
Komunisté měli připravené koncentráky pro odpůrce režimu ještě v listopadu 1989
MILAN BRUNCLÍK 06|06|2016
Pod slovem koncentrák se většině vybaví fašistický holocaust za druhé světové války. Jenže na stejně zrůdných principech měl připraven koncentrační tábory i zločinný komunistický režim v Československu. Pod krycím názvem NORBERT byly aktivovány až do 24. listopadu 1989, kdy v podvečer fakticky padla vedoucí úloha KSČ a její gangsteři ve Státní bezpečnosti a milicích sametově přešli do nových pozic.
Na nápad dělit občany na beránčí a nepřátelské přišli krátce po únoru 1948 nejvýznamnější grázlové STB v čele s agentem NKVD, vrahem Pichem -Tůmou (zemřel za podivných okolností v roce 1995). Ti vypracovali po sovětském vzoru přísně tajný systém sledování lidí a značkování těch, kteří aktivně vystupují proti panství totalitní moci. Na okresních expoziturách Státní bezpečnosti, na místních odděleních SNB, ale i na matrikách místních národních výborů tak vznikaly seznamy režimu nebezpečných osob, u jejichž jména stálo velké tučné N. Neboli NORBERT.
Jméno jako vyšité pro barona v dívčím románu červené knihovny použil Pich-Tůma v intencích své zvrácenosti na lidi, kteří byli lovnou zvěří predátorů komunistické věrchušky. V padesátých letech se kandidátem do koncentráku NORBERT mohl stát i člověk před režimem zalezlý do nejservilnější ulity. Stačilo, aby byl třeba synem velkouzenáře, statkáře nebo dokonce holiče, jenž stříhal dělnickou třídu, čímž ji patrně vykořisťoval. Značkování písmenem N ukájelo totiž bolševiky i ekonomicky, neboť šli nejen po nekonformních názorech, ale taky po majetku jejich nositelů.
Nové, čistě ideologické zrůdnosti nabyla však akce NORBERT v roce 1969 s nástupem normalizace. O ní panuje dosti rozšířená iluze, že mocenský monopol komunistů už neprahnul nepohodlným lidem přímo po krvi. Vražedné koncentráky let 1969–1989 však usvědčují zločince z KSČ o opaku.
Ještě v roce 1985 si estébáci nechali v jimi kontrolovaném Krátkém filmu Praha natočit za účasti známých herců, v roce 2009 protagonistů seriálů českých celoplošných TV, instruktážní snímek, jak zatýkat a vraždit NOSy. Zkratkou NOS byli estébáky poctěni po roce 1968 lidé, kteří projevovali veřejný, aktivní odpor vůči KSČ, Sovětskému svazu a vůbec se chovali svobodomyslně.
K 24.11.1989 bylo z patnácti a půl milionů obyvatel Československa nasměrováno do komunistických koncentračních táborů cca 7.500 režimu nepřátelských osob. Nejhnusnější koncentrák byl připraven ve Švařci u Brna.
Akce NORBERT, konstruovaná právě pro zlomové dny jako byl listopad 1989, vystavěla v Československu nejširší zločineckou organizaci, vykazující znaky nepromlčitelné genocidy. Celá kausa by si zasloužila mezinárodní soud typu Haagského tribunálu pro válečené zločiny.
Do koncentráků mělo být svezeno jako dobytek nákladními vozy 7.500 lidí nejpozději do 24 hodin od spuštění NORBERTA. Proto matriky místních národních výborů pečlivě sledovaly a okamžitě hlásily na místní oddělení Veřejné bezpečnosti změnu bydliště u občanů označených písmenem N. Pokud tedy obyčejní esenbáci dnes tvrdí, že s estébáky neměli nic společného, natahují si jen výsluhová trika. Byli by to právě hrdinní příslušníci VB, oslavovaní pořadem Maják coby strážci klidného spánku matek a dětí, a jejich přicmrdávači z Pomocné stráže a milicí, kdo by s ostře nabitými zbraněmi NOSy do dobytčích náklaďáků rval.
Podle zatykačů, vydávaných dle režie místního náčelníka STB úředníky okresních národních výborů. Přesně v intencích fašounského „Arbeit macht frei“ je vystavovali s vědomím, že nešťastníky posílají do mrzačícího vězení, na prvý pohled neškodní úředníci v klotových rukávech. Zatykače měly předtištěnou podobu povolávacího rozkazu na nucené táborové práce. Mnoho účastníků tohoto genocidního zločineckého gangu dál působí ve veřejné správě našeho údajně demokratického státu.
Samotné koncentráky situovali šéfové STB buď na velké stavby, jako byl dvojitým plotem z ostnatého drátu a střílnami obehnaný přivaděč vody pro Brno ve Švařci. Zde by se stovky otroků hodily na galejnické práce a v megatunách betonu bylo možno pohodlně navěky zazdít mrtvoly těch, co vysílením zemdleli nebo byli zavražděni. Některé tábory by zřejmě operativně vznikly jako zvláštní části komunistických kriminálů, jak napovídá jejich seznam, koncipovaný na krajské bázi a souhlasící s domicilem ústavů nápravné výchovy.
Tedy z blízkosti pouhých dvaceti let na nás dýchají československé gulagy v nejtemnějších barvách. Takových, jaké nám líčili prostituční publicisté coby zvěrstva revanše a kapitálu v Chile a jiných cizokrajných diktaturách. I u nás se mělo ještě v listopadu 1989 masově věznit bez rozsudku a vytěžovat neboli mučit po sovětském vzoru. A střílet hezky po čekisticku, se slastí kopnout si do sprostého podezřelého – jak zní jedna z klíčových scén zmiňovaného estébáckého výchovného filmu – a odplivnout si nad jeho mrtvolou se slovy: “Ten má dost !“.
Dost možná, že onen silně motivační film viděl minkovický dozorce Vondruška, obviněný za tamní zvěrstva vůči politickým vězňům. V každém případě akce NORBERT zůstává živou, neboť svými genocidními pavučinami dalekosáhle překročila bázi STB a lapila do svých tenat mnoho tzv, civilů. Dál kliďánko pracují ve veřejné správě a těší se kariérnímu postupu. Někteří se ani netají, rozjaření mladou náckovskou mízou, že by si rádi zase zanorbertovali.
Možná i proto zůstává můj film Komunistické koncentráky NORBERT jediným audiovizuálním zpracováním jednoho z nejhnusnějších momentů totalitních dějin Československa. Při pětiletém výročí listopadu 1989 z něj ocitoval kousky na NOVĚ Josef Klíma. Podstatnou část díla tvoří genocidní pasáže z instruktážního estébáckého snímku, v nichž současné herecké hvězdy, o dvacet let mladší, předvádějí estébáckým a milicionářským novicům, jak z lidí vymlátit přiznání a případně je efektivně popravit.
Popsat se to nedá, musí se to vidět…
(Zdroj – krác.) Autor Milan Brunclík (1952) je publicista a právník. Patří k nejmladším nepřátelským osobám, do evidence EZO byl zanesen jako blokovaná NOS III. stupně nebezpečnosti 15.9.1969 coby sedmnáctiletý gymnazista.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč
***** Celkem za měsíc: 3 700,00 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Sedmdesát let židovského státu - 19.4.2018
- Prověřeni jsou? - 19.4.2018
- Kontrasty, které ovlivňují vnímání SPD Tomio Okamury - 19.4.2018
Ano ty svine estebacky byli pripraveni. Nejak se na to zapomelo.
