
Jiřina Šiklová: „Lidem chybí vzdělání, nejsou schopni uvažovat, a proto odmítají imigranty.“
LUCIE PROVAZNÍKOVÁ 29|12|2015
Socioložka z minulého století Jiřina Šiklová přišla s inovativním přístupem k posuzování vzdělanosti a schopnosti uvažování ve společnosti. Každý, kdo nesouhlasí s islámem, imigrací či politikou EU je podle ní nevzdělaný hlupák (rozhovor s ní zde). Tato svými názory očividně přezrálá (či nedozrálá?) paní se svým titulem z historie a filozofie z FF UK z roku 1958, pravděpodobně získaným úpornou obhajobou teorií marxismu a leninismu (mj. tehdy nadšená komunistka a členka KSČ), tvrdí, že český lid je lid nevzdělaný, neschopný uvažovat, přemýšlí jako za komunistů, a proto se k neřízené muslimské imigraci diktované EU staví spíše negativně. Zde je přepis mého dopisu této dámě.
Inu, co se ukazuje být přínosem 40 let totality, je, že čich na totalitní režim Češi bezesporu mají – a ničím jiným politika Evropské Unie není. Povím vám proč, paní Šiklová. Protože multikulturalismus na Západě už dávno selhal, lidé začali projevovat nespokojenost, a tak evropským špičkám nezbyla jiná cesta, jak zabránit vzpourám proti Pákistáncům znásilňujícím malé děti, než prosazovat své etnomasochistické cíle a obhajovat multikulturalismus neustálým utužováním demokratických režimů, až se postupně dostali k nynější totalitě. A český lid čichá nějakou lumpárnu, když mu někdo chce něco diktovat. Snad že se nám to z historie dostalo do genů.
A proč multikulturalismus selhal? Protože kultura je v prvé řadě tmelícím, sjednocujícím prvkem ve společnosti, který dává jejím členům pocit sounáležitosti, hodnotový systém a řád nezbytný k jejímu fungování.Multikulturalismus je nefunkční proto, že do tohoto řádu vnáší chaos, tříští společnost a snaží se uměle potírat očividné rozdíly, které jsou prostě mezi některými kulturami natolik markantní, že spolu žít nemohou. Zapište si tuto nejmodernější definici kultury za uši (právě jsem ji vymyslela a ospravedlněním budiž mi to, že si kulturu každý sociolog definuje, jak chce, a ta moje zdá se mi býti – překvapivě – velmi fikaná a aktuální).
Ale k té informovanosti o islámu. Ono je to zapeklité, víte? Lidé, kteří o islámu informovat chtějí, jsou nazváni fašisty, xenofoby či rasisty. To poslední označení je obzvlášť tristní, jelikož islám nemá s rasou nic společného: sám epileptik Mohamed prohlásil islám za politicko-ideologický systém, který jednou ovládne celý svět, a na rozdíl od Hitlera mu byl obvod lebky či barva očí jeho příznivců u jeho psychopatické pedofilní zadnice. (O jeho epilepsii se vedou spory, ale mně se tato verze nesmírně líbí, protože by to napomohlo vysvětlit jeho rozhovory s andělem Gabrielem, který mu prý kázal vraždit nevěřící, bít ženy a souložit malé holčičky.)
Ti, kteří o islámu informovat chtějí, jsou umlčeni sofistikovanými totalitními neomarxistickými praktikami, které se sem plíží z rozkládajícího se Západu. Takže nakonec má mít výsadní právo srovnávat Korán a Bibli bývalá členka KSČ, která na stará kolena nemá co jiného na práci, než ničit vlast a budoucnost mladším generacím a nazývat plošně všechny, kdo nesdílí její názor, nevzdělanci. Bravo, paní „socioložko“. Co že jste to říkala o „komunistickém přemýšlení“? Ráda vám pořídím nové zrcadlo.
A zatímco vy budete úporně mezi těmi nenávistnými a k násilí vybízejícími verši v Koránu (97,4% – to není můj výmysl, ale statistika vědce Billa Warnera) hledat paralelu s Biblí, má být Martin Konvička propírán ve své masokostní moučce. A mezitím muslimové napříč Evropou usilují o zavedení práva šaría a porušování základních lidských práv, nadržené opice znásilňují ženy a děti, rozmnožují se mnohdy v příbuzenských vztazích, což vede k ještě větší degeneraci a nízkému intelektu, než jaký implikuje vyznávání této středověké násilné netolerantní ideologie samo o sobě. Věděla jste, že průměrné IQ v Sýrii je kolem 83, v Africe ještě níže, zatímco v Evropě 100 a v Asii až 108? Ale všechny vědecké studie zabývající se tímto fenoménem jsou označeny za rasistické či nekorektní: hlavně o tom nemluvit.
Ano, muslimové jsou chudáci. Ale duševní chudáci, uvěznění v nařízeních jednoho psychopata, který kromě toho, že notnou část života přepadal karavany, loupil, znásilňoval(!), zabíjel, či souložil devítiletou Aishu, tak přišel na vykutálený způsob, jak dobýt svět: ideologickým sjednocením tehdy nábožensky roztříštěných arabských kmenů. Tak vznikl islám, milá paní Šiklová. Válečná strategie ze sedmého století, podotýkám. A věděla jste, že ten vykutálený pedofil měnil své postoje ke křesťanům, Židům i arabským pohanům podle toho, kdo s ním zrovna byl ochoten laškovat (bojovat proti jeho nepřátelům) a kdo ne? Arabskými pohany vyznávajícími pouštní božstva zprvu pohrdal, ale když zjistil, že mnoho křesťanů a Židů pro svoji víru nezíská, pohrozil ohněm pekelným těm beduínským psům a vzal zavděk i jimi. Pak Židy systematicky vraždil a otročil (odtud ta nenávist k Židům). Považuji za nutné předeslat, že pro muslimy je Mohamed kultovní postavou, modlou, vzorem. Vše, co dělal Mohamed, je správné. Radikální islám a násilí je z tohoto důvodu součástí každého islámu.
