
Pravá tvář komunismu
MARTIN PINC
Komunismus je podle komunistů ušlechtilá myšlenka, která byla pouze zneužita zlými lidmi, jako byl Stalin a jiní diktátoři, kteří ovládli komunistické strany ve svých zemích. Vyznavači této teze by měli vědět, že komunistická myšlenka je shnilá od kořene, tedy od svého prvního propagátora Karla Marxe, což doložím vzápětí:
.
Manifest komunistické strany, základní program komunismu, dílo mladého Karla Marxe a Bedřicha Engelse, vytváří fikci, že „veškeré dějiny jsou dějinami třídního boje“. Redukuje podle takto nastaveného pohledu na dějiny veškerou společnost na „vykořisťovatele a vykořisťované“, aby zdůvodnil nezbytnost vzniku „nového člověka“ z proletáře, který bude žít v nové „beztřídní společnosti“, v níž se o veškeré potřeby občana postará stát.
.
„Nový člověk“ podle Manifestu, se obejde bez všech podstatných atributů, které charakterizují člověka „staré doby“ – nepotřebuje rodinu, domov, stavovskou („třídní“), ani národní příslušnost. Už od samého začátku komunistické ideologie, který komunistický manifest ztělesňuje, byla tato ideologie programem pro vytvoření státního kapitalismu – o čemž jednoznačně svědčí komunistické desatero (pramen – Komunistický manifest, 1848):
.
1. Vyvlastnění pozemkového majetku a použití pozemkové renty na výdaje státu. (= okradení vlastníků půdy, soukromých i institucionálních – jako jsou mj. feudálové a církve)
2. Silně progresívní daň. (= potrestání úspěchu v podnikání odebráním většiny zisku)
3. Zrušení dědického práva. (= okradení rodin o majetek, který vlastní)
4. Konfiskace majetku všech emigrantů a rebelů. (= okradení všech protivníků komunismu)
5. Soustřední úvěru v rukou státu prostřednictvím národní banky se státním kapitálem a výhradním monopolem. (= zestátnění, čili krádež všeho soukromého kapitálu – státní bankovní monopol)
6. Soustředění dopravy v rukou státu. (= zestátnění všech dopravců – státní monopol na dopravu)
7. Zvýšení počtu státních továren, výrobních nástrojů, získávání nové orné půdy a meliorace pozemků podle společného plánu. (= zestátnění soukromě vlastněné půdy a potravinářského průmyslu a likvidace soukromě hospodařících zemědělců – jejich práce bude napříště řízena státem)
8. Stejná pracovní povinnost pro všechny, zřízení průmyslových armád, zejména pro zemědělství. (= nikoli právo na práci, ale povinnost pracovat se státní kontrolou)
9. Spojení zemědělské a průmyslové výroby, úsilí o postupné odstranění rozdílu mezi městem a venkovem. (= eliminace venkovského obyvatelstva jako konzervativního, tj. potenciálně nebezpečného elementu národa)
10. Veřejná a bezplatná výchova všech dětí. Odstranění tovární práce dětí v její dnešní podobě. Spojení výchovy s materiální výrobou atd. (= vznik státních zařízení a organizací, jako jsou jesle, školky, pionýr pro ideologickou indoktrinaci dětí a jejich oddělení od výchovného působení rodin. Organizování dětské práce pod státním dozorem – školní brigády v zemědělské i jiné výrobě, apod.)
2. Silně progresívní daň. (= potrestání úspěchu v podnikání odebráním většiny zisku)
3. Zrušení dědického práva. (= okradení rodin o majetek, který vlastní)
4. Konfiskace majetku všech emigrantů a rebelů. (= okradení všech protivníků komunismu)
5. Soustřední úvěru v rukou státu prostřednictvím národní banky se státním kapitálem a výhradním monopolem. (= zestátnění, čili krádež všeho soukromého kapitálu – státní bankovní monopol)
6. Soustředění dopravy v rukou státu. (= zestátnění všech dopravců – státní monopol na dopravu)
7. Zvýšení počtu státních továren, výrobních nástrojů, získávání nové orné půdy a meliorace pozemků podle společného plánu. (= zestátnění soukromě vlastněné půdy a potravinářského průmyslu a likvidace soukromě hospodařících zemědělců – jejich práce bude napříště řízena státem)
8. Stejná pracovní povinnost pro všechny, zřízení průmyslových armád, zejména pro zemědělství. (= nikoli právo na práci, ale povinnost pracovat se státní kontrolou)
9. Spojení zemědělské a průmyslové výroby, úsilí o postupné odstranění rozdílu mezi městem a venkovem. (= eliminace venkovského obyvatelstva jako konzervativního, tj. potenciálně nebezpečného elementu národa)
10. Veřejná a bezplatná výchova všech dětí. Odstranění tovární práce dětí v její dnešní podobě. Spojení výchovy s materiální výrobou atd. (= vznik státních zařízení a organizací, jako jsou jesle, školky, pionýr pro ideologickou indoktrinaci dětí a jejich oddělení od výchovného působení rodin. Organizování dětské práce pod státním dozorem – školní brigády v zemědělské i jiné výrobě, apod.)
.
Dále chce komunistický manifest zrušit národy (proletariát je mezinárodní), rozvrátit rodiny (a zavést pohlavní komunizmus), pojem domova je pro něj irelevantní a vlastenectví nahrazuje kosmopolitizmem („proletářským internacionalismem“), likviduje nejen různé vrstvy společnosti, ale zejména – není v něm prostor ani pro náboženství, ani na víře v Boha založenou morálku.
.
Komunisté však také tvrdí, že, cituji: „Manifest komunistické strany NENÍ základní program komunistů, Manifest je historický dokument z roku 1848! Je to mimochodem nejlepší politický pamflet všech dob, nicméně sám Marx klade důraz na objektivní podmínky ve společnosti a patrně by se obracel v hrobě, kdyby chtěl někdo realizovat tento 165 let starý dokument…“
.
Přesto je historickou skutečností že tento program byl ve všech svých podstatných bodech realizován nejen při budování Sovětského svazu, ale více či méně důsledně ve všech jeho satelitech. Pravděpodobně nejdůsledněji byl realizován Gottwaldem a jeho KSČ po roce 1948 v tehdejší ČSR. V žádné jiné „lidovědemokratické“ zemi nebyl stoprocentně znárodněn či zestátněn veškerý průmysl, banky, doprava, telekomunkace a služby, nikde nebyli totálně zlikvidováni všichni živnostníci, vyvlastněni majitelé nemovitostí, zemědělci zbaveni vlastnictví půdy, nikde nebyly tak důsledně eliminovány všechny nekomunistické organizace a spolky (mj. populární a proto pro komunisty nebezpečné organizace Skaut – Junák, Sokol, Orel a Ymca), nikde nebyly tak tvrdě potlačeny církve a náboženské společnosti, jako v Československu po roce 1948. Došlo samozřejmě i k zabavení majetku emigrantů a všech, kdo byli byť jen potenciálními odpůrci komunistů. Prakticky všichni lidé se nuceně stali zaměstnanci státu, který byl řízen mafiánskou skupinou zvanou ÚV KSČ, jež byla zcela závislá na pokynech vyšší mafiánské skupiny ÚV KSSS v Sovětském svazu.
.
Nadto bylo využito sovětských zkušeností a „expertů“ k vybudování českého Gulagu – tajné sítě pracovních táborů (zřízených u nás především pro nucené práce muklů v uranovém průmyslu) a systému brutální státní tajné bezpečnosti… Na něco takového, jako bylo vraždění, mučení a věznění většinou zcela nevinných lidí, zejména v době „zostřeného třídního boje“ na počátku 50. let možná opravdu Marx nepomyslil, ale kdoví, jak si vzápětí ukážeme.
.
Vraťme se proto k historickému dokumentu z roku 1848: Komunistický manifest plánoval „svrhnout staré řády“ a zničit vše, co přinesly minulé, přežité epochy lidstva, protože komunizmus má přinášet „lepší dobro“, snad přímo ráj na zemi. Jeho vítězství je prý nevyhnutelné, protože představuje nejvyšší formu organizace lidské společnosti…
.
Kdo vlastně byl Karel Marx a jak se stal komunistou? Karel Marx nebyl žádný proletář – pocházel z dobrých poměrů, jako syn zámožného právníka, Žida, který konvertoval k protestantismu, aby mohl vykonávat svou profesi. V dětství rozhodně nehladověl a ve studentských letech žil podstatně lépe, než mnozí jeho kamarádi na studiích. Byl vychován v křesťanském přesvědčení, ale neuplatňoval ho v životě. Marx ztratil svůj mladický zápal pro křesťanství téměř přes noc, krátce po maturitě na gymnáziu ve svých prvních letech na vysoké škole. V maturitním eseji na dané téma: „Úvaha mladého muže o výběru povolání“ Marx dává na jevo podobné buržoazní sentimenty jako toto: „Hlavním rádcem, který musí řídit výběr naší profese, je blahobyt lidstva a naše vlastní zdokonalování.“ Čím byla způsobena jeho pozdější krutá nenávist k Bohu, nenávist na život a na smrt? Proměnu jeho postojů lze vysledovat v jeho nevydané divadelní hře „Oulanem“ (Oulanem je anagram: oulanem = Manuelo = Immanuel = Bůh s námi. Immanuel je Kristovo jméno z Nového zákona – Matouš, 1:23) – Marx zde ústy svých postav vydává všechno lidstvo prokletí odpadlictví od Boha. V básni „Hráč“ pak hlásá, že je zapřísáhlým nepřítelem všech bohů, člověkem, který si koupil meč u knížete tmy za svoji duši. Vyhlásil za svůj cíl strhnout veškeré lidstvo do propasti a se smíchem ho tam následovat.
.
Tato báseň a náhlá ztráta víry u Marxe vedla pastora Richarda Wumbranda, který byl obětí komunistického žalářování v Rumunsku k závěru, že Marx se stal příslušníkem nějakého satanského kultu. Ve své knize „Marx a satan“, vydané v r. 1985 vykreslil Marxovu skrývanou tvář – jeho nenávist k Bohu a lidstvu. V roce, kdy vydal Komunistický manifest, psal o „nadcházející světové válce“, která zničí chátru, jako jsou Rusové, Češi a Chorvati: „Nadcházející světová válka způsobí zánik nejen zpátečnických tříd a rodů, ale celých zpátečnických národů a to bude pokrok… Revoluce … se nestará o lidské životy, které zničí … jako zemětřesení se nestará o domy, které zničí. Třídy a rasy, které jsou příliš slabé na to, aby se uplatnily v nových podmínkách … budou poraženy … ani jejich názvy nezůstanou zachovány.“
.
Je přitom známou skutečností, že Marx nebyl ve své životní praxi zastáncem pracující třídy. Nechal se najmout jako policejní špión. V roce 1960 věnoval rakouský kancléř Raabe generálnímu tajemníkovi UV KSSS Nikitu Chruščovovi historický originál dopisu od Marxe, který dokazoval, že „zakladatel komunizmu“ donášel na další revolucionáře.
.
Wurmbrand ve své knize říká, že komunismus je v podstatě zmocněním satanismu. Proto se zejména křesťané nejen stali jedním z hlavních cílů pronásledování a vraždění komunisty, ale byli také nuceni k rouhání. Cílem komunismu je výsměch Bohu a tím i uctívání Božího protivníka – Lucifera. Komunistické noviny přiznaly: „Bojujeme proti Bohu, abychom mu vytrhli jeho věřící“. V „Německé ideologii“ Marx označoval Boha hegeliánským výrazem „absolutní duše“. Marx se na jiném místě vyjádřil takto: „Zabýváme se navýsost zajímavou otázkou – rozkladem absolutní duše.“
.
