
Návod, jak školou vychovat stádo
MARKÉTA ŠICHTAŘOVÁ
V realitě totiž při inkluzi dochází k zařazování dětí, které mají různě stupně poruch učení, poruch pozornosti, autismu a podobně do smíšených tříd. Výsledkem pak u některých dětí je, že nešťastní jsou naprosto všichni zúčastnění: Nešťastné je inkludované dítě, které nikdy nezažije mezi svými spolužáky pocit úspěchu. Namísto toho bývá pro „nezvladatelnost“ často vyváděno během vyučování ze třídy a tráví čas osamoceně v družině za dohledu pedagogického asistenta. Dítě si tak jen utvrzuje dojem své jinakosti a čím dál víc se se svou rolí vyčleněného sžívá. Nešťastní jsou učitelé, protože nemají páky, vzdělání a časové možnosti se takovým dětem se speciálními potřebami věnovat. Nešťastní jsou spolužáci, kteří jsou často šikanováni a biti inkludovanými dětmi. Ty totiž podle běžných měřítek zlobí, nicméně podle posunutých měřítek své diagnózy se obyčejně chovají „v normě“. A nešťastní jsou i rodiče, protože vidí, že jejich dítě je nespokojené, a tak jej velmi často ze školy berou a snaží se jej přihlásit na jinou, nicméně opět „běžnou“ školu, kde ještě jejich dítě nemá tak špatnou pověst. Šťastné je zato ministerstvo školství, že se mu inkluzi podařilo prosadit.
Potom ovšem není vůbec nic překvapivého na tom, že pedagogové i děti, které dosud mohly být označované za „průměrné“, z takového prostředí zdrhají. Pro neustálé zdržování se s problematičtějšími spolužáky není čas bezproblémové děti něco naučit, a pokud tedy rodiče chtějí, aby se dítě třeba učilo cizí jazyk, nemohou to nechávat na škole, ale musí se s ním učit sami. Což ovšem zjevně mnohé děti musí diskriminovat. Normou se proto stalo, že nadpoloviční většina dětí se v páté třídě pokouší zvládnout přijímací zkoušky na osmiletá gymnázia. Přitom všichni cítíme, že v ideálním systému by osmileté gymnázium mělo být výběrovou školou pro vysloveně studijně zaměřené děti – a že drtivá většina dětí by měla normálně absolvovat devět tříd základní školy a teprve poté se rozhodovat o střední škole. Realita je ale na hony daleko. Touha uniknout ze základního školství je v některých školách tak obrovská, že až 75 procent (!) dětí se o přijímací zkoušky pokouší. Z původně výběrových škol se tak čím dál víc stávají školy průměrné, z druhého stupně se u některých škol stává postrach – byť to samozřejmě neplatí obecně.
Tím ovšem děti naráží na další libůstku státu, totiž na centralizované státní přijímací zkoušky. Z nějakého pro mě nepochopitelného důvodu musí každé dítě absolvovat stejné zkoušky bez ohledu na to, jestli třeba škola bere úplně každého, kdo se přihlásí. Vtip je totiž v tom, že každá škola sice musí vypsat centralizované přijímačky, ale nakonec si může stanovit svou vlastní hranici dosažených bodů pro přijetí. Stejná zkouška tak stejně nezaručuje stejnou úroveň každé školy a jejích absolventů. Co je ale zaručeno, to je diskriminace dětí, které pochází z rodin, v nichž rodiče nejsou schopní děti na zkoušky sami připravit. Přijímačky totiž navzdory oficiálnímu tvrzení, že k jejich zvládnutí stačí učivo základní školy, připomínají spíš IQ testy. A jsou natrénovatelné. To by bylo v pořádku – kdyby ovšem na tyto testy připravovaly základní školy. Tak tomu ale většinou není. A je opět jen na rodičích, zda své dítě přihlásí (do drahého) přípravného kurzu, který navíc není dostupný všude, nebo zda se s ním učí sami. Jinými slovy: opět jsou diskriminované děti se slabším rodinným zázemím.
Hlupáctví systému pak pokračuje státními maturitami. Proč si stát myslí, že budoucí jaderný inženýr musí umět stejně dobře česky jako budoucí televizní moderátor, a budoucí moderátor musí umět stejně dobře počítat jako budoucí astrofyzik? Proč tedy vlastně existují různé střední školy, když nakonec (s výjimkou zdravotnických, uměleckých a sociálních oborů) mají produkovat stejné znalosti? Tahle touha po uniformitě vede k jedinému: Kdo má talent na matematiku, nemá čas se jí věnovat, protože bifluje češtinu, ačkoliv v ní nikdy nebude dobrý. Děti jsou donuceny věnovat nejvíc času předmětům, v nichž nejsou a nikdy nebudou dobré, namísto toho aby rozvíjely svůj talent v tom, v čem mohou vyniknout. Všichni pak končí jako průměrní. Tím, že stát školství údajně „reformuje“, dokonale zabíjí jakékoliv talenty.
A to ještě ani nemluvím o tom, CO se děti ve školách učí; to je kapitola sama o sobě. C.-K. systém biflování v době Wikipedie! Bezmyšlenkovité memorování vzorečků namísto ovládání IT na prahu čtvrté průmyslové revoluce!
A tak není divu, že čím dál víc rodičů chce děti přihlásit do soukromých škol. Ty se začaly rozmáhat jak houby po dešti – kde je poptávka, tam je i nabídka.
Co na to ministerstvo? To přeci nejde, aby nám tu někdo vyčuhoval a pěstoval u dětí takový nešvar, jako asertivitu, individualitu a talent! A školy dostaly stopku. Další již nevzniknou.
Co na to rodiče? Čekám, prudce vzroste počet rodin, které se rozhodnou pro domácí výuku.
A ministerstvo? Čekám, že na to odpoví zákazem domácího vzdělávání.
A rodiče? Předpokládám, že někteří zareagují tak, jak je normální reagovat, když se někdo cítí zahnaný do kouta: Přejdou do „poloilegality“. Budou děti posílat do školy jen několik dnů v týdnu, další dny pod záminkou jakési rýmičky je ponechají doma, aby je mohli sami neoficiálně vzdělávat.
Fantasmagorie? Nemyslím. Znám hodně rodičů, kterým systém školství leží natolik v žaludku, že žádná námaha, žádné peníze, žádné legislativní obstrukce jim nebudou dost velkou překážkou, aby se ji nepokusili obejít. A nejsou to žádní asociálové. Naopak. Nejčastěji jde o vysokoškolsky vzdělané lidi. Vlastně právě čím vyšší vzdělání rodičů, tím obvykle vyšší snaha ochránit své děti před… oficiálním vzděláváním.
No kde to jsme? Co je to za zemi, když rodiče musejí prosazovat vzdělání svých dětí státu navzdory?
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Gratulace na všechny strany - 23.4.2018
- Kdy bude konečně korektní se ptát: A co Evropan? - 23.4.2018
- Válka s údajným dobrem - 23.4.2018
jsme v pérdeli, pane hráábě!
na ministerstvu bych zřídil observatoř…… nebo by si na to mohla děcka odskočát do lesa
ano, po roce 1989 ….