KAPITALISTÉ MAJÍ skutečné ,mučírny a koncentráky d kterých unášejí a ve kterých mučí lidi :::::Kapitalisté, církev a nacisté, jedno jsou…,
http://freigeisterhaus.de/viewtopic.php?t=27192&view=next&sid=7e843b7d0f4dc970dfbfc3a0341907ee
——————————-důkazy jak demokratické země Eu a USA provozovaly koncentrační tábory a mučírny a masakrovaly miliony civilistů i po roce 1945 . https://www.youtube.com/watch?v=z6IuT1N3Xww
———————————————-
síť koncentračních táborů a mučíren fašistické diktatury USA Thajsko, Rumunsko, Polsko, Litva, Egypt ,guantanamo, abugrajb, uzbekistán
http://zahranicni.ihned.cz/c3-63251170-090000_d-63251170-sit-tajnych-veznic-cia-thajsko-rumunsko-polsko-litva-egypt
fema – NWO koncentráky přes 800 koncentráků v USA ,ne pro 7500 lidí ale pro miliony ………..kapitalisti jsou masoví vrahové denně vraždí tisíce civilistů ve válkách které cíleně sami vyvolali zaslouží si spravedlivý trest za spolupachatelství při tisících vraždách civilistů
, vyvolali stovky lokálních válek, krvavé občanské války a dvě světové války jsou to obludné nestvůry, zakladatelé islámského terorismu ,islamizují evropu aby ji zničili
.faktem je, že demokrati (kapitalisti) založili NSDAP, neonacismus, fašismus, kapitalismus, islámský terorismus,otroctví, imperialismus,kolonialismus, vynalezli koncentrační tábory , kapitalisti spáchali stonásobně více zločinů jak komunisti ,zcela logicky demokrati ( kapitalističtí vyvrhelové ) vyvolaly dvě světové války a stovky lokálních válek, jen ve válkách povraždili stamilion lidí + oběti hladomorů a chudoby způsobených kapitalisty viz somálsko(opakované kapitalistické hladomory) ,India ( 100 milionů obětí) ,irský hladomor…atd
kapitalismus(diktatura nejbohatších vrahů lživě nazývaná demokracie) = nacismus, fašismus, klerofašismus, otroctví , mučírny, koncentráky,
Ty debil. Hitler bol tiez socialista. To ti komunisti zabudli povedat…!
kapitalistické bestie vyvolaly dvě světové války a stovky lokálních válek povraždili stamilion lidí jen ve válkách další stamiliony chudobou a hladomory které sami vyvolali za to si zaslouží spravedlivý trest
————————————————–
VIDEO: Koncentrační tábory FEMA a příslušná nařízení vlády USA,přes 800 koncentráků nachystaných v USA http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1788
Ve Spojených státech existuje celkem 800 vězeňských táborů, které jsou plně funkční a jsou připraveny k přijetí vězňů. Jsou personálně vybaveny a obklopeny stálými strážemi. Zatím jsou však většinou prázdné. Tyto tábory by měly být využívány FEMA (Federal Emergency Management Agency) při stanném právu, které již bylo podepsáno prezidentem Obamou v senátním zákonu NDAA. Návrh senátního zákona 1867 – The National Defence Authorization Act – otevřeně „legalizuje“ americkou vládu uvěznit a vraždit OSW protestující, jakož i modarátory talk show, blogery, novináře a kohokoli, kdo zastává tzv. „protivládní“ postoj.). FEMA zahrnuje několik programů a podprogramů.
I kdyby to byla pravda, tak nejsme v USA, blbečku. Takže běž s tím „bitím černochů“ do řiti.
Tady je jedna z nich.
http://zpravy.idnes.cz/soud-s-josefem-neveceralem-stb-podvod-d81-/domaci.aspx?c=A160526_141204_krimi_cen
Ale američtí bolševici nezahálejí, doženou a předeženou …
http://nationalreport.net/femas-first-concentration-camp-officially-opens-arizona/
Nastesti zde v USA je tech bolseviku daleko mene nez u Vas na Prazskym Hrade. Vase vlada se hemzi komunisty a estebaky Buresi.
Hovoříme o FEMA death campech. Váš názor na náš Hrad mne vůbec nezajímá. K věci, prosím.
Kadel,
Naši zaoceánští protektoři mají údajně kromě množství koncentráků pro miliony lidí taky milice (národní gardy) a specielně cvičenou policii pro potlačování vnitřních nepokojů a připraveny miliony plastových rakví. A zákon, který umožňuje kohokoliv podle jakéhosi „STB-áckého CIA seznamu doslova unést, věznit a mučit bez soudu po časově neomezenou dobu. Komunisté naštěstí ty koncentráky nevyužili. Takže zůstává u toho BY potenciálně mohli věznit až 7.500 osob. Koneckonců koncentrák je vynálezem „civilizovaného“ Západu. Dnes by nás mělo spíš zajímat, aby po r. 89 nebyly zřízeny a využity podobné koncentráky proti „pravdě a lásce“ nepohodlným osobám zaneseným v databázích s kritickými – nevyhovujícími názory.
To víš že jo. A rakety mají namířene místo na Rusko na vlastní území, aby ty „miliony plastových rakví“ nezůstaly jen tak bez užitku :-DD
Situace se zřejmě bude opakovat v další variantě.
Slouhové tehdejšího režimu jsou tady pořád.
Viz začátek diskuze.
Obecně mám pocit, že udavačství je součástí naší národní identity. I gestapáci si to pochvalovali….
není, onehdá jsem viděl část dokumentu, jak Frantíci poslali židy Němcům!
I Poláci se angažovali.
No, tak si taky přidám – i Slováci …
Židy uprchlé do SSSR nechal Stalin deportovat do Reichu.
Češi a Francouzi byli největší udavači gestapu.
Na tato fakta mnoho lidí rádo zapomíná.
Mnozí nevědí nebo nechtějí vědět…
http://www.snopes.com/obama-opens-first-concentration-camp/
Ty hovadko komunisticky KADLE . Zprava je rok stara a byla otistena v National Report a slo o hoax.Zadny koncentracni camp v Arizone neexistuje.Jedna se o trailer camp a pokavad si pozorne prohlednes fotografie tak kolem campu nemaji zadny plot.
https://www.metabunk.org/debunked-first-fema-camp-opens-in-arizona.t6898/
Ty svine Kadle,pro koho pracujes.? Pro rusaka ty kolaborantska kryso.Pravdepodobne umis dobre anglicky aby jsi si precetl ze to s temi koncentraky v USA neni Pravda a ze se jednalo o blby zert.
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3340-koncentracni-tabory-v-usa-vyjadreni-bc-martina-herzana-k-aktualni-problematice-tajnych-a-nelegalnich-veznic-a-internacnich-taboru-usa-ve-svete.aspx
První koncentrační tábory se začaly v USA budovat pro vlastní občany již v 50. letech. Postupem času vznikaly další a další, už tehdy šlo o přísně tajný projekt vlády USA a dlouho se jej dařilo také tajit před veřejností. Přeskočme pár let a podívejme se na první akce…. Federální policie FBI prováděla nezákonné operace, které měli název ,,NEVOD,,. Tímtéž kódovým názvem se též označovali všichni nepohodlně smýšlející občané v USA. Ti byli vládou vedeni v evidenci jako adepti případného transportu do připravených koncentračních táborů v případě občanských nepokojů. ..
Vše toto strašné jednání si po odhalení vláda jednoduše zlegalizovala naprosto zvráceným zákonem /tzv. McCarranův zákon/. K tomuto ale svět nemohl nečinně přihlížet. Svého času proti tomu veřejně a ostře protestoval americký senátor William Langer ze státu Nová Dakota. Ten prohlásil už v 50. letech:
,,Teď nám tedy navrhují zavést v Americe koncentrační tábory. Můžeme si být naprosto jisti, že tyto koncentrační tábory mají sloužit jedinému účelu. A sice – uvrhnout tam lidi, kteří se znelíbí vládnoucí moci. Až sem jsme to tedy dopracovali !‘‘
Americký senátor M.W. Cooper v roce 1989 zase prohlásil, že všichni nevhodní lidé, které vlády označí, budou pochytáni a umístněni v koncentračních táborech o rozloze 1 km čtvereční, které již existují pro zdárné nastolení světovlády. Ve své knize k tomu dodává: ,,Vaše svoboda se nikdy nevrátí a vy budete zbytek života žít v otroctví. Měli byste se probudit a měli byste to udělat nyní.‘‘
e jistě zajímavé, že tyto záhadné a utajované vládní koncentrační tábory, které vznikají po celém světě, vznikaly zároveň s celosvětovými snahami o narušování soukromí občanů s cílem získat jejich osobní data a naprosto veškeré informace z jejich života a aktivit. Ne-li snad proto, aby mohli být takto masově lidé vládou vyhodnoceni a vybráni z nich odlišně smýšlející, kteří mají být postoupeni dalším řízením?