Podle Wurmbranda byla bolševická revoluce dobou, kdy „láska, dobrá vůle a zdravé city byly považovány za zlé a zaostalé. Dívky skrývaly svou nevinnost a manželé věrnost. Ničení bylo chváleno coby vkusné, neuróza coby znamení šlechetné mysli. Muži rozvíjeli neřesti a perverze a úzkostlivě dbali o svou nemorální pověst“. Komunisté, stejně jako satanisté popisují svou vzpouru proti Bohu a mravnímu imperativu jako pokrok a svobodu. Při zasvěcení do sedmého stupně satanistického kultu uchazečí proklamují: „Nic není skutečné a všechno se smí.“ V Komunistickém manifestu Marx napsal, že všechna náboženství a morálka budou odstraněny a vše bude dovoleno. Není ale zřejmé, že podobné rysy má dnešní postmoderní svět? Soudobé myšlení společnosti se nijak podstatně neliší od idejí Marxova komunismu.
.
Je varovné a symptomatické, že ideologie a agenda, šířená levičáckým vedením EU a v USA Obamovou administrativou, se podobně jako v případě komunistů jednoznačně zaměřuje proti konzervativním hodnotám, které představují zejména trvale platné mravní principy, vycházející z Bible. Komunistům se podařilo v době jejich vlády v mnoha lidnatých zemích světa odstranit křesťany z veřejného života a marginalizovat jejich vliv na veřejné mínění. I u nás můžeme sledovat, jak čtyřicet let komunistického vymývání mozků opravdu našemu národu způsobilo jistou formu lobotomie – mimo jiné ztrátu schopnosti nést zodpovědnost za své činy a ztrátu všeobecného uznávání Desatera jako zásadního normotvorného požadavku na lidské chování. Totéž se do značné míry podařilo levičákům v zemích Západní Evropy.
.
Co spojuje komunisty a „novou levici“:
- tlak na rozpad rodiny (vytvořit představu, že pro ženy je lepší budovat kariéru, než vychovávat děti) – umístit děti už od nejútlejšího věku v ústavech, kde mohou být velmi snadno ideologicky indoktrinovány a deformovány,
- tlak na zničení institutu manželství (zpochybňování jeho významu, pohlavní komunizmus, zrovnoprávnění manželství a partnerství homosexuálů),
- „vědecký světový názor“ – novým náboženstvím je (neo)darwinizmus, lidem je vštěpováno přesvědčení o tom, že nad nimi není žádná vyšší autorita,
- zvyšování, až absolutizace role státu, úplná regulace celého života člověka od narození až do smrti,
- vymizení občanské svobody, nezávislých institucí, sílící moc vládnoucích „elit“, fyzická likvidace jejich odpůrců,
- to vše se děje pod hesly pokroku, nevyhnutelného vývoje lidstva, dosažení rovnováhy mezi člověkem a přírodou, souhrnně pod heslem „udržitelného rozvoje“.
ZDROJ: Martin Pinc
Redakce
Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních našeho webu.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
Mohlo by Vás ještě zajímat
138 komentářů
Nemocí, výstižně popsanou v tomto článku, je i ZDE infikován nejeden pravidelný „diskutér.
Jmenovat je nebudu, možná je Vylíčí anonymní „Kundel“…
Už asi nevylíčí. Pokud vím, zmrzl v Havaně.
Chudák Lubomír… a co si nyní počnou vrabci
P.S.
Místo jeho umrznutí mě nikterak nepřekvapuje.
Bolševik si ani lepší místo skonu přát nemůže a navíc takřka současně s Fidelem… přejme mu to rudé „nebe“
komunismus je založen na diktatúře proletariátu. Bylo to podvod především na tom proletariátu, protože moc stejně drželi úředníci. Komunisti šířili strach a nenávist mezi lidmi. Věděli, že potom si svoji moc lépe urží. ŽÁDNÁ DOBRÁ MYŠLENKA, to se mohlo někomu zdát. Byla to zrůdnost, která měla za úkoll udělat z lidí ovce
to co je nyní je co?komunizmus nikdy nikde nebyl.max socializmus.to co se zavádí v eu je přesně to o čem autor píše.komunizmus jak malovanej.taky žádná dobrá myšlenka.líp řečeno žádná myšlenka.jen podrobit, ovládnout, trestat,zavírat atd.zlatej socializmus.
Článek obsáhlý a v mnohém pravdivý.
Je ovšem třeba napsat, co v článku není.
Jaká náhoda, že právě v RUSKU marxistická revoluce zvítězila. Nezvítězila v USA. Ani nezvítězila kdekoli jinde v Evropě,zvítězila právě TAM.Stejně jako poté Revoluce vítězila v Asiatských Zemích.
Protože Mongolové (Rusové a Čínané) si lidské individuality, ani hodnoty lidského života příliš neváží.
Dochází skutečně k naplnování satanského Marxismu na světě.Podívejme, kolik se toho podařilo z Komunistického Manifestu splnit v jednotlivých Zemích kdekoli na světě. A s hrůzou zjistíte, že toho nebylo málo.
K čemu v socialistickém světě občas dochází, to je takový stav NEP, který byl v SSSR ve krátce 20 letech.
Cosi velmi podobného začalo přelomem 80 a 90 let v Sovětském Bloku a v nyní to pravděpodobně končí a nastupuje opět komunistický hardcore.
Socialismus má mnoho odrůd, třeba nacismus, fašismus atd., což jsou rodní bratři komunismu.
Já sázím na to, že právě Západní civilizace tomuto dokáže nejlépe odolat.
Budou to však v nejbližších letech těžké časy.
Zřejmě dochází k naplnění Biblického Proroctví Gog a Magog.
Dochází zřejmě rovněž k naplnění Orwellova románu 1984.
Máme se na co těšit.
Tedy alespon já se vůbec při těchto představách netěším.
Slepému napověz, hloupého kopni.
Vás bych nakopal tedy za ty zamrzlé v sedmdesátých letech kecy, do půlek asi každý den, dokud nepochopíte součastnost. Vaše posty, jsou pro někoho povzbuzující, proněkoho směšné, někdo se nad tou trapností povznese. Mě osobně je nepříjemné, že někdo ješzě takto uvažuje. Ale věřím, že tímto jsem vám nabil ostrým.
Soudruh vena:
Vy jste komunistický ksindl. Pancéřový duševní bolševik.Duševní komunistický cenzor.
Vy jste se divil, že pana Jemelku chválím a Vás ne?
Si to po sobě čtěte. To se mu chcete rovnat?
VY JSTE ZAMRZLÝ BOLŠEVIK !!!
Patříte do Ruska.
Langer, fakt už je mi šumák, jestli mě chválíte nebo dehonestujete. Člověk, který se projevuje způsobem jako vy, mi nakonec nestojí za oponenturu. Jen za soucit a přání všeho lepšího, než by vás mohlo potkat. Takže mám to jako s kouřením. Jste jako cígo, které už nechci zapálit. Jen poslední šluk: „Putin is Heavy Metal“
vena:
Výborně.Přeji Vám štastný Nový Rok a všechno dobré. Přeji Vám, aby Vás potkal lepší osud, než se obávám, že Vás potká.
Rovněž s radostí učiním tečku.
TEČKA.
neděkuji, demente. Čest
veno, k tomuto dobrému rozhodnutí, došlo už více diskutérů zde.
Jenom si kazíte předvánoční čas.
Stejně jako Vy, diskusí se „šlukem“…
Tak jsem si dal ještě jedno cígo, no: „Langer, tak ta tvoje poslední charakteristika mých buněk je teda pecka. Jako skláním se nad tvým drajvem vytvářet novotvary, např.:“pancéřový duševní bolševik“ nebo „duševní komunistický cenzor“… Takže, Langere, Buď jste genius nebo dement. Těžko říci. Ta hrana je přetenká. Pa
vena:
Aha. Vy zřejmě nejen kouříte jako komín, přestat nedokážete, ještě zřejmě pijete jako Zeman v nejlepší kondici.
V tom případě Vás chápu i je mi Vás líto.
Nemá smysl zde psát co jsi zač, podle tebe když má někdo jiný názor je komanč takže ty budeš asi pouhý DEMOgrat a to mluví za vše, je spousta přirovnání pro lidi typu Langer a jemu podobní tyto bytosti ovšem mají prabídnou slovní zásobu a o o o o tom tom to je.
Dobrý den, pane Langere, skutečně, v článku toho chybí mnoho, ale o to více je nábožensky zapálený.
Ale musím vás opravit.
Cara v Rusku svrhli ruští nacionalisté, a ty marxismus nezajímal vůbec. Bolševici byli napočátku jen obskurní terorristická skupinka uvnitř ruské soc.dem., která byla Západem skrytě podporována a také plnila cizí zadání, což již dnes není žádným tajemstvím. Cílem bolševiků bylo především vytvořit teror, který rozloží zemi. Marxismus hrál v Rusku zcela druhotnou roli, bolševici mnohem více inspirace nalezli u ruských anarchistů. Uchvácení moci bolševiky mělo na marxismus spíše druhotnou vazbu.
Navíc Marxovo autorství čehokoliv je dost sporné. Naopak se lze domnívat, že to byl vždy jen špicl. Ale v každém případě vzešel z pruského mladohegelovského prostředí, které bylo primárně fundamentálně křesťanské a je nepochybné, že ideje komunismu vzešli právě z křesťanství.
A pak, byli to jezuité, kteří vytvářeli komunistický prototyp v Jižní Americe snad 200 let před Marxem, když oduševňovali původní necivilizované národy tzv. redukcích, což vlastně byla komunistická společnost. Ale již ávno předtím bylo v Evropě mnoho křesťanských sekt, které lze s klidem označit jako komunistické.
Představa Marxe jako „ďábelského posla“, který to všechno spískal, je úplně mimo a zcela evidentně a záměrně zavádějící. Již před marxismem bylo v Evropě několik silných směrů navazujících na utopický socialismus, který byl opět křesťanskou záležitostí. A nebyli to zdaleka jen pruští hegeliáni, ale mnoho teoretiků socialismu bylo ve Francii, Anglii i jinde. Kupříkladu ikarské hnutí působilo v USA již v době, kdy se Marx živil jako policejní informátor a Lenin ani nebyl na světě.
Článek vyznívá dost ideologicky zaslepeně. Především během industrializace byla společnost extrémě „mechanizována“ a lidský život měl sotva hodnotu krumpáče, ale myslim, že asi nemá cenu to rozvádět. Zkrátka společnost byla nastavaná tak, že lidé měli svůj úděl přijmout jako daný. Svět podle všeobecných představ podléhal boží vůli – tedy lidské role byly předem dané, ať byl člověk vypasený flanďák, chlastající oficír, uhlobaron, nebo bezejmenný kus hnijícího masa v dělnickém slumu. Podle ideologů takto fungující společnosti vše byl mechanismus poháněný ke slávě boží. Ale člověk není kolečko, takže uvažuje všelijak, vidí svět všelijak a nakonec i jedná všelijak a na mechanismy se vykašle.
Cara v rusku svrhla především bída a vodka. Žvanil Lenin toho uměl využít. Naivní lidé rádi poslouchají žvanili, kteří to umí.
A ted vážně. Přeměnit carský režim v rusku, na demokratický byl zkoro nadliský úkol. Stejně jako u nás po převratu , se chytlo v rusku příliš mnoho špatných lidí, kteří toho uměli využít .
I tak se to dá říci.
Samozřejmě značnou roli v tom hrála úplná neschopnost režimu na cokoliv rozumně reagovat, a to již po několik generací. Bída a alkohol není výhradně příčina, ale i důsledek. Když se na to podíváme bez zbytečných ideologických brejlí, tak kdokoliv, kdo udrží Rusko mimo hladomor, může být v klidu označen jako veleúspěšný vládce a jakákoliv éra bez hladu bude historicky vzato i ruskou érou zlatou.
Pane Král, dobrý den přeji.
Především musím říci, at pozdravujete svého kolegu, co zde vystupuje pod nickem Piangendo.
I on psal o jezuitech v jižní Americe, i on psal o Vatikánu, jako vládci všeho.I on psal o Jezuitech, kteří ovládají CIA, jako Vy jste psal o Mc Carthym.
