
Svědectví z Barcelony
LUBOMÍR STEJSKAL
Její poznatky a pocity popisuje server Jpost.com. Jsou vůči španělské policii hodně kritické. Protože to, co se v průběhu referenda dělo, bylo místy vskutku za hranou.
Svetlova popisuje, že v Barceloně kolem desáté ráno lidé, kterým nebylo umožněno hlasovat, seděli uprostřed silnice a zpívali katalánskou hymnu a vlastenecké písně. „Bez jakéhokoli varování nebo provokace začala policie střílet gumové projektily. „Byla jsem v centru toho všeho, s dalšími zákonodárci,“ popisuje. „Viděla jsem gumovou kulku na zemi, těsně vedle mě. Viděla jsem lidi, mladé a starší, zraněné po zbití penderky.“
Svetlova se netají tím, že neví, jestli by region měl být nezávislý na Španělsku, nebo ne. Přijela jako neutrální pozorovatel. Přiznává, že s násilím nepočítala. „Tušila jsem, že může dojít k problémům, třeba že by se vláda mohla pokusit zabavit urny, aby nebylo možné spočítat hlasy, anebo na některých místech ustřihnout internet.“
A pokračuje: „Spousta Španělů, nejen Katalánců, je v šoku z chování národní policie. Nikdo neočekával, že bude tak brutální. Lidé mají pocit, že demokratický proces byl narušen. I ti, kdo chtěli hlasovat proti, jsou znepokojeni, že neměli právo vyjádřit svůj názor.“
Je otřesné, že se to stalo v zemi EU: „Mluvíme o Evropě, o evropských hodnotách demokracie a svobodě projevu. Jak jde všechno dohromady?“
Izraelská poslankyně uvedla, že mluvila se španělskými zákonodárci a obvinila je z pokrytectví, pokud jde o její zemi. Řekla jim: Kritizujete nás, naši demokracii a použití síly, když k němu dojde – někdy oprávněně – ale nejprve byste se měli podívat na to, co se děje u vás doma.“
Poučný pohled na to, co se 1. října 2017 v Barceloně stalo – a stát nemělo.
Jakkoli katalánské referendum není primárně záležitostí EU, bude zapotřebí pozorně sledovat, jak se k prokazatelnému násilí postaví špičky unie. Budou stejně farizejští jako španělští poslanci ve vztahu k Izraeli?
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč
***** Celkem za měsíc: 3 700,00 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Sedmdesát let židovského státu - 19.4.2018
- Prověřeni jsou? - 19.4.2018
- Kontrasty, které ovlivňují vnímání SPD Tomio Okamury - 19.4.2018
Socani v Madridu se střelili do kebule.A to bude mazec!
lidovci kolego, pro jistotu opakuji:
Tak schválně, kolik naivů si „myslí“, že lidovec Mariano Rajoy NEVÍ , co bude následovat po téhle připravené policejní akci s pocity katalánských voličů vůči Španělsku ? To jste vy oslíci už zapomněli na studenta Šmída ? Vše je řízeno a směřuje podle plánu. Rozbij a panuj.
P.S. na fízly je prostě spoleh , když jde o „dobrou věc“
Španělsko je kapitalistický stát , jedná se o zločiny kapitalizmu !!
No vidíte a teď si představte, že je Španělsko monarchií, takže jsou to vlastně zločiny šlechty a krále, Vy samozvaný mudrci….? Už zase brousíte gilotinu, Vy utlačovaný proletáři?
@ redakce
To tady bude opravdu kazdy treti clanek o zidech ???
Nebo aspon zidovsky autor ?
CHUCPE !
autor je žid?
Septiku, autor je znám jako zuřivý obhájce židovského státu a talmudu.
Bouše, ty imbecilní hovado, táhni s těmi antisemitskými kecy do liliputinovo prdele, kryple
Pavlínko dobře děláš, že tady ty antisionisty tak yntelygentně napadáš. Jen do nich soudružko. Pokud gojim pokorně neklečí, tak slova jako židovský stát nebo dokonce talmud ze své dobytčí tlamy vypouštět nesmí. A kritizovat chazara taky žádný gojim nebude. Pokud tak učiní, odsuzuje se tím automaticky na smrt. Sionismus je přece náboženstvím míru a porozumění a nemá žádné světovládné spády, že je to tak?
Když Albánci v Kosovu, ( které bylo jako autonomní republika součástí Jugoslávie ) vyhlásili tuto oblast jako součást Albánie, všichni evropští politici hýkali nadšením ( včetně Šláfnberga ), že je to tak spravne, tak to ma byt a kazeň je to hlavni.
