu zájmu je sice opravdu jenom komedie, ale ve své podstatě natvrdo ukazuje na to, jak v rámci ČR i EU funguje právo… EK tvrdí, že Babiš je ve střetu zájmu a porušuje zákon… a celý Demoblog (Piráti, TOP09,..) to tvrdí taky, protože to tvrdí EK…a ta je přeci neomylná. Ještě než přejdu k podstatě věci, tak jedna nemotechnická poznámka: Hysterie kolem čapího hnízda vygradovala, když audit EK prý potvrdil, že Bbaiš podváděl (přestože to v té zprávě vůbec nebylo napsáno). Taky vše pod heslem, že EK se nemůže mýlit a že vše, co řekne (i když to ve skutečnosti ani neřekne) je boží slovo… A včíl k podstatě věci:
a) EK konstantuje, že Babiš je ve střetu zájmu dle unijních pravidel (ponechme nyní otázku relevantnosti unijních pravidel stranou).
b) Z toho se tak nějak dovozuje, že Babiš porušuje zákon (zákon ČR). JENŽE TOHLE JE ZÁSADNÍ OMYL (NEBO ZÁSADNÍ DEZINFORMACE- podle toho jak se na to podíváme)
c) Dnešní opozice (a to i za podpory ČSSD) svého času tvrdila, že Babiš je ve střetu zájmu a z tohoto důvodu si ve sněmovně tyto partaje prohlasovali svojí verzi zákona o střetu zájmů (lex babiš). Ponechme stranou, že to byl účelový zákon kvůli jednomu člověku – nicméně je to zákon a Babiš udělal vše, co mu tento zákon ukládal za povinnost – VLOŽIL AGROFERT DO SVĚŘENECKÉHO FONDU.
d) přestože nikdo z opozice v týhle zemi nenašel odvahu podat žalobu na Babiše, že by jakýmkoliv způsobem porušil tento zákon, tak “hrdině” opět europoslanci těchto zemí bonzovali v EK tak dlouho, až donutili EK toto začít prošetřovat (to, že tito lidé jednají proti zájmům ČR a ohrožují dotace pro ČR je už jenom třešinka na dortě)
e) takže tu máme tento stav- Babiš udělal vše co mu stanovuje tento zákon, ale opozice přesto kvičí, že to je úplně jedno, protože prý Agrofert pořád ovládá a že to potvrzuje i EK. ČLOVĚK NEMUSÍ BÝT NIJAK GENIÁLNÍ A ANI NEMUSÍ MÍT EXTRA PRÁVNICKÉ VZDĚLÁNÍ ABY MU NEDOŠLO NÁSLEDUJÍCÍ:
1. byla to opozice + ČSSD kdo navrhli a prohlasovali zákon “lexbabiš” …a včíl tvrdí, že vůbec není podstatné, zda ho Babiš naplnil nebo ne, protože ten zákon je špatný, protože je v rozporu s unijními pravidly… a vlastně vůbec nic nevyřešil??? Tak proč takový zákon vůbec navrhovali a v parlamentu za obrovské mediální hysterie prosadili?
2. K čemu tady máme parlament a zákony ČR, když ve skutečnosti tu (údajně) hlavní prim nehrají ani naše zákony, dokonce ani naše ústava,…ale jakási unijní pravidla??? A tady jsme u problému vůbec relevantnosti těchto unijních pravidel (z pohledu jejich vzniku a schvalování, jejich odborné úrovně, jejich politických dopadů,…).
3. a už jenom otázka pod čarou: proč nikdo z toho uřvanýho demobloku doposud nepodal žádný poslanecký návrh na úpravu zákona o střetu zájmu když tvrdí, že tento zákon je špatný a nedostatečný… no a odpověď je v podstatě jednoduchá:
– museli by jednak přiznat, že ten zákon udělali špatně (v lepším případě) nebo rovnou přiznat, že jim vůbec nešlo o to řešit problém střetu zájmů, ale řešit pouze Babiše (v horším případě) a
– také nechtějí riskovat, že by mnohem přísnější úprava zasáhla i jejich stávající či budoucí zájmy… může to být totiž (správně nastavený zákon o střetu zájmů) hodně dvojsečná zbraň. Proč? Protože pokud by ten zákon měl být opravdu účinný, nemohl by řešit pouze otázku střetu výkonu funkcí a přímého vlastnictví, ale také by měl jasně zamezit přihrávání “malé domů” firmám, které politik ve funkci sice přímo nevlastní, ale má na ně jasné vazby (typickým příkladem takovýchto vazeb byl v minulosti třeba vztah mezi Kalousem (ministrem) a Hávou (majitelem Omnipolu) – protože i v těchto případech (a poměrně častých) může politik velmi silně profitovat z toho, jak jako politik rozhodne či nerozhodne…(a opět jsme třeba u Kalouska a jeho kontroverzního zákona o korunových dluhopisech, na kterém slušně vydělaly stovky korporací aniž by Kalousek do dnešního dne vysvětlil, proč zákon v takovéto podobě vůbec prosadil přestože bylo od počátku jasné, že bude prostředkem pro legální daňové úniky.).