Ano, individuálními případy lze takto postupně naplňovat koncentrační tábory nevinnými, ale vládě nevyhovujícími lidmi. Jenže vyhlášení světovlády si nežádá individualitu, ale zřejmě masové zatýkání a nedej Bože následnou převýchovu nebo masovou likvidaci…
Agentura FEMA vznikla z nařízení prezidenta Jimmi Cartera č. 12148, dne 19.6.1978, jako vládní agentura pro řízení nouzových stavů, to znamená, že přebírá veškerou moc ve státě při přírodních katastrofách nebo masových občanských nepokojích. Později byla výkonným nařízením prezidenta agentura FEMA oprávněna také k tomu, že může za určité situace zrušit nejen Listinu práv a svobod občanů, ale i samotnou Ústavu USA při ,,Národním nouzovém stavu,, – což by byl začátek té největší totality všech dob. Náhle by ze dne na den převzala vládu nad všemi lidmi i státem agentura FEMA. To vše díky výkonnému nařízení prezidenta Cartera č. 11490. Vláda USA tak vlastně vytvořila záložní totalitní a diktátorskou vládu, kterou může dát ze zákona kdykoliv do chodu se vším, co k tomu náleží a co bude následovat…Uvědomte si, že všechny tyto nařízení mohou během hodiny zachvátit celé USA, stačí, aby k tomu prezident dal souhlas :
E.O. 10995 – zabavení všech komunikačních prostředků, médií a sítí federální vládou.
E.O. 10997 – zabavení všech zdrojů energie, elektráren, ropy, plynu, benzínu atd. pod federální vládu.
E.O. 10998 – zabavení všech potravinových zásob, zdrojů potravin a farem pod federální vládu.
E.O. 10999 – zabavení všech dopravních prostředků, včetně osobních a nákladních aut a lodí federál- ní vládou a kontrola všech silnic a přístavů.
E.O. 11000 – zmocnění se všech občanů pro nucené pracovní síly pod dozorem federální vlády, včetně rozdělení rodin.
E.O. 11001 – zabavení všech zdravotnických zařízení, škol a sociálních zařízení, včetně převzetí neziskových organizací a občanských sdružení federální vládou.
E.O. 11002 – zplnomocnění k povinnému zaregistrování všech občanů ministerstvem pošt.
E.O. 11003 – zabavení všech veřejných i soukromých letadel a letišť v zemi federální vládou.
E.O. 11004 – zplnomocnění bez souhlasu přemisťovat populaci z jedné oblasti do jiné. Vyhlášení zákazu vstupu do určených lokalit.
E.O. 11005 – zabavení železnic, vnitrozemských vodních cest a skladišť federální vládou.
E.O. 11051 – zmocnění ředitele Úřadu pro plánování nouzových stavů k vyhlášení účinnosti vládních nařízení v době zvýšeného mezinárodního nebo vnitrostátního napětí, občanských nepokojů, přírodních katastrof nebo finanční krize.
Kromě toho si můžeme uvést nařízení vládní agentury FEMA z jejich dokumentu ,,The Defense Resources Act,, :
SEKCE 1001 – Dává prezidentu pravomoc zřídit cenzuru veškerých komunikací, které překračují hranice USA, jako jsou tisk a televize a cenzuru poštovních zásilek, telegramů a e-mailů.
SEKCE 903 – Zmocňuje prezidenta omezit pracovní příležitosti na aktivity podstatné pro národní zdraví, bezpečnost a státní zájmy.
SEKCE 201 a 501 – Dává prezidentovi pravomoc k zadržení, zabavení nebo zmocnění se majetku občanů a dalších forem vlastnictví.
SEKCE 1213 – Všechny firmy a společnosti, které spolupracují s federální vládou a státní správou federace /v podstatě tedy všechny/, mají podle tohoto nařízení zakázáno zaměstnávat jakoukoliv osobu, která uplatňuje právo na stávku proti vládě nebo je členem organizace, která protestuje proti vládě nebo k ní má výhrady.
V případě přírodních katastrof, občanských nepokojů nebo finanční krize, je prezident a malá elita lidí ve vládě USA oprávněna do jedné hodiny zrušit 200 let starou Ústavu, Základní listinu práv a svobod a zotročit celý národ pod totalitní diktaturu. Znovu apeluji – v případě přírodních katastrof, občanských nepokojů a finanční krize státu.
a za komoušů se to nevědělo, protože kdyby jo, tak by se to učilo ve škole. A kde nic, tu nic….
VH, chovej se tady slušně a nikomu nenadávej. Tohle si jdi praktikovat k tobě domů.
VH a mimochhodem, když jsem byl v USA, tak nám tam sami američané vyprávěli, jak za druhé svět. války, nahnali všechny Japonce žíjící v tehdy v USA do koncentračního tábora. Byli tam hlídáni a nesměli nikam. Byli tam celé famílie.
Ty tábory jsem viděl na vlastní oči!!
Nebyla to, podle jejich slov (američanů) pro japonce právě procházka růžovou zahradou.
Takže uklidněte hormóny a nikoho zde vulgárně nenapadejte!!
A nebyla to náhodou odveta za Pearl Harbor?
Amici proste hodili do stejneho kose vsechny Japonci. Vcetne tech ktery se v USA narodili a v Japonsku nikdy nebyli. Takze opravdu nemeli zadny duvod tyto Americane zavirat do koncentraku. Ale na nekom jsi svoji zlost museli vylejt …..
No, my to udělali s Němcema…Přiznám se, že hodnotit pohnutky tehdejších lidí v tehdejší situaci dnešním viděním světa mi nepřipadá tak úplně správné. Já válku nezažila, takže fakt nevím.
Dajo, nebyla. Řekli nám a zdůvodnili to tím, že chtěli zabránit případnému povstání Japonců v USA.
„a mimochhodem, když jsem byl v USA, tak nám tam sami američané vyprávěli, jak za druhé svět. války, nahnali všechny Japonce žíjící v tehdy v USA do koncentračního tábora.“
No a co? Tady se volá po něčem podobném u muslimů. Uvědomte si, že byla válka a bylo to bezpečnostní opatření. Navíc ty tábory nebyly „koncentrační“ v tom smyslu, jak jej lidi chápou dnes, tedy vyhlazovací. Byly koncentrační, protože tam ty lidi KONCETROVALI. Byly to prostě normální civilní zadržovací tábory.
Vítězslave,pro koho pracuješ ty,když si tady notuješ s bolševickým slouhou Holínkem? Ty to nevíš,že pracoval v NKÚ? Víš,to je úřad,který si bolševici založili,aby mohli kontrolovat sami sebe! Já si myslím,že nepracuješ pro nikoho! Jsou jenom dvě možnosti. Buď jsi hloupý,nebo jsi neznalý. Tak nám to tu osvětli!!!
P.S. Vítězslave,kolaborantem bys měl nazývat ty pravé!
Třeba o jednom bych věděl. Jmenuje se HOLÍNKO!
ty jsi dobré pr*se. sopláku!
Když dojdou argumenty nastoupí invektivy, viď soudruhu Skeptiku člene Holínkovy skvadry.
Podle mluvy často Septiku.
CROOKY KADEL……
http://www.thatsfake.com/has-fema-actually-created-a-concentration-camp-in-arizona/
VH: Pominu-li Vaši záplavu vulgarity, doporučím Vám pohled na Google Earth, kousek od uvedeného Willcoxu, AZ, v azimutu cca 200, poblíž Chiricahua Parku je nápadně velké místo „rozmlžené“, tedy zamaskované.