Proti islámu se nejostřeji staví právě lidé vzdělaní, schopní uvažovat a (nebo) s osobními zkušenostmi s muslimy. Já sama jsem žila v několika městech s velkou muslimskou menšinou, navštívila pár fajnových ghett (včetně švédského Malmö a manchesterského „Pákistánu“) a přišla do styku s mnoha muslimy, Kurdy či ex-muslimy. Kromě toho je znalost náboženských směrů součástí mého studia. A proč se proti imigraci staví jiní lidé? Asi proto, že umí používat obsah své dutiny lebeční, protože na to, aby člověk poznal, že mezi islámem a buddhismem je jakýsi zapáchající rozdíl, nepotřebuje studovat na univerzitě. Rozhodující je totiž schopnost vidět věci komplexně, reálně a schopnost samostatného syntetického myšlení, které český univerzitní systém záměrně potlačuje. Ale i ti, kteří se proti islámu staví pouze ze strachu, mají v demokracii právo svůj názor vyjádřit a podílet se na rozhodnutí, s kým chtějí žít. Ostatně, strach je jen reakce na hrozící nebezpečí a zajišťuje přežití lidské rasy.
Ano, máte pravdu v tom, že příčinu imigrantské krize nelze vidět jen ve válce v Sýrii, ani ve světových politických pletkách, ani ve finančních zájmech. Evropská civilizace si za to může sama svým způsobem života, ztrátou hodnotového systému, rozpadem instituce rodiny, rozmazáním mužské a ženské role ve společnosti a následným snížením porodnosti, absencí opravdového smyslu života. Zkrátka tím, že se zaměřuje na materiální hodnoty a tlačí lidi do konzumismu. Prvotní příčina pádu západní civilizace je zneužití a rozpad konstruktu peněz na počátku 20. století, ale to nechám na ekonomech. Jenže řešení tohoto hnilobného procesu západní civilizace nevede přes přijetí milionů lidí vyznávajících ideologii, která sice není založená na konzumismu a hájí instituci rodiny, ale dělá to naprosto zvrácenými praktikami.
Rozumní jedinci, kteří mají schopnost syntetického myšlení a hlubšího vhledu, se dokáží poučit z multikulturního fiaska Západní Evropy bez nutnosti osobních zkušeností. Žádám vás tímto tedy, abyste se za svá pohrdavá, urážlivá a nepravdivá vyjádření o těch, kteří se stavějí proti imigraci a islámu, veřejně omluvila.
ZDROJ: Lucie Provazníková
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč, Tomáš Foldyna 740,04 Kč (30 eur)
***** Celkem za měsíc: 4 440,04 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
A takové soudružky jako ta Šiklová ovládají prokuratury a soudy! A nikdo to nechce vzít na vědomí! Pak je možné, že nás Islám zachrání. A práce pro mudžahedíny bude, když ženský včetně těch Šiklových nebudou smět z baráku!
Prosím dost takovéto hanění, vždyt vy hážete špínu na ni a ne ona na vás, jung by k tomu měl co říci. Tolik nenávisti neřekla nic agresivního proti lidem – vám , připomněla jen potřebu být neustále zvědavý
Pardon, při vší úctě, ale když takováhle tendenční megera, která si jen na černejch přihřívá svoji kariéru vykládá něco o tom, že lidé nejsou vzdělaní a nejsou schopní uvažovat PRÁVĚ PROTO, že odmítají invazi musulmanů, tak mne to uráží. Kde vzala právo posuzovat cizí inteligenci a vzdělání? Ať si zamete před vlastním prahem. A pokud se takhle chová, nesmí se divit, že dostane zpět ve stejné měně.
prosím berte v potaz, že urážky i hanění jsou zcela na místě a i já se připojuji. Ono pokud si namyšlená kravka myslí, že jediná na světě vystudovala vysokou školu, budiž – za nejchytřejší osobu na světě se každý považuje sám, avšak je ubohé, když se to snaží říkat i veřejně. Navíc si musí uvědomit, že vždycky bude sada lidí ovlivnitelných i takovými bludy jako ta baba vypouštěla. Jsem vysokoškolák a myšlení je mou prací – ale s babou zcela naprosto nesouhlasím. Tak kdepak bude pravda – že by jen zvracela svůj nepodložený názor?
Tady jasně vidíte, že vysokou školu za bolševika mohli studovat jen komunističtí parchanti. A pak se z nich stali disidenti. A dnešní mladí zelení jsou jejich potomci. Stejný íkvé tykve.
ty debile jaký vzděláni,ty to budeš platit nebo že bys potřebovala černocha pro ukojeni ty dumlice hloupá
Po shlédnutí další popravy “ touto zvěří“ , vůbec nechápu jak si může tato osoba dovolit toto tvrdit- hnus !!!
túto nadržanú rapavú starú kurvu by už mal niekto poriadne pretiahnuť aby nedrístala bludy.
Myslím, že není nutné, aby se soudružka omlouvala. My přece víme, že je prostě jenom pitomá…
Jestli je ona paní soudružkou, nebo není, tu teď nehraje žádnou postatnou roli. Důležitým poselstvím je, že i ona vycítila šanci si na evropské sebevraždě přihřát svoji polívčičku. A pro to není správným slovem pojem „soudruh“ – ale pojem „svině“ naopak zcela určitě. Dost mne uráží, že někdo takový si bere moje vzdělání do huby.
Soudruh je označení všech socialistů všech barev. A s. Šiklová ví, že podporovat rudý s. nebo modrý s. je skoro totéž. A nevím proč urážet svině, tedy vepře, jejich přirovnáváním k zaprodancům elit.
K multikulturalitě: Ona by byla možná, pokud by všechny kultury souhlasily s dodržováním jistých pravidel. Pokud se některá, jako islám, snaží ostatní zničit, logicky bude v případě úspěchu výsledkem monokultura.
Kadle, Tvoje vzdělání je jaké? Umíš vyprodukovat cokoli jiného než produkty látkové výměny?
S paní rudou agitátorkou minimálně srovnatelné, když už se tak hezky a inteligentně ptáte. Co to Vaše? Už jste dneska byl?