Na „No kde to jsme?“ si asi všichni odpovíme podobně…v bruseli…
Ale mne zaráží to, že se rodiče veřejně nebouří….
Jo, ještě bych ráda připomněla, že tato euronána chce za naše peníze zřizovat Dům demokracie.
Šmarjá, myslím tím Valachovou, nikoliv paní Šichtařovou.
Dobrý postřeh Dájo, ale vysvětlení je poměrně jednoduché. Kdo se bouří vyčuhuje, kdo vyčuhuje je vidět, kdo je vidět je mu věnována pozornost. Málo komu je pozornost státu i okolí po chuti, protože lidí povětšinou nejsou ani exhibicionisti, ani tribuni lidu, nebo masochisti. Raději ve skrytu davu, než sám za sebe, hrdě a veřejně. Takhle nás komunitní socialismus zkřivil. Proto se také u nás tak vesele anonimně udávalo a udává.
Jak prosté milá Dájo.
Pane Noobody,
to bych do Vás neřekl, že to o sobě víte…
Inu, anony(i)m není mim…
Pane Langere, to zrcadlo nastavuji nejen sobě, ale i všem čtenářům. Je škoda, že jste kolem něj prošel Bez toho, abyste se na sebe podíval.
Samozřejmě poníženě děkuji, že jste mi věnoval svou vzácnou pozornost.
Pane Langere, částečně se musím pana Noobodyho zastat.
Mám syna na prvním stupni, a dcera dcera bude nastupovat na základnu….A i když znám ředitele, víme, kam až dokáže prostřednictvím různých chytraku dosáhnout dnes sociálka, nebo novjeji OSPOD (nebo jak se to jmenuje) a tak i i jak popisuje paní Šichtařová, jsou věci, témata která se naučíme do školy, a k tomu si doma dáme dovysvetleni…..
Začíná mi to pripominat me mladí na základní škole….Já se totiž jiste soudružky učitelky v hodině dějepisu jednou zvidave zeptal, proc na toho 9 května vyvesujeme jen ty ruske, tedy sovětské vlajky, kdyz Plzeňsko osvobodili Američané….Co si budeme povídat, rodiče museli do školy….No, vysvětlení dotazu skrýval sam dějepisný atlas s vyznačenou linii kam které armády došly….Ale i tak mne rodiče tehdy doma ne úplně pochválili…Napříště jsem podobné dotazy řešil přímo s nimi, tedy rodiči, co a jak bylo a jak o tom bezpečně mluvit ve škole…..A tohle se vrací….. Bohužel.
Pane Signeur, zdravím Vás.
Ale já jsem panu Noobodymu vyjádřil souhlas.
Je mi líto, ale jeho si nevážím, aby mi nastavoval zrcadlo.
Já bych se Vás rád zeptal. Proč si myslíte, že zde byla bolševická totalita a cenzura tak tuhá?
Nebylo to snad proto, že lidé tu totalitu schvalovali, nebránili se jí a sami ji budovali?
Když si někdo nechtěl nechat něco líbit, tak ho okřikovali a snažili se ho srovnat a zařadit, nebo ho udali. Bylo to tak?
Jde jen o to, co si lidé nechají líbit.
Zkuste si třeba položit otázku, kolik třeba lidí zde v diskusi je ochotno se totalitním praktikám bránit, nebo se raději přizpůsobí, aby měli pocit klidu a pohodlí?
Proč by to mělo být dnes jinak? Lidé v 89 dostali větší svobodu, aniž se o ni zasloužili a když jim ji dnes někdo plíživě bere, tak se nebrání.
Když budou chtít být lidé svobodní a budou za to bojovat, tak svobodní budou. Není síla, která by jim v tom zabránila. Vše je otázka vyspělosti lidského ducha.
Když budou mít ze všeho bobky a budou volit socany všeho druhu s představou, že jim to už konečně tentokrát zařídí, že existuje Praha/Brusel/Moskva, které se vždycky musí poslouchat a naplnovat, at odtamtud přijde sebehorší nařízení, tak bude totalita.
Co se týká toho školství, to by bylo na dlouhé téma, přeji Vám, abyste měl možnost děti poslat na nejlepší školy, nebo jim prosadil možnost individuálního vyučování podle jejich individuálních potřeb a schopností, to by bylo asi nejlepší.
Socani musí od válu a vrátit se, kam patří – na smetiště (nejen dějin). Jinak bude čím dál hůř.
rodiče se nebouří… jsou to lidé a jak se zpívá v jedné písníčče: „lidé jsou spokojeni u oltářů televizí“ ….s tlačenkou od babiše a lahváčem za 1,9kč.
„Ale mne zaráží to, že se rodiče veřejně nebouří….“
Jeden to zkusil a vyhrožovali mu českým Barnevernetem. Kromě toho byste od toho tupého stáda volícího pořád stále stejné nebo nové šmejdy chtěla trošku moc
Velmi smutné, leč pravdivé.
U lidí s absencí kvalitního vzdělání je ovšem pravděpodobnější, že jejich rozhled bude končit televizním displejem a ochotně poslechnou doporučení jimi povinně dotované televizní stanice, aby opět volili například jakéhosi pana Čápa nebo jiného televizí preferovaného kandidáta.
A o to vlastně jde.
Pokud mne paměť neklame, tak tento destruktivní způsob školní výuky nám nadiktovali soudruzi z EU. Ano, to jsou ti neomarxisté a levicoví liberálové, kteří provádějí jako najatí vykonavatelé židoamerickou doktrínu multikulturalismu a globalizace, tedy česky řečeno nástup do rasistické a fašistické totality za účelem likvidace evropských států a národů, aby Evropa padla a nepřekážela vyvoleným křivonosým jarmulkářům ve světovládě.
Ale na hodně velkou část čtenářů je to moc složité pochopit, takže vaši školáci vzhůru do inkluzivních škol na výchovu blbců a hlupáků !!!
Ano, nadiktovali. Soudružka Valachová (já jí říkám přerostlá školačka) to sama přiznala, když inkluzi představila. Řekla, že už jsme měli mít dávno splněno!
PS: myslíte, že za to v Bruselu dostala puntík, slíbili jí flek, nebo prachy?!
Takže nejen Valachová, oni jsou přerostlý školáci všichni – VIDĚLI JSTE NA NOVINKÁCH UKÁZKU SOCANSKÝCH VOLEBNÍCH PLAKÁTŮ??
PŘEROSTLÍ, pardon
Viděl a chechtám se, dobrých vtipů není nikdy dost.
https://www.novinky.cz/domaci/435692-krasni-mladi-volitelni-cssd-na-maluvce-vylepsila-vedeni-partaje.html
Ještě tam chybí budovatelská hesla jak v padesátých letech.
Paní Dajo,
výsledky české vzdělávací soustavy jsou společným dílem všech polistopadových reprezentací a jejich ministrů školství.
Ti, kdo natlačili svoji volbou ČR do „inkluzivní“ EU a cinkali klíči příchodu kapitalismu si mohou navzájem poděkovat. A říct si: i my za to můžem. Já hlas EU nedal. A klíčema jsem necinkal.
Taky jsem volila proti vstupu a je mi to k prdu.Holt demokracie.
