
S mentalitou otroků se svobodná a prosperující společnost vybudovat nedá
KAREL KŘÍŽ 03|01|2016
Ve své době, když její milovaná Británie byla zmítána ve společenském chaosu, vyprovokovaném zbytnělým socialistickým egem odborových předáků, prohlásila jedna z největších politických osobností historie, baronka Margaret Thatcherová, že léčit naše problémy socialismem, je jako léčit leukemii pijavicemi.
Tuto jednoduchou myšlenku však v dnešní době, kdy je nám socialistická léčba pijavicemi dávkována z bruselského velína i z domácích zdrojů v míře větší než snesitelné, nechce, nebo možná ani neumí, pochopit stále více jak volební většina populace. Část z této skupiny obyvatel zcela určitě pragmaticky účelově, neboť je jim nový eurosocialistický systém zdrojem dobré a pohodlné obživy, ale i druhá část, která ustrnula myšlenkově někde v padesátých letech minulého století a stále svým oslavovaným vůdcům věří, že jim jednou přinesou nekonečné sociální jistoty, bezpracnou prosperitu a ráj na zemi s létajícími pečenými holuby každému loajálnímu poddanému, dle rozhodnutí stranických výborů. A vzhledem k tomu, že společně tyto dvě skupiny stále dokážou stvořit demokratické volební vítězství vyvolených sociálně populistických partají, nemůže být naše společnost svobodná ani prosperující. Jen více či méně socialistická, totalitní.
Miroslav Macek v jednom svém komentáři použil pro výše uvedenou skupinu socialistických voličů a jejich politických předáků souhrnné pojmenování „mentální komunisté“. Myslím, že je to velmi trefné pojmenování, které plně koresponduje i s mými texty a názory. Tisícekrát nás mohou ubezpečovat o tom, že oni přece nejsou jako ti zlí komouši před rokem 1989, tísícekrát nás mohou ujišťovat, že vyznávají hodnoty občanských svobod, tržní ekonomiky, rovných práv a příležitostí pro všechny bez rozdílu, tísícekrát nám mohou tvrdit, že jsou jim svatá lidská práva.
Věřit jim nelze, neboť jak je psáno v knize knih „Po jejich ovoci je poznáte. Což sklízejí z trní hrozny nebo z bodláčí fíky?“, stejně tak poznáte mentálně přesvědčeného komunistu nikoliv dle slov, ale dle jeho činů. A právě praktická politika našich současných vládců, jejich činy, vychází primárně z idejí komunistických „myslitelů“. Bezprizorní přijímání stereotypu myšlenkového komunismu je přesně to, co nás stále sráží na kolena, co nám ohýbá hřbet, vysypává peněženky, co nám do života přináší strach, stres a nejistotu.
Pokud tedy volební většina národa, ať již s vidinou teplého místečka ve státní správě, pseudopodnikatelského dojení erárního penězovodu či jen natažené ruky pro sociální dávku, přijímá premisu, že je třeba být poslušným otrokem, aby se na ně dostalo při dělení drobků z panského krajíce a souhlasí s další a další byrokratickou šikanou, daňovým nevolnictvím, omezováním svobod a růstem moci státu do obludných rozměrů, nelze se divit, že si s nimi nakonec mocenská klika hraje jako kočka s myší. S mentalitou otroka si totiž ani jiný status quo nedokáže představit a veškeré omyly, nedostatky i fatální chyby svaluje na ty, na které právě vládnoucí vůdce ukáže prstem.
Takoví lidé se ze svých bludů mohou vyléčit jedině tím, že nebudou mít večer co do krmelce, popřípadě nyní aktuálně, že jim horda cizáků, v zájmu vyššího dobra, vezme i to málo na co si vzali hypotéku, neboť i současná imigrační vlna je důsledkem socialistické politiky. Nikdy by tady nebyla nebýt sociálního státu, nebýt štědrého přerozdělování peněz směrem k budování socialistické volební základny. Ano, jistě v mizivém procentu uprchlíků se jedná o útěk před hrůzami války, ale troufnu si říci, že u takřka všech, kteří jdou dále než do Turecka, se jedná o ekonomickou turistiku za erárními úplatky multikulturního eurosocialismu.
Současná Evropa však již dávno opustila tradiční hodnoty a zásady „kapitalismu“, který ji přinesl rozvoj, prosperitu a bohatství. Dnes se toto všechno musí vyrábět uměle na rotačkách nebo počítačích centrálních bank. Vše je postaveno na zvyšování objemů a čísel a socialističtí ekonomičtí experti doufají, že zázrak znovuzrození přijde pokud budeme důsledně udržovat rostoucí inflaci a nemocnému budeme pumpovat krev z jedné paže do druhé i s pevně přisátými pijavicemi. K tomu nám dopomáhej Keynes, masmediální propaganda a absence kritického myšlení konzumní společnosti. Cizí peníze socialistům došly a nyní hrají vabank s potištěnými papírky bez reálné hodnoty. Hodnotu tedy ztrácejí nejen naše statky duševní, ale i všechny materiální.
