
Jak náš chytrý pan prezident na lep sedl
TOMÁŠ FLAŠKA
Pan prezident to jistě myslel dobře. Hlavně tedy pro Rusko, pro které dělá na mezinárodní scéně všechno možné. V Moskvě se musí tetelit blahem, jakého zastánce mají uprostřed NATO a EU. Ale jejich reakce na slova našeho prezidenta je příznačná.
Kreml sice zatím mlčí, ale slyšet se nechali ruští poslanci. Podle předsedy zahraničního výboru ruské Státní dumy Leonida Sluckého Zeman „fakticky uznal připojení Krymu k Rusku za hotovou věc, což lze jen přivítat“. Jeho návrh vyplatit Ukrajině kompenzaci ale odmítl. „Rusko nikomu nic platit nebude,“ prohlásil Sluckij podle agentury Interfax.
Tomu se říká nádherné hození přes palubu. Z Moskvy bych svého spojence aspoň trochu podpořil. Pronesl bych třeba něco v tom smyslu, že slova prezidenta Zemana byla velkolepým státnickým počinem, který zakládá možnost nového dialogu k řešení krymské krize. Prostě nic neříkající fráze, která k ničemu nezavazuje, která nic nedokazuje, ale která aspoň slovně podpoří svého spojence. Ničeho takového se prezident Zeman nedočkal. Jenom sveřepé trvání ruských poslanců na svých starých pozicích.
Ukazuje se tak stará známá pravda, že ustupovat agresorovi se nemá. Ale především ta, že Rusko si jakýkoliv ústupek vždy vyloží pouze jako slabost.
Vždy v dějinách ať už státních, nebo kriminálních, to chodí stejně. Kdo už není potřeba, ten se prostě odhodí. Unesené rukojmí se po zaplacení výkupného popraví, špion se po vykonání své práce nechá svému osudu, politik se v určité době už nehodí do krámu, tak po něm potopa. Již dávno se tomu říká něco jako užitečný intelektuál, nebo nějak od „i“, teď si nemohu vzpomenout přesně jak :-). To vše přesně pasuje na našeho prezidenta.
Působí to na mě dojmem, že v Moskvě sledují jeho zdravotní stav, sledují jeho rozpad osobnosti v přímém přenosu, kdy už si ani neuvědomuje, co s ním jím tolik vychvalované kouření a pití dělá, a došli k závěru, že i kdyby byl zvolen podruhé, stejně již dlouho nebude schopen svůj úřad vykonávat. A tak ho hodili přes palubu. Svou úlohu již splnil a užitečný už dlouho nebude.
Jenom zase sloužíme velmocenským zájmům Moskvy, které jsme ale stejně úplně ukradení. Dříve to bylo nedobrovolné, po roce 1968 dokonce pod dohledem ruských tanků. Teď je to jinak. Teď to dělá naše hlava státu dobrovolně a dokonce z většinové vůle voličů. Směšný je tak nejen prezident Zeman, ale s ním i my všichni. O těch užitečných i… nemluvě.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek (nákup dobrovolného předplatného), který nám společně pomůže Pravý prostor dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2018: *****
Jan Bezděk 2000,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Václav Červninka 50,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ivan Turnovec 300,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Václav Tykvart 200,- Kč
***** Celkem za měsíc: 3 700,00 Kč *****
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Latest posts by Redakce (see all)
- Sedmdesát let židovského státu - 19.4.2018
- Prověřeni jsou? - 19.4.2018
- Kontrasty, které ovlivňují vnímání SPD Tomio Okamury - 19.4.2018
Soudruhu Flaško denaturáku, tvůj miláček Íčko právě při čtení vytekl a proto není první.
Jak říká Cibulka. Je to ruský guru.
No, když to říká Cibulka s kyvadélkem v kapse, tak je to směroplatné.
Diskutující prominou, že se netýká se tématu článku – chtěla bych vám na oplátku za váš odkaz ke kauze lithium poslat další výborné shrnutí docenta Valenčíka (pokud jste už nečetl).
Pěkně natvrdo a nebere si servítky.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Lumparna-Bude-to-drahe-rekl-docent-ke-kauze-lithium-A-predlozil-fakta-o-kterych-se-nemluvi-507506
Sódruzi palcovači mají stále výjimku při zadavání. Díky za palce RUDÉ stejně jak vaše myšlení.
Preji Milosi Zemanovi dlouhe roky zivota. Kez by byl opet zvolen prezidentem. Ty atrapy, co se derou na jeho misto, jsou usmevne.
Zrovnatak preji pevne zdravi V. V. Putinovi, ktery v jeho letech vypada , ze je ve vytecne forme.
Jo, Putin je borec.
Letos má naplánováno přeprat holýma rukama tygra, medvěda a slona. Objevit 253 amfor, 3 zlaté poklady, hrob Ježíše Krista a chybějící hmotu ve vesmíru. Sjednotit kvantovou teorii pole s obecnou teorií relativity a Rusko s Donbasem
Tohle stihne ve volném odpoledni, ještě návrh na víkend, nebyl by?
Když ho srovnám s jeho vazalem Trumpem jehož největší práce je uspokojit první dámu i dalšími agenty Kremlu v prezidentských funkcích většiny států je v dobré formě, určitě lepší jak nějaký Petr Z. jehož největší fyzické zatížení je mačkat bazmeky na klávesnici. Že ty mu závidíš formu.
Máš v hlavě trochu zmatky. Kdyby Rusko chtělo Donbas, tak už jej dávno má, stačilo by tam uspořádat referendum o připojení k Ruské federaci. Jistě nejsou pochybnosti, jak by při tamějším národnostním složení dopadlo. Jenže Donbas není Krym, m.j. je tam tolik problémů, že to nechává na hrbu Ukrošům. Když si tu kaši uvařili, tak ať si ji také sní.
Kapišto ?
Soudruh Tichý:
Tak jo trapáku. Volby a demokracii neuznáváš, ale když ze sebe máš dělat rudého knechta a poskoka, tak není na škodu dočasně změnit názor, co, snad si toho nikdo nevšimne.
Dobrý den, pane Langere. Ani nevím, zda vůbec má smysl zabývat se takovým prostinkým nešťastníkem.
Ivane
kremlobot a agent KGB Mykloš Eman by se měl soustředit na stolici, zejména jak ji udržet, nemyslím úřad prezidenta……….jinak fakt nevím co ho nutí se vyjadřovat k těmto velice vzdáleným věcem (možná demence, ruble, vodka, ješitnost?)
Možná mu do té samohonky něco přilili. Proto tak špatně vypadá a neudrží se na nohách.
Tak abychom si nalili čistého vína.
Autorovi jde o poslední Zemanovo vyjádření na Radě Evropy. Takže – kromě Porošenka ho NIKDO nekritizoval. A úřadující předseda Parlamentního shromáždění Rady Evropy Roger Gale Zemanova slova dokonce označil za „moudrá“. Viz Tereza Spencerová na PL.
Němci budují Nord Stream 2, američani nakupují ruské raketové motory RD 180 (aby vůbec lítali)… a Evropa tratí. Takže Rada Evropy (krátce po Zemanově projevu) odhlasovala rezoluci, která otevírá cestu ke zrušení politických sankcí proti Rusku, přičemž prý odmítla většinu připomínek ukrajinské delegace…
Flaška, Flaška… vzpamatujte se, člověče. Ten projekt Ukrajina selhal. 5 miliard dolarů, o nichž hovořila Victoria Nulland je v kopru. Velcí už to vědí dávno. Ztráty odepsali a jede se dál. No a menší už se taky ozývají. Jen ten náš skanzen zarytých Majdanistů stále vede svou. Tu profláklou o demokracii, lidských právech, úúúžasné Kijevské revoluci a zlém Rusovi.
Jak náš „chytrý“ pan Flaška, neudržel své emoce a předešel, dost závažné informace, které byly uveřejněny od T. Spencrové na PL.
Pane Vylíčile předběhl jste mně, ale dávám Vám:
good:
:
Přesně to samé, jsem chtěl nyní napsat, co zde popsal pan Vylíčil. SOUHLASÍM.
Pane Vylíčile a Emilio,
není co dodat, snad jen to, že tak jak jsou někteří uvízlí v éře pravdy a lásky jednoho kulisáka a „návratu na západ“(který mezitím přestal ve své původní podobě existovat), tak jsou někteří uvízlí někde na Kyjevském Majdanu, ruku v ruce s „našimi politickými veterány“, jako Kalousek, Kocáb, Štětina a Kchárl degene fon Schláfenberg. Autor se prezentuje jako politický komentátor – bloger a přitom nevidí a nešlyší, napíše A a nenapíše B, C, D, E, F….. No prostě taková normálka.
Nechápu, co si tito lidé od toho slibují, na co čekají – na zázrak? Na to, že Obama vyleze s politického záhrobí a dá jim dalších 5 mld. dolarů? Stejně by to ničemu nepomohlo, stejně by se vypařily.
Eva Hrdinová napsala o Kalouscích, Kocábech a Bursících, něco ve smyslu: upadnou v zapomění, nebo se stanou atrakcí sociálních sítí…
Po přečtení tohoto článku, je mi zcela jasné, jak taková „atrakce sociálních sítí“ vypadá.
PS: citace části článku – Pronesl bych třeba něco v tom smyslu, že slova prezidenta Zemana byla velkolepým státnickým počinem, který zakládá možnost nového dialogu k řešení krymské krize.
Ona je na Krymu nějaká krize?
Krym je z cele byvale UkraDiny jediny funkčni a prospivajici celek. Jinak je to pouze kyjevska banderovska Pornošenkovska černa dira, kteru vytvořili zapadni sudruzi po svem Mejdanku.
I ten jeden z nezažranějších eurobyrokratů, jehož jméno nesmím ani vyslovit (popravdě teď nevím jak se píše a nemíním toho idi.ta gůglit) řekl:
…na Ukrajině vládnou fašisté z masa a kostí…
Co ten Flaška po nás vlastně chce? Potlesk? Nebo politování?
Bagrista:
Není to ta dlouho, co jste nazval Emilia Milan Emilio Štěch. Ale to nevadí, dalo se očekávat, že si porozumíte.
Jak jste se vyjádřil, ani ten Babiš Vám tolik nevadí, přestože se prohlašujete živnostníkem.
Ale mohl byste být tak laskav a odpustit si příště demagogické levičácké skuhrání, že nazývám živnostníky levičáky. Nazval jsem tak pouze Vás.
Tak se zkuste neschovávat za kolektiv.
Pane Langere,
trochu se Vám ty Vaše „archivní praktiky“, ve kterých tady „zcela vynikáte“, trochu vymykají Vámi, hlásané „pravicové svobodě“. Nadáváte úplně každému, kdo vám neleze do té Vaší havloidně – bruselské řiti, na které sedíte a prudíte a prudíte. Je mi úplně fuk, kolik mi zařídíte mínusů, nebo co na mně vedete za archiv. Už jen vedení toho Vašeho archivu, má zcela vypovídající hodnotu o zkušenostech ve Vašem bolševistickém kádrování místních diskutérů.
