
Lithium má být ukradeno Českému státu? Dopis Sobotkovi
OLDŘICH LUKÁŠ
Premiérovi Vlády ČR Bohuslavu Sobotkovi
Na vědomí: Prezidentu ČR Miloši Zemanovi Parlamentu ČR – Senátu i Poslanecké sněmovněV Plzni dne 11.6.2017
Věc: krádež lithia v okolí Cínovce
Vážený pane premiére,
v souvislosti s odhalením obrovských zásob lithia v Krušných horách dovoluji si zeptat se Vás, co je pravdy na tom, že zásoby už vlastní Karel Janeček a jen čeká na „strategického investora“ (údajně Albright Stonebridge Group patřící „balkánské řeznici“ Madeleine Albright, ev. miliardáře Elona Muska), aby zahájili drancování těchto zásob nepředstavitelné hodnoty. Nevím o tom, že bych já, nebo kdokoliv z tisíců mých přátel (my všichni – občané této země – jsme totiž výlučnými spolumajiteli těchto přírodních zdrojů) dal souhlas k tomu, aby stát v tichosti tento náš majetek odcizil a převedl ho do rukou zednářských gangů nebo kohokoliv jiného. Nechce se mi věřit, že by se přesto našel někdo s takovou drzostí, že by si troufnul tak gigantický státní majetek (nejméně 3 tisíce miliard korun) lidu této země ukrást. Pokud se tak opravdu stalo, pak důrazně žádám jménem desítek sdružení, iniciativ, spolků, které zastupuji, jakož i milionů občanů z celé ČR, abyste mi po pravdě sdělil:
- nakolik je výše uvedená informace pravdivá
- pokud ano, kdy se tak stalo a za jakých podmínek
- kdo to schválil a na základě jakého mandátu (prošlo to parlamentem?)
- proč stát toto jedinečné bohatství netěží sám, když by tak mohl splatit celý svůj obrovský dluh (dokonce dvakrát) a zásadně zlepšit kvalitu života všech občanů
- jelikož lid této země s realizací největšího ekonomického tunelu v naší historii zásadně nesouhlasí, žádám Vás o neprodlené vypsání celonárodního referenda o dalším osudu uvedených ložisek lithia (ideálně v rámci blížících se voleb)
- co je obsahem příslušné smlouvy, pokud existuje, a kdo ji podepsal (dejte ji k dispozici veřejnosti)
Současně Vás upozorňuji, že ve smyslu platných zákonů vč. samotné Ústavy ČR by realizace takové lumpárny byla nejen trestně stíhatelná, ale stala by se jednoznačně činem kvalifikovatelným jako vlastizrada s následky, které si nejspíš ani neumíte představit!
Tuto svoji žádost Vám předkládám nejen na základě zákona o svobodném přístupu k informacím, ale i jako spolumajitel české země, jako člověk, který vytváří hodnoty, celý život odváděl daně, ze kterých tak krásně žijete, který ctí a chrání vlast a odkazy našich předků. Také z titulu vyšších principů mravních apeluji na vaše nejhlubší svědomí, abyste okamžitě zastavil jakékoliv aktivity spojené s přechodem vlastnictví uvedených ložisek do soukromých rukou (a stalo-li se to již, pak takový krok neprodleně anulovat nebo ložiska vyvlastnit zpět), dokud národ sám v referendu nerozhodne, jak si přeje tato největší ložiska lithia na světě využít. A to tím spíš, že cena lithia začne v souvislosti s rozvojem elektromobilů a elektroniky vůbec v nejbližších letech prudce stoupat.
Pokud mi neodpovíte, nebo tento vlastizrádný proces nezastavíte, dovolím si o Vašem postoji v dané záležitosti informovat všechny občany ČR, a to i v té nejposlednější vísce. Věřím, že Vám i Vašim koaličním partnerům pak dají ve volbách náležitě najevo, jak se jim takový přístup líbí. A nejspíš také budu první, kdo požádá nový parlament a vládu, aby Vás osobně i celou Vaši vládu prohlásil za zločinnou a jakékoliv smlouvy Vámi v dané záležitosti uzavřené za protizákonné a tím i neplatné. Bude mi pak ctí podat na Vás trestní oznámení pro vlastizradu! A myslím to upřímně! To není vyhrožování, ale poslední přátelské varování před sebevraždou současné vlády a ČSSD.
Nicméně stále doufám, že pověsti o výše uvedené události jsou opravdu jen „fakem“ vyrobeným nepochybně ruským specialistou Putinem, jak dozajista již brzy odhalí Vaše Ministerstvo pravdy v součinnosti s tzv. Českou televizí. A že všechno je a hlavně bude úplně jinak! Přesvědčte mě, prosím, že Karel Janeček nevstoupil mezi zlojedy, proti kterým tak bojuje. Dokažte nejen mněi, že stále ještě máte morální právo nazývat se premiérem, který hájí zájmy své země a svého lidu, jak mu káže Ústava a premiérský či poslanecký slib.
Vážený pane předsedo Vlády ČR!
