
10 způsobů, jak by Írán mohl zaútočit na ropné tankery v reakci na zabití generála Sulejmáního
SM
Po smrti íránského generála Sulejmáního je velkou otázkou, jak zareaguje Írán. Jednou z vojenských reakcí by mohlo být úsilí o zamezení přepravy ropy z Perského zálivu. To by zasáhlo íránské protivníky finančně, cena strategické suroviny by se zvýšila.
Írán má strategickou výhodu, díky své poloze u Hormuzského průlivu. Írán si je toho velice dobře vědom a opakovaně hrozil, že v době zvýšeného napětí úžinu uzavře. To by mohlo ohrozit i provoz tankerů v Rudém moři, Arabském moři a samotném Perském zálivu.
A co může Irán nasadit?
1. Malé ponorky
Írán má jednu z největších ponorkových flotil na světě, ale většinou jde o relativně malé trpasličí ponorky. Odhaduje se, že 14 ponorek třídy Ghadir, které jsou založeny na severokorejském designu, je doplněno ponorkami třídy Nahang navrženými Íránem.
Trpasličí ponorka by se pravděpodobně skrývala na povrchu mezi rybářskými plavidly a pak by se ponořila, aby provedla útok. Jejich rakety Jask-2 jsou malé, ale mohly by zastavit tanker a jejich torpéda s těžkou hlavicí by měla šanci tanker potopit.
2. Výbušné lodě
Íránští spojenci Hútíové v Jemenu používají výbušné lodě velmi úspěšně proti svým saúdským protivníkům. Írán samotný již léta ovládá tuto technologii a podobné útoky demonstroval na mockupu letadlové lodě amerického námořnictva.
V íránském arzenálu budou jak pilotované, tak dálkově řízené verze.
3. Roje malých lodí
Jednou z oblíbených taktik íránského námořnictva islámských revolučních gard je použití velkých rojů malých lodí. Ty mohou být vybaveny kulomety a raketami, které jsou schopné zaútočit na proplouvající tankery. Mohou klást miny na lodní trasy.
4. Magnetické či přísavné miny
Írán je všeobecně považován za strůjce útoků na tankery v Perském zálivu v květnu a červnu loňského roku. Írán má několik jednotek speciálních potápěčů vybavených podvodními plavidly schopnými dopravit potápěče s minami k tankerům.
5. Minová pole
Často přehlížené námořní miny stále představují obrovské nebezpečí pro lodní dopravu. Írán má miny vlastní výroby a mohl by do mezinárodních lodních tras nasadit obrovská minová pole.
6. Konvenční ponorky
Írán má tři ruské ponorky třídy Kilo a jednu lokálně navrženou ponorku třídy Fateh.
Ty jsou samozřejmě mnohem smrtelnější než výše zmiňované trpasličí ponorky a mohou nést více torpéd, případně klást vysoce sofistikované čínské miny EM-52, které číhají na dně a vlastní silou se pak přemístí k cíli proplouvajícímu nad nimi.
7. Protilodní rakety vypuštěné z pobřeží
Tankery mohly čelit obrovskému arzenálu různých typů raket namontovaných na nákladních vozech. Mnoho z nich má svůj původ v čínských vzorech a jsou zhruba analogy k americkým raketám Harpoon či francouzským Exocetům. Ostatní jsou menší, což znamená, že mají kratší dosah a způsobují menší poškození. Nicméně jakákoli protilodní raketa je pro tanker naplněný ropou špatnou zprávou, ať už je malá či velká.
8. Íránské válečné lodě
Íránské námořnictvo má skromnou flotilu raketových lehkých fregat a raketových lodí, ty jsou ale prakticky bez ochrany proti leteckému útoku. To bylo prokázáno v dubnu 1988, kdy íránské námořnictvo utrpělo těžké ztráty během střetu s US Navy. Tehdy byly zlikvidovány 2 fregaty Íránu během operace Praying Mantis. Ani po 30 letech se stav námořnictva nezměnil.
9. Zajetí tankeru
Írán prokázal schopnost zajmout zahraniční tankery, pokud je jejich doprovod příliš daleko. To by mohlo Íráncům nabídnout možnost akce s nižším rizikem, protože by mohla být vykreslena jako policejní akce, civilní oběti jsou méně pravděpodobné a posádka se navíc stane rukojmím.
10. Blokáda pomocí potopených lodí
Podobně jako ruské akce v Azovském moři v listopadu 2018, by mohl Írán umístit velké lodě přímo přes mezinárodní námořní koridory. Velké ropné tankery potopené v mělčích částech úžiny mohou představovat riziko kolize pro plně naložené super tankery přepravující životně důležitou ropu.
- Zdroj: H I Sutton
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč
Celkem za měsíc: 7 378,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Nikomu nevadí vozíček, ale ta hlava, pane prezidente - 11.4.2021
- Zakladatelka BLM si koupila luxusní vilu v bělošské čtvrti - 11.4.2021
- ČSSD nemá v parlamentu co dělat - 11.4.2021
USA hraji vabank nebo co…neobycejne svinstvo, drzost a banditismus…
je to jasny podnet k WWIII…
Muzeme jenom doufat, ze to Rusko nejak urovna….