A vím, zcela jistě, že s tímto názorem tu nejsem zdaleka sám. Schovávání za kolektiv já nepotřebuju, pošlu vás do řiti kdykoliv se mi zachce, třeba každý den a třeba i sám, když se nikdo nepřidá.
Co se týká Babiše, vytrhl jste moje slova z kontextu(což je Váš častý zvyk), protože jsem řekl, že mně až tak nevadí, ikdyž mně sere, a to proto, že se časem odstřelí sám, tak jako se Vy odstřelujete každým dalším komentářem, včetně tohoto.
Pane Langere, mrzí mne upřímně, že na Vás takto útočím – na zjevně nemocného člověka – jak by Vaši kumpáni z mokré bruselské čtvrti nazvali prezidenta Zemana, ale když Vy si pořád nedáte pokoj.
No dnes jste nestihl být první, ale když si zítra dáte pozor, tak to třeba vyjde!
Bagristo,
popsal jste to celkem přesně až na malý detail.
Pan Langer nejen že vytrhne slova z kontextu, on jim dá naprosto jiný smysl. A samozřejmě opačný, jak jinak.
Pane Bagristo,
nálepkujete mě vztekle a naprosto typicky, tak jak to dělají komunistické rusofilcky.
Nedržím Putinovi- tak jsem bruselský havloid.
Mínusů neumím, ani se o to nesnažím, zařídit více, než tak jeden, když dva k jednomu komentáři, tak v určitém časovém odstupu.
Jste zbytečně paranoidní, co mi to jen připomíná…
Opět máte kolektivistické posudky, jak „nadávám každému, kdo… “
Není tomu tak.
Není moje chyba, že je zde vysoká koncentrace komunistů a to i duševních, nekritických rusofilcek, které stráží puch Kremlu jako oko v hlavě, a nesnesou kritiku, ani vůči sobě, abnormální.
Ano, takoví lidé mi vadí.
Odlišné názory lidí respektuji, a měl jsem zde nemálo přínosných diskusí s lidmi, se kterými jsem se nejednou neshodl.
Co se týká Babiše, ano, pamatuji si, že Vám tolik nevadí a to jste psal v momentě, kdy jste tak vřele souhlasil s jeho zdejším podporovatelem anningerem.
Tak jo, nevadí vám, protože se odstřelí sám. Podle toho usuzuji, že stejně tak Vám nevadí jeho podporovatel Zeman jen proto, že se možná brzy upije a ukouří.
Ale to asi ne, že?
Stejně tak Vám pravděpodobně nevadí ani pan Emilio Štěch.
On mi přál, na rozdíl od Vás, nejednou zdraví, tak já mu ho přeji rovněž. Ovšem mé očekávání, že si s ním brzy budete notovat, se potvrdilo.
Vám ani zdaleka nevadí to, co se děje vůči živnostníkům, jako Vám vadí, když si někdo dovolí kritizovat jistého „bývalého“ sovětského komunistu.
Ostatně trollů, kteří se zde vydávají za podnikatele, jen proto, že se jedná o PP, je zde více, zda mezi ně patříte, to jistě víte nejlépe sám.
A kromě toho pane Vylíčile snad jste četl takovou maličkost: http://www.nwoo.org/2017/10/09/bomba-oficialni-pravnici-eu-uznali-rusky-krym/
Jistě se to doneslo i k Walzmanovi – tedy Porošenkovi a tak aspoň kope jak ta chcípající kobyla. Na Donbase a Luhansku si to pos.ral sám vysláním svých banderovců k volebním místnostem.
Tak to mají, soudruzi ukrajinští, a jejich čeští pinčli
černé na bílém – oficiální právníci EU uznali ruský Krym.
Tak vidíte, knedlíci, oficiální právníci EU uznali, že referendum na Krymu bylo v pořádku, a žádost Krymanů o připojení k Rusku rovněž tak.
Teď tedy, knedlíci, je řada na vás, omluvte se za svoji nebetyčnou blbost.
Pane Vylíčile, Emilio,Vlado i Joe.
Někdy i slepé kuře najde zrno a dnes se něco podobného událo p.Flaškovi.
“ Pronesl bych třeba něco v tom smyslu, že slova prezidenta Zemana byla velkolepým státnickým počinem, který zakládá možnost nového dialogu k řešení krymské krize.“ —— A to právě preziden Zeman pronesl.
Ukrajině totiž už nic jiného nezbývá než jednat a jedat – s kým? S Ruskem, samozřejmě. USA ji odepsaly, Evropa ji „nestráví“ a platit jí nechce a ani nemá z čeho („uprchlíci“ něco taky stojí), v totální izolaci nepřežije. Tak kdo jiný než Rusko.
A o to M. Zemanovi asi šlo – pootevřít Overtonovo okno.
Bude-li to začátek dialogu, Ukrajina se může před světem tvářit jako že k němu byla „dokopána“, účelu bude dosaženo diplomacií a Ukrajina zůstane „bez ztráty kytičky“.
A že „…..fakticky uznal připojení Krymu k Rusku za hotovou věc“ – uzná-li fakt za fakt je snad logické, nebo snad měl popírat realitu???
K těm „palcům“
Všimněte si, že to chodí po vlnách. Asi jak jednotlivé směny „aktivistů“ přicházejí do „práce“. Po vlně pak chvíli pauza – mají toho chlapci hodně – pokálet tolik nepřátelských webů a rozbít tolik diskusí…
Stopy vedou k neziskovkám a na filosofickou fakultu. Tam je i noční směna…
Pane Vylíčile, asi máte pravdu kde vedou stopy. Může to být aktivita jen jednoho upoceného ubožáka. Už jsem si všiml jak přidělil skokově -50.
Mě osobně je takový šmejd ukradený, je mě jedno kolik mě nasype. Píšu jak věci přirozeně vnímám. Otázka je však na redakci PP, nevadí jim že jim někdo takový mrví web?
Tak určitě,
alespoň víme, co za peníze daňových poplatníků studují.
Určitě je z toho pak zápočet.
Fakt nerozumím tomu palcování
No sice s Vámi drahá Janice souhlasím v názorech na téma, s Janinou samozřejmně taky, ale na rozdíl od Vás tomu „palcování“ rozumím.
Naštěstí je to pro věc samotnou zcela nepodstatné.
Janino
V této souvislosti by mne zajímala jeden důležitá věc, jeden podstatný detail.
Jak jsem to tak teď trochu googlil jsou k dispozici dvě verze.
Jedna je ta co uvádíte vy, pak je to ještě na tuším krajských listech.
Pak se ale objevuje informace jiná. A to ta, že tuhle analýzu provedla jistá AAELP, respektive její právník, jistý pan Christian de Foulou, který je byl, tedy respektive ona AAELP, byla v transparentním registru lobbistů při EU.
Tak jak to tedy???
Pane Flaška,
za tento článek Vás zdejší rusofilcky jistě ocení.
Pokud vím, na listopad je naplánováno Zemanovo vlastizrádné setkání s Putlerem, takže asi bude snaha ze Zemana, jakožto užitečného idiota, vytáhnout, co se dá. Když na soudružské setkání Zeman nedošmajdá po svých třech, tak v nějakém kočárku a za pomoci ochranky tam dokodrcá, a ctěný Nedopalek holt milostivě počká, jako se to stalo bandě rudých vrcholných soudruhů v létě.
O tom, že je Zeman házen přes palubu, o tom svědčí i slova mnohých jeho podporovatelů.
Klaka zdejších rudých otrockých rusofilcek, pro kterou je Zeman svatý, a jehož smradlavý puch ctí s věrností ML onucí, to sice nechápe, ale FSB už jistě horečně plánuje, koho se pokusit na Pražský Hrad prosadit, na koho soustředit svou podporu, protože podobný užitečný idiot je jim samozřejmě vítán.
Nicméně českou politiku a to i zahraniční, patrně nejméně tak, spíše více než Hrad, ovlivnuje premiér a Zamini, jež na to mají koncipované funkce, takže bude velmi důležité, jak dopadnou volby, které už jsou za pár dnů. I tam má bezpochyby FSB, ale i GRU, dost svých kandidujících loutek.
Soudruhu modrobíle pruhovaný, kdyby blbost nadnášela ty bys byl na cestě nadsvětelnou rychlostí šířit svoje stále stejné Kidy po celém známém vesmíru. Inu pařez zůstane pařezem a dál to jistě znáš z vlastní zkušenosti.
Necítím se nikterak politicky příslušný.Je mi ale divné, že na všech diskuzích, které navštívím se najde jen pár takových neurvalých zoufalců a zbytek je vždy ta Rudá garda, kremelští agenti, rusofilcky a další…Kde jsou pak všichni ti moudří lidé?
To, jak se cítíte, je pro Vás asi podstatné, ovšem fakta by s tím přeci jen, čirou náhodou samozřejmě, mohla být v rozporu.
Dave,
z těch plusových bodů se moc neradujte. To jen zdejší, kteří se domnívají být těmi moudrými, nepochopili.
Ani „moudrý“ p. Langer ne.
Langere, nechceš stanout po boku velikánů a psát do PP články? Já myslím, že bys na to měl – znáš přece strategii win-win, ne? Všichni by tak získali: ty by ses povznesl z marastu diskusí a mohl by ses podepsat i vlastním jménem! A PP by získalo další rozměr v rubrice Internet se baví.
Já na tvým místě bych do toho šel, fakt. Myslím to upřímně.
Flaško, co ti mám ovšem za zlé je, že ses nešel předtím, než si to napsal poradit s Jandou. Je to málo perverzní na můj vkus!
Cože vkus?!
A kam se nám ten vkus zatoulal, když pussydent filosofoval o 3,14či?!
Ale člověče. Já tady mluvím o mém vkusu, ne o vašem, či někoho jiného. Nerozumíte patrně psanému textu, že?
Jak by mohl, když i prostý překlad názvu souboru, který si DOBROVOLNĚ vybraly ty dívky, považuje za „filozofování“?
Ja myslim, že se radil se sudruhy z W3V a jeho članek byl buňkou jednomyslně schvalen ke zveřejněni.
A jejda. Langer Cibulka, Volic. A Flaska k tomu.
Tato kombinace slibuje nevsedni intelektualni zazitek.
Nejen slibuje, už to začalo.
Ivane
Také jsem ve vlahém očekávání.
@ Joe
Nevis prosimte, proc oni si porad mysli, ze nenavidet rusko a Putina, je neco pravicoveho ?
Co oni vlastne chteji ? Merkelovou ? Junckera ? Schultze?
Bojim se, ze oni sami to nevi.
Ivane
jsou to postižení fanatičtí tupci, teda až na Langera, ten je placený.
Pane Tichý,
myslím, že nejlépe by ten jejich problém popsalo obligátní rčení směrem k ženám – „Neví, co chce, ale nepřestane, dokud to nedostane“.
Tady něco takového platí výhradně pro muže (ženu takto blábolit jsem ještě nezaregistrovala), ale zas máme tu genderovou rovnoprávnost, tak proč ne.