Jistě, tařka na beton tam skrývají „trailer camp“ – do kterého se, mimochodem, žádné trailery mezi vyfocené domečky, samozřemě, nevejdou. Ale to nic. Drobná chybka v propagandě.
Pro Vaši emigrantskou sprostou a vzteklou žluč si dovolím doplnit, že hovořím i píšu plynule třemi světovými jazyky a slušně se domluvím, kromě češtiny a slovenštiny, ještě dalšími dvěma. Nemusím proto „pracovat pro rusáka“ (s malým „r“, tak to my vzdělanci píšeme), ani pro Američana a uživím se spokojeně bez obou velmocí.
Proto mi taky obě můžou políbit Pihel – stejně, jako Vy.
P.S.: http://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=462715
„v azimutu cca 200, poblíž Chiricahua Parku je nápadně velké místo „rozmlžené“, tedy zamaskované.“
Já jsem nic takového nenašel. Je tam jedno místo západně od Chiricahua National Monument, ale to jen vypadá jako zamlžené, stačí příblížit a bude jasné proč.
https://www.youtube.com/watch?v=h6vsKMaSG1s
Jesse Ventura POLICE STATE FEMA CAMPS part 1 of 3 CENSORED FROM TV
oběti kapitalismu 70 milionů dětí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
varuje OSN
Téměř 70 milionů dětí do pěti let věku zemře v následujících 15 letech na příčiny, kterým se dá předejít, pokud jim mezinárodní společenství neposkytne potřebnou pomoc. Vyplývá to z dnes zveřejněné zprávy Dětského fondu Organizace spojených národů (UNICEF). Dalších 119 milionů dětí bude prý v roce 2030 bez poskytnutí humanitární pomoci trpět chronickou podvýživou a 58 milionů jich nebude moci navštěvovat ani základní školu.
ČTK
Zdroj: http://www.denik.cz/ze_sveta/bez-pomoci-do-roku-2030-zemre-temer-70-milionu-deti-20150623.html
Jo, to jsou oběti zvrácené humanitární pomoci, díky které je porodnost stále vysoká, ale úmrtnost se snižuje. Je jich více, než na co stačí…..
, počet obětí kapitalismu o kterých se mlčí ::: 60 milionů obětí nacismu a klerofašismu ,stamiliony obětí katolíků , 912 000 000 obětí kapitalismu ,25000 mrtvých každý den Každých pět vteřin zemře hlady jedno dítě; * Každý rok se narodí 17 milionů dětí s podváhou, protože jejich matky trpí podvýživou osn.cz/zpravodajstvi/zpravy/zprava.php?id=1281 + fašistické okupace afganistánu,pakistánu,libye,iráku,srbska,vietnamu,laosu,grenady,kuby….
Ty jsi plácal. Jak může nějaký kapitalismus za to, že někde v Africe umírají děti? A co toho pleteš levicový nacismus nebo klerofašismus? Vietnam, Laos, Grenada a Kuba jsou KOMUNISTICKÉ režimy, pablbe.
rád bych věděl jestli jsi vůbec chodil do školy a když ano tak jestli ano jste měli předmět dějepis.zjevně ne.běž se dovzdělat nedouku.pak tady něco plácej.
soudruh anninger:Běž se soudruhy Gladiem a Jonasem ke komoušům.
A neprudte na PP!!
Do školy jsem chodil a dějepis jsme měli. Dovzdělat se běž ty, Babišův užitečný idiote. Zejména doporučuji něco o kolonizacích, o úloze církví, něco o apartheidu. Zajímavé jsou taky články od různých dobrovolníků, kteří tam jezdí pomáhat. No a na závěr si přečti něco o Jihoafrické republice. Pak se vrať a můžeš plácat, nedouku.
Všichni přece zemřou, i my. Kdybychom se o sebe nestarali nebo by nám někdo znemožnil se o sebe postrat, a všechno by nám sebral, zemřeme dříve a ani pes po nás něštěkne.
není odpornějších masových vrahů než jsou tzv, demokrati , ti dokonce bezbranné střílejí děti na demonstracích 4. 51970 ohio https://www.youtube.com/watch?v=FakLUusNlXc
——————————————————————————————————————–přes 500 000 dětí povraždili demokrati jen v Iráku ,neznám odpornějších vrahů a bestií …………….
jak si žili na západě,vláda USA vstřikovala plutonium a uran do žil těhotných žen tisíce obětí,pomalé umírání deformace dětí www.defense.gov/pubs/dodhre/
(N)
Krvavá balkánská řeznice Madeleine Albrightová – Půl miliónu mrtvých dětí stálo za to. http://www.youtube.com/watch?v=fvhOgZT52fQ&feature=relmfu
Akce NORBERT, je připravena i dnes. Jak u nás, tak v Němcku, ale i v USA. (i jidne na světě Chile, Rusko, Čína, apod)
Jak myslíte, že by to dopadlo, kdyby k něčemu u nás došlo? Stejně.
Už dnes v této diskuzi se jedinci neovládají a verbálně napadají diskutující, jen proto, že mají jiný názor.
Dejte těmto lidem moc a uvidíte, co nám všem předvedou. Bude to NORBERT/2.
PRO HOLÍNKO:na prvý pohled neškodní úředníci v klotových rukávech. . Mnoho účastníků tohoto genocidního zločineckého gangu dál působí ve veřejné správě našeho údajně demokratického státu.
Tady je opět jeden z důkazů,že jsi bolševický přisluhovač,darebák a lump.
Proto se lísáš k takovým jako je Frank, VH apod. Chceš zakrýt,že jsi byl a jsi posluhovač bolševiků. Proto tu vyřváváš ty svoje nesmysly,abys odvedl pozornost!!!!
Tolik pozornosti ze strany všech těch bolševických zmetků (dále jen „BZ“) co na stránkách PP působí (milan, Marek-fikus, Joe Profaci, Borsig, Kadel, Bouše a někteří další) v posledních pár dnech svědčí jednak o tom, že jim dochází dech a tudíž jsou vzteky rozpáleni doběla a druhák, že jsem odvedl dobrou práci a naplnil zásadu, kterou jsem ZDE již nejednou uvedl, a sice „Srát bolševika“.
Myslím, že si pár dnů odpočinku zasloužím a vyrazím na nekrvavé lovy do přírody… hlásí pěkné počasí skoro na celý týden a provětrat hlavu není nikdy na škodu.
Takže, přátelé i vy výše jmenovaní BZ
BZ jsi ty,neboť já jsem jim nikdy neposluhoval ! Je to tu každým článkem definované. S tím nic nenaděláš! Můžeš si to nechat v té přírodě projít hlavou! Pokud chceš,glocka ti půjčím!
Soudruh milan (Kohout):Ty posluhuješ soudruhům neustále!Tvá hloupost Ti brání v tom,abys to chápal.
Měníš názory jako špinavé fusekle.Kromě některých bolševických.Ty máš zažrané doživotně!
Snad vydrží počasí. Přeju dobré foto.
Pane Holínku,
zdravím Vás a přeji Vám příjemné prožitky v přírodě!
Já také rád chodím a jezdím do přírody,jak mi čas dovolí.
