
18 let od útoku muslimů na WTC
LUBOŠ ZÁLOM

Za prvé, je potřeba si neustále připomínat, jak ničemně se chovali mnozí intelektuálové a filozofové. Nikdy ze své paměti nedostanu vystoupení filozofa Erazima Koháka na České televizi, pár hodin poté, co spadly obě věže WTC, který s výrazem morální jistoty a převahy pronesl, že Amerika a Západ si za ten útok mohl sám, svojí sobeckostí, zpupností, pýchou, a že WTC bylo symbolem této západní zkaženosti, a v podstatě si o útok celou dobu říkalo. Bylo by velmi poučné, kdyby se záznam pořadu objevil někde na internetu, nejlépe v archivu ČT. Patrně bychom se v té době setkali i s podobnými, i když ne tak otevřeně drzými názory jiných filozofů, ale vystoupení Erazima Koháka je tou nejvýmluvnější ukázkou toho, co je tím skutečným, dlouhodobým nebezpečím pro Západ. Nejsou to bandy otrhaných, vousatých barbarů, schopných naučit se s letadlem narazit do mrakodrapu nebo náklaďákem přejet lidi na chodníku. To je pouze symptom. Tím skutečným smrtelným nebezpečím jsou antiracionální, kolektivističtí a altruističtí filozofové a takřka celá dvoutisíciletá tradice západní filozofie, z níž tito intelektuálové čerpají a jsou s ní v souladu.
Za druhé, vidíme, kam jsme se za těch osmnáct let posunuli? Představme si podobný útok dnes (i když věřím, že dnes něčeho takového nejsou muslimové schopni a jejich fundamentalistické buňky jsou pod lepším dohledem západních tajných služeb). Zatímco Amerika se bezprostředně po útoku semkla kolem svého politického vedení a prezidenta a byla odhodlána útok na WTC tvrdě potrestat (zda se tak skutečně později stalo je jiná věc), dnešní reakce by v západním světě byla jiná: nemá to nic společného s islámem, nesmíme generalizovat, nesmíme trestat, musíme na nenávist odpovědět láskou, wir schaffen das! Po osmnácti letech je západ sice možná silnější co do důrazu na práci tajných služeb (což je něco, co se my obyčejní smrtelníci samozřejmě nemáme šanci dozvědět – na veřejnost nemohou proniknout informace, kolik útoků různých rozsahů bylo zmařeno), ale je vnitřně odzbrojen, nemá vůli bojovat, postavit se nepřátelům s adekvátní tvrdostí a nesmlouvavostí. Pojmenovat věci tak, jak jsou, tedy že nepřítelem je islám, nikoliv terorismus, protože ten je jen metodou boje, se nesluší. Koneckonců, vůle západu bojovat a správně definovat nepřítele nevydržela příliš dlouho. Velmi brzy po útoku na WTC začal prezident Bush prohlašovat, že islám není nepřítelem, a že muslimové sami jsou obětí fundamentalismu. Jaký je důvod? Je jím to, co jsem pojmenoval v první bodě: intelektuální a morální marasmus, v němž se západní civilizace nachází, antiracionální kolektivistická filozofie a altruistická etika, která pokládá sledování vlastního zájmu, jakým je například obrana před nebezpečím, za morální zlo.
Za třetí, zatímco Západ stále patrněji upadá do naprostého relativismu a nihilismu, a to, co by před osmnácti lety bylo nemyslitelné, je dnes mediálním a kulturním mainstreamem. Od bezbřehé otevřenosti v rámci ideologie multikulturalismu, přes naprostou iracionální dekadenci v podobě ideologie LGBT, až k pozvolné demontáži politických jistot, které dělaly Západ Západem, ať už jde o svobodu slova nebo právo na nesouhlas. Islám si je v porovnání se Západem naprosto jistý svoji aktuální kulturní převahou. Ve střetu dvou ideologií vždy zvítězí ta, která je více konzistentní. Západ v tuto chvíli konzistentní není a nemáme před sebou ani známku toho, že by ztracenou konzistenci v dohledné době našel. Islám je ve svém totalitářství naopak maximálně konzistentní a jeho kulturní, populační a tedy následně i politická hegemonie je něco, před čímž nelze zavírat oči.
Osmnáct let po útoku na WTC jsme stále ve válce. Západ prohrává a ztrácí postupně poslední zbytky morálních sil. Je jen otázkou času, kdy si islámský totalitarismus vezme vše, po čem touží a na co si klade nároky.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 2 655,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- K prvnímu výročí boje České republiky s virem - 1.3.2021
- Generace rozbitých opic - 1.3.2021
- Blahosklonnost nebo idiocie? - 1.3.2021
Za útoky 11. září stojí ruské tajné služby, stejně jako za zakládáním teroristických organizací pod různými názvy po světě, stejně jako za socializací Západu, a stejně jako za otevřením Západu všem možným exotům.
Jenže tohle si málokterý český novinář dovolí napsat.
Proč asi?
Ty mátoho!
hovno je čokoláda ( košer) , provozovatel tohoto webu je slabomyslný ?
Provozovatel tohoto webu je hlavně velmi tolerantní k nacibolševikům jako ty
Ano, byl to Putin osobně!
Samozřejmě. Přijel nepozorovaně vodovodem.
https://www.youtube.com/watch?v=5p2Phy0OBVI
Pro změnu se zase ukazuje že si to amík odpálil sám aby mohl udělat vpád do další země a krást a okupovat. Takže asi tak.
Nějak se mu to prodražilo.😛😛😛😛
Vy taky věříte, že si to odpálil sami?
Při vaší inteligenci?
Kdy jste zmarxizblbla?
To je ironie, asi to nepoznáte, při vaší inteligenci.
při vaši inteligenci, někdy o vás pochybuji.
Priorita je porozumět textu, a pak teprve pochybovat.
Zase toho Putina co ho vůbec nepoužíváte.