Pane Flaško , oficiální právníci EU ( AAELP ) uznali „Ruský Krym“ – zpráva už ze 6.října 2017 .
Takže méně chlastu a občas si něco přečíst , hlavně k tématu o němž píšete.
Takže ať Vám nespadne čelist , až si to vyhledáte a přečtete.
http://www.nwoo.org/2017/10/09/bomba-oficialni-pravnici-eu-uznali-rusky-krym/
Když už tak dávej Kysoni i odkaz i když někteří ho neumí/nechtějí spustit.
1948:
Myslíš, že Ti někdy bude držet Bouše tašku?
Nebo jsi pro něj moc velký povl a láska Tvá k němu opětována není?
Ale to není tak podstatné.
Podstatnější je nahlédnout do seznamů StB a tam se podívat, jestli se tam nenachází nějaký Vladimír Němec nebo třeba Ivan Tichý.
Nic s jistotou netvrdím, ale kdybych se náhodou trefil, tak ani Bureš svou vysněnou neexistenci v oněch seznamech nemá jistou.
Nějaký Íčko Langer je tam jistě. Co tu vůbec ještě děláš, ty bys měl být minimálně v galaxii Andromedy. A vidím že soudruh provařený kontrolor který odešel otevřel svoje složky a ve volném čase hlasuje ze svých mnoha adres až se mu kouří z klávesnice a instruuje svoje podtžtašky a rozkuřovače( z Adventní výzvy).
Kysoň 12.10.2017 10:39:45
„….až si to vyhledáte a přečtete. “ —— To nehrozí. Ani náhodou.
Zkuste si tu AAELP najít. Nejsou to žádní právníci EU.
Z toho co se mi povedlo dohledat to byla registrována lobisticka nezisková organizace působící oficiálně při EU, a je hodně zajímavé, že když dáte googlil zkratku AAELP nic moc kloudného vám to nenabídne.
Lze nalézt – New World Order Opposition
vydáno – 09.10.2017
Jinak přímá adresa – viz odkaz VLADO 48 – 12.10.2017 11:11:32
Pokud je Flaška vaše pravé příjmení, tak se velmi podobá přívlastku jednoho našeho p rezidenta ČSSR, ČSFR, ČR, který „byl donucen“ na nejkratší dobu toto martýrium přetrpet, protože se chtěl v budoucnu věnovat pouze tvorbě svých děl ( divadelních kousků). Dela nepoužíval,, pouze humanitární bomby doporučil. A k tomu příjmení máte i názory této odrůdy. Různorodost názorů je také nutná, jen mne mrzí, že pravděpodobne máte kvůli panu Zemanovi i špatné zažívání
minimálně 100x
Vlado – už jsem si všimla včera – jak je možné, že jste dostal 100 mínusů, když sto diskutujících zde ani není a ten porouchaný mechanismus hlasování už je dávno opravený.
Nebo že by tu měl někdo protekci?
Janino, to už trvá delší dobu. Když jsou ti palcovači takoví idioti že místo utloukání argumenty se zaměřili jen na palečky je to jejich věc. Mne jejich zoufalost docela baví a vy buďte poctěna že si vás tak všímají. Můžete si být jistá že svoje kvanta hlasů zadávají podvodem i když to ani redakce nepřizná. Poslední dobou to je stejně akorát pro srandu králíkům. Konečně když je to baví tak proč ne, je vidět jak málo stačí někomu ke štěstí.
Ono utloukat neexistujícími argumenty je dost těžké. Spíš bych napsala nemožné – ale zas jim nechci brát naději, že by se to nějakým omylem občas – náhodou – nechtěně povedlo.
Janino, vzhledem k pravidelně se opakujícímu výrazně negativnímu hodnocení jedné skupiny komentujících, a naopak velmi kladnému hodnocení skupiny jiné je zřejmé, že seriozní a především svobodymyslní čtenáři nejsou lhostejní vůči opovrženíhodným výstřelkům prvních a důstojnému, pravdivému a po stránce vědomostní výrazně kvalitnějšímu projevu druhých. Jde proto o spontánní pocit potřeby spravedlnosti, který tyto čtenáře motivuje k vyjádření podpory často podle dehonestovaným, a ještě častěji z různých nepravostí falešně obviňovaným, avšak ve skutečnosti velmi čestným mužům. Stejně tak jsou nedůvtipné, zákeřné a totalitně smýšlející ubohé lidské existence právem odsuzovány.
Ano. Takováto atmosféra konečně na tomto webu nabývá převahy. Važme si proto těch mnoha desítek, možná i stovek rovně uvažujících osobností, nezdráhajících se projevit svá stanoviska. Já jsem se například dnes pokusil napráskat víc plusů starýmu Foustkovi. Ale nejde to. Škoda, je totiž tak dobrej, že bych mu jich tam nejradši nalepil aspoň padesát!
To chápu, ale jde mi výhradně o to množství bodů, ať už plusových nebo mínusových.
Už včera se mi to zdálo podezřelé, tak jsem zkusila asi dvakrát během CELÉHO dne přidatt bod (čímž se jinak nezabývám) ke komentáři, ke kterému jsem ho dala už před x hodinami. Nešlo to.
No, nejde vyloučit, že mezi diskutujícími je zkušený „ajťák“, který si dovede poradit. Že by to byla sama redakce, tomu se mi nechce věřit. Zatím.
Je to prý poměrně snadné a stačí mít anonymizer. Nebo ještě cosi + k tomu vypnout cookies. Přesně to ale interpretovat nedokážu. Samozřejmě ze všeho nejdůležitější je ale spravedlivé rozhořčení
A pomocí proxy serveru. To jsem si ještě vzpomenul. Kdysi jsem se na to ptal z jiných, než svobodymyslných důvodů, nakonec s tím ale osobní zkušenost nemám.
Ked uz si tu temu natukol, tak na PP k neobmedzenemu klikaniu na paprcky staci v prehliadaci vypnut (zablokovat) cookies… To len aby sa aj ini slusni ludia mohli zapojit do objektivneho hodnotenia komentarov… Zatial cele to objektivne hodnotenie lezi na pleciach len jedneho imbecila, tak nech sa zapoja aj ostani imbecili…
Mala demonstracia: ked som zacal, mal si -11 a o minutu neskor si ich uz mal +100… Otazka znie, aky musi byt niekto mentalny uboziak, aby sa zabaval s takou prkotinou…?
Marku
moc dobře, že se zastáváte těch „ve skutečnosti velmi čestných mužů“.
Za to máte ode mne 100
Nechápu,co by Rusové měli ukáčkům kompenzovat???Nakradli jim toho ukrajinci snad málo v posledních x desetiletích(vlastně už od osamostatnění UK)???A lezení do prdele mocným,to už je u hlav ČR takovou polistopadovou tradicí-jeden je putinův agent,jinej zase moc rád humanitárně bombardoval…
Chytrý pussydent?! Autore, mezi chytrostí a vychcaností je rozdíl…
Ale je to zajímavé sledovat hlasování, plusy se mění na mínusy a naopak v řádu minut a je zajímavé že vždy ve prospěch pofidérní skvadry WXV. Už jsem navrhoval redakci ať to trapné palcování radši zruší když je jen pro srandu králíkům. Ale když je to tak spravne, tak to ma byt tak se aspoň bavím zoufalými pokusy nacvakat si co nejvíc a třídnímu nepříteli vlastně taky.
Kdyby jen měnily znaménko, ale nějak se jejich počty zvyšují mnohonásobně nad počet nejen diskutujících, ale jistě i čtenářů, kteří se diskuz nezúčastní.
Názor na příspěvky si každý udělá sám, palečkování je k ničemu, kvalitní příspěvek to neovlivní.
Ano, v tomto máte pravdu. Poslední dobou se tady to paleckovani stává záhadným. Já mám stejně radši, kdyz už to přímé osobní
/
A nebo a to by bylo zajímavé, počet čtenářů PP za poslední asi měsíc několikanásobně stoupl.
V návaznosti na článek: Nééé, Zeman pro KGB nepracuje, nééé
(Ten prý zastupuje ČEchy…
)
Czechistan first.
💣💣💣💣💣💣💣
Jedno je jiste. Ze kdyz nekdo nevi koho jit volit a hleda nejake konstruktivni nazory na internetu, tak na techto strankach rozhodne nic neziska.
Cibulka-Langer a jeho kohorta mongoloidu musi kazdeho odradit tak, ze odsud utece.
Soudruh Tichý:
Nikdo Tě tu nedrží.
To bys byl rád modrobíle pruhovaný komisaři kdyby odešli všichni kteří nejsou tvoje vlezdoprdelky a vykuřovači aby jste si tu vzájemně notovali a potlapkávali se vzájemně po ramenou. Tůdle nůdle, pozvi si na pomoc Falca i se složkami a jeho TO. Mi se houpáš u někam, já se jen bavím.
Ivane
http://www.nwoo.org/2017/10/09/bomba-oficialni-pravnici-eu-uznali-rusky-krym/
xxxxxxxxxxxxxx
Vida, to jsou mi ale věci!
Tvrdím to od samého začátku, že referendum na Krymu bylo OK, a přičlenění Krymu k Rusku rovněž tak.
A teď to máme i potvrzeno od autority nejvyšší, od oficiálních právníků EU.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
V tomto případě právní analýza ukazuje, že připojení republiky k Rusku bylo v souladu s ustanoveními ústavy Ukrajiny – a to zejména v části 10, věnované Krymu, a vztahují se na samostatný právní status tohoto regionu, který se „právně opírá o právo národa“. Existovala v ní také možnost uspořádat referenda na místní úrovni. Ústava Krymu z března 2014, podle Fouloye rovněž předpokládala referenda „o jakékoliv věcné problematice občanů“ (článek 48). S ohledem na tuto skutečnost AALEP uznal zákonnost postupu dobrovolného vystoupení Krymu z Ukrajiny, prohlášení o nezávislosti a následné žádosti o vstup do Ruska.
Fouloy rovněž prohlásil, že referendum na Krymu odpovídalo mezinárodnímu právu. Precedentem šéf AALEP označil verdikt Mezinárodního soudního dvora OSN ze dne 22. července 2010, podle kterého má část státu právo vyhlásit jednostranně nezávislost. Závěrem je zdůrazněno, že v mezinárodním právu neexistují žádné normy a dokumenty, které by tomu odporovaly. Právník zdůrazňuje, že rezoluce Valného shromáždění OSN o ukrajinské „celostnosti“ nebrala v úvahu tento precedens, čili právní analýza při jeho přijetí nebyla provedena dostatečně kvalitně ….
A jsme doma, soudruzi knedlíci
Defakto jsou potom sankce proti Rusku mezinárodním zločinem, takový je nutný závěr.
Kurňa, tohle by ani rezident FSB nenapsal líp. Já si furt říkám, proč vy všichni ruští kolaboranti – trollové toho hradního ožralu tak hájíte. Nejspíš to bude tím, že je jedním z vás, holt kolektiv už v dobách socialistických světlých zítřků dokázal nemožné.
Sudruhu Oilmane,
jak je dneska u vas v Lengly?
