re1
31.5.2016
Kategorie: Multikulturní soužití

Rasistické reklamy: Která je „dobrá“ a která je „špatná“

Sdílejte článek:

BEO 31|05|2016

Nedávno čínská reklamní agentura dala odvysílat reklamu (parodii), za kterou je obviněna z rasismu. Můžete si ji prohlédnout na videu níže. Černoch, resp. mulat v pozici natěrače slintá nad mladou Číňankou – ta ho začne k sobě vyzývavě volat, aby mu následně strčila do úst kapsli s pracím prostředkem, nacpala ho do pračky a vyprala.

Výsledkem je Číňan, čili v interpretaci někdo, kdo se zbavil špíny a stal se z něho světlý člověk, s čímž také mladá Číňanka je následně spokojená.

Svět – respektive jeho nepatrná menšina se silným mediálním prostorem – láteří a odsuzuje.

Asiaté jsou poměrně silní a nekompromisní „rasisté“. Naivním lidem snících multi-kulti sny to není známá věc, ale asijské národy dost výrazně pohrdají černochy – v zemích je mají poměrně málo. Také Japonci pohrdají např. Číňany atd. Zkrátka, na tyto otázky se dívá Asie úplně jinak, než politickou korektností zdegenerovaný západ. Takže i když se najde pár Číňanů, co reklamu odsoudí, většina národa se baví.

Daná reklama je však velmi silnou kopií starší italské reklamy. Přestože na kopírování jsme u Číňanů zvyklí, zde jde ale zřejmě o snahu poukázat na dvojtvárnost.

V té původní italské reklamě se totiž italský muž bez svalů nabízel italské dívce – ta ho však nacpala do pračky, použila prášek na barevné prádlo. Z pračky následně vyšel svalnatý černoch a dívka byla nadšená. Doplněno slogany: Barevná Itálie a barevné je lepší!

O té jste určitě neslyšeli, protože rasismus proti bílým nepoutá tak velké mediální pozornost.

Ačkoli logika v takovém námětu zaostává, šlo o rasistický útok proti vlastnímu národu a proti vlastní rase, což je rozhodně odsuzující.

Čína reklamě dala větší logiku, protože když se pere špinavé prádlo, tak má následně působit zářivěji. Ale co je podstatné, čínská reklama ukázala přirozené rasové preference, které směřují k zachování rasové podstaty vlastního národa.

Multikulturní socialismus  se tak díky čínské reklamě může zamyslet nad tím, kterou formu rasismu akceptuje a kterou odsuzuje. Bohužel, z reakcí médií je zjevné, že sebevražedné sklony vyhrávají.

ZDROJ: beo.sk

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních našeho webu.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2017: *****

Karel Jemelka 500,- Kč, Milan Rubricius 150,- Kč, Helena S. 1000,- Kč, Zdeňka Jindrová 100,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Pavel Zíma 100,- Kč, Jan Šedý 50,- Kč, Monika Dobruská 100,- Kč, Václav Hejda 300,- Kč, Jan Kunor 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, Magdaléna Machová 100,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Jan Olsak 300,- Kč, Jiří Kašparovský 200,- Kč, Jacek Neumann 500,- Kč

***** Celkem za měsíc: 5 300,00 Kč *****

Děkujeme!
Redakce
Sledujte PP
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (24 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
loading...
17 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.