616550_article_photo_zavedeni-sexualni-vychovy-v-cr-provazely-demonstrace-a-petice-rodicu_600x
11.9.2017
Kategorie: Společnost

Sexuální výchova na školách otvírá pandořinu skřínku

Sdílejte článek:

QS

Učitelka francouzštiny vypověděla, jak za ni přišla žačka, že se odmítá účastnit sexuální výchovy. Prý se museli rozdělit do dvojic kluk-holka a odpovídat si na předdefinované otázky typu „Masturbuješ?“. Evidentně ji to přivádělo do rozpaků to takovou formou někomu sdělovat.

 

Dle mého je skutečnou hrdinkou odmítnout autoritu učitele, co je zároveň na dané škole i ředitelem. I většina dospělých jde s davem a má problém odmítnout (jak i empiricky prokazuje Milgramův experiment ale i např. výtahový Ash experiment).

Sexuální výchova je na této škole „dobrovolná“. Každý má právo si sednout do rohu a neúčastnit se, resp. neodpovídat na to, co je mu nepříjemné.

Nicméně tlak okolí, davovost a vliv autority učitele bych nepovažoval za něco zcela dobrovolného. To není kurz, kam se lze přihlásit. Je součástí výuky. Průřezovým tématem řady povinných předmětů (např. Výchovy ke zdraví, biologie). Nová školní koncepce upravila i odborné předměty k začlenění psycho-sociálních a jiných vysloveně výchovných témat (oproti vzdělávání – poskytování pouhých faktů bez ideologického nebo etického zabarvení).

Ta žačka nepřišla za daným učitelem sexuální výchovy, ale za úplně jinou učitelkou ze školy, Arjanou Shametiovou, které asi důvěřovala. Řekla jí, ze je pro ni sexuální výchova nepříjemná, a že už na těch hodinách nechce být. Na hodinách s údajnou „dobrovolností“.

Když Arjana Shametiová, učitelka francouzštiny a křesťanka, kritizovala danou formu sexuální výchovy v pořadu Máte slovo, hrozil ji vyhazov. Učitelky se po mediální aféře zastal ministr školství.

Účastnila se diskuzního pořadu Máte slovo, kde se kriticky vyjádřila o povinném vyučování sexuální výchovy ve školách, a teď z toho má problémy. Dokonce takové, že ji málem vyhodili ze školy. Učitelka ZŠ v Praze 13 Arjana Shametiová nyní zažívá krušné chvíle. Kontaktovala proto on-line deník TÝDEN.CZ v naději, že jí pomůže.

Vše začalo tím, že se jako host účastnila pořadu s Michaelou Jílkovou, kde debatovala spolu se stínovým ministrem školství Marcelem Chládkem. Negativně se vyjádřila nejen k sexuální výchově v základní škole v Praze 13, ale také k praktikám samotného ředitele.

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/ucitelka-odmitla-jsem-sexualni-vychovu-a-chteli-me-za-to-vyhodit_216367.html

Doporučuju všem proponentům sexuální výchovy:

  1. Rozpovídat se veřejně o své masturbaci
  2. Dalším úkolem je jít na školní hřiště a ptát se dětí, jestli masturbují
  3. A pak se zeptat svého šéfa v práci a pošťačky.

​Když už jsou údajně děti připravené na takové otázky, jistě budou už dospěláci. Proto je to pro rodiče asi tak snadné téma do toho zasvěcovat své děti. Nechal bych školy dětem i vysvětlit smrt a smysl života.

Ne, dle mého, by sexuální výchovu spíš potřebovalo mnoho dospělých. Skutečně mají učitelé vůbec know-how o sexualitě, aby nenadělali více škody než užitku? Skutečně si mezi partnery umí říct, co vlastně v sexu chtějí? Všudypřítomné problémy dospělých skutečně vyjádřit svou sexualitu ukazují spíše na opak, ne?

Myslet si, že mám pár faktů o pohlavních chorobách a rozmnožování, mi dává právo něco učit? Nestačí ta fakta poslat žákům e-mailem nebo letáky přítomnými na školách? Ne. To nestačí. Někdo se přece musí na celém tématu napakovat. 

Petrnouškova sexuální výchova

Nyní konkrétně k SV Pavla Petrnouška, ředitele dané kontroverzní ZŠ. Tento člověk sepsal podklady pro výuku SV v celé ČR a pořádá i školení učitelů, jak SV učit.

Jeho praxí je si při seznamování nandat ruku do kondomu, vytáhnout ji z kapsy a podávat ji dotyčné osobě, aby prý překonala rozpaky kolem tématu.

To se stalo kontroverzí (demonstrace) při vývoji této výuky v letech 2010/2011. S tím souvisí televizní debata: 

Komu se tohle a jiné aspekty SV nelíbí, dostane vyhazov, nebo je tmář, který nechápe statistiky růstu HIV v populaci. Tento graf nám umožňuje zřejmě i popravovat, protože podívejte se na ten graf nárůstu pohlavních chorob. Je jedno, jestli vám vadí konkrétní forma SV, nebo ji nechcete na školách vůbec. Už jsem rozebíral vícekrát, že neoliberalismus absolutně odmítá jakoukoliv diskuzi. Vychází z předpokladu, že má patent na pravdu.

