
Vítač, eurofanatik, nebo vlastenec? Naprosto klíčová volba prezidenta ČR!
PAVEL OPL
Vnímat v dnešní době hlavu našeho státu tak, že to má být pouhý kladeč věnců, by byla trestuhodná chyba. Jde v neposlední řadě o vrchního velitele naší armády. A to může být zcela zásadní.
Nebezpečí z migrace, čítající miliony zájemců o skvělý a bezpracný život v Evropě, je obrovské. A že se jich šikují miliony nezastírají ani všemožní pomatenci z neziskovek, které z této situace těží, některé vše dokonce organizují.
O tragických bezpečnostních, zdravotních a ekonomických problémech z migrace vyplývajících netřeba dlouze psát. Ví o tom všichni. Tedy všichni rozumní lidé.
Orgány EU nedělají žádná odpovídající opatření, aby věc řešily. Naopak. Fanatička Merkelová nejen, že nechce zrušit pozvánku všem migrantům z celého světa, ale dokonce je chce nedobrovolně vnucovat ostatním zemím. Padají všemožné výhrůžky a už jsme také hnáni před soud a měli bychom platit za to, že nechceme nikoho, koho jsme si nepozvali.
Je tedy jasné, že čelíme doslova existenčnímu nebezpečí, které jsme sice žádným způsobem nezavinili, ale prý jej celý náš národ musí strpět. Tak to tedy ne !
Ochranu naší země, našich obyvatel a našich zájmů by měla prioritně řešit vláda. Ale jaká je realita ? Vláda minulá nevyřešila nic, kromě hloupých proklamací. A současná (ne) vláda ? U té nikdo neví, co je pravda a co je lež. Kromě verbálních siláckých vyjádření směrem k našim voličům, žádné reálné kroky nejsou činěny.
Jaké kroky by to měly být ? Mnoho, ale namátkou : Okamžité zrušení politických neziskovek, příprava ozbrojených složek na úplnou uzávěru našich hranic, armádu stahovat do ČR, cvičit a vyzbrojovat ji tak, aby mohla bránit naši zem, jasně prezentovat v EU, že pokud okamžitě EU nezarazí veškeré šílenosti kolem migrace, tak ČR urychleně vystoupí z tohoto prapodivného spolku, který zmutoval do zkázonosné podoby.
Nic z toho se ale neděje a zjevně také ani hned tak dít nebude. Vláda na to prostě kašle a kašle na všechny obyvatele ČR.
Pokud je nečinná vláda, tak pak jedinou možností, jak v případě krizové situace udělat alespoň něco pro fyzickou ochranu naší země, je post prezidenta republiky, který může aktivovat Armádu ČR.
Proto je naprosto zásadní, aby se prezidentem naší republiky nestal ani žádný vítač, ani žádný eurofanatik, ale rozumný vlastenec.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč
***** Celkem za měsíc: 3 700,00 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Izrael podpořil raketový útok v Sýrii - 19.4.2018
- Sedmdesát let židovského státu - 19.4.2018
- Prověřeni jsou? - 19.4.2018
Pane Opl,
nevím, který kandidát by splnoval Vaše kritéria, to ovšem ukáže až čas. Prezidenti ČR/ČSSR/ČSR jsou od dob Edvarda Beneše loutky rusokomunistických tajných služeb, a to bez výjimky všichni. Obávám se, že nejinak tomu bude i nadále, a vím, že tohle je to, co lidé nemají vědět, ale mají si myslet něco jiného. Představa, že velký škůdce, a oddaný švejkovský rusokomunistický knecht soudruh Zeman bude do konce svého života i nadále vykonávat demoralizující roli užitečného idiota, je značně děsivá…
Tady budou rudé letky řádit, a bolševiku Zemanovi dělat kampan…
Zajímalo by mě, odkud ty prachy na internetový zasírače/obraceče diskusí jdou. Jedná se o Zemanův! vynález. Na kampaň taky neutratil ani Kč, a republika je celá oblepena jeho svinstvem – tak jako to bývalo u ČSSD za jeho kralování…
Táák se to dělá. Idioti žasnou a nadšeně aplaudují.
A koho tady chcete, dementi ? Hlavně onan s nickem Langer /pardon pane nadstrážmistře../
drozde, onanuješ brzy a zpíváš falešně… jaro ještě nenastalo.
Také Vám mávám
, za sebe i za „kosa“, který „přiletěl“ jako reakce na „drozda“…
No vidíte,že umíte být i upřímný.
Ale chtělo by to od Vás ještě trochu doladit,příště obě ručičky.
nic nového….kos je asi přenickovaný Liborek…sám sebe chválí a sám sobě odpovídá
Fake ptákologa zatracený syn se prostě nezapře. A můžeš zkusit zase kňučet, že tohle přece nejsi ty a že to má někdo něčím dokazovat ty multinickový šašku.
Íčko, ty máš jediné. Ruského švába který ti vyžral mozek.
První ruský šváb se ozval. To je fofr, jak jsou vždy připraveni.
Zase držíš ideologickou stráž soudruhu politruku? Zajímavé je že se objevíš vždy po půlnoci když je něco na čem si můžeš hňácat máču.
Vlado to je ale postřeh.
Hujerku –
Jestli sis nevšimnul, od r. 1989 česke armadni a politycke podržtašky jsou loutkami pvuhovaneho tabora demokracije, miru, Trvale svobody, pravdy, lasky, humanity. (G.Orwell) Ve skutečnosti kapitalistycke totality velkych peněz, loupežne valky v zajmu mezinarodni oligarchije a nadnarodnich korporaci, kolonyjalniho zotročovani a všudypřitomneho špiclovani učřelove lži, nenavisti, dvojiho metru, učeloveho podporovani mezinarodniho tenorismu – umirněnych džihadistyckych řezaču hlav, šarije a saudskoarabskeho členstvi v lidskopravni komisi OSN. ČR vzorně podporuje pvuhovaneho protektora v OSN při hlasovanich o protifašistyckych rezolucich a podobně.
