
Magické kyvadélko Petra Cibulky a černé mraky nad Evropou, které ale prý vyprší až v Rusku
PATRIK JUDA
Různé spiklenecké teorie si někdy rád přečtu, či poslechnu a některé mi i pobaví. Možná jsou i slova pana Cibulky pravdivá, ale uvěřit jim prostě nedokáži. On před kamerami ale působil, že svým slovům skutečně a zcela odhodlaně věří.
Český aktivista a novinář Petr Cibulka byl i se svým kouzelným kyvadlem dnes hostem Politického spektra na ČT24. „Vše jsou pouze kouřové clony a každé volby jsou zfalšované.“ „Za vším hledej ruské fízly.“ „Nenechme se chytit do ruského lasa, které proti nám vede klimatickou a hybridní válku.“ Na mnoha různých teoriích může něco určitě být, ale přišlo mi, že je pan Cibulka Ruskem doslova posedlý a za mě působil s tím magickým artiklem v rukou až bizarně.
Podle pana Petra Cibulky, předsedy strany Volte Pravý Blok www. cibulka. net, který byl jedním ze signatářů Charty 77 a také byl za minulého režimu opakovaně vězněn, žijeme v probíhající 3. světové hybridní válce s Ruskem. Pan Cibulka je rozhodnut a připraven porazit rychle, snadně a levně Rusko. A jak? I s pomocí svého kouzelného kyvadla.
Trochu netypický název strany zvolil pan Cibulka pro současnou cenzuru v masmédiích, která trvá dlouhá desetiletí, aby ji tak překonal a lidé se vůbec dozvěděli o jeho programu a hodnotách. „To je jediná šance jak porazit cenzuru.“ „Vládnoucí fízlokracie KGB a gayů, což jsou všichni politici a většina novinářů zlikvidovali naše stránky.“ Ruských fízlů v Bruselu se chce zbavit pan Cibulka siderickým informačním kyvadlem, ať je prý na ně vidět, protože jinak to nepřežijeme.
Pan Cibulka sám od sebe zmínil i psychiatrickou léčebnu, která se mi během jeho vystoupení také vybavila, ale opět především v souvislosti s Ruskem, kde prý programují vraždící maniaky, což jsme prý zažili i u nás, ale děje se to všude na západě. K potravinám se pan Cibulka vyjádřil tak, že nebudou. „Nostradamus prorokoval, že Evropu čeká genocidní hladomor a kanibalismus.“ „Nad ČR táhnou černé mraky od Atlantiku, které ale vyprší až nad Ruskem!“ „Česká armáda si musí chemickými prostředky vynutit vypršení vody nad ČR, nebo nad Evropou, protože jinak se z toho nevyhrabeme.“
Minulý rok prohlásil pan Cibulka, že proti nám vede Rusko již čtyři roky klimatickou válku a proto tu už čtyři roky neprší! V nedávném rozhovoru prohlásil pro změnu, že také všichni současní prezidentští kandidáti bez výjimky jsou v rukou Ruska.
Pana Cibulky si určitě vážím za jeho hrdinný boj proti okupaci Československa a komunistickému režimu, za což byl perzekuován. Dle pana Cibulky byl ale velice podezřelý ze spolupráce s KGB i například Václav Havel. Nejsem konspiračním teoretikem a vše je asi možné, ač například tato teorie mi příliš smysl nedává. Čím mě pan Cibulka však doslova zklamal je to, že když v polistopadovém období zveřejnil seznam agentů Stb, tak do nich nezařadil svou vlastní maminku, která spolupracovala pod krycím jménem Alžběta.
Samozřejmě, že láska k matce a touha ji chránit je zcela pochopitelná, přirozená a pan Cibulka toto opomenutí v seznamu komentoval slovy, že jeho matka byla politickou vězenkyní, narozdíl od fízlů, kteří na ni donášeli. Pan Cibulka se o tom bavit nechtěl a bylo mu z toho na blití. Ale ptám se tedy kolik jiných spolupracovníků Stb zveřejnil a kolik z nich jich bylo stejně jako jeho maminka vlastně politickými vězni, kteří byli ke spolupráci donuceni? Buď měl tedy zveřejnit všechny a nebo nikoho. Ale on zveřejnil jenom toho, koho sám uznal za vhodného. Bylo to správné? Za mě ne, protože tím možná mnoha lidem nespravedlivě ublížil.
Pan Cibulka by nejraději viděl agenta s krycím jménem Bureš za mřížemi, ale soud rozhodl, že Andrej Babiš s Stb nespolupracoval. Myslet si může samozřejmě každý co chce, ale ač nejsem voličem pana Babiše a hnutí Ano 2011, tak presumci neviny ctím a vždy budu. Jedním z diskutujících byl i prezidentský kandidát Petr Hannig ze strany Rozumní. Je on agentem KGB? Spolupracují skutečně všichni politici s ruskými tajnými službami? Myslím, že ne.
Myslím, že hysterie pana Cibulky z Ruska je přehnaná a nepravdivá. Že jsou všichni politici napojeni na KGB, nebo jsou gayové mi přijde skutečně jako výplod z nějaké roztočené virgule. Pro někoho jsou největším nebezpečím agenti CIA a pro někoho agenti KGB. Za mě si tyto dvě světové velmoci za vměšování se do záležitostí jiných zemí nemají příliš co vyčítat.
Například já se nejvíce obávám jiných černých mraků nad Evropou a nic více bych si nepřál, než aby se „vypršely“ již nad Afrikou.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Cibulka nevzpomínal psychiatrickou léčebnu náhodou protože do ní sám patří, nejlépe na uzavřené hlídané oddělení v čemž by mu mohl poradit jeden diskutující se známými doktory z Brna s nimiž má bohaté zkušenosti.
A to já si myslím, že Petr Cibulka patří sem, na pravý prostor. Zde by se mu dostalo zasloužené péče a uznání, neboť zcela pravděpodobně celá polovina
zdejších chovanců jsou na tom stejně jako on. Možná i s tím kyvadélkem…
Je fakt, že takto se politika nedělá. I kdyby měl náhodou v něčem pravdu, tak takto o tom nikoho nepřesvědčí. Politik musí mít nejprve především moc, aby mohl něco dělat. Pak se teprve uvidí jestli to dělá dobře nebo špatně.
Ty kteri nesli z davem, luza pribijela na kriz. Co jsou rusaci za ksindl tak to vyplouva zde v USA napovrch. Pan Cibulka vi o cem mluvi ale pro vetsinu je to silne kaficko. vetsinu. ETO VASE DELO prohlasil Breznev v 68 k situaci v ceskoslovensku a 21 Srpna jsme poznali jaci rusaci jsou cubci synove ( tak je nazval americky general George Patton.
Ať už jsi kdo chceš nech si zaregistrovat svou duševní úchylku jako jedinečnou na mezinárodní úrovni.
Nebudte naivni pane Holinek. Policie ma z Vas pravdepodobne legraci. To si nezaslouzite.
Opravdu si myslíš že tohle napsal Holínek?
A není to jedno?
Predpokladam ze ano.
Ovšem, že ne.
Ale jen ať si vyzkouší jeho hračku i jiní. P.anu Holínkovi to může jedině prospět.
PS:
A ani p. Langer není p. Langer. Ale jako vtip dobré.
Couro,tahni do pelechu.!!!
Myslím si, že je opravdu super, že například mé příspěvky do diskuzí pod články jsou tvrdě cenzurovány a že je zveřejněn každý 5tý, že mé názory podléhají tak důslednému a velmi zdlouhavému schvalování i pokud dám jako odpověď třeba jen jediný smajlík, ale podobně yntelygentný rady pro paní Janinu zde byly zveřejněny již po několikáté. Je to takové typicky démonkraticky spravedlivé a dokazuje to tu obrovskou, až fanatickou a ničím nepřekonatelnou úctu a ochranu, které se na tomto informačním portálu tak vehementně proklamovaná svoboda projevu těší. Směšný, cenzorský kašpárek jistě tento komentář opět neschválí, ale alespoň si jej sám bude muset přečíst a třeba se maličko zastydí.
@ Borsigu
Ja jsem byl zablokovany kvuli Hovinkovi asi 2 roky. Moje vulgarita nedosahovala ani poloviny sprostaren Hovinkovych zachranaru. Zacal jsem zase fungovat az potom, co jsem koupil novy tablet.
Redakce mela vzdy 2 metry.
Děkuji za reakci. A upřímně děkuji za to, že byl zveřejněn ten můj frustrovaný pláč nad stavem zdejší cenzury výše. Nebudu zastírat, že mě to skutečně hodně překvapilo. Musím nad tím ještě trochu popřemýšlet, než si o tom udělám konečný závěr, ale naznačuje to několik skutečností.
Ne všechny příspěvky jsou seriozní, jedni si z toho dělají prču, jiní jsou zlomyslní a jiní si v nich uklidnují své mindráky. Proč ne, je to přeci anonymní diskuse a každý si v nich může vybreptat. To je demokracie a ne ta vládnoucí. Ta skřípe zubama a čeká až nám to zatrhne.
@ Janina
Me uz to doslo taky.
LANGER JE CIBULKA !!!!!!
LANGER JE CIBULKA !!!!!!
xxxxxxxxxxxxxx
A Cibulka je magor!
A jsme doma.
Langer není cibulka, ten je k pláči i bez oloupání.
Ideová diverze, veřejné ohrožení, konspirace, hybridní hrozby. To je svět podle Jakuba Jandy, to je zároveň i jeho politická živnost … Janda běžně označuje své názorové oponenty buď za oběti nebo rovnou za šiřitele propagandy Kremlu a Vladimíra Putina. Zdá se, že v zápalu svého honu na „diverzanty a zaprodance“ ztratil už naprosto soudnost.
