
Když ‚Mír‘ znamená kapitulaci před islámem
GIULIO MEOTTI
Západ postupně kapituluje před islámem jako v roce 1938 kapituloval před Hitlerem.
Co inspirovalo podle jednoho z teroristů, který naplánoval 9/11, Khalida Sheikha Mohammeda (KSM), al-Káidu zaútočit na Spojené státy?
„Rozšířený výslech“ je nedávno vydaná kniha amerického psychologa Jamese E. Mitchella, který vytvořil výslechový program a pomohl s ním zastavit teroristické útoky a zachránit nespočet životů po 9/11.
V ní je KSM citován jak říká, že al-Káida očekávala takovou reakci Spojených států na 9/11, jak reagovali na bombardování kasáren amerického námořnictva v Bejrútu v roce 1983 – Spojené státy „svěsily ocas a utekly.„Na konci KSM řekl Mitchellovi:
„Vyhrajeme, protože Američané si neuvědomují … že my vás nepotřebujeme porazit vojensky, potřebujeme jen bojovat tak dlouho, abyste odchodem porazili sami … Nakonec si Amerika sama odhalí svůj krk abychom ji mohli podřezat.„
To je přesně důvod, proč se islamisté snaží zasáhnout měkký podbřišek Západu: kancelář časopisu Charlie Hebdo, restaurace a divadla v Paříži, kavárna v Kodani, promenádu v Nice, kostel v Normandii a vánoční trh v Berlíně. Islamisté dokonale pochopili, že největší slabina Západu je právě jeho domácí fronta. Stejný životní styl, který slovně bráníme, je hlavní překážkou pro zahájení obrany proti islamistům. Islamisté nám již všemi způsoby řekli, že „my milujeme smrt víc než život„, zatímco my na Západě raději oslavujeme očekávání od života, než život sám o sobě.
Každý, kdo poslouchal prohlášení Usámy bin Ládina a Abu Bakr al Baghdadiho z ISIS ví, že vykazovaly hluboké porozumění situace Evropy tím, že nabízeli „příměří“ jakékoli zemi, která by se distancovala od války proti teroru – nebo jinými slovy, vzdala by se. Mnohým džihádistům se již podařilo změnit osudy vlád prostřednictvím teroristických útoků.
Však porovnejte sami, co se stalo ve dvou různých zemích po útoku 9/11:
Listopad 2001: Do dvou měsíců po teroristických útocích v New Yorku, Pensylvánii a Washingtonu, USA svrhla Taliban v Afghánistánu.
Březen 2004: Do jednoho měsíce po teroristických útocích v Madridu, španělská veřejnost svrhla svou konzervativní vládu, zvolila socialisty a opustila vojenskou koalici Západu v Iráku. Několik dní po nástupu do úřadu, Zapaterova socialistická vláda odvolala 1300 španělských vojáků, kteří byli nasazeni do Iráku za předchozí konzervativní vlády José Maria Aznara. Jak to vysvětlil James Phillips na Heritage Foundation:
„Tento španělský ústup bude vnímán jako obrovský politický triumf al-Káidy a podobně smýšlejících islámských radikálů – pravděpodobně jejich nejdůležitější úspěch od 11. září 2001.„
V rozhovoru s časopisem Time několik měsíců po ústupu z Iráku Zapatero prohlásil, že „rovnost pohlaví je mnohem účinnější zbraň proti terorismu než vojenská síla.“ Pak následně propagoval „Alianci civilizací „, iniciativu vyzývající západ, aby dohodl příměří s islámskými teroristy.
Řízení Španělska bylo v kruzích al-Káidy chápáno jako monumentální vítězství a vyzvali islamistické sítě, aby investovaly snahu ovlivňovat výsledky voleb jinde na Západě. Oddělení pro veřejné styky Al-Káidy a ISIS se naučilo, jak mluvit v takovém jazyce, který měkký Západ pochopí.
Po Španělsku byli džihádisté schopni určit osud dalších voleb ve Francii: prezident François Hollande, ve skutečnosti právě oznámil, že nebude kandidovat na znovuzvolení v roce 2017. Jeho presidentství bylo smrtelně poraženo kampaní roztroušených teroristických útoků, které demoralizovaly Hollandovu vládu a zničili jeho politickou kredibilitu. Stoupenci ISIS zmasakrovali 90 lidí v divadle v Paříži. Co francouzská vláda udělala, aby je pomstila a zničila islamisty odpovědných za tento masakr? Vůbec nic – ačkoli by se Raqqa měla změnit na prach.
V prosinci 2016, nový islamistický teroristický útok pravděpodobně určil budoucnost dalšího evropského politického vůdce: Angely Merkelové. Ale kromě volebních šancí Merkelové, džihád již předurčil dráhu nejvýznamnějšího národa Evropy, když jeho kancléřka poté, co bylo 12 lidí zabito na vánočním trhu v Berlíně, řekla, že Německo „je silnější než terorismus.„ Merkelová však odmítla ukázat, jak jsou Němci silnější než islamisté, například prostřednictvím změny své politiky v oblasti migrace a multikulturalismu. Den poté, co islamisté zabili lidi Západu na Vánočním trhu v Berlíně, nevzlétne žádná německá vojenská letka, aby bombardovala ISIS.
„Mnozí Zápaďané přijali normalitu těchto nejodpornějších útoků,“ řekl kanadský filozof, Mathieu Bock-Côté. “ Internalizovali jsme přítomnost islamistického násilí v našich životech. Nevíme, co by tato válka proti radikálnímu islámu znamenala. „
Osud jiné evropské země, Dánska, byl rozhodnut islamisty v roce 2005, kdy dánské ustupování a impotence ovládla krize karikatur.
Zpoza volební mapy se džihádu již daří měnit tvář měkkého podbřišku Evropy různými způsoby: svoboda projevu ustupuje všude od Berlína po Amsterdam, množí se islámské závoje, soudy šaría pracují na plné obrátky v mnoha hlavních městech EU a židovské komunity jsou útěku. Muslimští reformátoři jsou umlčeni, asimilace muslimů selhává a západní inteligence už podepisuje listy na kapitulaci. Nejnovější byly například podvodné rezoluce v OSN a UNESCO prohlašující za islámské židovská svatá místa a dokonce i Staré město Jeruzaléma – srdce judaismu již téměř 4000 let a sídlem křesťanství již 2000 let a to i přes historické neexistenci islámu do sedmého století – stovky let později.
