
Proč ze sebe Drahoš nechá dělat hlupáka?
JAN HOFÍREK
Zdá se, že pražské kavárně a s ní spojenými mainstreamovými médii je dobrý každý prostředek, jak zabránit zvolení Miloše Zemana na druhé funkční období. Začalo to Michalem Horáčkem, který byl před časem pasován do role hrdinného rytíře, jenž se vítězně utká s nenáviděným sokem a za ovací té lepší a osvícenější části národa slavnostně vstoupí na Hrad. Sázka na sázkového milionáře nevyšla – ukázalo se, že příliš okaté tlačení na pilu se v národě nesetkává s velkým pochopením a že voliči nemají rádi ani to, když se někdo snaží dělat účet bez hostinského.
Předskokan Horáček byl tedy v tichosti odejit a dnes se k němu nikdo z jeho bývalých podporovatelů nehlásí.
Z klobouku byl tudíž vytažen nový králík, u něhož kavárenští ideologové větří větší šance. Samozřejmě – opět se z jejich strany jedná o klasický příklad známého přísloví o přání, které je otcem myšlenky, to však našim sluníčkovým spoluobčanům nevadí, možná i proto, že již nemají času nazbyt. Prezidentské volby se nezadržitelně blíží a je nejvyšší čas představit lidem tentokrát už toho zaručeně nejlepšího kandidáta. Jinými slovy – Horáček je zapomenut, prezidentem bude Drahoš!
Přiznám se, že absolutně nechápu, co přimělo pana Jiřího Drahoše k tomu, aby svou dlouhou a podle všeho i úspěšnou vědeckou dráhu zakončil takovýmto morálním kotrmelcem a společenským trapasem. Napadá mne jediné vysvětlení, charakterizované dalším příslovím, tentokrát o ptáčku, kterému při lapání pěkně zpívají. Jak známo, Drahoš si svou kandidaturu rozmýšlel dlouho předlouho a jestliže na ni nakonec kývl, dá se předpokládat, že až po několikaměsíčním přemlouvání. Kdo na něj mohl tak tlačit?
Uvážíme-li, kteří lidé dnes Drahoše tak protěžují, mediálně zviditelňují a předpovídají mu zářnou budoucnost coby hlavy státu, není to nesnadné uhodnout. Jsou to titíž pohrobci Havlovy nepolitické politiky, kteří ještě nedávno mazali med kolem pusy Michalu Horáčkovi. A byť se Drahoš podle naučených instrukcí snaží tvrdit, že za ním nestojí žádná politická strana, realita je tak bijící do očí, že mu to sotva někdo zbaští. Vždyť jeho názory a postoje se do písmene shodují s pravdoláskařským kánonem eurohujerů z ČSSD, ODS, KDU-ČSL a ANO, jejichž společným cílem je odstranění nepohodlného prezidenta a jeho nahrazení poslušnou prounijní a protinárodní loutkou.
Celá věc je naprosto jasná, není třeba ji dále rozvádět. Jediné, co zůstává zahaleno rouškou tajemství, je odpověď na otázku, proč tuto taškařici Jiří Drahoš hraje. Určitě není hloupý a ví, že v přímé volbě nikdy nemůže Miloše Zemana porazit.
Autor: Jan Hofírek
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Jen je nechte! Ať se bojí! Aspoň do samosprávy nepolezou - 27.4.2018
- Že by si pan prezident s morálkou moc nelámal hlavu? - 27.4.2018
- K otázce očkování - 27.4.2018
„…J. Drahoš dal svůj postoj k demokracii najevo i svým názorem na obecné referendum: „Jsou závažné geopolitické věci, například členství EU, NATO, o kterých se nemá rozhodovat v referendu.“
Sdělil někdo panu Drahošovi, že právě o vstupu do EU se v referendu hlasovalo? A pokud se hlasovalo pro vstup, proč by se po čase nemohlo hlasovat o setrvání v této instituci? Jak jde tento Drahošův postoj ruku v ruce s jeho avizovanou úctou k lidem? A pokud má již takový odpor k hlasování občanů, měl by se vůbec účastnit přímé prezidentské volby?
Nejde o peníze, ale o hodnoty – tedy o ty peníze…
Jiří Drahoš se snažil vzbudit dojem, že jeho kampaň je výsledkem snahy drobných přispěvatelů, něco na motivy „Národ sobě“:
„Peníze na kampaň pocházejí od lidí, kteří nedisponují miliony, ale chtějí, aby zvítězily hodnoty, které vyznávám, jako jsou demokracie, pravda, slušnost a úcta k lidem“. Hned následně se ale dozvídáme, že mezi Drahošovy sponzory patří miliardář. Asi mu jde hlavně o slušnost a demokracii.
Drahošův sponzor, Dalibor Dědek, před čtyřmi lety v době kampaně do parlamentních voleb podpořil hnutí ANO Andreje Babiše. To nám něco naznačí, jaké hodnoty hájí pan Dědek. Nejspíš si je jistý, že Drahošovy hodnoty s nimi budou v souladu.
