
15.3.1939: Německo zlikvidovalo náš stát
PAVEL OPL
Německé nacistické zrůdy jako “kat našeho národa” Reinhard Heydrich nás chtěli zcela zlikvidovat. Bez milosti, bez výčitek. 400 tisíc našich obětí z let 1939 – 1945 jsou hrůzným důkazem. Nešlo o ojedinělý exces pomatence, ale jasně řízený proces, který měl vyhladit náš národ stejně, jako mnohé jiné, zejména národy slovanské.
Německo rozpoutalo vražedné běsnění a genocidu na celém našem kontinentu. Ženy, děti, staří lidé, postižení. To vše pro ně byl lidský odpad vhodný na pokusy a zvrácené vraždění pro zábavu. Bylo to právě Německo a jeho nacistické vedení, které na celém kontinentu motivovalo zrádce svých národů, aby se z nich staly zrůdy sloužící v jednotkách SS, jejichž bestialita v koncentračních táborech a na okupovaných územích byla naprosto otřesná.
Němci vynalezli způsob jak v krátkém čase usmrtit a zlikvidovat obrovské množství lidí, aby jejich plán na likvidaci všech podlidí mohl být naplněn. A továrny na smrt začali růst jako houby po dešti a miliony lidí v nich nalezli smrt.
Byli to Němci, kteří se zasloužili nejprve o rozervání naší republiky v roce 1938 a její úplná likvidace v roce 1939 vše završila.
A ti stejní Němci, kteří se v době protektorátu v naší zemi k našim lidem chovali jako ke zvěři, si tolik stěžují na odsun a jejich potomci se stále domáhají nějakých údajných práv a náhrady škody.
A je mnoho politiků, kteří se s obrovským nasazením snaží o účelový přepis historie. Je to odporné, trestuhodné a neodpustitelné vůči milionům všech obětí, kteří mají na svědomí právě Němci.
Já na to nikdy nezapomenu a věřím, že ani Vy.
Autor: Pavel Opl
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč
Celkem za měsíc: 5 711,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- ČT si vydržuje tajné influencery, kteří šíří její “dobré” jméno - 6.12.2019
- Muslimský šátek na české škole i u Nejvyššího soudu - 6.12.2019
- Šarlatáni a kočky - 6.12.2019
Jenom 2 připominky:
1/ Byli to Němci A JEJICH ZAPADNI židokřesťanšti civilizovani SPOJENCI V MNICHOVĚ , kteří se zasloužili nejprve o rozervání naší republiky v roce 1938 a její úplná likvidace v roce 1939 vše završila. /přidana hodnota citace zvyrazněna velkym pismem/
2/ memento: neusiluji opět Němci řizeni řizenou Kanzlerin Kallergi Merkel o něco podobneho v Ojropě jinymi mulzikultinazionalnimi prostředky?
Furt jde o to same. Podrobeni a zglajchšaltovani cele Ojropy pod jedinou okovanou botou. Dneskaj aportujici na povel z Fašistownu.
Už zase Němci “budují” Evropu k svému obrazu…bléééé
Němci jsou příkladem , jak se ze slušné, pracovité a kulturní společnosti stali pouze ubozí přisluhovači svých
vlastních vražedných soukmenovců.
A nejhorší je na tom to, že by to udělali klidně znova.
Germán když dostane befel,tak ….je to v p®deli.Přemění se rázem v robota.Bohužel,ve výkonného robota
Podle ČT nás v roce 1939 neokupovali Němci, ale Nacisti. Nevíte prosím někdo, kde to Nacisticko leží?
Nene autore. Rus to s náma myslel prý ještě hůř. A v dnešní době po nás vyloženě pase😂
Respekt všem zavraždeným německým fašismem
Fujtajxl! jsem se leknul, že napišete na konci – ,,,všem zavraždenym německym fašistum.” To byste udělal velkou radost českym vlastencum Informatorovi Okorajovi, ktery tu neni jak slibil, Ičkovi a Septikovi, kteři se zde reinkarnovali do jinych nicku.
Já také, než mě docvaklo, tak jsem si začal myslet, že revizor dezertoval.Fakt neke
Musím se více soustředit, málem mě šlehlo.
Hmmm…maše rodina žije v “našem” městě už vice jak 300let(což musela babička dokládat výpisy z matrik a farních knih aby za jistého státního zřízení doložila svůj árijský původ)…Moje babička se narodila 3.1918 v Rakousku-Uhersku ještě za císaře Karla I ale její ml. sestra se narodila 9.1919 už v ČSR za prezidenta TGM.Můj otec se narodil 7.1943 ale už v německu jako říšský občan za vlády říšského kancléře AH.Já jsem z generace Husákových dětí z ČSSR a moje děti se narodily jako mileniáni v České republice za V.Klause…Všichni jsme se narodily v tom samém městě v té samé porodnici ale ve 4 úplně odlišných státech a státních zřízeních…Co k tomu dodat…
Lituji vaše vňoučata.
Taky by mě zajímalo v jakém státě se narodí moje vnoučata no jen doufám ,že to nebude v hen tom Chalifátu bo by mě asi jeblo…
Ještě nemaji v povinne četbě na prvnim mistě Koran?
