doprava
24.1.2018
Kategorie: Společnost

Zločinci na dopravních úřadech

Sdílejte článek:

IN

V minulosti jsme se již několikrát zabývali nekompetentností úředníků stojících za tvořením překážek dopravního provozu. Systematické komplikování pohybu motorových vozidel s odvoláváním se na snižování jeho hustoty, na zvyšování bezpečnosti chodců, snižování emisí je pouze demonstrací síly. Samozřejmě to vše postrádá naprosto logiku. Tu však nelze hledat tam, kde sedí aktivisté, Zelení a ekoteroristé. Je až s podivem, kam se tito lidé dokážou dostat. Jejich řádění tak neunikne většina městských aglomerací, ale dokážou škodit i mimo ně.

Každý retardér znamená nejen přibrzdění, ale i další rozjezd, takže snižování emisí je opravdu  nemožné. K snížení rychlosti sice v daném místě dojde, může se ale také stát, že si řidič například v horším počasí všimne umělé překážky příliš pozdě a při snaze něco s tím na poslední chvíli udělat je vystaven on a ti, které měl retardér ochránit, tedy chodci, nebezpečí havárie. Zvláště, když se některé modely postupně rozpadávají a vytváří doslova past na řidiče. To hovoříme o menších překážkách. Bohužel si někteří starostové své pravomoce vysvětlují po svém a na některých místech vznikají prahy připomínající skokanské můstky a svou výškou a nájezdovým úhlem porušují směrnice a zákony. Poznáte je většinou podle skvrn od oleje vyteklého z poškozených olejových van. Řeči o tom, že řidič nepřizpůsobil rychlost, jsou známkou úřednické arogance.

České silnice jsou v dezolátním stavu. Naše kanály drtí disky vozidel, pneumatiky jsou plné boulí a defektů, životnost tlumičů je kratší, než by byla při jízdě po kvalitním povrchu. Ostrůvky s vysokými obrubníky, které mají bránit chodce, se stávají místy, kde se tvoří kolony, následuje nesmyslné zužování do jednoho pruhu, vytváření nepoužívaných cyklostezek vedoucích odnikud nikam. Děr a výmolů, do kterých se schová celé kolo a občas tam i zůstane, je tolik, že se jízda často mění ve skutečný slalom. Jezdit svižně už téměř nelze, přestože pár krásných silniček ještě existuje. Jenže na nich stojí policista s radarem a dělá vše proto, aby Vám vysvětlil, že mít auto už dávno nemá být zábava.

Posledním počinem úředníků je nový vynález. Pohyblivý práh, který při překročení rychlosti povyskočí o 6cm a vytvoří ostrou překážku, má být trestem za Vaši nepozornost. Šest centimetrů je pro nízkoprofilové pneumatiky smrtících, dvacetipalcová kola umřou. Ale i ostatní rozměry dojdou k újmě, která bude stát v nápravě i desetitisíce korun. K tomu lze počítat s uraženými spojlery u supersportů, poškození náprav a nakonec opět další riziko možné nehody. Co to bude znamenat pro motorkáře, není třeba ani domýšlet. První instalace této pasti na mamuty se chystá v Branišovicích na Moravě. Je otázkou času, kdy se někdo skutečně naštve a po nalití několika litrů benzínu do zařízení přiloží sirku a třímilionovou atrakci podpálí.

Mysl některých lidí tvořících dopravní předpisy je značně vyšinutá. Jejich činnost hraničí opravdu s demencí. A kriminalitou. Dejte moc blbům a oni ji použijí tak, že to nepochopíte. Výchova řidičů spěje k tomu, že to ani řidiči už nejsou. Ještě řečnická otázka. Jmenuje se to retardéry proto, že je vymýšlí retardovaní? Dávejte na sebe pozor.

 

Autor: inadhled.cz

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních našeho webu.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2018: *****

Jiří Linhart 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ernest Wachtl 30,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč , Jana Školutová 100,- Kč, Miloš Zbránek 500,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Monika Dobruská 100,- Kč, Miroslav Meder 400,- Kč, Yvona Škurková 100,- Kč, Zdeněk Drozen 500,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, ing. Jindřich Mácha 300,- Kč

***** Celkem za měsíc: 3 746,00 Kč *****

Děkujeme.


§§§ Důležité upozornění: Diskuse pod články na Pravém prostoru reflektuje ústavní právo na svobodu slova a není v zásadě moderována. Každý diskutující tak nese osobní zodpovědnost za jím zveřejněné názory, které jsou někdy i v přímém rozporu s názory redakce, případně když nejsou relevantní se zněním zákona.§§§

Vážení čtenáři,
možná jste zaregistrovali u článků, příspěvky v diskuzi od Redakce s nabídkou koupě vlastní ikony za 990 Kč. Nic není zadarmo a provozovaní takového webu jako je server Pravýprostor.cz už vůbec ne. Provoz je čím dál dražší a příjmy, které se generují z reklam na provoz bohužel nestačí. My tak musíme dotovat jeho provoz z vlastních zdrojů. Nejsme totiž spojení s žádnou politickou stranou ani oligarchem. Touto cestou bysme Vám tedy chtěli nabídnout, abyste spojili příjemné s užitečným. A tím je podpora serveru na jeden rok za 990 Kč. Spolu s touto podporou nezávislé novinařiny a absolutně svobodného pohledu na svět dostanete také vlastní účet na serveru Pravýprostor a v diskuzi se u Vašich příspěvků odlišíte nejen názorem, ale také vlastní ikonou. Nabídka vlastní ikony je možná symbolická věc, která ale velmi pomůže s provozováním a financováním webu.
Za 990 Kč tedy dostanete možnost zvolit si vlastní ikonu u Vašich diskuzních příspěvků a odlišit se tak od ostatních diskutujících na 1 rok. Jestliže o tuto službu máte zájem, objednávejte prosím na e-mailu: redakce@pravyprostor.cz
Vaše redakce
Redakce
Sledujte PP
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (25 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
16 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.