Dalibor Dědek zcela srozumitelně všem vzkázal: „V tuhle chvíli ale kromě Jiřího Drahoše nevidím nikoho, kdo by mi stál za to, takhle sáhnout do peněženky.“
Andrej Babiš potom J. Drahoše označil za seriózního člověka s tím že: „Pan Drahoš nestojí o podporu žádné strany ani hnutí, což potvrdil i jeho mluvčí. Hnutí ANO na toto téma čeká interní referendum, naší prioritou jsou sněmovní volby.“
Sám J. Drahoš navíc uznal, že ho jenom drobní střadatelé podporovat nebudou, a že za ním naopak budou stát vlivné finanční a podnikatelské kruhy. „Mám signály, že i lidé z byznysové sféry by byli ochotni uvažovat o takovémto typu podpory.“
Skutečně se někdo domnívá, že toto je kandidát otevřené, nikoli uzavřené společnosti?..“
http://literarky.cz/politika/domaci/24482-pan-draho-chce-pravdu-slunost-a-uctu-k-lidem-tak-urit
Z diskuse pod článkem: „…Celé obdobie takzvanej normalizácie „trpel“ v ústave Českej akadémie vied tak strašne, že 28-ročny bol CSc., 1985-86 bol na stáži v západnom Nemecku. Jednoducho robil kariéru. Jeho politické názory dnes zavánajú politickym kreténizmom (to nie je nadávka ale terminus technikus pre naivné pohlady napr. na históriu)�).
Pretože som v podobnej oblasti pôsobil vyše 40 rokov, viem o čom hovorím.
Na jeho mieste by som bol ticho, napríklad v pohlade na Mašínovcov. Prečo sa neozval vtedy, pred 40-timi rokmi?!..“
Jonáši, Vy jste schizofrenik natodrata. Chvilku česky, chvilku slovensky?
Nebo tapetář, bez schopnosti mít názor?
Poslouchaj Bohnickej. Víte co znamenají uvozovky?
Karlíkovi je třeba vysvětlit všechno po lopatě neboli krumpáčem do hlavy.
Nemusím sa vždy stotožniť s tým, čo píše Jonáš, ale keby písal chvíľu česky a chvíľu slovensky – kde je problém, pán Jemelka?
Neříkejte, že slovenštině nerozumíte – to vám nikdo neuvěří
Opomněl jsem, že pán je polyglot.
Ptáte se, proč tuto taškařici ten prounijní, sluníčkářský hajzl, pavědec Drahoš, hraje? Je to prosté“ Jako aktivní člen pobočky Římdkého klubu v Czechii plní zadání…
Tenhle odkaz je na článek o té hnusné bandě globalistů a slouhů Kalergiho plánu. Asi v polovině najdete i toho Sörösova ližprdelku Drahoše:
1url.cz/UV3I
Římského…samozřejmě, omluva za překlik
Pane autore, pro mě lid této země nevyprodukoval nic, co bych mohl považovat za prezidenta zemi reprezentujícího.
Stejně jako u volby minulé zůstanu doma, protože mi žádný z kandidátů nestojí za čas strávený cestou k urně.
Můj tip? Zeman se udrží.
Oceňuji, že se voleb prezidenta nezúčastníte. Je vidět, že občas i vy se se dokážete rozhodnout správně. Třeba tím, že něco neuděláte. Doufám, že váš tip se ukáže jako správný.
Ač nerad, tak souhlasím. Zeman není můj president, ale ti co jsou ve výběru jsou horší. Možná účelově.
Jsem zvědavý, jestli někdo zvolí jinou cestu.
Dokonce jsem někde četl že by se líbilo dosadit za prezidenta i něco podobného Macronovi a za sebe říkám akorát bude potíž najít vhodného kandidáta protože naši politici spíš mění manželky za mladší model a ne za babičku. A taky se každý nedokáže tvářit jak debil.
Cítím to podobně. Ale zaznamenala jsem, že pan Hannig z Rozumných bude také kandidovat…..tak uvidím..
V určitém věku ztrácí jedinec bez dodatečné osobní integrace soudnost. U vědeckých pracovníků se jedná o poměrně častý jev. Jsou zajisté skvělí ve své oboru, ale to neznamená, že budou stejně skvělí v politicko- společenských otázkách a zahraniční politice. Takže daleko více jsou platní ve vědě a vývoji, než v politice státu. Tyto typy jsou sebestřední, neomylní a poplatní našeptávajícím politikům.
Já bych hloupost lidí nepodcenoval….i tady na PP má Drahoš 8%…upřímně netuším, proč tu lidi volí Zemana – vždyt ten ani nechce vystoupit z EU, straní Burešovi, milosti za vypálení mešit taky neudělí…já budu volit M. Sládka…pokud teda nasbírá těch 50 000 podpisů…případně jiného protiislámského kandidáta….Zeman je zlo, i když menší než Drahoš nebo Horáček
Já bych taky hloupost lidí nepodceňoval. Někteří ani netuší jak lehkovážně vynášejí soudy. Patrně nevědí, že nejvyšší formou demokracie je referendum a prezident v referendu má pouze jeden hlas – rovnocenný s hlasem kohokoliv kdo se toho referenda zúčastní . Podstatné tudíž je aby k důležitým otázkám bylo vypsáno referendum a nikoliv jaké stanovisko v tom referendu zaujme prezident = jeden z milionů zůčastněných. Drahoš referendum k vystoupení z EU nepřipustí a Zeman referendum požaduje. Proto při volbě Drahoš – Zeman budu volit Zemana.
Ano presne tak. Drahos jasne rek ze o dulezitych veceh by obcane nemeli rozhodovat. A to se hlasi k demokracii a chce delat demokraticky zvoleneho prezidenta? Dalsi kaspar ktery nevi oc tu bezi …..
