
Teď když máme, co jsme chtěli…
TOMÁŠ VODVÁŘKA
Komunista Zdeněk Ondráček byl vlastní stranou navržen jako předseda sněmovní komise pro kontrolu Generální inspekce bezpečnostních sborů, tedy cosi, co by se dalo nazvat jako superpolda. Měl by předsedat těm, kteří budou kontrolovat ty, co kontrolují policisty.
V každém demokratickém systému je tato komise důležitá, protože je jakousi bezpečnostní pojistkou proti zvůli členů GIBS, která může obrazně řečeno „zaříznout“ nepohodlného policistu, který vyšetřuje zločin kohosi, kdo je momentálně v kursu. Zrovna v České republice máme shodou okolností /respektive výsledkem voleb/ v čele exekutivy jedince, u něhož si tak úplně nelze být jist, zda-li jsou jeho ruce čisté.
Komunista Zdeněk Ondráček je jistým symbolem Palachova týdne počátkem roku 1989, kdy se účastnil potlačování svobody slova a názoru v pražských ulicích. Nejspíše dnes proklíná redaktora, který jej odchytil v uniformě příslušníka SNB, aby se vyjádřil na kameru, co si o předmětných demonstracích myslí. Vše je dostupné na internetu. I po revolučním kvasu se prosadil, je zastupitelem své strany v parlamentu a jezdí na Ruskem anektovaná území velebit okupanty.
Je zřejmé, že jeho nominace je komunistickou provokací. I když odhlédneme od inteligenční vyprahlosti této strany, jistě by se našel mezi jejími poslanci někdo, kdo zrovna nemlátil mladé lidí na Václaváku, kdo necestuje na problematická území a kdo nepředkládá v parlamentu návrhy zákonů, které mají kriminalizovat ty, co kritizují hlavu státu. Nominace tohoto člověka je ze strany KSČM pokusným balónkem pro společnost, jestli už za pouhopouhých 28 let unese v důležité stání funkci tento symbol komunistické zvrhlosti.
Vše je však důsledkem voleb, tedy rozhodnutím značné části občanů, že jim přestala vadit minulost. Tedy ta část jejich života, která kriminalizovala jiné názory, mlátila protestující mládež, zavírala disidenty a která je nutila k morální prostituci.
Nastává doba, kdy budou zase v rádiu aktuální písně typu „vyhrnem si rukávy“….?
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Merkeland: Vše podstatné - 20.4.2018
- Tato EU se nepodvedla - 20.4.2018
- O kouření má rozhodovat majitel restaurace, ne poslanec nebo soud - 20.4.2018
Jaký chcete další důkaz, že komunisté nezmizeli, ale stále mají moc, jak jde čas, tak si dovolují čím dál více.
Jak je možné, že o bezpečnosti Čechů má z pozic nejvyšších, kontrolní a zákonodárné, rozhodovat aktivní člen totalitních složek SNB?
Inu, protože komunisté nebyli po 89 potrestáni a všechno jim prošlo, takže oni to považují za slabost těch, co si nespravedlnost a jejich nadvládu nechají líbit.
Může zase nějaký soudruh napsat, jak si pamatuje, jak se si to lidé vyřizovali po převratu s komunisty po „bolševicku“, a to mělo spočívat v tom, že ho někdo někde kvůli tomu nechtěl zaměstnat.
No hlavně, jak se komouši změnili, jak jsou teď z nich demokrati ! ! !
Ano v demokratickém systému je tato komise důležitá.
Jenže to se zatím netýká nás. GIBS podléhá premiérovi.
Sobotka a ti ostatní před ním nám to názorně ukázali.
Znovu musí vyslovit svůj názor, že exekutiva by měla patřit do kompetence parlamentu nebo senátu.
Poválečné okolnosti a neschopnost pravice umožnila vr.1948 komunistům se dostat do vlády. Pravice
u nás po r.89 vznikla z postkomunistů a ti se dnes diví.
Souhlas,ale to by se museli potestat sami,nikam nezmizli.
Přesně.
Nějak jim roste hřebínek, dokonce taky pro nás chtějí euro. A to jim ubyly hlasy.
Škoda, že je už tolik let po válce, jinak by mohli příslušníci Waffen SS posílit německou policii, moh by tomu šéfovat třeba Himmler….
Tomu komunistickymu gaunerovi Ondrackovi to kouka z oci ze je to obr svine. Ke zdi a odstrelit, mlaticku zasranou.
Hm, a podíval jste se někdy do očí Havlovi?
Svinskost je nadstranická.
A kdo chce jiné stavět ke zdi, je sviní tuplem.
Ty svine Kadle,ty to nemas rad cist takove veci ty hajizliku. Tebe bych k ty zdi postavil hned vedle toho burana Ondracka. Vzal bych to z jedny vody na cisto.
Vy musíte ale bejt zlej člověk!!!
on je jen prevleceny , na kteryho nezbylo, kdyz si rude zadky delily korist, tak virtualne zuri
Jak to víš, soudruhu? Podle sebe soudíš druhé?
Vcelku výstižně řečeno. I já mám u těch klávesnicových hrdinů čtvrtého odboje podobný pocit.
Jen s tím rozdílem, že jsem přesvědčen o tom, že tihle nezuří virtuálně, ale reálně. Dát jim dneska někdo pásku „Rudých gard“ na rukáv a flintu do ruky, s tím ksindlem ze druhé půlky čtyřicátých let by byli k nerozeznání. Tehdy také RG zabíjely bez soudu, bez důkazů, na místě, v přesile, jen tak … Moc by se to těm dnešním líbilo, vsadím se. Frustrace bolí.
Takové patologické zrůdy, jako Beránek, to dokazují jednoznačně. Slušnému člověku je z toho na blití.
Slušnému člověku je na blití z toho, jak se i dnes spousta šmejdů zastává bolševických vražedných zrůd a ty, kteří proti nim bojovali, nazývá teroristy a vrahy.
Vypustíme-li slovo „bolševických“ (proč jen jich? Zrůdy jsou nejrůznější, samozřejmě včetně bolševických), pak jsme ve shodě.
Proč jen jich? Protože je o nich řeč. Mimo to jde o ty nejhorší zrůdy.
Souhlasíte? Takže Mašínové už nejsou vrazi a teroristi?
Jsou, Maxi, jsou. A pořád budou: dopouštěli se zrůdného bezpráví.
Já vím, že po ruce je argument „No a co, však komunisti se ho dopouštěli taky.“ – Ano, dopouštěli. Ale jedno bezpráví nelze vykompenzovat, natožpak „odčinit“, jiným bezprávím – protože na obou rubech obojího bezpráví zůstává nespravedlnost.
A kdo odčiní nespravedlnost, která se stala? Je to nemožné: co se stalo, odestát se nemůže.
Jakéhoi bezpráví se dopouštěli? Byla to regulérní válka a Mašíni s ní rozhodně nezačali. Podlá vás měli nastavit druhou tvář?
Bezpráví by měl odčinit ten, kdo ho má na svědomí, jenže to by bolševici nějaké svědomí museli mít. Nelze z bezpráví obviňovat oběti, které se bránily.
Ale prt, o žádnou „regulérní válku“ samozřejmě nešlo. Neznalým doporučuji prostuovati „Úmluvu o zákonech a obyčejích pozemní války“, podepsanou 18. října 1907 v Haagu a „Řád pozemní války (Řád zákonů a obyčejů pozemní války)“, který je přílohou této úmluvy. Pokud by byly alespoň nejdůležitější body tohoto právního předpisu naplněny, teprve pak by se dalo o „regulérní válce“ mluvit.
Žádná válka to tedy nebyla, ale řádění loupežných terroristů na místním obyvatelstvu s primárním cílem vlastního obohacení ano.
Kadel, jste komunistický lhář!
Což je, ovšem, argument jak stehno.
Ta úmluva se týká války mezi státy, nikoliv války státu s vlastními občany. K válce jsou potřeba peníze a neznám ani jediný případ, kdy by se Mašíni obohacovali na místním obyvatelstvu. Takže jako obvykle demagogie a lži. Už se nedivím tomu, že i na d-fensovi vás měli za komouše.
Jojo, to máte pravdu, mně se to s blbými stává často. Ale nebudu tady pomlouvat morální mrtvoly, zpátky k věci (když se jí neumíte udržet sám):
Pokud máte na mysli válku občanskou (tedy, jak sám píšete, „… válku státu s vlastními občany …“), pak, samozřejmě, opět nejde o žádnou „regulérní válku“ v rámci konvenční terminologie.
A že se Mašíni ani jednou neobohatili ze svých loupežných výprav? Paumer se zmiňuje jen o tom, že „… si koupili dva motocykly a zbytek jim vzala měnová reforma.“ Omyl. Švéda za Rošickému ukradené peníze (900 tisíc Kčs) si koupil dva gauče, darling a sedmnáct tisíc dal ženě na domácnost, Mašínové koupili tři motocykly, z toho jednu pětistovku, vodovodu do bytu, drahého oblečení apod.
Vše jsem schopen doložit a ozdrojovat.
Komouši válčili proti každému, kdo jim byl proti srsti. pokud se vám nelíbí slovo válčili, klidně si najděte nějaké jiné.
Pokud jde o prachy z Kovolisu, tak to, že si koupí motorky, bylo dohodnuto už předem. Byla to jedna z věcí, kvůli které to přepadení uskutečnili. Švédům pohovku darovali jen proto, že celá rodina spala na zemi. A ty peníze na vodovod byla PŮJČKA, kterou už jaksi Švéda nestihl splatit, protože museli za kopečky a Švéda skončil nejprve v rukou Volkspolizei, poté StB a nakonec na speciální, soudruhy vyrobené lavici, na které ho popravili zlomením vazu.
Těch 7000 za pohovku pro Švédu bylo mimochodem jediné „obohacení“ z toho téměř miliónu, to je teda terno, co?
Kadel,to nebyl Beránek
Ten člověk nemusí být zlý, ale jestli část života prožil tady za vlády komunistů, slyšel, viděl, nebo se dočetl o zvěrstvech co tady komouši prováděli, tak se mu nedivím, že takhle jedná. Tady ta lůza co se dostává k moci, si z lidí dělá “ prdelky “ a komunisté opravdu zkouší co si již dnes mohou dovolit. Přitom tentokrát ve volbách propadli, ale jejich bývalí spolustraníci a kolegové agenti je nenechají padnout a naopak jim dali lukrativní funkce. Oni říkají že nominují odborníky, tomu se směju, např. předsedkyně rozpočtového výboru soudružka Vostrá, která pracovala na Státním statku, si na jejich oblíbené škole VŠFS s odřenýma ušima udělala titl. Bc, nyní už má Ing. To je zázračné. Vondráček ? Už jen to z jaké fanatické, bolševické rodiny pochází, nemá co dělat v PS, má být na okraji společnosti někde u krumpáče.
Moc jste se s tou komunistickou holotou parali a tohle je vysledek.
Smím vědět ,kdo se páral ???
Všichni.
….když je sebekritika na místě,pak to má velikou váhu.
Pak v tom ale jedete taky!!! Tak opatrně v tom hodnocení!!!
Ano, jedu, bohužel jsem si netroufl jít do ulic a komouše střílet. I když jsem měl sto chutí.
….ale bál se,že?!! Tak není co dodat!! Já jsem aktivní byl(néže bych chtěl střílet) ale dnes se na věc dívám jinak.Dávám si určité věci do souvislosti.Nic víc,nic mín!!!
Ano. ale dnes se na věc dívám jinak.Dávám si určité věci do souvislosti.
„Komunizmus“ je iba jeden z možných názvov
– pomenovanie toho, keď ŠTAT si kupuje podporu ovčanov peniazmi samotných ovčanov. A debilní ovčania na toto letia ako muchy na med.
A je CELKOM JEDNO, ako sa pomenuje toto kupovanie voličov. Názvov možno vymyslieť stovky – ale vždy ide o debilitu ovčanov.