Když totéž chtějí Katalánci, politici mlčí a policie placená z daní pracujících Španělů se chová hůř, než STB a policie v Československu v roce 1989.
Jděte už s tou evropskou unií do prdele.
Ne, ještě ne. Jak správně kdesi jinde napsal kolega Kadel, papiňák ještě není dostatečně natlakován.
Ale ono to přijde.
—
Od školních škamen jsem již značně vzdálen, ale vynořilo se mi z podvědomí slovní spojení „obr na hliněných nohou“. Kruciš: v jaké souvislosti jsem to jen slyšel? Že bychom se o EU učili už v šedesátých letech na ZDŠ?
papiňák ještě není dostatečně natlakován ? – a kdopak pod ním topí ?!?
Akorát, že v Kosovu se tehdy nestřílelo gumovými projektily, ale humanitárně se bombardovalo Srbsko.
Alespoň tak to nazval alkoholik a dramatik a později to popíral.
Světoznámý dramatik a spisovatel, jehož autorský odkaz svým významem daleko převyšuje všechny dosavadní autory z naší provenience a tomu odpovídá i nesmírná úcta a vážnost, kterou mu náš národ prokazuje mimo jiné třeba přejmenováním hlavního města z trapně neuvědomělé Prahy na Město Václava Havla a taky nákupem 2851 kusů jeho la(h)viček se stromečkem bratru za půl milionu kus.
Souhlas. Akorát to srovnání s STBáky…
(Nejen brutalita v ulicích, mající za cíl odradit případné nespokojence, ale i následná kádrová politika – tuto bolševickou vymoženost ve Španělsku určitě nemají.
)
Kádrování v kapitalizmu je daleko horší ! Střílení do demonstrantů za 1.republiky !
1. února 1919 bylo při generální stávce dělnictva v Bratislavě zastřeleno ozbrojenými legionáři 7 demonstrantů 25. března 1920 byli při stávce zemědělských a lesních dělníků v Rumanově na Slovensku zastřeleni dva dělníci 18. července 1920 byl při mzdových demonstracích v Hlohovci četníky zastřelen dělník Jan Kulda a více než 10 demonstrantů bylo těžce zraněno 18. prosince 1920 byli na protestní demonstraci ve Vráblech zastřeleni tři stávkující a jedno děcko a přes 20 stávkujících zraněno 21. února 1921 byli v Krompaších při demonstraci proti hladu a zásobovací krizi četníky zastřeleni 4 dělníci a 17 jich bylo zraněno 2. července 1921 byli při exekuci ve vesnici Ardenovo zastřeleni dva rolníci 12. října 1921 byl četníky v Topolčianech při zatýkání zavražděn jeden dělník. Byl zatýkán proto, že jeho dcera sbírala zbytky řepy na sklizeném poli 1. dubna 1922 stříleli v obci Hrušové četníci do stávkujících. 19 osob bylo zraněno 30. července 1922 uspořádala KSČ v Košicích slavnost skautů spojenou s táborem lidu. Při rozhánění průvodu zranila policie 12 dělníků 1. srpna 1922 stávkovali v Močenoku zemědělští dělníci z panství biskupa Kmeťka. Při rozhánění schůze stávkujících byl jeden dělník četníky zabit a jeden těžce zraněn 28. října 1923 provedli četníci v Dulové masakr malorolníků, kteří hájili právo na lesní pastviny, a zastřelili jednoho malozemědělce, 3 těžce a 30 lehce zranili 28. dubna 1924 byl v Zaričevu úkladně zavražděn okresní důvěrník KSČ 6. května 1924 byl v Turje agrárníky úkladně zavražděn důvěrník KS a místní starosta Ivan Stimák 30. května 1924 při násilné exekuci dobytka v Poljaně těžce zranili četníci 7 rolníků 3. srpna 1924 byli ve Svaljavě při protiválečné demonstraci policií zastřeleni tři rolníci 8. října 1924 byl při stávce textilních dělníků v Trenčíně zastřelen 1 dělník a 8 těžce zraněno 10. února 1925 byl v Praze po skončení protidrahotní demonstrace uspořádán demonstrační průvod přes Václavské náměstí. Proti demonstrujícím byla vyslána policie, která střílela a šest demonstrantů těžce a mnoho lehce zranila 31. května 1925 zabili četníci jednu dělnici při stávce cihlářů v Nerejově 11. června 1926 rozháněli v Praze četníci střelbou demonstraci dělníků proti zvýšení zemědělských cel a několik dělníků při tom zranili 2. května 1928 byla četníky při stávce zemědělských dělníků v Dolním Kereškýně zastřelena jedna žena a dvě další ženy a jeden hoch byli těžce zraněni 8. října 1928 byl v Boroňavě četníky v noci bezdůvodně uspořádán pogrom na rolníky. 