I on psal o Anthonym Suttonovi.
Samozřejmě náhoda, že píše shodně s Vámi, ale já ji vylučuji.
Udělal ovšem významnou chybu, tvrdil, že na PP žádní ruští agenti nejsou.
Takovou botu Vy byste si jistě napsat nedovolil.
Vy jste udělal menší.Když jste velmi rychle odmítl možnost realizace Duginových plánů Eurasie.
Vzhledem k tomu, že jste se pasoval do role vyznavače konspiračních teorií, byla tato Vaše reakce překvapivá, nikoli však pro mě.
To, že Vás považuji za ruského agenta, nic nemění na tom, že Vaše obsáhlé komentáře rád čtu, nebot jistá osobitost v nich je, stejně jako Vaše obsáhlé znalosti historie.
Vy to děláte vskutku lépe, než ostatní kremlobotští trollové.
Lajsnete si kritiku i Putina a Zemana,( za což Vás méně chápaví trollové sprdnou) ovšem samozřejmě celkově z Vašich komentářů vychází Putinův režim jako docela přijatelný, přičemž důsledně zkritizujete vše, co mu překáží.
Vaše obvyklé demagogické přimíchávání nepravd do pravdivých statí skutečně může působit na mnohé čtenáře důvěryhodně.
Je to naposledy, co Vás hodlám pochválit, nebot nehodlám ruským propagandistům radit.
Pište své komentáře, jste jediný z ruských propagandistů, kterého si vždycky rád přečtu, pokud to zachytím. Komentáře ostatních ruských trollů často přeskakuji, obzvláště ty delší.
@ Honza Král, 16.12.2016, 10:29:19 + 11:48:46
……………………………………………..
K textu obou Vašich komentářů mám pouze jednu otázku, členěnou do tří podotázek.
Za kolik, či za co, nebo proč?
Proč ta smělá otázka?
V souvislosti s nedávno ZDE zveřejněným záměrem rozšířit předmět podnikání o „zlehčovatelsou kancelář“, mě rovněž napadlo něco podobného, a sice založení české pobočky kanceláře „Organizované demagogie“.
Ne že bych si stěžoval na své materiální zázemí, ale to víte, člověk si vždy rád trochu přilepší…
Pane Langere, většinou mě jinde považují za „židozednářského agenta v žoldu USA“, ale ani vaše zhodnocení není špatné.
Ale teď vážně, tak nějaký ten příklad.
Cituji:
„Před 400 lety byly založeny jezuitské redukce. Nabízely víru v Krista a ochranu před vykořisťováním.“
http://fatym.com/view.php?nazevclanku=ztraceny-raj&cisloclanku=2011020072
Také se tam píše:
„Podle názorů kolonizátorů, které převzali i jezuité, nebyli Indiáni ještě zralí používat plně svou svobodu. Avšak na rozdíl od kolonizátorů zastávali jezuité názor, že Indiáni, „děti, které potřebují ochranu“, musí být chráněni před vykořisťováním a mají být podrobeni trpělivé výchovné práci, která je přivede k vyšší civilizaci.“
To je dobré, co, pane Langer.
a dále:
„V těchto velkých komunách neexistovaly peníze a uplatňoval se jen výměnný obchod.“
Tedy aby nedošlo k omylu:
„Vysoký podíl pracovního nasazení pro společné blaho byl prvek, který vyplýval z indiánské kultury a nikoliv ze socialismu. Dobrovolné zapojení do společenství bylo silným stabilizujícím prvkem sociálního systému v redukcích.“
Jako bych to odněkud znal, ale přísahám, 400 let starý indián nejsem.
Ale nechme promluvit také osvícence:
„Také právní systém v redukcích byl autonomní a podle názoru pozdějších autorů měl na tehdejší dobu náskok 200 let. Montesquieu napsal o jezuitské teokracii s indiánskou samosprávou: „Když napravila zpustošení po španělských kolonizátorech, začala léčit nejtěžší rány, jaké lidstvo utrpělo.“ To, co jezuité vykonali, nazval později Voltaire „triumf lidskosti“. Že redukce byly svou koncepcí utopie, dokládaly četné útoky, jimž byly vystaveny ze strany světské vrchnosti, která se obávala vlivu na své domorodé pracovní síly, ale také ze strany biskupů, jejichž práva vůči redukcím byla omezena, protože redukce podléhaly přímo papeži.“
A dále:
„Sociální teoretici vidí v jezuitském státě rysy „Utopie“ Tomáše Mora. Pozemkoví reformátoři chválí spravedlivé rozdělení půdy, socialisté kolektivní vlastnictví a produkční prostředky v redukcích.“
Téda, špioni KGB už před 200 a 400 lety?
To, že vy o něčem nevíte, ještě neznamená, že to nebylo, a to, že vás na to někdo upozorní, ještě neznamená, že se proti vám spiknul.
Pane Král,
ach ano, Thomas Moore, toho Váš kolega piangendo také zminoval.
Nejsem přeci jen tak neznalý, abych nevěděl, že kolektivistické/socialistické myšlenky jsou mnohem starší, než Sovětské tajné služby i než sám Marx, který opisoval od jiných demagogů a vytvořil z nich pavědu.
(zároven je mi samozřejmě naprosto jasné, že ne každá lidská pospolitost a součinnost má socialistické kořeny)
Není ovšem náhoda, že tohle všechno dopadlo na Rusko a také na Země, které ovládal SSSR a rovněž není náhoda, že má dnes Rusko ve světě takový vliv a socialismus dopadl víceméně na celý svět.
Jen pište, věřím, že všechno přece jen nemáte ze zdrojů demagogů z Lubjanky.
Mohl byste třeba napsat o tom, jak jsou Dugin a Putin ovládáni jezuity. Jistě máte informace i o tom, bot právě třeba tohle se nemohu od běžného ruského trolla dozvědět.
Zkuste prosím něco jiného, než Andropova, který zůstal bytostným ukrajinským křestanem i přes tuhou rusifilaci a vymývání už od raného mládí v Komsomolu a poté jako osvědčeného soudruha v KSSS.
Tohle jsem přeci jen nepřijal.
Pane Langere, bylo by ovšem velice moudré, ba přímo užitečné, kdybyste PŘIJAL fakt, že není ani tak důležité, zda TO píše pingo nebo král, ale co píše a na jaké úrovni onu (úmyslně nepíši svoji) demagogii šíří… proto také ta moje otázka o kousek výše.
Informovaný a nezaujatý čtenář se jistě již dávno zorientoval a ti, duchaprostí, kterým je ona demagogie určena, stejně nepochopí, která bije…
P.S.
Prvnímu („pingo“) i druhému („král“) jsem svůj názor na „věc“ sdělil již dříve (pokud by si čtenáři PP přáli, mohu posloužit cca čtyřiceti odkazy na mé komentáře k dané problematice).
Jen pro úplnost uvádím, že jejich obsah je do značné míry shodný s Vaší argumentací.
Pane Holínku,
přeji Vám hezký páteční večer.
Pan Král je alespon poměrně osobitý troll na rozdíl od agilního komunistického Jonase a sprostého bolševického Gladia.
To, co tu předvádějí jejich nástupci, jako Vladim, Forever, Maximus nebo Noobody, to je trollovská žebrota.
O SOPO fuhrerovi, ten ani nestojí za zmínku.
Ti jsou otravní jen kvantitou svých příspěvků, na které ke škodě diskusí mnozí reagují, čímž dochází ke krmení trollů a následnému zahlcování diskusí spamy a mlácení prázdné slámy.
Nicméně tentokrát pan Král ukázal tu slabší stránku svých demagogií.
Dá se samozřejmě očekávat, že jeho působení ve virtuálním prostoru bude pokračovat, at již zde na PP nebo kdekoli jinde. Ruští propagandisté musí mobilizovat trollovské síly, aby šířili bludy, zpochybnovali pravdivé informace a rozbíjeli hodnotné diskuse.
Jako součást ruské expanzivní politiky.
I TOHLE JE ZPŮSOB VÁLKY.
Víte, pane Langer, Rusko by nemohlo být strašákem, kdyby žádnou potenciální hrozbu nepředstavovalo. Ale na druhou stranu, pokud něco budete neustále přeceňovat…
Pojem Rusko znamená především vleklou stagnaci a vyčerpávaný potenciál, to ostatní je nutno vidět v tomto kontextu, včetně Dugina i Putina. Zpětně vidím, že Rusko bylo více strašák než hrozba už za Brežněva a rok 1968 byl více aktem zoufalství, než síly. Ostatně byl to také počátek konce sovětského bloku, protože po „pražském jaru“ východní rozvědka zaznamenala obrovský počet přeběhlíků, což indikuje ztrátu víry v systém, což je ta podstatná síla, která to drží funkční. Proto bych Dugina ani Putina nepřeceňoval, bohatě stačí, když to dělaj mužici (a vy s panem Bořivojem :yes:)
Znáte Trumanovu doktrínu? Od té se začala odvíjet Studená válka, a součástí toho byl i americký brouk a mccarthisté. To vše je notoricky známé a jasné, ale co není známé, je to, že USA tajně podporovaly svého „protivníka“, což zcela přesvědčivě doložil prof. Sutton z Hooverova institutu (a co se tutlá a tutlá). I kdyby existoval jen zlomek všech autentických dokumentů, které systematizoval, udělalo by to do „Studené války“ zcela zásadní díru. A protože to vím, byl bych úplný ignoratnt, kdyby mě nenapadlo, že Studená válka byl odněkud dirigovaný komplot. Ale pak je tu logicky ještě ta palčivější otázka: „kdo a proč“? Nesmysl?
Je šéf Exxonu taky agent KGB?
http://i.ndtvimg.com/i/2016-12/rex-tillerson-vladimir-putin-afp_650x400_81481687713.jpg
ups, asi to prasklo, je to agent…
Tak aby to nebyla taková nuda.
Znáte pojem „Testament Petra Velikého?“ Asi ne, ale ten nezná prakticky nikdo, přesto se jedná o politicky motivovaný podvrh z počátku 19 st., který ovlivnil politiku Západu vůči Rusku včetně zmiňované Trumenovy doktríny atd.. Řekneme si, nojo, podvrh, koho to zajímá… ale mělo by, protože takové „maličkosti“ ovlivňují chod světa i naše životy. Takže opět „kdo a proč?“. A proč vůbec někdo na takové malichernosti slyší?
http://www.globalsecurity.org/military/world/russia/czar-peter-i-will.htm
A ještě… nezmínit Thomase Mora v souvislosti s komunismem je totiž zásadní mezera. Protože:
„Utopisté žijí v hojnosti, bez výjimky likvidují příživníky, žijí šťastně, skromně a prostě – navštěvují společné jídelny, společně obdělávají půdu a konají řemeslné práce.“
Pan Bořivoj, na rozdíl od hloupého Honzy ví, že každý živočich, který je obdařen smrtícími zbraněmi (u šelem jsou to tesáky a špičáky, u zvěře černé pak páráky a klektáky, žralok má v několika řadách zuby ostré jako žiletky atd…. zaostalý člověk zbraně hromadného ničení), tak v případě, že je existenčně ohrožen, neváhá zničit vše kolem, a to i za cenu nasazení vlastního života…
Jen jedinec nezodpovědný, zaprodaný, či mentálně omezený, toto nebezpečí ignoruje!
Pokud je pan Král natolik inteligentní, jak se ZDE snaží prezentovat, pak snad více psáti nemusím.
A pokud mi nerozumí a bude po mně, formou slohového cvičení, vyžadovat další vysvětlení, pak již nyní sděluji, že ČAS – jak jsem již nejednou ZDE uvedl – má pro mě neocenitelnou hodnotu.
Zdravím Bořivoji, reaguji na Vaše: “ v případě, že je existenčně ohrožen, neváhá zničit vše kolem, a to i za cenu nasazení vlastního života…“.