Někteří lidé to možná tuší, některým to možná dojde až díky „kvantitavnímu uvolňování“ pocítí důsledky financování našeho současného společenského přeludu, kterému dají těžkou ránu sociální potřeby neintegrovaných azylantů. Pokud se však nic nezmění, není náš výhled do budoucnosti nijak dobrý. Můžeme očekávat jen další milióny nových parazitů na erárních penězovodech, další zvyšování daní, které jsou již dnes skrytě na 70-80%, další omezování občanských svobod pod záminkou boje s terorismem, další likvidaci zbytků produktivní části společnosti, další zastrašování části populace nekolaborující s multikulturními socialisty, větší legislativní šikanu, cenzuru, kriminalizaci. Tedy ještě ve větší míře to, co se právě děje.
Blížíme se tedy historickou oklikou zpět do totalitního režimu komunistického vzoru a ani následující rok rozhodně po této stránce nebude jednoduchý. Naší jedinou šancí není ale léčba socialismu ještě větším socialismem odněkud z východu, ač se to některým zdá možná jako jediná reálná možnost. Rusko ani Čína není, stejně jako dnes EU, svobodná a prosperující společnost. Jsou to také jen oligarchie s fašisticko-otrokářskými prvky, jen možná v trochu jiném kabátě. Největším neštěstím je, že se nemůžeme dívat ani směrem za Atlantik, kde Obamova administrativa udělala z hrdé, svobodné země pseudosociální trosku základních principů, na kterých svobodné a prosperující Spojené státy vznikaly.
Naší nadějí je snad možná změna globálního politického kurzu při vítězství slušného republikánského kandidáta v podzimních prezidentských volbách v USA a postupné procitání tradičního evropského voliče, kterého současné problémy vygradované migrační invazí konečně postaví před nepokřivené zrcadlo populistické propagandy a on se pokusí vyměnit svoji sociálně zaprodanou duši za těžší, ale čestnější a morálně bohatší život svobodného občana, který nebude mentálním, a v konečném důsledku nakonec i ekonomickým, otroctvím.
Mým největším přáním do nového roku 2016 je, aby si toto uvědomilo, připustilo či přiznalo co největší množství našich spoluobčanů, neboť se obávám, že pokud nechceme čekat až na krvavá jatka v ulicích, mnoho jiných relevantních možností nám už nezůstalo.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Končím se živností … budu proletářem - 21.4.2018
- Amerika se může těšit na napjatější vztahy s Čínou a Ruskem - 21.4.2018
- Jak stát řeší sebevraždy - 21.4.2018
Včera jsem v TV viděl, že se chlubili, jak přidají 3em miliónům příjemců důchodů. To je opora sociálního státu. K nim přidejte politiky, státní zaměstnance, dodavatele státu, justiční konkurzní a exekuční mafie a mládež, která se chce vyvinit ze závazků k rodičům, a máte dvě rozhodující skupiny, které jen z každodenní jednoduché ekonomické úvahy volí socialismus. Takže Skeptiku, nechvalte Kříže za odvádění pozornosti od zásadního!
Vy jste to nečetl? O jakých dvou skupinách a dalších jim podobných sem přicházejících se v textu píše? Některým komentářům opravdu nerozumím. KK
Pane Kříži, mě se ten text líbí, ale reagoval jsem na tohle: „neboť je jim nový eurosocialistický systém zdrojem dobré a pohodlné obživy, ale i druhá část, která ustrnula myšlenkově někde v padesátých letech minulého století „. Tím mám na mysli, že nejde vůbec o ideu (euro)socialismu. Je to stejné jako s EET, jde o primitivní závist, po 33tím k židovským hokynářům a teď našim živnostníkům. A navíc bolševici stejně mají v rukách justici a prokuratury a volební systém to sychruje a o tom tu nepíšete.
Ale já už jsem tady reformu důchodů naznačil, aby se penzisté pořád neměli důvod obracet na sociálfašisty.
Bylo to jistou ryzí partou odmítnuto. Jako bruselokolaborantské a dokonce nehumání, prý jsem chtěl důchodce vyhladovět!
Jedni to pojali tak, že jsem zastánce sociálního státu, tedy socialista a druzí, že chci důchodce nas*at, tedy, že pravici ubližuji!
No, a potom zjistili, že věřím tomu, že Amíci byli na Měsíci a byl jsem plně v pr…. chtěli mně dát do ryngle.
Jen tak dál, pane Kříži. Nový rok na PP „rozjíždíte“ vcelku solidně…
I v tomto roce přeji vše dobré a také vzrůstající počet vnímavých a svobodomyslných čtenářů.
Naprostý souhlas ! Já nevěřím ani USA, ani Rusku, ani EÚ. Věřím sám sebe.
Přiznám se, že článek jsem ani nedočetl, když jsem narazil na slovo Rusko, protože jeho dehonestace autorem činí volání po pravicových hodnotách a politice nevěrohodné, až bych řekl zmatečným.