To se ale může zítra změnit…
byla to hrozná doba. Jen jsem četl a stojí to za zamyšlení,že prý Němci zas až tak moc židů nezplynovali. Prý to nebylo technicky možné,nebot by vytrávili celou Evropu. Prý to nelšo zpátky odsát z plynové komory a použít znova,muselo se to odvětrat. V případě,že by se jednalo o miliony lidí,byla by tím plynem zamořená celá Evropa. Nevím,nevyznám se v tom,ale rád bych se o tom něco dozvěděl…..
Kyanovodík se vyskytuje v malých množstvích i v přírodě takže ten použitý v komorách se v podstatě rozptýlí a zneutralizuje přirozeně. A není to skleníkový plyn tak nezpůsobí globální oteplování. Tož tolik k tomu hlavnímu co hýbe světem, k ekologii.
a ted druhá otázka:
kdyby se trávilo kyanovodíkem a zbytky z komor se vypoušteli ven,nehrozí že by to ve velké míře zasáhlo i okolí,než by se plyn rozložil?
Nesmíme zapomínat, kdo nás chtěl vyvraždit, kdo nás zradil a kdo nám chtěl pomoci, ačkoliv nemusel.
Bez úkladné zrady našich západních takyspojenců Francie a Velké Británie by nedošlo k mnichovskému diktátu 1938 ani k obsazení okleštěného Československa přesně před 80 lety.
Nesmíme také zapomínat na nabídku pomoci od Sovětského svazu, která byla čsl. vládou odmítnuta.
Podobnost s dnešní situací není skutečně pouze náhodná.
Ano, je důležité si pamatovat, kdo nás tenkrát zradil.
Člověk nemusí být až tak študovaný, aby neviděl, jak se k nám chovají i ted za posledních třicet let, že ano.
No a to vedle Mekenzík píše jak tam strašně patříme, hmm?!! Pěkně jsme jim vytrhli trn z půlek.
S tím SSSR to tam máte špatně pane Bouše…to nad tehdy zradilo také, protože se Stalin dohodl s Hitlerem.
A tehdejší ČSR zradil především Beneš a tehdejší vláda.
Říkal Hermann Goebels,nebo Halík?
A proč by jako kvůli nějaké ČSR šel Stalin do války s Hitlerem, když spolu vesele obchodovali?
A víte třeba o tom, že poslední vlak s dodávkou nějakých surovin z SSSR do Německa dorazil 2 hodiny před tím, než Německo zaútočilo na SSSR?
Protože viděl dál než vy.
Podívej se do dějepisu, jaká byla časová posloupnost dějů od Mnichova v září 1938 do září 1939.
Ona každá příčina má vždycky svoje následky.
A co jako? To že něco podapsali Němci, Francouzi, Britové a Italové tehdejší ČSR k ničemu nezavazovalo.
Píšete nesmysly , , pakt Ruska s Německem byl uzavřen až 23.srpna 1939 !!
A před tím spolu obchodovali jako jen tak … Aha….to je novinka…
Západ s Německem snad neobchodoval ? Navíc jim půjčil peníze na znovuvyzbrojení !! Nepište blbosti !!
Pirát hřib dnes zřejmě nepovede tlampačovou agitku na téma výročí tohodle zvěrstva.Ten je od včera v gay clubu. S Alem
Fakt ,jo?Ty vole ten Polcak je take prej na kluky? Toz, tak je to,? Oba dva jsou ze stejne dediny slavicina.
Možná po Praze zase mají tramvaje práporky.
Rudý-z hakenkreuzem uprostřed.A pan primátor
bude přednášet oslavné ody dvoujazyčně,Aby
se přátelé proboha neurazili,To by byl průůůsxer.
Myslite že se bude přimlouvat tentok moravsky hornozemec “svym Pražanum” anglicky anebo německy?
arabsky určitě,mohli bychom je urazit,To se nedělá
“Konec ohybani zad” zavrestel Hrib. Panstvo v Bruselu a Washingtonu souhlasne pokyvalo hlavami.
..zdravím všechny langry, velké malé, vize a další z plejády nevědomců…
Bolševiku,
tohle kolektivistické jmenování resp. kádrování je patrně zvyk z rudého práva, že…
Kádrování je naopak typické pro kapitalizmus !!
Komik napsal …
Myslíte , že dnes zaměstnavatel žádné životopisy navyžaduje ??
Nojo
Hned husy zakejhaly
Ano je to tak mnichovsky spolek zprisahanych gauneru nas znicil ale na konec se smal z tech lotru ten nejvychcanejsi VB, zbidacenemu ceskoslovenskemu obyvatelstvu nemeckou okupaci. RAF a Americane ke konci valky rozbombardovali CS prumysl-vyrobni prostredky a Benesovi doporucili vylikvidovat 3,5milionu obyvatel z pohranici,take se tak stalo.
To se potom tezko dohani prvorepublikova prestiz,kde jsme patrili mezi nejvyspelejsi staty sveta,kdyz po valce nebyli kvalifikovani lidi a prumysl byl rozbombardovan. Prumysl,ten ktery prezil valku byl Benesem znarodnen v rijnu 1945,se ani nedivim, ze se komunisti dostali k moci,kdyz zapad zradil a vyvadel takove zhovadilosti byvalym spojencum.
…byvalym MNICHOVSKYM spojencum.
….a nechali si zaplatit veškeré náklady za naše vojáky a my tu čekáme na vyrovnání za válečné škody dodnes!! Místo aby cálovali, tak ještě na ně makáme, to jsou kšefty, no to jsme to blbci.