Asi tam panuje značná nervozita. Ruští trollové se množí rychlostí odpovídající změně světového vývoje.
Jak frustrující to asi musí být!
Ani ne, spíš se ukazuje, že FSB má furt dost peněz.
Třeba su efektyvnějši ne vy v Lengly. Vaš rozpočet na propagandu je v řadu stamilijonu, rusky v řadu milijonu . Jak je možne že rušti agenti poražeji vas americke agenty a Ramby?
Troubo, větší blbost tě nenapadla ? Nebo ti tvůj řídící nedovolí být chytřejší ?
Olejnikove
je to slabota, žádný argument.
Jen by mě zajímal tvůj názor, proč v případě Kosova, jemuž předcházelo barbarské, zbabělé, a zákeřné bombardování Srbska NATEM, šlo podle Mezinárodního soudního dvoru OSN o PRÁVO části státu vyhlásit jednostranně nezávislost, zatímco v totožném případě Krymu, kde se to odehrálo demokraticky, civilizovaně, šlo dle Charty OSN o porušení „celistvosti“ Ukrajiny?
Proč ten dvojí metr OSN?
Napiš nám k tomu něco, knedlíku.
Soudruhu Džou,
proti té kupě sraček, co se z vás kolaborantů sype, jsou jakékoliv argumenty zbytečné. Vaši Aljošové vždy vyvinou ten správný koktejl lží, které dokážou ospravedlnit každou ruskou agresi, dělají to už 100 let, takže praxi mají dost dlouhou. No a abych odpověděl na oblíbené téma všech ruských trollů, to bombardování Srbska ukázalo ruskému pohůnkovi Miloševičovi, že veškerá sranda končí a tím skončila i občanská válka v bývalé Jugoslávii, což pochopitelně ruské soudruhy pěkně nasralo a dodneška to nepřekousli. Japonsko taky potřebovalo 2 atomky, aby dostalo rozum. Holt komu není rady, tomu není pomoci.
To je tak krásně a správně demokratické, že jste mě málem rozplakal.
Je-li toto ta vyhlášená svoboda, nedivte se, že o ni nikdo nestojí.
Srbové!
a přeji požehnaný víkend…
Máte tam ruského pohůnka. Taky si nejsme jisti, jestli mezi vámi těch pohůnků není víc. Zejména v Bělehradě. Oznamujeme vám tímto, že to město bude potrestáno. Za případné kolaterální ztráty ponese plnou odpovědnost ruský imperialismus! Jsme nuceni vám v rámci spravedlivého boje za svobodu kosovského národa jednou provždy ty srandičky ukončit!
Jakže to psává hrdina odboje? Myslím – Oil, posílám
Vsichni kriklouni, kteri hlasaji, ze pripojeni Krymu k rusku byla okupace, by si meli polozit otazku, co tedy bylo
PRIPOJENI SEVERNIHO IRSKA K VELKE BRITANII.
PRIPOJENI GIBRALTARU K UK.
A PROC BRITANIE VALCI S ARGENTINOU NA DRUHEM KONCI SVETA O NEJAKE FALKLANDY.
Atd, atd.
A to neresim hov.ada z US.
Profaci a Vlado48. Vy jste opravdu oba debilové nejvyšší. Teď nenarážím na ty vaše komentáře, to je na úrovni Boušeho, teď narážím na ten váš zdroj nwoo.org. To je normální kremelský web a vy nejen že těm jejich lžím věříte, a citujete je, ale vy se tu ještě bezelstně chlubíte tím, že to vůbec čtete. U vás není blbost nekonečná, u vás obou je už zacyklená.
Bobánku
když jsou to teda lži, tak jistě nebudeš mít problém s jejich kvalifikovaným vyvrácením.
Kecy o kremelských webech, to si nech na doma, to je dost ubožácké.
Tak jo jednou, výjimečně vám zaargumentuji. I když pochybuji že to ty vaše chorý mozky budou schopný pobrat. Je to asi ztráta času. Takže ta vaše analýza o oficiálním a legálním připojení Krymu k Rusku, jak ji citujete z nwoo.org se má ve skutečnosti takto:
Předseda Asociace akreditovaných právníků pro interakci s orgány veřejné správy při Evropské unii, Christian D. de Fouloy, publikoval analýzu právního postavení Krymu, s překladem ji pak přepublikoval senátor Konstantin Kosačev ( publikuje na Sputniku) na stránkách Senátu Ruské federace. Od něj to převzala proruská media. Takže nevím, co jeho analýza obsahovala, ale by to názor jednoho člověka a ne názor celé organizace. To, že okupace Krymu byla v rozporu s Charta OSN, ví každé malé dítě. Ale ne místní Kremrole, protože jejich choré mozky ani té úrovně malého dítěte nedosahují.
A kolik právníků vyžadujete, abyste uznal platnost té analýzy? Kdyby totiž autor té analýzy neměl pravdu, jistě by se o tom halasně vykřikovalo a minimálně p.Flaška (ale i jiní) by něco takového nepřehlédli.
A to bez ohledu, který web tu analýzu uveřejnil.
Ty jsi taky natvrdlá jako ty ostatní Kremrole. Prostě v té radě sedí jeden Kremelský právník, který na zakázku něco vypotí. Aby to mělo váhu, tak by to musela ta Evropská instituce odsouhlasit. To neudělala. Ale samozřejmě ruské servery se toho chytily a hned jeho analýzu šíří světem. A přitimomělý debílci, kteří tohle konzumují, chrochtají blahem, jak to těm US a EU nandali.
A kde je nějaký odkaz, že máte pravdu?
Aspoň nějaké mainstreamové vyvrácení, aspoň nějaký článek, který ty závěry rozporuje? Nic?
Takže váž důkaz je pouze ten, že ta analýza vyšla na webu, který vy považujete za „proruský“?
Trochu chabé, nezdá se vám?
Trochu chabé, nezdá se vám?
xxxxxxxxxxxxxx
Janino
Slovy klasika, to je tak chabé, že chabější už to být nemůže!
Joe, klid. V jistých kruzích se pravda zjišťuje hlasováním…
Nebo siderickým kyvadlem.
Keci, keci, kecičky, nic relevantního.
Na úrovni místního guru Varholíka.
No boban…To je normál z médií, nebo je nutno podstoupit nějakou ůintenzivnější kůru pro takový level vymytí mozku?
Já teda nestojím ani na jedné straně, ale US a EU si to nandají samy, nikoho k tomu nepotřebují.Je zvláštní, jak je něco oupace a něco uplně stejného osvobození.Neříkali o tom něco na kurzu?
Relativně průkazným ukazatelem některých internetových diskutérů je mít anglický, někdy i anglosaský nick.
Psát azbukou, to by nemuselo být tak průkazné, může to být z recese.
Ovšem neustálé omílání nestrannosti, abyste svou nestrannost hned dalšími slovy popřel, to je přeci jen ještě o trochu nápadnější.
ale by to názor jednoho člověka a ne názor celé organizace
xxxxxxxxxxxxxxxxx
S ohledem na tuto skutečnost AALEP uznal zákonnost postupu dobrovolného vystoupení Krymu z Ukrajiny, prohlášení o nezávislosti a následné žádosti o vstup do Ruska.
Nebyl to názor jednoho člověka, byl to názor AALEP,
který prezentoval její předseda. Těžko si představit,
že předseda nějaké důležité evropské instance
bude vyhlašovat svůj soukromý názor, jen tak, aniž by to měl posvěceno a schváleno.
Bobánku
čekal jsem kvalifikované vyvrácení, to jest, např. citace z ukrajinské ústavy, které by vyvrátily závěry AALEP, což se nestalo.
Nevidím nejmenší důvod, proč zprávě nevěřit.
A ten blaf o Chartě OSN,to máš pravdu s těmi malými dětmi, tomu mohou opravdu věřit pouze malé děti.
Jasně se ve zprávě mluví o precedentu, verdiktu Mezinárodního soudního dvora OSN ze dne 22. července 2010, podle kterého má část státu právo vyhlásit jednostranně nezávislost.
Z toho je přece jasně vidět, co je OSN zač, a kdo ji řídí.
Jednou, když se to zrovna, taková náhodička, hodí Západu, tak část státu má právo vyhlásit nezávislost /Kosovo/.
A když se to zkrátka zrovna USA nehodí, tak se začne OSN ohánět jakousi Chartou OSN o „celostnosti“ státu.
Kde byla Charta OSN se svou „celostností státu“, když Západ porcoval Srbsko?
Ha?
Chorý mozeček jsi ty.
AAELP není evropská instituce.
Zde máte nějaké info o tom, kdo tu zprávu vytvori:
http://www.associationscongress.com/AWCSpeakerProfile?id=a0E3000000KvnQDEAZ
Bobánku, přestaň si ho konečně mastit a zkus zapojit mozek pokud nějaký vůbec máš a nevyschla ti mícha. Zalez do americké řitě a nevylézej až ti mozek pomocí proamerických webů doroste do velikosti aspoň psí ty Íčkova reinkarnace.
Zarehtal dalsi konik z Langerovi staje.
Bobanku. Usetri nas dalsiho plivani na rusko.
Nechci se vyjadřovat o panu presidentovi s nějakým despektem, i když s ním zásadně nesouhlasím, je to pořád president republiky. Ale byl to on sám, kdo vyvrátil pochybnosti, když nedávno prohlásil, že se rozhodně nehodlá vzdát alkoholu. Dalšího komentáře asi netřeba.
když nedávno prohlásil, že se rozhodně nehodlá vzdát alkoholu. Dalšího komentáře asi netřeba.
xxxxxxxxxxxx
V naprostém pořádku! Pan Prezident má recht, já také nemám rád abstinenty.
Lahvač chlastal prvni ligu a v celym světě se mu klaněli. Čerčil chlastal jak Dan v sobotu a nikomu to nevadi. Čiro noblesně chlastal jak rusky mužik anebo chrapal ve sněmovně a taky vam to nevadilo. Jenom u Zemaka vam to vadi, sudruzi.
Tak Dost ! vylepila top09 po Praze
Naprosto souhlasím bylo jich už dost.
Nic ve zlém.Ale pan Flaška bude patrně pod vlivem.Střízlivý novinář by snad toto nemohl napsat.Přeedevším v kvalitním článku nemají místo neobjektivní autorovy úvahy o něčím zdravotním stavu, nebo snad vizionářské předpovědi o délce příštíhofunkčního období atd…Nicméněvěřím, že budeme již brzy mít možnost se společně radostně zatetelit nad kvalitami nějakého prezidentova oponenta
Objektivně, samozřejmě
Knihovnice Eva Drahošová se začíná připravovat na možnost, že bude manželkou prezidenta republiky. Ve Výzvě Seznamu tvrdí, že by pro svého muže Jiřího byla dobrá pojistka.
Od svého muže v případě zvolení očekává, že Česku vrátí respekt v zahraničí. Právě to vyčítá současnému prezidentovi Miloši Zemanovi. „Nedělá nám čest,“ dodává.