Tady se autor krásně chytil do vlastní pasti. Až bych řekl, že v těch padesátých letech americko-sovětského vidění světa zůstal sám a ne stalinští komunisté, kteří se naopak velice dobře zorientovali a Filipovci po odstavení Grebeníčka začínají koketovat s neomarxistickým Bruselem a obamovskými levicovými nápady. Mám pocit, že článek je vytažený z archívu někde z 90. let.
Problémem pravice je nejen vyhrát volby, ale v levicovém moři EU a pod protektorátem socialistických USA tuto moc také udržet. Copak není státní převrat v roce 2013 dostatečným poučením ?
No, škoda pane Bouše, že se nedokážete plně soustředit na delší text a při přečtení slova Rusko se vám vypíná mozek, pak byste jistě nemohl napsat druhý odstavec vašeho komentáře, který nekoresponduje s tím, co se v článku píše dále.
Vaše adorace Putina by však měla mít alespoň základní realistické meze, pokud nechcete působit směšně. Psát pod téměř každý článek na PP jakým jsme protektorátem USA a jak nás z toho může vysvobodit jen báťuška Voloďa, který však byl důstojníkem KGB, když jsme byli opravdu porobenou gubernií SSSR, nemůže snad myslet vážně člověk s racionálním pohledem na svět.
Já vím, že jsme se v čase posunuli a Rusko není SSSR, má jistě mnoho akceptovatelného, ale rozhodně není vzorem společnosti, kterou bych jako pravicově smýšlející člověk chtěl mít, obzvláště když je stále vedou komunističtí agenti tajných služeb, kterým se nedá věřit už z principu.
Putin umí dokonale jedno a to je propaganda. Dokáže výborně využít nálady ve společnosti a spoustu jeho prohlášení, aktivit a pragmatických činů já považuji pouze za účelovou pomůcku ke zvýšení popularity a následnému lehčímu ovládání stáda. A to i v dnes tolik diskutovaných otázkách imigrace či islámu. Jeho politická praxe se od té vámi presentované dosti výrazně liší, i co se dodržování „tradičních“ hodnot naší civilizace týče.
Chápu znechucení politikou EU a současných USA, to asi cítíme podobně, ale naše možná východiska, cíle a řešení se již dalece rozcházejí. Pravý prostor není a nebude platformou, která by akceptovala váš „politický“ styl a ideové premisy, to už jsme si soukromě vysvětili dříve, a opravdu není nutné mě o tom neustále přesvědčovat.
K.Kříž
Pane kolego, na Vás skutečně necílím. Ale když Vaše články jsou tak nádhernou pomůckou k prosazování mých názorů, že je začínám milovat.
V nich se totiž jako v jezeře zrcadlí naprostá naivita některých lidí hlásících se k pravici, že s levicovými USA a neomarxistickou EU lze dělat pravicovou politiku.
Ale za předchozí rok se ukázalo, že snad ani o ni se nakonec tomuto webu nejedná.
Naštěstí vývoj jde jiným směrem a lidem se otevírají oči, což je povzbudivé.
Hezký večer a pište takové články k zasmání dále.
Nevím kde jste v mých článcích vyčetl, že s levicovými USA a neomarxistickou EU lze dělat pravicovou politiku. To tam snad nenajde ani největší konspirátor.
Tento web se snaží být především svobodnou výměnou názorů bez cenzury a tlumočníkem mainstreamem opomíjených témat a myšlenek. To je jeho hlavním posláním.
Jsem však rád, že se nad mými články pobavíte, je to vzájemné a jistě by to potvrdili i mnozí čtenáři blogu idnes, kde jste způsobil svými texty tolik legrace a veselí, že by to vzalo dech i profesionálním komikům.
I vám hezký večer. KK
Vyplývá to z Vašich článků, byť to explicitně vysloveno není, nicméně Vaše adorace Západu v nich je skutečně zábavná. Tady nejde totiž vůbec o zavádění ruských způsobů do ČR, ale mít silného pravicového partnera, kterého na Západě nikde nevidím.
Na iDnes jsem žádné veselí nepůsobil, ale naopak uznání vysokou návštěvností i karmami. Že se mnou mnozí nesouhlasili, je normální, protože vyhledávám jen kontroverzní témata, aby se tříbily názory. Kvůli souhlasným výkřikům žádný článek zásadně nepíši.
Pane Kříži, věřím, že to vezmete s nadhledem, ale já Vaše osobní články shledávám jako povšechné, povrchní, spíše jako agitky k vyvolání momentálního potlesku, ale fakticky vůbec nic konkrétního neřešící. Jaké řešení navrhujete např. tímto článkem ? Žádné, jen max. čekáte, že v USA zvolí někoho jiného. Ale naše problémy jsou Americe totálně ukradené, ostatně jako i ostatním. Takové články můžete psát ještě 50 let, ale nepřesvědčíte o ničem nikoho.
P.S. Já jméno Putin vůbec neužívám, protože pravicové, křesťanské a konzervativní názory prosazované v Rusku jsou výsledkem většinové ruské společnosti. Zkušenost s komunismem zavlečeným Američany jim bohatě stačila, takže se vracejí k tradicím a hodnotám z carské doby.