Reparace Německa za škody z 2.SV jsme odmítli někdy v roce 97, nebo 98, takže to už asi nepůjde vzít zpátky. Ale, kéžby šlo!
Přečtěte si projev E.Beneše z května 1947, týkající se jeho dekretů. Velmi poučné.
Pokud by Němci nebyli po válce odsunuti , tak by dnes už žádná Česká republika neexistovala !!
Pokud by byli odsunuti jenom nacisti tak tu zustalo v Ceskoslovensku minimalne 3mil poctivych danovych poplatniku a vyrabeli by jsme VW, Porsche a Ople Calibry,ponevadz tyto auta a koncerny zbudovali nasi krajane a byvali obcane Ceskoslovenska. Byli jste nekdy v Bavorsku,v byvale nejchudsi zemi nemecka? To tam zbudovali po valce byvali ceskoslovensky obcane a Bavorsko se stalo jednou Z nejbohatsi zemi. Ted mame houby jenom makame na cizim.
Za to děkujte listopadu 89 a západním kapitalistům !!! Snad nezávidíte Bavorákům také muslimy ?
To teda nezavidim ale tu rizenou invazi machometanu ridi z Berlina Andela Kazmierczakova a byvaly agenti ze Stasi.
Berlin neni hlavni mesto Bavorska. Zeptejte se v Bavorsku jaky maji nazor na spojeni z Dederony.
Já
Anděla Kallergi je sama řizena a vazana k poslušnosti kanzlersaktem. Všimnul jste si jak po zveřejněni kauzy odposlechy NSA razem provedla nazorovy kotoul v otazce přijimani migrantu a po zasadnim ne najednou otočila na Wir Schaffen das!?
A wo tym to je. Německo je okupovanou mocnosti – v plne podřizenosti Fašistownu.
Názor možná,ale Andělku si zvolili
i Bavoráci,
Copak zaleži na tym kdo ji zvolil? Volič je dobry akorat jako vul o volbach a po nich aby tahnul zapraži. Politik si po volbach muže libovolně upravit politicky program. A veřejne miněni dukladně zmasiruje a zpracuje medialni soukrome soukoli, ktere je tež řizeno vicemeně z jednoho centra. Majiteli rotačky na penize.
Odsun nebyl trest,odsun bylo pro henleinovce vyplnění
zbožného přání.HEIM INS REICH ,kvičeli pořád,
To je ukázka toho jak ČESKÉ prostředí povznáší
lidskou osobnost.V Bavořích by dodnes sudeťáci louskali
semínka a zapíjeli syrovátkou,
Kdyby Němci nebyli nuceni opustit své fabriky v průmyslových Sudetech,tak by cikorky že Slovače neměly co vyrabovat,nó
Každej chvilku tahá pilku a kikáni si taky rádi zatahali.
O Rudých gardách nemluvě,ti byli taky móóc potřební.
Nejednalo se o Rudé gardy, ale o Revoluční gardy !!
A odsun se na antifašisty nevztahoval !!
No jo,ty vdovy a děti byli strrašní fašisti.
pamětnící tvrdí že ženský a smrkáči řádily v pohraničí daleko víc než chlapi,Ty věděli co za svinstvo je válka,
Rakouskych obcanu se netykal odsun, jako mne. Take nemcu, co neprijali Risske obcanstvi.
Němci v r. 1938 to ano. Ale co potom rusáci? Ti z nás udělali závislou kolonii. Na jakékoliv sebeurčení jsme mohli 40let zapomenout. A jak komouši vzpomínaj, na ty “báječný”
časy!
Libore,
du bist ajn Iďi – jot! Pod Rusakem (Ukrajinci Chruščovem a Brežněvem) a těmi ostatnimi jsme byli meně zavislo kolonyji než dneska.
Tehdy jsme všechno vyraběli doma, byli jsme prakticky soběstačni a bylo by jistě lip, kdyby Zapad neblokoval vzajemny obchod a zisk zustaval doma a nebyli jsme zadluženi. Všechno v zemi patřilo statu a domacimu obyvatelstvu.
Dneska je všechno naopak. Soběstačni jsme akorat ve vyrobě automobilu a v pivu, ktere se vyrabi v cizich firmach na českem uzemi a většina zisku mizi v cizině. Všechno co mělo nějakou hodnotu a persperktivu bylo pod cenou vyprodano cizakum, nejsme soběstačni ani v potravinach, finančni system maji v rukou cizi lichvaři i s usporami a učty obvatel. Stat je u nich předlužen. Nemame vlastni armadu schopnou branit zemi a dokonce ani vlastnihranice. Volime si reprezentaci, ktera za chvilku nebude rozhodovat o ničem, akorat bude přebirat cizi direktivy z mist vzdalenych tisice kilometru od školometu, kteři malem ani nevi kde leži ČR.
Mají recht Jonasi, nejlíp se lidi mají, když jsou soběstační. Naposledy to tady bylo tuším v době kamenné. Pak jsem kupci začali dovážet sůl a bronz a všechno šlo do kopru.