USA vsak musi zaplatit…
Tak co se týká američanů, ti si vždycky dělali co chtěli. Začalo to už Vietnamem.
Výsledkem je stav, jaký panuje v severoafrických zemích.
Druhá věc je ta, že Irán je příliš slabý na to, aby se pustil do války. A tohle samozřejmě američani vědí.
Vietnam hasili Amíci za moulu žabožrouta.
ty si chuj jak tata tvuj….
Ty musíš být v životě hrozně neštastný člověk.Podívej se,co tady dva dny v kuse předvádíš.To fakt nemáš nikoho,kdo by tě měl alespoň trošičku rád?No vlastně se ani nedivím….
ja za to nemozu, ze si chuj jak tata tvuj…
Chlapče nedráždi hada bosou nohou potečou ti slzyčky
Celkem nic pěkně chytáš na první našlápnutí hrdino od PC běž se raději přebalit
Vychladni chlapečku poslední co mě chtěl dojebat nožíkom se ve finále pochcal a ještě se omlouval
Bolsevicka svinucho trtinko,ty sveho fotra neznas parchante
Yuri – myslím že jakýkoliv národ dokáže když je okupován a terorizován na svém uzemí zabrat a zničit okupanty. Protože bojují za sebe a svou zem.
To tu bylo už s Vietnamem který také není nějak velký to samé tu bylo za Žižky kdy náš národ dokázal se zvednout a vyhrávat.
To že by nevyhrál Irán v otevřené válce toho se nebojím. Bojím se toho že by se to přeneslo na celý svět. S kombinací rozložení sil typu – Čína s Ruskem s KLDR možná s Indiií proti USA EU +Jap by se další válka vedla klacky.
no jo, ale ted jsme okupovani a nikdo nebojuje a to presto, ze jsme bez prehaneni v horsi situaci nez za Hitlera….
…a mozna o tom ani moc lidi nevi…
Hlavne ty hovado trtinko jsi ten nejchytrejsi.
Myslím si, že ani Čína ani Rusko se do toho míchat nebude.
Nemají to zapotřebí.
Když mají oba národy atomovky Usa u hranic tak si nemyslím že se moc dlouho míchat nebudou.
A trtine – to co nedokázal Hitler se zbraněma a válkou to se dokázalo skrze prodejnost národa kdy nám tu už téměř nic nepatří a jsme jen kolonie které generuje prachy to aby do Nemecka mohly černoši.
A nick Antitrtin je poměrně ubohý když už chceš něco psát tak se podepiš a když o něčem tak ať to má argument. Nadávání a urážení nepřesvědčí nikoho. Dej argument pak je z toho dialog co má uroven.
Nekecej trtinko, komunistickej vyzvratku,
Svět není spravedlivej a nikdy nebyl.Raději se budu mýlit s Amerikou,než mít pravdu s Iránem.
no to je ale moudro…prizdisracske, vychcane, ubohe…podle…
…jen se myl s Amerikou…ta vsak na tebe sere jako vzdy, vsude a na vsechny a kdykoli te obetuje…
Od USA vsechna svinstva ignorujes a o Iranu vis hovno…
debile….
Ty svine trtinko,ruskej kolaborante.
Jednoduchému fše jednoduché.
Na takové keci s.eru.
Až bude stát beneli stofku za litr, tak si budu gratulovat, že se mýlím s Amerikou, woe
Ty buď hlavně rád,že se máš kde vykecat a nic složitýho neřeš.Bez smajlíků si v prdeli a nedáš dohromady větu holou.
Další expert, který sebe a nás dokáže obětovat.
Hnus.
Brzo budeme třít ebonitovou tyčí liščí ohon na výrobu elekriky do elekroodpadů na kolech a napást se půjdeme
many nebeské.
Kreténi:
https://www.youtube.com/embed/HP7L8bw5QF4?rel=0
Kdyby byli Rusové na stejné mentální úrovni jako krávomrdi, tak už neexistujeme jako civilizace! Rusové drží mír za ponižování, napadání atd. Nejrozumnější národ. Bojím se, že jim dojde trpělivost a půjdeme tam, kam se nám nechce, ale děláme vše pro to, abychom tam už byli!
Spíš si myslím, že někde vybouchne nějaký muslim poblíž amerického generála či politika.
No a pak, po srovnání skóre, nastane čas k jednání.
Začne to bouchat v evropě, za moře je to moc daleko a amíci toho hojně zneužívají. Vždy to za ně vyžrala Evropa.
Začne li to “bouchat v Evropě”, to bude podle vás oprávněné?
Proč ne , EU je jen americký poskok a ani to zavraždění generála neodsoudila !