Je zajímavé, jak je tento citát, který zde cituji už poněkolikáté, přesně pasující na zdejší „morálně čisté“ a jimi opěvované modly.
Tak jak to je? Janda je Cibulka? Nebo je Cibulka Janda? A co na to Jan Tleskač?
http://pravyprostor.cz/ostuda-tydne-ustoji-evropske-hodnoty-nove-extempore-jakuba-jandy/
No jasne ze bures nebyl bures … proste se jen hodne ucil a pracoval od nevidim do nevidim a bez konexi znamosti a bez pomoci byvalych stbaku kteri ho vubec jako stbaka neoznacuji jako kazdej druhej kterej to teda samo po vejplate vsechno propije prokouri a prosazi coz on nedelal takze klidne tech par set mega nasporil na ten prvni velkej obchod zeano …a ty vostatni firmy to vseci kradnu a ten zabavenej majetek to slo lidem …. blablablablabla ….
Možná se dočkáme i doby, kdy siderické kyvadlo sdělí p.Cibulkovi, že on sám je šéf – agent KGB v republice.
Ale teď vážně – víte, jak by bylo krásné, kdyby se p.Cibulka stal premiérem??? Musel by nahlas potvrdit, že ho do té funkce instaloval sám V.V. Putin.
Ty cubko, kolik roku jsi si ty odsedela v komunistickym kriminale?
ty nejsi chartista, ale nacista. hajzle!
Vravis, ze bytie recidivistom je pravicovym hrdinskym cinom…? Vazenia su potom plne hrdinskych praviciarov… To preto im dal Havel amntestiu, kvoli vytvoreniu politickej plurality, uz tomu rozumiem a tiez rozumiem, preco bola potom cela republika hned rozkradnuta… Tolko hrdinskych praviciarov na uliciach, inac to dopadnut ani nemohlo…
Ja nic nevravim ty Husakovo hovno.
Pozor aby ti nepraskla zilka, Hovinko…
Tak tomuhle člověku, podle jeho projevu, opravdu věřím, že on jediný tu je skutečný CHartista.
Cibulka na rozdíl od Havla se nikdy nezpronevěřil svému
boji proti totalitě.
„Svému“ boji. Ano, vy máte všichni ten „váš“ boj, to měl i soudruh Hitler svůj boj, když seděl a nudil se v kriminále, nadiktoval o tom JEHO boji jednomu svému obdivovateli, který vypadal jako čerstvě uhašený zajíc dokonce i knihu. To jsi napsal naprosto správně.
I soudruh Cibulka měl své vlastní pojetí spravedlnosti, bojoval jakýsi svůj vlastní boj. A proto taky vytvářel své seznamy tak selektivně. Dokonce i jistému bývalému místnímu rezidentu, který tu několik týdnů již opět není kdysi dávno vydal potvrzení o tom, že tento jasný prorežimní práskač s StB nikdy nespolupracoval. K nebetyčné smůle tohoto velmi nelibě páchnoucího rezidenta veškeré jeho projevy, způsob vedení diskuze, metodicky vedené bonzovací složky, k jejichž existenci se opakovaně, písemně přiznal a hlavně zcela spontánně podávaná trestní oznámení na kdekoho a celkově více něž pozitivní vztah k represivním složkám zločinného establishmentu vedou k tomu, že jeho nejen zcela dobrovolná, ale dokonce snaživě vlezlá, hujerská spolupráce s každou státní zvůlí je každému svobodomyslnému čtenáři naprosto jasná. Takže mu to stejně nikdo nevěřil, nevěří a věřit nebude, že tak odporně křivý, zákeřný a zištný rudý dědek s StB ani jinými orgány státní zvůle nikdy nespolupracoval. Nikdo už mu zde nevěřil ani nos mezi očima, ale měl stále své záchvaty zuřivosti, při kterých se občas svou protikomunistickou pohádkou rád oháněl a sprostě vylhanými nesmysly o hašení zapálených Zajíců a vlastnictví několika kvérů s ostrou municí za bolševika, aniž by byl dobře prověřen a bolševikem shledán důvěryhodným zkoušel rozbíjet místní diskuze a sprostě napadat své názorové oponenty. A tak se zde pokoušel dále pracovat.
Ale co se nestalo – tyto jeho mimikry protikomunistického bojovníčka za chazarské světlejší zítřky mu spadly docela, když byl vydán seznam spolupracovníků StB, který již byl sestavován profesionálně a bez postranních úmyslů a záměrů – čili týmem nezávislých odborníků, historiků a archivářů a ne politicky zainteresovaným soudruhem agentem Cibulkou, který měl spolupráci s StB v nejbližší rodině a hlavně obdržel ke své práci na seznamech jasné zadání, které osoby má ze svého seznamu vypustit a které tam přidat bez ohledu na historickou skutečnost a důkazní materiály. A v těchto nových a již nezávislých seznamech již samozřejmě jeho jméno figuruje. Soudruh rezident, přezdívaný díky svému charakteristickému zápachu a hlavně velmi odpudivém stylu vedení diskuze „odporně páchnoucí holínko vykakané do trávy“ se ve světle nových důkazů o jeho dobrovolné a snaživé spolupráci se státní bezpečností za každého režimu oficiálně stáhnul, dokonce se nechal v panice z následků své vlastizrady redakcí zablokovat a vystupuje zde již pouze pod jménem některého ze svých četných alternátorů, nebo ústy obou svých chazarských přiteplenců.
Máte na mysli roky odsezené právem, nebo neprávem ?
„Pana Cibulky si určitě vážím za jeho hrdinný boj proti okupaci Československa a komunistickému režimu, za což byl perzekuován.“
Len niekolko jednoduchych otazok pre autora clanku…
Co konkretne nazyvas bojom…?
Co konkretne nazyvas hrdinskym bojom…?
Ako konkretne bojoval Cinulka proti okupacii…?
Ako konkretne bojoval Cinulka proti komunistickemu rezimu…?
Z akeho dovodu spolupracoval s agentami KGB z Charty 77…?
Preco dodnes nesedi v klietke na uzavretom oddeleni v Bohniciach…?
Cobolko,jeste prcas ovecky na salasi?
viděl jsem a slyšel jsem tu snůšku blbostí.cibulka patří na psychiatrii stejně jako langer či holínek.divím se že ho do tv vůbec pustili.
Anningere
to je za 100
Bez Bouseho to nebylo vyrovnané spektrum. Musí přece zaznít úplně stejné argumenty, akorát v obráceném gardu.
s.Cibulka alias zmr. Langer.
Dali ti v tom studiu aspon mineralku a dva chlebicky ?
Kopie mailové zprávy, zaslané majiteli webu panu Kříži:
Dobrý den!
Pane Kříži, nemyslíte, že „komentáře“ (viz kopie níže) přesáhly všechny přijatelné meze?!
Žádám Vás, aby nick „Bořivoj Holínek“ byl trvale zablokován a také komentáře, které budou mé občanské jméno zneužívat, byly odstraněny. Děkuji!
S pozdravem
Bořivoj Holínek
…………………………………………………………………………………………..
Kopie komentářů:
Langer 9.10.2017 00:06:50 Odpovědět
Tak to jste mě neměl dělat pana autore. Takhle mě odhalit.
(7)
Bořivoj Holínek 9.10.2017 00:15:10 Odpovědět
Zdravím pane kolego!
Myslím, že byste měl podat trestní oznámení na neznámého trolla, jako to dělám už nějakou dobu já! Sice to zatím nevyšlo, naše policie je neschopná, možná i zkorumpovaná, kdo ví, a slušných lidí jako jsem já se nezastane. Přitom to je tak zásadní a důležité! Můj nick je státem chráněný a zavedený u příslušného úřadu ČR a troll bude platit a platit!
Dnes se do vás navezl ten troll a to už překročilo všechny meze. My slušní lidé Pavel Septik, vy i já se musíme stmelit a tu bolševickou chamraď odtud z PP vypráskat! pozdravujte našeho společného přítele Franka z Ameriky. Smrt bolševikům!
(22)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ještě přidávám kopii včerejšího mého komentáře, který je umístěn pod článkem „MASOVÁ MIGRACE: DOPAD MINIMÁLNÍ DÁVKY REALITY“, k čemuž dodávám, že Pravý prostor je dnes převážně určen pouze pro mentální bolševiky, jakým je např. synek vysoce postaveného komunistického aparátníka.Tento podlý troll, který se zde skrývá pod nick „anninger“, i do tohoto prostoru zanáší praktiky, které denně odkoukal od svého otce…
Bořivoj Holínek 8.10.2017 22:58:22 Odpovědět
Pane Langere, ještě malé doplnění k Vašemu konstatování, sdělené ve větě – „Když jsou trollové krmeni, tak odpovídají a sekundují si.“
Místní bolševičtí trollové to již dotáhli do stádia, že mají svého „Koordinátora diskuse“ alias Maximus, který, pokud zrovna nestéká po listech kopřiv, se.kunduje jejich rudé „výstřiky“.
To on – s praxí pomocné stráže VB (kterou tak často vzpomíná) a následně estébáka – sestavoval „profil sledované osoby“, v tomto případě mě.
Moje bydliště v Hynčině mu nevyšlo (mimochodem, skuteční manželé Holínkovi, kteří na zveřejněné adrese bydlí, na něj podali trestní oznámení), tak si pro změnu vymyslel moji školní docházku v Šumperku.
Je to maxim.álně zamindrákovaný ubožák, kterého již ani ty míčky na tenisových kurtech nenechají sbírat… proto se vždy nad ránem ukájí na PP, aby přes den mohl vyrazit na žebrotu…
Bořivoj Holínek 8.10.2017 20:21:23 Odpovědět
Dobrý večer, pane Langere!