Obrázky jako z padesátých let ,konečně se vybarvili,soudruzi.Pamatuji si,že takovej ksicht byl na stokoruně jako slévač nebo co.
Myslíte tuto z roku 1961 krytou zlatem, na které byl nápis“ Padělání bankovek se trestá?https://cs.wikipedia.org/wiki/Koruna_československá#/media/File:100_%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%BD_%D0%A7%D0%A1%D0%A1%D0%A0.jpg
Srovnejte ji s dnešní inflační s pohyblivým kursem, která je kryta důvěrou a rozmnožována nejvíc ve virtuálním bankovním systému.
A k čemu mi byla bankovka krytá zlatem, když jsem si stejně nemohl skoro nic koupit? Odpovím si sám: k hovnu.
Ono to totiž nebylo jen zlato. Upřesním znění informace na všech bankovkách tehdejší cedulové banky:
„Bankovka je kryta zlatem a ostatními aktivy Státní banky československé.“
Proto se tehdy vžilo lapidární rčení, že koruna je kryta prací. Proto také žádná, zdůrazňuji žádná měna socialistických států nebyla volně směnitelná jak ve světě, tak ani v rámci sovětské vazalské zóny.
Zlatem byla plně kryta pouze Rašínova předválečná koruna, jedna z nejtvrdších měn v tehdejším světě. Československo si to mohlo dovolit díky excelentní ekonomické situaci českých zemí před rozbitím našeho státu v roce 1918.
Ano, máme v ČR a na Východě velké zpoždění, Západ nás v devalvaci a rozvratu základní školní výuky už dávno předehnal, protože sionistický projekt NWO je u nich v pokročilém stádiu, a proto samozřejmě jsou západní soudruzi nervózní, abychom se z jejich vražedné smyčky nevyvlékli a přijímání barevných primitivů si nerozmysleli. Jako včera oznámili Poláci, že děkují, ale že s imigrací negrů a muslimů u nich Západ neuspěje.
Co za svou vlastizradu dostala slíbeno štětka Valachová, ví dobře její šéf ušatý kudrnáč, to je pod rozlišovací úroveň Bruselu. Co dostane za vlastizradu od občanů, až dojde na lámání chleba, netřeba domýšlet, že nedopadne dvakrát dobře.
„Jako včera oznámili Poláci, že děkují, ale že …..“
– počkám si, ako sa zatvária, ked im Merkelka stopne euro-uplatky.
Inkluze je příprava pro přijímání dětí muslimských přivandrovalců do našich škol, silně podporována EU, odkud tato slátanina vzešla a naše paní multikulti ministryně plní příkazy.
Přesně !!! Je to zvenčí nadirigované snížení tradičně už 2 stovky let vysoké úrovně českého školství, aby se dovezení přivandrovalci nemuseli moc namáhat a nekladly se jim překážky k zabrání ČR. Už se dokonce začíná prosazovat nápad, že není nutné vyučovat český pravopis a české dějiny.
Ještě že v Rusku a na Východě jsou normální a něco takového tam neprojde.
Jasné, ….Přesně !!! Je to zvenčí nadirigované ….
My sme tu všetci géniovia, len nám to kazia zvenčí ….
Čeští voliči nemohli o degradaci českého školství o posledních volbách v r. 2013 rozhodovat, protože to nebylo předmětem volebního programu žádné ze stran. Jde tedy o typický volební podvod následkem cizí doktríny NWO. ČSSD, ANO ani KDU neměly ve volebních programech např. heslo : Bude líp, z vašich dětí vychovají naše školy debily a gaunery.
Podívej se na preference těch tebou jmenovaných volebních stran. Ergo kladívko nějaká EU je úplně jedno, když lidé jsou tak jako tak idioti.
„Čeští voliči nemohli o degradaci českého školství o posledních volbách v r. 2013 rozhodovat,“
Mohli. Mohli nevoliť, odkopnuť tých GAUNEROV. Vysrať sa na ich volebný program – na tie sračky.
Ani Nemci nemohli za Hitlera, za fašizmus ???
Debili ovčania, voliči, etatisti.
to ani nemuseli, protože ví, že jejich voliči už debilové jsou!
Jó, odkudpak to asi jde?
Kdo nám vnucuje inklusi, „moderní způsoby“ vzdělávání? Není to náhodou EU, politikové probruselských partají (že paní ministrině) a nejistí to zezadu neziskovky (agenti nepřítele)? Kdopak nám hrozí sankcí, pokud to nezavedeme?
Proč asi?
Pane vylíčile,
Ptáte se:“Jó, odkudpak to asi jde?
Kdo nám vnucuje inklusi, „moderní způsoby“ vzdělávání? “
Doporučuji ke samostudiu koncepci tohoto hraběcího „socialisty“, kterému vždy šlo o vládu vyvoleného 1%: https://cs.wikipedia.org/wiki/Richard_Mikuláš_Coudenhove-Kalergi
děkuji za odkaz a z něho vybírám:
Jednotná Evropa v chápání Kalergiho měla stát na křesťanských principech svobody, míru, blahobytu a kultury, jež jsou dodnes samozřejmou součástí základů evropské kultury. Spatřoval jednotnou Evropu v hospodářském, ale také kulturním a politickém ohledu jako protiváhu k USA, Rusku a Asii.
x
je jasné, že se socanovi nemůže líbit sjednocená Evropa na křesťanských základech. A rudému socanovi se nemůže líbit protiváha k Rusku a Asii, kde vládnou komouši!
Takže, jak říkal Váš největší soudruh, než ho naložili do myšího oleje:
Učit se, učit se, učit se…pro začátek chápat psaný text!
Ještě si doplňte vědomosti: https://www.youtube.com/watch?v=tZ3bvLFii8E
sssssssssssssssssssssss Vámi, pardon
blbost zzzzzzzzzzzzzzzz
já už jsem dnes v situaci kdy přes slzy smíchu nevidím na klávesnici….
Už jste shlédl doplnění Wikiny na youtubu v odkazu, který jsem uvedl? Moc bych na vašem místě neprskal a nenadýmal se. Asi víte o Kalergiho plánu úplný kulový. Andělka a Rompuy byli prvními oceněnými za přínos k naplňování tohoto „bohulibého“ podle některých pro Evropu GENOCIDNÍHO dlouhodobého plánu.
Tak to pak Nobel usiloval o terorismus, když po něm pojmenovanou cenu míru udělili Arafatovi nebo Obamovi, že? Co socan, to tupec.
to je stejně blbé jak Kapitál! Ale na rozdíl od Marxe, Kalergi nikdy nic takového nenapsal.Je to stejné, jakobyste Karla IV. označil za sudeťáka nebo Nobela za neomarxistu.
Mmch., proč tam vyskakují ti Židé? Co s tím mají společného?
Jste prostě socanská pakáž které sebrala vítr z plachet banda Vašich soudruhů, neomarxistů!