Zaplaťpánbůh za Zemana,
ten, narozdíl od Vás, chápe, odkud hrozí nebezpečí. Vykašlete se už konečně na démonizaci Ruska.
Největší hrozbou pro nás je teď islám. A povinná vstřícnost k němu. Odkud to přichází? No stejně jako politická korektnost, gender, ekošílenství, feminismus a všechen ten „liberální“ mor – ze Západu!
Nás ohrožuje Brusel a ne Moskva. Proto chci presidenta, který to chápe a chová se podle toho.
Za tohoto tvora mám děkovat „zaplaťpánbůh“ ?!?
Bořivoj Holínek, 9.1.2018, 22:55:42
Ve výčtu Marka Řezanky si dovolím pokračovat do oné symbolické desítky:
6) Jediný M. Zeman dokázal svým hulvátským chováním znevážit postavení hlavy státu.
7) Jediný M. Zeman dokázal – za účelem zachování moci – uzavřít opoziční smlouvu s politickou stranou, které před volbami sliboval, že z kůže jejich členů nechá udělat obal stranických knížek členů ČSSD.
8) Jediný M. Zeman dokázal v podnapilém stavu přistoupit ke korunovačním klenotům – symbolu naší státnosti, čímž zneuctil jejich nezastupitelný význam.
9) Jediný M. Zeman vztyčil na nádvoří Hradu vlajku EU.
10) Jediný M. Zeman dokáže lhát voličům v přímém přenosu z prezidentského postu.
Ve výčtech těchto bodů lze i nadále pokračovat. Myslím však, že pokud se nad tímto vším zamyslíme, naše volba by měla být jednoznačná – a to již v prvním kole, tedy tento pátek a tuto sobotu.
Bořivoj Holínek
P.S.
A pokud by někdo chtěl ve výčtu pokračovat, pak mu s načetím další desítky trochu pomohu…
11) Jediný M. Zeman dokázal pověřit sestavením Vlády ČR podvodníka a estébáka (krycí jméno Bureš)…
více zde –
http://pravyprostor.cz/svaty-andrej/#comment-610741
http://pravyprostor.cz/nejliberalnejsim-prezidentskym-kandidatem-je-mirek-topolanek-nasledovany-jirim-hynkem/#comment-610809
……………………………………………………………………………..
Bořivoj Holínek, 9.1.2018, 19:02:31
A co jsi ty, zbabělý potomku bolševika, schovaný pod přezdívkou „anninger“…?
Ty nejsi nic jiného, než odraz komunisty, estébáka, lháře a podvodníka Babiše, schovaného pod přezdívkou „Bureš“.
Co je Babiš za gaunera, se dá částečně vyčíst i z tvých stupidních a sprostých reakcí zde, na Pravém prostoru (k tomu nepotřebuji ani informace, či doklady, které mám k dispozici).
Kdyby byl Babiš čestný, statečný a bezúhonný chlap, tak za to vše, co jsem o něm na PP napsal, podá na mne trestní oznámení, aby očistil svoji ČEST !
Bolševik, tajný fízl, zbabělec, podvodník a lhář toho schopen NENÍ… a to má řídit moji VLAST..!?!
HANBA těm, kteří Babišovi-Burešovi do pozice premiéra Vlády ČR dopomohli !!!
P.S.
Tomu, kdo předal Burešovi jmenovací dekret s průvodním proslovem, tímto plivu do tváře… za víc mi tento sebestředný senilní lhář nestojí.
http://pravyprostor.cz/svaty-andrej/#comment-610741
prkotiny, něco zásadnějšího byste neměl?
Jako třeba nulová politická korektnost k tomu aby jako prezident řekl na plnou hubu, že každý muslim není terorista, ale každý terorista je muslim.
Dále soudružce Merkelové řekl, že se má o své hosty postarat, když už si je pozvala a necpat je xousedům.
To, že jezdí do Ruska a do Číny, vždyť tam nejezdí sám, bere s sebou podnikatele a ti domlouvají kšefty. Tento krok by měl dělat každý. Nespoléhat se jen na státy EU.
To, že komunikuje s premiérem? To ho snad má nenávidět a trucovat? Nebo s ním být na nože a snažit se ho odbouchnout?
Byl sice náruživým příznivce eura v ČR, ale to ho již pustilo.
Věřím, že časem sundá i ten modrej cár s půlměsíce… jo sorry zatím jsou to hvězdy. Musí nazrát doba.
ještě že je na myši to kolečko……ty tvoje kdáky jednoduše přejedu a bude pokoj
To je správné řešení… ale že ti to trolle trvalo, než si na to přišel…
@ L. Vylíčil 10.1.2018 06:11:41 Odpovědět
„… ten, narozdíl od Vás, chápe, odkud hrozí nebezpečí. Vykašlete se už konečně na démonizaci Ruska. Největší hrozbou pro nás je teď islám. A povinná vstřícnost k němu. Odkud to přichází? …“
__________________________________________________
K tomuto konstatování L. Vylíčila se vyjádřím samostatně.
O hrozbě islamizace Evropy jsem na PP psal (viz kopie textu níže) v čase, kdy se zde touto otázkou takřka nikdo nezaobíral (nevím, zda to bylo z bojácnosti před přemnoženými vrabci, či z jiných důvodů…)
„Pokud u nás (ČR i státy EU) dopustíme, že bude většina diskriminována menšinou (invaze lidí jiných kultur a náboženství – islám), dožijeme se pekla na zemi a naše děti nám to nikdy neodpustí. Tomuto smrtelnému nebezpečí je nutno důrazně čelit, a to i za použití síly.“
21. 8. 2014
Bořivoj Holínek
………………………………………………………………………….