Možná to nevíte, ale mnozí staří lidé dnes umírají mj. i proto, že nemají na léky, nájem či stravu. Miliony lidí jsou v exekucích, do kterých je nahnal současný zločinecký systém. Dvě třetiny lidí žijí na hranici chudoby. Máme statisíce bezdomovců. Nový ministr financí chce penzisty nechat pracovat (třeba sekat trávu) nejméně do 70 let, aby měl na důchody. Nedostává se prostředků na armádu, policii, záchranáře, či hasiče. Na hranicích čekají hordy islamistů, aby zničily náš sociální, zdravotní, školský a nevím jaký ještě systém a nakonec i nás samotné, a my máme Bruselu platit obrovské pokuty za to, že se z toho neradujeme. Peníze prostě chybějí, kam se podíváte. Mám pokračovat? Raději asi ne! A v takovéto situaci má někdo našemu státu ukrást tisíce miliard korun? To Vám a dalším vládním partajím nestačila První pirátská privatizace, vykradené důchodové fondy, zločinecké amnestie, podvodné církevní restituce či dlouhodobé okrádání občanů devalvací koruny? Nebo průšvihy jako OKD (kde jste také ráčil zanechat svoji osobní stopu), či Diag Human (kvůli které nám Brusel zablokoval státní majetek v zahraničí ve chvíli, kdy je Slovanská epopej čirou náhodou v Japonsku a náramně po ní touží Rothschild)? A co armádní zakázky, kšefty s dostavbou Temelína, vykradení státních ropných rezerv uložených v Německu (Viktoria Group), nemluvě o vyloupení českého národního pokladu?
Pro Boha, kdy už budete mít dost???
Děkuji Vám a těším se na Vaši odpověď.
S pozdravem „Není problém nasytit chudé, ale bohaté!“
Ing. Oldřich Lukáš, Plzeň, Lidé lidem, z.s.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
BS prý dokonce zavázal MF, že v ČEZ bude staré představenstvo potvrzeno a ztráty 2017 se nesmí řešit ……. ohrožení jaderné bezpečnosti a kvality i spolehlivosti ne emisní energetiky zcela lhostejný ………co od psychopata BS čekáte ??? Že si půjde za OKD sednout a vrátí odměnu od Bakaly???
jen jsem zvědav kolik neziskovkářů si půjde lehnout pod bagr.počítám,že ani jeden,páč jich platí stejná svinská banda co chce tento byznys rozjet.tyto zástupné jména jako babiš,kelner,janeček jsou vpodstatě jména bank,které nás chystají další a další lumpárny jen aby mohlo pár rodin a jejich poskoků kočírovat celý svět.
cestou po německu radio pořád hlásilo zdražení vody o 45% a že rodina zaplatí 135eur ročně navíc.sotva jsem dojel domů a už to na nás civí i zde-jakýsi klimatolog má obavy ze sucha-banda prašivá hnusná-která nezná jiné řešení jen ovládnout a vybírat výpalné,je na čase tuto pakáž vypráskat a ne se nechat vykrmovat jejich koncerny tím hnusem a konzumovat i ty pitomosti co sytí lidem mozek.
problém je v tom,že těch blbů už je většina
myslíte toho lecičáckého autora, že si půjde lehnout pod bagr?
už je to jeho, že „zastupuje desítky sdružení, iniciativ, spolků“
Tuto věc je potřeba pečlivě hlídat. Ti z Vás, kteří mají jakési možnosti sledovat tento případ, dělejte to veřejně, ať my všichni ostatní můžeme zvednout hlas. Osobně nevím, kde v této věci získávat informace – pro začátek mi stačí ta dvě jména: Janeček a Madlenka švadlenka.
celé je to jeden obrovský levičácký blábol….důvody proč, uvídím níže
je to jeden (navíc antisemitský a xenofobní) nesmysl za druhým. 1. Janeček nic netěží, jen probírá z již existujících odkališť. 2. jedná se o 2 100 tun lithia (9100 dolarů za tunu), to rozpočet nespasí, protože do toho je třeba promítout náklady
např.
Potenciální těžař lithia v Cínovci na Teplicku spočetl, kolik by stály investice i provoz těžby tohoto kovu na české straně Krušných hor. Firma Geomet si výsledky studie počítající prozatím s vytěžením desetiny prokázaných zásob chválí. Investory na burze ale čísla polekala a akcie zažily prudký pád…..za jedenadvacet let při vytěžení pouhé desetiny zjištěných zásob měl výsledek po započtení všech nákladů – takzvaná čistá současná hodnota – činit 13,5 miliardy korun. To znamená, že vnitřní výnos projektu dosáhne 21 procent
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/lithium-cinovec-tezba-priprava-10-miliard-ffq-/ekonomika.aspx?c=A170421_175733_ekonomika_rny
y
3. dalším mají být australani – nemají povolení, kde bere autor Albrightovou, ví jen jeho chorý mozek
“ • proč stát toto jedinečné bohatství netěží sám, když by tak mohl splatit celý svůj obrovský dluh (dokonce dvakrát) a zásadně zlepšit kvalitu života všech občanů“….to je komunistický nostalgický blábol 🙂
1. autor získal titul asi omylem, protože neumí počítat….viz výše 2. Stát nemá firmu ani technologie, protože zu není od toho, aby podnikal. Autor by si přišel na své v KLDR…
(0)
Perfektně napsáno-a jsem zvědav,co je na tom všem pravdy-jestli se tedy ta plešatá sračka vůbec nějak vyjádří…
Nevyjádří nikdo-nechá se to vyhnít…a pak vytěžit.
Výstižně řečeno.
Napsáno je to strašné!
To je slovník jak…..
