
Amnesty International přepisuje historii
HANA LUKEŠOVÁ
Kdo jsou aktivisté z lidskoprávní organizace Amnesty Inernational (AI) ? Jedná se o jednu z neziskových organizací, která sama sebe korunovala jako arbitra v oblasti dodržování či porušování lidských práv. Jenomže smutná pravda je taková, že ve skutečnosti mnohokráte tragicky selhala a to jak ve vztahu k Izraeli, tak ke zbývajícímu světu.
Během celých dějin izraelsko-palestinského konfliktu vydala velký počet zaujatých protiizraelských zpráv, jednak během izraelsko-libanonské (hizballáhovské) války z roku 2006, či konfrontace mezi Izraelem a teroristy z Hamasu roku 2012 (Pillar of Defense/Pilíř obrany), kdy očividně zamlčovala zločiny islámských teroristů a směřovala svou nenávist pouze k Izraeli, kdy mu přičítala bájné zločiny.
Dalším oblíbeným terčem pro aktivisty z AI jsou i západní země, které také kritizují za kde co, ale skutečnými zločiny páchanými v rozvojových zemích světa se nezabývá. Např. zločiny v Saudské Arábii, či v Íránu, kde jen za vlády „umírněného“ vládce Rúhaního došlo k popravám 87 žen a mnoha homosexuálů a či neislámských menšin. Zločiny islámské teroristické organizace Boko Haram v Nigérii ve zprávám AI zmiňovány rovněž nejsou.
Ovšem k nejnovějšímu podlému útoku Amnesty International proti samotné podstatě bytí a nebytí Izraele došlo dne 29.1.2019, kdy její představitelé vydali šokující zprávu, ve které vyzývají k bojkotu židovských památek v Jeruzalémě a v Judeji a Samaří. Důvodem je rekordní návštěvnost turistů z celého světa, Stát Izrael a Judea a Samaří zaznamenaly turistický boom během minulého roku, nejoblíbenějšími pamětihodnostmi byl starý Jeruzalém, Kotel a Mrtvé moře. Zpráva tvrdí, že cestovní ruch v těchto oblastí „pomáhá podporovat okupaci“ a je pokusem o „vymazání historických vazeb mezi Palestinci a těmito místy“.
Kampaň, kterou AI rozjela, výslovně vyzývá společnosti Airbnb, booking.com, Expedia a TripAdvisor aby bojkotovaly tyto turistické objekty, které se nacházejí v Judeji a Samaří, v Jeruzalémě a u Mrtvého moře a vyzývá země, které tyto webové stránky provozují, aby přijaly zákony omezující svou činnost ve vztahu k místům cestovního ruchu, které mají pro Izrael obzvlášť velký význam ať už po materiální turistické stránce či po stránce duchovní.
Podle zprávy patří mezi tři nejnavštěvovanější památky Izraele z roku 2017 ve starém Jeruzalémě židovská čtvrť, Západní zeď a Kostel Božího hrobu. Zpráva Amnesty se nezabývá tím, že se jedná o nejsvatější místa pro judaismus a křesťanství, ale pouze zdůrazňuje skutečnost, že se údajně nacházejí na území, „které bylo obsazeno v průběhu šestidenní války“ a prezentuje ji jako výrazný problém. Izraelský ministr cestovního ruchu Yariv Levin (Likud) na zprávu reaguje slovy, že „žádná síla na světě nezmění jednoduchou historickou pravdu, že Země Izraelská patří Izraeli. Budeme bojovat proti tomuto opovržlivému antisemitskému rozhodnutí a nedovolíme, aby někdo bojkotoval Izrael nebo jeho část. Turistický ruch v Izraeli, Judeji a Samaří je stále vysoký a je nejlepší odpovědí na takové ostudné rozhodnutí“.
A ještě horší je, že lidskoprávní aktivisté z nevládních organizací a mainstreamových médií zamlčují respektive neinformují o protiizraelském terorismu páchaném palestinskými Araby. Jenom za měsíc leden došlo ke 191 teroristických útoků (a to jak pomocí nožů, vrhání kamenů, zápalných lahví a střelných zbraní. Jen díky skvělé obranyschopnosti Izraelské armády a i samotných izraelských civilistů nedošlo zatím ke ztrátám na životech.
Autor: Hana Lukešová
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč
Celkem za měsíc: 4 555,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- ČT kdekoho obviňuje z dezinformací, ale sama lže a manipuluje! - 6.3.2021
- Obchodní řetězec zvaný migrace - 6.3.2021
- Nejezděme na mrtvém koni - 6.3.2021
Zlo ve jménu dobra, nejčastější činnost dobročinných zločineckých organizací. Polovina dobročinných zločineckých organizací jsou čistokrevní podvodníci. Druhá polovina dobročinných zločineckých organizací jsou rasisti a prospěcháři. Největším zločinem dobročinných zločineckých organizací je navážení migrantů do Evropy po tisících. Zastavte je, už jim nedejte ani korunu na vylhané dobré skutky. Nejhorší je že tyto dobročinné zločinecké mafie podporuje stát a televize. Jestli chcete pomoci, rozhlédněte se ve svém bydlišti, najděte si konkrétní lidi, kteří měli smůlu a v čisté obálce je obdarujte do schránky. Ještě lepší je potřebným nabídnout práci, třeba posbírat papíry na parkovišti, na náměstí, v parku… Samozřejmě za finanční pomoc. Dělám to oboje běžně, a moje zkušenost je, že pracovat je ochotna necelá polovina z nich. Raději jdou somrovat jinam. Až na Vás bafnou neviňátka, třeba u obchodu zkuste před nimi zavolat na policii, budete se divit, jak rychle peláši i se svýma panáčkama od údajně dětí nemocných rakovinou. Většina jsou podvodníci, nebojte se nic jim nedat. Pasou se na Vaší hlouposti a svědomí.
Je suits antisemitist!!!!
..kdo to je, nebo co to je, je nepodstatné. Jak to, že to tady je !!!..to je oč tu běží…
A proč by to tady nebylo? Ono se vás to musí dovolit? Já tu taky jsem, aniž bych se vás dovolilo. Ono to snad od vás smí vybírat daně nebo vám to dává pokuty nebo něco přikazuje či zakazuje?
..je známá věc, že nelze překročit svůj stín..ani když je slunce v nadhlavníku…
Tenhle koncept “lidských práv” je ničivým virem.
K likvidaci naší civilizace. Tu napadá zevnitř a rozežírá, jako autoimunní choroba. Ostatních civilizací si nejen nevšímá, ale skrytě je protěžuje.
Bylo by proto namístě:
– nahradit lidská práva právy občanskými, které si státy samy stanoví, podle potřeb, na míru
– oprášit osvědčené chování států po tzv. Vesfalském míru – tedy každý ve svém státě po svém, cizincům je po tom prd
– za drzé vměšování (kritiku poměrů) vypovídat zahraniční organizace ze země a jejich členy z řad vlastních občanů trestat za zradu a spiknutí s cizí mocí
– přestat s propagací nesmyslů o “jednom lidstvu”, která vede k oslabování a rozkladu naší civilizace
Lidská práva jsme celkem dobrovolně přijali jako suverénní země a dali si je do Ústavy, ne? Můžeme je škrtnout a místo toho si tam napsat jiný seznam práv, jak říkáte “na míru”. Ale místo takové obecné debaty bych spíš rád viděl, co konkrétně by se mělo změnit, jak by se ta “občanská” práva lišila od stávajících “lidských”.
Například zřejmě navrhujete zrušit jedno ze základních lidských práv – svobodu slova – a zavést cenzuru, když chcete trestat “kritiku poměrů”. V době, kdy se bitva slov, “kritika poměrů”, propaganda, manipulace a ovlivňování voličů odehrává skoro stoprocentně ve virtuálním prostoru, mi není jasné, jak chcete “vypovídat zahraniční organizace ze země”.
Nikoli kritiku poměrů, ale udávání.
Protože bonzování do “brusele” a stěžování komisím OSN a dalším nevoleným a neovlivnitelným je to, oč tu běží.