Kdo dnes islám podporuje nejvíce se dozvíte v článku: Putin: Islám podporujeme a podporovat budeme! (viz odkaz níže)
http://halonoviny.com/putin-islam-podporujeme-a-podporovat-budeme/
Takže nejen složky na všechny diskutující. Vidím že súdruh Holínko pokračuje ve chvályhodné práci STB akorát pod jiným názvem. To že mu ještě nikdo neupravil fazónu bude tím že jak se chlubil jeho příbuzný má bezpečnostní agenturu, zřejmě plně vytíženou jeho ochranou a svými kontakty na policii.
http://pravyprostor.cz/co-tyden-dal-a-hampl-napsal-soudruh-halik-a-jeho-patent-na-moralku/#comment-610103
http://pravyprostor.cz/vanocni-poselstvi-milose-zemana-babis-dobry-sobotka-spatny-ja-nejlepsi-kandidat-hlavu-vzhuru/#comment-601255
Citace části textu z linku:
„…V mém případě snad neprojde jediný můj komentář, pod nějž by se nevykálel Joe, Jonas, Tichý, či VLADO… a pokud je třeba nasadit větší páky, pak ten – vše mlžící – „smrádek“ vyprodukují místní trollící PSEUDOFILOZOFOVÉ [např. BMM].
Jen si toho milí čtenáři PP všimněte, kolik (nejen) mých komentářů přejdou oni trollíci bez jejich přihlouplé odezvy…“
@ Vlado 148,10.1.2018, 10:49:16
„…To že mu ještě nikdo neupravil fazónu bude tím že jak se chlubil jeho příbuzný má bezpečnostní agenturu, zřejmě plně vytíženou jeho ochranou a svými kontakty na policii.“
………………………………………………….
Žádný z mých příbuzných se nikde (tedy ani na PP) něčím podobným nechlubil !
Je to stejně podlá lež, jako ta, kterou zde nedávno cíleně šířil
R-Borsig, když tvrdil, že mu Miroslav Macek (M.M.), při rozhovoru s ním, sdělil, jak mne „vyhodil na ulici…“ atd. (pomluvy ze strany R-Borsiga jsou pravidelným čtenářům PP známy).
Shodou okolností jsem dnes dopoledne s M.M. osobně hovořil, a ten vše popřel slovy – „…o Vás, ani o Vašem otci, jsem s nikým nemluvil…“. Na můj dotaz, zda toto jeho vyjádření mohu zveřejnit, mi M.M. odpověděl „Ano“.
Vzhledem k tom, že M.M. do diskusí na PP nahlíží, což je zřejmé i z toho, že v minulosti některé moje komentáře, týkající se M.M. byly, na základě jeho zásahu, Redakcí PP smazány (pan Kříž tento fakt může potvrdit),
tak moje výše uvedené vyjádření – pokud je nepravdivé – jistě okomentuje…
Bohužel. Zeman není ideální, ba není ani dobrý. Ale téměř poblité korunovační klenoty vyvážené jasnou facku Merklové ohledně pokusu nacpat k nám hordy jejích barbarských hostů jsou lepší, než tzv. zvací dopis Drahoše a kol. Mráz přichází z Bruselu!
No, nás ohrožují oba, každý trochu jináč.
Prezidenta jako obchoďáka Kellnera a podobných opravdu nepotřebuji.
Zaplať pánbůh, že už končí. Ostudy se nadělal dost. O tom, jak nás zachrání před muslimy, nelze pochybovat. Zamává hůlkou a půjde se ožrat na ruský konzulát-.
Ten článek je blábol. opatrně a ještě opatrněji neříká nic. Tu si šťouchne, tam si rejpne, ale nakonec neřekne nic. Ten člověk by byl do politiky jak stvořen. Nejlépe k flanďákům.
L. Vylíčil :
„Vykašlete se už konečně na démonizaci Ruska.“
– to nejde. Démonizácia Ruska je to jediné, čo zostalo z tohto webu. Ak vypnú demonizáciu Ruska, to môžu sučasne wypnuť tento web.
Však tu sa o ničom inom ani nediskutuje.
Démonizace Ruska a Putina zejména je skutečně jediným tématem místních pitomců od Tří volů (V3V).
Kříž to dobře ví, sám mezi ně organicky patří, tak to neustále přiživuje, jinak by nebylo o čem zásadním diskutovat, protože na poměru k dnešnímu obrozenému Rusku se celá pravice fatálně štěpí.
Mám velmi čerstvé a ověřené informace od člověka, který svého času Kříži posílal nějaké články. Řekl mi, že byly nějaké zveřejněny a prý snad v celku bez úprav, ale že napsal něco o dnes již dávno nepodstatném politickém skandálu v USA a tento článek prý zde vůbec zveřejnit nechtěli. To vypovídá hodně o takzvané nestrannosti, objektivity a neúčelovosti Křížovy redakční práce. Celkově je naprosto jasné, že tento web někdo musí dotovat. Reklamy zde jsou zde již tři roky stejné, ještě tak možná někdy nějaký ten promo článek od rodinných příslušníků zřizovatele a jejich přátel no a z příspěvků čtenářstva by Kříž v životě náklady na provoz nezaplatil. A jako hobby, do kterého lije vlastní prachy to taky nedělá. No a jestliže si to tu někdo „pronajímá“, nemůžeme se divit tomu, že Kříž „hraje“ jeho písničku. Svobodná diskuze a skutečně nezávislá média jednoznačně existují a dokonce na velmi podobných platformách, jako je tato, ale tento server mezi ně určitě nepatří.
Orgány EU nedělaj žádné opatření (proti bubákům). A co, kromě prázdného žvanění (které ani nepřekročí hranice ČR) udělal MZ?!
Orgáni EU nejsou schopni ani toho prázdného žvanění, spíš se starají aby migraci a migrantům nestálo nic v cestě. Občany odzbrojí zatímco na bubáky si netroufají.
Ani tohle není pravda, prázdné žvanění je naopak typické u VŠECH socialistů.
Pokud chtějí lidé být odzbrojeni podle ruského vzoru, at‘ jejich socialistickým fízlům lezou do řiti, a podporují je.
Stačí se podívat na zákony o držení zbraní v kterýchkoli Zemích, ( např. v Rusku nebo Číně), a je jasné, co je skutečnými cíli komunistů, i když mnohde převlečených.