Stačilo se omezit pouze na ty hlavní body a odvolat se na zákon. Ten text se dá částečně brát jako vyhrožování.
A až mne budete minusovat, mějte na paměti, že současnou vládu vůbec nemám rád, tyto informace mne také zahájí, ale hlavně, hlavně pokud chci o něčem něco vědět, dotazuji se věčně, stručně a nevyhrozuji nikomu ničím.
Pane Singer, je takové české pořekadlo, možná už ho neznáte, nevím kolik vám je – chytrému napověz, hloupému dolož. A vzhledem k tomu, že Bohouš Lysohlávek a jeho 199 kolegů v parlamentu příliš morálky ani inteligence nepobrali, tak je dopis všem napsán přesně v tomto duchu. S dopisem naprosto souhlasím, pro vaši informaci totéž píšu osobně jednotlivým šmejdům co o nás rozhodují a v pohodě se podepisuji. Takže za odvahu, kterou pisatel projevil, za aktivitu, zbytek národa bude hnidopišsky a tupě řešit
sloh.Na hrubý pytel – hrubá záplata.
píšete „chytrému napověz, hloupému dolož“ autor nic nedoložil, i ten jeho odkaz ho usvědčuje z toho, že blábolí. Tento blábol se hodí do Levého prostoru
Mohl jste také napsat dopis. Lepší, s hlavními body a odvolávající se na zákon. Kritizovat je vždy jednodušší.
Paní Marie, obě ta pořekadla znám, nicméně mam, díky svým moudrým rodičům, nějaké vychování, které mne v základu nutí s každým jednat slušnou formou a tu hrubou formu používat až jako opravdu krajní řešení. Díky tomu, jak se chovají někteří jedinci se dnes částečně omlouvá ono tolik čím dál víc populární obhroublé až hrubé jednání a to se mi nelíbí.
Pane Pavle L., ano, mohl, ano nenapsal, ano, máte pravdu, kritizovat je vždy jednodušší, děkuji ji vám za vaši kritiku. Příště jistě nějaký dopis někomu napíši.
Pane Singer, i já jsem slušně vychovaná, ale rozhodně nejsem fanatik Bible, kde se praví – ty po mně kamenem, já po tobě chlebem. Asi se toho držíte, ale já se rozhodně nenechám ukamenovat, protože když kde život – a jako že nám všem pomalu už jde – tak je slušnost bohužel na obtíž. Souvisíme s přírodou více než si vůbec myslíme a když to tak vidím jak to funguje mezi zvířaty, tak by všechna chcípla hlady kvůli slušnosti a ne kvůli přežití. To bysme nebyli potom ani my tzv. lidstvo, za což se někdy věru stydím. Ale každý má svůj názor. Já jsem už stará, ale proto už mám vyhraněné názory.
Dobré vychování je dobrá věc jen ve slušné společnosti. Ve společnosti debilů není k ničemu pozitivnímu. Tam platí jedině síla a nátlak. Lysohlavý sralbotka bude dopis ignorovat.
Učili mě: Nechovat se slušně k neslušným lidem. A taky: S lidma lidsky, se sviněma sviňsky !
Dámy, obě si prosím ještě jednou pozorně přečtěte co jsem napsal stran svého chování.
A pak i to, proč tak činím.
Za prvé, naučte se, kdy se píše nad písmenem čárka a kdy háček, asi jste tou dobou ve škole chyběl. Za druhé, vyhrožování jaksi vypadá jinak, kdyby to, co v dopise je, bylo vyhrožování, mohl by být brán jako vyhrožování skoro každý zákon (když ten a ten něco udělá, pude potrestán,…) – to je také podle vás vyhrožování? Za třetí jsem jaksi nepochopil, co u vás nějaké informace zahajují, tedy kromě akutního mentálního průjmu? A za čtvrté, pokud chcete něco vědět, ano, dotazujte se věcně, ale alespoň lingvisticky správně a se správnou interpunkcí.
Pane Signeur, zdravím.
Ano, odhadl jste to podle mého názoru správně.
Tento článek psal komunista a také jím soudruh Oldřich Lukáš je, bez ohledu na to, zda je členem KS či nikoli.
Komunista totiž, i kdyby měl náhodou v něčem pravdu, tak je jeho způsob prezentace, alespon pro mě, nepřijatelný.
Takovéto texty samozřejmě nejsou nic nového, podobnou rusokomunistickou propagandu šířili již mezi válkami.
Když jsem si přečetl od s. Lukáše první článek a napsal jsem o něm, co si myslím, tak jsem to zde schytal, stejně tak u dalšího článku.
To, že máte mínusy a Zombie za nadšenou ovaci 20 plusů, svědčí o tom, kdo to tu čte.
P.S. pro soudruhy:
Fakt s Karlem Janečkem nesympatizuji, bot ho považuji za ruského agenta. Takovýchto podobných lidských příběhů je celá řada.
@ s.Langer
Jaké máte konkrétní návrhy na využití lithia, aby z toho měli chudí občané/otroci ČR nějaký užitek?☻☻☻
Paní Ebolo,
zkuste svůj dotaz přeformulovat slušně, at nepůsobíte jako nevychovaná Putinova komunistka.
Ostatně, jak vidím, jak reagujete níže, tak se na stát spoléháte, že zajistí lidem- chudým občanům a otrokům- Vašimi slovy- penze z lithia.
Takové způsoby jsou typické pro socialisty.