Pôvodný komunizmus vznikol revolúciou. Dnes už politici zavádzajú komunizmus elegantne – pomocou demokratických volieb. Slobodne zvolený komunizmus zničí slobodu, ale ovčania ho milujú.
Bál se? Ne, to určitě ne. Spíš jsem jen nechtěl být za „hrdinu“ a zahodit svůj život v nějaké naprosto nesmyslné akci. A jen pro pořádek, nepsal jsem, že jsem nedělal nic, neboli držel hubu a krok.
Vždyt to tu píšu už víc jak rok,(proč zrovna JÁ,proč nejde ten DRUHEJ!!)toto je míněno obecně,né na vás!! Tu hubu by jsme měli asi začít hodně otevírat,ne na PP ale někde jinde!!
Já se snažím, ale věčně narážím na zeď tuposti, vychcanosti, fanatismu, závisti, malosti a neschopnosti.
To bylo a bude co je svět světem!!
Ty si byl aktivní možná v LM nebo SSM, jestli si se nebál ještě černýho kafe, tr
oubo !
…..tak jste tenkrát neměl bejt zalezlej jako krtek,nemít trenýrky z rýhou barvy kokosu a čekat za lípou
jak to dopadne!!! To ale nééé,to jsme měli funkci a báli se o ni přijít,že?!! Co kdyby!!!
Já vám nic ale nevyčítám,ani nemám za zlé takové řeči,nejste sám(takový křikloun)!!! Viz první příspěvek a jemu podobní!!!
Jak víte, co tenkrát dělal?
Obecně vzato,kapišto .
Takže nevíte. Ale to vám nebrání hodnotit, že? Tak nějak správně, po bolševicku.
Heledte se jmenovče tuhlety výkřiky už poslouchám skoro třicet let právě od takových,ehm,ehm, jak bych to jen popsal,no já se nesnížím abych byl hrubej a urážel koho osobně neznám asi právě,že jsem ten bolševik. Ostatní určitě pochopí koho jsem v tom příspěvku popsal.
Jaké výkřiky? Nehoodnotil jste? Hodnotil. Na základě čeho? Na základě sých dojmů. Já jsem nepsal, že jste bolševik, jen že se tak chováte. Ti taky vždy měli o jiných ve všem jasno.
To je snad to samé,nebo mě to prosím dejte příště do “ „.
No to není to samé, být bolševik a chovat se (někdy) jako bolševik jsou dvě různé věci.
Dobrá.
At žije stát …. Ať žijí jeho skvělí politici…. A hlavně! Ať žijí statisíce úžasných voličů, kteří tak rychle zapomeli….
Holt, každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží, a tedy ani Česko není výjimkou.
každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží
– A v tom je krása demokracie : Všetci sú nakoniec potrestaní za svoju sprostú voľbu vo voľbách. Žiaľ, aj tí nevoliči.
Ale iba máloktorí pochopia, že si to zvolili sami.
proč by to měli chápat ?
když může být estébák a zloděj premiérem,proč by nemohl být esenbák přeceda komise????
Co?
Milane asi tak,mě to také se…re ale nedávám to najevo,jak ti odbojáři.
Sudruzi, cinkali jste? Cinkali. Tak mate co jste chtěli. Poděkujte sobě. A agentovi Gorbačevovi. A sudruhovi Serošovi, Panevropanovi Švarcenberkovi , sudruhovi Lahvačovi, sudruhovi Klausovi etc., etc.. Chtěli jste kapitalizmus – mate kapitalizmus.
Nemáme kapitalismus, soudruhu.
Sudruhu, system, kde většina ekonomiky je v rukou sukromych vlastniku – kapitalistu a největši z nich dyktuji podminky cele společnosti JE KRYSTALICKY KAPITALIZMUS. A nic jineho.
Není, to je fašismus. Je to LEVICOVÝ nevlastní bratr socialismu.
Táhni s tou leváckou terminologií ismů do hajzlu…
Nehodí se do krámu, co?
Lži se hodí do krámu jen šmejdům.
No a co že jezdí do Ruska? radši tam než na Ukrajinu podporovanou Američana
Soudruh neumí číst?
„jezdí na Ruskem anektovaná území velebit okupanty“
„jezdí na Ruskem anektovaná území velebit okupanty“
xxxxxxxxxxxxxx
To je blábol.
Krym se stal zákonným procesem součástí Ruska, není co řešit.
Obyvatelé Krymu jsou Rusové, takže jací okupanti?
Je jenom dobře, že to tak dopadlo.
Kdyby zůstal Krym pod Ukrajinou, zle by se Krymanům vedlo.
Navíc by tam měly USA vojenskou základnu, což by také nebylo dobré, z hlediska možnosti vypuknutí velkého válečného konfliktu.
Buďme rádi, že Puťka svým majstrštykem vyběhl s USA jako velký pes s malým.
USA to vydrbání krupónku jenom prospělo, černý opičák pochopil, že už nebude jen tak kroutit rukama.
Zákonným procesem? :-D No, pro vás, co máte v palicích rudá lejna, je evidentně „referendum“ pod patronací neexistujících/existujících zelených agentů FSB zákonný proces. Asi jako rudé zlodějiny ve 40. a 50. letech, že?
„Navíc by tam měly USA vojenskou základnu“
A co by tam s ní USA dělaly? K čemu by jim tam byla?
„USA to vydrbání krupónku jenom prospělo, černý opičák pochopil, že už nebude jen tak kroutit rukama.“
Ty prostě navždy zůstaneš idiotem s rudým lejnem v palici.
Já myslím,že je to trošku jinak-a sice,že nikdo nepočítal s tím,že se najde někdo všímavej a toto na něj vytáhne,ostatně hodně bych se divil,kdyby se soudruh Ondráček s tímto pochlubil svým spolustraníkům…Jinak se všemi názory výše v případě tohoto soudruha samozřejmě souhlasím,ovšem on není jedinej takovej hajzl,který se dostal do poslanecké sněmovny,nebo kde to sedí-dokonce podobná svině dělala i ministrini(Kačenka “au au” Jaqques)..
P.S.-že mu to v té uniformě ale slušelo???😊
Jj, počítám že ještě tak 10 – 15 roků se budeme potýkat s komunistickými pohrobky, rovnoměrně rozmístěnými po celém politickém spektru
Pak nastoupí mladší generace…………ale nejsem si zcela jist jejich pozitivním přínosem.
Třeba Piráti a mladí Zelení patří do nové generace svazáků.
To tedy je předvoj!!
Učil na střední škole v Úpici.Znám jeho názory.I když jen zprostředkovaně.Jedno je jisté,pokud takoví lidé mají důvěru byť jen jednoho voliče,je s námi něco hodně špatně.Ondráček je kovaným komunistou a té zvrácené ideologii bezmezně věří. A to,že by nikdo netušil nic o jeho minulosti je opravdu směšné. Pokud do funkce projde tak to bude jen ukázka toho že Babiš je stejně bezpáteřní jako všichni politici kterým to vyčítá.Chce se mi blejt,velebnosti….
Já vás trochu opravím: Babiš není stejně bezpáteřní jako všichni politici, kterým to vyčítá. Babiš by je mohl v bezpáteřnosti vyučovat. – Pokud jde o to blití, souhlas.
V TV obhajoval komouš Kováčik mlátičku Ondráčka. Vypadalo to stejně, jako když socánci „vysvětlovali“, že Altnerovi nezaplatí. Stejnej slovní průjem, bez mezery, bez nádechu, jenom aby moderátor neměl možnost položit otázku. Rozdíl byl akorát v tématu: místo Altnera Ondráček…
Dále následoval výčet, jak byli študáci ozbrojeni. Řetězy, nože atd…
Určitě se pár jedinců našlo. Nicméně se v drtivé většině jednalo o provokatéry STB…
Líbí se mi ta bolševická férovka. Študáci maj být neozrojeni a sóuzi STBáci je za to budou mazat! Přitom každej policajt má pendrek, helmu, štít…
Jak ta komoušská férovka dopadne, jsme viděli, když študáci seděli na ulici a skandovali „máme holé ruce“…
Tááák vypadá komoušský zásah za udržení světového míru.
Líbí se mi, jak komouši „vysvětlovali“, že zásah na Národní byl nutný, jak tím budovali mír ! ! !
A TV to vysílá, dává prolhanejm komoušům prostor ! ! !
zlodej krici: chytte zlodeje
1) Nic jsem neukrad. Chápu, že z bolševického pohledu „kdo nekrade, okrádá rodinu“ to je nepochopitelné…
2) Policie údajně „našla“ řetězy, nože atd. Znovu připomínám, že se jednalo o bolševické prvokatéry, pokud policie vůbec něco našla. Co znám študáky (zvláště za totáče), nikdo by se takhle neozbrojoval, aby se popral s policií. Ti chtěli v poklidu dostudovat, a ne dělat výtržnosti…
prosím vás, jděte s tou národní i studenty zifčáky už do prdele ! i sedmiletý cikán chápe tohle estébácké plyšové divadlo , jen ne vy siderici , tak furt „nechápete“ , to má ta vaše synagoga na skladě jen takové voly ?
Takže všichni tam byli nastrčení provokatéři, jo? Co sem pletete nějakou synagogu? Taky nebudete nejspíš úplně normální, že?
Kdybych šel v argumentaci do krajnosti, tak se zeptám.
KOMU VADILI OD R. 1989 VŠICHNI TI KOMUNISTI, CO BYLI VE VŠECH VLÁDÁCH, NA POZICI MINISTRŮ VŠECH REZORTŮ?
Komu vadili komunisté (bývalí), na pozicích krajských, městských a dalších……?
NIKOMU. KAŽDÝ BYL TIŠE.
Podle mně se tento stav odstartoval za doby V. Havla, který za podporu, slíbil beztrestnost komunistů.
Tam začalo toto rozčilování a komentáře o bývalých komunistech. Kritika ale měla být od r. 1989. Ne až nyní!
Ať nadáváte, nebo souhlasíte, stejně jsme vyměnili jednu diktatůru, za diktatůru jinou.
Vojska NATO, se mohou vesele a beztrestně pohybovat po celé EU. A mohou zasahovat proti teroristům. Těmi teroristy, může být kdokoliv z nás!!!
To je významná změna v naší vůli po svobodě. Ale to Kalousek a další nekritizují.
Mně vadili.
„Vojska NATO, se mohou vesele a beztrestně pohybovat po celé EU.“
Tak pochopitelně, vojska NATO se pohybují po územích členů NATO. Co by na tom mělo být trestného?
Protoze je to komunisticky idiot
Franku, vy máte hned jasno, že? Jenom jestli jste neodkopal sám sebe……
Schvaluji, je jich zde několik, možná nějaká polistopadová stranická buňka.
… pak nechápu, proč Vám vadí (alespoň to tak cítím), že před 50 lety se vojska Varšavské smlouvy pohybovala po území členů Varšavské smlouvy. Totožná situace. Nebo Vám to nevadilo ani tehdy?
Já považuji za špatné obojí, já tu nechci okupanty žádné.
Hezká demagogie. Škoda slov.
Pletete si demagogii a abstrakci. Ale to nic. To se časem poddá.
Ne, nepletu. Až sem nato přijete s tanky dělat politický pořádek, aby se pak sem nakvartýrovalo o vlastní vůli na 20 let za naše peníze, pak můžete „abstrahovat“.
Což už je ale naplněno.
„… V současnosti čítají americké síly v západní Evropě necelých 120 000 mužů na téměř 500 stanovištích a základnách. Podle studie Pentagonu z roku 2002 je přitom nejméně 20 % z celkového počtu základen v Evropě zbytečných.“[1]
NATO samozřejmě, stejně, jako varšavskosmluvníci, žije i za naše peníze, cca půl miliardy korun ročně [2].
Ještě nějaký dotaz?