….ale ví ato moc dobře,rozumu dostává dosytosti!!
globalisté =ročildi musí mít svého presidenta
Já osobně (a jako trvalý levicový volič) bych rád viděl na prezidentní trůn usednou někoho z pánů jako: Petra Robejška Milana Zeleného, Václava Klause ml. nebo Hynka Kmoníčka…
Ovšem všichni výše uvedení pánové kandidaturu nedeklarují.
Robejšek vede do voleb „Realisty“. Kmoníček začal dělat v USA diplomata, Zelený je také v „exilu“ jako profesor ekonomie na univerzitě + pro čínskou akademii věd a Klaus ml. asi nechce…
Pokud bych si měl vybrat z kandidátů, kteří ohlásili svoji účast, pak doufám, že v prvním kole budu moci podpořit Michala Gulyáše. Je to dobrý producent a dokumentarista, který často pracuje s Alfredem Strejčkem. Inteligentní, pronárodní i umírněný.
Můžete si přečíst rozhovor, viz:
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Herec-Gulyas-kandidat-na-prezidenta-Havle-vrat-se-Problem-rady-intelektualnich-elit-i-mych-kolegu-Zustali-zavreni-v-minulosti-a-nevidi-realitu-471020
Jen mám obavu, že se mu nepodaří sehnat 50 000 podpisů…
Již z výčtu je vidět že jste „levicový“ volič. Akorát nevím proč si tak říkáte. Copak má nějaký zednář Robejšek anebo globální ekonom Zelený společného s levicí? Natožpak Klaus mladší? To už byste jako levičák mohl volit rovnou Arendtovou anebo Misese.
A nějaký pravdokavárenský Guláš? Kdo to vůbec je? Proč by mu měl někdo věřit?
Už vidím Klause ml. jak se vyjímá na fotkách v každé třídě všech škol v Czechii a jak reprezentuje v zahraničí…a pokud nechce kandidovat, zbylo mu aspoň trochu soudnosti a smyslu pro estetiku…a to i v osobním pohledu.
Něco, co si říká mufi 315 kecá hovadiny…
To máte těžký. Víte, my obrazy celý život visíme svisle a to o těch prezidentech, co znázorňujeme, kedacos prozradí. Mladej Klaus má sice hubu křivou, ale pevnou, ten se bát nemusí. Naproti tomu Drahouš je taková hrouda slizkého bláta, že by pořád stejkal, cancal skrz spodek rámu na podlahu a kdo to pak má uklízet, no řekněte sami. To si my, slušně vychované obrazy, rozhodně nepřejeme.
Jste hnusný!
Nezáleží na tom co má na hlavě, ale v hlavě!
Jsou jen dvě základní otázky dneška.
A na nich se to láme. Vztah k muslimské invazi a v vztah ke 4. říši (EU).
A tady je jasno – Drahoš je vítačem, i když to teď skrývá. Viz „Výzva vědců…“ kterou podepsal. Pokud jde o EU tak je jasno také. Referendum o ní odmítá a je členem Římského klubu. Tedy té ideové líhně, z níž vyšlo celé vedení onoho škodlivého bruselského spolku.
Tak posuzujme i jiné uchazeče.
Jo, ale koho? Kdo bude mít odvahu vyjádřit se proti invazi a pro odchod z EU. Kdo? Budu ho volit!
A stejně to bude k ničemu, protože prezident má v těchto záležitostech nulovou moc.
….no proto to referendum,at nás nechaj se vyjádřit!!
drahouš je tupý sociální inženýr s visačkou made in brusel, NEBRAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To se Vám, paní marie, povedlo
Pořád nějak nechápu ten odpor k referendu. Referendum je pouze vyjádření lidu k nějakému problému a doporučení vládě. Nic víc.
Jak se v dané věci bude nadále postupovat rozhoduje vláda.
Co by se stalo, kdyby se v referendu lid třeba vyjádřil pro odchod z EU? No, za vlády Bureše určitě nic. Přece jenom dotace jsou dotace.
Problém je jinde. Pokud by se vláda referendem neřídila, určitě by v dalších volbách nacházela těžko hlasy. Pokud by bylo referendum o kvótách na migranty? Dopadlo by to stejně.
Pokud by chtěla vláda ve volbách obhájit svůj mandát, musela by to, že se referendem neřídila, lidu řádně vysvětlit. To je ale stejně problém. Nějaké takové žvanění je na prd. Jen to přece zdržuje od té správné práce pro vlast.
A co takhle minimální zaručený příjem? To by byl také problém. Aby tenhle nápad nevyšel, muselo by se nechat lidem víc peněz z těch které si vydělají a stát by musel hospodařit úsporněji. A to je přece taky blbost.
Já si nemůžu pomoct, ale stejně jde všechno do kytek. Buď to referendum jenom urychlí, nebo naopak urychlí výměnu politické reprezentace. Třeba ta nová bude k něčemu a dokáže se obhájit.
Já vím, že je to chození po ostří nože. Ale co je současná situace?