Předpokládám, že tím existenčně ohroženým míníte RF a tím potencionálně zničeným nás ČR, SR, BRD… Nakonec o tom několikrát hovořil Lavreov, Putin i Šojgu – v příápadě napadení nezaváhají a v případě zničení řídících struktůr odvetu převezme automatika.
Že Vy nakonec máte (spolu s tzv. rusofily) obavu, co provede USA a NATO? Zda ta vyloďující se brigáda USA nás všechny nezatáhne do jaderné války?? To Vám to trvalo, než jste prokoukl!!!
V každém případě se ta mravenčí osvětová práce, alepoň ve Vašem přéípadě, pozvolna navrací.
Když už jste se opět – stejně jako v případě „country klubu“ – vetřel do naší vzájemné diskuse s pány Králem a Langerem, tak na Vás zareaguji podobně, jako v tom prvním případě – „Nepodsouvejte mi Vaše bludy“. Děkuji!
více zde –
http://pravyprostor.cz/rusko-jako-bojovnik-za-svobodu-projevu-inu-zlodej-krici-chytte-zlodeje/#comment-391581
P.S.
Můj neměnný názor je tento:
Pokud se hyena (rovněž má zbraně – viz komentář výše) snaží žít si nad poměry aniž by se svojí pílí o to zasloužila a vůdce smečky si navíc nechá podřízenými členy smečky budovat přepychovou noru a všem kolem, které vydírá a žije na jejich úkor, začne vyhrožovat, že pokud mu do nory nepřihodí něco na přilepšenou, tak použije svoje ničivé zbraně, tak co udělá lev, žijící v sousedství?
Inu, jedním máchnutím tlapy a stiskem mordy, onu expanzivní hyenu zahubí… čímž si mj. oddechnou i surikaty, které hyeny rovněž ohrožovaly.
P.S.
Pokud Vás mohu, pane nicku noobody, o něco poprosit, dejte si – alespoň v mém případě – webprázdniny. Únava je na Vás již delší dobu zjevná.
Pane Bořivoji, děkuji za jistě dobře míněnou radu. Přesto si dovolím o sobě i nadále rozhodovat sám a Vaši radu odmítnout.
V tom Vašem příměru o existenčním ohrožení a následující alegorii ze zvířecí říše nějak chybí logika. Jako myslivec a snad i znalec zvířat zcela jistě budete souhlasit, že hyena NIKDY ani ve skupině nenapadla lva a lev nikdy nevychovává, ani nehoní hyenu. Ten příměr pokulhává na všechny lví i hyenní nohy dohromady.
Ale klid Bpořivoji, já Vám to nevytýkám, již jsem si na Vaši úroveň zvykl. Jen upozorňuji na chybku a zcela zdarma Vám poskytuji osvětu. Jsem holt takový český, volnočasový dobrotrus.
„…Přesto si dovolím o sobě i nadále rozhodovat sám a Vaši radu odmítnout…“
Ale notááák, anonymní
český volnočasový dobrotruse“…
Vy po bolševicku radit můžete a když Vám někdo navrhne stejné, tak se „sapete“ jako malý fracek. I to o Vás vypovídá více, než si možná uvědomujete.
A pokud se týká oné hyeny a lva, to komentovat ani nebudu, neb i zde jste uplatnil svoji oblíbenou „diskusní“ metodu, zvoucí PODSOUVÁNÍ.
Nikde jsem totiž netvrdil, že hyena napadá lva, či lev vychovává hynu… uvedl jsem, že pokud se hyena pokusí lva vydírat, tak ji rychle a nekompromisně usmrtí.
Jsem ochoten připustit i variantu, že při Vaší snížené schopnosti chápaní, způsobené naprostým vyčerpáním sil i ducha, jste si spletl lva s hyenou
P.S.
I pro Vás platí moje, dnes jíž zmíněná, zásada o nakládání se svým časem,
Proto jistě pochopíte, že na Vaše další případná PODSOUVÁNÍ, reagovat nebudu.
Oba 2 druhy zvířat jsou konkurenti a vzájemně se napadají.
Pane Král,
něco jsem o závěti Petra Velikého zachytil,ovšem nevylučuji to ,ani to nemohu potvrdit, je to tedy teorie.Jak Vy hned máte jasno v tom, že je to podvrh.
Jinak musím říci, že jste mě nepřekvapil.
Někdo by snad mohl očekávat, že překvapíte a rozvedete teorii o tom, jak Dugin a Putin mají na Vatikán a tyto kruhy napojení. Ovšem výsledek?
NIC. NIC.NIC.
Velmi podobně jako Vy argumentují zastánci teorií židovského/židobolševického spiknutí:
Putin v tom nejede.
Rusko je strašák.
Rusko je prostě strašák, který je účelově používán.
Ohraná mantra každého kremlobotského propagandisty, když už se neodhodlá tvrdit, že Rusko je světová spása.
A zase za to může Západ.Tentokrát jeho politika, která ovlivnila vztah k Rusku.Nejdříve neexistující závět, pak Trumanova doktrína, zjevně řízená Vatikánem, která podporovala Stalinův bolševický režim.
Prostě tentokrát jste mě nepřesvědčil vůbec, ale vůbec, pane Králi.
Třeba to příště zvládnete lépe.
Kdepak rusomongolští agenti, kteří byli v Evropě dávno před VŘSR.Takový Karel Kramář by mohl vyprávět.
Co se týká roku 1968, to SSSR naopak upevnil své postavení v Evropě i Asii.
Vše se hroutilo s doktrínou Reagana, prostě ekonomický socialistický systém šel do kopru a SSSR byl uzbrojen. To ovšem zas tak nevadilo, nebot už byl realizován plán Perestrojky a spojení Východu se Západem, což mělo Rusku a jeho vlivným soudruhům zajistit ve světě bohatství a politické pozice, což se také stalo.
Západ je odměněn tím, že rudne.
A Rusko zbrojí jako divé a to jako kdyby se připravovalo rozpoutat světový konflikt.
Jeho jaderná výzbroj je rovněž obrovská.
Šéfa Exxonu jsme tu probírali před pár dny.
Ano, pravděpodobně hobluje pro Putlera.
Tak vidět hned za vším spiknutí, pane Langere, to snad není nutné. Zvláště v případě Vatikánu se v tomto případě žádné spiknutí nekoná, ale je to zcela otevřená „politika mostů“ v duchu snahy o vytvoření jednotného obecného kultu. I v případě komunismu se o žádné spiknutí nejdená, ale v duchu tradic utopického a křesťanského komunismu Vatikán proklamuje „teologii osvobození“. Opět o nic tajného tu nejde.
http://www.abc.net.au/news/image/6609534-3×2-940×627.jpg
To jen lidé jsou často raději slepí a hluší.
Pane Langere, Rusko nemusel nikdo uzbrojovat, myslím, že funkčnost a efektivitu reálného socialismu značně přeceňujete také. Neměl byste těm pohádkám o „doženeme a předeženeme“ tak věřit. Sovětská věda a průmysl sice dávala na odiv své olbřímí úspěchy, ale povětšinou šlo o chlubení se cizím peřím, ostatně o té podpoře odehrávající se mimo zorné pole propagandou oblblé veřejnosti píšu jinde.
Po přečtení příspěvků. inspirován některými z mnoha skvělých myšlenek (pocházejících však, jako vždy, z duševní studnice přece jen jiné, nežli je ta polozasypaná, ze které se snažíte čerpat svá slohová cvičení, jimiž se pokoušíte navodit zdání inteligence), inu zkrátka, bez dlouhých a složitých souvětí, kterými bych snad i já chtěl (nebo spíše měl chtít či snažil se vzbudit alespoň náznaky) navodit dojem i své inteligence (?), mám milej Honzo Králi takový dojem, že nedisponujete mnoha zbraněmi, o to méně pak smrtícími (či snad disponujete nějakými klektáky??). Po této stručné úvodní větě pár stejně stručných postřehů:
Je i můj neměnný názor, že pokud vůdce hyen nutí své podřízené hyeny, aby mu budovaly honosnou noru, pokud také požaduje od okolo se povalujících mohutných lvů, aby mu do té nory přihazovali nejšťavnatější sousta ze svých úlovků – zde velmi krátká vsuvka, ano, hyení nory jsou ve své podstatě tou nejvýstižnější paralelou k současné politické situaci v našem životním prostoru, neboť stejně tak, jako v té naší, lidské říši, i v té zvířecí jsme přímými pozorovateli hyeních návyků, exaktně popsaných v jiném, zde přítomném příspěvku (příspěvcích), ve kterém (kterých) je naprosto srozumitelně a bez příkras a fabulací vysvětleno (vlastně vice versa, protože ono chování hyen, kdy jsou do světa lvů vysílány hyeny, za lvy se vydávající, také někteří úplatní lvové jsou získáváni za ohryzanou kost do služeb hyen, kde pak jiným lvům činí skrytá zla, je vykresleno na příkladech ze světa lidského) – potom jednoho dne ten nejmohutnější lev drtícím stiskem svých tlap terminuje parazitujícího hyeního vládce!
Abych zachoval stručnost, jak jsem již na počátku avízoval, zůstanu pouze u svého prvního postřehu, ty ostatní protentokrát nebudu pro přehlednost uvádět ani podobně heslovitě, jak jsem učinil u toho uvedeného!
Navíc se do několika málo sekund, které mi psaní zabralo, stačil připlésti jakýsi nic(k) Noobody, který neumělým způsobem zareagoval, neumě vnímat alegorie a mluvnické hyperboly, na onu paralelu světa lidí a hyen
BMM, díky za další „Ballantinku“…
P.S. … a kde máš Kadela?
Nebo dnes jste jej raději odstavili a šel si na to přímo sám??
http://pravyprostor.cz/smrt-demokracie-v-eu/#comment-400838
Marku chtěl bych poměrně dlouze a veleobsažně rozebrat Váš veskre nevědecký a skoro bych řekl že neodborně zjednodušující přístup k hyenám mezi lvy , potencionálním lvům mezi hyenami a především hyenám mezi námi lidmi. Tedy takto:
Konec srandy, vyčistit zuby a hurá do postýlek. Povyprávíme si to jindy, protože už po Vašem rozboru by Bořík mohl mít těžké sny a špatné spaní. Natoř kdybych mu tam ještě něco přidal. Zítra do rachoty na PP musí být čerstvoučký a odpočatý, aby to vydržel a neodstonal. Proto mu raději popřejeme dobrou noc.
Ano, ať ho lví a hyení blechy koušou celou noc!
Bleška,
ani rudá štěnice, žádná nepřiskočila, zato „balantinka“ pěkně hřála… ještě jednou díky.
Pane Langere, spiknutí bych v tom fakt nehledal. Tohle je opravdu něco jiného. Někdy obrázky řeknou víc, než písmenka.
www.abc.net.au/news/image/6609534-3×2-940×627.jpg
http://www.michaeltsarion.com/uploads/3/1/3/5/31352851/8051190.jpg
https://ivarfjeld.files.wordpress.com/2011/11/2011-634571367011777838-177.jpg
http://cdn.newsapi.com.au/image/v1/90348203ffc11bc6f27192f1b98555c8
Pane Král, odpovídám zde.
Vy, skalní příznivce konspiračních teorií a odrazujete mě od hledání spiknutí?Ale jděte!
Tradice utopického a křestanského komunismu?
Co je to za nesmysl? Komunismus je ateistický.I když někteří jeho šiřitelé se křestanstvím dnes ohánějí, to je fakt.
Co se týká SSSR, to bude podobné, jako s dnešním Ruskem. Rusáci vydrží všechno.
Země, která přežila Stalina i tehdejší kanibalismus, těmto lidem se musela zdát doba Brežněva jako ty světlé zítřky.
Vidíte,a dodnes Stalina slaví.
Efektivita- neefektivita hospodářství, to je tolik netrápí.