[1]: http://www.g-l-o-b-a-l-p-o-l-i-t-i-c-s.cz/clanky/americke-zakladny-v-evrope
[2]: http://data.i-d-n-e-s.cz/soubory/na_knihovna/A150217_M02_009_FB1303_FINANCOVANI.PDF
P.S.: Cenzurované linky upraveny tak, aby prošly, vyházejte si pomlčičky v názvech 1. úrovně TLD .cz.
Jedna technická: doporučuji využít stránku jdem.cz
Například odkaz na tuto diskusi pomocí oné stránky upravený vypadá takto,
http://jdem.cz/dnh2t2 , a (téměř) libovolně dlouhý odkaz tak zkrátíte cca 20 znaků, v diskusích spolehlivě projde – na rozdíl od validního argumentu: ten v diskusi s debilem neprojde, jak jste si právě mohl ověřit.
Nebo tak, děkuji … těchhle URL proxy je i řada jiných, akorát jsem líný to tam psát
A navíc, z viditelně upraveného URL čtenář hned, na první pohled vidí, jestli se tam chce jít podívat, nebo nechce, protože by mu to Janda neodpustil.
Validní argument? :-DDD Taky máte v té palici hezky narudlo, že?
Opět demagogie a lži.
1. Americké základny jsou na územích členů NATO se svolením vlád podle platných pravidel.
2. Každý člen NATO se zavázal přispívat určitou částkou, kterou ČR ani zdaleka nedodržuje. Americké základny jsou hrazeny z rozpočtů USA.
3. Pletete si US Army s NATO.
ad 1) To byly za VS taky.
ad 2) Půl miliardy Kč ročně nevyroste na stromech tak jako tak. Výměnou za to máme ztrátu vojenské suverenity. Blbej kšeft.
ad 3) To si nepletu já, ale americká vláda, která používá NATO jako nástroj vojenské agrese vůči zbytku světa. Což je, mimochodem, to hlavní, co mi na NATO vadí, jinak by to na druhé straně zase nebyl tak špatný nápad.
1) Jasně, v 68. sem vojska VS byla pozvána naprosto regulérně vládou a parlamentem, že? Vůbec nenapsalo zvací dopis 5 vlastizrádců. Jděte s těmi vašimi rudými lžemi do zadele.
2) Výměnou máme spojence, kteří se zavázali bránit ČR při vojenské agresi. Pokud jde o vojenskou suverenitu, tomu se musím jen zasmát. V NATO je i Polsko, která má vojsko větší a lépe vycvičené a vybavené, že byla slavná ČSLA. Nikdo ČR nenutil udělat z armády cucky.
3) O jakých agresích to tady motáte? Opět si pletete US Army, NATO a ještě k tomu vojska UN – tzv. bílé přílby. NATO nikde žádnou agresi neprovádí.
…no aby jste se pak nevěšel jak Donutil v Pelíškách!!
On ten Kadel je taková svině, viďte? Buď rovnou píše pravdu, a nebo, což ještě horší, se k jeho tvrzením obtížně hledají protiargumenty. Co s takovým záškodníkem?
Já bych ho pro výstrahu ostatním buřičům veřejně a exemplárně vyloučil z evropské unie.
Argument máte o komentář výše.
Ozdrojované a nevyvratitelné argumenty máte o komentář výše.
Co bych měl zdrojovat? Je milíto, ale žádný příklad. kdy vojska NATO přijela v tancích dělat politický pořádek k některému svému členovi a střílela tam do lidí, jsem nenašel. Rovněž jsem nenašel žádný případ, kdy by členská země musela kompletně hradit pobyt vojsk NATO nebo US Army na svém území.
Ani my jsme nehradili pobyt „bratrských pomocníků“ na území ČSSR stoprocentně. Opět lze doložit.
Nebo jste jim to účetnictví vedl Vy?
(Doporučuji prostudovat Čl.3. „Smlouvy mezi vládou Československé socialistické republiky a vládou Svazu sovětských socialistických republik o podmínkách dočasného pobytu sovětských vojsk na území Československé socialistické republiky“ z 16.10.1968, za NS ČSSR podepsán Černík)
Například Odst.3., bod 1) ve znění „Sovětská strana ponese náklady, spojené s vydržováním sovětských vojsk na území Československé socialistické republiky.“
Na druhé straně, samozřejmě, nebylo to zadarmo úplně, viz např. bod 2) téhož článku. Ale srovnejte si ho s půl miliardou Kč ročně.
Co Vaše faktické argumenty? Zdroje? Citace?
No nic … Asi je tu někdo v koutě (jak se ondyno prsil) – ale já to nejsem, že?
A už mne to přestává bavit, asi půjdu zase chvíli něco dělat. Tohle je mlácení prázdné slámy.
Jste vážně takový nebetyčný pitomec, že na mě vytahuje smlouvu sepsanou bolševiky z Moskvy? :-D
Zdroje ohledně čeho? Ta půl miliarda je platba jakožto člena NATO a není to ani zdaleka taková částka, jakou by měla ČR ve skutečnosti odvádět. Jinými slovy USA naše členství DOTUJÍ.
Pane Kadele, ani já je tu u nás nechci.
Tady jde o to, že do této doby, musel vstup cizích vojsk na naše území schválit MO a vláda. Dnes už nic schvalovat nemusí. Mohou si dělat, co se jim zlíbí.
P.S. divím se, jak se každý chytil pár vět o NATO a téma komunistů šlo na druhou kolej.
Je mně jedno, co píše p. Frank, ale kdyby pravice u nás dělala politiku dobře, poctivě a odpovědně, tak by nikdy nedošlo k tomu, že se tady budeme bavit o komunistech.
Ale když kradli, tunelovali, zneužívali své funkce a postavení, náš stát je rozprodán do Evropy, aj. tak se nedivte, že většina lidí takto začně uvažovat.
Totálně selhali novináři, média. Celou dobu od Havla nám zde lhali, překrucovali pravdu a obhajovali, jak jsou američané a západní Evropa vzorovým příkladem pro náš život.
Lidé zjistili, že to je lež a pravda je jinde. Toto ale pochopí jenom někdo….
nyní se Franku a ostatní zblázněte a fanaticky reagujte.
Já také váš názor nezměním. Nezměníte ten můj, ani vy. A takovýmto osočováním a agresivitou, ani náhodou!!!!
„Dnes už nic schvalovat nemusí. Mohou si dělat, co se jim zlíbí.“
Důkaz?
„kdyby pravice u nás dělala politiku dobře, poctivě a odpovědně, tak by nikdy nedošlo k tomu, že se tady budeme bavit o komunistech“
Jaká pravice?
Ta,která předstírala,že je!!! Ta,která poukazovala na západní hodnoty!!! Fšechno lež a podvod a nebyli to všichni bývalí soudruzi!! Kdo v tom má hlavně prsty se ví,že?!! Pan Bouše vám to vysvětlí!!
Takže „pravice“, to je ovšem něco jiného. Jinak samozřejmě soudruzi byli všude, nic na tom nemění skutečnost, že převlékli kabáty.
„Pan Bouše vám to vysvětlí!!“
Takže RYZÍ pravice? :-D
„Pravice“, předstírající pravici, je tedy levice. No, aspoň něco z vás vypadlo moudrého.
Emilio, to jsem se chtěl zeptat taky. Jakou „pravici“ myslíte? Ten levičácký hnus, co sem teče z Ameriky skrz Brusel? To přeci nemůžete myslet vážně, že je to něco pravicového …
Ono opravdu končí takové to černobílé rozdělení světa na „dobré a zlé“, „levici a pravici“, „Rusy a Západ“. Noví bolševici jsou vynalézaví a volí, ke své expanzi, nejrůznější cestičky. Ideologie se tak stává nástrojem, nikoli cílem.
A tak jsme dnes svědky toho, že (jako příklad) čeští komunističtí poslanci občas hlásají vcelku rozumné věci, zatímco okázale antikomunističtí Piráti nás ženou do eurořiti a mezi musulmany.
Jednoduché, dichotomické dělení světa, na kterém lpí prosťáčci typu W3V, už prostě nefunguje, přežilo se. No a oni to neumí vydýchat, neumí realitu současného světa ani uchopit, tak se jenom vztekají, nadávají, kopou kolem sebe, nebo alespoň obescávají nohavice.
Směšné a ubohé.
jsem rád, že jste připomněl ryzí, bouší názory! Dělení na hodné Rusy a zlý Západ.
Úplně stejným způsobem jsem i já rád, že jste přijal myšlenku „… levičácký hnus, co sem teče z Ameriky skrz Brusel“. Tedy rozhodně jste ji nerozporoval, zjevně byla důležitější spekulace o nevyřčených slovech ing. Boušeho.
Děkuji za uznání, potěšilo to.
Bouše nikdy neřekl, že Rusko je super a Západ je zlo?
Kadel :
„před 50 lety se vojska Varšavské smlouvy pohybovala po území členů Varšavské smlouvy. Totožná situace. “
– Totožná situace nikdy nie je totožná.
Pekná ukážka :
USA má bomby atómky – „oprávnene, spravodlivo“ , celý svet to uznáva.
Sev. Korea má bomby atómky – „neoprávnene, zločinne,, fuj fuj…“ celý svet je proti
USA môžu, Rusi NESMÚ, Sev.Korea NESMIE,
…..
Takže toto je samá demagogia – podľa „pravičiarov“.
Kto neleze USAkom do riti, je demagog. Som demagog.
Vy byste asi rozdával atomovky zadarmo kdejakým křovákům. Tak zrovna atomovka je americkej patent, tak ať si ho ošéfují. Šikmookým a negrům atomovky do rukou nepatrí, šéfko.
A kdo o tom rozhoduje? No, preci ten schopnější a silnější, Karpate, a to súdruzi z KLDR nejsú. Tak se s tím smiř, anebo breč.
nó, kdo nemá atomovku, jakoby nebyl
Aha, takže tak se věci mají – ve tvé malinkaté hlavičce. Na základě čeho by někdo měl a někdo neměl mít na atomové zbraně právo? Jediný národ, který kdy proti bezbrannému, civilnímu obyvatelstvu atomovou bombu použil, jsou ty tvé bezmezně milované USA. A to dokonce dvakrát. Pokud by tedy někomu někdo měl vlastnictví atomových zbraní zakázat, je to právě zbytek světa těm tvým milovaným eméuičanům a to na základě příšerné zkušenosti, kterou s nimi jako s jadernou mocností svět zatím udělal.
Podle mého je právě tento tvůj způsob myšlení jedním ze zdrojů všech těch neskutečných problémů, do kterých chazaři lidstvo svými intrikami a vymýváním mozků vmanipulovali. Všem nám jdou po krku, všem nám chtějí děti prznit a vraždit, ale někomu to prostě nedochází a permanentně střílí do vlastních řad. Intelektuální vzpříčenost, neschopnost posoudit realitu, hluboká nenávist ke slovanské rase, naší vlasti i národu a vůbec všem, kteří chazarskou nadvládu nad naší planetou odmítají je společným jmenovatelem všech odporných vlastizrádců a kolaborantů s těmito vrahy bílé rasy. Čím více taková obelhaná a zmanipulovaná individua řvou a nadávají, tím větší můžeme mít my ostatní radost z toho, že svými otázkami a názory jejich chazarskou agendu účinně neutralizujeme.
Rudý mentál se zase vyblil. Vykládat takovému idiotovi, že použití jaderných zbraní byla nejrychlejší a NEJHUMÁNNĚJŠÍ možnost, jak ukončit 2. sv. válku bez dalších miliónů mrtvých, je nejspíš zbytečné. Ty jsi prostě jen fanatický kokot, kterému nevadí, že jaderné zbraně jsou v rukou těch nejhorších zrůd v dějinách lidstva – komoušů. Svůj k svému, že, nácíčku?