1. Nebyla to vražda člověka, nýbrž likvidace teroristy. Nebylo tudíž co odsuzovat.
2. Schvalováním terorismu proti své zemi jednak porušujete zákon a druhak ukazujete co jste za ubohého zmrda.
Takže kdyby někdo odstřelil Trumpa taky by to nabyla vražda ale likvidace teroristy a dokonce toho nejvyššího.
A kteří teroristé z Iránu tu pobíhají? Jestli tak ještě bývalí bojovníci IS který založily, vycvičily, zásobovaly a podporovaly USA a nakonec ty hlavní představitele taky radši evakuovali a někam dobře uschovali na případné další použití ty vemeno z capa.
Oprava: nebyla
Trump je řádně zvolený president demokratické země, jejíž zájmy v rámci Ústavy hájí.
Solejmani byl samozvaný člen teroristické organizace a vrah.
A vy jste komunistický blb.
:-D
Kakatit, co to meleš, ty hovne?
Vida primitiv Detektor s omezenou slovní zásobou opět oslňuje znalostmi ze zvláštní školy.
Bude to oprávněné až moc! Evropa chce válku a zaslouží si ji jako sůl! NATO válčí v celém světě. Proč asi?
Ti se zmůžou maximálně tak na nějaké hýkání, možná ovestičkují nějakého vypatlaného slimáka věřícího na 72 panen. Víc si nedovolí, protože se za ně nikdo nepostaví. Rusko je má dávno v paži, EU je naprosto bezzubá.
Stačí, když se zaměří na likvidace amerických turistů a občanů po celém světě a hlavně musí získat jaderné zbraně !
To by nebyla žádná novinka. Jádro se použít neodváží, to nejsou zase takoví idiotští ručníkáři, co máchaj kalachama a řvou alláhu aghbar.
Strašně moc doufám, že máte pravdu. Jenže ono je to celé mnohem složitější!
Tak zahraniční soudruzi mají 3 týdny, aby vypadli i iráku. Parlament iráku to teď odsouhlasil. Co na to bureš, metnar a ovar
Je to „politicky nepohodlné“ pro mnoho příznivců Íránu na celém světě, aby to přijali, ale Irán nemá žádné státní vojenské spojence ochotné jít do války s výjimkou Sýrie, ale SAA byla za poslední 9 let úplně zničena a nyní je stínem svého bývalého já. Rovněž neexistuje absolutně žádný způsob, jak by Rusko umožnilo Sýrii aktivně se účastnit jakýchkoli státních vojenských nepřátelských akcí po boku Íránu, protože by to ohrozilo síly a značné investice, které má v současné době v arabské republice. Když už mluvíme o tom, Rusko není íránským spojencem, ale „izraelským“ (2), i když by také nešlo do války spolu se samozvaným „židovským státem“, ale raději by zůstalo mimo jakýkoli potenciální konflikt mezi těmito dvěma, což by netrvalo dlouho vzhledem k tomu, že americká konvenční dominance by mohla islámskou republiku rozdrtit během několika dní.
Ani Rusko, ani Čína nepůjdou do války na podporu Íránu, i když by se dalo očekávat, že vydají velmi silná prohlášení o odsouzení USA. Toto objektivně existující a snadno ověřitelné prohlášení o skutečnosti bude pravděpodobně pro mnoho lidí v Alt-Mediích překvapením, jež byli v posledních několika letech indoktrinováni falešnými „analýzami“ falešných zpráv, že tyto dvě velké euroasijské mocnosti jsou „antiamerické“ a ochotné bojovat proti USA s cílem „zachránit svět“. K tomu nikdy nedojde, dokud nebude jedna z nich napadena jako první. V žádném případě by nikdo neměl očekávat, že by Rusko nebo Čína spěchaly k íránské pomoci a bránily ji před USA.
Odkazy:
1) https://www.globalresearch.ca/major-general-soleimani-assassination-not-going-start-world-war-iii/5699498
2) https://www.globalresearch.ca/russias-middle-east-strategy-balance-vs-betrayal/5690056
Soudruzi totiž chtějí válku, ve které si jsou jisti vítězstvím.
Takhle někam naběhnout s desetinásobnou přesilou, a chvástat se, jak zničili kontrarevoluci, nebo fašistické hnízdo nepřítele, který se je jako desetkrát slabší chystal napadnout.
Ale rozjet jadernou válku, která by je mohla poslat do pekel, místo do věčných časů u moci, kde se chtějí na úkor druhých vyhřívat, to si přeci jen desetkrát rozmýšlejí. Z jejich pohledu je účinnější politika vydírání, lhaní, slibování, a infiltrování agentů dovnitř nepřítele, aby byl co nejvíce paralyzován.
Každý iránský útok na civilní, nebo vojenský cíl bude mít za následek nevyhnutelnou odvetu armády USA.
A hezké na tom je, že místní komunistická hovada mohou jen bezmocně kvičet.
Myslíe? Jste si tak jist? Já být Trumpem, tak chodím i spát s pistoli pod polštářem, bez ohledu na to, jakou má ochranku.
Jenže vy Trumpem nejste. :-))
Nazor statecnyho cecha.