Langer,ty dvojčata shodily Putinovy dalekonosné vídle
To Langer:
Za 11.9.01 mohou být i někteří bývalí důstojníci tajných služeb nikoli ruských, ale sovětských. Takováto info, natož se jménem, se ale nikde ve veřejných zdrojích neobjevila a tak kontrarozvědčík Langer jen nafukuje rusofobní bublinu. Jako před časem nafukovala GB bublinu “Skrypal”, ještě před ním MOV a WADA bublinu Ruského (státem řízeného) dopingu, nebo v USA nafukovali Ruskem ovlivněné presidentské volby. Vše s jediným cílem – po vzoru Goeblese stále opakovanou lží srazit důvěryhodnost Ruska a jeho politiky v očích světové veřejnosti a tím dostat Rusko do izolace.
Článek je postaven na dogma a axiomu viny islámu za 11.září. Tento předpoklad je však jen pracně uplácaným a žádným soudem nepřezkoumaným výrokem USA establišmentu, který s historickou pravdou nemá nic společného. Východiskem pro článek jsou info z Kean/Zelikow vyšetřovací komise, která tvrdí, že 11.9. naplánovala, zorganizovala, uskutečnila, finančně, personálně a logisticky zajistila výhradně Al-Kaidá na základě pokynů jejího vůdce Usámy bin Ládina. Je asi milion nesrovnalostí mezi tím, co obsahuje finální zpráva Kean/Zelikow vyšetřovací komise a fyzikálně doložitelnou realitou, hmatatelnými důkazy, vědeckými experimenty, výpověďmi tisíců svědků a dalších tisíců ve zprávě neuvedených a tedy neobjasněných, leč podstatných, informací. K událostem 11/9 fungují na webu stovky stránek, které se zabývají touto kolosální lží, kterou vláda a politici USA svou autoritou přikryli a po dlouhá léta znemožnili soukromé vyšetřování událostí. Až koncem minulého roku byla soudní mašinérií USA uvolněna možnost pozůsatalím po obětech domáhat se odškodnění soudní cestou a tedy i možnost nezávislého soudního přezkoumaní pravdivosti “Závěrečné zprávy o teroristických útocích z 9.11.2001″.
Nemá cenu se zde pokoušet cokoli psát o jednotlivých fyzice odporujících alogičnostech, o záhadné kooperaci mezi NORAD a leteckými piráty, o nezvykle bodovém zhroucení WTC 1,2 a 7, rozfoukávání jejich ocelového opláštění lehkým větříkem, bezdůvodném pádu WTC 7, naprosto nejasném způsobu rozložení trosek a šetření pádu letu UA 93 u Shanksville, nesoulad mezi chybějícími troskami, impaktnmím otvorem a velikostí letadla které údajně vlétlo do Pentagonu, neobjasněné hromadné absenci výhradně židovských zaměstnanců pracujících ve WTC, nezdůvodněném pyroklastickém proudu prachu provázející pád budov WTC, jakoby vulkanickou činností seškvařené a slité hornině v základech WTC, ….. a td. a td. a td. NAKONEC největší vypovídací hodnotu o důvěryhodnosti “Závěrečné zprávy ….” má průzkum veřejného mínění z r. 2015, kdy jí věřilo jen 19% respondentů.
Z výše uvedeného a v minulosti zde na PP mnou sáhodlouze rozebíraného USA hoaxu o 11. září vyplývá, že autor své závěry staví na smyšlenkách a lžích. Proto jeho závěry pokládám za nepravdivé a neudržitelné!! Podle mne je zamyšlení hodná jen prvá část věty: “Je potřeba si neustále připomínat.”…. A já ji doplním,
“že jen pravda bez příkras, oproštěná od ideologické fabulace, má šanci otevřít lidem oči.” Oni sami si pak dají sami správně dohromady kdo s kým o čem a proč. Pravda je jako olej. Zavřete ji třeba do sudu, stejně jednou vyplave na hladinu! Většinou je však pozdě něco preventivně dělat, pak už se jen sanují škody. Proto je třeba pravdu ctít a pravdu zveřejňovat bez ohledu na to, komu padni. To je cesta, jak se ze současného společenského marasmu co nejdříve a nejméně bolestivě vysekat.
Nounicko, a to jsi vypotil sám?
B L B E
To teleVize:
https://youtu.be/dIdJuAtGU54
Zdravím, pane Langer. To je zajímavá poznámka. Můžete naznačit, jestli to byl všechny, nebo jen některé? Je G.W. Bush také ruský agent?
https://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/00661/news-graphics-2008-_661441a.jpg
A mohl byste třeba naznačit, jakým způsobem prolomily pověstnou reaganovu hvězdnou obranu?
Fakt jo? No nebít debila langra tak jsme stále v nevědomostech, moc děkujeme trollíku, konečně jsem se po tolika letech dozvěděl pravdu. Bóóóže můj do čeho si to duši vrazil, ovšem užitečnější by bylo kdybys do něj vrazil aspoň čajovou lžičku rozumu.
A zkus to česky…nebo tě učitelík Kadlík zdrbe.
Langere, znám instalatéra, který dokáže do tvé vodnaté hlavy našroubovat pákovou baterii.Uleví se ti.
Lepší tady zatím nebyl.
Bravo! Brilantně slaboduchá dedukce…
Vždycky jsem si myslel, že maleho.velkeho píše Aleš. Teď si začínám myslet, že Langera píše maly.velky.
https://ac24.cz/-/rizena-demolice-potvrzena-nova-studie-o-pricinach-padu-wt-1?redirect=%2Fuvod%3Fp_p_id%3Dcom_liferay_asset_publisher_web_portlet_AssetPublisherPortlet_INSTANCE_lCcnss25eNbm%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26_com_liferay_asset_publisher_web_portlet_AssetPublisherPortlet_INSTANCE_lCcnss25eNbm_delta%3D12%26p_r_p_resetCur%3Dfalse%26_com_liferay_asset_publisher_web_portlet_AssetPublisherPortlet_INSTANCE_lCcnss25eNbm_cur%3D3
Autor tam má jednu malou početní chybu:ony nespadli DVĚ věže wtc,ale TŘI-o pádu té třetí BBC dokonce informovala několik minut před tím,než se tak skutečně stalo.Dále je zarážející,že ačkoliv žár roztavil železné konstrukce budov,doklady pachatelů(z nichž minimálně polovina je živích a zdravých a žijí v SA)zůstali naprosto neporušené-zkrátka téhle pohádce nevěřím ani hovno…Ano-západ je ve válce s islámem,kterou ale sám vyprovokoval a rozpoutal-teď už jen zklízí-hlavně Evropa…
Slovo západ, přepiš na USA.