Takže debata by byla pravděpodobně zbytečná.
Pro mě je priorita, aby se lidé jako otroci nechovali a ne aby měli jako otroci „prospěch“, který jim někdo z pozice moci milostivě zařídí.
Nákup akcií je přece svobodné rozhodnutí – stát to ale neumožní.Já na stát nespoléhám, to máte mylný dojem.Spoléhám zásadně na sebe. Lepší řešení jste neuvedl.
myslím,že Bohuš raději „uteče“…už se proslýchá,že složí mandát-to by se mu hodilo!
Aby bylo jasno! Naprosto souhlasím s tím, že nerostné bohatství na území českého STÁTU – ano, toho státu, který vy pravouni všech odrůd tolik nenávidíte a nejraději byste jej celý vyprodali cizákům a zprivatizovali oligharchům – patří všemu českému lidu a mělo by být nezcizitelným majetkem všeho lidu, využívaným ke prospěchu všeho lidu a zůstat ve vlastnictví státu.
Souhlas. Kdybyste měl barák a k tomu pozemek – teoreticky: našel byste na pozemku já nevím zlato, ropu, co myslíte že by stát udělal? Možná by vám dal odstupný, ale bude tvrdit, že co je pod zemí, patří státu. Že to stát potažmo politici a nakonec i Lysohlávek nevěděl, když se prodávala voda, uhlí, je naprosto trestuhodné a potřebovali by zavřít a zaplatit ze svýho.
Ty bolševická trubko, na naše zásoby uranu, které komunisti dali sovětům jsi už asi zapomněl, že?!
Počkejte, soudržťko Dajo,
Dali? Soudruzi na oplátku dostali licence na výrobu jaderných generátorů a stavbu jaderných elektráren, výrobu tanků, dalekonosných děl, levnou cenu na ruské suroviny atd.. Nebylo to takto náhodou něco za něco?
Ne, nebylo, kdyby byla v dané době možnost onen uran prodat na světových trzích, měli bychom se podobně, jako státy vyvážející ropu, ale tohle vy si nikdy neuvědomíte.
HaHaHa,
dokažte to, soudruhu. Takhle je to pouze vaše tvrzení. Navíc, nebylo v té době jakési ekonomické embargo (jakási železná opona bránící vzájemně výhodnému obchodu – vůči Kubě trvala ještě dalších 25 let po rozpadu SSSR a jeho bloku) na obchod Západu s Východem?
Ano, a to je přesně ono, vy a vaši soudruzi jste mimo jiné tento stát okradli na možném vývozu uranu za tehdy běžné ceny….ale tohle vy, jakožto komunista nikdy nepochopite.
Co tady pořád operuješ proti komunistům, ty magore, a kdo ukradl důchodcům jejích fond, kdo tady krade jak straky, proč vláda pracuje proti svým občanům, jdi do hajzlu ty blázne,,,
Pane Pavle,
nedal jste tomu komunistickému hulvátu těch palců málo?
komouši v padesátých letech i s barákem. Dům odborových svazů to nazvali…
Pane Davide neměli polistopadoví soudruzi by to bezpečně rozkradli
Co z těch děl a tanků měli např. důchodci??
Třeba mír, bezpečnost, zahraniční obchod? To se už dnes nenosí. Žijeme přece ve válečném kolonizátorském kapitalismu.
Žijeme v korporátním fašismu, což je jedna z forem socialismu. Platíme korporacím náklady a ztráty, zisk zůstává jim v kapsách.
Licence nám sověti dali…ty pako bolševické…licence jsme mohli mít i od jiných zemí!
Ano? Od kterých? Jaké byly nabídky?
A jéje, inteligent se rozjel, a co tak tzě nazvat pravicovým kokotem?
jakýkoliv pravicový „kok-ot“ ma IQ cca o 70 bodů vyšší než levicový filozof!
To byste zrovna tak mohla básnit o tom, že sovětští soudruzi dali ropu a plyn československému lidu.
Jinak nezdá se vám soudržťko zvláštní, že na rozdíl od západních soudruhů, kteří si mastí kejty na svých koloniích, lidé v SSSR měli nižší životní úroveň než lidé v jejich „koloniích“ – třeba v ČSSR? No není to paradox? Za hpodného západního kapouna je v české kolonii za stejnou práci placený zlomek mzdy západního zaměstnance, ceny stejné anebo vyšší než na Západě, kupujeme si od nich dokonce svoji vlastní vodu, zatímco za sovětského soudruha se měl kolonizátor hůř než kolonizovaný?
Jinak soudržťko,
hezký úkrok stranou se vám povedl. Dneska žijeme v kapitalismu, kde vaše privatizace vytvořily vládnoucí oligarchii. Tu loupež v ČR chystá mezinárodní oligarchie – soukromý kapitál. Nikoliv zaniklý SSSR.
Tož asi tak, soudržťko.
Žijeme v korporátním fašismu, nikoliv kapitalismu.
…nemá cenu se s ním bavit, je totálně vymaštěný….
Jako trénink je to OK. Bude hůř.
Korporátní fašismus to je absolutní moc soukromých majitelů korporací nad zbytkem společnosti = nejautentičtější kapitalismus. Dík že jste na to zdejší publikum upozornila.
Nejčistší forma korporátního kapitalismu, kde přímo vládne fašistická korporátní oligarchie je toho času na UkraDině (taky v USA, které na svůj obraz spunktovaly v kyjevě fašistický převrat).