34 muži a 4 ženy byli zbiti četníky a utrpěli vážná zranění 11. ledna 1930 střílelo četnictvo proti stávkujícím sklářům v Dolním Rychnově. 5 dělníků bylo těžce zraněno. Nad Falknovskem byl vyhlášen výjimečný stav 20. dubna 1930 uspořádal Komunistický svaz mládeže sraz mladých u Radotína. Při rozhánění průvodu střelbou četníci těžce zranili dvě děti a tři členky Komunistického svazu mládeže 4. února 1931 byli při hladovém pochodu nezaměstnaných do Duchcova zabiti 4 horníci a další 4 těžce zraněni 25. května 1931 byli při táboru lidu na ukončení vítězné stávky zemědělských dělníků v Košutech četníky postřeleni 4 zemědělští dělníci a mnoho dalších osob bylo zraněno 20. července 1931 byl při stávce na stavbě regulace řeky v Chustu zastřelen jeden dělník 25. listopadu 1931 bylo při hladovém pochodu nezaměstnaných do Frývaldova četníky zastřeleno 8 demonstrantů, mezi nimi 14leté děvče, které šlo náhodou po ulici, a přes 30 dělníků bylo těžce zraněno 18. února 1932 byl v Turje Pasice při protestu zemědělců proti odvážení zatčených zemědělských dělníků četníky zastřelen jeden zemědělec a několik jich bylo zraněno 18. února 1932 byl při stávce textiláků ve Strakonicích četníky poraněno 18 dělnic 31. března 1932 byl při stávce v Horní Suché na Těšínsku četníky zastřelen jeden horník, dva těžce a několik dalších lehce zraněno 13. dubna 1932 byli při táboru stávkujících v Mostě za velké mostecké stávky zastřeleni dva dělníci, pět těžce a 21 lehce zraněno 8. června 1932 byl při stávce za vyšší mzdy na trati Červená Skala-Margecany četníky zastřelen jeden dělník a další čtyři zraněni 8. června 1932 stříleli četníci v Holiči do nezaměstnaných, kteří žádali, aby byly rozšířeny práce na regulaci řeky Moravy a aby zde dostali práci. Několik dělníků bylo zraněno, jeden z nich těžce 9. června 1932 zastavili v Pohorelé dělníci vlak a žádali, aby jejich soudruzi, kteří byli zatčeni v Telgártu a nyní odváženi v poutech, byli propuštěni. Četnictvo znovu střílelo do dělníků a několik jich zranilo 15. července 1932 byl při exekuci v obci Sutor zastřelen jeden malorolník. Jeho syn, který chtěl otce ošetřit, byl těžce zraněn 21. září 1932 byl při exekuci v Nižní Apši zastřelen jeden malorolník a tři rolníci těžce zraněni 9. listopadu 1932 byl v rosicko-oslavanském revíru při stávce proti snižování mezd četníky zatčen jeden horník a zbit tak, že podlehl zranění 16. listopadu 1932 byli při exekuci v Polomce četníky zastřeleni dva zemědělci 11. února 1933 byl při demonstraci proti zastavení závodu v Horkách četníky zabit jeden dělník 2. března 1933 byl ve Volovci při protestu nezaměstnaných proti zatčení a zbití dělnické delegace četníky zastřelen jeden rolník a tři nezaměstnaní byli zraněni 7. června 1933 byli při protestní demonstraci dřevařských dělníků proti snižování mezd v Čierném Balogu četníky těžce zraněni tři dělníci 11. března 1935 bylo při stávce zemědělských dělníků proti snížení žebráckých mezd v rachovském okrese četníky těžce zraněno 5 a lehce zraněno 15 stávkujících 14. března 1935 stříleli četníci při provádění exekuce v Čertižné do demonstrujících a mnoho osob zranili. Přesný počet raněných nebyl zjištěn, protože se rolníci skryli před četnickými vrahy do lesa ! Tak tohle byla ta vychvalovaná první republika !
Ještě tak zažít zasraný bolševiky a mít co srovnávat, že?!
Toz srovnavej Liborku, Langere nebo jak se jeste jmenujes 😊
Bouše, to národní socialista jako vy, nemůže pochopit!
Skutečně by mě zajímala reakce ve Strakovce na referendum o samostatnosti Chodské dudácké republiky, anebo na sebeurčení Markrabství Moravského ….
Tady referendum? Spadls z jahody? Tak maximálně o tom jestli se bude na obecních záchodcích splachovat pitnou nebo užitkovou vodou.