Petře se Zdeňkem Dvojjediny,
ja vim, že podle tebe je lepši když se všechno dovaži z ciziny, anebo když všechno – nerosty, voda , finančni system v zemi patři cizakum. Podle mně je naopak pro obyvatele dane země mnohem lepši když veškere bohatstvi patři mistnim lidem a tito si dokaži vyrobit všechno (obzvlašť to co je pro život nezbytne) sami a enem zbytne věci anebo co nedokaži si dovezou. Podle mně je to lepši pro ekonomiku i pro lidi. Ty naopak zcela určitě soudiš, že je mnohem lepši všechno nakoupit u cizaka – třeba vodu, ktere je v zemi habakuk, anebo nerosty, ktere jsou v zemi. Anebo zbraně, ktere se předtim vyraběli v tuzemskych firmach tuzemci (ne gastarbajtry v prodanych firmach patřicich cizakum atd..) Je to otazka přistupu, řekl bych.
Jinak zajimalo by mně, co by se stalo se zavislou ekonomikou dovažejici teměř všechno počinaje potravinami, kde většina prumyslu patři cizim mateřinkam v připadě krize. Třeba finančni, velkeho sucha atd..
Jasně, ty telisko. To byla dle tebe vlastně jen taková epizodka, s těmi Němci, žeano?!
I můj dědeček se vlastně měl v tom Mauthausenu celkem dobře, no nééé?!
Nevím, jestli si opravdu takový blb, nebo tě někdo platí. Fuj!
Rudá kravička zase podsouvá něco, co nebylo vůbec řečeno. U komoušů klasika!
Hala, ty volečku, maš něco konkretniho, nebo budeš jako obvykle pouze dutě bučet?
Nemusíte psát zkratkovitě “Hala”, mohl jste se klidně přiznat, že už jíte Halal.
Ale dnes jsme všichni dokonale prosebeurčeni.
A kdyby mi mámu věšeli,děti prznili,hlavně když
to sype,Viz vítači a jejich páni,
je dobrý si připomínat minulost a tím tak zjistit,že se vše neustále opakuje-jen se mění kulisy.Ovšem nás by měla zajímat především přítomnost a budoucnost,odbočím-to co se stalo na Novým Z. je důkaz činění loutek -politiků jejich záměrů s planetou a obyvatelstvem,cíl je nejdřív do sebe pustit fanatiky-zničit infrastruktůru-následně se do sebe pustí i zbytek lidí-bez zvláštních morálních zábran a víry,málokdo bude fungovat-on po tobě kamenem a ty po něm chlebem.Dojde ke kolapsu a velkým občanským válkám po celém světe a to je cíl elit-redukce obyvatel na ekologicky únosnou hranici,elity se budou jako vždy šklebit a pracky si od krve nezamažou-přímo.Jenže blbce lze dělat z lidí,ale ne z Boha!
Už jste četli že na Novém Zélandu dostali muslimové taky svoje oblíbené multikulturní obohacení dokonce jimi oblíbeným způsobem? Do lesa se volá už dlouho a teď konečně přišla ozvěna.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nejtemnejsi-den-v-historii-ozbrojenci-zautocili-na-mesity-na-novem-zelandu-68334?dop-ab-variant=6&seq-no=1&source=hp
Jo! A nepochybně to rozpoutá teror ze strany multikulturních politiků proti bělochům a nemuslimům vůbec!
Kolik to asi Rotchilda a jeho partu koštovalo?
Nejlépe jdou kšefty,když teče krev!To je jejich
heslo.Rudejch či strakatejch trhnou na tom stejně,
Proč je konečně netrhnout mezi dveřmi ?
PS.
A hned jsou hlavní zprávy a na výročí se může v tichosti zapomenout.
A jen taková maličkost, kolik křesťanů už pozabíjeli muslimové v kostelích?
Takže čekám až mne okoralý archiv nebo někdo z jeho skvadry napráská za nenávistný projev, jistě už mám další kolonku v jeho složkách.
Prej na Novem Zelandu je katastrofalni sucho jeste vetsi jako loni u nas.Ti co tam odleteli od nas z vychodu sbirat plodiny jako jahody,kiwi,jabka se ovoce neurodilo a nemaji vydelano na zpatecni cestu. Slysel jsem to,znamy tam ma kluka,prej bida,tak tak se uzivi,znamej bude muset sahnout do uspor a deckam poslat penize na letenky.
A oni si nezjistili, zda je co sbírat? Když teda letěli přes celou zeměkouli?
To cestovani na Novy Zeland se domlova dele,to vite mladi lidi,musi dostat po hube aby si dali rict.
Dík za článek , jinak ve většině internetových novin se na to jaksi zapomělo , asi nikdo nechce dráždit našeho kolonizátora ??!!
Tak tady s váma souhlasím. A do krámu se jim ještě hodí NZ!
Dobrý článek, od mainstreamu se především lišící v jednom: zatímco mainstream (pokud se vůbec o výročí okrajově zmíní) většinou píše o “nacistech”. Ne o Němcích. Takže autor správně uvádí fakt, že nás okupovali a chtěli vyhladit Němci – resp. němečtí nacisté. A to je důležité si připomínat především v kontextu současné doby, kdy si Německo opět buduje svoji – tentokrát čtvrtou – říši.
…čtvrtou říši, která nás chce, jak jinak, opět zničit – tentokráte v tavícím kotlíku EU, ale fakticky pod vládou Německa…no a pro jakýsi přirozený, leč ne příliš výrazný, odpor Evropanů se ještě, dovozem barbarů, snaží o konečné řešení evropské otázky…strašný vyhlídky to máme!