Me takova dorota urazit nemuze. A pokud me oznaci v teto otazce za nevzdelance, pouze podtrhuje svou vlastni nevzdelanost a o to vice ji hluboce pohrdam.
Já opravdu nechci paní Šiklovou nějak urazit, ale jestli ona si někde nepřečetla, že migranti znásilnili i nějakou stařenku. Třeba prostě jen doufá, že když sem migranti přijdou, možná se na ni také dostane.
Jsem jen blby inzenyr, ale jsem proti islamu a prijimani muslimu.
Pane inženýre, máte moji podporu. Blbý(á) je asi ale někdo úplně jiný.
:-):-):-),mam len maturu,jirino,
No snad sa tu mozem vyjadrit,
sudruzka siklova,vrat se do hrobu,
alebo sa vydaj po stopach Tonci a Hanci,
za tvoju prasivu kozu nikto deravy gros nevyda,
tak ako si ty nezabrala,ked bolo treba zachranit
nasho nemoslimskeho brata Tomislava,
kde si vtedy bola, zruda stara???
http://heavy.com/news/2015/08/tomislav-salopek-croatian-man-dead-executed-by-isis-syria-egypt/
Jsem jenom moudrý dřevorubec, ale taky jsem proti islámu a přijímaní muslimu.
Pane inženýre, já jsem ještě méně pouhý bakalář, nicméně se přidávám k vám. Na paní z článku je nejsmutnější, že právě díky takovým jako je ona, námi vysokoškoláky mnozí pohrdají a je pak těžké vysvětlovat proč ne každý vysokoškolák je idiot. Jen díky takovým hloupým slepičkám z televize. Každopádně bych obohatil myšlenku a řekl: jsem z IT, to je zajímavý obor v tom, že mnohdy bude „nevysokoškolák“ lepší než vysokoškolák. I to nám ukazuje, že vzdělání „něco“ skutečně dává, ale neznamená to vše. A to je to co bych slepici vzkázal – ať nám nedělá špatné jméno.
Ono je to se vzděláním podobné, jako s obděláváním půdy: je rozdíl obdělávat saharskou poušť a ukrajinskou černozem. Kdo se blbý narodí, ani VŠ z něj génia neudělá.
Jsem jen také blbý inženýr, navíc ateista a také jsem proti islámu jako takovému, který do Evropy vůbec nepatří. Kolik milionů našich předků muselo zemřít, aby ubránili Evropu proti muslimům. Asi už dobře věděli, co jsou zač a ti co je podporují, tak šlapou po odkazu těchto mrtvých předků.
Prý jí na fakultě říkali Rudá Fena.
Taková špína bolševická.Ta čarodějnice by mněla zalést někam do sklepa a držet hubu.Komunistická svine nám bude kázat.Komunisti uz mněli být dávno postaveni mimo zákon.Zvedá se mně žaludek rudá lůzo. Smrt komunistům,neomarxistům,levičákům. A novoroční přání těmto zrůdam“Táhněte už do prdele,nikdo už o vás nestojí „
Najděte se ve Wikipedii její životopis. V KSČ není od r. 1969.
Čarodějnice snad, rok nar. 1935.
To ze neni v KSČ , neznamená ze to není levicová kráva .
To ze neni v KSČ , neznamená ze to není levicová kráva.a propo pokud někdo vyznaval, komunistickou ideologii tak jel komouš pořad .
Wikipedie není vždy zárukou korektních informací.
Doba, kdy mne tato „vzdělaná“ dáma šokovala svými mozkovými výplody je naštěstí dávno pryč.
Někomu vzdělání chybí, jinému zase přebývá.
a selský rozum se nedostává
Rudá fena opět štěká?
Na to, že je paní autorka tak sečtělá a sestudovaná, jak poznamenává na svém blogu, v pravé příčině invazního přistěhovalectví do Evropy tápe. Nějak jí uniklo, že jde o striktně organizovaný, štědře placený a sofistikovaně řízený proces. Např. si každý pozorovatel všimne zjevného rozporu, že při tradičním útěku z válečných zón doslova hlava nehlava vzniká chaos, násilí, boj o holý život, humanitární problémy, dezorganizace, atd., ale tady celé dlouhé měsíce absolutně nic – vše běží jako po drátkách. Potom si nepoložila klasickou otázku : Qui bono ? Ačkoliv správně uvádí nízký IQ nekompatibilních a nevzdělatelných přistěhovalců, pořád jí to nemůže secvaknout.
Tak jí pomozme a citujme americkou doktrínu cílenou na rozvrat Evropy k ochraně amerických národních zájmů :
„Konečným cílem globalizace je homogenizace všech států na zeměkouli. Toho musí být dosaženo smíšením ras s cílem vzniku světle hnědé rasy v Evropě. Proto musí Evropa přijmout ročně 1,5 milionu přistěhovalců z třetího světa. Výsledkem tak bude vznik populace s průměrným IQ 90, tedy lidí, kteří budou příliš hloupí na to, aby chápali, ale dost inteligentní, aby pracovali.“
Ten poslední odstavec bude jednou vytesaný na Lubomírově hrobě.
Miloval jej, ale nikdy nenašel jeho autora. :)
Netrapte se autorem oněch slov. Všem naprosto stačí, že je celá Evropa prožívá na vlastní kůži.
Když něco dáte do uvozovek, měl byste napsat autora. No a nebo to do uvozovek nedávejte a autorem jste prostě vy, je to váš názor. Ale dávat něco do uvozovek, abyste tomu zvýšil důležitost, je takové docela trapné. :)
Když máte tak rád citáty, tak přidám resp. zopakuji z americké Barnettovy doktríny další :
„Naše planeta zlikviduje naše nepřátele, kteří brojí proti mísení ras a kultur a kteří sami nedospějí k poznání, že logika ekonomie zvítězí a že jenom ona lidi přesvědčí. Tato logika vyžaduje globalizaci, která musí být multikulturní a multinárodnostní. Pokud nebude vnitřními silami sabotována, je její vítězné tažení nezastavitelné. Ano, beru iracionální argumenty našich protivníků na vědomí. Přesto, pokud si tito odpůrci dovolí globálnímu světovému řádu odporovat, tak žádám : Zabijte je !“
No a odkud ten citát je, Lubomíre? Je to moc zajímavé, takže bych si rád přečetl celý původní zdroj. To byste měl mít radost, ne? :)
Alešku, ten citát je z jeho dvou známých knih “The Pentagon’s New Map” a “Blueprint for Action”. Ale na kterých stranách se nachází, to nevím, protože jsem to nekontroloval.