Jo, a jestli opravdu chcete něco, co je na YT opravdu pravdivého, tak prosím:
https://www.youtube.com/watch?v=7ExSIrthHfI
Soudruhu Nikdo,
co říkáte tomuto?¨
http://www.literarky.cz/civilizace/89-civilizace/22440-komu-hraji-v-bruselu
To je na septika moc složité. On stále nevývratně věří na muslimské bratrstvo a ne, že vznik EU účelově financovala CIA, aby mohla kontrolovat Evropu z jednoho místa.
„co říkáte tomuto?¨
http://www.literarky.cz/civilizace/89-civilizace/22440-komu-hraji-v-bruselu“
Filosofický blábol nějakého publicisty, který strávil 25 let na jakémsi Mezinárodním úřadu práce.
Bouše, ono je to úplně naopak. Tu jednoduchou verzi židobolševického spiknutí a NWO mají právě pitomečci tvého kalibru. Prostě je na světě řada pitomců, kteří hledají spiknutí i za svými větry.
Není to EU pane Vylíčile, žádné pokyny z Brusele ani neziskovky. Jste vedle jak ta jedle, to všechno Putin, GRU, FSB a všichni agenti Kremlu placení z našich daní. Snad jsem se konečně Íčkovi zalíbil.
Úroveň vzdělání, rozhledu, sečtělost mladé generace podle srovnávacích studií a výzkumů od Hadráku setrvale upadá. Dílem je to následkem nekoncepčnosti a politiky co krok to nápad střídajících se ministrů často s protichůdnými názory. Osnovy se rozvolňují, to co platilo včera za starého ministra dnes již neplatí. A do toho přichází logicky inkluze, ve které nejde pouze o školáky z dřívějších zvláštních škol ale také o stále početnější děti „obohacovačů“, které neznají vyučovací jazyk, často jsou negramotné, mají jiné kulturní, hygienické zvyklosti, zvyky v oblékání, stravování, jiný světonázor, jiné vztahy mezi dětmi různých pohlaví etc..
Jak je to jen možné, že za komáře, šla úroveň vzdělání stále nahoru a za kapouna dolů s perspektivou dalšího rychlého sešupu?
Cílem je zničit vzdělanost obyvatelstva, aby evropské státy přestaly být konkurenceschopné a staly se primitivní, hloupou a tím pádem snadno ovladatelnou masou bezprizorních jednotlivců. To samozřejmě protektorátní vláda neřekne, protože by toto dobrodiní našeho členství v EU asi málokdo pochopil a moc by tomu netleskal.
Ukazuje se i na tomto příkladě, že co z EU přichází, tak od ďábla jest. Naší jedinou možností, jak se zachránit, je okamžitě vypadnout z totalitně fašistické EU a zločineckého teroristického NATO.
To zase bude brblání, že patříme na Západ a máme hen ty jejich zzzááápadní hodnoty.
Práve som si na PL prečítal článok ako rómsky predák Holomek jasá nad inklúziu v školstve, vraj to napraví tú do neba voľajúcu nerovnosť.
No, má pravdu chlapec Holomek, smeruje to k tomu. Bohužiaľ tak, že sa úroveň bielych detí priblíži úrovni detí cigáňskych. Ale to je vlastne klasická socanská politika. Rovnosti sa po socansku dosahuje tak, že sa vyšší lever zarovná na ten nízky. Najlepšie ak sme všetci rovnako chudobní a rovnako blbí, že?
To je plán hráběte Kallergiho a kapitálových suprelit – potřebují na jednu stranu suprchytré – ty si vypěstují v Kellnerovo školách , na Harvardu, v Oxfordu, Princetonu, v Cambridge a na dalších prestiřních dotovaných školách a zbytek potřebují pouze jako konzumní stádo a poslušné otroky v montovnách, u kas… Časem až proběhne velká robotizace jim budou přebývat lidi, tak počty zredukují buďto velkou válkou, občanskými válkami, očkovacími programy, potravinami – možností mají takřka neomezeně.
no ale až budeme všichni hloupí jako cikáni, tak kdo bude cikány živit?
Vždyť to píše p. Jonáš nad Vámi. Vy si opravdu myslíte, že nikdo z mocných světovládců Vám jako příslušníkovi negójimů na život nesáhne, pokud budete nadbytečná a jim překážet ? Přece oni na to mají svou sadisticko-rasistickou ideologii talmud :
1. Sanhedrin 59a: „Zavraždit gojíma je jako zabít divoké zvíře.“
2. Abodah Zara 26b: „Nejlepší z nežidů musí být zabiti.“
Nevěříte, že ano, protože v ČT to s. Tvarůžková nehlásila.
hlavně, že si dva místní socani, národní a internacionální, rozumí…
Jeden lže stejně jako druhý!
Septiku,
hlavně že ty si rozumíš s Holínkou. VY dva jste se hledali – dvě studnice moudrosti, které jsou významným obohacením každé diskuse.
Že vy jste dělal v hloubkového análytika v kanalizacích?
polib mně, Pyč*ane! Lepší kdokoliv než nějaký socan!
Od tebe to sedí, pablbe.
je zajímavé, jak si s Blbouškem rozumí…není on ten sociááálismus nakažlivý?
To bylo jen otázkou času, kdy si ti dva porozumí
Musí, sedět ve stejném kanclu, pardon léčebně, je prostě na palici!
Nýmande, já si rozumím s každým slušným a čestným člověkem, což je pro tebe jako vlastizrádného hajzla určitě dost nepochopitelné.
Blbíšku, já vím, že považujete socany za slušné lidi !
Nýmande, ty máš za své nejlepší kamarády své socialistické sionistické neobolševické soudruhy z Bruselu a Washingtonu, takže si udělej napřed pořádek u sebe samého. Tvoje vlezdoprdelství neomarxistickému Západu je už směšné a měl bys za ně dostat nakopáno do prdele.
Opravdu, Blboušku?Zatímco Vy, jste tady Jonase chválil, já si nepamatuji, že bych se kladně vyjadřoval o těch co o nich píšete Vy!
Samozřejmě mimo Trumpa. Nebo máte nějaké důkazy? Nebo zase jenom lžete a svádíte to na druhé, okraso dámských ložnic!
Asi jseš židovský pacholek, ale to ti nepomůže, že jako příslušníkovi negójimů se ti podle jejich sadisticko-rasistické ideologie talmud nic nestane :
1. Sanhedrin 59a: „Zavraždit gojíma je jako zabít divoké zvíře.“
2. Abodah Zara 26b: „Nejlepší z nežidů musí být zabiti.“
Blboušku, asi jo, ale lepší než být nazibolševik jako Vy!
Co ty ložnice?
Konečně ses vybarvil a víme, kdo je kdo. Že pracuješ pro naše nepřátele a vrahy, bylo známo všem už od začátku, i když jsi měnil své nicky z Jáška na septika, XYZ nebo nýmanda.
Je vidět že u nicku ,,nikdo“ neboli vakuum ve vyšrámaném tuřínu ta inkluze zabrala na 500%. Ani dcery hřebce odvedle nebylo třeba.
jako, že si myslím, že Váš přeceda Blboušek je debil?
Nebo, že můj život Židé ani chemtrails neovlivňuje?
Nebo, že mně baby ve velkém neotvírají dvéře ložnic jako Kanci Suprákovi Blboušovi?
Blbí možná budeme, ale disciplinovaně….