Vždy bylo mezinárodní právo nadřazeno tomu národnímu.
Nebo kdyby jsme tu snad pálili Židy v pecích, tak EU by do toho neměla co kecat nebo co… ?
Tak běž rovnou rychle olizovat podrážky polobotek nějakému Němci od psího lejna. Na nic jiného se nehodíš. Ty nadřazené právo. Bože co jsem komu udělal…
no popravdě ty největší státy eu mají co se týče spalováná v pecích nejvíce másla na hlavě.že co si budeme povídat.ty ulhanej cigáne.
Tady nejde o Babišův střet zájmů ale o přinucení Babiše souhlasit s invazí a zelenou totalitou pod hrozbou omezení či úplného zamítnutí dotací. Nejde tady o žádné právo, jen o “právně podložený” klacek na Babiše.
Karle, máte pravdu. Nejsem Babišovou voličkou a nehodlám se jí stát, nechci být ani jeho soudce. Ale když vidím tu štvanici, mám milion – ne chvilek, ale chutí dělat mu advokáta. To, co se teď proti němu rozpoutalo, je de facto právní retroaktivita. A to mne děsí ze všeho nejvíc, protože jestli to projde, bude to do budoucna sloužit jako klacek na kohokoli, kdo se bruselské vrchnosti nebo demoboku něčím znelíbí. A to je mnohem, mnohem horší než hysterický jekot o ukradeném dětství nebo hrdinské stávky za klima každý pátek. Takže – modleme se za vítězství soudnosti a zdravého rozumu.
Ano, pane Karle, vnímám to velmi podobně (a to o A. Babišovi samotném nemám příliš příznivé mínění – ale o jeho protivnících taky ne).
zvláště je srandovní dohledat si kdopak babišovi čapí hnízdo schvaloval v čr.trpaslíci z ods a top mu to schválili v jednom šiku.a najednou tytéž paratje tady budou cosi kvákat.nevidí si do huby.jak ta holčina z topky , kalousek a jiní.a fiala ač profesor/kdovíčeho/by si měl zjistit kteří členové jeho partaje jsou pod schválenou dotaci podepsáni.nevíte někdo čeho je ten týpek fiala profesor,by mě zajímalo k čemu je pan fiala užitečnej danovému poplatníkovi.stejně jako stanjura jeden z nejhloupějších ministrů jaký kdy v čr byl.
Kdyby Babiš nebyl v politice úspěšný, tak by z toho vůbec kauza nebyla. Ale ono ani tak nejde o úspěch, jako o to, že jim holt sebral nějaký ten zdroj příjmů…a vlastně on sám už jim holt nepřispívá, nepodplácí atd., tak jsou natentovaní. Potřebují zase ždímat a Babiš jim stojí v cestě – a ždímá sám a ještě si to legislativně ošetřil! průsr i pro nás – prostě dvě strany jedné odporné, parazitické, zkorumpované a vyžírkovské, protinárodní a nelidské mince!
PS: Už měli všichni letět tesařovou dírou..ale holt, lidi nemají čas …nemají čas poslat do háje ty, kteří jim dělali a dělají ze života peklo…páč procházet tím peklem holt zabere většinu času a sebere většinu energie…
Šak proč by ta politická pakáž jinak to peklo dělala, než, aby na ně lidi neměli čas?!
Já být Babišem, vybodnu se na vás, začnu si užívat zbytek života. On by vám spadl hřebínek, až by byli nahoře ti nýmandi co mu hází klacky pod nohy! Kdo by ho nahradil, hřib? bartoš? fiala? hamáček? kalousek? Trapáci! Ještě si vzpomenete, až to tady ovládne neomarxistická klika. Poznáte zač je toho aláh!