Má ty svatá dobroto…, ono je to s tím vůdcem SOPO ještě horší, než jsem si až dosud myslel.
Bouše oni nie len že s Vami iba nesuhlasili,ale oni Vás svojimi ODBORNÝMI argumentami úplne rozcupovali.Vaša nevzdelanost v tom blogu bola uplne odhalena a každy sa mohol presvedčit,že ste len obyčajny proruský troll.
Pan Bouše, vždy vyčte co potřebuje, hlavně když s ním někdo nesouhlasí.
No, zatím nedostáváte, pravicově, do ryngle, jako ostatní…
ty máš tak akorát právo mlčet,
křiváku jeden slizký!
I tobě „Čest“, soudruhu!
Pane Kříži, inu, je to mentální komunista.
No, Karle, nastoupil Daniel, to se dovíme věci! Doufám, že už se stydíš za svůj jednostranný pohled….
Tak tohle beru a souhlas.
Slováci konají více pro své obyvatele, oproti čehůňům.
Česko na smetištrě Dějin !!,
JEN: Komnunismus, bída, beznaděj důstojnosti ! Fuj !!
Nechci zahlcovat čtenáře nějakým exhibováním, ale narazil jsem zrovna na jednu informaci, která se sem hodí :
V Rusku se bude projednávat v rámci boje proti korupci novela zákona, která má ZAKÁZAT MANŽELŮM A DĚTEM VYSOKÝCH HODNOSTÁŘŮ (ministrů, gubernátorů, zákonodárců atd.) podnikat a v případě fiktivních rozvodů dostanou pokutu 1 000 000 rublů.
Těžko samozřejmě říci, zda tento návrh projde, v každém případě na rozdíl od ČR už nyní nesmí ruští politici (poslanci i zastupitelé) podnikat a mít jakékoliv peníze v zahraničí, a to ani pasivně na kontech.
P.S. Tak takhle vládne v Rusku ta páně autorova „fašistická oligarchie“. Jak vidno, vývojově zaostal v oněch 50. letech, nanejvýš v devadesátkách, odkud tenhle článek pravděpodobně pochází.
No, časem možná bude manželka státního úředníka upálena za to, že si otevře kadeřnictví a vy z toho budete učurávat, ale já si myslím, že správná cesta je mít stát tak malý, že dává minimum prostoru pro korupci, plus transparentní státní správa. V Rusku má státní správa transparenci protiatomového krytu, ale to šikanování manželek, to bude dobrý, to každej pochopí. :)
V Rusku je státní správa docela rozsáhlá, to máte pravdu. Nicméně lze pochopit, že udržení takového velkého federálního státu se 70 národy a národnostmi, z nichž každý má nějaký stupeň autonomie, je poměrně nákladné.
To jsem opravdu nečekal, že sklouznete do levicových pozic a budete hájit občanská práva manželek státních funkcionářů umývat lidem hlavy.
Jo jo, lidská práva, například svoboda podnikání, která nenaráží na státní regulace, to je ryze levicová, řekl bych až marxistická pozice, to dá rozum.
Zato udělat si ohromný stát, všechno řídit centrálně, nechat si rozbujet byrokracii, v důsledku toho se potýkat s korupcí, tu pak následně řešit dalšími státními regulacemi… To je ryze pravicová pozice.
Tak se omlouvám, že jsem si to v hlavě nějak prohodil. :)
Ale nebreptejte, Vy lidskoprávní puristo.
Hlavně že ty statisíce vybombardovaných mrtvých, zmrzačených a bez domova na celém světě z vývozu americké „demokracie“, ale fakticky amerických národních zájmů, Vás nechávají v poklidu, aniž byste byl jimi dojat.
Trošku objektivity by to chtělo zapracovat do svého přemýšlení.
Kdybyste neměl na očích klapky made in Russia, tak byste viděl, že kritizuju i západ. Především ale kritizuju jen to, čemu rozumím. Proto mě najdete spíš třeba u ekonomických článků, kde kritizuju jevy, které jsou společné pro západ i Rusko. Rusko má holt ještě pár nešvarů navíc, které kritizuju zvlášť.
Jediná pravda je: dobrej levičák,mrtvej levičák.
Článek hodný opakovaného čtení.
Obávám se,že jediná šance pro Česko je styl Pinochet.
Jinak reálně hrozí opětovné vítězství komunistů.
Soudruh Zeman asi brzo natáhne bačkory,Vodička nemá důvěru a Bureš ji zřejmě brzy také ztratí.Zbude tedy „osvědčené“:“Zlatí…..“
Chile je na mém seznamu kam emigrovat
Tuhle sem četl článek, kde jsem se pěkně naštval. Nějaký levicový cestovatel popisoval svůj pobyt v Chile zmiňoval všechny oblasti života. Naprosto objektivně přiznal, že v Chile je úplně všechno soukromé, snad kromě policie a armády. Že se Chile vydalo opačnou cestou než ostatní jihoamerické státy. A všechno co je tam soukromé, je naprosto špičkové (silnice, lanovky, zdravotnictví, školství, pošta, no prostě na co si jen vzpomenete) a mají nulovou míru korupce. A ten s prominutím jouda, stejně napsal, že to je špatně. Že tam není nic sociálního a že takhle ne. Že Chilané nic nemají zadarmo – i když služby včetně státní správy a podmínek k podnikání jsou naprosto super – že tam není nic dotované apod. Já byl naštvanej že vůbec někdo může kritizovat tak pravicový stát a bylo mi skoro do breku že jsem se nenarodil v Chile
Mám stejné nesplnitelné přání jako pan Kříž. Bohužel vidím, že si spíš budeme dávat po držce sami sobě než skutečné škodné.