Tu řepu si vždycky nakopou, nebo vytáhnou zakvašené zelí a houby ze sklepa. Aby splašili vodku a nějaké pomeje.
Hlavně, že v Kremlu sedí superman a „vlastenec“. to je důležité.
Co se týká těch obrázků, křestanská církev je infiltrována komunistickými fízly už dávno a podle toho to vypadá.
To je zaměnování důsledků za příčinu.
Věřím, že příště přijdete s konspirační teorií, která potvrdí vliv Vatikánu na Putina, Dugina, Čínské komunisty a nebudete kličkovat, jako dnes.
Stačila jedna věta z článku:
„Nový člověk“ podle Manifestu, se obejde bez všech podstatných atributů, které charakterizují člověka „staré doby“ – nepotřebuje rodinu, domov, stavovskou („třídní“), ani národní příslušnost.“
A na co vám ta věta stačila?
Neblíží se teď ta západní demokracie a hodnoty mílovými kroky k autorem popsanému stavu? Co jiného se na nás valí z Brusele?
Blíží, samozřejme. Ovšem omezenci, zamrzlí ve studené válce USA vs. SSSR to samozřejmě vnímají jinak. jednoduše nebyli schopni nebo nechtěli zachytit změnu, proto ostatním, kteří tu polární výměnu zachytili a uvědomili si, kde je normálnost, spílají do komančů, kremlobotů, rusofilcek a podobně.
No a samozřejmě nesmím zapomenout na některé údernické živly na PP….
Autorovi
Nicméně, v článku mi chybí Marxův rasismus. Obdivovatelem Marxe byl totiž i sám Hitler. A Marx je faktickou předlohou pro Říšské rasové zákony. Marxovy články o nadřazené rase, která je jediná schopná zničit buržoasii velmi imponovaly Hitlerovi.
V Marxových novinách „Die Rheinische zeitung“ byla spousta článků o jediné nadřazené rase, která je jako jediná schopna uskutečnit revoluci a měla být těmi, kdo rozhodují o majetku, životu, otroctví ve jménu ideologie i smrti.
Velmi vehementně Marx vystupoval proti Panslavismu prezentovanému Čechy, Srby a Rusy. Podřízená rasa. Rasa schopná sloužit.
Průser je v sektách. Marxismus, komunismus, národní socialismus, trockismus, ČSSD, ANO……
Současná politika je soubojem neokomunistických sekt a obsírá to občan.
Pane Jemelko, pozdravení.
Je zajímavé, že Rusům vůbec nevadilo, že je Marx nenáviděl a to tak, že usiloval o jejich genocidu. Díky Uljanovovi ho slavili a dodnes slaví. Vždyt i Uljanov se na té fyzické genocidě FAKTICKY podílel a je dodnes na Rudém Náměstí vycpaný jako muzeální exemplář.
Slaví ještě více jeho pokračovatele Džugašvilliho, který tu fyzickou genocidu rozjel ve velkém.Chválí ho i současný ruský prezident…
Co je ovšem velmi smutné, že Ruskou cestou se vydali před 70 lety Češi.A nepoučeni dodnes.
Taktéž pozdravení pane Langer.
Onen průser Marx Leninismu spočívá ve faktu, že se myšlenek uchopila podřadná rasa. Slované. A Slované vyměnili rasismus za INTERNACIONALISMUS.
Jak jinak, když nebyli vyvolenou rasou?
Langere, všímáte si, že MarxLeninismus se opravdu zrodil na Západě??
No a čo?? Komunizmus sa zrodil na zapade,ale v Rusku ho doviedli do bolševickej dokonalosti (asi im náramne sadol k ich narodnej povahe)o.i.Napriklad hokej sa zrodil v Kanade, znižuje to snad uspechy ruskeho hokeja?
Jojo….jak píšete, a fotbal, rugby a kriket v Anglii….nejlepší fotbalisté jsou Brazilci, rugbyste Novozeldane a kriket, za nejlepší jsou považováni Indové…a rodná kolébka těchto populárních sportu…ale nic….někteří zdejší diskuteri neustále nechápou, nebo nechtějí pochopit význam sousloví Západní hodnoty. Ty tu byly dříve možná souběžně se vznikem tohoto komunistického pamfletu… Ale byly o něčem jiném. To, že momentálně na západ dorazila soft podoba komunistické revoluce je věc jiná, ale nemá nic společného se západními hodnotami. Ty totiž na rozdíl od východních hodnot stále stojí na ucte k jedinci a k jeho respektování, zrovna tak jako k vnímání rodiny jako základní jednotky společnosti.
Ono by asi bylo možná tyto hodnoty z tohoto pohledu asi lepší spíše identifikovat jako hodnoty konzervativní.
A této větě –
zvlášť.
„Ty (západní hodnoty) totiž na rozdíl od východních hodnot stále stojí na ucte k jedinci a k jeho respektování, zrovna tak jako k vnímání rodiny jako základní jednotky společnosti.“ – ještě jeden
Davide budu chvilku polemizovat s částí Vašeho příspěvku. Cituji:“ To, že momentálně na západ dorazila soft podoba komunistické revoluce je věc jiná, ale nemá nic společného se západními hodnotami. Ty totiž na rozdíl od východních hodnot stále stojí na ucte k jedinci a k jeho respektování, zrovna tak jako k vnímání rodiny jako základní jednotky společnosti.“
– Na západ komunistická ideologie MOMENTÁLNĚ NEDORAZILA. Ta je tam latentně uhnízděná od počátku. Podhoubím byly a skupiny většinově židovských VŠ studentů, kteří na základě obliby hegelovi filozofie u piva a opíjené planě tlachali až Marx za peníze a na popud Rotschildů sepsal panflet Komunistický manifest. V něm vlastně kompiloval staré rabínské traktáty a hegelovu filosofii. Latentní přítomnost komunismu v Z E je potvrzena výše (obdiv Hitlera) a pravidelný volební úspěch socialistických a komunistických stran ve Fr, It a N po celé 20. století. Rusko jako nejkonzervativnější monarchie konce 19. a počátku 20. stol (nejmenší počty atentátů, socialistických revolt, skutečných protirežimních aktivit) bylo naopak nosným kamenem evrpských monarchií. Architekti 1.SV měli za cíl rozložit velké monarchie na malé nírodní státy, což se jim pomocí zednářskýcjh organizací a jejich hře na nacionáloní strunu davů podařilo. Jen v Rusku nemohl být tato taktika úspěšná, protože národními ikonami byl Car a Bůh. Proto světoví židozednáři a židobankéři aktivovali z Ruska vypovězené odpadlíky (opět povětšinou židy), vycvičili je, vybavili 20 miliony dolarů a 7 miliony marek a poslali přes Švédsko do Petrohradu uskutečnit násilný převrat pod pláštíkem lidového povstání za osvobození pracujícího člověka. Jelikož ve 48. uchopili komouši v ČSR moc, talk většina zdejších dikutérů čerpá své informace z upravených dějin, která je vyučovali soudružky učitelky a pak to povědomí o dějinách má nedozírné následky vnázorových postojích jedinců.
– Davide, uvádíte, že západní hodnotou je i rodina, jako základní prvek společnosti. Bytostně souhlasím a podporuji tezi o rodině, ale naprosto odmítím, že to je spoučasnou západní hodnotou. Pokud vím, tak až kolem r. 2000 započaly snahy po zviditelnění bukvic, snahy o legalizaci jejich vzájemných vztahů, registrované partnerství a nyné debaty o adopci a osvojení dětí v monopohlavním páru. Mimo to od 2010? tady míme Preag pride a další aktivity duhov LGBT komunity, včetně podprahových ovlivňování předškolníc dětí logem LGBT ve vysílání ČTD. Celá tahle „sr.ačka“ přišla ze západu – motivována frankfurtskou školou a rabíny. Naopak RF je natolik konzervativní a rozumní, že veřejnou propagaci LGBT zakázala. Nic nemím proti tomu, aby si doma dělal každý co jim libo. Stejně jako sex mezi hetero se neuskutečňuje za bouřlivého zájmu sdělovadel, tak proč nějaké buznoslety mají takovouto mediální podporu a propagaci. To nemluvím o Krnáčové a Schapirovi v čele.
Davide – co to je jiného, než cílený, trvalý, masivní a zákeřný útok na tu nejkonzervativnější hodnotu společnosti – rodinu?? Rusko si snad na ni někdy nechalo šáhnout?? NE!! RF dnes opravdu funguje jako ostrov normálnosti a konzervativismu, oproti vášněmi a politickou korektností (idiocií) zmítané Evropě.
Pane Noobody, nebudu teď hodnotit, zda za tu ci onu ideologii může ten, či onen. Ve své podstatě je to jedno.
Ano, oblast kterou nazýváme západní Evropou, kterou já osobně vnímám od naší hranice na západ (nasi zemi považuji za stredoevropskou, ale to beru spíše geografcky) historicky je možné jako západní Evropu označit území od bývalé Říše římské národa německého, kam spadalo i české království dále na západ.
To, ze klasickými, nebo konzervativními hodnatami se na určité šťastné období v některých zemích stala rodina, jako základ je spojeno s touto částí světa, asi nejvýrazněji se to v jistě době projevilo, včetně důrazu na svobodu jednotlivce především v anglosaských zemích, možná i díky nástupu reformace církve, kdy státy jako Anglie, Holandsko opustily oficiálně římské katolictví, tyto dvě zemne dosáhly v tomto období velkého ekonomuckeho růstu, a především Británie velkou část tohoto vyvezla i jinam. Někdy úspěšně, jinde méně, někam vudec. Někde Britové respektovali místní zvyky a tradice (Indie) jinde méně. Obecně ale asi i díky tomuto vnímání se z Anglie, potažmo Británie stala velmi silná země.
Něco z toho se dostalo i na evropský kontinent, ale nikdy ne vše….vždy byl rozdíl mezi Británii a zbytkem Evropy v oblasti svobody jednotlivce. Ale i na kontinentu postupně narostla, což je třeba i vidět rozvojem českých zemí za R-U. Ano, muzeme si teď klást otázku, sice pozdě, zda a jak prospěšný byl rozklad R-U. Já osobně jsem v jistých ohledech velmi zklamán koncem monarchie, ale nezměníme ho.
To, ze komunismus zvítězil v Rusku, je fakt, nikde jinde, u přes pokusy které proběhly (Bavorsko, Slovensko…..), za mne svědčí o tom, že nkintinetu mimo Rusko bylo natolik lidí rozumných a svobodných, že této vizi komunismu dokázali odolat, Rusko ne, bohužel.
Pak zavládl komunismus i u nás a v podstatě ve všech státech které osvobodila Ruda armáda….ano, nešťastný výsledek především Jaltske konference spojenců.
My jsme tady měli komunismus, a na západě byla sice demokracie, ale sociální, částečně díky poválečné bídě, částečně protože se najednou jakoby všichni díky Hitlerovi jakoby báli pravice. A teď, ted ten socialismus (komunismus) úspěšně napadl tu část Evropy, kterou jsem označil za západní….my ještě jaksi odolavame, alespoň snad myšlenkové, protože s tím systémem máme bohužel/bohudik své zkušenosti.
A teď….je celkem jedno, zda ten základ, tedy především víru ve svobodu jednotlivce, a jako základ všeho víru v rodinu (myslím klasickou, Tatka, Mamka, děti, prarodiče…..) Budu označovat jak bývalo jistou dobu zvykem jako Zapadni hodnotu, nebo jako hodnotu Konzervativní, či Klasickou – z pohledu našeho, a ať se nám to líbí nebo ne zido-krestanskeho náhledu na svět a díky celkovému vývoji naší evropské, nebo euro-atlanticke civilizace. Třeba jihoamerické státy jsou z tohoto pohledu ve sve většině založený právě na těchto Zapadnich, konzervativnich, tradičních hodnotách.