Ještě pro velký úspěch přidám Tomášův přídavek : „Obě světové války za spolupůsobení sebezničujícího hospodářského nacionalismu 30. let zničily všechny dosavadní úspěchy, které již byly od roku 1870 na cestě k první globalizaci dosaženy. Po roce 1945 se USA rozhodly zřídit nový globální světový pořádek a kráčejí proto k zavádění druhé globalizační fáze.“
Znáte jméno Allan Dulles ?
Trapný je Váš příspěvek. Čtete diskuzi, nikoliv skripta.
podla toho,co tu potis,zrejme dobry material….
Az na tu vecnou paranoiu ohledne americke viny za vsechno spatne na svete se tentokrat inzenyr ve svem prispevku trefil do cerneho. Nevim, kam porad chodis pro tu nenavist k USA. Plan na masu narodnostne vykorenenych a snadno ovladatelnych „Evropanu“ nedava pro Americany, kteri budou sami brzo precisleni Hispanci a negry, smysl. Tento plan se zrodil v hlavach evropskych levicovych politiku – bruselanu. Ti potrebuji elektorat, ti potrebuji to co dela Angelina.
Vždyť vám to napsal jasně, že „cituje americkou doktrínu“. Je to citát! Takže konec debaty!
Aleš
Ale houbeles. Američanovi samotnému už dochází dech a docvaklo mu, že kdyby se domluvil Němec s Rusem, neřku-li by do věci vstoupila ještě neuvěřitelně levná a výkonná Čína, byl by fprdeli definitivně. A že hlavou takovéhoto případného spojenectví by rozhodně byla Evropa, o tom snad nikdo nepochybuje. Má knowhow, má peníze, nemá nerostné bohatství a nemá levnou pracovní sílu. Ideální kamínek do takovéhle skládačky.
Takže musel něco udělat, aby Evropu srazil na kolena.
Představte si stav, kdy máte vedle chalupy souseda, který vás sere. A na jeho stodole si udělají sršni hnízdo. Tak jen počkáte, až bude mít soused v létě otevřená okna a rozstřílíte hnízdo vzduchovkou … furt nic … ?
Třešničkou na dortu pak je, že se poté tváříte jako jeho nejlepší kámoš.
Kolego, předešel jste mě při vysvětlování Honzíčkovi, vo co gou.
Lapidárně jste mu současnou mezinárodně politickou situaci vysvětlil a naše postavení Evropanů v ní, že by to pochopil i jednoduchý jedinec.
Díky.
Hele Honzíčku, přemýšlej trošičku. Ten tvůj závěr je zopakovaná Klausova hypotéza. Já to vidím daleko šířeji a hlouběji, protože unijní pitomci ty přistěhovalecké vlny ani neorganizují, ani nefinancují ani z nich nemají prospěch.
Jediným, kdo z toho v blízké perspektivě bude těžit, jsou USA a jejich finanční a zbrojní oligarchie, tedy stručně majitelé FEDu.
Nebo si snad myslíš, že se Merkelová s Gauckem a Schulzem se těší, až budou viset na nějaké lucerně ?
Cílem je mít 1,5 milionu bojeschopných mladých mužů na chystanou válku s Ruskem. Jiná logika mě nenapadá.
Vaše logika je velice správná. Američané tou přistěhovaleckou vlnou zabíjejí 2 mouchy (i více) jednou ranou.
Především dojde k oslabení a ztrátě konkurenceschopnosti evropské ekonomiky.
A dále vzniknou předpoklady k vytvoření obrovské armády ochotné k útoku na Rusko. Nepůjde jenom o dnešních pouhých 1,5 mil. imigrantů, ale podle EUROMEDu jde o 100 milionů mladých mužů černochů a muslimů. Lze tedy předpokládat, že po rozvratu evropských států a po kolapsu státní moci se sem pohrnou hordy mladých kluků po desítkách milionů ročně.
Prvním a posledním cílem americké oligarchie je podle plánu NWO rozbití a porobení Ruska.
Pockajte,1 000 000 angelinych syrcanov odmieta bojovat za svoju vlast,a vytiahli by na rozkaz (nato?)proti rusakom?
To by pedpokladalo,ze navezene syrske sarancata maju nejaku loajalitu a pocit vdaky k nemcom,ktory ich zivia,na ukor svojich,
o com samozrejme nemoze byt reci,iba nimi pohrdaju,ako poriadny pravoverni slimaci nad KAFIRmi,(allahovy penize)
tiez ma fascinuju uvahy,ze tato naplava bude volit,tak ako budu socialisti piskat,
dopadne to,ako na vychodnom slovensku,kde ciganov uplatili k volbe smer.ackych starostov a vyhrali ciganski nominanti,
ktory druhy den po volbach vykrikovali o rasizme,lebo ich biely (toti gadzove) nenaucili cez noc citat!!!
Ze by Kalergiho plan?
Šiklová je obyčejný bolševický parchant, nic méně, nic více.
Mimochodem: patří do stejné grupy zhrzených osmašedesátníků, jako Šabatka, Uhl, Jičínský, Pithart a celá plejáda dalších.
Narozdíl od původního článku s rozhovorem je tento článek naprosto subjektivně postavený a to proti paní Šiklové ten, kdo tento článek psal to celé mohl dát rovnou jako komentář do článku původního (s rozhovorem). Proto doporučuji, předtím, než sem vložíte komentář, přečtěte si i původní článek, který je narozdíl od tohoto objektivní a informativní, abyste se pak vyvarovali blbostí, co sem píšete (např. že Šiklová je komunistka). Děkuji.