Problémy Ruska a USA jsou jejich problémy. Náš problém je nedívat se jim do zadku, ale do očí. Pořád si myslím, že takový pohled přinese víc.
To platí i pro vnitropolitickou situaci. Měli bychom se z toho předklonu narovnat, než nás ten karabáč definitivně pokřiví.
dobře vám/nám tak …..jo ….a bude hůř….bohužel….
Trochu mi chybí vychvalování konkrétních činů nesocialistických vlád, aby lidi viděli co získají jejich volením. Vždy čtu jen socialisti „tohle a tamto“, ale nějaké úderné řešení od nesocialistů nikde.
Matt:Protože v Chile se nevydalo ruskou bolševickou cestou,jako jiné státy.Generál Pinochet měl více rozumu,než všichni pováleční evropští a mnoho amerických politiků dohromady.Také mu to soudruzi na sklonku života pěkně spočítali.To je další důkaz plíživého vítězství ideálů VŘSR ve světě….
Nebýt USA a kroků některých konzervativních politiků,komunismus už by ve světě zvítězil dávno.
Kam noha Rusáka šlápne,tam 100 let tráva neroste a tam už se 100 let prosazuje komunismus.Pro toto mé tvrzení je spoustu důkazů.Bohužel lidé v Českém Bolševistánu tohle nechápou a nechápe to ani spoustu lidí jinde.Stará se o to prolhaná celosvětová rusobolševická neodžigischánovská propaganda.
Proto zřejmě Západu nezbude nic jiného,než nadále socialisticky hnít.Čím více Putina a Dugina,tím více SOCIALISTICKÉ HNILOBY!
Apropos-soudruh Dugin se před měsícem objevil na Vodičkově Protiproudu.No jak jinak…Jestlipak se tím soudruh Bouše pochlubil?Nebo se k němu odmítá nadále hlásit?To by chtělo jen drobný názorový obrat.Pro s. Boušeho maličkost.Když už se hrdě hlásí k soudruhu Kašukovi…
Dugin se tam nemusel ani objevovat, všechno to, co tam píše Hájek, jsou odpadky z jeho koše u psacího stolu!
Pánové, většinou pouze sleduji Vaši debatu. Budu nestranný a v pár větách přispějí.
K Americe jsem vzhlížel a Rusy neměl rád (někdo, pro osobní zkušenost, je nenáviděl). Asi jako všichni tady. Rusko už není SSSR (zaplať Pán Bůh) a USA už Bohu žel není to, co bylo. Když se dívám na trajektorii obou nevyhnutelných poručníků, jsem v prdeli. V Rusku bych teď žít nechtěl. V USA ano. To ale jen, co se týče kvality materiálního života. Když vidím adorace západu, potažmo Států např. na pusy rajot, je mi zle. Předpokládám, že nikdo z Vás, pánové, ty krávy neobdivuje po vzoru Číra. Je mi hamba při pohledu na politiku západu, který vyváží tu nerozbornou jednotu, pravdu, lásku a demokracii do destinací, které o to nemají a ani nemohou mít zájem. Je mi hamba při vzpomínce na Kosovo, které jsme rozesrali. Je mi hamba, když si vzpomenu na podium v Kyjevě s našimi politiky. Nejsem na straně Putina ani Ruska. Chtěl.bych mít Česko suverénní. Nevěřím, že Putin jedná nezištně (tomu by věřil jen idiot), ale když se podívám na ty naše nýmandy (ČR, EU), jak lezou státům do prdele, když k tomu přičtu TTIP, nikdo se mi nemůže divit, že je začínám nenávidět. Rusko známe z minulosti. Kdo, bude oponovat, že Putin je kágebák, měl by říci také, že Busch starší byl ředitelem CIA. Nevěřím propagandě, že Rusko chce napadnout pobaltské státy. Proboha, proč by to dělal? Co by tím získal? Podle mně to je jen přání vojenského průmyslu USA.
Putin, jako každý svéprávný představitel velké země se chová jako představitel velké země. Kdo je nám ovšem bližší se svými surovinami? Rusko nebo USA? Nebo snad islámské země? To, co nám v současné době podsouvají USA, to opravdu nechci. Dělejme vše pro to, abychom mohli být alespoň nějakým způsobem trošičku nezávislí a naše dcery nemusely nosit černý stan.
To jste toho sečetl opravdu hodně.
Jenom drobnost, víte jaký je rozdíl mezi ředitelem a plukovníkem? Už nemluvím o tom, že ten ředitel byl pod kontrolou volených zástupců a ten plukovník…no schválně!