Možná by to chtělo trošku přemýšlet a hledat fakta?
Zákon č. 44/1988 Sb.
Zákon o ochraně a využití nerostného bohatství (horní zákon)
§ 5
Nerostné bohatství
(1) Nerostné bohatství podle tohoto zákona tvoří ložiska vyhrazených nerostů (dále jen „výhradní ložiska“).
(2) Nerostné bohatství na území České republiky je ve vlastnictví České republiky.
Takových článků bylo zapotřebí jak soli, když pravicová ODS privatizovala vodní zdroje – taktéž bohatství všeho lidu do rukou cizích firem.
Vodní zdroje privatizovala města a to ještě formou pronájmu, takže bych o privatizaci ve smyslu prodeje absolutně pomlčel a neztrapnoval se tu pořád.
Nevíte, která strana prováděla v Praze čachry s Veolií? Nebyli to náhodou pravicoví „komunisté“ z ODS?
Tak ještě jednou, jedná se o dlouhodobý pronájem.
Pronájem je něco jiného než prodej.
Pokud chcete kritizovat, tak kritizujte smlouvu o pronájmu.
Soudruhu Davide,
teď dávejte prosím, dobrý pozor!
„…Proč se „privatizovala“ voda v ČR a kdo je za to odpovědný?
Stát, respektive Ministerstvo zemědělství (Mze), které spravuje v ČR obor vodárenství a má jako hlavní prioritu zajistit soběstačnost jeho financování ví, že jediný zdroj vodáren na obnovu a rozvoj vodárenských sítí, jsou peníze za vodné a stočné vybrané od lidí.
Pachatelem a osobou odpovědnou za to, že naše peníze tečou do zahraničí místo do obnovy trubek v České republice je Mze.
Bez souhlasu Mze nemohly být smlouvy mezi vodárnami a koncerny uzavřeny. Stát si v době předání vodáren z rukou státu do rukou obcí, v letech 1992-1993, zachoval zásadní prostředek, pro kontrolu dění v nových okresních vodárnách, tzv. zlatou akcii. Navíc stanovy okresních vodáren byly upraveny tak, aby věci týkající se existence a chodu okresní vodárny, byly vždy odsouhlaseny také státem.
Dle platné legislativy proto PRO uzavření vazalských smluv mezi vodárnou a zahraničním koncernem musel hlasovat i stát, resp. zástupci Ministerstva zemědělství (Mze), kteří za stát chodili na valné hromady vodáren.
Mze mohlo jakýkoliv pokus o vyvedení zisků z vodného a stočného z okresních vodáren na zahraniční koncerny zastavit!
Absurdita a nevýhodnost „provozních tunelů“ je přitom zjevná. Okresní vodárně a městům zůstala infrastruktura (tudíž povinnost ji financovat), ale peněžní toky z vody, i právo inkasovat zisk z vodného a stočného, přešly na zahraniční koncerny, který nemusí tyto peníze investovat zpět do obnovy trubek v České republice! V letech 2004-2005 Mze přesto hlasovalo PRO vyvedení zisků z okresních vodáren, přes zavedení tzv. s koncerny a údajně vůbec nevědělo pro co hlasuje.
Myslíte si, že stát ví, o čem a proč hlasuje? Myslíte si, že když stát pro něco hlasuje, tak proto má důvody a ty jsou podložené rozbory?
ČR vstoupila do Evropské unie 1.5.2004 a již v tomto roce mělo Ministerstvo životního prostředí od Evropské komise stanovisko, že nebude dotovat pro veřejný sektor nevýhodné privatizace vodáren….
Takže co z toho plyne? Obce – jejich politiky si pravděpodobně cizí koncerny „zasponzorovaly“. Otázkou je jestli si „zasponzorovaly“ taky vrcholové politiky. Jinak celý ten byznys se pekl již od r. 1992.
Takže to spadá přesně do období vlády Zemana, Špidly, kdy se dohadovali podmínky přistoupení CR k EU….asi byste si měl uvědomit či vláda dojednávala tyto podmínky pro naše členství.
A následně, nikdo nikoho nenutil ony městské vodárenské společnosti je někomu pronajmout, je celá radka měst, sdružení obcí, které nadále provozují vodárenskou činnost. Někde ty vodárny pronajaly, někde ne a tečka.
Pokud se vám u vás ve městě nelíbí, jak je to řešení, tak můžete zkusit přesvědčit své zastupitelé aby onu smlouvu o pronájmu buď vypověděli, nebo neprodluzovali.
Nikoliv soudruhu Davide,
Tak jako privatizace uhelných dolů (nejenom ostravských) to spadá do devadesátek – gro těch podvodů provedli geniální zhášeči světel před právníky z pravicových koalicí v čele s ODS vašeho soudruha Klause. Socani k tomu přišli jak slepý k houslím, aby zarazili poslední hřebík do již dávno uzavřené rakve. Podobně jako s Konsolidační prádelnou špinavých privatizačních peněz, bankovnictvím etc..
Jo, jo pravicoví hospodáři, pro které je stát nepřítelem. Toi dokážou státu a jeho občanům pouštět žilou.
Díky ti pravicový soudruhu Klausi za Babiše, Kellnera, Tykače a spol..
p.Jonasi-na tohle jsem se na PL ptala Juračky-a on odpověděl,že to je VINA OBČANU,kteří to dovolili svým starostům,hejtmanům….atd.Že by teda o tomhle nevěděl????