My jsme Západ, rusobolševiků.
Se západem nemáme nic společného nejméně 500 let, kdy byl Jíří z Poděbrad posledním českým kurfiřtem.
Západ je odjakživa naším úhlavním nepřítelem, který nás kdykoliv zradil a podrazil.
Hlupáku, Jiří byl český král v době, kdy v tvé milované Moskovii vládla Zlatá horda a všichni ji, tam, lezli do (_! _).
A jak nás v době Jiřího z Poděbrad ohrožovali Rusové ?
Jaká válečná tažení podnikli na naše území a jaké války vyvolali s námi tví západní kámoši z tzv. svaté říše římské národa německého ?
Ty vážně nerozumíš psanému slovu, že?
Spolehlivost západu se ukázala v Mnichově 1938 a každému rozumnému už to stačí.
Asi jsme tam neměli svého kurfiřta…
A co budova Pentagonu….?
Ten nespadl (bohužel), ale letadlo bez motorů (nenašly se), křídel (ani se neotiskla na zdi, žádný požár kerosinu…), sedadel (které se při takových haváriích obvykle povalují všude kolem), do Pentagonu udělalo jen poměrně malou díru. A jako na potvoru, zrovna v citlivých místech…
Na Pentagon si poslali Američané obyčejnou raketu s plochou dráhou letu Tomahawk z nedaleko zaparkovaného plavidla.
Inu, žádný plán nevyjde nikdy na 100 %, tak museli začít improvizovat, čímž ze sebe udělali před celým světem idioty.
No jistěěěě, a tatatata, soudruzi ze západoněmeckých tanků…
Kurňa, pořád není nějak jasné, proč spadla naprosto stejným způsobem (implozí do sebe) i ta třetí věž WTC7?!
Asi se lekla strachy! Sice jí mělo “zbořit” to třetí letadlo, co spadlo cestou, ale scénář zboření tří budov se už nedal zastavit! Kde udělali soudruzi z Mosadu a CIA chybu?
Možná to plánoval nějaký, komunistickým školstvím nezasažený produkt americké vzdělávací soustavy, kde se přeci už dávno ví, že matematika obtěžuje.
Dva nebo tři, kdo by to počítal, když máme chytré telefony?
Debilizace společnosti na pokračování, všechno to klucí plánují podle stanoveného scénáře jakoby okopčeného z protokolů od Siónu! NWO přece musí být stůj co stůj a oni nepotřebují vzdělané a chytré goimy!
Tebe zřejmě taky.
ňaf ňaf ňaf
To letadlo, co spadlo, mělo namířeno na Kapitol, a ne na nějaký bezvýznamný mrakodrápek v NY.
Ale, zkuste mapu USA
Každé velké tažení potřebuje svůj Reichstag.
Tak si ho udělali, no. Něco divného?
Asi tak nějak!
Jsem čekal, že se tady vyrojí ti samí, promachometánští kolaboranti.
Cítil ses osaměle, viď?
Ne, protože vás, idiotů, je maximálně 15.
zato vy idioti jste tady 3 – 4 včetně langra.
Jo Američani, ti mají smysl pro humor!
Podivná vražda prezidenta Kennedyho……kurňa, ten Oswald byl ale ostrostřelec!
Hned několik neohrožených “výletů” na Měsíc v krabičkách od slanečků s předpotopní technikou, přičemž za dalších následujících 50 let nebyla žádná raketa s lidskou posádkou schopná alespoň obletět Měsíc!
Pád “trojčat” 11.9.2001…….
Dopadení zločinného Bin Ládina a ten jim jako na potvoru sklouznul z lodi do moře……
Ne to už stačí pro dnešek, srandy bylo dost!
Tak šup hliníkovou čepici na hlavu a zpátky do pyžama na pokoj.
Petr a Zdeněk siamská dvojčata a stejně jako WTC7 mají k sobě Vizí!
Nenasadil
tvůj otec taky ne……
Ty se přebal, protíkáš.
Ano ano slavime 18 let od zacatku kde Amici zacali s utokem na WTC aby mohli pak zacit rozje.bavat cely arabsky svet a aby mohli imigranty vesele lezt do Europy a byl splenen plan zaniku bile rasy.
Mezi tim se cely zapadny svet potiho menil a byl mu fikane vnucovani pohled na slunickarsky svet který vladne dnes.
Takze slavime jiz 18 let začátek zaniku zapadne civilizace.
To rozj@bávání začlo už před dvojčaty,11/9 byla jen reakce na vpád USA do Iráku,Kuvajtu a Saúdské Arábie.
Al Kajda (přezbrojená Amíky v Afghánistánu) to nerozdejchala a dala Amíkům ochutnat jejich vlastní medicínku.
Historka jak zlý Saddám napadl hodný Kuvajt je jímavá,ale Kuvajt byl historicky iráckou provincií,kterou pomocí tužky a pravítka od Iráku odtrhli Britové.
Že Kuvajt pomocí šikmých vrtů kradl Iráckou ropu je další věc.
A jste si jistá, že víte co jste napsala?
Možná vás plete,že Irák je konstrukt Picota a Sykese.
Za Osmanů nebyl žádný Irák, území bylo členěno na 3 administrativní části,Mosulskou,Baghdádskou a Baserskou.
No a Kuvajt patřil do té třetí.
Tudíž se Irák-celkem logicky- cítí jako následník.
(Všechno ve Wikipedii nenajdete.)
Toto správní rozdělení respektovali nejenom Turci,ale i Peršané,Alexandr Veliký a i Umajjovci.
(Jde vlastně o starověkou Asýrii,Babylonii a Sumer)
Arogantní Britové jim tam ty hranice tak přeorali,že se z toho domorodci nezmátořili dodnes.
Proto také Daeš první co udělal,bylo zbourání hranice mezi Irákem a Sýrií.