Jenže vývoj neubrzdíte. A je vcelku logické, že si každá suverénní země bude vyvíjet a vyrábět takové zbraně, jaké uzná za vhodné.
Nic nedává těm, kteří byli ve vývoji rychlejší, právo k tomu, se jakékoli zemi do tohoto jejího práva k rozhodnutí vměšovat. Tedy pokud ti dotyční netrpí fixní ideou toho, že jsou „světovým četníkem“.
Nemusím jmenovat, že ne?
tak proč Rusáci ty jaderky nenechali Ukrajincům?
V zájmu vlastním je holt potřeba „některým“ v tom vlastnictví zabránit.
Teď tedy nevím, co je vlastně v hlavičkách amerikanofilů správně:
a) „V zájmu vlastním je holt potřeba „některým“ v tom vlastnictví zabránit.“
b) Vy byste asi rozdával atomovky zadarmo kdejakým křovákům … Šikmookým a negrům atomovky do rukou nepatrí, šéfko.
Kucí, hele, nejdřív se domluvte, co budete jako hlásat, a teprve pak s tím běžte na světlo Bóží. Takhle to vypadá jak v Pavilónu 6.
to se domluvte vy sám ze sebou! Já jsem se jenom zeptal, když si myslíte, že každý má na Bombu nárok, proč je Rusáci tedy nenechali Ukrajincům!
Čili čekám vysvětlení. Ne kopii i mých názorů, že magorům Bomba do rukou nepatří!
Kadel :
“ je vcelku logické, že si každá suverénní země bude vyvíjet a vyrábět takové zbraně, “
– lenže žiadna zem NIE JE suverenna, ak nemá atómové bomby, a USA ich majú.
USA jasne ukázali Sev.Korei, že S.K. nie je suverenna, pokiaľ rakety USA letia rýchlejšie ako korejské.
—–
Lenže , ti dotyční trpí fixní ideou toho, že jsou „světovým četníkem“. Pretože majú tie atómky.
Je fakt sranda, že USAci sa vôbec netaja tým, že oni SÚ svetovým policajtom, a že ONI DIKTUJÚ pravidlá.
Len majú, chudáci, problém, že Putin má bomby tiež, a že USAcku hru neakceptuje.
nemohou zasahovat proti teroristů ve spojeneckých zemích. To nemůže ani AČR na území ČR, mmch. jedno z vojsk NATO, bez dohody MV a MNO.
Tak jako chtel SSSR ( nyni se nazyva rusko) sveho casu prepadnout Evropu a aby mel vhodnou zaminku vypestoval si sam sveho protivnika – Hitlera …..tak nyni Rusko ( tedy SSSR , konecne vsechny znaky si ponechali) si pestuje pres levici Muslima aby nasledne OPET mohl jakoby opravnene ,,osvobodit,, Evropu.
Cesky receno, rusaku jde stale o to same – utok na Evropu a to tak aby si o to Evropa sama rekla….to je v zasade leimotiv cele ruske poltiky od nepameti a kdo me neveri muze si o tom precist knihy od Viktora Sovorova ktery tuto zasadni informaci jiz 30 let popisuje na zcela profesionalni urovni dustojnika GRU Rude armady kterym dlouha lety byl.
Proc to zde pisu ?
Protoze se jedna o spojene nadoby :
Rusaci chteji ovladnout (minimalne) Evropu a za tim ucelem si vytvari sve kumpany – sve spolupachatele a sve pseudooponenty.
Tyto takticky rozdeluji mezi ruzne vrstvy obyvatelstva a ruzne strany.
Zvlastni postaveni v tmto panoptiku uzitecnych idiotu sehrava ceska komunisticka strana – je jedna z mala komunistickych stran (ne li jedina) ktera skutecne ,,veri,, svym fantasmagoriim…ba dokonce veri ze rusaci tem fantasmagoriim veri taky….
Rusaci ( a to je nutno rici) az tak blby ovsem nejsou a komunistickym pohadkam sami NEVERI …ale pouze vyuzivaji – zneuzivaji kreteny kteri komunismu ( udajne nejvyssi dobro lidstva) veri ….a nasledne pod temito zaminkami vyuzivaji ke sve imperialisticke touze po moci a svetovlade ke kteremu specialne v CR jim cela levice nahrava maximalnim zpusobem – zde je rovnez treba podotknout ze Pravice skutecna Pravice v CR neni a NIKDY NEBYLA.
Jediny cesky PRAVICAK byl pravdepodobne Bata , Skoda , a Rasin….a tam to i skoncilo.
Takze ergo kladivko v CfR nikdy po valce neslo o zadnou demokracii ci svobodu , ale vzdy jen a pouze o vetsi ci mensi snahu prosazovani Sovetskych ci ruskych imperialnich zajmu
Tak je nutno na celou ,,ceskou politiku,, pohlizet a tak je nutno ji v celem kontextu chapat.
Do teto mozaika pak zapada soudruh Ondracik ci jak se ta komunisticka svi.ne jmenuje jako prislovecna prd.el na onen hrnec.
A nemylte se – Brusel to je pouze FILIALKA Moskvy.
Jediny relevantni oponent levice je ……ISRAEL …a ten ma podporu (nastesti) v urcitych kruzich v USA
Franku – začal jste srozumitelně a jasně, ale skončil jste v naprostém a totálním chaosu.
Tvrdit: „Jediny relevantni oponent levice je ……ISRAEL …a ten ma podporu (nastesti) v urcitych kruzich v USA“ je na Nobelovku za literaturu v oboru „světové pohádky a pověsti“. Jestli tohle píšete při plném vědomí a zdravém rozumu tak potěš koště!! To si přečtěte nejen dílo Suvorova, ale i KLIMOVA a SOLŽENICINA, abychom zůstali u ruských autorů. Možná se Vám pak trošinku rozbřeskne a přestanete tyhle nesmysly dávat na web.
Dokud bude mit CfR sochy svych okupantu na namestich …o ano v Praze te ,,pravicove,, baste….( smich) maji sochu a ted se drzte ….Koneva !
Ze tam ty cesky idioi nemaji i Lenina no ne ?
Vzdyt to byli stejny zlocinci.
Proc vlastne v Cr bourali Stalina kdyz si nechali Koneva ?
Proc tam nemaji tedy i Polpota ?
Nebo zeptam se jinak ….proc tam nemaji Hitlera ?
Zabil snad Hitler min lidi nez Konev ?
Nezabil , maji to oba tak fiftyfifty ….tak proc Konev ano a Hitler ne ?
Ja vam to pratele reknu .
Protoze CfR je stale kolonie SSSR a jako takova MUSI prokazovat svemu okpantu uctu.
Pan Rusak by se mohl na ,,statecneho,, cecha co (pry) leze Americanovi do zadku ….rozlobit.
Toho se kady cech boji – boji se rusaka.
A tak zlocinec Konev co pripravoval spolecne se Stalinem utok na Evropu a naslednou GENOCIDU evropskych narodu …..ma v Praze ….sochu.
A nyni si zaprorokuju :
Dokud bude Ondracuk dotud bude Kunevcuk a dotud budete v hajzlu
Shodte tu sochu a postavte tam sochu GENERALA MASINA.
Ne ?
To ne ?
Tak bezte do pr.dele.
Než půjdu do té pr*ele, jak mi doporučuje inteligentní a krasomluvný předřečník, doporučím čtenářůmještě několik kandidátů na pomníky, vedle těch stržených Koněvů a krásných Mašínovských:
– Olga Hepnarová (masová vražedkyně s náklaďáčkem)
– Věra Marešová (sestra Smrt z Rumburka)
– Jiří Straka (Spartakiádní vrah)
– Marie Fikáčková (vražedkyně kojenců)
– Petr Zelenka (heparinový vrah)
– Ivan Roubal (vrah taxikářů)
Když už morální čistotu, tak alespoň pěkně zgruntu.
Vy kazdym svym komentarem cim dal vice deklarujete nejen svou komunistickou dusi ale hlavne totalni neznalost a z toho vyplivajici zmatenost uvazovani
Ono to v zasade s tim levicactvim souvisi
Uvedomujete si ze placate ?
Abych to objasnil i hlupakum :
1. Konev byl Komunisticky superzlocinec a ABSOLUTNE neosvobodil vubec nic tim mene Prahu.
2.Tudiz neni ZADNY dobry duvod mu stavet sochu….a uz vubec je to zcela nesmyslne v Praze .
3. Prahu osvobodil general VLASOV
4. Proc nestoji socha osvoboditele Vlasova ?
5. General Masin byl protinacisticky bojovnik nejvyssi mozne kaegorie a zaslouzi si ne jednu ale 100 soch.
6. Kreten Kadel srovnava Generala Masina s nejakyma ceskyma kriminalnikama…..
On nejspíš myslel jeho syny, kteří prý byli vrazi a teroristé, protože „vraždili“ komouše, milicionáře a východoněmecké soudruhy
Ano, děkuji za upřesnění, neřekl jsem to dost jasně a Frank na tom bryskně postavil další spršku sprostoty. Odkazu generála Josefa Mašína (* 26. 8. 1896), což opravdu hrdina byl, si naopak výrazně vážím.
Jenom ti synové se mu nějak nepovedli. Škoda.
Právě že povedli.
Copak, zabíjení rudých vrahů se vám nelíbí?
Reakce byla,že nepovedli.
Opakuji: máte problém se zabíjením rudých vrahů?
Vám i Frankovi
Franku – i Vaše znalosti českých historických reálií stojí za strarou belu.
– Praha byla K.H.Frankem PROhlášena za LAZARETNÍ (otevřené město) – zákaz bojů, bombardování, bránění, …
– Český Národní Výbor na naléhání Londýna zahájil 5.5.45 operaci k ozbrojení civilistů a otevřený „všelidový“ odpor proti protektorátním orgánům (v naprostém rozporu se ženevskými konvencemi o vedení války) – sledován zájem přidat se na stranu vítězů a vyhnout se placení reparací jako spojenec III.říše
– Prahu neosvobodil Vlasov, ale bojovala tam s němci divize gen. Buňačenka, který jednal proti vůli Vlasova. Prahu nebylo třeba osvobozovat, protože to byl dopravní uzel přes který wehrmacht prchal do US zóny a barikády postavené na pokyn ČNV mu v ústupu bránily. Ty se musely odstraňovat a válka se o několik dní a více jak 3000 mrtvých Čechů protáhla.
– pplk. Josef Mašín byl bezesporu nezlomný, velmi zásadový a čestný člověk, který svůj život položil v souvislosti s plněním přísahy vojáka ČSR.
Čest jeho památce!!
Pane Franku, zdravím Vás srdečně.
Ano, to co předvádí soudruh Kadel, je komunistická demagogie, jaká se občas objevuje.
Někdo napíše-
Mašín, Hepnerová, Palach, Straka…
Ti všichni byli odpůrci režimu.
Výsledek má být v myslích lidí ten, že na režim útočili vlastně samí asciální psychopati, a ten režim proti nim byl účinnou hrází.
Komunistická propaganda je zákeřná a důsledná.
Trochu bych Vám oponoval v tom, zda Rusáci věří komunistickým ideálům. Jak kteří.
Jestliže tam je dodnes Mauzoleum, tak soudruzi, kteří režimu dnes šéfují, asi ano.
Těch cvoků, co tam pobíhá v komunistických průvodech, je tam fakt dost. A to, že má KSRF údajně méně a méně voličů, je dáno tím, že tamní volby bývají značně zfalšované ve prospěch Putlerova Jednotného Ruska.
Sám Putler říkal něco o tom, i když nebyl komunistický idealista, že ke komunistickým úkolům jakožto člen KSSS přistupoval zodpovědně.
Může každý přemýšlet, zda si tím neprotiřečí.
Komunistická ideologie je prevít. Své sluhy dohání.
Co soudruh Kadel?
Byl komunistický idealista? Řekl bych, že ne.