Někdy i „intelektuál“ může být blbej jako sáňky- takovým krásným důkazem byl Václav Havel-na intelektuála si hrál neustále,ale většího kreténa a pitomce snad nikdo jiný v čele státu neměl-asi proto nám ho podle jeho imbecilních následovníků celý svět „záviděl“…
Zombie
dávám poctivých 100
Velice slušný článek, který odhaluje marné snahy našich západních nepřátel a jejich domácích maňásků prosadit multikulturního vítače a brzdiče odchodu ČR z EU.
Pryč z EU a NATO. Dosavadní negativní zkušenosti s těmito kašpárkovskými organizacemi a následkem toho zaostávání republiky a naše všeobecná bída snad už drtivé většině lidí stačilo, je vidět, že to ani po 27 letech k ničemu nevede, přičemž marioneta Drahoš má za úkol stav zakonzervovat a republiku zničit.
Tak, správně!
Rozhodující pro nás je, koho nám jako prezidenta republiky určili židobolševičtí oligarchové na svém pravidelném zasedání Bilderberg Group. Vždycky to koordinoval a zastřešoval US velvyslanec v Praze, ale letos se to našim západním nepřátelům díky Trumpovi nějak vymknulo z rukou. Pokud mám informace, tak na výběrové řízení konaném na letošním sletu Bilderbergu nikdo z ČR nebyl pozván; asi měli hoňku s tím Trumpem, který jim do všeho háže vidle a nespolupracuje. Vypadá to, že to nechali k vyřízení na nižších hierarchických levelech.
Nebojte, oni už si výběr správného kandidáta ANO Bakalovští Trilaterální Pravdo-Lahvárenští euroTeličkovci ohlídají.
Jasně, rozumní lidi volí pouze Zemana! Proč? Právě proto, že vykládá o kundě, uráží kde koho = je takovej lidovej, upřednostňuje totalitní režimy (Čína, Rusko) před světem, lže, vypráví smyšlené pohádky, kterým ani sám nevěří, atd., jak mě tady jedno prozemanovský ucho napsalo…
No, každej bude mít pouze takovou vládu, jakou si zaslouží.
Myslím, že se mýlíte: lidi nevolí Zemana proto, že tento mluví o kundě. Důvod je zcela jinde.
Zeman je – bohužel – jeden z mála politiků, kteří nazývají (alespoň některé) věci pravými jmény. Mění občas názory, ale jen zřídka; když to udělá, poctivě to přizná a řekne, co ho ke změně názoru přimělo. To vedle eurokorouhviček, jako jsou Horáček a Drahoš, působí mimořádně osvěžujícím dojmem. Bohužel.
Oba posledně jmenovaní pánové mají jeden mimořádně odporný povahový rys, který sdílejí mj. i s Andrejem Babišem: je to názorové opatrnictví.
Názorově opatrný člověk vlastní názor nemá, protože ho nepotřebuje. On potřebuje zjistit, jaký názor se aktuálně líbí jeho chebodárci (nebo tomu, koho dotyčný za svého chlebodárce považuje), a ten bude hlásat tak dlouho, dokud se to bude vyplácet. A pak klidně převlékne kabát. Kožíšek je stále jako nový, ať mi ho vrátíš!
Drahoš i Horáček mají hlavy zaraženy hluboko v zadku svých ničemných chlebodárců. Rozdíl je mezi nimi ten, že Drahoš pojídá hovna svých loutkovodičů o něco noblesněji než Horáček; jako akademik umí totiž – na rozdíl od balíka Horáčka – používat příbor. Jiný rozdíl mezi nimi není.
Zeman z takového srovnání vychází neskonale líp, a opět bohužel, není to jeho zásluha.
Líbí se mi, že Horáčkovi a Drahošovi říkáte eurokorouhvičky, ale že Ovar kudy chodí, tudy říká, že je přesvědčený eurofederalista, Vám nevadí.
Předpokládám, že Ovarem myslíte Zemana. – Co není bílé, nutně musí být černé? Kdo není s námi je proti nám? Svatá prostoto.
Neřekl jsem, že mi Zemanův eurofederalismus nevadí. Vadí; ale vadí mně míň, než postoj výše zmíněných výtečníků. Mám-li tedy v prezidentské volbě na výběr mezi relativně čestným odpůrcem a vychcanou marionettou, tak vlastně na výběr nemám. O tom byl můj předchozí vstup.
A zase – nepíšu to poprvé: postoj „ať je to kdokoli, jen ať to není Zeman“ je mimořádně nebezpečný, protože při volbě mezi zlem známým a neznámým NEMÁME jistotu, že neznámé zlo bude menší než to známé.
Ideologické zaslepení je opravdu špatný kompas, věřte mi.
Tak prej vadí… Ale ona se ta vymyšlená pohádka tak krásně poslouchá. Co na tom že povídáním začíná a taťkovským udělováním rozumů končí. A dál nic! Vůbec nic…
A hodnotit činy? To je moc pracný a chce to přemýšlet…
E?
Ucho mě psalo že ho volí právě proto, že vykládá rozumy o kundě. Tak se mezi sebou dohodněte, jak to je.
Slušný a kultivovaný Drahoš až příliš připomíná Edvarda Beneše…1938,1948,2018(?)
Na křupana Zemana ani Gottwald nemá…
No jistě. Potřebujeme někoho podobného Klementu Gottwaldovi, prodloužené ruce Josefa Vissarionoviče Stalina, aby stejně ochotně pomáhal plnit příkazy z Bruselu. Vlastně ani nemusí pomáhat, stačí když politickým stranám do toho nebude kecat. Ať se soustředí jen na to kladení věnců. Proto ho tak podporují. Zatímco Zemana nenávidí. Už to stačí abych věděl jak mám volit, kdyby ti dva proti sobě stáli ve druhém kole.