Chááááááááácha
https://www.youtube.com/watch?v=Rr8ljRgcJNM
Co se týká útoků, tak čím více času od nich uplynulo, tím méně lidí věří oficiální verzi. A to po celém světě, třeba i v USA. Velmi zajímavý je například dokument (tuším, že existuje i kniha) od bývalého amerického senátora Ventury, kde je těch důkazů o tom, jak moc je oficiální verze na vodě, podáno víc než dost.
Teorií o tom, jak to bylo doopravdy je spousta, já bych však poukázala na jeden z důsledků pádu budov WTC. Atentát posloužil coby záminka okupace Afghánistánu a to i přesto, že dle oficiální verze pilotovali letadla Saúdští Arabové. A vojáci zůstali v Afghánistánu dodnes, není pak divu, že mnozí z evropských atentátníků pochází právě z této země. Záminka, která posloužila k předešlé invazi – do Iráku – byla záhy poté seznána lživou, žádné ZHN se tam nenašly a neexistovaly ani důkazy jejich existence. Tedy na BV došlo v posledních desetiletích ke dvěma invazím, z nichž jedna napomohla vytvoření ISIS a druhá výrazně posílila Talibán, který (na rozdíl od ISIS) do té doby působil pouze na území Afghánistánu, dnes už jsou jeho členové rozlezlí po celé Evropě, kam se dostali především v rámci migrační invaze po roce 2015, ale i předtím. Následná válka v Sýrii a vyzbrojování islamistické opozice vůči Asadovi (An Nusra apod.) pak posílilo právě tuto bojůvku, která se částečně slučovala s Al Kajdou (podporovatelé této islamistické organizace byli zaznamenáni i mezi muslimy v ČR).
Shrneme-li to, tak 11. září 2001 bylo především vhodnou záminkou k (zatím) nekončící invazi vojsk NATO do Afghánistánu, země, která má ty nejlepší podmínky k pěstování opiového máku. Spolu s předchozí invazí do Iráku, která dala vzniknout ISIS a posilou islámských teroristů v Sýrii se ve všech případech jedná o jedny z hlavních příčin nekončící migrace z BV do Evropy. Tyto souvislosti s 11.9. jsou pro nás dnes podstatné, jak bylo vše ve skutečnosti je podstatné již méně, minulost nelze změnit. Migranti z BV spolu s ekonomickými migranty z Afriky, kteří míří za těmi, kdo je po desetiletí u nich doma vykrmují, budou hlavní příčinou pádu Evropy cestou totální islamizace. Islamizace, které roky napomáhají především ti, kdo to vše řídí. Primitivní poloopice z pralesa nebo muslimští hrdlořezové z BV (nyní už radikalizovaní na maximum) jsou jen nástrojem, který někdo využívá právě k likvidaci evropské civilizace. A evropští národní politici, stejně jako ti v EU jsou jen slouhy, kteří tu invazi za slušný obolus od svých loutkovodičů podporují. Proč by byl jinak islám v Evropě tak nedotknutelný???
Věříte blbostem.
Jako třeba neposkvrněné početí a nehořlavé arabské doklady? Na víru ve “správný věci” jsou tu jiní kabrňáci. Ti druzí naopak pochybují, agilní popleto.
Jednotka srandy = jedna vize!
A jednotka debility, jeden tenísek.
Ne, blbostem nevěřím. Nenechám se zmanipulovat oficiálními verzemi čehokoli, navíc verzemi, které lze velmi lehce vyvrátit…. A i zde se ptám: komu se to hodí????
No, tak zmanipulovaná jste dost.
Víte, že v USA je trest smrti?
Je tam trest smrti, ale jen v některých státech. A co to má společného s článkem??
Je spousta událostí, kterým dnes věří stále méně lidí, ať už jde o oficiální verzi atentátu na JFK, 9/11, z poslední doby kauza Skripal, chemický útok v Sýrii apod. Někdy lži oficiální propagandy “prasknou” a nedají se utajit, oficiální verze padne (ZHN v Iráku), někdy si oficiální místa za verzí stojí i přesto, že se najde mnoho důkazů o nesmyslnosti dané verze. Je jen otázkou času, než se ukáže pravda. Ne vše je samozřejmě zkonstruované, ale jsou události, jejichž oficiální verze je natolik na vodě, že jí nelze věřit, pokud se nad tím zamyslíte. A jak jsem psala už výše, vždy je třeba se ptát, KDO NA TOM VYDĚLAL. Pak se lépe chápe třeba i stávající invaze, která se jistě nezastaví invazí v islámských zemích, naopak se bude stupňovat. Ten, kdo je proti islámu, musí být i proti jakýmkoli akcím, které by muslimy ještě víc podněcovaly k útokům a další radikalizaci. Ten, kdo okupace muslimských zemí podporuje, podporuje islámský terorismus. Násilí plodí zase násilí a mohamedáni nejsou žádní humanisté, k nenávisti k nám jsou vychováváni odmala. Proč jim dávat záminky k pomstě? Nejde zde především o to, že někdo prostě chce, aby se Evropa zaplavila tou verbeží a posléze islamizovala?? Chápete vůbec, že islám je nástroj – a to velmi účinný – na zničení jakékoli původní kultury??? Proč myslíte, že právě ten je k likvidaci Evropy využíván??? Nebo si snad myslíte, že se miliony primitivů z ničeho nic, bez jakéhokoli podnětu zvedly směr Evropa??? Pokud je zde tedy někdo zmanipulován, tak jste to vy. Mainstream vám perfektně vymyl mozek. Ale rozhodně v tom nejste sám….
Děkuji za vydání vaší energie, tu vysvětlovat placeným dementům stav věci.
No, že ve státě NY je a těch cca 10 až 30 tisíc pozůstalých by se už postaralo. A když ne soudně, tak by se mezi nimi určitě jeden střelec našel.
Opravdu neznáte Ameriku.
Ostatní jsou ééronetové, marxiprdlé bláboly.