Že to byl švejk, co se chtěl přizpůsobit a po švejkovsku „se všemi vyje.bat“. Výsledek je ovšem ten, že je rudý, jako sovětská fangle.
V roce 1989 to byl politický obchod. Komunisté věděli, že se jim to vymyká z ruky a tak prozřetelně odstoupili s tím, že jim byla přislíbena beztrestnost. Z těch schopných se rázem stali úspěšní podnikatelé, zbytek v poklidu dožívá. Proto jsou dnes výkřiky, že jsme měli komunisty zakázat či pozavírat naprostý nesmysl. V roce 1989 měli pod kontrolou všechny silové složky a tak jsme tu taky mohli mít občanskou válku. Za Ondráčka vděčíme „demokratickému bloku“ a ČSSD. Negativní kampaň jim nevyšla ale teď je, kvůli ní, pro ně velmi obtížné s vítězem voleb jednat. Kdyby s Babišem rozumě jednali místo uraženého fňukání, nemusel by jednat s KSČM. Deklaroval, že by raději jednal s ODS. Jenže Fiala se, asi právem, obává, že by si ho Babiš namazal na koblihu, tak se spolupráce s ním bojí. Přitom si myslím, že mohl prosadit spoustu věcí, třeba zrušení (či alespoň omezení) EET či kontrolních hlášení. Podívejme se, co dosáhli v minulosti TOP 09 či KDU-ČSL, kteří byli v podobné situaci jako je teď ODS vůči ANO. Nešli do toho a tak po této příležitosti ochotně hrábli komunisté.
Tý jo… „Dobrá“ konstrukce!
„Kdyby s Hitlerem pořádně jednali, nemusela být 2.světová!“ Všichni ostatní za to můžou!
skoda ze jste se nenarodili driv, mohli jste mu radit stejne kvalitne jako rady radite dnes, vysledek vidime
S Htlerem se „pořádně nejednalo“ proto, protože byl zcela nepokrytě podporován a značné podpoře se těšil i za Atlantikem i směrem k Uralu. Pokud bychom jako Československo přesto bránili svoje území, nejen že bysme byli doslova a dopísmene proti všem, byli bychom dokonce označeny za ty, co rozpoutali další světovou válku a dokonce podruhé (poprvé ještě jako R-U). To, že jsme se podřídili mocnostem a potupně se vzdali Hiterovi se nám sice vymstilo pozdějším začleněním do sovětského bloku, ale na druhou stranu se nám podařilo přenést stigma válečných štváčů a nácků na Němce, kteří teď za to musí nést břímě přiblblích pacifistů. Něco je za něco a nic neni nafurt.
Karel má do značné míry recht, listopadový převrat byl zrežírovaný handl, což je možná i dobře, jinak by tekly potoky krve s nejistým výsledkem, nebo možná ještě horším výsledkem, než je teď. Ksčm na popularitě klesá, je bezzubá a nějaký Vondráček to nespasí. Potíže, jež nás čekají, jsou tak jako tak už o dost jinde.
Hitler rozhodně nebyl podporován západem, západ jen naletěl Hitlerovým slibům. Navíc se ani Británii ani Francii do další války nechtělo.
„Západ jen naletěl Hitlerovým slibům“
Máte v sobě asi vypěstovaný naivismus, Maxi.
Nemám, já jeho slibům nenaletěl.
Naletěl jste na to, že Západ něčemu takovém naletěl. Ještě pořád chcete pitvat takovou naivitu, Maxi?
Aha, já zapomněl, vy jste tam jako správný brouk pytlík byl
Vás to mec nezajímá, že, vy si tu prostě vystačíte jako trolík, naivní trolík.
Sice nemáte pravdu, ale to nevadí, nechám vás pří tom. Nemíním krmit trolla.
Pokud by vás to opravdu zajímalo, zeptal byste se, zatím však jen naivně trolíte, Maxi
Já na vaše filosofické pseudoúvahy opravdu nejsem zvědavý. Již několikrát jste předvedl, co jste zač – obyčejný troll. Takže pokud se budu na něco ptát, budu se ptát těch, u kterých se dočkám racionálních odpovědí, nikoliv filosofického mlžení, matení pojmů, míchání jablek s buldozery a ironických poznámek.
Reagoval jste naivně, na což jsem vás racionálně upozornil.
Načež jste uchýlil k trolení, ve kterém býváte vskutku úporný, přemět vás nebaví, tak se věnujete nálepkování diskutujících a to je právě trolení, Maxi.
Blablabla. Vaše „racionální“ upozornění na mou údajnou naivitu mě nechává chladným. Vy jakožto kovaný troll toho jistě o trollení budete vědět hodně. A, jen tak mimochodem, nikoho nálepkovat nemusím, on si každý tu nálepku na sebe přilepí sám a dobrovolně.
Tak si ty nálepky lepte na svou řiť, Maxi, diskutující z toho laskavě vynechte.
Speciálně pro nablblého trolla opakuji: nikoho nálepkovat nepotřebuji.
Tak proč to děláte..víte co děláte, nebo ne?
Honza Král 6.12.2017 13:26:05
„…předmět vás nebaví, tak se věnujete nálepkování diskutujících a to je právě trolení…“
Dle této poučky je zřejmé, že moje tvrzení o tom, že jeden z největších trollů tohoto webu je kadelní „nálepkovač“ Borsig, bylo pravdivé…!
Že někoho označím podle toho, jak se chová, nebo co píše, není nálepkování, to je pouhé konstatování skutečnosti, trolle. Máte naprosté zmatky v základních pojmech, nebo je to součást vašeho trollení?
HK a vy máte v sobě bolševický dějepis!
Ten bolševický, který tady prezentujete vy.
myslím ty bláboly, i níže, o tom, jak zlí kapitalisté chtěli Hitlera nasměrovat na SSSR! To je stupidita na úrovni boušeho Talmudu!
Myslíte? Já měl za to, že jen bezradně koukali zarudlýma očkama a smrkali u toho do kapesníčků, když byli svědky toho, jak ten frajtr, co ho nevzali ani na poštu, najednou vesele vypouští všem těm usedavě naříkajícím nešťastníčkům rybníček.
tak si od toho Hitlera něco přečtěte.
Vždycky se těším na tyhle články,které tu vychází,je to záruka,že tu vždy bude prdel jak svina!!
Ale no ták…
A co vy, četl jste někdy něco?
Jo, Poučení z krizového vývoje… a proto vím, že bolševici jsou nepoučitelní!
Zkuste Henry Pickera, je načase abyste se dozvěděl že Hitler byl SOCIALISTA!
Přiznávám bez mučení,že nečetl.
To bylo na předřečníka, ta nudle už je nepřehledná
Hitler byl psychické pako, stejně jako Stalin, Bureš. Jednat s takovými lidmi se nevyplácí…
Tak samozřejmě, jenže po bitvě je jednoduché být generálem
Pane Maxi, zdravím.
Ale zkušenosti tu již jsou.
A ty zcela jasně prokazují, že jednání se zločinci znamená v podstatě jen ústupky vůči nim, a přizpůsobování se jim.
Dnešní svět je toho důkazem.
Souhlas. A jen bych dodal že nejen dnešní svět, příkladů je historii bezpočet.
Hitler byl pako, kterého si právě proto vybrali pánové z Deutscher Herrenklub.
Možná nemusela. Kdyby mocnosti řekli Hitlerovi v Mnichově, že se zabráním pohraničí nesouhlasí a že by to považovali za akt agrese, byť by nám nepomohli vojensky, nicméně by nevyloučili materiální pomoc Československu v případě konfliktu, kdyby naše vláda dokázala komunikovat s Polskem a dojednat s ním spojenectví. Neměli jsme na to vyhrát válku s Německem, ale pokud by naše armáda s využitím pevností dokázala zadržet počáteční nástup německých vojsk a způsobit jim dostatečné ztráty, možná by se taky situace se spojenci vyvíjela jinak. Ale to jsou kdyby … Každopádně politika je o hledání kompromisů. Dovolím si tvrdit, že některé strany vsadili vše na jednu kartu a to odpor proti Babišovi a teď jsou kvůli tomu v dost špatné vyjednávací pozici. Pokud Babiš při prvním pokusu podporu nezíská, může se jejich vyjednávací pozice zlepšit. Uvidíme, jak to dopadne. Hrozba podpory komunistů je prostě jen karta v rukou Babiše. I když pro něj, co by velkokapitalistu, tedy úhlavního nepřítele KSČM, jsou komunisté moc radikální a spolupráce s nimi bude těžká.
Hitler měl z Československa značný vítr. Měli jsme vysoce rozvinutý průmysl a přejít na válečný, který by stál proti němu, byla by to pro „Říši“ hned na začátku patrně obrovská rána, ne-li smrtelná. (Navíc tu byla ve vzduchu ještě pověst legií, které přeci byly krok od dobytí celého Ruska.) To, že nás v tom „spojenci“ nechali, ale nebyla náhoda, ani „nešťastný ústup“. Každý idiot, kdo viděl dál, než na špičku nosu, musel vědět, že tím dá Třetí říši jeden z nejrozvinutějších těžkých průmyslů na světě, který začne chrlit moderní zbraně pro Wehrmacht. Pláč nad tím, že „nevěděli, nečekali, chceme mír, jsme vyčerpaní“ a blablabla je pokrmem pro zpacifikované stádo, nic víc. Všichni sponzoři Hitlera museli řvát nadšením, když sem Hitler napochodoval. Jen namátkou, jak by „západ proti Hitlerovi“. „Třetí říši“ (Název i projekt pochází z Deutscher Herrenklub) podporovali namátkou Coca Cola, Chase Manhatten, IBM, Genral Motors, Dow Chemicals, Ford Motor, Brown Brothers Harriman, prostě kde kdo. Většina režimů v Evropě byla s Hitlerem otvřeně či tiše sympatizující a Vatikán ho dokonce v článcích oslavoval jako mesiáše. Konkordát s Třetí říší platí dodnes a Franz von Papen, který osobně doslova dovlekl Hitlera do vlády dostal po válce čestný titul papežského komořího. Koho tedy svět podporoval před válkou, Hitlera, nebo Československo…tady žádné kdyby opravdu není.
HK Kecáte…nic víc se na to nedá říct! Prostě to máte v sobě od dob soužek učitelek a PŠM hluboko zažrané!
Trolíte, protože vám tak velí dušička ovečky. Chcete snad důkazy? Rád vám je sem dám, pokud změníte přístup a budete se chovat slušně, jako demokrat hodný diskuze. Trole popros!
Diskutovat se dá o faktech a ne o dojmech soudruha politruka z ČSLA!
Nic jiného tam nemáte? Už jsdem tu viděl výživnější nálepky. Přidejte, takhle zapadnete.
jakou nálepku máte na mysli?
Jaké důkazy, trolle? Ty komunistické?
Hezky popros, naivní trolíku.
Takže komunistické. Díky za odpověď.
To si nalepte na své pozadí, ancape.
Co pořád máte s tím mým pozadím? :-D
Tak si to lepte na čelo.
Proč bych si měl něco kamkoliv lepit?
Rád nálepkujete a jste si jako první po ruce.
Konstatování skutečnosti není žádná nálepka, trolle. Opakuji: nepotřebuji někoho nálepkovat, oni to zvládnou sami za sebe v dostatečné míře.
Projděte si diskuzi, tady, jinde, všude. Kromě trolení a nálepkování tu vlastně nic jiného neprovozujete.
Opakuji po třetí (zřejmě jste mimořádně tupý troll): nepotřebuji někoho nálepkovat, oni to zvládnou sami za sebe v dostatečné míře.
„zřejmě jste mimořádně tupý troll“
No, skvělé uznání a sebekritika. To se u trollů jen tak nevidí. Gratuluji
Je vidět, že vám to pálí, Maxi
Jo jo, smíchat jablka s hruškami a buldozery a vyvodit z těch fabulací závěry, to je přesně váš trollí styl. Aneb máme kapitalismus, protože něco prohlásil nějaký spekulant s nemovistostmi a my máme taky spekulanty s nemovitostmi. Že, trolle?