Bravo pane prezidente Trumpe. Ukazte tem Ajatolah psum ze USA je zeme s nejsilnejsi armadou. A nyni tech 52 cilu znicit.
Dokáže jen to , že se Američani budou bát vystrčit hlavu z USA a ani tam nebude bezpečno !
Šmejdům se nesmí ustupovat.
Jakýkoliv utok a vražda na kohokoliv bez soudu rovná se stejnému zločinu jako za komoušu vrazdění bez soudu. To není rozdíl jestli to udělá USa nebo kdokoliv jiný. Takže Kratatit další z X nových nicků hájících ty správné a jediné názory myslím že kdyby jsi byl v situaci kdy tebe někdo odpálí z nějakého důvodu asi ti to tak správné nepříjde. A dronů co toto dokáží létá vzduchem jen pár km od nás dostatek k tomu aby to šlo.
Za mě osobně ať Amíci vypadnou z celé oblasti nikdo je nebude pak vraždit. Stejně tam jen kradou ropu o nic jiného nejde.
Kdybych byl vrah a terorista jako Sulejmani, což nejsem, musel bych samozřejmě se svou likvidací počítat.
Vojáci v boji nepřítele nevraždí, ale ničí. A přesně to se stalo pohlavárovi teroristické organizace Revoluční gardy.
Nic k divení.
Kakatit, takže v cizí zemi, ameriku nemohl ohrozit, tak ho zavraždili! Ty vole, kup si antikokotikum, je jen za dolary!
Jak ty by jsi mohl počítat se svojí likvidací, když demence je nezničitelná a vječně přítomná. Zkrátka jedno dítě a ještě blbec.:yahoo:
A co je na tom k divení?!!
Máte pravdu, že demence je dědičná. Váš pravopis tomu napovídá. Kterou třídu jste ve zvláštní škole dokončil?
No to se nemusím až tak stydět, těch co udělá pravopisnou chybu je hodně, ale mozkově ideologicky prorežimově, těch zas tolik není, tady se dá říci, že jste v popředí žebříčku!! Jinak i když ne zcela bez chyb jsem rád že jste mě rozuměl, a to je podstatné!!!
Je hezké, že se nestydíte za písemný projev imbecila.
Inu, ta demence…
Ymbecylovi je třeba odpovjedět, tak, aby pochopil
Vy dva jste se hledali, žádná vlastní myšlenka, jeden občas zkopíruje nějaký žváast a druhý plodí radobyvtipné trapné poznámky. Dvojka k pomilování… pohrabáčem po xichtu. :-D
No a oba klikají na smajly jak starci s atrózou. Výkvět rudé indoktrinace. :-DD
A přesně to jsem udělal, smajlíkový úchyle.
Za 2 sv byl důvod pro likvidaci člověka jakýkoliv. Za komunistů stačilo mít nevhodný názor a dělat bordel a dělat ho nahlas. A jedinec skončil . Dnes stačí být generál někde a je to důvod pro smrt bez soudu a bez možnosti se bránit. Myslím že výsledek je ten stejný.
Ano vojáci bojují a válčí. Ve válce. Co já vím nikde žádná není alespon taková kde je USA jako otevřený vyhlašovatel války. Dnes se neválčí dnes se řeší zájem. A to národní nebo firemní. A pro něj se umírá.
Solejmani nebyl zlikvidován proto, že byl tzv generál, ale proto, že byl vrah a terorista. USA vedou válku proti terorismu, takže likvidace Solejmaniho je logická.
A vy jste patrně za okupace neměl nevhodný názor, nedělal bordel a nedělal ho nahlas když jste přežil.
Nejsem si jist zda je to dobře.
Debyle
Ty nerozhoduješ o tom, kdo je, nebo není terorista, s.ráči
Vraťte se do léčebny, bezvýznamný ožralo.
prosráči, ty se zastáváš teroristů? Ty jsi ale šmejd.
Neznal jsem Solejmana osobně a ani jsem u něho nebyl když někoho zabil. To že je terorista je info od někoho kdo označí za teroristu kohokoliv když je v tom zájem. Z informativního pohledu hodnota informace nulová. A terorista když dejme tomu brání svou zem proti zájmům USA ? Nebo proto že někoho odpálil nebo že někoho zabil ? To je informace které není známá a nikdo z nás jí zde nemá podloženou aby jí prokázal. Je zájem vyprovokovat další válku ? Kdo dává nejvíce HDP na zbrojení ? Kdo z toho bude mít užitek . To jsou ty správné otázky.
Já osobně vidím zabitého člověka cízí střelou v cízí zemi a ne při obraně ale při utoku.
Tak si to zjisti, zatím tady jen blábolíš nesmysly.
Maxi můžeš mi prosím dodat video kde někoho tento člověk zabíjí ?
Ano máme se všichni skvěle nedávno o tom Babiš přeci měl proslov. Anglie dělá chybu že končí v EU nedávno o tom bylo milion článků po celé EU včetně všech kroků od zastrašení skrze pomluvy a podobně . A ano náš premiér není ex Stbák všude se o tom přeci mluví a na slovensku se soudí kvuli tomu už snad po 5.