ňaf ňaf ňaf
Opět výtečné
Tak já nevím… Článek začíná kritikou Koháka, který říkal, že WTC bylo symbolem západní zkaženosti a že si západ o ten útok říkal. A končí konstatováním, že západ je zkažený a tudíž ho islám porazí.
no..on zálom to vždy tak nějak obsahově zalomí…ale rád a dlouze píše…
Já na rozdíl od pana Záloma s islámem v žádné válce nejsem!
Mně totiž žádnej halal nikdy nic špatného neudělal.
Což-bohužel- nemohou tvrdit muslimové,do kterých se Západ nepřetržitě se®e a rozvrtává jim jejich domovinu.
Proč 11.září!?!?!?
Nepochybně proto,aby Amíci okusili VLASTNÍ medicínku u sebe doma.
Byla to reakce na válku v Zálivu,Bin Ládinovi bouchly saze, když proradní Saúdi vyjevili,že dávají přednost US ARMY před VLASTNÍMI bojovníky, kteří byli ready ten konflikt v regionu pořešit.
Amíkům bylo a je do dění na BV kulové a NEMAJÍ TAM CO DĚLAT!!!
Že po 11/9 zas bouchly saze Amíkům a vylili si zlost na NEVINNÝCH Afgháncích,za to ať shořej v pekle.
Mezi těmi teroristy nebyl ANI JEDEN Afghánec,jenom samí Saúdi a jeden Egypťan+jeden Jordánec.
Každý kdo má mozek v hlavě si musí všimnout,že ta dvojčata shodili občané zemí,kde vládnou USRAELITY koupené vlády.
Čili američtí KÁMOŠI.
Koukám, že “bouchnutí sazí” je poslední dobou taková oficiální “Novotné doktrína”. :)
Pozoruhodné je, že zatímco někdo má za bouchnutí sazí do ksichtu nevinných lidí hořet v pekle, u jiných je to, rovněž v případě nevinných obětí, tak nějak pochopitelné a omluvitelné. Taková Novotné doktrína dvojích sazí. :)
Máte pravdu,někdo má na bouchnutí sazí nárok a jiný ne.
Asi uznáte,že ten kdo má v ruce jen klacek a šutry má na bouchnutí sazí větší nárok,než ten kdo je po zuby ozbrojený a drží atomovku.
Nebo ne?
Kontrolní otázka:
Komu dřív bouchnutí saze!
Prvňákovi kterému na školním dvorku krade čtvrťák soustavně svačinu,nebo tomu vyžranému čtvrťákovi?
Ale vždyť si to podle Boušeho Američani odpálili sami.😛😛😛
Nejen podle Boušeho. Tvrdím to i já a důkazů neubývá, ale přibývá.
Nepřibývá. Počet blbů, vás, je v populaci konstantní. I tady.
Těch co věří večerníčkům je naštěstí méně.
Tak proti marxiprdům, je i Maková panenka reality šou.
Ale největší blbec Vize je jen jedna!
Septyk umí sotva natočit pivo, a to ještě pod míru, takže si zákazníky ze své hospody odpudil.
Chtít po něm, aby se orientoval ve stavebních konstrukcích výškových budov a jejich požárním zabezpečení, to je na zkrachovalého hostinského trochu moc.
Hlavně, že ty jsi stavební inžynýr, blbě.
ňaf ňaf ňaf
Jestli důkazů přibývá, nevím, ale není to potřeba. Důkazů je dost i tak a zcela postačují. Prvním takovým důkazem je video. Kdo ho viděl a ví něco o fyzice volného pádu, další důkaz nepotřebuje.
Asi jste technickým analfabetem a nevíte, co je to nanotermit.
Na rozdíl od tebe, právě že ví.
Paní Novotná, běžte už s těmi svými bratříčky mohamedány konečně do háje! Seberte se, odjeďte do minimálně do Turecka nebo do Bosny a tam si pětkrát denně vesele třískejte hlavou o zem za libozvučného řevu muezzina. Po návratu do harému si v klidu čtěte korán a občas si zahulákejte, jak je ten Alláh veliký, tam Vám to nikdo nebude mít za zlé. Tady jste v trošku jiné civilizaci.
Co bych tam dělala?
Mně se jejich systém nelíbí!
Já jenom vyznávám zásadu CO SÁM NERAD,NEČIŇ JINÉMU.
Když nechci aby k nám lezli,tak nepolezu k nim.Ne?
to je ale kravina……..tuto zásadu-aby platila-by museli dodržovat všichni
JSTE SI FAKT JISTÁ,že oni vám vaše chování a nevměšování se oplatí???
To jí určitě neoplatí.Oni mají zásadu – jednají s druhým podle toho, kdo to je.A Heluš je stará káfirka – podle toho s ní budou jednat.
Já bych vyhlásil soutěž – do kolika článků dokážete dostat LGBT. Do článku o pádu dvojčat se to už podařilo. Komu se to podaří dostat do článku o záporných úrokových sazbách, tak si připíše další bod, dá si sprchu a může nastoupit do finále, kde bude článek o kůrovcové kalamitě.
Jen si říkám, jestli nežárlí třeba cikáni.
To je jednoduché!
ad semifinále: Všichni bankéři jsou buzeranti!
ad finále: Všichni brouci jsou buzeranti!
A je to.
Co jsem vyhrál?
Tak jo, vyhráváte, leda že by někdo překonal umělecký dojem. :)
Alešku, líbí se ti Moravec z TV nebo Jiřina Pospíšilů z TOP0,9?
Proč se ptáte? Moc ne, i když asi lepší než Klausů Vašek. A jak vám paní Macronová?
Marxiblb mYluje Bouschulíní.
Septikovská Vize, ty si taky buzerant, jen o tom zatím nevíš!
Tak si to nechám jako překvapení na důchod. I manželce bych to po 35 letech měl asi vysvětlit, ne,
No nezlobte se na mne ale i když je to již můmie tak stále lepší než Jiřinka Pospíšilovic nebo Moravec. Aspoň pro heterosexuály.
Obdobně v jiném oboru. Antropologie pod vlivem politické korektnosti
Nevítězí ten, kdo má argumenty ale ..více zde
https://1url.cz/LM5nx
Výborný odkaz!