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/eva-drahosova-ze-ma-manzel-kandidovat-na-prezidenta-bylo-to-jako-nejapny-vtip-38327?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp
Sudruhu Flaško,
kde si byl sudruhu když amik s podřizenyma nohsledma ukradli s použitim humanytarniho bombardovani ukradli Srbsku Kosovo? kde si sudruhu byl, když amik šel hledat ZHN do Iraku, když podpořil umirněne džihadistycke tenoristy v Libyji a ochraňoval s pomoci raket Libyji tak dluho až zničil jeji infrastrukturu, zadlužil ji a proměnil v seměniště džihadismu? Kde si byl sudruhu když amik tvrdě valčil se zastupnu armadu svych umirněnych tenoristu, diky čemu tito zabrali teměř 90% uzemi Syrije a vytvořili tam ISIL, než do valky s umirněnu ISIL vstupilo Rusko a obratilo vysledek přesně naruby?
Zaregistroval si vubec ťuhyku, že na krymu proběhlo referendum a že se tam za zleho Rusaka vubec nevalčilo? Jaky to nebetyčny rozdil od humanytarnoiho pvuhovaneho demokrada, ktery valči všude, kde je citit plyn anebo petrolej.
S tim dedkem Zemanem mam porad nejakou ostudu.Kdo to ma vydrzet a on si porad tu vychlastanou tlamu pousti na spacir. Jemu uz pomuze jenom topic v krematoriu.
Sudruhu, už se zas maskuješ? Vypadaš při tym jak nějaky Dzeržinskij z CEVRA.
Cigany na Vas vy svine komunisticky,Ti by Vas uz naucili moresi. Pane Flaska , souhlasim s Vasim clankem.
A co naučili tebe sudruhu Javore?
Sudruzi pajcuji svemu sudruhovi Javorovi, ktery byl v dluhodobem učeni u romskych sudruhu.
Zemak je měkota. Namisto zoho aby radil staremu fašistovi Pornošenkovi, ktery se stal prezidentem VykraDiny protiustavně, co ma žadat od Ruska, měl se spiš zeptat, jestli Vykradina letos bude zas krast rusky plyn z trubek určeny pro Ojropsku uhniji a měl se zeptat, kdy členove NATO zaplati Srbsku valečne reparace za kradež Kosova.
Jinak sudruzi, doufam že vam nevadi, že v Kosovu a v Bosně mandelinka s lidskopravnimi dohližiteli ze Saudske Arabije pomohla vytvořit dva vzorove musulmanske staty v Ojropě?
To samozřejmě nikomu z pitomců od Tří volů a jejich přidružených dutých hlav nevadí, protože jejich hlavním problémem jsou muslimové v dalekém Rusku. Že je mají na zadním dvorku na Balkáně, je naprosto nepodstatné, protože to jsou muslimové nasáčkovaní a shromáždění pod patronátem US židosoudruhů a jejich věrných saúdskoarabských ničitelů zářijových mrakodrapů v NYC.
Muslimové jsou problém všady, i ti Boušeho příbuzní!
Už zas pracuješ na toaletě?
Mě nějak nejde do hlavy, že Zeman takhle jasně uznal, že s tím Krymem to byla anexe. Prasárna. Mezinárodní svinstvo. Něco, co si zasluhuje kompenzace.
Rána pro místní rudý mázdry. Oni chtěj toho jejich prolhanýho pussydenta zbavit svéprávnosti ! ! !
No už aby to bylo…
Pane Libore, zdravím.
To bych mohl považovat za legitimní názor, kdyby ho nevznesl komunistický knecht Jiří Dienstbier.
Takže modrobíle pruhovaný komisaři není hlavní CO ale KDO. To je známka nejvyšší duševní vyspělosti, můžeš být na sebe pyšný a nezapomeň si zas nacvakat.
I přes shnilý dřevo může občas téct čistá voda.
Rudá letka na Seznamu chytla psotník, že si někdo dovolil uvažovat o zbavení té zlomyslné jejich ostudy svéprávnosti…
Tomu se nedivte, že tak běsní, on si někdo dovolil kritizovat největšího drúga jejich gosudara. Stát se to v Rusku, tak už je Ljubjanka plná až po střechu.
Pussyliborek je s komanči jedna ruka.
Damy a panove, sudruzi a sudružky (pravicovi)
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Tereza-Spencerova-Co-vam-nerekli-na-tema-vystoupeni-Zemana-v-Rade-Evropy-a-co-se-u-nas-nepise-o-Ukrajine-507730
Hahaha,
sudruhovi Flaškovi asi z teho spadne uměla čelist: „…Úřadující předseda Parlamentního shromáždění Rady Evropy Roger Gale Zemanova slova dokonce označil za „moudrá“. A Rada Evropy většinou hlasů odhlasovala rezoluci, která otevírá cestu ke zrušení politických sankcí proti Rusku, přičemž prý odmítla většinu připomínek ukrajinské delegace. To dodává ke kontroverznímu projevu Miloše Zemana v Radě Evropy editorka Literárních novin a analytička Tereza Spencerová, která v rámci svého pravidelného shrnutí týdenních událostí na ParlamentníchListech.cz upozorňuje na významné těžkosti ukrajinského prezidenta Porošenka….“
Sudruzi a sudružky, jak se citite v jednom šiku s jandú, Halikem, Hermanem a Štětinú?
„…To je zase křiku. Prezident Zeman na Parlamentním shromáždění Rady Evropy řekl, že Ukrajina by se měla smířit se ztrátou Krymu jako s hotovou věcí a maximum, co by měla žádat, je materiální kompenzace ze strany Ruska. Ukrajinská vláda návrh divoce odmítla a lídr krymských Tatarů navíc řekl, že oni „nejsou levné děvky“. Padají též příměry k Mnichovské dohodě a k roku 1968, Jakub Janda Zemanův projev označil za akt politické kolaborace. Co tomu všemu říkáte? Jste také pohoršena?…“
Soudruhu Flaškovi čelist nespadne. On si to totiž pro jistotu nepřečte.
A pokud vy váš odkaz nějakým nedopatřením otevřel některý přítel prezidenta Porošenka a jeho kyjevské bandy, označí paní Spencerovou a „socanku“ a rusofilcku a je vymalováno.
Ale buďte k nim shovývavý. To je všechno co mohou – jen vztekle dupat nožkou, vřískat a mínusovat. Je to málo, ale aspoň něco je na chvilku potěší.
no,Literární noviny jsou od jisté doby levičácký plátek a ten úchyla Spencer, je tam pečenej vařenej.
To má být ten nevyvratitelný důkaz, že nemá pravdu???
T. Spencerová:
„Západ už se nejspíš v celé kauze posunul dál a stále častěji (třeba i z Berlína) „doporučuje“ Kyjevu, aby se se ztrátou Krymu smířil, zatímco tady u nás dál přežívá svého druhu myšlenkový skanzen, který vědomě odmítá současnost. A ta se za tři roky přece jen kamsi posunula. Té kritiky, která se tady u nás snesla na Zemanovu hlavu, bych si proto až tolik nevšímala; ti politici a média už investovali do „ukrajinské demokratizace“ a „boje proti Rusku“ tolik, že prostě mlčet nemohli“
Dejte si pozor, Západ se vám nějak rychle ztrácí za vaším duševním obzorem. Možná byste aspoň občas mohli vyhlédnout ze svého myšlenkového skanzenu a zjistit, co se ve světě skutečně děje.
Vlastní názor u Vás samozřejmě jao obvykle absentuje.
Spencer samozřejmě vůbec není napojena na struktury FSB a neslouží jim.
Sudruhu z Ljubljanky,
na struktur KGB si jako nejlepši rusky agent v ČR napojeny ty. Pozdravuj sudruhy pajcovače, kteři maji dneska odpoledni u obou počitadel.
Spencer je ono a fascinuje mě, jak odpůrci různých úchylkářů ho nejednou žerou. Asi jako Bouše a machometi!
Sudruhu, tebe by spiš mělo trapit, že Spencer ma 2 x vyšši IQ než ty dohromady s Ičkem.
Sudruzi a sudružky (pravicovi)
co mate společneho s Lahvačema a „pravdokavarny“? Nenavidite Zemana a Rusa a lezete do zadku mandelince až vam z něho nekouka ani hlava.
Rusa máme rádi. Nemáme rádi Putina. A Zemana jsme měli rádi v létě roku 1989. To, co se teď potácí v Radě Evropy a jinde, to není Zeman ani jiná konkrétní lidská bytost. To je nahodile se chovající hmota naložená do lihu, aby se nějak vyrovnala s tragédií svého osudu. Celkem klasický příběh duše upsané ďáblu.
To mluvíte v plurálu jen za homosexuály nebo za všechny sexuální devianty ?
Klid, Lubomíre, po volbách – když ne těchto, tak určitě těch příštích – mě už budete určitě moci nechat i zavřít. Ale lituji, ani pak se s vámi bavit nebudu. :)
No Aleši, se mnou se nebavíte, protože bychom si nepsali na veřejném portálu, své názory přece prezentuje vůči čtenářům.
Já jenom, jestli jste taky tak exaltovaně vyváděl, když ruzyňský Venca lanváč se ožralý válel ve svých zvratcích, žral je z podlahy a nechal se u toho natáčet na video, aby jeho židoameričtí loutkovodiči měli vydírající materiály, kdyby se jim chtěl z jejich projektu likvidace východní Evropy vysmeknout.
Sotva, že ano ? To bude asi tím, že oproti rezavému potkanu Hejvlovi prezident Zeman je důrazně proti barevným přivandrovalcům a nechce nechat český národ zahubit západním neomarxismem a fašismem v rámci americko-chazarského NWO.
proboha, vy jste vážně de.bil!
Lubomíre
A tohle jste viděl na vlastní oči? Nebo to je jedna paní povídala?
Lubomíre
to je za 100
To jsem se zase nařehtal, jen houšť!
Jistě, primitiv se obvykle směje podobným věcem.
Ale no tak, Varholíku!
Když už je řeč o primitivech, tak nám řekni, čemu se směješ ty?
Cha cha, cha, cháááááááááááááááááááá
V článku je nepřesnost, v roce 1968 žádné Rusko neexistovalo, ale pouze židobolševický SSSR, když hlavní obětí židovského státního převratu v roce 1917 byli Rusové a křesťané, dokud se k moci nedostal Stalin, který židovské běsnění pod vedením Trockého a Lenina poněkud utlumil.
V roce 1968 nás obsadily tanky celé Varšavské smlouvy vyjma Rumunska – tedy vojska sovětské armády, německé armády, polské armády, maďarské armády a bulharské armády.
Autor Flaška se jistě zase ožral pod obraz a sedl k monitoru, protože historické údaje jsou dané a nezpochybnitelné.
to ten Stalin ale dělal nějak divně, ne?
Septiku-Jášku, ty si hraješ na vojáčky, když tady pořád děláš dementní zvuky jako ttttt nebo ááááááá ?