Tak proč nechtějí obranu vnějších hranic schengenského prostoru a ještě si ty bubáky dovážejí ve velkém?
Proč tu pleteš zákony o držení zbraní v (hlavně) Rusku a Číně, poohlédni se spíš v nejbližším okolí a hlavně v zzzápadních hodnotách.
Protože je Evropa prolezlá šváby, jako jsi Ty.
a co kolébka demokracie Anglie? Langře,ta jsi fakt nemocný…..
A oni nás chtějí odzbrojit Rusáci či Číňani? Pokud se nemýlím, tak je to dílo europrdů! Šmarjá, už
Počty střelných zbraní mezi civilním obyvatelstvem v roce 2014 je uveden zde –
http://magazin.strelectvi.cz/mapa-pocty-strelnych-zbrani-mezi-civilnim-obyvatelstvem/
pro všechny ty Íčka,Holínky a spol.! Přečtěte si zvonec na konec. I když vám se stejně neropzsvítí!Jediný komu může být odpuštěno,je Holínko,protože jak ho jeblo,tak to nechalo nedozírné následky….
Jeho mohlo těžko jebnout, k tomu je základní předpoklad přítomnost mozku. Ani si nevšimnul že je rok 2018 když operuje daty z roku 2014. A dokonce je schopný odkazovat i na Haló noviny (07:34:27).
Prostáčku 1948,
Existují Halo Noviny cz
a ty jsou pro Tebe
A pak Halonoviny.com.
A to je něco úplně jiného.
Z toho by Tě mohlo trefit, to raději nečti.
Soudruhům opravdu nedoporučuji.
Je vidět Íčko žes to četl.
Tak já už vím,proč jste tak vylízaní Íčko,Holínko a spol. To jsou opravdu Haló noviny.com.
Stačí se podívat do kolonky Doporučujeme.
Po takové náloži musí zblbnout i normální člověk,ne tak vy idioti….
Já dal odkaz na:
http://halonoviny.com/
Obdivovatelů Fidela jsou blízké:
http://www.halonoviny.cz/
Po takové náloži (halonoviny.cz)
musí zblbnout i normální člověk, natož pak idioti milan + vlado.
Holínko,ty tu už zase nejsi?
Znovu opakuji.
JSEM,
a bude tak dlouho, dokud všichni ti maximus-jonaso-vlado-milanové nezajdou na úbytě…
http://pravyprostor.cz/co-tyden-dal-a-hampl-napsal-soudruh-halik-a-jeho-patent-na-moralku/#comment-610016
@ milan 10.1.2018 09:53:57 Odpovědět
pro všechny ty Íčka,Holínky a spol.! Přečtěte si zvonec na konec. I když vám se stejně neropzsvítí!Jediný komu může být odpuštěno,je Holínko,protože jak ho jeblo,tak to nechalo nedozírné následky….
___________________________
Nevím, proč bych měl nyní číst rubriku … A ZVONEC NAKONEC, když jsem toho textu „spoluautorem“, a to v tom smyslu, že není mi známo, že by někdo častěji než já – za ty roky co své příspěvky na PP píši – zmínil důležitost rodiny a její postavení ve společnosti, role muže a ženy v ní,
jejich společná výchova dětí v duchu západní křesťanské civilizace, atd.
K těm „nedozírným následkům od jebnutí“ se vyjadřovat nebudu, neb člověk „jeblý“ fidelovskou bolševickou ideologií by stejně moje slova nepochopil…
No ty vole, tak ty už si fakt nevidíš do huby. Nejzarytější propagátor zzzzzápadních hodnot, zanícený satanista, dokonce jednoznačný (jím samým se k této funkci hlásící) soudruh přeceda W3V muňky kolaborantů s našimi vrahy, prověřený kolaborant s každým režimem, vlastizrádný, můj národ a moji vlast radostně v šanc chazarovi v hlubokém předklonu nabízející trotl si dovolí sem napsat něco o své zásluze na záchraně rodiny, víry v Boha a naší národní tradice a kulturního dědictví? On je prý spoluautorem. Tak hluboce prolhaného, skutečně fyzický odpor vzbuzujícího, sebestředného šmejda, jako jsi ty jsem snad ještě neviděl. A nejsměšnější na tobě je, jak čím jistěji už sám víš, že tentokrát trestu skutečně neunikneš, tak tím křečovitěji se pískajícími si smajlíky snažíš hrát na to, jak si nejsi jistý v kramflecích. To musí být nějaká hodně sebedestruktivní psychická úchylka, se kterou se právě pořád divím, že jsi se vůbec dožil dospělosti.
Nestálo nic v cestě? A co dělá hodnej chlapeček MZ?! Proč hlasoval pro navýšení peněz pro neziskovky = bubáky společně s EU?!
To „žvanění“ je základ.
1) vysílá silný signál na Západ
2) vytváří živmou půdu a podporu sil, co se bránit chtějí
3) brání plnému rozvinutí propagandy nepřítele (Bruselu)
4) zaměstnává na vedlejším směru agenturu nepřítele, (neziskovky, koupené umělce, kavárnu) ketré tak nemůže napřít všechny síly ve prospěch Bruselu
5) je maximem toho, co může president se svými pravomocemi dělat
Díky za to.
1) na západ, protože Západ jsme i my…od dob Sv. Václava
2)pokud máte pocit, že Babiš se chce něčemu bránit
3) jak to dělá?
4)
5)je maximem toho, jak zneužít úřad
Na tohle jsem alergickej!
Ten Váš vysněný Západ zmizel, chcípl. To co je na zeměpisném směru západně od nás je levičácké šílenství v posledním tažení.
Eko, gender, homo, korektnost, feminismus, pokrokářství… vše, co rozkládá a ničí naši civilizaci se valí odtamtud, z Mordoru, zvaného Brusel. A teď se přidala podpora islámské okupace!!
S tímhle „Západem“ nechci mít nic společného!
Ne, já narozdíl od Vás nejsem Zááápad! A věřím, že mnozí to cítí podobně.