Bush po atentátu prohlásil, že islám je náboženství míru. Bojovalo se proto pouze proti teroristům a zatím se nepodařilo boj vyhrát, protože IS vzniká kdekoliv, kde jsou muslimové a může se jmenovat všelijak. Abú Bakr al Bagdádí prohlásil, že islám není náboženství míru, ale fšichni sluníčkoví politici dál tvrdí, že je. A tak se boj brzy přenese i do Evropy a USA a Kanady a Austrálie, protože muslimové budou všude kvůlivá vytvoření globálního chalífátu a světovládě. Demokracie nám to tak zajistila a sami si to budeme volit, než volby zruší a zavedou zákon šaría.😛😛
Sudruh slobodny Zalom, nedavno som jeden zo svojich komentarov zakoncil tymito dvoma vetami: “Vies aky je rozdiel medzi “slobodnym” a normalnym clovekom…? Tomu “slobodnemu” kompletne unika realita…” V tvojom pripade by som tu druhu vetu este rozsiril o toto: “, alebo len zamerne predstiera, ze mu ta realita kompletne unika…”…
Ani vypatlany sopliak ako ty, nemoze byt az taky blby, aby si nedokazal vsimnut ani jedinu z hned niekolkych ultranezrovnatelnosti, v suvislosti s padom 3 veziakov v NY, USA… Povedzme, ze fakt, ze niektori ludia sa na demolacii tych veziakov poriadne nabalili, co mohli urobit len v dosledku toho, ze o ich demolacii vopred vedeli, si intepretujes ako volu boziu… Povedzme, ze si nikdy ani nepocul o tom, ze prave vo chvili tych udajnych leteckych utokov, Dick Cheney osobne zabezpecil znefunkcnenie americkej vzdusnej obrany, aby tie “utoky” mohli nerusene prebehnut… Dajme tomu, ze si presvedceny, ze vieziaky mozu padat aj bez vyznamneho poskodenia ich konstrukcie a to este do vlasneho podorysu, dajme tomu, ze naozaj veris, ze k takemuto padu veziaka uplne postacuje, ze sa dany veziak napriklad prelakne a z toho prelaknutia sa nasledne odpadne… Pripustme, ze ti nepripada divne ani to, ze pasy udajnych uctovnikov z lietadiel, sa po demolacii troch veziakov udajne nasli na ulici v perfektnom stave, ani to, ze dokazovy material, vsetky kusy ocelovej konstrukcie zburanych veziakov, boli okamzite odpredane do zahranicia a dokonca ani to, ze cely ten cirkus nebol dodnes vysetreny a jeho vysetrenie nedosiahol ani cirkusak Trump, aj ked pred volbami 2016, presne vysetrenie tej udalosti, bol jeden z jeho klucovych predvolebnych slubov… Neverim vsak, ze si dodnes nepocul ani o tom, co po tych udajnych utokoch nasledovalo, ze na Blizkom vychode, ako priama reakcia amikov na tie udajne utoky, uz druhu dekadu prebiahaju vojny, financovane americkymi pracujucimi, na ktorych sa dodnes nabaluje cely americky vojensko-priemyselny komplex… Tak isto neverim, ze si dodnes nepocul ani o nezmyselnych dovodoch tych vojen, ktore amici a cely zvysok zapadu, ludom podsuvali na ospravedlnenie svojej neopravnenej vojenskej agresie voci niekolkym zvrchovanym krajinam… Z tohto dovodu tvoj clanok nemozem hodnotit inac, ako ucelovu agitku bezcharakterneho hajzla… Tvoja agitka vypoveda o skutocnych hodnotach tvojej strany a urpimne dufam, ze si to takto budu interpretovat aj vsetci ti, ktori kedy tvojej strane dali svoj hlas…
Já myslim, že se nasral Hospodin, že to neni k jeho slávě a odfoukl to.
,,Velmi brzy po útoku na WTC začal prezident Bush prohlašovat, že islám není nepřítelem, a že muslimové sami jsou obětí fundamentalismu. Jaký je důvod? ” … ale kdepak nějací filozofové vážený autore, Kohák Nekohák. Důvod je prostý milý Watsone, prachy, jako vždy, i Bushovic rodina v tom měla své ropné zájmy. Dokud se u Saudů těží 30 milionů barelů ropy denně s náklady 5 $ za barel, asi tak za desetinu co jinde, tak se bude pomatené agresivní učení pedofila roztahovat po světě jako mor. Je potřeba přestat se spalováním fosilních paliv a ať se potom slimáci s jejich ropou jdou vycpat, stejně je to naprostá nezbytnost kvůli klimatu.
Zálome, ty si takovej Erazim Kokodák!
A ty jsi, opravdu, jenom marxiblb.
Černý Zálom musí se svým africkými jewrejskými soukmenovci držet basu a dělat z nás gójimů idioty.
Jenže na ty jeho pohádky už nikdo nevěří.
Z tebe nikdo idiota dělat nemusí
Vize, ty seš pýčča skoro jako z české televize!
No, na rozdíl od tebe ČT vůbec nesleduji.
Vypadá to, že jednoduchý autor článku skutečně věří oficiální americké verzi, že dva mrakodrapy sestřelili Saúdští Arabové, které podle na místě zanechaných cestovních dokladů za pár dnů našli novináři pást kozy v Arábii, a třetí budova WTC7 spadla ze solidarity, protože se cítila opuštěná.
Tenkrát lidi neměli internet a vrazi si mysleli, že to svět sežere jako malinu.No a najednou je informací dostatek a každý už ví, kdo, jak a proč.I můj pes se diví, že spadla třetí budova bez příčiny.A jak šla hezky do sebe aby nepoškodila okolí že?No, majitel to týden před tím pojistil hodně vysoko a pojistil tři-ne dvě, tak spadly tři.Ještě, že jsme měli ve škole matiku, dnes by to nikdo nespočítal, umí jen do dvou.
Každý najednou ví, kdo jsou milovníci machometánů.
Zajímavé, že to jsou vždy milovníci mongoloidů z Moskovie.
No, svůj k svému.
Vize Ty a ta tvoje neziskovková marškumpačka.Putin neotevřel hranice, ale vaše láska MerkeAl.Jste tady za blbce.A váš zaměstnavatel USA.Už to ani nemusíš skrývat, trolíku.