Někdo tady obhajuje dnešní politiku Západu? Přečtěte si příspěvek Karla Kříže výše!
Opravdu si myslíte, že posledních třicet, možná dvacet let, může vymazat dva tisíce dějin Západu? Nejmenujete se Tomáš?
„Protože jsi mě uviděl, uvěřil jsi. Blahoslavení, kdo neviděli a přesto uvěřili.“
vena:parádní rusofilní agitka!…Srovnávat KGB a CIA?
Nebyl to snad Putler,kdo se obklopoval lesbickými Tatoo?
Dnes už se to jaksi nehodí do jeho propagandy.
Nebyl to právě on,kdo otvíral největší mešitu v Evropě?
TTIP jistě že nejvíce vadí právě Rusákům.Jakožto každá spolupráce Evropy s USA.A ono to Rusko se k tomu ráji svobody a kapitalismu právě propracovává,že?A bez jeho surovin se Evropa opravdu ale opravdu neobejde,že?A není to obráceně?Není to tak,že je to Rusko,které se bez Evropy neobejde?Které na ni vytrvale parazituje,jako rakovina a hodlá parazitovat a ovládat jí ještě více?Ne,jistě,že ne.Každý správný pokrokář čte proputinovská media a tam,co řeknou,to je vždycky pravda,protože Rusák nikdy nelže…Věc se má bohužel tak,že kdo vybízí k nezávislosti k USA,ten dělá Rusku dobrou službu!
Co že nám to podsouvají USA?No,pokud dělá prezidenta USA Putinův člověk,tak se nelze divit,že tohle nejsou tradiční USA.Ještě jeden takový Obama a Putler bude vládnout světu!
Pane Veno,soudruh Putin z Vás musí mít radost!
Langere, co to meleš? Obama Putinův člověk??!!!!! Ty vidíš to KGB snad i ve své koupelně, když teplá voda je, kurva fakt, horká. Já už nevím, jak napsat, že jevu na propagandu. TATU? Muzika celkem chytlavá, klip na tom kamionu měl taky úspěch u normálnich fanoušků.Tobě se snad nelíbily? Pěkné holky. Rijot? Jejich „muzika“??? Ty bys to poslouchal??!! Jako, že tou muzikou protestovaly??!! Jako že tím šukáním protestovaly??!! Dementní baby a dementní naši politici je adorují. Nic víc, nic míň.
Tak myslím, že výkonná jednotka je podřízena rozhodující.
Tomáš, jako ten nevěřící?
Historie? Myslíte tu dávnou od raného středověku nebo až tu renesanční?
Skeptiků, já napsal, co si myslím. Samozřejmě, by to bylo na delší debatu.
Jen jsem chtěl říct, že nejsem debil a nežeru propagandu ani z jedné strany. Pouze zapojují můj mozek k tomu, abych si vytvořil pro mně nějaký názor. Bez toho, aby mě někdo dementně ovlivňoval. Já se opravdu spíše dívám na praktickou stránku. Jak by, dle Tebe měla Evropa fungovat bez přísunu ruských uhlovodíků? Jako, že si natáhneme rouru z Kataru? No, tam se to teď myslí. Státy společně s SA to tam natáhnout chtěly, ale Assad jim dal fakáč. A víš co?/jsem na straně (v tomto případě) na straně toho krvavého diktátora Assada.
a jak se Rusové vyrovnají s tím, že nebudou ty uhlovodíky prodávat do Evropy?
Západní, civilizační ideje jsou propaganda? Praktické je to, že dokud jsme patřily k Západu, bylo lépe!
Já jsem na straně každého kdo vymlátí co nejvíce musulmanů!
Ono, prdel je v tom, že my jsme nikdy součástí západu nebyli. Jen jsme si to občas přáli. Největšími jsme byli, když jsme si hleděli svého a se západem spolupracovali. Nicméně všichni víme, jak se na nás západ dívá. Jsme první, koho obětují. Proto mi leze krkem ten alpinismus, který provádíme. Já jsem žil několik let na“ západě “ vím, o čem mluvím. Jen na příklad: Německo nám dalo po vstupu do eu stop na 7(!) let na legální práci. Teď tam pozývají statisíce pracovně nepoužitelných. Takže? Čech je pro německou elitu méně, než negramota od Sahary.
Západ nás nikdy mezi sebe nepřijme. Jsme pro ně jen přivandrovalci z Východu, pohrdají námi a dávají nám to prakticky denně na srozuměnou. Do EU nás milostivě přijali pouze jako levnou pracovní sílu a odbytiště svých výrobků. Pokud někdo u nás vysloví názor, tak nás usadí, abychom nepropásli dobrou příležitost mlčet.
Proto jediná cesta k obnově dávné prosperity a bohatství českých zemí (ad např. Přemysl Otakar II – král železný a zlatý) je urychleně opustit EU a NATO !!!
vena:Češi jsou komunisti,stejně jako dederoni a jsou také tak na Západě vnímáni.To jenom Češi si myslí,že jsou pupek světa,vždy správní a vždy ukřivdění a jediný,kdo to s nimi myslí dobře,je Východní dubisko…Bez ohledu na to,že jsem pro volný pohyb osob,zboží atp po Evropě
No, to si budete muset přečíst ještě hodně knih o historii Zemí Koruny české!