V tomto ohledu se mi velice líbí třeba motto, které ma Lichtenštejnsko, ale v opačném pořadí a mírně upraveno – za rodinu, vlast a boha (oni mají za boha, knížete a vlast) a to prohlašuji jako oficiální ateista.
PS – rusko dnes sice z tohoto pohledu možná chrání lépe klasickou rodinu jak zbytek Evropy, ale nevidím tam prostor pro svobodu jednotlivce. V rámci EU mi to připadá taky krásné šílené, tradiční rodinu v podstatě rozvaraci, a co se týče svobody jednotlivce, tak to taky začíná být jak a komunistů, vytrácí se to klasické pojetí svobody, dovoleno je vše, co není zakazano zákonem….priklani se to tady ke stavu, zakázáno je vše, co není zákonem dovoleno.
Pane Signeur,
Budte pozdraven.
V mnohém z toho, co jste napsal, souhlasím.
Jenom tuhle poznámku:
Jsem přesvědčen, že to nemá být státní aparát, který určuje politiku, jak se lidé mají chovat.
Samozřejmě, establishment jde příkladem.
Ne nadarmo se ujalo třeba, že dochvilnost je vlastnost králů.
Když se někdo po šedesátce rozvede, jen těžko bude panovníkem, který jde příkladem rodinného života.
A ohánět se tím ve státní soc. Ing. doktríně? Směšné.
Jiný příklad:
Napsal jsem před pár dny, že když si prezident zapálí v nekuřácké restauraci, že tím dává najevo svůj postoj k vlastnickému právu a nelze se tedy divit, že zákonodárci i mnozí lidé schvalují zákonná omezení, třeba kouření v restauracích.
Hned jsem za to byl uvědomělými komouši napaden.
Také ty úzké nudle nemám v oblibě.
Tady jsem to ještě překousl, jindy odkazuji na níže.
Pane Singuere – myslím, že asi oba víme, že jsme schopni se v zásadě shodnout.
Tyhle příspěvkové nudle mne tedy vážně se.rou, proto zase jindy.
Přeji hezký zbytek adventu.
Souhlasím s Vámi….taky mne štvou…ty nudle….i Vam hezký advent a svátky.
Perfektní až blbuvzdorný výklad, který by pochopilo i malé dítě, ale u ideologicky vzpříčených jedinců je to složitější.
Na těch 20 milionech dolarů se shodneme. Prosil bych o naznačení, jaké zdroje hovoří o 7 milionech marek ? Já jsem totiž informován a větší sumě.
žádný… je to celé vymyšlené!
Zdravím Vás, pane Ladislave
Taky Vás zdravim p. Holinku.Práce je vo firme dost a tak nemám tolko času kolko by som si želal, aby som sa mohol venovat osvete na PP.
a tak nemám tolko času kolko by som si želal, aby som sa mohol venovat osvete na PP.
xxxxxxxxxxxx
Hlupák Novák se prý nemůže věnovat „osvětě“ na PP!
Je to vůbec možné?
Říkat Novákovým sračkám osvěta mi připadá poněkud mimo mísu.
http://www.adikia.cz/news/billboard/
Tomu, co píše pan Novák je možné objektivně říkat osvěta. To je level, kterého boušeho sračky nikdy nedosáhnou. Jednoduše proto, že to jsou sračky.
No vidis to,ISIS vzniknul v Syrii a Iraku a v Nemecku,Francii a ve Svedsku dojde k dokonalosti.Vidis jak ma Marx zarostenu talamu a na hlave nemyte chlupiska,takovi su aj tak vypadaju bojovnici ISIS.
Pane Jemelko, ok.
„Současná politika je soubojem neokomunistických sekt a obsírá to občan. “
Opět překvapivé.
cít,:…..Současná politika je soubojem neokomunistických sekt a obsírá to občan…
a Jemelko , jak se účastní děje ta jiná, lepší a dokonalá část lidské společnosti ?
Tady zase bude bolševickými rusofilckami nab…
Je vynikající, že sem redakce dává články takového typu, abychom nezapomněli, odkud totalita už 200 let přichází.
Je to pořád totéž – američtí židobolševici a jejich dnešní následovníci židofašisté rekrutující se z řad tamější finanční a průmyslové oligarchie touží po světovládě a za tím účelem jí na ničem nezáleží a žádný počet lidských životů jí není svatý, aby se svých zrůdných cílů zřekla.
Od pádu Bastily a francouzské revoluce do současnosti lze poměrně snadno vystopovat zákulisní zájmy a činy nadnárodního bankéřů presentované rodinami vyvoleného židosvského národa (Rotschildové, Loewyové, Schiftové, Baruchové, Rockefelerové, Solomonové, Wahrburgové …..) které na podněcování válečných konfliktů a půjčkách všem bojujícím stranám neskutečně zbohatli. Z jejich popudu, za jejich peníze a s jejich personálním vybavením vznikl Mordechajův (Marxův) spis Kapitál a následně v Rusku VŘSR a komunistická internacionála. Od francouzské revoluce je pro ně cílem skutečné ovládnutí světa, které bude znamenat jejich panství nad depopulizovanou Zemí. SSSR byl „jen“ nástroj k vyvolání nutného chaosu a následného vývozu socialismu do Evropy s cílem rozpoutání celosvětové revoluce.
Před 100 lety uspořádali proto v podstatě první barevnou revoluci, když prostřednictvím zaplacených židovských pohůnků pod vedením Lenina a Trockého svrhli Kerenského demokratickou vládu vzniklou poté, co car Mikuláš abdikoval a cara nechali zavraždit, aby se zmocnili jeho úspor deponovaných v amerických a britských bankách.
Ruský národ a poté i ostatní slovanské národy se tak staly obětí amerických židobolševiků.
Naštěstí Rusko se jich zbavilo a kráčí do budoucnosti pravicově konzervativní, křesťanskou a vlasteneckou cestou. Tím je naším nejbližším spojencem proti dnešním euroamerickým vrahům.
Prostě současné kapitalistické, křesťanské a vlastenecké Rusko je naším nejbližším spojencem proti euroamerické židofašistické totalitě !!!
Mám psa. Rotvajlera. Mladého. Desetiměsíčního. A vždy se mu velice zavděčím, když mu koupím a podám kost. To ji potom vydrží delší čas „řešit“. Pravý prostor má povícero takových Rotvajlerů, kterým předhodí kost k řešení. A ti ji řeší kolektivně. Řeší kost. A kostí je mnoho, tvoří kostry organizmů a organizmy jsou součástí větších celků…..ale Rotvíci „řeší“ tu předhozenou kost a celky „organismů “ táhnou dál….jako ta karavana. No, řešte Rotvíci…..kdo si hraje,nezlobí. A to je výsledek řešení….
Myslíte,že jim to dojde??Někdy??
..podle toho, jak se mi pod příspěvkem průběžně zjevuje 0
a -1, se zdá , že to dochází….ale je to droga, „tlačit kámen do kopce“….
Na + a – kašlete,ty se tu dávaj dle politického vyznání!!
Ale hrát si je přeci pěkné,néé??AAAA voto de!!
jo..a jak se při tom hraní tváří..bobečci..
Víte co,pojdme radši tvořit nějaké hodnoty,než se hádat kdo je větší komouš,cooo??!!Já třeba vůbec nechápu,že učité osoby jsou tu lehem.
Tak ČEST,jdu nakrmit havět.
Já vás zdravim,já si ho zítra zasejc o 10min.skrátím,přežeru se uzenýho a pivíčka.
P.S.Budou čoudy,čoudy v komíně.
Dneska poměrně často dochází k nedorozuměním, jak pravá tvář komunismu vlastně vypadá, protože v blízké minulosti a dnes existují komunismy dva.
První je starobolševický sovětského typu, který pomáhali v carském Rusku v roce 1917 instalovat Američané a jejich bankéři kolem FEDu a dalších židovských bank.
Druhý je novobolševický euroamerického typu, který pomáhají na Západě už několik let instalovat Američané a jejich bankéři kolem FEDu, Bilderbergu a dalších židovských spolků.
Takže je skutečně objektivně složité poznat, o jakou pravou tvář židoamerického komunismu vlastně jde….
http://pravyprostor.cz/smrt-demokracie-v-eu/#comment-400876
Důkazem, že se svého židovského neokomunismu Amerika zbavuje a že se díky nastupujícímu prezidentu Trumpovi chce zařadit mezi civilizované a kulturní země, je i následující zpráva :
V Moskvě tento týden jedná Jack Kingston, bývalý příslušník volebního týmu Donalda Trumpa a někdejší člen Sněmovny reprezentantů za stát Georgia. Oznámila to televize CNN. Absolvoval několik důvěrných setkání s ruskými a americkými podnikateli.
Agentura TASS ve své zprávě označila Kingstona za „pomocníka zvoleného prezidenta Trumpa“ a napsala, že v Moskvě jedná o možnosti zrušení sankcí. S žádnými vládními činiteli ale prý setkání neplánuje.
V rozhovoru pro americkou rozhlasovou stanici NPR Kingston řekl, že „Trump se na problém sankcí může podívat“. Není prý vázán zahraniční politikou Baracka Obamy a má možnost „nového startu“. Přestože do Ruska Kingston přicestoval jako soukromá osoba, má těsné vazby na viceprezidenta Mikea Pence a šéfku Trumpova štábu Kellyanne Conwayovou, uvedla NPR.
Po oslobodení Prahy v máji 1945 sa maršal Konev spýtal vedenia mesta kde majú odvšivovacie stanice.Prekvapení domáci mu odpovedali že nič také nemajú. „A to si hovoríte civilizovaná a kultúrna krajina“ odpovedal sovietsky maršál. Nuž len tolko k „civilizovaným a kulturním zemím“
Ten letopočet 1945 tak zhruba odpovídá úrovni tvých znalostí a inteligenci. Slovy jednoho celkem slušného českého filmu poznamenávám : Vrať se do hrobu !
Vrať se do hrobu !
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dávám 100
Cháááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Komunistické a socialistické ideologie máme už 200 let. Narodily se v Německu, Francii, Británii a USA. Základy položili již v 16. a 17. století utopičtí socialisté Thomas More (Utopia) a Tommaso Campanella (Sluneční stát). Původ slova socialismus je datován do počátku 19. století a spojován se jmény myslitelů, jako byly Pierre Leroux, Marie Roch Louis Reybaud a Robert Owen. Za autora termínu je považován Henri de Saint-Simon, který ho měl použít jako protiváhu k tehdejšímu pojetí liberalismu. Významně se prosadili židoněmečtí socialisté Marx a Engels.
Potom Židoameričané s Němci komunismus zavedli v Rusku, když financovali a spoluorganizovali bolševický převrat v Rusku proti tehdejší demokratické vládě Alexandra Kerenského ustanovené v únoru 1917 po svržení cara. A odtud, jak známo, přišel po válce bolševický komunismus k nám a dostal se na 40 let k moci.
Po krátké přetržce nádechu ryzí svobody v 90. letech dnes komunistické ideje opět vítězně pokračují ve svém rodišti na Západě a odtud se valí k nám do ČR. Projevují se v levičácké fašistické totalitní politice USA a EU založené na eurobolševismu a jeho nejrůznějších mutacích.
Pro nás Čechy a Slovany je podstatné, že díky našemu konzervativnímu a pravicovému založení komunistické myšlenky neměly šanci vznikat, vyjma násilného zavedení v době stalinismu.
Teď vám nevím. Je ten článek o Marxovi a komunismu, nebo o Merklové a její CDU???