Chudáčku, já jsem odpůrce Merkel a EU po Lisabonu.
To ty vidíš svět černobíle, pardon, rudobíle.
To víš, že jo ty šmejde uplacenej pinglovskej…..
se nepoputinuj, vole.
Septyku, sere tě, že vám barevným židům hodil Putin vidle do toho vašeho protibělošského projektu NWO, když Rusové přistáli v Sýrii a začali proti kabaretním teroristům placeným a vyzbrojeným CIA opravdu bojovat, že ano ?
Septická vize není žid ani náhodou, oni nemají mezi sebou takové hlupáky,, on je jen jimi zaplacená lidská sv.ně!
Jasněěěěěěěěě, já jsem marxiprd a lajnuju kurty…
Pročetl jsem si pár příspěvků, ze kterých přímo čiší podpora Arabů a ostatních mohamedánů. Stačí prohlásit nebo napsat, že WTC si shodili Američané sami. V tom okamžiku získají širokou podporu nepříliš hluboce uvažujících lidí, kteří hlasitě pláčou, kterak ti Afghánci, Peršané, Arabové a kdo ví jaká ještě verbež jsou křivě obviňováni a utiskováni těmi zlými Američany. Pak se nakonec v některých příspěvcích objeví slzy jako hrachy nad osudem Palestinců, kteří jsou prý tak hanebně a neprávem biti od Židů.
Velice pozoruhodné je, že pro nejrůznější pouštní pronárody zde trvale pláčí systematičtí obdivovatelé Ruska. Že by to byla pouhá náhoda? Tomu už nevěří snad ani náš kocour.
Jmenovat autory nemá cenu, každý si jejich výtvory může přečíst. Nechť mají na paměti, že bílá rasa zde byla a na věky bude a každou zradu ve svých řadách jednou krutě potrestá.
Tady nejde o podporu Arabáků, to jsou šmejdi, ale jde o to, že tady Američani ovládáni sionistickou Košer mafií od velkých peněz a majetků lžou jako cikán u zpovědi! Seš schopen pochopit o co tady jde? Kdyby Američani nelhali a nečinili sviňárny, nikdo by se do nich nenavážel, ale oni si myslí, že když jsou jejich lidé blbí, tak tomu je i všude ve světě! O to tady jde wehrvlku!
Obama je komunistický muslim.Že by ho ovládali sionisti, když byl prezidentem???To je nepravděpodobné.
Svatá prostoto! Vy nevíte, že Obamu navrhli a dosadili do funkce lidé kolem D.Rockefellera a Davignona a spol., kteří jsou etablováni v uskupeních CFR, Trilaterální komisi a u výboru 300 iluminátů a že velká část kongresmanů a senátorů je na výplatní listině FEDu, soukromého konzorcia Rothschildovských bank. A to jsou všechni sionisté resp. globalisté! Např. celá administrativa kolem prezidentů USA je po léta obklopena cca stovkou a více právě těchto lidí. Volby dke sjou jen dvě strany v USA jsou ohromným podvodem na voliče, kteří jsou hlopupí a žerou jim to! USA jsou kompletně pod nadvládou Sionu a mozek mají v Izraeli.
Zřejmě nic o tom nevíte a tak jste silně naivní, musíte si o tom více přečíst, tady jde o moc a peníze a bohužel “talmuďáci” tlačí na pilu a jsou za imigračním vetřelectvím do Evropy a bohužel celého Západu. Proč to tak činí jsem popsal dost přesně a výmluvně v článku nedávno o Kalergim zde na PP.
A ještě dodám, že Obamu zaplatili tito lidé!
A stolice dobrýý?
Přesně tak, Obamu do funkce prezidenta USA prosadila Komunistická strana USA podporovaná Komunistickou stranou Kuby. Republikáni společně s Demokraty vyčerpali všechny možnosti, ale sílu komunistických idejí mezi občany USA překonat nedokázali….
P.S Dájo, vy jste opravdu dobrý týpek, manžel si s vámi užije kopec legrace.
Budu spokojen, když dostanu důkaz, proč spadl třetí barák bez příčiny a přesně řízenou demolicí a kdo vyrábí nehořlavé pasy.Děkuji.
3. barák byl silně poškozený padajícími troskami. Na místě se vyskytovaly tuny papírů, které taky neshořely.
Karkulka by nebyla?Děkuji.
Jenom vaše technická negramotnost vás omlouvá za takové diletantské fantasmagorie.
Jen tak na okraj, víte, že ty držitele pasů vyhozených při nárazu do budov našli v Arábii, jak pásli kozy a o žádných svých letech v USA dne 11. září nevěděli ?
Zaslechl jsem, že se požár přenesl žárem z WTC 1 a 2. WTC 7 byla od dvojčat vzdálená fasádami 90 metrů, létaly z nich kusy traverz, které prý přenesly požár do WTC 7, budova údajně prohořela až do základů, které nevydržely její tíhu a zřítila se přesně dovnitř půdorysu.
To je verze americké vlády.
Ale do ní hodil vidle sám majitel Silverstein, který přiznal, že ji jednoduše odpálili, protože se v ní nacházel archív FBI, který bylo potřeba zničit, aby zmizely kompromitující důkazy, m.j. o defraudaci státních prostředků.
Zakladni kontrolno wotazka: Jak se emerickym sudruhum povedlo tak rychle po zasahu leticimi traverzami připravit řizenou demolici WTC 7?
18 let od partňorske spoluprace americkych sudruhu s jejich vypiplanou Al Kejdou. Bylo to natherne sci fi. Skvěly scenař i režie. Nebyt par chybiček – asi tak padesati to mohlo vyjit. Sudruzi to uplně nedomysleli.
Pas prohozeny oknem zavřeneho Boeingu, ktery zustal nepoškozen v atomitovane suti. Skvěle se povedla řizena demolice všech tři baraku. Provedli ji skutečni mistři ve svem oboru. obzvlašt skvělly byl volny pad třetiho baraku – WTC 7, ktery nezasahlo žadne letadlo.