Ale kdeže „přecitlivělé reakce“. Pokud by jeden z trollů s bolševickou mentalitou zde ve čtvrtek lživě nenapsal, že jsem byl za své psaní komentářů placen nepřáteli Česka, a dnes se jiný troll pod mým jménem nevyznával z lásky k Pitomiovi, tak se tu více neobjevím.
Copak to nevidíte, jaká bolševická stoka se z DF PP stala?!
(21)
http://pravyprostor.cz/masova-migrace-dopad-minimalni-davky-reality/#comment-560827
P.S.
Jak vidno, i to posílání třídního nepřítele a ideologického oponenta do blázince, bolševický troll ANNINGER zdědil…
anninger 9.10.2017 07:00:17 Odpovědět
viděl jsem a slyšel jsem tu snůšku blbostí.cibulka patří na psychiatrii stejně jako langer či holínek.divím se že ho do tv vůbec pustili.
A ty si presvedceny, ze tam nepatrite, vsak…? Netrap sa tym, kazdy pacient psychiatrie si to o sebe mysli…
A nehovoril som ti, ze jedneho dna nabonzujes aj sam seba…?
Udal se a teď důrazně žádá o své zablokování.
I kdyby byl tvůj nick přecedo zablokován třeba i na věčné časy nic se nestane, viď. Začneš používat další z těch co máš v záloze i s další id adresou. Neodešels odtud náhodou? Tak co se tu pořád vytahuješ tím jaký jsi osobní důvěrník a informátor pana Kříže. Farizeji.
L.Vylíčil 12.10.2017 20:18:53 Odpovědět
K těm „palcům“
Všimněte si, že to chodí po vlnách. Asi jak jednotlivé směny „aktivistů“ přicházejí do „práce“. Po vlně pak chvíli pauza – mají toho chlapci hodně – pokálet tolik nepřátelských webů a rozbít tolik diskusí…
Stopy vedou k neziskovkám a na filosofickou fakultu. Tam je i noční směna…
@ Holinek
Kdybys odfrcel do vecnych lovist, jak porad slibujes, tak bys takove problemy nemel.
Ale ON chce odfrčet do TEPLÝCH krajin a jak to tak vypadá tak už se o to pokusil ale z neznámých důvodů mu to tak ňák nevyšlo, zřejmě o něj nebyl zájem. Ani se nedivím, o profesionálního složkovače většinou nikde nestojí. Ještě když pokračuje ve své bohulibé činnosti stejné jak tady. Profibonzáky prostě nikde nemilují.
Vlado,nemáš pravdu o teplých krajinách. Holínko bezpečně ví,že v Karibiku mrzne! Možná stál zmrzlý na letišti tak se radši vrátil….
Copak po to, Vlado, někde a někomu by se možná i bonzák hodil.
Ale – když on všechno okamžitě veřejně vykecá! I s písemnými důkazy.
Ivane
Stále jste si nezvykli, že v tzv. sioeurodemokracii je mediální produkce některých bláznů připuštěna a jiných ne. O tom kdo ano a kdo ne rozhoduje vrchní nadtelevizní rabín.
Naproti tomu v sioamerodemokracii mají zase náboženští blázni volné pole působnosti, protože to prospívá korporátnímu fašismu.
Víra pana Cibulky splňuje spíše americký sen , ale v předvolební taškařici lze připustit i takovou dekompenzační terapii různým langerům.
Ono je to ve výsledku jedno ale hezky to vypadá v excelovské tabulce úkolů.
Válka vsedě tady jede naplno
Příspěvky uz z toho lítaj nahoru dolu
Dobrý den, pane Holínku.
Inu, samozřejmě, nejen pan Cibulka někomu tak moc vadí, že si zasluhuje velkou pozornost indoktrinovaných a uplacených komunistických rusofilcek. Proto i ono vydávání se za mě, nebo za Vás.
Jen se tím odkopávají, a stejně jako svými texty, i těmito praktikami přiznávají, za kým a na které straně stojí.
Je dobře, že zde o něm vyšel článek, alespon nějaký.
Mediální zdroje ovládané ruskými strukturami panu Cibulkovi prostoru příliš nedávají a jejich admin a šéfredaktoři vědí proč.
Vadí.
Vadil před 40 lety a vadí i dnes.
Nepochybuji, že v případě změny režimu typu Února 48, o kterou i skoro po 30 letech ne zase tak málo lidí stojí, by okamžitě putoval za katr.
UŽ JEN TO JE DŮVOD SE NAD TÍM CO ŘÍKÁ A PÍŠE ZAMYSLET.
Část zdejších polistopadových struktur potřebovala zveřejnit částečně vytříděné seznamy StB, a on byl ten, kdo je statečně zveřejnil, i když na něj se za to snesla nenávist, a z oněch seznamů vymazaní kádři, kteří po listopadu nastoupili do politiky, se spokojeně usmívali.
Ano, podporuji ho, nejen protože s ním poměrně často souhlasím, ale i protože měl velmi často pravdu a byl vysmíván. Věci by měly být hodnoceny s odstupem času. Nějaký čas postoupil a komunistické struktury jsou stále u moci. A jejich mediální skupiny samozřejmě obvykle zveřejnují jen to, co se jim hodí.
Přeji Vám, i dalším solidním čtenářům a komentátorům v této době, kdy se socialistické struktury drží křečovitě moci, a jejich socialističtí souputníci v jiných stranách o moc tak strašně stojí, před volbami rozumnou úvahu, koho volit.
s. Vel. Cur. Zasr. Haj. Zmr. Cibulka – Langer , mega kkt.
Zdar vypatlance ! Myslel sis, ze na to nikdo neprijde ?
Konecne to lidem docvaklo. Takovy dva identicni exoti se na teto planete rozhodne nemohli ukazat v jednom okamziku. Z toho vyplyva jedine –
CIBULKA A TY – JSTE JEDNO. LANGER !!!!!!
Ivane
to je za 100
Sudruh kontrarozviedcik, rozumiem ti, nepoddavaj sa, do boja proti tym agentom KGB a GRU ovladajucim celu nasu planetu a ako tvoj ideologicky vodca, sudruh Cibulka, odhaluje aj na tomto videu, hlavne proti najvacsiemu bolseviskemu cervenemu prasatu vsetkych dob, proti Trumpovi…!
Ten souhlas
patřil vám P. Langer
@ Volic
Jen se neposer a kur ho poradne !
Tak to je nejlepší odpálkování za minimálně 1000
Ivane
Cháááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Pane Tichý, to má šťávu a grády !!! Už jenom pro tyto geniální bonmoty byste měl tady být častěji.
Pane Langere, už jste se svým přítelem Cibulkou a za pomoci siderického kyvadla konečně vyhledali a zneškodnili těch 270.000 sovětských agentů operujících už 40 let na území naší republiky ?
Cibulkový Langer nereaguje, asi by šlo o tajnou informaci, přece jenom internetoví kontrarozvědčíci nemohou sdělovat lidem, kolik tisíc agentů už zlikvidovali.
Každopádně se budu dneska bát usnout, aby na mě nějaký sovětský agent ve vysokém důchodovém věku nevyskočil zpod postele. Ale kdybych měl siderické kyvadlo, tak to by mě jistě ochránilo…..
Ivan Tichy 9.10.2017 10:40:49 Odpovědět
@ Volic
Jen se neposer a kur ho porad
Lubomír Bouše 9.10.2017 16:52:31 Odpovědět
Pane Tichý, to má šťávu a grády !!! Už jenom pro tyto geniální bonmoty byste měl tady být častěji.
(-49)
Pane Bouše,
za těchto okolností nemůžete čekat, že Vám odpovím.
Pakliže Vám Vaše řepáctví nedochází, je to žel jen Váš problém.
Ostatně Vy mě neodpovídáte velmi často.
Raději bych v této diskusi odpověděl někomu jinému, jenže takoví zde nejsou.
Zdravím pány Vítězslava, Libora a Voliče.
Ten článek má být zakamuflovaná propagace Cibulkovy obskurní straničky, chápu to tak správně ?
Jinak si na kritiku Ruska nemohli naši TV havloidní kolaboranti vybrat lepšího magora. Řekl bych, že Cibulka bude navržen na čestného předsedu spolku přátel Ruska, protože taková reklama je k nezaplacení.
Lubomír Bouše :
Pan Cibulka mal dlhé roky môj obdiv za svoje protikomunistické postoje. Žiaľ, ukázalo sa, že aj on, vplyvom perzekucie od komunistov bol postihnutý psychickou poruchou, ktorá sa prejavila ako trvalé poškodenie jeho mentálnych schopností. Presne tak, ako tunajší „antikomunista“ pan Langer, ktorého tiež evidentne postihla komunistická perzekúcia po roku 1968.
Títo ľudia si zaslúžia našu úctu za ich predošlé postoje – ALE AJ jasné odmietnutie toho, čo dnes produkujú vplyvom svojho postihnutia.
—————————
pozn. :
Presne rovnaké príznaky sa prejavujú u antikomunistu Mc Caina , ktorý zrejme tuto psychickú poruchu získal vo väzení vo Vietname :
wikypedie :
“ V zajetí byl mučen a dva roky strávil na samotce, kde se pokusil spáchat sebevraždu. Po návratu do USA prošel rekonvalescenci a vrátil se do služby. Od té doby má trvalé fyzické i psychické následky. Není schopen dát ruce výš jak před sebe.“
Všetci uvedení majú psychický defekt – nenávisť k Putinovi a Rusku.
aha – mínus
Komusi vadí, že mám pochopenie ku psychicky postihnutým ľuďom. Toto by sa „liberálom“ EU nepáčilo.