Tak nepřesnost… V 68. nás okupovali rusáci, nikdo jinej. To jenom vlastizrádný kurvy začali mektat o bratrské pomoci a jiný a jiný názvy…
Ale jistěěěěě, Liborku, dej si pravidelný prášek na palici a požádej svého opatrovníka, aby ti donesl z knihovny literaturu, které armády 21. srpna 1968 vstoupily do komunistického Československa a jak na to reagovali takyspojenci z USA a Velké Británie.
To jsi na tom tak špatně, že musíš opisovat? Sám nic origoš nevymyslíš? „No jistěéééé “
Takže nadále trváš na svém tvrzení, že okupace Československa v roce 1968 se na svých dřevěných tancích zúčastnila pouze ruská carská armáda pod vedení generála Kornilova ?
Pane Bouše, taky špatně, v roce 68 žádné zidobolsevicke SSSR nebylo, když už tak snad jen sovetskobolsevicke….přece Stalin všechny ty zrádné zidobolseviky odstavil….nebo snad ne?
Jak nedůsledné.
Pane Signeure, podle mě byl SSSR židobolševický od začátku až do konce v roce 1991. Ale až s příchodem Putina byl v Moskvě nastaven ten optimální pravicový konzervativně liberální kurs. Kéž bychom něco takového mohli mít u nás.
Prostě, dnešní Rusko je pohoda, klídek, tabáček…..
Já jen, že jste tu myslím jednou tvrdil, že Stalin se s těmi židi tam vypořádal…tak asi ne no.
Vypořádal a nevypořádal, jak se to vezme.
Nějaké musel přenechat do budoucna Putinovi, aby soudruzi nevyšli ze cviku. On byl prozíravý a už tehdy věděl, jak se dnes budou hodit.
Pane Langere, pozorujete na ruské politice nějaké levicové prvky ? Zkuste nějaké zmínit, dáme na to řeč.
Jak se mohl vypořádat, když jich bylo po převratu ve vedení 90 % ? Jenom se zbavil těch nejvyšších špiček, Bronstein stačil uprchnout, přečtěte si o tom něco. Proto taky se té jejich VŘSR říká správně židobolševický státní převrat.
Autor se mi jeví, že už má na rozdíl od pana prezidenta fakt dost.
Prej pan a prezident! Vždyť je to obyč pussydent!
Dávat národu taťkovské školení o 3,14či, to dokáže pouze pussydent. Nikdo jiný.
Koho bys doporučoval na funkci prezidenta republiky ?
Někoho duševně zdravýho…
Takže nevíš. Raději se proto vrať do svého klecového lůžka, ať tě soudruzi z Bruselu a jejich pražští pinčlové tím prezidentem omylem nezvolí…..
Magor na hlavu nám doporučuje někoho duševně zdravého!
Tady je to fakt lustspiel, až to člověku trhá bránici!
Chááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Sudruhu pussydentalni,
pana prezidenta se mejnstrymovy Presstytut zeptal na tve Pussynky a prezident mu pověděl svuj nazor.
Maš s tim nějaky problem?
Autor je pravděpodobně (mo)mentalně postiženy.
O duševní nemoci tvýho pussydenta se začíná mluvit ve světových kuloárech.
Článku by víc slušel název „Jak náš chytrý pan Flaška prezidentovi na lep sedl“.
Sudruh Ičko s Polakem, Septykem a dalšimi fundovanymi sudruhy (někteři zde nejsú) asi již brzo vytahnu do valky proti Sovětskemu svazu.
HaHaHaHa
Porad si kladu otazku, co by se stalo, kdyby v tom 68 zvitezilo Dubcekovo kridlo komunistu a kdyby zadna bratrska pomoc neprijela.
Jediny vysledek by byl ten, ze by tu nastal polohavloidni bordel o par roku driv a byli bysme stejne tam, kde jsme.
V RITI.
Byl by presidentem jiný komunista. Třeba Tichý.
Sudruhu Flaško,
Rusove by museli byt blbi aby platili kyjevskemu nackovskemu loutkovemu režimu, ktery vzešel z převratu uplaceneho USA jakekoliv kompenzace za Krym. Krym byl logickym dusledkem ciziho vměšovani a perzekuce Rusu na BANDEROVSKE vYKRADINĚ PO PŘEVRATU. Krom toho Krym byl Rusku vracen nenasilně po legitimnim referendu, kde se jeho obyvatele většinu hlasu rozhodli jestli chtěji byt současti nove -fašistycke VYKRADINY.
to naVRHNUL Bimbo, néé Flaška!
Sudruhu,
ten tvuj nejnovějši nick začina připominat osla.
Slouha/Stoupa Žvatláček se vzteká, jak někdo může mluvit o duševním zdraví jejich pussydenta! Je to prý za hranou a nekoresponduje to prý s evropskými hodnotami !
To, že včera vraždili a nedodržovali sami nic – po tom ti nic není! (Co je tvoje, to je moje a co je moje, po tom ti nic není…) Ty volte, troubové!
Jak se ti komouši bezcharakterně dožadují dodržování všeho možného.
Ja myslim,
že předně by to chtělo přezkoumat mentalni zdravi sudruha Flašky. Vypada, že už je zraly do Bohnic mezi sve sudruhy z W3V.
Sudruzi a sudružky:
http://www.rukojmi.cz/clanky/4702-herman-kritizoval-zemana-ze-oznacil-krym-za-fait-accompli-hotovou-zalezitost-herman-souhlasil-s-porosenkem-jenz-prirovnal-krym-k-sudetam-ten-herman-co-na-sjezdech-landsmansaftu-rika-potomkum-vrahu-mili-krajane
HaHaHa sudruzi
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/prezident-reklze-kral-je-nahycoz-vadi-ustrasene-statni-reprezentaci/
„Někdo, kdo psal obdivné články o Sovětském svazu a byl agentem StB, tvrdí o panu prezidentovi, že je kolaborant,“ řekl poslanec Jaroslav Foldyna v pořadu Duel na ČRo plus o Jaromíru Štětinovi, který kritizoval prezidenta Zemana!…
Z jineho prezidentskeho soudku: http://casopisargument.cz/2017/10/12/trump-vyzval-tillersona-na-test-iq-tillerson-o-nem-totiz-pry-prohlasil-ze-je-debil/
Jen nevím, proč by měli Rusové cokoliv Ukáčkám platit, když Ukáčka dostali Krym grátis.
Není liž pravda?
Zkrátka, nikdo se Krymanů neptal, zda chtějí i se svým Krymem na Ukrajinu, rozhodnul za ně zcela „demokraticky“ capo di tutti capi bolševiků, soudruh Nikita.
Nikdo se neptal ani Krymanů, ani Rusů z Ruska.
Rozhodlo se o nich, bez nich.
Dnes máme ústavy, které byly zřízeny ke zkoumání zločinů komunismu.
Jeden takový zločin bylo „předání“ Krymu Ukrajině.
Každý skutečný pravičák musel jásat, když mohli konečně Krymané v referendu jasně vyjádřit svou touhu vrátit se do Ruska.
Co bylo komunisty ukradeno, musí být vráceno, toť heslo pravičáků.
Joe,vi o tom tvoje maminka ze si jeste honis rusa.
Vi, ona mu ho honi sama.
Jen primitiv se obvykle směje podobným věcem.
Nějak si ne a ne vzpomenout, kdo tu větu napsal. Nemohl byste mi pomoci?
Janino. nemohla by jsi pomoci mamince joe.Urcite to umis.
Prosil bych o přesnou citaci.
Ale budiž, uznávám, máte bod.
Pro blby,kteří se navezli do joa jen,kdo tvrdí,že si ho nehoní,tak si ho honí dodnes!!!
Takže Honimírům čest!!!
„Co bylo komunisty ukradeno, musí být vráceno, toť heslo pravičáků.“
Naprosto přesné a dokonalé, lepší argumentaci pro vrácení Rusům ukradeného Krymu jsem zatím neslyšel. Odteďka musí všichni sklapnout podpatky a držet hubu.
Joe, 100 x
PROČ JENOM KOMUNYSTY? Ja myslel, že to ma platit pro všechny zloděje.
Nová informace,
PACE (Parlamentné zasadania Rady Európy) odhlasovalo koniec sankcií voči Rusku
Na včerajšom zasadaní PArlamentného zasadania sa schválilo uznesenie, ktoré ukladá že PACE a Výbor ministrov Rady Európy ( CMCE výkonný orgán Rady Európy), musí „harmonizovať pravidlá účasti a zastúpenia príslušníkov oboch štatutárnych orgánov“. CMCE však žiadne sankcie voči žiadnemu členovi RE neuložil, čiže je tu rozpor medzi rozhodnutím PACE a CMCE. Inými slovami požiadavka zosúladenia pravidiel CMCE a PACE znamená, že PACE nesmie ďalej pokračovať v ukladaní každoročne obnovovaných sankcií. Preto sa od januára 2018 Rusko opäť začne zúčastňovať zasadania Rady Európy ako plnohodnotný člen.
Treba si povšimnúť dve významné okolnosti tohto aktu
Zasadanie odmietlo prakticky všetky pozmeňujúce návrhy ukrajinskej delegácie. Ukrajina sa snažila návrhmi odstrániť požiadavku harmonizácie a zároveň nejakým spôsobom obviniť Rusko z agresie. Ukrajina sa ako problém vytráca z optiky európskych predstaviteľov a jej bezdôvodné monotónne napádanie Ruska je dnes zrejme považované skôr za otravné. Druhým dôležitým poznatkom je, že k nutnosti pokračovanie v tvrdej línii proti Rusku sa dnes prikláňa len malá časť európskych poslancov. Hlasovanie bolo totiž veľmi jednoznačné 90 poslancov bolo za schválenie uznesenia a len 7 bolo proti. Zdržalo sa 16 poslancov. Hoci ukrajinskí poslanci boli veľmi aktívni pri predkladaní pozmeňovacích návrhov, nakoniec za rezolúciu hlasovali aj oni
—————–
To pan Flaška ještě nestačil zaregistrovat, což je vysvětlení, nikoliv omluva pro tak excelentního znalce rusko-ukrajinské situace.
Za zvláštní pozornost stojí:
NAKONEC PRO REZOLUCI HLASOVALI I UKRAJINCI !!!
Nějak vás přešel humor, jak vidím. No nic, bude hůř.
Madam, a kde ti ukrajinští poslanci předkládali ony pozměňovací návrhy? V evropském parlamentu?
A jak se tam dostali? Nebo v jiném? Ve kterém?
Zjistěte si to.
https://slobodnyvyber.sk/vieme-prvi-a-vcas-pace-parlamentne-zasadania-rady-europy-odhlasovalo-koniec-sankcii-voci-rusku/
Kura –
v Bohnicich asi vyhlasi Ičkovci vyjimečny stav a potahnu na Rusa.
OK, díky.
Fašista se jen tak lehko nevzda:
http://www.hlavnespravy.sk/ukrajina-sa-pripravuje-na-vojnu-porosenko-odstranil-sam-seba-z-velenia/1170248
Porošenko uviedol do platnosti výnosom č. 313/2017 rozhodnutie ukrajinskej Rady národnej bezpečnosti a obrany (SNBO) z 13. septembra tohto roka “O hlavnom stane vrchného veliteľa.” Ide o tajné rozhodnutie, avšak hlavné tajomstvo je známe.