Gašpo :
“ rómsky predák Holomek jasá nad inklúziu v školstve, vraj to napraví tú do neba voľajúcu nerovnosť.“
– správne. Naše školstvo zabezpečí pre všetkých žiakov JEDNOTNÉ IQ = 95 .
Hlupáci už nebudú.
(už nebudú vyčnievať)
Fšicy stě blbý, hop, hop, ANO už budě lýp, čo bo niečo? Ako, sorry.
Paní Šichtařová, skvělé jako vždy! Vaše Blogy i jiné články miluji. Víte, když jsem si přečetla tu hrůzu, kterou zplodila jakási velmi potřebná úřednice jako doporučení školám pro zápisy dětí do prvních tříd, napadl mne krásný citát – bohužel nevím, kdo je autorem: „Vždycky se najdou Eskymáci, kteří se cítí povolaní diktovat obyvatelům rovníkové Afriky, co dělat v době letních veder.“ Otázka je, zda to přichází jen z našich luhů a hájů, nebo z jiných. vyšších míst, a zda je těmi zvěrstvy vinna neznalost, diletantství nebo nedej bože úmysl. Vzpomeňme si na to za půl roku, až půjdeme k volbám! Hezký den i celý nadcházející víkend.
Dovolím si připojit se k Vašemu názoru.
Paní Šichtařová oplývá zdravým selským rozumem, tím, který mnozí nechytří a vlivní ve své nemohoucnosti rádi nazývají extremismem.
Lubomír Bouše 21.4.2017 ( 13:45:22 )
Konečně ses vybarvil a víme, kdo je kdo. Že pracuješ pro naše nepřátele a vrahy, bylo známo všem už od začátku, i když jsi měnil své nicky z Jáška na septika, XYZ nebo nýmanda.
X
Blboušku, mně Židé nic neudělali. Zvláště, když drží na BV a SV arabáše na uzdě! Holt, nikdy jsem já, a nikdo z naší rodiny, nebyl německým národním socialistou! Dokonce ani nazirusákem.
A souhlasím s myšlenkou, že antisionismus, je socialismu pro blbce!
Nýmande, já proti židům ani Židům nic nemám, pokud zůstanou, tam kde jsou. Stejně tak kdokoliv jiný, vč. Arabů nebo negrů. Ale ať sem necpou ten jejich fašistický sionismus, jak vidíme dnes a denně jeho projevy, kdy desetitisíce invazistů z jihu posílají do Evropy a jejich kolaborantské vlády to rámci rasistického NWO organizují. To se týká i inkluzivního školství podle tohoto článku, které je jejich direktiva. To samé buzeranti, lesbičky, feministky, oteplovači, LGBT, státní převraty, červené karty a další levičácké zhůvěřilosti, kterým se Rusové naštěstí s pobavením jenom vysmívají.
Není to na tebe moc složité ? Už víš, co je to Bilderberg ?
Blboušku, a proč je tedy všude ser.ete?
Bilderberg je hotel.
A co s tím mají Rusáci?
Bouše má holt svého nepřítele. Manželka ho vykopla do garáže, tak si našel židobolševiky a NWO
Naopak, napřed si našel pravicovou cigánskou a muslimskou rodinu a potom ho vykopla!
Prostě se chtěla mýt, oblékat jako Středoevropanka, nebýt k dispozici imánovi a když nastoupil s kudlou, tak se rozhodla že si pyču uřezat nenechá! Pravicové, nepravicové…má ji ráda!
Nýmande, ty jseš tak neskutečný primitiv, že něco ti vysvětlovat je zbytečná ztráta času. Ještě ti cikáni neserou na rohožku přede dveřmi tvého kojetínského bytu ?
Blboušku, já mám byt? Lepší než garáž, že?
Garáž mám vedle své vily taky, na 3 auta. Chceš se přijet podívat, kde bys mohl v případě hrozby zlynčování tvými kojetínskými spoluobčany vyhledat dočasné přístřeší ?
Prd. Na pět, ne deset aut, golfové hřiště a dostihovou dráhu…
Ze skol uz se stala agitacni strediska. Neuci se predmety, ale socialni citeni, tolerance a politicka vychova. Mel jsem moznost si promluvit s ditetem z pate tridy. Dejiny, fysika, matematika, katastrofa!
naše školi sou na vinykajycy urovni. Sam sem vistudoval z červenym dyplomem a všecko umim. Přeju pani Valachove abi se ji šecko podařylo.
Asi mne nebudete plísnit, když řeknu, že účinnost systému, jako „množina článků“, je závislá v celkové účinnosti od článku nejslabšího… (Critical Path Method). Naroubujte do teplovodního systému s deklarovanými trubkami 6/4″“ pár trubek 3/4 „“, a uvidíte, jakého tepla a srandy si doma užijete. Také inkluze. Učila vůbec ta juristka Valachová (odvážná školačka) na ZŠ? Dále „no comment“.
Chlape, copak ještě nechápete, že ta neomarxistická zrůda Valachová dobře ví, že dělá úmyslnou rozvratnou činnost, aby zničila naši kulturu, školství, národní tradice ?
Nejsem si kolego až tak jist, že Valachová ví, co činí. Vlastníci zeměkoule služebnímu personálu nikdy nesdělují své záměry, protože daleko jednodušší je dát příkaz. Služebník vykoná, neb „Nevědomost hříchu nečiní“. Valachová je dle mne oním užitečným idiotem, který jako správný vykonavatel nepřemýšlí na téma PROČ, ale pouze a jen JAK. Otázka proč je v oblasti středního managmentu (vykonavatelé) naprosto zapovězena. Nehledě na to, že mnozí by se jí báli a daleko více nebylo schopno odpověď nalézt – vyjma oficiálního zdůvodnění.
Je to docela možné, že konkrétně Valachová je hloupá husa, která nevědomě dělá židovskému NWO užitečného idiota. Ale taková Marksová s Dienstbierem už ne. Natož potom kudrnáč s burešem a černoprdelníkem vědí velice dobře, jaké zločiny proti českému lidu páchají, protože ihned po volbách 2013 jezdili pořad na školení k Židoameričanům za oceán a na Malou Stranu k Schapírovi.
Abych pravdu řekl, tak ani u toho oslíka Sralbotků si nejsem plně jist. Ostatní Vámi jmenovaní jsou bez diskuse buď přímo v žoldu, nebo jako Gregori, nadšenými pionýry NWO z podstaty.
Buď jak buď, je třeba se už v předstihu starat o trestní odpovědnost oněch vlastizrádců a kolaborantů ve státních službách s našimi vrahy. Doufejme, že v důsledku hněvu rozzuřeného lidu neskončí na kandelábrech, ale bude jim dopřán spravedlivý a nezávislý soud. Byť tedy nevím, jestli se takový soud najde, protože justice je pod dozorem US chazarů a jejich domácích pinčlů, takže nezbude než soudce Lynch.