Žlobníčkování a kňourání u cizáků, aby ovlivnili poměry u nás.
Jsem pro suverénní státy, které si samy odhlasují, jaká práva tam u nic budou platit. VĚTŠINOVĚ. Bez omezení nadnárodními organizacemi, mezinárodními úmluvami, pakty OSN a vyskakováním nevolených křiklounů.
Každý na svém, po svém a za své. A soused ať do toho nestrká rypák – my ho k němu taky nestrkáme.
Myslel jsem, že je řeč o nestátních organizacích typu AI.
Ale dobře, pokud jste změnil téma na OSN nebo EU… Ani tak mi jaksi nedává smysl být součástí nějakých organizací a zároveň zákonem zakazovat lidem využívat nástrojů, které z toho členství plynou. Chcete zakázat i využívání Evropského soudu českými občany? No až nebudeme v EU, tak ano. To pak ani nebude dávat smysl, že.
Já vám rozumím. Ať si český stát definuje právo sám. Buď na zelené louce, nebo pro zjednodušení převzetím něčeho existujícího. To se podle mě děje. Především se vás ptám, tak pro zajímavost, které položky z lidských práv (jež jsme převzali do našeho právního řádu) vám vadí a zrušil byste je.
“Lidská práva” jsou tu prostě navíc, jsou v občanské společnosti naprosto samoúčelný konstrukt, protože občanská společnost je lidská ze samotné podstaty, oprotože stojí na sekularitě a na božská práva si nehraje, proto vnucovat ji z pozic globalistické byrokracie ještě “práva lidská” je falešná hra, která ve finále poškozují právě ústavní systém a právní stát.
Tak, na co lidská práva, když jsou tu občanská práva. Občan je snad člověk.
P. Vylíčile – ve Vašem podání nemají jihoafričtí boorové jinou šanci, než se nechat černoušky vyvraždit.
Ale možná je to nejlepší řešení.
máme i možnost se natvrdo přiznat k rasismu a jednoznačně preferovat bílé před ostatními a ten apaertheid tady zavést. Fakt nevím!!!
Jsme “civilizovaní”, tváříme se, že se chceme řídit právem, ale při tom totéž právo upíráme jiným. Co s tím? Nevím. Asi jsme pro tu demokraci nevyzrálí a proto nás EU podrobuje těm imigračním zkouškám, či co. Nakonec to s námi všichni v EK myslí dobře, jen my to tu špatně chápeme a vidíme za jejich progresivní snahou o všeoobecnné dobro a blaho utajený podraz.
Absolútne zle, p. Vylíčil. Občianska spoločnosť nie spoločnosťou malého dvora a veľkého biča (v rukách majority). OS je spoločnosťou VŠETKÝCH ľudí, ktorí majú OBČIANSTVO toho-ktorého štátu.
Z toho vyplýva, že majú mať všetci rovnaké POVINNOSTI, ale samozrejme týmpádom aj PRÁVA, obvzlášť v prípade, keď aj PLATIA dane.
Pane Aleši,
koncem ledna t.r. jsem Vám v mém komentáři adresoval mj. následující sdělení:
“Aleši, většina lidí, kteří znají Vylíčila osobně, vám řekne, že se jedná o zakomplexovanou a do značné míry i afektovanou osobu.
Proto na jeho názory, stanoviska a slovní výstřelky soudný člověk nereaguje.”
Pokuste se, prosím, nad těmito mými slovy zamyslet.
________________________________________
Poznámka pod čarou:
Já na Vylíčilovi příspěvky zásadně nereaguji. Pouze “odin raz” (to je jazyk, kterému nejvíce rozumí), a to včera, jsem jednou krátkou větou odpověděl, když přímo mne oslovil s tvrzením, že SPD nemá u nás alternativu …
… Vylíčilovy příspěvky …
Pane Okoraj,
s. V. píše jako bolševik, docela nedávno tvrdil- my máme zbrojovku Uherský Brod…
Ovšem kdyby měl být opravdu uplatněn účinný princip trestů za vlastizradu za spolupráci s cizími organizacemi, on by sítem neprošel, ani kdyby v něm byla velkorysá oka.
Ostatně, dosud to byli vlastizrádní komunisté, kdo určoval, kdo je vlastizrádce…
Ano, Vylíčilovy texty (a to nejen zde, ale např. v Protiproudu) mají vlastizrádný charakter.
Pokud by se jim zdařil jejich (i Vylíčilem šířený) záměr, tak by soudruh Vylíčil patřil mezi ty, kteří by – stejně jako po okupaci v osmašedesátém – takřka denně běhali do ruských kasáren …
Trollové, nemáte na něj a na nikoho tady!Každý vás hned pozná, máte stejnou školu-vlastizradu.Myslím, že na to dojedete!
To, že zrovna kremlobota Vylíčila obhajuje arogantní primitiv Dušan, který tu infantilně popisoval, jak souložil s patnáctiletou cikánkou, je signifikantní.
Vrána k vráně …
Svým štěkem jen potvrdil to, co jsem výše sdělil panu Alešovi.
Já nevím co na tom zase nechápete. To je podle vás v pořádku, že se zahraniční organizace vměšují do politiky suverénního státu?
A to že AI útočí pouze na země od kterých neočekává odvetné reakce, na země, které jsou svou politickou korektností tak posrané, že radši budou na kdejakou pi čovinu přikyvovat jak nemocní osli je svatá pravda. Proč neútočí na země, kde se prokazatelně porušuje lidské právo, což je skoro celá Afrika s půlkou Arábie a Indonesie. Neslyšel jsem, že by AI nějak vadilo prokazatelná likvidace křesťanů v Arábii, prokazatelná likvidace farmářů v JAR, prokazatelná likvidace kohokoliv kdo se momentálně hodí v Africe, tiško po pěšině. Radši odvrátíme zrak a zaútočíme na Izrael, protože si dovolil vyhrát válku a jako válečnou kořist si vzal kus území, tak jako celá skoro všechny Evropské země v průběhu věků. Stačí si porovnat mapy Evropy před 200 lety a dnes, jak se změnilo územní rozložení států po válkách. A útočí sna někdo na Polsko že si ukradlo po 2WW značný kus Německa?
Elvisi – AI může kritizovat a “napravovat” poměry pouze tam, kde je alespoň náznak civilizovanosti. Kde existuje něco jako názorová pluralita a demokracie, protože tam má s kým jednat a komu svá stanoviska a doporučení předkládat. V takové Saudské SArábii, Kataru, Somálsku, … a podobných zemích nemá šanci, protože nenajde mocenskou protistranu, která by byla ochotná s nimi o vnitřním uspořádání a návrzích AI na “zlepšení” poměrů hovořit.
K čemu je potom taková organizace, která kritizuje poměry jenom tak kde může?
Přesně takto se chovají vlády poslední roky vůči všeobecným problémům.
Např. budou platit vysoké a nesmyslné dávky jen aby udržely sociální smír, jelikož diskuze s protistranou není možná.
Např. budeme zakazovat vše křesťanské jelikož diskuze s protistranou není možná.
Např. budeme schvalovat všelijaké nesmyslné zákony jelikož diskuze s protistranou není možná
Např. sestavíme vládu s komunisty jelikož diskuze s protistranou není možná.
Toto je špatná cesta. Stále se plácáme po ramenou jak jsme civilizováni, humánní, nápomocní a empatičtí vůči všemu zlu na světě a neuvědomujeme si, že jsme se již vzdali všech svých hodnot a ta protistrana s kterou máme STRACH diskutovat nás jenom využije a potom vykopne ze dveří jako špinavého psa.
“Lidská práva” nahrazují “práva člověka”, což byla deklarace, o níž se opíraly první ústavy. Vtip je v tom, že klíčový bod v “právech člověka” je pojem NÁROD. Totiž jenom národ je suverén, který je zdrojem a garantem práva na tom kterém ÚZEMÍ, protže k tomu potřebuje především JAZYK. “Lidská práva” jsou tu navíc a vznikly jako trosjký kůň, který právě delegimitizuje “národ” jako garanta a toto přenáší na samozvnaou globální byrokracii bez identity.