Nyní se ukázala pravá tvář pseudodemokracie a totality EU. Do svobodomyslného Katalánska poslala španělská vláda tisíce policistů, aby zlikvidovali konání referenda o samostatnosti tohoto regionu. Policie se vyznamenala jako za fašistického diktátora Franka, mlácení a střelba do nevinných občanů, všude krev a násilí ze strany fašistické policie. Lidská a občanská práva pošlapána tím nejhorším způsobem. To bylo řvaní v EU, jak Čína porušuje lidská práva, když se chtěl Tibet odtrhnout. Za naprosto samozřejmé měla EU urvání Kosova od Srbska, ale když občané Krymu v referendu 90%většinou hlasovali pro samostatnost od fašoidní Ukrajiny, vedenou násilnickou sebrankou, jež se zmocnila vlády nad Ukrajinou, to bylo a stále trvá řevu v EU o porušování lidských práv. 1989 mlátila zlá socialistická policie v Praze demonstranty surově až některé i zranila a jeden dělal mrtvého brouka. Hodná demogratycká policie mlátí nevinné lidi takříkajíc lidskoprávně, můžeme říci po havlovsku humanitárně. Proto jen 800 zraněných a těch co si sami ošetřili rány ani nepočítaje. Zvrácenosti, bezpráví a naprostý chaos, způsobený pozváním milionů kočovníků z Afriky a Asie do Evropské Unie jsou představovány jako Nové evropské hodnoty. Každému je jasné, že jsme se ocitli v diktatuře nového stylu, kde strach z existence, chudoby a násilí, nutí většinu občanů mlčet a živořit, v nedůstojném a nesvobodném zvrhlém západním světě. Tato současná zločinecká anarchie je navíc doplněna ještě neustálým provokativním obkličováním Ruska a Číny armádami NATO pod vedením USA. Rusko a Čína jsou jaderné velmoce, které se nejen nepokořily západnímu imperialismu a globalistické multikulti dekadenci, ale jsou odhodlány bránit svou nezávislost jakýmikoliv prostředky. Proti takové síle západ nic nezmůže, pokud by nezešílel úplně a nezpůsobil, aby svět skončil v nukleární katastrofě.
Máme těsně před volbami a měli bychom konečně jako národ ukázat pseudodemokracii a nesvobodě prostředníček obou rukou a volit ty, co chtějí pryč z EU, co chtějí návrat ke klidu, pořádku a jistotám, co chtějí mír a spolupráci s celým světem, co myslí na naše děti, rodiny a vlast. Volím SPD. Pryč z EU…!
…ta pravá, usměvavá tvář EU byla vidět už v době, když jsme byli lákáni do „společného“ evropského domu. Ale my, slovanští naivkové, jsme si mysleli, že to nás vítají úpřímným úsměvem. A tak nějak jsme nemysleli na to, že každý, zejména starý dům, má sklep, někdy i na patra dolů, suterén, nějaké to přízemí a teprve v patře bydlí panstvo, které potřebovalo ty sklepy a suterény zaplnit – ovcemi.
Zapomeli jsme ze s neprateli nemohu byt pritel, ze nepritel ktery me zradil me zradi a obetuje vzdy, to plati o Nemecku, Francii, Anglii a dalsich statech zapadni Evropy. Proste my se nepoucime a nepoucime 😔😔😔
Vlku, jako vžry
a souhlas.
Ale ráda bych věděla, jak se vidíte názor diskutujícího z jiného webu. Cituji:
„Podle mého odhadu je toto referendum „dělovou přípravou“ k postupné islamizaci a rozkladu Evropy. Referendum je v zájmu státní elity USA, protože oslabí pozici Evropy jako takové, čímž posílí vliv USA v Evropě. Tuším na Zvedavci je citován Soros jako jeden ze sponzorů tohoto referenda. Referendum je i v zájmu GP, protože v Katalánsku je nikoli nevýznamná muslimská menšina. Protože výsledek referenda nebyl až tak zřejmý, vláda Španělska to pojistila policejním zásahem, kterým se výsledek referenda pojistil. Takto je připravována půda pro referenda muslimských enkláv v dalších zemích Evropy.“ Konec citátu.
A vtípek na toto téma:
„Proč v davech lidí při katalánském referendu nezaútočili teroristé? Nezaplatili jim.“
————
A jak je v tom namočený Soros – je to minimálně na zamyšlení.
PS: Členové WXV, neozývejte se. Palečkujte si, ale mlčte. Jde o vážnou věc.
PS:
Ještě doplním k předchozímu.