Mozek Mc Caina je pry vystaven ve sklenici v muzeu Vietkongu v Hanoji.
Ancapáku, neruš Cibulku alias Langera, on právě likviduje poslední tisíce z oněch celkových 270 tisíc sovětských agentů dislokovaných v Československu v 70. letech. Modleme se, ať se jim jejich siderické kyvadlo nevychýlí nesprávným směrem, jinak je s námi všemi vč. Křížova PP ámen….
Vážené dámy a pánové,
napadáte se tady jako malé děti na písku. A těch hrubých nadávek.
Zamyslete se raději nad osobností pana Cibulky, jeho psychickým stavem. Kyvadélka, virgule – není on opravdu případem pro psychiatra? Zdá se mi, že vidí konspiraci za každým rohem a bojí se otevřít konzervu, aby na něj nevyskočil Putin, estébák nebo kágébák.
Obává se toho a přesto je pokaždé zklamán, že v ní je pouhé lečo.
Zdravím pane kolego,
Cibulka pro Putina a RF udělal v Tv stejně kvalitní propagaci, jako zde na PP Langer. Ono to bude asi opravdu jak píše p. Tichý, že Cibulka a Langer jedno jsou.
No nevim co mam na to vsechno rict. Jedine to ze clenove Charty77 nebyli dostatecne mlaceni v komunistickem vezeni. A tak je hold rozum nepotkal. A vzhledem k tomu jak nechali a jak se sami spoluzucastnili rozkradani republiky tak by si ten zalar zaslouzili taky ted. Ale co ocekavat od ozralu, umelcu a blaznu, ze.
Jinak blaboly co rika Cibulka jsou k pobaveni docela dobry ale jinak uplne mimo realitu.
Neni hezké sa smiať z ľudí, na ktorých boj proti komunizmu zanechal psychické poruchy.
Viď môj koment vyššie o panu Mc Cainovi.
Autor se snaží bagatelizovat to, co Cibulka říká. Proč? U nás přece žádnej ruskej agent není, to dá rozum! (Ani autor…
) I ruskej šváb, alias Zman je výmyslem antisocialistických sil…
@ Libor
No hlavne, ze u nas nejsou zadni agenti ze zapadu. Ty vyhladil uz major Zeman.
Pěkná hovadina!
Každej věří tomu, čemu chce, že?!
To se vám povedlo. Tleskám. Taková slova „do vlastních řad“, to se hned tak každému nepovede.
Blondýna, že?!
Tys model superblondýn, že.
Uklepl se, to se stane.
Bývalý italský premiér Silvio Berlusconi byl v Soči o narozeninách svého kamaráda ruského prezidenta Vladimira Putina v sobotu 7.10. a daroval mu ručně vyšívaný povlak na přikrývku, uvádí v neděli italské noviny Сorriere della Sera.
Na pokrývce je vyobrazeno podání rukou dvou politiků na pozadí známých pamětihodností Ruska a Itálie, tedy chrámu Vasila Blaženého a Kolosea.
S Berlusconim spojují Putina dávné dobré přátelské vztahy. Opakovaně za sebou přijížděli na soukromé a státní návštěvy. Na konci září roku 2015 byl Berlusconi na Krymu a několik měsíců před tím přijel za Putinem na Altaj.
P.S. Inu, rovný rovného si hledá, pravičák k pravičákovi si sedá.
Petr Cibulka není od pravdy daleko, to, jenže vše zjednodušuje a zobecňuje ve vyčpělém rétorickém klišé, zbaveném konkrétnosti. To, že komunistické tajné služby nezmizely (pouze se rekonfigurovaly do jiných subjektů, resp. penetrovaly hlavně subjekty byznysu a politiku), je pravda. To, že tzv. „sametová revoluce“ byla režírovaná v Moskvě…také není nepravda. To, že si komunistické služby vytvářely svou kontrolovanou opozici, je také pravda. Tvrdit, že Václav Havel byl agentem KGB, jsou silná slova, jenže sled činů Václava Havla, sledovaný zpětně a za dlouhé časové údobí se shoduje s aktivitami tzv. komunisty utváření „kontrolované opozice“, kterou ve své výpovědi z r. 1986 popisuje přesně – a před ketou varuje – defektor kGB Anatolij Golicyn. A s tím, co píše Golicyn, se shoduje – viděno s odstupem času – kdysi počátkem devadesátých let ostouzená „Analýza“ vězně nacistických i bolševických koncentráků, pana Miroslava Dolejšího. Řečeno prostým slovníkem: Ta „kontrolovaná opozice“ definovaná Golicynem, to jsou různí ekonomové, umělci, vědci, i lidé ze světa celebrit….a to, že byla cílevědomě tato opozice vytvářena StB za velmi starostlivého dozoru KGB, to říká Golicyn dokonce přímo adresně…A to je zázemí, ze kterého vzešel i Václav Havel. Jednoslovně řečeno: Cílevědomě dlouhodobě utvářené (a komunistickým tajnými službami pěstované) figurky. Ano, figurky! Ta opravdová opozice byla odstraněna a zatlačena do ústraní. Tak jak na příklad – pokud jde o katolíky, pan Augustin Navrátil z Kroměříže-Lutopecen, jenž v osmdesátých letech nasbíral půl milionů podpisů petice za náboženskou svobodu a byl pak vězněn na psychiatrii v Kroměříží (dle ruského a posléze sovětského vzoru….to, že byl pan Augustin Navrátil zdráv, potom dosvědčila mezinárodní komise psychiatrů, jíž režim musel připustit… ). Nebo na Slovensku pak spisovatelka Hana Ponická….Občané dříve narození si určitě na tato jména vzpomenou z éteru – ze Svobodné Evropy, BBC, Hlasu Ameriky….Augustin Navrátil byl v (někdy na přelomu tisíciletí) vyloučen z KDU-ČSL (a za zlínskou KDU-CSL na jeho vyloučení pracovala dnes poslankyně Šojdrová,….KDU-ČSL se v mých očích vyloučením tohoto člověka navždy odepsala. Když jsem ve Staré Boleslavi byl svědkem využívání této velké příležitosti k modlitbě za vlast k její masivní volební agitaci – akorát jsem byl zhnusen. ).
Katolický obesrávači, probuď se a nehibernuj, dneska se píše rok 2017 a všechno se poněkud otočilo, aniž to byl schopen tvůj mozek zpracovat. SSSR se rozpadl, Brežněv už umřel a KSSS byla zrušena.
Mimochodem , zrovna M.Dolejší byl jeden z prvních lidí (první od kterého jsem to slyšel já) který změnu paradigmatu předpovídal .
Co se týká oné ,, řízené opozice ,, tam je třeba říct , že je uplně jedno , kdo jim dělal styšného důstojníka.
Židovská věrchuška , jejíž výkonou silou tehdejší KGB byla , měla zrušení ,,druhého centra (SSSR) ,, a následnou privatizaci Ruska v součinosti ze svými zámořskými pokrevenci připravenou jako variantu -dle M.Dolejšího – od začátku 70:let .
Varinta s Kohnem (Gorbačovem) celkem vyšla , fáze z Eltzerem (Jelcin) šla také jako po másle , nicméně ochlasta jim chcípl dříve , než se podařilo dokonale prověřit jeho nástupce – nejlépe gojíma , který navenek ponese pro Rusko i svět politickou odpovědnost za naprostou katastrofu….
Nějak jim v případě pohrdaného ,,Nedopalka,, něco jaksi nevyšlo…….
Následovalo velké kvílení , které stále trvá…..
Soudruh Vladimir:
Kdybys chtěl poznat konečně skutečného katolíka, a nejen Tvé převlečené rudé kumpány, tak krom pana Holínka jím je pan pod nickem Catholic Observer.
Blbe Varholíku nakopnutí!
A jak to zrovna ty poznáš, ťunťo …..???
Není onomu rudému Nedopalku zaražen do řitě, jako Ty. Nechválí Husákův režim.
Nepodporuje Boušeho a spol. v jejich antisemitské propagandě.
Z Tebe ty komunistické manýry lezou skoro z každého komentáře. Jistě by nenapsal, jak by někoho sv. Ignác nakopl, až by udělal kotrmelec.
Ty se na křestanství díváš optikou rusobolševismu, to je v Tobě jako v koze lůj.
Blbe Varholíku , nakopnutí !
) odhad obsahu tvé hlavy byl tak blízko pravdy , až mne samotného děsí……
Bohu-žel , jsem nucen konstatovat , že můj (byť poněkud expresivně podaný….
Nerad to dělám , nicméně jsem nucen ti v tvém vlastním zájmu udělit skromné poučení:
a) Konstatování, že současný prezident Ruska se vymanil ze spárů komunismu a jeho vyvolených tvůrců rozhodně není nekritickou adorací ……
b) Konstatování, že se Husákův režim z hlediska přirozeného dobra choval v mnohém lépe než současný , je objektivní fakt ! Interpretovat tuto tezi jako ,,chválení ,, může jen idiot , kterým se žel, jevíš být v téměř plném obsahu tohoto slova….
c) Co se týká sv.Ignáce z Loyoly- co ty personifikovaný Žvástale s velkým Ž o tomto horkokrevném Baskovi vlastně víš ! Kulové s přehazovačkou , ty výlupku vší nafoukané hlouposti, viď ?