Taky jsem vystudovala filosofii, a sice historii a archivnictví. A právě proto a o to víc si uvědomuji, že máme povinnost bránit odkaz svých předků, hodnoty, které ctily předchozí generace, svoji zem.
Jo, do kaváren nechodím a v neziskovce či ve státním taky nepracuju. Prostě a normálně rukama na farmě
Jak může ta stará struktura si dovolit urážet český národ?!
V řadách KSČ působila už od roku 1956, tedy od doby potlačení Maďarského povstání a mohla studovat tudíž VŠ a nyní se předvádí!
Komunistická imbecilko: právě proto, že jsou lidé vzdělaní a myslí jim to – tak s nimi nemůžete manipulovat! To vadí, že?!
Děkuji paní Lucii Provazníkové za to, že Jiřině Šiklové vyslovila jasně a otevřeně názor mnohých lidí – mnohých lidí vzdělaných, přemýšlejících a duševně zralých. Pochybuji, že se Šiklová někomu omluví, to není její styl. Jejím krédem je publikum a potlesk, ať přichází odkudkoliv.
Šiklová a její podobní jsou typický obraz „elit“ českého národa, které si vždy vybraly toho silnějšího místodržícího a věrně mu sloužily do předposledního dechu. Před tím posledním dechem už na sobě měli nový kabátek a hurá do nové služby. Ti, kteří zdrhli šli sloužit rovnou jakémukoliv nepříteli své vlasti, stačilo když platil. Invaze, kterou Evropa prožívá a kterou tyhle loutky tak vehementně podporují je nejen brutální způsob jak ji oslabit a tudíž dokončit letitou snahu o její ovládnutí, ale i sofistikovanější způsob boje proti zemím ze kterých ti lidé přicházejí. Co se týče IQ… Asi lze do určité míry souhlasit u zemí, kde nainstalované režimy mají dlouhodobě zájem o nákupy zbraní a chaos a naopak žádný zájem na vzdělanosti svého obyvatelstva, protože hlupák se lépe manipuluje. To ale rozhodně neplatí u zemí, jako je Sýrie, Libye nebo Irák
Autorce bych také doporučila zajet si třeba do Iránu a pak zkusit psát něco o IQ 80…
Rozhodně odmítám nedobrovolné osazování našich zemí kulturou, která je prostě jiná a zcela nekompatibilní s tou naší, ale bylo by dobré, kdyby ten kdo píše o islámu o něm také věděl něco víc než hysterické výkřiky z internetu, založené na excesích a polopravdách. Ve světě žije 1,3 miliardy muslimů, kteří chtějí to samé co my, zajistit svojí rodinu a žít v bezpečí. A pokud pominu ekonomickou turistiku, (která je a bude pro Evropu zdrojem obrovských budoucích problémů) zcela jistě tam, kde se narodili a kde mají svoje kořeny,
Komunizmus aj multikulturalizmus sú židovské vynálezy. V Amerike a v Europe židia boli a sú za multikulturalizmus, no v Izraeli sú tvrdo proti. Nečudoval by som sa keby vysvitlo že Šidlová je židovka. Málokto vie že aj Marx bol žid a že Leninov materinský jazyk bol jiddiš.
Vím to.
Samozřejmě, že je. Je to o ní v Čechách všeobecně známo.
Paní Lucie Provazníková velmi přesně paní Šiklové sděluje, že je sice hezké, že paní Šiklová volá po vzdělání národa, ale jedním dechem by měla také volat po tom, aby vzdělaní lidé dokázali své vzdělání používat ve prospěch společnosti a potažmo tím i svůj.
Někteří vzdělaní lidé, kteří si neumí zavázat takničku u bot, vzdělání je jim úplně k ničemu, neboť ho nedokážou použít.. Myslím tím naše vzdělance a jejich výzvu. Vzdělaní, ale přesto nedokážou použít rozum.
Jinými slovy, p. Šiklová je sice vzdělaná, ale také není schopna uvažovat (myslet), a proto neodmítá imigranty. Příklad, kdy její vzdělání neslouží nám jako společnosti ku prospěchu. Jí samotné možná ano, neboť její europatolízalství ji možná zajistí ještě jedno služební období v úřadě. Což je samozřejmě pro občany velmi, velmi nepříjemná věc.
Takových sice vzdělaných, ale neschopných myslet, trůnících na významných postech by se našla asi celá dlouhá řada. Co po nich zbude, maximálně dluhy, rozvrácené instituce. Vidíme vlastně ve veřejném prostoru téměř denně.
Pane Bouše, z Vašich slov jde mráz po zádech. Ale máte pravdu. Jedině sluníčkáři by trvdili opak
100% souhlas paní Anno, bohužel značné množství těchto vzdělaných, jako pí. Šiklová, získali pouze to vzdělání…osobně disponuji pouze maturitou z gymnázia, přesto jsem si vědom, že vzdělání nemá s přirozenou inteligencí naprosto nic společného…ano, tito lidé jsou sice vzdělaní, nikoli však příliš inteligentní a to je ten průšvih…
Ano, jde. Ale někdy je mráz po zádech z pravdy daleko účelnější, než strachy na ksichtě připlácnuté růžové brýle.
islamisti-migranti sú pre mňa IBA militantná organizácia a teda NIJAKÉ NÁBOŽENSTVO !!!
Nestačí re.t.a.rdom veľkááááá hromada ich skutkov a aktivít ?!?!
Paní Šiklová, mladým lidem chybí občas zkušenost ,ale vy už jste senilní, užívejte si důchodu.Žil jsem s nimi 20 let a přiznají i sami /přez 80%/, že 20 % s nich jsou fanatici.
Prohráli válku na baklkáně a s tím se nesmířili a nesmíří.
Je to smutné pro nás ,ale jen bajonetům rozumí.A volné hranice,, ale hlídané hranice posílí naše porozumění.
PS . Kolik Vám už celkem zaplatila CIA ?
Soudružce Šiklové taky něco chybí. Totiž mokrým hadrem po hubě.
lidi, já se Vám divím, že tu reagujete na takovou PITOMOST, jakou je Šiklová….