„Jo jo, smíchat jablka s hruškami a buldozery“
To bych si nedovolil, pane Maxi, to je spíš vaše parketa… tedy kromě prvobytně pospolných ancapů.
Říká troll. Jasně jsem naznačil, kde to děláte, takže dovolil.
Máte problém s pojmy. „Naznačit“, to je něco „nejasného“, „jasně“ můžete třeba „dát najevo“. Proto se vám může také stát, že vidíte buldozer i tam, kde není, a lecos pak nepoberte, protože vám to přijde pomíchané.
Nemám. Vy nic nenaznačujete, vy vyvozujete.
Franz von Papen
Během druhé světové války vedl diplomatickou misi Německa v Turecku, kde pomohl tamějšímu nunciovi Angelu Giuseppu Roncalimu (ten se stal později papežem svatým Janem XXIII.) se záchranou židovských uprchlíků před repatriací zpět do Německa. Po válce byl souzen Norimberským tribunálem, který jej zprostil obžaloby.
,
ten konkordát je o tom, že budou chráněni katolíci v té zemi. Bylo to v r 33 a Hitler byl kancléř normálního Německa! Německo ještě bylo normální, evropskou zemí!
To je hodně skromný popis. Von Papen začal jako špion, byl to intrikán namočený do kde čeho ve světě už od 1sv. Ve wikipedii se všechno nedočtete. Patrně jeho nejdůležitější role byla, že dělal jednoho z prostředníků mezi nácky a průmyslníky. Nemůžete dělat politiku bez peněz, ani nacisti ne. Papen byl členem Deutcher Herrenklub, kde vznikl projekt, který byl nazván Třetí říše (autor Arthur Moeller van den Bruck, taktéž člen klubu). V tomto uzavřeném elitářském klubu „baronů“ byli jak němečtí korporátníci, tak i ti se záoceánským vlivem. Papen byl jedním z těch, kteří zajistili náckům prostředky na realizaci projektu. Ovšem on vždy zároveň pracoval pro Vatikán, stejně jako mnoho členů Abwehru. V Turecku byl Papen spíš kvůli čachrům z vojenskými informacemi (to s těmi židy je sice dojemné, ale…). Zároveň je velmi zajímavá „společnost Thule“, která byla taktéž elitářská a poslytovala uzavřenou platformu pro nevřejné styky.
Pokud máte zájem, máte ode mě tip, je na vás, co s tím uděláte.
Nemyslím, že z nás měl vítr a že jsme na tom byli tak dobře. Němců bylo několikanásobně více, měli modernější zbraně, lepší taktiku a 3 miliony Němců v Československu. Naše hranice byla dlouhá a navíc hrozilo napadení Maďarskem a Polskem. Naše výhoda spočívala v členitém terénu, opevnění a odhodlání. Ale to by nestačilo.
Pochopitelně, Honza Král jen tupě trollí.
a povstání na Slovensku.
Od Ostmarky toho opevnění moc nebylo…
Rok 38 byl výsledkem Masarykovy a Benešovy politiky! Stop!
Byla stejně blbá jako poválečné dohody proti Německu!
Neměli lepší zbraně. Ty si pořídili na Rusko až ve Škodovce. Když jeli přes Krušné hory, techniku převáželi i pomocí koňských potahů, poněvadž nebyli s to zdolat krušnohorský sníh.
Německá taktika byla lepší hlavně o anglickou a francouzskou zradu.
To ostatní (přečíslení, pátá kolona, Polsko a Maďarsko) je pravda.
Anglickou zradu? Zradu koho?
Neblbněte. Pořád jde o množství a strategii.
„Německá taktika byla lepší hlavně o anglickou a francouzskou zradu.“
to jsou bolševické kecy! Co zradila Anglie?
To jste opravdu tak mimo?
Já Vám odpovím za něj: je naprosto mimo. Zasekl se někde v tisjača děvjať sot šesťdesjať děvjatom godu a pořád si myslí, že na východ od Slovenska je CCCP a svoboda k nám proudí ze západu. – Je to marný.
Karle, diskuze o schopnostech té či oné strany nemá smysl, protože je tam obrovské množství faktorů. Nicméně tak trochu trvám na tom, že to mohl být pro Německo osudový zádrhel. I Hitler si byl vědom kvalit Československa a je to patrné z jeho projevů, a nikdy by nezaútočil, kdyby nevěděl, že zůstaneme izolováni. Psal a hovořil o tom i Churchill, což je taky důvod, proč jsem to takto komentoval. Mnoho obávaných nových zbraní Wehrmachtu se začalo produkovat právě v Československu. Ostatně byli jsme jedním z největších vývozců zbraní na světě (možná největší) a vyráběly se u nás i nejlepší kulomety na světě. A jako drobnou perličku uvedu, že i Británie používala Československé kulomety celou válku (a staly se legendární). Také jsme měli nesrovnatelně lepší dělostřelectvo a vyvinutá děla, kterým by žádný Německý tank té doby neodolal.
Ale toto není v žádné válce to nejpodstatnější, proto to ani nemá smysl rozvádět. Podstaná byla politika a okolnosti, proto jsem to také zmiňoval. Ano, byla tu kupa Němců, Slováci, okolo Maďaři, Ukrajinci, Poláci a Rakušáci, kousek dál s Hitlerem spřažený Stalin, Mussolini, Franco, Francouzská akce, Salazar, Mosley, rexisté, ustašovci, Metaxas, Rumuni a kdoví kdo ještě… a malá názorná ukázka 30tých let v US a Německu
https://www.youtube.com/watch?v=XcHKPKpfkdg
no prostě všichni nesnášeli Hitlera, jenže byli tak nějak unavení.
máte v tom hokej. Pardon, věříte hovadinám.
To bylo do diskuze, nebo jen trolí prd.
to je Váš problém jak berete kritiku těch bolševických keců co tady tvoříte.
jistě
Meli jsme vyrazne horsi letectvo, horsi tanky, letadla ani tanky nebyly vybaveny radiostanicemi. Byli jsme v podstate obkliceni. Pokud bychom se nedohodli s Polskem, bylo temer nemozne zasobovani surovinami. Nemci diky pate kolone meli velmi dobrou znalost naseho opevneni, vyzbroje, taktiky, terenu. Sudetsti nemci by se zapojili do boje, provadeli diverze, napadali zasobovani. Nebyli bychom osudovy zadrhel, jen neprijemnost. Ale asi bychom dokazali Nemcum pripravit neprijemne ztraty, prumysl, komunikace a infrastruktura by byly poskozeny. Zrejme by se jeste dlouho museli vyporadavat s pomerne dobre vyzbrojenymi a organizavanymi partyzanskymi skupinami.
Tak já jsem přesvědčen, že odevzdat ČSR Hitlerovi bez jediného výstřelu, to je to, co ho motivovalo k dalším výbojům. S jídlem roste chut‘.
Ty zbraně ČSR se mu rovněž velmi hodily!
No, Churchill se pak z toho snažil Anglii vykroutit a říkal, že kdyby se Československo bránilo, dostalo by bývalo asi podporu jak od Francie, tak Anglie a Hitler by byl poražen dříve. Jenže, to říkal až po válce, před tím byla ale úplně jiná situace a patrně by nám opravdu nikdo, ale vůbec nikdo dlouho nepomohl, spíš naopak, za neuposlechnutí „dohody“ bychom byli dokonce v riziku, že Hiter bude ten, kdo tu bude hodný a my ti zloduši, o čemž svědčil i rychlý sled, ve kterém byla ČSR vládě doručována ultimáta.
Analogicky podivně a v podstatě nepochopitelně se chová i komisariát EU v případě slimácké invaze. Tady to prostě pořád dokola signalizuje ještě další hry, které se neodehrávájí na veřejnosti, ale které dramaticky ovlivňují politiku.
Pane Králi – jak moc měl Hitler z ČSR strach si nedovolím spekulovat, jen vyslovím svou doměnku – malý až žádný. Jakmile GB, Fr, It a my podepsaly Mnichov, tak to bylo upečený a nebylo úniku. Jestliže měli globální bankéři a korporace zájem na vývozu žídobolševické revoluce do E, tak ČSR z důvodů geografických i průmyslově ekonomických musela padnout ve prospěch Hitlera. Kdyby k tomu nedošlo, nemohl by bolševik do E, protože by bojoval proti VŠEM sjednoceným zemím E, které měly z židobolševizmu neskutečný vítr.
Pokus o dobytí Španělska židobolševickými interbrigadisty nevyšel a komunistické předmostí nebylo na JV Evropy vybudováno. Proto musel přijít Mnichov, který „otevřel“ cestu hitlerově „rozpínavosti“ a následně Barbarossa jako preventivní útok na židobolševika se známým polovičatým výsledkem. Půl Evropy bolševikům, zbytek pod vliv židů. Výsledek – nacionální socialismus s prvky mírného internacionalismu Ostblocku s omezením přímého řízení syngogy a na západě předlužený kapitalismus ovládaný neomarxistickou ideologií frankfurtské školy, jejíž směřování řídí globální bankéři, vlastníci korporací a synygoga.
Jinak díky za zajímavý rozbor situace.
Ale mocnosti to neřekly a těch důvodů je na celý článek!
Ten hlavní ovšem je v tom, že žádný politik na Západě, většina bojovala v WWI, nechtěl válku za žádnou cenu!
Čemuž se diví jenom ti, co o té Válce nic neví!
Milé LB48, chcete popsat, jak ti „vyčerpaní nešťastníci“ podporovali Stalina? Jak budovali CCCP, když ti slavní bolševici nebyli schopní vyprodukovat ani krumpáč? Určitě jste na to zvědavý a věřím, že se tu k tomu skrzevá to veškeré trolení ještě prokoušeme.
My se bavíme o budování CCCP?
Zatím ne, ale to s tím souvisí, nebojte.
Nechtěli a přesto válku měli. Jen bylo už Německo silnější a armáda zkušenější. Čas který získali ústupky nedokázali využít k posílení obranyschopnosti. A draze za to zaplatili. Naštěstí pro Evropu, oč byl Hitler lepší manipulátor a řečník, o to byl horší vojenský velitel. Byl to megaloman ignorující fakta. Proč mi to připomíná Evropskou komisi?
a co s tím? Nikdo není vševědoucí!
ted uz nic, jen se z toho snazit poucit.
V dobe, keď vládli strany ČSSD, hnutí ANO a KDU-ČSL
bol komunista Zdeněk Ondráček členom :
Komise
Stálá komise pro kontrolu činnosti Bezpečnostní informační služby, člen od 12. 12. 2013 do 26. 10. 2017
Vyšetřovací komise k prověření způsobu vyšetřování kauzy Opencard, člen od 25. 3. 2014 do 23. 1. 2015
Vyšetřovací komise k prověření činnosti příslušníků Policejního prezidia České republiky, Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu Policie České republiky a státních zástupců Vrchního státního zastupitelství v Olomouci v souvislosti s reorganizací ÚOOZ a ÚOKFK Policie České republiky k 1. srpnu 2016, člen od 29. 6. 2016 do 26. 10. 2017
– v tej dobe demokratickým stranám nevadil komunista vo výboroch.
Dne, keď má vládnuť Babiš, je zrazu komunista zlý.
Však vy máte chaos v hlavách.
Pane Král,
Pan Holínek mi naznačoval, abych na Vás nereagoval, a já věřím, že měl pro tento apel dobré důvody. Dovolte mi však pár slov.
Opravdu si myslíte, že se od rusofilcek, které za vším vidí židovská spiknutí, se svými konspiračními teoriemi o jezuitech, co všechno řídí, a dokonce založili i silně ateistický komunismus, který se snažili udržovat dlouhá desetiletí při životě, tak moc lišíte?