Inkluze je systémové snižování vzdělanostních limitů. Na co musí dělník, konstruktér, IT specialista ovládat dějiny, pravopis, zeměpis, biologii, filozofii, být tělesně zdatný, ………… Vždyť to všechno stojí peníze a ani o fous nezlepší jeho pracovní výsledek. Vždyť dnes přijdete do firmy a v té firmě nemůžete nikam vyrůst. Nemůže se z Vás stát ani mistr, ani předák, natož náměstek, nebo z pokladní vedoucí marketu, tak proč by stát měl zbůhdarma mrhat prostředky?? Není cílem vychovávat pro život komplexně připraveného jedince s množstřvím znalostí dovedností a schopností analyzovat stav jeho bytí. Cílem je vzdělat a vychovat pracujícího specialistu, který spolehlivě odvede svou práci bez ohledu na její šprospěnost a morální aspekty.
Od v listopadu se tu inkluze několikrát řešila a tehdy jsem v příspěvcích predikoval co píše autorka výše. Jen jsem to dával do ještě širších souvislostí s cíli zákulisních loutkovodičů. Systému vzdělávání a výchovy dětí jsou v Protokolech sionbských mudrců věnovány dvě kapitoli velmi výživného a objevného počtení. Pro góje židovští vlastníci zeměkoule a zákulisní loutkovodiči vyhradili posty služebního a otrockého materiálu. K tomu nelze využít osoby sebevědomé, znalé, hrdé a neohebné, ale pouze osoby závislé bez dostatečné inteligence, které nebudou disponovat dostatkem všeobecných znalostí, ani schopnostmi nad rámec své specializace. Takovéto osoby budou plně závislé na státu a nebudou schopny zabezpečit své životní potřeby mimo systém. Tomu se říká novodobé otroctví v systému NWO.
OMLUVA – tohle jsem ještě poslat nechtěl. Finální verze níže. Prostě jsem se nějak uklepl a už to nešlo zastavit.
Špatně jste kopíroval dnešní příkazy?
Když se tak koukám na diskuzi, nějaká inkluze už toho moc nepokazí.
šupáku, tím tlemem to nezachráníš…
Já Vaši inkluzi zachraňovat opravdu, ale opravdu nehodlám!
Inkluze je systém snižování vzdělanostních limitů. Na co musí dělník, konstruktér, IT specialista,… ovládat dějiny, pravopis, zeměpis, biologii, filozofii, být tělesně zdatný, …………?? Vždyť to všechno stojí peníze a ani o fous nezlepší jeho pracovní výsledek. Vždyť dnes ve firmě nemůžete nikam vyrůst. Nemůže se z Vás stát ani mistr, ani předák, natož náměstek, nebo z pokladní vedoucí marketu, tak proč by stát měl zbůhdarma mrhat prostředky?? Není cílem vychovávat pro život komplexně připraveného jedince s množstvím všeobecných znalostí, dovedností a schopností samostatného uvažování a rozhledu. Ještě by mohl analyzovat stav jeho bytí a nastupujícímu systému NWO klást překážky!!
Cílem je vzdělat a vychovat pracujícího specialistu, který spolehlivě odvede svou práci bez ohledu na její prospěšnost a související morální aspekty. Kterému bude ke spokojenosti stačit na místo hodnotných koníčků počítačová střílečka, místo vztahů PC chatování, místo lásky a sexu porno, místo informací TV propaganda, místo plnohodnotné rodiny LGBT parta, …..
Od listopadu se tu inkluze několikrát řešila a tehdy jsem v příspěvcích predikoval co píše autorka výše. Jen jsem to dával do ještě širších souvislostí s cíli zákulisních loutkovodičů. (sorry – už jsem sebeoslavně nudný jako nejmenovaná zdejší ikona :yahoo:)
Systému vzdělávání a výchovy dětí jsou v Protokolech sionských mudrců věnovány kapitoly velmi výživného a objevného počtení. Pro góje židovští vlastníci zeměkoule a zákulisní loutkovodiči vyhradili posty služebního a otrockého materiálu. K tomu nelze spolehlivě využít osoby sebevědomé, znalé, hrdé a neohebné, ale pouze osoby závislé s nízkou inteligencí, které nebudou disponovat dostatkem všeobecných znalostí, ani schopnostmi nad rámec své specializace. Takovéto osoby budou plně závislé na státu a nebudou schopny zabezpečit své životní potřeby mimo systém. Princip všeobecné souvislosti a komplexního přístupu je v „Protokolech…“ perfektně uplatněn a dokonale metodologicky zvládnut. Přečtením získá čtenář vhled do jinak nepochopitelných politických aktivit, začne chápat dříve nejasná a nesrozumitelná rozhodnutí, která posléze dokáže zařazovat do schématu jako dílky stavebnice Puzzle. Porozumí důvodům imigrace, inkluze, vzniku EU, tomu kdo je v čelech států i EU atd.
To, co se dnes děje, je husí pochod do novodobého otroctví v depopulizovaném světě NWO.
Běžte s těmi Protokoly konečně do pr….
Nás vraždí machometáni!
Posílaní židy z USA a Izraele…..
Kolego, přesně !!! Zcela ta rozvratná inkluze a cílená výroba hloupých otroků školstvím koresponduje s judaistickým talmudem :
Simeon Haddarsen, fol. 56-D: „Až přijde Mesiáš, každý žid bude mít 2800 otroků.“
Abodah Zara 26b: „Nejlepší z nežidů musí být zabiti.“
Baba Necia 114,6: „Židé jsou lidské bytosti, ale národy celého světa nejsou lidští tvorové, ale zvířata.“
Prostě židosionistický projekt NWO s cílem zničit evropské státy, národy, kultury a rodiny již běží na plné obrátky.
no, na Vás už není potřeba…
A daří se jim to excelentně, jak je vidět na tobě a tobě podobných, se kterými si tady tak rozumíš
Těžko se divit oslíkům jako „nikdo“, „originální Max“, „Jan“ a další. Vyšší sociologie se na školách neučí, stejně jako taje vládnutí, protože tyhle vědy musely zůstat utajeny, aby vládci neztratili svou moc. Ani dnes to není houska na krámě i když se informace nechají dohledat a lze je nastudovat. Ne každý na to má chuť, čas, kapacitu, trpělivost, ochotu pochybovat, schopnost klást si správné otázky, hledat a nalézat odpovědi. Ne každý může a umí dělat úžasný zeleninový karbanátky, nebo zkoumat DNA. Prostě každý jsme nějak disponován a svůj talent a síly někam zaměřujeme a nějak využíváme. Proto nejsem z výše jmenovaných nikterak frustrován, ani zklamán. Nejsme ve škole, aby tu byl za premianta ten, který dokáže nejlépe zopakovat, co pančelka předevčírem říkala. Nebo dokonce aplikovat odrecitované v praxi.
Mne strašně se*e, že někdo má takovou moc (sílu, prachy), že ovládá ne jednotlivce, vlády, ale i státy a v podstatě všechny lidské činnosti a děje. Ne to, zda silnice bude dvou, nebo šestiproudá, ale odkud kam povede, zda a kdy po ní budou jezdit kamiony a kdy tanky. Není to o závisti, ale o pochopení neschopnosti proti tomu něco smysluplného učinit – vymanit se. Co je platné vědět, když schází schopnost a možnost to řešit.