Budoucí „mírová konference“ v Paříži 15. ledna, je místo, kde bude 70 národů pravděpodobně souhlasit s dalším hlasováním Rady bezpečnosti OSN zřídit palestinský stát. Zřejmě kvůli tomu (podle rezoluce Rady bezpečnosti OSN 2334), že Staré město Jeruzaléma je hlavním městem, srdcem židovského národa a posvátným místem křesťanského lidu.
Toto je další hrozná známka postupné kapitulace Západu vůči teroru. Také to připomíná další „mírovou konferenci“ v roce 1938, kdy se v Mnichově západní demokraté poklonili Hitlerovi a československý stát byl zmrzačen a zbaven bránitelných hranic. O šest měsíců později, opuštěno svými francouzskými a britskými spojenci a šikanováno nacisty, Československo bylo obsazeno Němci. Jako Izrael dnes, Češi byli v 30-tých letech obvinění z toho, že byli „narušiteli míru.“ „Mír„, v negaci George Orwella, někdy znamená kapitulaci před islámem.
ZDROJ: Článek byl uveřejněn na portálu Gatestone Institute pod názvem „When ‚Peace‘ Means Capitulation to Islám„
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Dobrý a výstižný článek.
Co v něm nezaznělo?
Za vším tímto ZLEM hledejme Rusko a jeho infiltrované komunistické fízly jak na Západě, tak v islámských Zemích.
Nevěříte? Tak to má mediální vliv ruských agentů úspěch.
Íčko, nemusíš dokazovat většinou svých příspěvků že ti haraší ve věži a dokonce na kvadrát.
Nesmejte sa panu Langerovi za jeho chorobu.
Viete, čo si on vytrpí pre tú chorobu ???? Strach pred Putinom – Putin pod posteľou, Putin v chladničke, Putin v konzerve, ruská armáda na dvorečku, …….. večný nekončiaci strach. A americké rakety tak ďaleko….
Vím, že je to ironie, ale přece jen – úplně vážně se mi začíná zdát, že máte pravdu (tedy když vážně, tak vážně – až na toho Putina v konzervě, samozřejmě).
Včera tu byl článek „O zastupitelské parlamentní demokracii“, jistě si vzpomenete.
Diskuze k tomu byla velmi zajímavá a všechny komentáře se přísně držely daného tématu.
Do doby, než se tam objevili pp.Holínek a Langer (myslím, že i v tomto pořadí) a diskuze přešla ke komunistům, jejich potomkům a rudým pařátům.
Tím v podstatě skončila.
Ano, tihle dva dokáží bezpečně rozvrátit každou diskuzi.
Je to putinofobie.
Ten ty ruské agenty nacpe fakt všude. Prostě fanatik.
Nezlobte se Na me pane Langer, ale tohle uz je opravdu Na lecbu. Nejlepe pod patronaci Putinova privatniho lekare.
nebo u Chocholouška……
…… já tam rok pobýval a pomohlo to. Dokonce mně soodruh Chochol povolil psát na ynternetu, kde mám kámoše milana, vlada, marka a taki joa chááááááááá
dobrý…… jen kdyby jsi nebyl tak zbabělý a nevystupoval pod mým jménem, ale pod svým.
Ale co se od dá očekávat, viď anonyme!!!
Emilio 9.1.2017 11:29:47 Odpovědět
už jednou jsem tě na tohle odpověděl. Nikdo tady žádná pravidla neporušuje a přezdívka je možná. Každý ať vystupuje pod čím chce.
Jedinému, komu to vadí, jsi ty!! Tak to vem na vědomí a sklapni.
Ty jsi si tady udělal vizitku sám!!!
Dále bez komentáře ……
Nebudu na tyto zbabělé anonymy reagovat. Asi vím, kdo jste….?
Ale zahazovat se s těmito reakcemi a zvláště s vámi nebudu!!
Jen si uvědomte, že každý má právo na svůj názor. Vyjadřují jej jiní, tak i já mám na to právo!!
Ale vystupovat pod tímto podrazem nehodlám. Jenom ukazuje co jste zač!!
Nápodobně!
Nebude mi vadit, když vás více nepotkám.
Ho…. vy jste ubožák….
…no jistěě…
a co teprve kdybych, jako vy, okusil toho Chocholouš-
ka-dela
Emilio
“ Asi vím, kdo jste….?“
Myslím, že taky vím, o koho jde.
Je to dost ubohé, vlastní nápad ani nadávku nevymyslí, tak zcizuje nápady jiným.
A ani to mu moc nejde.
Emilio, pokud někdo opravdu vystupuje pod tvým jménem tak se nemusíš stydět nabonzovat ho redakci – třeba emailem. Několik takových zmrdů tu opravdu je a řekl bych že jsou z líhně WXV neboli skvadry gumové obuvi do vody.
…….. také jsem jednoho tady kdysi zaregistroval, psal pod nickem
„š-u-l-í-n-e-k“
…… jo, a jestli byl ten šulda „zmrd“ to však nevím, ale asi jo.
Vlado .., díky.
……za návod k bonzování děkují jen bonzáci!!!
Zeptejte se komunisty Kadela
Emilio 9.1.2017 11:29:47
„Nikdo tady žádná pravidla neporušuje a přezdívka je možná. Každý ať vystupuje pod čím chce.
Jedinému, komu to vadí, jsi ty!! Tak to vem na vědomí a sklapni……“
Anonyme, vystupování pod cizím nickem bereme na PP jako výraz zbabělého pokrytectví a nebude zde tolerováno.
Redakce PP
Děkuji REDAKCI za její varování a současně si dovolím vyslovit také svůj názor.
Za naprosto stejný „výraz zbabělého pokrytectví“ považuji mazání komentářů redakcí PP bez udání důvodu (mimo ty komentáře, v nichž je vyhrožováno fyzickým násilím či likvidací oponenta).
Hezký den všem!
Ano, komentáře s výhrůžkami fyzické likvidace mažeme, neboť je to za hranou svobodné diskuse, stejně jako komentáře, které se farizejsky vydávají za někoho jiného. Svobodný a férový člověk by měl stát za svým názorem a nikoli jako ratlík poštěkávat zpoza mlhy.