Však Zeman hlasuje ve shodě s bruselskými pány. V činech je poslušnej…
No a jestli vy potřebujete Gottwalda, prosím, úchylky jsou různé, ale mě do toho netahejte. Dle mého měl ten šmejd viset…
Vy jste na Gottwalda zavzpomínal 7.7.2017 ( 12:28:28 ) …, ne já. Pochopil jsem z toho, že ho máte historicky za lepšího prezidenta než je(byl) Zeman.
Mně připomíná spíš Husáka.
No, Drahoš prý také prohlásil:
„Politicky dnes žádný koncept Visegrádu nevidím. Maďarsko a Polsko směřují jinam než Česko nebo Slovensko“.
takže nevolitelný!
A ještě dodám, že když chce někdo můj hlas aby mohl být v politice, tak mne uráží, že ten stejný hlas není dost dobrý na to, aby si sám vybral další osud – viz referendum o setrvání v EU, kde setrvat nechci!
Tohle v článku je ovšem naprosto vypovídající:
Vždyť jeho názory a postoje (Drahoše) se do písmene shodují s pravdoláskařským kánonem eurohujerů z ČSSD, ODS, KDU-ČSL a ANO, jejichž společným cílem je odstranění nepohodlného prezidenta a jeho nahrazení poslušnou prounijní a protinárodní loutkou.
………..
Drahoš je dlouholetým předsedou zednářského uskupení tzv. Římského klubu v ČR (Robejšek je např. v SRN výuznamným člrnerm) a jde v podstatě o slouhy 13 iluminátských nejbohatších rodin z USA a tzv. černé šlechty v Evropě. Můžete se spolehnout, že oni nějaké Čechy mají na háku a klidně by nás prodali i satanovy, ke kterému se iluminátští parchanti modlí. Fakt neskutečné, jde to vyhledat dokonce na netu.
Když se před rokem otevíral nejdelší tunel v Evropě ve Švajcu, tak za přítomnosti největších politických kterénů z EU a předních států Evropy (byla tam třeba Makrela, Hollande, Juncker aj.) si nechali od baletního souboru předvádět téměř hodinový satanský výstup a dokonce tam jeden předtavoval kozla – satana a celý ten kompars idiotů na to čuměl. Jde to dohledat – video např. na portálu „infokurýr.cz“, ale i jinde. Opravdu Západ nyní řídí náboženští idioti a podle toho to tak vypadá a navážejí sem mraky musulmanů a černochů, což je samozřejmě záměr ve stylu NWO a zednářského „ordo ab chao“ – bordelem k jeich pořádkům!
V Rakousku si dosadili zednáře Bellena, ve Francii Rotschildovského slouhu, v Holandsku rovněž a u nás by rádi Drahoše či někoho podobného….. jak příznačné!
Celý vývoj jde nesprávným směrem a Evropu čekají velmi zlé časy a zřejmě přijde moc násilí a zabíjení lidí. Všechno tomu nasvědčuje, naše děti a vnoučata čekají mos špatné časy. Pryč z EU, volte toho kdo je pro výstoupení z tohoto nebezpečného spolku.
Omluva za prav. chyby. spěchám za sportem……
Ten rituál otvírání tunelu jsem viděl.
Bylo to děsivější, než cokoli, co jsem dosud spatřil. Před hlavouny EU tu vytryskl čirý satanismus…. Taky čuměli jak puci, zticha a zaražení.
Nejděsivější byl vagon s průhlednými skleněnými stěnami, v němž běhal BÍLÝ člověk s řetězy na rukou a marně bil do těch neprůstřelných skel okolo sebe, zatímco průvod příšer ho táhnul dá.
Podívejte se na video, abyste tušili, co mocní plánují. I Merkelka byla bílá jak stěna.
Taky jsem to viděla. Mimořádně hnusné, ale výklady se mohou lišit….symboliku lze spatřit ve všem…sama však nevím, co si o tom kulturním počinu myslet…
Myslet si to, co cítíte.
Člověk nemusí být znalcem symboliky, aby pochopil, že třeba lebka ( v naší kultuře) nic pozitivního nezvěstuje
Takže – sybolika kozla (satana) je všeobecně známa (Kladivo na čarodějnice) a když se mu klaní herci v kostýmech démonů i lidí, ať už v dělnickém či v „umělecky“ bílém, je situace dost jasná.
Když něco s umrlčí hlavou vylétá z tunelu a lidi pod tím padají k zemi a zůstávají ležet, tak to nevidím jako oslavu práce, jak říkali ve „veřejnoprávní“. A tak dále. Čirý satanismus.
Běhal mi při sledování mráz po zádech…já mám ráda kulturu, která povznáší a povzbuzuje mne. Toto představení bylo skutečně jak nějaký šílený rituál…
Otázka je, komu ta scéna byla určena, když Merkel aspol. byli bílí jak stěna. Když si prolustrujete autora toho projektu, tak nic nezjistíte. Vypadá to na umělecký výstřel do tmy, symbolika nesymbolika. Ale mohu se mýlit.