Řekl bych, že Vaše propaganda je jen sofistikovanější.
Vaše relativizace dějin, Vaše promyšlené útoky na křestanství, které nejvíce připomínají komunistické demagogické mýty…
Vaše propaganda, která tak připomíná tu ruskou,
to se sdělují fakta, ovšem do toho je něco účelově vmícháno, či k tomu připojeno, co žádoucím způsobem změní, nebo alespon pozmění celý význam sděleného.
Takové věci jsou zábavné jen do té doby, dokud působíte spíše jako pomatený filozof, který neví z které do které, a nemá žádné hodnoty, o které své úvahy opírá.
Ovšem v momentech, kdy z Vás, možná občas i nechtěně, lezou narudlé názory, někdy i poněkud rudější, zábavné to být přestává.
(projevuje se to i tak, jak ke kterému komentáři, či komentátorovi zaujmete postoj)
Lidé jako Vy většinou vždy měli možnosti se uplatnit, vždy si nějak prosadili místo na slunci, někdy i ve stínu, ovšem ne vždy to bylo ku prospěchu. Věru, že ne.
On ten soudruh přeceda hovínek moc rád někomu něco rádoby moudře naznačuje, ale jak je jasně vidět na to jeho naznačování z vysoka prdí i jeho vlastní přiteplenci z muňky. Konec prověřeného rudého kolaboranta s vrahy našeho národa není vůbec pěkný, ale takto smutně satanovy loutky končívají zcela běžně.
Nezbývá nám, než si přát, aby ho alespoň ta šlápota ve voliéře v hyntschině alespoň někdy poslechla.
Bursíčku,
byl jsi to ty, a nikoli já, kdo zde nejednou sprostě napadl třeba pana Krále, o Tvém bolševické slovníku o vypořádání se s kolaboranty nemluvě.
Ale to nevadí, soudruh Kadel Tě v případě potřeby správně ideologicky nasměruje, dokud mu budeš z klecového lůžka dělat otroka.
Ležím Ti v žaludku, co, soudruhu Langeře?
Tak to má být.
(a pokud jde o sprostoty? kdo začal s rudými strupy a bolševickými sviněmi? Jojo, hošku, na hrubý pytlíček drsný flastříček)
To je dobře, že jste pana Bořivoje neposlech a nesedíte někde v koutě a jdete do toho s vypnutou hrudí.
Víte, stačilo se tu zmínit „jezuita“, a okamžitě vylítli čertíci z krabiček. Žádných teorií netřeba, spikleneckých už vůbec ne, stačí jen napsat prostě a jednoduše třeba… „papež je jezuita“. A bum!
Pane Langere, vy věříte, že jste tu se svou partou patrně něčemu ku prospěchu, proč ne. Tím se ale ode mě lišíte, nemám tu partu a nejsem tu, protože bych si myslel, že něčemu (někomu) prospěju, kromě sebe. Mě diskutovat prostě baví. Nehledejte v tom vědu. Až budu chtít opravdu něčemu prospět, už tu diskutovat nebudu.
Znáte něco od Karla Kryla? Určitě víte, o koho jde. Byl to dost sečtělý člověk, co se znal s různými zajímavými lidmi, co věděli zajímavé věci. No a občas na to skládal básničky, ze kterých dělal i písničky. Jednu si pusťte.
https://www.youtube.com/watch?v=vZKMaO0cMW0
Už jste zase brnknul na tu moji „bavící se“ strunu
. Tak tedy, dal jsem si tu práci, a proboural se Indyho odkazy na Indyho odkazy. To je jiná liga, abyste rozuměl. Tam už jde do tuhýho. Max například, ten to dal hned, Foustka to potřeboval víc definovat. No, pokud se ale jeden nakonec v těch důmyslných propletencích propracuje do hubu (angl. výraz pro střed pavučiny, nalézající se na místě, kde jste neprozřetelně nazval Fialu likvidátorem ODS), nalezne tam Indyho temné tušení. takové, kdy po systematické práci vedlo k jistotě. Ano, k jistotě, té, co jste skutečně zač
(!). Nevím, do jaké míry se rozhostilo mrazení na vašich zádech poté, kdy jste tam mohl číst to nic dobrého nevěštící – Vím, kdo jsi, ničemo! Řekneš to raději sám, dříve, než tak učiním za tebe
??!!
„– Vím, kdo jsi, ničemo! Řekneš to raději sám, dříve, než tak učiním za tebe“
Ano, to je výborné, tyhle momenty mám také rád.
Velice schopný troll, Honza Král.
Stačí porovnat reakci v tomto vlákně se soudruhem Kadlem, a jeho kumpánem.
Rozdíl je opravdu patrný.
Nemám žádnou partu, se kterou zde jsem.
Mám zde jen některé spřízněné duše, jinak jsem tu sám za sebe.
To není v těchto diskusích vůbec samozřejmostí, ale je na každém, aby si udělal názor, KDO JE KDO.
Už jste si to poslechl?
pane jo.tady je ale pitomců.a langer je jejich král.
Babišův užitečný idiot zakvičel.
Vždy, když jsem nějakým komoušem honorován na nejvyšší pozice, je to potěšující, ale zrovna tento zoufalec…
Snad mě ocení i někdo jiný.
Nepochybuji, že ano.
KADEL a ONDRACEK KE ZDI ! ! !
Nevím, jak se k Vašemu názoru vyjádřit, aby mi jistý soudruh zase nevyhrožoval paragrafy.
(Ondráček to kupodivu nebyl.)
Tak se toho Holínka s těmi jeho udáními nebojte …
Anonyme Kadelní-Borsig, „přestaň okolo mě poskakovat jako nakopnutý ratlík a pokus se o nějaký projev, který bude dávat na nějaký tvůj intelekt alespoň malou naději.“
Sám jsi mi tak vyhrožoval, soudruhy své do akce svolával … tak se nediv, mrazíku. Navíc vysloužilým režimovým fízlům dokazovat cokoli, najmě pak svoji inteligenci, necítím potřebu ani za mák.
říká bolševik zaměstnanci demokratické instituce…
Přece kdo kontroluje stát, je udavač a fízl
a říkají to příznivci Putina
:-D
„…dokazovat cokoli, najmě pak svoji INTELIGENCI, necítím potřebu ani za mák.“
Dokazovat lze jen to, s čím člověk disponuje…
Proto onu „potřebu“ necítíš.
Pane Langer. Za sve komentare jsem zodpovedny zase jenom ja. Na jejich vyhrozovani jim serou ptaci. Z toho krome prijemneho pobaveni nic jineho nemam. Kdyz napisi ze mlaticka Ondracek je svine zaprodana rusakum tak to znamena ze mlaticka Ondracek je svine zaprodana rusakum. Ten kornout nikde nic neznamena snad jenom v ty Cesky kotline,par metru od ceskeho hranicniho patniku je to bezvyznamne hovno u cesty plne tresnickovych pecek.
Beránek do kouta na hanbu, tatínek přijde do školy. Žákovskou knížku.
Co zeres ze jsi tak chytry ty lemple nacichly komunismem.?
Eště pusu …
Klidne Kadle,treba i francouzaka ale musis tady verejne prohlasit ze mlaticka Ondracek je svine bolsevicka
„Nemám povinnost se bavit o minulosti, mým příznivcům nevadí. Taky umím vést výslechy, říká Ondráček“
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/o-sve-minulosti-se-bavit-nemusim-mym-priznivcum-nevadi-taky/r~af8b7e5cd9cc11e7a4500cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_content=editor1-static&utm_term=position-0&redirected=1512565244
Uz docvaklo? STBaci a fizlove byly jsou a budou vredem spolecnostio a nemeli nikdy zustavat po plysaku ve statni zprave vcetne jejich hazartu …. jesli si nekdo mysli ze se vratila sice vseobecna buzerace ale budou levne socialni jistoty tak se zatracene plete uz ted mame spoustu zakladnich zivotnich potreb mnohem drazsich nez na zapade ale platy zustanou porad ubohe petinove a navic zadnej narok na praci neni ani v te kotelne pro nepohodlnou svobodomyslnou inteligenci…..
„Fizlovska komunisticka mlaticka“ tady klidne verejne vyhrozuje novinarum vyslechem za to ze se zeptal a jenom proto ze je to fizl (ja vim bejvalej blablabla) mu to projde bez odsouzeni? Pustte si par trubkovych videi sladka z posledni doby … neni nic s cim by se nedalo plne souhlasit… GIBS by se mel rozpustit a nahradit odborniky kteri budou skutecne a nekompromisne stihat vsechny svinanrny fizlu od sameho zacatku a pekne tvrde aby si to napriste ostatni rozmysleli nectit zakon ne obsadit bejvalym fizlovskym povlem a ne ze do cela dame navic „komunustickou mlaticku“ aby tomu nasadila korunu…
„Nemám povinnost se bavit o minulosti…“ Ano, takovou povinnost nemá nikdo.
„Taky umím vést výslechy …“ To je snad kvalifikační předpoklad, nebo ne? A možná je vede i jinak, než ta dvojice morálně čistých opicajtů z brněnského výstaviště, co donutili zadrženého jumpnout z pátého patra a když to přežil, naložili mu znova.
„STBaci a fizlove byly jsou a budou vredem spolecnosti…“ A to tak, že všichni, předpřevratoví i popřevratoví.
„Fizlovska komunisticka mlaticka tady klidne verejne vyhrozuje novinarum vyslechem za to ze se zeptal …“ Inu, možná není žádná dcera, která při silniční kontrole matky řádně sdělí svoji totožnost, ale za nepředloženi OP skončí v klepetech a s kasrem v obličeji …
„… odborniky kteri budou skutecne a nekompromisne stihat vsechny svinanrny fizlu od sameho zacatku a pekne tvrde aby si to napriste ostatni rozmysleli …“ což je ovšem politikum a to si stát za rukou vyrazit nenechá, oni se mu ti tupí, agresivní orangutani vcelku hodí, když někdo zlobí.
A je dost jedno, jestli jde o primáty s předlistopadovou historií, nebo bez ní.
P.S.: Všimli jste si páně Ondráčkovy hodnosti na videjku? Strážmistr. Druhá nejnižší hodnost u Sboru. Do těch dole se vždycky kope nejlíp … a kolem havlistů, kteří celé tohle divadlo s odstupujícími jakešníky domluvili, se chodí po špičkách.
Жопа.
Höss začínal také jako SS-man
Havel zase přikuloval. No a?
hov.no, bolševiku
Jedine reseni je veseni.Madari to predvedli v 56.
Jsou tady na PP ještě pitomci, kteří si myslejí, že ta dohodnutá fraška v 89. byla revoluce ?
Nehlaste se všichni, volové.
Vy si myslíte, že se vás někdo bude ptát, co byste chtěli ?
Havel to říkal jasně, nejsme jako oni, proto se komunistům nesmí zkřivit ani vlásek, jak dohodli pánové z CIA se soudruhy z KGB.
https://www.youtube.com/watch?v=R21rNsp-kMs
Pro nás vlastence, křesťany, pravičáky a Evropany-Slovany je nejdůležitější zpráva, že Vladimír Putin bude kandidovat na prezidenta Ruské federace !!!
uráááááááááááááááááááááá
Septiku, ty si toužebně přeješ, aby Rusko přestalo existovat a stalo se zdrojem pro tvé nenasytné US židomarxisty, viď ?
Boušeho pustili z klece na vycházku.
Blbšíku, mně by bodlo, kdyby se Rusko stalo normálním Ruskem. I když to bude celkem nepříjemný konkurent Evropy, pořád lepší než když je fašistickou diktaturou!
Protože mez námi, Evropou a Čínou, je právě Rusko. Ale to musí být Rusko Ruské, ne neobolševické!
Zatím se Rusko stává zdrojem pro Čínu, resp. její vládnoucí komunisty. Ale o tom rusofilcky nesmí mluvit.