Tohle uz zavání zoufalostí ratlíku
Snad ne ratlíku pavlíku
Nebo snad ratlíku boříku?
Tipl bych si… žeby Holínko?
Dovolte, tipnu si taky. Máte pravdu.
Nemáte nějakou složitější hádanku?
Podle pedagogů – ještě typu Komenského, neplést s moderními – se má postupovat od jednoduchého ke složitějšímu.
My se časem vypracujeme
bingo!!!!!
Vždyť to říkám furt a pořád, jaký je PUTIN kapacita!
Vůbec se nedivím tomu, že nejen ruský národ, ale s ním i celý svět uznává Puťku jako největšího politika světa.
A dokonce i naši milí choromyslní neustále myslí na PUTINA.
A proto třikrát HURÁ Putinovi!
Tak USA porazily Talibán v Afghánistánu. Tak proč tam pořád je zatímco amíci i se svými vazaly se odtamtud skoro všichni stáhli. Já si porážku představuju opravdu jinak. Konečně Afghánistán po dlouhá staletí ba i tisíciletí opravdu nikdo nedobyl, snad jen na krátkou dobu a ne celý.
Výborný článek p. Vylíčila, který poměrně přesně popisuje
– proč mi vadí (současné) USA – hodně
– proč mi naopak vůbec nevadí Trump – ani trochu.
Dejte si ho! Zvláště paralela o tom, jak tragická figura Jeltsina implikovala zrození Putina a tragická figura vopičáka zrození Trumpa, je nepříjemně přesná.
http://prtiprd.parlamentnípísty.cz/politika/2895-americky-jelcin-znicujici-bilance-zlocince-dzihadisty-a-najemneho-vraha-nasi-civilizace-vyvratte-rodiny-i-narody-a-bijte-tu-bilou-svoloc-valky-migrace-dluhy-upadek-a-deviace-cerna-mura-odchazi.htm
Tenhle zhoubný proces změnit bílou civilizaci a zejména rozvrátit Evropu pod praporem slučování a jednoty s řízením velkého celku z centra už probíhá desítky let. V podstatě se na tom pracovalo už v r.1942
a už tehdy měli na stole plán společenství uhlí a oceli EHS a pozdější společenství EU, vymysleli OSN, MMF, SB pro naplnění jejich záměrů k ovládnutí světa.
Mají to dobře a důkladně vymyšlené. Západ trochu po 2.WW kdy sem zavedli Marchallův plán „popustili“ na uzdě a nechali zbohatnout, aby vyniknul také rozdíl nad komunistickým táborem. To byl politický úkol vysoké priority. Dílo se podařilo, nyní už není třeba toto dělat, socialistický tábor zmizel, a tak je třeba „přitáhnout“ uzdu! Hlavně omezit výkonný hospodářský motor Evropy, tj. Německo a odtlačit jej od zdrojů Ruska a už vůbec nepřipustit s ním kooperaci. Nyní už nějakou dobu prosazují implementaci hord afroarabských nomádů se středověkým myšlením a vzděláním do Evropy a hospodářsky úspěšných států a záměr je jim způsobit potíže všeho druhu, jež z toho přirozeně plynou, tj. od ekonomických, sociálních, zdravotních, demografických, bezpečnostních atd. Zkrátka zednářské „Chaosem k pořádku“ je na místě! A naši politici? Odpovězte si sami. Plešátko, Bělobradec a Kobliha…..to je parta k pohledání a zakleklí v blocích jsou salónní komanči, vypulírovaný fialový intoš s ďolíčkem na bradě a chemický Alí, co před časem vyhlásil občanům ČR ekonomický džihád! Tak to je kumpanie!
První odstavec podepisuji.
Bohatnutí západu – to je komplexnější téma. Odpověď je spojená s prosazením dolaru co by světové měny a způsobu, jakým jsou financovány USA (jejich dluh) až po současnost.
Kdo chce vědět více, může číst dále…
Často se říká „jak se Německo po válce zmohlo a kde jsme my…“. Málo se ví, že bez aktivní podpory ze strany USA, které připravovalo trhy pro německé zboží by vše bylo jinak. Stejné platí pro Japonsko. Jen si vzpomeňte na záplavu USA elektronikou a auty…
Ochrana za nic? Kdepak… píše se rok 1971… V té době už USA totiž neměly žádné zlaté rezervy. Aby ano, když už 16let válčili ve Vietnamu… Jednomu z mála, kterému to došlo a dal si dvě a dvě dohromady byl Charles de Gaulle a požadoval vrácení francouzského zlata od FEDu. Trezory zely prázdnotou…
Ostatním to došlo pak také, ale kde nic není ani smrt nebere… takže krok prezidenta Nixona je zcela logický 15.srpna zrušil povinnost výměny dolarů na zlato.
Důsledky na sebe nenechaly dlouho čekat propadem dolaru.
Aby se situace uklidnila, získalo USA do výpujčky zlato od… hádejte. Ano, shodou okolností – od Německa a Japonska. Jednalo se o 30ti letou výpujčku.
Trocha matematiky
1971+30=2001 a co se stalo toho roku významného v USA? Trezory se zlatem ležely cca 100m od WTC. Po pádu „fyzické zlato“ jaksi zmizelo. Našlo se jen několik prutů.
A že se o tom nepsalo nebo se neví? Vysvětlení je zcela jednoduché – ztráta zlata takového rozsahu by otřásla ratingem měn v Německu a Japonsku. Bylo v zájmu všech držet basu….
Kdo chce víc informací, najde si je. Kostra historická a časová je zde uvedena. WTC pomohla víc věcem…
Já vím, je to obrovské spiknutí proti lidstvu jisté velmi bohaté košer party, která se zmocnila všech potřebných prostředků od moci, tvorby a alokace peněz, médií, justice atd. a ještě ti zločinci tlačí na pilu. Nyní trochu svitla nadějě s příchodem Trumpa, ale zatím je to opravdu jen naděje na dílčí změnu. Ty hovádka by klidně rozpoutala 3.WW a jak jsem se dočetl, mají k dispozici obrovské rozsáhlé komplexy „města“ pod zemí v jistých lokalitách na světě. Zmiňují se o tom někteří autoři v literatuře např. Němec Jan van Helsing aj.
Z komentářů vím, že máte rozhled. Jen k tomu Trumpovi – jsem zdrženlivý oproti všeobecně jásajícím okolo (tím neříkám, že bych rád viděl na jeho místě Killary Death).