Tuž ja to vidim jako takovy menši konflikt zajmu, ve kterem okupovane Německo prošpikovane patymi kolonami jisteho nejmenovaneho řidiciho zaoceanskeho sudruha taha za kratši konec.
Vojensky bezzube německo sice usiluje o regionalni hegemoniji ale v těchto snahach naraži na zajmy sveho transatlantickeho Protektoratniho šefa, ktery ma sam světovladni ambice.
Přesně – tentokrát si ale Němci přibrali ještě posilu – Francouze, kteří mají v likvidaci evropských národů a islamizaci Evropy Němcům pomáhat.
Se spojili dva nadory , ktere v historii uslilovaly o ovladnuti Ojropy. Jenže maji velkou smulu. nad sebou maji VELKEHO šefa usilujiciho ne o ovladnuti Ojropy ale celeho světa a Německo i s Francii považuje za svoji valečnou kořist a kolonii. Tento velepredator nedopusti aby ti dva regionalni kohoutci moc narostli a přerostli mu přes hlavu.
Jonáši,ale on ten velepredátor už začíná ztrácet sílu.
Oni se Němci začínají trošičku emancipovat.Aspoň tedy v některých věcech.
Je nepřehlédnutelné,kde všude dostali Amíci v poslední době přes čenich.A začínají si to uvědomovat i sami Američané.Do vraždění v Jemenu se jim ňák nechce.
Taky si myslím, že dost jasně o tom vypovídá i to, že se NATO rozštěpilo a má už sídlo nejen v USA, ale má druhou centrálu v Evropě. To spíš svědčí o jakémsi osamostatnění. Proto vznikl Germanofrankistán, aby byli takto v tandemu na to ovládnutí Evropy silnější.
Jenže proublem je v tym, že amik ma v Ojropě okupačni armadu, sve ZISKOVE pate kolony, drži v rukou medialni mašinerii, pod pudeli ojropske finance, ratingy evropskych ekonomik, všechny demokradicky odposlouchava. A ma zde sve Trojske koně – VB, Polsko, pobalti… A kohoutci u amika nic takoveho nemaji. V tym je jejich velka slabost.
Ono soupeření se nevede jenom vojenskou technikou.Třeba Čína na to jde hospodářsky.A -podle toho jak USA kvičí- se jí asi dost daří…
Presne tak.
Ono záleží na tom, s kým se Germanofrankistán spojí. Ale vypadá to tak, že USA má opravdu jen ty svoje Trójské koně. Pak jsou tu kolonie, které si nejspíš obě mocnosti – USA a Germanofrankistán – rozdělí. A jedna z těch kolonií jsme i my.
Asi se ó nás šábnou.Souhlas.
Mimochodem,ondyno Germáni odmítli uznat Hizballáh jako teroristickou organizaci.
Ten Hizballáh,který pomáhal Asadově armádě osvobodit syrskou křesťanskou vesnici Ma’lúlá.
Zajímavé!
jinak bych dodal,že němci zničili na dlouhý roky náš stát-pomohli vyhrát komunistům a dnes nás opět vysávaj.V plánu je sem kromě jedovatých sra.ek a smetí dovezt fanatiky a zdegenerovaný lenochy
Jak to tak vypadá, období za Husáka bude patřit mezi ty lepší časy našeho státu !!
Čekam kdy k tomuto vyroči napiše svuj fundovany članek histerik Cygler, Flaška anebo vědecky vyzkumnik z Ljubljanky Ičko.
Chtěl bych se dovědět vic o tym jak Česke země “osvobodili” hrdinni bojovnici Wehrmachtu pote co československa vlada přijala mirove podminky spojencu z Mnichova.
To je zajimave, že Německo usilovně budujici Čtvrtou řiši mejnstrim dnes neztotožňuje se Třeti řiši , amika, ktery se mezičasem změnil v dalšiho Aďu kombinovaneho s Dučem tahnouciho Drang nach Osten napadajiciho jednu zemi za druhou s cilem světovlady, považujiciho se za nadčlověka předurčeneho vladnout celemu světu dnes nikdo neztotožňuje s Hitlerem a Třeti řiši ale Putina a RF kteři sedi viceměně doma na zadku ztotožňuji s Hitlerem, jako kdyby Rus prezentoval sebe sama jako nadčlověka, tahnul na Zapad, obsazoval, okupoval a napadal v řadě cizi země a usiloval světovladu.
Jak je totok vubec možne?
“Zlé Rusy” si pěstují,aby měli občany čím strašit.A HLAVNĚ aby zbrojaři měli kšefty.(Aspoň mně se to takhle jeví.)
Vedlejším produktem téhleté politiky je,že se spojí RF,Čína,Írán a další asijské státy.
Takže vlastně dobrýýý
Teď jenom co na to Evropa.Ale ta je tak rozm®daná,že světovou politiku asi moc neovlivní.Spíš si bude lízat vlastní rány.Ono žít z podstaty se asi moc dlouho nedá.
Je 15,březen LP 2019.Pro mnohé z nás smutné a poučné výročí dne,kdy německé vojska beztrestně a z jásotu
mnohých vstoupila do ubohého zbytku Česko-Slovenska
Naši spojenci,ke kterým jsme z důvěrou vzhlíželi nás
bez uzardění předhodili do nenasytné tlamy třetí říše.