„Vo februári pochodovalo Barcelonou 160 000 ľudí ,aby podporili prijímanie migrantov .
Katalánsko má percentuálne tretiu najväčšiu populáciu moslimov v Európe/po Francúzsku a Belgicku /
Prístup k migrácii sa u Barcelony a zbytku Španielska líši.“
To se ale v boušovně musíte napřed dohodnout jak to tedy bylo! Byl potlačen protest Katalánců proti EU věrchušce nebo pokus židáků z USA zmuslimovatět Španělsko?
Takže situace je opravdu příliš vážná, ale právě jste z toho udělala komedii hodnou jistého, místního experta na Talmud…teď už snad jenom Vítr z hor…
Co to je to GP?
Diskuze není dohoda.
To jen vy, (pseudo)pravičáci kráčíte jednom, v tom jedině správném a přikázaném šiku.
Co je GP je velmi nesnadné vysvětlit i tomu, kdo pochopit chce, natož vám.
Zkuste to, pseudo blondýno 👅
Aha, takže nevíte. Tak nekopírujte pyčoviny kterým nerozumíte, blondýno!
Ale vím. A taky vím, co byste na to odpověděl. A to mě nezajímá.
Tak proto!
tak to napište!
Milá paní Janino, pravdou je, že bývalé velké koloniální země jako Španělsko, V.Británie a Francie mají značnou část obyvatelstva, jež pochází z jejich bývalých kolonií. Tito přistěhovalci již několikáté generace jako právoplatní občané se postupně začleňovali do společnosti, ale i do vyšších postů v hospodářství, politice a kultuře. Stali se z nich význační podnikatelé i politici, kteří mají značný respekt i u bílého obyvatelstva i když si ponechali většinou svou islámskou víru. Na druhou stranu mají tyto státy problémy s tou částí přistěhovalců, kteří se nezačlenili, nezapojili do společenského dění a v podstatě nenávidí tyto země, neboť je považují za původce svých veškerých problémů. Vytváří gheta, kde jsou mezi svými stejně naladěnými a k nim se usazují další a další nově přicházivší nespokojenci. Islámští imámové tuto nespokojenost, nenávist a radikalismus podporují slovem i penězi a vychovávají v podstatě zárodky terorismu. Stručně řečeno tyto západní země sklízejí to co zaseli, ale chtěli by situaci zmírnit tím, že nás do toho také zatahují. My však máme zcela odlišnou minulost a tudíž nemáme potřebu dnešní svět řešit jak si přeje západ, protože bychom si vlastně zbytečně káleli do vlastního hnízda. Západ nás za těch pár let dostatečně ponížil, zbuzeroval a využil, abychom pochopili že nás jinak moc nemusí. Byli bychom šílení, abychom v tomto nerovném „partnerství“ dále pokračovali. Vytvořením spojenectví s jižními a východnímu státy, př.Slovensko, Rakousko, Slovinsko, Polsko, Pobaltí, Bělorusko, bychom mohli fungovat dále velice dobře a efektivně bez rozdílů a kastování. Nám vlastně může být úpadek západu úplně fuk. Proto je velice důležité zbavit se členství v tomto svazku zvrácených zoufalců, který nemá žádnou dobrou budoucnost. Potom by nám situace na západě a jejich referenda placená Sorošem a jejich plány na ovládnutí světa mohla být ukradena. Musíme myslet na své rodiny, svůj národ a svou vlast. Pokud bychom vytvořili východní alianci, v blízkosti Ruska, západ by si nedovolil nás vojensky napadnout. To je asi tak co nejstručněji popsán můj názor na danou věc. Přeji hezký večer a dobrou pohodu…!
Západ nás opravdu napadnout nechce. My jsme Západ!!!!! Stejně jako Rakousko, Slovinsko, POLSKO a Pobaltí. Jste stejný bojovník proti Západní civilizaci jako bruselští socani! Těm jde o to samé co Vám, likvidaci naší civilizace!
Nepovedlo se přes marxisty, nacisty tak teď vytváří speciální bruselský komoušismus!
…nějak vám z výčtu vypadlo Srbsko…no a nás proč by západ napadal, když se sami dobrovolně necháváme vysávat….a napadat nás západ nehodlá..alespoň ne vlastníma rukama, přiváží si ruce černé…
to bude tím, že Srbsko není Západ!
Pane mnohotečko,
přijměte ode mne podporu, protože mezi těmi komouši tady se asi necítíte nejlépe.
Ať jdou do své socanské ŕitê
Díky za odpověď.
Zdálo se mi totiž, že to vypadá na nějakou „odrůdu“ Majdanu.