Já mluvím o civilizaci, ne o jednotlivých státech! Vůbec ne o nějakých novodobých ptákovinách! A kdyby ji Francouzi nenarušili, bylo by to stále v pohodě. Rusák by byl ve stepi, staral by se o Kavkaz a my bychom mu tam sem tam postavili nějakou novou továrnu…
tedy pokud by se v Moskvě už nemluvilo čínsky…
Pokud máte o své civilizaci takové pochybnosti, je tedy zbytečné po Vás chtít názor na její obranu! Nemůžete pro ni nic udělat.
Ano, Francouzi narušili, Němci dokonali. O čem to tady mluvím? V zásadě o tom stejném, co Vy. S kým jsme měli dohody v případě vojenských napadení? Kdo se na nás v…….? Ano, ti, se kterými máme znovu dohody, smlouvy a já nevím, co ještě. Jsou to jen čáry papírů. Stačí jen vnímat rétoriku německých ( v současnosti) a také francouzských (v nedávné minulosti- propásli jstemožnost mlčet). To je jednoduše náš spojenecký západ, který nás vůbec nebere. Smutné.
Ale já mluvím o Francouzské revoluci, Vy pouze o jejích následcích!
Ty následky jsou naší současností…..
Pane Skeptiku,byl jste to Vy,kdo mi psal,že na kdyby se dějiny neptají?
Máte pravdu, nechal jsem se unést. Původně jsem si myslel, že to jsou „Tomáši“. Mýlil jsem se, jsou to „Mrvy“!
Pane Skeptiku,Váš dějinný výklad přijímám.
Je otázka co dál.Především si položme otázku,kdo stojí za islámským přílivem.Odpověd je zřejmá-VŽDYCKY KOMUNISTI.Jistě že,někteří jsou již“ bývalí“.Ale bývalý komunista podle mne neexistuje.
Komunistickoislámský kartel vede válku proti Západní civilizaci.Jeho řídící centrum je v Moskvě.Pokud si tohle Západ uvědomí,je to první krok s tím něco dělat!
Milý pane Kříži, ještě taková poznámka. Myslím, že je pod úrovní každého pravičáka, aby ve svém životě lhal, tak tak nečiňte ani Vy.
Pokud jste umístil na titulní straně v pravém sloupci fotomontáž, jak Putin zapaluje svíčkou Zemanovi cigaretu, tak je to pod úrovní důstojnosti a cti pravicově smýšlejícího občana. Nezesměšňujte nás pravičáky před ostatními čtenáři.
P.S. Putin je o hlavu menší než Zeman a jako sportovec je odpůrcem kouření, což také Zemanovi o jeho návštěvě v Moskvě vytýkal.
Milé Bouše, domnívám se právem, že jest pod úroveň každého pravičáka, aby tento, jako takový prosazoval levicově komunistický Kult Osobnosti. Vy, milé Bouše jste kultem Ras-Putina doslova posedlý. A chytá Vás Břed, plivne li Vám někdo na modlu.
Nezesměšňuje se sám Ryzí Pravičák výrazně levicovým počinem, jakým Kult osobnosti bezesporu je? Co vy na to? Mentální komunisto?
Vy, Ťulpase jste schopen napadnout pana Kříže pro špatně navoskovaný Stalinův knír.
P.S. Oni levičáci nerozumějí obecně žertu, nadsázce, karikatuře…… Na modlu se neplivá, pane Kříži.
Milé jednoduché Jemelče, nikdo není nekritizovatelný, to je pravicová zásada. Nicméně u té karikatury zobrazující Zemana a Putina žádná kritická pointa není. Ale tato absence něčeho duchaplného vypovídá o autorovi této fotomontáže.
úsměvné, že vás ty bolševické metody vzrušují i po takové době zde…..
Pokud bych se měl po sporu s autorem nad Ruskem vyslovit k obsahu článku, tak ani tady příliš pochvalných slov k němu nenalézám.
Autor se zřejmě domnívá, že když budeme mít dostatečné kvórum pravicově vyskytnuvších se voličů, tak by daně mohly být nižší a nesmysly z EU by také nechodily. Jsem docela pobaven touto naivitou.
Pravice musí bojovat o každého voliče, protože každý člověk je zrozen jako pravicově smýšlející a teprve následkem působení levicového okolí a státních zásahů se jeho pravicovost v moři levicového balastu utopí.
Položím řečnickou otázku. Umí autor článku vysvětlit továrnímu nebo zemědělskému dělníkovi, že nízké daně jsou pro něj výhodné ? Umí vysvětlit úředníkovi státní správy, že omezení byrokracie je i v jeho zájmu ? Umí přesvědčivě podat např. matce-samoživitelce, že výhodnější než sociální dávky je pro ni udržení manželství a rodiny ? Umí levicovou mládež přesvědčit, že namísto paběrkování v neziskových organizacích a státní službě jí pravicový stát nabídne podstatě lepší životní náplň ? Atd.