P.S.Bol(u)ševiky sere.te důkladně.To je vidět v diskusích.
je prokázáno ,že zločiny kapitalistických vyvrhelů jsou tisícinásobně horší a pokračují neustále ( viz genocida v Iráku, Libyi, Sýrie, Afganistán, okupace Osetie,Jemenu, nacistický puč na Ukrajině, sestřelování civilních letadel,
…….vždy když čtu o nějakých zločinech komunistů pokaždé si uvědomím ,že v nesrovnatelně mnohem horším tohle vše páchají kapitalistické bestie dodnes a stále ,
viz justiční vražda Horákové a ono se ukáže ,že šlo americkou akci Splinter Factor ..čili to vše způsobili kapitalisti politické procesy 50.tých let vyvolala záměrně fašistická diktatura USA
Politické procesy padesátých let
http://zvedavec.org/komentare/2014/06/6022-politicke-procesy-padesatych-let.htm
ovšem jak jak se tak dívám na tyto stránky je mi naprosto jasné ,že skutečným cílem havlofašistů co tu píšou je vyvolávat nenávist vůči levici a komunistům -přitom ,ale všechno zlo světa páchají kapitalisti , NWO, oligarchové,
EU ,USA svět ovládají kapitalističtí vyvrhelové, PRAVICE, DIKTATURA NEJBOHATŠÍCH , i TTIP je jen pro korporace proti občanům, multikutli si USA zavedli antikomunisté stejně jako v eu a to cíleně a vědomě, v kapitalismu neexistují skutečné levicové strany u moci ty jsou okamžitě ničeny
čssd stejně jako všechna pravice a středové mafie hájí zájmy NWO , oligarchů, podnikatelských zlodějů nejbohatších zrůd a ne občanů a to platí po celé eu , pouze Orbán, Fico, Zeman, a Putin si v EU částečně dovolí hájit zájmy občanů a své země proti američany zavedené islamizaci evropy,
„čili to vše způsobili kapitalisti politické procesy 50.tých let vyvolala záměrně fašistická diktatura USA“
Něco tak hloupého tady ještě nebylo
Gratuluji, rázem ses dostal na čestné první místo mezi místními hlupáky
to už tady Bouše s Kadlem prezentovali…
U Boušeho nevím, nepokládám to za nemožné. U Kadla jsem si nevšiml, že by politické procesy 50. let přikládal amíkům.
… což bych ani nikdy neudělal, protože tonemám podložené fakty. Stejně, jako odmítám tyto politické procesy přiřknout jakémusi, pomyslnému „celému komunismu“.
Vraždili vždy konkrétní lidé. To je to nedůležitější.
A vraždili z ideologických důvodů, to je nejodpornější.
Ono je totiž úplně jedno, jestli se zrovna konkrétní vrah jmenoval Mengele, Ishii, Urválek, Mašín nebo Breivik. Všechno stejný ksindl. Jako každý jiný vrah.
Já jsem to tušil…
„Vraždili vždy konkrétní lidé. To je to nedůležitější.“
S tímhle souhlasím. Každá ideologie je jen souhrnem určitých myšlenek, jejich provedení vždy závisí na konkrétních lidech. Dávat něco za vinu komunismu, fašismu, nacismu a dalším *ismům je krátkozraké a hloupé.
Přesně tak, děkuji za pochopení.
Jášku, nepodsouvej mi něco, co jsem nikdy nenapsal. A mám pocit, že ani Kadel ne. Možná Jonáš, ale to není můj kůň.
Ale pokud uvažuješ bolševicky ty, tak to nenuť ostatní.
Jako vnučka politického vězně z 50.let je mi z diskuse výše na blití!
každému antikomunistovi bych vymáchal tlamu v krvi obětí tohoto zrůdného zločineckého havlofašistického systému
Noam Chomsky se vysmál českým disidentům, komouši na ně byli směšně mírní ve srovnání se zvěrstvy fašistické diktatury USA proti levici po celé, světě , vraždy, mučení, koncentráky,
Noam Chomsky: Východoevropští disidenti vlastně moc netrpěli ve srovnáním se zvěrstvy páchanými usa po celém světě
http://zpravy.idnes.cz/noam-chomsky-vychodoevropsti-disidenti-moc-netrpeli-pdg-/domaci.aspx?c=A140605_132324_domaci_js
jak demokraté z USA v Jižní Koreji vyhladili 230 vesnic stejně jako nacisti Lidice a Ležáky
proč v Jižní Koreji loutkové diktatuře USA zmasakrovali na 200 000 civilistů aproč o tom masmedia mlčí http://www.czechfreepress.cz/ladislav-kasuka/historicka-pravda-o-americkych-dobyvacnych-valkach-korea.html
stejně vyhlazovali vesnice v Kolumbii, Vietnamu,
Každému hnusnému komoušovi bych vymáchal držku v krvi obětí téměř 100 milionů obětí komunistických režimů. A tím nemám na mysli nějaké umírající děcka v Africe, ale PŘÍMÉ oběti.
Ani se Vám, paní Dajo
, nedivím. Mně rovněž a to již delší dobu.
Dík za účast. Ona to v těch uranových dolech byla fakt „procházka růžovým sadem“. Zvláště, když nevěděli kdy se dostanou ven a zda vůbec, co je s jejich rodinami….. Je tady pár lidí na diskusi, kteří mi připadají zvrácení…..
I v tom máte, paní Dajo, pravdu.
Zvrácenost je vlastní převážně těm, kteří ZDE komunistické zločiny zlehčují, někteří je dokonce obhajují. Proto jsem neustále pod jejich palbou, kterou by rádi rozstříleli ono pomyslné zrcadlo, které jim opakovaně nastavuji (např. NIC(k) „Kadel“ nevynechá jedinou příležitost, aby mohl plivnout svoji jedovatou slinu, která však vždy po hladkém povrchu zrcadla, bez účinku zteče).
O uranových dolech a lidech, jež do nich komunistické zrůdy nahnaly, jsem ZDE již nejednou psal… vyprávění nejednoho z okruhu kněží, kteří tam byli nahnání, slyším stále…
Steče, shora dolů, pitomče. Na zteč tu troubíš furt dokola jenom Ty.
http://synonymus.cz/steci/
To „z“ jsem v textu uvedl zcela vědomě (dokonce mám na to i svědka); byl jsem si totiž naprosto jistý, že soudruh učitel přiskočí jako na povel.
Opět jsem se nemýíýlil.
P.S.
Mimochodem, původní text byl: „…která však vždy po hladkém povrchu zrcadla steče bez účinku.“
Až na popud přátel, jež od včerejšího dne hostím a s nimiž zavítáme na avizované lovy, jsem onu „léčku“ na soudruha učitele narafičil.
Tak pište komentáře ve Wordu a nechte si udělat kontrolu pravopisu, než to pošlete na veřejnost – nemusíte potom zdlouhavě vymýšlet zástěrky pro svou neznalost Českého pravopisu.
VR, pokud jste si nevšiml, tak automatická oprava textu je i v okně pro psaní komentářů, dokonce někdy vytvoří slovo, které jste ani nenapsal…
Kdybyste byl znalý věci, pak ZDE nemusíte zdlouhavě radikálně obhajovat blbost soudruha učitele.
A nyní si budete muset vystačit pár dnů beze mě , přátelé i les volá, hola, hola…
P.S.
A ještě malinkou drobnůstku – „českého pravopisu“ se píše s malým písmenem „č“
Páčko
Pravopisnou chybu jsem tam právě na radu svých přátel, které již několik dní hostím a kteří mě již několik hodin úpěnlivě přemlouvají, abych už další P.S.: netvořil a šel s nimi nechat si něco procházet hlavou v příprodě ponechal, abych případné soudruhy kontrolóry zde se nacházející na tuto následně nachytal a takto jim dal příležitost se odkopat.
Souhlasím že jde o divnou diskusi. Snaha vidět vše černobíle. Ale důvod že jste něčí vnučka – byť politického vězně – je velmi zvláštní. Věřím, že Vás toto velmi ovlivnilo, ale nemělo by zapříčinit popírání faktů. A zdůrazňuji že je třeba pečlivě vážit fakta, protože polovičatý fakt je mnohdy horší než lež.
No, jistě mne to ovlivnilo. Když soud řekne, že se domnívá a že nabyl přesvědčení, tak asi těžko můžete věřit ve spravedlnost, svobodu a demokracii tehdejšího režimu.
Bohužel dnes je to nemlich to samé. Je vidět, že soudruzi soudci hladce přešli z reálného socialismu do současného fašismu, aniž by se cokoliv změnilo.
Mně už ani to ne. Nejlepší je na ně nereagovat, to je nejvíc nasere. Ať si klikají body sami.