Dokud budete čeští sráči jen pantama mlejt, nic nezměníte !!!
Pokud vlastizrádci nebudou visedt, zase se NIC nezmění !!!
Český slouha: Terminus technicus.
Nejsem v téhle věci optimistou. Když jsem zaznamenal existenci ložiska lithia, první, co mě napadlo, bylo „kdo to ukradne“. Soudím, že v panujících poměrech budeme jen tupě přihlížet.
Najděte si na internetu fotku těch eurohujerů co se Sobotkou a Junckerem podepsali v Praze memorandum, že Rusko je větší hrozba než jaderná válka. Neboť to je to co oni řeší, aby vás odvedli od tématu lithia. Tak se to dělá
Sobotky dělají to samé co dělali Klausovky, Bémové, Koukalové… Je to vždycky hra o vlastní partajní anebo osobní zisk – tzv. „Malá“ domů. Není se co divit – žijeme v kapitalismu.
Za nějaký čas bude třeba podpořit demokracii v Česku a tudíž budou muset tady naši souzi z USA udělat menší majdánek a restart, aby vývoj nesešel ze správné cesty. Chazarka Madlen Ólbrajtovic si již finančně pomohla díky rozvoji telekomunikační sítě ve stále a více demokratičtějším Kosovu.
Mimochodem, tam musely USA zřídit na na ploše 630 ha vojenskou základnu (celkem 824 ve světě), aby byl transfer drog z Afghanistánu zachovám v potřebném množství. Jo obsluha demokracie něco stojí. Jinak na netu je k dohledání tabulka výroby makovic potřebných pro výrobu heráku a je tam něco divného. V době, kdy tam vládl Taliban, produkce drog klesla skoro na minimum, dnes už je zase na skoro 8 tisících tun za rok. A to se vyplatí!
trochu mě uniká o co autorovi přesně jde. Zkuste si představit ideální stav, kdy nedojde k rozkradení, to si opravdu myslíte, že vláda(kterákoliv tam zrovna bude) ty peníze použije pro dobro svých občanů nebo aspoň na splacení dluhu? Nebude to tak, že ten stát, který tady všichni kritizujeme ještě víc posílí (víc úředníků, víc policajtů, víc buzerace)?
Jasně dohodit to krvavé madle je totální výsměch všemu a všem, ale myslet si, že z toho lithia bude běžný občan něco mít je naprostá bláhovost
No když se Sysle k tomu každý postaví způsobem jako vy, tj. laxním, tak se nedivte že máme furt hovno.
Ale Maruško, fuj! Neříká se při nesouhlasu hovno, ale nikoliv! (-:
Nikoliv. V tomto případě byl naprosto pregnantně použit správný výraz.
P.S.
Aby nedošlo k záměně, tím pregnantním výrazem je hovno. Nikoliv jsem použil jako formu nesouhlasu s Vámi.
Souhlasím s Vámi,lidé jsou apatičtí ke svému okolí,až to snad není možné!! Mě se zase stává,když se snažím“moralizovat“ své známé,co se týče veřejného života a našeho státu,tak se mě vysmějí a řeknou my,ty kdybys tam byl,tak se budeš chovat zrovna tak!! Bum a je to!! Co na to odpovědět?!!
No a takhle se chová řada znás!!
Paní Marie, máte hovno, protože Vám stát ukradne 3/4.
Myslíte, že Vám stát bude krást méně, když bude mít slušné příjmy z lithia. Ne, najme si víc dozorců, kteří vymyslí víc kokotin, podle kterých se budete řídit.
Kdyby se občané stali akcionáři, tak by z těžby a výroby mohli brát třeba dividendy a nemuseli by ve stáří s berlemi sekat trávu v parcích, jak navrhuje jeden pilný debil.☻☻☻
K Jonas 12.6.2017 ( 06:07:01) Na rozprodání(rozkradení) nerostných surovin není nic pravicového. Jak to dopadlo s OKD, víme všichni. Na druhou stranu stát neumí hospodařit-to je prostě fakt.
Já se musím smát, jak naši západní vesměs judaističtí lupiči jsou nuceni se spokojit s málem a perou se o nějakou českou ohlodanou kost v podobě jakéhosi lithia.
Oni totiž si tihle chazarští loupežníci a mafiáni á la balkánská řeznice Madla a spol. brousili zuby na celou Mendělejevovu tabulku prvků v Rusku, před 20 lety klečelo Rusko doslova na kolenou a čekalo na poslední ránu z milosti. Dneska už tihle nenažraní výlupci měli bez limitů drancovat celou Sibiř a Dálný východ, dokonce už měli vypracované parcelační plány a nejrůznější Barbarrossy 2, komu co patří, aby se u dělení kořisti tihle kriminální zločinci neporvali. Avšak maličká chybička se do matrixu vloudila, do Kremlu přišel nějaký neznámý blonďatý Ivan zvaný Putin, Rusko se pod jeho vedením postavilo opět na nohy, obnovilo svou vojenskou neporazitelnost, jadernou a kosmickou sílu a proradní krvelační židáci s chazary utřeli hubu.
Tak se to dělá !!!!
P.S. K dnešnímu Dni Ruska zveřejňuje Křížův PP nám ryzím pravičákům samé výborné články. Díky !!!