Dokud taková přesvědčování voličů autor článku a celá pravice nebudou způsobilí zvládnout, tak na nějaký výraznější vliv ve státě může celá pravice zapomenout. A navždy.
OK, milé Bouše. Dalo by se souhlasit, nepsal li by tato slova mentální komunista, pátá kolona pravice.
HM, Bouše položilo řečnickou otázku, Kopíruji: “ Umí autor článku vysvětlit továrnímu nebo zemědělskému dělníkovi, že nízké daně jsou pro něj výhodné ? Umí vysvětlit úředníkovi státní správy, že omezení byrokracie je i v jeho zájmu ? Umí přesvědčivě podat např. matce-samoživitelce, že výhodnější než sociální dávky je pro ni udržení manželství a rodiny ? Umí levicovou mládež přesvědčit, že namísto paběrkování v neziskových organizacích a státní službě jí pravicový stát nabídne podstatě lepší životní náplň ?
Ono ani tak nejde, co umí autor článku. Otázkou je, umí li to sám Ryzí pravičák Bouše? Autor napsal článek. Bouše kontruje, Autor nic neumí. Jako by ono Bouše umělo. Jo, umí tak kult osobnosti.
Milé Bouše, opět kopíruji: Umí přesvědčivě podat např. matce-samoživitelce, že výhodnější než sociální dávky je pro ni udržení manželství a rodiny ? Uměl jste tohle vysvětlit vlastní manželce? Proč asi uznala, že je lépe Bouše profackovat a kopnout ho do zadku zepředu?
Milé Bouše, tady se prsíte, jaký jste pravičák, ale skutek utek. Jste jen o hlavu větší než košile, pátá kolona mezi pravicově myslícími. Putinosráč. Mentální komunista.
Jemelče, tys asi nepochopil obsah mého příspěvku. Kdo jiný než autor tohoto článku by měl voličům vysvětlit pravicové ideje, když jde o Pravý prostor ? Umíš to ty ?
Já to umím, ale majitel webu K. Kříž mne ze seznamu autorů píšících zde vyškrtnul. Musíš mě jako opravdový pravičák zastoupit a tak všem lidem v republice dokážeš, že mentální komunista nejseš. Konečně bys mohl svoje žvanění někde účelně využít.
Soudruh vena:A tak Ty už mi soudružsky tykáš?Asi zvyk z KSČ.Tatoo???Ty jsi opravdu hlupák.Škoda se s tebou pouštět do diskuse.Ty opravdu nepřemýšlíš,nýbrž chválíš všechno co ti Rusák nasevíruje.O dějinách a o světové politice nemáš nejmenší ponětí.Tobě stačí nalít do hlavy propagandu Kremlu a máš o všem jasno.Škoda slov…
Soudruh Bo-še:Ano nabídnout mládeži lepší nápln.Co takhle podle vzoru Putlerjugend třeba založit organizaci
„MLADÍ BOUŠEVICI“.A ty správně ryze koulevnicky ideologicky vést.Bez toho se totiž žádný mladý člověk neobejde.Neměl by totiž to správné ideologické vnímání světa,které bůh alias Putin a Ježíš alias Dugin pro budoucnost Čechů vnímají jako to nejpotřebnější.
Jo mladí Boušenýři na tom musí SOPO postavit budoucnost…
Dobrý večer pane Jemelko.Přeji Vám pěkný a vydařený rok 2016.
Rovněž tak mnoho plodných a vtipných komentářů,jak to umíte!
Zaznamenal jsem výhrady k otištění článku, proto považuji za vhodné redakci poděkovat za jeho otištění. Děkuji!
to jsou zase bláboly mnohých pisatelů.vážení o nás všech rozhodují jinde a jiní.a nic s tím už nikdo nenadělá.at se vám to líbí nebo ne.musíte se s tím bohužel smířit.a že blížíme tam kde jsme byli?pane kříž kde jste byl ta desetiletí.zdá se mi že asi na marzu.my už tam jsme. rychlou zkratkou se vše vrátilo do starých kolejí.a jestli to nechcete vidět tak je to jen váš problém.a popravdě řečeno mám li volit mezi putinovským ruskem a zbabělou eu a zbabělým vedením čr tak volím putina.putin má do socialistických pohlavárů jak v rámci eu tak v čr hodně daleko.ale vy jste zaslepen jen zlým ruskem.netuším co vám putin provedl.doporučuji pan kříž zajet někdy do ruska.ale ne do moskvy či petrohradu, ale třeba až na altaj kde jsem strávil bezmála měsíc.nebo irkutsk, poznat třeba burjaty atd.byl jsem v rusku několikrát a vždy jsem poznal nové a zajímavé lidi, nádhernou přírodu.ti lidé měli celou podělanou a zbabělou eu naprosto v paži a vůbec je nezajímala.ale to asi nechcete slyšet.jeďte poznat ruské lidi a pak pište.řekl bych že o ruských lidech nevíte nic a soudíte jen podle novin.