Jistě, můžete namítnout, “proč ne, co na tom sejde”, ale je tu jedna potíž. Ten “národ” není výmysl, ale živá věc daná skupinou obyvatel, která si vyvinula vlastní dorozumívací prostředky, aby nějaká pravidla vůbec někdo mohl vyslovit a chápat. Je to kulturní fenomén, který je pro právo dost podstatný, protože živé a funkční právo se opírá o zvyky a ukazuje se to stále více právě v multikulti společnostech, kde právní stát selhává a nahrazuzuje ho byrokratický protekční systém, kde naopak stále větší roli hrajou privilegia.
Máte naprostou pravdu!!
Lidská práva (univerzální) nahrazují prvotními ústavami daná práva občanská, která ve Vámi uvedené logice řešila každá “civilizovaná” země.
Univerzální Lidská práva jsou umělým konstruktem globalistů, kteří stojí za vznikem OSN. Slouží k soustředěnému tlaku na národní státy s cílem vytvoření homogenní kosmopolitní gojské masy, která je (mj i pseudohumanismem) vytrhávána ze svých rodinných, národních, kulturních, náboženských a morálních ukotvení. Pro to, aby vyvoleným nekladla odpor při zotročování v NWO.
Je to židovsky vírus.
Takže konkrétně
změnit by se měly články o: ochraně menšin, trestu smrti, nucených pracích, o svobodě náboženství,. Pozměnit, ne zrušit.
Týkat by se měly jen občanů ČR.
Cizinci by pak měli požívat jen omezené verze. Nejsi občan, nemáš nárok. Vyškrtnout pro ně některá ustanovení např. – článek 42 o “antidiskriminaci” cizinců, osekat čl. 43 o azylu, zakázat (EU vnucovanou) účast na politickém životě (nejsi občan, nerozumuj)…
Jenomze vy Cesi z Prahy zde tu to praxi vytvarite,uz od vzniku Ceskoslovenska, postupna likvidace vseho co by pripominalo Moravu. Zrusili jste Moravske zemske zrizeni, parlament sidlici v Kromerizi, rozdavate moravske uzemi Polakom a dokonce jste po valce
spolecne s Polaky vylikvidovali desetitisice Moravcu z Ratiborska a Hlubcicka byvale etnicke a historicke uzemi Moravy.Spouste obyvatelum Moravy jste nakukali pres ty vase vymyvacske media z Prahy, ze jsou cesi zijici na Morave. Nove usporadani 14kraju CESKO,vubec neuznava historicke hranice Moravy. Vubec se nam to nelibi z Pragocentristickeho CESKA se stava militantni stat,podporujici statni prevraty po celem svete, jako naposled Venezuela.Co proboha je nam do nich,je tam legalne zvoleny president,tak do nich nerypejme.
Jenomže vy Moráváci jste se navezli do Prahy do úřadů a udělali jste z nás (jiho)Čechů kolonii Vatikánu, Lichtenštejnska, Lucemburska a vůbec celé té bruselstánské lidovecké mašinérie.
Teď vážně, podivejte se, kdo to tady vede, myslíte si, že jsou fakt Češi? Jinak proti samosprávě Moravy osobně vůbec nic nemám, jsem pro, jen mi vadí, když mi hází někdo na hlavu něco, s čim mám pramálo společnýho. A navíc ty výčitky nikdy nikam k ničemu kloudnýmu nevedou.
A pak že není Morava religióznější než Čechy. Je. A ten katolickej odpad se nakvartýroval do Práglu.
Ty pojmy jsou ale k ničemu, kosmopolitáni nejsou ani Češi, ani Moraváci. Jsou to eroobčani, potažmo planetoobčani.
Kdo Necas s Topolem chlapi z gulama su poturcenci?Co to kydate za hovadiny o katolikoch z Moravy ze zaplavili Pragl.Stejne procentualne volicu Kdu -Csl v Jiznich a vychodnich cechach jako na Morave maji,myslite ze lidi bavi poslouchat kazdou nedeli farare Polaky, tapat nesmysly v cesko-polstine.Uz tam nikdo nechodi,nemaji farare, cesky nebo moravsky farar je bud stary nebo mlady rarita.
No právě, i Nečas a Topolánek jsou ti “oškliví pražáci”, o kterých nejspíš mluvíte. Proto padla námitka, že to jsou naplavení katolíci z Moravy. Což tedy oba jsou.
Tož, já su teda z Moravy, do Vídňa to mám kůsek a mám ju aj ráda (teda měla, než sa to tam zabarbarovalo), Prahu ráda nemám, aj dyž je krásná. Ale furt neco nekomu vyčítat je na prd.
Pokud by vláda zasedala v Kroměříži, tak bych se cítila bezpečněji. Mají tam pro ně vhodné zařízení
Taky nemám Prahu pro tamní mentalitu ráda, co jsou Pražáci zač je znát u každých dalších voleb. Nicméně si musíme coby Moraváci přiznat, že jsme jim do Práglu už nějaké ty vešky nasadili. A nešlo jen o Sobotku. Na druhou stranu to zase ukazuje, že se do Prahy stahuje odpad z celé republiky. Kdo je normální, zůstane na Moravě a do Práglu se necpe, odchází tam zpravidla ti, kdo si chtějí rychle a pokud možno bezpracně nahrabat.
Ono těch echt Pražáků už moc není a zrovna mezi nimi máme přátele. Náplava je jak poturčenec horší turka…to je fakt.
Je to tak. Skutečnýho Pražáka téměř v Praze nevidno. A ty co jsem poznal, ti byli v pohodě, právě narozdíl od těch poturčenců. Sám jsem v Praze žil a utekl jsem, část rodiny tam žije stále, a není z toho nijak odvázaná a ujížděj pryč, jak jen se dá.
Naopak, Pražáků je kopa.
Mám pár známých, ze Žižkova, Vršovic… Smíchova…je zajímavé, že oni se za Pražáky nepovažuji, naopak, oni se považují za žižkovaky, smíchovaky atd atd…
Tak kde sakra berete tu “kopu Pražáků”, když ta “kopa” se za ně nepovažuje. Vy jste se jim prostě toho “pražáka” rozhodl přišít, stejně jako Leopold to přišil třeba Nečasovi a Topolánkovi, což jsou tedy, pokud o tom sami nelžou, katolíci z Moravy.
No to jsou ti moravaci, co se odstěhovali do Prahy přece!
Jako by tam v te Praze letali peceni holubi do huby,ze?.To mate jako po valce Brno, bylo vylidnene vyzabijeli brnensky nemce u Pohorelic a do jejich baraku se nastehovali zlatokopi, pozdeji do BRNA komousi navezli semitsky araby na studia a tak to tam ted vypada Babylon aj z mesitama.
No a co třeba zastupitelstvo v Brně, je mnohem lepší a “odčechovanější”, než to v Praze? Nebo to Češi kurví jak můžou i tam?
Taky by mohli zasedat v Kroměříži, diagnoza je ještě o poznání horší
Právě! Proto by měli zasedat ve Valdicích!
Proto by byl lepsi Kromcl s parlamentem a blazincem. Brno v zadnem pripade a Omik taky ne tam jsou tvrdi cesky soudci, za tykadla na plakate muzes dostat treba tri roky natvrdo ve druhe napravne.
V Brně bývali dlouhé roky na radnici socani, většinou byli v koalici s černoprdelníky. Minule vládl Brnu šílený sluníčkář Vokřál (ANO), který si do koalice přibral Zelené, Hnít Brno, Piráty a TOP09. Takže minulá vláda Brna byla skutečně extremistická (měli mimo jiné v plánu zaplavit Brno migranty a arabštinu uznali za další úřední jazyk). No a teď to není o moc lepší, ODS v koalici se socany a Piráty pokračuje s promigrační politikou. A to si mnozí mysleli, že se v Brně tím, že se Hnít Brno a Zelených zbaví, něco změní. Nic se nezměnilo, dokonce nechali i tu arabštinu a podporují výstavbu už 3. mešity ve městě. Takže islamizovat se bude dál, tak jak s tím začali už předchůdci. Mimochodem – je zajímavé, jak ODS všude úporně islamizuje. Pokud vím, tak vládla v době, kdy se islamizovaly Teplice, také tam.