Slovensko do kterého ČSR investovala nemalé prostředky,dezertovalo k nepříteli aby mu stejně podle
za pět let slavně vrazilo kudlu do chrbta,Občané
německé národnosti,dnes naši úhlavní přátelé,v naprosté většině,velice účině připravili ČSR
o samostatnost.Stalinovo Rusko,velice neochotně
nabídlo jakousi mlhavou pomoc ,tušíce v ČSR
snadnou a tučnou kořist.Stejně jako dnes naši západní
spojenci bbyli k pohledání,Jedině slabé Srbsko nabízelo
snad opravdu míněnou pomoc,
A dnes.V úctě ke Srbům se klaníme jejich krvavé ,řeznici,henleinovým potomkům se hluboce a
pokorně omlouváme,cpeme se do pochybných
spolků typu NATO a v Bruseli naši zástupci škemrají
znovu o protektorát.Vlastní zem sviníme řepkou a velkosklady,cíleně likvidujeme demetními filozofiemi
povědomí o národu a vlasti.Likvidujeme v lidech základní
vlatnost,odlišující nás od zvířat-umění samostatně
přemýšlet.A neštítíme se tohle svinstvo hrdě nazývat
Demokracii,
Stalina z toho vynechte , jistě víte , že Polsko ani Rumunsko nesouhlasilo s přechodem sovětských vojsk přes jejich území !!
Vím to,Rumunům,tím méně Polákům se ani nedivím.
Ač rusofil,domnívám se že by Stalin neodmítl
takovou lahůdku,jako byla ČSR.Lid je zde dobrý
a vstřícný,mručí ale tahá.Na věčné časy a nikdy jinak.
Mám tuhle zemi rád a tak mě děsně štvou její
škůdci z řad jejího národa.Na barvě průkazky vůbec
nezáleží,dá se vhodně změnit.
Tady si zkuste něco přečíst…něco co vám nerve do hlavy mainstream:
https://nazory.aktualne.cz/jan-urban-mytus-o-mnichovske-zrade-spojencu-je-lzi/r~12fd33a2c18c11e890620cc47ab5f122/
Aktualně (anebo spiš Analně.cz) je ten nejmenstrimovanějši mejnstrim skrz naskrz prošpikovany soustružniky o kterych je lepši nemluvit. (Ja enem naznačuji ale na nikoho při tym neukazuji prstem).
Ano, a přes tohle vše tento server přinesl tento pohled, sice původně už dříve, teď jej jen znovu přinesli.
Ale je hezké od vás, že hidnotite bez přečtení.
Občas se i mistr tesař utne, aby se neřeklo. I křiž občas pusti do placu objektivni članek. Dokonce i na ČT Bakalovizi jednou za uhersky rok pusti do diskuse oponenta z alternativy, na ktereho se přikladně všichni vrhnou. I s velice “objektivnim” moderatorem, ktery vždycky ve spravne chvilce utne alternativce, odebira mu slovo, přerušuje ho, skače mu do řeči, odvadi řeč jinam etc.. Metody jsou dukladně propracovane a lety odzkoušene.
Tento pohled zase přinesl tenhle mainstream server.a není to posezení blogerů
https://www.irozhlas.cz/veda-technologie/historie/mnichovska-konference-1938-vyroci_1809291345_pj
Bravo Urban
Díky,Davide.
Partaigenosse Krysík to zhodnotil vjedecky,Meidia jeho
vjedecké pokednání tlačí lidem do hlavy.Ostatně Čech nemá na tomto území co pohledávat,toto je pradávná
germánská země.A to píše česky svimě henleinovská.
Nic takového jsem neřekl, buď jste idiot, co nechápe psaný text, nebo hajzlík, co vkládá do úst. Mně je jedno, kdo to vlastní.
Autarkie vždy končí buď chudým občanem, v případě Německa pak světovou válkou.
Pěstujete doma obilí, vyrábíte si elektřinu, papír, tavíte si v peci železo na svůj počítač? Tak mlčte o soběstačnosti a nevnucujte jí nám, kteří o ni zájem nemáme.
Patřilo pod Jonase a jeho kecy o soběstačnosti.
Být soběstačný znamený být svobodný a nezávislý , ale otroci o to asi nestojí !!
Je to prostě Wuhl. Anarchistycky.
Ještě že si rozumíte kucí marxistický. Neodpověděli jste ale na otázku, jestli si doma na poli pěstujete tu pšenici?
Sudruhu pravicovy anarchokapitalisticko liberalni. Ja mluvil o statě, ne o tym že si každy obyvatel bude vyrabět všechno sam počinaje pěstovani brambor, chovu vepřu, drubeže, vyroby počitaču, televizi, kombajnu, letadel, těžby uhli, vyroby elektřiny. Chapeš ten rozdil mezi statem a jeho občanem. Wo co se to tady pokoušiš, Dvoujediny?
Jonasi…otázka zněla, zda si doma pěstujete pšenici, tezite železnou rudu…atd atd…
Nikdo se vás neptal na stát, ale co pro svou soběstačnost děláte vy sám.
No, dovolím si odpovědět za vás…vy pro svou soběstačnost neděláme vůbec nic…jediné co umíte, je tukat někde na klávesnici ty vaše nic neříkající pitominky.
Sudruhu anarchokapitalisticky.