Ne, nejsou to softbruselisté proti hardbruselistům, jde o dvě skupiny echt hardbruselistů.
Pane Vylíčile, vy zcela zapomínáte na Jourovou, která je v rámci globální politiky nesrovnatelně vyšší hráč, než nějaký Babiš. Ten nebyl, na rozdíl od Jourové v první stovce nejvlivnějších osobností světa. Jourová byla na 40. místě žebříčku!!! A o jejích velmi živých stycích se Sorosem se veřejně ví. Ona je nejvýš v hierarchii ANO!!
Jsem stále přesvědčená, že vše je jen taktika, jak udržet vlezdobruselisty u moci a je jedno, ze které skupiny. I ta hra na nepřijímání migrantů na tupé ovce zabírá, aniž by se zamyslely, proč se vloni otevíralo 6 integračních center pro mimoevropské cizince, aniž by se ptali, kde se berou kebabárny, proč to v ulicích podezřele tmavne a proč nezavíráme hranice, když jsme proti migraci.
Zásadní je, že se vymezují jen proti migrantům, ale už NE PROTI UPRCHLÍKŮM!! Ty totiž prý přijímáme. A asi 80% migrantů je třeba v Německu “proměněno” jako mávnutím kouzelného proutku v uprchlíky.
Všechno je to jenom divadlo, které řídí VŠICHNI protagonisté a reálně není nikdo z nich v opozici. Mám připomenout, kdo podepsal novodobý zvací “dopis 99 Pragováků?” Bylo to všech 7 stran – jako obě vládní, tak ty, co si hrají na “demokratickou opozici”. A tyto strany spolu kamarádí i v různých platformách jako “Platforma proti dezinformacím a kremelské propagandě”, “Platforma pro pozitivní propagaci EU” nebo “Platforma mladých euroobčanů”. Všechny tyto strany najdete nejen ve společných platformách, ale i v Aspen institutu. Ve vedení neocony řízeného Aspenu najdete vysoce postavené členy ANO, ČSSD a STAN.
Jinak ale naprostý souhlas, všechny ty tanečky kolem bezvýznamného Čapáku slouží pouze k utužení voličského jádra obou skupin eurohujerů.
To Anina –
Když Vás čtu mám upřímnou radost, že píšete. Evidentně jste v pochopení iluminátských her o pořádný kus před zbytkem čtenářské obce. Velmi správně jste poukázala a dvojakost (oboustrannost) politických tanečků podle známého (nám) principu teze a antiteze. GRATULUJI!!
Paní Anino, navíc jak to vypadá je to nové vedení EK ještě víc nalevo než to předchozí. Něco signalizovaly včerejší výstřižky z inauguračních projevů (s von der Leyen v čele) ve zprávách ČT, a tady vidím další signál: https://echo24.cz/a/S9ks7/ek-migrace-prilis-dlouho-rozdeluje-eu-je-treba-uklidnit-debatu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=denni-tisk
Podstata dalšího útoku na Babiše je snad všem jasná a je mi s podivem, proč kolega Vylíčil se o ní vůbec nezmínil.
Nějaký audit je jen zástupnou šaškárnou mající zakrýt jediný relevantní důvod – Babiš odmítá imigranty.
Je to vcelku překvapivé, ale je nutno ho otevřeně pochválit, že nejméně 2 krát bruselským a německým protektorům jasně vzkázal, že se o přerozdělování tzv. uprchlíků vč. tzv. sirotků vůbec nebude bavit.
Jeho pozice vychází ze společného ujednání států V4, proto ty aktuálně nejnovější ataky vlastizrádců na rozbití vyšegrádské skupiny.
Nelze jinak, než Babiše za tento postoj pochválit. Když by mu vydržel až do sněmovních voleb, kdy je jistá šance, že se nenáviděný EU protektorát konečně rozpadne, tak bych navrhoval Babišově rodině dát ze státních prostředků za výkon funkce předsedy vlády mimořádnou zaslouženou odměnu 50 milionů Kč.
Je někdo proti ?
Ach jo, vy jste tak naivní!!! Můžete mi říct, jak je prakticky vidět to, že nepřijímáme migranty???
Který počin této vlády z níže uvedeného máte konkrétně na mysli???
1) podepsanou Marakéšskou deklaraci
2) odsouhlasené případné znovuotevření Dublinu IV
3) Podepsaný Globální kompakt o uprchlících
4) Otevření 6 nových integračních center pro mimoevropské cizince
5) Výrazný vzestup počtu muslimů a to především po roce 2015
6) zvýšení počtu kebabáren za posledních 5 let o tisíce procent
7) zásadní odmítání byť jen debaty o jakémkoli zákonu, který omezuje islám
8) stále více očouzených v ulicích
9) zcela otevřené hranice
10) cenzura názorů kritizujících migraci a islám
Vy jste vážně tak naivní jako většina tupých ovčanů, kteří nechápou to politické divadlo?? Vy si myslíte, že když veřejně odmítne MIGRANTY, tak za zády netahá UPRCHLÍKY, kteří už prošli azylovým řízením jinde v EU???
A nakonec – JAKÝKOLI politik, který se bude chtít u nás udržet u moci musí navenek migraci odmítat. A to ví i Merkelová a spol!!! Myslíte, že jsou i v tom Berlíně nebo Bruselu tak nebetyčně blbí a neví, že před tupými ovčany je třeba hrát divadlo???
Anino, nechtěl bych to hrotit a dávám Vám rámcově za pravdu.
Se všemi Vašimi body souhlasím. Pouze namítám, že je ne vždy správně interpretujete.
Především ty mezinárodní smlouvy nejsou tzv. self-executing treaty, tedy v signatářských státech přímo aplikovatelnými smlouvy, ale k jejich aktivaci je třeba jejich vnitrostátní zákonná úprava, která záleží pouze na nás. Podobné smlouvy podepsalo třeba i Rusko, ale to si s nimi vytře zadnici, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, tedy aby Rusko nevláčeli za odmítání podepisování smluv z EU a OSN.
Imigranti k nám samozřejmě jezdí bez jakýchkoliv omezení ze sousedních zemí EU, což jsou všechny, protože s jinou nesousedíme. Mohou se u nás usadit, podnikat, atd., což je neblahým následkem našeho členství v EU, proti němuž a členství v NATO dlouhodobě brojím.
Věřím, že opozice z SPD a Trikolóry to hlídá a nenechá se Babišem opít rohlíkem.
Rozhodně nejsem Babišovým advokátem, pouze jsem mu pochválil jeho překvapivě rázné odmítnutí debatovat o přerozdělování imigrantů. To je v současné době podle mne zcela relevantní. Až nastane čas, barevné imigranty vyženeme kdykoliv, protože jsou jednoduše identifikovatelní.
Toť vše.
Takto odmítal už Sobotka, jde o DIVADÝLKO a to ví i Makrela. Nebo snad víte, o čem se asi bavili za zavřenými dveřmi, bez účasti médií???
Ty kvóty neustále někdo nadnáší – jednou Německo, jindy Řecko atd.. V podstatě jsou ale kvóty dávno mrtvé. A není nad to, před kamerami udělat pořádný “tyjátr”, jak vidím na (nejen) vašem příkladu, tak lidi na to naletí a politiky to nic nestojí. Uvědomte si, že i ta Makrela moc dobře ví, že pokud se veřejně podobné divadýlko nepředvede, tak se plebs poleká a přestane volit eurohujery. Takže pan Vylíčil to vystihl v článku perfektně – jde o udržení eurohujerů u moci a za to to divadlo stojí. Koukněte na článek “Cui bono” pod mým nickem, tam to rozebírám hodně detailně a úzce to souvisí s celkovou evropskou politikou…
Co se týká těch dokumentů, tak všechny odmítlo Maďarsko s tím, že jsou velmi nebezpečné. Proč oni ano a my ne? Asi až tak nezávazné nebudou….
My jsme dneska v naprosto zoufalé pozici, že nemůžeme žádat všechno ani většinu, ale jen malinké ústupky, nanejvýš držení dosažených pozic. A modlit se, že to za nás vyřeší zase cizina nebo přízeň bohů. Proto jsem vděčný aspoň za to, že Babiš se odmítá o dovozu imigrantů bavit. Uvidíme, jak dlouho mu to vydrží, protože tlačí na něj enormně.
Váš článek se mi líbí, já bych sice šel do větší konkrétnosti a neopomněl širší souvislosti. Pod pojmem globalisté si čtenář nikoho nedokáže představit, neboť žádného nikdy nikde neviděl ani nepotkal.
Jestli bych mohl něco doporučit, tak články pište kratší, já mám takový úzus, že čtenář při jeho rozkliknutí musí vidět konec, tedy max. na stránku a půl. Jinak je nudný a nikdo ho do konce nedočte, případně to bere na přeskáčku.
Pište, pište, pište, máte na to vědomostní dispozice, proto je Vaší morální povinností národu touto formou pomáhat.
Tak tam by ty konkrétnosti asi hodně článek prodloužily, navíc jak jsem zjistila, čte to tady kdekdo a nechci zbytečně provokovat. Kdo neví detaily, tak pro toho je důležité pochopit minimálně ty vztahy v politice, které jsou úzce provázané s tím, co se děje jinde v Evropě.
Jinak já prostě té protimigrační rétorice nevěřím, jsem si naprosto jistá, že sem migranty tahají (důkazů je dost), ale tajně a to je horší, než kdyby to dělali oficiálně. Takže v tom asi jediném se můj názor od vašich liší. Nemyslím, že je Babiš menší, ale je minimálně stejné zlo jako ta loutková “opozice”. Prostě nevěřím, že politik, vazbami silně napojený na US neocony přes Aspen institut (jsou tam jeho hlavní “hvězdy” a jedna je ve vedení) a přes Jourovou na ještě mnohem vyšší vlivové globální sféry zasahující výš, než nějaká EK, nedělá to, co se mu řekne. A hlavně, jak píšu výše, jsem si naprosto jistá, že ANO vede Jourová. Babiš rozhoduje tak akorát o marginálních záležitostech vnitřní politiky. Ale o migraci 100% on nerozhoduje. On jen dělá toho kašpara, který má tupé davy krmit tím, že je tady jenom 12 migrantů.
Vy jste tedy neúnavná údernice.
Samozřejmě sem tahají migranty tajně. Jsou o tom spousty důkazů, jak na německých letištích v nocích přistávají letadla bez letového řádu, cestující neprocházejí celními a pasovými kontrolami a rovnou nasedají na letištní ploše do autobusů a odjíždějí na ubytovny.
Tomu my v ČR ani žádný náš PM ani prezident nedokáže zabránit. Jedinou efektivní obranou je vystoupení z EU a obnovení hraničních kontrol.
Nicméně je to zcela nereálné, protože NWO nezná slitování a genocida bělochů se zahušťuje. Nezbude, než se bránit občanskou válkou.
Prosím Vás, nebuďte paranoidní, s tím Vaším neustálým podezíráním se asi těžko žije. Intelekt většiny Vámi zmíněných politiků naprosto přeceňujete . Oni se přece nemusí obtěžovat nějakými divadelními hrátkami pro “ovčany”, jak Vy pejorativně nazýváte lidi (jakým právem?) , protože mají neomezenou moc. A moc chutná! To věděli už od antiky římští císaři, Machiavelli i Borgiové a dějiny novověku Vám snad nemusím připomínat. Nějaké tajné a pokoutní tahání imigrantů do České republiky, promiňte, ale to je opravdu Vaše science fiction a paranoidní vidění současného světa. EU je, bohužel, byrokratický velmocenský aparát po vzoru sovětského politbyra, který nesnese a “nedopustí”, aby se mu někdo postavil. To je stigma všech mocných. Ale žádný strom neroste do nebe!
A co slib MZ, že zvýší peníze pro neziskovky?!
(+následné pozvání min. financí na kobereček k projednání tohoto bodu?)
Dej sem odkaz, to by mě docela zajímalo. Tedy, pokud nekecáš…. jako většinou.
Každej věří, komu chce. Odkaz tady lítal…
Babiš patří do tepláků i bez auditní zprávy EK …
Pokud se tak nestane, tak DEBILIZACE a DEMORALIZACE NÁRODA v režii bolševiků bude pokračovat až do neblahého konce!
… a všichni politici, kteří Bureše drží při moci (z Hradu, KSČM, SPD, ČSSD) by jej měli následovat.
Když to nepůjde po dobrém, tak ti půjde po zlém …!!!
Myšky, myšky plochá dráha, blázen na obzoru a ještě k tomu aktivní.
Chlape, vy si nedáte pokoj,
1) článek není obhajobou Babiše, což pochopí i dítě 5. třídy ZŠ
2) bláboly o “demoralizaci” už zabírají jen na tvrdé jádro TOP09%.