Já se snažím hledat informace a ne jen ze zdrojů co jsou na ČT1. Nikde jsem nenašel nic kde by stálo Solejmani zabil vojáka USA nebo vojáka EU. Kdyby ano tak USa mohou vyhlásit válku a pohoda. Nebo kdy našeho vojáka tak klidně má EU důvod. To že se o někom napíše že je terorista a za měsíc ho někdo odpálí může být o jiných důvodech.
Myslíš, že oni si to natáčejí a pak to dávají na youtube? :-DDDDDDD Jinak jsou to čiré bláboly a fabulace. Možná informace hledáš, ale nenacházíš.
Ještě dodatek . Kdo postoval USa do role bojovníka – toho správného bojovníka proti terorismu ? Když napřed Kurdové jejich spojenci jsou dnes teroristé a vyvraždování ? Každá země si má hlídat boj s teroristy sama za sebe. Ne že někdo jede někam a začne zabíjet protože – důvod si můžete doplnit. Může být jakýkoliv stačí jen že jde o státní zájem a daný generál nesouhlasil s něčím. Třeba přenechání ropného pole ?
Nebo příklad k odstrašení pro nástupce ? Stále je to stejné dokolečka lidi se vraždí pro zisk.
A kdo jiný? Snad ne EU? :-DDD
Máme spoustu krásných zdí. Se svou likvidací přece musíš počítat. Po převzetí moci v naší republice budou obyčejní lidé Hujerské kolaboranty s našimi otrokáři a vrahy věšet na kandelábr. Nic k divení.
Nepřištěkávej, prosráči.
“Jakýkoliv utok a vražda na kohokoliv bez soudu rovná se stejnému zločinu jako za komoušu vrazdění bez soudu.”
Takže když sejmu někoho, do na mě útočí, je to vražda? Fakt? Ty jsi pomatené slunko? Ti totiž taky nechtějí, aby se lidé bránili slimáckým útokům.
Maxi motáš jablka a hrušky. Když tě někdo napadne klidně mu udělej co libo. A označovat mě za sluníčko je dobrý vtip asi jsi zde poprvé stejně jako hodně nových nicků. Ale to je jedno je rozdíl v nutné sebeobranně a v zabíjení pro zájem. Moje myšlenka je taková že USa nemá mít jediný zájem v celém Iranu Iraku Turecku a ani u nás.
Nemotám. No vidíš, a teroristický šmejd naplánoval útok na americkou ambasádu a plánoval útoky i na další jejich cíle. Takže ÚTOČIL. USA má své zájmy všude, kde bují terorismus. Bohužel jen USA a Izrael, ostatní ty šmejdy podporují, nebo nedělají nic. Včetně EU. A, jen tak mimochodem, já tě neoznačil za sluníčko, já se ZEPTAL. To je ale takový drobný detail, že?
Nekvič, MAXIBLBE
Dosavadní diskuse je zde hodně na úrovni.
To je pravda, cenzura je tady šílená, tento web opéčovává asi přímo us ambasáda a člověk ve sračkách( tísni?)
On by Karlík chtěl, aby jsme zpívali podle jeho notiček, pak by to mělo tu správnou úroven. Koho mi to jen připomíná!!!
Ahoj Pavle, oni mění nicky po hodině, pakáž. Je to tady CIA stb.
Ahoj, něco jsem si stáhl z netu a vůbec mi to sem nechce pustit ty odkazy, a také mi to samo od sebe vypnulo mašinu. Tak jsem si vzpomněl, jak si mi říkal čím to je.
To víš že jo, ty CIA stb. :-DDDDDDDDD
Trumpeta už se jednou chvástal jak pošle do Sýrie novoučké sofistikované raketky…polovina nedoletěla,další nevybuchly,takže si je Rusko odvezlo jako trofej k prozkoumání a po varování,že Rusko zničí i odpaliště,čili kocábky frantíků a jůesej vypadli jako spráskaní psi.
A teď se uvidí jestli je i Irák suverenní zemi nebo jen okupovaným 52. státem USA. Když parlament vyzval vládu aby ukončila pobyt VŠECH zahraničních vojáků v zemi zatím co Trump jich tam posílá další tisíce.
https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/clanek/chceme-odchod-vsech-cizich-vojaku-z-nasi-zeme-vyzval-parlament-v-iraku-40308898?dop-ab-variant=1&seq-no=3&source=hp&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
Americani maji jednu vyhodu. Nebyl by pro ne problem, vymazat Iran z povrchu zemskeho. To bych jim dkonce fandil. A potopit vsechno, kromne tankeru v Hormuskem zalivu by take nebyl problem. Jen chtit. Iran mi pripada, jako mys, ktera rvala, jenomze nemaji Qbombu.
white power:
Máte názor hodný islamistického teroristy z IS.