○ Jednak ještě není 20.1.2017
○ Historie prezidentů USA je dost pestrá a událost z Dallasu JFK nebyla ojedinělým řešením (odkazuji na osudy prezidentů USA)
○ Bohužel jsem z něj zklamán – mluvil o tom, že se zasadí o vyšetřování úniku mailů a že by Killary měla sedět za mřížemi. A co řekl po výhře ve volbách?!!
○ Dále řekl, že zruší TTIP… ? Ale nikde není řečeno, že nepřijde TTIP II. Uvěřím, až to padne bez nějaké náhražky
○ Jsem zvědav, jak bude řešit vojenskou techniku v oblasti Kaliningradu… logickým krokem dobrých vztahů s Ruskem by byl její okamžitý odsun…
○ Moje nepodložená spekulace – nejde nakonec o přesun vojenské techniky na území Evropy, tak aby se lidem dalo předhazovat „ochrana před Ruskem“ kdy i Ti zmanipulovaní a zblblý tleskači tomu věří (tím myslím zejména ve vládách, ne nějaké sluníčkáře v neziskovkách), horlivě přijímali patřičné kroky a … nakonec technika bude nasazena proti jinému cíli? Vám nemusím jistě psát, o vyšších procesech a tedy o tom, že patřičné informace jsou poskytnuty jen po danou výkonnou úroveň moci zatímco zbytek má věřit pohádce (a to i v rámci celků jako třeba EU, kdy znalost má EK+Merkelová a premiéři zemí nemusí mít ani ponětí).
Pokud Trump tuto techniku neodveze pryč z Evropy, tedy nejen od Kaliningradu, tj. z Pobaltí, ale i z Polska, Německa a Nizozemí, kde má být těžká technika uskladněna, to nebezpečí přetrvává. Jak známo se zbraněmi se obchoduje… Kdopak vyzbrojil ISIL?
Zajímalo by mne, kam se poděly resp. kde skončily naše zbraně z vojenských skladů. Údajně byly poskytnuty na boj proti teroristům v Sýrii. Ok. No,ale proč toto zajištovali američani… Tím se pak lze dostat k výbuchům našich muničních skladů atd. atd.
Stát který nemá zbraně, armádu – jakoby nebyl.
Abych to uzavřel nějak – Trumpovi začnu aspoň trochu věřit až uvidím něco konkrétního z výše uvedeného. A pokud ty zbraně neodveze pryč z Evropy, je třeba se ptát a hledat odpověď na to: Proč? obhajovat to nebezpečím z Ruska je blbost. Takže jsem opatrný.
Zatím předvedl jeden jasný podraz ohledně Killary, zmíněno výše.
Klidně tedy nevěřte, protože Trump bude americkým prezidentem a to znamená, že mu do toho nějaký Putin nebude kecat!
Hlavně, když on do toho nebude kecat Putinovi. Drtivé množství současných ozbrojených konfliktů v poslední době vyvolala Amerika, ne Rusko, právě tím, že do toho ostatním kecala.
Ale zatím se Trump tváří, že bude rozumnej a půjde cestou nekonfrontační koexistence. Doufejme.
Trump vyměnil beztrestnost Killary za jí vyslovené uznání Trumpova vítězství. Od té doby skutečně nebyla Clintonová vidět ani slyšet a Trump ji ani jednou nezmínil. Byl to jeho první a snad doufejme zatím poslední zásadní ústupek z jeho programu, který udělal.
Nevím, jestli je to zrovna ústupek.
Ono vyhrocovat situaci až třeba k občanské válce asi nebude to pravé ořechové. Možná, že právě tím se Trump ukázal jako dobrý stratég.
Rozhodně ale nemůžeme čekat, že udělá zázraky. Dost bude, když ve světě nastartuje změny k lepšímu.
Vize
Trocha matematiky
xxxxxxxxxx
1964 – 1971 = 7 let
Za všemi katastrofami v Evropě a nejen zde hledej Němce a Německo. V novodobých dějinách to platí dvojnásob. 1. Světová válka, 2. Světová válka, z jejichž důsledky se potýkáme dodnes a v současnosti migrandská krize a otevřená náruč islámu. Zkráceně: Nebýt Německa nebyla by Mnichovská dohoda, nebyla by zničena Varšava, nebyl by Pearl Harbor, nebyla by bitva o Anglii, nebyl by Stalingrad, nebyly by koncentráky, nebyla by Jaltská dohoda, nebyl by rok 48′ v ČR, nebyl by v ČR komunismus, nebyla by okupace ČR v 68′, nebyl by ani 89′, nebyla by Merkel, nebyla by Evropa zaplavena imigranty z Asie a Afriky a také by nebyla EU v té odporné formě, jak ji známe dnes. A to je jen zlomek důsledků a hrůz, jejichž příčinou jsou Němci a Německo.
Dovolil bych si skromně připomenout,
že Germáni byli tak akorát nástrojem.
Pes je zakopán jinde.
Genau!
Totožným nástrojem světovládných židů jsou dnes islamisté a islám. Ale zmanipulovaní a zmatení Češi si chystají flobertky na ty odrbané barevné kluky z Orientu a Afriky, kteří uvěřili slibům a vábení křivonosých verbířů o jejich právu na dům, auto a blondýnu v Evropě.
Slovy klasika : Svět chce být klamán, tedy jej klamejme…..
Mě takový postoj připadá tak trochu jako rezignace. Na rezignaci na pravé bezpečí v naší zemi,na kterou máme právo,která byla vykoupena životy mnoha lidí v minulosti a kterou nám jistí zlosyni nyní kradou před nosem.
V prvé řadě je potřeba vidět ty kteří nám to nebezpečí sem uměle INTEGRUJÍ,jak oni sami říkají.
Pokud pár zmetků ve funkcích ve kterých si můžou dělat co chtějí bez následků, zaviní že nošení zbraně bude podmínkou k zajištění aspoň malého bezpečí pro člověka bude to smutné.A děti,dívky, ty zbraně u sebe stejně mít nebudou až obohacovače přepadne chtíč. Nehledě na to jaké mají plány zločinci se zákony týkající se držení zbraní.