No, Západ je idea a už nemá nic společného s označením směru. Ten Západ úplně stejně rozkládají dnešní neomarxisté (socani), stejně jako Vy euroasianisté, tady rusofilové ( postsovětští socani)! Západ je myšlenka svobody a kapitalismu! A ta žije.
Dokud bude existovat jede člověk který má v genech ideu Západního křesťanství, ať katolického nebo reformovaného, a jeden bílý člověk evropského typu, Západ zvítězí!
Totalitáři všech zemí, polibte si (_!_)!
In God We Trust!
Souhlasím, ať idea Západu žije…jenže pokud budeme doufat, že si ji ti, kteří obývají území na západ od nás opět osvojí, chcípne – a to poměrně brzy. Protože oni to již zavrhli a nutí do toho nás…jestli jste si neráčil všimnout. Setrváním v EU ideu Západu zabijete, podporou eurohujerů rovněž….
Nebojte i tam je takových dost! A hlavně se starejme aby žila u nás! Němci od sjednocení ideově západ odmítali a Frantíci si dokonce vymysleli komunismus. A záleží na nás jestli chceme být svobodní, bílí lidé Západu, nebo „obyčejní lidé“ pod západními socialisty nebo dokonce mužiky!
L. Vylíčil :
“ Na tohle jsem alergickej!
S tímhle „Západem“ nechci mít nic společného! “
– Vy ste tu akýsi „posledný Mohykán“ , ktorý sa snaží argumentami obhájiť svoje názory. Lenže na tomto fóre a na tomto webe sú argumenty k ničomu. Tu vaše argumenty poblijí a ochcají quaziPravičiari, ktorým vlastne vôbec nejde o diskusiu a o presviedčania. Iba o to poblití.
L. Vylíčil :
“ S tímhle „Západem“ nechci mít nic společného!
Ne, já narozdíl od Vás nejsem Zááápad! A věřím, že mnozí to cítí podobně.“
– Vaše slová tu nepochopia. Základný problém je v tom, že veľmi veľa BÝVALÝCH pravičiarov nezaregistrovala globálne svetové zmeny. Nezaregistrovali, že Západ a Východ si vymenili idelogické pozície. Mám osobne dvoch priateľov, ktorý PRESNE touto chorobou trpia. A nie su to hlupáci, iba zabrzdení vo vývoji.
vzhledem k tomu, že jste oba rusofilové ani se nedivím, že hodláte být mužiky!
Nepřekročí hranice? Vy nemáte informace?
Pane Langere, ktery z kandidatu na presidenta je podle Vas lepsi nez Zeman?
Pane Roedlingu,
ze současných kandidátů je to podle mne asi kterýkoli jiný. A to říkám přesto, že žádný z nich u mne nemá takovou důvěru, abych ho podporoval.
Takový Drahoš, ten by byl
„My, zde podepsaní vědci a vědkyně, pracovníci akademických a výzkumných institucí, jsme velmi znepokojeni prudkým nárůstem xenofobie ve společnosti. Mnozí politici i média užívají rétoriku strachu z cizinců a lhostejnosti k jejich utrpení, dříve považovanou za extrémní a nepřijatelnou. O imigrantech, lidských bytostech, se píše, jako by šlo o škodnou zvěř či parazity valící se do naší vlasti, aby vysávali sociální systém nebo rovnou vraždili a znásilňovali. Cizinci žijící v Evropě jsou vykreslováni jako pátá kolona, podvodníci a zločinci. Muslimové jsou házeni do jednoho pytle s teroristy,…..
Všem, kdo v Evropě hledají útočiště, by mělo být zajištěno bezpečí a důstojné zacházení…..“
Drahoš není ideální, jako kterýkoliv jiný, ale je pořád lepší variantou, jako prolhaný MZ.
Drahoš je nejodpornější hovado ze všech, vítač muslimských vrahů a zdivočelých černochů, poskok Merklovic krávy. KAŽDÝ je lepší než Drahošská svině. úplně nejlepší je asi Hannig, bohužel nemyslím, že má šanci. propagace Drahoše jede na plné pecky, je to zrádce a ubohá loutka.
kuš, jde vidět, že nic nesledujete. Dávno se k migraci vyjádřil negativně!
Ten se vyjádří jenom tak jak mu napoví jeho stádo poradců těšících se na tučné prebendy aby získal nějaké body k volbám. Jinak vlastní názory buď nemá nebo je dostatečně prezentoval náš pan vítačský eurohujer už dříve. ANI OMYLEM ! ! ! ! !
Lepší variantou je beznázorový intoš lísající se k europrdům a jejich zničující politice?
MZ představuje úplné dno. Kokoliv jiný, byť ne ideální, je lepší… Jak prezident „rozhoduje“ o migraci?
MZ to převed na populistické plácání…
Armáda by ubránila s bídou leda Dolní Kotěhůlky. Na gerilovou válku nemá vybavení a počet vojáků bude nižší než počet invazorů.
Dolní Kotěhůlky možná pokud ta armáda nebude zrovna někde na misi v Africe, na Balkáně nebo v některých muslimských zemích či všude najednou bránit americkou demokracii. Jinak tu zbudou jenom papaláši bránící své posty v kancelářích.
Tak!
A jak by se ta naše armáda do té afriky proboha celá dostala jako???
O kolik že vzroste počet armády, pokud se těch pár kusů vrátí z misí?!
Pořád o míň, než bude počet invazorů na naše území.Kolik statisíců čmoudů je v Německu nezvěstných a nikdo o nich nic neví? Gripeny jsou nám platné asi jako ponorky. Naše obrana bude zakázána nebo už je. ☠️☠️☠️☠️
Liborku, do misí nejezdí papaláši. Ti nám zůstavají doma aby armádní prádelna nemusela zvyšovat rozpočet na čištění spodků. Když se to ale sečte dohromady tak to není zrovna málo zrovna těch bojeschopných. Ale třeba se naše ženské osazenstvo vyrovná tomu Kurdskému a Jezídskému. (chacha)
sudruhu autore,
Tal mi řekni, ktery kz kandydatu chce vystupiť z NATO, ktere nic neděla pro obranu Ojropy, naopak vytvořilo v Kosovu narkoteroristycky stat odkud migruji syršti „obohacovači, rozvrtalo Afganystan, Irak, Libyji, Syriji – odkud migruji islamšti „obohacovači“. NATO ktere je časka armadni podržtaška podřizena a ktere na miru je reorganyzovana a vyzbrojovana.