Něco podobného, jako se někdo snaží narušit V4, v němž vidí jistou hrozbu. Vybratali si k tomu Polsko, vzhledem k jeho bigotnosti a hlavně historií podloženého nepřátelství k Rusku. A dav tomu ještě tlaská.
Způsob podobný, účel stejný.
A i vám dobrý večer.
jéšííšimarjááá, Vy jste opravdu b.lbá!
opět pěkně napsané,děkuji.
No, je to nepochopiteľné. Stačilo aby Madrid nechal to referendum normálne prebehnúť a počkať si na výsledok. Rovnako ako v Británii nechali odhlasovať Škótov. Keby to v Katalánsku dopadlo za odtrhnutie, mohlo sa politicky lavírovať, napríklad že hlasovať musí celé Španielsko, alebo podobné bla bla, ktoré sú v politike obvyklé. To, ako sa Madrid zachoval bola reakcia absolútneho idiota, ktorý si nedovidí na špičku nosa.
Na druhú stranu mi príde smiešne ako si mnohí teraz Kataláncov idealizujú ako bojovníkov za správnu vec. Katalánci sú najvačší vlezdobruselisti v rámci Španielska a vítači migrantov. Že prispievajú najviac do štátnej pokladne je dané ekonomickými podmienkami. V každej zemi je oblasť, ktorá prosperuje viacej a zďaleka to nemusí byť tým, že tam žijú pracovitejší a inteligentnejší ľudia. Proste majú pre tú prosperitu lepšie podmienky.
Jaký je rozdíl mezi listopadem 89 u nás a říjnem 2017 ve Španělsku? Nás tehdy řezal totalitní SNB, kdežto ve Španělsku je to policie demokratická. Ale ty modřiny a krvavé šrámy vypadají stejně. Něco je špatně…
A to, že je „demokratická“ znamená co? Je to „dobře“, nebo „špatně“?
Katalánsko je nespravedlivě vysáváno.
A centrální vláda tvrdí, že jediné správné referendum by bylo to celošpanělské. Tedy že by ostatní regiony, které z vysávání Katalánska profitují, musely samy odsouhlasit, že už to nechtějí dělat.
To je dost nelogické, že…
Ale v demokracii typické – v demokratickém Česku také panuje perverzní systém, kdy o výši penzí hlasují i penzisti, o výší podpor i nezaměstnaní, o počtu a platech státních úředníků i státní úředníci. Takže příslušník okrádané produktivní menšiny podle stávajících zákonů (které si vytvořila ta neproduktivní většina) nemůže říct „už vám nic nedám, nenechám se okrádat“, ale měl by správně jít přesvědčovat zloděje, aby si odhlasovali, že ho již nebudou okrádat. Absurdní!
S Katalánci sice sympatizuji, ale až se od Katalánska bude chtít osamostatnit Barcelona, nebo 10% nejbohatších daňových nevolníků, pošle na ně ozbrojené gorily také.
Problémem je zkrátka sám systém. Systém, kde zloději smějí hlasovat o majetku a životě svých obětí. Systém, který se „ospravedlňuje“ neexistující „společenskou smlouvou“, kterou nikdo neviděl a nepodepsal. Ostatně kdo při smyslech by podepsal něco ve stylu „Zavazuji se, že budu příživníkům platit tolik, kolik si odhlasují“.
Ono je jedno, jestli je totalitní nebo demokratická. V každém případě si občané platí ze svých daní policii, aby je následně brutálně ztloukla. Tedy policie je ve všech režimech nástroj moci proti veřejnosti. Aby si snad někdo nemyslel, že „pomáhá a chrání“ občany….
„Ono je jedno, jestli je totalitní nebo demokratická.“
Ono vlastne demokratická = totalitní .
Demokracia je druh totality, v ktorej sa menšina porazená vo voľbách podriadi víťaznej väčšine. A tak víťazná väčšina nemusí používať metody klasickej totality.
„Problémem je zkrátka sám systém. Systém, kde zloději smějí hlasovat o majetku a životě svých obětí. “
– moc pekné, keď aspon 1 príspevok v dlhej diskusii je múdry a k podstate problému.
Problémem je zkrátka samotná demokracia. v ktorej si väčšina môže schváliť okrádanie iných daňami, a nazýva to „socialna politika“.
Ovšem, na tomto kvázy-pravicovom webe to tzv. „pravičiari“ nepochopia.
menšina
O co jde v Katalánsku? O nic menšího než o praktickou ukázku evropských hovnot. Ne těch proklamovaných. Těch skutečných.
Skvele, je to tak !!!