Historie se opakuje. I když si to leckteří „ryzí pravičáci“ nechtějí přiznat, a když se někdo, kdo se z historie poučil, odvolává na historické trendy, vykřikují jakési bláboly o „zamrznutí v historii“.
naprosto přesné pane…ve stručnosti je síla.na rozdíl od šílenéhpo langera jste to napsal naprosto jasně a zřetelně.
milá redakce.jestli langer váš virtuální člověk tak ho už sem nedávejte.dovolím si tvrdit že kromě holínka a pár jedinců jasně vidí co to je zač.a o ty jeho nesmyslné a hloupé texty tady nikdo nestojí.ten člověk, je li to tedy člověk, je duševně těžce nemocen a měl by se léčit antidepresivy.a je li to váš virtuální kecálista tak ho dejte do koše a z koše vyhodit.
s. anninger:
Rudý vřede, když už jako správný komunista mluvíš za kolektiv, tak si polož otázku, jestli na ty tvé Burešovské demagogie a propagandistické žvásty je někdo zvědav a jestli nepatříš do komsomolské pravdy, psychopate.
To, že takový blb, jako Ty, mohl za bolševické totality vystudovat, je bohužel smutný důsledek doby.
Léčit by ses měl jít Ty,ovšem v tvém stavu + tvém věku už je to zbytečné.
Prostě uhniješ jako komunistický ruský vřed, jakých jsou po světě miliony.
Moc jsem se zasmál, díky pane Langere.
Rudý hnůj sice obtěžuje a komplikuje žití, ale svým způsobem by život bez něj byl příliš pohodlný.
To jej ovšem neomlouvá, že.
Pane aningere – aš Vám rozumím, tak pod tohle bych se NIKDY nepodepsal!!!!!!
Pokrok je založen na svobodě, tedy i názorové. Pouze soubojem názorů (vizí, ideí) lze dosáhnout nové kvality a tenze mezi nimi je tou silou, která nás posunuje vpřed.
Ač mnohdy zásadně s Langerem nesohlasím a vzal bych ho klackem, aby prozřel, nebo dostudoval, tak nyní bytostně nesouhlasím s jakýmkoli omezováním jeho (kohokoli) publikačních aktivit!!
Tyhle totalitní praktiky na dálku smrdí vaším názorem „jen já mám pravdu“ a nutkáním ořezet práva a svobody ostatních. Kurňa uvědomme si, že tohle je cesta do pekel dlážděná těmi nejlepšími dobro.serskými úmysly.
Další duševní bolševický převychovávatel.
Klacek-aby prozřel, dostudoval…
Po s.venovi se bez překvapení odkopal i soudruh Noobody.
A navíc to pokrytecky halí do svobody slova.
Je to stejný komunista jako anninger
Milý Langere,
i já Vás zdravím v tento adventní čas rozjímání, příprav na příchod Ježíška (pro Vás St. Clause), dobrých úmyslů a předsevzetí. V tento čas bilancujeme a plánujeme co v roce příštím. Jak hodnotíte tento Vámi prodislkutovaný, prourážený a onálepkovaný rok??
Cítíte uspokojení z dobře otitulovaných a úderně-pravdivou argumentací uzemněných spoludiskutérů? Věřím že ano a plně Vám to přeji. Stále je co zlepšovat a můžete i rpozšířit pole na nové tváře. Máte předpoklady je spolehlivě znechutit, aby tento web přestali navštěvovat, až z toho panu Křížovi poklesne reklamní tržba.
Ale to není důležité. Důležité je, že jste se sebou spokojen!! Opravdu můžete být na sebe hrdý.
Prožijte úspěšně zbytek adventních invektiv.
A do nového roku s plnýmm nasazením a ještě většími náložemi!
A já věřím že panu Langerovi elán vydrží i v příštím roce.
I nadále bude třeba důsledně odlišovat hovno od
jednoduchého proruského trolla nobodyho.
Nebo podobného duševního exkrementu.
Breburdo, i Vám pěkný zbytek adventu. Klid, mír, spokojenost a velkou pohodu při důsledném potírání těch zlých lidí s odlišnými názory, kteří vidí svět z jiného úhlu než toho Vašeho. Jen Vy, Lange, Skeptik, Jan, Frank, Holínek …. máte patent na rozum, spapinkali veškerou ,moudrost a proto přesně víte, kde pravda, kde lež, co výhradně správné a dobré pro lidi a kdo troll, který vám kazí sluníčkový den. Jak Vám závidím, ale i současně přeji, že ten svět je tak jednoduše čitelný a lidi snadno onálepkovatelní a zaškatulkovatelní.
Tak ještě jenou mnoho zdraví a ať Vám vzteky nepraskne žilka. S kým bychom si tady vyměňovali nadávky??
Pouze soubojem názorů (vizí, ideí) lze dosáhnout nové kvality a tenze mezi nimi je tou silou, která nás posunuje vpřed.
xxxxxxxxxxxxxxx
To jistě, ale musí jít o souboj názorů /vizí, idejí/,
nikoliv o souboj s automatem na exkrementy.
„To jistě, ale musí jít o souboj názorů /vizí, idejí/, nikoliv o souboj s automatem na exkrementy.“
Joe, ta sedla, ta je za 100 bodov !!!
Není náhodou, že v židobolševismu a dnes v multikulturalismu a dalších západních neomarxistických ideologiích vč. islamismu, hráli hlavní úlohu Židé. Sám spoluorganizátor ruského bolševického převratu v listopadu 1917 Trocký přiznal, že pracuje pro židovské zájmy :
„Musíme Rusko změnit na poušť obývanou bílými negry, kterým zabezpečíme takovou tyranii, o které se nikdy nesnilo ani těm největším despotům Východu. Rozdíl bude jen v tom, že tato tyranie nebude zprava, ale zleva a nebude bílá, ale rudá. V pravém slova smyslu bude rudá, protože se při tom prolijí takové potoky krve, před kterými zůstanou v šoku a zblednou všechny kapitalistické války. Největší bankéři zpoza oceánu budou pracovat v úzkém kontaktu s námi… Pokud my vyhrajeme revoluci, rozdrtíme Rusko na jeden velký hřbitov a na jeho hrobech upevníme moc sionismu, který se stane tak silným, že před ním poklekne na kolena celý svět. My jim ukážeme, co to je skutečná moc. Cestou teroru a krvavých lázní ruskou inteligenci dovedeme do úplného zničení, do idiotismu, do zvířecího postavení.“
P.S. Největší bankéři zpoza oceánu budou pracovat v úzkém kontaktu s námi…Tak, tak, napráskal na sebe tenhle rudý židovský zabiják skutečně vše potřebné, abychom viděli, že židoameričané jsou našimi nepřáteli na život a na smrt.
Díky za ten citát, nemohl jsem jej najít.
O Stalinovi se říká, že to byl on, kdo rozpoutal hladomor na Ukrajině, vyvraždil miliony mužiků, vyhnal z Ruska inteligenci, zbavil čistkami v předvečer 2.SV armádu o nejlepší velitele atd. Dnes je „“dokázáno
„“, že Stalin byli óbr zločinec. Tyto báchorky začala šířit ruská propaganda po XVIII. sjezdu KSSS, kdy Nikita Chruščov tzv. ohalil stalinův kult osobnosti a tak započal s destrukcí stalonových úspěchů. Tímto odhalením svalil veškerou odpovědnost na Stalina a současně zastřell pravé původce, organitzátory a vykonavatele. To není na krátký komentář, ale na několik knih, jejichž obsahem by byla sionistická krvavá cesta od Velké ftrancouzké revoluce k VŘSR. Od bankovního domu Rotschildů, přes Rockefelery, Warburgery, Schifty ……. až k Leninovi, Zinověvovi, Trockému, Berijovi, Kaganovičovi…….. po Stalina.
Místo hrdosti na vybudování industriální velmoci ve 30. letech a vítězství ve 2.SV byl Stalin dehonestován a ostouzen. Celý západ SSSR byl rozsekán na maděru (vybombardován do doby kamenné), země přišla o cca 27 milionů převážně mladých nužů a přesto již v 1951 byl ukončen přídělový lístkový systém (na rozdíl od E, v ČR ukončem v 1953 a GB ještě později 55?). Rusové dokázali bez zahraničních úvěrů (Marschallova plánu) připravit lidi a znovu vybudovat města, infrastruktůru, průmyslové závody, školství, zdravotnictví … na vysoké světové úrovni.
Na tomto webu presentovaná ruská zaostalost je dána srovnáním s ČR, která nikdy na svém území nepoznala skutečné válečné útrapy, ani útrapy židobolševického revolučního teroru – VŘSR údajně stála až 20 milionů životů. Tento experiment sociálního inženýrství z hlav a za peníze zákulisních loutkovodičů byl postaven na tezích z „Protokolů sionských mudrců“ a před odhalením zaštítěn propagandistickými tezemi o lidovém povstání za osvobození lidu z carského jha proti kapitalistickému útlaku. Dnes jsou volně dohledatelné dokumenty kdo, jak, kým veden a inspirován a s jakým financemi ze židovských bank podněcoval a organizoval tenhle neskutečně krvavý rozvrat ruské monarchie a kdo a jaký z toho měl ekonomický propspěch.
Pánové Bouše, Noobody
Paráda, dávám 100
..je tady příjemně a milo v diskuzi. Lidi přející, navzájem na léčení se posílající a jakoby jeden druhému dveře do ordinace otevíral se slovy: no prosím, vejděte, vejděte….ne, ne až po Vás, až po Vás, vy to potřebujete víc….Mám odhalení zásadního významu. Všichni jsme zdrávi, všichni se chováme normálně, lidsky…Ale doba je nemocná…..a prská na nás bacily.
Zdravím Nojo.
Hlavně,že Vy v diskusích oxidujete.
Máte zvláštní schopnosti poznat, který článek je důležitý a který ruským zájmům i komunistům vadí.
Na člověka, který tvrdil, jak veřejně odmítl členství v KSČ, je to podivné, obzvláště o to více, že máte právě názory, které se těm jejich tak moc podobají.
Vaše pokrytecké řeči o tom, jak jsou předhozeny diskutérům články, jako psům kosti, znějí od Vás opravdu směšně.Vy, který tu neustále prudíte, články zjevně čtete a házíte sem rusofilcní a komunistické komentáře.
Že si stěžujete na dobu, mě rovněž nepřekvapuje, protože je mi jasné, po které době se vám stýská.
I já Vás zdravím Langere. No to víte, já si musím umět článek vybrat, já nemůžu být aktivním přínosem v jednom zápřahu. S tím Rotvajlerem musíte ven, do polí….A co se týče těch diskuzních „kostí“…jsou tu takoví, co nad ní argumentují a pak jsou tu takoví co ji hlodají a okusují a slintají a prskají ….a furt stejně, ať je kost hovězí, nebo vepřová. A že si stěžuju na dobu ?….no to proto, že já se cítím být normálním, na rozdíl od této doby a jejich velebitelů….
To puste z hlavy,stejně to nezměníte.Vždy se najde nějaký blb,který to spustí a už to jede systémem padajícího hovna!!Oni až se všichni pěkně odkopou,tak je nebudem muset hledat.
Vemte si jen jak je rozkradená republika a národ se hádá,kdo je větší komouš,dobrý néé???
Já osobně nevěřím,že se tento hnůj odklidí bez použití vidlí !!!?
Tisíce amerických vojáků se brzy vylodí v Evropě, pak zamíří do Polska.
Spojené státy o několik týdnů urychlí rozmístění své plně vyzbrojené obrněné brigády, která má v Evropě působit v rámci opatření na odstrašení Ruska. Už počátkem ledna se v Německu vylodí přes 4 000 amerických vojáků i s technikou. Většina zamíří pak na západ Polska, další do Pobaltí a do Rumunska.
Tak už jedou židoameričtí neobolševici. Pravicové, křesťanské a vlastenecké Rusko padá na zadek.
Musejí si pospíšit, protože nástupu Trumpa do Bílého domu 20. ledna se musí zabránit, k čemuž je nezbytné zvýšit mezinárodní konfrontaci.