Dajo – shlédl jsem to právě teď a docela mi připadá, že je to burcující memento, upozorňující na nástup vlády Satana v Evropě, pokusy o zotročení a vyhubení bílých lidí a důrazné varování před multikulurní totalitou – proto jsou tam samozvaní eurovládci jak opaření…ale jak říkáte: výklady symboliky se mohou různit.
Kdos neviděl, mrkni sem:
https://www.youtube.com/watch?v=ZBELgO3MVY4
Možná v tom momentě všem těm euromaňáskům, loutkám na provázcích a pinčlům na vodítcích najatým židoamerickou kriminální klikou došlo, že můžou skončit také špatně. Ne rukou svých hebrejských loutkovodičů, ti si je naopak hýčkají do doby, dokud nebude jejich světovláda nevratná, ale následkem hněvu zoufalých lidí zahnaných do kouta. To se potom dějí skutečně nebývalé věci….
Proč ze sebe Drahoš dělá hlupáka? Kdo ví – možná, že nedělá; může být, že hlupák svým způsobem skutečně je.
Už jsem to někdy někam psal: nevím, odkud se bere názor, že dobrý švec nutně bude i dobrým sedlákem; že dobrý účetní bude nutně i dobrým automechanikem; že dobrý vědec nutně musí být i dobrým politikem. Právě na Drahošově (ale i Zlatuškově a dalších) příkladě vidíme, že tomu tak není: ševče, drž se svého kopyta; vědče, drž se svojí Akademie.
V opačném případě budeš nařčen z fachidiocie, a to je ještě ta nejlepší možnost – většina tvých otrávených klientů to nejspíš nazve vychcaností.
Ztotožňuji se s názorem JXD, že Česká republika konečně má protikandidáta k Miloši Zemanovi v nadcházející prezidentské volbě. Je to kandidát mnohem lepší, než si ho tato země zaslouží, kandidát inteligentní, vzdělaný, noblesní, kultivovaný a nezkompromitovaný. A proto nebude prezidentem!
Omluva za prav. chyby. spěchám za kulturou……
Omluva za prav. chyby. spěchám za kulturou……
xxxxxxxxxxxxxxx
Piglovat Žoržíka?
……spíše Maxihnuse, kterého Bouše na víkend odstavil, neb má nyní v garáži na kavalci Vlada s Joem
Nebude prezidentem proto, že je falešný…
… stejně jako Vy?
(Je mi líto Vašeho dědečka i tatínka…)
Už si mou rodinu do své nevymáchané huby neberte. Oba, děd i otec by vás taky poslali do řiti!
Já nikoho do řiti neposílám.
Mě rodiče i prarodiče vychovali slušně.
Mě rodiče i prarodiče vychovali slušně.
xxxxxxxxxxx
To je vidět!
… na tobě?
Těžko, vždyť tebe skoro vidět není. Stále zalezlý v Boušeho garáži… buď mu uklízíš, nebo držíš
Možná. Ale, že by byl falešnější jako „sjednotitel“?
Drahoš podepsal petici „Vědci proti strachu a lhostejnosti“…a to by mi stačilo. Ale on jde dál a pohrdá občany, takže můj hlas a ani hlasy mé rodiny prostě nedostane. Osobně jej považuji za jeho názory za ještě větší hovado než Zemana! Ale možná je jen hlupák (což neznamená hloupý).
I na PP je nalezlých komoušů a rusofilcek dost.
Tento článek jim bezpochyby udělal radost.
Soudruh Zeman může udělat cokoli odporného, a stále jim to nevadí.Naopak v očích některých z nich je to dokonce výhoda.
Podle mého názoru bylo naprosto jasné, jaký je Zeman myšlením bolševik již v 90. letech před existencí opoziční smlouvy, kdy byl v tehdejší „opozici“.
Komu to, co je opravdu zač, není jasné ještě dnes, nebo ho dokonce schvaluje, něco smutného to o něm vypovídá.
Jedno značné pozitivum v Zemanovi spatřuji.
Díky jemu a jeho „prezidentským“ aktivitám máme možnost poznat, kdo je kdo.
Všichni ti, kdo jej veřejně podporují a s jeho zhoubným působením v politice se ztotožňují (z politiků Veleba, Minář, Filip, Babiš, Okamura, Dlouhý, Palas, Klaus, Toman, Hašek, Škromach, Falbr, … pokračovat ve výčtu je zbytečné, stačí se podívat na seznam hostů každoroční hradní žranice), nás současně zatahují do socialisticko-fašistického temna a napomáhají ke zkáze, kterou internacionalismus (materiální globalismus) přinese!
Pane Langere, to jste vypotil dnes v noci společně s Bořkem Holínkem ?
Nemáte spolu něco velmi hodně blízkého ? Holínek – Varholík – Varholínek ?
Citace:
„Holínek – Varholík – Varholínek?“
Výkon geniálního myslitele.
Již se nedivím, že „firma“ SOPO, kterou jste měl vyvěšenu i nade dveřmi, šla do kopru.
Stejně tak zmizí hnutí SPD, které momentálně podporujete (kolikátá je to již partaj či sdružení, kolem níž jste poskakoval? – sedmá, pokud se nemýlím).
Vše, kde jste se dosud jakkoli angažoval, zmizelo v propadlišti dějin.
Pane Langere,
„tím legračním onanistou neustále pod našimi komentáři vzrušeným do té míry, že se musí vždycky udělat“, je kdo?