Kouzelny je již samotny uvod. Pry Fanatička Merkelová nejen, že nechce zrušit pozvánku všem migrantům z celého světa, „Fanatička Merkelová nejen, že nechce zrušit pozvánku všem migrantům z celého světa,..“ – velke kulove. Fanatyčka Adolfina von Kallergi vystavila pozvanku pouze musulmanskym „obohacovačum“. Vubec nejde o migranty z celeho světa. Nevšimnul jsem že by tato samozvana celoojropska dyktatorka pozvala nemuslimske Čiňany, Rusy, Vijetnamce, Indy, Peruance, Mexičany atd..
Rudý Marxisto,
v Rusku už to soudruzi dávno zařídili, že je tam muslimů jako much. A co se týká imigrace samotných Rusů, v Evropě je jich je hodně a stále přibývají. Pročpak asi. Do Ruska naproti tomu táhne hodně Čínanů, a dalších barevných, inu podle multikulti tradic v Asii.
Ale takhle to v Halo Novinách nenapíšou.
Ovšem Tvá asistentka paní Janina nedávno citovala s. Merkel, která měla vůči Rusku takový vřelý projev.
Ale to nic, čti si Kapitál, a odstěhuj se do Mauzolea.
Sudruhu Ičko,
v Rusku bylo hafo musulmanu již za baťušky cara. Kapišto hlavo skopova? Rusove na rozdil od tvych Kalergijovskych Anděl, CIA Serošu, saudskeho krale, Osman paši a multikulti Brusele žadne musulmany nepozvali. Naopak do Ruska je pozvali pvuhovani protektoři a jejich rodni umirněni wahabističti bratři ze Saudske Arabije. To ale na Fri Juropu nehlasili, co sudvuhu dutolebečni?
Proč se pořád oháníš komunismem, marxismem a bolševismem, když jsi ani jednoho neviděl, neboť v době, kdy jsi tak mohl učinit, tak s tebou fotr ještě defekoval po plotech….Hraješ si tady na filozofa a přitom seš kokot ! Jo a pan Babiš dnes psal, že ti zruší neziskovku, tak to budeš úplně v anusu !
drozd-
Darebný
Rudý
Oražený
Zaprděný
Dement
Jako tvoje charakteristika to docela sedí, akorát ve tvojí zprávě opsané ze své anamnézy je třeba vyměnit dementa za debila a přidat pár řádků..
Primitivku,
našel jsi se v mém textu?
To je fajn, děláš pokroky. Nech se vzít za ručičku od svého vy/chovatele, a at‘ Ti dá za odměnu zákusek.
Prý se tím dá léčit i cukrovka, říkal to soudruh Zeman, tak to jistě bude pravda.
Tež mi řekni sudruhu (prasvicovy) autore,
ktery z kandydatu na hlavu statu chce vystupiť z Lisabonske NATO. Anji jeden. Všichni su to řiťolezi a loutky Ojrokomisařu a pvuhovaneho loupežneho NATO, kteremu vděčime za muslimskou invazi a „obohaceni“.
oprava – z Lisabonske totalitni Ojrouhnije….
Sudruhu Ičko – pamatuješ jak Putin napadnul Srbsko, Afghanystan, Irak, Libyji, Syriji (prezidenta Asada) a pomahal spolu se S.Arabiji umirněnym muslimskym tenoristum? Pamatuješ jak Putinem řizeny Seroš protlačoval muslimske obohaceni, jak Putinuv Kalergi toto obohaceni naplanoval, jak Putin naplanovam v musulmanyji 7 valek za 5 let, jak Putin začal provadět PNAC, aby mohl ovladnout ruske suroviny americkym kapitalem? Pamatuješ jak Putin začal všem kdo se nepodřidi ruskemu nadčlověku vyhrožovat „kroucenim rukou“?
Rozumny vlastenec? To by musel žadat okamžite vystoupeni (již včera bylo pozdě) z EU a NATO, prosazovat neutralitu a žadat zavedeni povinne vojenske služby a nataženi plotu po vzoru Orbana – ovšem kolem zapadnich a jižnich hranic ČR – bo odtud hrozi invaze „obohacovaču“. Hranice na sever a na vychod mužou zustat otevřene.
Příroda, stvořitel vybavil všechno živé tvorstvo pudem sebezáchovy. Jenom člověka vybavil rozumem. Rozum, ale asi i pud sebezáchovy můžou ochořet. Ale pouze nositelé chorého rozumu mají potřebu to hlasitě prezentovat.
Volbu prezidenta upravuje zákon. Ten stanoví, že před dnem voleb nesmí být prováděna kampaň. (3dny?) Pro ostatní kandidáty toto platí, ne tak pro MZ, který se bude prohazovat ve sněmovně v přímém TV přenosu!. Podá někdo žalobu na televizi, která tento zákon porušila? A co případný trest, kdo to odnese? Daňoví poplatníci? Chceme žít ve státě, kde zákony platí pouze pro „plebs“?!
pokud to bude stát bez EU, bez muslimáků, bez černých negramotů – pak budu klidně „plebs“ (něco se holt musí obětovat)
špatně jste to četla:
-Chceme žít ve státě, kde zákony platí pouze pro „plebs“?!-
četla jsem to dobře, nikdy neplatí zákony pro všechny stejně, nevěřím v utopii…
ale měly by
já vím, že měly, ale jsem realista.
Já pravicová konzerva
Ne, ty jsi Pavlínka Septičná z Kokotína.