„nikdo“ chytře mluví o islamistech. OK, ale co dál a jak s tím naložit, abychom z průseru vybředli. Všichni tušíme, že je průser na spadnutí. Víme, kdo za tím stojí a jaké jsou jeho cíle. Víme kdo to tady v E vede a otevřeně preosazuje a ……….. Jsme v (__!__). Můžeme se ozbrojit a – – – – čekat až. Aktivně se maximálně objevíme na nějaké demonstraci, kde si zakřičíme, necháme se nafilmovat a vyfotit, poplácáme se a utvrdíme v odhodlání a – – – co dál?? Volbami vyměníme (možná) strany v parlamentu, Sralbotku za Bureše a co?? Změní se něco??
Bohužel na nastoupené cestě NIC!!!
Bojím se, že nás nezachrání nic a nezachráníme ani sami sebe. Pravicovým individualismem nedojdeme nikam, protože každý sám za sebe nemá proti organizované skupině naději. A na levicové kolektivní řešení nemá nikdo koule!! Tenhle národ posledního VŮDCE vygeneroval v 15. století a obávám se, že dalších 5 století to bude stejné. Nejsme lepší ani chytřejší než Němci, Frantíci, Rakušáci, nebo Poláci či Rusové. Jsme stejné stádo čekající na bič svého pastýře, abychom se pohli jím určeným směrem. Makrela, Putin, Schidlová, Orbán jsou pastýři – ovládají své stádo. U nás patýř není a národ je v chaosu. Nikdo neví kam kráčíme a čeho bychom chtěli dosáhnout. Díky demokracii a vzdělání, kdy každej VŠ má pocit, že je nadán být ředitelem zeměkoule, jsme tam kde jsme. Každý má názor na problémy o nichž nic neví a do krve jej obhajuje, ač jej ostatní rozcupují. Proto se motáme bezradně v kruhu a dokáže nás sjednotit pouze bezprostřední ohrožení. To však je zpravidla velmi pozdě.
Chybí onen pastýř, který vidí dál a stádo vede „moudře“ na tučné pastviny, kde se vlci nevyskytují. Je jen otázkou, zda je lépe stádu s pastýřem, nebo bez. Zda je nutné měnit pastýře, když stádo stříhá a vlnu prodává za jiného, který bude nejen stříhat, ale i nejedno jehně podřízne a upeče. Nebo bude „hodný“ leč slepý a nikam stádo nedovede. (Alegorie pro fanklub W3V).
Nepropadejte skepsi, nevěšte hlavu. I ti hlupáci z W3V a spol. jsou důležití, pán Bůh je má také rád. Všichni nemůžou být inteligentní, protože někdo musí dělat nosiče vody a slouhy.
Sami Češi si s dnešní prekérní situací neporadíme, jako jsme si neporadili předešlých 500 let, s tím se prostě musíme vyrovnat, nám nezbývá než držet pozice a do ničeho se nepouštět. Spoléhám na naše bratry a spojence na Východě, že srazí zpupné Židoameričany na kolena. Budoucnost patří Slovanům. Už se na tom pracuje. Za pár měsíců budeme chytřejší – Hegelova dialektika je dokonalá. Poteče krev, ale to bylo vždycky, jen jsme dnes trochu zchoulostivěli. Žádný strom neroste přece do nebe.
Přeji hezký večer a zase zítra.
„Všichni nemůžou být inteligentní, protože někdo musí dělat nosiče vody a slouhy.“
A bydlet v garáži a psát bláboly o židobolševickém spiknutí do diskuzí.
„nám nezbývá než držet pozice a do ničeho se nepouštět“
Ano, soudruhu, tak je to správné, mluvit a jednat za druhé. To vám soudruhům jde moc dobře.
„Takovéto osoby budou plně závislé na státu a nebudou schopny zabezpečit své životní potřeby mimo systém. Princip všeobecné souvislosti a komplexního přístupu je v „Protokolech…“ perfektně uplatněn a dokonale metodologicky zvládnut.“
K metodám vytvoření závislosti budoucích otroků patří např. i likvidace potravinové nezávislosti lidí na velkoprodejnách a dalších oficiálních obchodech.
Pod průhlednou záminkou ptačí chřipky a podobných nákaz byly účelově vymláceny rozsáhlé chovy domácího zvířectva, zakázány zabíjačky, domácí chovy drůbeže, prasat, králíků, apod. Lidé si nesmějí opatřovat vlastní osiva, semena, sazenice pro výsadbu vlastní rostlinné produkce k obživě. Nastávající otroci jsou tak stále více odkázáni pouze na státem vyráběné potraviny v korporátně fašistickém Agrofertu a jeho divizích. K vytvoření psychologické závislosti na nich slouží i zákazy prodeje o svátcích a cílená likvidace živnostenského stavu prostřednictvím EET a dalších státních restrikcí.
Husí pochod do otroctví postupuje sice zdánlivě pomalu ale naprosto jistě, protože naši rasističtí židovští otrokáři a samozvaní majitelé Zeměkoule mají vše pod kontrolou a nechtějí vzbudit u lidí podezření nebo dokonce prozrazení svých zločinných záměrů.
Nesmíme jim tato zvěrstva dovolit a zavčas se proti nim vzbouřit. Patrně už to nepůjde demokraticky volbami ale pouze fyzickým násilím.
Je to smutná pravda, že svou státnost asi neuhájíme bez prolití krve. Jako národ jsme neskutečně vyměkli. Naposledy opravdu bojovali naši dědci a pradědci a to ještě většinou ne doma. Budeme boje za vlast ještě schopní??
Dnes v době schengenu, předání rozhodovacích pravomocí do Brusele, ovládnutí naší ekonomiky a obchodu zahraničním kapitálem a vlastníky, kosmopolitní školní výchovou, potlačováním národního uvědomění, vládou prosazovaných cizích agend, ….??? Je zde ještě vůbec mezi „mladými“ něco jako národní hrdost a ochota tuto zem a její lid bránit?? Po přečtení minulých názorů zdejších antietatistů, libertiánů a anarchokapitalistů mám pocit, že slovo vlast chápou jako něco hanlivého a nepatřičného, co si nezaslouží ani pozornost, natož boj s možnou smrtí. Tak jak to tedy je?? Budeme svůj způsob života, víru a národní integritu bránit s prolitím krve, nebo budeme pokračovat v politice r. 1938??
Nekritizujme a vyhlížejme společně světlé zítřky.
http://www.literarky.cz/civilizace/89-civilizace/22440-komu-hraji-v-bruselu
Několik výňatků z Kalergiho:
Demokracie v Kalergiho pojetí je pouhá mezihra. Jakmile se nadnárodní elita zmocní nástrojů společenské moci, to jest armády, policie, bank a sdělovacích prostředků, demokracie sama zmizí v propadlišti dějin, neboť je“ pouhou zástěrkou diktátu oligarchie.“
…jak nesmírně jasnozřivé!… uvaž, že napsal téměř před sto lety, co lidé stále nechápou…
Kalergi rozhodně nebyl antisemita jako jeho otec (možná právě proto), který uveřejnil řadu nenávistných protižidovských pamfletů. Naopak si Hebrejců velice vážil a cenil. Ve svém programovém spise Praktický idealismus píše, že z „judaismu pochází elita duchovních vůdců Evropy.“ Právě smíšením nejlepší židovské krve s krví vyvolených árijců vznikne„Herenrasse“, která převezme vládu nad Evropou. Není tudíž náhoda, že u kolébky panevropského hnutí stáli Albert Einstein, Thomas Mann, Sigmund Freud, Winston Churchill, Konrad Adenauer a Aristid Briand…
Kalergi věděl, že spojená Evropa musí mít stát na pevném základě. Ekonomice. Ale ne na celých národních hospodářstvích naráz, nýbrž zpočátku na průmyslových odvětvích, které se svým způsobem doplňují a potřebují. Proto už v roce 1923 navrhl, aby se spojil německý uhelný průmysl s francouzským ocelářským průmyslem. Jeho podnět se uskutečnil až v roce 1951, kdy vznikla Evropská unie uhlí a ocele.