Pane Bouše, co má dnešní Den Ruska společného s Českem?
To jej jako máme zase slavit, jako jsme kdysi slavivali jiný den, a to den VŘSR???
Pokud jej chcete slavit, tak si jej slavte, pro mne je dnešek obyčejným 12 červnem a vždy pro mne bude stejným dnem (jediné co by to změnil by mohlo být spojení tohoto data s nějakou rodinnou události).
Svátek Ruska má s námi mnoho společného. Především je Rusko naším nejbližším spojencem proti západnímu levičáckému neoliberálnímu neomarxismu pronikajícího z EU a USA i NATO – multi-kulti, homo, femi, klima, gender, LGBT, a další neobolševické amorální zvrácenosti vzešlé na Západě. Jistě se k nám ryzím pravičákům připojíte.
Potom je nám vzorem při prosazování pravicových a křesťanských hodnot, dále při efektivním udržování míru na světě a konečně nás slovanské Čechy svou existenci chrání před našimi západními germánskými a anglosaskými nepřáteli.
Ale tohle Vy jako sionský žid nikdy nepochopíte.
Pane Bouše,
tento svátek se v Rusku slaví z příkazu toho žida z CIA Jelcina, že?
Jedná se o svátek, který má demonstrovat celistvost RSFSR, která ovšem neměla znamenat rozpad SSSR, nýbrž naopak snahu o zachování jeho celistvého území, bot tehdy docházelo v SSSR k silným separatistickým odstředivým tendencím.
Soudruzi míní, Pán Bůh mění, a tak po události, na kterou se svátek odvolává, došlo krátce na to k rozpadu SSSR, na který zjevně s nostalgií vzpomínáte, a který přinesl ruským soudruhům stesk.
Alespon netvrdte, že Rusko nemá se SSSR nic společného! I soudruh Putin se k SSSR hlásí, tak si ty lži určené pro neinformované, můžete odpustit.
Pane Langere, tak to zopakuji i Vám :
Především je Rusko naším nejbližším spojencem proti západnímu levičáckému neoliberálnímu neomarxismu pronikajícího z EU a USA i NATO – multi-kulti, homo, femi, klima, gender, LGBT, a další neobolševické amorální zvrácenosti vzešlé na Západě.
Potom je nám vzorem při prosazování pravicových a křesťanských hodnot, dále při efektivním udržování míru na světě a konečně nás slovanské Čechy svou existenci chrání před našimi západními germánskými a anglosaskými nepřáteli.
Jistě i Vy se s p. Holínkem a p. Jáškem k nám ryzím pravičákům připojíte.
haló, probuďte se! Je rok 2017, ne 1977.
Kdo je podle Vás naším nejbližším spojencem proti západnímu levičáckému neoliberálnímu neomarxismu pronikajícímu z EU a USA i NATO – multi-kulti, homo, femi, klima, gender, LGBT, a dalším neobolševickým amorálním zvrácenostem vzešlým na Západě, když ne současné pravicové, křesťanské a konzervativně-liberální Rusko ? Dáte to dohromady ?
No jedno je jasný, Německo vede soudružka z NDR, ,,,,
Co jsme komu udělali,že nás takhle všichni drbou??!!!
Copak to lidu fakt nevadí?!!
„Co jsme komu udělali,že nás takhle všichni drbou??!!!“
– nuž, ZVOLILI ste si ich za svojich pánov. A vláda vám teraz vládne.
….no,já toto svinstvo naštěstí nevolil,takžemám čisté svědomí ale uvidíte jak na pi.u to na podzim dopadne. Můj názor,nevěří regulérnost voleb,maj to ušitý!! Jedině vidle!!
Já to sfinstvo také nevolila a doplácím na něj! Říká se tomu demokracie! Bohužel voličskou menšinu nikdo ústavně nechrání i přesto, že je na ně vyvinut tlak ze strany většiny, aby zhovadilosti, které sfinská vláda dělá a vládní většina schválí, akceptovala!
….vždyt říkám,oni na tu demokracii se..u,maj to ušitý,nechce se mě moc věřit,že jsme až tak debilní národ. I když……….
Fakt je nutné publikovat tady takové bláboly, jak vystřižené z diskuze na novinkách? Btw, taky bych chtěl aby to těžil stát, zvlášť se těším na to, až to bude třeba dotovat…..
A ona se opravdu těžba lithia chystá? Já mám větší obavy z toho, že někdo podporuje hysterii o vodě s tím, že betonáři by měli vyrazit budovat přehrady! Místo aby se zrevidovaly plochy a vytvořila nová pravidla o hospodaření s půdou.
Kde to můžu připodepsat?
Člověk který takto napíše někomu dopis, nemůže čekat, že mu bude odpovězeno.
Možná tak pozvánkou k psychiatrovi.
…aby jsme se pak nedivili jak divizny a nešli k tomu psychoušovi všichni!!
Pokud je to pravda pak:
1. Změnit ústavu
2. Odsoudit
3. Postavit ke zdi a zastřelit
Přímá retroaktivita se v tomto případě připouští
No vida,ještě zbývá zařídit,aby to té Australské firmě,která to ložisko za mrzký peníz koupila,vytěžili čeští vězni.
Češi! Slované!
Nezdá se vám rádi rusky kvůli událostem z roku 1968!
Nyní přišel americký kameníky a kazit stupidní Českou republiku.