Ty si to takhle přejí – cestu do Evropy přes Sýrii by měli snazší.
V tom pripade by ale museli dat do koncntraku vsechny Araby, kteri ziji v USA, jako to udelali s Japsema po napadeni Pearl Harbouru. Uz se na to tesim! Snad uz nekdo na svete udela poradek s touhle arabskou verbezi.
Já bych byl pro aby Iránci nějakej ten ropnej tanker v průlivu zapálili. Greténi z celého věta by se za ručičky vzali a šli by tam hladovkovat proti uhlíkové stopišce. Spíš se divím, že islámským Iráncům nevadí propagovaný zákaz benzínových aut a zákaz uchošťourů, naprosto zásadní opatření ve snižování emisí a uhlškové stopišky a tím snižování spotřeby ropy, jejíž vývoz je naprosto zásadní pro nažrání se Iránců. Přijde vám to jako ptákovina? Pak ať mi greténi, Lejnová, Čaputová a podobné kreatury blábolí o svojí upřímné snaze zlepšit svět. Jenom plní příkazy, na vlastní myšlenky mají prázdné hlavy. A tím se vracím ke znalcům politiky US, které za vlády toho sluníčkovýho nobelisty Baraka Husejna vedli největší počet válečných konfliktů od II.WW. Jak krásně vše ve světě leftardů souvisí.
Ostatně, krom jiného soudím, že Kartágo musí být zničeno.
Írán jako šíítský stát na rozdíl od našich
sunitskovahábistických kamarádů neuznává boj za pomoci terorismu, je to proti jejich víře, čímž se dá spíše očekávat zablokování Hormuzského průlivu pro lodě států uplatňující terorismus. To znamená hlavně USA a případně sunitské despocie, které podporujeme.
Každopádně jim držím palce, ale potrestat terorismus velmoci je velmi těžký úkol, když právě to chce, aby mohla vraždit dál.
Vole
Přesně
:-DDDDDDD hovorko, ty taky inteligencí zrovna neoplýváš. :-D
MAXIBLBE
Ty jsi ten pravý
Pane SM, nebo je to zkratka pro sado maso? Jste strasnej strateg. Nechcete jit pomoct Amikum v Pentagonu. Takove experty tam potrebuji. Nebo pracovat u SWAT? Specialni taktiky uz mas.
Nestacim se divit, kolik valecnych odborniku se tu seslo.
Už je to tady, Připravovaný útok.
Debilové, kteří neví co to pro nás znamená se ještě radují.
Britská ponorka útočí na Írán raketami Tomahawk
Média informovala, že britská ponorka třídy „Estuit“ útočí na území Íránu pomocí řízených střel Tomahawk. U pobřeží Íránské islámské republiky bylo skutečně viděno několik britských ponorek najednou, což naznačuje nevyhnutelnost velkého vojenského konfliktu.
Specialisté zase upozorňují na skutečnost, že pokud se Velká Británie rozhodne vstoupit do konfliktu, pak se Rusko a Čína jistě postaví na stranu Íránu, včetně toho, že mu poskytne nejen objektivní informace, ale také moderní zbraně.
Rusko a Čína se nemohou tomuto konfliktu vyhnout, za chvíli by je amici likvidovali zákazy, živením neziskovek a terorismu na jejich území. Rusko nedokáže bez použití jaderných zbraní ubránit své území.
Konecne bude duvod se s nima vyporadat jednou provzdy
Doufám že ty okupanty a teroristy vykopem z evropských základen.
Jsem pro. Rusáci patří do Asie.
Rusové jsou Evropané, je třeba vykopat Us šmejdy
A s rusákama vykopat i kolaboranty jako jste vy, rudý zmetku.
V první řadě vykopat vás , protože jste až po krk v americkém zadku , kolaborante čurdo !
USA jsou SPOJENEC, dementní nechápavý primitive. SPOJENEC. Na rozdí od russácka, v jehož zadeli jste zaražní vy, zdejší russácká pátá kolena kolaborantů. Zase byste vykopávali,, soudruzi?
Hloupý Pepíku, také jste za okupace držel hubu a chodil volit jako ostatní soudruzi z uliční organizace KSČ?
Jaká okupace , to se tu denně střílelo a bombardovalo ? Ti ” okupanti ” nám pomohli postavit metro a žili jsme v pohodě bez nezaměstnaných , bezdomovců , dluhů ! Teprve dnes jsme okupováni , stát zničený , rozkradený , školství , zemědělství v úpadku , neustále se zvyšují ceny potravin a nájmů , muslimové přibývají !
Hloupý Pepo, okupace neznamená střílení. Buďto si děláš srandu, nebo jsi opravdu “mírně” retardovaný. :-D Jinak jsou to opět jen obyčejné bolševické lži a pokrytecká demagogie. Nepřekvapivě. :-D
Čau imbo
Ty nikoho nevykopeš, úchyle, na to nemáš
Od kdy?
Odjakživa, Sepťo
Ruské loupeživé hordy nakradly více území, než jsou schopny ubránit.