Otcové Evropské unie Robert Schuman a Jean Monet převzali téměř doslovně ideje, které Kalergi uveřejnil ve svých knihách: společný trh, společnou zemědělskou politiku a společnou měnu. Vynechali co se jim a Američanům nehodilo, jmenovitě společnou obranu…
Finanční počinek panevropského hnutí přišel od některých rakouských šlechticů v čele s Otou von Habsburkem. Ale nebyli dost bohatí, aby byli patřičně štědří. Bylo zapotřebí najít mohovitější sponzory. Luis de Rotchild spojil Kalergiho s německým židovským bankéřem Max Wartburgem v Hamburku, který zapojil do podpory panevropského hnutí svého
bratrance Paul Warburga v Americe, a ten přizval multimiliardáře Bernarda Barucha, poradce demokratických prezidentů Wilsona a Roosevelta…
Kalergi byl iniciátorem Evropské parlamentní unie, která poprvé zasedala v Haagu v roce 1947. Později dal podnět ke vzniku Rady Evropy a Evropského parlamentu. Obě tyto kampaně už pomáhala sponzorovat CIA. Potvrzují to odtajněné dokumenty a spisy amerického Národního archivu. Hlavním nástrojem Washingtonu pro plánování a uskutečňování jeho evropské politiky se stal Americký výbor pro sjednocenou Evropu. Byl založen v roce 1948. Jeho předsedou byl generál William J. Donovan, který za války řídil vojenskou špionážní službu, a místopředsedou ředitel CIA Allen Dulles. V memorandu
z června roku 1950 Donovan dal pokyn a návod ke kampani podporující vznik Evropského parlamentu. CIA považovala za „hired hands“, najmuté síly, nejen Shumana a Moneta, ale iPaul-Henriho Spaaka a řadu dalších horlivých zastánců jednotné Evropy. Když se tehdejší vůdce panevropského hnutí Josef Rettinger pokusil najít víc evropských finančních zdrojů, Dulles ho okamžitě ukáznil. V roce 1958 Washington financoval 53,5 procent všech výdajů hnutí. Celkově na ně vynaložil padesát milionů dolarů, což tenkrát byly velké peníze. Hlavními sponzory byly Rockefellerova a Fordova nadace spolu s průmyslovými a finančními magnáty úzce napojenými na vládu USA. Americké ministerstvo zahraničních věcí usměrňovalo vývoj v Evropě. Například v memorandu z června 1965 nabádá vice-prezidentaEvropského společenství Roberta Marjolina, aby nepřipustil jakoukoli věcnější debatu o společné měně až do chvíle, kdy jejímu zavedení nebude už možno zabránit…
Takže co zde vidíme? Panevropskou (EU) vizi česko-japonského šlechtice (s jinou formou Herrenvolku a podrobenou masou míšenců polovzdělanců) financují ti samí co financovali nástup nacisty Hitlera k moci a tyli z 2.světové války skrze BIS v Bazileji. No není to zajímavá náhodička?
Žádná náhodička, ale tisíciletý plán popsaný v Talmudu a rozvedený v „Protokolech…“, Panevropě, programu OSN pro 21. století, agendě EU pod názvem EuroMed a td.
Pche, takovej článek… Však „naše“ hrůzovláda se pochválí, jak to „dobře“ vede! V tom jsou kabrňáci, lhát, mlžit, podvádět… A je smutné, že idioti jim to žerou. (Za koblihu, 30Kč?!)
Malá maturitní vzpomínka. Maturoval jsem za hlubokýho totáče. Celej svaťák jsem se učil ČJ (narodil se, tam si uprd, to napsal a zemřel – myslím, že přes 50tajtrdlíků). Na ruštinu mě zbyl 1den a odborné předměty jsem projel přes noc, před maturou. A výsledek? Byli na mě hodní, tak jazyky jsem prolezl (pochopitelně, že to co jsem se učil, jsem v době zkoušky zapomněl
). Bez problémů, ale stačilo, aby hodní nebyli a je problém. No a v odborných jsem exceloval, a ještě zkoušejícího poučoval, jak je jeho řešení, které mi podsouval, chybné…
Proč to píšu? Už za totáče byla snaha o uniformitu, nebylo žádoucí v něčem vynikat…
Zacalo to za komunistu. Zapotocky ,pry vyuceny kamenik,pozdeji kapo v koncentraku a nakonec prezident Ceskoslovenska. Gottwald truhlar,sifilitik a nakonec take
Co začalo za komunistů, pane JéBé? Před komunisty byl v českých zemích částečný analfabetismus, (komunisté jej zcela vymýtili) děti chudáků nemohli studovat protože na středoškolské a vysokoškolské studium jejich rodiče často neměli peníze. Za komanče měli téměř všichni středoškoslké vzdělání (někteří tvrdí že na úrovni dnešního VŠ studia v USA na VŠ pro běžné studenty) – ve kterém získali komplexní všeobecný přehled a určitou specializaci.
Jdi do hajzlu s tou tvojí bolševickou propagací. Běž to vysvětlit těm miliónům obětí, které mají tvojí soudruzi na svědomí. Tedy vlastně na triku, protože ti hajzli žádné svědomí nemají.
„Za komanče měli téměř všichni středoškoslké vzdělání“
No to určitě. A pečení holubi létali přímo do huby, že?
V socialitickém Československu umřeli miliony lidí vinou bolševika? Kolik jich umřelo za první republiky a kolik po Hadráku (pod mosty, umrzlých, zavražděných atd.)
Ty taky umres Jonasi,jak vsichni vime,vsichni tam musime.
Anejlepsi z nich byl rusinec Vasil Bilak ,ktery jako krejcik mel ve svem vyucnim liste napsanou poznamku. Sije kalhoty,nepoustet na saka…
Zato dnes je parlament plný Doktorů, inženýrů a docentů a výsledky ekonomiky jsou horší než za Biľaka. Všechno co mělo nějakou hodnotu vyprodáno, stát zadlužený, nezaměstnanost, exekuce a nic strategického v národním zájmu nebylo vybudováno. V čem jsme soběstačni?
A to mění něco na tom, co J.B. napsal? Nemění.
Chtel jsem byt svobodny a sobestacny a proto jsem emigroval. Diky Bohu ze jsem si o svem zivote mohl rozhodnout sam a ze muj prezident neni Zeman.