Už přijali dokument Strategie integrace cizinců ve městě Brně na kterou budou žádat dotaci! Takže si hoodně “pomohli”…Brňáci asi skončí permanentně nalámaní na príglu, páč se tam nebude dát žít, jenom hnít!
Tam začala arabizace už za komančů a teď to ještě dorazí. Z Brna pocházím, tak tam mám spoustu známých a příbuzných. A když s nimi o tom mluvím, tak si to zatím až tak moc neuvědomují, postupně si zvykli i na to, že potkávají po ulicích stále víc odpadkových pytlů s dírou pro oči. Většina jich ani nechodí k volbám a nemají pocit, že by bylo třeba něco řešit. Dokud tam nebude pár nových no-go zón (a teď nemám na mysli Cejl a okolí, na ten už jsou zvyklí), tak se tam nic nezmění.
Řikám to furt, rychle pryč od Moravy, než zaslimoší.
Ne, je to smutný, a řikám to proto, protože Moraváky mám rád. I když jsou to černoprdelnický potvory.
Ach jo.
Tak třeba v Brně moc lidí, co chodí do kostela, nenajdete. Osobně tam ani nikoho takového neznám. Teď bydlím víc na jihu a tady se do kostela chodí, ale většinou jen babky nad 70 let. A v parlamentních volbách byli černoprdelníci na naší vesnici až na 5.místě s pár hlasy. Takže i na Moravě se to pomalu mění a najdete tu už mnohem víc ateistů, než věřících.
V Čechách na venkově je to často velmi podobný. A “náš kníže” je asi takovej patriot, jako Lichtenštejnové, kteří pěkně ze zadu postrkují moravský patriotismus… samozřejmě se má na mysli i ten “patriotismus”, co potřebuje “ochránit” z brusele, aby mohl vřele přivítat více slimáckých hostů.
Myslím, že v tom fakt velký rozdíl mezi Čechy a Moravou nebude. Já jsem z Moravy a nejsem ani křtěná, podobně, jako spousta mých vrstevníků (ono se v 60. letech celkově moc nekřtilo), takže fakt si myslím, že i na Moravě už převládají ateisté. Větší počet věřících je skutečně jen v pár menších lokalitách.
Já si myslim, že stejně většina lidí je nějak věřících, a věří ve všechno možný, což si myslim, je lidský a OK. Zdejší lid má ale historickou zkušenost s organizovanou vírou všeho druhu, a ne zrovna právě vždy tu pozitivní, takže ta skepse (který se tu tedy říká zhruba ateismus) je dost oprávněná. A já se obávám, že trable s organizováním víry zdaleka neskončily, na což se tu ve většině příspěvků snažim vlastně upozornit.
Pane Králi, Liechtestejny bych do toho moc netahat, ti mají svůj prosperující stát a velice dobře si hlídají, komu dají, nebo nedají občanství, nebo povolení k pobytu, či práci.
Jsem z oblasti, která jim patřila a vzpomíná se tu na ně v dobrém.
Nebojte, já je do toho vůbec netahám, protože to vůbec neni potřeba. Ostatně sám říkate, že to jsou ti hodní, tedy mi dáváte za pravdu. Podobně nadšeně se vítal sbého času i “náš kníže”. Samozřejmě, že oni se o “to svoje” s vámi dělit nebudou, oni se budou chtít dělit o to ostaní, jak tomu bylo ostatně vždycky. Ostatně proč myslíte, že tak prosperují… makaj na poli?
Samozřejmě, jak kde. Např.Dolnobojanovčákům se neřekne jinak než “katolík”. A to nejsou žádný babky.
Samo, každý trend opouštět blízkovýchodní blud vítám.
To už je opravdu jenom záležitost Zlínska, ve zbytku Jižní Moravy už těch pravověrně věřících tolik nenajdete. I v rodinách, kde ještě matka chodí do kostela už děti ani vnoučata do kostela nechodí. Takových rodin je v našem okolí spousta. Tak si myslím, že časem to tak bude všude.
Myslíte na Hodonínsku, žejo?
Ale ať si lidé do kostela chodí, jen tady prostě odmítám mít musláky, páč jsou to barbaři! Ale přece nebudeme naše lidi nutit opustit víru, která nás, ať chceme či ne, nějak formovala…
Samozřejmě, důležité je, aby se to tu neislamizovalo. Jenže momentálně kolaboruje s islámem i ŘKC, takže co s tím??
Určitý krok je hereze, tedy “znárodnění” víry, což je na způsob maďarské a polské cesty – nicméně má to svoje úskalí, protože globalistický potenciál katolicismu je prostě latentně stále přítomen. A pak je tu i blízkovýchodní biblický semitismus, který má dost blízko právě k islámu, a tady prostě pomůže jen selský rozum.
To Honza Král – globalistický potrenciál katolicismu se dávno vyčerpal, ař hypoteticky stále existuje. Dnes není již kde a koho převracet na víru pravou, misionářů je jak šafránu, bez zázraku, nebo mocenského ovládnutí a porobení nemáte koho o síle Ježíše přesvědčit. Nehledě na to, že globalizátoři mají eminentní zájem na ateizaci společnosti, protože jakákoli náboženská víra tmelí národy a posiluje jedince, kteří globalizačnímu dobru nelogicky a zatvrzele vzdorují.
Současný papež je průsr, takže lidé oprávněně nadávají, ale třeba zrovna Poláci jsou bratři ve víře, docela drží pohromadě…my se tu však hádáme do krve a dokonce někteří říkají, že jsou jim milejší musláci, než naši lidi…takže je otázkou, zda u nás islamizace neproběhne poklidně, jen abych nasr.l souseda, nebo tak nějak!
Dajo – vždy a všude je skupina, která je zaměřena proti zájmům majority a je to tak dobře. Majorita alespoň neusne na vavřínech, neustále je držena ve střehu, buduje a posiluje sebeochranné mechanoismy. Když takovéto mechanismy nevytváří, nebo jsou slabé a neúčinné, tak v případě útoku majorita podlehne. Tak to funguje nejen u společenských systémů, ale i u živých organismů.
Daleko složitější a nebezpečnější situace nastává v případě, že majorita vytváří obranu jen proti zjevným a poznaným hrozbám, ale hrozby skryté (zakonspirované) neodhalí a na ně se nepřipravuje. Proto nás takováto minotrita s pomocí z venčí velmi snadno rozloží a porazí. Proto o skrytých problémech se světovládnými ambicemi vyvoleného národa tady píšeme, aby si čtenáři toto akutní nebezpečí uvědomili a pochopili co, od koho a proč nám hrozí.
Noobody, katolicismus v základě není o Ježíšovi. Jeho fundamentem je univerzalistická idea. Vychází přímo z tradice římského imperialismu, ze které se také zrodil. Křesťanství je jen nástroj, stejně jako nyní islám či abrahámský semitismus obecně.
Ateismus je zase latentně přítomen stejně jako víra obecně, nemá to žádnou specifickou definici a nedá se to nikomu přičíst na triko, je to tu odnepaměti.
Ateisti prostě boha nepotřebují, věřící v boha/bohy ano, to je vše. Ateisti taky věří, ale jinak.
Katolicismus je však o organizování víry do jednoho bloku, což má samozřejmě nedozírný mocenský potenciál.
Ateisti žádné božstva nepotřebují, proto je ani nikomu nevnucují, je to zcela neutrální, tam to nevězí.
Ale speciálně ŘKC způsobil vážný problém nacionalismus, protože nahradil státotvornou roli církve.
Blbě kecáte.
To tedy kecá.
Jako absolvent ML a člen NSDAP.
Tak tam to byla jedna katolická ovečka vedle druhé. Informujte se taky jinde, než na faře.