Já jsem rovněž názoru, že kdyby Rusové nalezli sílu vypořádat se s vládnoucími soudruhy a socany všeho druhu, a že jich tam mají, a jejich tajné služby by ztratily důležitou vlivnou moc, mohli by Rusové přijít Západ požádat za odpuštění, a dalo by se s nimi jednat o nějakém nesocanském spojenectví.
Jenže tomu vůbec nevěřím, to se nikdo nedivte.
Rusko by nemuselo, nemá proč je to Rusko, ale těch bolševiků by se napřed muselo zbavit!
Pane Langere, požádat o odpuštění za osvobození Evropy od německého nacismu ?
Nebo za zorganizování židobolševického puče v listopadu 1917 židy a americkými bankéři židovského původu pod krytím prezidenta Woodrowa Wilsona ?
Sepťo, na dnešním obrozeném Rusku je podstatné, že chrání pravicové, konzervativní a křesťanské hodnoty, je proti euroamerickým buznám, lesbám a dalším deviantům, feministkám, zeleným klimabláznům, židovskému multikulturnímu šílenství, podporuje rodiny, děti, chrání náboženské svobody, brání svou vlast, hlídá své hranice, udržuje silnou armádu, atd. atd. Zkrátka je toho tolik, že každému autentickému pravičákovi je nejbližším spojencem proti židomarxistickému fašistickému Západu.
Rusko = pohoda, klídek, tabáček !!!!
Blpťo, jste mongol a ho@no víte!
Septiku, co z toho mnou uvedeného není pravda ? Dokážeš to vyjmenovat a vyargumentovat ?
Off topic.
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Pro VÁS pitomce, levičáky, garážníky a vlastními dětmi, které se k VÁM nechtějí hlásit, téměř zbavené svéprávnosti, je to jistě veliká událost. Rusko zůstane fašistickou putinovskou stokou. Urááááááááá.
Pane Bouše,
Vy jste snad čekal něco jiného?
Co myslíte, dostane 99, 9% nebo o něco méně, aby to nevypadalo jako v rudém pravěku?
Pane Langere, jakou budoucnost byste Vy přál Rusku ? Zničit je, jak o to usilují marxističtí křivonosí agresoři zpoza oceánu, nebo naopak jej za jeho pravicovost a křesťanství vyzdvihovat ?
ANI JEDNU z možností, které mi vnucujete.
Svůj názor jsem v této diskusi napsal.
1. Ovšem pokud chce Rusko se Západem válku, jako že jí skrytě vede, má ji mít, a pokud jí prohraje, výsledek určuje vítěz.
2. Na pokrytectví nejsem zvědav. To je to, co soudruzi ovládají.
zbavit se bolševiků! Co říkáte pane Langere?
Pane Langere, jakou budoucnost byste Vy přál Rusku ?
Ruský prezident Vladimír Putin oznámil naprosté zničení Islámského státu na obou březích Eufratu v Sýrii.
„Před dvěma hodinami ministr obrany (Šojgu) podal zprávu, že operace na západním i na východním břehu Eufratu skončila úplnou likvidací teroristů,“ řekl žurnalistům prezident Ruska.
„Přirozeně, ještě mohou být jednotlivé body odporu, celkově ale bojová práce na této etapě a na tomto území byla dokončena. Dokončena úplným vítězstvím a likvidací teroristů,“ dodal prezident.
P.S. Teď ještě dostat ze Sýrie americké vrahy a financiéry islamistů a bude v Sýrii konečně mír.
Takže váleční uprchlíci se můžou z Německa a dalších západních zemí vracet domů. Kdo zbude Makrele ?
Bušeho pustili z klece na vycházku.
Vy blbí Češi, Varšavská smlouva bude a ne, že budete povídat něco o okupaci v 68. roce :
Severoatlantická aliance a Evropská unie chtějí společně zajistit, aby v budoucnu bylo možné po Evropě snazším způsobem dopravovat vojenskou techniku. Shodli se na tom v Bruselu ministři zahraničí aliančních zemí a šéfka unijní diplomacie Federica Mogheriniová. Generální tajemník NATO Jens Stoltenberg na tiskové konferenci vysvětlil, že věc se netýká jen dostatečné infrastruktury, tedy využitelných letišť, železnic a mostů, ale i úprav předpisů.
Severoatlantická aliance v reakci na změněné bezpečnostní prostředí už několik let posiluje obranu svých východních členů. Nynější diskuse o mobilitě napříč Evropou – a o zřízení nového velitelství odpovědného za právě za logistiku – souvisí s potřebou zvýšit možnosti rychlého posílení jednotek o další vojáky i těžkou techniku.
P.S. Tak soudruzi z NATO se konečně rozhoupali a vytváření neproniknutelnou obranou hráz proti pronikání barevných přistěhovalců z Arábie.
Sice mě neukojují supermoderní zbraně, taky to jako bedlivý pozorovatel asi již víte, ale mám takovou jakousi škodolibou radost nebo co. Když Rusové vedle Kalibrů předvedli ten další systém (název a odkaz už nedám, asi to ale jde snadno najít včetně odborných komentářů). Ono vedle toho působí tady to organizování a sbubnovávání spíš jako pinožení. O to trapnější, že atlanťané to vědí.
Na nízkou oběžnou dráhu z téměř každého odpalovacího zařízení navedou nosič, který distribuuje víc než deset dalších, naváděných, i samostatně dráhu vyhodnocujících raket. Ty tam dosáhnou tuším až 8 Machů, v normální atmosféře to sice pak spadne na míň, ale pořád tam ani nemusejí dávat nějakou výbušninu, protože samotná kinetika cíl de facto zatomizuje. V důsledku to znamená to, že můžou brnknout do NATO hq, a říct – „hoši, vyberte si, kterou vaši letadlovou loď, nebo kterou vojenskou základnu si chcete nechat vyzmizíkovat dřív, než vám váš defence system začne pípat“. Hoši na to mají jedinou odpověď – „kurňa neblbněte. Měli bysme šráky jak sviňa!“
Jistě to nemá žádný vliv na to, že by někdo mohl tzv. vyhrát válku. Ale je to taky jedno z vysvětlení, proč se chystají manévrovat a natřásat peří, aby dojem deziluze nějak překryli dojmem „připravenosti“. Lidi v této oblasti hodně dají na dojmy, proto jejich modifikace patří k důležitým „hybridním“ technikám.
Sice do oblasti spekulací, ale bohužel ne do těch úplně abstraktních, patří ale taky to, že tou „operativností“ můžou pak přinejmenším demonstrovat sílu v případě potřeby i na „spojeneckém“ území, je-li vhodno.
Rusko spolu s Cinou a Iranem rozmazne USA jak stenici.
USA uz ma cely svet plne zuby. A evropske zeme v NATO za ameriku nikam bojovat nepujdou. Turecko uz dneska prakticky clen NATO neni a proti rusku nepujde.
Nad celou amerikou uz zacinaji krouzit vrany a pred whitehousem na strome uz houka sycek.
Rusobolševik se pěkně odkopal!
Vždyt‘ to píšu, takových prevítů, co podporují protizápadní komunistickomuslimský kartel, je na Západě infiltrováno velké množství. V Česku rovněž.
Blbecky tveho razeni budou likvidovat jako prvni.
Neschovas se !
Bolševiku,
je naprosto jasné, že lidé jako já komoušům vadí nejvíc.
Tak tomu bylo i před 70 lety.
Jste pořád stejní.
@ Langer
Ja ti nechci odporovat. Proste pujdes jako prvni. Muzes si myslet co chces.
Bolševiku,
Ty mi nebudeš určovat, co si mám myslet!
Zatuchlá komunistický knechte.
Pujdes jako prvni. V nemecku sli debi.love taky jako prvni.
Bolševiku,
Ty si myslíš, že jsi chytrý, že ujdeš tomu, co rozséváš?
Směšné.
Ty jsi trapná karikatura katolíka, co se na křestanství dívá pohledem ML.
Vůbec nic nechápeš, ale rudě prdíš.
Tichý prd smrdí nejvíc.
V hlíně se to ovšem vsákne.
@ Langer
Uplne te vidim. Bila pena u huby a sopel ti visi az na monitor.
Zazvon na sestru !
„…pěnu u huby“ druhého vidí, ale zaměřovací kříž na vlastním čele neregistruje…
Kolaborant Tichý tiše zmizí,
a ani pes po něm neštěkne !
Sudruzi a sudružky,
něco vam řeknu. Jednu možna budete v novem modernim civilizovanem humanytarnim kapitalizmu ručkou hrabat abyste měli tolik svobody jako za komaře. V podminkach trvale existenčni nejistoty a hrozby exekuce po naběhu 3 technologicke revoluce, když budete mit načipovana auta, mobily, notebučky, domaci televize, nastřeleny podkožni čip, načipovanu občanku, pod permanentnim dohledem všudypřitomnych kamer a satelitu, kde každa vaše ekonomicka aktivita, komunykace budu evidovane a zaznamenane, kdy demokracyje bude pouze fikovy list, protože všechny zakony budu přijimat jacisi komisaři na ktere milostivě dohliži arbitražni sud budete nostalgicky vzpominat na socik s komunardama a obrovsku svobodu, kteru jste spolu se svoji vlasti v moderni zavisle předlužene kolonyji osidlovane cizackymi parazity navždy pozbyli.
@ Jonas
Stacilo napsat Orwell 1984.
Rikejte to lidem kdyz 40% lidi nechodi k volbam a Gaussova krivka je neuprosna.
@ Ocko
Ja k volbam taky nechodim. Nejsem demokrat.
Ne, ty jsi totalitní bolševik.
To bude v lednu fronta bolševiků, co to tam Zemanovi hází.
@ Langer
Utri si ten sopel !
Je to smutne a je to tak … misto aby lidem doslo ze ty moderni technologie by slo a melo by se vyuzit primarne proti vsem urednevladnim vyzirkum a justicni mafii … tak tato nam vsem pod zaminkou jakehosi udajne naseho soukromi na ktere oni z vysoka kaslou a chrani si jen to svoje dava cipy do vseho a smiruje nas na kazdem kroku.. jeste si nechavame dnes a denne na sebe montovat kamery a kdovico zatimco kdo za temi kamerami sedi co je zac a co s tim zaznamem dela to vedet nesmime ….
Provalilo se ze si cesti fizlove zaplatili smirovaci tajnej a protizakonej soft co se nabourava do nic netusicich osobnich udaju zakonadbalych obcanu a to bez podezreni a bez rozhodnuti soudu k takovemu zasahu… bylo to a dodneska je to zneuziti pravomoci je to nezakone a vsichni kdo vedeli pouzivali a zadavali meli davno letet bez vysluh na dlazbu .. nestalo se jim vubec nic … takze asi tak oni muzou o nas vedet vsechno a mi nesmime ani vedet co delaji v praci prestoze si je platime? … jdete se bolsevicky stbaci bodnout …
Servus Holinek !
Ty pujdes hned po Langerovi.
Tichý „…pěnu u huby“ druhého vidí, ale zaměřovací kříž na vlastním čele neregistruje…
Kolaborant Tichý tiše zmizí, a ani pes po něm neštěkne !
Soudruh Kadel:
Tak Ty jsi diskutoval na D- Fens, a také tam poznali, že jsi komouš?
To je ale překvapivé…
@ Langer
Tva blbost se stava proslulou. Videls ten novy nick s odkazem na tve jmeno ? HA HA HA
@ Holinek @ Langer
Tak jste ty hulky dolestili a ted nanovo ?
Nechte tu kosu viset, drzte hubu a nic se vam nestane.
https://www.google.cz/search?q=rusk%C3%A1+smrtka&rlz=1C1GGRV_csCZ751CZ751&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjonOOLuvbXAhVPKFAKHfkGA6cQ_AUICigB&biw=1094&bih=484#imgrc=WbpPj9X5Oir45M: