
Babiš už věří i vlastním lžím
COM/F. LAUDÁT
Na svém facebookovém profilu zhodnotil vystoupení Andreje Babiše v OVM František Laudát:
Nedělní Otázky VM se odehrávaly v novém studiu. To bylo otevřeno ukázkou neschopnosti Babiše splnit měřitelné sliby. Jedním z mála měřitelných slibů je výstavba dálnic. To bylo výkřiků na náměstích, jak to konečně rozjedou. Čísla jsou jasná – nerozjeli nic, zato se rozjela anoistická manipulační mašinerie.
Tak jsme se dověděli, že D1 je nová dálnice, neschopnost stavět nové dálnice se kryje za čísla oprav a úprav silnic I. třídy. Také se Babiš pochlubil, že až oni prosadili nový zákon o výkupu pozemků. V tomto případě si jeho propagandisté asi dobře spočítali, že se málokdo bude pídit po pravdě.
Tak vám tu budu vyprávět skutečný příběh, jak to s tím zákonem bylo. Prvním Babišovým ministrem dopravy byl Prachař, který ministroval do listopadu roku 2014. Do Sněmovny přinesl novelu zákona, podle níž se měl urychlit výkup pozemků. Nedbal varování předsedy klubu ODS Stanjury a mě, že naopak výkupy zastaví. K Prachařově zákonu Stanjura vypracoval dvě možné alternativy, pod které jsem se podepsal a společně jsme je předložili. O míře hlouposti a neschopnosti anoistů krátká odbočka. Ještě v pondělí mně Zbyněk Stanjura návrh neposlal se slovy, že nestíhá, ale že ho ráno budu mít v mailu. Skutečně ráno v osm návrh ve dvou variantách byl na světě.
Anoisté následně s pošklebky návrh smetli ze stolu. Prachařův návrh nabyl účinnosti a VÝKUPY SE ZASTAVILY. Celkem logicky – například nebylo možné vyvlastňovat, protože zákon měl více možných částek až po 13 – ti násobek. Vyvlastňovat lze až v případě, že vyčerpáte všechny zákonné nástroje pro dohodu. Jenže 13-ti násobek se každý bál podepsat a měl být jen vzácnou výjimkou. Naopak, 13-ti násobek ceny chtěl každý prodávající. Prachař padl, nastoupil Ťok. Někdy v únoru 2015 jsem se ho zeptal, jak vykupují. Řekl mi, že to podle “Prachaře” nejde a musí se to změnit.
Potom se nedělo nic. Jako místopředseda Hospodářského výboru jsem požádal o analýzu někdy v květnu 2015. Analýzu tehdy ministerstvo dopravy dodalo promptně. Požádal jsem tedy, aby mně ministerstvo připravilo návrh novely, že to vyjednám se všemi stranami ve Sněmovně a schválíme novelu. Příprava návrhu ale vázla. Chtěl jsem to stihnout před prázdninami. Po několika urgencích byl návrh na světě koncem srpna. Doprava tam ještě dala další věci, budiž. Návrh jsme podali napříč stranami, pro lepší průchodnost byl první podepsán Kolovratník z ANO. Jenže ouha – na vládě proti tomu protestoval tehdejší šéf pro legislativu, jistý Jiří Dienstbier. Přesto vláda na to dala kladné stanovisko. Ve Sněmovně ale zase začal problém. Pro anoisty to nebylo prioritou.
Faltýnek neměl a myslím, že ani nemá Ťoka v oblibě. Proto se ne a ne novela dostat k projednání. Až někdy v listopadu, či začátkem prosince 2015 jsem coby vyjednávač programu Sněmovny za TOP 09 vyměnil projednání této novely za jiný zákon. Novela projela Sněmovnou v jednom čtení absolutně bez problémů, až na senátorku Seitlovou i Senátem. Takže dnes se vykupují zemědělské a lesní pozemky podle této novely za osminásobek, ne podle žádné vládní a už vůbec ne podle Babišovy.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Babiš je prostě BUREŠ !!!
Vážený pane Laudát,
ten Váš Stanjura mě za dobu kdy byl ministrem dopravy dluží 1,5 milionu korun za neoprávněné zastavení stanice měření emisí. Na první výzvu ať ji okamžitě otevře,reagoval,že má stížnost je oprávněná jen částečně.
Na druhou dodnes neodpověděl. Tak takoví jste borci!
A když se na vás podívám a to vás vůbec neznám,tak souhlasím s výrokem (dle vašeho výzoru) je jednotka blbosti je jeden Laudát!
Přeji hezký den.
P.S. ta emisní stanice byla zavřena úředníky z min. dopravy za nevyjasněných okolností. Zřejmně na objednávku,protože se u nás otevřelo nové STK.
Po půl roce nečinnosti min.dopravy jsem si pozval sám na kontrolu úředníka z obce,jako můj nadřízený orgán,který vydal stanovisko absolutně bez závad a na druhý den otevřeno. kdybych postupoval ,jak jsem měl a čekal na vyjádření Stanjury,čekám dodnes!
Neobhajuju Koblihu,ale vy jste úplně stejná sebranka!
Práci čest!
můj komentář čeká na schválení. Můžete mě sdělit proč?????
Hurá Laudát !!!. Jenom teď nevím, proč v diskuzích byl uváděn, jako jednotka blbosti 1 Laudát…
No nevím, jestli to půjde takhle dál, tak příští volby skutečně vyhrají Piráti…
Protože současné ANO, to je ještě horší než všechny mafiánské a zkorumpované vlády ODS v 90.letech…
Mysleli jsme si, že už níže klesnout nemůžeme a přesto se nám to povedlo…
To bude u dalších sněmovních voleb divení…
Nelži. Kdybys opravdu myslel, psal bys jinak.
Silniční síť. Ťok by se o ni měl starat, ale je to totál neschopa!
Jedinná vlastnost, která ho k zastávanému fleku oravňuje, je to, že bezmezně leze Burešovi do řiti. Tak jako všichni v jeho “báječné”
vládě. No a situaci ŤOK rozvrtal tak, že průser, který se na ČR valí je nevyhnutelný. Proto nikdo nechce tu fci dělat = Bureš nemá nikoho, koho by místo Ťoka pověřil!
A tak Burešovi nezbývá, než Ťoka přemlouvat, aby zůstal, kurv.il dál, aby nebral kramle. A idioti věří, že bude líp!