Wo tomto šla řeč – dovol mi citovat svuj přispěvek – na ktery vy dva Tydyti – ty a tvuj Dvojjediny anarchisticky soudruh reagujete: “…Tehdy jsme všechno vyraběli doma, byli jsme prakticky soběstačni a bylo by jistě lip, kdyby Zapad neblokoval vzajemny obchod a zisk zustaval doma a nebyli jsme zadluženi. Všechno v zemi patřilo statu a domacimu obyvatelstvu.
Dneska je všechno naopak. Soběstačni jsme akorat ve vyrobě automobilu a v pivu, ktere se vyrabi v cizich firmach na českem uzemi a většina zisku mizi v cizině. Všechno co mělo nějakou hodnotu a persperktivu bylo pod cenou vyprodano cizakum, nejsme soběstačni ani v potravinach, finančni system maji v rukou cizi lichvaři i s usporami a učty obvatel. Stat je u nich předlužen. Nemame vlastni armadu schopnou branit zemi a dokonce ani vlastnihranice. Volime si reprezentaci, ktera za chvilku nebude rozhodovat o ničem, akorat bude přebirat cizi direktivy z mist vzdalenych tisice kilometru od školometu, kteři malem ani nevi kde leži ČR.”… Z toho jasně plyne že řeč byla v kontextu SOBĚSTAČNOSTI STATU a ne jedince. Takže oba dva žvanite OD VĚCI! Frštehn Zi?
To je sovetske pojeti dejin. Ti Rusaci, co prisli potom byli daleko horsi. Jenom rabovali a znasilnovali. Wehrmacht byl ukazneny. Zavedli tady pak na 40 let rusky protektorat. Dvakrat tydne 1 hodinu se musela povinne vyucovat Rustina!!!!!! Jeste horsi bylo, ze jsme se ucili o Narodnim Obrozeni. Nemci nikdy nic takoveho neudelali, naopak od Rustiny spis odrazovali.
Rusky protektorat mel pro nas narod nedozirne dusldky a zanechal nesmazatelne stopy. Dodnes se to projevuje proruskym smyslenim. My patrime na zapad, ale oni nas tahnou na vychod!
Jo, fakt daleko horší? To jste měl říci všem, kteří si prošli koncentráky!
Je to bl**c.
Blbec je slabé slovo, je to debyl
Ja, ja Kavane. Konečně někdo s modernim historickym pohledem. Za slušnych Němcu zahynulo pouze cca 350.000 českych občanu a v planu byl plan Konečneho řešeni česke otazky. A všude byl pořadek diky řišskemu Protektorovi, ktery vydaval vyhlašky, nařizeni, pečoval o školni system (viz po smrti Opletala etc.)
Němec pečoval tež o kvalitu česke populace a měl v planu uplně vymytit češtinu z českeho uzemi. Tak jste to myslel nicht wahr?
Rikate lidi v koncentracich? Oni kuli pikle proti Vudci, tak je pan rissky protektor nechal umistit do karneho zarizeni. To se vubec neda srovnat se straslivymi zverstvy, co tady pachal Breznev po 68. Vylucovali lidi ze strany!!!!!!!! Nektere dokonce poslali k lopate!
Ještě země česká zrodila svého mučedníka pravdy
a lásky Vaclava Flašku1.Odhodlaně a tvrdě zastával
svůj ideál proflákat se životem.Když jej jednolitá
vůle strany a pracujícího lidu podzvedla do pozice
nejvyšší, rychle spěchal odčiniti bezpráví spáchané
na ubohých henleinovcech pokornou omluvou,
Tímto činem statečně potvrdil správnost události
15.března 1939,oprávněnou likvidaci jinak smýšlejících
či věřících lidí.Statečný německý vojín přece osvobodil
Evropu od bolševické hrůzy.Že při této bohulibé
činnosti skončilo život miliony nevinných lidí?
To byly jen ty pouhé nezajímavé třísky při kácení lesa.
Havloide,je na vás pokračovat v myšlence svého
vzoru.Pravda a láska musí zvítězit.
WH byl možná ukázněný, ale jeho úkolem bylo pro Němce dobýt svět.
No a ti co ho vlastnili měli v plánu náš národ vyvraždit, poněmčit a obsadit to tady svými kolonizátory.
Ano, patříme na Západ, ale Německo se po sjednocení pod Pruskem od Západu vždycky distancovalo a Hitler vždycky bojoval proti Západnímu kapitalismu a jeho plutokracii. Jako každý socialista!
Německo není to, co má být Západ. A dnes to jde znovu vidět.
Nemám rád Stalina, ale jeho návrh na rozpalcelování Německa na původní země byl opravdu móc dobrý, jak dnes vidíme. Ono se o tom ani moc neví!
Co to blaboliš Ťamane? Zapadni civilizovani sudruzi již za kralu a cisařu mezi sebou vedli časte “džentlmenske” a rytiřske valky. Pak valky o kolonyje. Němec, Prus, Sas, vždycyinky patřili k civilizovanemu Zapadu. Koneckoncu v Mnichovu se partˇˇnorsky setkali, pokecali, rozhodli o osudu majinkateho slovanskeho Československa a přijali navrh Firera. Vždyť šlo enem o slovansky narudeček a ve hře byli jinši strategicke cile – sovětske přirodni bohatstvi.
Ty seš jenom dementní, bolševický, provokatér a navíc blb!