Ti odrbaní kluci mají značkové oblečení, moderní účesy a jsou vybaveni ajfouny. Odrbaní otroci jsme spíš my a ani o tom nevíme. Zato oni ví přesně, co chtějí.
Pane Radecku.
Takže ti ubozí a hloupí Němci byli vždy jen nástrojem kohosi blíže nespecifikovaného? To si snad děláte srandu, ne? Úloha Německa v dějinách je děsivá! To co tady píšete či se snažíte zlehčit je metoda Overtonova okna nebo jak tomu správně říká Větvička „salámová metoda“!
Redneck, s dovolením, Redneck Moraviensis.
-Že by byli Germáni „úbozí a hloupí“ – to tvrdíte VY.
Ja pouze naznačil, že byli NÁSTROJEM třetí strany.
-Nemám ve zvyku dělat si srandu z fatálních záležitostí.
-Označení „Německa“ v dějinách je tak trochu neurčitý, resp. novodobý pojem, nicméně domnívám se , že chápu, na co míříte. Z hlediska např. medievalistiky bych přínos Germánské kolonizace střední Evropy tak jednoznačně negativně neviděl.
N.B. ono jiné, nejmenovatelné pseudoetnikum, souběžně se zmíněnými „Němci“ působi/lo podstatně destruktivněji (p. Bouše mě jistě rad doplní).
-Takže do not panic, pane Čechu, zlehčování se určitě nekoná, spíše odkazuji dál „za oponu“, s prominutím.
Omlouvám se za zkomolení Vašeho jména.
Špatně, za vším hledej Francouzskou revoluci…a můžete to rozplétat klidně celý den.
Výsledek který Vám vyjde bude, že Frantíci jsou socani / i když se dnes říká liberálové/ a ti prostě tuto civilizaci pomalu ale jistě likvidují!
Představte si, že i taková nár. soc. M LePen je ve Francii braná jako pravice. Humor!
Těsně vedle. Je zajímavé, že za fr. revoluce zůstaly všechny nemovitosti žid. zbohatlíků nedotčeny a řádění mas se jich nedotklo. On někdo tu revoluci musel organizovat a posléze i platit atd. Stejně tak v období sovětské revoluce nebyly synagogy poškozeny, ale tisíce kostelů bylo zničeno. Koukejte se vzdělávat a hledat v literatuře, která byla po léta umlčována, ono se to někomu nehodilo a vlastně i dnes nehodí do krámu!
kecy! Jak víte co zůstalo ušetřeno?
Byl v minulém životě Ludvík XVI a popravili ho gilotinou. Takže si to všechno detailně pamatuje včetně manželky feministky Marie Antoinetty, která ho mlátila do hlavy .
Místní agent s teplou vodou XYZ má skutečně romantické (čti naivní) představy o vyvolávání revolucí. On žije podle výuky dějepisu, jak mu to soudružka učitelka na ZDŠ vyprávěla, že to bylo následkem „mohutného vzepětí lidových mas“.
Chááááááááááááááá
To je neskutečný vůl ten septik, že ano ?
Někde jsem psal o tom, jak ta revoluce byla vyvolána? Prosím o odkaz!
Nebo jste si zase něco „úderně pravicového“ vymyslel?
„Někde jsem psal o tom, jak ta revoluce byla vyvolána?“
No právě, nepsal, protože se socialistům a Západu nehodí do krámu, ačkoliv je na celé věci stěžejní…..
No vidíte, a Vy jste nepsal, že jste bezdomovec…nehodí se do krámu?
Nepsal, protože to nevíte. FR vyla vyvolána erupcí sopky Laki v roce 1783, který vyvolal katastrofální neúrodu. Příště ať je to lepší, máte tiny knowledge, work harder on yourself.
A jak s tím souvisí např. Deklarace práv člověka a občana?
Že by se taky dala připsat vlivu sopky, resp. neúrody?
Janino
Před FR byla ještě Anglická revoluce. Tak bychom se mohli dopracovat až k třeba husitským válkám a od nich mohli dojít až ke kulturní revoluci v Číně s detailním popisem všech událostí.Téma je ale kapitulace před islámem a je momentálně vidět, že státy kapitulují. Německo se stane chalífátem a budeme ho mít za souseda. Když budeme zase kapitulovat, tak nám tady skoupí i to poslední, co máme a přebytečné bílé otroky podřežou, s ostatními budou obchodovat na trzích.
Germani a Zapad drzi hubu, protoze ma co ztratit, tady na chudsim Vychode mohou lide ztratit mene, protoze toho mene maji, tady slimaci narazi.
Germáni a Západ hubu nedrží. Naopak, se.ou do vlastního hnízda. ISIS není hlavní nepřítel. Jsou to takzvané elity Západu, destruující společnost , oni jsou ti praví rasisti, snažící se o likvidaci bílé populace.
Článek je dobrý a výštižný.
Co v něm nezaznělo?
Že tyto tzv. západní státy Evropy, jsou řízeny zájmy USA, OSN, Sorozem, Vojensko průmyslovými zájmy, dalších oraginizací mocných spolků.
Hned úvod článku usvědčuje pisatele z infantilní naivity. Mrakodrapy v NYC nezbourali 11. záři nějací muslimští teroristé z nějaké Al Kajdy, ale sama americká vláda. Současně je třeba dodat, že bez spolupráce se svými arabskými spojenci z Blízkého východu by to US establishment nezvládl.
Po tomhle představení autora jako hlupáka nemá snad ani cenu číst dále.
Nanotermit je skutečně velice účinná zbraň, nakonec to švédští specialisti zjistili a byla o tom jistá zprávička v tisku, ale bylo to násilně umlčeno. Oni potřebovali záminku terorismu, aby mohli napadnout arabské země a navíc omezit práva vlastních občanů a těm málem lézt i do skříní ledniček v bytech a domech, na bank. účty atd.
Dnes se na PL objevilo tohle:
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tak-uz-i-vzduchovky-EU-pokracuje-v-regulaci-drzeni-zbrani-470769
Ano, oni chtějí odzbrojit občany zemí EU! Např. v Anglii držení a vlastnictví střelné zbraně je téměř nemožné, dále ve Skotsku nesmíte mít ani vzduchovku, jinak hrozí rok vězení a 300 tis.Kč pokuta (v přepočtu), Švédsko je také odzbrojené a to kompletně, v Německou máte problém s policií, když u vás najdou nůž s ostřím delším než 8 cm….. atd. Je potřeba když už nemůžeme
zatím vystoupit z EU, docílit referenda v těchto a podobných věcech, toho se ničím nevolení členové EK při EU nejvíce obávají! Proto ten otlemený Dientsbier loni vylezl s návrhem referenda, že lidé tak budou moci rozhodovat max. o velikosti dětských pískovišť v panelákově. Zkrátka jsou to nebezpeční idioti a jasní neomarxisti ve strukturách EU a bohužel nyní i velké většině evr. vlád!