Idiocie – rozlišují se dvě stádia, prostá idiocie (IQ 20-35) a těžká idiocie (IQ pod 20). Člověk s prostou idiocií dosahuje intelektu asi dvouletého dítěte, ovšem lidé postižení těžkou idiocií nejsou zpravidla schopni mluvit ani rozumět řeči.
tolik lékaři.a přesně tahle choroba se vztahuje na langera a holínka.
to co tady plodí langer a holínek nemá nic společného s názorem či rozumem.ti dva zjevně prošli těžkým vymýváním mozků a je jedno kde.jestli to bylo ještě stb, či kgb nebo cia.normálně myslící člověk nemůže mít v hlavě jen dvě slova, putin, rusko.to prostě nejde.langerovi zjevně řeknete slovo mléko a on řekne putin.řeknete mu chléb a on odpoví rusko.ten člověk je těžce postižen.a udivuje mě trpělivost kříže že mu dovoluje neustále tady dávat jeho texty které se mu líhnou ve jeho mozečku.opravdu langer a holínek jsou rarity mezi živými tvory a jako takoví patří do lékařské péče.jinak proti těmto dvěma tvorům vůbec nic nemám.
no jo, lenže Langer nie je nebezpečný, on je iba nemocný, …. postihnutý krutým osudom. Komunisti ho vyhodili zo strany, zničili mu mladosť, …. Lenže ten zástup priaznivcov, čo ťahá za sebou, to je skutočný horor…..
A co jsi ty, zbabělý potomku bolševika, schovaný pod přezdívkou „anninger“…?
Ty nejsi nic jiného, než odraz komunisty, estébáka, lháře a podvodníka Babiše, schovaného pod přezdívkou „Bureš“.
Co je Babiš za gaunera, se dá částečně vyčíst i z tvých stupidních a sprostých reakcí zde, na Pravém prostoru (k tomu nepotřebuji ani informace, či doklady, které mám k dispozici).
Kdyby byl Babiš čestný, statečný a bezúhonný chlap, tak za to vše, co jsem o něm na PP napsal, podá na mne trestní oznámení, aby očistil svoji ČEST !
Bolševik, tajný fízl, zbabělec, podvodník a lhář toho schopen NENÍ… a to má řídit moji VLAST..!?!
HANBA těm, kteří Babišovi-Burešovi do pozice premiéra Vlády ČR dopomohli !!!
P.S.
Tomu, kdo předal Burešovi jmenovací dekret s průvodním proslovem, tímto plivu do tváře… za víc mi tento sebestředný senilní lhář nestojí.
http://pravyprostor.cz/svaty-andrej/#comment-610741
______________________________________________________
Míru idiocie u zbabělého trolla, schovaného za masku „anninger“, hodnotit nebudu… nechť si toto vyhodnocení učiní každý jeden čtenář PP sám.
p.Holínek bodejd by nééé,ale klid to je jen schíza!!
Já si také už někdy povídám sám se sebou,jojo stáří je sfina!!
P.S. Já úplně pozapoměl,že jste odborník na ty pěvce!!
Co děláte Vy, nemusí činit druzí, já rozhodně NE.
Že je „stáří sfiňa“ jsem z nejednoho Vašeho „komentáře“ vypozoroval…
…a vůbec ze všeho nejhorší je,když si to člověk neuvědomuje.
Tak to Vás tedy upřímně lituji, ale snad se to časem zlepší…
P.S.
Slovo „Putin“ ani „Rusko“ jsem v mém vyjádření (dokonce i coby „kos“) nepoužil+!+!+!+!+
Dobrý den, pane Holínku.
Inu, jak jsem předpověděl, tak se i stalo, bolševici soudruhu Zemanovi kampan skutečně dělají.
Jejich argumenty bud pochází z oblasti dojmologie, prolhaných demagogií, a pak už se nezmohou na nic jiného, než na obvyklé napadání.
Inu, svůj k svému, rovný rovného si obvykle najde.
Soudruhu Zemanovi fandí lidé duševně zakrslí, švejkovsky ohnuté hřbety, hlupáci, a rusokomunističtí agenti.
Pane Langere,
s přáním poklidného dne jen opakuji to, co jsem – jako „kos“ (parafráze na „drozda“) – napsal o kousek výše,
a sice, že místní rudohnědí trollové za více, než veřejný posměch, věru nestojí.
Brokovnici mirit presne doprostred toho transparentu. Ale s uriznutymi hlavnemi. To by litaly sracky!
A koho volili ti „vsichni rozumni lide“? Snad je jich opravdu jen tech deset procent, ktere dostal Okamura a jeho SPD, coz ale znamena ze ten zbytek jsou volove. Asi to tak bude.
A uz zase nesvadejte vsechno na Merklovou. Ze je krava, to vedi vsichni rozumni lide, ale i u nas je tech rozumnych jen 12.6%. O trosku vic nez u vas.
I s tou armadou je to jen kec. Pokud jste pod vladou NATO-Amiku, tak to neni vase armada. Jte jen poskoci zidoboseviku ve Washingtonu. To pochopil i Trump, kdyz ze zacatku prohlasil NATO za obsolet, zbytecne, nepouzitelne. Mel pravdu. NATO je vam na hovno. Kdyz to vas president pochopi a jasne vyslovi, volte ho. Bude to clovek s rozumem. Ktery z vasich srandidatu to prohlasil?
„Snad je jich opravdu jen tech deset procent, ktere dostal Okamura a jeho SPD, coz ale znamena ze ten zbytek jsou volove. Asi to tak bude.“
– je to hrôza, ale je to tak. Ovčania sú dementi. V demokracii táto väčšina strhne do priepasti aj ostatných. Málokto si uvedomuje, že v demokracii je debilita nekonečne nebezpečná.
————
„A uz zase nesvadejte vsechno na Merklovou.“
– nuž, je veľmi pohodlné zvaliť vlastnú hluposť na nejakého jednotlivca. Lenže v demokracii tie najväčšie katastrofy spôsobuje demokratická voličská víťazná väčšina.
Ako v Nemecku za Hitlera.
Lide jsou vypatlani. Mam obavu ze se zvoli nejaky EU slunickarsky debilek za prezidenta. Staci poslouchat za blbosty col lide rikaji kolem me v praci. To rozum nebere.