Proto má Rusko ve své jaderné doktrině zakotvenu možnost použití jaderných zbraní jako první.
Debyle
Nenadávejte si. Že jste blbec je znát na první pohled.
Čau, imbo
“Rusko a Čína se nemohou tomuto konfliktu vyhnout, za chvíli by je amici likvidovali zákazy, živením neziskovek a terorismu na jejich území. Rusko nedokáže bez použití jaderných zbraní ubránit své území.”
Blablabla.
@hovorka11
Zdroj toho britského útoku?
Osud nasej planety, je v rukach ceskej pravice…! Len ceska pravica ma k dispozicii taku zbran hromadneho nicenia, pod hrozbou pouzitia ktorej, moze na svete udrzat mier, alebo pouzitim ktorej, moze bleskovo zlikvidovat ktrorehokolvek agresora…
Práce dvou profesorů amerických universit
http://www.zvedavec.org/komentare/2006/12/1853-izraelska-lobby-a-americka-zahranicni-politika-dil-i.htm
:-DDDDDDDD
Trumpova a saudů past na iránského generála. A už je dle the mailu vypsaná odměna za zaití trumpety 80 miliónů dolarů?
https://warsonline.slobodnyvysielac.sk/2020/01/05/iracky-premier-soleimani-prisiel-do-bagdadu-aby-peronzultoval-navrh-na-odstranenie-eskalacie-ktora-prisla-zo-saudskej-arabie-iniciativa-bola-podporovana-trumpom/?fbclid=IwAR2reTz4R-yTv3f5eG9ZGCBYScbQziX7gStB0bkZOY59roJmKpCiKdLF05Q
Za zabití 80 mega v dolarech. Saudská královská rodina ve skutečnosti nejsou žádní arabové, ale příslušníci židů. https://www.dailymail.co.uk/news/article-7853703/Iran-threatens-attack-White-House-crushing-powerful-retaliation.html
Zabili jste mi strejcka tak tady mate pres drzku , valka bude , vic vam povidat nebudu…
Nektere vety jsou nadcasove
Viva John Donald Trump
Zabijejte ty muslimske vrahy na zemi , na mori , ve vzduchu , zabijejte je vsude kde na ne narazite
Nepolevujte ve svem usili a Vase konani bude zakonceno uspechem
Smrt Socialismu Smrt Islamskemu Terorismu
Valka bude
Franku takhle rvali valecni stvaci pred 1 a 2 svetovou valkou, skrz tyto idioty zemrelo 100 milionu lidi, a ty znova vitas valku 🧐 nejsi idiot ? vis o je vubec valka ? Ja ti to reknu, je to to nejhorsi co si lidstvo vymyslelo, je to spina, hlad, nekonecna bolest, utrpeni, beznadej, kde zivi zavidi mrtvym
Frank je totalitní mag.r -asi nemá rodinu a příbuzné nebo je nenávidí jako nás.
Ty radši dávej zdroje na ty kraviny, co sem postuješ. Pokud vůbec nějaké zdroje existují.
Vy jste již v nějaké válce bojoval, že tak poučujete?
Nebo jen tak kecáte ?
Kecá.
Jak jinak vy dva idioti
Díky za poklonu, soudruhu.
Tak zkuste chvíli nelhat a blbě nekecat. Ale to potom nebudete mít co psát. :-))
:-DDD
Zdravím, pane Franku, pozdravení i dalším rozumným pánům. Ty nerozumné ostatně většinou ignoruji.
Jen těžko si lze představit, že zásadní útok na kteréhokoliv vrcholného představitele íránské armády by proběhl bez předchozího tichého souhlasu Ruska, Číny a zřejmě i Indie. Americká armáda není parta rozveselených myslivců nebo čečenských partyzánů. Dosavadní vývoj něčemu podobnému nasvědčoval už delší dobu. Podle odpolední informace Süddeutsche Zeitung Írán zveřejnil prohlášení, že s okamžitou platností přestává uznávat veškerá omezení vedoucí k vývoji a výrobě jaderných zbraní. Myslím si, že tím poskytl právě tu potřebnou záminku, kterou od něj velmoci očekávaly. Koneckonců íránští státníci neměli na vybranou; pokud by takové prohlášení nevydali, riskovali by zřejmě vypuknutí tamního lidového povstání. Stejně už pár let nebylo otázkou, zda dojde k omezené nebo totální válce s Íránem, ale kdy k ní dojde.
Dosti významně by se událost mohla projevit v politice EU. Dosavadní rozpačitá a nejednoznačná vyjádření evropských politiků včetně těch českých dávají tušit, že změnu dosavadní unijní politické linie nelze vyloučit. V každém případě se v EU zvýší procento lidí, kteří pociťují vážné obavy ze současné přítomnosti miliónů potenciálních barevných teroristů na kontinentu. To by mohlo způsobit oslabení stability současné vládnoucí levice a pseudolevice a urychlit dlouho očekávanou změnu přístupu oficiálních míst k méně hodnotným rasám. Také lze téměř s jistotou předvídat, že taková změna neproběhne v klidu a bez násilí.