Termit známe z pražských ulic, když pracovníci DPP svařují tramvajové kolejnice. Žádná jiná chemikálie není schopna roztavit ocel používající se na nosné stavební konstrukce mrakodrapů. Však to tam týden před 11. zářím do suterénů potají o nocích naváželi.
Máte fotodokumenaci?
K čemu?
Volným pádem může padat pouze odstřelený objekt.
Pod nárazem letadel byly budovy nepoškozené, tudíž, teoreticky, i kdyby se horní část „rozhodla“ k pádu, musela by se stočit mimo nepoškozenou část budovy, do strany.
Jak prosté, milý Watsone.
Psal jsem Vám to včera –
Já si osobně myslím, že toto ustupování a podřizování se Islámské politice, bude pokračovat.
On totiž to nemá kdo změnit.
Od politiků v EU se to čekat nedá. Ti nejsou ani veřejností voleni.
Ve všech státech, kde budou volby v r. 2017, mají zájem vládnout další léta. Takže nyní maličko ustoupí, aby byli zvoleni znova. Zkušeností nyní mají dost. (Brexit, Rakousko, Trump)
A naši politici, na to nemají. Netroufnou si nic. Ti musejí poslouchat. Domnívám se, že i mezi sebou si tohle řeknou, – někde povolíme, lidem přidáme na mzdě, investujeme a až budeme zvoleni, budeme pokračovat v devastaci národů a států v Evropě.
Emilio :
„Já si osobně myslím, že toto ustupování a podřizování se Islámské politice, bude pokračovat.
On totiž to nemá kdo změnit.“
– BLBOSŤ.
Prečo je tu toľko lží ?!!!
MÁ TO KTO zmeniť. My, bežní ľudia.
Ešte stále sú slobodné voľby. Stále ešte môžme vykopnúť „našich“ vládcov . Pekne vo voľbách. A zvoliť toho, kto to tu celé rozkope a zruší.
Lenže my to nerozkopeme – pretože väčšina z nás je podplatená kadejakými socialnymi dávkami, detskými prídavkami, pastelkovným, ……..
Väčšina ovčanov sú slepí, vládou podplatení sráčí.
ktosiiní,
včera jste napsal, že lidé volí špatné politiky při volbách, takže v podstatě nesou vinu za stav, který zde je. Za to, kdo vládne.
Buďte tak hodný a prozraďte mně, koho volíte Vy?
Nyní píšete, že volby by měli mnohé rozhodnout! Vneste do toho kapku světla. Díky.
Emilio : objasním –
1. Volby „by mohli“ veľa zmeniť, KEBY ľudia volili múdro – to je všeobecne platný princíp. Ale …
2. Voľby reálne sú zdrojom zla a zločineckej vlády – pretože REÁLNE ľudia volia vlády, ktoré slubuju iba rozdávania a ochraňovanie. A potom buzerujú ľudí.
3. Ja by som volil , keby REÁLNE bola šanca na zvolenie vlády – ktorá by následne (postupne) zrušila štátnu moc, a prenechala ľudom systém ANCAP (popisu je hodne na webe). Ale …..
4. V reálnej dnešnej situácii je pre mňa hluposť voliť, lebo ETATISTI zvíťazia naplno – a je mi jedno, pod akým straníckym názvom.
-.-..–..–.-.
Moja cieľová vízia je jasná – ANCAP.
Moja momentálna snaha je – zachrániť europu pred islámom.
Dlhodobé a momentálne ciele sú odlišné, ale taký je život.
Já k volbám chodím, nemíním nechat můj hlas propadnout nějakým zmetkům. Pokud to člověk nechce nikomu „hodit“, lze volit tak, aby nikdo nebyl zvolen.
„Západ postupně kapituluje před islámem jako v roce 1938 kapituloval před Hitlerem.“
BLBOSŤ !!!!!
Prečo takéto bludy sem dáva redakcia PP ???
Však je to LOŽ.
Západ NEKAPITULUJE pred islámom. Západ sem islám privoláva, priváža, pozýva !!!!!!
To už fakt všetkým drbe ???
Západ posiela svoje lode, aby muslimákov privážali.
Schapiroprotektor si balí kufry a jde konečně pali, což se děje za všeobecného veselí a odplivávání chrchlů směrem k němu, aby se už nikdy nevracel :
„Pan velvyslanec zastupoval zájmy svých chlebodárců a v tom svou funkci plnil ‚skvěle‘ – jeho ambasáda byla centrem protinárodních, protičeských sil a možná se dočkáme stejných skandálů, jako bylo odhalení hromadného špehování politiků ze strany USA, a dozvíme se, jak razantně americké tajné služby manipulovaly veřejné mínění ve světě a jakou podvratnou úlohu plnili i jejich agenti na ambasádách prostřednictvím placených propagandistických spolků. Říká se ‚pánbůh s námi a zlý pryč‘ a jsem rád, že pánbůh je s námi a Schapiro táhne pryč,“ uvedl předseda SPD a poslanec Tomio Okamura.
„Jsem rád, že pan Schapiro v Praze končí. Je až příliš mnoho indicií, které vypovídají o tom, že překračoval svou roli a vměšoval se do vnitřních záležitostí naší země. Většinou skrytě, někdy otevřeně. Například doporučení prezidentovi, aby nejezdil do Moskvy na oslavy 70. výročí ukončení druhé světové války! To nemá obdoby a věřím, že jeho nástupce se bude chovat jinak,“ uvedl předseda SPO a senátor Jan Veleba.