Více o metodologii Pavla Petrnouška, autora celonárodních postupů, v dokumentu níže: 

https://www.youtube.com/watch?v=ZC5M8jtmMro

Gender ideologie na školách

Dobrý záměr zamlžuje otázky, jestli je vhodné, aby bylo dítě nuceno vyjadřovat se k intimním tématům – být takhle poprvé uveden do své sexuality – stejně jako jestli všechna poskytovaná „fakta“ jsou vůbec vhodná (vyzdvihování antikoncepčních přípravků majících i svá negativa nebo trend je zasvěcovat do úchylek, gender ideologie a že je normální, aby otec byl matka, a matka otec.)

Sexuální výchova na školách nepodporuje samostatnost. Svoboda spolu nese i odpovědnost… sama za sebe. Ty jiné pohledy naopak chtějí mít všechno pojištěný – kvůli marginálním případům se dělají plošná vnucená řešení. Případný negativní dopady jsou opravňovány Vyšším Zájmem dobré věci. Lobotomie je obhájena grafem redukce mentálních chorob.apod.

Součástí výuky na ZŠ v ČR se stalo také vnucování konceptů:

  • bezpohlavnosti
  • nebinárních vztahů
  • transgenderismu (tj. např. muž, kterému se líbí ženy, ale cítí se jako žena – lesba)
  • gender fucku (např. muž, kterému se líbí ženy, i se cítí jako muž, ale obléká se jako žena s cílem rozbíjet koncept dvou pohlaví)
  • gerontofilie
  • zrušení konceptu dvou pohlaví jako takových (to se týká zatím spíše progresivních zemí typu Německo, Švédsko, ale časem může i ČR)
  • platové nerovnosti mezi pohlavími

Sexuální výchova na školách otvírá dle mého pandořinu skřínku. Stát pokud má něco velkého udělat správně, většinou to podě**. Celý koncept vyžaduje po učitelích vysoké morální předpoklady a cit. V mizerně placeném školství. Vše může padat na lidech i se sebelepšími podklady. Bohužel i samotné podklady mi přijdou dost podivné.

Lepší by asi bylo, kdyby se toto realizovalo formou kurzů pro rodiče, aby lépe věděli, jak děti v tomto směru vychovávat.

Nechat tak zásadní téma každého na rodičích. Je to možná riskantnější spousty neznámými faktory (nejsou samotní rodiče úchylní nebo neschopni poskytovat správné informace?).

Případně přednášky externích lékařů ve školách.

Neoliberálové nemají rádi svobodu. Něco se říkat nesmí. Něco se říkat musí. Riskovat že by promile dětí nevědělo, jak se počínají děti? Raději zprznit celou generaci. A když už jsou u toho jim vnucovat i celý koncept genderové ideologie.

A to už od prvního stupně ZŠ včetně mateřských školek. Nenechme se zmást povídačkami o tom, že je to „jen“ pro druhý stupeň ZŠ.To je spíše pravdou pro ČR, ale směrování EU,se kterou harmonizujeme, cílí už na předškolní děti, a to se stalo i v praxí zemí, které už harmonizovaly nejvíce.

Transgender pro předškolní děti. Princezna zachránila prince před drakem a provdala se za princeznu z jiného království

Už předškolní děti jsou učeny, že je možné mít dva tatínky nebo dvě maminky. Navíc předškolní děti jsou i učeny, že nemají žádné pohlaví, a že se musí teprve rozhodnout, jaké pohlaví mají (Švédsko). Aby je opresivní patriarchátní systém prý nenutil do vnucené sexuality biologicky dané narozením.

Vše z neskutečné Pravdy a Lásky kdyby náhodou to dítě spadalo mezi promile úchylných, kteří se necítí být ani jedním z těch pohlaví, se to vnucuje všem. To už je běžnou praxí ve Švédsku. Děti, které teprve svou sexualitu objevují, se musí vypořádat s útokem na jejich sexualitu.

Celý ten ubrečený koncept „My chceme jen informovat o HIV a předejít potratům“ je dle (nejen) mého Trojským koněm jak indoktrinovat celé nové generace dětí.

Do ČR toto přichází pozvolna, nicméně podklady pro učitele Sexuální výchovy prokazují, že už i zde se tam dere genderová ideologie kolem transgenderismu, homosexuality. K popírání existence pohlaví jsme se zatím nedopracovali, ale to bude jen otázka času (i v zapojování ještě mladších ročníků).

Teď jsou děti „jen“ nuceny nandavat kondom na vibrátor, sdělovat spolužákům informace o své masturbaci apod. formou didaktických her, a že existují homosexuálové, transgender, transexuálové atd. V Německu už učebnice obsahují upravené pohádky a kresby dvou otců, sexuální akty osob stejného pohlaví, a to vše pro předškolní děti.

Osobně mi přijde za čarou už současná forma, ale samotná existence tohoto (průřezového) předmětu otvírá bránu pro tohle všechno další.

ZDROJ: QS

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních našeho webu.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc listopad 2017: *****

Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 1000,- Kč, Jan Šedý 50,- Kč, Jiří Fridrich 100,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Jiří Záhumenský 50,- Kč, Tomáš Foldyna 998,40 Kč, David Bezděk 150,- Kč

***** Celkem za měsíc: 3 048,40 Kč *****

Děkujeme.


§§§ Důležité upozornění: Diskuse pod články na Pravém prostoru reflektuje ústavní právo na svobodu slova a není v zásadě moderována. Každý diskutující tak nese osobní zodpovědnost za jím zveřejněné názory, které jsou někdy i v přímém rozporu s názory redakce, případně když nejsou relevantní se zněním zákona.§§§
Redakce
Sledujte PP

Latest posts by Redakce (see all)

Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (27 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
43 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.