Ona „dáma“ je ve věku osmdesáti let a je ráda, že udrží „moč“, natož myšlenku…
Jsem ročník 1957, a „za komárů“ jsem si žil jako obyčejný dělník až nad poměry tehdešjího režimu (kdo z vás měl tehdy „desítku čistá ruka“ v práci?…)
Ano, práce hnusná, špinavá, ale „prachy za to byly“…
Nikdy jsem nevstoupil ani do Odborů ani KSČ, a to bylo „pánům“ hodně „proti srsti…“,by si přišel „dělňas“ na takové peníze.
Dnes už to „tak nějak“ přežívám jako OSVČ, ale jak dlouho to ještě potrvá, už nedokáže nikdo odhadnout, díky všem těm nařízením a příkazům.
Pomalu přemýšlým, zda se nestat „sociálem“.
Ale prototože jsem kus života pracoval, a jsem „blbý bílý čecháček“ tak na dávky rozhodně NEDOSÁHNU….
Jo, a ano, jsem xenofob, rasista a „No-Hate-Free“
p.s.
asi se pokusím kandidovatř do parlamentu nebo senátu, ale nejlépe se stát „Králem Janem VIII“ a rozhodovat o osudu České země
p.s.s.
jen nevím, co dělat s těmi Rómy a Muslimáky…
že-by postřílet…
Lepší y bylo „zplynovat“, alespoň by z nich byl užitek…
en se bojím, že se proti mne zvedne zase vlna odporu…
Přeji Všem hodně zdraví doNovho roku, ostatní si nakrademe
Ať točí alternátorem, než je zkompostujeme.
Takove je trebas vyhubit nez sa zacnu rozmnozovat.
Doporučuji si přečíst původní článek – tady je ta věta Dr. Šiklové vytržená z kontextu a celý článek je v podstatě příkladem toho, co Šiklová označuje za nevzdělanost.
Vypovídající hodnota článku pí. Provazníkové je téměř nulová, je plná vlastních názorů zakládajících se pouze na domněnkách, ne na faktech. Obsah postrádá zásadní znalosti historie, ekonomie, politiky a religionistiky. Agresivní jazyk pak vypovídá o radikalismu pisatele i přes to, že je na druhé straně odsuzován. Je to takové „konvičkovské broučkování“ – tedy filosofování nad tématy, o kterých moc nevím, ale přesto mám potřebu sdělit svůj názor. Žijeme v době, kdy nám architekti, kosmologové a entomologové (a další) předkládají své erudované názory z oblastí jejich akademického vzdělání nevlastní. Bohužel. Pokud se od těchto lidí dočtu o novém stavebním prvku, datu zániku vesmíru nebo novém druhu švába, budu tomu dávat zcela jinou váhu. Ale tohle? Sorry.
Ne, naše chování se nedá nazvat vlasteneckým postojem, většinu lidí opravdu řídí neinformovanost, nevzdělanost a především strach z neznámého. Je to lidské, ale ne omluvitelné.
Ondřeji
, a to i přesto, že nejsem „fandou“ pí Šiklové, což je jí – po naší vzájemné písemné výměně názorů – známo.
To nebude nevzdělanost, to bude spíš sázka na nevzdělanost čtenářů, kteří jsou už opravdu většinou líní na pár kliků se podívat na původní zdroj a sežerou vám všechno.
A možná už taky trochu sebeklam, že účel světí prostředky.
Ondřeji, mohu se Vás, prosím, zeptat na obor a dosaženou výši Vašeho vzdělání, když tu takhle sebejistě vyprávíte, jak „většinu lidí řídí … nevzdělanost“? Jistě bude takřka polyhistorické, když si tohle dovolíte.
Dále bych rád poznamenal, že právě elementární principy fungování živé přírody nás jednoznačně učí, že strach z neznámého je faktorem, výrazně prodlužujícím život jedince. Důvěřiví blbečkové totiž se železnou pravidelností umírají první. Doporučuji postudovat např. něco z etologie potkaních kolonií. Právě důsledně dodržovaná xenofobie je jednou z jejich mocných sebeobranných zbraní. Už po cca 5 milionů let (od pliocénu), mimo jiné díky ní, přežívají vcelku úspěšně. A 5 milionů let, to je možná (odhaduji) i déle, než nás svojí přítomností oblažuje paní Šiklová (ale jistý si tím nejsem, muselo by se to ověřit). Takže mám-li si vybrat mezi zkušenostmi rodu Rattus, zde reprezentovaného druhem Rattus norvegicus a zkušenostmi přestárlé marxistické filosofky, je moje volba jednoznačná.
Bohužel argumentujete blbě. Kdybych se měl rozhodovat na základě své osobní zkušenosti, tak bych sem všechny imigranty pustil, jelikož všichni muslimové či arabové, které jsem v životě potkal, se ke mě chovali dobře (třeba mi dobře navařili) a nikdo mi neublížil. Takže těžko může fungovat ten váš animální „strach z neznámého“. To, že sem nechci všechny pustit, je založeno na racionální úvaze naprosto jiného druhu než je xenofobie.
Jako kdybych to nenapsal dostatečně srozumitelně – „se železnou pravidelností hynou první“. Neberu Vám tento Váš postoj, ale opravdu nepatří k nejchytřejším.
Zkuste si jako cvičeníčko pohodit někde, kde se vyskytují potkani, nějakou lákavou dobrůtku („skvěle mi navařili“) a pozorujte chování hlodavců. Poměrně dlouho lákadlo ignorují úplně, pak vyšlou „ochutnávače“ a teprve pokud tito přežijí, na lahůdku se vrhnou. Vzorová ukázka velmi užitečného „strachu z neznámého“, který může zachránit celou kolonii.
Dále bych poznamenal, že na pojmu „animální“ nespatřuji nic pejorativního. Animální pudy jsou od Boha a Darwina, zatímco iracionální (a spíše bych řekl anti-racionální) důvěra přivandrovalcům je od sociálních inženýrů. A opět, mám-li si vybrat mezi odkazem Božím a Darwinovým na jedné straně a výmysly nějakých euroatlantických manipulátorů na straně druhé, rozhodnutí je vcelku jasné.