„Bylo by pro tuto republiku lepší, kdyby tento – nejraději bych napsal ‚zločinec‘, ale to nemohu – člověk sem nikdy nepřijel. Dobré vztahy mezi oběma zeměmi? Určitě nevěděl a neví, co to znamená! Nemyslím si, že kromě sluníčkářů by někdo mohl říci, že tu udělal něco dobrého. Já totiž nepovažuji vměšování se do vnitřních záležitostí naší republiky za hodno slušného velvyslance. Myslím, že ho sem Obama poslal, aby naši republiku rozvrátil, vyvolal tažení proti našemu prezidentovi, viz červené karty na Albertově a podobně. K tomu využíval každé i sebemenší příležitosti. Je zásluhou všech, kteří toto darebáctví včas prohlédli, že se tak nestalo. Kdyby jeho odvolání bylo jediným dobrým skutkem nově zvoleného amerického prezidenta, byl by důvod k radosti,“ uvedl senátor Jaroslav Doubrava.
Vynikající horká zpráva z Francie :
Přišly výsledky volebních preferencí z Francie. EU se otřese hrůzou. Po aktuálním průzkumu veřejného mínění má francouzská levice zase o krok blíž ke své nejhorší noční můře. Vůdkyně Národní fronty Marine Le Penová se poprvé dostala do čela pelotonu uchazečů o prezidentský úřad.
Evropské politické elity, mainstreamová média a levice jako taková se děsí možnosti, že by mohla v Elysejském paláci vystřídat Françoise Hollanda právě Le Penová. Nejenom pro své vyhraněné názory na ideologii multikulturalismu a migraci, ale zejména pro své plány prosadit referendum o budoucnosti Francie v Evropské unii. Pokud by k takovému scénáři došlo a voliči hlasovali pro „frexit“, znamenalo by to podle mnohých expertů faktický konec EU. Vítěz francouzských prezidentských voleb vzejde ze 2. kola, které se bude konat 7. května.
P.S. Poznamenejme si toto datum do kalendáře.
Lubomíre
Dobrá zpráva!
A kdo nam stale ockuje tu nasi nekonecnou snasenlivost, toleranci a milovani vseho? Zkurvene krestanstvi, nebo spis zdegenerovane. Proc si nevzpomeneme na tradici krizaku, proc myje debilni Franta nohy slimakum. Seru na krestanstvi, seru na humanismus, pokud nas vedou do zkazy. Na celem svete jsou krestani vrazdeni a jeste nepoznali sveho uhlavniho nepritele. Nebo v tom ma ruce jeste jeden nepritel krestanu? Dalsi majitele prave knihy?
Ten argentinský jezuitský pomatenec zase vyhlásil moudro, že nepřijímání „uprchlíků“ je prý válečný akt.
Pane Bouse, obcas napisete neco, co ma hlavu a patu.
Vážená Redakce PP,
jsem skutečně rád, že netrpíte, když je stav, že je možná duplicita nicků, aby se někdo vydával za někoho jiného.
Sám jsem to zažil několikrát, kdy se nějaký zbabělec za mě vydával.
Avšak zdejší pan Anonym tohle zjevně udělal pouze jednou a neudělal ze zlého úmyslu, čehož jste si jistě všimli.
Pane Anonyme, pozdravení, pěkné jméno…
Pěkně se Vám podařilo Emilia odkopat.
Emilio je skutečně pancéřový levičák. Pravděpodobně bývalý komunista, protože jedná jako oni.
Sám nadšeně schvaluje jednání,o kterému musí vědět, že není správné a které mu začne vadit až tehdy, kdy ho pozná na vlastní kůži.
S jeho stylem uvažování nestrpí od Američana ani jedno špatné slovo, českého sympatizanta USA považuje za zrádce, českého sympatizanta Ruska považuje za vlastence a Putinovi by klidně nadšeně tleskal, pokud ten by se rozhodl, že polovinu Čechů pošle na Sibiř.
Běda, kdyby ovšem podobný názor vyslovil nějaký antikomunista, jéje, to by byly tirády odporu …
Pane Langere, čtěte pozorně!!!
Daleko více si vážím vás, který vystupuje pod svým vlastním jménem, nebo přezdívkou a zastává své názory, postoje a kritiku. (něčeho a někoho)
Na svůj názor máte právo, tak jako já a všichni ostatní diskutující zde na PP.
Opovrhuji někým, kdo vystupuje pod mým jménem, (jménem jiných) nebo pod anonymem.
Je rozdíl, když si někdo změní své jméno a přezdívku a diskutuje pod tím dále, než když napsal něco na druhé, pod cizím označením.
A zbaběle se skrývá!!!
Nečekám, že se mnou budete souhlasit. Je to zase vaše věc, vaše přesvědčení a asi i vaše povaha. Nehodlám to dále komentovat a nijak už reagovat.
Ok, pane Emilio.
Vaše vysvětlení jsem přijal, mě se nelíbilo nikdy a u nikoho, když se vydával za někoho jiného.
Já jsem tu naopak ještě schytal podlé narážky, že to hraji, když jsem se ohrazoval za to, že mě někdo dubluje.
Zdravím Vás a věřím, že stejně jako ve svém případě se Vám to nelíbí ani v případech jiných.
Vysvětlení jsem přijal ? Namístě by bylo omluvit se mu (Emiliovi) ! Nemá co vysvětlovat, on byl klasicky označen a atakován coby panceřový levičák a pravděpodobně komunista + předtím byl zneužit jeho nick …. A pokud dál platí ten panceřový levičák a komunista bez omluvy, pak je dalším paranoickým projevem zdravit ho …. Pozdravení a masáž pohlaví tomu, co infantilně prasí diskusi měněním nicků (je zřejmé, kdo to je …..) No pěkně vypovídající o charakteru obou, vskutku skvělá partička ….. Velmi nepřekvapivé ….
No pěkně vypovídající o charakteru obou, vskutku skvělá partička ….. Velmi nepřekvapivé ….
xxxxxxxxxxx
Přesně, podepisuji!
Co taky může z kombinace katolík/fízl vs bolševik/estébák vzejít?
Soudruh Zdenál:
A zase přiskočil cvičený komunistický cenzor a fízl.
To, že mám názor na Emilia takový, jaký mám, neznamená, že s ním nemohu mluvit slušně, když on mluví slušně se mnou. Znamená to také třeba to,pan Emilio může některé věci časem přehodnotit, když má snahu psát slušnou formou a vyjádří mi určitý respekt.
Nebo také ne.
Že by okázalý „antikomunista“ Zdenál, kterému bolševické myšlení zůstalo a jako vycvičený cenzor chápe, kdo je skutečný odpůrce komunistů a takové napadá, se časem změnil, velmi pochybuji.