Vynikajici bylo, že ještě hodinu a pul letal dalši Boeing miřici k Pentagramu s vypnuty mtransponderem a vubec nic se nedělo. A letecky majstrštuck pilotu začatečniku u Pentagramu to byl zlaty hřeb programu celeho dne.
Prostě a jasně – když se zadaři tak se zadaři. Sudruh Zilbrštajn se tetelil radosti, sudruzi co měli kostlivce v archivu ve WTC 7 se tetelili blahem, to same sudruzi z ministerstva valky, kterym zasah jakehosik leticiho objektu a nasledny požar zničil kostlivce. A uplně nadšeni byli sudruzi kteři vypracovali PNAC a plan 7 valek za 5 let.
A bum, raketa rovnou do archivu válečné pevnosti.Jo, neměli tam sacherhavloidy, ti by jim to skartovali přes noc a nemuseli dělat škody.
Nenašli tam živou oslici?Ahmed si prej bral milenku do letadla.Před nárazem bylo prej slyšet IÁáááááá už budu.
“18 LET OD ÚTOKU MUSLIMŮ NA WTC”
Nadpis má správně znít :
18 LET OD ÚTOKU ŽIDŮ NA WTC
Protože to byla židosionistická kriminální klika, která zorganizovala a zaplatila atentáty na své americké spoluobčany, přičemž v demolovaných budovách se onoho rána nenacházel ani jediný Ž/žid.
Doufejme, že prezident Trump nalezne v sobě odvahu a splní svůj předvolební slib, že nechá prošetřit okolnosti této události, která znamenala ostrou fázi rasové a náboženské války židů společně s nastrčenými muslimy proti nám křesťanům.
Konšpirátori všetkých krajín,spojte sa!
Tři měsíce před zničením WTC zdvojnásobuje majitel Larry Silverstein jeho pojištění. Jeho blízkým přítelem je izraelský premiér Benjamin Netanjahu.
Týden před útoky na WTC ruší společnost Zim Shipping Company vlastněná z poloviny státem Izrael nájemní smlouvu a stěhuje se z WTC.
Čtyři tisíce židů zaměstnaných v budovách WTC nenastoupilo dne 11.9.2001 do práce. Toho dne zahynuli jen 3 židé, z toho 2 v letadlech.
Atd. atd.
Tipnem si : “Zvedavec? alebo Sputnik? alebo že by priamo studnica pravdy “Zem a vek?
Nováku, chceš zbohatnout?Věnuj po smrti svou hlavu na výzkum vakua.Dobře platí, za tvou dvojnásobek.
Nováku nějak nechápete, nebo jen předstíráte?
Naštastie nemám tak čiernobiely život,aby som za všetkým zlom videl Žida a ani všetko moje vzdelanie nepochádza s čítania konšpiračných webov.
Napríklad dolu niekto upozornuje na “infovojnu”.Vraj sú tam akési fakty o 11/9.Pozrel som si to a videl som tie “fakty”- Znôška manipulatívnych tvrdení bez jediného dôkazu alebo odkazu.(niečo na spôsob bouše na ktorého som reagoval)
To se pletete, oni ho nemají černobílý, oni ho mají rudobílý.
Ne, zdrojem je americký autor, jehož jméno ti stejně nic neřekne, protože jseš nevzdělaný idiot, takže je zbytečné jej jmenovat.
S jakými známkami jsi vystudoval Vysokou školu bačovskou ?
…a trpaslíky chytáš na špek?
To teleVize:
pro duševní trpaslíky Vašeho miniformátu je i špek zbytečný, Vy hupnete po čemkoli a jak od mopsla za plotem následuje haf, vrrr, haf, haf.
Dnes od 20 h infovojna fakta o twins.
Přišel jsem na to, proč spadly tři budovy se 2 letadly.Jednoduché, nikdo na to nepřišel jen já.Ty budovy neměly ocelovou konstrukci, ale dřevěnou.Nejlepší ruský dub, ale Putin jim ho prodal navrtaný a nacpaný novičokem.Že jsem génius a určitě se mi ozve soroš, budu mít super job.
Příteli, to nebyl novičok, ale červotočičok.
Pozná se tak, že v noci tiká.
Skoro jako nálož nanotermitu.
Maximusi, ta americka sranda zacala uz v 41. s Pearl Harbourem.Roosevelt vubec nic nevedel o nastavajicim utoku. Byl sice davno pred tim varovan, ale radeji obetoval 2500 USA vojaku, aby mohl vyhlasit valku Japonsku. Skoro stejne mnozstvi lidi obetoval Bush v WT2, aby mohl zahajit valku proti vzpurnym statum, kteri nechteli brat jeho petrodolary. Bohuzel v te dobe uz nezil Stanley Kubrik, umrel nahlou necekanou smrti. Te by asi natocil spravny film o padu dvojcat a sedmicky. Natacel krasne pohadky o pristani na mesici. Ve filmu Odysea ve vesmiru, 2001, jen trenoval a film “pripad Caprikorn” byl jen ukazkou, ceho jsou Amici schopni. Proto si ho NASA vybrala. Bohuze ale udelal par chyb, proto se vsechny originalni zabery z “mesice” ztratily. Krasne vysvetlene zabery proti slunicku na mesici se mu sice vydarily, ale jsou zcela nerealisticke. Kazdy z nas, kdo delal fotky proti slunci o zom muze povidat. Oni zkratka meli ve studiu tech slunicek (reflektoru) vic. Amici byli vzd dobri, ve vypraveni pohadek, ale jen najivni deti na ne veri, jo a jeste blbci. Tech je tu par.
Souhlasím.Tohle si myslím taky.
To se ani nedivím, vy blbci se přitahujete
Tebe přitáhli prvního.
Jak vidno, léta sledování debilních dětinských sraček z produkce Hollywoodu a TV seriálů měla na obyvatelstvo USA zcela zničující následky – totální zakrnění a ochrnutí mozků.
Yes.
teroristi vyhráli, protože v mainstreamu se ani 18 let po utoku nesmí říkat, kdo to udělal. např. newyork times napsali, že letadla narazila do budov. takže to provedly letadla, nikoliv muslimové. strach z islámu a podvolování je na západě vetší, než kdy snil usama bin ládin.