Objevit se za jeho pozemského působení mezi jeho žáky a následovníky takový heretik jako František , nechtěl bych být v jeho kůži až by ho sv.Ignác dostal do spárů ( já osobně bych raději skočil nahou zadnicí do medvědího doupěte, než dostat od tohoto bývalého soudruha (comrada) od Španělských tercií pár facek…) Fuj , nechci na to ani myslet.
d) Až budeš zase ,,myslet,, co by katolík ,,jistě,, napsal nebo nenapsal , přečti si , co by např. sv.Bernard de Clairvoux dle svých slov udělal s rouhačem, nebo co namátkou sv.Teresie z Avily psala samému papeži …..
—————————————————-
Shrnutí-
-Myslet , znamená Varholíku kulové vědět , což v tvém případě platí téměř beze zbytku……
In aeternam – Vlad.
s. Vladimir 4.0:
Ty Tvé pohádky, které o Tobě něco vypovídají, tím si opravdu děláš reklamu.
A kdejakým komoušům a jejich režimům rovněž.
Jistě, sv. Ignác jako maniak s praktikami vyhazovače a Nedopalek, který byt‘ se na víru nedokonale obrátil, k marxistickému kodexu se stále hlásí, rozpad SSSR považuje za tragédii, se statečně vymanil ze spárů komunismu.
Nečetl jsi náhodou také tu o srdnatém střelci Andrejovi, Babě Jaze a Kostěji Nesmrtelném?
Nebyl nakonec Kostěj samotný Ježíš Kristus?
Není náhodou Putinova Mládež křestanský spolek? Co?
Nepřipadá Ti náhodu Bible jako Kapitál? Nedopalek by to asi ocenil.
Pozor na to, nebyl sv. Bernard náhodou žid?
Tuhle alternativu ber v potaz.
Ještě bys mohl přidat k dobru, jak jsi mluvil s Karlem Krylem a on varoval před komunistickými Američany, co se převlékli za sovětské okupanty.
Jinak musím uznat, že se celkem snažíš, takového zdejšího komentátora Honzu Krále bys mohl občas zastoupit, a jeho všemocné jezuity vyměnit za Evreje.
Nicméně, že by ses měl svatého Ignáce bát, tak to zas ne, ten by z Tebe měl jistě radost.
Jed‘, strejdo a nechovej se tak strašně zdvořile, hovoř pěkně od plic, jak by to řekl svatý Klement.
Blbe Varholíku, nakopnutí!
Tvá ignorantská debilita vskutku přerůstá všechny mě známé bariery.
Dobře víš, co jsem psal o K.Krylovi – osobně na otázku řekl, že nenávist k ruskému národu necítí a zhoubná ideologie komunismu byla do Ruska dovezena !
To co zde ty ksindle kvákáš, je vizitkou tvého nebetyčného čuráctví , které se ti jednou nemusí vyplatit……
Jo , mimochodem , sv. Tersie z Avily , jejíž šťavnatou korespondenci s papežem jsem ti doporučoval byla národností sefardská Židovka !
A ještě – co se týká ,,antisemitské propagandy,, :
http://rexcz.blogspot.cz/2017/03/katolicka-cirkev-o-zidech-2017.html
To byli všechno asi také agenti Kremlu, viď , ty výlupku vší pitomosti ?
Vlade
Hele, Ty „skutečný katolíku“, nejprve si, spolu s ostatními skutečnými katolíky opravte papeže. Nějak se mu pocuchal software. A kdo má takové bandě, která se nechá něčím takovým vést, věřit?
Kadle , myslel jsem, že to máte v hlavě srovnané trochu líp…….
To , co jste řekl, je zhovadilá pitomost , nicméně kus pravdy na ní je ….
Bohužel, s infitrací vysokého i nižšího kleru za stavu jaký je, nemůže nikdo udělat nic, jenom Bůh….
Z hlediska lidského a jeho možností je věc za současného stavu naprosto neřešitelná ……
Zbývá modlit se o zázrak !
p.s. Je však docela možné , že od 60.let (nástupci Pia XII) je z důvodu neplatnosti voleb papežský stolec neobsazen, nicméně osobně v tom jistotu nemám……
„Kadle , myslel jsem, že to máte v hlavě srovnané trochu líp…….“
Ty raději moc nemysli, zjevně Ti to nedělá dobře.
Že na ní kus pravdy je, to je mi jasné, jinak bych to nepsal. Ale zajímala by mne ta „zhovadilá pitomost“.
Postupuje papež proti zájmům tradičního, evropského (nejen) křesťanstva? Postupuje.
Pomáhá papež infekci černého moru do civilizace? Pomáhá.
Jak píšu, porouchal se mu software. Řešením může být individuální upgrade (výměna tohoto porouchaného geronta za funkčního), nebo systémový upgrade (odluka církve od vatikánských bludů a návrat k biblickým kořenům).
Jak si to hoši udělají, jejich věc, do toho jim kecat nebudu a ani nechci, nejsa katolíkem. Nicméně současný papež pro mne představuje objektivní, v podstatě smrtelnou hrozbu celé evropské civilizaci.
Kadle,
sorry jako, ale nemáte pravdu. Software naopak pracuje přesně dle zadaných vstupních dat.
A moc bych za to nedala, že je často a důkladně odborně kontrolován jak software, tak přesnost dat a data jsou průběžně aktualizována.
@ Vlad IV
I kdyby ve Vatikanu usedl na trun sam Lucifer ( coz se asi stane ) nic to neznamena pro vecnost cirkve. Brany pekelne ji nepremohou. Cirkev – to jsou u nas na morave ty stare zeny, ktere chodi do kostela uz hodinu predem a odrikavaji tam Ruzenec a vsechno predavaji svym vnuckam. To jsou maly kluci – ministranti, ze kterych vyrostou zdatni krestane. To jsou pevecke sbory a ruzna cirkevni spolecenstvi. A ti vsichni vi, co je uceni Jezise. Kdo sedi ve Vatikanu neni az tak dulezite.
Soudruh Tichý:
tos podělal.
Tvůj kumpán Vladimir teprve včera svedl nedokonalé obrácení Putina na víru na papeže.
Kdyby ovšem byl trochu prozíravější, mohl to hodit na patriarchu Michailova.
Nejzdatnější křestan jsi stejně Ty,Bouše a Vlad IV. A samozřejmě bystrý chlapec Vlado 48, Profaci nebo milan.
A samozejmě Nedopalek.
Čest.
No, p.Langere,
vtip je v tom, že oba jmenovaní pánové VĚDÍ, že se účastní DISKUZE (najděte si definici toho slova) a nikoliv politického školení.
A nezáleží na tom, jestli to školení je komunistické nebo antikomunistické (tedy rádoby antikomunistické).
PS:
Divné, že to chápe i takový nechápavec jako já, zatímco vašemu géniu to naprosto uniká.
Pardon, ale podle mého názoru jste smíchal dvě věci dohromady.
Ty svíčkové babky, odříkávání růžence a hopkání ministrantů je typický obraz katolického směru, postavený především na autoritě církve samospasitelné.
Pak ale zmiňujete ty, kdo „ví, co je učení Ježíšovo“ – ale uvědomte si, že přeorientování na Ježíšův odkaz a potažmo Nový Zákon přišlo až s reformací – k veliké nelibosti tradičních černoprdelníků. Že jde o zdravý vzduch do zatuchlých míst, netřeba rozvádět.
No a problém je, že porouchaný papež stále ještě manipuluje velikými masami těch prvních. V tom je právě ono smrtelné nebezpečí, protože katolíci jsou zvyklí poslušnosti.
Soudruh Kadel:
Ten Tvůj slovník hovoří o tom, že jsi rovněž zdatný křestan.
Že bys byl komunista, neboj tomu nikdo nebude věřit.
Ale stejně vše, jak jsem Tě kdy označil, za tím si stojím, a ještě bud‘ rád, že to byly eufemismy.
Čus.
Vše poznej, dobrého se drž.
Čus.
Promluvili theologove.
Jak se Kadle dle tebe ono ,,reformační přeorientování na Nový Zákon ,, projevovalo ?
p.s. To , co jste napsal, je hovadina na kvadrát , kterou nejste (stejně jako všichni) logicky obhájit. Nicméně vás nechám na pokoji- nemíním zde dělat pitomci Varholíkovi & spol. tyatr….
viz.
http://www.stjoseph.cz/protestanti-vlastnimi-slovy/
A pro tebe ještě ,,maličkost,, !
Papež sice ovlivňuje katolické křesťanstvo , nicméně závazné učení katolické Církve učí , že poslouchat papeže či jiného církevního hodnostáře ve věcech které nejsou v souladu s věčným učením Církve , je těžce hříšné !
Máš bohužel o Církvi mnoho předsudků z neznalosti a málo vědomostí….Je mi to líto, neumím mazat med kolem huby …
Ale to já Ivane přece vím….
In Christo – Vlad.
A ještě ,,PODSTATNÁ ,, malčkost Ivane :
Středobodem Církve svaté je oběť Mše svaté !
To , co se u vás na Moravě (a většinou i všude jinde -až na výjimky) není katolická Mše svatá !
Je to Bohu odporný , zprotestantštělý NOM (Novus Ordo Missae)
Chápu sice , že dokud bude na světě jeden pravověrný biskup sloužící katolickou Mši svatou , Církev žije – nicméně zapomínáte , že Kristus Pán ustanovil Cirkev jak hiearchickou – už přeci sv.Ignác z Antiochie píže Efezským , že tam kde je řádně svěcený biskup , kněz a jáhen , tam je Církev Kristova , která slove katolická (obecná) ! O jednotě s Stolcem sv.Petra mluví jeho dopis Římanům!
A nebo to jde vzít obráceně, tedy pojem církve lze chápat i v evangelickém (zjednodušeně řečeno) duchu – tedy například „Církev je všude tam, kde se zvěstuje Boží slovo, slaví se svátosti a věřící se vzájemně povzbuzují a napomínají, aby rostli do Kristovy podoby.“
Takové pojetí je daleko jednodušší a robustnější, podstatně odolnější vůči zneužití uchýlenými vůdci, bez nutnosti budování hierarchické struktury, která je, mimochodem, velmi typická pro politické strany.