Tomu se skutečně zpovídat nemíním.
Já žádné zpovídání po takovém volovi, jako ty, skutečně ke mně nepožaduji, nemám důvod a s blátem na botách nechci ztrácet mnoho času… Poukázal jsem na tvé chování a opět ses zachoval dle očekávání. Dehonestace dalších. Chlap přizná a vezme zpět, ty však chlap nejsi. Postrádáš elementární slušnost a proto je potřeba s tebou jednat jako s ksindlem….. Vykat ti již samozřejmě nebudu a reagovat na tebe budu již jen ojediněle. Ohledně sebe samého již vůbec …………… Kolem Emilia samozřejmě kecáš, Emilio s tebou nemluvil neslušně, vůbec si tě tu nevšímal a ty ses do toho vesral směšně a pod úroveň skrze infantilního anonyma Holínka, aby sis mohl plivnout. Pokud jste se zhádali jinde, netahej to jinam a řeš si to na místě. Chováš se jako boží hovádko a k.r.e.t.é.n. dohromady. Bohužel fanatický blbec vždy podělá i dobrou věc či myšlenku, ovšem to ty nikdy nepochopíš…..Respekt si musíš zasloužit a ty jsi tomu na míle vzdálen.
Soudruh Zdenál:
Pěkně jste se odkopal.
TO JE VAŠE SKUTEČNÁ TVÁŘ.
BOLŠEVIK.
Byl jste to Vy, kdo mě jako první oslovil. Asi někomu, kdo za Vámi stojí, velmi vadím.
Vaše posudky a názory skutečně nepotřebuji a bez nich se obejdu.
Popsal jste se celkem výstižně.
Za víc slov mi nestojíte.
Vaše přiskakování má skutečně inflační charakter.
Langer, ňáko se jim míchají osoby a obsazení. Jediný prokazatelný (novo)komunistický fízl je tady Tvůj kámošík mysliffec, rozhodně ne Zdenál. Kde jsi zase takovouhle pitomost o něm vyhrabal? Ty ho znáš?
A vůbec, Ty znáš osobně mne a řadu dalších, o nichž to – a mnohdy i horší věci – vykládáš?
Znáš leda prd. Tak už to nechlastej, zjevně Ti to nedělá dobře.
Redakce PP zareagovala správně.
Nikdo by si tyhle pokrytecké a zbabělé praktiky nenechal přerůst přes hlavu!
Emilio,
nejsem si vůbec jistá, jestli to byla redakce, která zareagovala. Všimla jsem si před časem, že redakce ke svým odppovědím přidává nějaké logo. Tady nebylo.
Janino, díky za upozornění. Ale už to necháme dnes být.
Hezký večer.
Tak si to zrekapituluji:
Těch 30 mínusů za můj komentář nahoře, to je takový standart, kdykoli napíšu něco, co se rusofilckám nelíbí.
To, že komunističtí čecháčci nechápou, co je Rusko za říši ZLA a jaký vliv její agenti dlouhodobě mají, mě nepřekvapuje. Stačilo by přitom, kdyby měli touhu znát pravdu a věnovali hledání pravdy určitý čas.
Toho ovšem oni nejsou schopni, tak jako byli zvyklí číst Rudé Právo, dnes oni nebo jejich potomci čtou Halo Noviny , Aeronet a další Sputniky.
Čekal jsem více trollů, kteří se chytí. Někteří zřejmě nemají službu.
Tak jen zmíním trolly, kteří mi za zmínku stojí:
To, že vždy vyskočí jak na pérku Max-Originál, svého času věrný poskok soudruha Kadla, je samozřejmé.
Když píše o rozvracení diskusí, to je opravdu ten pravý.
Celý lonský rok jsou diskuse plné jeho agresívního trollování, nejdříve pod nickem Wolfoo, který byl nucen změnit na Max-Originál. I pod tímto nickem se snažil rozbíjet diskuse, seč jen mohl.
Fanatický levičák, který by vypaloval svým nepřátelům na čelo cejch. A s FAKTY, na která si údajně potrpí, nakládá stejně fanatickým levičáckým a kremlobotským stylem.
Další troll, který mi stojí za zmínku, je Ebola Yersini, která původně vystupovala pod Ajša Šabábová.
Ač jsem VŮBEC ve svém prvním komentáři Putina nezmínil, protože ten důvod je hlubší, než jen jeho osoba, je patrné, kterým trollům tak Putin leží na srdci, že ho hned museli zmínit.
V tomto případě se ovšem nedivím. Fanatická feministka, která trpí těžkou machofobií a mužský element by nejraději zlikvidovala bioinženýrsky, přeci jen ve svého feministického fanatismu byla ochotna v JEDINÉM případě ustoupit. Jednalo se právě o Putina.
V otázce Pussy Riot, kdy jim přála kriminál za jejich vystupování. Kdyby alespon se alespon v tomto případě těch holek se zastala, sice by to její fanatismus nezmenšilo, ale alespon bych ocenil její zásadovost. Navíc se jednalo o případ, kdy ty ženské dostaly za svůj projev 2 roky kriminálu na tvrdo, což může schvalovat jedině komoušsky myslící člověk, kterému je svoboda slova cizí.( to, že to v Rusku prolhaně obalili do jiného paragrafu a takhle otevřeně svobodu projevu jako Šabábová nepopřeli, na věci nic nemění.) Proto naprosto nepochybuji, komu Putin straší ve věži.
Dovolím si i já malou poznámku.
Pan Langer se naprosto, ale naprosto mýlí. Nejde o to, co se komu líbí nebo nelíbí (každý komentář se někomu líbí, někomu ne), ale o to, že k jakémukoliv tématu hned v prvních větách dodá komunisty, Rusko, Putina, Haló noviny, Aeronet a Sputnik (zajímavé, že jiné nevhodné weby nezná, což mě vede k domění, že ty tři jmenované sám navštěvuje).
Lze jen obdivovat, s jakou vynalézavostí by ty komunisty a Haló noviny dodal např. k článku o stavu vody na českých tocích.
Pro nepříliš nadané soudruhy:
Samozřejmě, že jsem již navštívil kdejaká media, abych si udělal obrázek. To ale není totéž, jako z nich přijímat informace za bernou minci a věřit jim.