Jsme jste neukradl nic. Ruský dodával český levný plyn, kovy, ropa.
Ty jsou klame !! Přišel k rozumu!
Totalitní demokracie!
17.6.2017; 10:02 Uš to nemohu vydržet a nechat to jen na našem panu presidentovi, ale je mi uš s odpuštěním na zvracení z totalitního pojetí demokracie, kde když si většina nadělá do kalhot, tak přehlasovaní si musí svlíknout kalhoty a donést je, aby nám do nich taky trochu nasrali. Jestli takto někdo myslí a nestydí se to i hlásat, tak má v hlavě něco jiného než lidský mozek! V minulém století jsme si museli prožít a vychutnat si do dna dvě totality-jednu fašistickou a druhou komunistickou a rozhodně nechceme žít třetí unionistickou i když ještě nemá oficielně své jméno. Kalhoty si rozhodně svlékat nebudem a mozkům, co si to vymysleli doporučuji ostrov Sv. Heleny, jako jediné možné řešení pro blaho všech národů Evropy !!! Ing.Karel Kopřiva a pevně věřím, že Evropa i bez těchto mozků se dokáže dost jednoduše dohodnout na společném životě všech, ale opravdu svobodných národů. Lidská práva nejen všem, ale i národům! Nemohu hlásat lidská práva a odpírat je třeba celým rodinám!
Proboha – co je to za elity?
17.6.2017 Dnes má svátek Adolf a před rokem mi také ruplo v bedně a tehdy jsem napsal :
17.6.2016; Dnes má svátek Adolf – pro někoho posvátný den !
EU je podvod
Evropské fondy nám pomáhají opravit NÁŠ barák, ale chtějí si hrát na pana
domácího a nás berou jako domovníky, nebo dokonce chtějí udělat z NÁS
nájemníky, kteří budou jim platit nájem!
Bez Britanie tu drahou úřednickou mašineriji (mohutně korumpovanou
neůměrnými platy) k rozumu nejsme schopni donutit. Schengen je jen velká
hromada bezceného papíru a MY musíme tancovat podle Lisabonu! Je toto
OK? Bez Schengenu nemůže platit ani Lisabon i s jeho ratifikací. De fakto nemusíme
z EU ani vystupovat!???? Stačí odvolat naše bohatě korumpované zástupce, udělat
účet „MÁ DÁTI -DAL“, poslat ňákou omluvnou nótu a jsme férově vyrovnáni a
finančně se osamostatnit. Asi se budou štětit a kout pikle a sankce.
Bez mobilizace na hranicích asi bychom se neobešli a ekonomicky museli začít
opravdu makat! Asi by bylo nutné se načas uskrovnit, ale byli bychom zase
svobodní !!!
Svoboda něco stojí!
Někdy i krev, ale doufám, že v tomto případě ne. Ale mumraj by to byl!
Co k tomu napsat dnes? Asi ten Hitler mne v podvědomí straší pořád. Evropské fondy nám pomáhají opravit NÁŠ barák, ale nějak se přehlídlo, že celá republika dřela celou válku na Hitlera, naši kluci bojovali a umírali na všech frontách 2.světové (kromě Pacifiku) a od poraženého státu jsme nedostali ani vindru na reparacích. Odsun Němců si asi v záchvatu studu za zradu v roce 1939 vymyslel sám Lord Chambrlain a vítězné mocnosti ji potvrdily v Postupimi!
To se uskutečnilo ne jako reparace, ale jako opatření, aby se to vícekráte nemohlo opakovat! Češi nikdy žádný stát neokupovali a Slovensko jsme nechali odejít jako suverény. A ještě jim fandíme! Pochopila vůbec Evropa ten samet!?! Je vůbec možné, aby pochopila skutečnou demokracii a svobodu, nebo je tak degenere – nebo blbá či zlá !?!
je to jeden (navíc antisemitský a xenofobní) nesmysl za druhým. 1. Janeček nic netěží, jen probírá z již existujících odkališť. 2. jedná se o 2 100 tun lithia (9100 dolarů za tunu), to rozpočet nespasí, protože do toho je třeba promítout náklady
např.
Potenciální těžař lithia v Cínovci na Teplicku spočetl, kolik by stály investice i provoz těžby tohoto kovu na české straně Krušných hor. Firma Geomet si výsledky studie počítající prozatím s vytěžením desetiny prokázaných zásob chválí. Investory na burze ale čísla polekala a akcie zažily prudký pád…..za jedenadvacet let při vytěžení pouhé desetiny zjištěných zásob měl výsledek po započtení všech nákladů – takzvaná čistá současná hodnota – činit 13,5 miliardy korun. To znamená, že vnitřní výnos projektu dosáhne 21 procent
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/lithium-cinovec-tezba-priprava-10-miliard-ffq-/ekonomika.aspx?c=A170421_175733_ekonomika_rny
y
3. dalším mají být australani – nemají povolení, kde bere autor Albrightovou, ví jen jeho chorý mozek
“ • proč stát toto jedinečné bohatství netěží sám, když by tak mohl splatit celý svůj obrovský dluh (dokonce dvakrát) a zásadně zlepšit kvalitu života všech občanů“….to je komunistický nostalgický blábol 🙂
1. autor získal titul asi omylem, protože neumí počítat….viz výše 2. Stát nemá firmu ani technologie, protože zu není od toho, aby podnikal. Autor by si přišel na své v KLDR…