Jene Králi – pod to, co píšete, se podepisuji. Ateistické tendence ale nejsou dány přírodou, neb všechny národy (kmeny) od zaznamenané paměti věřili v Boha/y, boží vůli, prozřetelnost a stvoření. PROČ??? Že by snad ústní legendy o stvoření člověka nějakou vyšší bytostí?? Možná snad nějakou genetickou manipulací se stávajícím živočišným materiálem, jak se o tom píše na starých sumerských a mezopotámských tabulkách? viz např.:
http://www.bruttals.estranky.cz/clanky/vznik-cloveka.html
Institucionalizace víry zřejmě proběhla jak naznačujete. Zhruba 250 let lze pozorovat zintenzivňující se ateizaci společnosti. Souvisí to jistě s osvícenstvím – rozvojem věd, techniky a technologií, odlukou církve od státu, vznikem řádu iluminítů, emancipací židovstva a žen a jistě s mnoha dalšími vlivy.
Co je však nepřehlédnutelné je, že systematická ateizace je neoddělitelně spojena s židobolševiky, komunismem a “proletářskou” revolucí. A ta je zase spojena s globalizátory a postupným naplňováním jejich plánu na NWO.
Noobody:
Král má jako původce problémů křestany, zejména katolíky, a Vy židy. Určitě byste si spolu před červencem 41 rozuměli, jako si rozumíte dnes.
Bud’te bez obav, když psal demagogické elaboráty o první světové válce, a Rusku, čehož jste si tehdy všiml, tak něco takového už se potom nikdy nestalo a nestane.
To si pletete, pane Langere. Já vás mám za součást problému, a to je sakra rozdíl. Původci jsou zcela jistě velmi chytří manipulátoři, kteří dokářou ostatním vnucovat jejich pravidla a dogmata, jako ty Bohem seslané zákony. A to se vtlouká do hlavy jako náboženství a vyrábí se tak armáda “věřících”. To funguje lépe a déle, než klacky v rukách dozorců.
Bylo by asi divný, kdybych na to zase neměl divný názor, tak ho sem dám. Ostatně o tom diskuze jsou.
“židobolševik” je poněkud problematický termín, je totiž zaveden z čistě náboženské pozice – žid na straně jedný, katolík na straně druhý – doporučuju shlédnout třeba dobové projevy otce Coughlina, je to zážitek
https://www.youtube.com/watch?v=oPBooPu28QY
Slučovat termín “žid” s ateismem je prostě (náboženský) nesmysl, stejně jako ateismus s bolševiky či marxismem. Marx byl vychován nábožensky a marxismus je nasáklý bibličtinou. Bolševici jsou v tom také zavádějící, byli totiž proti primárně židovským menševikům (židovská strana práce v rámci ruské socdem), které v procesu bolševizace pohltili, aby se jich v období boje s trockismem zbavili. Termín ateismus tu byl zneužit ve jménu rudého náboženství, které mělo své svaté knihy, své mučedníky, své zboštělé vládce, své ikony, svá dogmata, svou scholastiku (ostatně všichni do jednoho měli náboženskou výchovu). To není “ateizace”, to je výměna víry, kdy termín “ateista” byl dezinterpretován a zneužit.
Ateisté, či kritici náboženství a skeptici všeho druhu jsou známí od nepaměti. A platí, že čím vzdělanější, bohatší a informovanější společnost je, tím máte více i takových podezíravých rejpalů a pochybovačů, co jim jednoduché odpovědi a výmluvy na zázraky nestačí. Te neni “systematická ateizace” jako nějaká protlačovaná prazvláštní ideologoie bez ideologie, to jde prostě v závislosti na poznání. Vždyť i osvícenci byli jen na církví tlačené nesmysly již alergičtí, že se proti postavili filosofií, která se nijak neomezovala a bylo tam vše od deismu, přes okultismus, až po ateismus, který rozhodně není totéž, co třeba zase materialismus. A židy považovali za tmáře zvláště zaostalé. Navíc marxistické pojetí materialismu (dialektický materialismus) je v podstatě jen osekanou a převrácenou verzí Hegelova idealismu, který naopak zase poskytoval argumentaci spíše nábožensky založeným filosofům. Ty nejvíce vlastně ranil Kant svým pojetím morálky jako věcí osobního poznání. Pro katolické scholastiky (ale často i mnohé protestanty) to byl (je) iluminátský ďábel numero uno.
Jako já se k nějakým nadšeným ateistům nijak nepočítám, občas taky něco zbožňuju, ale vim, o čem to je, prostě to ignoruje Boha (bohy) a zázraky, to je celé, to ani nijak zneužít nejde. Tedy pokud někdo nezačne za ateismus vydávat něco, co to opravdu není, jak to třeba i dnes dělá páter Halík a s ním mnoho jiných.
A dovozci islámu? Tak to rozhodně nejsou ti, co by chtěli někoho ateizovat, to by bylo jako sázet stromy a nechtít les.
No, jsou i lepší lékaři. Zkuste je.
Nech si je, noku.
Jemu už ani lékaři nepomohou,
král je ztracená existence…
Od vás mi to lichotí. Pokud byste měl tendenci mě naopak dokonce dát za pravdu, asi bych se vyděsil, a možná bych o nějakém lékaři začal uvažovat.
Sice jsem reagoval na “vizi”, ale budiž.
Když už jste opět přiskočil, tak vězte,
že uvažování budete ušetřen, neb pochybuji, že by se našel lékař, který by vás přijal… možná
Apolinář, ale i o tom pochybuji.
Jestli sem ještě Honzo Králi mrknete, měl bych jednu věc. Máte tam to o tom, že ateismus je odlišná víra. S tím jsem se setkal hodněkrát, operují tím především věřící. Že jde o víru, že žádný bůh není. No, u některých možná ano. U takových, kteří v tom nehledají racionalitu, ale postoj. Ale “jak k tomu přijdeme my, pomýlení ateisté”
, kdo pouze pozorujeme věřící, kteří o těch bozích mluví, a jejich jménem činí věci (a to jeden opravdu teda kouká). Kteří ve svých úvahách o časoprostoru žádného boha jednoduše nemáme, natož abychom se zabývali tím, zda je nutno věřit nebo nevěřit v některého z nich.
Jde se z toho nějak vykecat? Jako, že z úhlu toho dosaženého poznání je existence dotyčné entity natolik nepravděpodobná, že nám nedává smysl se tím zabývat jinak, než jako jen tou extrémně minimální pravděpodobností? Nesmrdí ono to nedej Pánbu nakonec agnosticismem??
Možná zrovna odepisujete. Já to dal pod komentář, kde se tím na konci už zabýváte. A to proto, že jsem to nechtěl dávat tam, co to o tom ateismu – víře v neexistenci, nebo vašimi slovy, že věří, ale jinak, říkáte. Že by se to možná pověsilo kdoví (asi Bůh…) kam.
Já to i tam vytrhl trochu z kontextu, a to proto, že když přemýšlím nad tím argumentem, nejsem si jistý, jestli je používán jako slepá ulička logiky, nebo proto, že argumentující se do té boží nepřítomnosti, ve smyslu absence potřeby mít některého boha ve vztahu já – víra v jeho existenci, já – víra v jeho neexistenci, nevejde.
Tak bohové jsou mi celkem jasní, nejsou příliš vzdálení od hrdinů a bájných předků, o kterých už sice víme kulový, ale příběhy jsou to často zábavné, vtipné atd.. Často se tím vyjadřuje úcta k té a neúcta k té vlastnosti, nebo k tomu a tomu živlu, k předkům, prostředí a tak. A docela to dává smysl a vlastně se tim těžko někdo může mít nějaký racionální problém, pokud se to nepřehání. Kultury se tim hemží. O existenci to neni, je to stejný jako pohádky, prostě koho tu existence zajímá, když je tu nepodstatná.