Máte pravdu. Občas mám pocit, že kdyby nás zasáhla islámská invaze naplno, ženský budou bojovat doplněny několika muži a ostatní mužského pohlaví se budou daleko za frontovou linií hádat kdo dál dočůrá, ve finále si dají do držky a po snad vítězném konci války s anticivilizační verbeží pan Bouše zmlátí manželku za to, že mu u toho čůrání nefandila…Proboha, valí se na nás pohroma chlapi, tak se dejte dohromady!
Realita je taková ,jaká je. Psychopati jako Bouše budou spíš ještě mlátit nás, než by se zmohli na odpor proti invazistům. Takovým bude islám vyhovovat.Jen jim uniká, že i když konvertují, budou občané druhého řádu pod zákonem šaría.
Respektive nebudou už ani občany, jen muslimy….
Jako potomku rodiny, jíž skoro půlku vytloukli Němci a moje máma přežila de facto šťastnou náhodou, je mi zase na blití z toho, jak si plácáme po ramenou s německem vedenou EU a jejími americkými protektory.
Ono si s tím blitím člověk nevybere … tak snad jen pro malé pohlazení
No a ? Komunisti je měli tehdy, kapitalisti je mají dnes. USA jsou jich plný a EU bude za chvíli taky.
Vám záleží na tom v jakým koncentráku sedíte??
Nebo máte pocit, že ty nový budou jaksi „lepší“ ???
A že koncentrák od FEMA je lepší jak gulag?
a kolikrát jsi byl v USA a kolik znáš Američanů, Víš kolik je v USA zbraní? Víš, že Národní garda je vlastně milice,
Tohle nějaká vláda zkusit, tak jsou všichni mrtví!
Ty nechceš u nás islám? A kolik znáš osobně muslimů? Vy jste všechno stejná pakáž.
Kdo asi velí velí Národní gardě hlavičko přemoudřelá. Farmáři a dělníci chytrolíne?
Jací kapitalisti? Fašisti nejsou žádní kapitalisti. Fašisti jsou stejná levicová pakáž, jako byli komouši. Že sami sobě říkají „demokraté“, na věci nic nemění.
Přesně.
Ono ani současní „okázalí kapitalisti“ moc kapitalisty nejsou. Je to paradox, ale nakonec jedinými opravdu kapitalisticky a pravicově smýšlejícími lidmi zůstává střední stav, živnostníci a malí podnikatelé. Těm totiž nikdo nic zadarmo nedá.
Tý volé, tady je dneska rudo!!! Jonáš si asi pozval kamarády, nejspíš z nějakého revolučního hnutí, nebo co?
Dokonce i sluníčkáři přišli, včetně konvertitů k islámu.
Z diskusí na PP se stala opravdová odpadní žumpa. Myslím, že přestalo mít smysl sem cokoliv napsat. Kvůli idiocii několika bolševických trollů.
PE, naprosto souhlasím a proto, jak výše píši, se raději vydám do lůna přírody na nekrvavé lovy…
Rostou houby…? Já našla jen pár špiček..
Mimo májovky (čirůvka májovka), můžete najít i lišku obecnou, smrže či ucháče. Dokonce jsme „vydolovali“ i dubáče (hřib dubový) a nasbírali pár kačenek.
Na dobrý „smažák“ to vždy stačilo…
Zní to mňam, mňam, ale já bych se zaručeně otrávila. Jen špičky a to pouze z mojí zahrady. Jinak jsem holt odkázána na obchody…..
Pár špiček? A neležela poblíž, náhodou, znásilněná mrtvá baletka?
Jo, PP se v diskuzích hodně přiblížil parlamentním listům. Zdejší nový bolševický pomatenec Gladio je opravdu dáreček.
Norbert? Nevím, neznám. To byla Velká sametová proti komoušům, že takové věci zůstali utajeny. Co akorát vím, tak že v Kanicích u Brna v oploceném areálu ministerstva vnitra pálili několik týdnů dokumenty. Denně tam vozili několik plných! Tatrovek. A proč to vím? Ze sdělováků?
Mám tam známé…
Jak to tady procházím – rudá letka má poplach! Tak otáčet diskuse, pomlouvat, znechucovat! Akorát by mě zajímalo, zda to ti šmejdi dělaí za peníze, nebo z vlastní blbosti a iniciativy…
Asi obojí. Nebo se tím prostě baví.
Divná zábava. A nechutná. Ti, co bolševické vrahy zažili vědí své…
Vážení čtenáři PP, píšící pod nick Lantishko, Daja, M.H., Karel a další, kteří mě vyzýváte ke smíru – a nyní kopíruji slova jednoho z Vás: „Pevne verim a doporucujem ze je na case aby sa tabor p.Holinka a p.Bouse dohodol a zahodil detinkse spory ci su to „rusaci“ alebo krvolacni bezcharakterni supi zo zeme slobodnich…“ – dobře si na této diskusi výše povšimněte, jak to VŽDY probíhalo a probíhá.
Aniž bych vůbec vstoupil do diskuse či kohokoli a jakkoli napadal, jsem nevybíravým způsoben vláčen a pomlouván někým z BZ.
Z archivu všech mých komentářů, který si vedu od napsání mého prvního příspěvku do diskuse v roce 2013, jsem nenašel jediný případ, kdy bych někoho jako první slovně napadl, nebo mu dokonce nějak vyhrožoval.
Vždy jsem pouze (a to ne ve všech případech hulvátských komentářů) reagoval na vyřčené (napsané).
To, že obsah mých komentářů nebude po chuti nositelům a zastáncům starých komunistických pořádků, jsem dopředu věděl. Že však dojde až k tak dramatickým konfrontacím, to se divím stále.
Z výše uvedeného mj. plyne, že těch, kteří si s bolševikem jakkoli zadali a nyní hledají své nové pozice, přičemž přímo či nepřímo zpochybňují zvěrstva, jež komunistická zvůle napáchala, je stále hodně.
Takže, vážení, které jsem v úvodu mého komentáře jmenoval, sledujte, prosím, pozorně diskuse na PP a svojí oprávněnou výzvou apelujte na ty, kteří vnášejí mezi svobodomyslné a nezaujaté lidi svár a zášť.
Za to Vám budu vděčný nejen já, ale jistě i mnoho dalších čtenářů Pravého prostoru, kterým není lhostejná budoucnost naší vlasti. Děkuji!
Bořivoj Holínek
K doplnění přikládám odkaz, jehož obsah má slova podtrhuje –
http://pravyprostor.cz/politicky-islam-a-demokracie/#comment-236203
Borivoji a napadlo vas nekdy ze vi jste taktez v teto skupiny akorat ze se zastavate proste uplne opacneho nez ty vasi „BZ“.
Jde o nazory a ne kdo ma pravdu. I kdyz si myslim ze Pravda bude vzdy nekdy u prostred ale to vas nezajima.
Já v mém komentáři výše nehledám pravdu, pouze poukazuji na to, jak se vyvíjela a vyvíjí téměř každá diskuse, ve které figuruji. Nic víc a nic míň!
K hledání pravdy jsou historici a tu jedinou pravdu MY, lidé, stejně neznáme. Tudíž mi, prosím, příště nepodsouvejte něco, co jsem neřekl (nenapsal). Děkuji!
Pravda mě VŽDY zajímala! Jen vY si myslíte opak.
Holínko dovolím si citovat dva tvé nejbližší pro pochopení!
langr:od roku 1948 doteď tu vládnou bolševici! Holínko rozumíš? Doteď!!!!!
Frank: kdo vědomně a za úplatu spolupracoval,je taky vinen! Vinen!!!
Takže,kdo pracoval v NKÚ (uřad určený na kontrolu),který si bolševici založili,aby kontrolovali sami sebe,je taky vinen! Vinen!
I když v tvém případě jsi byl jen užitečný idiot,což tě samazřejmně neomlouvá!
Holinek, kdyz teda nikam nevstupujes a do nikoho nevandrujes, tak se koukni na 1.6.2016 pod článek o setkání Bilderbergu v Drážďanech
Znicehoznic tam komusi cumis pod sukně a máš kolem toho tam zamysleni. A když ti to jini vytknou, litas tam jak papírový cert.