Nechci se vměšovat do Vaší diskuse s panem Alešem, ale s tou „dobrůtkou“, pohozenou potkanům, jste trochu vedle.
V přírodě, pozorováním živočichů (hlavně ptáci a savci, byť i brouků a motýlů jsem měl slušnou sbírku), jsem strávil více jako padesát let svého života. Potkany (celou kolonii) jsem navíc měl možnost před časem takřka denně sledovat z okna panelového domu. Nejenže sluply téměř vše, co jim přišlo „pod nos“, ale dokonce vlezli pro pamlsek i do prostoru motoru osobního automobilu a po nastartování byly zbytky jejich těla všude kolem, i na kapotě visel kus ocasu…
… nejednou slupli i to, co jsem jim pohodil z okna. Ne, že bych je přikrmoval, jako zvěř v době nouze, ale chtěl jsem zjistit, jak budou reagovat.
O tom, jak fikaně reagovali na číhajícího kocoura, jenž dokázal bez hnutí sedět na místě i hodiny, bych mohl napsat knihu. Ale to, byť je dnes Silvestra, na stránky PP nepatří…
Při vší úctě, argumentovat chováním poloochočených, téměř domestikovaných městských potkanů je skoro stejná hloupost, jako argumentovat myšlenkami sluníčkářů a #přijímačů. Potkani ve městě už naprosto odrzli a jsou si vědomi toho, že zde v podstatě nemají žádného přirozeného nepřítele. Prostředí nadbytku potravy a bezmocných původních obyvatel je pro ně stejně lákavé, jako pro nechtěnce. A taky se tak chovají. Ta podobnost snad ani nemůže být náhodná.
Pozorně si přečtěte svoji původní argumentaci přirovnáním k chování potkanů a následnou Vaši následnou reakci na můj komentář a zjistíte, že…
Ta podobnost nemůže být náhodná!!!
Tak tedy to je materiál. Tahle komunistka, odbornice přes M-L bude hodnotit vzdělání jiných? Moudrosti moc nepobrala, byť ve svém věku by jí již mohla disponovat.
Absolutně mi nevadí jiné kultury, ale toto sociální inženýrství implementace islámu do Evropy je spolehlivá cesta do pekla. Ta slepice si není schopna to uvědomit. Mám opravdu vztek na tyto pitomy.
Pracuji v korporaci, spolupracuji s lidmi celého světa, nějaké to vzdělání mě také políbilo. Ale burky, sekání hlaviček, no-go zóny, to tu nechci. Toto je moje zem a nikomu ji nezaprodám. O tomto nebyla při referendu o vstupu do EU řeč.
Ona nejspíš slouží zednářským elitářům v rámci zavádění Kalergiho
plánu vědomě. Maninstreamová média z ní chtějí dělat opinion leadera,
ale tato snaha je kontraproduktivní, vsadili na špatnou herku.
Schopnost soužití kultur je dobře vidět v UK. Číňani a Indové jsou
vzdělaní, produktivní a nikoho neotravují. Naopak islámské menšiny
jako Pakoši, Blízkovýchodníci a Afričani tvoří ghetta plná kriminality.
Dobrý večer, paní Ivo.
Chtěla bych vás požádat, jestli byste mohla pozměnit svůj nick, kterým tady vystupujete čerstvě v diskusi.
Já jsem taky Iva, diskutuji tady několik měsíců jako přispěvatel Iva a pak si můžou čtenáři oprávněně myslet – že váš příspěvek je můj.
A vaše příspěvky si plést – s mým autorstvím.
Za vaše laskavé pochopení – vám děkuji.
Iva.
Ale jděte
Přátelé ,tak jsem si pročetl celou diskusi a přemýšlím jen o jednom ,proč většina diskutéru odsuzuje pí Šiklovou za její názor na současné dění ve společnosti. Nebudu se tu fundovaně vyjadřovat ,jelikož nejsem ani odborník na mezinárodní právo ani politolog ,ale proč pí Šiklová nechápe 80% našeho národa a prezentuje tu svůj náhled na imigrační problém .Myslím ,že by se měla zamyslet proč drtivá většina národa stojí za presidentem a nechce přijmout zvrácenou politiku Bruselu a jejich přisluhovačů.
Protože jsou zaplacení žido – američany. Přečtěte si knihu od Henryho Forda : Mezinárodní žid. Přečtěte si Protokoly sionských mudrců. Ignorujte současné komentáře.
Ak by si odpustila paní Provazníková ten nenávistný balast k paní Šiklové, její článek by měl větší sílu. Sama sa tím zhodila…Z článku však jasně vyplýva, že Islám – tuhle nebezpečnou ideologii mnohých , hlavne Arabů nezná, což je dost překvapujúcí vzhledem k drtivé kritice…
to je kráva hned bych jí poslal pár těch co obhajuje domů a nebo at se k nim odstěhuje a řeší to tam odsud
Tak ta už předběhla Angelinu , a nebo se chce dostat na její místo , to co vypotila za nesmyl to se jen tak nevidí , jednoduše se chce zviditelnit , a tak k tomu použila Islám . To je ale K…A
No vy jste toho taky moc nepobral že?
http://www.osel.cz/7240-biblicke-nasili.html
no tak zabloudil sem tady omylem a tak zavádějící, populistickou a neobjektivní webovou stránku sem dlouho neviděl
už vidím, jak se zastáváte tzv, „sluníčkářů“, kteří také mohou vyjadřovat svůj názor, protože přece žijeme v demokracii……
Přál bych té paní aby jí vojeli Somálci, když je tak přihlouplá a tupá ,kdy si dovolí vypustit z huby takové výrazy vůči čechům a české populaci vůbec-ta psice….
Přijd mi to říct osobně že jsem nevzdělaný… Obleč se do toho jejich hávu polej se benzínem a zapal se Kr..o… Tím téhle zemi děláš službu největší!!!!