Logika týkající se existence nadpřirozené a nepoznatelné, ale jinak všudypřítomné entity, mi přijde zcela nelogická, protože popírá sama sebe. Existuje jen to, co poznáme, co nepoznáme, neexistuje. Existence představy je taky nesmysl, protože české slovo pro existenci je výskyt, a představa se nevyskytuje, proto je to představa, kdyby se vyskytovala, už neni představou. Tedy výskyt Boha jako představy postrádá elementární logiku taky, tedy Bůh neexistuje, pokud se tedy jedná o představu. Aby existoval, musí se vyskytovat. Naprosto bizarní je pak otázka výskytu něčeho, co si nelze ani představit. No a tady jsme u divočiny jak se patří, protože trojjediný všemohoucí Hospodin, jelikož je i duch, je prodchnutý ve všem, což by mělo být tedy všechno, co se vyskytuje a je prodchnuto, což je fajn, protože je kde kdo, i vize, i Okoraj, i Vy a já. Vlastně i Satan, pokud se tedy vyskytuje v rámci duchem prodchnutého všehomíra. Pokud ne pak neexistuje a nemá cenu ho řešit. No, mám pocit, že s touto entitou je právě taková zábava, protože ji můžete naprat prakticky do všeho, případně z čehokoliv podle potřeby vyloučit. Ale takový papež, nebo Stalin, to už je ořech, ti se zjevně mohou vyskytovat a při patřičné snaze na sebe mohou brát boží atributy, jako je neomylnost, nebo úctyhodnost, což nám může pomáhat při hledání pravdy. No a někteří jsou nadáni schopnostmi takovou pravdu vyjevit, tedy mnohým se to tak jeví. Jiní jsou zase přesvědčeni, že se to skrývá v tajemných znacích, které lze číst jako zvuky, které dávají jejich čtenářům zvláštní pocit vyjevené pravdy o tom, jak a kde se Bůh vyskytuje / nevyskytuje, případně je to rovnou o tom, že diktuje některému ze svých oblíbenců svou vůli. V tom případě se ale pro tento případ musí vyskytnout v podobě diktujícího hlasu. Qtázka je, jak takový hlas odlišit od jiných hlasů, které se také vyskytují a projevují. Tady se prostě můžeme ptát do halelůja.
To všechno ano, spolehlivě se takto v tom neorientujeme oba. Tou logikou jsem ale měl na mysli to, že nevíra v existenci čehokoliv automaticky znamená víru v neexistenci toho něčeho. Filozofové pro tu situaci myslím mají takové jedno cizí slovo. Je to samozřejmě falešná zkratka, a spíš jen hra se slůvky, ale rádo se to používá.
A ta druhá možnost, to nevlezení se, tam se zkouším chytit právě toho často popisovaného okamžiku uvěření věřícími. Že je to takové cosi všepohlcující, nezměrné. Takový reset, který z mozku (vlastně duše, nebo kam všude to prostoupí) naprosto vytěsní možnost pochopení toho prvku prosté boží nepřítomnosti. To před tím uvěřením je popisováno cosi jako slepota Jediné možné kombinace vztahu k tomu bohu potom jsou víra, což je správně, a nevíra, což je nesprávně. Chybí tam nulový (ne ve smyslu číselném, ale významovém) vztah. Takový, kde se nejen v nějaké bilanci nevyskytují kladné nebo záporné prvky, ale neexistuje ani ta bilance samotná.
To celé je ode mne ale myšleno v rovině polemiky věřícího a nevěřícího o bohu či Bohu. Jakkoli jsou s naprostou jistotou předem určeny k neúspěchu z jejich samotného principu, vedeny přesto bývají. Vlastně jsem se na to ani správně neměl ptát vás, protože je to v poloze, že si “povídáme o nich”. Jenže dostat na to z věřícího odpověď pokud možno nenervózní, to se daří velmi obtížně.
Asi rozumíte, ale pro dodržení smyslu tam asi má být … nevíra v existenci něčeho automaticky znamená víru v neexistenci toho něčeho.
To je fakt děsný, kam se s tim dá zajít.
Myslim, že v tom je zakletý to primárně antagonistický vidění světa, což je pro “věřící” celkem typická věc, viz všechny ty diskuze, kde celkem jasně vyplouvá na povrch ten pocit, že “kdo neni s námi, je proti nám”. Tady už nejde o princip dvě, tři až milion, ale o prosté shluknutí se, jako ta první a poslední důležitá věc světa – ostatně toto shluknutí je vestavěno do podstaty pojmu “církev” – tedy shromáždění (Pánovo). Tedy shluknutí “věří”, neshluknutí “nevěří”, kdy princip shluknutí (věřit) lze zredukovat do bodu, že důležité je hlavně věřit – tedy shluknout se. Na otázku “proč”, je odpověď jednoduchá – zanmená to “dobro”. Logicky to druhé je to patřičně antagonisticky “zlé”.
Strašlivý vidle do toho hodili ďábelští ilumináti, kteří “nevěřící” přehodnotili na “pochybující”, ba co “hůř”, pochybující = myslící = jsoucí
Věřící si ani nemůže připustit pochybnost, protože to by nebyl věřící (nepochybující) ale naopak by byl nevěřící (pochybující). Tedy nevíra v existenci (pochybnosti o výskytu) znamená automaticky odpadnutí ze shromáždění (je proti nám). Hlubší smysl lze hledat ve stádovitých vlastnostech lidí – “budeli nás víc, nebudeme se bát vlka nic”. A samozřejmě ve schopnostech zastipitelů “Pána” tuto potenciální vlastnost zužitkovat při tvorbě “jeho” shromáždění – tedy kvantifikovat – kapitalizovat (od capita = hlava).
Tedy chci říct, že u víry v “existenci” je slovo “existence” navíc, podstatná je tu ta bezpodmínečnost víry daná potřebou se shlukovat, proto u tohoto typu víry pochybnost nedává smysl, takže znamená taky potřebu se shlukovat, ale na pomyslné protistraně.
Víra u ateisty věřícímu prostě nedává smysl a nedovede si ji představit jako jiný typ síly – kupříkladu jako tvorbu vlastního úsudku, který tak může být ovládán sebou samým. Tady se pak samozřejmě Bůh začíná jevit jako docela zbytečná entita, protože lidé se tak mohou poměřevot vzájemě a ve finále všemohoucího k poměřování věcí vlastně nepotřebují což je myslim v obecné rovině onen shromžděním proklatý galileův princip relativity.
No, řekl bych, že v Canterbury by s tímhletím s vámi pěkně vyběhli. I v Akvitánii byste vylít jak namydlenej
.
Ale jak předtím ještě tam máte tu prodchnutost, jako, že kromě mě, vás a Satana je i …, no, ve mě tam už zase úplně hrklo… On je to takový zvláštní pocit, vědět, že jsme proti shluknutým. Ještě sotva před sto lety bychom asi vůbec nebyli, naopak bychom se taky shlukovali, ba dokonce radostně. Vlastně i dnes, teda, pokud bychom v mládí nerostli jako dříví v lese. A to přirovnání jsem nepoužil jen tak. To mi pravil jeden důstojný muž právě v Olomouci, když jsem stál před Svatováclavským chrámem, a komentoval ten jeho švuňk.
Ono, jak se často píše, že stačí to a to procento muslimů ve společnosti, a začnou podmaňovat, mě by zajímalo, kolik obecně stačí shluknutých. Třeba kdybychom opravdu spustili ancap, a nejenže by všichni dostali na startovní čáru ty stejné materiální podmínky, že by se jako kapounům sebraly ty miliardy, aby se nemohli předbíhat, a aby mohla začít ta spravedlivá volná soutěž. Že by i lidi spravedlivě dobrovolně zapomněli na všechny JHVH, a začalo by se volně soutěžit i v jejich uctívání. Nakonec by vlastně stačilo to vyzkoušet laboratorně. Třeba ten Prágl, jak se mu tu myslím včera čistil báchor. Plotek dokola, a ať valej. Všechny kostely, synagogy, a tak, by se zamaskovaly, aby se to nepletlo. Třeba Smíchováci. Kolik by se kolem koho shluklo, a jestli by to se Smíchovem nějak zacvičilo. Nebo taková Libeň…
Vsimli jste si co hlasi v pocasi?Vychod republiky Ceska, CT1 udelalo z Brnenskeho a Ostravskeho studiaTV,regonalni vysilani. Vy cechaci, aby jste vedeli, my jsme zeme Morava a Slezsko zadny region, za nase prachy- poplatky ze zakona nam v CT LIKVIDUJI DOMOVINU A PREJMENOVAVAJI NA NEJAKE REGOINY.