Morální převahou si totiž nevytřete ani ten žlábek mezi hýžděmi, což většina běžného, pracujícího občanstva už dávno pochopila. A nad podobnými řečmi mává rukou.
Zkuste (vy a vaši idolové) přijít s jinou, atraktivnější nabídkou než přináší Koblihář. Zkuste oslovit lidi tím, co chtějí. Že to nejde? Že se to, co chtějí, jaksi v EU nesmí? A hlavně, že lidi nechtějí to, co pro ně chcete vy vaši favoriti? V tom je podstata problému. Vašeho problému.
1) ani slovem jsem se nezmínil, že autor obhajuje Babiše, což pozná i dítě 3. třídy ZŠ;
2) pokud většině voličů nebude vadit amorální jednání politiků (podvody, lhaní, pomluvy, postihy oponentů), pak si sami říkají o podobnou normalizaci, jakou u nás v sedmdesátých letech předvedli kování komouši za asistence StB (burešů a manů).
V tom tkví podstata problému. Vašeho problému.
A co přináší koblihář ? Jen populismus a nic jiného…ANO nemá žádný program ani ideály ,není to ani pravice, ani levice, ani liberální ani konzervativní, ani pro ruská ani pro americká ,prostě jen čistý populismus, hlavně říkat to, co se líbí plebsu, že Kalousek je hovado, že vše proti mně ( Babišovi ) je kampaň apod. To jsme na tom s IQ a s inteligencí tak špatně, že tohle má 30 % ? No tedy asi ANO
To se má jako každá strana tady snižovat k tak ubohému populismu jako Babiš ?
To už by nebyla demoralizace, ale naprostá degenerace národa…
Stále věřím, že národ vezme rozum do hrsti, a Babiše pošle tam kam patří… ,tedy daleko od premiérského křesla
Za druhééé, za druhééé ale on není tvrdé jádro, jen trochu natvrdlej , to jééé, to jo!!! TOP 09 parta katolických buzen a vlastizrádců!!!
Článek není obhajobou Bureše? Ani skryté?
Bo-Ho je momentálně retardovanej….
Typický projev Hyn.činského fízla Maximuse
Co jiného můžou čtenáři od sebestředného psychopata čekat. Maximálně tak chemtrail nad mostem… a “žida” pod ním.
Oni jen rozbíjí diskuse, jde jim o krk, to je vše.
Je to kampáň autore, že? A všechno organizuje Kalósek.
Ještě, že ten Bureš je tak křišťálově čistej, že po takovým článku má autor svědomí čisté, že?
To víš, že v tom také “jede” Matlafousek Kalousek! O tom nepochybuj ani vteřinu!
No jistěééé, Kalósek zorganizoval v Bruselu kampáň. A proto je Bureš kř. čistej.
Libor, pse, jakou máš motivaci zničit Česko? Nežiješ tady, bereš velké 30 stříbrnáky, nenávidíš vlast, nebo jsi jen bezcharakterní špína? Pověz nám, proč jsi furt v opozici? Koho bys chtěl aby tady šéfoval, Štětina, šwarzenberg, nebo Bandera?
Jasně, došli lidi. Pokud nebude dělat premiéra mafiánský hajzl, tak už nikdo nezbyl a uřeme hlady.
Hurá, hurá bude nám vládnout ODS v čele s prasečím ksichtem Novotným.
Tak když Vám záleží jen na vzhledu, tak ušák Babiš, to je tedy vážně manekýn…
Líbí se mi, jací jsou komouši samonasírací tipy.
Pan Vylíčil v tomto článku sám přiznává, že voliči Babiše jsou zabednění a nechápaví.
Ono je to úplně jednoduché, pane Vylíčil. Pokud to dojde tak daleko, že se tu všichni budeme skládat na miliardy pro Babiše a jeho voliči ho přitom budou nadále hájit, pak už to pro mě nejsou voliči, ale sprostí spolupachatelé. Demokracie totiž nestojí nad morálkou a “hlas lidu – hlas boží” je pěkně debilní úsloví. Může to klidně být hlas pekla.
Jako hrdý občan a český vlastenec navrhuju poslat fašistům do Bruselu ráznou odpověď: “Vyližte si. A pošlete předsedovi další peníze.”
Jestli ty jsi vlastenec i s tím idiotem malým a dalším odpadem, tak já létám denně pro rohlíky na Mars!
