12742742_10204169359232792_8430886433064021120_n
25.2.2016
Kategorie: Společnost

Inkluzí ve školství nám sociální inženýři preventivně sejmou děti už na základní škole

Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (26 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Sdílejte článek:

FRANTIŠEK MATĚJKA 25|02|2016

Inkluze je hloupé opatření, které zničí řadu životů. Pokračuje v nastartovaném směru průměrnosti a unifikace lidí ve společnosti a potírá lidskou přirozenost a férovou soutěž už i mezi dětmi.

„Nažeňte do jednoho stáda koně, vlky, ovce a kočky, lišky a srnce, medvědy a kozy, zamkněte je do jedné ohrady a přinuťte je žít v tom nesmyslném houfu, jejž nazvete Společenský řád, a dodržovat společná pravidla, bude to nešťastné, nespokojené, fatálně rozklížené stádo, ve kterém se ani jeden boží tvor nebude cítit jako doma…“ Karel Čapek sice použil tato slova ve svém románu ve zcela jiné souvislosti, ovšem na inkluzi sednou jako zadek na mísu. V přeneseném slova smyslu nejsou lidé jen koně, jen vlci nebo jen ovce. Každý jsme nějaký a každý potřebujeme nějaké vlastní podmínky pro budoucí uplatnění v životě. A školou to začíná. Dnes se snaží nahnat inkluzí děti do jedné ohrady. Výsledkem bude fatálně rozklížené stádo.

Inkluze ve skutečnosti přinese naštvané a unavené pedagogy. Učit v jedné třídě s podprůměrnými žáky, průměrnými a nadprůměrnými znamená, že nemáte ve skutečnosti čas ani na jednu skupinu. Rodiče dětí průměrných a nadprůměrných budou zcela oprávněně poukazovat na skutečnost, že jejich děti brzdí ty podprůměrné. Děti mezi sebou, protože se s tím nepářou jako dospělí, dosáhnou nového bodu šikany. Jejich spolužáci s asistenty budou cílem posměchu. Děti s asistenty nedosáhnou na možnost být nejlepší ve své skupině, jako tomu bylo na speciálních školách. Tam měly alespoň šanci na soutěž mezi sobě rovnými, měly šanci na úspěch, který by je motivoval. Neúspěch inkluze a tedy politický neúspěch vlastní nebude připuštěn. Školy budou fackovány za blbé výsledky, a protože blbé výsledky znamenají mnoho problémů, budou snižovat laťku pro všechny.

Unifikace je špatná ve všech oblastech lidské činnosti. Unifikace ve školství je základem k průměrnosti všech. Neexistuje zdravá skutečná soutěž mezi školami tak, aby si rodiče mohli opravdu svobodně vybrat. K tomu všemu tu máme návrat k socialistickým praktikám a skrze ně výkladům jediné pravdy. Ekologismus, multikulturalismus a europeismus jako základ nové unifikované občanské společnosti už od základní školy. Hlavně aby někdo náhodou nevyčuhoval a nedej bože si od malička myslel něco jiného, než je to ideologicky schválené.

Inkluze znamená zahrnutí nebo přijetí do nějakého celku. Pro sociální inženýry znamená celek zjevně jednu množinu stejného. Jenže celek, v tomto případě společnost, je tvořen podmnožinami, které se vzájemně doplňují podle svých schopností. Inkluze je jen dalším umělým popřením lidské přirozenosti v řadě a bere ve skutečnosti rodičům právo svobodné volby pro své děti. Bere dětem prostor pro vlastní individuální rozvoj. Místo zániku praktických škol a násilného smíchání všech do jedné ohrady by bylo správné výrazně uvolnit pravidla mezi jednotlivými druhy základních škol a umožnit tak vznik různých podmnožin, ze kterých si rodiče budou moct vybrat adekvátně schopnostem svých dětí.

Všude platí, že řetěz je tak silný, jak silný je jeho nejslabší článek. Platí to i ve škole. Inkluze v podání ministryně Valachové přinese jen tuny budoucích slabých řetězů. Ono to nakonec bude dost možná cílem. Státní moc měla s příliš mnoho individualisty vždycky problém, tak proč je nesejmout tak nějak preventivně už na základní škole. Vůbec bych se nedivil, kdyby někoho napadlo, že s inkluzí nesouhlasící rodiče by měli být „řešeni“ sociálkou, aby nezapomněli, že děti patří státu, a že je mají svěřené k výživě jen do doby, než se s nich stanou poslušní daňoví poplatníci. Ne, vážení. Stát patří nám, ne my jemu, natož snad naše děti.
 

ZDROJ: František Matějka

frantisek-matejka18998175_0

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc květen 2018: *****

Věra Vladyková 1000,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, ing. Věroslav Olič 603,- Kč, Vít Fortelka 500,- Kč, Leoš Richter 1000,- Kč, Robert Schlesinger 300,- Kč, Jan Bezděk 2000,- Kč, Pavel Klement 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Martin Pavlíček 850,- Kč, Jan Vojtěch 500,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Zdeněk Svoboda 200,- Kč, Jiří Dobruský 100,- Kč

Celkem za měsíc: 8 303,00 Kč
Vybráno 23.72%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Redakce
Sledujte PP
Sdílejte článek:
politicon-banner
19 komentářů
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.