ČT je česká jen podle názvu, je to bruselniká zkorumpovaná banda, co leze do zadku všem, jen ne Čechům, vždyť je to tam samá mše, kázání, zjevení a co odborník to katolík. Myslíte, Leopolde, že to jako Čech hltám od rána do večera, na poplatcích si přidávám a mnu si u toho ruce, jak já, závistivej čecháčskej neznaboh, jsem s těma moravskejma zazobanejma lakomcema pěkně vyjebal?
Vis co mne vzdycky zveda ze zidle, jak z Cech slimousi nekoho unesou,srdceryvne sceny v CT1 o unesenych,tajne sluzby makaji na plny obratky a pak se najednou s Cechy slimousi domluvi, jako pripad, dve pipky uneseny v Pakistanu i 5 cechacku v Libanonu. Z nasich dani se Cesi se deli z machometanama.
No, pokud na počasí mrknu, vždycky nám ten JM zastíní hlasatel/ka bruselí
No ale fakt
se pak musím podívat na stránku ČHMÚ, abych věděla jak bude
myslím si, že my na JM bychom měli být osvobozeni od koncesionářských poplatků, když nám stíní obraz bruselí, no ne
To se rozumí.
Ja uz k.rva nevim kde byvam, ted na vychode republiky nebo v Cesku nove pokusy jako Cechii,kdysi v protektoratu Cechy a Morava,nebo v Ceskoslovensku, v CLR,v CSSR,CFSR,Cesko -Slovensko aj s pomlcku?
V té pomlčce
Pane Leopolde, Vy máte asi nějakou krizi…pravda je, že dost často říkají, že na východě republiky budou padat trakaře, ale já si z toho nic nedělám. Naše vínečko je dobré, tož co sa čílit, no ne?!
Jen opravil: kazatel/ka bruselí.
No, taková pěkná diskuse, to se musím přidat. Znáte obec Zastávka u Brna? Původně se jmenovala Zastávka u Odbočky
. Ale znělo to moc překombinovaně místopisně. Proto na Moravě přemýšleli, co s tím. Potom zvolili kompromis, a přejmenovali Odbočku na Vídeň prostě jednoslovně na Brno. Jako, já bych nikomu z Moravy nepoložil stébélko přes cestu, ale jsou věci, ke kterým se jednoduše musejí postavit čelem…
A k té zlínské zbožnosti. Už hodně dlouho tam jezdím minimálně jednou do měsíce. Je to taková dlouhá nudle, dalo by se říct, že se táhne od Otrokovic, kde se sjíždí z dálnice, skoro po Vizovice. Protože se zajímám o architekturu, je pro mě svým funkcionalismem úžasný. Ale taky jsem tam hledal kostely. Našel jsem tři. Jeden v centru, pak jeden evangelický, a třetí jsem teda neviděl, je postaven nedávno na jednom sídlišti. Takže na město se 75.000 lidmi (i když pohltil pár okolních vsí, kde některé své kostelíky asi určitě mají) tam není zrovna překostelováno. Takže město samo asi nějak pobožné nebude. Pravda ale je, že naši zlíňáci mi nejednou říkali – no, my moc né, ale stačí zajet za cedulu. Hlavně k Valachom…
Zbytečně plytvat slovy – tato mapa (ktera zobrazuje chronologiji zcvrkavani se palestinskych uzemi) vypovi za tisic članku:
https://www.google.cz/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.zvedavec.org%2Fimages%2F16%2Fizrael-cenzura-map.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.zvedavec.org%2Fkomentare2016%2F04%2F6843-izrael-cenzura-map.htm&docid=v817inkTdsvKnM&tbnid=pb8Dx4Rg6PvL4M%3A&vet=10ahUKEwi81qvbi6ngAhVRaVAKHVmsCw0QMwg-KAAwAA..i&w=540&h=368&client=opera&bih=474&biw=1054&q=mapa%20palestinsk%C3%BDch%20%C3%BAzem%C3%AD%20chronologicky&ved=0ahUKEwi81qvbi6ngAhVRaVAKHVmsCw0QMwg-KAAwAA&iact=mrc&uact=8
https://www.globalresearch.ca/how-israel-benefits-from-living-with-terror/5538268
Však právě – je to skvělé. Jen houšť a větší kapky, muslimské Araby z Izraele patří vykoupit a vystěhovat mezi jejich lidi jinam. Je jich 300 milionů nebo kolik a zabrali celou severní Afriku, tam se těch pár ztratí.
Je to stejně jen přepisování něčeho už mnohokrát přepsaného. Ani ten Starý Jeruzalém nevznikl jako Starý Jeruzalém, ale jako římská kolonie Aelia Capitolina a bylo to výstavní město europoidních pohanů. To bylo v době, kdy židi, křesťani a muslimové neměli vůbec potuchu, že existují (ostatně vždyť nejstarší hebrejská Bible je ze středověku.) A bylo to ještě před tím, než křesťanští císaři začali likvidovat “pohanské” akademie a těžit z “ďábelských” antických památek kámen.
Každý píše a přepisuje historii, jak si myslí, že je to pro něj výhodné. Takto vlastně vzniká – je to její podstata.
No jistěěěěěěěěěěěěěě!
A tykali si a říkali si soudruhu, vole!
Tak to víš ty sám nejlíp, noku.
hlavně vím, jak to bylo s Jeruzalémem.
Jsou tu i tací, co ví, jak to chodí v nebi.
Židi tam byli dávno před Římem.
Tak nějak 2. tisíciletí př.n.l.
Bible je “příběh světa”. Je to pohádka jako chronologická pomůcka, ale fikce. Starý pověsti český se taky nestaly, to řikám klidně i jako český nacionalista.
No, ony nejsou jen odkazy na Bibli…a faktem je, že některé vykopávky tyto, dle vás pouhé pohádky semo tamo potvrzují…a není to otázka “výkladu” nalezeného…tím ovšem neříkám, že Bible je faktografie….to bych asi taky patřila do Kromclu
Já vím, byl jsem v této věci fakt pečlivý. Vykopávky jsou naneštěstí obětí velmi nábožensko-ideologicky zatížené interpretace, totiž dle jiných (a to i izraelských archeologů), to naopak jako tedy vykopávky docela dost vyvracejí. Zatímco biblická “archeologie” si dává za úkol dokázat pravdivost Bible, ta druhá žádná taková předsevzetí nemá, a proto je taky v obrovské nevýhodě a nikoho moc nezajímá, totiž nemá ty ambice se opírat o zjevenou pravdu.
Já to vlastně diskutuju docela nerad, protože obvykle se čeká místo toho dohození jiného příběhu, a ten jaksi nemám zkompletovaný tak, jak ho svého času měli učitelé církve. Zase nevýhoda.
To je zpětná projekce, legenda. Tomu lidi věří jen kvůli existenci pozdějšího příběhu. Je to jako říci, že Češi byli v Evropě už před lovci mamutů. Ano, svým způsobem ano, ale protože tehdy si tak zcela jistě neříkali, tak vlastně ne. Antičtí kronikáři pojem “žid” vůbec neznali. Prošel jsem je všechny. Historie židů se objevuje pouze a jen u Flavia Josepha, což může být klidně fiktivní autor (který vlastně hebrejsky nenapsal ani slovo, a ani nemohl, hebrejština je pozdější) a vše od něj je vlastně až středověký “opis”.
Mimo něj je snad poprvé zmínil jedenkrát Cicero (zase je to jen pozdější přepis), ale to už Římani před tím zřídili provincii “Iudea” (hned vedle Idumeje) jako nový správní celek (kvůli daním a tak). To co je známo jako Starý Jeruzalém však vzniklo až za Impéria jako Aelie Capitolina.