A stále žádné vyjádření ze strany europrdů či naší hrůzovlády…ještě nemají noty, ještě neví jak na to…a pochopitelně se ani mainstream nepozastavuje nad tím, že je ticho po pěšině….ještě, že mají momentálně Las Vegas…..a politická pakáž doufá, že to tak nějak samo odsmrdí! Hovada!
Taky čekám, tedy už od včerejška, na nějaké vyjádření těch našich vládních poserů. Jenže je před volbami a oni nevědí jak do toho…
Včera se tři vládní poserové vyjadřovali (myslím televize ho@na).
Chovanec a Bělobrádek ve stylu ble ble, počkejme si… a Kalousek, že je sice proevropský, ale silou se to řešit nemělo
No, na čt24 na liště běží, že ministr zahraničí (asi tedy náš) považuje situaci v Katalánsku za vnitřní záležitost Španělska.
Zajímavé, od debila, který vyřvával, že Asad musí jít, kritizoval Rusáky, matlá se do Barmy…a vůbec! Ať tedy drží hubu ke všemu a pak to lze považovat za vyvážené!
politická pakáž doufá, že to tak nějak samo odsmrdí!
A ono to fakt odsmrdí. Dementokratickí ovčania po troch dňoch zabudnú, čo sa stalo.
Vnitřní věc? Na to si měl Zadoláč vpomenout když hejkal na Majdanu a vyzýval ke svržení legitimně zvoleného prezidenta. To nebyla vnitřní věc? Co tam dělali papaláši z jiných států spolu s tou ostravskou rádiovkou?
Vyjádření hrůzovlády? Jak ta by se ráda vyjádřila, ale všechen mediální prostor je obsazen migrující žabičkou, motýlkem a zprávami o počasí.
No to je mi překvapení, negři prchají z moře do vnitrozemí, přelejzají vysoké stěny, bez jakéhokoliv odporu ze strany Evropy, nedejbože aby se po nich střelilo gumovými projektily, a tady se střílí do vlastních řad! Jděte všichnido prdele včetně té zkurvené Evropské komise s bábou Mogeríni a kanc. Merklovou. Kde to bože žijeme? Vždyť to tady bude za chvíli taky.
Jasně, zvláště budeme li ještě stále v EU a budeme požádovat referendum o vystoupení, či setrvání v EU a bude tady např. již společná armáda. To bude mazec. Dostaneme po hubě víc než v Katalánsku. Inu EU se musí poslouchat, žádné vlastní názory a požadavky atd….
Držím Kataláncům palce a zároveň doufám, že to bude jeden z pomyslných hřebíků do rakve toho eurosocialistického bordelu.
Pokud do ted byla v Katalansku jen jiskra ohledne osamostatneni tak po tom co se stalo je s toho pozar. Takze paholci v Madridu to dokonale posrali
No, přesně. Jak by teď mohli Katalánci brát španělskou vládu vážně?! Zmlátit lidi, kterými se zaštiťuje může jen to nejodpornější hovado! Čím dřív je Katalánci pošlou do hajz.u, tím lépe. Pro začátek přestat platit…!
Po zhlednuti zaberu z Barcelony jsem byl sokovan brutalitou s jakou se tamejsi policie pustila do vlastnich obcanu , zeny nevyjimaje . Z toho je videt jak zoufale musi byt vedeni EU , kdyz takovym zpusobem chce prosazovat sve vladnuti . Toto bylo uz hodne pres caru .
Nebudou do nas pri volbach taky strilet policajti????? Tady je taky vsechno mozne, ta demokracie je volajako cudna 😊😊😊😊😊
Katalánci patří k vítačům invaze. Takže sorryjako.
Ano, vypadá to tak. Otázkou je, zda zase není příliš vidět jen tu vítačskou menšinu (na ten pochod mohli být debilkové doveženi z celé EU).
Podstatné je, že do lidí, kteří drží hlasovací lístky a zpívají střílí policie, kterou si platí!
Nakonec ještě budou rádi vítat zákon šaría, který má jako zachránit rozpadlý právní systém.Všechno jde podle plánu muslimů.Vlastní policie bude střílet vlastní lidi.
Muslimáci mají místo mozku jen alláha (původně měsíční bůžek al-illah). Pochybuju, že by jim tam zůstal nějaký prostor pro něco jako plán. Ti jsou jen nástrojem, a když je tu už nebude mít kdo živit, tak vychcípou hlady a na mráz. Pak uvolní prostor….
Jestli je Kataluňa zastánkyní migrace, pak je nepochybně za snahami o plebiscit snaha islámu vytvořit na Iberském poloostrově nový chalífát po vzoru středověku ….