Stačí si jen udělat jasno, co je pro člověka a jeho vztah ke světu důležitější – úřad, nebo pochopení?
Například v technické praxi se VŽDY podstatně lépe uplatňují systémy distribuované, s minimální mírou hierarchie. Jsou prostě životaschopnější. V hospodářství? Co je Vám bižší – distribuovaný svobodný obchod a trh, nebo RVHP I (Moskevská), či RVHP II (Bruselní)? V architektuře živých organismů? Proč jdou esenciální reflexy (dýchání, srdce, balanc, ucuknutí před bolestí) jen přes místní smyčky (mícha), a ne přes hierarchicky nejvyšší mozek?
Tak vidíte. Ale zatím jste mi jen nadával, zkuste pro změnu nějaký argument. Půjde to?
Vtip je v tom , že Církev je z rozhodnutí Našeho Pána tam , kde je Petr , respektive jeho nástupce v úřadě , což je biskup Říma – zvaný papež. ( Připomínám , že tento není chráněn od osobního hříchu , omylu a bludu) Jemu jen osobně Kristem Pánem -hlavou své Církve slíbeno, že nevyhlásí blud nebo omyl , jako závazné učení!
Co se týká sv.Ignáce z Antiochie – je nabíledni , že věřím přímému žáku apoštolů, než Lutherovi , Kalvínovi , Luciferovi & comp.
Máte možná ohledně věcí lidských v mnohém pravdu, nicméně je třeba vzít v úvahu, že Církev svatá není věc lidská , nýbrž božská ! Nenazývá snad sv.Pavel Církev Mystickým Tělem Kristovým? Všimněte si , jaké rady udílí svatým Timoteovi a Titovi – biskupům, které sám vysvětil a ze své apoštolské moci jim udělil jurisdikci ( v Efesu a na Krétě )! Tam nemluví o Církvi a povinnostech jejícj biskupů jako bějaké volné organisaci ustanovené zdola , disponující jakousi demokracií , jakou popisujete vy! Přečtěte si nejstarší dochovanou církevní literaturu prvnch století ( upozorňuji , že zrovna sv.Ignác z Antiochie psal některé své epištoly ještě za života některých apoštolů ( jmenovitě sv.Jan Evangelista) , a jsou starší než Janovo Evangelium a Apocalypsa ) !
Připomínám že kánon Písma svatého byl určen katolickou Církví a schválen papežem Damasem až kolem roku 400 A.D. !
Zkrátka , není podstatné ,co je bližší mně ,vám nebo komukoli jinému , ale je podstatné , co si přeje Bůh. Neexistuje jediný důkaz , že by kdy Církev chápala sama sebe tak, jak to popisujete vy.
Tudíž – zde je Kadle víc než jisté , že kdyby jste měl pravdu vy , a Pán Ježíš ustanovi Církev tak, jak jí popisujete vy , byli by svatí apoštolové a jejich první žáci heretici ! A to snad je nesmysl, nebo ne ? Za zmínku stojí i důkaz , že hiearchickou strukturu praktikují i nestoriáni ( Arméni a Asyřané) kteří se od katolické Církve oddělli v 4.stol.A.D, monofysité ( Syřané, Koptové etc.) kteří se oddělli v 5.stol. A.D. a celluriaovští schismatici tzv. pravoslavní -orthodoxní kteří se odddělili v 11.stol.A.D. ! Není to důkaz o starobylosti této tradice , sahající až k apoštolům ?
Navíc , Písmo svaté jasně učí , lépe řečeno z novozákonních textů jasně vyplívá, že pro křesťana je otázkou spásy být součástí Církve ? A já se vás ptám které? Té , co v době Krista Pána neexistovala a tedy vlastně ani Církví není, neb jí Náš Pán ani ustanovit nemohl?
Tvrdíte , že protestanstké denominace jsou pevnější a odolnější vůči zneužití ? Pro živého Boha , jak jste na to přišel ? Víte vy vy vůbec, kolik je jenom lutheránských , baptistických a adventistických denominací , které se liší věroukou , že mlátí bije do očí? Tak se projevuje ta vaše pevnost a odolnost?
Chápejte, katolickou věrouku změnit nejde , tudíž se o to snaží od roku 1965 a II.vat. koncilu -nekoncilu tak, že učení rozmělňují , překrucují , nicméně tak, aby je nebylo možno obžalovat v z hereze ( to má oproti všeobecnému mínění přesné regule) Změna západní liturgie je tak zásadní, že nic takového nestalo za 2000 let !
A vidíte, svět kolem , si toho ani nevšiml…….
Ale dívejte na ty vaše pevné protestanty – každý rok vznikají nove sekty a sktičky! To má být dle vás jednota ? To má být pevnost a neměnnost? Je mi líto ale vaše teze stojí na vodě.
p.s. Mohl byste mi napsat, co myslíte těmi ,,vatikánskými bludy ,, ? Rád vám postupně na vše odpovím, nicméně za podmínku považui ujasnit si pojmy- abych nevyvracel něco a vy jste neměl na mysli něco jiného…..
Slušností je odpovědět, ač je tato žížala už velmi úzká. Na příkladu nás dvou se opět ukazuje názorová nesmiřitelnost tábora katolíků a protestantů. Váš názor, samozřejmě, respektuji a v žádném případě nepovažuji za špatný, jen je odlišný od mého vnímání světa.Pro mne je zkrátka podstatě přijatelnější přístup reformovaný, který se výrazně více orientuje na aktivní pochopení, než na slepou víru.
Mohli bychom tady rozvíjet další debatu, ale je otázkou, zda by byla přínosem i někomu dalšímu, než nám dvěma.
S čím ale musím jednoznačně souhlasit, je to, že reformované pojetí snáze vede ke vzniku sekt. Katolické pojetí sice tento velmi nebezpečný moment svojí konstrukcí do velké míry znemožňuje, vnucuje ale zase na druhé straně věřícím pouze ten jediný „správný“ pohled na věc – prostě něco za něco.
Jakožto člověku, který nikdy nebyl členem žádné politické strany, ani církve, je právě tahle rigidita, spojená s vysokým významem hierarchické struktury, velmi odpuzující. Ale pokud jiným vyhovuje, proč ne?
V každém případě děkuji za zajímavou debatu, po zdejších přestřelkách vulgaritami šlo o věc velmi osvěžující.
@ Vlad IV
Jsem si toho vedom. Osobne jsem priznivcem FSPPX.
Škoda, do Brna do kaple se hned tak nedostanu , nicméně u nás je Mše svatá sloužena každý den v týdnu…..Chvála Bohu !
p.s. Možná se potkáme na jaře….
Obecně vzato, světovládní židochazaři mají skutečně zoufalou kádrovou politiku.
Tenkrát v 1917 vsadili na Lenina, který jim chcípl na syfilis a namísto bestiálního žida Trockého-Bronsteina se k moci provraždil nějaký neznámý Gruzínec Stalin a všechno bylo jinak, takže NEP skončil v troskách a židi utřeli nos.
Ani s Hitlerem jim to nevyšlo dvakrát nejlépe. Sice ty miliony chudáků prostých židů zplyněných v koncentrácích jsou brány jako nezbytné kolaterální ztráty, ale Rusko ve formě SSSR se jim zlikvidovat nepodařilo a skončilo to naopak jeho posílením.
Atd. atd. až do dnešní doby.
takže od dob Stalina byl SSSR O.K?
Nikoliv , pouze Židé Stalina více-méně řídící (L.Kaganovič & comp.) se rozhodli k pokusu vytvoři ,, Vyvolené mocenské centrum č.2 !
To , čemu hlupáci říkají demokratisační proces ve Východní Evropě a rozpad Sovětského svazu bylo pouze rozhodnutí protagonistů tento ,,projekt ,, odpískat….
SSSR nebyl nikdy OK. Někdo to tady snad píše ?
Zdá se mi podivné, že zdejší netýkavky, pokud se židů týká, nezaregistrovaly, že když se Francie začala v míře větší než velké „multikultovat“ a židé ji začali hromadně opouštět, Putin jim nabídl, aby se přestěhovali do Ruska – Rusko je velké, lidi potřebuje a místo pro pronásledované se u nich najde. A četla jsem, že Rusko neuděluje bezhlavě občanství!
Ale že ani to nepřipíší Putinovi k dobru vypadá, že jim o ty židy jako takové zrovna moc nejde.
Že je to tak, pane „ááááááááááááááááá“?
Že jsou židé až na druhém místě po dehonestaci Ruska a Putina zvlášť.
Že soudruh Putin nabídl židům azyl, jsem zaregistroval. I jsem o tom psal. Nějak o tom rusofilcní židofobové mlčí.
To kdyby tak udělal někdo jiný v jiné Zemi. To by bylo halo o jeho židovském původu a spiknutí.
Oni jsou Rusáci vždycky dobračiska.
Stejně tak stalinista Putin.
Když utíkali do SSSR židé před nacisty, ano, těmi nacisty, kteří byli v té době spojenci SSSR, byly poté židé do Reichu vraceni, aby si užili nacistické dobro.
Není důvod si myslet, že Putler, který je inspirován Hitlerem, přemýšlí jinak.
To je taková propaganda o ruské dobrotě. V Rusku jsou samozřejmě silně živeny protižidovské názory, jen o tom Halosputniky mlčí, jako o všem podstatném.
Zároven jsou židovské obce infiltrované ruskými komunistickými fízly, jako kterékoli jiné náboženské spolky a církve.