A, koneckonců, to jsi tam pouze reagoval vlastně na co?
Jo konfroncace, ty budou. A dramaticke, to je tutovka. I sváry budou dramaticke.
To do te doby, dokud budeš lhat jako když tiskne, pomlouvat a překrucovat.
Me osobně je dost ukradene, že jsi musel do kostela se zavazanyma očima, aby te nikdo nevidel. Dokud tu budeš ke druhym lidem připisovat svoje pod*ebavky, budou konfrontace a sváry. Disident nedisident.
Disident? Leda tak v Havlovském pojetí, tedy okázalá fňukna, spolupracující s režimem a oblbující lidi kolem, jak je morálně čistý.
Stačí pouze připomenout, co jsem soudruhu učiteli napsal koncem dubna t.r.
++++++++++++++++++++++++++++++++
@ Kadel 26.4.2016 01:46:14
Kdo by se špinil s takovým rudým nickadlem alias „luetická děvka“… nestojí ani za to odplivnutí
…………………………………………
Pane Langere, NIC(k) Kadel se již ZDE za tu dobu jeho psaní natolik odkopal, že i kdyby na mě denně plival ty své jedovatiny, více na jeho psanou UBOHOST reagovat nebudu… již kvůli zachování důstojné památky na výše zmíněného Pana Jaroslava Anděla.
více zde –
http://pravyprostor.cz/krvave-nasili-na-norske-stredni-skole-tercem-gangu-pristehovalcu-z-afriky-jsou-mladi-norove/#comment-175335
…………………………………………
P. S.
Zde jsou ve stručném výčtu uvedena invektiva, která Kadel použil v souvislosti s moji osobou:
– mrzák
(vůbec první jeho narážka na mě – nebo spíše na můj komentář, pojednávající o zločinech komunismu – již z loňského roku, kterou doprovodil svůj komentářem, jímž chtěl zpochybnit má konstatování tím, že jsem prodělal mozkovou mrtvici)
– zmrd
– fízl fízlů
– Hovínek
– Kuřihnoj
– chcípák Holínek
– duševní mrzák
– luetická děvka
a následuje dalších čtyřiadvacet výrazů, jež byl soudruh učitel zřejmě zvyklý používat při „výchově“ mladých lidí a které se mi ani přepisovat nechce.
Komentáře, které tyto soudružské výrazy obsahují, mám samozřejmě všechny uloženy a pokud si budou čtenáři PP přát, tak kantorskou černou kroniku zveřejním (celkem 17 stran textu). Pokud jsou v archivu PP zachovány všechny komentáře (jako je mám já), pak každý čtenář PP má možnost vysledovat, že vždy jako první napadl nick Kadel mě. Důvod byl vždy stejný – můj opačný náhled na VĚC a nedostatek jeho argumentace k vyvrácení mých konstatování.
O lžích tohoto anonymního kantora Kadla, které zde opakovaně na adresu mé rodiny uváděl, se nezmiňuji, neboť omluvu bych – od tak podlé a duševně zdeformované osoby – ani nepřijal.
Závěrem uvádím ještě jeden fakt.
Na rozdíl od anonymního nic Kadel, jsem naprosto identifikovatelnou osobou, tudíž za ty dva roky, co ZDE píši, mohl kdokoli, kdo mě osobně zná, má konstatování i tvrzení vyvrátit či zpochybnit, což se nikdy nestalo!
Anonymní nic Kadel ZDE může donekonečna psát, že v jeho případě se jedná o „ničím nepodloženou pomluvu“, přičemž nikdo mu věřit nemusí. Proč? Na to nechť si každý odpoví sám…
Také já si stále častěji kladu otázku: „Co vůbec v té diskusní bolševické stoce ještě pohledáváš, co by na to řekl…. ?“ (některá jména mnou blízce poznaných osobností jsem ZDE již zmínil a další jména mě při této otázce přicházejí na mysl).
Cítím, že odpověď brzy najdu…
A už zase tapetuje … Hovínko, neměl bys na své chování upozornit administraci serveru? Já to dělat nebudu, já fízl nejsem, ale u Tebe jedno udání víc, nebo míň, žádnou roli nehraje. Navíc jsi to sám navrhoval … nebuď srab a napráskej se!
Pane Holínku:Tento nesmáznou!:
Zajímavé na oněch amerických koncentračních táborech FEMA je šokující informace, že prvních 12 koncentračních táborů má být zprovozněno do 1. září 2016 !!!
Takže krach amerického státu a pád dolaru a patrně následný válečný konflikt máme tady cobydup.
ale ten přece byl, podle významného světového analytika ing. Boušeho, loni v říjnu?
… v září ! (kopírovat ten poplašný komentář LB netřeba).
už? A já dal bolševikům ještě jeden měsíc…maimálně dva
Náčelníku, ty jseš zralý na přejmenování na náčelníka velký blbec, protože jsem ti už nejmíň 10 krát vysvětloval, že během loňské podzimní návštěvy čínské delegace v USA v čele s čínským prezidentem bylo Obamovým prosbám vyhověno a Čína své zlaté rezervy nezveřejnila, jak předtím měla v úmyslu. Zveřejnění důkazů o síle čínské měny by samozřejmě mělo za následek pád dolaru a kolaps americké ekonomiky a další souvislosti.
Obama totiž ještě v té době neměl pro své odpůrce postavené koncentrační tábory FEMA. Až letos v září bude první tucet zprovozněn, aby tam mohli být internováni a popravováni odpůrci režimu….
Zde je info o tom, jak se vláda USA připravuje na likvidaci vlastních občanů za použití gilotin, které jejich mrtvá těla neznehodnotí pro následné těžení orgánů, včetně znění nových zákonů, které tuto praxi mají zlegalizovat. Kdo má oči k vidění a uši k slyšení, prosím čtěte:
http://www.nwo-news.com/2016/05/11/u-s-government-recently-purchase-30000-guillotines-for-the-execution-of-its-own-citizens/
Svatá prostoto…
Celý se mi to nějak nezdá-proč by v roce 1985 chtěli likvidovat nějaký potomky živnostníků nebo koho,když toto už se snad vyřešilo už v 50 a 60 letech(alespoň kde kdo se dnes holedbá,jak mu komunisti za jeho třídní původ ublížili a kolik let si neodkroutil-že by tedy lhali???)??Ten instruktážní film „STB“ v takové kvalitě by jim natočil kdejakej filmovej amatér..Jestli „ůřad pro vyšetřování zločinu komunismu“ nebyl moc horlivý a celé toto dílo si nevytvořil sám,aby obhájili svoje teplá a velice dobře placená korýtka před zrušením…Ještě otázka na autora:jaký ty filmový „hvězdy“ v tom „dokumentu“ viděl???Já jsem nepoznal ani jednu,i když by tedy měli být o 20 let mladší-a předem mu děkuji za odpověď…
Dvanáct amerických koncentračních táborů – každý podle FEMA s kapacitou 10000 vězňů – má být zprovozněno letos v září, aby byly připravené na prezidentské volby konané v listopadu.
Lze tedy konstatovat, že pokud nezvítězí kandidát americké oligarchie, resp. plutokracie, tedy Hillary Clintonová, prezident Obama aktivuje zákon o obranných prostředcích a okamžitě zavede totalitu, jakou Američané ještě nikdy nepoznali.
Možná si nejstarší američtí veteráni vzpomenou na japonské zajatecké tábory, jaká to byla relaxační pobytová zařízení.
To budeme my Evropané valit bulvy….
https://www.youtube.com/watch?v=tjjuE1TtKjo&feature=youtu.be
Vale bulvy na čtecí zařízení, Obama jsa zcela konsternován blekotaje nesmysly, kalhoty si pomočil.
Jako pravičáci si musíme uvědomit, ať se nám to líbí nebo nelíbí, že jediným skutečným spojencem proti americkým neobolševickým a fašistickým vrahům je současné kapitalistické a křesťanské Rusko.