Jenom je mi divný, že v Barceloně, která je centrem tak migraci nakloněného Katalánska, se musel odehrát ten nedávný terakt …
Pamatujete, jakou škodolibou radost měli dobroseři, když Irsko začalo „zlobit“? Porovnejte s děním ve Španělsku…
(Sóuzi, svoboda jo, ale vocáď, pocáť…)
Já jsem přesvědčen, že se dneska v těchto složitých časech musíme ještě více semknout kolem našich západních ctěných pánů a vrchnosti, aby se budování rozvinuté židofašistické a multikulturní společnosti konečně podařilo a my byli trvalou plnohodnotnou součástí toho vybájeného ZZZZááápadu !!!!
Ještě jsem neviděl tolik jásotu na vlastním pohřbu. Až se svobodomyslně rozdělí všechny státy na svobodné a volné okresy, tak si fašistické globální korporace s váma všema vytřou prdel každou sekundu 3x a vy ještě poděkujete , tyvoe , kdo chce kam , pomožme mu tam. Chudáci vaše děti, tedy jestli ještě víte, co to je.
Tuž damy a panove, mame zde 2 problemy:
1/ problem demokracyje ve Španělsku, potažmo v cele Ojro – Uhniji
2/ problem obohaceni a multykulty – Katalanyje je v čele obohacovani Španělska
A pak zde ještě mamě jakesik skryte jelity – jakehosik sudruha CIA Seroše s NWO, ktery si udajně i v Katalanyji trošinku smočil. Jak to všechno spolu navzajem suvisi, necham na vaše posouzeni.
Brutalita policie i na starsich lidech je priserna !
Tohle udelat Putin v Moskve ; to by bylo kecu eurohujeru,politologu,exekuci atd…..
Ted vsichni drzi hubu a nevi co s tim
Ja, Ja
těžka zapeklita situace. Jak se tohoto problemu zmocnit ve světle Hadraku, Kosova, Majdanku a Krymu, že? Podle Hadraku, by měla světova zapadni korporatni medyja dštit siru na Španělsku vladu, podle Kosova by měla podpořit Katalance, podle Majdanku by měla žadat odstupeni madridske lidovecke vlady a podle Krymu by měla podpořit fašisty z Madridu potirajici ohněm a mečem kverulanty z katalanska. Věru těžke posuzeni, kdyxž neni jednotny metr ani moralka, jednotna moralni kriterija – všechno je zrelatyvizovane, a všechno se posuzuje podle momentalniho užitku a zisku.
Byly by prohloubeny sankce a všechny, kteří by jen vyslovili jméno Putin by postavili rovnou ke zdi a demokraticky a v souladu s eurohodnotami zastřelili!
Fizl je fizl .. vsude na svete …. je to diagnoza…nebezpecna a zivoty ohrozujici….
Kdypak v evrope zrusime fizlokracii a zridime konecne policii ktera nas pred takovym uchylnym fizlem ochrani? no je pravda ze ta zahnutost bananu se musi resit jako prvni, pak cinsky a rusky rezim a az potom muzeme resit neco jineho….
A nějaké ty sankce… budou?
Sankce budou. Pretože :
Juraj Smatana (1.10.2017 9:27) :
V španielskych médiách sa objavujú špekulácie (zdôrazňujem – špekulácie, hypotézy), že tisíce urien pre katalánske referendum boli dovezené z Ruska a Srbska. Podpora Kremľa pre akékoľvek štiepenie EÚ je dlhodobo známa, ale môže to byť propaganda španielskej strany, ktorá sa proti referendu v Katalánsku stavia veľmi agresívne, čo sa jej môže vypomstiť. http://www.elconfidencialdigital.com
Takže sankce budú – voči Rusku.
Juraj Smatana = slovenský eurohujer.
To je slabota ten Putin. Já bych dovezl rovnou několik milionů voličů, třeba z Kavkazu, ti jsou taky takový tmavší jako Katalánci.
Taxikari na Balearech o Barcelone a okoli rikaji, vsechno je to Maroko,smelina,rajcata ,lidi,vsechno je to Maroko.
To je celkem síla takhle řezat lidi i když cizí.Ty mlátičky musí mít povahu vláčet starou paní nebo seniora.Mě to hlava nebere,že jen tak,že mě někdo dá rozkaz a já budu mlátit lidi. Tak si tak říkám, jak by se asi zachovali naši „policejní synové“,kdyby jsme chtěli nakopat Kalouska ,Sobotku a spol za to co nám tu provedli!! Asi stejně,že?!!
Pane Pavle K , to si piste , ze stejne , ne-li hur ! Tenkrat v Ceskych Budejovicich nam to nazorne predvedli .