TO JE SKUTEČNÁ TVÁŘ RUSKA a jeho vlivu i mimo hranice RF.
Ne ta kouřová clona z jejich medií.
„Není důvod si myslet, že Putler, který je inspirován Hitlerem, přemýšlí jinak“.
Je důvod!
A kdyby se vaše pozornost neupínala jen k tomu, co vám předžvejkají pánové Ziegler a Flaška, musel byste to vidět sám.
Dejte si smajlík se slepičkou.
Pane Katolíku, zdravím Vás.
Pan Cibulka je jeden z mála, který tvrdí to, co není pohodlné tolika vlivným lidem.
Asi není náhoda, že jeho internetové stránky Cibulka net byly zablokovány a nefungují.
Již před dvěma lety si toho všiml zde přítomný agilní soudruh Tichý, a pokoušel se mě přesvědčovat, že nemá význam proti ruským agentům psát, že i Cibulku udolali. Viz diskuse pod jedním z nejhojněji komentovaný článkem,
„Jak dlouho ještě vydrží Putin“.
Snad to tam ještě je.
Komunističtí agenti jsou rozeseti opravdu na všech vlivných pozicích v Zemi, někteří jsou i ve formě „spících agentů“ , kteří čekají, až budou svými řídícími důstojníky povolány.
Sám bezpochyby víte, o čem česká media neinformují.
A sám vidíte, že stačí dát mediu název Pravý Prostor, a už je pod aktivním dohledem uvědomělých rusofilcek.
Se vůbec divím, že ještě médium PP funguje, i zde jsou vypouštěny dezinformační články, ale i ty, nazval bych je pravdivé, za což Redakci PP děkuji.
Krom Golicyna, kterého jste zmínil, bych rád zmínil rovněž jména jako Mitrochin nebo Viktor Suvorov, J.R. Nyquist, či Robert Buchar.
Tato jména jsou tak nepohodlná, že o nich média, jak mainstreamová, tak „alternativní“, pochopitelně zpravidla mlčí.
Právě jsem pane Langer zjistil, že v obálce kandidujících
stran není strana PRAVÝ BLOK. Zatím nevím co s tím budu dělat, ale každopádně se budu ptát!!
Ptejte se.
Jéje, tady už se zase cenzurovalo kvůli Holínkovi? To nám ta svoboda slova pěkně roste, jak na bolševickém sluníčku.
Jéje, tady už se zase cenzurovalo kvůli hovínkovi? To nám ta svoboda slova pěkně roste, jak na bolševickém sluníčku.
Jéje, tady už se zase mazalo kvůli hoxínkovi? To nám ta svoboda slova pěkně roste…
Omlouvám se zúčastněným za mé opakované příspěvky, ale díky neodbornému zásahu do struktury databáze redakčního systému při mazání nepohodlných příspěvků se tyto pak řadí naprosto nesmyslně a ty moje nebyly na první pohled vidět. Vícenásobnost nebyla úmyslem.
Cenzore, když chceš cenzorovat, aspoň se to nauč.
Tady je po mazání příspěvků neskutečný bordel, když se něco smázlo tak měly být odstraněny i odpovědi. Teď jsou vytržené z kontextu.
Pane Cibulko-Langere, když jsem měl včera k večeři ruské vejce a v létě na pouti jsem se svezl na ruském kole, tak jsem taky agentem KGB nebo dokonce NKVD ?
A prosím, měl bych ještě doplňující otázku. Můžu si koupit ruskou zmrzlinu ? Mám ji strašně rád, v Kauflandu ji mají v akci a já bych nerad, aby na parkovišti na mě soudruzi z BISky nehodili na hlavu pytel a v medvědovi neodvlekli na nejbližší služebnu PČR k podání vysvětlení…..
Že váháte!!!!
Vám by, pane Bouše nepomohlo ani kdybyste si místo ruského vejde dal americké brambory.
Třeba mi zachrání život, když si dám cikánskou pečeni nebo zasadím na zahrádce růži z Jericha….
Už jsem byl zde např. Holínek, Štětina, Janda, Ivan Langer, Varholík a nyní jsem dokonce Cibulka.
Rovněž jsem samozřejmě žid, Žid, Germán, Němec, Rus, Rusín, Sudet’ák a také Američan.
Zaměstnanec CIA i KGB.
Krom toho jsem samozřejmě nácek, komunista, estébák, agent Obamy, Bruselu, Romancovové a samozřejmě Putina, kterému dělám důmyslnou reklamu.
Tak jo, rusofilcky, skutečným paranoidním hlupákům a bláznům je zbytečné odporovat.
Tohle si přečti před zrcadlem, krasafče, až mi zase budeš nadávat do
– soudruhů
– komunistů
– estébáků
– komunistických kantorů
– rusofilcek
– a mnoho jiných lichotivých označení.
Jojo, bobísku, s čím kdo zachází, s tím se dříve, či později potká i sám. Tak se nediv a ochutnej vlastní meducínku
zapomněl jsi na idiota. To jsi že všeho nejvíc!
@ Vel. Cur. Zasr. Haj. s. Langer – Cibulka, mega kkt
Klid. Nic takoveho nejsi a nikdy nebyls.
Tys byl vzdycky blbecek a zustavas jim i nadale.
Zustan verny svemu blbeckovstvi a zadne falesne identyty nepripust.
Ale kdeže, ty nie si nič z toho, čo si napísal. Ty si v prvom rade kokot, v druhom rade cicina a napokon v treťom rade Langer.
A už choď do 3.14če, tam je tvoje miesto.
Ještě tam myslím má být (teda, že se pletu do slovenčiny) k tomu choď do 3,14 přidáno kým ti pekně hovorím.
Rudému komisaři Íčku Langerovi se hrubě nelíbí vlastní meducína. Stejně je jen obyčejná zapšklá muňka myslící si o sobě jakej je kofr, politoval bych ho kdyby za to stál. Co teď ale bude dělat když se jeho přeceda nechal zablokovat, ale nezoufejme, brzy vystoupí pod další identitou, třeba bude zase FALCO nebo jiný jím používaný.
Rusaci jsou radi ze jsou radi ale zde je tolik debi..lu ktery vidi Ruse uplne vsude az to neni hezky. To je fakt tolik vypa…tlancu v CR ktery nevi co se deje kolem nich odkud opravdu vitr vane…. fakt neuveritelni. Se neni cemu divit ze jde cela republika do pr…dele.
Olafe,
je jich dost, ale až tolik zas ne. Proto mají tolik nicků – aby se zdálo, že jich je mnohem víc a možná taky aby se tolik nebáli. V davu se cítí bezpečněji před ruským medvědem.
Ještě nepřišli na to, že ruskému medvědovi jsou šumafuk, ale – prevence je prevence, co kdyby………!
Tak čo, langer – dobré, nie? Všetci tu z teba majú 3.14ču. Všetko ide podľa tvojho plánu, však?
Keby som ťa tu nestretol, ani by som neveril, že sa medzi opicami nájde taká duševná kalika ako ty. Čus!
—
P.S. Napíš zasa niečo, nech sa zasmejeme!
Soudruh blešek:
Primitivku, Ty jsi povl dilina i tady na ty poměry.
Kolektivistický šunt už jen podle krátkého textu.
Vrat‘ se do zemljanky v Horních Uhrách a hlaš se u súdruha Pirošíka.
Za víc mi nestojíš.
Čest‘.
Hmm, nie, to neplatí – toto si mi už raz písal. Niečo nové vymyslieť nevieš?
Akosi nám hlúpneš, u lekára si už bol?
Pan Cibulka s virgulema a siderickym kyvadelkem. Chlapek co vydal ČAST seznamu STB. Některa jmena ze seznamu jaksik vypadly.
Pravicovy sudruh co zustal zasekly v Gottwaldovske eře.
Dámy a pánové,
už jsem tady jednou psal, že KTERÝKOLIV občan ČSSR, který do roku 1989 pracoval, studoval nebo byl v diplomatické misi v kapitalistické cizině, mimochodem se to i zcela zásadně týkalo zaměstnanců Zahraničního obchodu, MUSEL před započetím studia,.. atd., podepsat závazek spolupráce s STB, jinak neměl nárok.
Takže by mě velice zajímalo, kam se podělo 25 000, slovy dvacet pět tisíc, svazků STB z archívu, když byli ministry vnitra pánové Ruml a Sacher.
O tom už ovšem pan Cibulka nikde nepíše. Komu asi dnes tyto svazky slouží, kdo je asi má v držení?
Teď si dosaďte, kdopak studoval v Americe, Anglii….. Tož tak.
Už jsem se ferko o tom jednou zminoval. Komušové
zkartovali všechny ty, s kterýma počítali do polistopadové éry. . Proto o nich Cibulka neví.
Ty kteří byli na idexu nechali aby je mohli v případě
že budou zlobit VYDÍRAT.
STB MĚLA V PROGNOSTICKÉM ÚSTAVU SVÉ LIDI , a ti měli za úkol program, jak se dostat k moci znova ,
kdyby o ni přišli. Oni věděli že ten jejich režim dlouho nevydrží.
No a dnes se jim to začínaá dařit.
Ale o sve mamince snad věděl. Nebo ne?