Bez Ruska nebude českého národa ani státu.
Zaplať Pán Bůh, že se Rusko opět postavilo na vlastní nohy a je jediným státem na světě, který může americkou fašistickou totalitu porazit. To je do budoucnosti naše jediná naděje.
P.S. Budeme se zájmem sledovat státní převrat v USA v listopadu t.r. Jistě se zbývajícím pochybujícím definitivně otevřou oči.
Ryzí levičák Bouše blabla, kapitalistické Rusko blabla… kašpare.
To zabava se divat jak vas Bouse „se…re“
Bouše mě vůbec nesere. Nad hloupostí zabedněnců se nemá smysl rozčilovat
rovněž vlastní hloupost se těžko překonává…
Jo, to je vidět na Boušem a dalších přítomných
pan autor ukázal hloupější část svého já
Euroameričtí neobolševici a jejich české loutky jedou ve velkém stylu a nechávají zapomínat na komunistickou totalitu, protože se jí zcela vyrovnávají.
Václav Klaus ml. se na pravicovém Hájkově Protiproudu nesměle snaží naše americké protektory dohlížející nad cenzurou sdělovacích prostředků přesvědčit, aby nám svobodu slova neznásilňovali. Myslíte, že ho vyslyší a že nebudou v multikulturní diktatuře a totalitě pokračovat ?
http://protiproud.parlamentnilcysty.cz/politika/2484-jsme-tam-kde-jsme-byli-opet-jen-jeden-povoleny-nazor-za-nezavisle-informace-se-bude-trestat-proc-nejsou-svazaci-prima-kdo-rozhoduje-o-vyvazenem-zpravodajstvi-svoboda-slova-jako-v-severni-koreji-nas-vzor.htm
Odkaz na Hájkův Protiproud opět Křížovou cenzurou neprošel, proto je link nenápadně pozměněn, ale na komunistické totalitní praktiky zvyklý český občan si jistě poradí, aby se k informacím dostal….
Svatá prostata!!
Pane Nováku:
Když na mě to zase působí moc konspiračně, já jsem prostě asi skeptik. Je to takový: jo, takhle to mělo být a ono by to tak určitě bylo, kdyby se neudělal převrat. Ach těch lidí, kteří by tam skončili, kteří by tam zemřeli…..třeba zrovna ty, nebo ty. Taková hrůza! Jako jsou i jiné věci, které se říkají a které se „ví“ a nakonec k tomu zase nejsou žádné důkazy. Za mně: poukazovat na špatnosti a nevýhody ano, vymýšlet blbosti a konspirace, to zase ne.
Vy si to o těch táborech nepamatujete? Ano, byla to jedna z věcí, která se co nejrychleji zamluvila.
Taky se „ví“, že odpůrce režimu zavírali na psychiatrii (a nakonec se od oborníka na historii dozvítě, že vlastně tu nejsou žádné záznamy a důkazy, takže možná skutečně jo, ale možná nakonec ne). Jakože praconá tábory v některých komunistických zemích byly, to je nepopiratelné, třeba Rusko (tehdy teda Sovětský svaz), atd…. U nás nebyly (političtí vězni ano, třeba Havel), možná je skutečně připravovaly, já nevím, co se dělo v „zákulisí“. Jako, tady si někdo dal pár věcí dohromady, něco s toho vytvořil, ano je to zajímavé, ale jestli to tak skutečně mělo být, toť otázka….
Třeba političtí vězni jako Havel…Havel byl politickým vězněm až za doby tzv. normalizace, ale 50. léta, to bylo jiné kafe! Uranové doly byl pracovní tábor, politické vězně propouštět nechtěli, vrahy a zloděje klidně. Děda se dostal ven až na první amnestii pro politické vězně v roce 1960. Moje mamka vyrůstala bez otce s cejchem nepřítele režimu a věřte, že i v tom úžasném budování krásných zítřků, kde každý měl ze zákona právo na práci moji babičku sotva někdo zaměstnal….
Aha, to je vlatně pravda, já jsem to brala až od té normalizace. Ta padesátá léta byla sama o sobě dost drsná (i ekonomicky, že jo po válce). Vrazi si uranové doly zaslouží, političtí vězni určitě ne. To bylo špatně. Od nás nikdo problémy neměl, ani potom později, takže my jsme byli v pohodě (ale to jenom tak mimochodem). Pak už je jenom otázka, jestli se k tomu skutečně chtělo vedení státu vrátit v roce 1989…..
Jedním z takových pracovních táborů u nás byly uranové doly na Jáchymovsku. Na netu lze najít výpovědi a svědectví. Nějaké info třeba zde:
https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1pravn%C4%9B_pracovn%C3%AD_t%C3%A1bory_p%C5%99i_%C4%8Deskoslovensk%C3%BDch_uranov%C3%BDch_dolech
Říkat, že u nás nebyly komunistické „převýchovné“ pracovní tábory, to je teda síla.
On se žádný režim se svými odpůrci dvakrát zatím neparal.
Akorát vyzni .., no jak to říct, když všichni vedi, co byly za svinstvo gulagy, pracocni lagry, japonské zajatecke lagry. Dokud se mluvi jen o nich, je to v ažůru. Jakmile se kdokoli zmini, že Ami taky není zrovna nazdárek, za 0,1 sec je z něj dement, hnusný komous a filcka.
Když to čtu po nekterem ryzim demokratovi, rikam si, ať zije demokracie!
Luxusnim argumentem je taky správnost/nesprávnost hladomoru somalskych deti.
Nebo – a co, tak je pochytali a zabasli. Jak pravil Bohuš, jsou to ku*vy sikmooke! A byla válka! Muslimy taky chcete pochytat!
Do toho se další zmiňuje, že jeho přítomnost vyvolává pozornost.No jo, vyvolává, protoze si co chvili nevidi do huby a trousi „kosilate“ poznamky a pak to zatlouka vyprávěním o prastarých předcích. Dámy s nim rozpustile hledají houby, je tedy kryt. Milenec žárlive připomíná, že se ještě nekočkovali s písmenky.
A do toho zpoza velke louže přilétají dlaždicske srapnely.
Další, kdo je ryzi vedle demokratů, jsou pravičáci. Jejich stopa je všudypřítomna. Stejne tak stopa levice. Třebaže lze očekávat lity amok, možno v teto stopě nalézti o drobet více kultury projevu, než u těch, kdo, zakleknuvše (no potěšpánbu, přechodnik!!) do bloku, dají zdravas pod deset.
Jakpak by tohle cele asi dopadlo, kdyby se spustil NORBERT a všichni (neb po nich by se šlo jako po prvních, to samozřejme víme. Stalo by se tak pro jejich svobodymyslnost) by se v baráku sešli na jedné prycne…
No to vám to trvalo 26 let než jste dokázali vytvořit fotomontáž a dát jeden článek který vašim chlebodárcům vyhovuje, nevím, nevím ale amíci s vaší prací asi moc spokojení nebudou tak si dávejte pozor neboť se může stát, že amíci půjdou jednou na záchod a potom vás jen spláchnou, u nich je přeci normální splácnout nevyhovujícího rektálního alpinistu.
Co to má společného s nějakýma „amíkama“? Tohle už je fakt nemoc.
Guantanamo není taky žádnej pionýrskej sranda tábor.amnesty int jej nazvala gulag dnešní doby.to že tam mastěj slimáky bylo povzbuzující,ale oni je po x letech propouštěj bez jakýchkoli obvinění.o jejich osvobození se nejvíc zasloužil barák obava, hnědej slimák
Fuj tajbl:Tady je rudo!
Zdravím všechny antibol(u)ševiky!
Rudi maji rojeni. Chtelo by to praskovaci letadlo. V podstate ale to jsou sraci ale nemaji radi kdyz jim to nekdo rekne primo.To se zacnou ohanet Makarenkem. Holt musi si na to ten ksidl, kremelskou vodkou odkojeny zvyknout. A nyni pozor soudruzi,pekne do rady a polibte me prdel (necenzurovano)