Po prvé, hlavný stan sa zriaďuje v prípade faktického vstupu Ukrajiny do vojny (bez ohľadu na jej formálne vyhlásenie). Po druhé, “organizovať” činnosť hlavného stanu, teda fakticky riadiť ho, má tajomník SNBO Oleksandr Turčynov….
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/ukrajina-neni-schopna-splacet-dluhy-blizi-se-ke-statnimu-bankrotu/
Letos asi bude v Ojropě tuha zima.
Jen debila může srát, že se na Krymu neválčí a nebuduje se tam další základna Amíků. Jen debila.
Tak, pro všechny ty, kteří tu zprávu berou jako oficiální.
Zde je odkaz na stránky one organizace AAELP – http://www.aalep.eu
Je to lobisticka nezisková organizace….
Tedy nevím jak na ty, co se tu toho jejího vyhlášení chytli jako nějakého oficiálního ze strany EU.. ale, nechtělo by si to příště ty informace trochu ověřit? Mne to zabralo asi nakonec asi 30 minut, než sem si je našel. A s EU mají společné jen to, že tam lobuji.
Mimochodem, už jen to spojení – lobisticka nezisková organizace mne docela děsí.
Davide. Mne děsí už jen slovo nezisková, ale třeba zrovna tahle je ta jediná. Jinak mne osobně nějaká taká organizace nezajímá. Mě bere ten dvojí metr. Rusáci mají fakt kliku , že nesů tak malincí. jinak Líbye hadr. No.
Pane Vlčáku, ale přečte si pozorně, jak je ten právní posudek zde některými prezentován.
Je prezentován jako by tak rozhodli nějací právníci, kteří takovéto posudky delaji třeba pro evropský parlament nebo dokonce komisi.
Nemusím ani EP, ani EK…ale tohle je docela masakr ne? Udělat z vyjádření „nejakych“ právníků něco, čím vlastně není, nezdá se vám?
A pak, a kvůli tomu sem tuhle diskusi projel asi třikrát nahoru a dolů.. .k tomu prohlášení se naprosto nijak zde nevyjádřil pan Bouše. A pan Bouše velmi rád a jako první prinasiva moc rád informace, které jsou pro Rusko pozitivní.
Jak to, že teď najednou ne, a dokonce na tuto informaci nikde ani nijak zatím nereagoval.
No napadá mne.. že si zjistil, kdo tu informaci pustil do světa a raději mlčí, coz jej částečně cti, více by jej v tomto ohledu ctilo, kdyby se jako jeden z prvních ohradil ohledně nepřesnosti jak na tom NWOO, nebo krajských listech.
Tak když vám „nesedí“ NWOO, co tohle? Taky špatně?
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/pravnici-z-eu-prokazali-legitimitu-pristoupeni-krymu-k-rusku/
Madam, zadní právníci EU, právníci z libisticke neziskové organizace, která libuje při parlamentu EU!
Sudruhu Davide,
mohl byste mi vysvětlit proč Kosovo ano a Krym ne? Buďte od ty lasky a vysvětlete neznalemu, jakym pravem je možno ukrast nasilim čast uzemi suverennimu statu a zřidit na ukradenem flaku země v Ojropě islamsky stat a proč se po zvenči zinscenovanem fašistyckem oligarchickem převratu nemuže nenasilně referendem odtrhnout flak země od statu, kde se dostala neustavnim nasilnym zpusobem k moci genocidni fašistyxcka chunta? Čekam sudruhu na vaš fundovany vyklad.
Jonasi, a zase typicky po vašem.
Vrazi těm zprávu nějaké lobisticka neziskovky ,jako že je to posouzení od právníků EU, přitom se jedná o lobistickou neziskovku, která to vypracovala.
Ja tady neposuzují jestli někdo ano, někdo ne, já posuzují to co jste zveřejnil vy, nano někdo jiný a kde bylo napsáno, že takto to posoudili právníci samotné EU.
Tato informace je zcela zkreslená. Tu zprávu vypracovala lobistic kk o nezisková organizace.
V podstatě je to jako kdybych něco takového sepsal já, a třeba iDnes vy to otiskl a dopsal k tomu že se jedná třeba o stanovisko senátu ČR.
Chápete to? Asi ne, jinak by jste mi nemohl položit takovou otázku jako výše.
A pak.. to vás ani na chvilku nezarazilo, že to není pořádně nikde jinde, ani zmínka? A teď nemyslím jen naše weby, ale u ty zahraniční?
Víte, stálo by si vždy takovou informaci ověřit u více zdrojů.
Sudruhu Davide,
ja na nějaku zpravu s prominutim seju. Mně zajima vaš nazor, sudruha Davida na konkretně položenu otazku. Byl byste tedy tak velice mlaskav a sdělil mi svuj nazor na tento problem. Bez postrannich kliček a vymluv. Předem děkuji velice moc pěkně a přeji hezky slunečny den.
Jonasi, kdyby jste byl trošku pozornější můj názor by jste už dávno znal, ale napíšu vám jej ještě jednou.
Je mi osobně úplně jedno, která část ktereho státu je jeho součástí, nebo se stane zcela nezávislou, případně se rozhodne připojit k někomu jinému.
Aby to bylo lehce neutrální a jasne.
Třeba Praha, její obyvatelé se rozhodnou, že se chtějí trhnout od ČR, proč ne, ať si o tom rozhodnou oni sami a vyhlásí si třeba Pražskou republiku, a nebo ať si ji klidně připojí třeba k Brazílii. Pokud se tak rozhodnou oni sami a bez nátlaku někoho třetího. Stejně to mám v případě Skotska, Krymu, Kosova, Baskitska….a kohokoli dalšího.
Doufám, že vás tato odpověď uspokojí a budete ji chápat jako jasnou.
Říkáte/píšete vy. Nikdo jiný ne (tím nemyslím zdejší účastníky diskuze).
Proč si myslíte, že nikdo jiný mimo vás není tak informovaný? Nějaký odkaz by nebyl?
Mimochidem na vaši jedovatou otázku ohledně hlasování proti sankcím jsem vám dala dnes odkaz.
Včera jsem ho zčásti dát zapomněla, zčásti jsem věděla, že ho nikdo neotevře, takže to nevadí.
Ráda bych tedy viděla váš zdroj informací, podle kterého si tvoříte názor. Jenom slovo „nezisková organizace“ nestačí.
Madam, když koumnete do diskuse na mě příspěvky, tak tam ty odkazy najdeme.
Nezlobte se že je nedávám teď znovu, ale ono se to na mobilu dělá hůř jak v PC.
A ještě, madam, to vám třeba nepřišlo ani trošku divné, že tuhle informaci třeba nikde nevytáhl ten pán co sedí na pražském hradě?
A můj dotaz zda by jste k tomu neměla nějaký odkaz jedovaté myšlen nebyl, jen sem to nemohl najít.
Pane Signeure, těch informací příznivých Rusku je tolik, že je nejsem schopen všechny zaznamenat. A když mne předejdou jiní diskutéři, tak považuji za nadbytečné k tomu cokoliv dodávat.
Apropos, co říkáte na obsazení diplomatických rezidencí Ruské federace v USA americkými státními orgány ?
To je noumani Uďo.
V USA. Když jednaji recipročně Rusove pak je to napuosto nemovavni a nenoumavni. Pravo na demokradycke zavirani cizich ambasad maji pouze pvuhovani sudruzi.
a co ceně másla?
Septiku, co říkáš ty jako levicově zaměřená židofilcka na obsazení diplomatických rezidencí Ruské federace v USA americkými státními orgány ?
„těch informací příznivých Rusku je tolik, že je nejsem schopen všechny zaznamenat.“
Zdravím, pane Bouše.
Nepřipadá Vám tento Váš text přeci jen poněkud velkolepý, který připomíná jistou propagandu?
Protože jinak byste nebyl tak pokorný, Vy přeci víte obvykle i to, co nevíte.
Jinak Vám sdělím, že i další můj odhad ze včerejška se potvrdil, soudruh Němec, který Vám vytrvale leze do řiti, pro vás neznamená vůbec nic.
Pane Langere, nějak se už v těch Vašich konspiracích a jinotajích přestávám orientovat.
Aha….takže to, když někdo výpusti nějakou bublinu, která nemá reálný základ, tak když je to o Rusku, tak ani neproverujete zda se ta informace zakládá na pravdě, či je z poloviny, nebo i více mylná….díky, tohle mi stačí.
Základem nás pravičáků je, že Rusko je opět pravicové, křesťanské a konzervativní, čímž je naším nejbližším spojencem proti neomarxistickému židobolševickému nesnášenlivému Západu.
Tak
Co se týče druhé části vašeho příspěvku. Pokud vím, ale možná se pletu, nejadnalo se o oficiální zastupitelsky úřad – velvyslanectví, ale „pouze“ o Konzulaty. A tady se přiznám, nevím jak dalece konzuláty dosahují statusu „nedotknutelnosti“.
Každopádně, ať či onak, pokud jakákoli rozlohou, nebo počtem obyvatel velká země omezuje na svém území činnost konzulátu jiného státu je to nepříjemné. Zejména pak pro obyvatele země, již se takové omezení týká a potřebuji si tam třeba zařídit vstupní víza.
Ale pokud vím, tak to samé provedlo i Rusko vůči USA.
Ještě si opatřete více informací, ať neplácáte bláboly.
Takne poucte vy blábole.
Ono je strašné jednoduché napsat, že někdo blábolí, ale napsat v čem, to už chce něco vědět že.
asi nestudujete talmud!
Ne, já nemusím….nejsem pan Bouše, abych se zabýval nepotřebným.
A pak, on je ten talmud historický, třeba babylonský, a pak je ten talmud upraveny, který tak rád pan Bouše.
Sepťo, chtěl bych se zdokonalit v talmudu, abych se seznámil s nejbáječnějším náboženstvím na světě a podpořil oprávněnou světovládu vás milujících židů. Ale nevím, kde knihu talmud koupit. Můžeš mi poradit ? Nemají ho v Kojetíně v knihkupectví ?
Co bylo dřív, myš nebo past na myši ?
I chtěl Bůh stvořitel zemi….Chuck Norris mu řekl „Můžeš“.
╚╩╦ Fuckfinger doplňuje svůj comment v threadu „Miloš Zeman nevypadá dobře“ o domněnku, že pragmatismus pana prezidenta ohledně reality na Krymu a východní Ukrajině je patrně motivován pocitem zhrzení nad faktem, že nebyl oficiálně přijat svým americkým mega-kolegou.
„Když se mi neotevřely dveře ve White house, otevřou se určitě v Red house“ je myšlenka, bloudící hlavou prezidentovou, míní Fuckfinger …
Pane FF,
Zemanovo jednání není motivováno toliko pragmatismem, jako rusokomunistickým análním alpinismem.