Toz to ti tam ti zlinaci rekli, zajed za cedulu k Valachom a oni su co, mistri sveta ?Z velkomesta o 100,000 obyvatelich v 90satem maji jen 70,000 ,vsichni s tama utekaji. Z devatym tam rozvratili Slusovske druzstvo, 7500lidi bylo bez prace, napakovala sa tu lihova mafie take ze Zlina malem nas tu vsecky vytravili pancovanym chlastem s metylem a este budu ukazovat prstem.Za prve Valasi jsou hlavne evangelici a kalvini maji vetsi kostely jako katolici,muzes jet o par kilometru dal smer Vsetin v Jasene v Pozdechove,Liptale,Ratibori aj Valaskych vesnicich, az po Valmez jsou vesnice ryzi evangelici,katoliku je ta po skromnu. Maji v tech vesnicich zachovale sochy Portasu co po tureckych valkach mistni zdatni specialne vycviceny Valasi chytali turky a cikany co chodili z Uher rabovat a krast na Moravu.
Každopádně by se ŽÁDNÁ nikým nevolená neziskovka neměla míchat do záležitostí JAKÉHOKOLI suverénního státu. Copak nikdo nevidí, kolik podobných neziskovek po celém světě působí? Jsou to i ty, které fungují coby pašeráci migrantů do Evropy, za což jsou ještě velmi štědře placeny z rozpočtů jejich mateřských zemí, rozpočtu EU i ze zdrojů různých podvratných organizací (UNHCR, OSN, OSF….). A co je nejhorší, je zde patrná snaha počty podobných podvratných neziskovek navyšovat, přičemž jejich kompetence jsou často neomezené (Barnevernet, GREVIO).
Sudruzi,
tak to vypada, že někdo, nebudu jmenovat, se pokouši postupně proměnit celou OjroUhniji na palestinska uzemi č.2. Při tym na rozdil od Palestiny, Musulman nebyl historickou současti Ojropy.
Položme se nyni na kontrolni otazku: proč někteři sudruzi chtěji proměnit Ojropu na obraz Izraele? A kdo jsou ti sudruzi?
Kazde levicove hnuti prosazujici lidska prava je nebezpecne! Kazde! Ono totiz o zadna lidska prava ve skutecnocti vubec nejde. Lidska prava jsou kazdymu ukradeny. Je to jen velice osvedcenej spusob jak zlikvidovat protivnika. Zapad to tak dela leta. Uz i nase charta 77 brala komunisty hakem pres lidska prava. At mi nikdo netvrdi ze to byla nahoda. To same Solidarita v Polsku. Ne ze bych nebyl rad ze jsou komousi v h…. ,ale lidska prava jsou jen klacek. Nejvic s nima mava USA kde meli jeste ve 40 letech diskriminaci cernejch a Britanie a Francie ktere teprve nedavno prisli o kokonie. Ono to totiz krasne zni “lidska prava”, komu by o to neslo. Ale je to presne jak autor pise. Stat Izrael je milionkrat lidstejsi rezim nez vsichni jeho sousedi, ale presto je tercem AI. Proc asi? Vsichni tihle levicaci pracujou na obednavku svich dobatoru. Vzdyt nic neprodukujou a bez penez by chcipli hlady. Tohle vsichni ti bohati arabove v regionu vedi a vsichni v tom jedou. Moderni levice je proste zkazou tohoto sveta. Kdyz je poslouchate tak vsichni vedi co by se melo, kdo cim skodi ale nikde na svete neni nejakej stat kterej by pod jejich rukama zkvetal a nejel na dluh. Vsichni tihle apostolove lidskych prav pusobi dojmem, ze do tedka nez oni nas zachranili vsichni vsude jeden druheho zrali a nikde nebyl zadnej lidskej sistem. Opravdu nebyl? Nadruhou stranu zjevne nelidske rezimy na blizkem vychode jim nikdy nevadili, to je divne ne?
Fantomasi, máte naprostou pravdu! Že Stát Izrael je mnohem lidštější než jeho arabští sousedé, mohu potvrdit. A přesto jen on je terčem kritiky za to, že už sedmdesát let dává najevo, že svou zem bránit umí, chce a bude, místo aby se pokorně nechal zlikvidovat, jak je od něj požadováno. A pokud nějaká AI či jistá organizace u nás, která si zařídila fantasticky prosperující živnost s jedním jediným předmětem činnosti – totiž hanobením Izraele a neuvěřitelně odpudivým rektálním alpinismem vůči těm, kdo už ani netají, že jejich cílem je Izrael zničit, odpovídám: Mnohem větší úctu než ti, kdo vyžadují bojkot Izraele, má u mne například australský hudebník Nick Cage, který nepodlehl nátlaku, aby nekoncertoval v Izraeli, čímž dal najevo, že jako plnoletý a svéprávný občan si své věci rozhodne sám. Výzva AI k bojkotu historických míst Izraele je pro mne dalším důvodem pro opětovnou návštěvu země, v níž zůstalo mé srdce.
AI je neomarxistická verze Kukluxklanu.Tedy se od nich nedá čekat nic jiného, než co dělají.
A proč Izrael nebrání i země, které mu neubližují?Proč nepomáhá zastavit islám v EU?My jsme Izraeli pomohli- jediní na světě, jsem zvědav, jestli nám pomůže proti islámu, který už zapouští tady kořeny.Má větší zkušenosti, než my.
Dušane, můžete mi říci, které země mu neubližují? Vždyť jakmile se Izrael začne bránit, a myslím, že bojuje i za nás, je okamžitě ocejchován co největší vyvrhel v celém vesmíru!
Nářky těchto ziskových rasistických a diskriminačních neziskovek mne nezajímají. Preferují jen přemnožené Afričany a blízkovýchodňáry, na bělochy, eskymáky, šikmooké, indiány a ostatní z vysoka …………..kašlou.
Více než jednu větu k tomu, čím je prodchnuta celá diskuse pod tímto článkem…
V dnešní době plné frází nepovažuje řada lidí slovo za nic jiného, než za prostředek dorozumívání a předávání informací. A přece: i obyčejná slova mohou účinně působit! Mají moc dávat a budovat život (povzbuzení, podpora…), ale též bořit a ničit (pomluva, lež, hana)… Již pisatelé Bible Starého zákona nechápali slovo pouze jako zvuk pro přenos informace. Chápali ho i jako “událost” a “čin”.
Slovo, které Bůh vyslovuje, je takové, jaký je sám Bůh.
On je se svým slovem zcela totožný. Slovo u Boha znamená totéž jako čin (viz výše). Co Bůh vyslovuje, to se také děje: “On řekl – a stalo se” (Žl 33,9). Poté co se lidstvo odloučilo od Boha a nemohlo mu již více “hledět tváří v tvář” – tedy když člověk již nemohl Bohu rozumět, učinil Bůh rozhodující krok: Boží slovo na sebe přijalo lidskou podobu – kterou je Boží Syn, Ježíš Kristus. Ježíšovo působení stojí především na slovech, která jsou zároveň i činy. Jsou v něm vždy spojené vjedno, ať už uzdravuje nemocného nebo nasycuje zástup.
“Ježíš je Slovo Otce, které bylo darováno lidem, aby odhalilo tvář Boha” (Jan Pavel II.).
“Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha a to Slovo bylo Bůh. Všecko povstalo skrze ně a bez něho nepovstalo nic, co jest.” (Jan 1,1.3)
__________________________________________________________________________
Přeji poklidný den všem lidem dobré vůle.
Vy jste hotovej Mojžíš, pane Okoraj.
Okoraj 7.2.201920:12:04 Odpovědět
Sice jsem reagoval na “vizi”, ale budiž.
Když už jste opět přiskočil, tak vězte králi, že uvažování budete ušetřen, neb pochybuji, že by se [na zemi] našel lékař, který by vás přijal… možná Apolinář, ale i o tom pochybuji.
… a to ani na Zemi, dodávám dnes.
Vaše reakce mě, jako vždy, těší.
A tak to má být – spokojenost na obou stranách…
A najlepšie na tom je, pán Okoraj, že to dokonca platí pre obidva svetonázorové platformy
Myslím v zmysle o sile slova !!!
Tak …
Přeji Vám odpočinkový víkend.
AI je financována Sorosem, je to tady asi o 20 článků výš.