Nechali se zmanipulovat mašinerií, která vynaložila nezměrné úsilí a prostředky aby tu dosadila jako prezidenta vítače, europatolízala. Stejně jako je na Slovensku, Rakousku. Pak to začne, to přimknutí se k EU, odmítání populistických řešení, hledání kompromisů v otázce imigrace. To vše v líbivém kabátku plných sluníčkářských frází.A všude převládne povinný globalizační názor. A města budou černat, potulovat se zde nadržená tmavá ozbrojená individua. A nyní zmanipulovaní se začnou bát, ptát se co se stalo. Místo aby se podívali do zrcadla.
Já už jsem se rozhodla, že k volbám nepůjdu.Podle volební kalkulačky mám největší shodu s Hannigem, pak s Hynkem a na 3. místě s Topolánkem. Nakonec bych ale volila jen koloniálního místodržícího ☪️ na 10 let.Pokud vyhraje Zeman, tak je jediná výhoda, že to bude na krátkou dobu. Bez mého hlasu se určitě obejde, tak si ušetřím čas na něco užitečnějšího.🖕🖕
kdo nevolí, volí Zemana!
Když zvolím Hanniga, tak nepostoupí a volím Bablbama takjako tak, i když nechci. Nelíbí se mi stejně žádný kandidát. Radši bych volila Klause, ale ten tam není.
Dobrá, kdo nevolí v 2. kole, volí Zemana.
Za prvé a za druhé souhlas ale potřetí už vás nepotěším paninko.Jistý Kundoš kundovatý tu vykřikuje,že prý do švestek ale to by mohlo být zrádné,protože se nerodí už radu let!!
Ktosiiny, v tom s Vami musim souhlasit, Nemci jsou nenapravidelni dementi. Voli vzdy svoji vlastni zkazu. Neni divu, vzdyt i Marx zil v Nemecku, i kdyz se o nem neda rict, ze byl Nemec. Byl to zid, zijici v Nemecku. Zit tady mezi nimi, to od normalne myslicich lidi, vyzaduje hodne ohledu a tolerance. Ja jsem po tech 50 letech durch a durch Nemec, ale stale jsem je jeste nepochopil. Onanuji se na sve vlastni a nekonecne vine. Pro normalne mysliciho cloveka je to take tezke to pochopit. Nemci sice nejsou zli, jak se to o nich rika, ale spis blbi. Voli si vzdy blbou vladu. Za normalnich casu na tom tolik nezalezi, ale v nynejsi dobe uz by mel kazdy Nemec pochopit, ze jde do tuheho. Kazdy kdo haji narodni zajmy, je nyni nazyvan nacistou a rasistou. Jsem nacista a rasista. Jsem pro nemecke Nemecko a ne Germanistan.
Brante vase Cesko jako lvi. Mate ho ve statnim znaku.
Brante ho hlavne proti velbloudum a kozomrdum.
Michal :
“ Pro normalne mysliciho cloveka je to take tezke to pochopit. Nemci sice nejsou zli, “
– mne to pochopenie pripadá dosť jednoduché.
Podľa mňa sú Nemci extremni ETATISTI.
Nemci TOTÁLNE rešpektujú (milujú) ŠTÁTNU VRCHNOSŤ. Pre Nemca je politik tým, čím je Boh pre kresťana. Kresťan NEUVAŽUJE, čí má Boh pravdu. Ani Nemec neuvažuje, či má POLITIK PRAVDU.
Ja som ideovo libertarian. Nemci sú genetickí IDEOLOGICKÍ ETATISTI.
V zásadě s Vámi v hodnocení Němců souhlasím. Snad jen doplním, že jejich schopnost přijmout autoritu je o mnoho vyšší, než v tuzemsku. Tam se neremcá, ale dělá a proto také dosáhli toho co dosáhli.
„Michal“ má však neoddiskutovatelnou pravdu v tom, že Němcům byl po válce sjednoceným a cíleným působením soudů, školství, kultury a státní správy úspěšně vnucen pocit národní viny a národní odpovědnosti za „holocaust“. Němci ztratili národní hrdost, a dnes veškeré své kroky hodnotí prizmatem „jak Němce vidí okolní svět, zda se nechovají jako rasisti a hlavně aby nebyli za nacisty“. Tím je dána jejich „připos*anost“ a značná ochota plnit přání chazarské lobby.
Byl zde článek, kde fanatistická Šabatová spolu s dalšími členy své ultralevicové rodiny terorizuje soudními žalobami ředitelku školy, která prý porušila práva nějaké Somálky, která prý tady studovala a ani neuměla česky.
http://pravyprostor.cz/nesmiritelny-boj-neziskovek-pro-penize-a-za-penize-danovych-poplatniku/
Celá tato hnus parta se chystá volit Drahoše. Všichni ti vítači,kolaboranti, celá ta pátá sorozova kolona. Propagandistická videa šmejdů jsou všude po internetu. Dnes třeba Holubová, volička vítací TOP 09 na Parlamentních listech. Tady na PP byli celou dobu články invazi pravdivě popisující. Nyní nastala doba potvrdit tyto stanoviska u voleb. Jak píše autor „Proto je naprosto zásadní, aby se prezidentem naší republiky nestal ani žádný vítač, ani žádný eurofanatik, ale rozumný vlastenec.“
Kdo bude volit podle toho co píše autor? A kdo ponese lístek s Drahošem jako celá Uhlova rodina?
Ktosilny a Noobody, mate v podstate pravdu, ale presto se tu da zit a s blbci se jednoduse o politice nebavim. Pokecame si o kytickach a vareni marmelady, jak je nejlepsi pestovat vino a podobne banality. Nemam jednoho souseda, ktery vubec vi neco o existenci nemeckych stranek PI- politicky nekorektni. Kazdy se musi rozhodnout, co je pro nej prednejsi. Ja jsem pro klid, pohodu a tabacek. Ne jako Bouse, ten spis mysli machorku.