S dovolením, na tvoje sračky už nikdy odpovídat nebudu.
Sudruhu, jako vždycky. Pouze dalši plky, když jsi byl argumentačně odzbrojen.
Naučte se psát Jonasi.
Ty vaše bláboly ani v té vaší blabolstine …to je vrchol pohrdání rodným jazykem.
A to si jako občas hrajete na vlastence…měl by jste se za sebe stydět.
Všimli jste si také toho účelového selektivního přístupu současných protektorátních médiích ?
U německých nacionálních socialistů se u všech jejich represálií používá slovo nacisté, jakoby se Němci na nich vlastně vůbec nepodíleli a vykonávali je nějaké blíže neurčené osoby bez národní příslušnosti.
Ale jakmile jde o represálie ruských, ale ve skutečnosti přesně sovětských komunistů, tak najednou jako mávnutím kouzelného proutku už to nejsou židobolševici či marx-leninisté ale výhradně Rusové, ačkoliv všechna vedoucí místa v SSSR zastávali většinově Židé, Ukrajinci, Poláci, Gruzínci, Lotyši, apod.
Toto je teda vystizeno uplne presne!
Tentokrát trefa do černého,pane Bouše!
Bouse vy jste ale antisemita vzdyt to vsichni vi,ze Zide s techto zemi z Polska,Ukrajiny,Gruzie a Lotysska jsou semite,vzdyt to tady kazdy vi,kvici Vize Septicka.
Jenom je mi zahadou jak se dostali v historii semite ze severni Afriky a Palestiny v tak houfnem poctu, do techto zemi, ze by s Tureckymi Osmany?
Poldíčku,tito židé nejsou semité,jenom si na židy hrají.Jsou to chazaři, konvertité,z oblasti mezi Kaspikem a Černým mořem.
Doopravdičtí židé-semité pocházejí z Levanty a vypadají jako Arabové.Jsou do bratři.
Mimochodem, dneska jsou svými soukmenovci-aškenázy- považováni za občany 2. kategorie.
(Žili v Arábii,a tak si nestačili nahrabat tolik,jako aškenáziové, kteří žili mezi blbými Slovany.V pologramotných slovanských vesnicích,tam se to rejžovalo.Když bylo narejžováno,tak se přesunuli do západní Evropy a dělali pány.)
Kontrolní otázka: Proč si židé nenahrabali v Arábii?
To je jednoduché!Slimáci se vyhÿbají chlastu a lichvě,sekají za tyto činnosti hlavy
A právě v chlastu (pálení kořalky) a v lichvě nalezli židé svoje hobby.Křesťané rádi lemtají jako duhy a tak neměli nic proti.Jen sem tam se vzbouřili na nějaké vesnici a pak byl pogrom.(Jan Cimbura,J.Š.Baar)
Lichvu také gójimové celkem podporovali,viz.tzv.”dvorští židé”….Od těch si půjčovali i panovníci.Někdy to ale také skončilo pogromem,aby se nemuselo vracet…Holt kapku rizikové povolání…Ale zasejc to sypalo
Ja vim,do Izraele je prisly miliony z Birobizanu za Gorbacova a Jelcina. Z nam je z Luhacovic, jezdili se tu k nam zchladit z noveho israelkeho domova, trochu jim to klima u nas pripominalo dalne vychodni domovinu v Rusku.Jsou jinni jak rikate,takovi lakomci postavali jenom u smenarny a zjistovali kdo mluvi Rusky atd.
To ja za komousu jezdil casto s tirem do Belgie do Antverp tam ziji slusni Chasidii,kteri si zakaznika a obchodu vazi.
To byl kseft ve zlatnictvi zadny sunt 18 az 22karatu krasna prace,katalogy prstenu,snubaku a uz to jelo super ceny, skoro zadna svatba se neobesla beze mne u nas.Tenkrat, slusny diety pro sofery, marka za 10 se prodavala se u nas za 18,zadna navigace,bez mobilnich telefonu, jenom zapadni tefoni budky.To byl zivot za Novasa a Svobody.
dodatek: Oni jinak ani nemohou,Kdyby media požila
termínu bolševník,byla by to trefa do vlastních řad
a zviditelnění jejich chlebodárců,že?
Proč , dnes už termín bolševik znamená kapitalista , ten tu vládne !!
Jako antiislamista, antikomunista a antinacista musim v zajmu pravdy napsat :
90 % zavraždených ,,čechů,, byli židi….ne nechci nikoho omlouvat jen píši že oni ukrutně pronásledovaný češi …byli ani ne tak češi jako židi.
Konečně češi říkají že nejsou židi ….takže na co si stežujete ?
To nebyli češi. ( podle vas )
A druha nemene duležitá vec :
Všechny nacistické zločiny byli původně KOMUNISTICKÉ technologie počínaje plynovou komorou a konče Koncentračnimy tábory .
Nacisté – narodní SOCIALISTÉ byli ,,jen,, odpadlici od KOmunistů – internacionalnich socialistu.
NA TO PROSÍM NEZAPOMINAT
Zas kradete amici jedni smelinarsky ?
CS legionarske zlato po valce jste tu ukradli s Brity a ted se vam zachtelo lidske identity?
Kazdy v CS to vi, ze zidi byli prvni bolsevici a komunisti i Slansky, Rejcin a Klement Gottwald byli zidi.
Vem si prasek americky blbe.
?