AB je hochštapler světového formátu, ale jedno se mu musí přiznat – jeho Lex Babiš je mistrovským kouskem. Dotlačil opozici k přijetí zákona, se kterým “nesouhlasil” a “protestoval proti němu”, protože jej “poškozuje”, ale nakonec se “demokraticky podvolil” a předal své firmy do svěřeneckého fondu, takže je vlastně sám neřídí. Řídí je jeho stará a jeho právník a v tom je přece obrovský rozdíl, ne? Vsadil bych se, že doma u Babišů nepadne o hospodaření AF ani slovo
Nic lepšího než Lex Babiš nemohlo Babiše potkat, opozice a voliči mu jeho šaškárnu zhltli i s navijákem.
Vypadá to ale, že auditoři v Bruselu mají na věc jiný názor a protože dotační tunel už se začíná vymykat z kontroly, rozhodli se jednat. EU je plná zlodějen, ale 2,1 mld. Kč za rok vyplacených mnohonásobnému miliardáři v nějaké prd.li na východě, je moc i na ně. Závěrečná zpráva komise bude asi hooodně zajímavé čtení.
A ještě to může hrát na národní strunu a ochočit si zdejší vlastence, aby ten Lex Babiš hájili do roztrhání těla. Je přece náš, český. Jako syrečky a smažák.
Jj, je to snadné. Máš problém se střetem zájmů? Napiš Lex Babiš, propašuj ho do sněmovny a všude křič, jaká je dyzgrymynace a kampáááň. Řízení firem převezme manželka a tobě připadají jako všechny zisky. . A opozice zákon tvrdě prosazuje, protože když to Babiš nechce, tak to přece musí být skvělé. To je majstrštyk, to se musí uznat.
No je to poučení, že člověk nesmí dělat kompromisy a smířit se s něčím, protože “nic lepšího by neprošlo”. Lex Babiš od začátku uráží inteligenci každého normálního člověka.
Já si dávám olomoucké syrečky na pizzu, taková valašská pizza se syrečky, to je žrádlo…
A nebo si ty syrečky usmažím jako řízek v trojobalu nebo jsou dobré taky na pomázanku.
Nevýhoda je v tom, že po pozření se pak nemůžete s nikým líbat.
Navštívila som rómske osady v Rumunsku.
17.listopadu 2019 , vidíte tam tu symboliku, 30 let svobody a demokracie.
https://www.youtube.com/watch?v=fEpCfISkNdU
Všimněte si, že zdejší zástupci demoblogu absolutně nereagují na argumenty. Pan Vylíčil jim to zde naservíroval přímo pod rypák a oni budou stále dokolečka mlet, že obhajujeme Babiše. Je toto vůbec normální, nebo opravdu už tak zdegenerovali, že když Babiš řekne, že nebe je modré, budou do roztrhání těla tvrdil, že je zelené?
Váš komentář čeká na schválení.
Váš komentář čeká na schválení.
Váš komentář čeká na schválení.
Já mám času dost.
V.š.i.m.n.ě.t.e s.i, ž.e .zd.e.j.š.í z.á.s.t.u.p.c.i d.e.m.o.b..l.o.g.u a.b.s.o.l.u.t.n.ě. n.e.r.e.a.g.u.j.í n.a a.r.g.u.m.e.n.t.y. P.a.n V.y.l.í.č.i.l j.i.m t.o z.d.e n.a.s.e.r.v.í.r.o.v.a.l p.ř.í.m.o p.o.d r.y.p.á.k a o.n.i b.u.d.o.u s.t.á.l.e d.o k.o.l.e.č.k.a m.l.e.t, ž.e o.b.h.a.j.u.j.e.m.e B.a.b.i.š.e. J.e t.o.t.o v.ů.b.e.c n.o.r.m.á.l.n.í, n.e.b.o o.p.r.a.v.d.u u.ž t.a.k z.d.e.g.e.n.e.r.o.v.a.l.i, ž.e k.d.y.ž B.a.b.i.š ř.e.k.n.e, ž.e n.e.b.e j.e m.o.d.r.é, b.u.d.o.u d.o r.o.z.t.r.h.á.n.í t.ě.l.a t.v.r.d.i.t, ž.e j.e z.e.l.e.n.é?
T.ě.ž.k.o ř.í.c.t k.d.e j.s.e.m u.d.ě.l.a.l k.o.r.e.k.t.n.í c.h.y.b.u?
M.á.m s.n.a.d p.s.á.t m.o.r.z.e.o.v.k.o.u.?