Není to nějaký profláknutý prokremelský práskač, který místo diskusi k článku arogantně nálepkuje každého, kdo kritizuje nositele bolševických praktik vč. Putina??
Bouš, Bouše… není to nakonec ten hlupec z garáže
Já nevím, jestli je Langer slepec, nebo pitomec; možná obojí. Nebo, možná, je placenej kavárnou, aby na Zemana naflusal co možná největší hnůj. – Rozeberme si některé Langerovy výplody, třeba:
„Soudruh Zeman může udělat cokoli odporného, a stále jim to nevadí.“
Bylo by pěkné, kdyby Langer to svoje „cokoli odporného“ upřesnil. Souloží Zeman s devítiletými holčičkami? Uřezává Zeman hlavy svým ideovým odpůrcům? Dává shodit účastníky duhového pochodu z věže? Nebo snad nosí sebevražednou vestu, prst trvale na spínači rozbušky? – Tohle všechno, a ještě více než to, je potřeba mít na paměti, když použijeme v daném kontextu slovo „cokoli“, tím jsem si zcela jist. – A tak by se dalo poračovat nad téměř každým jeho vstupem.
Čím si nejsem jist, je otázka, zda je Langer pouze ideologicky zaslepený kretén, nebo někým dobře placený provokatér. That’s the question.
Máte pane Blešku hodně omezený pohled na škálu odporností.
Pane Jemelko, stačí jedno máchnutí plácačkou a bleška zmlkne… na furt.
Tací za pozornost nestojí!
Blahopřeji, Langere, teď ses nám představil.
Soudruh Blešek:
Ty jsi opravdu blbec. Vzdělaný, komunistický blb, kterého pravděpodobně ne náhodou soudruzi nechali vystudovat.
Ten text jsem OPRAVDU NEPSAL já.
Opravdu? Ale VYPADÁ TAK. Je stejně blbý, jako by byl od tebe – ani o chlup míň.
Hmm, myslíte? Koneckonců je to možné. I když, budete-li číst pozorněji, všimnete si, že jsem napsal:
“ Tohle všechno, A JEŠTĚ VÍCE NEŽ TO, je potřeba mít na paměti, když použijeme v daném kontextu slovo “cokoli”, tím jsem si zcela jist.“
Z toho by mělo být pozornému čtenáři jasné, že mnou jmenované poklesky nejsou úplným a vyčerpávajícím výčtem odporností, naopak – nechávám tu škálu otevřenou na obě strany. Doplňte si, co libo.
Ale problém je jinde: totiž v onom slově „cokoli“. Langer tak tvrdí, že ať na škále odporností vybereme jakoukoli, vždy bude Zemanovi jeho sympatizanty odpuštěna. Což je, jak jistě nahlížíte, buď nesmysl, nebo rovnou lež.
Možná jste Langerův sympatizant; jste hotov odpustit mu JAKOUKOLI lež? Nemyslím.
Pane Jemelko, pozdravení.
Máte pravdu, ale takoví už komouši jsou.
To, co soudruh Blešek předvedl, je typická ukázka myšlení nízkých tvorů, kteří jsou obvykle rudí jako Zemanovy trenky.
Že by Stalin nebo Hitler souložili s 9 letými děvčátky, to snad také není známo. Ba ani osobně hlavy neuřezávali.
Proto je třeba je ocenit, a být objektivní a neustále je neočernovat.
Asi není náhoda, že v diskusích soudruh Blešek chválil pracovní tábory a jejich hesla, a to nejen v současné Číně.
Přiznám se, že mě svrbí ruka vytasit tu zmíněnou plácačku…
Tak prosím tě, vytáhni už tu plácačku, ať víme, co tak zásadního se stane. Tipuju, že nic, leda že budeš plácat tak jako doposud: ty totiž neumíš nic než dvě věci: nadávat oponentům do komunistů a hystericky plivat jedovatou slinu na Zemana. Věcný argument bys neměl? – já vím, neměl. Byla to jen řečnická otázka.
Ateisté z tebe musejí mít radost, jsi totiž důkazem boží neexistence. Kdyby totiž Bůh byl, kreténa tvého kalibru by nikdy nestvořil: ejhle důkaz!
Cit.: „Věcný argument bys neměl? – já vím, neměl. Byla to jen řečnická otázka.“
Ukázka, jak má vypadat komentář k tématu článku (věci) je k přečtení níže:
Ján Blešek 7.7.2017 17:20:51 Odpovědět
Kluci, váš intelektuální potentoneciál tak nějak rezonuje s potřebami dnešní doby. Jen pokračujte a nezapomeňte se s ostatníma o klenoty svýho ducha spravedlivě podělit. A pozor, poznámka pro nejbystřejší z vás: podělit není totéž, co podělat.
Pohov.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Od individua, který se rouhá a znevažuje Pána Boha, ani nic jiného očekávat nelze!
Amen. – A co, budu ukamenován? Nebo upálen?
—
Jsi pověrčivý hlupák. Kdyby Bůh měl ty atributy, které se mu přisuzují, jak by bylo možno ho znevažovat?
Vše potřebné o „hlupákovi“ již napsali jiní:
„…..stačí jedno máchnutí plácačkou a bleška zmlkne…
na furt.
Tací za pozornost nestojí!“
Amen !
No vidíš. – Tak proč plýtváš svou pozorností na mne, nehodného?