Velmi dobře napsáno! U čtení rozhovoru jsem si málem vyplivala žlučník z těla, jak se mi rozbouřil… Všeobecné znásilňování a degradace žen jako moderní nástroj na posílení porodnosti v Evropě !!! Grrrrrrrrrrr…. ! Hospodářský motor Makrely: ničení chaos a rabování. Nakonec nám zakážou se vyjadřovat a pak už ámen s náma !!!!
Pane Bože, vezmu Tvé jméno nadarmo. Proč jsi stvořil takovou krávu Jiřinu Šiklovou.
se sluníčkama je hodně zle když za své mentory
staví něco takového,Její názory degraduji
vzdělance v očích nás sprostných do pozice
kolaborantských přizdisráčů.
AŤ SI TA POMÝLENÁ BÁBA PŘEČTE KALERGIHO PLÁN. VYPADÁ TO, ŽE ONA UŽ JE JEHO VÝSLEDKEM.
Nu, každý se někdy sekneme..měla by se stejně veřejně omluvit
A nevadí jej, že migranti majú iba „vzdelanie“ z Koránu a tradície Mohameda? Že, nevedia európske jazyky a sú analfabeti? Naši ľudia hlavne tí starší, čo študovali za socíku sú najvzdelanejší na svete. Dnešné školy chrlia sociálnych pracovníkov a otupené deti, čo vítajú migrantov, lebo ich tak naprogramovali. Ale starší ľudia vedia, čo sa bude diať. Táto pani má svoj názor dobre zaplatený z amíckej ambasády dolármi.
když si přečtu vždycky něco tak pitomého, tak chci napsat pár spravedlivě rozčílených písmen k lepšímu, ale jak čtu komenty, tak jste to udělali daleko lépe a rychleji, než já. Je to prostě stará blbá vyčmáraná kráva.
Paní Šiklová označila našeho prezidenta v pořadu J. Krause v předvečer 28. října za starého muže. Pokud se nemýlím, tak tato stará žena je minimálně o deset let starší než onen starý muž… Paní Šiklová se ráda prezentuje v médiích a též na nejrůznějších konferencích pořádaných neziskovými organizacemi. Dostává tam nezasloužený prostor nebo se tam umí šikovně vetřít. To nemáme jiné sociology než starou ženu Šiklovou, která blábolí ty své neomarxistické nesmysly? Děkujeme, odejděte, vážená dámo!
Paní Šiklové jsem ochoten uvěřit zcela nepravděpodobnou představu, že veliká většina muslimů je mírumilovná, přátelská a křesťany případně ateisty mají ve stejné vážnosti jako sebe mezi sebou. Jenže muslimů je na celém světě tuším jedna a třičtvrtě miliardy. A mnozí z nich jsou negramotní, naprosto nevzdělaní a nevzdělatelní a jak už to bývá slepě už od malička naslouchají štvaní zuřivě nenávistných náboženských fanatiků. Co se přijme v dětství provází člověka po celý život. Takže stačí mnohem méně než pouhé procento nenávistných mezi dobráčky a je tu ohromná zničující nemilosrdná armáda bigotních, fanatických, krvelačných primitivů, kteří se nezastaví před ničím. Upřímně řečeno, mne nezajímá neškodná mírumilovná pasivní většina. Mne zajímá mnohamilionová hrstka agresivních bestií. Jak velké vzdělání je třeba, aby člověk pochopil stovky muslimy zavražděných ve Francii, Německu, Belgii, Británii, Spojených státech? Změnily se snad v něčem snahy o šíření islámu do Evropy za posledních tisíc let a krvavé způsoby jejich realizace? Máme v Evropě málo stále stejných opakovaných zkušeností s krutými praktikami muslimských hord od středověku?
Milá paní Šiklová, když někdo neuvažuje stejným směrem jako vy, tak je nevzdělaný a hloupý? Jak dlouho takto uvažujete, padesát roků?
Soudružka Šiklová není jediná, kdo si tak cení vzdělání za dob bolševické totality a „nevzdělané“ považuje za hlupáky.
Soudruh Kadel by mohl vyprávět, jací jsou ti nevzdělanci hrozní…
Už zde obhajoval soudruha Zemana, že je inženýr.
Už zde obhajoval dokonce i soudruha Filipa, že je doktor.
Jestli si to lajsne i v případě soudružky Šiklové, nevím nevím… takový hrdina asi není…
Medka vlasti zrádná co víc dodat
No nejdřív jsem chtěl být slušný, už kvůli pokkročilému věku paní Šiklové. Ale kur..va kde bere odvahu posuzovat lidi ?? Napřiklad já, jsem programátor PLC, pracuji v 5ti programovacích jazycích a ovládám 6 různých systémů. Navíc mám IQ 134. Ale už dost o mě. Já myslím, že český člověk je velmi inteligentní bytost a tady tato rašple + další idioti se nás snaží srazit na kolena abychom tady přivítali hrdlořezi, nelítostné vrahy, násilníky a pedofili z Arabských zemí, kteří chudáčci utíkají před „smrtí“. Každý normální člověk ví, že sem jdou jen rabovat, žráát za naše prachy a prznit Evropské ženy. A´t táhnou na Antarktidu nebo do Gronska, tam válka není. A můžou tam s libostí tvořit nový stát….. Doufám, ikdyž nikomu nechci přát nic zlého, aby tato kráva potkala nějakou bandu migrošů a ti si ju budou půjčovat celou noc. Pak bych rád četl její názor…..
Takovi jako Siklova meli davno viset !!!!!
Čas od času se objevuje na fcb.“příspěvek“ od madame Šiklové,je psán tak,aby zvedl naštvanost lidí u nás v ČR na maximum.Začíná o nepochopení,tj, co náš občan to neschopný normální úvahy,proto nám všem radí,nám hlupákům,tak a kde je psáno,že to vůbec píše Šiklová,není to jen zástěrka,aby národ byl pemanentně nas— ! Berte těchto pár řádků jako možnou úvahu,přece není možné,aby byl někdo tak hloupý,jak se nám snaží předestřít p.Žilková,p.Šiklová a další,mějme i toto na paměti.
Milá paní Provazníková, nechtějte po tom tvorovi, aby se za něco omluvil. Omluva má význam od člověka, ale ne od toho tvora.