V kapitalismu nelze vyrábět jednoduché a spolehlivé výrobky s dlouhou životností, což by zejména nemajetní spotřebitelé uvítali.Mnozí nostalgicky vzpomínají na životnost výrobků produkovaných „zlými“ komunisty, které vydržely dvacet a více let a případné opravy byly směšně levné.Pravda, povrchová úprava nebyla tehdy nic moc a byly ošklivě zabalené, ale většinou vydržely. Nyní se produkují výrobky, které mají mnoho funkcí,(většinu úplně zbytečných), krásný design a navrch několik „kurvítek“, jejichž životnost je vymyšlena tak , aby se pokazily co nejdříve po uplynutí záruky.Staří opraváři dobře věděli, že co na autě není, nemůže se pokazit.Oprava a náhradní díly jsou nyní většinou tak drahé, že se nevyplatí porouchané věci opravovat a koupí se nový krám.Že je to mrhání materiálem, energiemi a lidskou prací ? Ano je, ale výrobcům a obchodníkům to přináší tučné zisky, a to je v kapitalismu to nejdůležitější.Přírodní zdroje jsou sice nesmyslně drancovány, peněženky lidí soustavně provětrávány a peníze se rychle přesouvají od spotřebitelů na konta nejbohatších, zatímco ostatním rostou dluhy.Na tomto principu funguje celý kapitalismus. Je to báječný stroj na peníze, ale jen pro bohaté.Nesmí se nikdy zastavit, neboť by rychle skončil.
Takže za komunizmu sa vyrábali „jednoduché a spolehlivé výrobky s dlouhou životností“?Lož. Boli to zastaralé,nemoderné,energeticky náročné ,predražené šmejdy.Jeden druh akéhokolvek spotrebného tovaru sa vyrábal 15-20 rokov až do úplnej morálnej zastaralosti výrobku aj podniku a kedže systém nevedel a ani nemohol pružne reagovat na zmeny,vývoj a rozvoj vyzeralo to v obchodoch tak ako si to pamätáme.Komunizmus už zo svojej podstaty nedokázal zabezpečit ludom akýkolvek tovar dennej aj dlhodobej spotreby,odtial potom pramenila údajná dlhovekost komunistických výrobkov.Jednoducho bežný človek vedel ,že čokolvek sa pokazí alebo čo doslúži jednoducho nekúpi,nezoženie.A tak sa rôzne predlžovala životnost všetkým možným výrobkom,prístrojom a aj strojom (v rámci podnikov)
,“ peněženky lidí soustavně provětrávány a peníze se rychle přesouvají od spotřebitelů na konta nejbohatších, zatímco ostatním rostou dluhy“ to máte pravdu za bolševika by ludia radi (velmi radi) nakupovali,lenže akosi nebolo čo.Mimochodom núti niekto tých ludí,aby mali najnovší mobil,značkové oblečenie a pod.
no, jestli sovětská traktorová lednička Minsk za 5 000,- v r. 87 byla levná…a dederonská barevná TV za 15 000,černobílá ORAV a za 3-4 000,-…
Svou pravou tvář ukzuje židoamerický komunismus i v těchto hodinách : příprava na válku s Ruskem, aby nemohl být 20.1.2017 ustaven prezidentem Donald Trump.
http://protiproud.parlamentnitisty.cz/politika/2850-husajn-obama-posila-dalsi-vojaky-k-ruskym-hranicim-chce-vyprovokovat-valku-driv-nez-se-trump-stane-prezidentem-pro-jake-instrukce-si-jel-stropnicky-do-washingtonu-pozornost-verejnosti-pohlti-vanoce.htm
Scénář je následující: 1) Přesvědčit veřejnost, že USA byly napadeny Ruskem. 2) Vyprovokovat otevřený válečný konflikt mimo území USA. 3) Předat vedení země Kongresu (protože je země ve válce) – a „odložit“ Trumpovu prezidentskou přísahu (20. ledna) na neurčito.
ad 1) „Za útoky ruských hackerů na volby v USA přijde tvrdá odplata,“ vzkázal včera Obama, čímž dokonale navázal na falešnou realitu vytvořenou médii. „Musíme rychle jednat. A uděláme to v místě a době, kterou sami určíme.“ Jaká to bude odveta, neupřesnil. Budou „místem odplaty“ ruské hranice a vše se odehraje do 20. ledna?
ad 2) „Velitel amerických pozemních sil v Evropě generál Hodges se na schůzce s polským ministrem obrany 14. prosince shodli, že Rusko znamená pro Evropu a svět stále rostoucí hrozbu. Proto je nutné, aby se hned po Novém roce, přesněji 6. ledna 2017, z USA do Polska přesunuly nejméně čtyři tisíce vojáků. Další budou následovat.“
Jednotky USA se tak připojí k těm, které v Polsku už jsou – a jen hrstka vyvolených ví, kolik jich tam vlastně je. Jisté je jen to, že už v červnu proběhlo v Polsku – za naprostého mlčení médií – cvičení Anakonda. Největší manévry NATO na území evropského státu v historii.
Této „války nanečisto“ se účastnila pozoruhodná vojenská síla: 31 tisíc vojáků NATO, z toho 14 tisíc Američanů, 12 tisíc Poláků a zbytek z dalších 23 zemí, včetně České republiky. V akci bylo 105 letadel a vrtulníků, z nichž se mnohé pohybovaly na dostřel ruských hranic.
V těchto dnech se – opět příznačně bez valné pozornosti médií – připravuje v České republice zásadní změna ústavního zákona o vyslání českých vojáků do zahraničí. Tlačí na ni ministr obrany Stropnický. A je jistě jen náhoda, že se tak děje po jeho mediálně zcela utajené návštěvě Washingtonu.
P.S. Jak vidno, US židobolševici smrdí i po 100 letech stále stejně hřbitovem.
Vidíš bouševiku a to si bol do roku 2013 obdivovatelom USA.Dúfam,že o Rusku už máš dost informácií,aby si sa potom nevyhováral
Tzv. Bouse se nikdy nevymlouva, vzdycky totiz nakonec skonci u prosteho „ja to rikal“.
Sam smrdis hrbitovem, blazne spinava.
bouše smrdí kyselým zelím,herinkem a premočenými laptemi.
Je skutečně velice pikantní, že na pravicovém webu se někteří pomatení výlupci zastávají židobolševiků. Možná chystají další VŘSR nebo jiný neomarxistický státní převrat !!!
http://zpravy.idnes.cz/cviceni-anakonda-v-polsku-0y3-/zpr_nato.aspx?c=A160607_112451_zpr_nato_inc
Pane Breburda, zdravím.
Věřím, že v době mé nepřítomnosti v diskusích právě Vy mě zastoupíte, či další spříznění diskutéři a napíšete co bude pro svobodomyslné pravičáky čitatelné, nebo se z diskusí PP opravdu stane totální rudohnědá žumpa.
O tom pochopitelně rozhodují také články, které jsou Redakcí PP uveřejnovány, nebot ty samozřejmě o čtenářskou přízen těch kterých lidí ovlivnují.
Ten Noobody je skutečně typický bolševický troll.
Považuji za naprosto správné počáteční rozhodnutí, že jsem s ním odmítl diskutovat.
Vzpomínám si, jak si vynucoval mou reakci slovy:
„dlužíte mi odpověd!“
I když se výše snaží situovat do role ochránce svobody slova, příliš mu to nejde, stejně z toho táhne bolševická propaganda.
I to podsouvání, kdy vnucuje své závěry druhému a sám na to odpovídá, je skutečně typické, bolševicko-kadelnějonasovské.
Zatím mu nebudu přát pěkné vánoční svátky , nebot on slaví s Dědou Mrázem až v lednu.
Ted se to netýká jen Breburdy. Mám rád filosofy, ale ne v politice. Moc řečí a skutek utek. Na těchto stránkách je filosofie opravdu hodně.
Pravá tvář dnešního západního komunismu je i tato, jak jsem převzal odjinud :
Kdepak se nám „vyloupl“ pan Jan Ruml?
Nebojte se, nezmizel. Přisál se jen na státní rozpočet.
Postava Jana Rumla v čele neziskovky pro migraci snad už ani nepřekvapí.
Když už si veřejnoprávní televize pozvala do svého vysílání zástupkyni Sdružení pro integraci a migraci, tak není na škodu věci se podívat, co je toto sdružení zač. „V jeho čele stojí – a kdo jiný – Jan Ruml, předseda správní rady Sdružení pro integraci a migraci.
Když se podíváme na závěrečnou zprávu za rok 2014, tak zjistíme, že tohle sdružení má příjmy z veřejných zdrojů něco přes osm milionů.
Veřejné zdroje jsou Evropské fondy, hlavní město Praha, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo vnitra, Visegrádský fond, Norské fondy a tak dále. Vesměs kromě Sorosovy nadace jsou to veřejné zdroje.“
„A z těch veřejných zdrojů dostává sdružení kolem osmi milionů,“ začíná Petr Žantovský pohled na chod tohoto sdružení.
Když se ovšem podíváme na kolonku výdajů, tak zjistíme, že z těch osmi milionů jich celých šest a čtvrt milionu jde na osobní náklady, na mzdy, plus sociální a zdravotní pojištění.
„Tedy více než šest milionů z osmi utratí za své bytí v tom sdružení, což je úžasné.
To je báječný byznys, tomu se říká nezisková organizace.
Nevytváří žádný zisk, ale naprostá většina příjmů z veřejných prostředků jde na ty, co tam pracují.“
„Další významnou položkou jsou tzv. ostatní služby, není tam definováno, co to je. Ale můžeme si třeba představit, že jsou to honoráře za brožury a podobné záležitosti, čili zase to může být nějakou formou přesunuto do nějakých správných kapes. To ale nemůžeme tvrdit, protože to nám závěrečná zpráva nerozšifrovává,“ lituje mediální odborník.
Položil jsem si proto logickou otázku, co by se za těch osm milionů dalo udělat pro migranty a uprchlíky. „Myslím, že by se za ně dal slušně opravit jeden menší špitál v rozbombardované Sýrii. Tak dávám takový veřejný návrh, zrušme tyhle neziskovky, je jich víc než dvacet, ročně přes ně dohromady p rotéká skoro miliarda, když se to nasčítá i s Člověkem v tísni. Dávejme tyto stejné peníze z veřejných zdrojů na konkrétní projekty v konkrétních místech. V těch místech, která jsou postižená válkou a genocidou. To je to jediné, co bychom mohli udělat a pak bychom jako Česká republika mohli žádat o Nobelovu cenu za mír,“ vyzývá Petr Žantovský k tomu, aby se veřejnými prostředky určenými na pomoc migrantům nemrhalo na platy lidí neziskových organizacích.
P.S. Pan Žantovský (se svým židovským jmenovcem Michaelem nemá nic společného) je skutečně veselá kopa. Vždyť na neziskovách celý zločinný euroamerický plán NWO stojí a své vrahy si přece musíme řádně zaplatit sami !!!!
Ty vole, tři stoupenci neziskovek na PP !!!
Neobolševici a havloidi od Tří volů se nám tady vyblili….
a?
Rudý náboženství. Aneb, co jsou některý svině ochotny u/dělat proto, aby mohly parazitovat na druhejch… (Srovnej s chováním a dobíváním postu u šamana u nějakejch Křováků. Ale vědecky…
)
Co chcete od Židů. Prokazatelného potomka krále Davida, Žida Ježíše Krista nechali tito jeho soukmenovci Římskými vojáky ukřižovat. K. Marx a B. Engels sepsali Komunistický manifest a Židi v roce 1917 v Petrohradě provedli vojenský převrat nazvaný, VŘSR a nastolili v Rusku teror. Oni byli iniciátory Občanské války v Rusku a pokusů o Komunistické převraty v Německu a Maďarsku. Dnešní situace s migranty je také zaviněna tímto pronárodem, který je zakořeněn ve všech zemích světa a jeho občané mají takovou moc, že rozhodují o vládách jednotlivých zemí a o dění ve světě. Dokud se nenajde jednota v lidu, která dokáže zničit tyto rodiny, budeme pouze jejich otroci a vykonavatelé jejich příkazů.
a co Váš lékař na to říká?
Přinejmenším jedna věc mě zarazila. Opravdu máte problém s evolucí?