Dobrý večer pane Langer, ano, Mitrochinovy seznamy vyráží dech, všiml jsem si, co duchovních je v nich…Nebo také vysokoškolských profesorů a jiných činitelů kultury, vědy, společenského života….A také celebrit. Nejsou to agenti v slova smyslu spojeném s rozvědnou a zpravodajskou činností, jsou to především vlivoví agenti….Za peníze, za publicitu, za to, aby se staly celebritami. S obrovským kontrastem to vidím v Polsku, kde scelebrity, splňující Golicynovu definici „kontrolované opozice“, podporují celou tu komunistickou a postkomunistickou bandu, které dali voliči v r.2015 jasnou červenou kartu….a tyto celebrity dnes stojí proti těm, které jsou přirozené či autentické. Ovšem, té „kontrolované opozici“ skýtal finance právě ten (post)komunistický samozvaný establishment. Tyhle celebrity dokáží nejednou ohloupit lidi tak, jak to nedokáže propaganda. …jde o hru promyšlené vysoce sofistikované dezinformace se zapojením mnoha medií. V kostele je to horší. Když už jsem u Polska, jakožto země, kde jsem pobýval leta, i v Církvi jsou tam ještě horší kousky než někdejší dávný český Plojhar. Takový Pieronek, Lemaňski, nedávno zemřelý gdaňský estébák s mitrou, Goclowski…..Těm naštěstí věřící už nepřijdou do kostela, nebo prostě je ignorují.. , naštěstí v Polsku je Církev silná, a řada otců věrna Kristu, se nedá manipulovat…Ale v řadě zemích, kde byl katolicmus tradičně spjat s národem, se ukazuje mj. i u Mitrochina, že penetrace Církve tam dosáhla daleko větších rozměrů). Suvorov potom nám popisuje strategii přípravy fakticky války….odlišuje tři etapy destabilizace západní Evropy….a ta finální zřejmě se začala. Destabilizace takového stupně, jaká by umožnila Rusku další cestu k jejich plnému ovládnutí.
Petr Cibulka nemluví tedy nepravdu, ale omílá jako gramofon jen to, co je všeobecně známé…A činí to způsobem vystupování, jehož vážnost lze velice lehce podrýt. Jinak by jej totiž na obrazovku ČT nepochybně nepustili. Pokud jde o dezinformační metody a taktiky: Komunistické tajné služby už v padesátých letech – tedy pomocí nastrčených agentů – také identifikovaly či „mapovali“ občany „konfrontačně naladěné proti režimu“. Zneužívali jejich upřímnost a snahu pracovat pro dobro Vlasti, tedy pro Boha a Vlast. Aby je později mohli likvidovat. Takové metody se v různých modifikacích používají dodnes ….Proto jsem i při kontaktu s pravicovými subjekty obezřetným.
Pane Katolíku, také dobrý večer.
Obezřetnost je jistě na místě. Vůbec důvěra mezi lidmi nabrala takovou erozi, zejména díky komunistickému režimu a jeho praktikám.
Nu ano, jednou za čas, třeba před volbami, kdy to umožní každému kandidujícímu subjektu, pustí pana Cibulku do České televize, pokud vím, už tam měl také blacka, neustále se s někým soudí o to, či ono, postkomunistické struktury, které mají vliv, velmi dobře hlídají, aby měly vše pod kontrolou.
Jistou naději upínám k Polsku, nebot‘ právě Poláci prodělali těžkou zkušenost nejen s nacistickým Německem, ale ještě horší s komunistickým SSSR, přičemž si myslím, že jediné, co Rusákům v Evropě v plánech nevyšlo, byl rozpad SSSR, nicméně jejich vlivové struktury jsou rozesety nejen po Evropě, ale i po celém světě, a to je ten důvod, proč je pravěce zaostalé a komunismem zhuntované Rusko tak mocné.
Kdo jiný by měl v západní a centrální Evropě lépe vědět, čeho jsou neobolševičtí Rusáci schopni.
Myslíš ty Poláky kteří podepsali pakt s Hitlerem už 26. 1. 1934 a pak si hned jak byla příležitost v 38.-39. ukousli Těšínsko? Praví to katolíci, doporučuju ti aby sis přečetl co ještě udělali 23. 9. 1934 ve Společnosti Národů v Ženevě. ŤUŇŤO Íčkovský
Pane Langere, pane pozorovateli,
tím snad chcete naznačit, že ostatní národy, ostatní státy, včetně velmocí nečinně sedí na zadku a přihlížejí řádění „rusáků“ ????
Pak se divím, že SVĚT (= celý) už není ruský.
Bylo by možné to vysvětlite?
Pan Langer se mnou nechce komunikovat, ale snad pan katolický by mohl. Děkuji předem.
Věta „Langer = Cibulka“ je k smíchu. Každému člověku je příznačný určitý styl vyjadřování, výběr výrazových prostředků, formulační schopnosti a rozsah… Ač dejme tomu jde o věc, na kterou je dejme tomu shodným i názor pana Langera, můj, nebo Petra Cibulka, či řady na tomto fóru přítomných přispěvatelů, tak volba výrazových prostředků, stylistika, formulace atd. atd. jsou u každého značně rozdílné. Navíc Petra Cibulku pamatuji z mnoha projevů, pamatuji Necenzurované Noviny – tam více méně Petr Cibulka přebíral myšlenky řady přispěvatelů, ne všechny byly jeho originální. Ale byla to tehdy dobrá tiskovina, napsala řadu věcí, které pro tehdejší mainstream byly tabu. Ovšem nezapomeňme, že jsou případy i falešných pravicových seskupení, anebo i pravých pravicových, ale v důsledku silné penetrace různými agenty se obrátily doleva …a poznat to bylo lze až čase, po onom biblickém „po ovoci poznáte je“. Netýká se to ovšem jen zakládaných stran či hnutí ve vývoji, ale i velkých stran….např. německé CDU, které to vytýkal včera bavorský premiér a vedoucí činitel Seehofer osobně…. Podobně to jde „z kopce“ i s lidovci v Rakousku (ÖVP).
Ano, pane Katolíku.
Je to k smíchu.
Stejně tak jste třeba i Vy byl v diskusích spojován s jiným zdejším přispěvatelem. Je to asi paranoia, motivována snahou vidět za vším jednu osobu, která má snad nadpřirozené schopnosti být přítomna ve více tělech. Pakliže by taková osoba neexistovala, bylo by to zde krásně nevybočující od cesty ke světlým zítřkům.
Necenzurované noviny, kdyby byly kontrolovány z Ruska, pravděpodobně by zde byly dodnes, možná pod změněným názvem, a asi by byly součástí nějakého mediálního holdingu.
Zajímalo by mě, které politické strany kdekoli v Evropě nebyly infiltrovány, nebo dokonce přímo založeny komunistickými strukturami. Že takové snahy jsou i v PiS, je mi jasné.
Pád letadla je asi krajní forma, jak dát najevo vědět, co se stane, když se někdo vlivný patřičně neohne.
Doporučil bych idiotovi Cibulkovi klecové lůžko.
Zmiňuje pan „Langer PiS v Polsku, že také může být infiltrován….Samozřejmě, vázne reforma justice, prezident Duda před prázdninami vetoval dva ze tří zákonů předložených PiSem. Dodnes se debatuje, debatuje a do nekonečna debatuje. Jistěže případné infiltráty si budou přihřívat příslovečnou polívčičku. Přitom argumenty i předsedy PiSu Kaczynského i prezidenta mají co říci, je to věc debaty…Prezident chce více subjektů kontroly, a řešit i disciplinární komoru nejvyššího soudu….Otázek je mnoho. Prezident nechce nechat justice vyloženě v rukou Ziobra, tedy současně ministra spravedlnosti i gen. prokurátora, zde je poměrně dost kumulace funkcí. Problém je v tom, že PiSu chybí konstruktivní opozice…Lidé prostě ve volbách dali červenou mnoha stranám a hnutím, které se zkrátka těžce zprofanovaly korupcí, a hlavně po odstranění Lecha Kaczynského začali pozvolna restaurovat všemožné první elementy PLR, a dokonce reaktivovat příslušníky komunistických služeb, propuštěných z odpovědných míst za první vlády PiSu 2005-2007. A především rostlo bezpráví a korupce a rozkrádání státu před očima lidí. A o co tedy jde: Tohle všechno zkrátka byl motiv pro volbu PiSu i ze strany občanů, kteří se o politiku nezajímali. Prostě si přáli pryč od té špíny, chtěli změnu. PiS dnes má takovou absolutní většinu, že může,. dá se říci, vše. Ale v takové situaci vždy třeba myslet na kariéristy, konjunkturalisty, kteří vsadí na jednu kartu – a v dané straně pak si budou počínat jako ti, co si přejí být příslovečně „papežštější než papež“…To je riziko. A vezměme mezinárodní situaci. Katalánie dnes je v ohnisku publicity i v Čechách i v Polsku….A od Polska daleko, ale v Polsku se děje něco, o čem psal jen pan Piskoř na www.polskodnes.pl. Už od dob vlády PiS zejména z německých finančních zdrojů je podporováno hnutí za autonomii Slezska, RAŚ (Ruch Autonomii Śląsku). Dezintegrace státu je v zákonech řady zemí vlastizradou….a i v Polsku by za normální situace, tedy kdyby už byly dokončeny i právní reformy justice, se měl chopit věci prokurátor. (Vlastně v tom tak překážek není, akorát že řada soudců vystupuje dnes otevřeně proti vládě – to je porušení nestrannosti a normálně by tací dávno měli svléknout talár…). RAŚ je proněmecká a víceméně….vzdáleně začíná připomínat některé elementu snah o nacifikaci Sudetoněmecké strany před II. svět válkou. Tohle je neznámá téma v českých zemích, ale Katalánie je dnes v Polsku už varovným vykřičníkem…Třeba se o věc zajímat. Naštěstí není v Polsku základna taková, aby došlo do extrému…Ale co není dnes může být i pozítří…. Dnes se neválčí v první řadě tanky, ale masovou dezinformací a subverzí…
Pane Katolíku,
díky moc, že zde píšete.