On to zkouší jako Švejk prakticky pokaždé, aby se zalíbil určitým lidem. Jako např. to, že bude iniciovat referendum o vystoupení z EU, ale sám bude hlasovat pro setrvání. Jako chytrá horákyně, když není na místě si honit triko, tak raději neprojevit jasný názor a mlžit.
Do Bílého Domu se nacpat chtěl, za každou cenu, aby byl důležitý, a aby pochopitelně šířil ruské zájmy, tedy i socialismus, i tam.
Kdo rozhodl o tom, že tahle trapná loutka přestárlého Hurvínka a Švejka do Bílého Domu nepojede, není tak podstatné, ale důvody jsou pro to více, než patrné.
Rozhodně odmítám tezi, že když to nepůjde do Bílého, tak to půjde do Červeného Domu, nebot‘ otázka jeho osoby, a jeho politických preferencí je hluboké minulosti.
Když byl vyloučen ze Strany, určité indicie ukazují na to, že nejenže nebyl nijak zvlášt‘ občansky perzekvován, ale pravděpodobně byl i v seznamech StB, v těch zveřejněných už samozřejmě není, jako tam není nejeden polistopadový vládnoucí politik.
Dnes již ŽÁDNÁ rusofilcka, o tom jsem přesvědčen, nebude zveřejnovat, jak před cca 20 lety mluvil s tehdejším prezidentem Havlem a nabádal ho, aby tolik Klause neposlouchal.
Resumé a můj odhad:
Jako prověřený kádr GRU byl vybrán jako vhodný užitečný idiot pro zájmy FSB a proto byl podpořen, a byl mu splněn osobní sen stát se prezidentem.
Nu dobrá, pane Langer, Fuckfinger váhavě přikyvuje, ale přesto se mu ježí všechny chlupy na hřbetě …. Bylo by to vůbec možné, táže se zděšený Fuckfinger?
Pane FF, vidím to tak.
Ostatně, jak jste psal o tom Krymu, že to není přirozené teritorium Ukrajinců, inu ony hranice území asi po celém civilizovaném světě se v historii měnily. Obvykle to bylo odvislé od schopností té které národnosti, či skupiny, území získat a ovládat.
Ovšem Krym je takové memento, že soudruzi z RF pomýšlí na výboje směrem na Západ. Ostatně dnes si myslím není vůbec jasné, kam patří další ukrajinská území, jako Luhanská nebo Doněcká oblast, protože snaha je pohltit „velkým slovanským dubiskem“ a mít tak předpolí pro další postup je evidentní.
Tahle válka je opravdu hybridní, kdy jsou využívány sofistikovanější metody, než přímé vyhlášení války a boj konvenčními zbraněmi.
Inspiraci lze dohledat v historii u tataromongolských uzurpátorů, a také u jistého Adolfa. Využívány jsou všemožné metody dezinformací a manipulací, a všemožným škůdcovstvím pátých kolon na území toho, koho je snaha ovládnout.
Bacil socialismu, islamismu,, a podpora nejrůznějších podlých individuí v Evropě, ba i v nejvyšších patrech politiky, také nepovažuji za náhodné.
Ostatně Rus asi nepůjde do žádné otevřené války, ve které nemá vítězství jisté. Kamaráčoft s Turkem, kterému zřejmě slíbil všechno možné, je také varovný, obzvášt‘, když je Turek člen NATO.
Zprávy jistých medií o tom, jak za to, co se děje v Sýrii, mohou Američané, je podle mě nutné brát se značnou rezervou, ostatně přes Turecko proudí do Evropy dost Syřanů, muslim Erdogan má asi pádné mocenské důvody své podpory Put’kovi, ostatně byl osobně přítomen otevření vpravdě bolšoje mešity v Moskvě…
„Ovšem Krym je takové memento, že soudruzi z RF pomýšlí na výboje směrem na Západ.“
Pane Langere, tak to je Rusko v tom Vašem „dobývání“ Západu naprostý břídil a spíše k smíchu. Prvně samo, aniž by muselo, opustí vojensky střední a východní Evropu, nebrání osamostatnění 14 sovětských satelitů a teďka po 25 letech „anektovalo“ nějaký maličký bezvýznamný skalnatý Krym, namísto, aby chrabře zaútočilo na těch 14 bývalých svazových republik a připojilo je. Takhle si tedy dobývání představují snad Hurvínek s Máničkou.
To Američané jsou onačejší pašáci, už jim za pár posledních let patří severní Afrika, Blízký východ, Balkán, atd.
Bezvýznamný Krym??? Si děláte prču….vždyt tam mají Rusové námořní základnu pro Černomořskou flotilu….to je jako bezvýznamné jo???
Prej se má jejich pussydent Ukrajincům omluvit… No to víte že jo, ten se tak někomu bude za urážky omlouvat!
To maj komouši prezidenta/politika!
Nejlepšího z nejlepších. (Kde takovýho duševního – teď už i tělesnýho – kripla objevili?)
Za jake uražky, sudruhu Libore? Ja o žadne uražce Ukrajincu ze strany prezidenta Zemaka nevim.
Akorat netušim proč nežekne, že Pornošenko se dostal k moci nelegitymně a fašistycky režim v kyjevu je nelegitimni. To by bylo slovo chlapa! A taky by se mohl americkych sudruhu v kyjevu zeptat, jestli letos opět budu krast rusky plyn určeny pro Ojropu a vydirat Ojropu. A proč, když nenavidi všechno ruske usiluji o to, aby rusky plyn a ropa proudily skrze zlodějsky Banderostan.
Libore říká vám něco karma?!! Mohla by se vám ta nedobrota vrátit z druhé strany,tak bacha!!!
Kritika v pořádku,pošklebování a.t.d. no nic.
No jo, tak to dopadá, když je lidem vnucen někdo nepřijatelnej (třeba vlastizrádce sóuh Husák) a oni s tím nemohou nic dělat. Co jim potom zbývá?
Mohli by aspoň zachovat zdání lidské slušnosti, kdy už slušností samou nevládnou.
Paní Janino,
tohle je text, který obvykle napíše komunista.
Oni totiž takhle uvažují. Častá přetvářka, kdy předvádějí někoho jiného, než jací skutečně jsou.¨
Ostatně, oni se pak obvykle odkopou, soudruh Kadel by mohl vyprávět, ale stejně tak další zástup zdejších rudých knechtů.
Jejich propaganda o tom, jak hulvátství znamená upřímnost, a slušnost a zdvořilost je hloupost a slabost, a rovněž tak „hraní si na něco“, to považuji rovněž za provařené uvažování, které v nich je jako v koze lůj.
Shrnuto, z toho pramení i uvažování, že má, samozřejmě že někdo jiný (!), „zachovat zdání lidské slušnosti“.
HiHiHi,
sudruh Ičko moralizuje. Mohli by tě dat do Internet se bavi, Lojzo!
Pane Langere,
něco jiného je to v diskuzi, když dotyčný „postižený“ může reagovat, něco jiného, když se takové vyjadřování týká nepřítomných.
A např. – viz článek zde „Několik slov před volbami“ (pokud jste ještě nečetl):
„….. „recese“ se přenáší na vyšší level. Ano, Zeman je starý a je nemocný. Ale kde máte elementární slušnost? Nikdo si nikdy nedovolil inscenovat pohřeb Václava Havla — za jeho života. Protože jsou věci, nad kterými se nežertuje — jednou z nich jsou poslední věci člověka.“
Stránka s pozvánkou na Zemanův pohřeb: facebook.com
Nepochybuji o tom, že např. p.Libor (a nejen on) by s radostí přičinil pár „vtipných“ poznámek.
Já se vám fakt divím,že se do nekonečna snažíte někomu něco vysvětlit, to je přeci nemožné?!!
P.S.Přeji pevné nervy.
Paní Janino,
on si to pan Zeman způsobil do značné míry sám.
Někteří lidé mají u ostatních určitou vážnost, takže hulvátství a řekněme zemitý humor si k nim dovolí málokdo, a někteří ne.
Byl to on, kdo vyzýval k likvidaci novinářů před Putinem, a je úplně jedno, které měl na mysli.
Pokud tohle prohlásí hlava státu, nejen, že s ním není něco v pořádku, ale mělo být varování pro každého, že podobné výzvy mohou týkat i jeho, když si dovolí publikovat nepohodlné názory.
O jeho opileckém vrávorání v místnostech s Korunovačními klenoty při slavnostní příležitosti, a o jeho hulvátských projevech na veřejnosti, které patří do nejhorších hampejzů, to snad nemusím rozvádět.
On posunul lat’ku toho, jak se smí chovat panovník, opravdu hodně nízko.
Nedivím se tedy, že se mu jeho neurvalost vrací jako bumerang.
Ovšem nemyslím si, že zrovna Vám jeho chování tak moc vadí.
„Musíme mít pro sebe pruh země od Baltu k Černému moři, pak budeme mít 100 km do Stalingradu a 500 km do Moskvy – musíme mít kontrolu nad všemi oceány a vesmírem – z oceánů můžeme napadat národy světa, zatímco ony nás napadnout nemohou…“
Citát z George Friedman je zpravodajský expert, zakladatel i šéf konzultační zpravodajské agentury Stratfor (Strategic Forecasting), a svými názory a podněty v médiích a knihách silně ovlivňuje americkou politiku. textu přednášky George Friedmana pro členy Chicagské rady pro globální záležitosti.
Celou přednášku tohoto odporného cynického darebáka máte zde: https://www.youtube.com/watch?v=-Gof0Ps9Dwg
Převzato odjinud : Moskva vyhlásila rozhodný protest Washingtonu kvůli odstranění státních vlajek RF z diplomatického majetku v USA, prohlásila ve čtvrtek mluvčí ruského MZV Maria Zacharovová.
MZV USA informovalo o vlajkách odstraněných z konzulátu RF v San Francisku
„Včera jsme se dozvěděli o nové a oficiálně říkám nepřátelské akci americké vlády proti našim diplomatickým úřadům. Z budov ruského obchodního zastupitelství ve Washingtonu a generálního konzulátu v San Francisku, jež byly dříve obsazeny agenty amerických tajných služeb, byly strženy ruské vlajky,“ řekla Zacharovová na brífinku.
Platíme si vychlastaného Zemana pro to, aby na Radě bezpečnosti ventiloval své úchylné názory?!
To v lepším případě. Spíše si myslím, že to ten Stoupa dostal nařízeno z Moskvy…
nevím jestli je to ten pravý prostor psát, že se Rada Evropy až na ukrajinské skřípění zubů vůbec nepostavila proti Zemanově řeči jen řekl co si mnozí jen myslí předseda dokonce řekl že jeho slova jsou moudrá a v tomto duchu byla schválena rezoluce, která směřuje k uvolnění protiruských nálad evropy a možná i protiruských sankcí..PACE není nejvyšší ,ale jeden z ukazujících na trend…nevím co jste tak posraní z Ruska…Pax amerika je hlat za zenitem a Euroasie má zelenou ,ale česko musí přijmout euro jak říká Bohuš …mi prostě budeme mimo i kdybychom stáli uprostřed dění
Vhodná kompenzace je podle mně nastávající : Rudé náměstí+Kreml+hrob Putina.