Leda že bys chtěl „máchnout“ – ale pozor! ať neupadneš!!!
A jak bys to chtěl vlastně udělat?
Blešku Plešku,
Ty jsi komunistický paznecht. O Bohu s Tebou fakt nepovedu polemiku.
To, co do Tebe na Marxáku nalili, to je v tobě jako v koze lůj.
Když Ti některé argumenty nejsou pod nos, začneš se chovat jako rudý vřed, což nezamaskuješ ani spisovnou češtinou.
Protože jsi zjevně nedoceněn, možná Tě i zaskočil 17. listopad, přál bych Ti, aby ses odporoučel do říše rudého draka, mezi těmi rudými mongoloidními žlut’áky by Ti jako jejich onuci bylo dobře.
No jo, to je fakt problém. Když se někdo podívá na náš rozhovor, hned vidí, jak to je: já jsem vzdělaný paznecht, zatímco ty jsi sice nevzdělaný a blbý, zato ale třídně uvědomělý! – Tak se ti to konečně podařilo objasnit všem – díky, díky, chlapíku udatný a soudruhu a milý soukmenovče! Na stráž a mupy mup! – Říkám to, doufám, tak, jak jsi na to zvyklý, že?
No jistěééé! Komu se nelíbí pussydentovo přemítání o kundě na veřejnosti, je placen kavárnou!
Jistě.
Co je však opravdu velmi varovný signál, když před Putlerem v přímém přenosu vyzývá k likvidaci novinářů.
At‘ už si myslím o některých novinářích cokoli, jestliže tohle Zemanovi projde, a lidem to nevadí, tak to o nich opravdu něco svědčí.
ŽE BY JIM BOLŠEVICKÁ TOTALITA ZPĚT NEVADILA.
Ostatně již v 90 letech pronesl něco o potažení čehosi kůží členů ODS (to nemá opět vůbec co dělat se sympatiemi k nim). Nejde jen o to, že to pronesl. Jde o to, co to je za zrůdné myšlení, že ho to vůbec napadne?
Já vím, lidé jsou různí, zákoutí lidské duše jsou všelijaká a složitá. Ale problém je , když takový člověk má jakoukoli moc.
Že to nevadí ani některým tehdejším (bývalým) členům ODS, mě rovněž nepřekvapuje, jsou to přemalovaní komouši a nemají žádnou hrdost, že ho podporují.
Že to však nevadí tolika lidem v Česku, to je velmi varovný signál.
Stejně jako jim nevadí estébák a normalizační komunista jako ministr financí.
Kluci, váš intelektuální potentoneciál tak nějak rezonuje s potřebami dnešní doby. Jen pokračujte a nezapomeňte se s ostatníma o klenoty svýho ducha spravedlivě podělit. A pozor, poznámka pro nejbystřejší z vás: podělit není totéž, co podělat.
Pohov.
Pane
máte
No jo, komouši maj svýho pussydenta…
Kdo je proti referendu, je kreten!
Drahos ze sebe nemusi nechat delat vola, on je.
Lubomire, kecas voloviny. Jsou staty, jejichz vlady referenda MUSI akceptovat a zakony podle nich zmenit. Dulezite by bylo referendum o clenstvi v EU, nebo o nasazeni nasi armady v cizine, coz znamena take zmenit dohody s NATO. Ve Svycarsku to funguje vyborne a lide si stale nestezuji na vladu, jako Vy, Cesi, nebo Nemci. Referendum, nemecky Volksentscheid, je prani vetsiny obyvatelstva. Zavedl bych povinne referendum, aby se potom blbci nemohli vymlouvat, ze nevolili. Komu pak nevyhovuje u referenda ani jedna alternativa, staci nezaskrtnout nic.
Aha! Kdo si nepřeje okupaci rusáky, je kreten! Nejdřív se ale musí vystoupit z NATO… No to víš, že jo!
Jojo, chlapče, když tu našich po osmašedesátém bylo maximum, bylo jich tu tak 150 tisíc, většinou byli pozavíraní v kasínech a jejeich civilizační úroveň byla o několik století nad musulmanama.
Zato dneska možná ten počet černejch lidoopů tady je větší a běhají vám po republice bez náhubku a vodítka. A koordinujou to Germáni.
Jenže já už vám podruhý od Germánů a jejich vopičí biologické zbraně z Afriky nepomůžu. Nemůžu. Jsem už starej, rezavej, rozkradenej a podruhý bych ten květen nedal. No řekněte, po dvaasedmdesáti letech …
Libórku
ty nejsi kretén, ty jsi jenom slabomyslný.
Protože on v podstatě tím hlupákem je, neb se stačí trošku zamyslet a porozhlédnout. Vždy jsem říkal “ ani deset těch nejvyšších škol z nikoho inteligenta neudělá a to platí i pro Drahoše.
Drahos je havlista a tedy hlupák …ale ze ma ta pravdo laska kádrové potíže, kdyz musí nechat řídit zemi lidmi jsko Sobotka, Fiala, Bělohradek Atd … A ze nema lepšího kandidáta na presidenta
Demokracie? Opravdu? Jenom poslanců je dvě stovky, každého volíme, platíme a oni si z nás dělají celé volební období srandu. Pak senát… Prezident… má být jejich nezávislým, nejvyšším politickým vrcholem, reprezentantem atd… Jak vlastně ale může být na nich nezávislý?