Tenhle velmi rozumný komentář se nebude zdejším soudruhům líbit.
Vy dva idioti, bezte radit do Pentagonu, uz tam na Vas a ty vase kecy celaji
Neprskej, retarde.
Vy jste pane Werewolfe takovej znalej, tak se zeptám vás. Kdyby ten Mustafa Solejman přiletěl třeba k Čaputový. Neřešte, že by nepřiletěl, a to proto, že tohleto támhleto. Normální diplomatická situace.. Nebo, abyste neřek, že dávám záludný otázky, tak kdyby to bylo u Putina. Je to otřesnej mizera, jako, ten Mustafa, potřebuje zamordovat, to je jasná věc. Tak zrovna, když by se ošíval, jak to, že ta bába nemá burku, nebo Putin vousy, tak by spravedliví Češi vyhodili půlku bratislavskýho/moskevskýho letiště, i s tou bez burky, nebo s tím bez vousů. Co myslíte, že by o tom sudeťáci bejvali napsali? Nebo ještě jinak. Přiletěl by do D.C., protože by se zjistilo, že je ve skutečnosti hodnej, protože umožnil těžbu, a chce z toho jen 0,2%.. Ale našili to do nich i s Donem spravedlivý sudeťáci. Těžba netěžba, sudeťáci přece musej chránit světový mír. Co by teda v takový situaci ten sudetskej tisk uved?
No to jsou zase příklady. Jak z pomocné páté třídy. :-D
To nic, pane kolego. Sudety se dle pana Marka nacházejí na jihu Bavorska (proto asi Süddeutsche), já nejspíš budu Číňan a k tomu ještě jehovista. Možná i pravoslavný jehovista jako jistý pravoslavný mohamedán.
Pane Marku, v tom výčtu pitomostí jste ještě zapomněl zmínit alternativu obrácení vektoru gravitace Země.
On je soudruh Marek LM filozof. Spousta písmenek bez nějakého sdělení.
Jojo, na diskuzi s ním si vzpomínám. No… diskuzi… A s ním tehdy byla ještě Janina. :-D
To ti dělá velké potíže, viď, Sepťo?
To jsou potom frustrace
Jo jo, ty sudeťáky máte pravdu. To jsem poplet. Možná taky trochu proto, že jsou to, a teď se ale nepletu, neb jste pane Werewolfe tak nejednou pravil, pro vás docela sympaťáci. Asi jsem se tím nechal ovlivnit. Tak jako tak, má chyba. Aspoň si kluci kolem mohli zavejskat. (Pavlíku, jestlipak sis povšim, že Max rozhodl, že blbec není nadávka? Jako, on se vyzná. Tak ale hlavu vzhůru, to nějak překousneš
)
Ale k věci. Není to poprvé, když se vás na něco konkrétního zeptám, a vy od toho utečete jako malej. Tváříte se sice u toho moudře, ale když ono to jde poznat. Jako, vaše věc. Ale jako správnej árijec byste projednou ty mý věci mohl zkusit nějak opravit. Nemusíme u toho hrát ty hříčky, že jako já píšu nesmysly, tak že to nemá cenu, a podobně. To by mohlo kdovíproč vypadat, že… Ale, nechme to stranou. Půjdete teda do toho?
Díky za rozumný názor v pustině proruských sraček.
Matlámo patlámo
Tak přece Izrael, to potvrzuje, proč tak podporoval islamisty v Sýrii:
“Podle izraelských médií se na odstranění Sulejmáního dohodli společně Donald Trump a Benjamin Netanyahu během společné schůzky počátkem prosince Benjamin Netanyahu se totiž před Vánoci nechal slyšet, že okamžik zúčtování s íránským režimem se blíží. “
Už i spojenci USA turci mají svých teroristických kamarádů dost:
———————————————————————-
C-17A letící z letecké základny v Spangdahlem v Německu to otočil těsně před tureckým vzdušným prostorem a letí zpět.
——————————————————————
Rusové přes Turecko létat můžou.
Zdroj?
Je výborné, že se schválilo a oficiálně v Iráku vyhlásilo vypakování teroristů z USA. To samosebou napomůže tomu, že budou vylifrováni i ze Sýrie. konečně bude šance na klid v tomto regionu.
No to určitě. Všichni se tam obejmou a budou šťastní až do smrti. Další blb v dlouhé řadě blbů. :-D
Tohle se ti bude líbit a hegemonu.
https://www.youtube.com/watch?v=d2sWFTMVNUc&feature=emb_logo
Drsné video. Je to co stále řikám zájem cizí mocnocti v jiné zemi rovné se vždy to samš co na tom videu řiká ten člověk ze CIA.
A co tím chtěl jako básník říci? To má být nějaký objev, že i v Americe žijí různé zrůdy neštítíci se ničeho?
koukám v satanově synagoze mají přesčasy
A chovancům se snaží zavést inkluzi. A zrušili i večerku.